ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Αντιφασίστες με χάρτινες περικεφαλαίες.

 

του Σταύρου Λιμποβίση

Η σιωπή από τον προφυλακισμένο στον Δομοκό Κασιδιάρη, αποδεικνύει στην πράξη τον συνεχιζόμενο «εμφύλιο» που εξελίσσεται στις τάξεις των «Σπαρτιατών». Η ανάδειξη του Στίγκα σε κορυφαία μορφή του «νεοεθνικισμού» ως αρχηγού ενός κόμματος που προσέλκυσε ένα σημαντικό ποσοστό, οδηγεί στο συμπέρασμα ότι ο προβεβλημένος πρώην χρυσαυγίτης και δελφίνος της κομματικής αυλής έχει την «μαγική» ικανότητα να αναδεικνύει αυτούς που όμως δεν έχουν καμιά σχέση με τον εθνικισμό σε «χρυσούς φασιανούς» της ακροδεξιάς ή σε «Σπαρτιάτες με χάρτινες περικεφαλαίες» όπως τους περιέγραψε η γνωστή - για την αρωγή της στην Νορβηγική antifa έχουμε γράψει άρθρο - Ουρανία Μιχαλολιάκου.

Η αναμενόμενη «έξοδος» του πατέρα της από το κέντρο αποκατάστασης έχει κεντρίσει το ενδιαφέρον εκατοντάδων οπαδών του ΝΓΜ οι οποίοι ακονίζουν όχι τις ξιφολόγχες, αλλά τα πλήκτρα ... με στόχο την σύγκρουση ανάμεσα στην εναπομείνασα «Χρυσή Αυγή» και το τερατούργημα του «αντιφα» νεοεθνικισμού που ονομάζεται πλέον και «συνταγματικός πατριωτισμός». Συνώνυμος ο όρος με αυτούς που κάποτε φυλάκισαν τον Κολοκοτρώνη και τον Νικηταρά και δολοφόνησαν τον Καποδίστρια.

Το θράσος αυτών που συνθέτουν τον «νεοεθνικισμό» με σήμα την περικεφαλαία της Marvel δεν έχει όρια παρά τις αποτυχημένες πολιτικές επιλογές τύπου Κανελλόπουλου και Στίγκα, καθώς και τα μεγαλεπίβολα σχέδια τους για τον Δήμο Αθηναίων, φέρνοντας στο επίκεντρο ένα ακόμη ερώτημα για το ποιος πραγματικά ενημερώνει τους φυλακισμένους του Δομοκού σχετικά με τις πολιτικές εξελίξεις και τις σύγχρονες αγωνίες της κοινωνίας.

Έσπευσε ο Στίγκας και η κοινοβουλευτική παρέα του να πλειοδοτήσει στον ευκαιριακό αντιφασισμό με αφορμή τον τραγικό θάνατο του οπαδού της ΑΕΚ. Ένα προγραμματισμένο ραντεβού θανάτου ανάμεσα στις δυο πλευρές για το οποίο να σημειωθεί ότι είχαν ενημερωθεί 23 αστυνομικές υπηρεσίες, ενώ όπως δείχνουν οι εξελίξεις και οι μαρτυρίες έσπευσαν να συμβάλλουν σε αυτό και στην κατάληξη του άτομα τα οποία δεν έχουν καμιά σχέση με τους «Κροάτες φασίστες» και τα «εγγόνια του Πάβελιτς». Το πανό των Κροατών με ένα σχέδιο που έχει απαγορευμένο το μαχαίρι είναι μια πρώτη και άκρως συμβολική δημόσια τοποθέτηση ότι δεν ευθύνονται οι ίδιοι για τον θανάσιμο τραυματισμό. Δυστυχώς το σύγχρονο ποδόσφαιρο δεν είναι παρά ένα γέννημα του καπιταλισμού που προσελκύει την νεολαία σε αιματηρές αρένες με στόχο την πλήρη εξαχρείωση ακόμη και τον θάνατο χωρίς κανέναν λόγο.

Για μια ακόμη φορά η άκρα δεξιά που σιτίζεται από τους κρατικούς πόρους όπως και το σύνολο του κοινοβουλευτικού οχετού, υιοθέτησε το αποκρουστικό λεξιλόγιο του σιωνιστικού συστήματος και των υπηρεσιών για να δεχτεί την ευμενή κριτική του καθεστώτος της κατοχής ή ακόμη και να προετοιμάσει το έδαφος για τις μελλοντικές ψηφοφορίες μέσα στην φωλιά της σάπιας δημοκρατίας που ονομάζεται βουλή. Επιβεβαιωνόμαστε - δυστυχώς - πλήρως σε όσα έχουμε γράψει κατά καιρούς για τον προφυλακισμένο Ηλία Κασιδιάρη και την πορεία της ελλαδικής άκρας δεξιάς η οποία αμφιταλαντεύεται ανάμεσα στην ρητορική υπέρ του Trump και του Ισραήλ και στον έντονο αντιφασισμό ο οποίος όταν δεν βρίσκει ενίσχυση στους κύκλους των Rotary και τον «συνταγματικό πατριωτισμό» του Jürgen Habermas (…) ανακαλύπτει εσπευσμένα και μετά από κατευθυντήριες εντολές ακόμη και τις εθελοντικές δυνάμεις των Ουκρανών Εθνικιστών (Azov) ή τον εμφύλιο στην Γιουγκοσλαβία!

Μας προκαλούν όμως ακόμη περισσότερο γέλιο κάποιοι «εθνικοσοσιαλιστές» οι οποίοι δεν έχουν πει το παραμικρό για την σύγκρουση στην Ουκρανία αναμένοντας και αυτοί μάλλον την «αρωγή» των διαθέσιμων πόρων από πρόσωπα γνωστά σε όλους για την πορεία τους στον «χώρο». Αυτοί όμως είναι μια άλλη ιστορία για την οποία θα υπάρξει μια ενδιαφέρουσα μελλοντική αναφορά.

Έτσι λοιπόν οι «Σπαρτιάτες» μετά τα συλλυπητήρια που έστειλαν στην οικογένεια Βαρδινογιάννη για τον θάνατο της φανατικής θαυμάστριας του Μαντέλα, έσπευσαν να βγάλουν ένα έκτακτο και άκρως εμετικό δελτίο τύπου όπου κάνουν λόγο με ιδιαίτερο στόμφο για τους «νεοναζί Κροάτες, που δολοφόνησαν εν ψυχρώ τον οπαδό της ΑΕΚ, είναι αυτοί που το 1990 ξεκίνησαν έναν εμφύλιο με τους Σέρβους μετά από έναν ποδοσφαιρικό αγώνα» κάνοντας ακόμη και τον Τίτο να γελάει από τον τάφο του.

Δεν έμειναν όμως μόνο στην ανιστόρητη κριτική τους άλλα έσπευσαν να απολογηθούν ως καλοί αντιφασίστες που είναι με νέα και άκρως εμετική ανακοίνωση που έλαβε μέρος και αποτελεί μνημείο σουρεαλισμού με τίτλο «οι σχέσεις του «τάγματος Αζόφ» με τους δολοφόνους του Μιχάλη και ο «αντιφασισμός» του Μητσοτάκη». Ανάμεσα σε άλλα που αναφέρουν και προκαλούν το γέλιο, ζητούν τον λόγο οι όψιμοι αντιφασίστες «εθνικιστές» από τους φανατικούς Ουκρανούς εθνικιστές και οπαδούς της Ντιναμό Κιέβου (που είχαν τιμήσει τους Φουντούλη και Καπελώνη με ανάρτηση πανό στο γήπεδο τους) για μια φωτογραφία με συνθήματα υπέρ των Κροατών πάνω σε βλήματα όλμων και τα οποία τα είχαν γράψει οι Ουκρανοί χωρίς να δίνουν βάση στις ιστορικές σχέσεις των δύο χωρών ή ακόμη και τις διεργασίες των δυο ομάδων σε οπαδικό επίπεδο αλλά και την σύνθεση στις εθελοντικές δυνάμεις που πολεμούν την Ρωσική εισβολή.

Αναπαράγουν μέσα στο άρθρο αυτό όλη την εμετική προπαγάνδα των Σιωνιστών και των αντιφασιστών δημοκρατών ώστε να υπογράψουν τις νέες δηλώσεις μετανοίας πριν το φθινόπωρο, με στόχο την πολιτική ανταλλαγή, όπως την εποχή που ο Κασιδιάρης ενώ είχε πάρει το δαχτυλίδι διαδοχής από τον Μιχαλολιάκο απαιτούσε την άμεση και δημόσια αποκήρυξη του Εθνικοσοσιαλισμού και του Φασισμού ως σημαντικό και απαράβατο όρο για την συμμετοχή του στην μελλοντική πορεία της «Χρυσής Αυγής»!

Αυτά λοιπόν που δεν κάνει ούτε η antifa τα κάνει το κόμμα «Σπαρτιάτες» και ο μουγκός μετά την είσοδο τους στην βουλή Ηλίας Κασιδιάρης, ο οποίος σε μια ακόμη επίδειξη ναρκισσισμού οραματίζεται την κυριαρχία του στις δημοτικές εκλογές χωρίς όμως να διαθέτει οργανωμένη νεολαία και ιδεολογικό οπλοστάσιο. Χωρίς να νοιάζεται για την συσπείρωση των οπαδών του στην επαρχία ή να παρεμβαίνει για τα κακώς κείμενα του κόμματος μέσα στην βουλή. Δηλώσεις που προκαλούν απέχθεια για το αντιφασιστικό τους δηλητήριο και φωτογραφίες στελεχών του μαζί με το πιο σάπιο τμήμα της αστικής τάξης και της πλουτοκρατίας, είναι τα πρώτα δείγματα κοινοβουλευτικής γραφής ενός κόμματος που μπήκε στην βουλή με την χρήση ενός καρτοτηλέφωνου και με όχημα την στείρα προσωπολατρεία.

Με τους αντιφασίστες της αριστεράς μας χωρίζουν πολλά, όμως με τους εμετικούς αντιφασίστες της δεξιάς που καπηλεύονται έννοιες ιδέες και σύμβολα μας χωρίζουν πολλά περισσότερα. Ο θάνατος ενός οπαδού οδήγησε στην πλήρη αποκάλυψη των προθέσεων των αντιφασιστών της άκρας δεξιάς που προσπαθούν με νύχια και με δόντια να φανούν αρεστοί στο καθεστώς και στα κατευθυνόμενα ΜΜΕ. Δεν υπάρχει πλέον  καμιά δικαιολογία για όσους είναι ριζοσπάστες φασίστες και εθνικοσοσιαλιστές/εθνικιστές, οι εχθροί μας είναι το σύνολο του κοινοβουλευτισμού και οι πιο θανάσιμοι από αυτούς, αυτοί που χρησιμοποιούν την γαλανόλευκη και τον «εθνικισμό» νέας κοπής.

133 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/8/23 7:26 μ.μ.

    Αισθάνεται περήφανος τώρα ο Άρης Αρίων που σκότωσαν πάλι έναν Έλληνα οι νεοναζί φίλοι του; Πόσους Έλληνες σκότωσαν οι ακροδεξιοί και οι νεοεθνικιστές μέχρι σήμερα; ΚΑΝΕΝΑΝ! Πάλι τη λάθος πλευρά της ιστορίας διαλέξατε όπως και στο ουκρανικό παίρνοντας το μέρος του Μητσοτάκη!

    - προβοκάτωρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/8/23 11:26 μ.μ.

