ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μια ακόμη συγκλονιστική συνέντευξη του παλαίμαχου Εθνικοσοσιαλιστή Άρη Αρίωνος, ο οποίος διακρίνεται για τον προφητικό του λόγο και δημοσιεύτηκε στο Altermedia Hellas (Μάιος 2011). Διεγράφη από το διαδίκτυο λόγω των απειλών που προήλθαν από τα μαντρόσκυλα της αντιφασιστικής ακροδεξιάς, ενώ οι πάντες την απέκρυψαν και ουδείς τόλμησε να την αναδημοσιεύσει μέχρι σήμερα!


ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Μια ακόμη συγκλονιστική συνέντευξη του παλαίμαχου Εθνικοσοσιαλιστή Άρη Αρίωνος, ο οποίος διακρίνεται για τον προφητικό του λόγο και δημοσιεύτηκε στο Altermedia Hellas (Μάιος 2011). Διεγράφη από το διαδίκτυο λόγω των απειλών που προήλθαν από τα μαντρόσκυλα της αντιφασιστικής ακροδεξιάς, ενώ οι πάντες την απέκρυψαν και ουδείς τόλμησε να την αναδημοσιεύσει μέχρι σήμερα!

Ο Άρης Αρίων δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις για τους Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές και Πατριώτες. Είναι ένας εκ των κορυφαίων διανοητών της «παλιάς φρουράς» του Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού, ακτιβιστής και πολιτικός στρατιώτης, γνωστός για την ποιότητα του χαρακτήρα του καθώς και για την ιδεολογική του κατάρτιση. Υπήρξε ο συντονιστής του πανευρωπαϊκού φυλετικού δικτύου Europa Network εν Ελλάδι -το οποίο και αδρανοποίησε η Ισραηλινή Mossad- ενώ παλαιότερα συμμετείχε στην συντακτική ομάδα του γνωστού Εθνικοεπαναστατικού περιοδικού «Αντίδοτο»

Τον Μάιο του 2015 είχαμε προβάλλει μια επίσης σπάνια συνέντευξη του η οποία διεγράφη από το διαδίκτυο, μετά από συνεχείς αντιδράσεις και απειλές στελεχών της αντιφασιστικής ακροδεξιάς (μπορείτε να την διαβάσετε εδώ). Προκάλεσε όπως ήταν αναμενόμενο ιδιαίτερη αίσθηση και δεκάδες σχετικά σχόλια, ενώ η πρόσφατη καταγγελία του για τα «μαϊμού» ιστολόγια που υπερθεμάτιζαν υπέρ του ΝΑΙ ... στο δημοψήφισμα (μπορείτε να διαβάσετε εδώ την σχετική ανάρτηση) όπως ήταν φυσικό έκανε πολλούς συναγωνιστές και συναγωνίστριες να μάθουν την αλήθεια και να συνειδητοποιήσουν τον ρόλο γνωστών κύκλων του διαδικτύου. 

Η συνέντευξη που θα διαβάσετε σήμερα ελήφθη διαδικτυακά μέσω Skype την 3η Μαΐου του 2011 και δημοσιεύτηκε όπως και αυτή που παρουσιάσαμε στο παρελθόν και πάλι στο Altermedia Hellas, ενώ διεγράφη μετά από την γνωστή «επιχειρηματολογία» της εμετικής ελληνόφωνης αντιφασιστικής ακροδεξιάς. Καλό είναι να σημειωθεί ότι δόθηκε πριν την πλήρη επικράτηση της Σιωνιστικής εισβολής του ΝΑΤΟ στην Λιβύη του Qaddafi, και την επικοινωνιακή και εκλογική άνοδο της «Χρυσής Αυγής».  

Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» δεν είναι αναγκαίο να ταυτιστεί με το σύνολο των απόψεων του Συναγωνιστή που παρουσιάζονται στην παρακάτω ανάρτηση.

Για επικοινωνία με την συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου»:

blacklegionhellas@gmail.com


Απομαγνητοφωνημένο κείμενο:

Η Αήθης Επίθεση Εναντίον Του EuropaNetwork Greece

ΑΜ: θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε που δέχτηκες να μας παραχωρήσεις μια σύντομη συνέντευξη.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Χαρά μου να επικοινωνώ με νέους ανθρώπους που έχουν διάθεση για αγώνα. Είσθε οι πρώτοι εν Ελλάδι που με προσκαλέσατε να σας δώσω μία συνέντευξη και για τούτο σας ευχαριστώ.

ΑΜ: Αληθεύει, ότι η MOSSAD επετέθη στην ιστοσελίδα EuropaNetwork Greece;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ναι, είναι αληθές. Αποτέλεσμα της ισραηλινής Σιωνιστικής επίθεσης του καθεστώτος ήταν να "αδρανοποιηθεί" η ιστοσελίδα, να καταστραφεί ο προσωπικός μου Η/Υ και όχι μόνον!

ΑΜ: Ποιός πιστεύεις ήταν ο λόγος αυτής της επίθεσης;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Πολλοί λόγοι: εκφοβισμός, αναστολή λειτουργίας της ιστοσελίδας, ο πανικός τους για την καθημερινή συνεχή άνοδο των επισκεπτών.

ΑΜ: Πόσους επισκέπτες είχε το EuropaNetwork Greece όταν το "μπλόκαραν" οι Εβραίοι;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Είχαμε υπερβεί τους 3.500 διαφορετικούς επισκέπτες ημερησίως και μάλιστα από όλους τους ιδεολογικούς χώρους.

ΑΜ: Εκπληκτικό.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Πάντως, πέρα από την απώλεια των δεδομένων του Η/Υ μου, το θλιβερό είναι ότι τόσος κόπος πάει χαμένος, διότι ο ιδιοκτήτης και κεντρικός διαχειριστής του EuropaNetwork απεφάσισε να κλείσει την εν λόγω ιστοσελίδα.

ΑΜ: Κρίμα και τι σκοπεύεις να κάνεις;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Θα επιχειρήσω να τον μεταπείσω. Εάν πάλι αποτύχω θα συνεχίσω να αρθρογραφώ σε ξενόγλωσσες ιστοσελίδες εναλλακτικής ενημέρωσης και πιθανόν να δημιουργήσω μία νέα ιστοσελίδα της οποίας θα είμαι ο βασικός διαχειριστής της. Ίδομεν...

ΑΜ: Δεν σε φόβισε η επίθεση της MOSSAD και η πιθανότητα να σε στοχοποιήσουν προσωπικά;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Δεν είμαι ήρωας, απλώς είμαι υπέρμαχος της Ελευθερίας και της Αλήθειας. Είμαι ένας ριζοσπαστικός ιδεαλιστής επαναστάτης που αγωνίζεται ανιδιοτελώς για την Εθνική ανεξαρτησία της πατρίδας μας και την Λαϊκή Κυριαρχία. Στην ζωή όλα είναι ενδεχόμενα.

