ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Χοσὲ Ἀντόνιο Πρίμο ντὲ Ριβέρα, «Ὁμιλία γιὰ τὴν Ἱσπανικὴ Ἐπανάσταση», Μαδρίτη, 19 Μαΐου 1935


Ὅταν μιλᾶμε γιὰ καπιταλισμὸ -ἤδη τὸ γνωρίζετε ὅλοι- δὲν μιλᾶμε γιὰ τὴν ἰδιοκτησία. Ἡ ἀτομικὴ ἰδιοκτησία εἶναι τὸ ἀντίθετο τοῦ καπιταλισμοῦ. Ἡ ἰδιοκτησία εἶναι ἡ εὐθεῖα προβολὴ τοῦ ἀνθρώπου ἐπὶ τῶν πραγμάτων του: εἶναι ἕνα βασικὸ ἀνθρώπινο χαρακτηριστικό. Ὁ καπιταλισμὸς ἔχει ἀντικαταστήσει τὴν ἰδιοκτησία τοῦ ἀνθρώπου μὲ τὴν ἰδιοκτησία τοῦ κεφαλαῖου, τοῦ τεχνικοῦ ὀργάνου τῆς οἰκονομικῆς κυριαρχίας. 

Ὁ καπιταλισμὸς διαμέσου τοῦ τρομεροῦ καὶ ἄνισου ἀνταγωνισμοῦ τοῦ μεγάλου κεφαλαῖου κατὰ τῆς μικρῆς ἰδιοκτησίας ἔχει ἀκυρώσει τὴν μαστοριά, τὴν βιοτεχνία, τὴν μικρὴ ἀγροτικὴ παραγωγή, ἔχει θέσει, καὶ θὰ θέτει κάθε φορὰ ὅλο καὶ περισσότερο, καθετὶ ὑπὸ τὴν ἐξουσία τῶν μεγάλων ἐμπιστευμάτων (trusts), τῶν μεγάλων τραπεζικῶν οἴκων. 

Ὁ καπιταλισμὸς ὁδηγεῖ τὸν ἄνθρωπο σὲ μία κατάσταση ἀγωνίας, σὲ μία ἀπάνθρωπη κατάσταση στὴν ὁποία ὁ ἄνθρωπος ἔχει ἀποβάλλει ὅλα τὰ χαρακτηριστικά του, ὅλο τὸ περιεχόμενο τῆς ὑπάρξεώς του, κι αὐτὸ ἰσχύει γιὰ τὰ ἀφεντικὰ καὶ γιὰ τοὺς ἐργάτες, γιὰ τοὺς ἐργοδότες καὶ γιὰ τοὺς ἐργαζομένους. Καὶ αὐτὸ ἄς μείνει χαραγμένο στὸν νοῦ ὅλων. Εἶναι καιρὸς πιὰ νὰ πάψουμε νὰ διαπράττουμε τὸ λάθος νὰ παρουσιάζουμε τὰ ἐργατικὰ κόμματα σὰν κόμματα ἀντιεργοδοτικὰ ἤ νὰ παρουσιάζουμε τὶς ἐργοδοτικὲς ἑνώσεις σὰν ἀντιπάλους στὸν ἀγῶνα μὲ τοὺς ἐργάτες. 

Οἱ ἐργάτες, οἱ ἐπιχειρηματίες, οἱ τεχνικοί, οἱ ὀργανωτὲς ἐπιτελοῦν τὸ συνολικὸ ἔργο τῆς παραγωγῆς, καὶ ὑπάρχει τὸ καπιταλιστικὸ σύστημα, ποὺ μὲ τὴν ἀκριβὴ πίστωση, μὲ τὰ ὑπερβολικὰ προνόμια τῶν μετόχων καὶ τῶν ὁμολογιούχων, παίρνει, χωρὶς νὰ ἐργάζεται, τὸ καλύτερο μέρος τῆς παραγωγῆς καὶ καταβυθίζει καὶ φτωχαίνει ἐργοδότες καὶ ἐπιχειρηματίες, ὀργανωτὲς καὶ ἐργάτες.

Σκεφθεῖτε πού ἔχει καταλήξει ὁ Εὐρωπαῖος ἐξαιτίας τοῦ καπιταλισμοῦ. Δὲν ἔχει πιὰ σπίτι, δὲν ἔχει πιὰ περιουσία, δὲν ἔχει πιὰ ἀτομικότητα, δὲν ἔχει πιὰ τὴν ἐπιδεξιότητα τοῦ μάστορα, εἶναι πιὰ ἕνας ἀριθμὸς μέσα στὰ πλήθη. Ὑπάρχουν ἐκεῖ ἔξω δημαγωγοὶ τῆς Ἀριστερᾶς ποὺ ὁμιλοῦν ἐναντίον τῆς φεουδαλικῆς ἰδιοκτησίας καὶ λένε ὅτι οἱ ἐργάτες ζοῦνε σὰν σκλάβοι. Καλὰ λοιπόν: ἐμεῖς, ποὺ δὲν ἐπιδιδόμαστε σὲ καμμία δημαγωγία, μποροῦμε νὰ ποῦμε ὅτι ἡ φεουδαλικὴ ἰδιοκτησία ἦταν πολὺ καλύτερη ἀπὸ τὴν καπιταλιστικὴ ἰδιοκτησία καὶ ὅτι οἱ ἐργάτες εἶναι χειρότερα ἀπὸ τοὺς σκλάβους. 

