ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Έκτακτη - λακωνική - συνέντευξη με τον Άρη Αρίωνα για τον πόλεμο της Ουκρανίας

 Ο Άρης Αρίων υπήρξε πρώην στέλεχος της «Χρυσής Αυγής» και υπεύθυνος ιδεολογίας για μικρό χρονικό διάστημα, μέλος της συντακτικής ομάδας του περιοδικού «Αντίδοτο», εκδότης δυο σπάνιων βιβλίων τα οποία μπορείτε να κατεβάσετε σε .pdf, πρώην σύμβουλος της Ουκρανικής «Τριτοθεσίτικης» ένοπλης πολιτοφυλακής «Azov», προσωπικός φίλος του εθνικού γραμματέα Andriy Biletsky καθώς εδώ και χρόνια αρθρογράφος της συντακτικής ομάδας του «Μαύρου Κρίνου». 

Συνέβαλλε στο παρελθόν στην έκδοση της «Εθνικοσοσιαλιστικής Επιθεώρησης» (Μάρτιος 2013) καθώς και στο ελληνικό παράρτημα του δικτύου Europa Network μέχρι την εποχή που το τελευταίο καταστράφηκε από την Mossad. Σήμερα διατηρεί διαδικτυακό ραδιόφωνο και πολιτικό ενημερωτικό ιστολόγιο. 

Η συνέντευξη του σχετικά με την Ουκρανία τον Μάρτιο του 2022 - η οποία και δημοσιεύτηκε στο αντιφασιστικό «Μακελειό» χωρίς την άδεια της συντακτικής ομάδας - προκάλεσε τις αντιδράσεις γνωστής πρεσβείας.

Γεια σου συναγωνιστή, είσαι καλά από υγεία;

Όλα καλώς αν και σας μιλάω υπό τους ήχους βομβαρδισμών.

Πως είναι η κατάσταση στο μέτωπο;

Γίνονται σφοδρές μάχες οι οποίες έχουν ιδιαίτερη ένταση στην πόλη Μπακχμουντ την οποία ελέγχουν οι εισβολείς κατά 90%.

Υπάρχει πληροφόρηση για εκατοντάδες εγκλήματα πολέμου εκ μέρους των Ρώσων. Κατά πόσο αληθεύει αυτό;

Δεκάδες χιλιάδες εγκλήματα, σε διάφορες κατηγορίες όπως του άμαχου πληθυσμού μέσω βομβαρδισμών, μαζικές εκτοπίσεις αναγκαστικές φυσικά στα βάθη της Ρωσικής ομοσπονδίας, μαζικό παιδομάζωμα, μαζικοί βιασμοί παιδιών και γυναικών αλλά και αιχμαλώτων πολέμου. Πολλά βασανιστήρια εντός των κατεχομένων περιοχών αλλά και εκτός.

Ποια η στάση του Ουκρανικού λαού;

Υπομένουν τα πάντα χωρίς διαμαρτυρίες όπως τον χειμώνα που υπήρχαν συνεχείς διακοπές ρεύματος αλλά το ηθικό παραμένει υψηλό.

Αληθεύουν οι φήμες για εποικισμό της Μαριούπολης;

Είναι αλήθεια και αυτό αποδεικνύεται από τις δημοσιεύσεις στα ΜΚΔ ανθρώπων που έχουν παραμείνει στην πόλη. Πλέον στους δρόμους δεν ακούς Ουκρανικά ούτε Ρωσικά αλλά γλώσσες της Ανατολής και της Σιβηρίας. Οι έποικοι είναι από Μπουράτια Καζάν και Τσετσενία.

Ποια η κατάσταση του Συντάγματος Azov;

Υπάγεται απευθείας στις ειδικές δυνάμεις του Ουκρανικού στρατού.

Πως βλέπεις την εξέλιξη του πολέμου;

Οι Ουκρανοί θα πολεμήσουν μέχρις εσχάτων με όλα τα μέσα εκτός αν προδοθούν.

Διαβάζουμε σε φιλορωσικά χριστιανικά μέσα για διώξεις Ορθοδόξων. Ποια η άποψη σου;

Η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. 

1ον είναι ιερείς οι οποίοι συνελλήφθησαν γιατί στις εκκλησίες τους βρέθηκε βαρύς οπλισμός όπως AK οπλοπολυβόλα νάρκες και εκρηκτικές ύλες ασύρματοι κλπ. 

2ον είναι κληρικοί οι οποίοι είχαν κατηγορίες για παροχή απόρρητων πληροφοριών στους Ρώσους. Είχαν λίστες με πληροφορίες τις οποίες παρέδωσαν στους Ρώσους και ακολούθησε έρευνα και εκτέλεση Ουκρανών πολιτών. 

3ον οι περισσότερες περιπτώσεις αφορούν ιερείς οι οποίοι αρνούνται να κάνουν εξόδιο ακολουθία σε επιστρατευθέντες στρατιώτες οι οποίοι σκοτώθηκαν στο μέτωπο.

Είναι εκκωφαντική η σιωπή ορισμένων συναγωνιστών που ενώ ήταν θετικοί στο παρελθόν απέναντι στους Ουκρανούς συναγωνιστές και τα γνωρίζουν όλα αυτά σήμερα σιωπούν επιδεικτικά.

Τι να πεις για ανθρώπους που μέσα από τον πύργο του εγώ τους, μιλάνε με τσιράκια της Μόσχας ίδιοι σε όλα με άλλους ακροδεξιούς που μιλάνε με τσιράκια της Ουάσιγκτον και του Τελ Αβίβ. Προτιμούν να κάνουν παρέα με θαυμαστές του Ιουδαίου Πριγκόζιν και να δέχονται την διαστρέβλωση της αλήθειας. Ας τους κρίνει ο «χώρος» καλύτερα όχι εγώ.

196 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/4/23 7:05 π.μ.

    Συγχαρήτήρια στον συναγωνιστή Άρη Αρίωνα και στον ΜΚ που μας ενημερώνουν για την πραγματική κατάσταση στην Ουκρανία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/4/23 10:47 μ.μ.

      Σιγά σιγά θα εκδιπλωθεί κι εδώ η αγάπη του λαού

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/4/23 10:44 μ.μ.

    Πέρα από παπαγάλισμα της επίσημης κρατικής προπαγάνδας της SBU-NKVD του Ζελένσκι εναντίον των Ορθόδοξων Ουκρανών ιερέων, δεν μας είπε κάτι νέο ο μεσιέ. Δεν τέλεσαν λέει εξόδιες ακολουθίες, λες και είναι ποινικά κολάσιμο αυτό, ή λες και νοιάστηκαν ξαφνικά οι παγανιστές του Αζόφ για τις εξόδιες ακολουθίες.

    Ο Ποντολιάκ μια χαρά σαφής ήταν:

    "στην αρχή του πολέμου είχαμε μοναδική ευκαιρία να αφανίσουμε όλους τους ρωσόφωνους, τώρα είναι αδύνατο, οπότε πρέπει να το κάνουμε με "νομικό" (νόμιμο) τρόπο"

    https://www.youtube.com/watch?v=cLK4Xy8Vwyw

    Όλα τα άλλα είναι οδοντόπαστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/5/23 3:14 μ.μ.

      Ρε Ρωσόδουλο κάθαρμα, τις παπαριές που γράφεις στις υπαγόρευσαν από την Ρωσική πρεσβεία ή από την εγκληματική Βάγκερ η οποία στήθηκε το 2014 και αποτελείτο στην αρχή ως επί το πλείστον από τουρκόφωνοθς μουσουλμάνοθς μογγόλους από τα πρώην Σόβιετικά κράτη της Κεντρικής Ασίας (σήμερα έχει εμπλουτιστεί και με Άραβες και Αφρικανούς μουσουλμάνους...).

      Είναι γνωστό το νοσηρό μίσος σας για τον Λευκό πληθυσμό - έχετε χάσει κάθε ίχνος αξιοπρέπειας και φιλότιμου.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος29/4/23 4:24 π.μ.

    Από την εποχή που κατέλαβαν την εξουσία οι αιμοσταγείς Εβραιομπολσεβίκοι στην Ρωσία, η πολιτική του Κρεμλίνου είναι εξ ολοκλήρου συνιφασμένη με τη βαρβαρότητα και και έτσι λοιπόν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι σήμερα τα μαζικά εγκλήματα πολέμου και οι θηριωδίες από τον Ρωσικό στρατό στα κετεχόμενα εδάφη της Ουκρανίας συνεχίζονται και επαυξάνονται με ιδιαίτερο μίσος προς τους Ουκρανούς Λευκούς άμαχους πολίτες και προς τους Ουκρανούς αιχμαλώτους πολέμου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/23 11:40 π.μ.

      Μόνο προς τους Ουκρανούς; Γιατί στους Αμερικανούς, Άγγλους και υπόλοιπους εθελοντές του ΝΑΤΟ οι οποίοι βοηθούν την ουκρανική αντίσταση τι κάνουν οι Ρώσοι; Με παρόμοια κτηνωδία δε συμπεριφέρονται;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/23 5:18 μ.μ.

      11:40 έχεις δίκιο, στους μισθοφόρους έπρεπε να τείνουν διαφορετικής διαχείρισης,ε ρε κάτι σχολιαστές που κυκλοφορούν

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος29/4/23 11:27 π.μ.

    Περίεργα πράγματα, κυβερνητικοί φιλελέδες όπως ο Podolyak διαλαλούν με κομπασμό τις γενοκτονικές διαθέσεις του καθεστώτος τους απέναντι στους Ρώσους πολίτες της Ουκρανίας, και οι χιτλερικοί εδώ μας λένε ότι οι Ουκρανοί είναι Παναγίες και υπομένουν τον κρύο χειμώνα σαν το κοριτσάκι με τα σπίρτα.

    Τι φάση ωρέ παλικάρια; Τι cuckιές είναι αυτές; Εγώ θέλω έναν χιτλερισμό που να λέει, όπως ο original, ότι θα γενοκτονήσει τις γυναίκες και τα μωρά των Ρώσων χωρίς έλεος. Δεν θέλω έναν χιτλερισμό που να κλαίγεται για τα εγκλήματα πολέμου των άλλων.

    Έχετε καταντήσει ωρέ να μιλάτε σαν λίμπεραλ, ενώ οι λίμπεραλ της Ουκρανίας μιλάνε σαν τον Αδόλφο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/23 5:08 μ.μ.

      καλά εσύ έχεις κάψει τον εγκέφαλό σου εδώ και χρόνια. φτάσατε στο σημείο να στηρίζετε τα εγκλήματα πολέμου Μογγόλων και Τσετσένων. εδώ θα μου πεις σε φιλορωσικό σάιτ πανηγύριζαν ότι οι Ρώσοι έχουν τα πιο δυνατά πυρηνικά. ο ιστός της φιλορωσικής σαλάτας δεν έχει όρια

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/23 5:11 μ.μ.

      Ενώ ο ιστός του εστιατορίου που φτιάχνει σαλάτες Πάιατ με γεύση καυτερό αντιρωσισμό έχει όρια ε;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/5/23 7:37 μ.μ.

      η απόντα για τον ιστό έχει να κάνει με Θανάση και Λιναρδή η και με τον ...

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος29/4/23 8:16 μ.μ.

    Όπως οι Αμερικανόφιλοι και τα άθλια παπαγαλάκια της Αμερικανικής πρεσβείας εθελοτυφλούσαν στα εγκλήματα πολέμου των ΗΠΑ..., το ίδιο ακριβώς και οι Ρωσόδουλοι και τα άθλια παπαγαλάκια της Ρωσικής πρεσβείας εθελοτυφλούν στα μαζικά απάνθρωπα εγκλήματα πολέμου που διαπράττει συστηματικά η Ρωσία έναντι του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού.
    Δυστυχώς, στην Ελλάδα ζούμε τη σήψη και την παρακμή της ξενοδουλείας σε όλο της το μεγαλείο.
    ΖΗΤΩ Η ΤΡΙΤΗ ΘΕΣΗ - ΖΗΤΩ Η ΟΥΚΡΑΝΙΚΗ ΗΡΩΪΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΣΤΟΝ ΒΑΡΒΑΡΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ ΡΩΣΟ ΕΙΣΒΟΛΕΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος29/4/23 9:52 μ.μ.

    Καταρχήν, μπράβο στον Άρη Αρίωνα που εκθέτει με αντικειμενικότητα την αλήθεια.

    Θυμάμαι την σιχαμερή προπαγάνδα που έκαναν μανιωδώς τα Ρωσόδουλα τρολάκια, την περίοδο που οι Ρώσοι εισβολείς πολιορκούσαν το Αζόφ Στάλ στην Μαριούπολη και που μίλαγαν και έγραφαν για δήθεν χιλιάδες Τούρκους Γκρίζους Λύκους που πολεμούσαν στο πλευρό των Ουκρανών κλπ., όπου τελικά όχι μόνο δεν βρέθηκε ούτε ένας Τούρκος..., αλλά ο ίδιος ο Εβραίος Πρεγκόζιν, ιδιοκτήτης της Ρωσικής ιδιωτικής στρατιωτικής εταιρείας Βάγκνερ - περίπου ένα μήνα μετά την παράδοση των Ουκρανών μαχητών του Αζόφ Σταλ - δήλωσε μεταξύ άλλων ότι πάνω σπό 1.000 Τούρκοι μάχονταν στις τάξεις της Βάγκνερ ως μισθοφόροι εναντίον των Ουκρανών...
    Ωστόσο, αυτό δεν ενόχλησε τους Ρωσόδουλους του ελληνικού πατριωτικού χώρου!

