ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Η αστική συστημική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή προσκάλεσε στην Ελλάδα το πιο ακραίο εμετικά ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ακροδεξιό κόμμα της Ευρώπης! (κείμενο του Άρη Αρίωνος)


Οι μάσκες έπεσαν, όπως το τελευταίο φύλλο συκής: η αστική συστημική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή προσκάλεσε στην Ελλάδα το πιο ακραίο εμετικά ΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ακροδεξιό κόμμα της Ευρώπης, το Vlaams Belang. 

Θαυμάστε τον Σιωνιστή Filip Dewinter, σημερινό αρχηγό του ακροδεξιού VLAAMS BELANG.

"Όμοιος ομοίω αεί πελάζει"!






106 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/11/16 2:55 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στον συναγωνιστή Άρη Αρίωνα για αυτή την νέα συγκλονιστική αποκάλυψη-βόμβα που αποδεικνύει το πόσο ξεπουλημένη είναι η Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος21/11/16 3:11 μ.μ.

    Και το Vlaams Blok σιωνιστικο ακροδεξιο κομμα ηταν οι πραγματικοι επαναστατες εθνικιστες στηριζουμε το λαο της παλαιστινης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/11/16 8:44 μ.μ.

      Το "Vlaams Blok", μετετράπη εις σιωνιστικό μόρφωμα περί το 1991. Αρχικώς δεν ήτο σιωνιστικόν.
      Διαθέτω προσωπικώς εμπειρία, διότι συνδεόμουν μετ'αυτού στην δεκαετία του 80..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 2:11 μ.μ.

      αν δεν υπήρχε ο ΜΚ δεν θα μαθαίναμε τίποτα τόσα χρόνια, από τα παρασκήνια της δολοφονίας των 2 παιδιών στο ν ηράκλειο μέχρι τις διασυνδέσεις χρυσής αυγής και φιλοσιωνιστών δεξιών

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος21/11/16 7:09 μ.μ.

    Και ο ελεύθερος κόσμος υποστηρίζει τέτοια ακροδεξιά σιωνιστικα κόμματα παράδειγμα το κομμα της ελευθερίας της Αυστρίας αλλά δεν βλέπω να το κάνεις θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος21/11/16 9:30 μ.μ.

    Τώρα καταλαβαίνω, γιατί ο ακροδεξιός Μιχαλολιάκος υποστηρίζει φανατικά τους Ολιγάρχες Σιωνιστές Τραμπ και Πούτιν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος22/11/16 9:10 π.μ.

    Ο ακροδεξιός υπερκοινοβουλευτικός οικονομισάριος δηλωσίας Μιχαλολιάκος, καταλήγει στον φυσικό ιδεολογικό του χώρο, δηλαδή στα αντίστοιχα Εβραιοσιωνιστικά ακροδεξιά κόμματα της Ευρώπης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος22/11/16 10:16 π.μ.

    Τρομερό ξεβράκωμα!
    Μπράβο στον ΜΚ και στον παλαίμαχο συναγωνιστή Άρη Αρίωνα για τη νέα αποκάλυψή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος22/11/16 11:25 π.μ.

    Το βαρέλι της ακροδεξιάς ξεφτίλας δεν έχει πάτο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος22/11/16 1:14 μ.μ.

    Τελικά, αποδεικνύεαι ότι έχει σοβαρή βάση η φημολογία που εμφανίζει τον ακροδεξιό δηλωσία Μιχαλολιάκο ως ΚΡΥΠΤΟΣΙΩΝΙΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 3:00 μ.μ.

      Μα ο μιχαλολιακος δεν ήταν εθνικοσοσιαλιστης πότε άνθρωπος της δεξιάς ήταν πάντοτε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 7:40 μ.μ.

      Σωστά, αλλά εγώ που ήμουν μέλος της ΧΑ για 18 χρόνια είχα την ψευδαίσθηση ότι ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος πίστευε στον "εθνικοσοσιαλισμό" και δυστυχώς δεν ήμουν ο μοναδικός. Με λίγα λόγια, ο Μιχαλολιάκος μας "δούλευε" κανονικά κι εγώ λόγω φανατισμού δεν έβλεπα την πραγματικότητα. Το ίδιο γίνεται και σήμερα με όσους νομίζουν ότι ο νεοσυντηρητικός δεξιός κ. Νίκος Μιχαλολιάκος είναι "εθνικιστής".

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/11/16 10:57 μ.μ.

      Σιγά μην είναι και σοσιαλιστης ο μιχαλοφυρερ χαχαχαχαχαχαχα έλεος το έχετε κάψει εδώ μέσα τελειος

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος22/11/16 6:28 μ.μ.

    Καλά ρε αρη αριων έχω μια περιέργεια ερωτευμένος είσαι με την χρυσή αυγή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος22/11/16 7:13 μ.μ.

    Εγώ μετά και από αυτή την τελευταία τραγική αποκάλυψη του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος, είμαι σίγουρος, ότι ο ακροδεξιός Νίκος Μιχαλολιάκος θα πρέπει να ήταν και ρουφιάνος της ΚΥΠ.
    Σ.Π.

    Υ.Γ. Αν κάποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω σχετικά με αυτό το ζήτημα ή για την εγκυρότητα του περίφημου εγγράφου της ΚΥΠ που είχε δημοσιεύσει η εφημερίδα "Αυριανή", ας μας πληροφορήσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 8:42 μ.μ.

