Dominique Venner: Παρών!


του Λοθάριου


Στις 21.05 χάσαμε έναν μεγάλο Ευρωπαίο μαχητή, ιστορικό και διανοητή! Ο Dominique Venner στις 4μμ αυτοκτόνησε στον καθεδρικό ναό της Παναγίας των Παρισίων, μπροστά στον βωμό! Η θυσία του μακράν του να αποτελεί πράξη απελπισίας, ήταν μια ύστατη θυσία έναντι των ιδανικών στα οποία αφιέρωσε τη ζωή του, συνέχεια και συνέπεια της ηθικής την οποία πάντα επέδειξε μέσα από τις μάχες του και τους στοχασμούς του! Ήταν κυρίως μια Θυσία η οποία είχε ως στόχο την αφύπνιση των σύγχρονων Γάλλων και Ευρωπαίων απέναντι στην καταστροφή του πολιτισμού μας. Ο Dominique Venner έδωσε εχτές την τελευταία του μάχη, με το όπλο στο χέρι, για την υπεράσπιση της Γαλλίας και κυρίως της Μεγάλης μας Πατρίδας της Ευρώπης, στην αναγέννηση της οποίας δεν έπαψε ποτέ να πιστεύει και την οποία θεωρούσε ως το υπέρτατο πεπρωμένο μας!







Στο τελευταίο του γράμμα εξήγησε τους λόγους που τον οδήγησαν σε αυτό το διάβημα και σφράγισε έτσι την ηρωική συνέπεια μιας ολόκληρης ζωής:


«Είμαι σώματι και πνεύματι υγιής και γεμάτος από την αγάπη της γυναίκας μου και των παιδιών μου. Αγαπώ τη ζωή και δεν περιμένω τίποτα πέρα απ' αυτήν,  παρέχων την διαιώνιση της φυλής και του πνεύματός μου. Ωστόσο, στο δειλινό αυτής της ζωής, μπροστά στους τεράστιους κινδύνους για την γαλλική και ευρωπαϊκή μου πατρίδα, αισθάνομαι το καθήκον να δράσω όσο έχω ακόμα τη δύναμη. Αισθάνομαι αναγκαίο το να θυσιαστώ για να σταματήσει ο λήθαργος που μας βαραίνει. Προσφέρω ότι απομένει απ' τη ζωή μου στοχεύοντας σε μια διαμαρτυρία και μια θεμελίωση. Διαλέγω ένα εξαιρετικά συμβολικό μέρος, τον καθεδρικό της Παναγίας των Παρισίων τον οποίο σέβομαι και θαυμάζω, αυτόν ο οποίος χτίστηκε από την ευφυΐα των προγόνων μου πάνω σε αρχαιότερους λατρευτικούς τόπους και που θυμίζει την πανάρχαια καταγωγή μας.


Τη στιγμή που τόσοι και τόσοι άνθρωποι γίνονται δούλοι της ζωής τους, η χειρονομία μου ενσαρκώνει μια ηθική της θέλησης. Αυτοκτονώ προκειμένου να αφυπνίσω τις κοιμισμένες συνειδήσεις. Εξεγείρομαι ενάντια στη μοιρολατρία. Εξεγείρομαι ενάντια στα ψυχικά δηλητήρια και ενάντια στις ασυγκράτητες ατομικές επιθυμίες που καταστρέφουν τα ταυτοτικά μας ερείσματα και κυρίως της οικογένειας, ενδόμυχη βάση του πολυχιλιετούς πολιτισμού μας. Ενώ υπερασπίζομαι την ταυτότητα όλων των λαών στον τόπο τους, εξεγείρομαι επίσης ενάντια στο έγκλημα που στοχεύει στην αντικατάσταση των πληθυσμών μας.

Δεδομένου ότι ο κυρίαρχος λόγος δεν δύναται να βγει από τα τοξικά του διφορούμενα, οι Ευρωπαίοι είναι αυτοί που πρέπει να βγάλουν τα συμπεράσματά τους. Έλλειψη μιας ταυτοτικής θρησκείας με την οποία θα μπορούσαμε να δεθούμε μοιραζόμαστε τουλάχιστον από την εποχή του Ομήρου μια ιδιαίτερη μνήμη, κατάθεση όλων αυτών των αξιών πάνω στις οποίες θα πρέπει να θεμελιωθεί η μελλοντική μας σε ρήξη με την μεταφυσική του απεριορίστου, ολέθρια πηγή όλων των σύγχρονων παρεκτροπών.

Ζητώ συγγνώμη εκ των προτέρων από όλους αυτούς που ο θάνατός μου θα κάνει να υποφέρουν, πρώτα απ' όλα στη γυναίκα μου, στα παιδιά μου, στα εγγόνια μου, όπως και από τους φίλους μου και τους έμπιστους μου. Όμως, όταν το σοκ της οδύνης θα έχει καταλαγιάσει, δεν αμφιβάλω καθόλου ότι και οι μεν και οι δε θα κατανοήσουν την έννοια της χειρονομίας μου και θα μετουσιώσουν τον πόνο τους σε υπερηφάνεια. Τους εύχομαι να καταφέρουν να διαρκέσουν. Θα βρουν στα πρόσφατα γραφόμενα μου το προοίμιο και την εξήγηση της χειρονομίας μου»






Όμως ποιός ήταν ο Dominique Venner ; Γεννημένος στις 16 Απριλίου του 1935 στο Παρίσι υπήρξε υιός ενός αρχιτέκτονα μέλους του «Parti
Populaire Français», του Γαλλικού Φασιστικού κόμματος που είχε ιδρύσει ο επαναστάτης μεταλλεργάτης και πρώην κομμουνιστής Jacques Doriot. Από μικρή ηλικία θα αισθανθεί τον θαυμασμό για τα ηρωικά ιδανικά, και στο αυτοβιογραφικό του έργο «Le coeur rebelle» περιέγραφε μεταξύ άλλων την ιστορία της πρώτης του απόπειρας να καταταγεί στην θρυλική «Λεγεώνα των Ξένων» όντας ακόμα έφηβος. Όταν ήταν μόλις 14 χρόνων έφυγε από το σπίτι του με σκοπό να πάει στην Αλγερία και να γνωρίσει μια περιπετειώδη ζωή μακριά από την μονοτονία του σχολίου. 


Θα έφτανε τελικά μέχρι την Κορσική, όπου οι αστυνομικοί θα τον ανακάλυπταν για να τον γυρίσουν πίσω στους δικούς του. Φεύγοντας είχε πάρει μαζί του ένα περίστροφο, το οποίο έσφιγγε στο στήθος του και που οι αστυνομικοί δεν ανακάλυψαν ποτέ, αργότερα θα έγραφε: «Το γεγονός ότι ήμουν (...) οπλισμένος μέσα σ' αυτόν τον εχθρικό χώρο, με γέμιζε με ένα μεθυστικό συναίσθημα ελευθερίας και εκδίκησης. Έκτοτε έπεσαν στα χέρια μου άλλα όπλα, κανένα όμως δεν έκανε το αίμα μου να κυλάει τόσο γρήγορα». Αργότερα θα μπει στη στρατιωτική σχολή του Rouffach στην Αλσατία και το 1956 θα πολεμήσει στην Αλγερία, σε μια από τις επίλεκτες μονάδες των αλεξιπτωτιστών (les paras) μέχρι τον Οκτώβριο του ιδίου έτους. 
Το ταραγμένο φθινόπωρο του ‘56 θα τον βρει στο Παρίσι. Ήταν η εποχή της ηρωικής εξέγερσης του Ουγγρικού λαού και της πάλης του ενάντια στα σιδερόφρακτα Σοβιετικά στρατεύματα.


Ο
Dominique Venner θα συμμετάσχει, όντας ήδη μέλος της Εθνικιστικής οργάνωσης «Jeune Nation» του Pierre Sidos, στην λεηλασία των γραφείων του Γαλλικού Κομμουνιστικού Κόμματος ως ένδειξη συμπαράστασης στο μαρτύριο της Ουγγαρίας. Το Νοέμβριο θα λάβει μέρος στην ίδρυση του «Parti Nationaliste» και θα αποτελέσει ενεργό μέλος του λαϊκού κινήματος της 13ης  Μαΐου και θα πρωτοστατήσει και στον αγώνα των μητροπολιτικών δικτύων του OAS (οργάνωση μυστικού στρατού) κατά τα γεγονότα της Αλγερινής ανεξαρτησίας η οποία αποτέλεσε το δράμα για ένα εκατομμύριο Γάλλους και Ευρωπαίους της Βορείου Αφρικής. Η πολιτική του δράση θα του στοιχίσει μια περίοδο φυλάκισης κατά την διάρκεια της οποίας θα κάνει τον απολογισμό των εμπειριών του και θα αναθεωρήσει πολλές από τις απόψεις του. Θα εξηγούσε αργότερα ότι η φυλακή αποτελεί για έναν αγωνιστή μια από τις πολυτιμότερες εμπειρίες.