      με το "εναν ελληνα" εννοεις τον αναρχικο αεκτζη που φορουσε κρανος , φουλ φεις και κοκκαλινα γαντια μηχανης και ηταν με αλλους αεκτζηδες που μαχαιρωναν κροατες ;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/8/23 9:24 μ.μ.

    Λαλίστατος ο Λιμποβίσης όταν πρόκειται για Κασιδιάρη,άφαντος όταν πρόκειται για Εθνικό Μέτωπο και ΔΖ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/8/23 11:06 μ.μ.

    Δεν είναι μόνο οι ακροδεξιοί νεοεθνικιστές οι οποίοι είναι αντιφασίστες.Εδω και χρόνια το συγκεκριμένο έργο το παίζει και η ψευτο"εθνικοσοσιαλιστική" ομάδα του Πώποτα και του Πλεύρη.Ύβρεις για Μουσολίνι,ιταλικό φασισμό,casa pound και γενικά οτιδήποτε ποιοτικό συμβολίζει την τρίτη θέση προκαλεί εφιάλτες στα γκαρσόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος14/8/23 1:13 μ.μ.

    "Ρωσία Σερβία κακές, Ουκρανία Κροατία καλές"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Λίγες πρόχειρες σκέψεις για τα γεγονότα της Ν. Φιλαδέλφειας χωρίς να γνωρίζω κάτι παραπάνω από τους υπολοιπους.

    Ειδοποιήθηκαν εξαρχής από τις κροάτικες αρχές. Κατόπιν στο Μαυροβούνιο ταυτοποιήθηκαν και τα οχήματα τους ενώ στάλθηκε αναλυτική λίστα με ονοματεπώνυμα και αριθμούς κυκλοφορίας με τις επωνυμίες και το χρώμα των οχημάτων. Επι αλβανικού εδάφους στάλθηκε νέο σήμα.

    Κατά δική τους ομολογία γνώριζαν ονόματα, ήξεραν που θα μείνουν εδώ, ποιοι που και πώς θα τους φιλοξενούσαν. Ήξεραν επίσης ότι υπήρχε προσυννενόηση από ΜΚΔ σε ορισμένο απ'τους οπαδούς μέρος για ξεκαθάρισμα... Μέχρι και οι δικυκλιστες της ΔΙΑΣ που τους είδαν σε κοντινό σταθμό του ΗΣΑΠ (sic) έφαγαν άκυρο απ' το Κέντρο όταν τους ζήτησαν να επέμβουν! Ήξεραν τα πάντα σε σημείο να αρχίζεις να σκέφτεσαι θεωρίες συνωμοσίας.

    Μαθαίνουμε λοιπόν απ'τα "δημοσιεύματα" ότι οι της Δυναμό οδηγήθηκαν σε τελείως διαφορετικό σημείο μόλις την τελευταία στιγμή απ'τους "εγχώριους υποστηρικτές" για το τελικό πέσιμο.

    Σκέψου απλά:
    Ποιοι ωφελούνται απ'αυτή την εικόνα; Γιατί τώρα; Ποιοι στοχοποιούνται; Έχει σημασία να δούμε τις απολογίες των αξιωματικών που ξηλώθηκαν.
    Ας μην βιαστούμε να απαντήσουμε γιατί έπεται και συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος14/8/23 10:15 μ.μ.

    Οι αντιφασιστικές κορώνες του δεξιού κόμματος ήταν αναμενόμενες ωστόσο αυτό δεν παρέχει σε καμία περίπτωση άλλοθι και ανάγκη στήριξης μας στους Κροάτες. Ο «κροατικός εθνικισμός» που τόσο θαυμάζεις Μαύρε Κρίνε ήταν το πάτημα του ΝΑΤΟ για την διάλυση των Βαλκανίων και την κυριαρχία του άξονα ΗΠΑ - ΕΕ στην περιοχή, όπως ακριβώς ο ουκρανικός εθνικισμός για την περιοχή της Ανατολικής Ευρώπης. Κοινό στοιχείο και των δύο αυτών εθνικισμών είναι ένας ακραίος σοβινισμος που στρέφεται εναντίον συγγενών λαών αλλά κάνει τσιμπούκια στον δυτικό ιμπεριαλισμό. Είναι γνωστές και οι άριστες σχέσεις που διατηρούν οι BBB με τα αλβαναρια και εδώ στην Ελλάδα με τα αλβαναρια που κάνουν κουμάντο στην Θύρα 13. Έχουν ανέβει στην Θύρα 13 πολλές φορές πανό κατά της Σερβίας και συνθήματα «Το Κόσοβο είναι Αλβανία». Ελπίζω να μην είσαι ακόμη κολλημένος στην παλιά σου αλβανολαγνεια Μαύρε Κρίνε διαφορετικά να ξέρεις ότι πάσχεις από σύνδρομο της Στοκχόλμης και προτρέπεις τους εθνικιστές να «αυτοκτονησουν».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/8/23 11:12 μ.μ.

      Κάτσε θα σου γράψει για τον Ντούσαν που έφτασε στη Λαμία την εποχή των παγετώνων και τους "καταπιεστές σερβομπολσεβίκους" Κάρατζιτς και Μιλόσεβιτς τώρα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/8/23 5:24 π.μ.

      10:15 οσο αντι-νατοικοι και να ειμαστε , μονο οι σερβοι ηθελαν την ενωμενη γιουγκοσλαβια ,ολα τα αλλα εθνη της γιουγκοσλαβιας ηθελαν διαλυση .απαγορευεται οι κροατες να εχουν εθνικισμο αλλα επιτρεπεται μονο οι σερβοι να εχουν εθνικισμο ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/8/23 11:08 π.μ.

      Και οι Ισπανοί θέλουν ενωμένη Ισπανία ενώ οι καταλανοί και βάσκοι κομμουνιστές αυτονομιστές θέλουν απόσχιση και διάλυση της ενωμένης Ισπανίας.Άρα οι ΕΣ πρέπει να είναι στο πλευρό των δεύτερων;Αυτό μας λες;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/8/23 12:04 μ.μ.

      Οι Κροάτες εθνικιστές έχουν μιλήσει ποτέ ενάντια στον καπιταλισμό,την ΕΕ και το ΝΑΤΟ;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/8/23 5:31 μ.μ.

      11:08 δεν ειναι το ιδιο ... η διαφορα με την γιουγκοσλαβια ειναι οτι οι σερβοι αναλαμβαναν υψηλα ποστα διοικησης και υψηλες θεσεις ενω οι αλλοι λαοι της γιουγκοσλαβιας ζουσαν στην λασπη , γιαυτο και ηθελαν να ανεξαρτητοποιηθουν .

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/8/23 12:19 π.μ.

      Τα ίδια ακριβώς επικαλούνται Βάσκοι και Καταλανοί για τους Ισπανούς 5:31 αλλά έχεις 2 μέτρα και 2 σταθμά λόγω γνωστού φετιχιστικού Χόλιγουντ ναζισμού και καλά που θέλει τους Κροάτες και τους Βόσνιους καλούς, και τους Σέρβους διαβολικους

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/8/23 2:54 π.μ.

      Ενώ οι Βάσκοι και οι Καταλανοί αναλαμβάνουν υψηλά πόστα διοίκησης σαν τους Ισπανούς. Μωρέ τι νούμερα είναι τα γκαρσόνια. Πόσες άλλες μπούρδες θα πουν?

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/8/23 12:22 μ.μ.

      Έλα ντε 2:54.Ποιος θα το περίμενε να λένε μπούρδες οι μαθητές του Πλεύρη,του Χατζηgogo και του Ξανθού;Από τα σύννεφα πέφτουμε.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος17/8/23 1:00 μ.μ.

      Έλα Τέλη δώσε τρελή ίντριγκα όσο ψαρώνουν και τσακώνονται. Ξέρεις εσύ.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος17/8/23 8:36 μ.μ.

      ασε τους βασκους και τους καταλανους μην πετας την μπαλα στην εξεδρα , απαγορευεται οι κροατες να εχουν εθνικισμο και να θελουν ανεξαρτητο κρατος ? ή μονο οι σερβοι επιτρεπεται να εχουν εθνικισμο ?

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος17/8/23 11:27 μ.μ.

      Επιτρέπεται να έχουν εθνικισμό που δεν θα είναι σοβινιστικός προς άλλα λευκά κράτη,όχι έναν "εθνικισμό" ξεπουλημένο στις δυτικές δυνάμεις του ΝΑΤΟ και της ΕΕ, γκαρσόνι

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος18/8/23 12:08 π.μ.

      ο σερβικος εθνικισμος που υποστηριζεις το ιδιο ειναι με τη διαφορα οτι ηταν ξεπουλημενος στην ρωσια και στην εκκλησια ...μεγαλη διαφορα

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος18/8/23 10:00 μ.μ.

      Ξεπουλημένη στην παπική εκκλησία ήταν ανέκαθεν η Κροατική εθνικιστική παράδοση,και μάλιστα χρηματοδοτούνταν από τους μασόνους σιωνιστές καθολικούς του Πάπα

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος14/8/23 10:59 μ.μ.

    Μπραβο στον ΜΚ για την αναρτηση και τη θεση .Επισης μπραβο στην ΙΑΧΗ για το πανο και την στηριξη τους προς τους κροατες ...ολοι οι αλλοι υπερ των αντιφα αεκτζηδων ή κατα των κροατων επειδη ειναι ναζι (βλεπε μορφωμα σπαρτιατες) .Συνεχιστε ετσι !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/23 3:23 μ.μ.

      Το ίδιο θα έλεγες ακόμα και αν στην θέση των Κροατών οπαδών ήταν Τούρκοι εθνικοσοσιαλιστές οπαδοί ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/8/23 1:10 π.μ.

      οχι γιατι οι τουρκοι δεν ειναι ευρωπαικος λαος φυλετικα και πολιτισμικα ειναι υπανθρωποι .το ιδιο θα ελεγα αν στη θεση των κροατων ηταν οπαδοι απο οποιοδηποτε αλλο ευρωπαικο εθνος με ΕΣ ταμπελα οπως οι BBB

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/8/23 11:03 π.μ.

      Έτσι 1.10. Να παραδέχεστε ότι σας ενδιαφέρουν ταμπέλες και όχι η ουσία.Αλβανοί και Βούλγαροι είναι στην Ευρώπη,θα στήριζες και τέτοιους ΕΣ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/8/23 5:33 μ.μ.

      11:03 εννοειται , αν οι αλβανοι ηταν ΕΣ και δεν ειχαν τις γελοιες ακροδεξιες ονειρωξεις που εχει ο μεσος ακροδεξιος αλβανος περι εδαφων μεχρι το αγρινιο μια χαρα θα στηριζα αλβανους οπως και βουλγαρους ,αν οι βουλγαροι δεν ειχαν γελοιες ονειρωξεις περι εξοδου στο αιγαιο και ηταν ΕΣ ποιος ο λογος να μην τους υποστηριξεις ? ο εθνικοσοσιαλισμος ειναι υπερ μιας λευκης ευρωπης των εθνων χωρις κομπλεξ εθνικισμου και σωβινισμου

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/8/23 7:50 μ.μ.