      Όταν ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος δημοσίως - διά τηλεοράσεως - κατήγγειλε τον Νίκο Γ. Μιχαλολιάκο ως έμμισθο πράκτορα της ΚΥΠ βασιζόμενος επί του συγκεκριμένου εγγράφου της ΚΥΠ, ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος υπέβαλε μήνυση εναντίον του. Η υπόθεση εκδικάσθη και πρωτοδίκως την κέρδισε ο ΜΙχαλιάκος, αλλά ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος άσκησε έφεση... Όταν εκδικάσθη η σχετική έφεσε την ΚΕΡΔΙΣΕ ο Σωτήρης Σοφιανόπουλος, που σημαίνει ότι τελεσιδίκως το δεδομένο έγγραφο απεδείχθη επισήμως ΕΓΚΥΡΟ και συνεπώς, αδιαμφισβήτητα ο Νίκος Μιχαλολιάκος όντως ήταν ΡΟΥΦΙΑΝΟΣ της ΚΥΠ.

      Διαγραφή
  11. Πολλοί αμφισβητούν το εν λόγω έγγραφο. κανείς όμως το άψογο πνεύμα συνεργασίας του Ν.Γ.Μ. με τις δυνάμεις καταστολής. Από τον Χ.Κ. μέχρι τον Περίανδρο και τον Γιαννόπουλο δεκάδες οι μαρτυρίες ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 7:51 μ.μ.

      Ότι ο μιχαλολιακος είναι χαφιες είναι γνωστό δεν χρειάζεται να το πει ο αρης αριων.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 10:05 μ.μ.

      Το wikileaks στις 13 Οκτωβρίου 2008, επίσημα αποκαλύψε - δημοσιεύοντας ένα μεγάλο αρχείο με έγγραφα της ΚΥΠ - ότι ο Νίκος Γ. Μιχαλολιάκος ήταν μισθοδοτούμενος ρουφιάνος της ΚΥΠ και ουδέποτε ο Μιχαλολιάκος τόλμησε να κάνει μήνυση κατά του Wikileaks....
      Δείτε εδώ:
      https://wikileaks.org/wiki/Greek_KYP_intelligence_payroll_including_politicians,_1981
      Δείτε το σχετικό έγγραφο της ΚΥΠ από την ιστοσελίδα του Wikileaks:
      https://file.wikileaks.org/file/kyp-payroll-excerpt-1982.pdf

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/11/16 11:58 π.μ.

      Μαύρε Κρίνε και στον στρατό, ΧΑΦΙΕΣ και ΤΣΑΤΣΟΣ (αρχιβισματούχος) ήταν ο Νίκος Γ. Μιχαλολιάκος.
      Τον θυμάμαι πολύ καλά. Ήμουν στην 31η μοίρα καταδρομών και αρχές του 1982 μας είχαν πάει για εκπαίδευση στην Ρεντίνα. Εκεί λοιπόν, συνάντησα τον Ν. Γ. Μιχαλολιάκο να κόβει βόλτες μέσα στο στρατόπεδο με πολιτική περιβολή. Αμέσως, οι παλαιότεροι συνάδελφοι μου είπαν, "ωχ, πρόσεχε αυτόν τον τύπο, είναι πολύ μεγάλος ΧΑΦΙΕΣ!"
      Λίγο αργότερα, ένας άλλος συνάδελφος με ενημέρωσε, ότι ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκους του είχε επιδείξει μία ταυτότητα ΟΑΣ (Ομάς Ασφαλείας Στρατοπέδου), δηλαδή, είχε μία ειδικότητα την οποία έπαιραν μόνον όσοι ήταν σκληροπυρηνικοί ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΙ και ΑΡΧΙΒΙΣΜΑΤΟΥΧΟΙ.
      Και να σκεφτεί κανείς, ότι όλα αυτά έγιναν μετά την περιβόητη δίκη Μιχαλολιάκου με τα εκρηκτικά κλπ...!
      Υ.Γ. Αν κάποιος γνωρίζει περισσότερα, ας μας γράψει για να συνθέσουμε το πλήρες ρουφιανοπροφίλ του Μιχαλολιάκου.

      Διαγραφή
    4. υπάρχουν κάποιες αποδείξεις για την ταυτότητα κλπ;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/11/16 1:37 μ.μ.

      ΜΚ, φυσικά και δεν έχω αντίγραφο αυτής της ταυτότητας. Απλά, είναι προσωπική μου μαρτυρία και κάποιων φίλων που τότε συνυπηρετήσαμε.
      Ωστόσο, είναι πανεύκολο για τις κρατικές υπηρεσίες, αλλά και για τους δημοσιογράφους που έχουν άκρες, εφόσον "θελήσουν" να ψάξουν και να βρουν που υπηρετούσε ο Ν. Γ. Μιχαλολιάκος εκείνη την περίοδο και ποιά ακριβώς ειδικότητα είχε.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος23/11/16 7:48 μ.μ.

      Συναγωνιστές, εγώ δεν γνωρίζω τι έκανε στο στρατό ο Νίκος Μιχαλολιάκος, αλλά εκείνο που ξέρω, είναι ότι όταν ο αδελφός του, Ιωάννης Μιχαλολιάκος, έγινε αρχηγός όπλου και μάλιστα έφτασε στον βαθμό του ΑΝΤΙΣΤΡΑΤΗΓΟΥ, στα γραφεία μας πούλαγε παραμύθια ότι ο αδελφός του υπέφερε και είχε στερήσεις βαθμών, ότι είχε μείνει στον βαθμό ταγματάρχη και ότι τον είχαν "παροπλίσει" λόγω της συγγένειάς του με έναν "ναζιστή"!
      Αργότερα, όταν έφυγα από την ΧΑ για προσωπικούς λόγους (καλαοκαίρι του 2012), κατάπληκτος έμαθα την αλήθεια και τότε κατάλαβα ότι ανέκαθεν όλη η οικογένεια Μιχαλολιάκου ήταν πιόνια του Συστήματος, γιατί αν δεν είσαι του συστήματος, μετά βίας θα καταφέρεις να φτάσεις στον βαθμό του συνταγματάρχη.
      Κ.Α.