Ἡ φεουδαλικὴ ἰδιοκτησία ἐπιβλήθηκε στοὺς ἄρχοντες, ἐνῶ ταυτόχρονα τοὺς ἔδωσε δικαιώματα καὶ μία σειρὰ ὑποχρεώσεις. Αὐτοὶ ἔπρεπε νὰ φροντίζουν γιὰ τὴν προστασία καὶ γιὰ τὴν συντήρηση τῶν ὑποτελῶν τους. Ἡ καπιταλιστικὴ ἰδιοκτησία εἶναι ψυχρὴ καὶ ἀδυσώπητη. Στὴν καλύτερη τῶν περιπτώσεων δὲν εἰσπράττει εἰσφορὲς σὲ εἶδος, ἀλλὰ ἀδιαφορεῖ γιὰ τὴν μοῖρα τῶν ὑποτελῶν της. Καὶ ὅσον ἀφορᾶ τοὺς σκλάβους, αὐτοὶ ἦσαν ἕνα στοιχεῖο τῆς κληρονομιᾶς τῆς περιουσίας τοῦ κυρίου τους. 

Αὐτὸς ἔπρεπε νὰ προσέχει νὰ μὴν πεθάνει ὁ δοῦλος, ἐπειδὴ ὁ δοῦλος κόστιζε χρήματα, σὰν μιὰ μηχανὴ ἤ ἕνα ἄλογο, ἐνῶ σήμερα ἕνας ἐργάτης πεθαίνει καὶ οἱ ἄρχοντες τῆς καπιταλιστικῆς βιομηχανίας γνωρίζουν ὅτι ἔχουν ἑκατοντάδες χιλιάδες πεινασμένους ποὺ περιμένουν στὴν πόρτα γιὰ νὰ τὸν ἀντικαταστήσουν. 

46 σχόλια:

  1. Ο ορισμός του πολιτικού Ρομαντισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος18/8/21 9:54 μ.μ.

    Τώρα τελευταία κάποιοι καθαρόαιμοι έχουν αρχίσει να βρίζουν τον Ριβέρα και την Φάλαγγα λέγοντας ότι ήταν "φασίστας ημιτασιόν". Δεν έχει μείνει τίποτα ανέγγιχτο από την μανία των ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν γνωρίζουμε ποιοι που και πότε. Μην χάνουμε χρόνο με τέτοια γεγονότα. Μπορεί ο καθένας να γράφει ότι θέλει. Κρατήστε τις επιφυλάξεις σας για όσους υπογράφουν σχόλια σε μπλογκς.

      Διαγραφή
    2. ΠΙΣΤΟΣ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΣ19/8/21 7:48 π.μ.

      "Το καλοκαίρι του 1934, όταν έγινε στο Μontreux συγκέντρωση φασιστών ηγετών από διάφορες χώρες , μεταξύ τους ο Βέλγος Λεόν Ντεγκρέλ, ο Χοσέ Αντόνιο κατηγορήθηκε από τον ισπανικό τύπο, όμως προχώρησε σε διάψευση λέγοντας, «...Η είδηση σύμφωνα με την οποία ο ...{...}... αρχηγός της ισπανικής Φάλαγγας των JONS εκδήλωσε πρόθεση να συμμετάσχει σε ένα Διεθνές φασιστικό συνέδριο που λαμβάνει χώρα στο Μontreux είναι ολοκληρωτικά ψευδής. Ο αρχηγός ...{...}... προσκλήθηκε να λάβει μέρος, αλλά αρνήθηκε κατηγορηματικά, γιατί πιστεύει, ότι ο Εθνικός χαρακτήρας του κινήματος του οποίου ηγείται δεν επέτρεπε, ακόμα και τη τυπική παρουσία του σε μια διεθνή διάσκεψη. ...[...}... η Ισπανική Φάλαγγα των JONS δεν είναι ένα φασιστικό κίνημα διατηρεί σε σχέση με το Φασισμό κάποιες ταυτίσεις σε βασικά θέματα αλλά κάθε ημέρα που περνά επιβεβαιώνει όλο και περισσότερο μια αυτόνομη προσωπικότητα με ξεχωριστά χαρακτηριστικά και είναι σίγουρη ότι θα βρει, ακολουθώντας το δρόμο αυτό, τις πλέον γόνιμες δυνατότητές της....».