ΑΜ: Ναι, αλλά εάν δεν είναι κάποιος γενναίος δεν μπορεί να αντιμετωπίσει τον φόβο.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Εάν κάποιος έχει υψοφοβία, απλώς δεν θα γίνει ορειβάτης. Για μένα, όπως και για πολλούς άλλους Έλληνες, "υπεράνω όλων η πατρίς εστί"', όλα τα άλλα είναι δευτερευούσης σημασίας.

Δημοτικές Εκλογές & Χρυσή Αυγή

ΑΜ: Θα θέλαμε να σε ρωτήσουμε για τις δημοτικές εκλογές του φθινοπώρου.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Καλώς.

ΑΜ: Ποιά είναι η γνώμη σας για την εκλογή του Νίκου Μιχαλολιάκου ως δημοτικού συμβούλου στην Αθήνα;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Θετική.

ΑΜ: Δηλαδή, ήταν μεγάλη επιτυχία για την Χρυσή Αυγή;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όχι, ήταν αποτυχία!

ΑΜ: Γιατί ήταν αποτυχία;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όταν έχεις ένα εκλογικό σώμα εξαθλιωμένο οικονομικοκοινωνικά γεμάτο αγανάκτηση, οργή και απόγνωση από την εγκληματικότητα των ανεξέλεγκτων λαθρομεταναστών εισβολέων, το παραεμπόριο των λαθρομεταναστών, τον θρίαμβο των ναρκωτικών και της πορνείας που ελέγχεται από τους λαθρομετανάστες, τον μουσουλμανικό επεκτατισμό, όπου πρακτικά σημαντικό τμήμα των Αθηναίων ήταν έτοιμο να ψηφίσει το οτιδήποτε ή να απόσχει από τις δημοτικές εκλογές από απογοήτευση και αηδία για το διεφθαρμένο πολιτικό κατεστημένο...., όταν δεν συμμετείχε το "ΛΑ.Ο.Σ." και όταν η "Ελεύθερη Αθήνα" της οποίας ηγείτο ο δημοσιογράφος Σπύρος Χατζάρας απεκλείσθη παρανόμως διότι αποτελούσε εν δυνάμει σοβαρότατο κίνδυνο για το διεφθαρμένο Σύστημα, τότε μπορεί να γίνει αντιληπτό ότι το ποσοστό που έλαβε η Χρυσή Αυγή ήταν ελάχιστο σε σύγκριση με εκείνο που εδύνατο να λάβει.

ΑΜ: Και που πιστεύεις ότι οφείλεται ότι δεν έλαβε περισσότερους ψήφους;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Δεν καρπώθει αυτό αυτή την εκπληκτική ευκαιρία, διότι δεν εξόδευσε χρήματα και δεν έκανε ιδιαίτερο εκλογικό αγώνα, πέραν μίας αφισέτας και κάτι φέιγ-βολάν πέριξ της πλατείας Αττικής και του Αγίου Παντελεήμονος. Άνετα θα εξέλεγε 2 και 3 δημοτικούς συμβούλους στο Δήμο των Αθηναίων.

ΑΜ: Πραγματικά, έτσι έγινε, αλλά εκείνη την χρονική περίοδο δεν είχαμε δώσει σημασία σε αυτό. Ανέφερες ότι η "Ελεύθερη Αθήνα" αποτελούσε κίνδυνο για το διεφθαρμένο Σύστημα, δηλαδή, οι λοιπές δημοτικές παρατάξεις ή "Ελληνική Αυγή", δεν αποτελούσαν κίνδυνο;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όχι, όλες οι δημοτικές παρατάξεις - πλήν της "Ελεύθερης Αθήνας" - δεν είχαν θέσεις που να κλονίζουν το διεφθαρμένο Σύστημα των διεθνών Σιωνιστών Τοκογλύφων Τραπεζιτών.

Οι Εξεγέρσεις σε Βόρειο Αφρική, Αραβικό Κόσμο & Τα Αίτια Στρατιωτικής Επέμβασης Στην Λιβύη

ΑΜ: Ποιά είναι η γνώμη σου για τα όσα συμβαίνουν στην Βόρειο Αφρική και στον Αραβικό κόσμο.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όλα είναι μέρος ενός πολύ ευρύτερου σχεδίου που στοχεύει στην μελλοντική πυροδότηση του Τρίτου Παγκοσμίου Πολέμου.

ΑΜ: Ποιά είναι τα αίτια της επανάστασης και της στρατιωτικής επέμβασης στην Λιβύη;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Η απόφαση για τον πόλεμο στην Λιβύη ελήφθη το 2002 από τις ΗΠΑ, κατόπιν εντολής των διεθνών Σιωνιστών Τραπεζιτών.

ΑΜ: Για να πάρουν τα πετρέλαια;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όχι! Εάν διαβάσεις αντίγραφα των συμβολαίων που έχουν συνάψει οι δήθεν "επαναστάτες" με τις πετρελαϊκές πολυεθνικές εταιρίες που όλως τυχαίως ανήκουν στους διεθνείς Σιωνιστές Τραπεζίτες με εκείνα του καθεστώτος Καντάφι..., είναι ακριβώς τα ίδια. Αποικιοκρατικά υπέρ των πολυεθνικών εταιριών.

ΑΜ: Εάν δεν είναι τα πετρέλαια, τότε τι άλλαξε;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Μην προτρέχεις, έχε υπομονή να ολοκληρώσω.

ΑΜ: Εντάξει, συγνώμη.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Πρώτον, το 2002, ο Καντάφι έλαβε πρωτοβουλία και ξεκίνησε επίσημες συνομιλίες με την Μαλαισία και Ινδονησία για να απορρίψει του άχρηστου χαρτονομίσματος και αντικατάσταση αυτού με χρυσό νόμισμα. Εν προκειμένω με χρυσό δηνάριο. Παραλλήλως, εθνικοποίησε την κεντρική τράπεζα της χώρας και τύπωσε δικό του νόμισμα, ενώ από τον Σεπτέμβριο θα κυκλοφορούσε το χρυσό δηνάριο. Τα χρυσά νομίσματα θα τα παρείχε η Ρωσία. Και δεύτερον, η Λιβύη είναι μία χώρα που κολυμπά στο πετρέλαιο, αλλά κυρίως κολυμπά στο νερό, μιλάμε για τρομακτικά τεράστια αποθέματα νερού, το οποίο είναι καθαρό και δεν έχει μολυνθεί από τίποτε. Όταν ο Καντάφι ανακάλυψε αυτές τις τεράστιες ποσότητες πόσιμου ύδατος, κατασκεύασε το μεγαλύτερο τεχνητό ποτάμι του κόσμου, όπου είναι ένας αγωγός τεραστίων διαστάσεων που διέρχεται από τον νότο έως την Βεγγάζη. Σκοπός του ήταν να μετατρέψει την γη του σε μία εύφορη χώρα, όπου θα παρήγαγε τεράστιες ποσότητες τροφίμων και θα αποκτούσε πλήρη διατροφική αυτάρκεια. Ως αντιλαμβάνεσαι δεν θα επέτρεπαν ποτέ στον Καντάφι τα αδίστακτα μοχθηρά Σιωνιστικά τοκογλυφικά Τραπεζικά συμφέροντα να τα κάνη πράξη ο Καντάφι, γιατί τότε θα γίνονταν η πρώτη χώρα στον κόσμο, όπου μετά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, θα αποκτούσε ευημερία, αυτάρκεια αγαθών και πλήρη ανεξαρτησία από το διεφθαρμένο διεθνές Σιωνιστικό τραπεζικό κατεστημένο. Πολύ κακό παράδειγμα για τους διεθνείς Σιωνιστές Τραπεζίτες που θέλουν να κρατούν τα κράτη σε απόλυτη υποδούλωση.

