ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Πυρήνες φωτιάς και θλιβερά αποκαΐδια …


του Λοθάριου


Η υπόθεση του νεαρού αντιεξουσιαστή Νίκου Ρωμανού ήρθε να προκαλέσει πολύ ισχυρούς τριγμούς στις τάξεις του λεγομένου «εθνικού χώρου», από τις πιο εθνικόφρονες και ακροδεξιές (ως ήταν και αναμενόμενο εξάλλου) εκφάνσεις του ως και τις πιο ριζοσπαστικές. Ιδίως μετά τις εικονοκλαστικές τοποθετήσεις του εθνοκοινωνιστή Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη παρακολουθήσαμε έναν καταιγισμό ύβρεων, επιθέσεων και λοιδοριών που δείχνουν αν μη τι άλλο ότι η παραδοσιακή ελληνική εθνικοφροσύνη πνέοντας τα λοίσθια, απελευθερώνει κάθε είδους δηλητηριώδη αέρια και αποπνικτικές οσμές, δείγμα της προχωρημένης αποσύνθεσης που επικρατεί στο εσωτερικό της.




Η υπεράσπιση του Ν. Ρωμανού λίαν ορθώς, έγινε βάσει ηθικών και αισθητικών κριτηρίων, πράγμα το οποίο και ώθησε πολλούς, δυστυχώς ακόμα και πέρα από το φάσμα της στενά εννοουμένης «ακροδεξιάς», να εγείρουν ζητήματα πολιτικής και ιδεολογίας. Πρώτα απ' όλα θα όφειλαν ως ''εθνικιστές'' να γνωρίζουν ότι δεν είναι οι ιδέες που δίνουν αξία στους ανθρώπους, αλλά οι άνθρωποι που με τη στάση τους ενσαρκώνουν, δικαιώνουν ή και σπιλώνουν τις ιδέες. Στην περίπτωση του Ρωμανού και της «Συνομωσίας των πυρήνων της φωτιάς - Φράξιας μηδενιστών», οι ακροδεξιοί αλλά δυστυχώς και αρκετοί εθνικόφρονης νοοτροπίας και αισθητικής ''εθνικοσοσιαλιστές'', έσπευσαν να κατατάξουν ηλιθιωδώς τόσο τον νεαρό αγωνιστή όσο και την ομάδα αυτή στην οποία συμμετείχε στον χώρο της αναρχίας και φυσικά στην ευρύτερη αριστερά. Εάν η πολιτική τους κουλτούρα άξιζε κάτι περισσότερο από την αισθητική τους, θα είχαν καταλάβει προ πολλού ότι οι «Πυρήνες της Φωτιάς» μακράν του να αποτελούν ''αριστερή'' οργάνωση, τόσο από τον τίτλο τους όσο και από την πρακτική τους παραπέμπουν σε μια αναβίωση του επαναστατικού μηδενισμού του 19ου αιώνος, ο οποίος προέτασσε τον ατομικό και ωμό ηρωισμό μιας κατηγορίας επίλεκτων αγωνιστών στην ''μαζική'', πολιτική και οικονομική ''ταξική πάλη'' των σοσιαλδημοκρατικών και μεταρρυθμιστικών κινημάτων.

Γι' αυτό και λίαν ορθώς η μαρξιστογενής αριστερά στάθηκε πάντα απέναντι σ' αυτό το φαινόμενο στηλιτεύοντάς το ως ελιτιστική και περιφρονητική προς τις μάζες στάση. Και δεν είχε άδικο, αφού επρόκειτο για μια επανεμφάνιση του αριστοκρατικού υποβάθρου του Αρίου Ανθρώπου που δεν περιμένει καμία νομιμοποίηση από τα κάτω, από την μάζα, αλλά υποκαθιστά αυτήν την τελευταία με την πάλη της μικρής και κλειστής επίλεκτης ομάδος, του ''πυρήνα'' ή της ''φράξιας'', μέσα από μειοψηφικές ενέργειες, ακατανόητες από τον μεγάλο αριθμό, τουτέστιν ''συνωμοσίες'', που στόχο έχουν τον ολοκληρωτικό και καθαρτήριο πόλεμο, την Φωτιά!

Δεν είναι διόλου τυχαίο το ότι η κριτική του μαρξισμού, του υλισμού και εν τέλει ο Φασισμός ξεπήδησαν μέσα από τις τάξεις των υποστηρικτών της επαναστατικής βίας. Αν ο μηδενιστής είναι αυτός που εναντιώνεται σε όλες τις κυρίαρχες αξίες μιας κοινωνίας, τότε στον κόσμο του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού, όσοι πιστεύουν στη Φυλή και στο Έθνος, οφείλουν να είναι πρώτοι και οι φανατικότεροι εκ των μηδενιστών! Διότι τί ήσαν ο Σωκράτης στη δημοκρατική Αθήνα, ο Ιησούς Χριστός στην Ιουδαϊκή Παλαιστίνη ή οι κλέφτες και οι (ευκατάστατοι) Φιλικοί συνωμότες της τουρκοκρατουμένης, πλην όμως εμπορικώς ευημερούσας Ελλάδος, αν όχι μηδενιστές που πλήρωσαν με θάνατο, βασανιστήρια και ατιμώσεις την εναντίωση τους σε εξαχρειωμένες και υποταγμένες μάζες και πυορροούσες την διαφθορά εξουσίες, προτού να εξυψωθούν ως το βάθρο φιλοσόφων, Θεανθρώπων ή εθνικών ηρώων;

Από πολιτικής απόψεως η «Συνωμοσία των πυρήνων της φωτιάς» ήταν αυτή που με προκήρυξη της το 2010 μιλούσε για πιθανότητα σύμπλευσης με τους αντισυστημικούς εθνικοσοσιαλιστές, ενώ χαρακτήριζε ορθότατα την «Χρυσή Αυγή» ως συστημικό κόμμα, και προέτρεπε μάλιστα τους αναρχικούς να μην χαίρονται με τις κατασταλτικές διώξεις κατά των «φασιστών» διότι κάλλιστα αυτές θα μπορούσαν να στραφούν και κατά των ιδίων, θέσεις που για στην πλειονότητα των αριστερών της Ελλάδος φάνταζαν τότε ως κρυπτοφασιστικές! Φυσικά δεν ήταν εθνικιστές ούτε εθνικοσοσιαλιστές αλλά είχαν το θάρρος να απειλούν με χτυπήματα το κυνοβούλιο και να αναγνωρίζουν την αξία τους σε ορισμένους από τους πολιτικούς τους αντιπάλους, ορίζοντας ξεκάθαρα ως βασικό και ουσιαστικό εχθρό το Κράτος και το κεφάλαιο, πράγμα ανήκουστο μέχρι τούδε στην Ελλάδα τόσο εξ' αριστερών, όσο και εξ' ακροδεξιών.