Μετά την αποφυλάκιση του θα επιχειρήσει τον ιδεολογικό και θεωρητικό επανεξοπλισμό του εθνικιστικού κινήματος και τον προσανατολισμό του προς μια ευρωπαϊκή κατεύθυνση. Το 1962 θα γράψει το κείμενο «Για μια θετική κριτική» μέσα στο οποίο ασκούσε κριτική στην μέχρι τότε τακτική της «εθνικής δεξιάς» και έκανε τον διαχωρισμό μεταξύ εθνικών ή εθνικοφρόνων και … εθνικιστών. Το κείμενο αυτό θα αποτελούσε βασική αναφορά στο ιδεολογικό οπλοστάσιο του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού καθώς προέτασσε τον τύπο του Πολιτικού Στρατιώτη και έθετε τις βάσεις για την δημιουργία μιας επαναστατικής εθνικιστικής οργάνωσης στελεχών. 



Θα υπάρξει ο ιδρυτής του περιοδικού «Europe - Action» το 1963 το οποίο επίσης θα αφήσει εποχή και θα ανοίξει μια νέα περίοδο στην ιδεολογικοπολιτική ζωή του εθνικιστικού και ευρωπαϊκού κινήματος. Το 1969 θα συμμετάσχει στην ίδρυση του «GRECE» (Νέα Δεξιά) αλλά και στον σχηματισμό του «Ινστιτούτου Δυτικών Μελετών». Κατά τα μέσα της δεκαετίας του ‘70 ο Dominique Venner θα αφήσει κάθε ενεργό δράση για να αφιερωθεί στην ιστορία και στον στοχασμό πάνω στην πορεία και το πεπρωμένο του ευρωπαϊκού πολιτισμού. Θα αφήσει πίσω του ένα εξαιρετικά σημαντικό έργο το οποίο περιλαμβάνει πολλές δεκάδες τίτλους πάνω στην ιστορία των όπλων, των επίλεκτων σωμάτων, σημαντικών θεμάτων της ευρωπαϊκής ιστορίας και παράδοσης. Θα καθοδηγήσει δύο ιστορικές επιθεωρήσεις την «Enquête sur l'histoire» τη δεκαετία του 90' και την «Nouvelle Revue d'Histoire» από το 2002 και μετά, οι οποίες θα αφήσουν εποχή. 










Υπήρξε προσωπικός φίλος και βιογράφος του μεγάλου Γερμανού συγγραφέα Ernst Jünger ο οποίος αναφέρει μάλιστα τον Dominique Venner στο προσωπικό και λογοτεχνικό του ημερολόγιο και του αφιερώνει τους τελευταίους του στοχασμούς λίγο πριν πεθάνει. Μια δυνατή φιλία είχε ενώσει τους δυο άντρες οι οποίοι είναι ως κοινά του στοιχεία την πολεμική εμπειρία και την αγάπη για τις ηρωικές αξίες (ο Ernst Jünger το είχε «σκάσει» από το σπίτι του σε νεαρή ηλικία για να καταταγεί στη Λεγεώνα πράγμα το οποίο και έκανε - βλέπε το βιβλίο του Afrikanische Spiele 1936 -) , μια επαναστατική νιότη (είχαν υπάρξει και οι δύο Επαναστάτες Εθνικιστές), η ίδια μύχια αγάπη για την Ευρώπη και ένα ανώτερο αριστοκρατικό πνεύμα (ο Ζαν Πωλ Σαρτρ είχε γράψει για τον Jünger «(...) στο πρόσωπο του μισώ τον αριστοκράτη».


Ορισμένα απ' τα πιο βασικά του έργα ήταν τα εξής: «Μπάλτικουμ: στο Ράιχ της ήττας, ο αγώνας των ελευθέρων σωμάτων 1918 - 1923» (1974), εμπνευσμένο από τα έργα του μεγάλου Γερμανού εθνικιστή συγγραφέα και πρώην μαχητή των Freikorps, Ernst Von Salomon (με τον οποίο επίσης είχε επαφές και τον είχε συναντήσει), το οποίο θα επανεκδοθεί αργότερο με τον τίτλο «Ιστορία ενός Γερμανικού Φασισμού». Άλλα έργα του ήταν «Ο λευκός ήλιος των ηττημένων η εποποιία των νοτίων και ο αποσχιστικός πόλεμος» 1975, «Ιστορία του Κόκκινου Στρατού» 1981, έργο που βραβεύτηκε από την Γαλλική ακαδημία και επανεκδόθηκε αργότερα με τίτλο «Οι Λευκοί και οι Κόκκινοι, ιστορία του Ρωσικού εμφυλίου πολέμου», «Η εξεγερμένη καρδιά» 1994 αυτοβιογραφικό έργο, μια πραγματική κατάθεση ψυχής, «Γκέτυσμπουργκ» 1995, «Κριτική ιστορία της Αντίστασης» 1995, «Ιστορία της (γαλλογερμανικής) Συνεργασίας» 2000, μνημειώδες έργο πάνω στην ιστορία των Γαλλικών Φασιστικών, Εθνικιστικών και Εθνικοσοσιαλιστικών κινημάτων, εντύπων και προσωπικοτήτων που πίστεψαν στην ιδέα της νέας Ευρώπης με ταυτόχρονη οξεία κριτική του Χιτλερισμού, «Ιστορία της τρομοκρατίας» 2002, «Ιστορία και παράδοση των Ευρωπαίων, 30.000 χρόνια ταυτότητας», έργο βασισμένο στην αναζήτηση των ριζών και των προτύπων του ευρωπαϊκού πνεύματος, μεταξύ των οποίων πρωτεύοντα ρόλο έπαιζαν για τον Venner τα ομηρικά έπη «τα δικά μας ιερά βιβλία», «Ντε Γκωλ το μεγαλείο και το τίποτα» δοκίμιο 2004,  «Ο αιώνας του 1914 - Ουτοπίες, πόλεμοι και επαναστάσεις στον 20ο αιώνα» 2006, «Ernst Jünger» 2009, βιογραφικό δοκίμιο πάνω στη ζωή και το έργο του μεγάλου διανοητή σε συνάρτηση με έναν ιδιαίτερο στοχασμό πάνω στο πεπρωμένο της Ευρώπης, «Η σύγκρουση της ιστορίας, θρησκεία, μνήμη, ταυτότητα» 2011, «Το απρόβλεπτο στην ιστορία 13 υποδειγματικές δολοφονίες» 2012, ενώ επίκειται να βγει και ένα μεταθανάτιο έργο με τίτλο «Σαμουράι της δύσης το εγκόλπιο των ανυπότακτων».


Ο Dominique Venner πέθανε όπως έζησε, αγέρωχος, σαν την εικόνα του εξεγερμένου ιππότη που αψηφά τον θάνατο την οποία θαύμαζε τόσο πολύ, ο Dominique Venner πέθανε με το όπλο στο χέρι αφήνοντας έναν κόσμο ο οποίος ήταν πλέον πολύ στενός και πνιγηρός για ανθρώπους σαν κι αυτόν!


Σε χαιρετώ κι εγώ Σύντροφε
απ' την πλευρά μου και δεν θα ξεχάσω ποτέ τα λόγια που μου είπες όταν σε συνάντησα εδώ και καιρό στο Παρίσι: «L' avenir nous appartient!» (Το μέλλον μας ανήκει) όπως κρατώ ακόμα σαν κόρη οφθαλμού την αφιέρωση που μου έκανες σε ένα απ' τα βιβλία σου «Préparez ce réveil» (Προετοιμάστε αυτήν την αφύπνιση - της Ευρώπης -).  
Κάποτε σε ευχαρίστησα για όλα όσα έδωσες στη γενιά μας με το έργο σου, σήμερα μας απέδειξες ότι υπάρχουν ακόμα Μαχητές που πιστεύουν στα λόγια τους, με τον θάνατο σου μας έδειξες ότι η Ελπίδα μένει Ζωντανή κι ότι όσο υπάρχουν άνθρωποι που θυσιάζονται η Ευρώπη θα Ζει! 



Με τον θάνατο σου δεν μας άφησες άλλο δρόμο από την Μάχη και την Νίκη, αλλά ακόμα κι αν χρειαστεί να πέσουμε κάπου θα είναι για όσα μας δίδαξες εσύ και όσα σφράγισες με το αίμα σου!






Για όσους δεν ξεχνούν τι σημαίνει ... Hezbollah!

Dominique Venner 16/4/1935 - 21/5/2013







« ... Στη δύση της ζωής μου, αντιμετωπίζοντας τεράστιους κινδύνους για την Γαλλική και Ευρωπαϊκή μου πατρίδα, νιώθω την υποχρέωση να δράσω, όσο έχω δυνάμεις. Πιστεύω πως είναι απαραίτητο να θυσιάσω τον εαυτό μου για να διακόψω το λήθαργο που μας πληγώνει. Εγκαταλείπω τη ζωή που μου απομένει, για να θεμελιώσω τη διαμαρτυρία ... »


Όταν οι Ιρανοί προειδοποιούν τους Αλβανούς ...



Παρέμβαση του Ιράν στην κυβέρνηση της Αλβανίας για να μην γίνουν δεκτοί στην χώρα 210 μέλη των «Μουτζαχεντίν Χαλκ» οι οποίοι στο παρελθόν ενεπλάκησαν σε επιθέσεις ενάντια στο καθεστώς.