ΑΜ: Και οι επαναστάτες, τι θα κάνουν;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Έχουν ήδη εγκαταλείψει τα οράματα του Καντάφι και βαδίζουν την οδό της υποδούλωσης, ίδρυση κεντρικής ιδιωτικής τράπεζας που ελέγχεται από τον οίκο Ρότσιλντ, ο οποίος αρχίζει να τυπώνει νέο νόμισμα και φυσικά μετά το πέρας της ένοπλης σύρραξης, παροχή γιγάντιων δανείων..., που θα οδηγήσουν στο ξεπούλημα των φυσικών πλουτοπαραγωγικών πηγών της χώρας.

ΑΜ: Λαμβάνουν μεγάλη βοήθεια.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Καμιά βοήθεια, απλώς δέσμευσαν τραπεζικά περιουσιακά στοιχεία του κράτους της Λιβύης, δηλαδή του λαού της Λιβύης και αποδεσμεύουν σταδιακά ποσά από αυτά τα χρήματα...

ΑΜ: Έχω μείνει άναυδος, απορώ πώς δεν έχω μάθει για όλα αυτά! Ούτε τα πατριωτικά ή εθνικιστικά μπλογκς αναφέρουν τίποτε. Πώς γίνεται αυτό;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Οφείλεται σε άγνοια ή και σε υπηρέτηση αλλότριων συμφερόντων.

ΑΜ: Πιστεύεις ότι οι ΗΠΑ θα κατεβάσουν στρατιωτικές δυνάμεις στο έδαφος της Λιβύης;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Το επόμενο στάδιο θα είναι το ΝΑΤΟ και φυσικά οι ΗΠΑ να προχωρήσουν και σε χερσαία εισβολή με επίγειες δυνάμεις, αλλά σε αρκετά περιορισμένο αριθμό. Τώρα, απλώς προετοιμάζουν "ψυχολογικά" αργά-αργά το έδαφος.., όταν υπάρξει η σχετική ωρίμανση θα επέμβουν.

ΑΜ: Βλέπεις να τελειώσει γρήγορα ο πόλεμος στην Λιβύη;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όχι, κατά πάσα πιθανότητα, θα συνεχιστεί και μετά την κατάληψη της εξουσίας από τους "επαναστάτες", οι οποίοι θα αρχίσουν να αλληλοσυγκρούονται ενόπλως για την κυριαρχία επί της νομής της εξουσίας στην Λιβύη.

Ποιός Κυβερνά Τον Πλανήτη

ΑΜ: Τελικά, ο κόσμος κυβερνάται από τους διεθνείς Εβραίους Τραπεζίτες;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ναι, αλλά όχι από Εβραίους.

ΑΜ: Δεν είναι Εβραϊκής καταγωγής;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Είναι Χάζαροι, ασιατικής μογγολικής καταγωγής. Τα περί Εβραϊκής καταγωγής, είναι ένας Σιωνιστικός μύθος, ώστε να αποδίδουν ευκόλως και δολίως τον χαρακτηρισμό του "αντι-Σημίτη" σε όποιον αποκαλύπτει τις ανά τον πλανήτη εγκληματικές τους ενέργειες.

ΑΜ: Και τι θρησκεύματος είναι;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Άπαντες είναι Σιωνιστές Ιλλουμινάτι. Βεβαίως, δηλώνουν διάφορα θρησκεύματα όπως, Ιουδαϊστές, Ταλμουδιστές, Προτεστάντες, Ευαγγελικοί, Καθολικοί ή και Άθεοι.

AM: Ποιός ηγείται των διεθνών Σιωνιστών τραπεζιτών;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Η ηγεσία της Αρχισυναγωγής του Σατανά, είναι ο οίκος των Ρότσιλντ.

ΑΜ: Και ποιός από τους Ρότσιλντ είναι ο αρχηγός;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ο Ιάκωβος Ρότσιλντ ή ο Δαυίδ Ρότσιλντ.

Ο  Λεγόμενος "Χώρος"

ΑΜ: Ποιά είναι η άποψή σου για τον λεγόμενο "χώρο";

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Η κατάσταση είναι απογοητευτική και παρακμιακή. Το μόνο θετικό είναι ο μεγάλος αριθμός πατριωτικών μπλογκς, νέων ποικίλων ομάδων που δεν ελέγχονται από κομματικούς μηχανισμούς και οι νέες ποιοτικές εκδόσεις βιβλίων από διάφορους - παλαιούς και νέους εκδοτικούς οίκους.

ΑΜ: Τι εννοείς λέγοντας 'ποικίλες' ομάδες;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ομάδες που έχουν ιδεολογικές διαφοροποιήσεις μεταξύ τους.

ΑΜ: Δηλαδή;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Χριστιανοί Ορθόδοξοι Εθνικιστές, Χριστιανοί Ορθόδοξοι Πατριώτες, Παγανιστές Εθνικιστές, Παγανιστές Πατριώτες, Αυτόνομοι, Ενθοεπαναστάτες, Αστοί Εθνικιστές, Επαναστάτες Ριζοσπάστες Εθνικιστές, Αριστεροί και Δεξιοί Εθνικιστές, Νεοφασίστες, Αναρχοφασίστες, Εθνοκεντρικοί Μιλιταριστές, Εθνοαναρχικοί, Εθνομπολσεβίκοι, Κοινωνικοί Εθνικιστές, Αριστεροί και Δεξιοί Πατριώτες, Νεοπλατωνικοί, Εθνιστές, Εθνοφυλετιστές, Επαναστάτες Εθνικοσοσιαλιστές, Παραδοσιακιστές και ούτω καθεξής ...!