      Διαγραφή
    7. δεν υπάρχει ανάγκη για αριστερές πηγές, οι εθνικιστές και οι εθνικοσοσιαλιστές γνωρίζουν ...

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος24/11/16 2:52 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε, διάβασα τα σχόλια κι εγώ με τη σειρά μου έχω να καταθέσω την δική μου μαρτυρία σχετικά με τo στρατιωτικό του Μιχαλολιάκου.
      Στα τέλη Ιανουαρίου με αρχές του Φεβρουαρίου του 1982 ήμουν στην 32η Μοίρα Καταδρομών στην Ρεντίνα για εκπαίδευση και ασκήσεις.
      Τον Μιχαλολιάκο τον ήξερα προσωπικά από την "4η Αυγούστου" και εκείνη την εποχή ήμουν μέλος στο "ΕΝΕΚ".
      Μια μέρα είδα τον Μιχαλολιάκο μέσα στο στρατόπεδο με πολιτικά ρούχα να πηγαίνει προς τους θαλάμους στρατιωτών. Εκείνη την στιγμή ήταν δίπλα μου ο υποδιοικητής και τον ρώτησα με απορία "τί κάνει εδώ αυτός;" και μου απάντησε "μην δίνεις σημασία, είναι συνάδελφός σου, έφεδρος αξιωματικός των καταδρομών, απλά αυτός είναι λουφαχτός και υπηρετεί στη διοίκηση της 3η Στρατιάς στο Α2". Για να είμαι ειλικρινής, εκείνη τη στιγμή δεν μου έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση ότι είχε βίσμα και υπηρετούσε σε τέτοια θέση, όσο το καταπληκτικό γεγονός ότι παρέμενε έφεδρος αξιωματικός, ενώ υποτίθεται ότι είχε καθαίρεση βαθμού λόγω της γνωστής ιστορίας...
      Τέλος πάντων, τον Μιχαλολιάκο δεν τον ξανασυνάντησα και ούτε γνωρίζω κάτι παραπάνω.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος27/11/16 2:17 μ.μ.

      Πρέπει να είναι αληθές αυτό το ιστορικό με τη στρατιωτική θητεία Μιχαλολιάκου, γιατί προ δεκαετίας είχα ακούσει κάποιον να λέει ότι συνηπυρέτησε με τον Ν.Γ.Μιχαλολιάκο το 1092 στα γραφεία της διοίκησης στο 3ο Σώμα Στρατού.
      Τότε, ήμουν μέλος της ΧΑ και δεν είχα δώσει σημασία, γιατί το θεώρησα σαν ιστορία για αγρίους.
      Αν θυμάμαι καλά, ο άνθρωπος αυτός, είχε αναφέρει ότι ο Μιχαλολιάκος ήταν έφεδρος αξιωματικός καταδρομών που έκανε το υπόλοιπο της θητείας του και ότι ήταν στο τμήμα της ΚΥΠ στο Γ' Κλάδο Αντικατασκοπείας.
      Α.Π.

      Διαγραφή
    10. υπάρχουν πολλά σενάρια και πολλές φήμες. ελάχιστοι γνωρίζουν τέτοιες λεπτομέρειες. κρατάμε επιφυλάξεις αν και ο ρόλος του κυρ νίκου είναι γνωστός εδώ και δεκαετίες

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος12/12/16 1:11 μ.μ.

      ΜΚ και εγώ έχω ακούσει μια ανάλογη ιστορία σχετικά με τη στρατιωτική θητεία του ακροδεξιού αστού Μιχαλολιάκου από κάποιον συντοπίτη μου.
      Γ.Π. (Κόρινθος)

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος22/11/16 7:54 μ.μ.

    Καλά κάνετε και αποκαλύπτετε τη Χρυσή Αυγή. Λυπάμαι που το λέω,αλλά η Μάνη (ναι! η Μάνη) είναι φωλιά ιουδαϊκή. Εκεί κατέφυγαν οι Ιουδαίοι που έδιωξε ο Όσιος Νίκων ο Μετανοείτε από τη Σπάρτη. Από εκεί άλλωστε, όπως εγγράφως έχει τεκμηριωθεί, κατάγεται και η οικογένεια Μητσοτάκη. Άλλωστε Μιχαλολιάκος είναι Μιχάλης συν Λιάκος. Τα αυθεντικώς μανιάτικα επώνυμα είναι μορφή υποκοριστικών ονομάτων βαφτιστικών (Γκητάκος<Νικήτας, Τζανετάκος<Τζανής κ.λπ.) Η κατάληξη -άκος παρασύρει, όπως ακριβώς και η κατάληξη -άκης στο επώνυμο Μητσοτάκης: την ακούει κάποιος, δεν συνειδητοποιεί ότι πρόκειται για όνομα τεχνητό, σύνθετο (Μήτσος συν Τάκης) και λέει αφελώς: εντάξει, Κρητικός είναι.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/11/16 10:51 μ.μ.

      Ρε φιλε σοβαρά βγάλε κανένα βιβλίο μπροστά σου είναι ένα τίποτα ο Βελοπουλος μιλάμε θα γράψεις μυθιστόρημα εσύ έλεος ποια ο σιωνισμος είναι εχθρός της ανθρωπότητας επιτέλους καταλάβετε το όχι οι σημιτες σαν λαός

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/11/16 10:54 μ.μ.

