ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Τετράδια Εθνικού Σοσιαλισμού, Απρίλιος 1981, τεύχος πρώτο περιοδική έκδοση: «Η επίδραση της Νιτσεϊκής σκέψης πάνω στον Ίωνα Δραγούμη» του Γιώργου Τριανταφύλλου (.pdf)

 

Τον Απρίλιο του 1981 κυκλοφορεί στην Θεσσαλονίκη το 1ο τεύχος μιας λιτής Εθνικοσοσιαλιστικής περιοδικής έκδοσης που κάνει ιδιαίτερη αίσθηση για το ύφος των άρθρων που φιλοξενεί. 

Η συντακτική ομάδα αποτελείτο την εποχή εκείνη από Εθνικοσοσιαλιστές και Εθνικοσοσιαλίστριες, που προσπάθησαν να κρατήσουν την φλόγα αναμμένη απέναντι στις ριπές της αστικής αντιφασιστικής ακροδεξιάς και της ευρύτερης κοινωνικής σήψης.

Ο τίτλος αυτής της προσπάθειας «Τετράδια Εθνικού Σοσιαλισμού» ενώ το έντυπο αυτό τονίζει στην εισαγωγή του, ότι είναι αφιερωμένο στην μνήμη τριών γνωστών συναγωνιστών. Στα περιεχόμενα του ξεχωρίζουν τα άρθρα για τον Περικλή Γιαννόπουλο και τον Ίων Δραγούμη. Στην σημερινή ανάρτηση ως μια συμβολική κίνηση προβάλλουμε το άρθρο «Η επίδραση της Νιτσεϊκής σκέψης πάνω στον Ίωνα Δραγούμη» του Γιώργου Τριανταφύλλου. 

Σαράντα χρόνια μετά ο πρόδρομος του Ελληνικού Φασισμού - που ύμνησε ανάμεσα σε άλλους και ο κορυφαίος Εθνικοσοσιαλιστής αρθρογράφος Πέτρος Ωρολογάς - είναι πιο επίκαιρος από ποτέ και συνεχίζει να προσελκύει το ενδιαφέρον τόσο αυτών που συμφωνούν με την ριζοσπαστική σκέψη του αλλά και αυτών που διαφωνούν με το όραμα του και προσπαθούν να μειώσουν την αξία του έργου του.




Πατήστε πάνω στις εικόνες ή κατεβάστε το σε μορφή αρχείου .pdf στον σύνδεσμο εδώ …

73 σχόλια:

  1. Ανώνυμος15/4/21 6:15 μ.μ.

    Ουδέποτε οι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές δεν εναντιώνονταν στον Ίωνα Δραγούμη. Έπρεπε να έρθουν οι γνωστές γκρούπες, οι εγκάθετοι της Δεξιάς για να δημιουργήσουν στον "χώρο" αναίτιο μίσος για μια τόσο σπουδαία εθνικιστική προσωπικότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φίλτατε, το δυστύχημα με τους επικριτές του Ίωνος είναι πως δεν περιορίζονται μόνο σε μια κριτική επί των πολιτικών του πεπραγμένων ή ιδεολογικής αντιπαράθεσης, αλλά προβαίνουν και σε επιθέσεις επί της προσωπικότητός του. Πότε τον κατηγορούν για το ότι προερχόταν από μεγαλοαστική οικογένεια και ήτο καλοζωισμένος, πότε πάλι επιδίδονται σε μια παράθεση όλων των ερωτικών του κατακτήσεων προκειμένω να αποδείξουν τις μπαρούφες τους.
      Ειδικά ως προς το τελευταίο πιστεύω ότι πολλοί εξ αυτών αντιμετωπίζουν στυτικές δυσλειτουργίες εκτονώνοντας έτσι τα όποια συμπλέγματα σεξουαλικής κατωτερότητος τους διακατέχουν.
      Έτσι είναι, "της κοντής ψ... οι τρίχες της φταίνε!".

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/4/21 3:52 π.μ.

      έτσι! ανέκαθεν οι εθνικοσοσιαλιστές ήταν αντίφα κ αντιναζί! ήρθαν οι εγκάθετοι της αντίφα κ αντιναζί δεξιάς κ μας έκαναν πάλι φασίστες κ ναζί! ε ως εδώ πια!

      Διαγραφή
  2. Τελευταίοσύγκελος16/4/21 1:25 π.μ.

    Διαβάζω κι μαθαίνω για τους τότε Έλληνες Εθνικό Σοσιαλιστές αρθρογράφους, ιστορικούς κι αγωνιστές με ονοματεπώνυμα...

    Που είναι οι συνεχιστές όλης τούτης της κληρονομιάς; Που χάθηκαν εκείνοι που μπορούν να κρατήσουν τη φλόγα του Εθνικού Σοσιαλισμού να καίει για πάντα;

    Γιατί πρέπει να ακούμε το κάθε ακροδεξιό ξεφτίλα,να ρίχνει λάσπες στα πρόσωπα των σπουδαίων Συναγωνιστών μας,που μας παρέδωσαν μία σπουδαία κληρονομιά για να συνεχίσουμε τον αγώνα μας...

    Η ανοχή τελείωσε, πρέπει να ξερασουμε την ακροδεξιά σαπιλα,που μολύνει τον υπέροχο αυτόνομο χώρο μας, πρέπει να ξερασουμε μία και καλή αυτούς που προσπαθούν να πνίξουν τον Επαναστατικό Εθνικό Σοσιαλισμό μας...

    Η ακροδεξιά τελείωσε, κάτω τα ξερά σας από τους αυτόνομους,θα σας τα κόψουμε από τη ρίζα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο καθενας οπως νομιζει και οπως πιστευει για τον κυριο αυτο, πιυ καμια σχεση δεν εχει αυτος ο καλοζωισμενος αστος με επαναστατικα κινηματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/4/21 12:51 μ.μ.

      Εννοειται! Σχεση με τα επαναστατικα κινηματα εχει μονο ο Παυλος Γυπαρης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/4/21 12:08 π.μ.

      (well) unknown, καμία σχέση δεν έχει με επαναστατικά κινήματα αυτός που οργάνωσε τα αντάρτικα του μακεδονικού αγώνα, αυτός που έφτιαξε την πρώτη τρομοκρατική οργάνωση της Ευρώπης σύμφωνα με τον Μάζη, αυτός που κατανόησε τη σχέση του εθνικισμού με τον σοσιαλισμό. Σχέση με τα επαναστατικά κινήματα έχει ο Πατριάρχης, ο εστιάτορας και οι ιπποκόμοι του. Από την πολλή επαναστατικότητα ψήφισαν ΝΑΙ το 2015 και Νέα Δημοκρατία σε διαδοχικές εκλογές.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος16/4/21 12:33 μ.μ.

    Χαίρομαι ποὺ ἀνεκάλυψες τὰ «Τετράδια Ἐθνικοῦ Σοσιαλισμοῦ», ποὺ κάποτε ὡς νεαροὶ ἐκδώσαμε στὴν Θεσσαλονίκη. Τὸ β΄ ἥμισυ καταλαμβάνεται ἀπὸ τὸ ἄρθρο μου "Περὶ τοῦ Ἠρωικοῦ Ἤθους", ποὺ ὑπέγραψα μὲ τὸ ψευδώνυμον ποὺ χρησιμοποιοῦσα συχνὰ τότε «Στέφανος Ράγκος». Ἐπειδὴ θέλαμε νὰ ἔχῃ βγῆ τὴν 20ὴν Ἀπριλίου, πῆγα ἀπὸ βραδὺς στὸ βιβλιοπωλεῖο ποὺ εἴχαμε ὡς ἕδρα τῆς ὁμάδος μας γιὰ νὰ τελειώσω τὸ ἄρθρο μου. Ἔφυγαν οἱ ἄλλοι γιὰ ὕπνο καὶ τὴν ἄλλη ᾿μέρα πρὶν τὸ μεσημέρι ἦρθε ἕνας ἀπὸ αὐτούς· μὲ βρῆκε νὰ γράφω πίσω ἀπὸ τὸ γραφεῖο, στὴν ἴδια θέσι ποὺ μὲ εἶχε ἀφήσει... Ἦταν ἐποχὴ μεγίστης πολιτικῆς συνειδητοποιήσεως, ἰδίως τῶν ἄκρων, καὶ πολὺ ἐντόνων ἀντιπαραθέσεων. Τὸ ΚΚΕ καὶ ἡ ΚΝΕ ἁλώνιζαν, ἡ πρώτη τους κάμψις ἦλθε ὅταν ἔφυγε ἡ ΝΔ τὸ 1981. Διότι ἡ γλυκανάλατη ἀστοδεξιὰ παρέχει πάντα τὶς ἰδεώδεις συνθῆκες ἀναπτύξεως τῶν μαρξιστοκομμουνιστικῶν ἰῶν πἀσης ἀποχρώσεως καὶ μεταλλάξεως. Στέφανος Γκέκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/4/21 1:51 μ.μ.