Περί Λαθρομετανάστευσης

ΑΜ: Γιατί το Σύστημα προωθεί την Λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Πολλοί λόγοι. Καταρχήν, η λαθρομετανάστευση αποτελεί μία Συστηματική διαδικασία Αναίμακτης Γενοκτονίας του Γένους των Ελλήνων και κατ'επέκτασιν των Ευρωπαίων. Επιπλέον, ο πολιτικός Σιωνισμός στοχεύει στην πολιτιστική αλλοίωση του ελληνικού πληθυσμού και στον εξισλαμισμό της ελληνικής κοινωνίας. Φθηνό εργατικό δυναμικό για τους Καπιταλιστές και μελλοντικούς ψηφοφόρους του διεφθαρμένου καθεστώτος..., δημιουργία κλίματος ανασφάλειας και τρομοκρατίας στους έλληνες μέσω της δραματικής αύξησης της εγκληματικότητας και την οικονομική εξαθλίωση των ελλήνων μέσω της ανεργίας, της διάλυσης του - υπέρ των ελλήνων - κοινωνικού κράτους, την εκτίναξη της ανεργίας σε δυσθεώρητα ύψη και την καταβαράθρωση των συντάξεων, μισθών και εργασιακών δικαιωμάτων...!

ΑΜ: Εάν σου ζητάγαμε να περιγράψεις λακωνικά αυτή την πολιτική, πώς θα την αποκαλούσες;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ρατσιστική ανθελληνική πολιτική.

Περί Εθνικισμού

ΑΜ: Πιστεύεις ότι ο εθνικισμός μπορεί να αλλάξει τα πράγματα στην χώρα μας;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ο εθνικισμός, είναι μία φυσική κατάσταση, δύναται να βελτιώση κάποια πράγματα, όπως την μερική ανάκτηση της εθνικής κυριαρχίας ή την οικονομική ενδυνάμωση του κράτους, αλλά τίποτε άλλο. Κατά συνέπεια το να ακολουθεί κάποιος τον εθνικισμό ως μονόδρομο, είναι στείρα πολιτική.

ΑΜ: Τότε, με δύο λόγια, τί χρειάζεται να γίνει;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Καταρχήν, να ενωθούν όλοι οι έλληνες μαζί, ανεξαρτήτως πολιτικών ιδεολογιών και να δράσουν αντι-Συστημικά, διαφορετικά η Ελλάς θα παραμείνει υπό κατοχή, θα ξεπουληθεί ολοκληρωτικά στο διεθνές Σιωνιστικό τοκογλυφικό κεφάλαιο και εν τέλει αφού λεηλατηθεί, θα διαμελισθεί.

ΑΜ: Εάν όπως ανέφερες προηγουμένως, ο εθνικισμός συνιστά "στείρα πολιτική", τότε ποιά πολιτική θα πρέπει να ακολουθηθεί;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ο "εθνικισμός", με τον οποίο έχει εμποτισθεί ο νεοέλληνας, είναι ο προτεσταντικός εθνικισμός, ο οποίος ουδεμία σχέση έχει με τον εθνεγερτικό λαϊκό ριζοσπαστικό εθνικισμό των αγωνιστών του 1821. Θα πρέπει να ακολουθηθεί μία Εθνικοσοσιαλιστική πολιτική, η οποία θα είναι ελληνοκεντρική και συνάμα ριζοσπαστικά σοσιαλιστική εντός του Ελληνικού ενιαίου ανεξάρτητου και απολύτως κυρίαρχου έθνους-κράτους.

Χρυσή Αυγή και Κοινοβούλιο

ΑΜ: Πιστεύεις ότι η είσοδος της "Χρυσής Αυγής" στο ελληνικό κοινοβούλιο, θα άλλαζε τα πράγματα προς το καλύτερο;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όχι. Το θέατρο είναι δεδομένο, το σκηνικό είναι στημένο, το σενάριο είναι δεδομένο, συνεπώς η αποχώρηση ενός παλαιού κομπάρσου με την είσοδο ενός νέου κομπάρσου..., δεν θα επιφέρει απολύτως κανένα αποτέλεσμα.

Η Μη αντί - Συστημική Χρυσή Αυγή & Το Διεφθαρμένο Τραπεζικό Σύστημα

ΑΜ: Ναι, αλλά η Χρυσή Αυγή δεν έχει αντί - Συστημικές θέσεις;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Δεν έχω διαβάσει κάποια αντί - Συστημική θέση της. Ποιό είναι το πρόγραμμά της για το διεφθαρμένο τραπεζικό σύστημα;

ΑΜ: Η κρατικοποίηση όλων των ιδιωτικών τραπεζών και η απαγόρευση λειτουργίας ιδιωτικών τραπεζών. 

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Απαράδεκτη και ακραία Συστημική θέση.  Καταρχήν, εάν κρατικοποιηθούν οι ιδιωτικές τράπεζες, τότε αυτομάτως το χρέος αυτών των τραπεζών, θα γίνει δημόσιο χρέος, άρα θα το επιβαρυνθεί ο ελληνικός λαός. Έπειτα, το ζήτημα, δεν είναι η εναλλαγή από τον ιδιωτικό τραπεζικό καπιταλισμό στον κρατικό τραπεζικό καπιταλισμό.

ΑΜ: Αλλά ποιό είναι;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Η διά παντός απαγόρευση λήψης οποιουδήποτε τόκου για παρεχόμενα δάνεια οποιασδήποτε μορφής.

ΑΜ: Μπορεί κάτι τέτοιο να εφαρμοσθεί;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Το πράττουν ήδη οι Ισλαμικές Τράπεζες.

ΑΜ: Ναι, έχεις απόλυτο δίκιο.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όμως, υπάρχει και το κορυφαίο θέμα του ποιός τυπώνει και κυκλοφορεί το χρήμα και με τί αντίκρισμα ... ως επίσης το θέμα της ιδιοκτησίας και του νομικού καθεστώτος που διέπει την Τράπεζα της Ελλάδος ...!

ΑΜ: Η Τράπεζα της Ελλάδος, είναι ιδιωτική ή κρατική;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Είναι μία ιδιωτική Τράπεζα, της οποίας τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου της μας είναι παντελώς άγνωστα.

ΑΜ: Γνωρίζεις ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της Τράπεζας της Ελλάδος.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ο οίκος των Ρότσιλντ, αλλά όλοι αποφεύγουν να το αναφέρουν!

Η Ιδεολογία Της Χρυσής Αυγής

ΑΜ: Ποιά νομίζεις ότι είναι η ιδεολογία της Χρυσής Αυγής;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: θα πρέπει να διαβάσω κάποια πρόσφατη ιδεολογική διακήρυξη της "Χ.Α." για να σου απαντήσω με ακρίβεια.