      Επιστημονικής φαντασίας έργο βγάλε Δημήτρη θα κάνει πάταγο.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος22/11/16 8:57 μ.μ.

    Φοβερή σαπίλα στην ηγεσία της ακροδεξιάς ΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος22/11/16 10:56 μ.μ.

    Ο Νίκος Μιχαλολιάκος είναι ο Αλέξης Τσίπρας της δεξιάς. Βίοι παράλληλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος22/11/16 11:29 μ.μ.

    "Φωτιά και τσεκούρι" στους προσκυνημένους "νενέκους" της ακροδεξιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/11/16 10:38 π.μ.

    Η νοσηρή απληστία για το χρήμα και την εξουσία οδήγησε τον Μιχαλολιάκο σε αυτή την φοβερή κατάντια. Και ακόμα δεν έχουμε δει τίποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος23/11/16 11:37 π.μ.

    υπάρχει ένα σχετικό έγγραφο από την δικογραφία με την κρυφή διάρθρωση της χρυσής αυγής ως Στοά

    σε ιστολόγιο 'αθέατη γνώση' γράφει ότι βρέθηκε στην οικία Παππά κατά τις έρευνες

    http://air.news.gr/cov/xa/xakodikas.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος23/11/16 9:23 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, έχει γίνει χαμός στην ΧΑ με την συγκεκριμένη ανάρτηση, τάχουν χαμένα, δεν ξέρουν πως να το διαχειριστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος23/11/16 11:09 μ.μ.

    Είναι απίστευτος ο βαθμός εκφυλισμού της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ειναι κ γνωστο κανα δυο εβραιοπουλα στο κομμα ;)... Δεν θυμαμαι ονοματα αλλα υπαρχουν..καλησπερα σε καθε ελλην..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος24/11/16 10:14 π.μ.

    Πολύ σιχαμερή η κοινοβουλευτική συστημική ακροδεξιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος24/11/16 11:32 μ.μ.

    Τελικά, η ακροδεξιά Χρυσή Αυγή αποδεικνύεται ότι είναι η ΧΡΥΣΗ ΡΕΖΕΡΒΑ του Συστήματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος25/11/16 10:57 π.μ.

    Όλα τα πολιτικά κόμματα του Κοινοβουλίου είναι ελεγχόμενα από το σύστημα.
    Η Μασονία έχει διαβρώσει τα πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/11/16 12:46 π.μ.

      Καλά σοβαρά εσύ τώρα το κατάλαβες.

      Διαγραφή
  24. Ανώνυμος25/11/16 1:27 μ.μ.

    Σίγουρα δεν είναι τυχαίο, ότι στην Χρυσή Αυγή υπάρχουν Σατανιστές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/11/16 1:56 μ.μ.

      ηλίθιοι υπάρχουν ποιοι σατανιστές

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/11/16 3:28 μ.μ.

      Για όσους πέρασαν από την ΧΑ είναι γνωστοί. Μην ξεχνάμε ότι κάποτε και ο Μιχαλολιάκος έγραφε κείμενα κατά του χριστιανισμού, σατανιστικά ποιήματα κλπ
      Πάντως, ο Σατανισμός συνήθως ταυτίζεται με τον Ηλιθιότητα.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος25/11/16 9:37 μ.μ.

    Ευτυχώς συναγωνιστές εγώ δεν πέρασα από ΧΑ, αλλά έχω διαβάσει κάποια σατανιστικά κείμενα της ΧΑ που έχουν δημοσιευτεί στο διαδίκτυο.
    Ωστόσο, υπάρχει βίντεο στο διαδίκτυο με τον ανεγκέφαλο Γιώργο Γερμενή βουλευτή της Χρυσής Αυγής, που φορά μπλουζάκι με τον ανάποδο σταυρό των ΣΑΤΑΝΙΣΤΩΝ, το είχε φορέσει ειδικά για να παραδοθεί - ενώπιον των καμερών όλων των ΜΜΕ - στη ΓΑΔΑ, όταν είχαν γίνει οι περίφημες συλλήψεις βουλευτών της Χρυσής Αυγής..., λογικά αν ο Μιχαλολιάκος ήταν και στο ελάχιστο Χριστιανός θα τον είχε ΔΙΑΓΡΑΨΕΙ αμέσως ή τουλάχιστον ΔΕΝ θα τον έβαζε ξανά ως υποψήφιο βουλευτή στην ΧΑ, αλλά ΔΕΝ έκανε τίποτα απολύτως.
    Τα συμπεράσματα δικά σας.
    Πέτρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ενασχόληση του Μιχαλολιάκου με τον Σατανισμό ήταν μια επιδερμική ενασχόληση όπως κάθε τι το οποίο προσεγγίζει. Ο αντικληρικαλισμός δεν είναι απαραίτητα σατανισμός. Επίσης οι χριστιανοί οτιδήποτε δεν το αποδέχονταν το ονόμαζαν σατανιστικό. Ας μην ξεχνάμε ότι η πεντάλφα πχ έχει σχέση με την σχολή του Πυθαγόρα και την Θέα Αφροδίτη ...

      Διαγραφή
    2. Όπως υπήρχαν Παγανιστές Ε.Σ στην ΧΑ υπήρχαν και Χριστιανοί. Γιατί να τον διαγράψει ... μέλος της κομματικής αυλής είναι μέχρι και σήμερα και συνένοχος για την κατάντια του ελλαδικού εθνικισμού με αποκλειστική ευθύνη τους νέοχρυσαυγίτες και τα φερέφωνα τους

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/11/16 12:26 μ.μ.