      Εσύ να σχολιάσεις, αφού γυρίσεις στην Ελλάδα, από μακριά αγώνας δε γίνεται.

      Διαγραφή
    2. ήρεμα συναγωνιστές, ο καθένας μπορεί να σχολιάσει αρκεί να τηρεί τους κανόνες που αναφέρονται

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/4/21 6:36 μ.μ.

      Καλό είναι αντί να λέμε για το παρελθόν να μιλάμε για το μέλλον δεν το βλέπω αυτό από κάποιους. Συνέχεια και συνέχεια το τάδε συνέδριο το ταδε άρθρο, όλα πριν κάτι δεκαετίες. Ο ΜΚ τουλάχιστον παράγει μέχρι και τώρα έργο αγαπητοί φίλοι

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/4/21 11:46 μ.μ.

      Οι πραγματικοί εθνικοσοσιαλιστές τιμούν τη μνήμη των απελευθερωτών ναζί αλεξιπτωτιστών της απόβασης στην Κρήτη. Οι σιέλ ορθόδοξοι εθνικοσοσιαλιστές της καθαρευούσης νοσταλγούν τα νιάτα τους και γλύφουν στρασερικούς, ρομαντικούς και το κακό συναπάντημα. Έτσι ξεχωρίζουμε οι πραγματικοί άντρες από τους σκληρούς στα λόγια και μαλακούς στα στρώματα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/4/21 10:23 π.μ.

      εσυ και η παρέα σου θα πρέπει να είστε οι μοναδικοί εθνικοσοσιαλιστές. σωστά;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος18/4/21 3:37 μ.μ.

      σιγά μην έχει και παρέα. Πολλά alter ego έχει σε twitter και facebook

      Διαγραφή
  5. 11:59 μ.μ. προσοχή στον σχολιασμό. Παρακαλούμε τα σχόλια σας να είναι σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία ανάρτηση. Την εποχή που οι συνειδήσεις έγιναν φτωχές τουλάχιστον αποδεικνύεται ότι υπάρχουν άνθρωποι με πλούσιο αρχείο και ισχυρή μνήμη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όλα όσα μας ενοχλούν στους άλλους μπορούν να μας οδηγήσουν στην κατανόηση του εαυτού μας.
    Καρλ Γιούνγκ, 1875-1961, Ελβετός ψυχίατρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η αληθεια ειναι οτι οι εθνικοσοσιαλιστες ποτε δεν ηταν αντιφα και αντιναζι. Εγιναν ομως οταν ξεκινησαν οι σχεσεις με τον ....., τον Σπινο, τον Πανουση και τον Χατζηγωγο. Μην ξεχναμε και τον.....αγωνιστη ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος16/4/21 6:34 μ.μ.

    «Ο αυτόνομος ακτιβισμός είναι μια υποσχόμενη νέα στρατηγική προφέροντας ενεργητική πολιτική αντίσταση. Οι άκαμπτες δομές των κομμάτων, των αδελφοτήτων ή των συνδέσμων είναι πολύ ευάλωτες στη κρατική καταστολή και σε επιθέσεις από το πολιτικό εχθρό. (Autonome Nationalisten Salzgitter 2012)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/4/21 12:13 π.μ.

    Μόνο τιμή για τους μεγάλους προδρόμους της ιδέας, όπως ο Ίωνας Δραγούμης.

    Μόνο χλευασμός για τους σκουρόχρωμους "εστιάτορες" που μέχρι τα 50 τους ήταν πρώην επενίτες και φιλο-στοχέοι και στα 50φεύγα τους ανακάλυψαν τον Χίτλερ μέσα από άρθρα ανθρώπων που δηλώνουν εθνικοσοσιαλιστές και ακόμα διατηρούν κάρτα μέλους της Νέας Δημοκρατίας.

    Για να μην ξεχνιόμαστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ἀγαπητὲ 1:51μμ ἀνωτέρω, τὸ σχόλιόν σου πὼς ἐγώ, ἐκ τῶν πρωτεργατῶν τῶν “Τετραδίων Ἐθνικοῦ Σοσιαλισμοῦ” (ὅπως καὶ τῆς “Φωνῆς τοῦ Λαοῦ”) τότε ὡς 19χρονος φοιτητὴς τυγχάνων, ἐν τούτοις “δὲν δικαιοῦμαι διὰ νὰ ὁμιλῶ” ἀκόμη καὶ ἐπὶ σχετικῆς ἀναρτήσεως, γιὰ νὰ θυμηθῶ τὴν παρομοίαν γνωστὴν ἀποστροφὴν τοῦ Κουτσόγιωργα, ἐπειδὴ ἀκόμη εἶμαι ἀπόδημος, θὰ τὸ ἐκλάβω ἐν τούτοις κατὰ τὴν πλέον εὐνοϊκὴν διὰ σὲ ἐκδοχὴν καὶ θὰ σοῦ ἀποκριθῶ φιλικῶς· καὶ οὔτε κἂν θὰ ἐπικληθῶ ἐκεῖνο ποὺ μεγαθύμως ἐπιλέγει ὁ ξενιστής μας “ΜΚ” πώς ... ἀκόμη κι ἐγὼ δικαιοῦμαι νὰ σχολιάζω – ἀρκεῖ νὰ μὴ τὸ παρακάνω... Εὐχαριστῶ ΜΚ!
    Ἐκ τῆς ἐφηβικῆς μου ἡλικίας ἐνθυμοῦμαι ἕνα καλὸν οἰκογενειακόν μας φίλον, ταγματάρχην Πεζικοῦ τότε, νὰ λέγῃ κατὰ μίαν συζήτησιν: “Ὁ ἁπλοῦς στρατιώτης εἶναι πολὺ ἀδύναμος ἔναντι τοῦ ἀξιωματικοῦ καὶ τοῦτο ὀφείλει ὁ καλὸς ἀξιωματικὸς νὰ ἐνθυμῆται πάντα, ἀποφεύγων εὐθεῖαν ἀντιπαράθεσιν μετὰ ἁπλοῦ στρατιώτου, εἰ μὴ μόνον εἰς ἀκραίας περιπτώσεις.”
    Τὴν σοφὴν αὐτὴν συμβουλὴν ἔκτοτε ἐνστερνισθείς, πάντοτε ἐπιδιώκω κατ᾿ ἀντιπαραθέσεις νὰ κατέρχωμαι ἐκ τῆς οἵας καθέδρας προκειμένου νὰ δῶ μὲ τὰ μάτια τοῦ κατὰ τάξιν ἐνδεχομένως κατωτέρου μου, ἤδη μὲν τότε ὡς μιρὸς ἡγέτης ἰδιοτύπου προσκοπικῆς ὁμάδος, βραδύτερον δὲ εἴτε ὡς στέλεχος ὁμάδων ἢ Κινημάτων ἐν Ἑλλάδι ἢ καὶ στὴν Δανία (DNSB) εἴτε ὡς ἔφεδρος ἀξιωματικὸς τῶν Εἰδικῶν Δυνάμεων (1991-3) ἢ καὶ ὡς καθηγητής.
    Ἄλλως τε μ᾿ ἐνδιαφέρει αὐτὴ ἡ ματιά, ἐκτιμῶ δὲ πὼς τὸ πάντως τετολμημένον, γιὰ νὰ εἶμαι ἤπιος, σχόλιόν σου ὑποκρύπτει καί τινα καλὴν πρόθεσιν, πιθανῶς ἐκπροσωποῦσα καὶ ἄλλους συναγωνιστάς. Δὲν θὰ ἀντιπαρατεθῶ λοιπὸν μαζί σου, ρωτώντας σε ἐπὶ παραδείγματι ἂν πιστεύῃς πράγματι πὼς ἐσὺ αὐτὴν τὴν στιγμὴν προσφέρεις περισσότερα ἀπὸ ἐμένα: Θὰ ἀπόσχω τοιαύτης συγκρίσεως, ὅσῳ κι ἂν ἡ τετολμημένη σου ἐκφορὰ εὐλόγως τὴν προσκαλεῖ...
    Λὲς λοιπὸν πὼς ἀπὸ μακριὰ ἀγώνας δὲν γίνεται.
    Τοῦτο ἀγαπητὲ εἶναι πολὺ σχετικόν· διότι ἐξαρτᾶται βαρέως ἐκ τῆς μορφῆς τοῦ ὑπονοουμένου ἀγῶνος.
    Ὡς ἡγέτης τοῦ ΑΡΜΑτος ὄχι ἁπλῶς ἐπίσταμαι τῆς μαχητικῆς καὶ μοναδικοῦ ἰδεακοῦ βάθους ἀλλὰ καὶ ἰδεακῆς ἁπτότητος ἱστοσελίδος μας ἀλλὰ καὶ ἤδη ἀπὸ ἔτους καὶ πλέον διὰ τῶν περιωρισμένων μου τεχνικῶν δυνατοτήτων δημιουργῶ ἐκπομπὰς εἰς τὸ YouTube (Βορεινὰ Σαλπίσματα). Ἡ δὲ πραγμάτωσις τῶν ὡς ἄνω εἶναι ἀνεξάρτητος τοῦ ἂν εὑρίσκωμαι εἰς τὸ Tromsø τῆς Νορβηγίας ἢ στὴν Φουρνὰ Εὐρυτανίας· μάλιστα τὸ δεύτερον θὰ ἀπετέλει σχετικὸν μειονέκτημα λόγῳ κακῆς διαδικτυακῆς συνδέσεως!
    Ἡ σημερινὴ τεχνολογία ἔχει ἐκμηδενίσει τὴν ἐπίδρασιν τῶν γεωγραφικῶν ἀποστάσεων εἰς πλείστους τομεῖς! >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/4/21 11:32 π.μ.

