ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Η αποσύνθεση της αντιφασιστικής ακροδεξιάς …



Ένας οργανισμός με τεχνητή υποστήριξη είναι η σύγχρονη αντιφασιστική ακροδεξιά. Μια τυφλή μάζα οπαδών και κλακαδόρων που ακόμη δεν αντιλήφθηκαν ότι το ιστορικό τους τέλος πλησιάζει τόσο στο οργανωτικό επίπεδο ενώ συντόμως θα υπάρξει και στο αριθμητικό.

Ανανεώνονται οι ρεζέρβες της ακροδεξιάς μόνο και μόνο επειδή το σύστημα το θέλει, το οποίο και τους διατηρεί στην εντατική. Οι ακόλουθοι του γελοίου αρχηγίσκου και της συνοδείας του δεν έχουν άλλη επιλογή παρά το να επιτεθούν σήμερα σε αυτούς που δραπετεύουν νωρίς από το άρρωστο περιβάλλον.

Ανίκανοι να προχωρήσουν σε αυτοκριτική τυφλωμένοι από την τηλεοπτική λάμψη και μπουκωμένοι από το κρατικό χρήμα, νιώθουν να πνίγονται από την ίδια μήτρα που τους πρόβαλλε και τους διαφήμισε στο πανελλήνιο. Υπάρχουν χιλιάδες άλλοι όμως που αρνούνται το σισύφειο μαρτύριο και σπάνε τα δεσμά τους, πετάνε μακριά τις παρωπίδες αγνοώντας τις απειλές τις απαγορεύσεις και εσχάτως τις μαζικές διαγραφές …

Χαιρετίζουμε αυτούς και αυτές που ξαναείδαν τον ΗΛΙΟ κατάματα, που τιμούν και δεν ντροπιάζουν το χρώμα της Επανάστασης, αυτούς τους νεολαίους που χαιρετούν ΜΕ ΤΕΤΑΜΕΝΗ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ αρνούμενοι να αποδεχτούν τις κολακείες της αυλής και αφουγκράζονται σήμερα το ΑΙΜΑΤΙΝΟ ΠΟΤΑΜΙ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ.

Το παραπάνω επίκαιρο σχόλιο της συντακτικής μας ομάδας προκάλεσε - όπως  ήταν αναμενόμενο άλλωστε - ιδιαίτερες αντιδράσεις τόσο μέσα στα κομματικά σπλάχνα της αντιφασιστικής ακροδεξιάς όσο και εκτός αυτής. 

Υπάρχουν καίρια ερωτήματα και σχόλια από συναγωνιστές στην εν λόγω ανάρτηση καθώς και εκατοντάδες επισκέψεις τις τελευταίες 48 ώρες, γεγονός που αποδεικνύει στην πράξη ότι ο "Μαύρος Κρίνος" παραμένει από το 2008 ένα από τα ελάχιστα ελεύθερα ιστολόγια και απορρίπτει την φίμωση. 

Από την άλλη είναι ένα διαχρονικό πεδίο σκέψης για όλους αυτούς που δεν φοβούνται να προχωρήσουν στην αυτοκριτική αλλά και στην προβολή "αιρετικών" απόψεων. Πολλοί ρωτούν τι πρέπει να πράξουν μετά την αποχώρηση τους από το κομματικό μαντρί. Οι απαντήσεις υπάρχουν εδώ και χρόνια τόσο σε θεωρητικό όσο και πρακτικό επίπεδο αρκεί να έχει κάποιος την δυνατότητα να τις διακρίνει ...

blacklegionhellas@gmail.com


34 σχόλια:

  1. Ανώνυμος2/6/15 9:54 μ.μ.

    Και πώς θα αλλάξει η κατάσταση κύριε? Τι προτείνετε στον Έλληνα άνθρωπο? Πως μπορεί να συμβάλλει σε μια αλλαγή?
    Πλέον δεν υπάρχει τίποτε καθαρό, όλοι έχουν αρνητικές πλευρές που αποκαλυπτονται. Σε ποιον και σε τι να πιστέψει πλέον ο Έλληνας?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/6/15 1:45 π.μ.