      11:03 επειδή δεν γνωρίζεις , υπάρχει στο τελεγκραμ μια ομάδα αλβανών που δηλώνουν τριτοθεσίτες και ανεβάζουν θεματολογία που αφορά τον ΕΣ και την ευρώπη χωρίς να βγάζουν κόμπλεξ για την ελλάδα ή να θέλουν επεκτατισμό με εδάφη της ελλάδας, γιατί να μην υποστηρίξεις τέτοιους αλβανούς ; για να μην παρεξηγηθώ το ίδιο πάει και για τους σέρβους , γιατί να μην υποστηρίξεις σέρβους ΕΣ που δεν έχουν ονειρώξεις για μακεδονία και εδάφη της ελλάδας ;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/8/23 12:15 π.μ.

      Ποιος ασχολείται με το τελεγκραμ ρε τρολ;Έξω στην κοινωνία κυκλοφορείτε πουθενά ή όλη σας η ύπαρξη είναι τέτοια περιθωριακά μκδ;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/8/23 12:22 π.μ.

      5:33 οι πρώτοι στον χώρο που μιλάνε συνέχεια για Μεγάλη Ιδέα,απελευθέρωση Β. Ηπείρου,Σκοπίων ακόμα και εδαφών της Βουλγαρίας,είναι τα είδωλά σου από την ΕΣΑ και ο Πλεύρης πάντως...άρα παραδέχεσαι ότι αμφότεροι είναι ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ καραγκιόζηδες και όχι ΕΣ,αντιαλβανισμό επίσης εκφράζει και ο περίανδρος σε παλιότερη συνεντεύξη του στους ΑΜΕ..Συνέχισε τα αυτογκόλ

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/8/23 2:55 π.μ.

      άλλους κατηγορούν για κομμουνισμό και άλλοι θα μας βγουν στο τέλος μπολσεβίκοι

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος17/8/23 12:24 μ.μ.

      12:22 και όχι μόνο αυτό.Μιλάνε και πανηγυρίζουν για την πολιτική Nach Osten του τρίτου ράιχ,αντί να καταλάβουν πως αυτή αποτέλεσε ταφόπλακα για την ιδέα μας

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος17/8/23 8:39 μ.μ.

      12:22 για ποιον λογο μου φερνεις ως παραδειγμα την ΕΣΑ που βριζει τον φασισμο ωστε να μου την πεις για τους αλβανους ; η ΕΣΑ ονειρευεται σοβινισμους για εδαφη που δεν υπαρχουν πλεον ελληνικοι πλυθησμοι , ας μην κοροιδευομαστε αλλα στην βορειο ηπειρο δεν υπαρχουν πλεον ελληνικοι πλυθησμοι περα απο κατι απομειναρια που οταν πηγεο μητσοτακης πριν κατι μηνες αυτοι τον χειροκροτουσαν ...

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος17/8/23 11:29 μ.μ.

      Φέρνω παράδειγμα την ΕΣΑ διότι την αποθεώνεις σε κάθε βίντεο από κάτω με σχόλια και την λατρεύεις,γκαρσόνι.Ώστε λοιπόν δεν υπάρχουν Έλληνες στην ΒΗ σύμφωνα με τους πλευρικούς,και τότε ποιος εξέλεξε τον Μπελέρη;Αλβανική προπαγάνδα αναπαράγεις;Απολαυστικό το στριπτίζ που υφίστανται τα γκαρσόνια όσο περνάνε τα χρόνια

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος18/8/23 2:06 μ.μ.

      Θεούλη Toreador/Των Αιγών Αστήρ/ Τέλη/ ΑΗΚ/ βετεράνο/Ιππέα/ Φωτογράφε/ Χίλια Πρόσωπα συνέχισε να απαντάς στον εαυτό σου με μεγαλύτερη οργή. Ελπίζω κάποιος να κρατά σε αρχείο τους διαλόγους με τα alter ego σου. Θα βοηθήσει την ψυχιατρική επιστήμη. Όλοι εύχονται να κυκλοφορήσει κάποτε σε βιβλίο ένα best of αυτών των τεκμηρίων. Ας ενδιαφερθούν οι εκδότες του χώρου.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος19/8/23 7:56 μ.μ.

      Διαχρονικός πληροφοριοδότης ο δημοσιογράφος/υποψήφιος βουλευτής φάντασμα του Βελόπουλου. Είναι και αυτός συνομιλητής της ΕΣΑ?

      Διαγραφή
  8. ...ένας ακραίος σοβινισμος που στρέφεται εναντίον συγγενών λαών αλλά κάνει τσιμπούκια στον δυτικό ιμπεριαλισμό".

    -Ακριβώς το ίδιο κανείς και συ με τον εθνικισμό του ταληρου που υποστηρίζεις.

    - Το Κοσσυφοπέδιο είναι η κοιτίδα των Αλβανών Γκεγκηδων και ήταν ανέκαθεν αλβανικο. Πολλές φαρες αρβανίτικες βυζαντινές κατέβηκαν στον ελλαδικό χώρο εξαιτίας και της σλαβικης προέλασης και έλκουν την καταγωγή κατά κει. Οι Σλάβοι είναι επιλυδες.

    -Οι Αλβανοί οι Ρουμάνοι και οι Θράκες της Βουλγαρίας(Σαρακατσαναίοι, Καραγκούνηδες, βλάχοι, Αρβανίτες, σλαβόφωνοι Μακεδόνες, κ.ά.)είναι αμιγώς συγγενικό αίμα στην ευρύτερη ελληνική χερσόνησο του Αίμου.

    -Το πάτημα του ΝΑΤΟ να σου θυμίσω ήταν η γενοκτονία αμάχων του Μιλόσεβιτς στο αλβανοκρατουμενο Κοσσυφοπέδιο κι όχι ο κροατικος αλλά ο γερμανικός επεκτατισμός.

    - Πάρε μολύβι και κρατά σημειώσεις τώρα: όταν θα σφίξουν οι κώλοι και στη γειτονιά μας να δεις τους φίλους σου τους Σέρβους και τους Ρώσσους τι θα λένε για Αιγαίο και για Μακεδονία. Ο σλαυβικος εθνικισμός επιθυμεί τον έλεγχο του Αιγαίου και της Θεσσαλονίκης. Έχεις ακούσει ορε κανα βραχυκεφαλο Αλβανό να σου μιλά για Αιγαίο;

    -Τα αλβαναργια(!) δεν έχουν μπει μόνο στη θ.13 αλλά σε όλες τις θύρες των χούλιγκαν. Και να σου πω κι ένα μυστικό; Έχουν μπει και στον ελληνικό εθνικιστικό χώρο!!! Δε σε χάλασε πιστεύω...

    Υ.Σ. ΤΟ ΚΌΣΣΟΒΟ ΕΙΝΑΙ ΑΛΒΑΝΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ -
    ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗ Β.ΗΠΕΙΡΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/23 12:48 μ.μ.

      Κανένα αλβαναριο δεν έχει μπει στον ελληνικό εθνικιστικό χώρο Σκιπταρακο. Θα ήθελες πολύ να γίνει κάτι τέτοιο αλλά ευτυχώς δεν συμβαίνει. Δεν με ενδιαφέρει αν το Κοσσυφοπέδιο είναι η κοιτίδα των Γκεγκηδων ή γενέτειρα της αλβανικής γλώσσας. Με ενδιαφέρει ότι οι Αλβανοί είναι μια νανοφυλή, ο πάτος των Βαλκανίων, που το μόνο το οποίο προσφέρει είναι μαφία, ναρκωτικά, εγκλήματα, σοβινισμο και αδικαιολόγητη έπαρση. Πραγματικά αυτός ο λαός είναι ανίκανος να αφομοιώσει ανώτερες ιδέες και να αποτελέσει ενεργό κομμάτι του κόσμου. Μόνο έναν υπάνθρωπο νομαδικό και ληστρικό χαρακτήρα μπορεί να επιδείξει. Μέχρι εκεί φτάνουν. Και για αυτό οι Γερμανοί διέλυσαν τα τάγματα τους και το ίδιο έκαναν και οι Ιταλοί μόλις κατάλαβαν πόσο άχρηστοι είναι.

      Στο σήμερα τώρα μιλάμε για μια διάσπαρτη σε όλη την Ευρώπη φύλη - σχεδόν σαν τους Εβραίους - η οποία διακατέχεται από ένα πρωτόγονο εθνικό αίσθημα. Πάρε παράδειγμα τους αετούς που σχεδιάζουν με τα χέρια τους σε κάθε εκδήλωση, την ανάγκη τους να υπερηφανεύονται συνεχώς για την καταγωγή τους. Και φυσικά εδώ στα Βαλκάνια όνειρα κυριαρχίας, Μεγάλες Αλβανίες, ανύπαρκτες διεκδικήσεις βασισμένες σε ανύπαρκτες ιστορικές θεωρίες για μια φυλή με ιστορία ζωής μόλις μερικών αιώνων. Μόνο πρωτόγονος εθνικιστικός σοβινισμος και αδικαιολόγητη μεγαλομανία. Όλα αυτά απέχουν παρασάγγας από κάθε έννοια Τρίτης Θέσης και Εθνικοσοσιαλισμού.

      Μάλιστα μέχρι και η συμμετοχή τους στον αναρχικό χώρο είναι περιορισμένη. Ελάχιστοι Αλβανοί δραστηριοποιούνται πολιτικά ακόμη και ως αναρχικοί. Και αυτό άμα γίνει γίνεται ευκαιριακά για λόγους αντιφασισμου. Οι περισσότεροι προτιμούν το έγκλημα ή την οργάνωση σε μικρές αλητοπαρεες. Αυτό προς απόδειξη του ότι μιλάμε για έναν λαό που δεν κατανοεί από ΙΔΕΕΣ και ΠΝΕΥΜΑ αλλά μονάχα από μαχαίρια, όπλα, ασυγκράτητη βία και συμφεροντολογισμό.

      (συνέχεια...)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/8/23 1:00 μ.μ.

      (συνέχεια...)

      Από όσα ανέλυσα παραπάνω νομίζω ότι δεν προκύπτει καμία ανάγκη να υπερασπιστούμε την δήθεν "αλβανικοτητα" του Κοσόβου ούτε να κάνουμε τους συνηγόρους των Αλβανών στα Βαλκάνια. Ειδικά από την στιγμή που επιδεικνύουν τόσο κομπλεξικο ανθελληνισμό, τόσο μίσος προς εμάς που πρώτοι τους υποδεχτηκαμε και τους ταΐσαμε. Ακόμη και καθαρά πολιτισμικά και ιστορικά τα κοινά μας στοιχεία με την Σερβία είναι πολλά περισσότερα. Επανειλημμένως στα σερβικά γήπεδα έχουν ακουστεί συνθήματα "Κύπρος Γη Ελληνική" και έχουν σηκωθεί ελληνικές σημαίες. Γνωστή και η αδελφοποίηση δύο κορυφαίων σερβικών ομάδων με δύο κορυφαίες ελληνικές. Και γενικά το φιλελληνικό αίσθημα είναι ακμαιοτατο όπως αντιστοίχως εδώ στην Ελλάδα το φιλοσερβικο. Τώρα για την Ρωσία τι θες να πούμε; Ότι η Ελλάδα την τελευταία 70ετια είναι πουτανακι της Δύσης σου κάνει;

      ΤΟ ΚΟΣΟΒΟ ΕΙΝΑΙ ΣΕΡΒΙΑ ΚΑΙ Η ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΕΛΛΑΔΑ

      ΛΕΥΤΕΡΙΑ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/8/23 1:49 μ.μ.

      Όχι για το Αιγαίο δεν μιλάνε οι Αλβανοί. Αν και κάποιες φορές λένε ότι οι Έλληνες Αρβανίτες κάτοικοι του Αιγαίου είναι απόγονοι των Τουρκαλβανών. Μιλάνε πάντως για την Ήπειρο. Μέχρι και το Αγρίνιο θεωρούν δικό τους. Μιλάνε για ανθρώπινα δικαιώματα της και σφαγή της Τσαμουριάς ,(εύγε στο μπάρμπα Γιάννη).