    Υ.Γ. Μαύρε Κρίνε, συνέχισε έτσι δυναμικά. Η Αλήθεια πάντα στο τέλος θριαμβεύει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/23 12:50 π.μ.

      Στο "με αντικειμενικότητα" σταμάτησα να διαβάζω. Ρε φίλε, ούτε ο ίδιος ο συνεντευξιαζόμενος δεν παριστάνει τον αντικειμενικό. Don't get high on your own supply, λέμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/23 1:21 μ.μ.

      Εδώ δεν έχουν ενοχληθεί καθόλου οι πανάθλιοι Ρωσόδουλοι και τα λαμόγια του ¨χώρου¨ που στην Wagner έχουν στρατολογηθεί χιλιάδες αλλόφυλοι μουσουλμάνοι μισθοφόροι από την Μέση Ανατολή (κυρίως από την Συρία) και από επτά κράτη της Αφρικής (κυρίως από Κονγκό, Μαλί και Κεντροαφρικανική Δημοκρατία), οι οποίοι πολεμούν αυτή την στιγμή εναντίον των Λευκών Ουκρανών στην Ανατολική Ουκρανία και συμμετέχουν στις θηριωδίες και στα μαζικά εγκλήματα πολέμου κατά του Λευκού πληθυσμού της Ουκρανίας..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/4/23 3:26 μ.μ.

      Μην έχεις και συ απαίτηση να κάνουν σωστή χρήση των λέξεων ρε 12:50. ΕΞΕΣΤΙ ΚΛΑΖΟΜΕΝΙΟΙΣ...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/4/23 9:29 μ.μ.

      Άμα το έχεις Φώτη μου το μικρόβιο της "πληροφόρησης" πρώτα θα σου βγει η ψυχή και μετά αυτό. Ακόμα και όταν κατηγορείς τη Ρωσία "δίνεις" κόσμο και λαούς. Είναι και αυτό μια μορφή ενημέρωσης όπως και να το κάνουμε. Σε αυτό είσαι μανούλα. Έχεις πληροφορίες από πρώτο χέρι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/4/23 9:35 μ.μ.

      Πράγματι όταν οι Ρωσοι πολιορκούσαν το Azov-Stahl, οι Ρωσόδουλοι έγραφαν διάφορες μεγάλες παπαριές, ακόμα και ότι στις υπόγειες εγκαταστάσεις του χαλυβουργείου υπήρχαν μυστικά υπερσύγχρονα εργαστήρια βιολογικού και χημικού πολέμου!
      Φυσικά, μετά την κατάληψη του Azov-Stahl από τους Ρώσους εισβολείς δεν βρέθηκε απολύτως τίποτα και όπως ήταν αναμενόμενο τα Ρωσόδουλα λαμόγια για ακόμη μία φορά κατάπιαν την γλώσσα τους.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος29/4/23 11:47 μ.μ.

    Συνέντευξη στον εαυτό σας παίρνετε; Αφού ο ιππέας μας διαβεβαίωσε ότι Άρης Αρίων δεν υπάρχει ως πρόσωπο!

    προβοκάτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/23 12:29 π.μ.

      11:47 μ.μ. πετάει πληροφορίες υπό μορφή σφήνας. «Ὁ ἔχων ὦτα ἀκούειν ἀκουέτω»...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/23 12:31 π.μ.

      Συγνώμη, είμαι νέος στην ηλικία και στον εθνικιστικό χώρο - και δεν καταλαβαίνω ο Ιππέας είναι επίθετο, παρατσούκλι κάποιου συναγωνιστή ή ψευδώνυμο μπλόκερ;
      Τι αξιοπιστία μπορεί να έχει ο συγκεκριμένος άνθρωπος; Εγώ δεν πιστεύω ότι ο ΜΚ παίρνει συνέντευξη από τον ίδιο του τον ευατό, είναι πάρα πολύ χοντρή παραμύθα για να είναι αλήθεια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/4/23 2:20 π.μ.

      Ιπποκράτωρ μήπως να έγραψλφες;
      Ε καλά, αφού το είπε ο ιππέας είναι εγγυημένο.
      Εννοείται ότι ακριβώς το αντίθετο ισχύει!
      Ιππέας και αλήθεια είναι ασύμβατα!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/4/23 2:06 μ.μ.

      Όποιος δίνει βάση στα λόγια του ιδιόρρυθμου γέρου χαφιεδο-ιππέα, σίγουρα αγνοεί το τι πραγματικά εστί ιππέας.
      Εδώ λοιπόν ταιριάζει η ρήση, ¨καλά δεν ήξερες, δεν ρώταγες;¨

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος30/4/23 12:12 π.μ.

    Αιώνια Τιμή και Δόξα σε όλους τους Ήρωες υπερασπιστές του Azov Stahl καθώς επίσης στον Ουκρανικό λαό που αντιστέκεται σθεναρά και πολεμά γενναία για την Ελευθερία της πατρίδας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος30/4/23 1:25 π.μ.

    Ο Άρης Αρίων, είναι γνωστός αξιολογότατος παλαίμαχος συναγωνιστής, τον οποίο είχα την τύχη να τον γνωρίσω και προσωπικά στο παρελθόν. Οπότε είναι υπαρκτό πρόωσπο.

    Ο ιππέας, τουλάχιστον ως προς αυτό είναι αναξιόπιστος είτε εκ του πονηρού είτε γιατί έχει παραπληροφορηθεί από τρίτο πρόσωπο, ενώ οι κακές γλώσσες του χώρου λένε ότι ο ιππέας διακατέχεται από απίστευτα φοβερά συμπλέγματα κατωτερότητας και γι άυτό στο παρελθόν εκτόξευσε ανυπόστατους ισχυρισμούς για Γκέκα και όχι μόνον...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/4/23 2:14 μ.μ.

      Δεν το λένε μόνο οι κακές γλώσσες...
      Το έχει πια καταλάβει και όποιος έχει έστω και δύο γραμμάρια μυαλό!
      Ο ιππέας δεν είναι παραπληροφορημένος.
      Είναι μανιακός παραπληροφορητής
      Ψυχοπαθολογική περίπτωση

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/23 7:48 μ.μ.

      Ο ιππέας είχε γράψει συγκεκριμένα ότι όλοι οι εθνικοσοσιαλιστές γνωρίζονται μεταξύ τους και τον Άρη Αρίωνα τον αγνοεί! Γιατί να μην πιστέψουμε τον ιππέα που γνωρίζει όλους τους εθνικοσοσιαλιστές για να ξέρει αν υπάρχει κάποιος ή όχι; Αφού ο Άρης είναι τόσο σημαντικό πρόσωπο, γιατί θεωρείται αγνοούμενος στον εθνικοσοσιαλιστικό κύκλο ανθρώπων; Μήπως είναι ψέμα σαν τον Άγιο Βασίλη;

      προβοκάτωρ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/4/23 10:45 μ.μ.

      Ο ιππέας είναι μία ακραία ψυχονοσηρή περίπτωση.

      Δηλώνει Εθνικοσοσιαλιστής, αλλά σίγουρα μια τέτοια ψυχοπαθολογική προσωπικότητα ΔΕΝ δύναται να είναι Ε/Σ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/4/23 11:16 μ.μ.

      o ιδιόρρυθμος και ιδιαίτερος ιππέας τι σχέση εχει με τον εθνικο σοσιαλισμό?

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/5/23 12:13 μ.μ.

      Ο διπλωματούχος μάγειρας, ειδικευμένος στην εστίαση των υπηρεσιών, τι σχέση έχει με τον εθνικοσοσιαλισμό;

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος30/4/23 4:56 μ.μ.

    Έξοχα ΜΚ. Λακωνική αλλά ουσιαστική συνέντευξη για την ενημέρωσή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος30/4/23 9:05 μ.μ.

    Κακό στους ίδιους τους Ουκρανούς (που υποτίθεται υποστηρίζει) κάνει η παρουσίαση του λαού σαν σε αρμονία με τον Ζελένσκι. Γιατί αυτό μας λέει ο τυπάς, ότι ο λαός είναι σε αρμονία με τον Ζελένσκι εν καιρώ πολέμου. Συμβαίνει όμως το ακριβώς αντίθετο, κυβερνητικοί τραμπούκοι να σηκώνουν ανήλικα παιδιά μέσα από τα σπίτια και χωρίς καν χαρτιά επιστράτευσης να τα στέλνουν στο μέτωπο, ενώ τα παιδιά των πλουσίων παρτάρουν στην Πολωνία. Γεμάτο τέτοια βίντεο είναι το τέλεγκραμ των Ουκρανών (Legitimni, Rezident, spletnitsa, zerada κλπ κανάλια), με το οποίο κακώς ο Μ.Κ. δεν έχει επαφή εδώ και έναν χρόνο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/5/23 1:03 π.μ.

      Ως γνωστόν, το Telegram είναι βραχίονας της άθλιας Ρωσικής προπαγάνδας.
      Οι μόνοι που δεν ψάχνουν την εγκυρότητα όσων διαβάζουν και βλέπουν στο Telegram και όχι μόνο, είναι τα Ρωσόδουλα γίδια και προβατάκια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/5/23 11:29 π.μ.

      Μπήκαν τα Ρωσόδουλα γίδια στο μαντρί του Πούτιν και τώρα όλα μαζί βελάζουν την προπαγάνδα του Κρεμλίνου.
      Αύριο θα γίνουν η χαρά στο τραπέζι του Ρώσου χασάπη!

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος30/4/23 11:57 μ.μ.

    Καλά ρε Ρωσόδουλε τυπά, τόσο άσχετος είσαι που δεν γνωρίζεις ότι ο Άρης Αρίων είναι εναντίον του Ζελένσκι;

    Και επιπλέον θέλεις να μας πεις ότι δεν ξέρεις ότι το Telegram είναι το πιο βασικό εργαλείο προπαγάνδας και παραπληροφόρησης του Κρεμλίνου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μέσω πάμπολλων δήθεν ουκρανικών λογαριασμών που αναπαράγουν fake νέα και fake βίντεο φτιαγμένα από την FSB (KGB);

    Επιτέλους, λίγη σοβαρότητα και αξιοπρέπεια δεν βλάπει.

    Ευτυχώς, που ο Μαύρος Κρίνος είναι πληροφορημένος και δεν έχει γίνει θύμα της Ρωσικής προπαγανδιστικής μηχανής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύφημος1/5/23 5:17 μ.μ.

      Η άνευ φρένων και φρόνησης Σ.Ο. του παρόντος ιστολογίου δεν αντιλαμβάνεται ότι με την θέση που έλαβε για το ουκρανικό ξέμεινε στον φερόμενο ως εθνικοσοσιαλιστικό χώρο με μόνη παρέα γνωστό εστιάτορα. Απεναντίας πανηγυρίζει για το επίτευγμά της, βαφτίζοντας την απόρριψη ελιτισμό.
      Σημεία των καιρών...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/23 10:55 π.μ.

      Καλά κρασά

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/5/23 11:57 π.μ.

      Υπάρχουν και άλλοι ελληνικοί ιστότοποι του χώρου που έχουν πάρει την ίδια θέση με τον ΜΚ αναφορικά με την Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/5/23 9:16 μ.μ.

      Το ξέρω. Είναι και ο ιστότοπος του κόμματος Τζήμερου-Κρανιδιώτη.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος1/5/23 7:43 μ.μ.

    Λέτε οι Ρωσόδουλοι να αρχίσουν να πανηγυρίζουν που η Ρωσία ενισχύει στις ΗΠΑ το BLM και τους Black Panthers; Πλέον όλα είναι πιθανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/5/23 11:51 μ.μ.

      Σε ποια υπηρεσία εργάζεσαι; Από που έμαθες τι έρχεται;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/23 3:32 μ.μ.

      Καλά, δεν είδες το ερωτηματικό ή μήπως κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/5/23 9:45 μ.μ.

      Δεν ξέρω. Διάβασα το menu.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος1/5/23 9:23 μ.μ.

    Οι Ρωσικές μαζικές θηριωδίες και τα εγκλήματα πολέμου εναντίον των Λευκών Ουκρανών στα κατεχόμενα από τους Ρώσους Ουκρανικά εδάφη, γίνονται σε καθημερινή βάση και αποτελούν μία άκρως νοσηρή συστηματική κρατική τρομοκρατική Εβραιομπολσεβίκικη πολιτική της Ρωσίας.

    Απάνθρωπη κτηνωδία άνευ ορίων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/5/23 11:12 μ.μ.

      Οι Ρώσοι δεν διαπράττουν εγκλήματα πολέμου μόνο στα κατεχόμενα εδάφη, αλλά σε ολόκληρη την Ουκρανία μέσω πυραυλικών επιθέσεων και drones. Πριν από 2 ημέρες Ρωσικός πύραυλος ακριβείας στο Ούμαν χτύπησε πολυκατοικία με άμαχο πληθυσμό, όπου σύμφωνα με τον τελευταίο απολογισμό: 29 νεκροί ανάμεσά τους 7 παιδιά... και 54 τραυματίες, 12 από τους οποίους είναι σε πολύ κρίσιμη κατάσταση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/5/23 11:50 μ.μ.