      Αν και ο τρόπος σκέψεως,και κατ'επέκταση οι ερωτήσεις,παραπέμπουν σε καθεστωτικό καθημερινό ''απεγνωσμένο'' ψηφοφόρο θα μου επιτραπεί να απαντήσω,όχι και τόσο ''χειροπιαστά'' όσο περιμένετε:
      Το ζητούμενο δεν είναι ''σε τι να πιστέψει'' ο ελλαδίτης αλλά με ποιο τρόπο θα μπορέσει,εφόσον φέρει και την φυλετική ιδιότητα, να γίνει Έλλην !
      Απομάκρυνε λοιπόν από μέσα σου τον Ιουδαίο,τον μπολσεβίκο και θα νοιώσεις διαφορετικά...σταμάτα επιτέλους να ερμηνεύεις τα πάντα υλιστικά...προσπάθησε για λίγο να μπεις στην ψυχοσύνθεση των Μαχητών της ΕΟΚΑ...των Μαχητών της Κύπρου του '74...γίνε και 'συ Μαχητής στην καθημερινότητά σου χωρίς να στοχοποιηθείς από το καθεστώς...στο σχολείο των παιδιών σου όταν τα δηλητηριάζουν οι γνωστοί μπολσεβίκοι ''εκπαιδευτικοί''...στη δουλειά σου...στις συναναστροφές σου...μην ζητάς ''σωτηρία'' από την δημοκρατία...και προπάντων ΜΗΝ ΖΗΤΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ...ΔΙΟΤΙ ΤΟΤΕ ΕΙΣΑΙ ΑΠΛΩΣ ΧΑΜΕΝΟΣ !

      Διαγραφή
    2. Ο ΜΚ συνελληνα λασπολογει ανώνυμα.
      Δεν είναι η δουλειά του να προτείνει συγκεκριμένα πράγματα.

      Διαγραφή
    3. επανεμφανίστηκε ο υβριστής Μιχόπουλος, αφήνουμε το σχόλιο του για ευνόητους λόγους (αν είστε τυφλοί και δεν μπορείτε να βρείτε τις απαντήσεις δεν σας φταίνε οι άλλοι ...)

      Διαγραφή
  2. Κύριοι του Μαύρου Κρίνου , πείτε μου σας παρακαλώ , έχετε να μου προτεινετε κάτι άλλο , ώστε να μην στηρίζω την Χ.Α. ; Δηλαδη Τι να κάνουμε ; Άντε και μελέτησα επι χιλιαδες ώρες τα κυριότερα άρθρα και δοκίμια που παρουσιάζονται ειτε απο εσάς ειτε απο το armahellas , ειτε αλλού . Η πράξη είναι το ζητούμενο. Τουλάχιστον χάραξε μια πορεία. Πες κάτι χειροπιαστό τέλος πάντων. πχ: να παρουμε τα όπλα ή να γίνουμε καμικάζι ή να γράφουμε άρθρα ή να κάνουμε κόμμα για να κυβερνησουμε τον τοπο ή να κάνουμε οτι καταλαβαίνει ο καθένας μας ή να κάνουμε πραξικόπημα ή ή ή , Live for nothing or die for something , που λένε. Απο το τίποτα και το ελάχιστο τοσα χρόνια , ασε τις κακίες προς την χα , μήπως και μια στις εκατό κανεις λαθος. Αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά και άλλα πολλά λοιπόν. Είναι ντροπή για τον "εθνικιστικό" χώρο να αφήνετε τις ελπίδες της ζωής σας σε κομματικούς ουρακοτάγκους. Αντί να βρείτε μέσα σας την δύναμη να προχωρήσετε στην εσωτερική και εξωτερική επανάσταση κατά τον έβολα το μόνο που ξέρετε να κάνετε είναι να προχωρείτε σε ειρωνείες και αφελείς ερωτήσεις. Τα χειροπιαστά υπάρχουν από δεκαετίες στον αυτόνομο χώρο, εκατοντάδες παρεμβάσεις και κινήσεις, νέες ιδέες και δράσεις με τελευταία το φεστιβάλ στο οποίο όλοι εσείς που έχετε απορίες δεν ήρθατε να μας τις πείτε από κοντά αλλά χάνετε χρόνο με το να γράφετε σχόλια. Ο Μέγας Καζαντζάκης έχει ήδη απαντήσει στα ερωτήματα σας. Δεν έχετε παρά να τον διαβάσετε ...

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος4/6/15 11:16 π.μ.