Την ίδια στιγμή ορισμένοι ''λαϊκοί εθνικιστές'' επιδίδονταν σε κάθε είδους παλλικαρισμούς εντός και εκτός των κυνοβουλευτικών εντευκτηρίων, ανακάλυπταν τα θέλγητρα του κυνοβουλευτισμού και τον ατόκων δανείων και άρχιζαν να αποστηθίζουν το αλφάβητο του αντιφασισμού, όταν δεν έκαναν επιδείξεις γλωσσικού βαρβαρισμού και αγελαίου κρετινισμού σε κάποιο τηλεοπτικό παράθυρο ή έξω από κάποιο θέατρο τρίτης κατηγορίας. Ακόμα χειρότερα, οι ακροδεξιοί βάλθηκαν να δικαιώσουν κι αυτήν ακόμα την παρωχημένη και προ πολλού ανασκευασθείσα περί ''ιστορικού υλισμού'' αντίληψη, που θέλει τις νοοτροπίες και λοιπές πολιτικές και κοινωνικές συμπεριφορές των ατόμων απόρροιες της οικονομικής και ταξικής τους προελεύσεως! Έτσι διαβάσαμε κι ακούσαμε ατελείωτους μύδρους και πικρόχολα σχόλια κατά της κοινωνικής και ταξικής καταγωγής του Ρωμανού που φαίνονται να είναι αποκυήματα του κοινωνικού φθόνου της λούμπεν προλεταριακής και ξεπεσμένης μικροαστικής βάσης της εθνικοφροσύνης που προσπαθεί να ανακουφίσει την οδύνη από τα συμπλέγματα και τα στερητικά της σύνδρομα επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον της στην πιο επουσιώδη και δευτερεύουσα πτυχή της υπόθεσης αυτής.

Όσοι αναρωτιούνται πως μπορεί τέκνα πλουσίων οικογενειών να γίνονται επαναστάτες, ομολογούν κατ' αυτόν τον τρόπο εμμέσως πλην σαφώς ότι δεν θα επαναστατούσαν ποτέ οι ίδιοι αν είχαν την περιουσία της οικογενείας του Ρωμανού, κάτι που μόνο να ανεβάσει ηθικά μπορεί τον νεαρό αγωνιστή. Μάθαμε ακόμη ότι η απεργία πείνας για το δικαίωμα στη μόρφωση είναι ''εγωισμός'', ενώ κάποιοι έφθασαν στο σημείο να διερωτηθούν αν και οι πτωχοί γονείς που δεν δύνανται να σπουδάσουν τα παιδιά τους θα έπρεπε να τα ωθήσουν να γίνουν τρομοκράτες ή να διαπράξουν ένοπλες ληστείες. Οι ''πτωχοί'' γονείς λογικά σε μια κατεξαθλιωμένη και καταρημαγμένη χώρα θα έπρεπε να είχαν εξεγερθεί προ πολλού και προτρέψει σε εξέγερση και τα παιδιά τους για την μόρφωση, την δουλειά, την αξιοπρέπεια, την οικογένεια, το Έθνος και την Πατρίδα! Αλλά όπως λέει και το δημώδες παραδοσιακό: ''Βασίλη κάτσε φρόνιμα να γίνεις νοικοκύρης...'', έστω και χωρίς σπίτι, αξιοπρέπεια και Πατρίδα ελεύθερη! Αλλά ακόμα κι αν εξεγείροντο οι πτωχοί τότε σίγουρα οι ίδιοι ακροδεξιοί θα έβριζαν, όχι τα ''κωλόπαιδα των βορείων προαστίων'' αλλά την ''αλητεία που θέλει να καταπατήσει το δικαίωμα στην ιδιοκτησία''... Οι προφάσεις δεν θα λείψουν ποτέ καθώς οι γλώσσες των προσκυνημένων ήταν πάντα βουτηγμένες στο σίελο του θράσους ...

Μεγαλύτερη είναι όμως η απορία και θλίψη μας προκαλεί η στάση ορισμένων ''εθνικοσοσιαλιστών'' που θεωρούν τρομοκρατία την ληστεία μιας τράπεζας ... ωσάν να ήταν οι τελευταίοι των μικροαστών. Η αλήθεια όμως είναι ότι και το όπλα που κράτησε ο Ρωμανός και οι σύντροφοι του ήσαν αληθινά, και εναντίον του πραγματικού εχθρού τα έστρεψαν και όταν βρέθηκαν στα χέρια του εχθρού αυτός τους αντιμετώπισε ως εχθρούς με πραγματικά χτυπήματα και βασανιστήρια. Πολλοί θα μας πουν ότι ο ΣΥΡΙΖΑ, η αριστερά του κεφαλαίου, σπεύδει να τους υπερασπισθεί, μα αγαπητοί κύριοι, ο ΣΥΡΙΖΑ πράττει έναντι αντιεξουσιαστών που ομολογουμένως τον απεχθάνονται, αυτό ακριβώς που δεν έπραξε η «Χρυσή Αυγή» τον Απρίλιο του 2013 έναντι των νεαρών Αυτονόμων εθνικιστών του Βόλου που εντελώς συμβολικά είχαν κάψει έναν αυτόματο διανεμητή χρημάτων. Φαντάζομαι δεν ευθύνεται ο Ρωμανός για την αχρειότητα της ΧΑ, όμως εδώ ακριβώς αγγίζουμε την πιο αλγεινή αλήθεια. 