      Έτσι συμβαίνει όταν απελευθερώνεται εθνικό έδαφος από αιώνιο εχθρό. Οι Έλληνες σκοτώσαμε 1000 Τούρκους στις πολεμικές συγκρούσεις την πρώτη μέρα απελευθέρωσης της Σμύρνης. Οι Ρώσοι τι θες να κάνουν τώρα που απελευθερώνουν πάτρια εδάφη από τους Αμερικανούς; Να τους κεράσουν σαλάτα εστιατορίου?

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/5/23 1:12 μ.μ.

      11.50 με την λευκή Ουκρανία πολεμάνε μεγάλε όχι με την Αμερική

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος2/5/23 6:28 μ.μ.

    Αδόκιμη σύγκριση, διότι εμείς όντως απελευθερώσαμε πάτρια εδάφη στην Μικρά Ασία, ενώ οι Ρώσοι σκλαβώνουν Ουκρανικά εδάφη.
    Πέραν τούτου, οι Έλληνες δεν απαγόρευσαν στα απελευθερωθέντα εδάφη την γραφή ή την ομιλία της Τουρκικής γλώσσας, ούτε έκοβαν γεννητικά όργανα ή ακρωτηρίαζαν διάφορα μέλη του σώματος ή έκοβαν εν ψυχρώ κεφάλια από Τούρκους αιχμαλώτους πολέμου, ούτε οι Έλληνες έκαναν αναγκαστικό παιδομάζωμα, ούτε έσφαξαν τους Χοτζάδες και Ιμάμηδες, ούτε μαζικούς βιασμούς γυναικών και ανήλικων παιδιών, ούτε έκαναν απάνθρωπα καθημερινά φρικτά βασανιστήρια, ούτε δημιούργησαν στρατόπεδα καταναγκαστικής εργασίας ούτε στρατόπεδα θανάτου αμάχων πολιτών ούτε οδήγησαν σε αναγκαστικό εκτοπισμό και εξορία εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων ούτε έκαναν αναγκαστικό παιδομάζωμα χιλιάδων παιδιών όπως έκαναν και συνεχίζουν να κάνουν οι Ρώσοι στα κατεχόμενα εδάφη της Ουκρανίας...

    Είναι πάρα πολύ περίεργος ο τρόπος που ¨αιτιολογείς¨ τα Ρωικά μαζικά εγκλήματα πολέμου, διότι με αυτό τον τρόπο ¨αιτιολογούνται¨ και τα εγκλήματα πολέμου των Τούρκων εναντίον του Ελληνικού άμαχου πληθυσμού και των Ελλήνων αιχμαλώτων πολέμου στην Κύπρο το 1974.

    Τα εγκλήματα πολέμου πρέπει να καταδικάζονται από όλους απερίφραστα από όπου κι αν διαπράττονται και πολύ περισσότερο τα εγκλήματα πολέμου της Ρωσίας, γιατί πρώτον αποτελού ΕΠΙΣΗΜΗ κρατική πολιτική και όχι μεμονωμένα περιστατικά και δεύτερον γιατί αφανίζεται Λευκός πληθυσμός κάτι που όποιος είναι Λευκός Φυλετιστής ΔΕΝ μπορεί να το αποδεχθεί με τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/5/23 7:17 μ.μ.

      Στην Ελλάδα οι περισσότεροι είναι σικέ εθνικιστές και σικέ εθνικοσοσιαλιστές, διότι δεν έχουν καμία σχέση με τον Λευκό Φυλετισμό, γι΄αυτό και περνούν εντελώς στο ντούκου τα αποτρόπαια Ρωσικά εγκλήματα πολέμου εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού και των Ουκρανών Αιχμαλώτων Πολέμου.

      Βέβαια για τους ΑΝΤΙΦΑ, οι οποίοι είναι κατσαπλιάδες και multiculti..., είναι εύλογο που επικροτούν τα εγκλήματα πολέμου της Ρωσίας και που χαίρονται ιδιαιτέρως για την σφαγή και τον αφανισμό του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/5/23 9:35 μ.μ.

      Μια μικρή γεύση από τα εξωφρενικά συστηματικά μαζικά εγκλήματα πολέμου και τις θηριωδίες που διαπράττουν οι Ρώσοι εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού: https://www.youtube.com/watch?v=v0jteiKBO5E

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/5/23 9:44 μ.μ.

      Άρα θα πρέπει να καταδικάσουμε και τα ελληνικά και καλά εγκλήματα στην Μικρά Ασία. Δυστυχώς ακρωτηρίασαν και οι δικοί μας Τούρκους. Έφτιαχναν κομπολόι από κομμένα στήθη Τουρκάλων.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος2/5/23 10:50 μ.μ.

      Οι Ουκρανοί είναι Ρώσοι

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος3/5/23 12:02 π.μ.

      Οι Ρώσοι είναι ένα πολυφυλετικό και πολυθρυσκευτικό κράτος.

      Όσοι από εμάς είμαστε Φυλετιστές τασσόμαστε κατά της απαράδεκτης εγκληματικής βάρβαρης Ρωσικής εισβολής και γενοκτονίας εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος3/5/23 4:53 μ.μ.

      Οι Έλληνες ούτε ακρωτηρίαζαν εν ζωή Τούρκους αιχμαλώτους πολέμου και φυσικά ούτε έφτιαχαν κομπολόΙα από τα στήθη Τουρκάλων - όλα αυτά είναι τρισάθλια προπαγάνδ των Τούρκων και των Γραικύλων Νεοθωμανιστών. Πήγαινε να βρεις πρωτότυπες πηγές επί του θέματος και ευθύς αμέσως θα διαπιστώσεις ότι όλα αυτά είναι παραμύθια της χαλιμάς.
      Τα όποια εγκλήματα πολέμου που διέπραξαν οι Έλληνως στην Μικρά Ασία ήταν ελάχιστα σε αριθμό και μεμονωμένα περιστατικά και έγιναν όχι εκ συστήματος και όχι κατόπιν κεντρικής διαταγής των Ελληνικών αρχών.

      Ασφαλώς, και σε κάθε περίπτωση είναι καταδικαστέα τα εγκλήματα πολέμου.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος3/5/23 5:32 μ.μ.

      Παράδοξη ευαισθησία κατά της στρατιωτικής βίας από εθνικοσοσιαλιστές. Ο πόλεμος σφυρηλατούσε ανέκαθεν ηγετικούς χαρακτήρες.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος3/5/23 9:45 μ.μ.

      Οι Ρώσοι είναι ένα πολυφυλετικό κράτος που βρίσκεται στα χέρια λευκών Ρώσων και όχι άλλων εθνικών ομάδων. Οι Ουκρανοί είναι ένα παρακλάδι του ρωσικού έθνους. Το ουκρανικό κράτος έχει και αυτό μειονότητες.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος4/5/23 12:35 π.μ.

      Σήμερα είναι η επέτειος Γενοκτονίας των Ποντίων από τους Τούρκους.
      Και για να μην ξεχνιόμαστε και οι Ρώσοι έκαναν Γενοκτονία εναντίον των Ποντίων επί Σοβιετικής Ενώσεως και μάλιστα όχι εν καιρώ πολέμου.
      Φυσικά, υπάρχει και η Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού στις μέρες μας από τις απάνθρωπες Ρωσικές κατοχικές στρατιωτικές δυνάμεις στην Μαριούπολη της Ουκρανίας.
      Ωστόσο για τους ανεγκέφαλους Ρωσόδουλους, όλα αυτά είναι ψιλά γράμματα και ανάξια λόγου.

      Διαγραφή
    10. Πόντιος4/5/23 11:18 μ.μ.

      Η γενοκτονία των ποντίων ήταν αποτέλεσμα της συμμαχίας του Βενιζέλου με το δυτικό ιμπεριαλιστικό κεφάλαιο και της αποστολής Ελλήνων στρατιωτών για να ανατρέψουν το καθεστώς του κομμουνισμού. μέχρι τότε η συμπεριφορά των Ρώσων προς τους Πόντιους δεν ήταν κακή ούτε υπήρχαν προβλήματα. Οι ίδιοι οι παππούδες μας Πόντιοι με τον Χρύσανθο μπήκαν στο στόχαστρο του άθλιου Βενιζέλου και ήθελαν να μην συμμετάσχει ελληνικός στρατός κατά της Ρωσίας. Αντιθέτως ζητούσαν να φτιάξουν ελληνικό ποντιακό στρατό και ο Βενιζέλος τους είπε ΟΧΙ. Πρότεινε ακόμα να διχοτομηθεί ο Πόντος και να δοθεί στην Αρμενία.

      ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΣΕΡΒΙΤΟΡΟΙ ΤΗΣ ΔΕΞΙΑΣ. Η ΣΦΑΓΗ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΔΥΤΙΚΩΝ ΜΕΓΑΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος5/5/23 4:55 μ.μ.

      Αντί να καταδικάσεις απευθείας την ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ των Ελλώνων Ποντίων, αλλά και δεκάδων εκατομμυρίων άλλων Σλάβων και Ορθοδόξων Χριστιανών από τους Ρώσους, παπαγαλίζεις ανερυθρίαστα γνωστά πράγματα... που είναι και το αφήγημα των Εβραιομπολσεβίκων Χαζαρομογγόλων του Κρεμλίνου...

      Αυτή είναι η ξεφτίλα των σύγχρονου ανθελληνικού Γραικυλισμού.

      Η Ρωσοδουλεία είναι ο ορισμός της πανάθλιας εθελοδουλείας στον ξένο παράγοντα.

      ΑΗΔΙΑ!

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος5/5/23 7:58 μ.μ.

      Σιχαμάρα πιάνει όλους τους Έλληνες Λευκούς Φυλετιστές με τις κατάπτυστες εμεετικές θέσεις των Ρωσόδουλων.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος5/5/23 10:35 μ.μ.

      Αφού σου γράφουν όλα τα παιδιά να μην πίνεις τόσο ρε μπεκρο-βιβλιοπώλη, γιατί συνεχίζεις να το κάνεις; Θα μου πεις ότι εσύ για εστιάτορας προορίζουν και σε έκαναν βιβλιοπώλη. Πάσο. Μην συνεχίζεις να ξεφτιλίζεσαι. Έχεις γίνει το σούργελο του χώρου. Που το είδες ότι το λέει η επίσημη Ρωσία αυτό ρε υποκείμενο; Ελληνική ιστορία έχεις διαβάσει ή μόνο τσελεμεντέδες μπορείς; Είσαι και γερμανόφιλος κατά τα άλλα τρομάρα σου. Γερμανόφιλος βενιζελικός. Αλλά θα μου πεις είσαι εθνικοσοσιαλιστής και νεοδημοκράτης, στον Βενιζέλο θα κολλήσεις;

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος6/5/23 12:05 π.μ.

      Φωτογράφε έχεις φορέσει όλες τις μάσκες του χώρου. Δεν πιάνουν τα κόλπα σου. Παλιώσανε και δε φτουράνε μία. Σταμάτα να σπέρνεις διχόνοια. Σε πήραμε χαμπάρι.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος3/5/23 8:37 μ.μ.

    Από το 1917 που κατέλαβαν την εξουσία οι Εβραιομπολσεβίκοι έως σήμερα στην Ρωσία δεν υπάρχει καθλολου ηθική του πολέμου ή της ειρήνης.

    Έτσι λοιπόν, κυριαρχεί μια εγκληματική παρανοϊκή κατάσταση όπου παρασημοφορούνται από το Κρεμλίνο στυγνοί εγκληματίες πολέμου, οι οποίοι ανεβάζουν υπερήφανα τα φρικιαστικά βίντεο με τις θηριωδίες τους εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού στα Ρωσικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης!

    Σήμερα το διεφθαρμένο καθεστώς του Κρεμλίνου έχει ξεφύγει τελείως, διότι ακόμα και στην περίοδο Στάλιν ουδέποτε το καθεστώς είχε παραδεχθεί δημοσίως ότι διέπραττε μαζικά εγκλήματα πολέμου ούτε θα άφηνε κάποιον να διαρρέει ντοκουμέντα που σχετίζονταν με τόσο θηριώδη μαζικά εγκλήματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/5/23 9:20 μ.μ.

      Οι Ρώσοι και οι Τούρκοι είναι το ίδιο κάφροι και στυγνοί εγκληματίες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/5/23 10:13 μ.μ.

      Ναι Φώτη

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος4/5/23 1:54 μ.μ.

    Ο ¨χώρος¨ έχει βυθιστεί μέσα στην σαπίλα και στην ψυχοπνευματική παρακμή.
    Έτσι λοιπόν βλέπουμε τους Ρωσόδουλους να μην έχουν πρόβλημα ή ακόμα χειρότερα να λατρεύουν την Ρωσική καφρίλα και την Ρωσική ειδεχθή γενοκτόνο εγκληματικότητα και μάλιστα εναντίον του Λευκού Ουκρανικού λαού. Ξεφτίλα και Αίσχος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος4/5/23 7:35 μ.μ.