Μόνο η συντακτική μας ομάδα είχε καταγγείλει τον Νοέμβριο του 2010  - σχετικός σύνδεσμος εδώ -  ότι οι «Ιρανοί απεργοί πείνας»που βρέθηκαν στην Ελλάδα και εμφανίστηκαν σε κανάλια και ραδιόφωνα ακόμα και στα Προπύλαια ήταν άνθρωποι της ίδιας οργάνωσης και τους προστάτευαν δυτικές μυστικές υπηρεσίες, ο αμερικανικός στρατός και η πλειοψηφία της ελληνικής αριστεράς ...



Ημέρα Μνήμης.


Μερικές Παρατηρήσεις περί Δημοκρατίας (Capitan Corneliu Zelea Codreanu)






του Κορνήλιου Κοντρεάνου



Στις σελίδες που ακολουθούν, επιθυμώ να παρουσιάσω μερικά συμπεράσματα που προέρχονται από την καθημερινή εμπειρία, με έναν τρόπο που να μπορεί να γίνει κατανοητός από κάθε νέο λεγεωνάριο ή εργαζόμενο. Φοράμε τα ενδύματα και έχουμε αγκαλιάσει τους δημοκρατικούς θεσμούς. Αναρωτιέμαι, το αξίζουν άραγε καθόλου ; Δεν το γνωρίζουμε ακόμα. Αλλά γνωρίζουμε ένα πράγμα, και το γνωρίζουμε με σιγουριά: Ότι ορισμένα από τα  μεγαλύτερα και πιο πολιτισμένα έθνη της Ευρώπης έχουν απορρίψει αυτά τα ενδύματα και έχουν αποκτήσει νέα. Απαλλάχθηκαν άραγε από αυτά επειδή ήταν καλά; Άλλα έθνη επίσης διεξάγουν την καλύτερη τους προσπάθεια για να τα απορρίψουν και να ενδυθούν νέα ενδύματα επίσης.


Γιατί; Είναι δυνατόν όλα τα έθνη να έχουν τρελαθεί; Είναι δυνατόν οι Ρουμάνοι πολιτικοί να παρέμειναν οι σοφότεροι άνθρωποι του κόσμου; Αμφιβάλλω κάπως για αυτό. Όσοι τα έχουν αλλάξει και εκείνοι που θέλουν να τα αλλάξουν, πρέπει να έχουν -έκαστος εξ' αυτών- τους λόγους τους. Αλλά γιατί πρέπει να ασχολούμαστε με τους λόγους που έχουν κάποιοι άλλοι; Ας ασχοληθούμε καλύτερα με τους λόγους που θα κάνουν εμάς τους Ρουμάνους έτοιμους να αλλάξουμε τα ρούχα της δημοκρατίας. Αν δεν έχουμε λόγους να το πράξουμε, αν μας κάνουν, τότε θα κρατήσουμε τα ρούχα, ακόμη και αν όλη η Ευρώπη απαλλαγεί από αυτά. Ωστόσο, δεν είναι καλά (τα ρούχα της δημοκρατίας) ούτε για εμάς επειδή:

1. Η δημοκρατία καταστρέφει την ενότητα του ρουμανικού έθνους, διασπώντας το σε πολιτικά κόμματα, προκαλώντας του ταραχή, εκθέτοντάς το κατά αυτόν τον τρόπο, διαιρεμένο να αντιμετωπίσει το ενωμένο μπλοκ της ιουδαϊκής δύναμεως, σε μία δύσκολη εποχή για την ιστορία του. Το επιχείρημα αυτό είναι τόσο πειστικό που δικαιολογεί από μόνο του την απόρριψη της δημοκρατίας υπέρ του οτιδήποτε άλλου θα μπορούσε να εξασφαλίσει την ενότητα μας: συγκεκριμένα την ζωή μας, διότι ο διχασμός μας σημαίνει τον θάνατο μας.

2. Η δημοκρατία μεταμορφώνει τα εκατομμύρια των Εβραίων σε Ρουμάνους πολίτες, κάνοντάς τους ίσους με τους Ρουμάνους, δίνοντάς τους  ίσα δικαιώματα μέσα στο κράτος. Ισότητα; Επί ποίας βάσεως; Εμείς έχουμε ζήσει σε αυτήν την γη εδώ και χιλιάδες χρόνια. Με το άροτρο και το όπλο στο χέρι. Με τους κόπους μας και το αίμα μας. Γιατί λοιπόν ισότητα με αυτούς που έχουν υπάρξει εδώ μόνο για εκατό, δέκα, ή ακόμα και πέντε χρόνια; Κοιτώντας στο παρελθόν, βλέπουμε πως εμείς δημιουργήσαμε αυτό το κράτος. Κοιτώντας  στο μέλλον: Εμείς οι Ρουμάνοι είμαστε που φέρουμε απολύτως την ιστορική ευθύνη για την ύπαρξη της Μεγάλης Ρουμανίας. Αυτοί (οι Εβραίοι) δεν έχουν να κάνουν σε τίποτα με αυτό. Ποιά μπορεί να είναι η ευθύνη των Εβραίων απέναντι στην ιστορία, για την εξαφάνιση του ρουμανικού κράτους; Ανακεφαλαιώνοντας: Δεν είναι ίσοι όσον αφορά την εργασία, την θυσία και τον αγώνα που δημιούργησαν  το κράτος, ούτε είναι ίσοι όσον αφορά την ευθύνη για το μέλλον του. Ισότητα; Σύμφωνα με ένα αρχαίο ρητό ισότητα είναι να αντιμετωπίζεις άνισα τους άνισους. Επί ποίας βάσεως οι Εβραίοι απαιτούν ίση μεταχείριση,  ίσα πολιτικά δικαιώματα με τους Ρουμάνους;

3. Η δημοκρατία είναι ανίκανη για την εκπλήρωση μακροπρόθεσμων   σχεδίων. Διαιρεμένη ανάμεσα σε πολιτικά κόμματα τα οποία κυβερνούν για ένα, δύο, ή τρία χρόνια, είναι ανέφικτο να συλλάβει και να πραγματοποιήσει μακροπρόθεσμα σχέδια. Το ένα κόμμα ακυρώνει τα σχέδια και τις προσπάθειες του άλλου. Ότι έχει σχεδιαστεί και χτιστεί από το ένα κόμμα σήμερα, καταστρέφεται από το άλλο κόμμα αύριο. Σε μία χώρα η οποία έχει ανάγκη να χτιστούν πολλά, το οποίο χτίσιμο (της χώρας) είναι πράγματι μία ιστορική απαίτηση, αυτό το μειονέκτημα της δημοκρατίας συνιστά έναν πραγματικό κίνδυνο. Είναι σαν σε ένα αγρόκτημα οι ιδιοκτήτες να αλλάζουν κάθε χρόνο, ο καθένας ερχόμενος με τα δικά του πλάνα, γκρεμίζοντας ότι είχε φτιαχτεί από τους προκατόχους, μόνο και μόνο για να καταστραφεί το έργο τους από τον επόμενο ιδιοκτήτη που θα έρθει την επομένη μέρα.

4.  Η δημοκρατία δεν επιτρέπει την εκπλήρωση των καθηκόντων ενός πολιτικού απέναντι στο έθνος. Ακόμα και ο πιο καλοπροαίρετος πολιτικός γίνεται στην δημοκρατία, δούλος των υποστηρικτών του επειδή εξυπηρετεί τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα, ειδάλλως του καταστρέφουν την οργάνωση. Ο πολιτικός ζει κάτω από την τυραννία και την μόνιμη απειλή του εκλογικού παράγοντος. Βρίσκεται σε μία θέση όπου πρέπει να επιλέξει μεταξύ της ολοκλήρωσης των εργασιών και σχεδίων μίας ζωής και της ικανοποίησης των αιτημάτων των υποστηρικτών του. Και ο πολιτικός όταν του δίνεται μία τέτοια επιλογή, επιλέγει το δεύτερο. Και το κάνει όχι από την δική του τσέπη, αλλά από αυτή της χώρας του. Δημιουργεί θέσεις εργασίας, αποστολές, προμήθειες - όλα καταλογίζονται στον εθνικό προϋπολογισμό της χώρας- που δημιουργούν περαιτέρω πίεση σε έναν κουρασμένο λαό.


5. Η δημοκρατία δεν μπορεί να ασκήσει εξουσία, διότι δεν μπορεί να επιβάλλει τις αποφάσεις της. Ένα κόμμα δεν επιβάλλει κυρώσεις σε αυτούς που ζουν μέσω σκανδαλωδών επιχειρηματικών συμφωνιών εκατομμυρίων, που ληστεύουν και κλέβουν, επειδή φοβάται ότι θα χάσει τους υποστηρικτές του. Ούτε μπορεί να κινηθεί εναντίον των αντιπάλων του, διότι ο τρόπος αυτός θα ενείχε τον κίνδυνο έκθεσης των δικών του ατασθαλιών και σκιερών επιχειρήσεων (από τους αντιπάλους του).

6. Η δημοκρατία είναι στην υπηρεσία του μεγάλου κεφαλαίου. Εξαιτίας του πολυέξοδου συστήματος και του ανταγωνισμού διαφόρων ομάδων, η δημοκρατία απαιτεί άφθονα χρήματα. Ως εκ τούτου φυσικά γίνεται ο υπηρέτης του μεγάλου διεθνούς Ιουδαϊκού κεφαλαίου, το οποίο την σκλαβώνει (την δημοκρατία) χρηματοδοτώντας την. Με αυτόν τον τρόπο η μοίρα ενός έθνους τοποθετείται στα χέρια μίας κλίκας τραπεζιτών.