Οι περισσότεροι εκ των εθνικοφρόνων καθυβριστών του Ρωμανού στο βάθος αισθάνονται οργή γιατί η δική τους πλευρά δεν έχει να επιδείξει σε επίπεδο φυσικού και ηθικού θάρρους κάτι αντίστοιχο. Υπάρχουν και κάποιοι οι οποίοι, αισθανόμενοι στο βάθος ντροπή για την κατάντια του "χώρου" που υπηρέτησαν επί σειρά ετών, δημοσιεύουν παραληρηματικά κείμενα σε μια εκδοχή της Ελληνικής στην οποία δεν μας έχουν συνηθίσει μέχρι τώρα και που κάθε άλλο παρά τιμά τους χρήστες της, θα έπρεπε να μας πουν πώς και γιατί ο εθνικιστικός χώρος δεν επέτυχε να δημιουργήσει άξιους πολιτικούς στρατιώτες μέχρι τώρα πάρα τις καθαρολογίες και τις βαρυσήμαντες διακηρύξεις. Η αυτοαμφισβήτηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι, ίσως η πιο δύσκολη και επίπονη πλευρά της ηρωικής μας κοσμοθέασης.

Αυτή η τοποθέτηση είναι η φυσική συνέχεια μιας άλλης που γράφτηκε τον Απρίλιο του 2013 για τους νεαρούς Αυτόνομους εθνικιστές του Βόλου, είμαστε σίγουροι ότι στη φυλακή θα είχαν πολύ περισσότερα να πουν με τους αντιεξουσιαστές του Βελβεντού, παρά μ' εκείνους που αναμένουν την αποφυλάκισή τους έχοντας απλώς την ικανοποίηση να εξυπηρετούνται από Ελληνίδες τραπεζοκόμους. Όμως το βέβαιον πλέον είναι ότι η επαίσχυντη "εθνικοφροσύνη", η μήτρα των συνθηκολογήσεων και των μειοδοσιών αγγίζει τον ιστορικό της θάνατο και οι σπασμοί που την κάνουν να εκκρίνει τόνους χολής είναι το πιο χαρακτηριστικό σύμπτωμα της επιθανάτιας αγωνίας της. Εμείς οφείλουμε να σταθούμε Όρθιοι για την επομένη μέρα, ώστε να οικοδομήσουμε μέσα από τα ερείπια μια νέα Εθνικοεπαναστατική πρωτοπορία κάτω απ' την σημαία της Τρίτης Θέσης.


''Προορισμός μας είναι να μην αφήνουμε ποτέ τους άλλους σε ησυχία.'' 

Arthur Moeller van den Bruck

45 σχόλια:

  1. ΔΑΝΤΙΚΗ ΚΟΛΑΣΗ ...guarda e passa! Πάντα ταύτα προς τα υπόλοιπα της ακροδεξιάς και προς αποφυγή ...εμφραγμάτων! Δι' ημάς, τους απομένοντες, καθαρόαιμους Φασιστο-Ναζί απλώς ...αυτονόητα! ΕΥΓΕ στο "Μαύρο Κρίνο" και στο Λοθάριο για το καρατίναγμα του ακροδεξιού βάλτου! Για πρώτη φορά στη ζωή μου αναγκάσθηκα να απενεργοποιήσω το τηλέφωνό μου προς αποφυγή λόγου ...διαζυγίου, ένεκεν συνεχών οχλήσεων της ...Συζύγου μου από καταιγισμό συγχαρητηρίων κλήσεων όχι μόνον εκ της ημεδαπής αλλά και της αλλοδαπής! Φαίνεται ότι η συγκυρία διψά για ισχυρή αφύπνιση!

    Έρρωσθε και μάχεσθε!

    Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
    τ. 6977764737

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάω στοίχημα ότι σε κάλεσαν για να σε κράξουν. Διότι και στα γραπτά σχόλια δεν τα πήγατε καλά ...
      Είναι εκνευριστική η τάση σας να γνωρίζετε και να ερμηνεύετε τα πάντα.
      Ένα κακομαθημένο παιδί βορείων προαστείων που θεωρεί τον εαυτό του κέντρο του Κόσμου γίνεται αιτία να βγάλετε την προσωπική χολή σας για τον Λαικό Σύνδεσμο.
      ΕΣΕΙΣ τι κάνετε κ. Καλεντζη για να σώσετε την Πατρίδα;
      Ιππασία;

      Διαγραφή
    2. σχόλιο του Αριστοτέλη Καλέντζη:

      Eπειδή εσείς και οι όμοιοί σας κ. Αλέξανδρε Μιχόπουλε αποζητάτε τον βλάκα που θα σας σώσει, διότι πάντοτε εσείς οι ακροδεξιοί για το τομάρι σας ενδιαφερόσασταν και γι αυτό έχετε τακιμιάσει με το μπάτσο, ναι, εγώ κάνω Ιππασία και απολαμβάνω το μαστίγωμά σας από το μπάτσο-νταβατζή σας! Βλέπετε, οι Ίπποι είναι πλάσματα άξια σεβασμού και δεν τα μαστιγώνουμε όπως οι καθώς πρέπει εθελόδουλοι αστοί γουστάρουν να μαστιγώνονται από το κράτος που υποστηρίζουν! Ευχηθείτε μου, λοιπόν, καλές ιππικές απολαύσεις και συνεχίστε επιτρέπων στο κράτος να σας ...ιππεύει!

      Αριστοτέλης Ηρ. Καλέντζης
      τ. 6977764737

      Διαγραφή
    3. Ωραία χρήση της Ελληνικής αλλά για την ταμπακιέρα ουδέν.
      Απολαύστε το κτήμα σας και τις διαστημικές αρχαίο κοινωνικές σας αναλύσεις.

      Ευχαριστώ για τη φιλοξενία Μαυρε Κρινε.

      Διαγραφή

    4. "Αν το κράτος είναι ενάντια στο έθνος, πρέπει αναγκαστικά ή να αλλάξει μορφή ή να χαθή.Το κράτος, που εμποδίζει τη φυσιολογία του έθνους, είναι περιττό και βλαβερό"

      Ίων Δραγούμης

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος9/12/14 5:00 π.μ.