    αν ο ... Τέλης αμφισβητεί ακόμη και την φυσική ύπαρξη του Άρη φανταστείτε για άλλους τι θα λέει και τι θα γράφει. Εδώ ο Φωτάρας μας έλεγε στην τρύπα του ότι ο Άρης Αρίων δεν έχει καμία σχέση με την Ουκρανία! Θα μου πεις παρενέργειες του αλκοόλ αλλά κάπου ώπα είπαμε ρε φιλαράκι. Και αυτόν τον άνθρωπο τον εμπιστεύτηκε ο Περίανδρος. Ευτυχώς για λίγο. Τι να πεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/23 11:53 π.μ.

      Τόσον ο διεφθαρμένος ψυχάκιας ιππέας όσον και ο εμποράκος βιβλίων και λάτρης της μπυροκατάνυξης, είναι δάσκαλοι στην παραπληροφόρηση και στο να κατηγορούν γενικά τους πάντες και τα πάντα.

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος4/5/23 10:30 μ.μ.

    Δεν νομίζω ότι πλέον υπάρχουν άτομα που να πιστεύουν σούργελα σαν τον Ιπποκόμο ή τον Φωτοξύδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/5/23 6:32 μ.μ.

      Ο γηρο-ιππέας και ο κρασοκανάτας, είναι ο περίγελος του χώρου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/5/23 9:49 μ.μ.

      Ο γερο-αλογάκιας και ο έμπορας αλκοολομπέκρας μάλλον έχουν γίνει οι γελωτοποιοί του ¨χώρου¨.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/5/23 12:03 π.μ.

      λίγο το έχεις αυτό; τόση προσπάθεια καταβάλουν κάθε μέρα με τα σχόλια στο ΜΚ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/5/23 12:28 π.μ.

      Πάλι σφάλετε κύριοι. Ο συναγωνιστής τον οποίο φαιδρώς κατηγορείτε διαπόμπευσε τον εστιάτορα πολλάκις κατά το παρελθόν. Ο εξευτελισμός του εστιάτορα έγινε πάνδημα γνωστός στους παροικούντες την Ιερουσαλήμ λόγω των καίριων παρεμβάσεων που αποκάλυψαν το ποιον του χαρακτήρος. Απεναντίας η ΣΟ του παρόντος ιστολογίου φιλοξενεί νυχθημερόν τους ανιστόρητους, προσβλητικούς και διασπαστικούς σχολιασμούς του εν κραιπάλη διατελών κάπελα, έχοντας ως πρόσχημα την κοινή τους θέση στο ουκρανικό. Αν θέλετε να απευθύνεστε σε κρινόμενους φροντίστε τουλάχιστον να είστε ειλικρινείς. Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια, ως γνωστόν.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος7/5/23 12:46 μ.μ.

      Θαυμάστε την μορταδελα, μόνο το όνομά του δεν σας γράφει, ξέρει σε τί ζώα απευθύνεται

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος9/5/23 5:23 μ.μ.

      Και κλασσικά συνεργάστηκαν οι δύο σαρδανάπαλοι, όταν ο Φώτης έφυγε από την χα και επιχείρησε να φτιάξει κάτι. Και κλασσικά τα τσούγκρισαν σαν προβληματικοί τύποι που είναι. Αυτά πριν από 12-13 χρόνια.

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος6/5/23 1:43 π.μ.

    Οι Κινέζοι υποστηρίζουν ότι σήμερα διαμένουν περίπου 65 εκατομμύρια πολίτες Κινεζικής καταγωγής στην Ρωσία.

    Αν λοιπόν κάποια στιγμή στο μέλλον η Κίνα κάνει ¨ειδική στρατιωτική επιχείρηση¨ στην Ρωσία για να ¨απελευθερώσει¨ τα πάτρια εδάφη της Σιβηρίας και τον Κινεζικό πληθυσμό από την Ρώσικη κατοχή..., τότε τι θα λένε τα Ρωσόδουλα αποβράσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα λένε ότι μέθυσε πάλι ο Φώτης και τσαμπουνάει ότι του κατέβει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/5/23 5:32 μ.μ.

      Μέχρι τότε, οι Ρωσόδουλοι θα έχουν γίνει Κινεζόδουλοι και θα εκθειάζουν τους σύντροφους Κινέζους που επιτέλους απελευθερώνουν τα πάτρια Κινεζικά εδάφη της Σιβηρίας!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος9/5/23 12:27 π.μ.

      Η Κίνα σε μόλις λίγες δεκαετίες θα είναι η πιο ισχυρή χώρα στον κόσμο όχι μόνο στο οικονομικό αλλά και στο στρατιωτικό πεδίο και ήδη δημοσίως έχει θέσει ως πρώτη εθνική στρατηγική προτεραιότητα την ενσωμάτωση της Ταϊβάν. Έτσι λοιπόν, έχει αρχίσει να σφίγγει αργά-αργά και μεθοδικά τον κλοιό γύρω από τήν Ταϊβάν.

      Σε κάθε περίπτωση, όταν τελειώσει με την ενσωμάτωση της Ταϊβάν, αργά ή γρήγορα θα έλθει η στιγμή που θα προχωρήσει με την Σιβηρία αφού ήδη επικαλείται την μειονότητα των εκατομμυρίων Κινέζων στην καταγωγή που ζουν στην Σιβηρία, την Κινεζική πατρότητα των εδαφών της Σιβηρίας και το γεγονός ότι δεν υφίσταται επίσημος καθορισμός συνόρων μεταξύ Ρωσίας και Κίνας... και φυσικά τότε η Ρωσία θα βρει τον ¨μάστορά¨ της από την Κίνα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος9/5/23 7:15 μ.μ.

      Την εποχή που θα κάνει εισβολή η Κίνα στην Ρωσία για να αρπάξει τα πλουτοπαραγωγικά εδάφη της Σιβηρίας, αν τυχόν σπεύσουν οι ΗΠΑ να συνδράμουν στρατιωτικά την Ρωσία - τότε οι Ρωσόδουλοι που στο μεταξύ θα έχουν γίνει Κινεζόδουλοι, θα υποστηρίζουν μετά ανεγκέφαλου φανατισμού ότι είναι ένας επιθετικός proxy πόλεμος της Ρωσίας (ή του προέδρου της Ρωσίας) με όπλα του ΝΑΤΟ εναντίον της Κίνας, ενώ η αθώα κακομοίρα Κίνα αμύνεται ¨απελευθερώνοντας¨ τα Κινέζικα πάτρια εδάφη της Σιβηρίας και απλώς η Κίνα εξαναγκάζεται να αγωνίζεται για να διατηρήσει την ακεραιότητά της ένατι του ΝΑΤΟ.
      Με δυο λόγια, θα μας πλασάρουν ξανά το ίδιο φαιδρό ψευδοαφήγημα που χρησιμοποιεί σήμερα το εγκληματικό Κρεμλίνο σχετικά με την Ρωσική εισβολή στην Ουκρανία...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος10/5/23 11:50 π.μ.

      Γκαρσόνι τα ήπιες με τον Φωτάρα πάλι 7:15

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος12/5/23 10:57 π.μ.

      Όταν στο μέλλον τα στρατεύματα της Κίνας απελευθερώσουν τα εδάφη της Σιβηρίας, θα γελάσει και ο κάθε πικραμένος!

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος6/5/23 7:56 μ.μ.

    Προφανώς, κάποιος έχει εμμονική ψύχωση κι έτσι συνταυτίζει σχόλια αναγνωστών του ΜΚ με τον Φώτη κρασοκανάτα... ή είναι κάποιο άθλιο Ρωσόδουλο Τρολ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/5/23 9:19 μ.μ.

      Ο συναγωνιστής που αποκαλείτε ειρωνικά κρασοκανάτα είναι ο πρώτος που ύψωσε το εθνικοσοσιαλιστικό λάβαρο της λευκής φυλής στο ουκρανικό. Δεν αντιλαμβάνομαι που διαφωνείτε μαζί του και του κάνετε τόσες επιθέσεις. Εκτός και αν είστε η παρέα του ιππέα. Τότε καταλαβαίνουμε όλοι τους λόγους σας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/23 8:51 π.μ.

      Εύλογον ως εθνικιστής - άρα και Λευκός Φυλετιστής - να συμφωνώ με τον κρσοκανάτα ειδικά στο θέμα της Λευκής Φυλής στο Ουκρανικό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι συμφωνώ σε όλα τα άλλα θέματα μαζί του και προπαντώς απεχθάνομαι το ποιόν του χαρακτήρος του.
      Συνεπώς, δεν ανήκω στην παρεούλα του.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος6/5/23 10:56 μ.μ.

    Παρά το γεγονός ότι η Ρωσία μέσω της Βάγκνερ Αφρικής στέλνει συνεχώς Αφρικανούς λαθρομετανάστες στην Ευρώπη, οι τρισάθλιοι Ρωσόδουλοι δεν καταδικάζουν αυτή την κατάπτυστη εγκληματική ενέργεια της Ρωσίας εναντίον της Λευκής Ευρώπης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/23 10:42 μ.μ.

      Έκανα μια βόλτα στην Ομόνοια και διαπίστωσα αυτό που λέτε. Η Ρωσία γέμισε με μαύρους την Ευρώπη. Ευτυχώς που αγόρασα από το περίπτερο το Στόκο του Χατζηgogo και διάβασα τα τηλέφωνα ανάγκης της αμερικανικής πρεσβείας.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος7/5/23 7:39 μ.μ.

    Συναγωνιστή, η Γενοκτονία της Λευκής Ευρώπης μέσω των αλλοφύλων μουσουλμάνων λαθρομεταναστών εισβολέων τους οποίους προωθεί μαζικά η εγκληματική Ρωσική Βάγκνερ από την Αφρική και Μέση Ανατολή στην Ευρώπη, καθώς και η αποτρόπαια Γενοκτονία που συστηματικά διαπράττει η Ρωσία εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού ΔΕΝ είναι πρόβλημα για τα Ρωσόδουλα αποβράσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/5/23 10:40 μ.μ.

      Πράγματι η Ρωσία έφερε όλους τους μουσουλμάνους μετανάστες στην Ευρώπη. Ευτυχώς που υπάρχουν οι βάσεις του ΝΑΤΟ για να είμαστε σίγουροι ότι δε θα κάνουν και καμιά επανάσταση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/5/23 9:09 π.μ.

      Σιγκινηθηκαμε τσιράκι του Πάιατ

      Διαγραφή
    3. Πολύφημος8/5/23 12:43 μ.μ.

      Συγκαταλέγεται και ο Ζελένσκι ανάμεσα στους λευκούς "αδερφούς" της ρωσικής γενοκτονίας;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος8/5/23 8:30 μ.μ.

      Προφανώς, ο Ζελένσκι εξαιρείται κι έτσι δεν συγκαταλέγεται ανάμεσα στους ¨λευκούς¨, οπότε την γλυτώνει από τον Πούτιν λόγω αλληλεγγύης μεταξύ των Χαζαρομογγόλων.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος8/5/23 1:32 μ.μ.

    Αλήθεια, πως και τα Ρωσόδουλα κοπρόσκυλα δεν διαμαρτυρήθηκαν για την Ρωσική επενδυσάρα (στην οποία εμπλέκονται άμεσα Εβραίοι ολιγάρχες της Ρωσίας) του πυρηνικού σταθμού επάνω στο σεισμογενές ρήγμα στο Άκουγιου της Τουρκίας;
    Το συγκεκριμένο πυρηνικό εργοστάσιο περατώνεται φέτος και σύντομα θα αρχίσει κανονικά η λειτουργία του και φυσικά ο πυρηνικός εμπλουτισμός για την κατασκευή των πρώτων τακτικών πυρηινικών όπλων της Τουρκίας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/5/23 7:08 μ.μ.

      Συναγωνιστή πολύ εύστοχο το σχόλιό σου για το ¨Ρωσικό¨ πυρηνικό εργοστάσιο στο Άκουγιου.
      Θα ήθελα απλώς να προσθέσω ότι το 70% του ηλεκτρικού ρεύματος που θα παράγει έχει ήδη προπωληθεί από την Τουρκία με συμβόλαια! Αν δεν μπορείτε να το μαντέψετε, απλά ψάξτε το στο διαδίκτυο και θα καταλάβετε πάρα πολλά...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος9/5/23 11:08 π.μ.

      Σκεφτείτε επιτέλους με εθνικοσοσιαλιστικό τρόπο, όπως λέει και ο ΧατζηΠίπης. Ο Πούτιν και οι Ρώσοι κοιτάζουν το συμφέρον του δικού τους κράτους. Θέλατε να δώσουν το ρεύμα στο κράτος του Μητσοτάκη.; Μόλις πριν λίγες μέρες η Ντόρα είπε ότι η Ελλάδα έχει πόλεμο με τη Ρωσία. Πιες ένα καφέ να ξενερώσες μεθύστακα Ουκρανόφιλε και θα το καταλάβεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/5/23 8:49 μ.μ.

      Επειδή ακριβώς σκεφτόμαστε με Εθνικοσοσιαλιστικό τρόπο, καταδικάζουμε την απαράδεκτη εγκληματική πολιτική της Ρωσίας εναντίον της Λευκής Ουκρανίας.

      Η Ρωσία και η Τουρκία είναι στρατηγικοί σύμμαχοι, αμφότεροι έχουν άθλια προϊστορία σε Γενοκονίες και μαζικά εγκλήματα πολέμου και ασκούν την ίδια μορφή εξωτερικής πολιτικής.
      Επιπλέον, η σημερινή ελίτ της Ρωσίας αποτελείται στην πλειοψηφία της από Μογγόλους Χαζάρους και της Τουρκίας από Μογγόλους Ντονμέδες, δηλαδή, συνδέονται με δεσμούς αίματος και όχι μόνον.