    Λυπαμαι πολυ για την Χρυση Αυγη που εχει καταντησει σαν σκυλι δαρμενο και αλυσοδεμενο στα χερια καποιου φλωρου πλουσιοπαιδου. Τι να λεμε τωρα..Η μητερα μου 50 χρονων. Την πρωτη φορα που ειχε παρει η Χρυση Αυγη 7% περιπου, την ειχε ψηφισει, ποτε δεν την ρωτησα τον λογο.
    Τωρα στις τελευταιες ψηφισε Τσιπρα. Προσεξτε! Οχι Συριζα... Τσιπρα. Αυτοι ειναι το κυμα της Χρυσης αυγης. Ανθρωποι φοβισμενοι, ανθρωποι διχως πολιτικη ιδεολογια, ανθρωποι πειραματοζωα.
    Τι να της πω; Το μονο που της ειπα ηταν, καλο κουραγιο.
    Η μητερα μου δεν εμαθε ποτε ποδηλατο. Ειναι δυνατον να μαθει στα 50;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μονο ενας μπωρει να συσπερωσει και να φερει.εντονα και με πυγμη το εθνικηστικο κομματι.ενας αγνος εθνικηστης..περιανδρος ανδρουτσοπουλος...

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος4/6/15 12:02 μ.μ.

    ιδεολογια χωρις βουληση και δραση ειναι ενα αχρηστο διανοητικο κατασκευασμα ενα σκουπιδι της ιστοριας.για αλλους βουληση και δραση ειναι και οι λογοι που μπηκαν στη στενη,για αλλους τα φεστιβαλ και η πωληση βιβλιων που δεν αγγιζουν ουτε στο ελαχιστο το συστημα...εκ του ασφαλους μαχητες πουθεναδες γελαμε μαζι σας.χρυση αυγη ως το τελος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/6/15 1:44 μ.μ.

      ρε ανώνυμε βάλε τόνους! πως πάνε οι μαζικές διαγραφές στα κεντρικά? και όλα αυτά για ένα λαικ ρε βλακάκο?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/6/15 6:27 μ.μ.

      τα επιχειρηματα σου περιοριζονται στο αν εβαλα τονους και στις υβρεις,ευγε ιδεολογε ουλτρα μαχητη..

      Διαγραφή
  5. όλα τα σχόλια παραμένουν ανοιχτά παρόλο το γεγονός των ύβρεων και των προβοκατόρικων σχολίων. Όταν κάποιοι διαγράφουν τα πόρταλ της νεολαίας τους κάποιοι άλλοι αφήνουν όλα τα σχόλια ανοιχτά ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος4/6/15 11:51 μ.μ.

    Είμαστε για κλάματα, οι μεν της ΧΑ και οι δε αυτονομοι, επικαλουνται εθνικά αισθήματα και δεν συμφωνούν σε τίποτε. Οι οπαδοί και μέλη της ΧΑ έγιναν δημοκρατες και πολιτικοί, λαϊκοί εθνικιστες και οι αυτονομοι ως πιο ψαγμενοι και διαβασμενοι αισθάνονται απόγονοι των Βαφεν Ες Ες και εύχονται να είχαν γεννηθεί νορδικοι αλλά θεωρούν τους εαυτούς τους Έλληνες και όχι ελλαδιτες και γραικυλους . Οι ΧρυσΑυγιτες που χτυπούν Πακιστανακια και οι αυτονομοι που τσακώνονται με τους αναρχικους.
    Αίσχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/6/15 10:52 π.μ.

      πραγματικά το να απαντήσει κάποιος στις γελοιότητες των ακροδεξιών είναι χάσιμο χρόνου ... τραγικό το σχόλιο σου 11"51

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος5/6/15 2:18 π.μ.

    ναι η χρυση αυγη σας φταιει κι εσας , ακομα και σκατα να ειναι , τουλαχιστον πιστευει σε εθνος και πατριδα και αυτο εχει φανει , δεν λεω να χασουμε το δικαιωμα του ανενταχτου , αλλα οφειλουμε υποστηριξη , τα αλλα μ φαινονται αντιπαραγωγικες εγωιστικες και αλαζονικες μαλακιες , εκτος και αν ειστε τελικα εναντια στην ελλαδα που χανεται (χεστε τα οικονομικα , αυτα αλλαζουν , δημογραφικα εννοω και στην εθνολογικη συσταση) .αυτα , κοιτατε να βγαλετε τα κομπλεξ γτ σας εχω ικανους να ψηφισατε και συριζα , χανετε το σκοπο λεω εγω αν μετραει η αποψη μ στο ελαχιστο αυτο ειχα να σας πω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παλαιολόγος5/6/15 11:45 π.μ.