ΑΜ: Ναι, αλλά μπορείς να εξάγεις ένα ασφαλές συμπέρασμα διαβάζοντας το προσωπικό μπλογκ του Νίκου Μιχαλολιάκου.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Εννοείς το μπλογκ της Χρυσής Αυγής;

ΑΜ: Ναι.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Η Χρυσή Αυγή στην Α' περίοδο, ήταν μία ακραιφνής Εθνικοσοσιαλιστική και Αντί-Χριστιανική οργάνωση, στην Β' περίοδό της ήταν μία ακραιφνής Εθνικοσοσιαλιστική οργάνωση, η οποία απεδέχετο τον Παγανισμό και τον Θετικό Χριστιανισμό - δηλαδή, απέρριπτε την Παλαιά Διαθήκη, σήμερα εάν κρίνω από τα διαδικτυακά κείμενα της Χρυσής Αυγής, είναι μία αστική ακροδεξιά οργάνωση με εθνικιστικές και ενίοτε με νεοδεξιές θέσεις.

ΑΜ: Πιστεύεις ότι στην πορεία εκφυλίστηκε ιδεολογικά η Χρυσή Αυγή ή πρόκειται περί προδοσίας του Μιχαλολιάκου...;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Το εάν εκφυλίσθη ή μεταλλάχθη, έχει μία εμπειρική ιστορική αξία, αλλά είναι ανούσιο το να επικεντρωθούμε σε αυτό... διότι σήμερα η "Χ.Α." είναι κάτι εντελώς διαφορετικό ή τουλάχιστον εμφανίζεται ως κάτι πολύ διαφορετικό από ότι ήταν εξαρχής. Δεν αποκλείω τίποτε απολύτως, αλλά το να ομιλήσεις περί προδοσίας - είναι λίαν σοβαρό - και θα πρέπει οπωσδήποτε να παραθέσεις απτά στοιχεία. Πάντως, είναι δικαίωμα του καθενός να αναθεωρήσει τις πολιτικές του απόψεις. Εάν στο μέλλον, ο Μιχαλολιάκος γίνει δηλωσίας και απορρίψει γραπτώς ή και δημοσίως την ιδεολογία του Εθνικοσοσιαλισμού, τότε θα μπορούμε να τον αποκαλέσουμε προδότη της ιδεολογίας...

ΑΜ: Δηλαδή, η Χρυσή Αυγή, έχει γίνει τμήμα του διεφθαρμένου καθεστώτος;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Όχι, δεν είναι τμήμα του διεφθαρμένου καθεστώτος, αλλά σίγουρα λειτουργεί - ενσυνειδήτως ή ασυνειδήτως - ως τμήμα του διεφθαρμένου Σιωνιστικού Συστήματος!

ΑΜ: Πότε θα θεωρούσες την Χρυσή Αυγή, ότι έγινε τμήμα του διεφθαρμένου καθεστώτος;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Για να γίνει κάποιος τμήμα του διεφθαρμένου καθεστώτος, δεν σημαίνει άμεση συμμετοχή στην εξουσία της χώρας..., αρκεί να αποδεχθεί κρατική επιδότηση ως πολιτικός φορέας ή εάν εισέλθει στην Βουλή να αποδεχθεί οποιοδήποτε από τα προκλητικά προνόμια ή και οποιαδήποτε χρηματική απολαβή ως βουλευτής!

ΑΜ: Γενικά, είσαι αρκετά καυστικός στην διάγνωσή σου.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Η Αλήθεια ανέκαθεν ήταν δυσάρεστη και επώδυνη, αλλά μόνον η αλήθεια δύναται να μας απελευθερώσει.

ΑΜ: Τελικά, ποιά είναι η ιδεολογία της "Χ.Α." μέσα από τα κείμενα της;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ως διαφαίνεται, είναι μία κλασσική αστική ακροδεξιά οργάνωση, η οποία ενίοτε υιοθετεί κάποιες νεοδεξιές, εθνικιστικές και νεοφασίζουσες απόψεις.

Προς Την Παγκόσμια Διακυβέρνηση

ΑΜ: Σε ποιά φάση θεωρείς ότι βρίσκεται η Ελλάδα και γενικά η ανθρωπότητα;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Στην φάση που οδηγεί στην Παγκόσμια Διακυβέρνηση. Γι'αυτό, τον λόγο προπαγανδίζεται ο εθνομηδενισμός και ο πολυπολιτισμός ανά την υφήλιο. Είναι βέβαιο, ότι στο μέλλον εάν κάποιος είναι εθνικιστής θα θεωρείται εγκληματίας σκέψεως και εν δυνάμει τρομοκράτης από το κυρίαρχο διεφθαρμένο Σύστημα. Τουτέστιν, θα του αποδίδονται κατηγορίες ανάλογες προς εκείνες που προσάπτονται για τους Εθνικοσοσιαλιστές!

ΑΜ: Πιστεύεις ότι η Παγκόσμια Διακυβέρνηση - πέραν της πολιτικής διάστασης - θα έχη και θρησκευτική διάσταση;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Απολύτως. Όταν ομιλούν περί Παγκόσμιας Διακυβέρνησης, ομιλούν και για παγκόσμια θρησκεία και κυρίως περί της Δικτατορίας του Εωσφόρου! Φυσικά, πριν της πλήρους εγκαθίδρυσης αυτού του τεχνοκρατικού τυραννικού καθεστώτος θα λάβη χώρα ο Τρίτος Παγκόσμιος Πόλεμος.

ΑΜ: Με τον όρο "τεχνοκρατικό καθεστώς", τι εννοείς;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Θα είναι ένα καθεστώς που θα εδράζεται στην αιχμή της τεχνολογίας, δηλαδή, ψηφιακή τεχνολογία παρακολούθησης, ψηφιακό άυλο χρήμα, ρομποτική στρατοκρατία και αστυνομοκρατία κλπ

Θέλουν Να Εμφυτεύσουν Microchips Στον Εγκέφαλό Μας

ΑΜ: Ποιά είναι η γνώμη σου για το τσιπάρισμα των ανθρώπων;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ο τελικός στόχος των διεθνών Σιωνιστών Τραπεζιτών, είναι να εμφυτεύσουν RFID microchip στον εγκέφαλο όλου του πληθυσμού ανά την υφήλιο. Με απλά λόγια, θέλουν ο άνθρωπος να χάση πλήρως την προσωπικότητα του και να γίνει ένα άβουλο ον, ένα βιολογικό ρομπότ!

ΑΜ: Πώς μπορεί να ανατραπεί αυτό το διαβολικό σχέδιο;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Μόνον με την αφύπνιση των λαών και την ενεργή αντίσταση στα ανελεύθερα μοχθηρά σχέδια της απάνθρωπης Τραπεζικής Παγκόσμιας Χούντας.

ΑΜ: Ποιά θεωρείς ότι είναι η σχέση του Ελληνισμού με την Ορθοδοξία;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ο Ελληνισμός με την Ορθοδοξία, είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με την ιδιοπροσωπία του Γένους των Ελλήνων. Κάθε δόλια ανθελληνική Σιωνιστική προσπάθεια στα πλαίσια του "διαίρειν και βασίλευε" δεν θα περάσει.