      Όταν έρθει στην Ελλάδα, τότε και μόνο τότε θα μπορείς να απαντήσεις σε εμένα και τους χιλιάδες συναγωνιστές μου,που ζούμε στο πετσί μας την ανεργία με τα την εξωφρενική φορολόγηση,τη φίμωση μας,τη συστηματική καταστολή μας,τις συνεχείς επιθέσεις αντιπάλων,την εγκληματικότητα ντόπιων και λάθρο μεταναστών!

      Κι όμως δεν υποχωρούν τα αδέλφια μας,τα εδάφη μας θέλουν όλους τους μαχητές εδώ!

      ΑΠΟ ΜΑΚΡΙΆ ΑΓΏΝΑΣ ΔΕ ΓΊΝΕΤΑΙ!

      Ας μην μιλάμε για ανωτερότητα, επειδή δεν ξέρεις ποιός είμαι,τι έχω υποστεί,εάν έχω φυλακιστεί, χτυπηθεί, καταστραφεί οικογενειακός, επαγγελματικός,μα ακόμα εδώ μέχρι το τέλος για τη Πατρίδα μου,τα αδέλφια μου,τον Εθνικό Σοσιαλισμό...

      Για αυτό μην γράφεις περί ανώτερος και κατώτερος, όλοι Αδέλφια είμαστε...

      Διαγραφή
  12. >>
    Περαιτέρω, καὶ πάλιν δυνάμει τεχνολογίας, ἔχω καὶ προσωπικὴν ἐπαφὴν μετὰ πολλῶν ἐκ τῶν μελῶν τοῦ ΑΡΜΑτος.
    Παρακολουθῶν δ᾿ ὅσον δύναμαι τὰς οἴκοθεν εἰδήσεις, δὲν ἔχω ἀντιληφθῆ τυχὸν δυναμικὸν ἀγῶνα, οἵας μορφῆς, ἐν ἐξελίξει, ὅπου ἡ φυσική μου παρουσία θὰ ἦτο τεχνολογικῶς ἀναντικατάστατος! Θὰ περίμενες ἴσως νὰ εἶμαι ὅπως καὶ οἱ πλεῖστοι πλέον ἐν Ἑλλάδι ἀξιοθρηνήτως κλειδωμένος κι ἀπομονωμένος σὲ κάποιο διαμέρισμα – καὶ γιατὶ ἀκριβῶς τοῦτο θὰ ἀπετέλει πλεονέκτημα;
    Προσπαθῶ, πασχίζω μᾶλλον νὰ ἐπιβιώσω ὑπὸ καθεστὼς σιωπηροῦ διωγμοῦ καὶ ἀποκλεισμοῦ, ἡ δὲ ὡς ἄνω σκιαγραφηθεῖσα διαρκής μου ἀγωνιστικὴ δραστηριότης καταλαμβάνει σημαντικὸν μέρος τοῦ χρόνου μου.
    Ἀφ᾿ ἑτέρου ὁμολογῶ ὅτι τὸ μόνον ποὺ μοῦ λείπει ἐκ τοῦ Ἑλλαδικοῦ γεωγραφικοῦ χώρου εἶναι τὰ βουνά, οὐδόλως δὲ οἱ τρισάθλιες πόλεις καὶ τὰ γυφτο-μεσαναλικά τους ἀκούσματα - καὶ εἰκόνες...
    Ὁ δὲ “χῶρος”, δύναμαι εὐθαρσῶς νὰ εἴπω ὅτι ΚΑΘΟΛΟΥ δὲν μοῦ λείπει καὶ οὔτε μὲ προσελκύει καθ᾿ οἱονδήποτε τρόπον ἡ ἀπελπιστικὴ ποιότης καὶ ὁ συνήθως ἀνθυπομετριότατος συχνὰ δὲ καὶ ἀπολύτως ποταπὸς χαρακτήρ του – μετ᾿ ἐλαχίστων μεμονωμένων ἐξαιρέσεων! Γιατὶ λοιπὸν νὰ ἐπιστρέψω;
    Βεβαίως ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΝ δὲν δύναμαι νὰ κάμω ἐξ ἀποστάσεως – καὶ εἰς τοῦτο θὰ σοῦ δώσω κάποιο δίκιο! Ὅμως ἡ Ἐπανάστασις δὲν γίνεται ὅταν τὴν θέλουμε, οὕτως ἢ ἄλλως!
    Ἂν δὲν γνωρίζῃ κάποιος νὰ εἶναι καίριος καὶ ὀξὺς ἐν βραχεῖ, ὡς μικρὰ δύναμις δὲν ἔχει τὴν παραμικρὰν ἐλπίδα!
    Εἶναι θεμελιώδης ἀρχὴ τοῦ ἀνορθοδόξου πολέμου – διότι τακτικῶς εἴμεθα ἀμελητέα ποσότης ἔναντι τερατώδους Ἐχθροῦ!
    Διὰ τὴν καιρίαν παρέμβασιν, ὅταν ἡ κατάστασις ἐπιτρέπῃ, πρέπει νὰ προετοιμαζώμεθα.
    Δι᾿ αὐτὴν τὴν προετοιμασίαν ἐπὶ τοῦ παρόντος καὶ κατὰ τὰς μικράς μου ὑλικὰς δυνάμεις ἐργάζομαι.
    Σταματῶ ἐδῶ, μὴ διακινδυνεύων νὰ καταχρασθῶ τῆς μακροθυμίας τοῦ ξενιστοῦ μας... Θὰ σχολιάσω περαιτέρω κατὰ τὴν ἑπομένην μου ἐκπομπήν – μὲ ἢ καὶ χωρὶς τὴν ἄδειάν σου, φίλε μου.

    ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΚΕΚΑΣ

    ΥΓ: Παρακαλῶ τὸν ΜΚ νὰ τηρήσῃ τὴν δομὴν τῶν παραγράφων μου ὥστε τὸ μακρόν μου κείμενον νὰ εἶναι ἀναγνώσιμον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/4/21 10:50 π.μ.

