Μήνυμα προς την Εθνικιστική Νεολαία.
Κόντρα στον άνεμο ακόμα πιο δυνατοί και στέκοντας όρθιοι στον κόσμο όπου τα πάντα σβήνουν ή ακολουθούν μια συγκεκριμένη διαδρομή σήψεως περιμένοντας και αυτά τη σειρά τους προς τον θάνατο, εμείς καταφέραμε και επιβιώσαμε.
Όχι, δεν είμαστε εδώ για να σώσουμε ότι ήδη νεκρό, αλλά για να δώσουμε ελπίδα και φωνή σε ότι στέκεται ακόμη Ορθό. Από την πρώτη κιόλας δράση μας φάνηκε ότι αυτή η αυτόνομη συλλογικότητα δεν είναι κάτι συνηθισμένο , αλλά κάτι το διαφορετικό , το νέο.
Ουδέποτε ενδιαφερθήκαμε εξάλλου να προχωρήσουμε σε κινήσεις που ήδη κάποιοι πραγματοποιούν σε μια … εθιμοτυπική βάση, καθότι τόσο πεπαλαιωμένες σίγουρα θα κουράσουν τον κόσμο.
Όχι ότι ο Μαύρος Κρίνος είναι συσπείρωση που ενδιαφέρεται για την άποψη του μαζανθρώπου, αλλά όπως είπαμε και πιο πριν δεν είμαστε εδώ για να αναστήσουμε ότι ήδη είναι νεκρό.
Με τα θέματα και τις παρεμβάσεις που καταπιάνεται η ομάδα μας δεν μπορούμε να σας εγγυηθούμε για το αν θα σας εκφράζουν ή όχι.
Αλλά θα πρέπει όμως να σας πούμε ότι σε μια Εθνικoεπαναστατική σκέψη δεν χωράνε καλούπια και δογματισμοί αυτός εξάλλου είναι και ένας από τους σκοπούς της ομάδας του Μαύρου Κρίνου, να σπάσει τα καλούπια του παρελθόντος.
Ποιος εξάλλου ουδέποτε ήταν αυτός που μας έδωσε τα εφόδια να πετάξουμε τις παρωπίδες ;
Ουδείς !
Συναγωνιστές, δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα σας πούμε ποιον δρόμο θα πρέπει να ακολουθήσετε, εμείς δεν είμαστε ούτε κόμμα ούτε κλασσική οργάνωση του «χώρου» , ποιο εξάλλου το όφελος μας απέναντι σας ;
Θα πρέπει όμως να ξέρετε ότι ο Πολιτικός Στρατιώτης δεν εκφράζει κανέναν μικροπολιτικό σκοπό.
Η «συμβουλή» λοιπόν η δικιά μας είναι η εξής : Πετάξτε τις αλυσίδες σας !
Ο Εθνικοσοσιαλιστής δεν χρειάζεται δεσμά για να προχωρήσει, και όποιος θεωρεί κάτι τέτοιο αναγκαίο, σίγουρα αυτός δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστής.
Ο Εθνικοσοσιαλιστής πρωτίστως αναπτύσσεται εσωτερικώς και μετά πλέον είναι σε θέση να χαράξει την πορεία του. Μα θα μου πείτε, υπάρχουν πολλές πορείες ; Ασφαλώς και υπάρχουν.
Κανείς δεν είναι πραγματικά σε θέση να σας πει ποια πορεία πρέπει να ακολουθήσετε, αυτός που μπορεί να το κάνει αυτό είναι μόνο ο εαυτός σας.
Σπάστε λοιπόν τα δεσμά σας σύντροφοι , σκοτώστε αυτόν τον σκλάβο που από γεννησιμιού κατοικεί μέσα σε όλους τους ανθρώπους. Όταν πραγματικά το κάνετε αυτό η Επανάσταση πλέον δεν θα 'ναι κάτι το απόμακρο για εσάς , αλλά κάτι το εφικτό.
Ξέρετε υπάρχουν δυο ειδών επαναστάσεις, η εσωτερική και η εξωτερική χωρίς την πρώτη η δεύτερη δεν είναι δυνατή. Εμείς λοιπόν είμαστε εδώ και σας λέμε ξεκάθαρα ότι είμαστε στο πλευρό σας !
Όχι σαν καθοδηγητές , ούτε σαν αρχηγοί και υπαρχηγοί ως συνήθως , αλλά αυτήν την φορά ως Σύντροφοι και Συναγωνιστές !
Εμείς ήδη σηκώσαμε την σημαία της Αμφισβήτησης. Την αμφισβήτηση του σύγχρονου ψευδούς κόσμου.
Σας καλούμε λοιπόν και σας στο κοινό μετερίζι, με ένα κάλεσμα συντροφικό, επαναστατικό δίχως όρους , σε όλους εσάς που παραμείνατε ακόμη ζωντανοί, αληθινοί και αγνοί μέχρι το τέλος.
Σε όλους εσάς , τους γεννημένους Επαναστάτες !
Κάποια μέρα σε αυτή την κοινωνία η Επανάσταση δεν θα ναι ουτοπία !
Οι Ρουμάνοι Εθνικιστές και Πατριώτες δείχνουν τον δρόμο !
Πρωταγωνιστούν οι Ρουμάνοι Εθνικιστές και Πατριώτες στις κινητοποιήσεις ενάντια στην διεφθαρμένη - και άκρως φιλοσιωνιστική - κυβέρνηση συμμαχίας.
Αφορμή για τις διαδηλώσεις τα σχέδια της κυβέρνησης να διαλύσει το σύστημα υγείας και να ενισχύσει τις πρωτοβουλίες ιδιωτών με συνέπεια τον αποκλεισμό του λαού από την δωρεάν ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Μετά την παραίτηση του παλαιστινιακής καταγωγής υφυπουργού υγείας ο οποίος και επέκρινε νομοσχέδιο του υπουργείου, χιλιάδες κατέβηκαν στον δρόμο και τσάκισαν τα ένστολα σκυλιά του καθεστώτος.
Όπως αναφέρουν διάφορες πηγές: «Το απόγευμα της Κυριακής διαδηλωτές πέταξαν πέτρες εναντίον μονάδων αντιμετώπισης ταραχών της αστυνομίας, που έκαναν εκτεταμένη χρήση δακρυγόνων.
Κάδοι απορριμμάτων πυρπολήθηκαν κοντά στο Πανεπιστήμιο του Βουκουρεστίου, στο κέντρο της πρωτεύουσας. Επεισόδια αναφέρθηκαν και στην πλατεία Ουνιρίι, στο κέντρο της ρουμανικής πρωτεύουσας.
Οι διαδηλωτές ζητούν από τον πρόεδρο Τράιαν Μπασέσκου και την κεντρώα κυβέρνηση συμμαχίας υπό τον πρωθυπουργό Έμιλ Μποκ να παραιτηθούν.
Κρατώντας ρουμανικές σημαίες και ηχώντας σφυρίχτρες, οι διαδηλωτές φώναζαν «παραιτηθείτε» και κρατούσαν πανό που έγραφαν «θέλουμε σεβασμό» και «όχι άλλη διαφθορά». Εκατοντάδες άνθρωποι διαδήλωσαν και σε άλλες περίπου 20 πόλεις, όπως η Τιμισοάρα, το Ιάσι κ.ά»
Viktor Padellaro: φυλακισμένος Σουηδός ακτιβιστής εθνικιστής για τα δικαιώματα των ζώων.
Ο Viktor Padellaro είναι ένας Σουηδός ακτιβιστής για τα δικαιώματα των ζώων. Είχε κατηγορηθεί και εν τέλει συλληφθεί για εμπρησμό εναντίον της αλυσίδας εστιατορίων Mc Donalds, για την αποστολή 17 απειλητικών επιστολών (επιστολών - βομβών) προς βιομηχανίες γούνας και την καταστροφή ενός εστιατορίου που σέρβιρε στους πελάτες κρέας από καρχαρία.