      Συναντήθηκε δύο φορές με το Μπενίτο Μουσολίνι, την πρώτη φορά συνοδεύοντας το πατέρα του, όμως ο ίδιος απέφυγε κάθε πολιτική επαφή και δεν συμμετείχε σε συναντήσεις κορυφής, ενώ τη δεύτερη φορά ζήτησε αυτός συνάντηση με το Μουσολίνι, που είχε διάρκεια μισής ώρας και έγινε τον Οκτώβριο του 1933, στο «Palazzo Venezia». Ο Μπενίτο Μουσολίνι αποκόμισε θετική εντύπωση από τη συνάντηση και μερικά χρόνια αργότερα όταν πια είχε τελειώσει ο εμφύλιος, είπε στη Πιλάρ Πρίμο ντε Ριβέρα, «...Ο Jose Antonio είναι ένα από τα καλύτερα πνεύματα που γνώρισα ποτέ....». Σύμφωνα με τον Adolfo Munoz Alonso, συγγραφέα του έργου «Ένας διανοητής για το λαό», «....Στη θεώρηση του Jose Antonio ο εθνικοσοσιαλισμός είναι εντελώς αντίθετος με τον Ιταλικό φασισμό, η Φάλαγγα δεν είναι ούτε μπορεί να είναι ρατσιστική...», ενώ στο Valladolid στις 3 Mαρτίου 1935, ο Χοσέ Αντόνιο είπε, «....τα κινήματα και τα γερμανικά και Ιταλικά κράτη όχι μόνο δεν είναι όμοια, αλλά είναι και ριζικά αντίθετα μεταξύ τους, η καλύτερα κατευθύνονται προς αντίθετους πόλους....». Επέβαλε στα μέλη της Φάλαγγας να ταξιδέψουν σε ολόκληρη την Ισπανία για τη διάδοση της ιδεολογίας και του κώδικα αξιών της, μεταφέροντας το μήνυμα «αίμα και χώμα», δηλαδή την υποχρέωση της θυσίας υπέρ της Πατρίδας, μέσα από την υποδειγματική συμπεριφορά τους"

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/8/21 7:24 μ.μ.

      Πιστέ το δικό σου συμπέρασμα ποιο είναι; Παραθέτεις ένα απόσπασμα για να καταλήξεις που; Ότι ξέρεις να διαβάζεις ισπανικά; Γιατί εγώ δε βλέπω που κολλάει το απόσπασμα που παραθέτεις με την όλη συζήτηση.

      Υποστηρίζεις τον Χοσέ Αντόνιο επειδή δεν ήταν φασίστας;
      Υποστηρίζεις τον Χοσέ Αντόνιο επειδή ήταν φυλετιστης;
      Δεν υποστηρίζεις το Χοσέ Αντόνιο επειδή δεν ήταν ρατσιστής;
      Δεν υποστηρίζεις τον Μουσολίνι επειδή ήταν αντίθετος πόλος του γερμανικού ε/ς;
      Υποστηρίζεις τον Μουσολίνι επειδή εκτίμησε σωστά την προσωπικότητα του Χοσέ Αντόνιο, τον οποίο δεν υποστηρίζεις επειδή δεν είναι ρατσιστής...μας μπέρδεψες ρε πιτσιρίκο.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/8/21 7:28 μ.μ.

      Αφού ανοίγετε συζήτηση με τον ΠΙΣΤΌ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟ που υποστηρίζει τον Νατοϊκό ιμπεριαλισμό στα σχόλια προηγούμενης ανάρτησης, καλά να πάθετε.

      Διαγραφή
    5. Κρατήστε μια επιφύλαξη για τις υπογραφές. Επειδή κάποιος υπογράφει έτσι δεν σημαίνει ότι είναι κιόλας.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος21/8/21 12:08 π.μ.

      Σιγά που ξέρει να διαβάζει ισπανικά στο παιδάκι, τα γράφει ο Χονδροματιδης στην Μαύρη Σκιά για το Montreux αν δεν απατομαι. Κατά τα άλλα το σχόλιο είναι copy-paste από άλλο ιστολόγιο που το έγραψε με διαφορετικό nickname. Μανουλες είστε στις μαλαγανιες. Ο σκοπός του σχολίου είναι να μας πείσει ότι ο Ριβέρα δεν ήταν ούτε φασιστής, ούτε εθνικοσοσιαλιστής απλά Ισπανός πατριώτης. Αλλά όχι που θα γλίτωνε ο Ριβέρα από την μανία σας, πρέπει να τους πιάσετε όλους στα στόματα σας. Θα πάρετε πόδι γκαρσόνια!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος22/8/21 12:26 π.μ.

      Σε άλλο blog έκανε ενδυματολογικές και στυλιστικές προτάσεις ο ΠΙΣΤΟΣ ρε Κρίνε. Τι επιφυλάξεις να κρατήσουμε;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος18/8/21 9:58 μ.μ.

    "Αυτο που καναμε δεν ηταν μια εθνικιστικη επανασταση αλλα μια εθνικοσοσιαλιστικη επανασταση & η εμφαση πρεπει να δωθει στη λεξη σοσιαλιστικη. Αστοι και μπουρζουαδες , κονφορμιστες, ξερναμε οταν σας αναλογιζομαστε" Ερνστ Ραιμ Πατριδα λευτερη με πεινασμενο λαο δεν υφισταται. Οι αισχροι εκπροσωποι του ....... που διχως αιδω υπερασπιζονται τη φεουδαρχια ας γνωριζουν οτι οι σημαιες μας ειναι Μαυρες & Κοκκινες. Τα δεξια παλιοτομαρα ας γνωριζουν οτι το αιμα του Bombacci δεν πηγε χαμενο. Καθαρματα φρανκιστες δεν ειμαστε ιδιοι, να το θυμαστε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/8/21 12:33 π.μ.