      Κύριε Γκέκα,αν μη τι άλλο, χειρίζεστε άψογα την ελληνική!Είθε να μπορούσα και εγώ...αλλά προφανώς η ελλιπής εκπαίδευση που λαμβάνουμε από τα ξεφτιλισμένα σχολεία,δεν το καθιστά δυνατό.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/4/21 1:01 μ.μ.

      Oι παρεμβασεις του Στέφανου Γκέκα είναι πάντοτε καίριες και ουσιώδεις και χαίρομαι να τις διαβάζω. Το ίδιο και με τις εκπομπές του στο YouTube (που ισως θα επρεπε να ανεβουν και στο Βitchute, σε περιπτωση που το Youtube λογοκρινει το καναλι, για να μη χαθούν).

      (Δεν ανηκω στο ΑΡΜΑ, το λεω για να μη πει κανενας οτι "μπηκε να γλειψει τον αρχηγο του")

      Διαγραφή
    3. Πρὸς "11:32 π.μ.":
      Διακρίνων ἀπουσίαν δόλου ἐντός σου, ἀντιθέτως πρὸς τοξικά τινα όφιοειδῆ γελοῖα (καὶ πλέον ἤδη πασίγνωστα!) ὑποκείμενα, εὐχαρίστως καὶ ἄνευ ἴχνους ἐπάρσεως διαλέγομαι μαζί σου.
      Ναί, ἡ σχέσις τῶν ἀληθῶν συναγωνιστῶν θὰ ἔδει νὰ εἶναι ἀδελφική, ὅπως ἦτο καὶ ἐντὸς τῶν SS, ὅμως τοῦτο δὲν πρέπει νὰ παρεξηγῆται καὶ συγχέηται πρὸς ἰσοπεδωτικὰς καὶ κρυπτομπολσεβικικὰς θεωρήσεις, ὑφ᾿ ὧν οὐχ ἧσσον ἐπίσης ὁ ταλαίπωρος χῶρος καὶ ἀπὸ μακροῦ εἶναι βαρύτατα προσβεβλημένος, μὲ ἱστορικὴν πηγὴν τῆς νόσου ἐντὸς τῆς (ἀνευθύνως καὶ ἰδιοτελῶς "ἀρχηγικῆς" δῆθεν, κατὰ μίαν ὅμως πλήρη ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗΝ ἀξιῶν καὶ ἀξιακῶν κριτηρίων!) ΧΑ - ὅσῳ κι ἂν ἴσως τοῦτο σὲ ἐκπλήσσῃ.

      Δυστυχῶς πολλοὶ παραποιοῦν τὸ πνεῦμα τοῦ Ε/Σ (καὶ ὄχι τὸ γράμμα - δὲν εἴμεθα ἀπολιθώματα!) πού, καθὼς τοὺς εἶναι ἄπιαστο καὶ ἀπρόσιτον, σκολιώτατον ἢ καὶ φύσει ξένον, κόβουν καὶ ῥάβουν εἰς τὰ θρηνώδη των κρυπτομπολσεβικίζοντα/δημοκρατικὰ μέτρα, ὡσὰν τοὺς παρηκμασμένους Ἐφεσίους, καθ᾿ Ἡράκλειτον:
      «Ἄξιον Ἐφεσίοις ἡβηδὸν ἀπάγξασθαι πᾶσι καὶ τοῖς ἀνήβοις τὴν πόλιν καταλιπεῖν, οἵτινες Ἑρμόδωρον, ἄνδρα ἑωυτῶν (:ἑαυτῶν) ὀνήιστον (:ἄριστον), ἐξέβαλον φάντες· ἡμέων μηδὲ εἷς ὀνήιστος ἔστω, εἰ δὲ μή, ἄλλῃ τε καὶ μετ᾿ ἄλλων»!

      Δὲν βγάζω νόημα ἐκ τῆς φράσεώς σου "νὰ ἀπαντήσω εἰς σὲ καὶ χιλιάδας συναγωνιστῶν"· κατὰ δὲ τἆλλα συμμερίζομαι καὶ συμπάσχω - πίστευσέ με δέ, ὁ ἴδιος ὑφίσταμαι πολλῷ χείρονα καὶ ποικιλοτρόπως.
      Πρέπει ὅμως ὄχι ἁπλῶς ν᾿ ἀντέξουμε ἀλλὰ καὶ νὰ ἀνορθωθοῦμε καὶ νὰ πολεμήσουμε μέχρι τελευταίας ῥανίδος, ὅπως μᾶς ἔδειξαν οἱ πρόγονοί μας.
      Καὶ μὴ λησμονῆτε καθόλου ὅτι ὁ ἀγών μας ἔχει πανευρωπαϊκὴν διάστασιν - ὅπως καὶ τὸ πρόβλημα καὶ ὁ Ἐχθρὸς εἶναι κοινά!
      ...ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ/ΠΝΕΥΜΑ ἐπίσης, ὅπου αὐτὰ ἀκόμη ὑφίστανται...

      ΠΡΟΣ 10:50πμ:
      Ἂν δὲν σπάσουμε συντριπτικῶς τὴν θανάσιμον μετριοκρατίαν καθ᾿ ὅλους τοὺς τρόπους ἐκδηλουμένην, τότε δὲν ἔχουμε τὴν παραμικρὰν ἐλπίδα!
      Ἄψογος γλῶσσα πρέπει νὰ συνοδεύῃ ἄψογον λογισμόν - καὶ τίποτε ὀλιγώτερον τοῦ ἀρίστου δὲν πρέπει νὰ μᾶς ἱκανοποιῇ - παντοῦ, πάντα καὶ κατὰ πᾶσαν ἔκφανσιν.
      Θὰ σὲ καλοῦσα ὅμως μᾶλλον νὰ ἐμβαθύνῃς εἰς τοὺς διὰ τῆς γλώσσης μου ἐκφερομένους λογισμοὺς παρὰ νὰ μείνῃς εἰς τὴν ἐξωτερικὴν παρατήρησιν τῆς γλώσσης καὶ τῆς ἀρχιτεκτονικῆς της, ὅσῳ κι ἂν αὕτη ἐπίσης εἶναι σημαντική, κυρίως ὅμως ὡς συνοδὸς καὶ ὄργανον τῶν πρώτων.
      ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΓΚΕΚΑΣ

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος18/4/21 11:34 π.μ.

    Ρε μεγάλε το δικηγόρο του Γκέκα δε θέλω να τον κάνω. Ούτε αυτός θα το ήθελε ούτε εγώ συμφωνώ με αρκετές από τις αξιολογήσεις του. Αναγκάζομαι να το κάνω όμως όταν διαβάζω τα σχόλια που γράφεις. Τον κατηγορείς για κάτι αβάσιμο και με ένα υπονοούμενο που ....... Έχουμε κανένα κίνημα σε εξέλιξη στην Ελλάδα και δεν το ξέρουμε; Δεν καταλαβαίνεις ότι αναγνωρίζουν όσοι διαβάζουν τα σχόλια που γράφεις μια προσωπική εμπάθεια; Δεν γνωρίζω αν είσαι αυτός που είχε γράψει και παλιότερα σχόλιο για τις δίκες που έχεις υποστεί λόγω της ιδέας. Πάντως αυτό το βιολί μας κούρασε. Τις δίκες τις περνάμε γιατί αγωνιζόμαστε. Δεν τις περνάμε για να φτιάχνουμε βιογραφικό επαναστατικότητας και να το διανέμουμε διαδικτυακά προκειμένου να αποκομιζουμε ανώνυμη αυτοεπιβράβευση. Στην τελική ξέρουμε το χώρο μας. Γνωρίζουμε όλοι ότι κάποια παιδιά φορτώθηκαν δικαστήρια όχι γιατί έκαναν κάτι αληθινά επικίνδυνο για το σύστημα μα επειδή είχαν καθοδηγητες σαν το "χοντρό", τον "εστιάτορα" και άλλους πρώην βασταζους του "χοντρού". Μην έχεις απαίτηση να αξιολογηθεί ως σημαντική αυτοθυσία το κοινό "κάψιμο" ζωών ορισμένων συναγωνιστων, που καλλιεργήστε η ηλιθιότητα του μπαμπά της Ουρανίας και η κυπατζιδικη υπηρεσία στο σύστημα που προσφέρουν γνωστοί χαφιέδες υπό το ένδυμα του εθνικιστή-εθνικοσοσιαλιστή. Άσε που αυτή η ευαισθησία σου για την υψηλή φορολογία δεν ακούγεται και τόσο σοσιαλιστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενώ προσπαθείς να δείξεις ανωτερότητα κομμάτι από το σχόλιο σου που δεν ανέβηκε δείχνει προσωπική εμπάθεια για έναν νεολαίο ο οποίος πλέον δεν έχει κάποια σχέση με τον λεγόμενο χώρο. Δεν χρειάζονται προσωπικές επιθέσεις και αιχμές με ανθρώπους που πλέον δεν σχολιάζουν εδώ και δεν υπερασπίζονται πλέον τις αντιδημοκρατικές ιδέες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/4/21 12:06 μ.μ.