για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

Ρώμη 15.06.2013



Λογαριασμός PAYPAL για την ενίσχυση του "Ευρωπαϊκού Μετώπου Αλληλεγγύης για την Συρία": IT 29 Z 36000 03200 0 CA004634823. Τα χρήματα θα διατεθούν σε δομές και κινήσεις ενημέρωσης με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη οργάνωση της πανευρωπαϊκής πορείας στην Ρώμη.

9η Μαίου 1956: Όταν ο «εθνάρχης» Καραμανλής έδινε εντολή να δολοφονηθούν Εθνικιστές διαδηλωτές …



«Στις 9 Μαΐου 1956 χιλιάδες λαού συγκεντρώθηκαν στην Πλατεία Ομονοίας για να καταδικάσουν τα σκληρά μέτρα του άγγλου κυβερνήτη Χάρντινγκ στην Κύπρο και την εκτέλεση των αγωνιστών Μιχαλάκη Καραολή και Ανδρέα Δημητρίου. Οι διαδηλωτές ζητούσαν την Ένωση της Κύπρου με την Ελλάδα, αποδοκιμάζοντας τον νεοεκλεγέντα πρωθυπουργό Κωνσταντίνο Καραμανλή.


Μετά το πέρας του συλλαλητηρίου, οι συγκεντρωμένοι θέλησαν να οδεύσουν προς τη Βρετανική Πρεσβεία στο Κολωνάκι. Στην οδό Δραγατσανίου, λόγω του ότι είχαν στηθεί οδοφράγματα, η σύγκρουση ήταν ιδιαίτερα σφοδρή, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους τρεις διαδηλωτές: Ευάγγελος Γεροντής (28 ετών), Ιωάννης Κωνσταντόπουλος (21 ετών), Φραγκίσκος Νικολάου (23 ετών).

Στα νοσοκομεία μεταφέρθηκαν 265 τραυματίες, 165 από σφαίρες αστυνομικών και 100 με μώλωπες από χτυπήματα. Η θυσία τους, όπως και δεκάδων άλλων Αγωνιστών της Ένωσης παραμένει αδικαίωτη. ΑΘΑΝΑΤΟΙ!»


Όταν οι Ισραηλινοί δολοφονούν … οι πάντες σιωπούν!




του Wolverine.



Τις τελευταίες ημέρες οι πολιτικάντηδες της αστικής δεξιάς σπεύδουν να συναντήσουν για πολλοστή φορά τους εκπροσώπους τους κρατικού εκτρώματος που έχει σφάξει επί σειρά ετών όλα τα έθνη της μέσης ανατολής. Προσπαθούν να δείξουν ακόμη μεγαλύτερη υποτέλεια στους παγκόσμιους τοκογλύφους ενώ ταυτόχρονα ξεπουλάνε τις υποδομές της χώρας στους γιους του Δαυίδ. Οι τελευταίες αποκαλύψεις για την συμμετοχή ατόμων εβραϊκής καταγωγής στις λίστες των πελατών του τραπεζικού συστήματος προκάλεσαν αντιδράσεις όμως μόνο για λίγες ημέρες ενώ οι πάντες ξέχασαν το θέμα διότι πολύ απλά τους βολεύει να έχουν αδύναμη μνήμη …δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι γνωστά πρόσωπα της αντιφασιστικής ακροδεξιάς συνδέονται με τους εν λόγω κύκλους και διατηρούν επαφές μαζί τους.






Η πρόσφατη συνάντηση του Παναγιωτόπουλου με τους Ισραηλινούς Σιωνιστές, η παραχώρηση της βάση της Σούδας στην Κρήτη στους Αμερικανοσιωνιστές ώστε να υπάρχει άλλη μια δυνατότητα στις αεροπορικές τους δυνάμεις για τον μελλοντικό βομβαρδισμό της Συρίας και η γονυκλισία του Αναστασιάδη στον δολοφόνο Νετανιάχου συνθέτουν ένα τοπίο το οποίο αποκαλύπτει για πολλοστή φορά το πραγματικό πρόσωπο του Σιωνισμού και κυρίως την δουλοπρέπεια των γραικύλων. 
Ελάχιστες οι αντιδράσεις απέναντι στις εν λόγω εξελίξεις, ενώ τα κανάλια των μεγαλοκαρχαριών προπαγανδίζουν την νέα εκστρατεία κρατικού τρόμου μέσω του μελλοντικού νομοσχεδίου το οποίο θα καταδικάζει τα «εγκλήματα σκέψης» και θα επισύρει βαριές ποινές σε όσους τολμούν να εκφέρουν «ρατσιστικό λόγο». Πολύ σύντομα οποιοσδήποτε θα αμφισβητεί το περιβόητο «ολοκαύτωμα» ή θα καταδικάζει την σιωνιστική σκέψη και πρακτική θα βρίσκεται πίσω από τα κάγκελα της αστικής δημοκρατίας με ποινές που επιβάλλονται συνήθως σε κακουργήματα!



Ούτε η «άκρα αριστερά» αλλά ούτε και η «άκρα δεξιά» δεν κινητοποίησαν στο ελάχιστο τις κοινοβουλευτικές τους δυνάμεις μπροστά στην νέα επιταγή αλλά και στις νέες προκλήσεις των σιωνιστικών κέντρων παρά μόνο αρκέστηκαν στις γνωστές δηλώσεις και στα δελτία τύπου. Για παράδειγμα η γνωστή Ρένα Δούρου που έχει σπουδάσει στην Τουρκία  παλαιότερα είχε στείλει μήνυμα συμπαράστασης στους εν Ελλάδι υποστηρικτές των «Ελευθέρων Σύριων Ελλάδος» - τους κολλητούς των Σαλαφιστών sex Jihadists για να το καταλάβουν όλοι - ψέλλισε κάποια λόγια για «παράνομους βομβαρδισμούς» μετά την επίθεση των Σιωνιστών στα εδάφη της Αραβικής Δημοκρατίας της Συρίας. Όμως ήταν προσεκτική στις εκφράσεις της ... για να μην δυσαρεστηθεί κανείς. Έτσι λοιπόν και οι «ερυθροφρουροί» των συνιστωσών ικανοποιήθηκαν και ο Συριζα έπαιξε το χαρτί της «αντίστασης». Μιας αντίστασης που έχει ταυτιστεί με τις φιλικές ανακοινώσεις στο καθεστωτικό «Βήμα» υπέρ του Ομπάμα και τις ζωντανές επαφές του Τσίπρα με τα αμερικανοσιωνιστικά think tanks.



Δεν είναι καθόλου τυχαία επίσης η ανακοίνωση του Indymedia αμέσως μόλις διακόπηκε η λειτουργία του εν λόγω «εναλλακτικού» μέσου … πριν λίγες ημέρες. Επέλεξαν να ταυτίσουν την εντολή του φιλοσιωνιστή Σαμαρά για την διακοπή της παροχής με τις απαγορεύσεις της Βόρειας Κορέας, της Συρίας και του Ιράν! Αυτό δείχνει την ανωριμότητα και τον πολιτικό αυτισμό ενός «χώρου» που ενώ συμμετέχει σε εκδηλώσεις αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό την ίδια στιγμή υιοθετεί την «γλώσσα» που χρησιμοποιεί το αμερικανικό αλλά και το ισραηλινό υπουργείο εξωτερικών!



Η πρόσφατη επίθεση των Σιωνιστικών δυνάμεων με στόχο τις εγκαταστάσεις της Προεδρικής Συριακής φρουράς απέδειξε ότι στην Ελλάδα ουσιαστικά κανείς - πλην ελαχίστων εξαιρέσεων - δεν ενδιαφέρεται για την επέλαση και την κυριαρχία των δυνάμεων που ευθύνονται για το μακελειό στην γεωπολιτική γειτονιά μας. Ούτε πορείες θα πραγματοποιηθούν, ούτε συναυλίες θα διοργανωθούν, ούτε ανακοινώσεις θα εκδοθούν, οι πάντες κρατούν μια ένοχη στάση και σιωπούν πλήρως μέχρι οι βόμβες να σαρώσουν και την Δαμασκό όπως παλαιότερα την Βαγδάτη και πρόσφατα την Τρίπολη. Το ίδιο ακριβώς συνέβη και στην περίπτωση του παράνομου πολέμου της Λιβύης για τον οποίο ο Γιώργος Παπανδρέου πρέπει να κατηγορηθεί για συμμετοχή σε εγκλήματα πολέμου, ενώ ο έλληνας φορολογούμενος πλήρωσε πολλά εκατομμύρια ευρώ από την τσέπη του. Παράλληλα καταστράφηκαν πλήρως ελληνικές επιχειρήσεις που είχαν άμεσες εμπορικές σχέσεις την Λιβύη του Qaddafi με αποτέλεσμα χιλιάδες εργαζόμενοι να μείνουν άνεργοι ή να υποστούν μειώσεις μισθών.