      Το αίμα του Bombacci, του Ρεμ, του Γκρέγκορ Στράσσερ, του Χεντιγια και των αγωνιστών της Σιδηράς Φρουράς που έπεσαν στον αγώνα εναντίον των ακροδεξιών του Αντονέσκου. Είμαστε η γενιά των προδομένων του μεσοπολέμου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/21 3:01 μ.μ.

      12:33 σε όλους τους παραπάνω πρόσθεσε και τον Σάλατσι, τον Ούγγρο Εθνικοσοσιαλιστή που έμεινε στην φυλακή επί Χόρτυ με την ανοχή του Χίτλερ αλλά και την αρωγή του καθώς θεωρούσαν ότι τα σχέδια του ουγγρικού εθνικισμού παραβίαζαν το όνειρο της Μεγάλης Γερμανίας. Τελικά απελευθερώθηκε το 1944 όταν και μόνο ο Χίτλερ τον είχε ανάγκη όπου κυβέρνησε για λίγες ημέρες

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος19/8/21 5:45 μ.μ.

    Καταπληκτικό κείμενο Μαύρε Κρίνε! Είναι καιρός επιτέλους ο εθνικιστικός χώρος να εκφράσει την αντικαπιταλιστική του πτυχή, μέσω των ιδεολογικών του προσώπων και όχι να εμμένει στις ίδιες γραφικές και κουραστικές πλέον ρητορικές, δίνοντας έτσι δυστυχώς την εντύπωση ότι δεν υπάρχει ιδεολογικοπολιτική άποψη από τον εθνικιστικό χώρο ή ότι είναι πολύ πενιχρός και "συνθηματολογικός" για να εκφράσει ουσιαστική πολιτική άποψη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/8/21 6:42 μ.μ.

      Από τον Εθνικοσοσιαλιστικό χώρο,ο Εθνικιστικός χώρος έχει αποτύχει παταγωδώς...

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος20/8/21 11:50 π.μ.

    Ωραίο το κείμενο παρά το ότι έχει ρεφορμιστικές τάσεις. Δεν είμαστε ούτε υπέρ της φεουδαλικής ιδιοκτησίας εννοείται, θέλουμε κάθε αγρότης να έχει ένα δικό του κομμάτι Γης για αυτόν και την οικογένειά του και όχι να είναι δούλος μεγαλογαιοκτημόνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/8/21 7:18 μ.μ.

      Δεν νομίζω ότι εννοεί κάτι τέτοιο. Η σύγκριση του καπιταλισμού με τον φεουδαλισμό και το συμπέρασμα ότι ο δεύτερος ήταν καλύτερος του πρώτου δεν σημαίνει αυτόματη αποδοχή των αρνητικών του δεύτερου. Ήταν συνηθισμένη αυτή η σύγκριση σε πολλούς ρομαντικούς εθνικιστές διανοητές. Ο Μπερκ, ο Μποναλντ και άλλοι την είχαν εισαγάγει. Το έκαναν για να χτυπήσουν το κεντρικό αφήγημα των φιλελευθέρων που ήθελε την ιδεολογία τους να αποτέλεσε απελευθέρωση από τα υποτιθέμενα δεσμά της παράδοσης.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος20/8/21 4:32 μ.μ.

    Ο πιστός .... ζητάει διαπιστευτήρια για τον φασισμό της Φάλαγγας. Ρε που φτάσαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. υπάρχει σημερινός Ισπανός που δεν θεωρεί τον Ριβέρα επαναστάτη και φασιστή; Αστείο μόνο και να το λέμε ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/21 12:11 π.μ.

      Και όμως υπάρχει Κρίνε, για πήγαινε στα γνωστά ιστολόγια να δεις τι γράφουν στα σχόλια διάφοροι βλαμμένοι

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος20/8/21 6:49 μ.μ.

    https://resist-to-exist.gr/2021/05/29/tsirimpas-o-ethnikososialismos-ws-idewdes-agwghs-stous-arxaious-ellhnes/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ενδιαφέρον το άρθρο σας αλλά αν θέλετε να προβληθεί η άποψη σας καλό θα είναι να υπάρχει σε χωριστή ανάρτηση ακόμη και αν υπάρχει διαφωνία έως ένα σημείο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/21 12:56 μ.μ.

      Δεν είμαι τις ΣΟ τους, απλά μου άρεσε το άρθρο,θα μπορούσα να το στείλω με ημεϊλ αλλά δεν χρησιμοποιώ...

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος20/8/21 9:50 μ.μ.