      Όταν μιλάω για κάποια πράγματα που έχω υποστεί, λίγο πολύ δείχνω τη περνάνε πολύ συναγωνιστές μου και ειδικά σε κοινωνικά θέματα, όπως επίσης η υπέρ φορολόγηση,που δεν το βρίσκεις λες τόσο σοσιαλιστικό ( μάλλον επειδή δεν έχεις οικονομικό πρόβλημα;) Μια φορά μας φορολογούν και πολλοί συμπολίτες μας δεν έχουν τη δυνατότητα να πληρώσουν και τους κάνουν κατασχέσεις...

      Όταν σου έρχεται το ρεύμα πχ 100€ και σου ζητάει αλλά 40-50 για Φ.Π.Α ΕΡΤ ΚΙ ΑΛΛΆ, εσύ να λες " έλα μωρέ εντάξει δεν είναι και πολύ σοσιαλιστικό"

      Εάν δεν είναι Σοσιαλιστικά τα κοινωνικά προβλήματα κι η αντιμετώπιση τους τότε τι είναι;

      Ευελπιστώ ότι το είπες μόνο για τις εντυπώσεις...

      Δεν είμαι αυτός που αναφέρεις, όμως δεν θα μαλώσω μαζί σου, στηρίζω ένθερμα την αλληλεγγύη του χώρου...



      Όσο για τον Κύριο Στέφανο Γκέκα χαίρω βαθύτατη εκτιμήσεις, όμως επιμένω πως πρέπει να γυρίσει στην Ελλάδα...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/4/21 2:58 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε, μάλλον έγινε παρανόηση. Δεν εννοώ κάποιο συγκεκριμένο παιδί αν και υποθέτω σε ποιο αναφέρεσαι. Μιλάω για όλες τις περιπτώσεις αναίτιου και άδικου μπουζουριάσματος που πραγματοποιήθηκαν γιατί οι "καθοδηγητές" της καρπαζιάς με τις δεξιές συνήθειες καλλιέργησαν λάθος νοοτροπίες. Δεν είναι μία. Είναι πολλές οι περιπτώσεις από το 2015 και μετά.

      Φίλε, δεν σε γνωρίζω ούτε αναφέρομαι αποκλειστικά σε σένα. για το θέμα της φορολογίας και του σοσιαλισμού χωρά μεγάλη συζήτηση. οι πολιτκές στήριξης των εργατών και των μικροαστών βασίζονται σε πρωτοβουλίες του δημόσιου τομέα και ο δημόσιος τομέας αυτοχρηματοδοτείται μέσα (και) από φόρους. Λιγότερους φόρους και λιγότερες παρεμβάσεις του δημόσιου τομέα ζητούν οι δεξιοί, όχι εμείς (εκτός από τους δεξιούς που μασκαρεύονται χιτλερικοί). Άσχετα αν οι φόροι της ελλαδικής μπανανίας δεν διανέμονται σωστά. Σε αυτό έχεις δίκιο. Όχι όμως ότι είμαστε ιδεολογικά εναντίον του οικονομικά ισχυρού δημόσιου φορέα. Πως θα χρηματοδοτήσουμε στρατιωτικές δαπάνες, νοσοκομεία, εθνική παιδεία και αδύναμα εργατικά στρώματα χωρίς φόρους;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/4/21 4:51 μ.μ.

      "Άσχετα αν οι φόροι της ελλαδικής μπανανίας δεν διανέμονται σωστά"

      Αυτό ακριβώς!

      "Πως θα χρηματοδοτήσουμε στρατιωτικές δαπάνες, νοσοκομεία, εθνική παιδεία και αδύναμα εργατικά στρώματα χωρίς φόρους;"

      Εθνική παιδεία δεν υπάρχει πλέον, εκτός εάν εννοείς τους άπατρις αντιφα καθηγητές που τρώνε από τους φόρους μας,για να γεμίζουν με σκατα το κεφάλι της νεολαίας...

      Το αδύναμα εργατικά στρώματα παλεύουν με την ανεργία και με όλα τα καθημερινά προβλήματα που μας έχουν επιβάλει,με μισθούς άθλιους που δεν φτάνουν ούτε για τα προς το ζην (αιτία και υπογεννητικότητας), κι άδικη υπέρ φορολόγηση που απαιτεί το σύστημα στους αδύναμους για να χρηματοδοτούνται τα εργαλεία αποβλακοσης όπως τηλε ρειαλιτη (survivor, φάρμα), χρηματοδότηση τηλεοπαρουσιαστριων, ηθοποιών, τραγουδιστών και όλο το πουσταρεϊκο σύστημα, την ίδια στιγμή που ο Έλληνας εργάτης αργό πεθαίνει κι πεθαίνει καθημερινά στη προσπάθεια να απαλλαγεί από αυτή τη μιζέρια...

      Κι χωρίς να φτάνει αυτό ταϊζουμε με τους φόρους μας και τους φρουρούς του κάθε εθνοπροδοτη βο-λευτη και τους παχουλους μισθούς τον ίδιον των βουλευτών (κατώτατος μισθός 7000€ το μήνα και φεύγα)



      Θα συμφωνήσω για το σύστημα υγείας και την Εθνική ασφάλεια (αν και εδώ χώρα πολύ συζήτηση)


      Δεν υπάρχη δικαιοσύνη στη δημοκρατία!

      Εθνικός Σοσιαλισμός Τώρα!



      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/4/21 5:42 μ.μ.

      Η φορολογία θα παραμένει υψηλή όσο είμαστε μέλη της ΕΕ. Αν αποχωρήσουμε από αυτή θα μπορούμε να ρυθμίζουμε τον φόρο όπως θέλουμε εμείς.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος18/4/21 9:58 μ.μ.

      Επειδή δεν υπάρχει δικαιοσύνη στη δημοκρατία δεν σημαίνει ότι θα απωλέσουμε τις ιδεολογικές μας αρχές. Δεν είναι εθνικιστική ούτε ε/ς οικονομική αρχή η μείωση της φορολογίας.

      Στα υπόλοιπα τα λέτε σωστά.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος18/4/21 11:41 π.μ.

    Γράφε κανονικά .... Γκέκα και άσε την σπουδαιοφανή καθαρεύουσα. Τέτοιες .... έκανε και ο Πλεύρης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/4/21 12:00 μ.μ.

    Φίλε 10:23, φαντάζεται πως είναι το τρολ-φαινόμενο κι αυτοθαυμάζεται ...., πια μόνο οι βλαμμένοι δεν τον καταλαβαίνουν. Είναι πια φανερός ότι και να κάνει. Να μην ξεχάσω, τους .... προπαντός τιμάει και ας αφήσει την σπέκουλα και στους "ναζί αλεξιπτωτιστές" κατά μέρος ο ..... !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/4/21 3:49 μ.μ.

      χαίρομαι όταν διαπιστώνω οτι δεν είμαι ο μοναδικός που υποπτεύεται αυτό τον άνθρωπο για αυτουργό τέτοιων ανοησιών

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/4/21 4:58 μ.μ.

      Καλά, πέστον και άνθρωπο τώρα!
      Virtual απόλα, όχι και άνθρωπος όμως.
      Κάτι στα ζωάκια που καλούσε ο Ταρζάν στη ζούγκλα μου φέρνει...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/4/21 5:14 μ.μ.