Ο Viktor Padellaro υποστηρίζει τον αγώνα για την απελευθέρωση και τα δικαιώματα των ζώων, σαν προέκταση του αγώνα ενάντια στον καπιταλισμό και την παγκοσμιοποίηση, λόγω της ασύδοτης εκμετάλλευσης της φύσης και των ζώων με σκοπό το κέρδος.
Κινείται σ' έναν ανθρωποκεντρικό άξονα και τρέφει μεγάλο σεβασμό για τη φύση και την φυλή του. Για γράμματα συμπαράστασης και υποστήριξης ισχύει η παρακάτω διεύθυνση:
Viktor Padellaro (11/11 7-4)
Ullevigaten 11, Box 216401
23 Gothenburg, Sweden
πηγή:
Ελεύθερο Συλλογικό Μέσο Ενημέρωσης Antistasi Info
Ανταπόκριση από το εθνικό κοινωνικό χαράκωμα της «Χαλυβουργίας Ελλάδος».
του Σπάρτακου.
Σήμερα Κυριακή (15.01.2012) ομάδα συναγωνιστών της Αυτόνομης Κίνησης «Μαύρος Κρίνος» έδωσαν το παρών - για δεύτερη φορά μέσα σε 12 ώρες - εκεί όπου οι Έλληνες εργάτες της «Χαλυβουργίας Ελλάδος» ιδιοκτησίας του Μάνεση δίνουν τον σκληρό αγώνα για τα δικαιώματα τους.
Η υποστήριξη μας είχε υλική και ψυχική διάσταση πάντα στα πλαίσια των δυνατοτήτων της ομάδας μας. Είδαμε τα αδέρφια μας τους εργάτες να στέκονται υπερήφανοι μέσα στο κρύο και να κρατάνε την απεργιακή κινητοποίηση ζωντανή για μια ακόμα μέρα.
Αμέσως τους μιλήσαμε και τους είπαμε ότι είμαστε Αυτόνομοι Εθνικιστές και παρά το γεγονός ότι κάποιοι από αυτούς ουδεμία σχέση έχουν με τον ευρύτερο εθνικιστικό «χώρο» (αν και πάρα πολλοί ασπάζονται τις πατριωτικές απόψεις) μας δέχθηκαν με καλοσύνη στο χώρο τους.
Μας πρόσφεραν τσιγάρο (αν και ο γράφων είναι αντικαπνιστής) και συζητήσαμε για αρκετή ώρα μαζί τους. Ανέφερα ρητά ότι για εμάς τους Αυτόνομους Εθνικιστές η «Χαλυβουργία Ελλάδος» είναι ένα εθνικό κοινωνικό χαράκωμα όπου ο ελληνικός λαός μάχεται για επιβίωση και αξιοπρέπεια όπως σε κάθε εθνικό πόλεμο. Ανέφερα ότι δεν είμαστε στον χώρο από αισχρή «φιλανθρωπία» αλλά από καθήκον !
Το έθνος είναι οι εργαζόμενοι, είναι οι εργάτες του σώματος και του πνεύματος οι οποίοι μαζί με τις εθνικές (και όχι τις αστικές) ένοπλες δυνάμεις συγκροτούν αυτό που λέμε Πατρίδα. Το έθνος δεν είναι το κάτεργο των καπιταλιστών και οι έλληνες εργάτες και πατρίδα έχουν και την αγαπούν όπως αγαπούν και την οικογένεια τους.
Πόλεμος ενάντια στους εργάτες σημαίνει πόλεμος ενάντια στο έθνος. Είμαστε λοιπόν στο χαράκωμα για να σταθούμε πλάι στους καταπιεζόμενους Έλληνες. Όπου ο Έλληνας μάχεται να σπάσει τα δεσμά της καταπίεσης είμαστε δίπλα του.
Μου μίλησαν με απογοήτευση και πίκρα για την αισχρή δημοσίευση σε γνωστή ακροδεξιά ιστοσελίδα όπου ο αρθρογράφος καταδικάζει και περιφρονεί τον αγώνα τους. Κατέβασα το κεφάλι και για λίγο δεν μίλησα. Μετά όμως ανέφερα περήφανα ότι όλος ο Αυτόνομος Εθνικιστικός «χώρος» είναι στο πλάι τους όχι με λόγια αλλά με πράξεις όπως η παρουσία μας στον χώρο από την 1η μέρα της απεργίας !
Μας ανέφεραν τις σκληρές συνθήκες εργασίας και μας εξήγησαν πως πετιούνται στο δρόμο μετά από τόσα σκληρά χρόνια εργασίας. Δώσαμε τα χέρια σφιχτά όχι «γλυκανάλατα» όπως συνηθίζουν αυτοί που μαζεύουν «ψηφαλάκια» για τις εκλογές και κοιταχτήκαμε στα μάτια.
Φεύγοντας από το χώρο του εργοστασίου μαζί με τους υπόλοιπους συντρόφους ήμουν υπερήφανος για την εκπλήρωση έστω στο ελάχιστο ενός καθήκοντος που μας καλεί να υπερασπιστούμε αγώνες και ιδέες.
Λυπημένος που δεν βοήθησα ακόμα περισσότερο αλλά και οργισμένος γιατί κάποιοι που μιλούν για Πατρίδα και Σοσιαλισμό πάντα ΑΠΕΧΟΥΝ όπου διαμελίζονται και δολοφονούνται Έλληνες εργάτες από τους καπιταλιστές και τους εξουσιαστές.
Όμως εμείς ως Αυτόνομοι Εθνικιστές δώσαμε το παρών για πολλοστή φορά και θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τους συμπατριώτες μας !
Πόλεμο στον Πόλεμο των Καπιταλιστών ! Οι εργάτες έχουν Πατρίδα !
Αντισταθείτε στην κυβέρνηση ανδρείκελο των τραπεζιτών της Σιωνιστικής Ε.Ε. !
Ενάντια στην φιλοσιωνιστική ακροδεξιά και την καθεστωτική ακροαριστερά !
Κάθε Ιανουάριο φαίνεται μας κάνει ποδαρικό και ένας εγκληματίας πολέμου.
"Κάθε Ιανουάριο φαίνεται μας κάνει ποδαρικό και ένας εγκληματίας πολέμου: πέρυσι επίσημος προσκεκλημένος της κυβέρνησης του ΠαΣοΚ ο αρχηγός του Ισραηλινού Επιτελείου Ναυτικού Ελιέζερ Μάρομ.
Φέτος προσκεκλημένος της κυβέρνησης ΠαΣοΚ - ΝΔ - ΛΑΟΣ ο Υπουργός Άμυνας Εχούντ Μπάρακ, ο οποίος ευθύνεται για την σφαγή 918 Παλαιστίνιων αμάχων, μεταξύ των οποίων 318 παιδιών στη Λωρίδα της Γάζας κατά την επιχείρηση «Χυτό Μολύβι» το 2008 - 2009"
“Επιδρομή στον Πειραιά” του Μιχάλη Γενίτσαρη.
Ρεμπέτικο που αφορά τον βομβαρδισμό του Πειραιά από τους
Δημοκράτες της Συμμαχικής πολεμικής αεροπορίας στις 11.01.1944
"Εθνική Αυτονομία": εφημεριδάκι δρόμου (Ιανουάριος 2012).
Πρόκειται για μια μηνιαία αυτοοργανωμένη προσπάθεια τεσσάρων σελίδων, την οποία μπορείτε να κατεβάσετε και να αναπαράγετε ελεύθερα (στη μια όψη στις στήλες "χρήσιμες ιστοσελίδες" και "επικοινωνία" μπορεί κανείς να συμπληρώσει ελεύθερα χειρόγραφα τα στοιχεία που επιθυμεί).
Η αναπαραγωγή του γίνεται απλά σε εκτυπωτή, μπρος - πίσω A4 που μετά διπλώνει σε μέγεθος Α5.