    Εγώ συμφωνώ με εσάς και συμπαθώ και τους Α.Μ.Ε. και διαφωνώ με τη Χ.Α. όμως έχετε προσέξει κάτι. Ο αντιεξουσιαστικός/αναρχικός χώρος είναι ενωμένος ενώ εμείς έχουμε γίνει χίλια κομμάτια. Τι έχετε να πείτε για αυτό και τι προτείνετε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο αναρχικός χώρος έχει τις ίδιες παθογένειες και διασπάσεις με τον εθνικιστικό ...

      Διαγραφή
    2. Δήμητρης13/12/14 3:48 π.μ.

      Κουραστήκαμε να ακούμε προτάγματα "ενότητας". Ο αναρχικός χώρος είναι διασπασμένος και σίγουρα χωρίς κάποια ουσιαστική συνοχή - γι αυτό δεν έχει καταφέρει και κάποια ουσιαστική εξέγερση πέραν μερικών αμφίβολων κλυδωνισμών- και αν είχατε επάφη με την πολιτική πραγματικότητα της Ελλάδας θα το ξέρατε. Εγώ ως εθνικιστής ή εθνοκομμουνιστής αν προτιμάτε πιο ακριβή προσδιορισμό, προφανώς και πιστεύω στην ενότητα και δη την εθνική, όμως ύστερα από τόσα χρόνια έχω μάθει να ξεχωρίζω τους τυχοδιώκτες που ευαγγελίζονται την εθνική ενότητα ώστε να έχουν έναν όχλο ηλιθίων υπό την καθοδήγηση τους! Έχοντας μιλήσει με ψηφοφόρους της χρυσής αυγής, μεχρί και οτι "είναι πράκτορες" άκουσα από κάποιον ηλίθιο που έχαψε τα φύκια κάποιου τοπικού ομαδάρχη. Όποιος λοιπόν νιώθει εθνικιστής και τιμάει τη βιολογική και ακόμα περισσότερο την πολιτιστική καταγωγή του πρέπει να φτύσει τις ακροδεξιές "λογικές" και να αρχίσει να σκέφτεται πώς μπορεί πραγματικά να επιτύχει τον Σκοπό του.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος10/12/14 12:21 μ.μ.

    Μια ομάδα επαναστατημένων νέον οπλισμένη μέχρι τα δόντια πάει για ληστεία .
    Για ποιο λόγο ?
    Γιατί δεν πάνε να χτυπήσουν στην καρδιά της δημοκρατίας μέσα στο κοινοβούλιο ?
    Γιατί δεν ¨τρώνε¨ έναν πολιτικάντη η κάποιον καπιταλιστή ? Έναν εργατοπατέρα ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί δεν ρωτάς τους ίδιους;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος10/12/14 1:35 μ.μ.

      Να αναρωτηθείς εσύ και ο Αριστοτέλης . Η επανάσταση τους αρχίζει με μια ληστεία γιατί μέχρι εκεί πάει το μυαλό τους αυτών και των ταγών τους . Όλοι αυτοί πιτσιρικάδες ελέγχοντα από τις ξένες μυστικές υπηρεσίες που κάνουν ότι θέλουν στην Ελλάδα .Οι αναρχικοί είναι υποχείρια του σιωνισμού η αναρχία είναι η πιο συστηματική ιδεολογία . Εκπροσωπεί τις ιδέες του πολύ πολιτισμού και την παρακμή .Μισούν την Ελλάδα και την πατρίδα μισούν οτιδήποτε ελληνικό .

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος10/12/14 2:53 μ.μ.

    O Μπακουνιν ειναι ο πρωτος που μιλησε για εβραικο κεφαλαιο 80 χρονια πρν τον Στρασσερ,κι εδωσε και τη λυση απεναντι στον σιωνισμο,η οποια ειναι η καταργηση της ατομικης ιδιοκτησιας.Και κατα τον Εζρα Παουντ ο Μαρινος,ο Φουντας,ο Τσουτσουβης,ο Κσσιμης κλπ,η οι ιδιοι αξιζαν,η οι ιδεες τους,η και τα δυο.Οσο το γιατι δεν "τρωνε" εναν κεφαλαιοκρατη,εναν καπιταλιστη,εναν εργατοπατερα",το ενοπλο κινημα στην Ελλαδα εχει καθαρισει πολλους τετοιους.Ο δικος σου χωρος κι εσυ προσωπικα τι εχεις κανει?Αλληλοσκοτωνονται ανεργοι προλεταριοι στο Κερατσινι και το Ηρακλειο,προς τερψιν των Τραπεζιτων κι εσεις νομιζετε οτι βλεπετε ματς Ολυμπιακου -Παναθηναικου.Σεβαστειτε τον Καλεντζη τουλαχιστον.Εκανε 12,5 χρονια φυλακη για τις ιδεες του,,πηρε ολες τις κατηγοριες απανω του οι συγκατηγορουμενοι του απο αθωωθηκαν εως δεν δικαστηκαν καν.Εσεις που του επιτιθεστε ουτε κρατητηριο δεν εχετε κανει.Χτυπατε τους αναρχικους λες κι αυτοι ειναι ο εχθρος.Γιατι δεν εχετε τα κοτσια(πλην ορισμενων οπως ο Καλεντζης) να κοιταξετε στα ματια και ν'αναμετρηθητε με τον πραγματικο τυρρανο,το κρατος(και το αστικο και το λαικο και το εθνικο).Γιατι δεν ειστε λυκοι αλλα προβατακια.Κρατος σημαινει πατριδα σκλαβωμενη.Ζητω η Αναρχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καταρχάς δεν είναι μόνο ο Στράσσερ στο επίκεντρο της ιδεολογίας μας. Είναι και πολλοί άλλοι όπως ο Λεντέσμα Ράμος, Μανουέλε Χεντίλα, Μπέρτο Ρίτσι, Νικόλα Μπομπάτσι μορφές του αντικαπατιλιστικού αγώνα που πολέμησαν για μια Ελεύθερη Ευρώπη. Πολλοί "φασίστες" όπως ο Έβολα και ο Πάουντ έχουν γίνει σημεία αναφοράς για την ένοπλη άκρα αριστερά και τους αναρχικούς. Η γνώση δεν διαθέτει καλούπια και είναι φυσικό να υπάρχει σύνδεση απόψεων ανάμεσα σε ανθρώπους με διαφορετικές αφετηρίες. Οι απεργίες κομμουνιστών και εθνικοσοσιαλιστών την δεκαετία του '30 απέναντι στο καπιταλιστικό σύστημα, η συμπόρευση ε/σ και μελών της ένοπλης ραφ πάνω στο παλαιστινιακό, η συμμετοχή ε/σ και αριστερών στην μόσχα απέναντι στο γέλτσιν αποδεικνύουν στην πράξη ότι τα σύνορα των ιδεολογιών πολλές φορές σπάνε είτε για κοινό σκοπό είτε διότι η νεά τάξη πραγμάτων φαντάζει τόσο μακάβρια που κάνει ακόμη και αιώνιους εχθρούς να συμπορευθούν έστω και από λυκοφιλία ... όπως οι εθνικοσοσιαλιστές οφείλουν να απομονώσουν τους προβοκάτορες της άκρας δεξιάς που υπηρετεί το κεφάλαιο έτσι και η πατριωτική αριστερά οφείλει να τσακίσει την εθνομηδενιστική αντίφα και όλους αυτούς που ζητούν έναν νέο εμφύλιο μεταξύ συνελλήνων την στιγμή που ο άγγελος έβερτ διατηρεί την παρουσία του μέσα από χιλιάδες επιγόνους και πραιτοριανούς ... για εμάς ο φασισμός δεν είναι γέννημα θρέμμα του καπιταλισμού αλλά η εξελικτική διαδικασία του εθνικοσυνδικαλισμού και του μηδενισμού που αντιπάλεψε και τις μούμιες της μόσχας και τα γουρούνια της νέας υόρκης και αποθεώθηκε στα εργατικά συμβούλια της ρεπούμπλικα του σαλό! Το να απορρίπτει ένας αναρχικός το κράτος και να μιλάει για Πατρίδα είναι ελπιδοφόρο αφού για την ίδια Πατρίδα πολεμάει ο Κομμαντάντε Μάρκος τις ιδέες του οποίου περιορίζει οσο περνάει ο καιρός ο ελευθεριακός χώρος (αυτοί που κατέχουν τα μέσα) ένα τέτοιο γεγονός πρέπει να σας κάνει να σκεφτείτε (και να σκεφτούμε και εμείς) αν κάποτε μας δοθεί η ευκαιρίας μιας ένας εμπόλεμης κατάστασης ΠΟΙΟΣ είναι ο πραγματικός εχθρός ....