      Δες τι έχει πάνω-πάνω τώρα στην βρωμοσελίδα του και η υποψία σου θα γίνει βεβαιότητα.
      Αν και δεν πρέπει ούτε από έξω να περνάμε από τέτοιους καρνάβαλους!

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος18/4/21 12:01 μ.μ.

    11:46, να χαρώ εγά ένα πραγματικό άντρα εθνικοσοσιαλιστή, .... φύλακα της καθαρότητας, της ντομπροσύνης και της αλήθειας!!! Μας ..... δικέ μου, πες μας κι' άλλα να έχουμε να γελάμε... Ένας που βλέπει και ξέρει πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος18/4/21 12:02 μ.μ.

    Αγαπητέ Γκέκα τα μεγάλα λόγια και η αλαζονεία δεν ειναι ιδίωμα αγωνιστών αλλά αστών που έχουν σκοπό να προβάλουν τα εγώ τους έναντι του εμείς Εδώ μιλάς σε συναγωνιστες όχι σε αποπαιδια. Επίσης η ιστοσελίδα σου και η οργάνωση σου
    .................................. Έχασες το παιχνίδι τόσο με τους νέους όσο και με εμάς τους μεγαλύτερους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/4/21 5:09 μ.μ.

      Εσένα 12.02 η προσωπική σου εμπάθεια βγάζει μάτι, θα έχεις και προβλήματα υγείας σίγουρα!
      Τους τόνους αδιανόητης βρωμιάς που ξερνούν γνωστοί ύποπτοι κύκλοι από παλιά ακόμα, τους ξέρουμε καλά όσοι δεν είμαστε τουρίστες.
      Το γιατί ειδικά εναντίον του Γκέκα, όποιος έχει δυο δραμια μυαλό ας το σκεφτεί μόνος του.
      Αν δεν είσαι μέρος τους τότε ή πολύ βρώμικος ή πολύ μπερδεμένος είσαι.
      Δεν ξέρω αν είσαι επίσης και ο 11.41 αλλά εκείνος μάλλον κάτι σαν αλβανός τουρίστας θα είναι για να συγκρίνει την γλώσσα του Γκέκα με του Πλεύρη!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/4/21 2:26 π.μ.

      Καμία απάντηση, θίχτηκε ο αρχηγός σας.
      Κανένας αρχηγός δεν χρειάζεται εσείς μόνο τον θέλετε ακόλουθοι, μόνο συναγωνιστές θέλουμε όλοι μας.
      Θάνατος στα αφεντικά και στις χρυσαυγίτικες λογικές σας.
      Ζήτω οι αυτόνομοι σύντροφοι!

      Ένας Θεσσαλονικιός

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/4/21 5:55 μ.μ.

      Αν ξεχνούσα που βρίσκομαι θα νόμιζα πως διαβάζω σχολιαστή στο Ίντυ...
      Τώρα λες και πως είσαι παλιός.
      Όμως παρόλα αυτά δεν ξέρεις τι σου γίνεται και ούτε τι είσαι.
      Σίγουρα είσαι η τέλεια εικονογράφηση για το σχόλιο 11:15 πιο πάνω.
      Όσο για χρυσαυγιτισμό, το δικό σου φτωχό μυαλουδάκι είναι κλειδωμένο εκεί, έστω και από την ανάποδη. Ο Γκέκας πολέμησε την παθολογία του χρυσαυγιτισμού μέσα και έξω από την ΧΑ. Και πολύ καλά λέει παραπάνω πως και κάτι τυπάκια σαν και σένα απόνερα της ΧΑ είναι.
      Φυσικα και δεν περιμένω να καταλάβεις τίποτε.
      Είναι εκείνο του ραδικιού που λέμε...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/4/21 4:29 π.μ.

      Απόνερο του χρυσαυγιτισμού είναι ο αρχηγός σου πιστε ακολουθε και μάλιστα με αποδείξεις.
      Ποτέ δεν πέρασα από το κομμα του χοντρού πάντως οπότε είμαι πολύ καλύτερος από τον φυρερισκο σου και τις χρυσαυγίτικες λογικές του που σας ξαμολισε εδώ να βρίσετε τους αυτονομους

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/4/21 6:27 μ.μ.

      Τους αυτόνομους δεν τους έβρισα, όπως διαστρεβλώνεις σαν καλός μαζάνθρωπος για να κρυφτείς πίσω τους και να προκαλέσεις την ενστικτώδη αλληλεγγύη τους.
      Σαν καλό, δειλά πρόβατο.
      Αδέσποτο πρόβατα, όχι αυτόνομο. Δεν υπάρχουν αυτόνομα πρόβατα!
      Καλά, πως θάταν δυνατόν εσύ να μην ήσουν πολύ καλύτερος από τον Γκέκα!
      Τι κρίμα μόνο, τέτοια φυσιογνωμία σαν και σένα να χάνεται στην ανωνυμία!

      Μεγάλε, ζούμε
      την φάτσα σου να δούμε!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/4/21 10:56 μ.μ.

      Δεν θα δεις την φάτσα μου ασφαλίτη ούτε εσύ ούτε ο αρχηγός σου που μάλλον έχετε πάρει την φιλοδοξία αυτή από την Χρυσή Αυγή.
      Ντροπή παίδες για αυτά τα σχόλια ευτυχώς που δεν είχα ποτέ επαφή μαζί σας
      Πίσω τώρα στο κοπάδι του αρχηγού σας
      Μπεεεεεεεεεεεεεε

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος21/4/21 5:04 μ.μ.

      Τώρα η επίδειξη κρεττινισμού σου έχει σπάσει όλα τα κοντέρ.
      ΜϞΛϠΚ§!!!

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος18/4/21 5:18 μ.μ.

    Σας έχει κάνει λωλούς ο ........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος18/4/21 8:11 μ.μ.

    Ώστε και καμαρώνεις κιόλας με το χάλι σου; Καλά, με σένα η επιστήμη της ψυχιατρικής σηκώνει τα χέρια ψηλά! Από ποιόν διάολο βγήκες εσύ, ήθελα να ξέρω! Έπρεπε να είσαι στην .... κακομοίρη, κι ας παριστάνεις τον πρεσβευτή της! Οι ..... θα σε είχαν σουβλίσει χίλιες φορές ως τώρα. Δεν χωρατεΰουν αυτοί... Καλά το έγραψε λοιπόν ο 12.00 παραπάνω... Αθεράπευτη περίπτωση άξια επιστημονικής μελέτης. Υπάρχει μόνο μία οριστική θεραπεία. Και είναι ζήτημα βασικής δημόσιας υγιεινής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος19/4/21 11:44 π.μ.

    Και του ενός και του άλλου η γλώσσα είναι για κλάματα. Αν αναλογιστούμε ότι παρουσιάζετε άρθρο του δημοτικιστή Δραγούμη. Τρικυμία εν κρανίω ο Στέφανος. Αλλά έτσι είναι ο ..... Πότε με τον ένα πότε με τον άλλο. Τουρλουμπούκι και ανάκατα. Ορθόδοξοι ναζί, χιτλερικοί ναζί, στρασερικοί, φασίστες, πρώην φασίστες που έγιναν δεξιοί, νεοφασίστες, ρομαντικοί, όλοι η καλοί χωράνε αρκεί να μην είναι Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις δίκιο συναγωνιστή την επόμενη θα μας επιτρέψετε να διακόψουμε τα γυρίσματα των αντιφα συνεργατών σας και να σας ζητήσουμε την άποψη με ποιους θα μιλάμε και τι ιδέες θα έχουμε. να είσαι καλά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/4/21 5:32 μ.μ.

      11.44,
      σούδωσε την δέουσα απάντηση ο ΜΚ.
      Τώρα για το ποιος έχει τρικυμία εν κρανίω ο τελευταίος που μπορεί να το καταλάβει πάντως είσαι εσύ, που ακόμη δεν σου έχουν πέσει τα λέπια του λοβοτομημένου κολαούζου του χοντρού (κοιτάχτε ρε έναν αρχηγό που διάλεξε ο τύπος τώρα, να γελάς και να κλαίς με φωνή!).
      Και που δεν κατάλαβες καν ότι εδώ δεν παρουσιάστηκε άρθρο του δημοτικιστή Δραγούμη αλλά άρθρο ΓΙΑ τον Δραγούμη!