Στην πλήρη υπονόμευση της δυνατότητας ενώ λαού να αντιδράσει στην παγκόσμια δικτατορία παίζει φυσικά ρόλο το κατευθυνόμενο εκπαιδευτικό σύστημα, η ξύλινη γλώσσα αριστερών και δεξιών στα πανεπιστήμια, και η προπαγάνδα που σερβίρει καθημερινά η τηλεόραση στις μάζες. Δεν είναι τυχαίο ότι ουδείς έχει καταγγείλει την συμμετοχή ελληνικών πολεμικών αεροσκαφών (εναέρια ραντάρ) στην Λιβύη τα οποία μάλιστα βραβεύτηκαν από το ΝΑΤΟ για τις εξαιρετικές τους επιδόσεις! Πίσω από αυτές τις λέξεις υπονοούν φυσικά την γρήγορη στοχοποίηση και παροχή δεδομένων στα βομβαρδιστικά του ΝΑΤΟ με επακόλουθο αποτέλεσμα την εν ψυχρώ δολοφονία αμάχων αλλά και μονάδων του Επαναστατικού Λιβυκού Στρατού της Τζαμαχαρίγια.



Για εμάς η όποια εμφάνιση εθνοσήμου σε φτερά αεροσκαφών ή σε μπλουζάκια και αλλού δεν σημαίνει απαραίτητα και πατριωτική συνεισφορά αναρωτιόμαστε αν κάποιος σε αυτή την χώρα που διαθέτει τα μέσα και τις γνώσεις έχει τους αδένες να καταγγείλει την νέα εκστρατεία τρόμου της Σιωνιστικής Κατοχικής υπερδύναμης … Η απάντηση είναι ΟΧΙ, διότι αν ίσχυε το αντίθετο κάποιοι από όλους αυτούς που δηλώνουν σήμερα «διεθνιστές» θα καλούσαν τουλάχιστον έστω σε συμβολικό μποϋκοτάζ των ισραηλινών προϊόντων ενώ κάποιοι άλλοι που εμφανίζονται ως «εθνικιστές» θα πρότειναν μια αντισιωνιστική εκδήλωση ή πορεία ή οτιδήποτε με συμβολικό χαρακτήρα στην περιοχή για παράδειγμα του Κεραμεικού όπου οι Εβραίοι έστησαν πάνω στα αρχαία μας μνημεία τα δικά τους σύμβολα - διατηρούν στην ευρύτερη περιοχή ιδιόκτητα κτίρια και 2 συναγωγές - ενώ απαγορεύουν παράλληλα με την χρήση αλυσίδων την πρόσβαση Ελλήνων πολιτών από την οδό Μελιδόνη στον Κεραμεικό!



Η αντίσταση των Εθνικιστικών Δυνάμεων της Συρίας και η συμμετοχή του Συριακού λαού στο πλευρό του προέδρου της χώρας Bashar al-Assad έχει εξοργίσει τους παγκόσμιους τοκογλύφους και προσπαθούν με κάθε μέσο να κάμψουν την Αντισιωνιστική αντίσταση. Καθημερινά κάνουν λόγο για νέες σφαγές εκ μέρους του καθεστώτος και χρήση χημικών όπλων, ενώ μετά από μερικές ημέρες ... οι έρευνες δείχνουν ότι και αυτές οι ενέργειες είναι έργο των Σαλαφιστών που στηρίζει έμμεσα και άμεσα ο Αβραμόπουλος και η πλειοψηφία των αστικών πολιτικών δυνάμεων. Η αντοχή του μετώπου ενάντια στην βάρβαρη εισβολή των δυνάμεων που χρηματοδοτεί το Κατάρ και η Σαουδική Αραβία έχει προκαλέσει προβλήματα και στις δυνάμεις των υποστηρικτών των Σαλαφιστών στην Αθήνα οι οποίοι καλούν σε συναντήσεις για «ξεκαθάρισμα θέσεων» γεγονός που αποδεικνύει ότι δεν μπορούν να πείσουν ούτε τα ίδια τα μέλη τους για τον στόχο της «αραβικής άνοιξης» στην Συρία.



Μια «άνοιξη» που κατέληξε σε έναν άγριο καπιταλιστικό χειμώνα και προβλήθηκε στην Ελλάδα από το σύνολο των «αντιφασιστικών δυνάμεων» - πρωτοστάτησαν σε αυτό άλλωστε οι ομάδες "
autonome antifa" - σε πολύχρωμες αφίσες στα Εξάρχεια, σε αποτυχημένες συναυλίες στα Προπύλαια, σε διαδηλώσεις στο Σύνταγμα που έλαβαν μέρος κάτω χοροί κάτω από το λάβαρο της Al - Qaeda και σε ομιλίες και προβολές όπου παρευρέθηκε μεταξύ άλλων ο γνωστός Πέτρος Κωνσταντίνου του οποίου τον ρόλο στην οργάνωση των Πακιστανών Σαλαφιστών δεν έχει καταγγείλει κανείς λες και κάποια «ασυλία» … τον προστατεύει ενώ για το θέμα του τζαμιού στο Βοτανικό έχει πάρει θετική θέση! Φυσικά δεν ξεχνάμε τον ρόλο του Indymedia σε όλη αυτή την κατάσταση που προβάλλει καθημερινά τις απόψεις των Ισλαμιστών μισθοφόρων όπως έκανε άλλωστε και πριν 2 χρόνια όταν η Λιβύη δεχόταν την ιμπεριαλιστική εισβολή! 



Τότε έκαναν λόγο για τον «νεοναζί» (sic) 
Qaddafi και σήμερα λένε τα ίδια για τον Assad χωρίς τίποτα να έχει αλλάξει στον τρόπο που προσεγγίζουν τις εξελίξεις. Δεν ξέρουμε αν ο Qaddafi υπήρξε «νεοναζί» σίγουρο είναι όμως το γεγονός ότι οι Εθνικοεπαναστατικές ιδέες χαλύβδωσαν τα έθνη της Λιβύης της Αιγύπτου του Ιράκ και της Συρίας τα οποία και ανέδειξαν μορφές όπως ο Gamal Abdel Nasser,  ο Muammar Qaddafi, ο Hafez al-Assad, και ο Saddam Hussein. Όλα αυτά τα πρόσωπα στάθηκαν εχθρικά απέναντι στον Ιμπεριαλισμό και για αυτό τον λόγο πολεμήθηκαν ανηλεώς από τις δυνάμεις των Καπιταλιστών!




Αυτό που εξοργίζει τους έλληνες δεξιούς και αριστερούς, δημοκράτες και φιλελεύθερους, είναι το γεγονός ότι πρωτοπόροι στην αντίσταση απέναντι στους μισθοφόρους των εμιράτων του Κόλπου είναι οι χιλιάδες Εθνικιστές Σύριοι που συσπειρώνονται γύρω από το κόμμα Baath και το Εθνικιστικό SSNP. Μετά το Βιετνάμ η μεγαλύτερη πάλη ενάντια στον Αμερικανισμό είναι σήμερα στα εδάφη της Συρίας και θα γραφτεί με χρυσά γράμματα στο βιβλίο της πραγματικής ιστορίας.



Είναι τιμή για τον Εθνικοσοσιαλισμό το γεγονός ότι οι νικηφόρες δυνάμεις της Συρίας προελαύνουν κάτω από τα μελανοπόρφυρα λάβαρα που αποτελούν την συμβολική συνέχεια της πολιτικής μας παράδοσης, είναι τιμή για τον Ελληνισμό η συμμετοχή χιλιάδων Ελλήνων Μελανιχιτώνων της Συρίας στις τάξεις των δυνάμεων του Φωτός που πολεμούν το Σκότος.

Η Γενική Απεργία της Αγγλίας στις 3 Μαΐου 1926.


Μετά τον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο ήταν ξεκάθαρο ότι η Βρετανία παρέδιδε τα σκήπτρα της παγκόσμιας ηγεμονίας στις ΗΠΑ. Η μετάβαση, όμως, στο νέο καθεστώς διήρκεσε χρόνια (ουσιαστικά μέχρι τον επόμενο Πόλεμο) και έγινε σταδιακά όπως ακριβώς σήμερα η Κίνα απειλεί να πάρει την θέση των ΗΠΑ.

Στα μέσα της δεκαετίας του ’20, η βρετανική αστική τάξη έδινε σκληρή μάχη να αποκαταστήσει την οικονομική ισχύ που διέθετε πριν τον Πόλεμο. Η κρίση ήταν έντονη, ιδιαίτερα στον κλάδο της ενέργειας, όπου τότε ο άνθρακας κατείχε θέση αντίστοιχης εκείνης που σήμερα έχει το πετρέλαιο. Όλα ξεκίνησαν από την προσπάθεια των αφεντικών να καταργήσουν τις Συλλογικές Συμβάσεις, κάτι που σήμερα είναι ξανά στην ημερήσια διάταξη. 