      Διαγραφή
    2. δεν υπάρχει εθνικό κράτος αναρχικέ βγάλε τα αντιφασιστικά σου γυαλιά επιτέλους, υπάρχει μια δυσώδης αποικία σιωνιστών με την υπογραφή του μαυροκορδάτου και του φαναριού και την ευλογία της πλέμπας του ιερατείου αντικατέστησε την οθωμανική εξουσία. όλοι όσοι νιώθουν αριστοκράτες σύμφωνα με την αξία του αίματος και της τιμής οφείλουν να παραδεχτούν ότι το κρατικό κατασκεύασμα που ονομάζεται μόνο κατά τίτλο ελλάς έχει αγγλική κηδεμονία και μόνο 3 φορές υπήρξε αντιαγγλική δράση, στο επεισόδιο πατσίφικο, στα νοεμβριανά του 16 και τον δεκέμβρη του '44. Πρώτοι οι εθνικοσοσιαλιστές το '44 με επικεφαλή τον Έκτορα Τσιρονίκο επεσήμαναν τον κίνδυνο της αγγλικής εισβολής. Αλλά οι εθνικιστές έδιναν το αίμα τους δυστυχώς προς όφελος στο τέλος της αστικής τάξης και του Παπανδρέου ... και οι ελασίτες σταλινικοί έσφαζαν παιδιά και αμάχους καθώς και ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΥΣ τους αντιπάλους μόνο και μόνο για την ευμένεια του Στάλιν ο οποίος τους πούλησε φτηνά. Ο δικός σας χώρος μακριά από πράκτορες και εθνομηδενιστικά οράματα δεν έχει παρά να θυμηθεί και πάλι ΠΟΙΟΙ πλαισίωσαν τους Γαριβαλδινούς εθελοντές το 1897, ποιοι υπήρξαν οι εχθροί του Μαρξισμού και της μαφίας της Μόσχας, να θυμηθείτε ότι πριν πιείτε το δηλητήριο του ανθελληνισμού ότι κάπως κάπου κάποτε ο αναρχικός χώρις είχε την τόλμη να κρατήσει τα λάβαρα του Καντάφι ως μια ένδειξη τριτοθεσίτικης οπτικής και όχι να καίει την γαλανόλευκη η οποία φυσικά επιβλήθηκε από τον Μαυροκορδάτο προς τιμή του Ισραήλ αλλά τιμήθηκε από τον λαό μας σε μάχες ... όπως στην ελδυκ το '74 ΟΠΟΥ ΣΥΝΤΡΟΦΟΙ ΣΑΣ ΕΠΕΣΑΝ ΥΠΕΡ ΠΑΤΡΙΔΟΣ όταν υπηρετούσαν την θητεία τους ΩΣ ΦΑΝΤΑΡΟΙ ,,, στιγμές της ιστορίας που σας κρύβουν οι αναρχοπατέρες των εξαρχείων το ίδιο ακριβώς έργο που παίζει η ακροδεξιά του ΠΛΕΥΡΗ και του ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΥ ...

      Διαγραφή
    3. και επειδή κάποιοι θα καπηλευτούν τα όσα αναφέρονται εδώ εννοώ ότι ανάμεσα στις τάξεις των οπλιτών που σκοτώθηκαν υπήρξαν και ομοιδεάτες σου που δεν παραδόθηκαν στον ασιάτη εισβολέα και πέθαναν μαζί με φασίστες στο ίδιο χαράκωμα ... σε παραπέμπω επίσης στο άρθρο του ΜΚ για τον Ιάκωβο Κουμή που πολλοί θεωρούν ότι υπήρξε ακροαριστερός .... (!!!)

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος10/12/14 4:10 μ.μ.