Στηρίξτε τα εναλλακτικά μέσα έκφρασης, διαδώστε όπου μπορείτε τη φωνή των Ελεύθερων Εθνικιστών.
[σελίδες 1&4] [σελίδες 2&3]
πηγή
Μήνυμα στήριξης απο τους συναγωνιστές της Ρωσίας για την διαμαρτυρία στις αγγλικές βάσεις.
Οι Αυτόνομοι Εθνικιστές Ρωσίας "ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ" σε γραπτή τους ανακοίνωση θέλουν να εκφράσουν την αλληλεγγύη τους στους Έλληνες συντρόφους που αγωνίζονται ενάντια στους ιμπεριαλιστές που κατέχουν παράνομα τη γη τους!
Με τη σειρά μας θέλουμε να εκφράσουμε την ευχαρίστηση μας για την στήριξη και θέλουμε να στείλουμε το μήνυμα της ενότητας και της αλληλεγγύης στους Αυτονόμους Συναγωνιστές ανά το παγκόσμιο.
5ο φύλλο για το εφημεριδάκι δρόμου "Αντίσταση"
Αυτό το έντυπο αποτελείται από τα σημαντικότερα άρθρα επικαιρότητας που γράφουμε όλοι μας και αναπαράγεται σε φωτοτυπίες από όλους μας.
Σκοπό έχει να διαδώσει την φωνή μας έξω από το διαδίκτυο, αλλά και να διαφημίσει το μέσο αυτό στο οποίο συνεργαζόμαστε.
Διαβάστε εδώ οδηγίες αναπαραγωγής και διανομής.
Στην τελευταία σελίδα υπάρχει επίσης κενός χώρος για όποιον επιθυμεί να βάλει κάποια στοιχεία επικοινωνίας ή κάποιας τοπικής ομάδας ή οργάνωσης.
Κατεβάστε το νέο φύλλο από εδώ.
πηγή: Antistasi.info
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης (04.03.1851 - 03.01.1911)
του M.N.F.
Σαν σήμερα ακριβώς πριν από 101 χρόνια, πέθανε ο Άγιος των Γραμμάτων, «η κορυφή των κορυφών» κατά τον Κ. Π. Καβάφη, ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες λογοτέχνες, ο Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης.
«Ὁ Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης, ποιητὴς μὲ τὸν πεζὸ τὸ λόγο, καὶ κάποτε,μὰ πολὺ σπάνια, μὲ τὸ στίχο, ἕνας ἀπὸ τοὺς ξεχωριστοὺς ἁρμονικοὺς ἀντιπροσώπους τῆς νέας καὶ ἄμουσης ἀκόμα σὲ πολλὰ ἑλληνικῆς ψυχῆς»
Κωστῆς Παλαμᾶς, Ἡ Μοῦσα τοῦ Παπαδιαμάντη
«Όπου καὶ νὰ σᾶς βρίσκει τὸ κακό, ἀδελφοί ὅπου καὶ νὰ θολώνει ὁ νοῦς σας μνημονεύετε Διονύσιο Σολωμὸ καὶ μνημονεύετε Ἀλέξανδρο Παπαδιαμάντη»
Ὀδυσσέας Ἐλύτης, Τὸ Ἄξιoν Ἐστί
«Ὁ Μακρυγιάννης εἶναι ὁ πιὸ σημαντικὸς πεζογράφος τῆς νέας Ἑλληνικῆς Λογοτεχνίας, ἂν ὄχι ὁ πιὸ μεγάλος, γιατί ἔχομε τὸν Παπαδιαμάντη»
Γιῶργος Σεφέρης, Ἕνας Ἕλληνας - ὁ Μακρυγιάννης
Μπορεί η χριστιανοπρεπή ιδιοσυγκρασία του που διαμόρφωσε, λόγω του οικογενειακού περιβάλλοντος, να φαντάζει ξένη εμπρός στην Κοσμοθεωρία μας, δεν μπορούμε όμως να παραβλέψουμε το μεγάλο συγγραφικό του έργο που τον κατέστησε γνήσιο συνεχιστή της Ελληνικής Λογοτεχνίας που έχει τις ρίζες της στην Κλασσική Εποχή της Αρχαιότητας.
Ο Παπαδιαμάντης βέβαια με την στάση του και με τον τρόπο ζωής του υπήρξε ένας καθαρά Δωρικός Χαρακτήρας. Λιγομίλητος. Του άρεσε η μοναξιά και η απομόνωση. Δεν έπιανε εύκολα φιλίες και ήταν πάντα επιφυλακτικός, κλεισμένος στον εαυτό του.
Ελάχιστοι ήταν οι φίλοι του. Του άρεσε να ζει στον κλειστό εσωτερικό του κόσμο και να ζητά την πνευματική ανακούφιση, ακολουθώντας μια ζωή συνεχούς ασκητισμού.
Υπήρξε από τους πιο αυθεντικούς εκπροσώπους των Ελληνικών γραμμάτων, μακριά από τους λογίους, τους δημοσιογράφους και την κοινωνία της εποχής του. Ο Γρηγόριος Ξενόπουλος τον τίμησε με μια από τις καλύτερες κριτικές μελέτες του.
Συγκεκριμένα ο Κώστας Αθάνατος κήρυξε ότι: «μετά τον Σολωμόν μόνον ο Παπαδιαμάντης υπάρχει σοβαρός εις τα νεοελληνικά γράμματα».
Ο Φώτος Πολίτης με ένα αξιοπρόσεκτο άρθρο του, ανάμεσα στα άλλα έγραψε: «Έλλην γνήσιος και συγγραφεύς ισχυρός εχάρισε σελίδας εξόχου αγνότητος και ηθικής ρώμης».Το έργο του υπήρξε πολυδιάστατο.
Συγκεκριμένα μετά την έκδοση των Απάντων του, η κριτική είχε στη διάθεση της όλο το έργο του συγγραφέα. Μέσα στο έργο του ο Παπαδιαμάντης μιλάει για την αρετή και την κακία, για τον αγώνα της εξύψωσης του ελληνικού έθνους.
Επίσης μιλάει για την πολιτική κατάντια του καιρού του και προτείνει τα μέτρα για την ηθική ανάπλαση, για την παιδεία, το χτύπημα του λογιοτατισμού και την αληθινή ανόρθωση της παιδείας με το ζωντανό πνεύμα της λαϊκής παράδοσης.
Χτύπησε τους γραμματοσοφιστές, τους τοκογλύφους και τους δημαγωγούς.Συγκεκριμένα στο έργο του "Χρήστος Μηλιόνης" καταφέρνει να ξαναζωντανέψει την Κλεφτουριά, τα ηρωικά χρόνια της Εθνικής Αντίστασης επί Τουρκοκρατίας.
Εκεί, κατά τον συγγραφέα, η λαϊκή ψυχή, παρατημένη από την ηγεσία της, πήρε στα χέρια της την τύχη του Έθνους. Ο Παπαδιαμάντης πιστεύει πως η Επανάσταση δεν δικαιώθηκε. Ο λαός, που πολέμησε για να βρει την ελευθερία του, «απλώς και μόνον μετήλλαξεν τυράννους».
Κατά τον συγγραφέα, οι τύραννοι αυτοί είναι ξενόδουλοι, λογιότατοι γραμματοσοφιστές, που με τις νόθες εκλογές κάθονταν στην πλάτη του φτωχού λαού, που τον περιφρονούσαν κιόλας. Την άθλια αυτή μετεπαναστατική κοινωνία θέλησε να στηλιτεύσει με το έργο του αυτό.
Τον πυρήνα του έργου του τον πήρε από το γνωστό δημοτικό τραγούδι για τον ηρωικό θάνατο του Χρήστου Μηλιόνη. Με το έργο αυτό δίνει την εικόνα μιας Κλεφτουριάς με αγνό ηρωισμό και ασίγαστη πίστη για την ελευθερία.