      Εμείς ως Εθνικοσοσιαλιστές Λευκοί Φυλετιστές είμαστε με τους Λευκούς Ουκρανούς και εναντίον του Ευρασιατισμού και του Παντουρανισμού.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/5/23 11:17 π.μ.

      Ξεχνάτε βέβαια ότι η λευκή Ουκρανία διοικείται από έναν Εβραίο, εξοπλίζεται από τις πολυφυλετικές ΗΠΑ και έχει ένα πολύ πιο δημοκρατικό πολίτευμα από την Ρωσία.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/5/23 5:34 μ.μ.

      Οι Ρωσόδουλοι επαναλαμβάνουν σαν ζόμπι τιν ανόητη προπαγάνδα του Εβραιοκρατούμενου Κρεμλίνου και του Εβραίου Ολιγάρχη Πούτιν.

      Είμαστε με την Λευκή Ουκρανία και όχι με την πολυφυλετική Ρωσία.

      Από εκεί και πέρα ως Έλληνες Λευκοί Φυλετιστές, είμαστε με τον μαχόμενο Ουκρανικό Λευκό πληθυσμό και όλα τα άλλα είναι περιττά φιναφλήματα.

      Φυσικά, εσείς οι Ρωσόδουλοι αν ξέσπαγε ένας πόλεμος μεταξύ Ελλάδος και Τουρκίας και μας βοηθούσαν οι ΗΠΑ, το ΝΑΤΟ και η Ε.Ε., με όπλα και πυρομαχικά, είχαμε Εβραίο στην καταγωγή Πρωθυπουργό και στην Τουρκία υπήρχε ένας Ντονμέ πρωθυπουργός που έχει και ελληνική ρίζα καταγωγής όπως ο Ερνταγάν..., θα παραδίδατε την χώρα στην Τουρκία και θα λέγατε τέτοιες ανοησίες ως δικαιολογία;

      Τελικά, ΡΩΣΟΔΟΥΛΕΙΑ = ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΣΊΑ!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος9/5/23 1:40 π.μ.

    Γιατί δίνετε λόγο σε έναν νατοϊκό αμερικανόφιλο, υποστηρικτή της δυτικής μαριονέτας με το όνομα Ζελενσκι;
    Βρείτε το θάρρος να παρακάμψετε τις φιλίες και τους συναισθηματισμούς, ότι και να προσέφερε υπάρχει και το θέμα της στοιχειώδους αξιοπρέπειας, δεν έχετε συναίσθηση ότι εκτιθεστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/5/23 11:35 π.μ.


      Συναγωνιστή, θεωρώ ότι είναι ηλίου φαεινότερον ότι ο Μαύρκος Κρίνος είναι υπέρ της ελευθερίας του λόγου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/5/23 5:29 μ.μ.

      Κανονικά ο ΜΚ θα έπρεπε να μπλοκάρει τα σχόλια φιλονατοϊκών και ρωσόδουλων και να δημοσιεύει μόνο το σχόλια εκείνων που υποστηρίζουν την Λευκή Ουκρανία που μάχεται σθεναρά για την ελευθερία της από τα εγκληματικά Ρωσικά κατοχικά.στρατεύματα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/5/23 4:49 μ.μ.

      Η Ρωσοδουλεία είναι η πλέον επαίσχυντη μορφή Γραικυλισμού.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/5/23 10:11 μ.μ.

      Συναγωνιστή, εγώ θεωρώ ότι η Ρωσοδουλεία είναι η επιτομή της απόλυτης παρακμής και του πλήρους εκφυλισμού.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος13/5/23 8:13 μ.μ.

      Συναγωνιστές φρονώ ότι η Ρωσοδουλεία είναι η χείριστη ψυχοπνευματική μορφή Εθελόδουλου Ραγιαδισμού.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/5/23 11:18 π.μ.

      Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Πήγαινε τώρα την παραγγελία στο τραπέζι του πρέσβη της Αμερικής γκαρσόνι.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος14/5/23 6:38 μ.μ.

      Οι άθλιοι Ρωσόδουλοι κόπροι οι οποίοι μισούν θανάσιμα την Λευκή Φυλή, υποστηρίζουν μετά νοσηρού δαιμονιώδους φανατισμού την αισχρή εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και τα συνεχειζόμενα Ρωσικά ειδεχθή μαζικά εγκλήματα πολέμου εναντίον του Λευκού ουκρανικού πληθυσμού.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος14/5/23 9:02 μ.μ.

      Οι Ρωσόδουλοι μαϊμού ¨εθνικιστές¨ του χώρου καταγγέλουν τους εγκληματίες Μαύρους στην Νότιο Αφρική για την σφαγή των Λευκών Boers, αλλά τώρα που προσφάτως απεδείχθη ότι η Νότιος Αφρική έστειλε όπλα και πυρομαχικά στην εγκληματική Ρωσία για να χρησιμοποιηθούν στην σφαγή των Λευκών Ουκρανών..., τηρούν σιγήν ιχθύος.
      Απίστευτα χυδαία ΥΠΟΚΡΙΣΙΑ!

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος15/5/23 3:23 μ.μ.

      Άπαντες οι μισούντες την Λευκή Φυλή, δηλ. οι Έγχρωμοι, οι Χαζαρομογγόλοι, η ΑΝΤΙΦΑ και η Ρωσόδουλη ψευδο-εθνικιστική ακροδεξιά..., υποστηρίζουν την Ρωσική εγκληματική εισβολή στην Ουκρανία και τα απάνθρωπα Ρωσικά μαζικά εγκλήματα πολέμου εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος16/5/23 1:13 μ.μ.

      Άπαντες οι μισούντες τον εθνικοσοσιαλισμό (ΗΠΑ, ΝΑΤΟ, Ε.Ε.) στηρίζουν την Αζοφική οργάνωση του Ζελένσκι.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος16/5/23 3:47 μ.μ.

      Ρωσόδουλε 1:13, διαστρεβλώνεις σκοπίμως και δολίως την αλήθεια.

      Άπαντες οι μισούντες τον Εθνικοσοσιαλισμό, στηρίζουν τον μανιακό "ΑΝΤΙΝΑΖΙ" κομμουνιστή εγκληματία πολέμου Πούτιν.

      Άπαντες οι αγαπώντες τον Εθνικοσοσιαλισμό είναι υπέρ της Λευκής Ουκρανίας.

      Όλα τα άλλα, είναι επαίσχυντα και πρόστυχα παραμυθάκια για όσους μισούν την Λευκή Φυλή και είναι υπέρ της Λευκής Γενοκτονίας.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος16/5/23 5:42 μ.μ.

      Θα πρέπει να υπενθυμήσουμε στα κάθε λογής σιχαμερά Ρωσόδουλα λαμόγια και παπαγαλάκια του Κρεμλίνου, ότι ο Εβραίος Πούτιν έχει δηλώσει δημοσίως ότι ο ΟΗΕ πρέπει να απαγορεύσει τον Εθνικοσοσιαλισμό παντού στον πλανήτη... και επίσης ο Ολιγάρχης Πούτιν έθεσε εκτός νόμου τον Εθνικοσοσιαλισμό στην μετασοβιετική Ρωσία.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος16/5/23 8:58 μ.μ.

      Για αυτό οι υπάλληλοι του Μπάιντεν έκαναν κάτι εξυπνότερο. Πλήρωσαν κάποια λαμόγια του χώρου και αφομοίωσαν τον ουκρανικό εθνικοσοσιαλισμό στην ηγεσία του Ζελένσκι. Καμία σχέση το αμερικανικό πρακτοριλίκι. Χρόνια μπροστά.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος17/5/23 1:17 μ.μ.

      8:58, αντί να παπαγαλίζεις το σούπερ βλακώδες αφήγημα της FSB (KGB), θα έπρεπε πρώτα να βάλεις τον σκουριασμένο εγκέφαλό σου να δουλέψει έστω και στο ελάχιστο.

      Ο Ζελένσκι και εν γένει η κυβέρνησή του ουδεμία σχέση είχε ή έχει με τον Εθνικοσοσιαλισμό.

      Τελικά, στην πράξη απεδείχθη ότι το Ρωσικό πρακτοριλίκι και η Ρωσική προπαγάνδα είναι πολλούς αιώνες μπροστά.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος17/5/23 3:52 μ.μ.

      ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ, ΧΑ...!
      Γελάσαμε με την καρδιά μας με το Ρώσόδουλο τρολάρισμα: ¨αφομοίωσαν τον ουκρανικό εθνικοσοσιαλισμό στην ηγεσία του Ζελένσκι"..

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος17/5/23 6:23 μ.μ.

      Οι άφρονες Ρωσόδουλοι παπαγάλοι είναι τόσο πολύ Άσχετοι ή τόσο πολύ Υποκριτές;
      Η ιδεολογία του Εθνικοσοσιαλισμού είναι ΕΚΤΟΣ ΝΟΜΟΥ στην Ουκρανία και ειδικότερα μετά το 2014, αυξήθηκαν κατακόρυφα οι ποινικές διώξεις εναντίον των Ουκρανών Εθνικοσοσιαλιστών.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος17/5/23 8:52 μ.μ.

      Ε πώς το λες αυτό ρε μεγάλε? Αφού οι Ουκρανοί νεοναζί εντάχθηκαν στο στρατό του Ζελένσκι. Πάει το παλιό παραμύθι της αυτονομίας. Τώρα είναι οργανικό μέρος ενός στρατού που διοικείται από το ΝΑΤΟ. Τελικά η προπαγάνδα των ΗΠΑ χρειάζεται format και επανεγκατάσταση.

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος18/5/23 2:56 π.μ.


      Καταρχήν 8:52, το Εθνικό Σώμα Αζόφ ΔΕΝ είναι Εθνικοσοσιαλιστικό πολιτικό κόμμα, αλλά ένα Εθνικιστικό πολιτικό κόμμα και τούτο αποδεικνύεται περίτρανα από τα ίδια τα κείμενά, αλλά και από τις ομιλίες των στελεχών του.

      Ήταν εύλογο λοιπόν οι Ουκρανοί Εθνικιστές αμέσως να ενταχθούν στις ένοπλες δυνάμεις της πατρίδας τους εφόσον η χώρα τους εδέχθη κατακτητική εχθρική εισβολή.

      Το ίδιο θα υπερασπιζόμασταν κι εμείς (όχι οι Ρωσόδουλοι μαϊμουδέ εθνικιστές/εθνικοσοσιαλιστές) εάν αύριο ξέσπαγε πόλεμος με την Τουρκία, (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ της όποιας κατοχικής κυβέρνησης των Αθηνών).

      Και φυσικά, αν μας έστελνε στρατιωτική βοήθεια στον πόλεμο εναντίον της Τουρκίας το ΝΑΤΟ, οι ΗΠΑ, το Ισραήλ, η Κίνα, η Ινδία ή ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ άλλη χώρα (προφανώς, για τους δικούς τους λόγους και συμφέροντα), θα ήταν ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ από εμάς και θα πολεμούσαμε τους Τούρκους μέχρι τελευταίας ρανίδος του αίματός μας.

      Τα Ρωσόδουλα αποβράσματα και τα καθίκια της ΑΝΤΙΦΑ θα ήθελαν λοιπόν να μην πολεμήσουμε γιατί ¨η Ελλάδα κυβερνάται από υπηρέτες των ΗΠΑ¨ και φυσικά να μην πυροβολήσουμε τους Τούρκους εισβολείς γιατί ¨τα όπλα και τα πυρομαχικά μας είναι ΝΑΤΟϊκά¨...!

      Αυτή την εσχάτη προδοσία ανέκαθεν διέπρατταν στην Ελλάδα οι απάτριδες εθνοπροδότες διεθνιστές κομμουνιστές και τώρα το ίδιο πρόστυχα ζητούν και τα θρασύδειλα Ρωσόδουλα αποβράσματα από τους Εθνικιστές της Ουκρανίας - μόνον που στην Ουκρανία είναι αληθινοί ιδεολόγοι Εθνικιστές και μαχητές που πολεμούν ηρωϊκά υπερασπιζόμενοι τα πάτρια εδάφη τους με αποτέλεσμα να αντιμετωπίζει μεγάλα προβλήματα η εγκληματική Ρωσική στρατιωτική μηχανή...

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος18/5/23 10:00 π.μ.

      Συναγωνιστή 6:23, όλοι οι Ρωσόδουλοι παπαγάλοι είναι Άσχετοι, Υποκριτές, Ψεύτες και μισούν την Λευκή Φυλή.

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος18/5/23 12:33 μ.μ.

      Οι Ρωσόδουλοι έχουν απωλέσει κάθε επαφή με την πραγματικότητα και την λογική.

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος18/5/23 9:48 μ.μ.

      Αν μας δώσει όπλα για να πολεμήσουμε εναντίον των Τούρκων η Ρωσία, για κάποιους δικούς της λόγους, θα τα αρνηθούμε; Γιατί είστε προκατειλημμένος;

      Διαγραφή
    22. Ανώνυμος18/5/23 9:50 μ.μ.