      Άντε, να σου ευχηθώ καλά ξυπνητούρια κακόμοιρε...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/4/21 10:21 μ.μ.

      Άντε πηγαίνετε να κάνετε τίποτα ματζουνια,με τη φωτογραφία του Άλιστερ μπας και σώθητε...

      Παράρτημα της μεγάλης Σ. της Αγγλίας...
      Λες και δεν ξέρουμε ποιος χρηματοδοτούσε τον "αρχηγό" σας τόσα χρόνια για να αδρανοποίηση όσους ήθελαν να αντιδράσουν, από τότε που σας θυμάμαι, όλο για τη μέρα που έρχεται και όλο για τη μέρα που έρχεται, πάει δεν ήρθε...

      Ή νομίζεις δεν ξέρουμε τι έκανε στα ταξιδακια του στη Ν.Αφρικη,στην Ιταλία και στην Αγγλία βρε ανοητε!;;




      Κάτω τα ξέρα σας από τους αυτόνομους,θα σας τα κόψουμε από τη ρίζα, κι έχουμε και σκυλιά που αρέσκονται σε ακροδεξιό μενού...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/4/21 10:55 π.μ.

      Ποιος τον χρηματοδοτούσε;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/4/21 11:43 π.μ.

      Αφού δεν καταλαβαίνεις ότι ο Γκέκας τα μπέρδεψε με το να οργανώσει επικοινωνιακή εκστρατεία σ αυτή τη μυρμιγκοφωλια αυτοδιαφημιζομενος κάτω από άρθρο αφιερωμένο στον μεγαλύτερο δημοτική τι να σου πω; Αλλά για να είσαι στο Άρμα καταλαβαίνω τι σκεπτικό κουβαλάς.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/4/21 10:05 μ.μ.

      Εκστρατεία;
      Μη πανικοβάλλεσαι συναγωνιστή, μια αναγνωριστική περιπολία ήταν μόνο!
      Και τι, φοβήθηκες μπας και μπουν σε αιρετικούς δρόμους τίποτε μυρμήγκια από την "μυρμηγκοφωλιά";
      Μη φοβάσαι, τα πραγματικά μυρμήγκια δεν κινδυνεύουν να ξυπνήσουν!
      Όμως μην γενικεύεις τόσο άτσαλα συναγωνιστή, δεν είναι μόνο μυρμήγκια που επισκέπτονται!
      Επειδή δεν τα πιάνεις εύκολα και μπερδεύεσαι συνέχεια, ξανακοίτα λίγο τον τίτλο του άρθρου!
      Δεν είναι τίποτα για την δημοτική γλώσσα, ούτε καν για τον Δραγούμη καταρχήν!
      Είναι για τα Τετράδια Εθνικού Σοσιαλισμού!
      Που έβγαζε ο Γκέκας μαζί με καναδυό ακόμα!
      Άρα θα έπρεπε μάλλον με τον ΜΚ να τα βάλεις!
      Για να μη σου πω πως ο ΜΚ έχει κάνει και αφιέρωμα στο Βόρειον Σέλας που έβγαζε ο τόσο μισητός σου Γκέκας!
      Α, δεν σου είπα το χειρότερο απ όλα:
      Το 2008 ο ΜΚ είχε δημοσιεύσει μεγάλη συνέντευξη του Γκέκα σε 3 μεγάλες συνέχειες!
      Να σου στείλουμε κανένα υπογλώσσιο μήπως;

      Διαγραφή
    7. μυρμηγκοφωλιά είναι ένας τιμητικός χαρακτηρισμός αν σκεφτείς ότι το γαλλικό ε/ε mas είχε ως σύμβολο του το μυρμήγκι! μια παρατήρηση το εν λόγω περιοδικό είχε καμιά δεκαριά συναγωνιστές ως συντακτική ομάδα. φυσικά και έχει γίνει αφιέρωμα στο Βόρειον Σέλας το οποίο είχε εξαιρετικά άρθρα. όπως και έχουν ανέβει άρθρα ποιοτικά από όλες τις εκδόσεις είτε αυτόνομες είτε όχι.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος20/4/21 10:52 π.μ.

    Βάλτε το πιτογυρο 5.50€,να γίνει ολοκαύτωμα...

    Κάθεστε και ασχολείστε με ΕΣ, Φασισμό και άλλα τέτοια,μα είστε με τα καλά σας;


    Souvlaki Revolution is the only solution...

    Μα ξεχάσατε όταν το πήγαν 3€,πως το πήρε πίσω άρον άρον άρον η κυβέρνηση; Φοβούμενη για 3 παγκόσμιο;


    Είστε πολύ πίσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. όποιος έχει θέματα με προσωπικά στον χώρο να θυμίσουμε τους κανόνες στον σχολιασμό. αφήνουμε κάποια όχι όμως τα υβριστικά. ευχαριστούμε τους συναγωνιστές για τα σχόλια τους ακόμη και αν διαφωνούμε σε κάποια από αυτά. χτύπησε νεύρο το άρθρο για την ΑΝΟΙΧΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με την νορβηγική αντιφα. να θυμίσουμε ότι στις θερμοπύλες γνωστός φωτογράφος έβγαζε φάτσες με ΑΔΕΙΑ από γνωστή περσόνα του χώρου. Όπως λέει και ένα σύνθημα ... πίσω ρουφιάνοι εμπρός σύντροφοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/4/21 12:38 π.μ.

      Το νεύρο που χτύπησε είναι το αρθρο που ξεμπροστιάζει τους δήθεν "αυτόνομους" ως κοινούς χαφιέδες της ασφάλειας. Κατι που ξέραμε εδω και καιρό δηλαδη.
      Αντε τα λέμε οταν σας αφήσει η γαδα να κανετε ενοπλο αντάρτικο.
      Περαστικά σας τωρα και ξυδι!

      Διαγραφή
    2. ένα άρθρο που έχει ως πηγή ξένες μυστικές υπηρεσίες οι οποίες αναφέρουν περιστατικά άσχετα με ελλάδα και σχεδόν ολόκληρη την ευρώπη πλην αγγλίας. ένα άρθρο που λέει για το c18 της αγγλίας το οποίο δεν είχε καμιά σχέση με αυτονομία. ένα άρθρο που στο τέλος προσθέτει ... κάποιος άλλος πονηρός ... μια παράγραφο με ψεύδη και συκοφαντίες. περαστικά στους νεολαίους σας που ανέχονται την κομματική αυλή σας και να ανεβάζουν τα κεφάλια σας προσωπικά στοιχεία στο instagram. Ξύδι τοπ λοιπόν και ραντεβού στα γουναράδικα αφού τόσο αδυναμία έχει ο αρχηγός σας στα ελασίτικα συνθήματα και τις συνήθειες της αριστεράς.

      υ.γ. ρωτήστε μας γιατί να σας εκθέσουμε πάλι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/4/21 8:27 μ.μ.

      ΜΚ οι εκθέσεις είναι αποκαλυπτικές και πρέπει να ανάψουν κόκκινα σε πολλές μεριές.
      Πολύ σωστά και χρήσιμα.
      Για την τελευταία παράγραφο-τσόντα της αρχικής ανάρτησης στην χρυσαυγίτικη σελίδα ναι, σύμφωνοι, εκτρέπει το ζητούμενο για να βλογήσουν τα γένια τους.

      Όμως και εσύ επίσης και πολλοί άλλοι πετάτε την μπάλλα εκτός γηπέδου όταν αντί να ασχοληθείτε με τις σοβαρές αποκαλύψεις, μιλάτε για την ΧΑ, την Ουρανία, κλπ
      Το θέμα όμως δεν είναι τι είναι και τι έκανε η ΧΑ, αυτό μόνο μπούφοι δεν τόχουν καταλάβει ακόμα.
      Το θέμα είναι ότι οι υπηρεσίες φυτεύουν διαφόρους για να προκαλέχουν ιδεολογική σύγχυση και κονφούζιο.
      ΚΑΙ αυτόνομους, αμφιβάλλεις γιαυτό;
      Αυτό είναι το ζήτημα και όχι τα γυρίσματα των ηλιθίων χοντρών με τα κολητάρια τους από την ΑΝΤΙΦΑ της Νορβηγίας!
      Γιατί πάντα θολώνετε έτσι τα νερά;
      Απορία μου είναι, αλήθεια!