Στο δεύτερο έργο του «Οι έμποροι των εθνών», χτυπάει τους τοκογλύφους ξαναζωντανεύοντας την Βενετοκρατία στα Ελληνικά νησιά και πλάθοντας με δαντικές εικόνες την αγριότητα των Βενετών και των Γενοβέζων, κατακτητών.
Αυτοί είναι «οι έμποροι των εθνών» που η δίψα του χρήματος τους μεταβάλλει σε λύκους και απαίσιους φονιάδες των ήσυχων ανθρώπων των ελληνικών νησιών.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον προκαλεί και το τρίτο μυθιστόρημα του Παπαδιαμάντη «Η Γυφτοπούλα» που είναι ένα μυθιστόρημα της Άλωσης, ο θρήνος της Πόλης, από ένα μεγαλοϊδεάτη και Βυζαντινό, τον περίφημο φιλόσοφο Γεώργιο Γεμιστό Πλήθωνα.
Το συγκεκριμένο μυθιστόρημα είχε μεγάλη επιτυχία στο κοινό, και μάλιστα λόγω της αφάνειας και της αινιγματικής προσωπικότητας του συγγραφέα δημιουργήθηκε ένας θρύλος γύρω από το όνομα του Παπαδιαμάντη και συχνά τον παρομοίαζαν με μάγο και υπεράνθρωπο.
Έδειξε την Ελληνικότητα του με τις βαθύτερες μελέτες του στην Αρχαιότητα, στην Αλεξανδρινή εποχή, στη Βυζαντινή εποχή και την εποχή της Τουρκοκρατίας. Υποστήριξε από τη μια πλευρά την πνευματική αναγέννηση, ενώ από την άλλη, στενά δεμένος με την παράδοση, προσπάθησε να την ανασύρει στη ζωή.
Άνευ ψεύδους ουδεμία υπόθεσις ευοδούται.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης "Χρήστος Μηλιόνης"
Η εκδίκηση μας θα είναι το γέλιο των παιδιών μας !
Για άλλη μια φορά τα αγγλικά σκυλιά μας έδωσαν να καταλάβουμε ότι η Κύπρος είναι αποικία τους και δεν έχουν σκοπό να την εγκαταλείψουν την στιγμή μάλιστα που κυβέρνηση και οι πολίτες της επιεικώς στην πλειοψηφία τους υποταχθηκαν και το έχουν ξεχασμένο.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
Έξω οι βάσεις, τέρμα οι προφάσεις !
Στην αντι - ιμπεριαλιστική και αντι - αποικιοκρατική ενέργεια αντίστασης, των Κυπρίων Eθνικιστών αδερφών μας, δηλώνουμε την αμέριστη συμπαράσταση και υποστήριξή μας και στεκόμαστε στο πλευρό όλων των Εθνικιστών που αντιπαλεύονται την κατοχική δύναμη των ιμπεριαλιστών.
Η άμεση διεξαγωγή διεργασιών αποχώρησης των ιμπεριαλιστικών στρατευμάτων είναι ζήτημα που αφορά όχι μόνο την Κύπρο και την Ελλάδα, μα ολόκληρη των Ευρώπη.
Είναι ένα καθαρά πολιτικό ζήτημα στο οποίο οι Ευρωπαίοι Εθνικιστές οφείλουν να λάβουν ξεκάθαρη θέση. Είναι εξωφρενικό, απαράδεκτο και πολιτιστικά πρωτόγονο να υπάρχουν ιμπεριαλιστικές βάσεις σε Ευρωπαϊκό και Ελληνικό έδαφος.
Το βαθύτατα πολιτικό αυτό ζήτημα, το οποίο έχει ξεπουληθεί από τους πολιτικάντηδες Αθήνας και Λευκωσίας, οφείλουμε να το επαναφέρουμε σε μείζον ζήτημα της κοινωνικής και εθνικής μας πολιτικής.
Ως μέλη της πολιτικής κοινότητας που συγκροτεί το Δίκτυο Αυτόνομων Εθνικιστών Ελλάδος, αποστέλλουμε τους συντροφικούς και αγωνιστικούς μας χαιρετισμούς σε όλους τους Κύπριους Έλληνες Εθνικιστές.
πηγή
Εθνικοεπαναστατικό εφημεριδάκι "Αφύπνισις".
Σύντροφοι από την Αθήνα κυκλοφορούν ένα τετρασέλιδο εφημεριδάκι που θα ασχοληθεί με την πολιτική επικαιρότητα και τον ιδεολογικό τομέα.
Μοιράζεται ελεύθερα από χέρι σε χέρι.
πηγή
Filippo Tommaso Emilio Marinetti: Ο Εθνικοεπαναστάτης ηγέτης του Φουτουρισμού.
Έκλεισαν στις 22 Δεκεμβρίου 2011, 135 χρόνια από την γέννηση του Φίλιππο Τομάσο Μαρινέττι, του ποιητή που υπήρξε ηγέτης του «αβάντ γκαρντ» κινήματος του Φουτουρισμού και ο κύριος πρόδρομος του Ιταλικού Φασισμού. Ευκαιρία να θυμηθούμε το έργο του.
Από τον Νίτσε και τον Σορέλ στον Φουτουρισμό
Ο Φίλιππο Μαρινέττι έκανε την εμφάνιση του το 1904, εμπνευσμένος από την Νιτσεϊκή ανατροπή των παλιών αξιών και κυριαρχία του Υπεράνθρωπου και τις απόψεις του αναρχοσυνδικαλιστή Ζωρζ Σορέλ για ένα επαναστατικό προλεταριάτο με ηρωικούς ηγέτες.
Το πρώτο ποίημα «Καταστροφή» ήταν «ένα αναρχικό ποίημα, ένα ερωτικό ποίημα». Όμως οι ιδέες του αποκρυσταλλώθηκαν καλύτερα στο «Μανιφέστο του Φουτουρισμού» που έγραψε μαζί με τους Ουμπέρτο Μοτσιόνι, Κάρλο Κάρα, Λουίτζι Ρουσόλο και Τζίνο Σεβερλινι. Ένα κείμενο που θα ήταν ο πρόδρομος του φασισμού, του επαναστατικού εθνικισμού του Μεσοπολέμου.
Υπήρχε όμως ένα στοιχείο που θα έκανε τον Μαρινέττι να διαφέρει από τους άλλους στοχαστές και λογοτέχνες του επαναστατικού εθνικισμού. Αυτό ήταν η ταχύτητα του αυτοκινήτου και γενικότερα η καινούργια τεχνολογία.
Αντίθετα με τον Έβολα και τον Γέητς που λάτρευαν τον Μεσαίωνα και τους Χάμσουν και Χένρυ Γουίλλιαμς που απεχθανόταν την τεχνολογία προς χάριν μιας αγροτικής ζωής, ο Μαρινέττι ασπάσθηκε την τεχνολογία και ήθελε να ζει στο σημερα, όχι στο χθες.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
ΑΡΧΕΙΟ -45- Filippo Tommaso Emilio Marinetti
Aς μην ξεχνάμε τους φυλακισμένους συναγωνιστές μας ...
Ας μη ξεχάσουμε τους Εθνικιστές που βρίσκονται στη φυλακή, ας τους στείλουμε ένα γράμμα, ένα βιβλίο, ένα ρούχο.
Ας κάνουμε πράξη την αλληλεγγύη, με τον ελάχιστο δυνατό τρόπο.
πηγή
- Κυκλοφόρησε η 9η ''Φανταστική Λογοτεχνία'' -
Κυκλοφόρησε το 9ο τεύχος του free - press περιοδικού της λέσχης ''Φανταστική Λογοτεχνία''.
http://flefalo.blogspot.com/
Χρόνια Πολλά Μητέρα Γη.