      Θα έπρεπε να τον διαγράψει τον "Καιάδα" (και όχι μόνο), εφόσον μετά το 2011, ο Μιχαλολιάκος απέρριψε τον Εωσφορικό Παγανισμό και εμφανίζεται δημοσίως ως πιστός της Χριστιανικής Ορθόδοξης πίστης.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος26/11/16 2:42 μ.μ.

    Οι περισσότεροι που ασχολούνται με τον Παγανισμό στην Ελλάδα και που δηλώνουν "Παγανιστές", "Εθνικοί", "Βοτανιστές" ή "Οντινιστές" κλπ, είναι Μασόνοι. Τυχαίο; Δεν νομίζω!
    ΚΩΣΤΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος26/11/16 10:10 μ.μ.

    Μέχρι το 2014, αρκετοί βουλευτές και στελέχη της ακροδεξιάς ΧΑ, φόραγαν δημόσια μπλουζάκια με σατανικά σύμβολα από γνωστά μουσικά γκρουπ, αλλά επειδή έφαγαν χοντρό κράξιμο από ψηφοφόρους τους, τώρα το αποφεύγουν και παρουσιάζονται προς τα έξω σαν χριστιανοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αυτοί είναι ικανοί να φορέσουν και την μάγια την μέλισσα! σημασία έχει ότι στο όνομα της πατρίδας και οι 300 παίρνουν 8.000 τον μήνα! εσένα τα μπλουζάκια σε πείραξαν;

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος27/11/16 12:08 π.μ.

    Ειμαι κατα του σιωνισμου εγω προσωπικα μπραβο σου για αυτη σου την αναρτηση δεν με νοιαζει αμα ειναι γαμψωμυτιδες οι εβραιοι ειμαι αντισιωνιστης το τονιζω οχι αντισημιτης για αυτο και στηριζω τα αντισιωνιστικα κρατη οπως την συρια το ιραν και το λιβανο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος27/11/16 1:54 π.μ.

    http://www.ideapolis.info/2016/11/blog-post_24.html

    Παρε θεση μαυρε κρινε στηριζουν την εμετικη σιωνιστικη ακροδεξια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με τον Δημήτρη Παπαγεωργίου έχουμε διαφωνήσει ανοιχτά και δημόσια επί σειρά θεμάτων

      http://mavroskrinos.blogspot.gr/2015/06/43-patria.html

      από κει και πέρα το ΙΔΕΑΠΟΛΙΣ είναι σύλλογος αυτόνομων ανένταχτων και είναι δικό τους θέμα το τι θα δημοσιεύσουν.

      Διαφωνούμε με διάφορα ιστολόγια την ίδια στιγμή όμως επί προσωπικού επιπέδου και ιδεολογικού και στο 90% στις εξωκοινοβουλευτικές ομάδες υπάρχει συνεργασία και συμφωνία απόψεων.

      καλή η προσπάθεια σου να δημιουργήσεις εντυπώσεις.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/11/16 1:48 μ.μ.

      Ο Δημήτρη Παπαγεωργίου στηριζει τον κρανιδιωτη και το κομμα του κανεις λαθος δεν προσπαθω να δημιουργησω εντυπωσεις απλως βλεπω οτι μονο με την χρυση αυγη ασχολεισαι

      Διαγραφή
    3. υπάρχουν δεκάδες άρθρα για τους αντιφα, δεκάδες για την ακροδεξιά και το καθεστώς. μάλλον δεν τα έχεις διαβάσει. αναμένω την άποψη σου για την πρόσκληση και φιλοξενία ακροδεξιού κόμματος σιωνιστικών πρακτικών στην ελλάδα από το κόμμα της ΧΑ που τόσο αγαπάς

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/11/16 11:57 π.μ.

      Καλά κάνεις και κράζεις την σιωνιστική ακροδεξιά και τους φιλοσιωνιστες τράμπ και πουτιν αλλά το ιδεαπολις είναι υπέρ του φιλοσιωνιστικου αυστριακού FPO διάβασα το άρθρο τους και είναι υπέρ του τραμπ υπερ FPO

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/11/16 12:00 μ.μ.

      Ρέ φιλε τώρα σοβαρολογεις αγαπάω την χρυσή αυγή είσαι με τα καλά σου τώρα το είδα την σιχαίνομαι απεριόριστα με μπερδεύεις με κάποιον άλλο απλώς λέω ότι ασχολείσαι μόνο με την ΧΑ

      Διαγραφή
    6. Η δημοσίευση εκδηλώσεων του κύκλου Ιδεάπολις δεν σημαίνει ταύτιση με τις συνολικές απόψεις του εν λόγω κύκλου.

      Διαγραφή
    7. Αυτό σου λέω ότι δεν ασχολούμαστε μόνο με την ΧΑ. Από το 2007 υπάρχουν 2610 άρθρα και για την ΧΑ είναι περίπου 100 ...

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος28/11/16 1:04 μ.μ.

      Επιτελους ο ελληνικος εθνικισμος πρεπει να απεγκλωβιστει απο την ακροδεξια και μιλαω για κομματα οπως το FPO NATIONAL FRONT VLAAM BELANG AFD UKIP δεν ειναι εθνικιστες αυτοι ειναι ακροδεξιοι φιλοσιωνιστες.

      ΥΓ δεν ταυτιζω τον αντισιωνισμο με τον αντισημιτισμο ειμαι βαθια αντισιωνιστης αλλα σεβομαι τους σημιτες παλαιστινιους η εβραιους που ζουν στην γη τους.

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος27/11/16 12:14 μ.μ.