Η πρώτη μεγάλη μάχη για το συνδικαλιστικό κίνημα της Βρετανίας έγινε με τους ανθρακωρύχους. Ο ανταγωνισμός με τα ανθρακωρυχεία της Γερμανίας είχε οδηγήσει σε μείωση τα κέρδη των εργοδοτών. Στις 30 Ιουνίου 1925, οι ιδιοκτήτες των ανθρακωρυχείων ένιωσαν ότι έχουν τη δύναμη να προχωρήσουν σε μεγάλες επιθέσεις.  Διέκοψαν τις διαπραγματεύσεις για τη Συλλογική Σύμβαση  και απείλησαν το συνδικάτο ότι αν δε δεχτεί να δουλεύουν  οι εργαζόμενοι χωρίς συλλογική σύμβαση θα ξεκινήσουν απολύσεις. 


Θέλοντας να αποφύγει την μετωπική σύγκρουση, η κυβέρνηση των Συντηρητικών ανέλαβε να επιδοτήσει τις πολυεθνικές του κάρβουνου, με αντάλλαγμα το «πάγωμα» μισθών και απολύσεων. Από την αρχή ξεκαθαρίστηκε ότι η επιδότηση θα διαρκέσει για 9 μήνες και στη συνέχεια θα πρέπει να βρεθεί άλλη λύση, η αναζήτηση της οποίας ανατέθηκε σε «επιτροπή σοφών».

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

pentru noi fasciștii români care trăiesc în Grecia



Οι Βουδιστές μοναχοί της Βιρμανίας αντιστέκονται στον Soros και στους Σαλαφιστές εισβολείς!






" ... Το 2013 ο μουσουλμανικός πληθυσμός στην μικρή πόλη Meiktilar … η περίφημη πόλη λίμνη της ενδοχώρας στη Μέση Βιρμανία …. αυξήθηκε κατά 30.000 …. από το μηδέν που ήταν το 1960 …. ο συνολικός πληθυσμός της Meikhtilar είναι τώρα … «μόνο» 100.000 μουσουλμάνοι … που αντιπροσωπεύουν το 30% των κατοίκων της.  



Με την οικονομική βοήθεια από τον ισλαμικό κόσμο εκτός Βιρμανίας οι μουσουλμάνοι της Meiktilar ευημερούν - ανάμεσα στην πλειοψηφία των βουδιστών που έχουν προβληματιστεί από τον αυξανόμενο αριθμό των εύπορων αλλοδαπών μουσουλμάνων που εμφανίζονται καθημερινά στην πόλη τους. Και είτε το πιστεύετε είτε όχι έχουν κατασκευαστεί 14 τεράστια τζαμιά και ισλαμικά τεμένη - θρησκευτικές σχολές - που κτιστήκαν με την ελεύθερη ροή των δολαρίων από τους « βενζινάδες» Wahhabist της Σαουδικής Αραβίας. 



Οι ταραχές άρχισαν από πέρυσι στο Arakan και ήταν αποτέλεσμα της αδυσώπητης πίεσης στη Βιρμανία από την Σαουδική και την ηγεσία του ισλαμικού κόσμου να χορηγήσει υπηκοότητα στα εκατομμύρια των παράνομων μουσουλμάνων που εισβάλουν στη Βιρμανία από το σύνορα της με το Μπαγκλαντές, όχι μόνο στην Meikhtilar, αλλά τώρα στο σύνολο της Βιρμανίας ... "

για να διαβάσετε ολόκληρο
το άρθρο στον σύνδεσμο
εδώ ...

Συνέντευξη του Σταύρου Λιμποβίση στον Γιάννη Αλεξανδρόπουλο και στο ιστολόγιο "War Report"




1) Καταρχήν, γιατί «Μαύρος Κρίνος», συμβολίζει κάτι;

Το μαύρο χρώμα έχει συνδεθεί εδώ και δεκαετίες με την πολιτική κληρονομιά πολλών Εθνικιστών Κοινωνιστών σε ολόκληρη την Ευρώπη, ενώ παράλληλα συμβολίζει το πένθος για την σημερινή κατάσταση στην Ευρώπη αλλά και στην Πατρίδα μας. Από την άλλη, ο κρίνος υπήρξε ένα σύμβολο της Ευρωπαϊκής παράδοσης αλλά και της Ελληνικής

2) Πείτε μας λίγα λόγια για εσάς, ως μια παρουσίαση σε αυτούς που δεν σας ξέρουν.

Είμαστε μια Αυτόνομη συντακτική ομάδα και συλλογικότητα Εθνικιστών / Φασιστών / Εθνικοσοσιαλιστών χωρίς αρχηγούς υπεύθυνους και γραφεία και προσπαθούμε να φανούμε αντάξιοι της Ιδεολογίας που είναι τρόπος ζωής.


3) Που αποσκοπεί η δράση και σε ποιους τομείς κυμαίνεται;


Στόχος και σκοπός της όποιας δράσης και παρέμβασής μας, είναι η διατήρηση της ιδεολογικής φλόγας, η αλληλεγγύη μεταξύ των συναγωνιστών και μακροπρόθεσμα, η ανατροπή των σιωνιστικών / καπιταλιστικών  δομών του κατοχικού καθεστώτος.


4) Σε ποιους απευθύνεστε, ποιο είναι το «target group» σας;

Σε όλους και όλες που τους ενδιαφέρουν οι απόψεις μας. Ακόμα και αυτούς που διαφωνούν μαζί μας. Παρόλο όμως τις όποιες διαφωνίες έχουμε καταφέρει να μας διαβάζουν πολλοί φίλοι και ακόμα περισσότεροι εχθροί …


5) Ποια είναι η ανταπόκριση του κόσμου από τις δράσεις σας, από την πρώτη εμφάνιση σας μέχρι τώρα.

Ξεκινήσαμε με διαδικτυακή εμφάνιση το 2007 και στην πορεία καταλήξαμε να έχουμε αναγνώστες και φίλους σε σχολές σχολεία και χώρους εργασίας, στην συνέχεια χτίστηκε μια συνεργασία με αυτόνομες ομάδες σε Ελλάδα και Κύπρο που πήρε μορφή σε πορείες και παρεμβάσεις. Πολλές καθεστωτικές εφημερίδες έχουν αναφερθεί στην συντακτική μας ομάδα γεγονός που δείχνει ότι ενοχλούμε τους εξουσιαστές, ενώ από την άλλη οι προσωπικές ζωντανές συναντήσεις είναι δεκάδες κυριολεκτικά και μάλιστα σε διαφορετικά σημεία της χώρας. Συνεχίζουμε να υπάρχουμε προς απογοήτευση πολλών …


6) Στο blog σας εμφανίζεται συστηματικά μια αριστερή ή αναρχική ακόμα, ρίζα του Εθνικισμού αλλά και του Εθνικοσοσιαλισμού, νομίζεται πως όλα αυτά συνδέονται μεταξύ τους;


Το να αναλύσουμε εδώ αυτές τις λέξεις και τις έννοιες είναι κουραστικό για όλους, άλλοι μας ονομάζουν «αναρχοφασίστες» άλλοι «φαιοκόκκινους εθνικομπολσεβίκους» και άλλοι «νεοναζί». Δεν μας απασχολεί στο ελάχιστο η όποια κριτική ή λεξιμαγεία. Για όσους έχουν απορίες ή ερωτήσεις στο επίσημο ιστολόγιο υπάρχει ένα τηλέφωνο επικοινωνίας και μια ηλεκτρονική διεύθυνση. Μπορούν να μας καλέσουν ή να επικοινωνήσουν και θα είμαστε ξεκάθαροι όπως πάντα. Πράγματι σε 1800 αναρτήσεις έχουμε προβάλλει κυρίως την «σοσιαλιστική» ή «αριστερή» έκφραση του Εθνικοσοσιαλισμού / Φασισμού αλλά και άλλες «ορθόδοξες» απόψεις που μπορεί ακόμα και να διαφωνούμε σε κάποιες από αυτές.


7) Τι είναι για σένα ο Εθνικοσοσιαλισμός - Εθνικισμός;

Οι συνειδητοποιημένοι Εθνικιστές συνήθως καταλήγουν να δηλώνουν Εθνικοσοσιαλιστές. Για εμάς ο Ελληνικός Εθνικοσοσιαλισμός, δεν είναι κάποιες αφίσες των Waffen SS και μια φετιχιστική αντίληψη των πραγμάτων, που σήμερα είναι «μόδα», αλλά η διερεύνηση της ιδεολογίας που άφησε κληρονομιά η αθάνατη Σπάρτη και ο Λυκούργος, ο μεγάλος Δάσκαλος Πλήθων Γεμιστός και πολλοί άλλοι μέσα στους αιώνες και τους χρόνους που πέρασαν.


8) Επανέρχομαι στην παραπάνω ερώτησή μου, για το που αποσκοπεί η δράση σας καθώς βλέπω στο blog σας πάλι μια αντικρατική και αντικοινοβουλευτική διάθεση, αλήθεια δεν σκοπεύετε κάποια στιγμή οι ιδέες σας να κυριαρχήσουν;

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι μια μέρα οι Ιδέες της Ευρώπης θα νικήσουν το σκότος του καπιταλιστικού Ιουδαισμού και των χρηματοπιστωτικών ορδών. Η δράση και η όποια αναφορά μας έχει πολλαπλούς στόχους και σκοπούς αλλά σε συντομία εμπεριέχεται στις λέξεις που αποτελούν τον προσωπικό μας κώδικα «Οι τοίχοι έπεσαν οι καρδιές όμως Όχι!»