Το κύριο δρώμενο ήταν η περιφορά στην πόλη ενός Ελάτου στολισμένου με καρπούς ή ενός καρποφόρου κλαδιού Αγριελιάς. Έθιμο που μεταφέρθηκε αλώβητο στις ημέρες μας. Φέτος βεβαίως, το ομοίωμα του δέντρου στο κέντρο της Αθήνας είτε καίγεται είτε στολίζεται με σκουπίδια από δύστυχα απαίδευτα παιδάκια και επαγγελματίες ινστρούχτορες – κομματόσκυλα.
Οι αρχαίοι λαοί αναπαριστούσαν την κίνηση του ήλιου με την ζωή ενός ανθρώπου που γεννιόταν κατά την χειμερινή τροπή του ήλιου που μεγάλωνε βαθμιαία καθώς αυξάνονταν και οι ώρες που ο ήλιος φωταγωγούσε την Γη, και πέθαινε ή ανασταίνονταν τον Μάρτιο την ημέρα της Εαρινής Ισημερίας, συμβολίζοντας με αυτόν τον τρόπο την αναγέννηση του φυτικού βασιλείου μέσα από την μήτρα της Γης.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
Το αντικείμενο του εγκλήματος και η διπλή ανάγνωσή του.
Το τελευταίο εικοσιτετράωρο, έλαβαν χώρα, σε ευρωπαϊκό έδαφος, δύο εγκλήματα, σε δύο διαφορετικές χώρες, από δύο διαφορετικούς θύτες, με διαφορετικά κίνητρα, μέσα και σφοδρότητα, αλλά με το ίδιο αντικείμενο.
Δύο εγκλήματα που θα προσπαθήσουμε να ερμηνεύσουμε, χωρίς να προδικάσουμε τίποτα, αλλά με βάση τον αντίκτυπο τους στην ευρωπαϊκή “κοινή γνώμη”, όπως παρουσιάστηκαν από τα ΜΜΕ.
Το πρώτο, χρονικά, έγκλημα, έλαβε χώρα στην Λιέγη του Βελγίου, όπου, στην πλατεία της πόλης, κατά τη διάρκεια Χριστουγεννιάτικου παζαριού, το οποίο και προσελκύει χιλιάδες επισκέπτες, ο μουσουλμάνος μετανάστης Νορντίν Αμράνι, σεσημασμένος για οπλοκατοχή και εμπόριο ναρκωτικών, με εκκρεμή κατηγορία για βιασμό, πέταξε τρεις χειροβομβίδες στο πλήθος και άρχισε να πυροβολεί αδιακρίτως με μια ημιαυτόματη καραμπίνα και ένα πιστόλι, πριν αυτοκτονήσει.
Το αποτέλεσμα της ενέργειας του ήταν να σκοτωθούν ακαριαία τρία παιδιά και μία ηλικιωμένη, ενώ άλλοι 123 άνθρωποι βρίσκονται τραυματισμένοι, αρκετοί εκ των οποίων σε κρίσιμη κατάσταση.
Οι αρχές του Βελγίου και τα ΜΜΕ, απέκρυψαν, αρχικώς, την ταυτότητα του δράστη, μαζί με την καταγωγή και το θρήσκευμά του, προφανώς, ενώ, όταν τα παραπάνω τελικά διέρρευσαν, η βελγική αστυνομία έσπευσε να αποκλείσει τα θρησκευτικά και τρομοκρατικά κίνητρα του δράστη, καθώς και τις όποιες διασυνδέσεις του με ισλαμικές φονταμενταλιστικές ομάδες, χωρίς καν να έχει αρχίσει η έρευνα !
Όσο για τη βελγική “κοινή γνώμη”, παρουσιάζεται τρομοκρατημένη από το αποτρόπαιο γεγονός. Το δεύτερο, χρονικά, γεγονός, έλαβε χώρα στην Φλωρεντία της Ιταλίας, μια πόλη η οποία μαστίζεται από την λαθρομετανάστευση και τα συνακόλουθα της, όπου ο Ιταλός εθνικιστής, συγγραφέας και εκδότης, Τζιανλούκα Κασέρι, οπλισμένος με ένα .357 μάγκνουμ και ένα ρεβόλβερ, επιτέθηκε σε Σενεγαλέζους παραεμπόρους λαθρομετανάστες, σκοτώνοντας δύο και τραυματίζοντας τρεις από αυτούς, πριν καταφύγει με το αυτοκίνητό του σε χώρο στάθμευσης, όπου και αυτοκτόνησε ...
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
Ευτοπία στην επικράτεια του εφήμερου (μέρος β')
Σε λίγο καιρό όλοι, εκόντες άκοντες, θα ζούμε σε μεγαλοπόλεις, και μεγαλόπολη πέραν της χαοτικότητας, πέραν της ανθρωπόμορφης ποντικοδρομίας των δικτύων, σημαίνει πολυπολιτισμικότητα - το νέο “political correct” ιδεολόγημα των εξουσιαστών και των “χρήσιμων ηλιθίων” που περισσεύουν.
“Συνύπαρξη” πολλών παράλληλων, εφήμερων κοινωνιών που δεν θα συγκροτούν κοινότητα Αξιών και Πεπρωμένου. Αναγκαστική συγκατοίκηση ανθρωπομαζωμάτων που θα λειτουργούν μεταξύ τους ανταγωνιστικά είτε ως “lobby” στο “Κυβερνείο”, είτε ως δυστοπικά γκέτο, όπου οι “διαχειριστές” τους θα επιβάλλουν “δυναμικά” την παρουσία και προστασία τους (“Αφροέλληνες” εναντίον “ελληνοΑσιατών”).
Πολυπολιτισμική κοινωνία είναι το αντίθετο της πολιτισμένης κοινωνίας, είναι η επιβεβαίωση της άριζης ατομικότητας. Μεγαλόπολη σημαίνει “δυστοπία”, δηλαδή βίωση της ασχήμιας ως μοναδικής πραγματικότητας, το “δύσμορφο τόπο” ως μοναδικό υπαρκτό χώρο.
Ο όρος πρωτοχρησιμοποιήθηκε από τους πρωτοπόρους της επιστημονικής φαντασίας, σήμερα όμως είναι ένας όρος απόλυτα πολιτικός, δηλαδή υπαρκτός, παράγει άμεσα αποτελέσματα. Η δυστοπία θα είναι η πραγματικότητα, εντός της οποίας, “όλοι ώριμα οφείλουμε να συμπεριφερόμαστε”, να αποδεχόμαστε τα όποια “τετελεσμένα” ως δεδομένα. Η δυστοπία θα σηματοδοτεί το αιώνιο “σήμερα”, εν απουσία του “αύριο”.
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
Ευτοπία στην επικράτεια του εφήμερου (μέρος α').
Όλοι ζούμε εντός αυτής της “επικράτειας”, όλοι κατά καιρούς έχουμε υπάρξει ή υπάρχουμε ως “εφήμεροι”, γι αυτό, πέρα από την όποια κριτική, απαραίτητη (όσο κι επώδυνη) προσωπική άσκηση, η αυτοκριτική ...
Εφήμερο είναι η αποθέωση της “στιγμής”, του παρόντος, της καθημερινότητας, είναι η κυρίαρχη στις δυτικές κοινωνίες κουλτούρα της σύμβασης και της συναλλαγής, της χρηστικότητας, του λογικού υπολογισμού, της χυδαίας αντίληψης ότι “ο χρόνος είναι χρήμα” και “όπου γης, πατρίς”.
Είναι το “αυτονόητο” του ωφελιμισμού που πέρα από τη “δουλειά” και τη “διασκέδαση” κατακλύζει και τις ανθρώπινες “σχέσεις”. Απουσιάζουν η χαρά της άδολης συνεύρεσης, η βιωματική εμπειρία της σύναξης, η ανιδιοτέλεια της δωρεάς, η πεποίθηση ότι δεν είμαστε μόνον “σημερινοί”, ότι είναι “παιδιά πολλών ανθρώπων τα λόγια μας”.