    Δεν είναι τυχαίο και το γεγονός, ότι ο συστημικός ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, πιστεύει ότι οι Ελευθεροτέκτονες (Μασόνοι) είναι "αληθινοί πατριώτες" και επίσης υποστηρίζει με πάθος το Σατανικό σύνθημα των Ιησουητών/Εβραιοσιωνιστών: "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος28/11/16 2:38 μ.μ.

    Η ηγεσία της ΧΑ προωθεί όλες τις "αρετιές" του Σιωνισμού και του Σατανισμού: απληστία, υλισμός (κοινοβουλευτική κονόμα), υπερηφάνεια, εγωισμός, μνησικακία, εμπάθεια, μίσος, υποκρισία, διχόνοια, αχαριστία κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος29/11/16 5:38 π.μ.

    Οι «Εθνικιστές» της Στοάς και της Συναγωγής:
    http://deltio11.blogspot.com/2016/11/blog-post_788.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος29/11/16 1:40 μ.μ.

    Ευτυχώς για εμάς τους εθνικιστές, οι μάσκες ήδη έπεσαν και τα ακροδεξιά πολιτικά καθάρματα/ρουφιάνοι της Στοάς και της Συναγωγής αποκαλύφθηκαν.
    Ας ακολουθήσουν την πολιτικάντικη συστημική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή οι δειλοί, οι καιροσκόποι, τα λαμόγια και οι αποκοιμισμένες μάζες των αμνών/ψηφοφόρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος30/11/16 12:58 μ.μ.

    Η ΧΑ στήθηκε από Μασόνους Σατανιστές και γι'αυτό, από το 1ο κιόλας τεύχος της Χρυσής Αυγής, ο Μιχαλολιάκος εξυμνούσε το "αστραφτερό σκοτάδι". Το "αστραφτερό σκοτάδι" υμνείται μόνον από τους μυημένους Μασόνους και Σατανιστές.

    Έπειτα, ας μην ξεχνάμε το βιβλίο του Οδυσσέα Πατεράκη, "ΤΟ ΑΣΤΡΑΦΤΕΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ", εκδόσεις "Ελεύθερη Σκέψις", το 1982. Ο Πατεράκης, παραμένει, όχι τυχαία, ένα από τα βασικά στελέχη της Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος30/11/16 3:11 μ.μ.

    Ως γνωστόν, ο Πατεράκης και ο Μάστορας, είναι Σατανολάτρες.
    Ακούγεται, ότι Πατεράκης και Μάστορας, είναι υπεύθυνοι για την επίσημη ιστοσελίδα της Χρυσής Αυγής. Αν ισχύει, τότε και ολόκληρη η Χρυσή Αυγή ελέγχεται από τους Σιωνιστές/Σατανιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το μόνο ΚΑΚΟ που αποδέχονται σήμερα είναι ο αστικός κοινοβουλευτισμός

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/12/16 8:48 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε, δεν μας τα λες καθόλου καλά. Δηλαδή, όλοι εμείς που αποχωρήσαμε από την Χρυσή Αυγή αηδιασμένοι πριν ο ακροδεξιός Μιχαλολιάκος γίνει δημόσια δηλωσίας και υποτακτικός του Κοινοβουλευτισμού, είμαστε μαλάκες;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/12/16 10:29 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε, είναι πάρα πολύ περίεργο που ξαφνικά δεν βρίσκεις να υπάρχει κάτι άλλο αρνητικό στην εκφυλισμένη ακροδεξιά Χρυσή Αυγή.

      Διαγραφή
    4. το μόνο περίεργο είναι το σχόλιο σου. τι εννοείς;

      Διαγραφή
    5. 8:48 μ.μ.

      μάλλον κάπου έχεις μπερδευτεί ... τι δεν κατάλαβες

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος2/12/16 11:52 π.μ.

      Εννοώ, ότι όποιος είναι στον "χώρο" γνωρίζει τον "βίο και την πολιτεία" του Μιχαλολιάκου και πραγματικά είναι πάρα πολύ περίεργο που το ΜΟΝΟ κακό που βλέπεις στην ΧΑ είναι ο "αστικός κοινοβουλευτισμός".
      Δηλαδή, αύριο αν ο Μιχαλολιάκος σου φόραγε μια συστημική αστική ακροδεξιά δικτατορία στο κεφάλι, θα γούσταρες; Ή αν ο ακροδεξιός Μιχαλολιάκος στο μέλλον καιροσκοπικά απαρνηθεί τον κοινοβουλευτισμό, θα προσκυνούσες την οικογένεια Μιχαλολιάκου;

      Διαγραφή
    7. μα δεν είναι μόνο αυτό, και απόδειξη είναι τα 131 άρθρα για την ακροδεξιά και την ΧΑ. διάβασε τα αν θες και θα καταλάβεις.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος2/12/16 11:34 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε, σε ευχαριστώ που ξεκαθάρισες τα πράγματα.

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος30/11/16 6:43 μ.μ.

    Η αστική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή, έχει ξεπουληθεί προ πολλού στην Σιωνιστική Συναγωγή του Σατανά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος1/12/16 12:41 μ.μ.

    Συμφωνώ μαζί σου συναγωνιστή. Θεωρώ, ότι αυτός είναι και ο βασικός λόγος που οι διεθνείς τραπεζίτες θα φέρουν στην εξουσία τον Μιχαλολιάκο.
    Με δυό λόγια, αναμένονται μεγάλα δεινά για την πατρίδα μας από τον "Τσίπρα"/Μιχαλολιάκο της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος1/12/16 7:42 μ.μ.

    Δεν είναι μόνο η χρυσή αυγή που στηρίζει την σιωνιστική ακροδεξιά σε στυλ FPO VLAAM BELANG υπάρχουν και άλλοι που στηρίζουν την σιωνιστική ακροδεξιά ελπίζω σε δημοσίευση.