Ανοικτή Πρόσκληση του Altermedia Hellas και Μήνυμα του Άρη Αρίωνα Στους Αναγνώστες

ΑΜ: Θα θέλαμε να σου απευθύνουμε ανοικτή πρόσκληση για μία νέα συνέντευξη, ώστε να καλύψουμε περισσότερα θέματα και να εμβαθύνουμε σε πράγματα που προφανώς αγνοούμε και που δεν προβάλλονται πουθενά.

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Ευχαρίστως, θα το κανονίσουμε εν ευθέτω χρόνο. Όμως, θα σε παρακαλέσω όταν αναφέρεσαι σε συγκεκριμένους πολιτικούς φορείς να μου δώσεις εκ των προτέρων τις επίσημες ιδεολογικές τους θέσεις, ώστε να απαντήσω συγκεκριμένα και έτσι να μην αδικήσω κάποιον εν αγνοία μου.

ΑΜ: Πολύ ευχαρίστως. Ολοκληρώνοντας, ποιό είναι το μήνυμα σας προς τους αναγνώστες του Altermedia Hellas;

ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ: Να αγωνίζονται ασυμβίβαστα για την Ελευθερία, την Εθνική Ανεξαρτησία και την Λαϊκή Κυριαρχία. Να διερευνούν πάντα την αλήθεια και να μην πιστεύουν την προπαγάνδα του διεφθαρμένου πολιτικού Σιωνιστικού Συστήματος. Και φυσικά, να μην λησμονούν, ότι γεννήθηκαν Έλληνες και γι' αυτό θα πρέπει να παραμείνουν Έλληνες και Ελεύθεροι έως την τελευτήν του βίου τους...!



42 σχόλια:

  1. Ανώνυμος22/7/15 8:16 μ.μ.

    Δεν έχω λόγια για να περιγράψω την συνέντευξη, είναι κυριολεκτικά καταπληκτικός ο Συναγωνιστής Άρης Αρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος22/7/15 8:44 μ.μ.

    Η ακρίβεια των προβλέψεων του Άρη Αρίωνα, σου κόβει την ανάσα.
    Μαύρε Κρίνε, θερμά συγχαρητήρια για την αναδημοσίευση αυτής της συνέντευξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος22/7/15 10:25 μ.μ.

    Σε ευχαριστώ πολύ Μαύρε Κρίνε που ανακάλυψες και δημοσίευσες αυτή την συνέντευξη, έψαχνα αυτή την συγκλονιστική συνέντευξη του Άρη Αρίωνα αλλά δεν είχα μπορέσει να την βρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος22/7/15 10:48 μ.μ.

    Απίστευτα ενδιαφέρουσα και ενημερωτική η συνέντευξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος23/7/15 3:19 π.μ.

    Αντι συστημικός ο χατζάρας ο χαφιές του βρωμοπασοκισμου όλοι την βρώμα μάζεψε ο ζαφ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/7/15 1:38 μ.μ.

      Ο Χατζάρας είναι αντισυστημικός και αξίζει συγχαρητήρια ο Αρίωνας που δεν δίστασε να το δηλώσει. Αντισυστημικός δεν σημαίνει μόνο εθνικοσοσιαλιστής. Αυτό το αναλύει και ο ίδιος ο Αρίων στην συνέντευξη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/7/15 7:50 μ.μ.

      Αμα ο χατζαρας ειναι αντι συστημικος τοτε ο μιχαλολιακος ειναι αναρχικος και ο παπαγος κομμουνιστης.

      Διαγραφή
    3. Ολόκληρος ο "χώρος" έχει θέμα ... εδώ δεν θα γίνει χώρος για να λύσουν κάποιοι τα προσωπικά τους. Υπάρχει και τηλέφωνο για προσωπικά ραντεβού κλπ ... και λύση των όποιων παρεξηγήσεων!

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος23/7/15 12:46 μ.μ.

    Εξαιρετικα ενδιαφερουσα συνεντευξη οπως και οι προηγουμενες τους ιδιου κυριου.Θα ηθελα να κανω καποιες επισημανσεις και αν θεληση ο κυριος αρης αριων ή και το ιδιο ιστιολογιο να απαντησουν.Καταρχας η λεξη εωσφορος που εχει κατασυκοφαντηθει σημαινει αυτος που φερνει το φως(φως=εκφραση αληθειας-μεγαλοσυνης-υγειας και αρχηγος εναντιων του σκοτους),κατα δευτερον για ιλλουμινατι,οι εβραιοι ή οπως θελετε οι παγκοσμιοι εξουσιαστες τρυπωναν σε διαφορες μυστικιστικες οργανωσεις και λεσχεις ωστε να μπερδευεται ο κοσμος και να μην ξερει τι ειναι τι(μασονια,ιλλουμινατι,ροδοσταυροι,σε ολα τα ταγματα ιπποτων δυστηχως, και αλλα),κατα τριτον με τις επιθεσεις σε λαθρο εγω συμφωνω οτι ειναι υπερ του συστηματος αλλα σε καποιες περιπτωσεις πρεπει και καπως να αντιδρασεις,κατα τεταρτον ποιοι ειναι τελικα οι παγκοσμιοι εξουσιαστες θα ηθελα μια καπως ποιο εξειδικευμενη απαντηση,κατα πεμπτον με τα μικροτσιπ και να μας τσιπαρουν νομιζω δεν χρειαζονται καν αυτα ο σημερινος ανθρωπος συμπεριφερεται εξω απο την φυση του και εχει γινει ηδη ενα ρομποτ,και τελος θα ηθελα να μου εξηγησετε πως συνδεεται ο ελληνισμος με την ορθοδοξια.Και ενα τελευταιο σαν νεαρος σε ηλικια και νεος ιδεολογικα στον χωρο(εχοντας ριξει πολυ μελετη και διαβασμα για την πραγματικη αληθεια)μη ομως στελεχωμενος καπου αφου ειμαι σε περιοχη απομακρυσμενη και μονος απογοητευηκα μονος(και οι φιλοι μου ειναι απολιτικ),θα ηθελα να κανω τι κατωθι ερωτηση σαν νεαρος που περιμενει την ωρα που θα ξημερωση η μαυροκοκκινη αυγη,γιατι δεν αφηνετε πισω οσα σας χωριζουν στον χωρο και με ανιδιοτελεις υποχωρησεις να ενωθουν ολες αντικαπιταλιστικες-αντι αντιφα-αντισυστημικες κλπ ομαδες για εναν κοινο σκοπο την ελευθερωσει της πατριδας μας και την αφυπνιση της ευρωπης.
    υγ. η αυτονομια η τροπος διαφυγης απο αλλεπαληλες διωξεις, ουτε ιδεολογια ουτε αν αυτες δε υφισταντο καταφερνεις τιποτα.Πανος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος23/7/15 2:45 μ.μ.