Το Εφήμερο φοβάται τις όχι κατασκευασμένες Αξίες, εκείνες που δεν έχουν ημερομηνία λήξης. Η Διαχρονία είναι η μοναδική αναγνωρίσιμη απειλή. Όλοι οι διαχειριστές του (πολιτικοί, εκδότες, “ιντελιγκέντσια”) προσπαθούν να μας πείσουν ότι τίποτε δε διαρκεί, διότι, πολύ απλά, τίποτε δεν είναι προορισμένο να διαρκέσει.
Τα πάντα είναι “σχετικά και γι αυτό ανεκτά”, τα πάντα υπάρχουν “σήμερα” για να αντικατασταθούν “αύριο”, όπως οι διανοούμενοι του συρμού και τα βιβλία τους που γίνονται “best sellers” για να πεταχτούν την επομένη μαζί με τις εφημερίδες και τα “life style” περιοδικά.
Στην Ελλάδα του Εφήμερου που δεν είναι καν δυτική, αλλά εκδυτισμένη (κάτι πολύ χειρότερο, κάτι πρόστυχο, υβριδικό), όχι μόνον η “δουλειά”, η “διασκέδαση”, “οι σχέσεις”, αλλά όπως πολύ όμορφα έγραψε κάποιος, “ακόμα και η απόγνωση δεν κοινωνείται”.
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
"Εθνική Αυτονομία": εφημεριδάκι δρόμου (Δεκέμβριος 2011)
Το εφημεριδάκι δρόμου "Εθνική Αυτονομία" κυκλοφορεί σε παγκάκια, στάσεις λεωφορείων, τηλεφωνικούς θαλάμους, μέσα μαζικής μεταφοράς, στέκια νεολαίας και όπου αλλού μπορεί κανείς να το αφήσει ...
συνεχίστε την ανάγνωση εδώ ...
Γράμμα στον Λευκό άνθρωπο.
μετάφραση - επεξεργασία: Περσέας
Λευκέ άνθρωπε !
Είμαστε στη δυσάρεστη θέση να σε ενημερώσουμε ότι η φυλή σου είναι καταδικασμένη σε αφανισμό.
Εμείς, οι διάφορες μάζες του Τρίτου Κόσμου από Αφρική, Ασία, Νότια Αμερική και Μέση Ανατολή, έχουμε δηλώσει ότι η πλήρης επιτυχημένη πορεία σου στον πολιτισμό όπως η ανακάλυψη της νέας τεχνολογίας, η δημιουργία κυβερνήσεων, η προώθηση της καλής θέλησης, η σίτιση μεγάλου μέρους του κόσμου, η ειρήνη και η ευημερία , μας έχει κάνει ζηλιάρηδες και προσβεβλημένους.
Εμείς, το 92% του παγκόσμιου πληθυσμού, έχουμε την αίσθηση ότι δεν μπορούμε πλέον να αποδεχθούμε την διαφορά μεταξύ της επιτυχίας της κοινωνίας σου και τις αποτυχίας της δικιάς μας. Η λύση αυτής της ανισότητας πρέπει να είναι προφανής σε όλους τους ενδιαφερομένους.
Έχουμε την πρόθεση να εισβάλουμε στα εδάφη των πατέρων σου, σπιθαμή προς σπιθαμή, και έχουμε την πλήρη υποστήριξη των μέσων μαζικής ενημέρωσης και των κυβερνήσεων, των πανεπιστημίων και τους οργανισμών επιβολής του νόμου. Ενώ εμείς προσωπικά, δεν ελέγχουμε καμιά από αυτές τις οντότητες, αλλά επωφελούμαστε από το σύστημα αυτό δεκαετίες τώρα καθώς και από ένα είδος «πέμπτης φάλαγγας», που λειτουργεί σε όλα τα επίπεδα της πολιτικής κουλτούρας, των ακαδημαϊκών και των μέσων ενημέρωσης.
Με την φυσική εξέλιξη της χώρας σου είναι πολύ σημαντικό για τις προσπάθειες μας κάποιοι να σε αποτρέψουν από τον έλεγχο όλων αυτών των δομών , οι οποίες έχουν κατασκευαστεί και συντηρούνται από εσένα τον τελευταίο αιώνα. Πράγματι, αν δεν το κάνουν αυτοί, κανένα από τα σχέδια μας δεν θα πετύχει.
Μέσα από την προσεκτική παρακολούθηση και την διαχείριση των σχολείων, των πανεπιστημίων, των μέσων ενημέρωσης, του Τύπου, οι κυβερνήσεις κατάφεραν να πείσουν το μεγαλύτερο μέρος των συμπατριωτών σου, ότι κάθε αντίσταση είναι όχι μόνο μάταιη αλλά και ανήθικη, βάρβαρη, ή ντροπή και ανάξια σκέψης για το ίδιο το άτομο. Θα μετατραπεί η ιδέα του αγώνα για Ταυτότητα σε μια πραγματική αμαρτία στο μυαλό σχεδόν κάθε λευκού άνθρωπου.
Εν συντομία: θα πείσουν όλους τους ανθρώπους ευρωπαϊκής καταγωγής, ότι η φυλετική αυτοκτονία είναι καλύτερη από τον «ρατσισμό» …
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
Αγγελόπουλοι: Μια μεγαλοαστική οικογένεια παντός ιδεολογίας.
του Έσπερου.
Η οικονομική κρίση στην Ελλάδα είναι τόσο μεγάλη, που χρειάζεται να βάλουν πλάτη οι πλούσιοι αυτού του τόπου. Αυτό που συνέβη στην επανάσταση του 1821 είναι αναγκαίο να επαναληφθεί και σήμερα. Όμως οι σημερινοί πλούσιοι μεγαλοαστοί έχουν βγάλει την ουρά τους έξω, όπως και τα κεφάλαια τους άλλωστε.
Η κρατικοδίαιτη μεγαλοαστική τάξη στην Ελλάδα, οι μεταπράτες, οι κάθε λογής προμηθευτές του δημοσίου, ο αποκαλούμενος «επιχειρηματικός κόσμος» - που επί χρόνια με τη βοήθεια του κράτους πλούτιζε - αντί να συμπεριφερθεί με εθνική συνείδηση και να βοηθήσει έμπρακτα την ελληνική οικονομία, κρύφτηκε, σταμάτησε τις επενδύσεις, άρχισε τις απολύσεις και έβγαλε νωρίς τα τεράστια κέρδη που απόκτησε με την βοήθεια του πολιτικού κατεστημένου, στο εξωτερικό.
Μια από αυτές τις μεγαλοαστικές οικογένειες είναι και οι Αγγελόπουλοι της Χαλυβουργικής. Το χαρακτηριστικό αυτής της οικογένειας ήταν ότι με κάθε πολιτική κατάσταση τα πήγαιναν καλά. Ένα από τα αδέλφια συμμετείχε ως Γραμματέας Οικονομικών στην «κυβέρνηση του βουνού» μαζί με το ΚΚΕ.
Τα εγκαίνια στην υψικάμινο το '63 τα έκαναν ο βασιλιάς Παύλος και ο Καραμανλής φίλοι και οι δύο της οικογένειας. Την περίοδο 77 - 78, επί κυβερνήσεων ΝΔ απαγορευόταν η εξαγωγή κεφαλαίων. Οι Αγγελόπουλοι μετέφεραν κεφάλαια στο εξωτερικό και έκαναν επενδύσεις. Όταν ο Κεδίκογλου ήταν στο υπουργείο Οικονομικών επί κυβέρνησης ΠΑΣΟΚ, είχε δηλώσει ότι ο Αγγελόπουλος είχε 11 δισεκατομμύρια δραχμές (!) φοροδιαφυγή.
Χρήματα που ποτέ δεν πληρώθηκαν. Όμως και σήμερα το κάθε πολιτικό κόμμα του χρεοκοπημένου κοινοβουλευτισμού, ακόμη και αν δηλώνει ότι είναι «εθνικιστικό» και αναζητά ψηφοφόρους για την είσοδο του στη βουλή, κάνει αγώνα για να υπερασπιστεί τα συμφέροντα της «αγίας» μεγαλοαστικής οικογένειας.