    O Ρωμανος νικησε.Κι ο μαυρος κρινος συμμετειχε στη νικη αυτη.Να 'στε περηφανοι γι αυτο.Ευχομαι και στους 3 του Βολου το ιδιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο μαύρος κρίνος είναι μέσο πληροφόρησης εθνικοσοσιαλιστών ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ότι ο κύριος εχθρός είναι το σιωνιστικό τερατούργημα του σχεδίου μάρσαλ που βαφτίστηκε στα λεφτά των αμερικανών και μεγάλωσε στο πλευρό του Καραμανλισμού. Δεν νιώθουμε κομμάτι της νίκης του Ρωμανού διότι για εμάς ο αναρχικός χώρος είναι η αντίπερα όχθη και το γνωρίζουμε καλά. Τίποτα όμως δεν μπορεί να μας αναγκάσει να αλλάξουμε άποψη στο γεγονός ότι η κυβέρνηση Σαμαρά και δεκανίκια της απειλούν με οριστική εξαφάνιση τους εναπομείναντες Έλληνες. Οι συναγωνιστές του Βόλου έπραξαν μια συμβολική πράξη απέναντι στο τοκογλυφικό σύστημα και έχουν την συμπαράσταση όλων αυτών που δεν διαθέτουν παρωπίδες.

      Διαγραφή
    2. Τι ερμηνεια δινει το ιστολογιο σας στην παρέμβαση Παπουλια για τον Ρωμανό ενω ο συγκεκριμενος Προεδρος υπεγραψε ολα τα μνημόνια ;
      Γιατι εκανε δήλωση για τον Φυσσα ενω δεν το επραξε για τους Φουντουλη, Καπελώνη ;

      Είναι αηδια αυτο.

      Διαγραφή
    3. Πρέπει οπωσδήποτε να τους πείσει;

      Διαγραφή
  6. Αλέξανδρε έχει απαντήσει ο Ντεγκρέλ πολλά χρόνια πριν σε αυτή την απορία! Αηδία είναι γενικά το πολιτικό σύστημα, και περισσότερο από όλα ότι η Χρυσή Αυγή δεν μπόρεσε να πείσει ούτε τους γονείς του Καπελώνη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλέξανδρε μη διαβάζεις μόνο στόχο και χρυσή αυγή ... ψάξε στο διαδίκτυο και θα βρείς τι εννοούσε ο Λεόν Ντεγκρέλ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/12/14 1:39 π.μ.

      ''η Χρυσή Αυγή δεν μπόρεσε να πείσει ούτε τους γονείς του Καπελώνη!''
      Να πείσει ποιους;
      Τους αρχικαθεστωτικούς αρχιπασοκάνθρωπους;
      Αρκεί που πείστηκε ο Ήρωας Μανώλης...όχι από την ΧΑ αλλά από την Ιδέα που αυτή επικαλείτο από το 1982...
      Ο Μανώλης Καπελώνης...Αυτός ήταν ο Ιδεολόγος Στρατιώτης...ο Άξιος...ο Επαναστάτης και όχι ο...άχρηστος άρρεν γεννητικός αδένας Ρωμανός για τον οποίο μέρες τώρα γίνονται του ορθού ''ιδεολογικοί'' διάλογοι...ΔΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ;

      Διαγραφή
    3. όχι δεν βαρεθήκαμε και στην τελική μην μας διαβάζεις αν δεν αντέχεις. και ο πατέρας φουντούλης αρχιπασόκος είναι ...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/6/15 1:19 μ.μ.

      Η χρυση αυγη επεισε τους γονεις του Καπελωνη, επεισε ομως τον γονεα του Φουντουλη να καπελωνει (τον θανατο του γιου του - και να τον εξαργυρωνει)

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10/12/14 11:37 μ.μ.

    "Το κρατος δεν ειναι πατριδα.Ειναι η αφαιρεση,ο μεταφυσικος,μυστικιστικος,
    νομικος μυθος της πατριδας.Οι προλεταριοι εχουν πατριδα.Οι λαικες μαζες
    ολων των χωρων αγαπουν βαθια την πατριδα τους.Αυτη ειναι μια φυσικη,
    αληθινη αγαπη.Ο πατριωτισμος του λαου δεν ειναι ιδεα,αλλα γεγονος.
    Ο πολιτικος πατριωτισμος,η αγαπη του κρατους ειναι η εκφυλισμενη,
    μεσω απατηλης αφαιρεσεως εκφραση αυτης της αγαπης,προς οφελος
    της εκμεταλλευτριας μειοψηφιας..Η πατριδα αντιπροσωπευει το αδιαφιλονικητο
    και ιερο δικαιωμα καθε ανθρωπου,ομαδας ανθρωπων,ενωσεων,κοινοτητων,
    περιοχων,να ζουν,να σκεφτονται,να θελουν και να δρουν κατα τον τροπο
    τους,που γεννηθηκε ως αποτελεσμα της μακροχρονης ιστορικης εξελιξης.
    Υποκλινομαι λοιπον μπρος στην παραδοση και την ιστορια των λαων,
    γιατι ειναι το αιμα και η σαρκα,η σκεψη και η θεληση καθε λαου.
    Γι αυτο,ειλικρινα,ειμαι ο πατριωτης ολων των καταπιεσμενων πατριδων.
    Ειμαι πατριωτης και διεθνιστης ταυτοχρονα''
    Μιχαηλ Μπακουνιν "Γραμματα για τον πατριωτισμο" 1869.Αυτα πρεσβευει ο Αναρχισμος για την πατριδα.Ειναι αληθεια οτι μετα το '90 υπηρξε μαζικη εισροη αριστεριστων στο χωρο,οι οποιοι μετεφεραν ολα τα κουσουρια της αριστερας,κι αν δεν προσεξει φοβαμαι οτι θα εξαριστεριστει πληρως.Δεν ειναι βεβαια ολοι οι αριστεροι ετσι,για παραδειγμα ο μεγαλυτερος των αγωνιστων,για μενα,ο Δ.Κουφοντινας μιλαει στο βιβλιο του "Γεννηθηκα 17 Νοεμβρη",για τον "επαναστατικο εθνισμο"ως ενα συγχρονο και διαρκες προταγμα,η 17Ν αλλωστε ηταν πρωτιστως πατριωτικη οργανωση.Μαυρε Κρινε σ'ευχαριστω για την φιλοξενια,οι δρομοι της φωτιας και του αγωνα θα ενωσουν αυτους που θα ενωσουν και θα χωρισουν αυτους που θα χωρισουν.Εχεις τον σεβασμο μου .Σκλαβος ειναι αυτος που περιμενει να τον σωσουν οι αλλοι.
    ΥΓ.Τα παιδια που καινε τη σημαια,το κανουν απο αγαπη για την πατριδα κι οχι απο μισος γι αυτην.Καταστρεφουν ενα κρατικο-θρησκευτικο συμβολο κι οχι ενα λαικο.
    Να σαι καλα. ΑΚ64