9) Τι έχετε να πείτε για την μέχρι τώρα ενδοκοινοβουλευτική πορεία της Χρυσής Αυγής;

Ειλικρινά όλοι όσοι είναι αυτόνομοι / ανένταχτοι ή μέλη της συντακτικής μας ομάδας δεν περίμεναν κάτι το διαφορετικό από αυτό το κόμμα. Κάποια πρόσωπα έχουν απροκάλυπτες φιλοδοξίες και ο σκοπός της ζωής τους δεν ήταν φυσικά η ρήξη με το καθεστώς ή με τον κοινοβουλευτισμό, όπως περίμεναν κάποιοι αλλά η προσωπική τους προβολή και επιβεβαίωση. Ενώ λοιπόν, σαφέστατα, υπάρχει μια λαϊκή βάση χιλιάδων ανθρώπων που τους στηρίζει, σε παραδοσιακές αριστερές περιοχές για παράδειγμα υπάρχουν «δικοί» τους, σε Νίκαια, Κοκκινιά και Κερατσίνι - ανάμεσα τους μάλιστα πρώην μέλη του ΚΚΕ, εγγόνια κομμουνιστών του ΕΛΑΣ, καθώς και πιτσιρικάδες «αναρχικοί» - αυτό όμως που επηρεάζει την όποια πολιτική τους παρουσία είναι ο «ρυθμός» που δίνει πρώτα ο Μιχαλολιάκος μετά ο Παναγιώταρος και στο τέλος ο Κασιδιάρης με τον Παππά …


Αυτοί οι κύριοι,  οι οποίοι και οι 4 για εμάς θεωρούνται αντιφασίστες ακροδεξιοί ή ακόμα και γραφικοί αντικομμουνιστές, με αισθητική του ’50, σε καμιά περίπτωση δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστές ή ριζοσπάστες Εθνικιστές, διότι πολύ απλά, ποτέ δεν υπήρξαν κάτι τέτοιο. Όταν ο Παναγιώταρος μιλάει για «ναζιστικές αηδίες», όταν ο Κασιδιάρης αναφέρει σε τηλεοπτικές εκπομπές τις κατοχικές δυνάμεις της ΔΙΑΣ και των ΜΑΤ ως «τα παιδιά που έπαθαν αυτό και το άλλο», όταν ο Μιχαλολιάκος διατηρεί τον ίδιο ξύλινο λόγο από την δεκαετία του ’90 και αρέσκεται στο να φιλάει δημοσίως το χέρι της Μπακογιάννη ή  δίνει το χέρι στον ατζέντη Ψινάκη και άλλα πολλά που χρειάζονται ολόκληροι τόμοι για να τα γράψουμε τότε οι απαντήσεις είναι δεδομένες. Ξέρω  ότι θα ενοχληθούν κάποιοι «οπαδοί» από αυτή την αναφορά αλλά αν «ζυγίσουμε» τα αρνητικά του εν λόγω κόμματος με τα θετικά τα πρώτα θα δείξουν μεγαλύτερο βάρος.


Ήδη τα ποσοστά τους - στα οποία δίνουν τεράστια σημασία πράγμα που αποδεικνύει ότι δεν διαφέρουν σε τίποτα από τα αστικά κόμματα  - θα είναι μικρότερα από αυτά που περιμένουν ενώ είναι διάχυτη η εντύπωση ότι κούρασαν ακόμα και αυτούς που τους χειροκροτούσαν σε κάθε τους κίνηση παρόλο που πολλές φορές αυτές έχουν να κάνουν με ένα αυτιστικό και αστείο επικοινωνιακό «προφίλ». Η σημερινή τους παρουσία τόσο στην βουλή όσο και στην κοινωνία είναι ο επίλογος σε μια κατάσταση που εδώ και χρόνια έχει γίνει γνωστή, ότι το εν λόγω κόμμα και η σημερινή του ηγεσία είχε πάντα ως στόχο να δυσφημιστεί η Εθνικιστική Ιδέα στην Ελλάδα.


10) Ποια η γνώμη σας για την ακροδεξιά; Έχει κάποια σχέση με τα πιστεύω σας; Την θεωρείται συγγενικό χώρο;

Ουδέποτε θεωρήσαμε την ακροδεξιά συγγενικό χώρο. Διαχρονικά η αστική ακροδεξιά υπήρξε εχθρός των Εθνικοσοσιαλιστών / Εθνικιστών και έστειλε τους Συναγωνιστές μας στις εξορίες και στις φυλακές αλλά και κάποιες φορές στα εκτελεστικά αποσπάσματα. Πόλεμος λοιπόν με την αστική αντιφασιστική ακροδεξιά σήμερα, αύριο και πάντα!


11) Κάποτε πατρίδα τον Κομμουνιστών ήταν η ΕΣΣΔ, για εσάς σήμερα, ως αυτόνομοι εθνικιστές - εθνικοσοσιαλιστές, υπάρχει μια τέτοια ιδεολογική πατρίδα;

Πατρίδα μας είναι κάθε έδαφος που το προασπίζονται οι άνθρωποι της Ευρώπης αλλά και όσοι αντιστέκονται στον Διεθνή Σιωνισμό.

12) Ήσαστε η πρώτη, γνωστή τουλάχιστον, Αυτόνομη Εθνικιστική ομάδα στην Ελλάδα, βλέπεις της υπόλοιπες ομάδες ως ... θυγατρικές;


Και όμως δεν είμαστε η πρώτη αυτόνομη ομάδα. Αρκετά παλιά η συντακτική ομάδα του περιοδικού «Αντίδοτο» που υπήρξε ένα κομβικό σημείο αναφοράς για την γέννηση της «εθνικιστικής αριστεράς» στην χώρα μας είχε δημιουργήσει αυτόνομες ομάδες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Στην πρόσφατη ιστορία του «χώρου», οι Εθνικοσοσιαλιστές skinheads του ελληνικού παραρτήματος του Blood and Honour, από το 2003 και μετά, οπότε και αποχώρησαν από την «Χρυσή Αυγή», έδωσαν το έναυσμα μέσα από τα έντυπα τους για να «ψαχτούν» εκατοντάδες σύντροφοι σε αυτόνομες / ανένταχτες δομές και κινήσεις.


Για ποια θυγατρική μιλάς; Δεν είμαστε εταιρεία ούτε δίνουμε γραμμή σε κάποιους. Πράγματι, υπάρχουν αρκετές αυτόνομες ομάδες που επηρεάστηκαν από τον «Μαύρο Κρίνο» και συμφωνούν σε πολλά μαζί μας και τις οποίες και στηρίξαμε με τα ελάχιστα μέσα που είχαμε. Το ίδιο κάνουμε και τώρα, αφού το ενδιαφέρον για την «Εθνικιστική Αυτονομία » μετά την είσοδο της «Χρυσής Αυγής» στην ...«ουλή» των Ελλήνων, αντί να μειώνετε όπως θα περίμεναν κάποιοι … αυξάνεται κατακόρυφα! Απόδειξη αυτού του γεγονότος, η ίδρυση νέων αυτόνομων ομάδων σε Σέρρες, Κέρκυρα, Βόλο και αλλού.


13) Υπάρχει πιθανότητα στο μέλλον να συνεργαστείς με κάποιο κόμμα, στο πλαίσιο της λογικής, να γίνουν οι ιδέες πιο γνωστές;


Ξεκάθαρα όχι, δεν μας εκφράζει κάποιο κόμμα και δεν πιστεύουμε στην λογική των κομμάτων διότι όλα καταλήγουν να είναι  στο τέλος «βαλβίδες ασφαλείας» του συστήματος ή προθάλαμοι για την πλήρη απογοήτευση και αποδυνάμωση των νεολαίων που ασπάζονται διαχρονικά τις εθνικοεπαναστατικές ιδέες.


14) Υπάρχουν φήμες ότι μέλη σας, εμπλέκονται σε δημόσιους προπηλακισμούς βουλευτών, τι έχετε να πείτε περί αυτού; Εγκρίνεται τέτοιες πολιτικές τακτικές;

Έχουμε εμπλακεί τα τελευταία χρόνια σε πολλές καταστάσεις που δεν χρειάζεται να αναφερθούμε σε αυτές λεπτομερώς. Κάθε τι που οδηγεί στην αντίσταση απέναντι στο κατοχικό καθεστώς και τους εκπροσώπους τους είναι θεμιτό μέσο.


15) Σύγχρονη Ελλάδα, κρίση, ΑΟΖ, πολιτική, κοινωνία, τη γνώμη σας.

α. Είμαστε υπό κατοχή με κύρια ευθύνη των ελληνόφωνων της χώρας που ψήφιζαν όλα αυτά τα χρόνια τα αστικά δημοκρατικά κόμματα

β. Οι εβραίοι τραπεζίτες και τα τσιράκια τους θα αντικαταστήσουν την διεφθαρμένη πολιτική εξουσία με την διεφθαρμένη τραπεζική εξουσία.

γ. Δεν υπάρχει ΑΟΖ και δεν θα υπάρξει και στο μέλλον όσο υπάρχει δημοκρατική κατοχή, τα πάντα έχουν ξεπουληθεί στο Ισραήλ και στην νέα Οθωμανική Τουρκία. Απόδειξη για αυτό η ανοχή των 300 βουλευτών και η σιωπή τους σχετικά με τα μελλοντικά σχέδια των εξουσιαστών στην εν λόγω περιοχή.