    Η Χρυσή Αυγή θεωρώ πως ανάμεσα στα πολλά σφάλματα της εκανε ένα βασικότατο. Δεν φρόντισε να δώσει εθνικοσοσιαλιστική, ούτε καν εθνικιστική, παιδεία στη νεολαία που την πλησίασε. Δίχως όμως αυτό είναι αδύνατον να αποκτήσει αγωνιστές έτοιμους για θυσίες για την Ιδέα. Αποτέλεσμα; Κατάφερε να γεμίσει πρώην παλαιοκομματικούς και συμπλεγματικά παιδάκια που νομίζουν οτι είναι νέοι Σπαρτιάτες, ακροδεξιούς ελληναράδες και ξεμωραμένες εθνικίστριες του Facebook. Αν οι συναγωνιστές που ενοχλήθηκαν με την κριτική αυτή συνεχίζουν να θεωρούν όλους αυτούς τους αμόρφωτους που περιβάλλουν τη ΧΑ ως συναγωνιστές τους είναι δικό τους θέμα. Ας αναλογιστούν όμως αν όλο αυτο μπορεί να οδηγήσει σε τελική Νίκη, όπως πραγματικά την αντιλαμβανόμαστε οι εθνικοσοσιαλιστές και όχι φυσικά με τη λογική της εκλογικής κάλπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/6/15 6:56 μ.μ.

      εγω προσωπικα δεν ειμαι δημοκρατης αλλα αυτο π προεχει για μενα ειναι Η ΕΛΛΑΔΑ. αν ειστε διατεθειμενοι να αφησετε να γεμισει λαθρομεταναστες τοτε δεν ξερω τι να πω. καντε κριτικη στην χρυση αυγη και βριστε τον καπιταλισμο ..καλως η κακως εχουμε δημοκρατια , και ο λαος καλυτερα να υποστηριζει και να τασσεται σε χρυση αυγη( κατ' εμε) παρα να πηγαινει σε αλλα παλαιοκομματα . συμφωνω οτι πολλα παιδακια πανε στην χρυση αυγη (κ εγω μην νομιζεις οτι ειμαι μεγαλος ,21 ειμαι) αλλα απο το να πηγαινουν σε ιδεες εθνομηδενιστικες και πολυπολιτισμικες καλυτερα να πηγαινουν στην χρυση αυγη. εδω καταστρεφομαστε και εσεις κοιτατε το Ιδεατο , δεν εχουμε στεγη (παρτε το συμβολικα ως πατριωτικη συνειδηση) και βριζετε ανθρωπους και παιδια που τους εχει απομεινει κατι απο εθνικη συνειδηση ...σκεψου αυτο π σ λεω καθαρα , γτ αν τα πραγματα συνεχισουν ετσι με την λαθρομεταναστευση και την διαλυση απο παντου (οικονομικα , εξωτερικη πολιτικη , παιδεια , λαθρομεταναστευση κλπ κλπ ) τοτε να ξερετε θα γινει μια φοβερη αντιδραση (γιατι συμφωνα με τον 3ο νομο του νευτωνα δραση= αντιδραση) και τα πραγματα θα φτασουν σε ακροτητες που δεν μπορουμε να φανταστουμε τωρα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος6/6/15 7:43 μ.μ.