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

      Διαγραφή
    2. Καίνε ένα σύμβολο που ναι μεν είναι κρατικό αλλά από την άλλη έχει ταυτιστεί με μια μεγάλη μερίδα του λαού ο οποίος το τιμά! σε πρόσφατο φύλλο της ροσινάντε οι αναρχοσυνδικαλιστές καταγγέλουν τον ελας ως εθνικιστικό επειδή ανάμεσα στα κομμουνιστικά σύμβολα είχε και την γαλανόλευκη! διαβάζεις και ezra pound ... ενδιαφέρον!

      Διαγραφή
  8. Γιάννης Μάνη11/12/14 1:20 π.μ.

    Ποια είναι η σχέση του Μαύρου Κρίνου με τους Ανένταχτους Μαιάνδριους Εθνικιστές(ή αλλιώς Α.Μ.Ε.) και η άποψη που έχει για τους προαναφερθέντες,καθώς και η άποψη και η σχέση του Μαύρου Κρίνου με το Εθνικό Μέτωπο του Εμμανουήλ Κώνστα,το οποίο στις πρόσφατες Ευρωεκλογές πήρε 9.000 ψήφους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καθένας πράττει όπως νομίζει. Το Εθνικό Μέτωπο ανήκει στην λεγόμενη ακροδεξιά αν και στην λαική του βάση υπάρχουν κάποιοι Εθνικοσοσιαλιστές όπως και στην Χρυσή Αυγή συμβαίνει το ίδιο. Η διαφωνία όμως είναι δεδομένη σε θέματα ιδεών και πολιτικής πρακτικής. Ο Μαύρος Κρίνος δεν είναι οργάνωση κάθετης δομής αλλά μέσο πληροφόρησης και γράφουν τις απόψεις τους Συναγωνιστές που δεν πιστεύουν στα παραμύθια της ακροδεξιάς. Δεν έχουμε καμιά ανάγκη τα κόμματα τα οποία διχάζουν τον λαό και την πατρίδα!

      Διαγραφή
    2. Γιάννης Μάνη11/12/14 4:11 μ.μ.

      Ωραία.Καλά μέχρι εδώ.Δεν μου απαντήσατε όμως αυτά που ρώτησα για τους Ανένταχτους Μαιάνδριους Εθνικιστές(ή αλλιώς Α.Μ.Ε.),οι οποίοι δεν είναι καν κόμμα.Δηλαδή για το τι σχέση έχετε και ποια είναι η άποψή σας γι' αυτούς

      Η ιστιοσελίδα τους:http://maiandrioi.blogspot.gr/

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος11/12/14 11:19 μ.μ.

    Ακ 64, σε λάθος στρατόπεδο βρίσκεσαι. αν τα πεις αυτά στα συντροφια σου θα φας πολύ ξύλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος12/12/14 12:01 μ.μ.

    Ανωνυμε ποτε μη λες ποτε!54 σφαιρες, ετσι για να μη λετε!swing heil! AK64

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/12/14 1:02 μ.μ.

    Δεν υπαρχει αναρχικος χωρος.
    Ειναι ολοι τους πλουσιοι και μετα τα 40 φορανε γραβατες. Πλην μερικων εξαιρεσεων που ειναι αναρχικοι και δεν το εχουνε πει ποτε πως ειναι αναρχικοι. Με λιγα λογια ουτε και οι ιδιοι ξερουνε πως ειναι αναρχικοι.
    Αυτοι να ειναι γυρω στα 200 ατομα σε ολοι την Ελλαδα.
    Ο Ρωμανος δεν ειναι αναρχικος. Ειναι ΑΝΤΙ-ΕΛΛΗΝΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γιάννης Μάνη14/12/14 7:00 μ.μ.

    Παρεμπιπτόντως Μαύρε Κρίνε ευχαριστώ για τη φιλοξενία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η γυναίκα του Παππά της "Χρυσής Αυγής" για τον Ρωμανό ... (γιατί γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος)
    «Είναι θέση μας σαφής και ευθεία: Ο Νίκος Ρωμανός δικαιούται εκπαιδευτική άδεια. Καθήκον και αποστολή του σωφρονιστικού συστήματος είναι να σωφρονίζει. Ποιος καλύτερος τρόπος υπάρχει από την Παιδεία; Είναι δικαίωμα του νεαρού άνδρα να σπουδάσει. Και η Δικαιοσύνη οφείλει να επιτρέψει στον νεαρό να ακολουθήσει τον δρόμο της γνώσης και της μόρφωσης που με κόπο επέλεξε.
    Δεν έχει σημασία εάν ο έγκλειστος νεαρός είναι τρομοκράτης ή όχι. Εάν διέπραξε ληστεία ή εάν αυτοπροσδιορίζεται ως «αντάρτης πόλης». Θα κριθεί για τις πράξεις του. Το φρόνημα δεν διώκεται. Ποιος άλλωστε αληθινός εγκληματίας θα έφευγε ένοπλος από τον τόπο του εγκλήματος χωρίς να πυροβολήσει , αλλά και χωρίς να βλάψει τον αιχμάλωτό του;»
    Ελένη Δημοπούλου - Παππά εφημερίδα "Εμπρός" στήλη "Εγέρθητι" 09/12

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος8/7/15 6:21 μ.μ.