      Πάρε μολύβι και κράτα σημειώσεις μειώσεις. Αν είσαι φυλετιστής θα γνωρίζεις ότι οι βόρειοι Αλβανοί έχουν μεγαλύτερη φυλετική συγγένεια με τους Σέρβους παρά με εμάς. Έτσι δεν είναι κύριε Τέλη;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/8/23 3:22 μ.μ.

      Επιβεβαιώθηκε για ακόμα μια φορά ότι ο Των Αιγών ο Αστήρ είναι γνωστός φωτογράφος από τη Ζωγράφου.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος15/8/23 8:55 μ.μ.

      Σχόλιο γραμμένο από την πρεσβεία,από το φρενοκομείο ή από κάποιον γραικύλο.Οι Αλβανοί του εθνικιστικού χώρου είναι μια ασθένεια η οποία έχει προσβάλει τους τουρκοσπορους ψευτοπατριωτες.Αλβανοί και Γραικύλοι ανήκετε στην ίδια συνομοταξία. Μπορείτε να φτιάξετε και κοινό κράτος με κοινό έθνος.Καπου στον Καύκασο ως εξωευροπαιοι.Εξωευροπαιοι ειναι και οι σλαβοι.Στα τσακιδια όλοι.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος15/8/23 11:18 μ.μ.

      Μάθε να γράφεις 8:55 που θα πεις εξωευρωπαίους τους Σλάβους αδερφούς μας αγράμματε.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος15/8/23 11:41 μ.μ.

      To πρόβλημα είναι το ποια σχόλια δεν είναι γραμμένα από τον κουτσό, 9.5/10 είναι δικά του. Όσο πιο πιο προβοκατόρικα και δημιουργικά τόσο πιο πολύ μυρίζουν μπριγιαντίνη.

      Διαγραφή
    8. Έχετε πεθάνει και δεν το ξέρετε... Να σας πετάξουν σε καμμία χωματερή σας πρεπει, γιατί το κουφάρι σας βρωμισε!

      Χίλιες φορές "στρατολογημενοι" κατσαπλιαδες ελληνοαλβανοι και Βαλκάνιοι παρά εθνικιστές του ταληρου. Πολύ πιο ακμαίοι δραστήριοι και ενεργοί. Τέτοιους ζητάμε.

      Εσείς μιλάτε με ιδεοληψιες, κοκορευεστε για την ημιμαθεια σας και φαντασιωνεστε με σβάστικες, δερμάτινες στολές και μπότες Βέρμαχτ ή σπαθοσφυρα... Κακομοιροι βάρος γινηκατε στη γη.

      Εγώ μιλάω τη γλώσσα της αλήθειας, των πραγματικών γεγονότων και της ελληνικής διαχρονίας. Ό,τι σας γράφω συνέβη, συμβαίνει θα συμβεί όχι παπαρολογιες και θεωρίες να χάμε να λέγαμε για να χούμε να πούμε.

      Σας χαλάει που οι Αλβανοί κάνανε λεφτά κι έχουν όλο το κασέρι, νόμιμο παράνομο, ενώ εσείς δουλεύετε ντελιβερι στα μαγαζιά τους. Σας χαλάει που δεν φτάνουν μόνο τα περασμένα μεγαλεία των Αρχαίων, για να επικυρωσετε την εθνική σας υπερηφάνια. Σας χαλάει που βλέπετε τα παιδιά τους να προκοβουν σπουδάζοντας από γονείς που έκαναν δύο και τρεις δουλειές 24/7 ζώντας σ ένα σπίτι δύο και τρεις φαμίλιες ενώ οι δικοί σας γονείς ήταν βολεμενοι σε δημόσιο όντας κομματοσκυλα, αποξενωμένοι από συγγενείς και φίλους καταλήγοντας διαζευγμένοι ή σε σπίτι σκορποχωρι...

      Και τέλος σας χαλάει που πολλοί πιτσιρικάδες και απ'τις δυο γενιές αλληλοσυμπληρώνονται και φτιάχνουν τη νέα ράτσα την ίδια ώρα που εσείς μένετε με το πλαδαρό πουλάκι σας στο ένα χέρι και το κινητό στο αλλο...

      Χωνέψτε το: Δεν ορίζει καμμιά ιδεολογία το μέλλον των ανθρώπων παρά μόνο ο νόμος της επιβίωσης που επιβάλλεται από τον ισχυρότερο και τη Θεία Πρόνοια. Τα γονίδια σας δεν θα αναπαραχθούν γιατί πολύ απλά δεν το αξίζετε! Έχετε τελειώσει βιολογικά και δεν το έχετε πάρει είδηση κορόιδα της τράπουλας.

      Αυτή είναι η ελληνική τρίτη θέση με κουπτόνε;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος16/8/23 1:47 π.μ.

      Αγαπητέ κόμη των Αλποχωρίων της Ηπείρου μην εξάπτεσθε. Αποφύγετε να γίνεστε μισάνθρωπος. Δεν ταιριάζουν με το λεπτεπίλεπτο αριστοκρατικό δημόσιο profile σας οι ύβρεις και οι κατάρες σε όλους τους λαούς των Βαλκανίων.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος16/8/23 11:04 π.μ.

      Τέλη...Των Αιγών Αστήρ σε παρακαλώ. Μην προσθέτεις πορνό στους σχολιασμούς σου. Καλά όλα αυτά που γράφεις για την επιβίωση των ισχυρότερων και τη νέα ράτσα. Δύο αιώνες πίσω μας γυρνούν στην εποχή του Δαρβίνου και ας μας καλείς εσύ να συντονιστούμε με την σύγχρονη εποχή. Δεν πειράζει μας αρέσουν. Εκείνα τα σχόλια για τα πλαδαρά πουλάκια και τις θωπείες γιατί τα ήθελες; Θα σου γίνουν εμμονή αυτές οι εικόνες στο τέλος.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος16/8/23 11:05 π.μ.

      Αυτός ο κλόουν που παριστάνει τον κοινωνικό δαρβινιστή με τα ... μπαλάκια των αλβανών,έχει αναπαραχθεί; Έχει παιδιά το "άξιο για να αναπαραχθεί" γονίδιο του φωτογράφου άραγε;

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος16/8/23 12:08 μ.μ.

      Φυσικά και μας χαλάει που ένας σιχαμενος λαός μπόρεσε να πλουτίσει από το οργανωμένο έγκλημα και το ναρκεμποριο, να φτάσει στην θέση να ελέγχει τμήματα της ελληνικής οικονομίας και να μπορεί να σπουδάσει τα παιδιά του με τα λεφτά από τις παρανομίες. Και ναι μας χαλάει που η ελληνική τηλεόραση ρομαντικοποιησε τους "Αλβανούς εργάτες" και τους εξιδανικευσε στα μάτια των νεαρότερων κυρίως κοριτσιών.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος16/8/23 1:01 μ.μ.

      Tων Αιγών Αστέρα έχεις δίκιο. Οι Αλβανοί έχουν διεισδύσει στον εθνικισμό. Ο Έρβις Σεντούκου είναι ο αρχηγός τους.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος16/8/23 1:17 μ.μ.

      Εντωμεταξύ που στον διάολο είδε ο Τέλης τους προκομένους Αλβανούς;Οι πιο πετυχημένοι από αυτούς άντε να είναι τίποτα μικροεργολάβοι και στην χειρότερη να έχουν βγει στην παρανομία βγάζοντας μαύρα.Στα πανεπιστήμια και στις μεγαλύτερες εταιρίες το 99,5% είναι Έλληνες

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος16/8/23 4:53 μ.μ.

      Ε πως δεν είδε προκομένους αλβανούς ο βετεράνος;Ποιος άλλος λαός θα ικανοποιούσε τα αρρωστημένα σεξουαλικά βίτσια του με τόση επιτυχία;Έχουν παράδοση οι οθωμανοί και οι μουσουλμάνοι γενικά σε τέτοια ... "γούστα"

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος16/8/23 5:04 μ.μ.

      Alter ego του Τέλη γεμάτα Αλβανούς είναι τα σχολεία και τα πανεπιστήμια. Στο μεροκάματο έχουν τα πρωτεία από όλες τις άλλες φυλές μεταναστών. Έχουν προκόψει οι άνθρωποι τόσα χρόνια στην Ελλάδα. Δεν σου τα λέει αυτά το άλλο alter ego σου, ο Ervis?

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος16/8/23 11:12 μ.μ.

      Δηλαδή απ' ό,τι κατάλαβα θα τους πάρουμε τη Β. Ήπειρο αλλά θα τους δώσουμε το Κόσοβο να μη γκρινιάζουν. Όπως κάποτε ο μπαμπάς ο Στάλιν πήρε από την Πολωνία εδάφη στα ανατολικά και της έδωσε άλλα στα δυτικά. Έτσι θα είμαστε ευχαριστημένοι και εμείς και οι Αλβανοί. Τα λέω καλά Αστήρ;

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος17/8/23 10:37 π.μ.

      Με μπροστάρη τον γέρο, κουτσό, πριαπικό, φωτογράφο όλα θα διορθωθούν σ΄ αυτό τον τόπο. Περιμένουμε το κάλεσμα του !

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος18/8/23 2:20 π.μ.

      Αν καταφέρει να ξεγελάσει το υπουργείο εσωτερικών και λάβει εκλογικά δικαιώματα για κάθε alter ego του, θα έχει λαμπρό μέλλον ένα δικό του μελλοντικό κόμμα.

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος18/8/23 2:28 π.μ.

      Αριστοτέλη γράψε εκεί που δεν πιάνει μελάνι τους ηλίθιους και συνέχισε ακάθεκτος να υπηρετείς την ιδέα όπως μόνο εσύ μπορείς. Οι περισσότεροι εθνικοσοσιαλιστές είμαστε δίπλα σου. Ξεφτίλισε τους υπανθρώπους της ακροδεξιάς και κάνε αυτό που γνωρίζεις για να στηθεί ένα μεγάλο εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα. Είμαστε μαζί σου και περιμένουμε να ζητήσεις τη βοήθεια της βάσης των εθνικοσοσιαλιστών για να γίνει η μεγάλη αρχή και να σαρώσουμε τα πάντα και να τρέμει η γη.

      Διαγραφή
    21. Το σώμα σου είναι ο ναός όπου η Φύση ζητά να τη λατρεύουν.

      Comte de Sante

      Διαγραφή
  9. Άρθρο μεστό και κατανοητό, συνάμα αλλεργικό για ακροδεξιούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος15/8/23 2:11 π.μ.

    Για τον Μαρινάκη που με όργανο τον Κούγια υπερασπίζεται τους Κροάτες τι έχετε να πείτε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/23 7:11 μ.μ.

      τις προαλλες οι αλλοι εγλειφαν την μαριαννα του βαρδη, να σου φευγει ο εμετος απο ματια και μυτη. δεν υπαρχει βιωματικος αντικαπιταλισμος στον χωρο τους.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος15/8/23 2:20 π.μ.

    Σταύρο συμφωνώ απόλυτα και επαυξάνω.
    Ούτε βήμα πίσω.
    Καλή δύναμη και ζήτω η νίκη.
    Ένας φίλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αρχέγονος15/8/23 2:29 π.μ.