    ΥΓ εγώ στηρίζω όλα τα αντισιωνιστικα κινήματα είτε σε Ευρώπη είτε στην μέση ανατολή

    Epic

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος2/12/16 4:22 μ.μ.

    Δυστυχώς, δεν είναι μόνο η ακροδεξιά Χρυσή Αυγή, είναι ευρύτερο το πρόβλημα "διαπλοκής" Μασονίας, Ιλλουμινάτι, Σατανισμού... με κόμματα, συλλόγους, οργανώσεις και βιβλιοπωλεία που εμφανίζονται ως "πατριωτικά", "εθνικιστικά" ή "εθνικοσοσιαλιστικά".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. λες για αυτούς που στήριζαν το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα και προβάλλουν μπρέιβικ και όλη την ακροδεξιά σαπίλα;

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος2/12/16 10:44 μ.μ.

    Ναι, αναφέρομαι και σε αυτούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος3/12/16 2:48 μ.μ.

    Η αστική συστημική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή έχει διαβρωθεί από τις Σιωνιστικές ακαθαρσίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος4/12/16 12:34 μ.μ.

    Οι νεοέλληνες έχουν γίνει δειλοί, που το μόνο που κάνουν είναι να βιώνουν την εθνική καταστροφή της χώρας μας και απλά να ψηφίζουν κάθε φορά ως μεγάλα κορόιδα αντίχριστα συστημικά κόμματα για να κονομάνε οι επαγγελματίες πολιτικάντηδες σαν τον ακροδεξιούλη Νίκο Μιχαλολιάκο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος4/12/16 10:58 μ.μ.

    Συναγωνιστές, ας μην ξεχνάμε ότι στην Χρυσή Αυγή υπάρχουν άτομα άκρως Ρωσόδουλα που δηλώνουν Καμπαλιστές και Ταλμουδιστές. Φυσικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. πολύ ενδιαφέρον, έχεις κάποιο στοιχείο να το προβάλλουμε;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/12/16 12:46 μ.μ.

      Γνωρίζω τουλάχιστον 3 άτομα από τα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής, όπου δηλώνουν Καμπαλιστές/Ταλμουδιστές. Όπου εκεί, μπορούσες να ακούσεις καθημερινά απίστευτες μαλακίες, όπως "η Καμπάλα είναι ιερό βιβλίο των Αρίων" και άλλα πολλά.
      Εδώ θα ήθελα να σημειώσω ότι ο Ν.Γ.Μιχαλολιάκος σε εμάς που ήμασταν απλά μέλη εμφανιζόταν ως κανονικός χριστιανός και αυτό ήταν πάρα πολύ περίεργο, γιατί την ίδια στιγμή στενοί φίλοι και συνεργάτες του ανοιχτά μιλούσαν κατά του χριστιανισμού, υπέρ του πολυθεϊσμού του παγανισμού και ορισμένοι μάλιστα και υπέρ του σατανισμού.
      Επίσης, στα κεντρικά γραφεία της Χρυσής Αυγής, είχα γνωρίσει και 2 ιλλουμινάτι φανατικούς οπαδούς του Ντούγκιν, όπου ένας από αυτούς "στρατολογούσε" επιλεκτικά μέλη της ΧΑ στους Ιλλουμινάτι.
      Δεν θέλω να σου γράψω κάτι παραπάνω, τα ονόματά τους είναι γνωστά για όσους υπήρξαν ή συνεχίζουν να είναι μέλη στα κεντρικά γραφεία της ΧΑ τα τελευταία 3 χρόνια.

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος6/12/16 8:10 π.μ.

    Ήμουν μέλος της Χρυσής Αυγής για 4 περίπου χρόνια, στις αρχές της δεκαετίας το 90, στα γραφεία της οδού Κεφαλληνίας. Από τότε στην ΧΑ υπήρχαν Μασόνοι, εγώ προσωπικά είχα γνωρίσει δύο Ροδοσταυρίτες, έναν Ελευθεροτέκτονα και έναν Θεοσοφιστή. Όλοι τους ανήκαν στον στενότερο κύκλο του Μιχαλολιάκου. Οι δύο από αυτούς αρθρογραφούσαν και στο περιοδικό Χρυσή Αυγή.
    Στα γραφεία θυμάμαι υπήρχε πολύ αρρωστημένη ατμόσφαιρα, έβρισκες κάθε λογής άτομα! Από άτομα που ασκούσαν μαύρη μαγεία και προπαγάνδιζαν υπέρ του σατανισμού, αντιχριστιανούς παγανιστές που έκαναν τελετές επίκκλησης αρχαίων θεοτήτων και πνευμάτων, υποστηρικτές του Γκουρτζίεφ, του Σουφισμού, της Καμπάλα, μελετητές της Σατανικής Μαύρης Βίβλου του Λαβέι, βιβλία Σολωμονικής, το βιβλίο του Κόκκινου Δράκου, το Νεκρονομικό και άλλα τέτοια.
    Οπότε, είναι "φυσιολογικό" που οι σιωνιστές έχουν την ΧΑ υπό τον έλεγχό τους.
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος6/12/16 12:25 μ.μ.