    Εγώ, εκείνο που με εντυπωσίασε πιο πολύ είναι η απίθανα εύστοχη πολιτική διορατικότητα που διαθέτει ο συναγωνιστής Άρης Αρίων, ένα χάρισμα που το έχουν πολύ λίγοι άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος23/7/15 5:38 μ.μ.

    Συγκλονιστική ΠΡΟΦΗΤΙΚΗ συνέντευξη με πολύ εντυπωσιακές απαντήσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Νομίζω είναι περιττό (;) να αναφέρουμε ότι ο Χατζάρας έχει μετατοπιστεί από τις τότε θέσεις του. Ο συναγωνιστής έδωσε την συνέντευξη το 2011, για όσους γνωρίζουν είχαν υπάρξει και επεισόδια σε παρουσίαση ενός βιβλίου του χατζάρα με πρωταγωνιστή τα μαντρόσκυλα της ακροδεξιάς ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/7/15 9:08 μ.μ.

      Ακου της εκπομπες του στο αχις ραδιο ολο αντιναζισμο και αντιφασισμος ξερναει για 4 ραιχ μιλαει κλπ και ενα αντιγερμανισμο μεχρι και υπερ του βορβαδισμου της δρεσδη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/7/15 11:51 π.μ.

      Βεβαια εχει και ενδιαφερον εκπομπες το αχις ραδιο αλλα ο χατζαρας δεν παλευεται.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος23/7/15 10:27 μ.μ.

    Αν και παλιά, του 2011, η συνέντευξη του συναγωνιστή Άρη Αρίωνα, έμαθα πολλά πράγματα από αυτήν που αγνοούσα, όπως γιατί έγινε η στημένη "επανάσταση" κατά του Καντάφι στη Λιβύη και όχι μόνο. Επίσης, με έχει εντυπωσιάσει πολύ ο τρόπς που σκέπτεται ο Άρης Αρίων και η μοναδική ικανότητά του να βλέπει τα πράγματα καθαρά όπως είναι στην πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος24/7/15 12:54 π.μ.

    Άξιους συντρόφους σαν τον Άρη Αρίωνα, χρειαζόμαστε για να μας καθοδηγήσουν για να συγκροτηθεί ένα υγιές Εθνοεπαναστατικό κίνημα στην πατρίδα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος24/7/15 10:56 π.μ.

    Θαυμάσια συνέντευξη, την είχα διαβάσει στο παρελθόν, αλλά με προχειρότητα, τώρα την διάβασα 3-4 φορές και αντιλαμβάνομαι το πόσο δίκιο είχει σε όλα ο Άρης Αρίων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος24/7/15 12:51 μ.μ.

    Συμφωνώ με όσα λέει ο Συναγωνιστής Άρης Αρίων. Δυστυχώς, ο χώρος παραμένει παρακμιακός μέχρι σήμερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος24/7/15 3:05 μ.μ.

    Ολοι συμφωνουμε οτι οι συνεντευξεις του κυριου Αρη Αριωνος εχουν ενδιαφερον και παντα εχουν κατι να σου μαθουν.Απλα εγω απορω οταν ολοι λεμε οτι ο χωρος ειναι παρακμιακος γιατι δεν κανουμε κατι ωστε να αλλαξει αυτο.Δεν μπορουν οι παρακρατικοι αναρχικοι να εχουν καπηλευτει τον αντισυστημικο αγωνα.Τι κανουμε για την εισβολη των λαθρο τιποτα,τι κανουμε για την ξεδιαντροπη εικονα του πεδιον του αρεως(χωρος ιερος για το εθνος μας της νεωτερης ιστοριας μας)τιποτα,τι κανουμε για την εφαρμογη αλλου ενος μνημονιου τιποτα,τι κανουμε για την κοροιδια με την ιθαγενεια τιποτα και αλλα πολλα υπαρχουν που δεν κανουμε τιποτα.Αρα γιατι αγωνα μιλαμε και ποιον χωρο που μιλαμε μεταξυ μας απο το διαδικτυο και δεν κανουμε απολυτως τιποτα.Η ευρωπη διαβαινει το δρομο της προκαθορισμενης καταστροφης της και η μονη ελπιδα της ειναι οι ανατολικοι σλαβοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος24/7/15 3:43 μ.μ.

    Τα λαμόγια του χώρου ενοχλήθηκαν πολύ με τις απόψεις του γνωστού συναγωνιστή Άρη Αρίωνα και ήδη έβαλαν μπροστά τους διαδικτυακούς ανεμιστήρες με την λάσπη...!
    Μαύρε Κρίνε, συνέχισε απτόητος το ίδιο δυνατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος24/7/15 4:35 μ.μ.

    Μπράβο Μαύρε Κρίνε συνέχισε στον ίδιο δρόμο και φρόντισε κάποια στιγμή να πάρεις (εάν είναι εφικτό) μια ζωντανή συνέντευξη από τον Άρη Αρίωνα, τον οποίο τουλάχιστον εγώ τον θυμάμαι από την δεκαετία του 80΄.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Η συντακτική ομάδα του Μαύρου Κρίνου διατηρεί το δικαίωμα να μην ανεβάζει υβριστικά και ειρωνικά σχόλια. Πλην των αναρτήσεων για την Ουκρανία αυτή η τακτική έχει διατηρηθεί από την στιγμή έναρξης της δυνατότητας για τα σχόλια. Ευχαριστούμε θερμά για τα θετικά σχόλια, είμαστε σε επαφή με εκατοντάδες συντρόφους και τρέχουν ταυτόχρονα κινήσεις αλληλεγγύης. Το τελευταίο είναι πολύ πιο σημαντικό από απαντήσεις σε δημοσιεύσεις που στερούνται σοβαρότητας και κυρίως αποδείξεων. Ο Άρης Αρίων δεν έχει ανάγκη τις υποδείξεις κανενός πόσο μάλλον τα όποια σχόλια κυκλοφορούν τις τελευταίες ώρες.

    μετά τιμής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Σύντροφε Παλαιολόγε σε ευχαριστώ για το σχόλιο σου. Η ποιότητα του καθενός κρίνεται από την καθημερινή δράση και στάση ζωής. Χώρος και χρόνος για εμφυλιοπολεμικές λογικές δεν υπάρχει. Για όσους δυσανασχετούν πάντα προτείναμε προσωπική συνάντηση προς εξηαγωγή συμπερασμάτων, ελάχιστοι καταδέχτηκαν για να βγάλουν ασφαλή συμπεράσματα και όχι διαδικτυακές ετυμηγορίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος24/7/15 9:18 μ.μ.

    Είναι εκπληκτικό το γεγονός, ότι ο Άρης Αρίων επαληθεύτηκε σε όλες τις πολιτικές εκτιμήσεις του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος24/7/15 11:07 μ.μ.