δ. Πολιτική δεν είναι να μαζεύονται κάποιοι σε 4 τοίχους και να λασπολογούν αυτούς που διαφωνούν μαζί τους ή απλά να κουνάνε μια σημαία 1 φορά τον χρόνο, για εμάς πολιτική είναι η αφύπνιση ενός κομματιού της κοινωνίας που έχει μέσα του Λύσσα και Συνείδηση.

ε. Διεφθαρμένη λόγω δημοκρατικής τακτικής. Σήμερα τρώει τις σάρκες της με βουλιμία διότι πολύ απλά έτσι της έμαθαν να κάνει εδώ και 70 χρόνια …


16) Ποια είναι η άποψη σας για τους φερόμενους ως δράστες της ληστείας  στο Βελβεντό Κοζάνης και την ενέργεια στον Βόλο αλλά και για τις ... φωτογραφίες τους;


Παρόλο τις όποιες δεδομένες ιδεολογικές διαφωνίες έχουμε με τους εν λόγω νεολαίους του αναρχικού «χώρου» δεν το κρύψαμε τότε και δεν θα το κρύψουμε και στο μέλλον ότι συμφωνούμε απολύτως με την απαλλοτρίωση της τραπεζικής περιουσίας διότι είτε αρέσει σε κάποιους είτε όχι τα λεφτά αυτά είναι ο πόνος και η στέρηση του λαού. Χαιρετίζουμε κάθε αντικαθεστωτική ενέργεια που στρέφεται ενάντια στις δυνάμεις κατοχής και στις τραπεζικές αρχές. Φτύνουμε στα μούτρα κάθε ένοπλο φρουρό της σύγχρονης αστικής δημοκρατίας που έβγαλε σε δημόσια θέα φωτογραφίες ξυλοδαρμού και βασανισμού για να στείλει έμμεσα σε ΟΛΟΥΣ όσους αντιστέκονται με κάθε μέσο, ένα «περιστέρι» που έχει ένα χαρτί στα πόδια του που γράφει την λέξη «φόβος» …

Δεν θα τους περάσει, όπως δεν τους πέρασε και στον Βόλο, όπου πρόσφατα 3 Αυτόνομοι Σύντροφοι κατηγορήθηκαν για τον εμπρησμό ενός ΑΤΜ της Τράπεζας Κύπρου και το ανθελληνικό  Κράτος, έσπευσε να στήσει ένα «κυνήγι μαγισσών», με στόχο την κοινωνική τους και φυσική τους εξόντωση. Πέρα από το γεγονός, ότι πριν το συμβάν αλλά και μετά, η γνωστή ακροδεξιά έπαιξε έναν ύποπτο ρόλο, οι μπάτσοι αντέγραψαν σκηνοθετικές ικανότητες, αφού εμφάνισαν κάποιες αντίκες και πλαστικά παιχνίδια ως … «οπλοστάσιο», δεν ξεχνάμε επίσης τις κινήσεις των ντόπιων αριστεριστών της Μαγνησίας, όπου ζητούσαν το κεφάλι των 3 Συναγωνιστών με συνοπτικές διαδικασίες και χειροκροτούσαν τις κινήσεις της αστικής δικαιοσύνης!


17) Τι θα προτρέπατε κάποιον νέο Εθνικοσοσιαλιστή - Εθνικιστή ακτιβιστή να κάνει, στην Ελλάδα της κρίσης, για να είναι σωστός απέναντί στην ιδεολογία του;


Να αμφισβητεί τους πάντες και τα πάντα, να είναι δυνατός στο πνεύμα και στο σώμα, να διαβάζει για την πολιτική μας κληρονομιά αλλά και να δημιουργεί την Ιδέα στο μέλλον και κυρίως να μην πέφτει θύμα της αστικής ακροδεξιάς που καπηλεύεται πρόσωπα σύμβολα και ιδέες. Επίσης να δρα ως Λύκος ανάμεσα στα πρόβατα της αστικής δημοκρατίας …


18) Τι έχεις να πεις για τα γεγονότα στην Χαλκιδική;


Άλλη μια πράξη επικυριαρχίας του Σιωνιστικού παράγονται και του Μπόμπολα. Κάθε αντίδραση ενάντια στηνεκμετάλλευση του ορυκτού πλούτου και την καταστροφή της φύσης είναι καλοδεχούμενη


19) Αφού σε ευχαριστήσω για την συνέντευξη θα ήθελες να προσθέσεις κάτι;


Σε ευχαριστούμε για τον χρόνο σου! Αλληλεγγύη - Πίστη - Αυτονομία!

Συνέντευξη ενός 'Ελληνα ακτιβιστή του "Μετώπου Αλληλεγγύης για την Συρία" στην ιστοσελίδα syriareport.net


European Solidarity Front for Syria... Who are you? From what European countries?


We are young men from many European countries, among them also Greek, who decided to take action supporting Syrian people’s and Syrian government’s fight for peace, survival and freedom. So, various groups, organizations, websites and persons united their actions under the common logo “European Solidarity Front for Syria”, to internationalize this cause.


Instead of single movements in only a few countries, all were united for bigger impact. We are the only pro-Syria movement in Europe. We are Syria’s voice in the West. From that time, in every country and every city in Europe, from Norway to Cyprus, we had a series of actions, mobilization and rallies. Posters, public demonstrations with Syrians expatriates and immigrants, open speeches, interviews. People and groups from every corner of Europe, are mobilizing about what is going on in Syria and join our cause. Soon, ESFS will start appearing in Latin America too. We are also preparing an open rally in London.

Do you have any connections with Syrian authorities?

Well yes, but mostly with common people. ESFS’s actions have touched Syrian society, who now see Europeans being so strongly in support of them. They see that they are not on their own. That Europeans are with them and do not forge them. It has to be noted that Front’s actions are transmitted by Syrian and Iranian state television stations.


What made you want to involve in a civil conflict in an Arab country? Why, while Greece and Europe is facing lots of problems on their own, groups of young activists support Syria?


We are connected with brotherhood bonds with Syria. At first we have to make clear that this is not a civil conflict, but an asymmetric war against a country’s integrity. People in Syria are now tested by a common front of  mercenaries. They are invaded. Syrians are defending their land and their sovereignty against terrorism and western media’s propaganda. In Syria there lives a lot of Greco-Christians. Mostly Christians are going through an unparalleled ethnic cleansing . Syrian people are fighting against external aggression and for our sake. We are obliged to be their voice in Europe.

Not just because tomorrow it could happen to us, but because we believe that solidarity should be our highest value in this world. When our neighbor’s house is on fire we cannot just stand and watch, doing nothing. We must show the same sensitivity, whether it’s about Kosovo, Palestine and of course we would like the same solidarity for Cyprus. We do not face these as other people’s problems. Greece has experienced ethnic cleansing during the 400 years of Turkish occupation and thanks to European solidarity we have internationalized our cause.


για να διαβάσετε ολόκληρη την συνέντευξη στον σύνδεσμο εδώ ...


Αλληλεγγύη - Πίστη - Αυτονομία



Δεν έχουμε παρά να καλωσορίσουμε στην Εθνικιστική Αυτονομία τους νέους Συναγωνιστές και τις Συναγωνίστριες από Πέραμα, Κερατσίνι, Νίκαια και Κορυδαλλό.

Δεν πίστεψαν ποτέ στην λογική του μαντριού αλλά στην αισθητική του Πολιτικού Στρατιώτη. 
Λύκοι ανάμεσα στα πρόβατα της αστικής δημοκρατίας!


Μέχρι χτες δήλωναν με περηφάνια ότι είναι εγγόνια κομμουνιστών ...
σήμερα βρίσκονται στις Aυτόνομες ομάδες των Εθνικιστών!

Αλληλεγγύη - Πίστη - Αυτονομία




Ένα Ευχαριστώ.



Μέσα από αυτά τα λίγα λόγια θα ήθελα να εκφράσω τη μεγάλη μου ευγνωμοσύνη, όπως και της οικογένειάς μου, για τη στήριξη που νιώσαμε από όλους σας, γνωστούς και αγνώστους, σχετικά με τη δίωξη μου από το ανθελληνικό κράτος για συμβολική ενέργεια σε τραπεζικό κατάστημα.


Η λάσπη των ΜΜΕ, οι καταδίκες από τους δημοκράτες και τα άστοχα σχόλια από τα παράσιτα του Έθνους είναι μέσα στη συνήθη τακτική του συστήματος για να αμαυρώσουν την Ιδέα. Πολλούς μπορεί να μας χωρίζουν πρακτικές μα η αλληλεγγύη, όπως αποδείχθηκε, είναι ένα από τα όπλα μας. Ήδη είμαστε δυνατότεροι!


Ίσως όλα αυτά να είναι περιττά διότι γνωρίζω πως δεν αποζητάτε καμία αναγνώριση και η κινητοποίηση αυτή απορρέει από την αγνότητα του αγώνος και της καρδιάς σας. Καθήκον μου, λοιπόν, ένα ευχαριστώ.

Άρης


Ένας εκ των τριών συλληφθέντων του Βόλου