Οι Αγγελόπουλοι είναι τα αφεντικά που έζησαν όλα αυτά τα χρόνια μέσα στην χλιδή από τον ιδρώτα και το αίμα των εργατών τους. Αδίστακτοι που έκαναν πολιτικές φιλίες και στηρίχθηκαν στο χρήμα του ελληνικού λαού. Τα μέσα ενημέρωσης που διοικούν οι νταβατζήδες εργολάβοι των δημόσιων έργων τους χαϊδεύουν και τους κάνουν αφιερώματα χαρακτηρίζοντας τους σαν ευεργέτες. Ακόμη και τον γιο τους τον μεταμόρφωσαν σε επαναστάτη και συμπαραστάτη των «αγανακτισμένων».
Βλέπετε δεν μπορούν να δαγκώσουν το χέρι που τα τάιζε στην πολυφυλετική φιέστα της Ολυμπιάδας του 2004. Η εικόνα της Αγγελοπούλου, που μετά το μεγάλο φαγοπότι των Ολυμπιακών, χόρευε αισθησιακά στις κερκίδες του Ολυμπιακού Σταδίου, δείχνει την αληθινή εικόνα των μεγαλοαστών της πατρίδας μας, που παρέμειναν όλα αυτά τα χρόνια κρατικοδίαιτοι και με τα χρήματα του Έλληνα φορολογούμενου αλλά και τον ιδρώτα των εργατών τους έχτιζαν περιουσίες.
Η Αγγελοπούλου πρώην βουλευτής της ΝΔ, ευνοούμενη του ΠΑΣΟΚ και αγαπημένο παιδί των ξένων.
Στα μέσα της δεκαετίας του 1980 άρχισε να ασχολείται με την πολιτική. Το 1986 γνωρίσθηκε με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη, και έτσι έγινε υποψήφια στις δημοτικές εκλογές εκείνου του έτους και εκλέχθηκε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Αθήνας, με τον συνδυασμό του Μιλτιάδη Έβερτ. Το 1989 και το 1990 εκλέχθηκε βουλευτής της ΝΔ στην Αθήνα. Το 1994 διατέλεσε αντιπρόεδρος του πρυτανικού συμβουλίου της Σχολής Διοίκησης John Kennedy στο Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ των ΗΠΑ.
Επίσης, το 1997 ορίσθηκε «Πρέσβης εκ Προσωπικοτήτων» της Ελλάδας. Αφού έδωσε εξετάσεις υπακοής οι ξένοι την αγάπησαν. Έτσι επέβαλαν το 1996 και ορίσθηκε από τον τότε πρωθυπουργό Κώστα Σημίτη πρόεδρος της επιτροπής διεκδίκησης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Στις 5 Σεπτεμβρίου του 1997, οι αγώνες ανατέθηκαν στην Αθήνα.
Όμως, η Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη δεν ορίσθηκε πρόεδρος της οργανωτικής επιτροπής. Μετά από πιέσεις της Διεθνούς Ολυμπιακής Επιτροπής, τον Μάιο του 2000, η ελληνική κυβέρνηση άλλαξε την διοίκηση της οργανωτικής επιτροπής και η Αγγελοπούλου - Δασκαλάκη ορίσθηκε τελικά πρόεδρος της επιτροπής. Η ζήτηση για προϊόντα χάλυβα ήταν μεγάλη στους Ολυμπιακούς Αγώνες το 2004 και η Αγγελοπούλου έκανε ότι ήταν δυνατόν για να εφοδιάζει τους εργολάβους δημοσίων έργων και να αυξάνει τα κέρδη της οικογενειακής επιχείρησης της.
Ήταν τότε που οι ξένοι τοκογλύφοι δάνειζαν στην Ελλάδα πακτωλούς χρημάτων, επειδή ήξεραν ότι τα δανεικά τους θα πήγαιναν στις τσέπες των ντόπιων επιχειρηματικών λαμογιών, που με την σειρά τους θα το επέστρεφαν σε αυτούς και στις ξένες τράπεζες που κατέχουν. Ο κύκλος των χαμένων δανεικών και της εξαθλίωσης του ελληνικού λαού είχε αρχίσει.
Πακτωλός κερδών για την Χαλυβουργική που έχτισε την μισή Ελλάδα.
Στη σκληρή μάχη για τη χορήγηση της σχετικής άδειας οι Αγγελόπουλοι είχαν συγκρουστεί με την οικογένεια Τσάτσου των τσιμέντων «Ηρακλής», αλλά κέρδισαν την προτίμηση του Κωνσταντίνου Καραμανλή και τα εγκαίνια της υψικαμίνου έκανε ο βασιλιάς Παύλος, που διατηρούσε «φιλικές» σχέσεις με την οικογένεια.
Η μισή Ελλάδα περίπου χτίστηκε τις δύο επόμενες δεκαετίες με χάλυβα της Χαλυβουργικής. Ο δημιουργός Θεόδωρος Αγγελή Αγγελόπουλος έχει πεθάνει από το 1953, τα παιδιά του Δημήτρης, Παναγιώτης και Γιάννης έχουν την ηγεσία του εργοστασίου μαζί με τον άλλο τους αδελφό Άγγελο, που την περίοδο της Κατοχής δεν είχε διστάσει να συμμετάσχει ως Γραμματέας Οικονομικών στην «κυβέρνηση του βουνού», ενώ στην πρώτη μεταπολεμική κυβέρνηση του Γεωργίου Παπανδρέου είχε τοποθετηθεί υφυπουργός Οικονομικών.
Τον Σεπτέμβριο 1972, δύο χρόνια πριν από τον θάνατο του Γιάννη Αγγελόπουλου, μετά από συνδρομή κρατικών «κεφαλαίων» εγκαινιάζεται και η δεύτερη υψικάμινος και αρχίζουν μεγάλες εξαγωγές σιδήρου. Με την ένταξη της χώρας στην ΕΟΚ το 1981, η Χαλυβουργική των 2.500 και πλέον εργατοτεχνιτών κλείνει τις υψικαμίνους, επιστρέφει στην παραγωγή με ηλεκτρικούς κλιβάνους, εξαπολύει πογκρόμ εναντίων των εργατών και απολύει εκατοντάδες εργαζομένους, αν και διευρύνει την παραγωγή με νέες μονάδες που αποδίδουν λαμαρίνα και άλλα χαλυβουργικά προϊόντα.
Η επαναδυνάμωση της Χαλυβουργικής από τον Κώστα Αγγελόπουλο και τους γιους του, και η εδραίωση της ναυτιλιακής Arcadia Ship Management (με 15 τον αριθμό δεξαμενόπλοια, όλα με ελληνική σημαία) την καθιστά μεταξύ των κορυφαίων εταιρειών διαχείρισης δεξαμενοπλοίων στον κόσμο. Ακόμη, η συμφωνία με τη ΔΕΗ για την από κοινού κατασκευή δύο μονάδων ηλεκτροπαραγωγής, συνολικής δυναμικότητας 880 MW, με καύσιμο φυσικό αέριο στις εγκαταστάσεις της Χαλυβουργικής στην Ελευσίνα, εισάγει την οικογένεια στο κλάδο της ενέργειας.
Παράλληλα η οικογένεια ελέγχει και την Aegean Bulk, εταιρεία με οκτώ φορτηγά πλοία. Επίσης η οικογένεια είναι μεταξύ των βασικών μετόχων της Τράπεζας Πειραιώς και ο Κώστας Αγγελόπουλος μετέχει στο διοικητικό συμβούλιο ως αντιπρόεδρος.
Οι εργάτες νεκροί και το αφεντικό μεγάλος ευεργέτης.