      η χα τουλάχιστον από το 2003 παίζει ξεκάθαρα τον ρόλο του συστήματος. έσπευσα ο νγμ να πετάξει την μάσκα αρκετά νωρίς και όταν διέγραψε εκατοντάδες άτομα συνεργάστηκε το 99 με τον πλεύρη που τον έβριζε, το 2000 με τον μιχαλόπουλο, το 2002 με το λαος κλπ ... μιλάμε πήρε παρτούζα όλη την ακροδεξιά. σε εποχές αμφισβήτησης του συστήματος τόσο το κκ όσο και η χα έπαιξε αυτό που ήθελε το σύστημα. μαγαζί γωνία, λεφτά, προβοκατόρικες ενέργειες αυτοί φάγαν καλά πολλά λεφτά και τα κορόισα τπτ. κάποιοι για πρώτη φορά βρήκαν γκομενάκια, άλλοι αντί να παίζουν το πουλί τους το παίζαν μάγκες με πλάτες άλλων αλλά όταν έχεις κόπανους το παραμύθι τελειώνει νωρίς. εδώ ρε μάγκες ο χοντρός έπαιζε μπάλα στον άγιο για τα μεσιτικά της γυναίκας του και τις υπεραξίες στα ξεπουλήματα θα κολλήσει? θα γελάσουμε καλά τώρα που ο καραφλός ούνος ετοιμάζεται να τους καρφώσει όλους τους φύγανε πόσα άτομα δεκάδες διαγραφές κλπ. οι στρασσερίζοντες του μκ τα γράφανε χρόνια και γελάγανε αλλά έλα που τελικά βγήκαν σωστοί ... ποιες θυσίες και ποια ιδέα υπηρέτησε ο άεργος χοντρός και η παρέα του? μηδέν ένσημα έχει ο μπουχέσας, μια ζωή φράγκα είχε και όλοι οι άλλοι κανά μπλουζάκι πούλαγαν και κανά σιντί. μόνο ο μάστορας έχει δουλέψει από τον παλιό σκληρό πυρήνα (χιλιάδες ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΕΦΥΓΑΝ) αλλά και αυτός βολεύτηκε με το κουστούμι της βουλής

      ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ

      Διαγραφή
    3. Παλαιολόγος7/6/15 6:34 μ.μ.

      Μα εγώ δεν είπα οτι είναι κακό ότι "πολλά παιδάκια πάνε στη Χρυσή Αυγή", προς Θεού, αυτό θα μπορούσε να είναι ευχής έργον. Πολλοί από εμάς σαν "παιδάκια" άλλωστε προσεγγίσαμε τη ΧΑ, αυτό είναι το λογικό. Εγώ ασκώ κριτική για το γεγονός πως όταν πια το κίνημα έγινε μαζικό δεν φρόντισε να δώσει ιδεολογικές βάσεις σε αυτά τα παιδιά, με αποτέλεσμα σήμερα να διακατέχονται μεν από έναν έμφυτο πατριωτισμό δίχως όμως τίποτα παραπάνω. Συνέπεια; Στερείται πολιτικούς στρατιώτες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος8/6/15 9:53 π.μ.

      έχεις δίκιο Παλαιολόγε ...

      Διαγραφή
  9. χαίρομαι που δεν δηλώνεις δημοκράτης αλλά η κατάταξη σου σε ένα αντιφασιστικό ακροδεξιό κόμμα δεν είναι επιλογή σωτηρίας αλλά ψευδαίσθηση. οι ίδιοι που διοικούν το κόμμα αυτό είχαν μέχρι προχτές βουλευτές που εξυπηρετούσαν λαθρομετανάστες, ενώ σήμερα που τα μέλη τους προπηλακίζονται σε όλη την ελλάδα δεν κάνουν το παραμικρό! που είδες να βρίζουμε την λαική τους βάση ... απορώ με τα συμπεράσματα σου πραγματικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραία λοιπόν, με πείσατε, εσείς έχετε δίκιο και λογικότερο τρόπο αντιμετώπισης της λαίλαπας μισελλήνων που κυριαρχούν στην πατρίδα μας. Σταματάω να στηρίζω, να ψηφίζω και να ασχολούμαι με το κόμμα χρυσή αυγή και ξεκιναω να βρω μέσα μου την δύναμη να προχωρήσω στην εσωτερική και εξωτερική επανάσταση κατά τον έβολα. Ως αυτόνομος κι εγω θα κανω παρεμβάσεις, κινήσεις, νέες ιδέες, δράσεις, φεστιβάλ, κλπ κλπ. ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ γμ την τρέλλα μου μέσα, ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΓΩΙΣΜΟΥΣ , ΣΥΝΤΑΧΤΕΙΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΧΑ τουλάχιστον για τον στοχο της ανάληψης του κουμάντου του κράτους. Μετα θα έχει νόημα η κριτική σας. ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΝΔ Ή ΣΥΡΙΖΑ ΚΛΠ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΑ ; Ή ΔΕΝ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτό που δεν έχεις καταλάβει είναι ότι δεν προσπαθεί κανείς να σε πείσει ... το τελευταίο ερώτημα σου αντανακλά και την ψυχολογία των οπαδών της χα ...

      Διαγραφή
    2. Παλαιολόγος7/6/15 1:48 μ.μ.