    ετσι ειναι συναγωνιστη. τιμη και δοξα στους ισπανους φαλαγγιτες στους ρουμανους λεγεωναριους του αρχαγγελου μιχαηλ και στους γερμανους μαχητες της θυελλας. τιμη και δοξα στους μαρτυρες της ιδεας ριβερα κοντρεανου ρεμ στρασσερ. για εμας τους ελληνες εθνικιστες οι σημαιες μας εκτος απο τις τιμημενες φαιοκοκκινες ειναι και η σημαια της επαναστασης η λευκη με τον γαλαζιο σταυρο στο κεντρο ..............................................................................................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μάλλον διαβάζεις συχνά τον τοίχο μέλους της σο αν καταλάβαμε καλά. καλό θα είναι να προσέχουμε τι γράφουμε υπάρχουν και κανόνες. είμαστε κατά της διαμάχης ανάμεσα σε ομάδες του χώρου.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος20/8/21 10:12 μ.μ.

    εχεις δικιο μαυρε κρινε ηταν υπερβολικη η διατυπωση και την αναιρω. καλα κανεις και μας επαναφερεις στην ταξη οποτε ξεφευγουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος21/8/21 11:28 π.μ.

    Χριστέ μου τι ανοησίες είναι αυτές; Ας σταματήσει επιτέλους η ακροδεξιά μπουρδολογια, ανέβασε κάποιος ένα άρθρο που δημοσιεύθηκε στο "ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟ ΦΩΣ" και νομίζει ότι είναι ιδεολογικός καθοδηγητής. Αν υπήρχαν κοινές αξίες εθνικοσοσιαλισμού και Αρχαίας Ελλάδος δεν σημαίνει ότι η Αρχαία Ελλάς ήταν εθνικοσοσιαλιστική. Ο Ε/Σ ήταν ένα κίνημα που ανδρώθηκε και αναπτύχθηκε στην Γερμανία και οι ρίζες του είναι στην volkish γερμανική παράδοση που με την σειρά της έχει ρίζες στην παραδοσιοκρατική, συντηρητική σκέψη. Αρέσει δεν σας αρέσει. Αυτό μου θυμίζει κάτι άλλους που ντρέπονται ή φοβούνται να δηλώνουν εθνικοσοσιαλιστές και λένε εθνοκοινωνιστές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/21 11:33 π.μ.

      1ον ο ΕΣ γεννήθηκε όντως στην αρχαία Ελλάδα και εφαρμόστηκε. Το οτι δεν το ονόμαζαν έτσι οι αρχαίοι Ελληνες δεν αναιρεί οτι εφαρμόστηκε

      2ον το εθνοκοινωνιστης είναι απλα η ορθως γραμματικα ελληνική απόδοση της λεξης 'εθνικοσοσιαλιστής'.

      3ον Θεωρώ πολύ ποιοτικό έντυπο το ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟ ΦΩΣ όταν αυτό έβγαινε στη κυκλοφορία.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/21 12:58 μ.μ.

      Δεν νομίζω ότι είναι ντροπή να μιλάμε ΕΛΛΗΝΙΚΆ!


      Επίσης σεβαστή η άποψη,αλλά δεν παύει να είναι η άποψη, σωστή ή λάθος επειδή την έγραψες δεν σημαίνει ότι έχεις και δίκιο...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/8/21 2:53 μ.μ.

      Το ΑΠΟΛΛΩΝΕΙΟ ΦΩΣ ήταν κλασσικό ακροδεξιό, ψευτοNS έντυπο που πουλούσε πατριωτικό σανό για εκατομμύρια Έλληνες σε όλο τον κόσμο,αυτοχθονισμό και λοιπά εθνοπαραμύθια. Σε ένα τεύχος είχε φτάσει στο σημείο να πει ότι οι Γερμανοί ήταν Έλληνες άρα ο εθνικοσοσιαλισμός ήταν Ελληνικός. Κάτι τέτοιες ανοησίες (για να μην το πω αλλιώς) έκαψαν τα μυαλά των εθνικοσοσιαλιστών και κατέστρεψαν τον εθνικοσοσιαλιστικό χώρο

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/8/21 4:34 μ.μ.

      Ο 11:28 π.μ έχει απόλυτο δίκιο. Τα περί αρχαίου ε/ς είναι για να τα γράφουν άνθρωποι του επιπέδου Απολλωνείου Φωτός, Πατριαρχών και υπαρχηγών του ΝΓΜ.

      Υπήρχε μαζικό κόμμα στην αρχαία Ελλάδα?
      Υπήρχε αρχή του ηγέτη (φύρερ) στην Σπάρτη ή αλλού?
      Υπήρχε εθνικισμός,καπιταλισμός,σοσιαλισμός και άλλες νεότερες ιδεολογίες στις οποίες αναφέρεται ο ε/ς, στην αρχαιότητα?
      Υπήρχε βιομηχανική μαζική παραγωγή, υπήρχαν εργοστάσια,εργατικά συνδικάτα, ομάδες κομματικής περιφρούρσης κλπ στην αρχαιότητα?