    "Με τους αντιφασίστες της αριστεράς μας χωρίζουν πολλά, όμως με τους εμετικούς αντιφασίστες της δεξιάς που καπηλεύονται έννοιες ιδέες και σύμβολα μας χωρίζουν πολλά περισσότερα."

    ΆΨΟΓΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/23 3:25 μ.μ.

      Με το ΝΑΤΟ σας χωρίζει κάτι ή ο αντιρωσισμός και αντισερβισμός σας είναι τόσο δυνατός που ξεχνάτε τα υπόλοιπα ;

      Διαγραφή
    2. Αρχέγονος16/8/23 12:20 μ.μ.

      Δεν έχουμε κανέναν αντιρωσισμό ή αντισερβισμό. Απλά σιχαινόμαστε τα δεξιά/ακροδεξιά πατημένα περιττώματα σαν εσένα!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/8/23 4:49 μ.μ.

      Πατημένα περιττώματα είναι τα ακροδεξιά τσιράκια της ευρωπαικής ένωσης που την δεκαετία του 90 έγιναν και επίσημα πόρνες των δυτικών,όπως αυτοί οι κοκκινοπροβίτες που θαυμάζετε από την Ουκρανία στην σημερινή εποχή.Πότε θα καταλάβετε καημένοι φετιχιστές ότι ο μικροεθνικιστικός σοβινισμός σας δεν έχει καμία σχέση με την Άρια Λευκή Οικογένεια και τον πραγματικό ΕΣ;

      Διαγραφή
    4. Αρχέγονος17/8/23 12:43 π.μ.

      Ποια Ουκρανία και ιστορίες για αγρίους μου λες ρε γρόθε; Σου θίξαμε τα λαμόγια της ακροδεξιάς και τον τεμπέλη τον Κασιδιάρη και άρχισες πάλι τις αρλούμπες;
      Δε με ενδιαφέρει ούτε η Ρωσία ούτε η Ουκρανία ούτε και έχουν καμία σχέση με το θέμα του άρθρου.

      Διαγραφή
  13. Davorin Karačić 14/8815/8/23 6:04 μ.μ.

    "Οι οπαδοί της ΑΕΚ είναι τα μεγαλύτερα ανθρώπινα αποβράσματα που υπάρχουν. Είναι ανθρώπινα σκουπίδια, ναρκομανείς, αριστεροί και αναρχικοί, που πετούν μολότοφ και ποδοπατούν κεφάλια."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/8/23 1:13 π.μ.

      μεχρι και οι κροατες τους εχουν καταλαβει τι φρουτα ειναι οι αεκτζηδες που ειναι τιγκα στους αναρχικους και τους αριστερους , αλλα ο ελληνακος ακροδεξιος ως κομπλεξικος ανθρωπακος που ειναι πιστευει τα ΜΜΕ που πληρωνονται σε δολλαριο και τα σαιτ τυπου pronews που πληρωνονται σε ρουβλια οτι οι καλοι της υποθεσης ηταν οι αεκτζηδες και οι κακοι οι ναζι κροατες . γιαυτο και οποιο κινημα-κομμα προκυπτει απο τετοια ατομα θα εχει το μελλον του καρατζαφερη και της χρυσης αυγης γιατι ιδεολογικα ειστε σαπιοι οι ακροδεξιοι .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/8/23 1:47 π.μ.

      Μα τελικά πόσες γλώσσες μιλάτε κύριε;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/8/23 1:18 μ.μ.

      Άρα και ο μπαμπάς σου ο Περίανδρος σάπιος είναι 1.13 αφού υπήρξε για 20+ χρόνια Χρυσαυγίτης,έτσι δεν είναι;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/8/23 5:35 μ.μ.

      εκεινη η χ.α του περιανδρου ηταν εξω απο το κοινοβουλιο αρα δεν ειχε σαπισει εντελως

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/8/23 12:13 π.μ.

      Και η ΧΑ του Κασιδιάρη μέχρι το 2012 εκτός βουλής ήταν αλλά δεν σε βλέπω να τον λατρεύεις όσο κάτι άλλους

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/8/23 3:01 π.μ.

      Η Χρυσή Αυγή του Περίανδρου όχι μόνο ήταν εκτός κοινοβουλίου. Συναγωνιζόταν σε ψήφους το Εθνικό Μέτωπο του Κώνστα.
      Μόνο ο Νίκος Μιχαλολιάκος κατάφερε να κάνει το αυθεντικό εθνικοσοσιαλιστικό κίνημα τρίτο κόμμα της Ελλάδος.
      Εσείς όμως προτιμήσατε τις "αυτονομίες", τους "ξανθούς" και τους Καλέντζηδες.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος19/8/23 2:09 μ.μ.

      Αυτό λέμε τόση ώρα. Ο Τέλης δίδαξε την αυτονομία στους νέους του χώρου και σιγά το κατόρθωμα . Το μόνο που ήθελε ήταν να πάρει κόσμο από τη Χρυσή Αυγή. Έφτιαξε ένα παρακλάδι του εθνικιστικού κινήματος στο οποίο επικρατεί το χάος και όλοι είναι εναντίον όλων. Σε λίγο δε θα αποδέχονται ούτε τον ίδιο για καθοδηγητή.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος15/8/23 10:05 μ.μ.

    http://www.anaktisi-mag.gr/2023/08/15/to-provlima-tis-psifiakis-ilektroniki/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος16/8/23 1:43 π.μ.

    O Τέλης επιστρέφει σε μεγάλα κέφια. Στο 3:25 κάνει τον αντισλάβο, στο 3:22 τα βάζει με το φιλοαλβανικό alter ego του. Τύφλα να έχει ο Σεφερλής. Τέτοια επιθεώρηση δεν παίζεται οπουδήποτε. Μόνο εγώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος16/8/23 10:29 π.μ.

    Και ο Χίτλερ έκανε ... στους πλουτοκράτες της Πρωσίας αλλά τα γκαρσόνια μου θέλετε και βιωματικούς αντικαπιταλισμούς όταν σήμερα είστε υπέρ της ελεύθερης αγοράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/8/23 2:48 μ.μ.

      γιατι δεν αναφερεις οτι ο χιτλερ εκανε την πιο σοσιαλιστικη πραξη που ηταν η εθνικοποιηση ολων των γαιων με σκοπο να τα δωσει στον απλο γερμανικο λαο ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΑ , αλλα μας πειραξε που ειχε καλες σχεσεις με κανα δυο πλουτοκρατες ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/8/23 4:51 μ.μ.

      Αν ανοίξουμε αυτή τη κουβέντα οι χιτλερικοί θα κρύβεστε από το διαδίκτυο για κανά 3-4 χρόνια.
      Θες να μιλήσουμε για τις αμέτρητες ιδιωτικοποιήσεις βιομηχανιών και τραπεζών που έπραξε ο Αδόλφος,για τις οποίες η Δύση τον αποθέωνε;Να πούμε για τον σιωνιστή Σαχτ και τα φιλάκια με την wall street;Επίσης δεν είναι "κανα δυο" οι πλουτοκράτες που προσκύνησε ο Χίτλερ,αλλά το σύνολο της γερμανικής αστικής τάξης.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/8/23 1:08 π.μ.

      4:51 αντε παλι με τις ιδιωτικοποιησεις . ο Χιτλερ δεν ηταν μητσοτακης να ξεπουλαει εταιριες σε ιδιωτες , οσες ιδιωτικοποιησεις εκανε ,οι ιδιωτες ηταν ειτε μελη του NSDAP ειτε φιλικα προσκειμενοι προς το Γ ραιχ και αν ετυχε σε καποια ιδιωτικοποιηση να μην ηταν κατι απο αυτα τα δυο που ανεφερα ,υπηρχε αυστηροτατος κρατικος παρεμβατισμος ...δυστυχως ή ευτυχως ο εθνικος σοσιαλισμος δεν ηταν σοσιαλισμος σαν την ΕΣΣΔ που μαλλον ευχεσαι να ηταν ...επιπροσθετα η πολιτικη δεν ειναι video game ,δηλαδη μολις βγεις στην εξουσια να τους παρεις ολους τους καπιταλιστες που θελεις και να τους εκτελεσεις ... ουτε οι ταλιμπαν δεν κανουν τετοια ... σοσιαλιστικα μετρα επραξε ο χιτλερ οπως αυτο που ανεφερα με τις εθνικοποιησεις των γαιων , οπως επισης με το folkswagen το αυτοκινητο που στοχος του χιτλερ ηταν να εχει και ο πιο φτωχος γερμανος ενα αυτοκινητο να χρησιμοποιει , καταπολεμηση της φτωχειας , κοινωνικη δικαιοσυνη , αυτα ειναι ψιλα γραμματα για εσενα αλλα σε πειραξε που δεν εκτελεσε τους πλουτοκρατες ; χαρη σε αυτα τα σοσιαλιστικα μετρα ο γερμανικος λαος εφτασε να ειναι υπερ του χιτλερ σε ποσοστα 90% ! Μπορεις να κατηγορησεις το Γ ραιχ οτι υπηρχε ελαχιστη διαφθορα ναι οπως για παραδειγμα με τον Μεσσερσμιτ που επαιρνε κυβερνητικες συμβασεις επειδη ειχε καλυτερες γνωριμιες με το κομμα σε σχεση με τον κουρτ τανκ ο οποιος εφτιαχνε εξισου καλα αεροπλανα ,για καπιταλισμο και για συνεργασια με πλουτοκρατες οταν το βιωτικο επιπεδο ηταν σε πολυ καλη κατασταση και ο γερμανος ζουσε μια χαρα χωρις να κερδοσκοπουν οι ιδιωτες και οι καπιταλιστες ,δεν μπορεις να κατηγορησεις το Γ ραιχ και τον χιτλερ .

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/8/23 12:26 μ.μ.

      Γράφεις ",οι ιδιωτες ηταν ειτε μελη του NSDAP ειτε φιλικα προσκειμενοι προς το Γ ραιχ"
      Ότι ακριβώς συμβαίνει στην Ελλάδα του Μητσοτάκη με τους κολλητούς ολιγάρχες που τσεπώνουν την ΝΔ..
      Βαρβαρότητα και καπιταλισμός,αυτός είναι ο χιτλερισμός

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/8/23 4:34 μ.μ.

      Συναγωνιστή 1:08 μην ασχολείσαι. Το γνωστό αντιφασιστικό γκαρσόνι είναι που τη μια γράφει πόσο καλός ήταν ο Χίτλερ επειδή τάχα συμμαχούσε με τους Αμερικανούς χρηματιστές και την άλλη το παίζει κομμουνιστής και τον κατηγορεί για τους ίδιους λόγους. Ο στόχος του είναι να περάσει την εικόνα ότι ο εθνικοσοσιαλισμός είναι καπιταλιστικός. Έχουν αδειάσει από πελάτες τα εστιατόρια και φτιάχνουν νέα μενού για να προσελκύσουν κορόιδα.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/8/23 11:31 μ.μ.

      Δεν είναι ο πραγματικός, χερντεριανός εθνικισμός και ΕΣ καπιταλιστικός.Ο χιτλερισμός είναι καπιταλιστικός,να μάθετε πολιτική ιστορία των ιδεών και μετά να γράφετε

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος18/8/23 12:22 π.μ.