      Αφού είναι εκτός νόμου ο εθνικοσοσιαλισμός στην Ουκρανία τότε γιατί αυτή η πρεμούρα να υποστηριχθεί η Ουκρανία; Τι απαρνηθήκατε τον εθνικοσοσιαλισμό προς χάριν ενός αστικού εθνικισμού; Αυτό συνιστά προδοσία της ιδέας.

      Διαγραφή
    23. Ανώνυμος18/5/23 11:28 μ.μ.

      Τουλάχιστον τα μέλη της ΑΝΤΙΦΑ δεν το κρύβουν ότι μισούν την Λευκή Φυλή, είναι απολύτως συνειδητοποιημένα και συνεπή προς την ιδεολογία τους και για αυτό το λόγο στηρίζουν την εγκληματική εισβολή της Ρωσίας στην Ουκρανία και πανηγυρίζουν για τον απαράδεκτο αιματηρό γενοκτονικό πόλεμο εναντίον του Λευκού
      Ουκρανικού πληθυσμού.
      Εν αντιθέσει με τους εμετικούς Εθελόδουλους Ρωσόδουλοι του ¨χώρου¨ οι οποίοι είναι οι κετ΄εξοχήν ΧΡΗΣΙΜΟΙ ΗΛΗΘΙΟΙ του συστήματος... μιας και οι περισσότεροι από αυτούς (εξαιρούνται όσοι χρηματίζονται από την Ρωσική Πρεσβεία ή την FSB) δεν έχουν καν αντιληφθεί ότι Κρεμλίνο και Λευκός Οίκος υπηρετούν τα ΙΔΙΑ αφεντικά.

      Διαγραφή
    24. Ανώνυμος19/5/23 10:53 π.μ.

      Ασχέτως τελικής εκβάσεως του πολέμου στην Ουκρανία, οι Λευκοί Ουκρανοί μαχητές έχουν εφαρμόσει έμπρακτα τον αρχαιοελληνικό όρκο των Αθηναίων εφήβων ¨ου καταισχυνώ τα όπλα τα ιερά¨... απέναντι στους απάνθρωπους Ρώσους εισβολείς.
      Κατά συνέπεια, τους αρμόζει από όλους τους γνήσιους Έλληνες Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές κάθε δόξα και τιμή.

      Διαγραφή
    25. Ανώνυμος19/5/23 4:27 μ.μ.

      Συμφωνώ με τον συναγωνιστή 10:53. Το ίδιο ακριβώς ισχύει και για τους λευκούς Ρώσους του στρατού της Ρωσίας και της οργάνωσης Wagner. Τους τιμάμε και αυτούς εξίσου.

      Διαγραφή
    26. Ανώνυμος19/5/23 4:32 μ.μ.

      Αφού το Κρεμλίνο και η Ουάσινγκτον υπηρετούν τα ίδια συμφέροντα γιατί επιμένετε να στηρίξουμε την Ουκρανία που είναι μέρος των αμερικανικών συμφερόντων και δεν επιλέγετε την ουδετερότητα; Μη μου πείτε για τους Ουκρανούς εθνικοσοσιαλιστές. Αφού αυτούς τους εξόντωσε η ουκρανική κυβέρνηση. Ποιους ακριβώς στηρίζετε στην Ουκρανία;

      Διαγραφή
    27. Ανώνυμος19/5/23 7:00 μ.μ.

      Όχι 4:27. ΔΕΝ τιμούμε απάνθρωπους εγκληματίες εισβολείς κατσαπλιάδες.
      Αντιθέτως καταδικάζουμε απερίφραστα με αηδία και απέχθεια τον πολυφελτικό κατοχικό στρατό της Ρωσίας και της Εβραϊκής οργάνωσης Wagner (που αποτελείται από καταδίκους, τουρκόφωνους μογγόλους και μουσουλμάνους μισθοφόρους από την Μέση Ανατολή και την Αφρική), όπου τόσο ο Ρωσικός στρατός όσο και η Wagner επιδίδονται συστηματικά σε μαζικές θηριωδίες και κτηνώδη εγκλήματα πολέμου εναντίον του άμαχου Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού και των Ουκρανών αιχμαλώτων πολέμου.

      Διαγραφή
    28. Ανώνυμος19/5/23 8:21 μ.μ.


      Ως Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές 9:50, ταχθήκαμε με τον Λευκό Ουκρανικό λαό και όχι με τους βάρβαρους Ρώσους εισβολείς, όπως ακριβώς επιτάσει η Ιδέα μας.

      Στην Ουκρανία δεν υπάρχει αστικός εθνικισμός, αλλά ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΟΣ ΕΘΝΙΚΙΣΜΟΣ με χιλιάδες νεκρών συντρόφων οι οποίοι έπεσαν και συνεχίζουν να πέφτουν Ηρωϊκά στο πεδίο της Μάχης και της Τιμής!

      Διαγραφή
    29. Ανώνυμος19/5/23 8:24 μ.μ.

      Α μάλιστα. Μας ζητάτε να στηρίξουμε την Ουκρανία επειδή σέβεστε τα ανθρώπινα δικαιώματα. Αυτό είναι διαφορετικό από τις επικλήσεις στον εθνικοσοσιαλισμό. Πείτε ότι είστε liberals να τελειώνουμε. Διαφορετικά θα παίξει το σενάριο της κόκκινης προβιάς. Ιταλία γαρ.

      Διαγραφή
    30. Ανώνυμος19/5/23 9:34 μ.μ.

      Ξύπνα, 4:32!

      ΟΥΤΕ με το Κρεμλίνο ΟΥΤΕ με τον Λευκό Οίκο - είμαστε υπέρ της ΛΕΥΚΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ που αγωνίζεται ενατίον της Ρωσικής εγκληματικής εισβολής και κατοχής!

      Διαγραφή
    31. Ανώνυμος19/5/23 11:08 μ.μ.

      Ρωσόδουλε 8:24 μ.μ., δεν ζητάμε τίποτα από εσένα.
      Εμείς ως Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές είμαστε υπέρ της ΛΕΥΚΗΣ Φυλής και του Λευκού Ευρωπαϊκού Πολιτισμού, εσύ ως ΕΧΘΡΟΣ της Λευκής Φυλής και υπέρμαχος της Χαζορομογγολικής απάνθρωπης βαρβαρότητας... ας ακολουθήσεις τους ομοίους σου.

      Διαγραφή
    32. Ανώνυμος20/5/23 12:36 π.μ.

      Οι νοσηροί Ρωσόδουλοι πιπιλάνε τα Χαζάρικα προπαγανδιστικά φλέματα του Κρεμλίνου.

      Διαγραφή
    33. Ανώνυμος20/5/23 6:49 μ.μ.

      Οι Αμερικανοδούλοι θα συνεχίσετε να παίρνετε μεροκάματο από τον Τσούνη. Δεν πείθετε κανένα με τα σχόλια που είναι γραμμένα από τα καταγώγια της κυπ. Ο λευκός πολιτισμός έχει σαν τελευταία ελπίδα τη Ρωσία. Ο Πούτιν είναι Ρώσος και ο Ζελένσκι Εβραίος.

      Διαγραφή
    34. Ανώνυμος20/5/23 8:41 μ.μ.

      Ο εγκληματίας πολέμου Πούτιν στην καταγωγή του είναι Εβραίος (αφού η μητέρα του ήταν Εβραία) όπως ακριβώς και ο Ζελένσκι.
      Μόνο που ο Πούτιν φρόντισε επιπλέον να πάρει για σύζυγό του μίαί Εβραία για να κρατήσει τη ράτσα των παιδιών του (έχει δύο κόρες νόμιμες από την πρώην συζυγό του)... εν αντιθέσει προς τον Ζελένσκι που νυμφεύθη μία μη-Εβραία.

      Κάτάπτυστοι όσοι είναι πράκτορες ξένων δυνάμεων... και στην περίπτωση της Ρωσικής εισβολής στην Λευκή Ουκρανία, κατάπτυστα όλα τα ανεγκέφαλα Ρωσόδουλοα παπαγαλάκια.

      Διαγραφή
    35. Ανώνυμος20/5/23 9:47 μ.μ.

      Η Ρωσία ελέγχεται πλήρως και κυβερνάται από Εβραιομπολσεβίκους Χαζαρομογγόλους που τρέφουν αβυσσαλέο μίσος εναντίον του Λευκού Πολιτισμού και εν γένει εναντίον των Λευκών.

      Διαγραφή
    36. Ανώνυμος21/5/23 10:20 π.μ.

      Η Ρωσία από το 1917 και εντεύθεν έγινε παγκοσμίως ο μεγαλύτερος Νεκροθάφτης του Λευκού Πολιτισμού και της Λευκής Φυλής.

      Διαγραφή
    37. Ανώνυμος21/5/23 3:13 μ.μ.

      Κανείς λάθος φίλτατε. Η Ρωσία είναι από τη δεκαετία του '80 και μετά ο θεματοφύλακας του λευκού ευρωπαϊκού πολιτισμού. Τα περί εβραϊκής καταγωγής του Πούτιν είναι φτηνά παραμύθια.

      Διαγραφή
    38. Ανώνυμος21/5/23 6:54 μ.μ.

      Ρωσόδουλε 3:13. το απίστευτα βλακώδες τρολάρισμά σου δεν πιάνει τόπο στους αναγνώστες του ΜΚ, αντιθέτως μας προκαλεί άφθονο γέλιο.

      Ακριβώς, το αντίθετο ισχύει με την Ρωσία: διεθνή συνέδρια της ΑΝΤΙΦΑ σε Μόσχα και Αγία Πετρούπολη με την επίσημη αιγίδα του Εβραιοσιωνιστικού Κρεμλίνου, αμείλικτες διώξεις και καταδίκες χιλιάδων Εθνικοσοσιαλιστών και Λευκών Εθνικιστών, νομοθεσία που υπερασπίζει ειδικά τους Εβραίους και τους μη-Σλάβους στην καταγωγή έναντι των Σλάβων, κέντρα ¨Ολοκαυτώματος¨ σε όλες τις μεγάλες πόλεις της Ρωσίας με δαπάνες των Ρώσων φορολογουμένων, ανέγερση Ισλαμικών τεμένων με έξοδα του Ρωσικού Δημοσίου, απόλυτη κυριαρχία στον οικονομικό τομέα των Εβραίων ολιγαρχών, απόλυτη κυριαρχία της αντι-Λευκής προπαγάνδας της Χαμπάντ Λούμπαβιτς στα Ρωσικά σχολικά βιβλία, πολιτιστικά συνέδρια των μουσουλμανικών τουρκόφωνων κρατών της Κεντρικής Ασίας, προπαγάνδα στα Ρωσικά ΜΜΕ για αντικατάσταση του Λευκού ΕυρωπαΙκού πληθυσμού από Αφρικανούς και από ασιατομογγολικά φύλα της Σιβηρίας κλπ κλπ.

      Διαγραφή
    39. Ανώνυμος22/5/23 2:54 π.μ.

      Αμερικανόδουλε έχεις μπερδέψει τη Ρωσία με τις Βρυξέλλες. Το αντιρωσικό σου παραλήρημα δεν πιάνει τόπο στους πραγματικούς εθνικοσοσιαλιστές.

      Διαγραφή
    40. Ανώνυμος22/5/23 4:26 μ.μ.

      Ρωσόδουλε ε'οσαι σε Ρωσικό εγκεφαλικό κώμα και γράφεις ασυναρτησίες...

      Θάνατος στις ΗΠΑ ΚΑΙ στην Ρωσία!

      Διαγραφή
    41. Ανώνυμος22/5/23 6:25 μ.μ.

      Πλήθος Ρωσόδουλης αερολογίας και διαρκές αναμάσημα του Ρωσικού προπαγανδιστικού εμετού.

      Διαγραφή
    42. Ανώνυμος23/5/23 12:43 π.μ.

      Η εγκληματική Ρώσοια και οι νοσηροί Ρωσόδουλοι παπαγάλοι μας φλόμωσαν στα ψέματα από το 2014 έως σήμερα για την Ουκρανία.

      Συναγωνιστές, δείτε εδώ τι ανακάλυψα πρόσφατα στο διαδίκτυο: https://derkamerad.com/?s=%CE%92%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AE+%CE%A0%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%AC%CE%BD%CE%B4%CE%B1+%CE%A4%CE%BF%CF%85+%CE%9A%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%BB%CE%AF%CE%BD%CE%BF%CF%85

      Διαγραφή
    43. Ανώνυμος23/5/23 6:15 μ.μ.

      Συναγωνιστή 12:43, η αλήθεια είναι ότι αφότου οι Εβραιομογγόλοι Χάζαροι κατέλαβαν την εξουσία στην Ρωσία, όλες οι Ρωσικές κυβερνήσεις με πρωτοπόρο την KGB διασπείρουν μόνον ασύστολα ΨΕΜΑΤΑ.
      Τα θλιβερά Ρωσόδουλα χάπατα, χάβουν μονομιάς τα Ρωσικά ψεύδη.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος15/5/23 6:43 μ.μ.

    Διαπιστώνω ότι όλα τα Νοτιοαφρικανικά κομμουνιστικά πολιτικά κόμματα των Μαύρουν που δημοσίως επιζητούν τον αφανισμό των Λευκών, έχουν ταχθεί υπέρ της εγκληματικής Ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία και επιπλέον επιχαίρουν για τον σφαγιασμό του Λευκού πληθυσμού της Ουκρανίας από τα Ρωσικά στρατεύματα κατοχής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/5/23 10:54 π.μ.