      Μπράβο σου πάντως, η τελευταία σου ερώτηση είναι τόσο ειλικρινής, πρέπει να το παραδεχτούμε...
      Απο το "δε θέλουμε τις ψήφους των γραικύλον" που ούρλιαζε ο αρχηγός της ΧΑ, στο να βγούμε εμείς τώρα και μετά τα βρίσκουμε μεταξύ μας...

      Διαγραφή
  11. και βγαίνουν με φόρα οι οπαδοί να μας πουν να συνταχθούμε την χα ... με ποιους με τους δηλωσίες ... με αυτούς που είπαν ότι το κοινοβούλιο είναι ιερός χώρος ... με ποιους με τους αντιφασίστες ... δεν είστε με τα καλά σας ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος7/6/15 8:31 μ.μ.

    Στις τάξεις της ΧΑ υπάρχουν και μερικά σοβαρά στελέχη που έχουν δώσει τους δικούς τους αγώνες. Μην λησμονειτε πως η ΧΑ και όλες οι εθνικιστικες κινήσεις ξεκίνησαν από την ίδια μήτρα, το Κ4Α. Θεωρώ πως οφειλετε να επισημαινετε και τις εξαιρέσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. έχεις δίκιο και κακώς δεν το έχουμε επισημάνει περισσότερο. ας αναλάβουν τις ευθύνες τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος8/6/15 3:08 μ.μ.

    Εάν υπήρχαν σοβαρά στελέχη στην Χρυσή Αυγή ήδη προ πολλού θα έπρεπε να είχαν παραιτηθεί... δεν θα αποδέχοταν το καραγκιοζιλίκι των βουλευτικών προνομίων και της κρατικής χρηματοδότησης, την ακροδεξιά αλητεία, τον ειδεχθή νεομπολσεβικισμό του Συστημικού ακροδεξιούλη δηλωσία Μιχαλολιάκου, την άθλια οικογενειοκρατία, την πρόστυχη αχαριστία και εχθρικότητα προς τους παλιούς Εθνικοσοσιαλιστές Συναγωνιστές, την κατάπτυστη Ρωσοδουλεία στο Σιωνιστικό Κρεμλίνο και άλλα πολλά...
    Στην Χρυσή Αυγή δεν υπάρχουν πλέον σοβαρά στελέχη, παρά μόνον υποτακτικοί γλύφτες του δηλωσία Μιχαλολιάκου, πατριδοκάπηλοι καιροσκόποι, άθλιοι ρουφιάνοι και πολιτικάντικα λαμόγια της αστικής ακροδεξιάς!
    [Φυσικά, δεν αναφέρομαι στα απλά μέλη της ΧΑ...]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος10/6/15 1:06 μ.μ.

    Εγω σαν εθνικιστης εγινα μελος της Χα το 2008 και εφυγα σαν εθνικιστης το 2015 κουραστηκα βαρεθηκα να βλεπω Πασοκους γερους,τυπισες απο την Νδ με το μαλλι στην τριχα και με το στυλ με τα λεφτα μου γαμω και την κυρα μου,τι δουλεια εχουμε με αυτους; που ειναι οι συναγωνηστες μου οι παλιοι που ειναι;φυγανε ολοι αηδιασμενοι,αυτη ειναι η αληθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος11/6/15 11:43 μ.μ.