      12:26 ειναι το ιδιο θες να πεις οι ιδιωτες υπο την επιβλεψη του χιτλερ με τους ιδιωτες υπο την "επιβλεψη" του μητσοτακη χαχαχα τι αλλο θα ακουσουμε .. μπορω να σου αναφερω αποιρα περιστατικα οπου οι ιδιωτες του σημερα κοιτουν το κερδος και παρασιτουν εις βαρος του ελληνικου λαου οπως με τη ΔΕΗ οπου η κυβερνηση δεν εβαζε πλαφον για να μην της τραβηξουν το αυτακι οι ολιγαρχες , εχεις να μου πεις καποιο παραδειγμα ή παραδειγματα οπου ο χιτλερ αφησε καπιταλιστες να παρασιτουν και να πινουν το αιμα του γερμανικου λαου ; γιατι βλεπω μονο αυθαιρετα κλισε τυπου "ο χιτλερ αφησε τους πλουτοκρατες και τους καπιταλιστες" αφηνοντας να εννοηθει οτι οι καπιταλιστες που δεν πειραξε εκαναν κακο στον γερμανικο λαο οπως κανουν σημερα ...ειναι τα ιδια κλισε που χρησιμοποιουν οι νεοεθνικιστες οπως "ο χιτλερ μισουσε τους ελληνες" ή και κλισε που χρησιμοποιουν οι ψεκ εθνικιστες τυπου "ο χιτλερ τα επαιρνε απο εβραιους και ηταν στο κολπο απο την αρχη για να χασει τον πολεμο"

      ΥΓ: μαλλον δεν θα εχεις ακουστα το Gleichschaltung της βιομηχανιας που εγινε απο τον Γκαιρινγκ ...επειδη οι βιομηχανοι του Ρουρ φιλοι του Σαχτ στεκονταν εμποδιο στην εθνικοποιηση της οικονομιας απο τον Γκαιρινγκ,εφτιαξε ο ιδιος μια κρατικη εταιρια ατσαλιου την Reichswerke Hermann Göring ενω ο Dare εκανε το αναλογο Gleichschaltung για την αγροτια σε συνεργασια με το DAF ,αυτα ειχαν ως αποτελεσμα το κομμα να συγκεντρωσει ολες τις βιομηχανιες υπο τον ελεγχο του αλλα κατα τ'αλλα ηταν υπερ της πλουτοκρατιας ...

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος16/8/23 10:31 π.μ.


    Άμα έβγαινε ο ρεμ στην εξουσία πολλοί γερμανοι καπιταλίστες δεν θα ζούσαν σήμερα για να υμνουνε το ΝΑΤΟ και την ΕΕ ο ρεμ μαλακίστηκε αντί να κρεμάσει την ... των βιομηχάνων τον χιτλερ πήγε και τον έσωσε από τα SA και ο χιτλερ πως το ξεπλήρωσε μα σκοτώνοντας τον.

    https://spartacus-educational.com/00heartfield3.jpg


    και δεν είμαι από αυτούς που μυθοποιώ τα αδέρφια στρασερ και το ρεμ άλλα έστω αυτοί ήταν πραγματικοί αντικαπιταλιστές σοσιαλιστές η μυθοποιήσει είναι ακροδεξιό μόρφωμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/8/23 12:02 μ.μ.

      Όσο οι Εθνικοσοσιαλιστές πολεμούσαν το καθεστώς στον δρόμο,ο Ρεμ έκανε διακοπές στην Βολιβία.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/8/23 5:04 μ.μ.

      Πολύ ριστοράντε διαβάζεις 12:02

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος16/8/23 11:49 π.μ.

    Δυστυχώς η υπαρκτή ακροδεξιά αυτή τη στιγμή είναι ένα κακέκτυπο ( σε όλα τα επίπεδα ) της νέας δημοκρατίας και τίποτα παραπάνω, δε θα μείνει στο τέλος τίποτα από αυτά παρά μόνο μερικές βουλευτικές αποζημιώσεις σε φίλους και φίλους φίλων. - 74

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος16/8/23 1:10 μ.μ.

    Δεν είναι προφυλακισμένοι οι Χρυσαυγίτες.Κανονικοί πολιτικοί κρατούμενοι είναι.Προφυλακισμένοι ήταν το 2014

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/8/23 5:39 μ.μ.

      χαχαχαχα ναι το πιστεψαμε , πολιτικοι κρατουμενοι οταν απαρνουνται τις ιδεες τους ... ας μην ετρωγαν τον φυσσα να μην εμπαιναν φυλακη , στις 4 δικογραφιες δεν βλεπω κατι που να γραφει οτι δικαζονται για τις ιδεες τους ωστε να ειναι πολιτικοι κρατουμενοι , αυτη ειναι προπαγανδα του χοντρου ..ειπαμε αδικη η φυλακιση τους δεν γινεται για ενα περιστατικο να βαζεις μεσα ολοκληρο κομμα (ο θεος να το κανει) , αλλα για καμια ιδεα δεν φυλακιστηκαν ...και οποιος πει οτι το συστημα ηθελε να τους βαλει φυλακη επειδη ηταν "ναζι" ή "εθνικιστες" , αν δεν ετρωγαν τον φυσα δεν θα ηταν φυλακη .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/8/23 12:11 π.μ.

      Πριν τον Φύσσα υπήρξαν άλλοι 4 φόνοι που αποδόθηκαν στην ΧΑ,αλλά ο πουθενας πλευρικός σιγά μην παραδεχτεί ότι η δίκη της ΧΑ ήταν δίωξη ιδεών.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/8/23 12:22 π.μ.

      Ποιες ιδέες έχει η Χρυσή Αυγή ιντερνετικέ εθνικιστή της φαπας;Μήπως είσαι η Ουρανία;Μήπως είσαι εκδιδόμενη του Κασιδιάρη;Η χρυσή αυγή ήταν μια πινακοθήκη ηλίθιων κρετινων που δεν είχε καμία ιδεολογία.Στην φυλακή μπήκαν γιατί ήταν πολιτικά ανεγκέφαλοι και βλάκες.Δεν μπήκαν για κανένα εθνικισμό πόσο μάλλον εθνικοσοσιαλισμό.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/8/23 1:09 π.μ.

      αλλο η αφορμη και αλλο η αιτια , το συστημα για χιλιους δυο λογους μπορει να μην ηθελε την χ.α , το θεμα ειναι οτι αμα δεν γινονταν η δολοφονια του φυσσα και δεν εκαναν καραγκιοζιλικια οι τοπικες δεν θα ηταν φυλακη .

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος16/8/23 8:30 μ.μ.

    Τέλης. Ο άνθρωπος που αφού καρφώσει συναγωνιστές στο indymedia και γράψει ύμνους για την Ρόζα Λούξεμπουργκ έρχεται να ενδιαφερθεί για την ιστορία του εθνικοσοσιαλισμού κάνοντας ερωταπαντήσεις στον εαυτό του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/8/23 12:50 π.μ.

      Πλάκα πλάκα μόνο ο γνωστός ρουφιάνος θα ήταν ικανός να τριγυρνάει χρόνια σε εθνικιστικούς ιστοτόπους και να υμνεί τον Λένιν και την Ρόζα. Μάλλον οι οικοδεσπότες αυτών των ιστοτόπων ξέρουν ποιος είναι γι αυτό του βαράνε προσοχές αντί να τον διαολοστείλουν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/8/23 2:56 π.μ.

      Αδέλφια να ξέρετε δεν έχει λολαθεί τόσο για το ξεβράκωμα που δέχεται απεινώς και de facto σε κάθε ανάρτηση. Όπως έγραψε ένας παλιός δεν τον αγγίζει....
      Έχει λολαθεί διότι βλέπει ότι δεν έχει βρεθεί ένας, ΕΝΑΣ, να τον υπερασπιστεί και να γράψει για αυτόν μια καλή κουβέντα και αναγκάζεται να γράφει σχόλια επί σχολίων μέσα στο κατακαλόκαιρο για να έχει την ψευδαίσθηση ότι διατηρεί ακεραία την χιλοκατουρημένη γεμάτη φλέγματα και ακαθαρσίες εικόνα του...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/8/23 4:59 μ.μ.

      Τώρα βρίζεις τον εαυτό σου; Τέλη κάθε φορά σπας νέα ρεκόρ τρολαρίσματος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/8/23 12:15 π.μ.

      Θες στα αλήθεια να γίνει συζήτηση εφ όλης της ύλης για να δούμε αν είμαστε περισσότεροι εμείς οι Μαύροι Φαλαγγίτες υποστηρικτές του ή εσείς οι αντίπαλοι; Πολύ ευχαρίστως να γίνει αυτή η συζήτηση με την προϋπόθεση ότι ο Μαύρος Θρήνος θα δημοσιεύει και τα δικά μας σχόλια. Όλα τα σχόλια όχι μόνο ένα στα δέκα για να περνά τη γραμμή που τον βολεύει.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/8/23 4:14 π.μ.

      Κακόμοιρε 17/8, ούτε ένας, ΕΝΑΣ!, να σε υποστηρίξει. Το ξέρεις πολύ καλά... Τώρα σύρε να βγάλεις καμία φωτογραφία στο κέντρο της Αθήνας...

      Διαγραφή
    6. Μέγας Ερωτικός18/8/23 5:50 μ.μ.

      Συναγωνιστή 18/8/23 12:25 πμ, όταν τα πάθη των εθνικοσοσιαλιστών
      γίνουν σαν τους εσπερινούς Αγίων σ’ ερημοκκλήσια μακρινά
      με τη συμμετοχή εραστών, παρθένων, εφήβων,
      και όταν αρχίσουν να ομοιάζουν με λιτανεία περίεργη,
      όμως και τόσο φυσική, στην εσωτερική κι απόκρυφη ζωή μας,
      οι μυημένοι
      στων αχράντων μυστηρίων της φυλής τα τελετουργικά
      να ετοιμάζεστε,
      γιατί θα έχει φτάσει η ώρα...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος19/8/23 10:25 π.μ.

      O ένας είναι σημαντικό μέγεθος για τα δεδομένα της αυτονομίας. Πολύ περισσότερο αν πρόκειται για Έναν εκ των εκλεκτών.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος19/8/23 1:17 μ.μ.

      Ήταν τότε η εποχή της αθωώτητας όταν εν μέσω άγριων και λυσσαλέων βασανισμων στα μπουντρούμια του Καραμανλή ξεκλεβε λίγο χρόνο και με μια κιμωλία και έγραφε στον τοίχο ποίηση ανθρώπινη

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος19/8/23 4:59 μ.μ.

      Ξεκάθαρη παραδοχή ήττας το σχόλιο του 28/823 4:14 πμ. Δεν τον συμφέρει ένας αποκαλυπτικός διάλογος γιατί θα βγουν στη φόρα τα άπλυτα πολλών ομάδων και προσώπων. Για μια ακόμη φορά βρίσκει τρόπο να επικρατεί ο Καλέντζης. Κανείς δεν μπορεί να συγκριθεί μαζί του.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος17/8/23 12:29 π.μ.

    πόνεσε πολλούς το άρθρο τελικά τι να κάνουμε ξέρουμε πόσο αλεπούδες είναι οι Σέρβοι που ακόμη και ο Σέσελι μιλούσε για σερβική Μακεδονία. χίλιες φορές με τους Κροάτες που και μπάλα ξέρουν και αυθεντικοί φασίστες είναι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/8/23 12:28 μ.μ.

      Ναι Αστέρα των Αιγών/Αρχέγονε/Βετεράνε.Ζήτω η Κροατία,η Βοσνία και η Αλβανία.Σλάβα κοκαίνα.Χίλια χρόνια εστιατόριο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/8/23 2:46 μ.μ.

      Ούτε μπάλα ξέρουν, ούτε φασίστες είναι.