      Σταματήστε να αναπαράγετε αυτή τη βλακεία επιτέλους. Ένα επικοινωνιακό σχήμα των κομμάτων του μεσοπολέμου ήταν. Δεν έχει καμία ιστορική βάση η απαγωγή σχημάτων της νεώτερης εποχής και η μεταφύτευσή τους στην αρχαιότητα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/8/21 8:29 μ.μ.

      Ο ΕΣ εφαρμόζεται ανάλογα με τις εποχές, είχες το 30-33 40-45 ίντερνετ;

      Γράφετε και αναπαράγεται τα πάντα εκτός από το εργαλείο που κινεί τα πάντα σήμερα το διαδίκτυο,πως θα εφαρμοστεί ο ΕΣ στη διαδικτυακή εποχή;

      Ή έχετε μείνει στην εργατική τάξη του τσαπί και του φτυάρι;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος23/8/21 11:34 π.μ.

      8:29 μ.μ. εδώ ακόμα συζητάμε για το ποια είναι η ιστορική απαρχή των ιδεολογιών. Εσύ έφτασες στο πώς θα εφαρμοστούν; Κάτσε να πειστούν για τα βασικά οι άνθρωποι που έμαθαν πολιτική ιστορία από τον Πατριάρχη, τον ΝΓΜ, τον ΑΗΚ και το Απολλώνιο Φως και μετά περνάμε στα της πρακτικής εφαρμογής.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/8/21 3:26 μ.μ.

      Μια χαρά πολιτικη ιστορία γνωρίζει ο ποιοτικότατος συναγωνιστής ΑΗΚ. Καμία σχέση με το ακροδεξιό τσούρμο των υπόλοιπων που αναφερεις.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος23/8/21 4:05 μ.μ.

      11:34 π.μ. Έχεις απόλυτο δίκιο!

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος25/8/21 11:06 π.μ.

      3:26 μ.μ έγραψες το ανέκδοτο της ημέρας.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος24/8/21 8:02 μ.μ.

    δυστυχως σε αυτην την ζωη πρεπει να αποδυκνειουμε ακομη και τα αυτονοητα. εννοειται ρε παλληκαρια οτι τα διαχρονικα φιλοσοφικα αξιωματα του ε/σ ελκουν την προελευση τους απο τον πολιτισμο της αρχαιας σπαρτης. η φυλετικη καθαροτητα η φυλετικη συλλογικοτητα η ευγονικη η αυταρκεια η λιτοτητα η δυναμη η πειθαρχια η ιεραρχια. ιδεολογηματα διαχρονικα και ασφαλως παντοτε προσαρμοσμενα στις συνθηκες στις αναγκες και στα αιτηματα της καθε εποχης. γι αυτο και ο ε/σ ειναι διαχρονικος αρα και α-ληθης δηλ ουδεποτε εισερχομενος σε κατασταση ιστορικης ληθης. σε αντιθεση με τον καπιταλισμο και τον κομμουνισμο που ως ιδεολογιες αποτοκες μιας τεκτονικης κοινωνικοοικονομικης μεταβολης οπως ηταν η βιομηχανικη επανασταση ειναι φιλοσοφικα ανερματιστες νομοτελειακα θνησιγενεις και τελουν υπο συγκεκριμενο βιοιστορικο κυκλο. οσον αφορα τον αυστριακο δεκανεα σαφως εχοντας μελετησει σε βαθος την αρχαια σπαρτη μπολιασε την ε/σ ιδεολογια με τα αναφερομενα δομικα στοιχεια της δωρικης κουλτουρας γι αυτο αλλωστε και ως εμβλημα του καθεστωτος του ορισε οχι καποιο συμβολο των ουννων των γοτθων η των τευτονων αλλα το δωρικο γαμμαδιο.
    ΥΓ: επειδη διακρινω μια ειρωνια προς τον γερο πλευρη θελω να πω οτι ανεξαρτητως των αστοχιων του σε πολιτικο επιπεδο ΟΛΟΙ ΜΑ ΟΛΟΙ οι εθνικιστες-ε/σ-φασιστες (αρεσει δεν αρεσει το αποδεχονται η οχι) του οφειλουμε (μεσω των εκπομπων του και των βιβλιων του) την μυηση μας στην εθνικοσοσιαλιστικη ιδεολογια. εγω τουλαχιστον του ειμαι
    ευγνωμον γι αυτο.


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/8/21 5:08 μ.μ.

      8:02 τα διαχρονικά φιλοσοφικά αξιώματα όλων των ιδεολογιών αντλούν ΚΑΙ από την αρχαία ελληνική σκέψη. Τόσο ο φιλελευθερισμός όσο και ο μαρξισμός απορρόφησαν επιλεκτικά στοιχεία της αρχαίας σκέψης. Παρεμπιπτόντως ο Μαρξ το διδακτορικό του στην αρχαία ελληνική σκέψη το έκανε.

      Για κάποιον άσχετο που διαβάζει τις μπαρουφες του Πατριάρχη σημαίνει ότι ο εθνικοσοσιαλισμός γεννήθηκε στην αρχαία Σπάρτη. Για αυτό μας βλέπουν οι αντιφασίστες και γελάνε. Επειδή υπάρχουν άνθρωποι που γράφουν τέτοιες ασυναρτησίες.