Όλα αυτά τα χρόνια στην Χαλυβουργική συνολικά σαράντα πέντε εργάτες έχουν αφήσει την τελευταία τους πνοή. Εκατοντάδες είναι οι σακατεμένοι, αμέτρητα τα εργατικά ατυχήματα. Ελάχιστοι είναι οι χαλυβουργοί που βγήκαν στη σύνταξη και πρόλαβαν να φτάσουν τα 70 έτη ζωής. Και ενώ συνέβαιναν όλα αυτά το Οικουμενικό Πατριαρχείο ανακήρυξε τον Παναγιώτη Αγγελόπουλο «Άρχοντα Λογοθέτη» και μέγα ευεργέτη. Ευεργέτης με χρήματα των Ελλήνων φορολογουμένων και τον ιδρώτα των εργατών του.
Ένας ευεργέτης με αιματοβαμμένα χέρια.
Να διώξουμε τον φόβο.
Γράφει ο subnet
Ένα από τα μεγαλύτερα ψυχικά νοσήματα κυρίως στην εποχή μας είναι η παιδεραστία, είναι από τα πιο άρρωστα και ταυτόχρονα βίαια τραύματα για μία παιδική ψυχή, αφού μπορεί να προκαλέσει πολλά ψυχολογικά προβλήματα, εμμονές, φοβίες και να σταματήσει την ομαλή εξέλιξη ενός παιδιού και εξαιτίας αυτών να στιγματιστεί αρνητικά για το υπόλοιπο της ζωής του η να νιώθει κυνηγημένο από σκιές και εφιάλτες ώσπου μεγαλώνοντας θα το οδηγήσουν σε ακραίες λύσεις και τακτικές !
Τα κρούσματα ειδικά τα τελευταία χρόνια είναι πάρα πολλά στην χώρα μας. Από που να ξεκινήσει και που να τελειώσει κανείς, παλαιότερα αλλά και πρόσφατα παραδείγματα. Από δασκάλους, καθηγητές, προπονητές σε ομάδες μικρών παιδιών, διασκεδαστές τηλεοπτικών εκπομπών (Φωτούλης) μέχρι και στην εκκλησία έχουμε πολλά περιστατικά.
Με λίγα λόγια η αρρώστια και η σήψη έχουν φτάσει παντού και οι γονείς χωρίς να γνωρίζουν εμπιστεύονται τα παιδιά τους σε ανθρώπους που υποτίθεται ότι θα τα διδάξουν σωστά, θα τα μορφώσουν ώστε αύριο να γίνουν σωστοί άνθρωποι οι οποίοι θα στηρίζουν ο ένας τον άλλο για να χτιστεί μία εποικοδομητική κοινωνία.
Αντί αυτού όμως, συμβαίνει το ανάποδο και τα παιδιά μεγαλώνουν πλέον σε έναν πολύ πιο σκληρό, βίαιο και αποτρόπαιο κόσμο όπου είναι αναγκασμένα να κοιτάνε πίσω τους κάθε φορά που περπατούν στον δρόμο η να φοβούνται την ίδια τους την σκιά, με τα άσχημα συναισθήματα και τα φαντάσματα του παρελθόντος να τους κυνηγούν !
για την συνέχεια στον σύνδεσμο εδώ ...
Το ψευδοκράτος και τα παπαγαλάκια του συστήματος.
Παρακολουθούμε εδώ και χρόνια τα τουρκικά μέσα ενημέρωσης και έτσι είμαστε εις θέσιν να γνωρίζουμε αρκετά από αυτά που συμβαίνουν στα κατεχόμενα.
Δεν μας εξέπληξε καθόλου η ενασχόληση του «Υπουργικού Συμβουλίου» των κατεχομένων στις 23 Νοεμβρίου 2011 με τους Αυτόνομους Εθνικιστές Κύπρου, μια σημαντική απόφαση που τέθηκε σε ισχύ με την δημοσίευση της στην «εφημερίδα της κυβερνήσεως» των κατεχομένων.
Σύμφωνα με την απόφαση 154, άρθρο 63 του κεφαλαίου του Ποινικού Κώδικα αναφορικά με την δημιουργία και λειτουργία «παράνομων τρομοκρατικών οργανώσεων» στην «Τουρκική Δημοκρατία της Βορείας Κύπρου» ανακηρύχθηκαν και παρουσιάστηκαν 10 οργανώσεις.
Οι οργανώσεις αυτές είναι :
Εργατικό Κόμμα του Κουρδιστάν (PKK), η Χεζμπολλάχ (Hizbullah), το Επαναστατικό Λαικό Απελευθερωτικό Μέτωπο Μαρξιστικό - Λενινιστικό (DHKP / C), οι Μαχητές Μουσουλάνοι (IBDA / C), η Αλ - Γκάιντα (ΕL KAIDE), η Εθνική Φωνή Ελληνόψυχων Νέων, η αυτόνομη μαθητική οργάνωση (ΕΦΕΝ), η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ, το ΕΛΑΜ, το ΚΕΑ και οι ΜΑΥΡΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ.
Δεν μας εξέπληξε η αναφορά των ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ ΚΥΠΡΟΥ - ΜΑΥΡΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ στις εφημερίδες των κατεχομένων. Κara Tugaylar Örgütü.
Οργάνωση των Μαύρων Ταξιαρχιών .
Μας εξέπληξε η ανικανότητα των εντεταλμένων δημοσιογράφων του ΠΟΛΙΤΗ και η αναφορά των ΜΑΥΡΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΙΩΝ ως τουρκική οργάνωση.
Η εσκεμμένη πραπληροφόρηση συγκεκριμένων ιστολογίων και της εφημερίδας Πολίτης η οποία στον παρελθόν αναφέρθηκε αρνητικά στο κίνημα μας χρεώνοντας τον εμπρησμό του γραφείου των παλαιστινίων στην Λάρνακα και δυσφημίζοντας την αντιμεταναστευτική μας δράση στην πόλη της Λεμεσού.
Όσο για τα συγκεκριμένα ιστολόγια απλά να πούμε ότι "εκτελούν διαταγές ανωτέρων". Καθόλου δεν μας ξένισε η αναφορά των Αυτόνομων Εθνικιστών Κύπρου ΜΑΥΡΕΣ ΤΑΞΙΑΡΧΙΕΣ στο υπουργικό συμβούλιο του ψευδοκράτους.
Γνωρίζουμε την δράση μας χωρίς τυμπανοκρουσίες, όπως την γνωρίζουν καλά οι Τουρκικές Μυστικές Υπηρεσίες εξ’ου και η αναφορά τους σε μας.
Γνωρίζουν την ύπαρξη της Αυτόνομης Δράσις μας, την παρουσία Αυτόνομων Εθνικιστών, την παρουσία Εθνικοσοσιαλιστών και Εθνικοκοινωνιστών στις τάξεις μας.
Η στοχοποίηση σας δεν θα περάσει. Γνωρίζουν ότι ο σπόρος μεγαλώνει και θα έρθει η μέρα που θα φυτρώσει, ενάντια στην κατοχή, για την αυτοδιάθεση, για τον Εθνικισμό και τον Σοσιαλισμό.
Έξω οι Τούρκοι από την Κύπρο.
πηγή
Ανταπόκριση από την εκδήλωση στη Λάρισα.
Μέχρι την έναρξη της εκδήλωσης οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το μικρό περίπτερο που είχε στηθεί στον χώρο. Λίγο πριν τις 5 μμ το λόγο πήρε αρχικά ο συντονιστής και εκπρόσωπος του περιοδικού "Μηδέν Τελεία".
Ο συναγωνιστής αναφέρθηκε επιγραμματικά στην πολιτική στάση των Αυτόνομων σχετικά με το υπάρχον πολιτικό σκηνικό, διαχωρίζοντας τη θέση τους από τα πολιτικά κόμματα και τους σχηματισμούς που συμμετέχουν σε αυτό.
Τόνισε την ανάγκη υποστήριξης των δομών που υπάρχουν και την ανάπτυξη νέων προς ανάλογη κατεύθυνση, κάτι που θα κάνει εν τέλει πράξη τον στόχο, που έχει να κάνει με το άνοιγμα στην κοινωνία.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...