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος17/8/23 12:31 π.μ.

    Για την ιστορία,ο πρώτος εθνικιστικός σοβινισμος που είναι ασύμβατος με τον ΕΣ είναι ο χιτλερισμος που κατέκτησε την Σουδητια και το Νταντσιχ εις βάρος λευκών κρατών

    Εκεί βέβαια τα φανμποι του Πλεύρη , του Μπέχλη και του Χάρη δεν βλέπουν "ονειρώξεις"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/8/23 5:13 μ.μ.

      Που χάθηκε ο "εθνικοεπαναστάτης" Μπέχλης ; Σταμάτησαν να σπαμμάρουν οι οπαδοί του στα σχόλια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/8/23 8:48 μ.μ.

      12:31 "εις βαρος λευκων κρατων" εσυ τωρα το παιζεις στρασσερικος και φασιστας και χρησιμοποιεις τσιτατα και κλισε αμερικανων που ειναι υπερ του λευκου διεθνισμου ; η ευρωπη απο τις απαρχες της ιστοριας της πολεμαει μεταξυ της δεν ηταν πρωτος ο χιτλερ ...πιο ειρωνικο ειναι οτι λες κατι τετοιο για τον χιτλερ οταν εισαι υπερ του μουσολινι ο οποιος ξεπαστρεψε τους σλαβους της λιουμπλιανας ,αρπαξε τη Ζαρα απο τους Σερβους,εδιωξε ολους τους Σλοβενους,εισεβαλε στην αλβανια,ηθελε να παρει το Πιεντμοντ απο τη γαλλια και ποσα αλλα αμα κατσω να θυμηθω και εσυ θυμηθηκες να πεις για τον χιτλερ ...παλι που και αυτα που ειπες ειναι ανιστορητα γιατι δεν αναφερεις οτι το Νταντσιχ ηταν 95 % με γερμανικους πλυθησμους ή δεν αναφερεις οτι στην περιπτωση της σουδητιας ο ιδιος ο προθυπουργος της τσεχοσλοβακιας αν θυμαμαι καλα ζητησε ενσωματωση με το Ραιχ ...να μην αναφερουμε οτι η πολωνια και η τσεχοσλοβακια ηταν αθλια κατασκευασματα των βρετανων για να κρατανε τις ηπειρωτικες δυναμεις οπως παντα εκανε η αγγλια η οποια εβαζε δευτερους και τριτους να κανουν πολεμους προς οφελος της οπως εγινε με την πολωνια και στο παρελθον την μια εναντιων των ισπανων ,μετα εναντιων των γαλλων ,υστερα εναντιων των ρωσων και στον Β ΠΠ εναντιων των γερμανων αλλα εσυ συνεχισε να ψαχνεις με το μικροσκοπιο να πεις κατι για τον χιτλερ που στην τελικη αμα το αναλυσουμε καταρριπτεται ιστορικα για κακη σου τυχη .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/8/23 11:34 μ.μ.

      Ποιος σου είπε ότι είμαι οπαδός του Μουσολίνι ρε ψυχάκια πλευρικέ;Που στην τελική τον Μουσολίνι τον είχε για είδωλο ο Χίτλερ και έσταζε μέλι το στόμα του όποτε μιλούσε για εκείνον.Απίστευτη εκτιμηση του είχε ο Αδόλφος του ιδρυτή του φασισμού

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/8/23 4:22 π.μ.

      Ντάντσιχ και Σουδητία ήταν το Ντονμπάς των Γερμανών.

      Ειδικά η Σουδητία είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ίδια περίπτωση και γεωγραφικά με το Ντονμπάς. Συνορεύει με Γερμανία-Αυστρία από δυτικά και νότια, όπως συνορεύει το Ντονμπάς με Ρωσία από ανατολικά και νότια. Και ήταν πλειοψηφικά γερμανική όπως είναι το Ντονμπάς πλειοψηφικά ρωσικό, και ήταν η κατεξοχήν βιομηχανική περιοχή της Τσεχοσλοβακίας (άρα αν την πάρεις, έχεις πάρει το 80% του ΑΕΠ της χώρας), όπως ακριβώς ήταν το Ντονμπάς για την πρώην Ουκρανία.

      Κατά τα άλλα ο Χίτλερ προφανώς και ήταν ιμπεριαλιστής του κερατά, με τον πιο πλατύ παγγερμανισμό που θεωρούσε όλη την Ευρώπη γερμανική γη του "ευρύτερου Ράιχ". Αλλά σε Ντάντσιχ και Σουδητία ειδικά έκανε ό,τι θα έκανε κάθε εθνικιστής.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/8/23 1:13 μ.μ.

      Σύμφωνα με τους ψευτοχιτλερικούς το Ντονμπάς είναι ουκρανικό πάντως,δεν κάνουν την σύνδεση ΕΣ Γερμανίας με Ρωσίας σήμερα που κάνεις εσύ.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος18/8/23 12:06 π.μ.

    Αυτός ο χαζοβιόλης "αντινατοικος" που σπάμαρε προεκλογική διαφήμιση του νατοϊκού Μπέχλη που να είναι άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/8/23 11:54 μ.μ.

      Σε ψάχνει να σε περάσει ένα μερεμετι...

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος18/8/23 2:54 π.μ.

    Μέγα Τέλη τι τους έκανες πάλι βρε; Το νέο σπαρταριστό ρουφιανιλίκι σε Σκυφτούλη και "γνωστό αναρχικό εκδότη" το διαβάσατε;;; Μύρισε γαδα το σύμπαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/8/23 3:15 μ.μ.

      Ανεβάζεις και κατεβάζεις κυβερνήσεις με τις παρεμβάσεις σου, δημιουργείς και διαλύεις ομάδες με ένα σου νεύμα, εσύ είσαι ο Κλειδοκράτωρ του χώρου και των ονείρων μας ω εκλεκτέ και λαμπρέ συνέλληνα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/8/23 7:36 μ.μ.

      Σπαρταριστό λες το εμφυλιοπολεμικό γάβγισμα ενός ημίτρελου χουντόγερου;Ήταν που ήταν ο ιππεύς,τώρα με τις ζέστες απολωλάθηκε.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/8/23 11:29 μ.μ.

      Ρε Τέλη, ρε Τέλη, ρε Τέλη

      την ρουφιανιά την παίζεις πάντα σαν μπεγλέρι

      Μες την ΓΑΔΑ το χεις στήσει το τσαρδί σου

      και με δοσίματα το βγάζεις το ψωμί σου

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/8/23 1:58 π.μ.

      πω πω τι σας έστησε πάλι ο ιππέας
      έχει ανακατέψει Εξάρχεια, φασισμό, τα πάντα όλα
      στο τέλος θα βάλει όλη τη χώρα να τσακώνεται και αυτός θα απολαμβάνει γελώντας το απεριτίφ του

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος19/8/23 3:06 π.μ.

      3:15 Οι ολίγιστοι εναπομείναντες Έλληνες είμαστε ευγνώμονες για τις σοφές διδαχές σου προς τις ανελλήνιστες λαότητες που ομνύουν για θρηνητικά φραπεδομπυρομπουζουκοσούβλακα. Ενέσκηψε ω πρεπόζιτε! Οι πλείστες όσες ιδιαιτερότητές σου δικαιολογούν πλήρως την Υψηλή αισθητική του βίου σου.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος19/8/23 2:01 μ.μ.

      Εδώ είναι το κονάκι του ιππέα. Το indy το έχει για εξοχικό.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος18/8/23 5:55 π.μ.

    Σχόλιο 1 από 3, ως προς το ζήτημα Ρεμ.

    Καθώς είμαστε στο 2023 και όχι στο 1950 και πλέον οι πηγές είναι διαθέσιμες και όλα τα αρχεία του Γ' Ράιχ έχουν ανοίξει (με τελευταία χρονολογικά αυτά που βρίσκονταν υπό τον έλεγχο της Ανατολικής Γερμανίας), δεν μπορούμε πια να μιλάμε με εικασίες. Το τι έγινε και γιατί έγινε είναι πλήρως τεκμηριωμένο ιστορικά.

    Λοιπόν.

    Η ήττα του Β' Ράιχ του 1918 και οι Βερσαλλίες με την υποδούλωση της γερμανικής οικονομίας στον αμερικάνικο δανεισμό, είχαν ως αποτέλεσμα να διεισδύσει το αμερικάνικο κεφάλαιο στις γερμανικές τράπεζες και τη βιομηχανία. Αυτό με τη σειρά του είχε ως αποτέλεσμα να δημιουργηθούν δύο αντίπαλες μεγάλες ομάδες μέσα στον γερμανικό καπιταλισμό:

    1) οι παλιοί Παγγερμανιστές, με επικεφαλής τους βασιλιάδες του άνθρακα και του χάλυβα του Ρουρ, δηλαδή τους Κρουπ, Κίρντορφ, Στίννες και Χούγκενμπεργκ, και με βραχίονά τους στον τραπεζικό τομέα την Deutsche Bank (κεντρικός τραπεζίτης τότε ο Κουρτ φον Σρέντερ).

    2) η νέα χημική και φαρμακευτική βιομηχανία (IG-Farben κλπ), και από τις τράπεζες οι Danat (Damstadt και National-Bank) και Dresdner, οι οποίες συνδέονταν με το αμερικάνικο κεφάλαιο στη Γερμανία. Ο Σαχτ, διευθυντής της Reichsbank, και ο βιομήχανος Τίσεν ήταν οι επικεφαλής αυτής της ομάδας.

    Τον καιρό της Βαϊμάρης οι δύο ομάδες είχαν κοινούς στόχους: την καταστροφή του κοινοβουλευτισμού, τον προσεταιρισμό της εργατικής τάξης σε ένα κόμμα "εθνικό" μακριά από το SPD και το KPD (να "επαναφέρουν τον εργάτη στο έθνος του, μαζί με τον εθνικό του σύντροφο, τον βιομήχανο", όπως έλεγε ο Κρουπ), την καταστολή του εργατικού κινήματος αν ο προσεταιρισμός δεν πετύχαινε, και εντέλει, αφού θα είχαν επιτευχθεί όλα αυτά, την κατάκτηση ζωτικού χώρου μέσω πολέμου.

    Ως προς αυτό το τελευταίο, όμως, υπήρχε διαφωνία. Οι παγγερμανιστές καπιταλιστές ήθελαν πόλεμο έναντι όλων, οι συνδεόμενοι με το αμερικάνικο κεφάλαιο ήθελαν πόλεμο μόνο στην Ανατολή, και συνεργασία με τη Δύση.

    "In the big banking sector after the First World War, with the incursion of American capital, two main trends emerged: with Deutsche Bank at the top, the direction that remained committed to the goal of making Germany economically and financially the strongest power it could compete with any other power, possibly also with England and the USA. And a second direction, which was closely linked to US capital and therefore, in foreign policy, urged that Germany's expansion goals lay only in the East and that the war against the Soviet Union could only be waged in close agreement with the West (the USA and England), would be prepared and carried out. In the Weimar Republic, this trend was represented primarily by the Danat Bank (Darmstadt and National Bank) and the Dresdner Bank. The most important figure in this trend, which can be described as the "American faction" in German monopoly capital, was the President of the Reichsbank, Hjalmar Schacht. This faction also had a wing in the industry camp in those companies closely associated with US capital. That was above all the Thyssen group, one of the founding groups of the United Steel Works. Alongside Hjalmar Schacht, Fritz Thyssen was the second main figure in the "American faction".

    https://kurt-gossweiler.de/der-roehm-putsch-der-keiner-war-legenden-und-tatsachen-um-den-30-juni-1934-29-30-juni-2004/

    Διόλου τυχαίο δεν είναι ότι μεταπολεμικά οι Αμερικάνοι επικυρίαρχοι της Γερμανίας χρησιμοποίησαν τον Σαχτ σε διάφορα πόστα, ούτε ότι ο Τίσεν ήταν ακριβώς εκείνος ο καπιταλιστής που τα έσπασε με τον Χίτλερ το 1939 όταν πάρθηκε η απόφαση για πόλεμο κατά των Αγγλογάλλων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος18/8/23 5:57 π.μ.