      Συναγωνιστή, την ίδια θέση υπέρ της Ρωσικής εγκληματικής γενοκτονικής εισβολής στην Λευκή Ουκρανία έχουν και όλα τα μαρξιστικά πολιτικά κόμματα των Μαύρων σε ολόκληρη την Αφρικανική ήπειρο... και ο νοών νοήτω!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/5/23 9:01 μ.μ.

      Συναγωνιστή την αντίθεση θέση έχουν πάρει όλα τα πολυφυλετικά κόμματα των ακροκεντρώων μεταναστολάγνων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/5/23 12:34 μ.μ.

      Συναγωνιστή 9:01 ισχύει, αλλά για όλλους λόγους..., ενώ όλες οι μουσουλμανικές αλλόφυλες οργανώσεις στην Ε.Ε. είναι υπέρ της εγκληματικής πολιρικής της Ρωσίας εναντίον της Λευκής Ουκρανίας.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/5/23 12:14 μ.μ.

      Άλλους λόγους να αγαπιόμαστε, συναγωνιστή 12:35 μ.μ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος19/5/23 6:19 μ.μ.

      Εάν οι Ρωσόδουλοι δεν βγάλουν τις χυδαίες Ρωσόδουλες παρωπίδες που φορούν, ουδέποτε θα διακρίνουν την Αλήθεια.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος19/5/23 6:05 μ.μ.

    Τα περισσότερα σχόλια με τη λέξη "ρωσσόδουλοι" και παράγωγα του στερούνται επιχειρημάτων, συνήθως προσπαθούν να αυτοεπιβεβαιωθούν με επιθετικές ατάκες.
    Δίνουν την αίσθηση πως στην πραγματική ζωή τους θα πρέπει να είναι παρακμιακοί ανεγκέφαλοι που εκτονώνονται βαρώντας με δύναμη τα πληκτρολόγια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/23 8:49 μ.μ.

      Όταν οι ΡΩΣΟΔΟΥΛΟΙ σταματήσουν να επαναλαμβάνουν την προπαγάνδα του Κρεμλίνου, καταδικάσουν την Ρωσική ειβολή (από το 2014) στην Ουκρανία και τα αποτρόπαια Ρωσικά συστηματικά εγκλήματα πολέμου εναντίον του Λευκού Ουκρανικού πληθυσμού..., τότε πολύ ευχαρίστως να παύσουμε να τους αποκαλούμε Ρωσόδουλους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/5/23 10:16 μ.μ.

      Οι Ρωσόδουλοι του σήμερα είναι πάρα πολύ χειρότεροι ψυχοπνευματικά από τα κομμούνια ¨φυτά¨ του ΚΚΕ της περιόδου της Σοβιετικής Ενώσεως.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/5/23 12:37 π.μ.

      Όταν οι ΑΜΕΡΙΚΑΔΟΥΛΟΙ σταματήσουν να επαναλαμβάνουν την προπαγάνδα της Αμερικής, καταδικάσουν το αμερικανοκινούμενου Μεϊντάν (το 2014) στην Ουκρανία και τα αποτρόπαια συστηματικά εγκλήματα πολέμου εναντίον όλης της Ευρώπης αλλά και όλου του πλανήτη..., τότε πολύ ευχαρίστως να παύσουμε να τους αποκαλούμε ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΔΟΥΛΟΥΣ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/5/23 10:06 μ.μ.

      Από την στιγμή που εχάθη η ΑΙΔΩΣ στον χώρο, άρχισε το βδέλυγμα της ΡΩΣΟΔΟΥΛΕΙΑΣ!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/5/23 11:04 μ.μ.

      ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ & ΡΩΣΟΙ, ΦΟΝΙΑΔΕΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/5/23 11:57 μ.μ.

      Τα θλιβερά Ρωσόδουλα τρολ, τρισάθλια δουλικά ενεργούμενα της Ρωσίας, απλώς συνεχίζουν μηχανικά να επαναλαμβάνουν το Ρωσικό ψευδο-αφήγημα και την εμετική προπαγάνδα του Εβραιομπολσεβίκικου Κρεμλίνου και της FSB (KGB).

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος24/5/23 6:28 μ.μ.

      Τέτοια απίστευτη μπόχα, βρώμα, δυσωδία, σαπίλα, παρακμή, γραικυλισμός, ξεφτίλα και ξενόδουλος ραγιαδισμός και χαφιεδισμός σαν τους πανάθλιους Ρωσόδουλους, ουδέποτε υπήρξε στον χώρο της αριστεράς.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος24/5/23 9:49 μ.μ.

      Οι δυστυχείς αξιολύπητοι Ρωσόδουλοι πάσχουν από ανεγκεφαλία.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος19/5/23 8:07 μ.μ.

    Ο ανούσιος παπαγαλισμός της Ρωσικής προπαγάνδας και του Ρωσικού ψευδοαφηγήματος από τους ανερμάτιστους Ρωσόδουλους, αποδεικνύει την ανυπαρξία από μέρους τους κάθε σοβαρού επιχειρήματος.

    Συνεπώς, τα ανόητα αφοριστικά Ρωσόδουλα σχόλια πέφτουν από μόνα τους στο κενό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/5/23 9:57 π.μ.

      Δεν υπάρχει σοβαρότητα στους Ρωσόδουλους εφόσον είναι ανδρείκελα της Μόσχας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/23 1:49 μ.μ.

      Οι παρακμιακοί Ρωσόδουλοι της τελευταίας δεκαετίας δεν πιστεύουν στον Λευκό Φυλετισμό.
      Ακριβώς λοιπόν για αυτό τον λόγο, είναι ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ Αστοί και ΔΕΝ έχουν καμία σχέση με τον Εθνικισμό ή τον Εθνικοσοσιαλισμό.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/5/23 6:50 μ.μ.

      Μόνο μια συμμαχία με τον Ερντογάν και τη Ρωσία θα ανοίξει το δρόμο της ελληνικής επικράτησης στα Βαλκάνια και την εγγύς ανατολή.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/5/23 12:11 π.μ.

      Ρωσόδουλε 6:50, έχεις κάψει τον σκληρό δίσκο του εγκεφάλου σου.

      1. Δεν δύναται να υπάρξει καμία πραγματική συμμαχία με την Τουρκία, διότι είναι προαιώνιος Εχθρός του Ελληνικού έθνους, κατέχει το 37% του εδάφους της Κύπρου, προκαλεί συνεχώς την Ελλάδα, έχει απαράδεκτες εδαφικές διεκδικήσεις εναντίον της πατρίδας μας, διεξάγει συστηματικά Υβριδικό πόλεμο εναντίον της Ελλάδος, έχει διαπράξεει σειρά Γενοκτονιών και θηριωδιών εναντίον των Ελλήνων, έχει καταπατήσει και καταληστέψει Ελληνικές περιουσίες και αρχαιοελληνικές αρχαιότηττης, έχει βεβηλώσει Ελληνορθόδοξες εκκλησίες και νεκροταφεία κλπ κλπ. Και επιπλέον, ανέκαθεν η Τουρκία δεν σέβεται και δεν τηρεί τις διεθνείς συνθήκες και συμφωνίες...
      2. Τουρκία και Ρωσία, ουσιαστικά είναι ήδη Σύμμαχοι στο Σιωνιστικό Ευρασιατικό μπλοκ - συνεπώς, ο Εχθρός του Εχθρού μου πρέπει να είναι ο φυσικός σύμμαχός μου.

      Τώρα αν κάποια στιγμή στο απώτατο μέλλον, Ρωσία και Τουρκία έλθουν σε σοβαρότατη οριστική και όχι εφήμερη ρήξη... και εφόσον θελήσει η Ρωσία να γίνει σύμμαχός μας για τα δικά της συμφέροντα... και εφόσον μας ευνοήσει η τότε γεωπολιτική διεθνής συγκυρία..., τότε να εξεταστεί η προοπτική μιας συμμαχίας με την Ρωσία εφόσον διασφαλιστεί πρωτίστως η εθνική ασφάλεια της χώρας μας.

      Ασφαλώς, το τελευταίο είναι άποψη επάνω σε ένα υποθετικό σενάριο, μιας κι εμείς δεν διαθετούμε την Εξουσία.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/5/23 1:44 π.μ.

      Τα συμφέροντα και η απερίγραπτη κτηνωδία των άπληστων Εβριομογγόλων που διοικεούν την Ρωσία και των άπληστων Εβραιομογγόλων που διοικούν την Τουρκία ταυτίζονται πλήρως και είναι άκρως ανθελληνικά.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος21/5/23 3:34 μ.μ.

      Σφάλλουν οι Ουκρανόφιλοι σχολιαστές. Η απερίγραπτη αγγλοσαξονική κτηνωδία έχει βυθίσει την υφήλιο στο αίμα. Μόνο ο ρωσικός στρατός μπορεί να την σταματήσει εφόσον το 3ο Ράιχ κατέρρευσε.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος21/5/23 8:46 μ.μ.

      Για τους Εθνικιστές και τους Εθνικοσοσιαλιστές που στηρίζουμε την Λευκή Ουκρανία, η Φυλή είναι μία βιολογική πραγματικότητα ασχέτως ότι πλέον δεν υπάρχει το Τρίτο Ράιχ.

      Η Ρωσία είναι ένα πολυφυλετικό κράτος, το οποίο διοικείται από βάρβαρους εγκληματίες Εβραιομπολσεβίκους και Εβραίους Ολιγάρχες που μισούν θανάσιμα τους Λευκούς.

      Πέραν τούτου, τόσο ο Λευκός Οίκος όσο και το Κρεμλίνο, τελούν υπό τον απόλυτο έλεγχο των Εβραίων Διεθνών Τραπεζίτών.

      Ρωσία και ΗΠΑ, υπηρετούν τον ίδιο στόχο για Παγκόσμια Κυβέρνηση.

      Όποιος αδυνατεί να το κατανοήσει - δίκο του πρόβλημα.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος20/5/23 5:40 μ.μ.

    Στις ημέρες μας, το λίαν απεχθές εκτενές φαινόμενο της Ξενοδουλείας και εν προκειμένω της Ρωσοδουλείας, συνιστά έναν από τους πλέον διαβρωτικούς και καταστροφικούς παράγοντες προς την δημιουργίαν ενός υγειούς Λευκού Εθνικιστικού κινήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/5/23 11:39 π.μ.

      Συναγωνιστή 5:40, το σιχαμερό έκφυλο φαινόμενο της Ρωσοδουλείας άρχισε στον ¨χώρο¨ από την Χρυσή Αυγή και συγκεκριμένα από τον ακροδεξιό αστούλη και δηλωσία Νίκο Μιχαλολιάκο που το έπαιζε στους αδαείς... ότι ήταν δήθεν ¨Εθνικιστής¨ και ¨Εθνικοσοσιαλιστής¨, ενώ ΔΕΝ διέθετε Λευκή Φυλετική συνείδηση και ήταν μέγας ΛΑΤΡΗΣ των Εβραίων Χαζαρομογγόλων της Ρωσίας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/5/23 11:45 μ.μ.

      Συναγωνιστή το απεχθές φαινόμενο της αμερικανοδουλείας στο χώρο ξεκίνησε από την ΕΠΕΝ και τους άλλους ακροδεξιούς (Πλεύρη, Δάκογλου). Αργότερα το χούι κόλλησε και στα νεώτερα φρούτα.

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος21/5/23 7:35 μ.μ.

    Ρε, τι μ@λ@κίες γράφεις 11:39; Εσείς οι τριτοθεσίτες οπαδοί του Μαύρου Κρίνου, ξεφύγατε τελείως.

    Έχεις να μας πεις έστω και μία περίπτωση που ο Μιχαλολιάκος ή η Χρυσή Αυγή που να είχε κάποια σχέση με Ρώσο Χάζαρο;

    Σίγουρα δεν έχεις να πεις κάτι γιατί είσαι ένας σκ@τοκέφαλος λασπολόγος.

    (Μαύρε Κρίνε, ελπίζω να μην θάψεις το μήνυμά μου.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο σου δεν θάφτηκε όπως βλέπεις αλλά καλό θα είναι να μην βγάζεις εύκολα συμπεράσματα. Δεν είναι οι συναγωνιστές οπαδοί και σίγουρα δεν είναι όλοι υπέρ της τρίτης θέσης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/5/23 10:11 μ.μ.

      Καταρχήν και καταρχάς 7:35, το σχόλιό σου, αποδεικνεί την καφρίλα και τη βαθύτατη νοσηρή ψυχοπνευματική σου κατάσταση.

      Δεν δύναται να γνωρίζεις ούτε εάν ασπάζομαι τις απόψεις της Τρίτης Θέσης ή εαν είμαι ακολουθητής ή όχι του ΜΚ, εκτός κι αν είσαι ενεργούμενο μυστικών υπηρεσιών.

      Όσον αφορά το παράδειγμα που ζήτησες, έχω να παραθέσω την γνωστή στενή σχέση του ακροδεξιού αστούλη δηλωσία Μιχαλολιάκου και της Χρυσής Αυγής με τον Ρωσο-Εβραίο Χαζαρομογγόλο Βλαντίμιρ Ζιρινόφσκι, από τις αρχές της δεκαετίας του 90΄, όπου Μιχαλολιάκος και στελέχη της ΧΑ συμμετείχαν σε συνέδρια που διοργάνωσε ο Εβραίος Βλαντίμιρ Ζιρινόφσκι στην Μόσχα.