    Εάν συνεντεύξεις του 2011, προξένησαν τόσο μεγάλη αναταραχή στην καθεστωτική ακροδεξιά, σε ρουφιάνους και σε κάποιους ιδιόρυθμους του χώρου, τότε αναρωτιέμαι τί θα γίνει αν ο συναγωνιστής Άρης Αρίων δώσει μία νέα συνέντευξη για τα σημερινά πράγματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος24/7/15 11:58 μ.μ.

    Εξαιρετική η συνέντευξη του Άρη Αρίωνος! Απίστευτες οι προβλέψεις του και ενιαφέρουσες οι τοποθετήσεις του! Πολύ πιο αξιόλογη προσωπικότητα από...διάφορους υπερδιαφημισμένους από το χώρο (μόνο και μόνο χάρη στο παρελθόν τους και τίποτε άλλο).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος25/7/15 5:21 π.μ.

    Ευτυχώς που υπάρχουν συναγωνιστές όπως ο Άρης Αρίων για να μαθαίνουμε επιπλέον σημαντικότατες πληροφορίες και θέσεις και έτσι να ανοίγει ο ορίζοντας της σκέψης μας μακριά από τoν λοβοτομημένο "χώρο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος25/7/15 8:21 π.μ.

    Μαύρε Κρίνε, το θετικό ειναι ότι σιγά-σιγά όλοι ξεσκεπάζονται και οι μάσκες πέφτουν!
    Τελευταίο ξεμπρόστιασμα: από την "πινακοθήκη των ηλιθίων" φθάσαμε στον αυτοεξευτελισμό του "καβαλάρη της ηληθιότητας"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλαιολόγος25/7/15 3:08 μ.μ.

      Είναι πολύ μεγάλο λάθος σου να βγάζεις τόσο εύκολα συμπεράσματα και να μιλάς απαξιωτικά. Ηρεμία και οι παρανοήσεις θα λυθούν, ας μη βιαζόμαστε. Σε χαιρετίζω συναγωνιστικά και σου συνιστώ ενωτικό πνεύμα.

      Διαγραφή
  25. Καλούνται οι συναγωνιστές να μην παρασυρθούν σε λογικές ύβρεων και αντεγκλήσεων. Οι πάντες κρίνονται. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος25/7/15 10:48 π.μ.

    Υπέροχη συνέντευξη με πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία, ριζοσπαστικές πολιτικές θέσεις και εντυπωσιακά πετυχημένες προβλέψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος25/7/15 5:07 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, πραγματικά άξιζε τον κόπο που ξαναδημοσίευσες τις επίμαχες συνεντεύξεις του αξιόλογου συναγωνιστή Άρη Αρίωνος, οι οποίες ακόμα και σήμερα προκαλούν αναταράξεις στα λιμνάζοντα ύδατα του παρηκμασμένου ακροδεξιού / εθνικιστικού / εθνικοσοσιαλιστικού χώρου και τριγμούς στο διεφθαρμένο Σύστημα με φυσικό επακόλουθο την απροσδόκητη αυτοαπογύμνωση χαμελεόντιων καβαλάρηδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος25/7/15 9:59 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε σε ευχαριστώ πολύ για την δημοσίευση και αυτής της εξαιρετικής συνέντευξης του συντρόφου Άρη Αρίωνα. Την είχα ψάξει κατά καιρούς να την βρω, ώστε να την "σώσω" στο αρχείο μου, αλλά κατέστη αδύνατον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος27/7/15 1:22 μ.μ.

    Θαυμάσια συνέντευξη. Μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος27/7/15 10:03 μ.μ.

    Γουστάρω πάρα πολύ τις απαντήσεις του Άρη Αρίωνα, γενικά είναι μέσα σε όλα και πολύ μπροστά με το τρόπο που σκέπτεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος29/7/15 12:02 π.μ.

    Ο Άρης Αρίων είναι μία αναμφισβήτητη διαχρονική αξία για το εθνικιστικό και Ε/Σ κίνημα, αλλά γιατί δεν βγαίνει μπροστά μαζί κι με άλλους αξιόλογους συναγωνιστές να κάνει κάτι, μήπως και γίνει επιτέλους κάποιος σοβαρός πολιτικός φορέας πέραν του σάπιου ακροδεξιού χώρου...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος30/7/15 3:50 μ.μ.

    Ευτυχώς που υπάρχει ο Μαύρος Κρίνος και θαρραλέα αξιόλογα πρόσωπα όπως ο ιδεολόγος σύντροφος Άρης Αρίων για να μαθαίνουμε πράγματα που μας κρύβει το Σύστημα και ο διαβρωμένος χώρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος31/7/15 9:46 π.μ.

    Εγώ θα πρότεινα ο συναγωνιστής Άρης Αρίων να γίνει μέλος της συντακτικής ομαδας του Μάυρου Κρίνου για να έχουμε να διαβάζουμε κάτι πολύ διαφορετικό από τις συνηθισμένες ιδέες και πληροφορίες που μας πλασάρει ο χώρος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος2/8/15 11:52 π.μ.

    θα ήθελα να ρωτήσω κάτι ... Γιατί υπάρχουν μόνο θετικά σχόλια; δεν νομίζετε οτι αυτό διαμορφώνει μια κατάσταση παράνοιας ειδικά για τα πλαίσια του χώρου, που έχει χαμηλή ποιότητα (σε όλα//)) και προσπαθεί να καλύψει το κενό με άτομα σαν τον συνεντευξιαζόμενο ; προσπαθείστε να σκέφτεστε και να συμπεριφερεστε περισσότερο κριτικά και ιδεολογικά παρά πληθωρικά και σπασμωδικά σε στυλ δημοκρατικής φυλλάδας(με τα αποκλειστικά της και τις ''ειδήσεις μπόμπα'' της ).. φιλικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. όταν θα υπάρξει αντικειμενικό αρνητικό σχόλιο να είσαι σίγουρος ότι θα δημοσιευθεί. δυστυχώς - για μερικούς - μέχρι στιγμής υπάρχουν ελάχιστα υβριστικά σχόλια ή από ρουφιάνους τα οποία δεν πρόκειται να δημοσιευθούν και κανένα αρνητικό

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος5/8/15 1:00 π.μ.

    εδώ μιλάμε ο άνθρωπος - ο Α.Α. - ουσιαστικά μόνος του εξέδωσε τόμο για τον ε/σ. σε μια συνέντευξη θα κολλήσει? αυτά να τα δουν οι καφενόβιοι φετιχιστές που έχουν και τα μούτρα να προτείνουν ναι στο δημοψήφισμα! ξεφτίλες ακροδεξιοί κρυφτείτε τώρα κάτω από τα φουστάνια της βλακείας σας

    εύγε ΜΚ έχεις το καλύτερο μπλογκ για αυτό στα κεντρικά απειλούσαν με διαγραφές όποιον σε διάβαζε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.