    Σχόλιο 2 από 3, ως προς το ζήτημα Ρεμ.

    Τους πρώτους μήνες του 1934, οι εργάτες στη Γερμανία είχαν αρχίσει να "τσινάνε" με τα μέτρα έκτακτης ανάγκης (συνέχεια των "Μνημονίων" της Βαϊμάρης) που εφάρμοζε ο Χίτλερ, τα αντικαπιταλιστικά αισθήματα των εργατών όχι μόνο δεν είχαν δαμασθεί (η δάμασή τους ήταν η βασική επιθυμία που έκανε τον γερμανικό καπιταλισμό να δεχτεί την άνοδο του Χίτλερ) αλλά αυξάνονταν, και στις (εγκεκριμένες από το ναζιστικό κράτος, επίσημες) εργατικές συνελεύσεις οι χιτλερικοί διορισμένοι εργατοπατέρες μαυρίζονταν.

    "For a long time, the overwhelming majority of German workers clearly opposed the Nazi dictatorship. This was shown very impressively in the elections of the Confidence Councils in the factories, which took place in March-April 1934 and in which around 75 percent of the workers entitled to vote rejected the Nazi candidates either directly by saying “No” on the ballot or by abstaining. (11) Even a year later, according to the information published in the Nazi press! – despite the now much sharper terror, still 30 to 40 percent of the workers in the Confidence Council elections, directly or indirectly, against the Nazi candidates. (12) As a result, no more Confidence Council elections were held in the years that followed."

    https://kurt-gossweiler.de/faschismus-und-antifaschistischer-kampf-gestern-und-heute/

    Τέλος, υπήρχε ο παράγοντας στρατός. Η Ράιχσβερ ως τότε έδινε όρκο στον πρόεδρο της δημοκρατίας, και όσο αυτός ήταν ο Χίντενμπουργκ, δικός τους άνθρωπος, δεν υπήρχε πρόβλημα. Θα πέθαινε σύντομα όμως αυτός, και ο Χίτλερ θα έπρεπε να τα βρει με τους αξιωματικούς αν θα ήθελε αυτοί να τον ακολουθούν πιστά στο μέλλον. Οι αξιωματικοί από τη μεριά τους, για να δεχτούν να δώσουν όρκο στον Χίτλερ, θα του ζητούσαν κάτι. Οι επιτελάρχες φον Μπλόμπεργκ και φον Ραϊχενάου είχαν κάνει γνωστή τη δυσφορία τους για τα SA από φόβο μήπως αυτά εξελιχθούν σε παράλληλο στρατό. Οι καπιταλιστές πάλι δυσφορούσαν με την εργατίστικη ρητορεία των SA, πόσο μάλιστα σε μια περίοδο που έπρεπε η γερμανική οικονομία να "σηκώσει τα μανίκια" σε ρυθμούς στρατιωτικοποιημένης εργασίας, και το τελευταίο πράγμα που θα ήθελαν ήταν συνδικαλισμοί και εργατικές διεκδικήσεις μέσα στα εργοστάσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος18/8/23 6:01 π.μ.

    Σχόλιο 3 από 3, ως προς το ζήτημα Ρεμ.

    Τρεις λόγοι λοιπόν συνέβαλαν στην εξόντωση των SA:

    1) ο φιλοαμερικανισμός του μισού κομματιού της γερμανικής αστικής τάξης: τα SA διαλαλούσαν παντού ότι θα πολεμήσουν τις δυτικές δημοκρατίες, και αυτό οι Σαχτ, Τίσεν και IG-Farben δεν το ήθελαν. Αυτοί εξ αρχής ήταν κατά των SA, και ήταν οι πρώτοι που πίεσαν τον Χίτλερ προς την εξόντωσή τους. Ως υποχώρηση προς αυτούς πρέπει να θεωρείται η δολοφονία Σλάιχερ, ο οποίος δεν ήταν επαναστάτης και ούτε είχε σχέση με τα SA, αντίθετα ήταν στρατηγός, Πρώσος και αριστοκράτης, αλλά προσέβλεπε σε πολιτική ειρηνικής συνύπαρξης με τη Σοβιετική Ένωση.

    2) ο αντεργατισμός ολόκληρης της αστικής τάξης. Ο Κρουπ δεν είχε πρόβλημα με τον αντιαμερικανισμό των SA, όπως είχε ο Τίσεν. Είχε όμως πρόβλημα με τις εργατικές διεκδικήσεις, και η ομάδα του ήταν η δεύτερη χρονολογικά που πίεσε τον Χίτλερ να τους εξοντώσει. Ο βιογράφος του Κρουπ, William Manchester (The Arms of Krupp 1587-1968) γράφει ότι ο τελευταίος άνθρωπος που είδε ο Χίτλερ πριν τη νύχτα των μεγάλων μαχαιριών ήταν ο Κρουπ.

    3) ο φόβος της πρωσο-γιουνκερικής στρατο-γραφειοκρατίας για τη μαζικότητα των SA, που έκανε τους στρατηγούς να γίνουν η τρίτη ομάδα που πίεσε τον Χίτλερ. Με αυτούς συντάχθηκαν οι Χίμλερ και Γκαίρινγκ, από φόβο ότι τα SA έθεταν σε κίνδυνο τις δικές τους θέσεις στον κρατικό μηχανισμό (Χίμλερ αρχηγός SS και Γκαίρινγκ αρχηγός Γκεστάπο). Αυτοί βεβαίωσαν τους στρατηγούς ότι τα δικά τους σώματα, σε αντίθεση με αυτά του Ρεμ, δεν θα απειλήσουν την ημι-φεουδαρχική ιεραρχία του στρατεύματος, βασισμένη στους Πρώσους "φον". (Ως υποχώρηση σε αυτούς, αλλά και στη φιλοαμερικανική μερίδα κεφαλαιοκρατών, πρέπει να ειδωθεί και η καρατόμηση του αρχηγού ΓΕΕΘΑ von Hammerstein το Γενάρη του 1934, και η αντικατάστασή του από τον φον Φριτς, άνθρωπο του φον Μπλόμπεργκ. Ο Hammerstein ήταν ο θεμελιωτής της γερμανοσοβιετικής μυστικής στρατιωτικής συνεργασίας επί Βαϊμάρης και θεώρησε ασύμφορο τον τερματισμό της συνεργασίας με την ΕΣΣΔ από τον Χίτλερ).

    Όλες αυτές οι ομάδες μεγάλων συμφερόντων, καθεμιά για δικούς της λόγους, είχαν συμφωνήσει στην εξόντωση των SA.

    Η πράξη αυτή λοιπόν ήταν το διαπιστευτήριο του Χίτλερ στον γερμανικό συντηρητισμό, οικονομικό και στρατιωτικό, προκειμένου να κερδίσει τη μακροχρόνια εύνοιά τους. Και την κέρδισε. Κι εδώ είναι η σύνδεση της 30ής Ιουνίου 1934 με την 20ή Ιουλίου 1944: τότε, στις 20-7-1944, το γερμανικό κεφάλαιο και η ιεραρχία της Βέρμαχτ στήριξαν κατά συντριπτική πλειοψηφία τον Χίτλερ, αφήνοντας εντελώς αβοήθητα τα δικά τους παιδιά, τον αστό Goerdeler και τους στρατοκράτες Ρόμελ, Μπεκ και Στάουφενμπεργκ. Προτίμησαν ως την τελευταία στιγμή τον Χίτλερ, κι ας ήταν βέβαιη η ήττα στον πόλεμο. Και τον προτίμησαν ακριβώς επειδή είχε αποδείξει ότι είναι ο καλύτερος φρουρός των συμφερόντων τους απέναντι στη λαϊκή επανάσταση. Το είχε αποδείξει στις 30-6-1934.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/8/23 12:07 μ.μ.

      Άψογος.Ας τραγουδάνε όσο θέλουν κάτι πιστοί χιτλερικοί δήθεν αυτόνομοι με όρκους πίστης τώρα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/8/23 10:11 π.μ.

      Χιτλερικοί και αυτόνομοι δεν γίνεται.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος18/8/23 12:29 μ.μ.

    Καλά τόση παρέα με τον φον Βουλπιώτεν έκανες και χρειάζεσαι google translate για γερμανικά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/8/23 12:22 π.μ.

      Για εσάς το έβαλα το google translate.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/8/23 1:16 π.μ.

      Ομαδική παράκρουση σας έπιασε όλους; Δεν είμαι αυτός που υπονοείς! Ένα λαϊκό παιδί είμαι που θεωρώ κάθε τίμιο αγωνιστή της Ιδέας σύντροφό μου στην πάλη για την ανατροπή του καπιταλισμού. Αν δεν σέβεσαι εμένα, σεβάσου τουλάχιστον τους βετεράνους του χώρου που έφαγαν τα νιάτα τους σε κάτεργα και διώξεις. Και αν θες να ξέρεις τα γερμανικά μου είναι εξόχως ικανοποιητικά για να συνουσιάζομαι όλο το καλοκαίρι με ευειδείς παραθερίστριες.

      Und weil der Prolet ein Prolet ist, drum wird ihn kein anderer befrei'n. Es kann die Befreiung der Arbeiter nur das Werk der Arbeiter sein.

      And because a prole is a prole, no one else will free him. The liberation of the working class can only be the job of workers.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/8/23 1:32 π.μ.

      Γιατί αρνείστε να παραδεχτείτε ότι σας ξέσκισε για μια ακόμη φορά;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/8/23 3:05 π.μ.

      Βουλπιώτεν, Σίτσα, κόμης του Σουλίου, σκύθης ιππέας, λάκων μαχητής, σπουδαστής στην γερμανία, αεροπλανιστής, αγέρωχος ακτιβιστήςγκαζακιστής, αθώο θύμα του καραμανλισμού (τενίστας) στα κάτεργα της δημοκρατίας, δάσκαλος χιλιάδων εφίππων, μύστης του πλατωνισμού, μέλος 4μελους ΣΟ, τελειόφοιτος του Κασάη και το παραμύθι δεν έχει όρια. Αξιέπαινο όμως ότι τα έχει πιστέψει σε τέτοιο βαθμό που για αυτον είναι η αλήθεια. Α έχει και ιδιωτικό μουσείο στην Γερμανία.
      Αρίστο μόνο μη δίνεις ζωντανές συνεντεύξεις απο εδώ και μπρος, αφοσιώσου στο να γηροκομείς κανένα χούφταλο γιαταλλιώς θα αναγκαστείς να δουλέψεις για πρωτη φορά στα 70φεύγα σου.
      Σε ζηλεύω ρε

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος19/8/23 3:33 π.μ.

      Είστε αντιφασίστας;

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος19/8/23 9:23 μ.μ.

    Τέλη,Τέλη,Τέλη
    κάλπικε ντουνιά
    μ' έκανες κουρέλι
    δεν σ' αντέχω πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.