      Φυλετική καθαρότητα στην Σπάρτη, έτσι τέκνο του Πατριάρχη; Μόνο που ξεχνάς ότι αφορούσε την πόλη. Όχι το έθνος ή τη φυλή. Οι είλωτες μια χαρά Έλληνες ήταν και εκείνοι.

      Δύναμη, πειθαρχία, ιεραρχία υπήρχαν σε πολλούς λαούς του αρχαίου κόσμου και όχι μόνο στην Ελλάδα.

      Με αυτές τις γενικολογιες θέλετε να εκφράσετε πολιτικό λόγο;
      Σταματήστε να κάνετε τον πολιτικό μας χώρο να φαίνεται γελοίος.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/8/21 7:29 μ.μ.

      Ναι δεν είχαν οι Γερμανοί, οι Ιταλοί, οι Ισπανοί και όλοι οι υπόλοιποι φασίστες του μεσοπολέμου δικά τους σύμβολα και σημεία αναφοράς. Είπαν κάτσε να πάρουμε το ελληνικό γαμμάδιο. Άσχετε παναριο σύμβολο είναι η σβάστικα. Και στην Ινδία το χρησιμοποιούσαν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/8/21 8:49 μ.μ.

      Έλα ρε Γιαννάκη με τον Πατριάρχη σου. Να σε ρωτήσω κάτι. Την ερμηνεία της λέξης αλήθεια ως αντίθετο της λήθης ποιος την παρουσίασε πρώτος, ξέρεις;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/8/21 8:57 μ.μ.

      Ρε φίλε 8:02 μας τρολάρεις; Δεν ξέρεις ότι αυτό το ιστολόγιο και άλλες ομάδες κάνουν εδώ και χρόνια προσπάθεια να αποβάλλουν από το χώρο αυτές τις νοοτροπίες;

      Δεν σε προβληματίζει ότι αυτός που σε έφερε στον χώρο, το 2012 ήταν υποψήφιος βουλευτής του μνημονιακού ΛΑΟΣ της συγκυβέρνησης Παπαδήμου; Και μάλιστα προπαγάνδιζε ότι το κράτος έχει συνέχεια άρα θα έπρεπε να δεχτουμε τα μνημόνια;
      Δεν σε προβληματίζει ότι το 2015 έκανε τηλεοπτικό αγώνα υπέρ του ΝΑΙ στο δημοψήφισμα για λογαριασμό του Αντώνη Σαμαρά;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/8/21 11:28 π.μ.

      8:02 να αποδείξεις ποια αυτονόητα; Μας βγάζεις πρώτα από όλα τον πατριάρχη Ε/Σ και του οφείλεις όπως γράφεις την μύηση σου στον εθνικοσοσιαλισμο. Από και ως που είναι ο πατριάρχης Ε/Σ τον έχεις δει πουθενά να το δηλώνει, έχει υπερασπιστεί σε κάποιο πάνελ τον Ε/Σ, έχει κάποια σχέση με τις βασικές αξίες και ιδεολογικές επιταγές που προτάσσει η ιδεολογία ή μήπως απλά μια επιφανειακή ναζιστικοφανή αρχαιολατρεία και ελληνομανία; Αλλά και μόνο που έγινες εθνικοσοσιαλιστής διαμέσου Πλεύρη καταλαβαίνουμε το επίπεδο σου. Ο πατριάρχης δεν είναι αυτός που ζητάει να γιορτάζουμε την 6η Απριλίου ως μέρα που τσακίσαμε την "γερμανική αυτοκρατορία" (εντάξει γελάμε με το γερμανική αυτοκρατορία); Σου ακούγεται για Ε/Σ εσένα αυτό; Ο πατριάρχης δεν έχει ομολογήσει ότι ήταν μέλος της νεολαίας ΕΡΕ και ψήφιζε Καραμανλή στα νιάτα του, ο πατριάρχης δεν ήταν υποψήφιος με το δεξιό ευρωΛΑΟΣ, ο πατριάρχης δεν έβριζε την ΧΑ την περίοδο που διηγαγε την Ε/Σ φάση της; Όλα αυτά είναι απλές αστοχίες σε πολιτικό επίπεδο;

      Τώρα για τα άλλα τι να πούμε. Από πότε το ΓΑΜΜΑΔΙΟΝ ήταν σύμβολο της Αρχαίας Σπάρτης; Υπάρχει σε κάποιο μουσείο σπαρτιατικό γαμμαδιον, υπάρχει κάτι να αποδεικνύει την ύπαρξη του; Στην Ουκρανία και στην Ινδία μπορείς να βρεις το γαμμαδιον στην Σπάρτη όχι. Για τα υπόλοιπα σου απάντησαν οι προηγούμενοι. Το σίγουρο είναι ότι ο Ε/Σ έχει ως πηγή την volkish γερμανική παράδοση και ο φασισμός την Αρχαία Ρώμη, τον Σορελ, τους Μπαρρες-Μωρρας και νονό του τον Ντ'Ανούντσιο

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος26/8/21 4:59 μ.μ.