      Διαγραφή
    4. έχουμε θέσει ερωτήματα και έχουμε δώσει και απαντήσεις σε όλα. αν θολώνουμε τα νερά δώστε μας δημόσιο βήμα να δούμε ποιοι λένε αλήθεια και ποιοι όχι. ευχαριστούμε για το σχόλιο.

      υ.γ. όποιος αναπαράγει σενάρια μυστικών υπηρεσιών που δεν έχουν καμιά σχέση με έλληνες αυτόνομους όπως περιγράφει η τελευταία παράγραφος είναι το λιγότερο ύποπτος. δείτε λίγο το τυράκι στην ανάρτηση δεν είναι καθόλου τυχαίος ο χρόνος που ανέβηκε. η δημοσίευση για την ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ της αυλής με την ΑΝΤΙΦΑ είναι πολιτική κριτική και όχι προσωπική επίθεση. Γιατί δεν απαντάει επίσημα η χρυσή αυγή; Υπάρχει κάτι λάθος σε όσα έχουν αναρτηθεί;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/4/21 9:40 μ.μ.

      Όσο για την τελευταία παράγραφο, πείτε στους χατες να πάνε στο Κορυδαλλό να δείτε εάν είχαν ή όχι σχέσεις με μυστικές υπηρεσίες,που το θέμα εκείνων των αυτόνομων είχε φτάσει μέχρι την βουλή...

      Χατες ανόητοι, είναι όλοι τους φυλακή πλην ενός μλκ δικηγόρου...



      Και τολμάτε να συγκρίνετε και να μιλάτε εσείς; Ποιοί εσείς;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος21/4/21 9:59 μ.μ.

      Φίλε μου για την ΧΑ και το ατέλειωτο φιάσκο της όπου και να πιάσεις δεν το συζητάμε, το ζήτημα είναι να μην χρησιμοποιείται αυτό για να καλύψει την ουσία των αποκαλύψεων των εκθέσεων.
      Αντίστροφα πάλι, τα μποτάκια της ΧΑ μανιπουλάρουν πονηρά εκείνες τις τις αποκαλύψεις για να χτίσει βολικά σενάρια με την φαντασία της.
      Πως τάχα η ΧΑ και ο χοντρός ήταν ο ιδεολογικός βράχος και τους... έφαγαν οι υπηρεσίες και όχι η βλακεία και η ανεπάρκεια. Του χοντρού πρώτα από όλα.
      Τώρα για μέσο που λες, αν είχα ευχαρίστως να σε καλούσα!

      Διαγραφή
  23. Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/4/21 9:31 μ.μ.

      από 10.55 προς ΜΚ:
      Αναφέρομαι σε κάτι που γράφει ο 10.21,

      "Λες και δεν ξέρουμε ποιος χρηματοδοτούσε τον "αρχηγό" σας τόσα χρόνια για να αδρανοποίηση όσους ήθελαν να αντιδράσουν"

      Δεν έχω καμιά αμφιβολία για τα βρώμικα παιχνίδια και ρόλο του χοντρού φαταούλα ρουφιάνου, όμως αν έχει κάτι πιο συγκεκριμένο για εκείνο που υπονοεί ας μας το πει.

      Διαγραφή
    2. αν έχει κάποιος στοιχεία συγκεκριμένα ευχαρίστως να ανέβουν, αλλά το ερώτημα είναι ένα. χρειάζονται ντοκουμέντα όταν κάποιοι έχουν ζήσει πχ επί 25 χρόνια καταστάσεις και διασπάσεις και τραγωδίες στον χώρο? πλέον είναι πασιφανές ότι το θράσος είναι ανεξάντλητο όταν κάποιοι ταξιδεύουν ΜΕ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΕΣ σε ξένη χώρα και δίνουν ΑΔΕΙΑ για πλήρη πρόσβαση επί ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ σε κεντρικά γραφεία εκδηλώσεις ιδιωτικές οικίες ακόμη και σε ακριβές ψαροταβέρνες όπου την ώρα που το κομματικό πιρούνι καρφώνει το γεμιστό μπιφτέκι δίπλα στην θάλασσα ... ο αντιφας Νορβηγός σκηνοθέτης σπάει πλάκα και ρωτάει για τον Φύσσα με την κάμερα να καταγράφει τα πάντα! Και η αισθητική είναι ηθική αγαπητοί νεοχρυσαυγίτες. Την ίδια στιγμή που κάποιοι έτρεχαν σε μοιράσματα να πάρουν 2 κιλά πατάτες και τρία κιλά ντομάτες - με ταυτότητα ... - κάποιοι άλλοι καλοπερνούσαν στο εξωτερικό και είχαν φιλίες ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΘΛΙΑ ΑΚΡΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ της Ευρώπης από την οποία στρατολογήθηκε ο γενικός γραμματέας του ΝΑΤΟ αλλά και στοχοποιήθηκε όταν πέρασε τις κόκκινες γραμμές των αφεντικών τους με αποτέλεσμα τον Μπρέιβικ να καθαρίζει την παρτίδα ,,, και τους Νορβηγούς φασίστες να κατηγορούνται για το μακελειό!

      Διαγραφή
  24. Φαίνεται πὼς κάποιοι ἐνοχλοῦνται ἀφορήτως, δυσαρεστοῦνται καὶ ἐξανίστανται μὲ τὴν ἀναφορὰν τοῦ ΜΚ εἰς τὰ "Τετράδια Ἐθνικοῦ Σοσιαλισμοῦ" καί, ἐμμέσως, καὶ εἰς τὸν ὑποφαινόμενον.

    Κρίνοντες δ᾿ ἐκ τῶν συμφραζομένων των, προκύπτει καὶ ὁ σπόρος τῆς ἀντιδράσεώς των, ποὺ τοὐλάχιστον δι᾿ ἐμὲ δὲν ἀποτελεῖ εἴδησιν:
    Εἶναι τὰ Προκρούστεια ἔνστικτά των.
    Ἄρα λοιπὸν κατὰ λάθος κατέληξαν διά τινος περιέργου ὁδοῦ νὰ κατατάξουν ἑαυτοὺς εἰς τελείως λανθασμένην πολιτικὴν κατεύθυνσιν, ἀντὶ νὰ τὴν ἀναζητήσουν στὶς γειτονιὲς τῶν Ἐξαρχείων ἢ τοῦ Περισσοῦ!

    Ἀναφέρω τοῦτο παρεμπιπτόντως, βασικῶς δὲ ἤθελα νὰ δείξω τὴν εἰκόνα ποὺ κατελάμβανε τὸ πλεῖστον τοῦ ἐμπροσθοφύλλου τοῦ πρώτου τεύχους τῶν "Τετραδίων Ε/Σ", εἰς τὸ ὁποῖον καὶ ἀναφέρεται ἡ παροῦσα ἀνάρτησις - καθὼς καὶ τὸ πρῶτόν μου σχόλιον ἀνωτέρω.

    Ἡ εἰκών:
    https://www.armahellas.com/wp-content/uploads/2018/01/download-4.png

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος21/4/21 10:05 μ.μ.

    Αν υπάρχει δυνατότητα να δημοσιεύσεις ολόκληρο το 1ο τεύχος σε pdf.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος27/4/21 9:20 μ.μ.

    Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι, ότι ο ιδιοκτήτης ενός ομίλου, ο οποίος χρηματοδοτούσε τον ....... καθώς και το πιστό του φιλαράκι από το 93!! Είναι ο ίδιος που χρηματοδοτούσε και χρηματοδότη ακόμη τις .... Εταιρείες του Προέδρου της ...... Καθώς και την τωρινή κομματική πορεία του... (Καταγωγή του από το Η.Β, γνωστός ακόμη και για την οικονομική ενίσχυση των τεκτονικών οργανώσεων,ΡΟΤΑΡΙ ΚΑΙ ΛΑΙΟΝΣ.) ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.