      Όπως είδες, ο Μαύρος Κρίνος δεν ¨έθαψε¨ το σχόλιό σου, αλλά κατά πως φαίνεται οι Ρωσόδουλοι μόνοι σας σκάβετε το λάκκο σας για να σας θάψουν μέλλοντικά οι Ευρασιάτες μια και καλή...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/5/23 5:34 μ.μ.

      Συγχαρητήρια συναγωνιστή 10:11 για το σχόλιό σου.

      Ο ακροδεξιός Ρωσόδουλος κάφρος, έφαγε επικό ξεβράκωμα.

      ΖΗΤΩ Η ΤΡΙΤΙΗ ΘΕΣΗ!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/5/23 7:57 μ.μ.

      Συναγωνιστή 10:11, θμάμαι τα διθυραμβικά δημοσιεύματα της Χρυσής Αυγής για τον Εβραίο Βλαντίμιρ Ζιρινόφσκι και μάλιστα την πρώτη συμμετοχή της ΧΑ σε συνέδριο που είχε διοργανώσει στην Μόσχα μεσούντος του πολέμου στην Τσετσενία επί προεδρίας Μπορίς Γέλτσιν στην Ρωσία.

      Τότε στο συνέδριο του Εβραίου Βλαντίμιρ Ζιρινόφσκι, είχαν μεταβεί στην Μόσχα,: ο Μιχαλολιάκος, ο Ανδρουτσόπουλος (Περίανδρος) και ο Γιαννόπουλος.

      Ύστερα από λίγους μήνες, όταν έγινε γνωστό και διασταυρώσαμε ως έγκυρη την πληροφορία ότι ο Ζιρινόφσκι ήταν Εβραϊκής καταγωγής από την μητέρα του..., ορισμένοι συναγωνιστές διαμαρτυρηθήκαμε (στα γραφεία επί της οδού Κεφαλληνίας) στον ακροδεξιούλη πολιτικάντη Μιχαλολιάκο, ο οποίος δικαιολογήθηκε ότι ¨το γνωρίζω ότι είναι Εβραίος, αλλά αυτά είναι ψιλά γράμματα...¨, ¨σημασία έχει να χρηματοδοτηθούμε από τον Ζιρινόφσκι...¨, ¨δεν με ενδιαφέρρει από που θα πάρουμε χρήματα, αφού θα είναι για το καλό της κίνησης...¨ κλπ. (Εδώ καλύτερα να μην περιγράψε το τι επακολούθησε...)

      Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι όλα αυτά συνέβησαν σε μία χρονική περίοδο, όπου η Χρυσή Αυγή είχε ξεκάθαρα Εθνικοσοσιαλιστική πολιτική ταύτότητα!!!

      Τέλος πάντων, το αποτέλεσμα ήταν την άλλη κιόλας ημέρα να μας διαγράψει ο ακροδεξιούλης Μιχαλολιάκος με την ψευδή αιτιολογία ότι επιβουλευόμασταν την καρέκλα του ¨Αρχηγού¨!

      Αυτά τα ολίγα για την βρώμικη ιστορία της ¨ελληνικής¨ ακροδεξιάς και την Ρωσόδουλη Χαζαρομογγολολαγνεία...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/5/23 10:30 μ.μ.

      Συναγωνιστές, επίσης ας μην ξεχνάμε ότι ο Ρώος Εβραίος Βλαντίμιρ Ζιρινόφσκι, είχε μαγαζιά της νύκτας σε Αγία Πετρούπολη και Μόσχα με στριπτιζούδες και ¨call girls¨...

      Οπότε ας μην προκαλεί σε κάποιους έκπληξη η ανείπωτη ξεφτίλα των σημερινών ΡΩΣΟΔΟΥΛΩΝ, όπου πολλοί εκ των οποίων αποτελούν άθλιους κλώνους του ακροδεξιού δηλωσία Νίκου Μιχαλολιάκου.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος23/5/23 12:25 μ.μ.

      Ο ακροδεξιούλης δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, έχει έντονα Χαζαρομογγολικά χαρακτηριστικά... Τυχαίο;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/5/23 9:44 μ.μ.

      Συναγωνιστή 12:25, πολύ πιθανόν οι προγόνοι του ακροδεξιού δηλωσία πολιτικάντη Νίκου Μιχαλολιάκου - πριν εγκατασταθούν στην περιοχή της Λακωνικής Μάνης - να ήταν Ντονμέδες Τουρκομάνοι, οπότε αιτιολογείται και η φλογερή Ρωσόδουλη Χαζαρομογγολολαγνεία του.

      Εν πάσει περιπτώσει, μεγάλη ξεφτίλα...!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος24/5/23 12:35 π.μ.

      Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά τον φυλετικό φαινότυπο του κρανίου του συστημικού ακροδεξιού δηλωσία Νίκου Μιχαλολιάκου, ευκόλως διαπιστώνουμε ότι έχει ευκρινώς Αφρονεγροειδή και Τουρκομογγολικά χαρακτηριστικά τα οποία σε καμία περίπτωση δεν συνάδουν με το Ελληνικό Γένος ή ευρύτερα με την Λευκή Φυλή.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος24/5/23 11:49 μ.μ.

      Συναγωνιστές μην ξεχνάτε ότι πρόεδροι των ΗΠΑ όπως ο Τραμπ και ο Κλίντον ήταν όχι μόνο θεατές μα και χρήστες των call girls. Ευρωβουλευτές πριν δύο χρόνια πιάστηκαν σε πάρτι με ανδρικά όργια. Μακριά από το χώρο η δυτικολαγνεία. Ούτε Ουάσιγκτον ούτε Βρυξέλλες.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος24/5/23 4:46 μ.μ.

    Ο ιππέας έχει βαλθεί να μας τρελάνει. Μέχρι χθες τα έβαζε με την Αγγλία γιατί έκανε ιμπεριαλιστικές εκστρατείες στην Ινδία και προτιμούσε τους Αιγύπτιους. Τώρα τα βάζει με τη Ρωσία γιατί είχε επιθετικές βλέψεις προς την Τουρκία διακόσια χρόνια πριν. Ρε Τέλη, μήπως σου έχει μείνει απωθημένο το ότι δεν έγινες χίπης στα νιάτα σου; Δεν εξηγείται αλλιώς η δική σου περίπτωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/5/23 9:10 μ.μ.

      Συναγωνιστή 4:46, ο πολιτικά παράφρων Ιππέας ανέκαθεν υποστήριζε τον εκπορευόμενο εκ Τουρκίας Παντουρανισμό...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/5/23 11:51 μ.μ.

      Ο κύριος ΑΗΚ είναι προνοητικός. Ουδέποτε αντέδρασε απερίσκεπτα στα θέματα της εξωτερικής πολιτικής. Σταθμίζει πάντοτε τις ισορροπίες και τοποθετείται με γνώμονα τη λογική.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/5/23 2:55 μ.μ.

      Σας έχει λωλάνει όλους ο Καλέντζαρος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/5/23 7:32 μ.μ.

      Συναγωνιστές, δυστυχώς και πάλι ο πρώτος διδάξας της ανθελληνικής Τουρκικής μογγολολαγνείας στον ¨χώρο¨ ήταν ο ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, ο οποίος ήθελε να έχει ¨σώνει και καλά¨ άριστες σχέσεις με τους Τουρκογενείς και Τουρκοφιλους Ούγγρους.
      Έτσι λοιπόν, είχε συνάψει στενές σχέσεις με το Ουγγρικό εθνικιστικό κόμμα Jobbik με αποκορύφωμα η Χρυσή Αυγή σε συνέδριο που είχε διοργανώσει το Jobbik, να υπερψηφίσει και να συμμετάσχει ενυπόγραφα σε μία κατάπτυστη ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΙΚΗ και ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ δήλωση υπέρ του ψευδοκράτους των κατεχομένων Ελληνικών εδαφω΄ν της Κύπρου.

      Αυτός ήταν ο λόγος, τότε που αποχωρήσαμε γύρω στα 35 άτομα από τα γραφεία Αθηνών της Χρυσής Αυγής και που οι Κύπριοι Αυτόνομοι Εθνικιστές σταμάτησαν να στηρίζουν πλέον το μόρφωμα της Χρυσής Αυγής στην Κύπρο.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος25/5/23 9:35 μ.μ.

      Ο ¨χώρος¨ διεβρώθη και διεφθάρη σε μεγάλο βαθμό σταδιακά από ανεκδιήγητους ακροδεξιούς ψυχανώμαλους καιροσκόπους: ιππευόμενους Καλενχάζαρους, Μογγολολιάκους και Χασιδιαραίους.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος26/5/23 2:03 μ.μ.

      Τα Χαζαρομογγολολάγνα Ρωσόδουλα πειθήνια όργανα του εγκληματικού Κρεμλίνου δεν είναι τυχαίο που υποστηρίζουν με τυφλό φανατισμό Τουρκογενή και λίαν Τουρκολάγνα κράτη, οπως είναι η Ουγγαρία και το Αζερμπαϊτζάν.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος26/5/23 6:47 μ.μ.

      Συναγωνιστή 2:03., έτσι ακριβώς έχουν τα πράγματα με τους Χαζαρομογγολολάγνους Ρωσόδουλους Γραικύλους.

      Εν κατακλείδι, ας έχουμε υπόψιν μας ότι η Τουρκογενής Τουρκολάγνος Ουγγαρία, συμμετάσχει επίσημα ως μόνιμος παρατηρητής στον Οργανισμό Τουρκογενών Κρατών.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος26/5/23 10:14 μ.μ.

      H Ουγγαρία είναι η πρώτη χώρα της Ευρώπης που διαμόρφωσε δικό της Σύνταγμα. Το ουγγρικό έθνος πιστό στις πολεμικές του παραδόσεις αποτελεί φάρο πνευματικότητος στη θάλασσα της επελαύνουσας ευρωπαϊκής παρακμής.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος26/5/23 10:40 μ.μ.

      Διαβάζοντας τα ανωτέρω σχόλια, επιτέλους κατάλαβα γιατί τα Χαζαρομογγολολάγνα Ρωσόδουλα καθάρματα στήριξαν επανειλημμένως το Μουσουλμανικό Τουρκόφωνο Τουρκογενές επιθετικό εγκληματικό ανθελληνικό Αζερμπαϊτζάν και όχι την Αρμενία...

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος27/5/23 5:10 μ.μ.

      Καλά να πάθει η Αρμενία από το Αζερμπαϊτζάν αφού οι Αρμένιοι δεν ήθελαν να γίνουν αποικία της Ρωσίας.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος27/5/23 8:34 μ.μ.

      Σας έχει πεθάνει στο τρολάρισμα ο ιππέας και εσείς ψάχνετε ρωσόσουλους και ουκρανόφιλους. Ρε τι βλάκες είναι αυτοί. Άντε σπίτια σας και αφήστε τον χώρο να αναπνεύσει ηλίθιοι.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος27/5/23 9:07 μ.μ.

      Ανερμάτιστο Ρωσόδουλο ζωντόβολο 5:10, ακριβώς τις ίδιες παπαριές έλεγαν και τα τρισάθλια τσιράκια της Αγγλίας το 1974: ¨Καλά να πάθει η Κύπρος από την Τουρκία αφού οι Έλληνες της Κύπρου δεν ήθελαν να γίνουν αποικία της Αγγλίας.¨

      Ρωσόδουλα αποβράσματα καταντήσατε Ραγιαδιστικά ξεράσματα και ΑΗΔΙΑ!

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος28/5/23 10:55 π.μ.

      Δυστυχώς, τις ίδιες απαράδεκτες δουλοπρεπείς ανοησίες (όπως του 5:10) έχω διαβάσει κατ΄επανάληψη από Ρωσόδουλους του ¨χώρου¨ ως δικαιολογία... για την κατάληψη Αρμενικών εδαφών από το ανθελληνικό Τουρκογενές Τουρκόφωνο εγκληματικό Αζερμπαϊτζάν.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος28/5/23 12:03 μ.μ.

      Ο ακροδεξιός ψυχάκιας ιππέας αυτές τις εξωφρενικές θέσεις έχει περί Παντουρανιστικού ιδεώδους, Χαζαρομογγολολαγνείας και μανιώδους Αντιχριστιανισμού...

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος27/5/23 12:17 μ.μ.

    Στην πόλη Ντνίπρο οι Ρώσοι κατάστρεψαν ένα νοσοκομείο με πύραυλο ακριβείας - μέχρι στιγμής 3 νεκροί και 34 τραυματίες, ορισμένοι εξ αυτών σε πολύ κρίσιμη κατάσταση...

    Άλλο ένα απάνθρωπο έκγλημα πολέμου εναντίον της Ουκρανίας και της ανθρωπότητας από το εγκληματικό τρομοκρατικό κράτος της Ρωσίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/5/23 11:23 μ.μ.

      Συναγωνιστή, πέρα από το νοσοκομείο την ίδια νύκτα οι θρασύδειλοι εγκληματίες πολέμου Ρώσοι χτύπησαν με πυραυλική επίθεση και μία κλινική στην πόλη Ντνίπρο της Ουκρανίας..

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.