    Αχ, Ελλάδα, πότε θα μονοιάσεις? Όσο οι εθνικιστές παραμένουν διασπασμένοι, η Νίκη απλώνει τα φτερά της για αλλού. Ας παραμερίσουν για λίγο τις προσωπικές τους διαφορές όλοι. Ο καθένας σήμερα θεωρεί εαυτόν φτασμένο εθνικιστή, εθνικοσοσιαλιστή, φασίστα και όλους τους υπόλοιπους προδότες, ρουφιάνους, πουλημένους. Ανήκω στο χώρο ιδεολογικά, δεν είμαι ενταγμένος ούτε σε ομάδα ούτε φυσικά σε κόμμα. Ωστόσο, αυτά βλέπω, αδέρφια μου, αυτά λέω. Καλώς ή κακώς ο εθνικιστικός χώρος ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ μπορεί να βρει τρόπο έκφρασης μόνο μέσα από τη ΧΑ. Επαναλαμβάνω: καλώς ή κακώς. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι η νεολαία, τα νεαρά παιδιά που συντάσονται στις γραμμές της ΧΑ δεν είναι επουδενί ούτε προδότες, ούτε ρουφιάνοι, ούτε δηλωσίες. Σε πολλά από αυτά τα παιδιά διακρίνω στη ματιά τους το καθαρό βλέμμα του εθνικιστή. Ίσως κι εγώ μέσα μου εύχομαι το να υπήρχε ένας άλλος τρόπος εκδήλωσης του εθνικισμού στην κοινωνία πέραν της ΧΑ, πρώτος εγώ θα κατέφευγα εκεί. Καλές οι εσωτερικές αναζητήσεις, οι εσωτερικές επαναστάσεις και οι εσωτερικοί στοχασμοί αλλά ο εχθρός είναι εδώ, Έλληνες, είναι μπροστά μας και δεν είναι τόσο εσωτερικός όσο νομίζουμε. Κλεινω για να μην μακρηγορώ: εύχομαι με όλη μου την ψυχή να ξημερώσει η μέρα που ενωμένοι όλοι οι εθνικιστές, έχοντας σκοτώσει όλα όσα μας διασπούν, να στελεχώσουμε τις γραμμές μας και να δώσουμε τον αγώνα τον καλό. Μόνο έτσι θα πάει μπροστά όχι το ελλαδιστάν, αλλά η ίδια μας η Ύπαρξη. Καλούς αγώνες να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. https://www.youtube.com/watch?v=MlWuXJKOXYM

      έχεις δίκιο σε πολλά ... αλλά άκουσε αν μπορείς το παραπάνω απόσπασμα και πες μου φίλτατε αν πρέπει να συνεχίζουν κάποιοι να πιστεύουν σε αυταπάτες!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/6/15 7:39 μ.μ.

      Δυστυχώς το έχω δει και θλίβομαι. Τι άλλο συναίσθημα θα μπορούσε να μου προκαλέσει; Ούτε καν αηδία, ούτε καν θυμό. Μόνο θλίψη για την ύπαρξη κάποιων ανθρωπάριων που βιάζουν μια Ιδέα που την υπηρέτησαν Τιτάνες. Από την άλλη σου ξαναλέω: τα λόγια μου αποσκοπούν στο να αποτελέσουν λόγο ενότητας. Ομόνοιας. Πολλοί νεολαίοι φασίστες του σήμερα δυστυχώς πιστεύουν σε μια αυταπάτη με τα αρχικά ΧΑ. Κι εγώ μπορεί να πίστεψα κάποια στιγμή. Ωστόσο αυτό που μετράει, ειδικά τώρα, είναι να βρεθεί ένας τρόπος έτσι ώστε αυτά που μας ενώνουν να γίνουν περισσότερα από αυτά που μας χωρίζουν. Σε αυτό θέλω να καταλήξω. Το ποιος θα είναι ο τρόπος αυτός, δεν το γνωρίζω. Υπάρχουν άτομα με κλάσεις ανώτερο φιλοσοφικό και ιδεολογικό υπόβαθρο από εμένα. Ας βρουν το δρόμο και ας ακολουθήσουν όσοι γενναίοι. Ας ακολουθήσουμε όλοι μας. Όχι ως πρόβατα, αλλά ως ελεύθερες υπάρξεις με ακλόνητη πίστη και θέληση για τη Νίκη.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος13/6/15 11:28 π.μ.

    Το Σύστημα, θέλει τα κορόιδα να πάνε στην ελεγχόμενη ακροδεξια Συστημική Χρυσή Αυγή.
    Η ηγεσία της Χρυσής Αυγής, αποτελεί βασικό μέρος του προβλήματος... ως "εσωτερικός εχθρός" του ανιδιοτελούς Φυλετικού Εθνικισμού και του επαναστατικού Εθνικοσοσιαλισμού - ΔΕΝ πρόκειται να τσιμπήσουμε το δόλωμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο.Κ μόλις διάβασα ξανά το Αγών μου και τα ημερολόγια του Γκεμπελς. Βέβαια έχουν δίκαιο οι ελιτιστες εθνικό σοσιαλιστές του Μαύρου Κρινου. Το λένε ξεκάθαρα τα παραπάνω βιβλία, η εξουσία δεν καταλαμβανεται με πολιτικό αγώνα αλλά με το πραξικόπημα της μπυραρίας. Το μαύρο, άσπρο κάνατε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.