      Το αρχαιοελληνικό γαμμαδιον είναι σε ροή Μαιάνδρου,το παρατηρούμε ως διακοσμητικό σε αρχαία μνημεία και τώρα σε κορνίζες,χαλακια και κούπες πιάτα κτλ...

      Σίγουρα δεν το υιοθέτησε από εκεί...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος26/8/21 10:12 μ.μ.

      κατ αρχην συναγωνιστη για τον γερο πλευρη το πρωτο που ανεφερα ηταν για τα λαθη που εχει κανει σε πολιτικο επιπεδο. αυτο που ειπα επισης ηταν οτι εξαιτιας του νεαρα αμουστακα παιδια γνωρισαμε τον εθνικισμο. σαφως αργοτερα την εθνικιστικη μας σκεψη την καναμε πιο ριζοσπαστικη διαβαζοντας και αλλους διανοητες και συγγραφεις. το ξαναλεω ο γερος εχει κανει λαθη αλλα μην ειμαστε ισοπεδωτικοι. μην ξεχναμε το ανελεητο κυνηγητο που εχει δεχθει απο το πανισχυρο ΚΙΣ εξαιτιας του γνωστου βιβλιου. σωστα λες επισης οτι εχει επαινεσει την αχρειαστη αντισταση στο ρουπελ παραλληλως ομως εχει επαινεσει τον τσολακογλου για την συνθηκολογηση οπως και την δραση των ταγματων ασφαλειας ενω και για το γεγονος των καλαβρυτων ειναι ο μονος που δημοσιως εχει προσπαθησει να αναδειξει την ευθυνη του ΕΛΑΣ. δεν παριστανω τον συνηγορο του πλευρη αλλα θα ηθελα στην οποια κριτικη κανουμε να ειμαστε δικαιοι. λες επισης οτι η πηγη εμπνευσης του ε/σ ηταν η volkish παραδοση. η οποια που ειχε ιστορικες αναφορες? στον ανυπαρκτο πολιτισμο στην ανυπαρκτη φιλοσοφια και στις ανυπαρκτες πολιτικοκοινωνικες δομες των ουννων των αλλαμανων και των τευτονων? ακομη και η μιλιταριστικη πρωσια του φρειδερικου του μεγα που ηταν ο προδρομος του τριτου ραιχ ως νεα σπαρτη ειχε χαρακτηριστει.
      για το θεμα του γαμμαδιου δεν ξερω εαν το γνωριζεις οτι γαμμαδια βρεθηκαν στο ταφικο μνημειο της αμφιπολης κατι απολυτως λογικο αφου οι μακεδονες ηταν δωριεις αυτοχθονες του αργολικου καμπου που εποικισαν την κοιλαδα του αξιου. αυτη ηταν η ανοδος των δωριεων ενω η καθοδος ηταν ο εποικισμος της κοιλαδας του ευρωτα απο τους δωριεις του αργολικου καμπου και η δημιουργια του βασιλειου της σπαρτης. να τονισω οτι δεν πασχω απο καμια προγονοπληξια αντιθετως την απεχθανομαι γιατι υπονομευει την προοδο και την εξελικτικη πορεια των πραγματων. ολα αυτα τα αναφερω απλα και μονο γιατι θελω να υπερασπιστω την ιστορικη αληθεια.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος27/8/21 6:42 μ.μ.

      Ανώνυμος26/8/21 10:12 μ.μ

      Δεν πάσχεις από προξονοπληξια και σε ενδιαφέρει η ιστορική αλήθεια αλλά χαρακτηρίζεις τους Γερμανούς ως Ούννους πράγμα εντελώς ανυπόστατο που ξεκίνησε από την αγγλική προπαγάνδα του Α Παγκοσμίου;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος31/8/21 11:08 μ.μ.

      https://www.google.com/amp/s/www.athensmagazine.gr/article-amp/social/retromania/287119-deite-pws-o-gammadion-poy-anakalypse-o-e-slhman-eftase-na-apotelei-to-symbolo-twn-germanwn-nazi

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος26/8/21 3:13 μ.μ.

    8:49 μ.μ. δεν αξίζει να ασχολούμαστε με τον άνθρωπο που τσακώθηκε μέχρι και με τον Καντάφι ή που στα βιβλία του έγραφε ΥΠΕΡ του Ιωαννίδη και στις τελευταίες εκπομπές (όχι σε αυτή την ποιοτική με τον Θέμο Αναστασιάδη) έλεγε τα ακριβώς αντίθετα με συμπαραστάτη τον κολλητό του αμερικανού πρέσβη Χατζηγώγο και τον γνωστό Συμιγδαλά. Ας είναι καλά ο άνθρωπος και στην ηλικία που έχει και λόγω υγείας να συνεχίζει να παίζει σκάκι κάθε Κυριακή με τους Εβραίους φίλους του όπως έχει δηλώσει ο ίδιος ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.