    Δυστυχώς, έχει δίκιο ο συναγωνιστής, εγώ έγινα μέλος στην ΧΑ το 2009 και είχα αναπτύξει μια σχετική "φιλία" με στενό φίλο/συνεργάτη του Μιχαλολιάκου, ο οποίος ήταν Μασόνος .
    Το 2011 μου αποκάλυψε εμπιστευτικά, ότι ήταν αρκετοί χρυσαυγίτες μέλη σε Μασονικές Στοές και ο ίδιος ήταν υψηλόβαθμος Μασόνος 31ου βαθμού.... Εγώ μετά από αυτό, σοκαρίστηκα και άρχισα να αραιώνω τις επισκέψεις μου στα γραφεία και να αποφεύγω την συμμετοχή μου σε δράσεις, μέχρι που σταμάτησα να πηγαίνω. Το πιο φοβρό ήταν ότι είχα ακούσει ομιλία του συγκεκριμένου "συναγωνιστή" στα γραφεία, ο οποίος υποκριτικά ήταν πολύ επιθετικός κατά της Μασονίας!
    Επίσης, ΜΚ θα ήθελα να σου πω, ότι υπήρχαν άτομα μέλη της κίνησης, που έλεγαν ανοιχτά ότι ήταν Σατανιστές, αλλά τότε δεν είχα δώσει σημασία στα λεγόμενά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για να φτιάξουν κανά πατσά καλοί είναι, ο καθένας δηλώνει ότι θέλει μόνο και μόνο για να βρεί μια σχέση ή να παίξει το παινχίδι της καθεστωτικής κυβέρνησης. Παραπομπή στα 131 άρθρα μας για την ακροδεξιά. Εκεί να δεις αποκαλύψεις

      Διαγραφή
  46. Ανώνυμος6/12/16 8:33 μ.μ.

    Συγχαρητήρια σε όσους μας αποκαλύπτουν την τεράστια σαπίλα της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.
    ΚΩΣΤΑΣ (Αυτόνομος Εθνικιστής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος7/12/16 10:48 π.μ.

    Μαύρε Κρίνε, θα μπορούσες να πάρεις μια συνέντευξη από τον Άρη Αρίωνα, που να αναφέρεται στην σχέση Σατανιστών-Ιλλουμινάτι-Ρωσοδουλείας-Χρυστής Αυγής-Ντούγκιν...;
    Είναι ένα πολύ ενδιαφέρον θέμα για το οποίο πιστεύω ότι όπως θέλω να ενημερωθώ εγώ, θέλουν και άλλοι πολλοί αναγνώστες του ΜΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος8/12/16 10:31 π.μ.

      Ωραία κι'εγώ θέλω να διαβάσω μια συνέντευξη του Άρη Αρίωνος πάνω στο σχετικό ζήτημα.
      Πέτρος

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος10/12/16 12:41 μ.μ.

    Το αποκαλυπτικό κείμενο του Άρη Αρίωνος, καθώς και τα σχόλια που ακολούθησαν τράνταξαν για τα καλά την ακροδεξιά Χρυσή Αυγή.
    Ακούγεται ότι ο Μιχαλολιάκος έδωσε αυστηρή εντολή σε όλους τους Μασόνους, Σατανιστές και Πολυθεϊστές που τον πλαισιώνουν, από εδώ και στο εξής να δηλώνουν "ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ", ώστε να μην χάνει Χριστιανούς ψηφοφόρους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος10/12/16 8:18 μ.μ.

    Οι ακροδεξιοί Μασόνοι της Χρυσής Αυγής σκέφτονται μόνο τους παραπάνω ψήφους που θα πάρουν στις επόμενες εκλογές και αδιαφορούν πλήρως για το μέλλον αυτού του τόπου. Ο ακροδεξιός συστημικός φιλομασόνος Ν.Γ.Μιχαλολιάκος ως γνήσιος πολιτικάντης, απλά ακολουθεί την πολιτική τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος11/12/16 11:25 π.μ.

    Δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια γραμμή από τα κεντρικά γραφεία και τον Μιχαλολιάκο, αλλά πριν λίγες μέρες που είχα βγει για καφέ με ένα φιλαράκι μέλος της Χρυσής Αυγής που έλεγε παλιά ανοιχτά ότι στο θρήσκευμα ήταν "εθνικός, την τελευταία φορά, όταν πιάσαμε συζήτηση με αφορμή την αποκάλυψη του Άρη Αρίωνς και το περιεχόμενο των σχολίων στο Μαύρο Κρίνο, μου είπε, "εμείς είμαστε ΑΡΧΑΙΟΛΑΤΡΕΣ, το ίδιο και οι Μασόνοι και οι Εωσφοριστές που υπάρχουν στην Χρυσή Αυγή, οπότε δεν βλέπω να έχουν πρόβλημα οι Χριστιανοί εθνικιστές και ψηφοφόροι με εμάς"!
    Επίσης, μου ανέφερε, ότι ο κόσμος δεν ασχολείται με αυτά, παρά μόνο κάποιοι "κωλυμένοι αντιμασόνοι, αντισατανιστές, αντινεοεποχίτες Χριστιανοί και ο ΜΚ" που κάνει αντιπολίτευση στον Μιχαλολιάκο για "άγνωστους προσωπικούς" του λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος13/12/16 12:49 μ.μ.

    Εγώ πιστεύω, ότι από μόνο του, το γεγονός ότι ο Κασιδιάρης δηλώνει "υπερήφανος" που η Χρυσή Αυγή είναι το μόνο πολιτικό κόμμα στην Ελλάδα που στήριξε την εκλογή του Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ στις ΗΠΑ, δεν χρειάζεται κάποια παραπάνω απόδειξη να καταλάβεις, ότι η Χρυσή Αυγή λειτουργεί σε συνεργασία με τον Σιωνισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος15/12/16 11:22 π.μ.

    Πραγματικά συγκλονιστικά αποκαλυπτικά σχόλια για την διεφθαρμένη ακροδεξιά ΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.