    Xαιρε Μαυρε Κρινε. Διαβασα με ενδιαφερον τα παραπανω σχολια και με βρισκετε συμφωνο. Θα μπορουσατε σας παρακαλω, να με παραπεμψετε σε καποια ιστοσελιδα με λογια πανω στα προαναφερθεντα του ιδρυτη του Ρεξιστικου κινηματο? Ευχαριστω εκ των προτερων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος14/2/16 12:19 μ.μ.

    Κυριε Καλέτζη,
    Το γεγονος οτι οι πυρηνες τ.φ. ορθοτατα κατηγορουν την χ.α. ως συστημικη δεν θα μας κάνει σεβάσμιους απέναντί της. Αν ρωτήσεις και το πασοκ τα ίδια θα σου πεί, και εν τέλει, δεν ειμαστε εδω πέρα για να συμπλέουμε με τον καθένα που κατηγορεί την χ.α., αλλα για μια άλλη ιδέα πολύ ανώτερη απο τους πυρηνες τ.φ. και το κάθε κακομαθημενο τσογλανάκι των β.προαστιων. Κάπιοι, καπου έχετε μπερδέψει τον αντιχρυσαυγιτισμό σας με την κοσμοθεώρηση του εθνικοσολιαλισμου, και γίνεστε ενα με τον διάβολο, μονο και μονο για να ξεπλύνετε τις παλιές αμαρτίες της συμπλευσης σας με τον μιχαλολιάκο. Κάνατε λάθος να υπερασπίζεστε τον ρωμανό, για το απλούστατο, αν ηταν πραγματικός αγωνιστής θα ξεκινούσε με τα του οίκου του, αλλα αυτα, ξερει πλύ καλα ότι θα γίνουν δικά του μια ημερα και δεν τα αγγίζει. (Αυτά απο έναν πραγματικό λάτρη της Ιδέας και όχι ''ακροδεξιο'' κλπ κλπ, οπως μετα βεβαιοτητας πολύ γρήγορα θα σπέυσετε να χαρακτηρισετε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Αριστοτέλης Καλέντζης δεν συμμετέχεις στην σ.ο. του Μαύρου Κρίνου, αλλά κρίνουμε σκόπιμο να αναφέρουμε ότι ουδέποτε υπήρξε σύμπλευση του εν λόγω προσώπου με τον Μιχαλολιάκο. Μπορείτε να απευθυνθείτε προσωπικά στον Καλέντζη μέσω του ιστολογίου ΕΘΝΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΚΑΘΙΔΡΥΜΑ

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος14/2/16 2:50 μ.μ.

    Αριστοτέλη Καλέντζη τιμιότερο είναι να πείς ότι έκανες λάθος να στηρίζεις τον Ρωμανό, παρά να προσπαθείς απεγνωσμένα να στηρίξεις μια άποψη που μετά απο τόσες αντιδράσεις είμαι σίγουρος ότι και 'σύ ο ίδιος αναθεώρησες μέσα σου. Ο Ρωμανός είναι τσάμπα μάγκας στα όσα έκανε γιατί ήξερε ότι έχει ένα ολόκληρο σύστημα με το μέρος του, και αυτό αποδείχτηκε και στην πορεία των εξελίξεων. Αν εσύ εξακολουθείς να υμνείς <> εκ του ασφαλούς, τότε είσαι ελάχιστος και δεν κάνεις γιαυτό που υποτίθεται ότι πρεσβέυεις ιδεολογικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εκ μέρους της συντακτικής ομάδας:

      δεν γνωρίζουμε αν ο Αριστοτέλης Καλέντζης θα μπορεί να διαβάσει το μήνυμα σας αφού αυτό "έρχεται" πολλούς μήνες μετά την αρχική ανάρτηση. Προσωπικοί χαρακτηρισμοί καλό είναι να αποφεύγονται και καλύτερο να τους απευθύνεται σε προσωπικό επίπεδο και όχι μέσω του πληκτρολογίου ...

      Διαγραφή
  17. ΕΛΛΗΝΟΚΟΙΝΩΝΙΣΤΗΣ22/2/16 6:12 μ.μ.

    Ειναι επαναστατης οποιος αρπαζει??? για να γεμισει την τσεπη του! γιατι δεν σκοπευε στο να τα αποδωσει στους φτωχους συνανθρωπους του ,η πραξη του αποσκοπουσε στο να ενθυλακωσει το οποιο ποσον και να το ξοδεψει για παρτη του , ειναι απλα ενας ακομη κακομαθημενος λογω νεοτητος του η κατσαπλιας,η διευθυνση κατοικιας του δεν εχει καμμια σημασια..."ο σκοπος του δεν αγιαζει τα μεσα" το γιατι τον υποστηριζετε εσεις εχει να κανει με το οτι εντελεστε να διχασετε το χωρο των εθνικων κοινωνικων ιδεων(?)κατα αυτον τον τροπο βγαζετε το ψωμι σας(?)..!ευχαριστω για τη φιλοξενια σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτοί που υποστηρίζεις το ψωμί τους το βγάζουν από το παρακράτος και τους φόρους των ελλήνων πολιτών. ναι είμαστε υπέρ του διχασμού αν αυτό κατάλαβες, μην μας διαβάζεις αν δεν αντέχεις!

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος23/2/16 9:45 π.μ.

    ρε ρουφιάνοι νεοχρυσαυγίτες θυμηθήκατε το άρθρο του Ιππέα τόσο καιρό μετά; για απαντήστε και στις δηλώσεις της γυναίκας του Παππά αν έχετε αδένες ...


    https://allenaki.wordpress.com/2014/12/08/%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CE%BF%CF%83%CF%85%CE%BD%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%81%CF%89%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%BF-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CE%B5%CF%85%CE%B8%CF%8D%CE%BD/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/9/16 2:40 π.μ.

      Βλακούλη Ανώνυμε 23/2/16 9:45 π.μ.
      οποιοσδήποτε/οποιαδήποτε κλείνει το άρθρο του/της γράφοντας ''Γιατί η Δημοκρατία και οι Θεσμοί (με κεφαλαια) είναι πολύ σημαντικότεροι από το ΤΕΙ του Ρωμανού'', δεν χρήζει απάντησης απο συνειδητούς Εθνικοσοσιαλιστές. καληνύχτα και καλό σου ξημέρωμα!

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.