ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο George Soros χρηματοδότησε και το Ρεπουμπλικανικό κόμμα του Δισεκατομμυριούχου Εβραίου Σιωνιστή Donald Trump (άρθρο του Άρη Αρίωνος)



γράφει ο ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

Πέραν του γεγονότος, ότι η Σιωνίστρια Χίλαρι Κλίντον και ο Σιωνιστής Ντόναλντ Τράμπ, έχουν κοινή Εβραϊκή καταγωγή - η γιαγιά της Κλίντον ήταν Εβραία και ο παππούς του Τραμπ ήταν Εβραίος - αμφότεροι είχαν κοινό χρηματοδότη τον Τζωρτζ Σόρος. Ο Τζωρτζ Σόρος, χρηματοδότησε το Ρεπουμπλικανικό κόμμα, καθώς και τα κάτωθι κορυφαία ρεπουμπλικανικά στελέχη:  

John McCain
Paul Ryan
Marco Rubio
Lindsey Graham
Jeb Bush
John Kasich
John Boehner
Joe Heck
Ed Royce
Carlos Curbelo
Chuck Grassley
Ron Johnson
McMorris Cathy Rodgers,
Dan Donovan

Φυσικά, ο Τζωρτζ Σόρος, χρηματοδότησε και μία πλειάδα άλλων λιγότερο γνωστών στελεχών του Ρεπουμπλικανικού κόμματος, που ήταν είτε υπέρ είτε και εναντίον της προεδρικής υποψηφιότητας του δισεκατομμυριούχου Εβραίου Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ.

Σε όλες τις Αμερικανικές προεκλογικές προεδρικές εκστρατείες, οι διεθνείς τραπεζίτες, οι διεθνείς οικονομικοί κερδοσκόποι και οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες, φροντίζουν να χρηματοδοτούν και τα δύο κόμματα - το δημοκρατικό και το ρεπουμπλικανικό - ώστε κάθε φορά να διασφαλίζονται τα συμφέροντα της οικονομικής ελίτ και του παγκόσμιου χρηματοπιστωτικού σιωνιστικού κεφαλαίου.

Έτσι λοιπόν, τα στελέχη που επέλεξε ο Ντόναλντ Τραμπ για να πλαισιώσουν την κυβέρνησή του και πρωτίστως στον οικονομικό τομέα - όχι τυχαία - ήταν πρώην στελέχη των διεθνών τραπεζών Goldman Sachs, J P Morgan, Rothschild & Co και του George Soros.


Συνεπώς, το να ισχυρίζεται η αστική ακροδεξιά ηγεσία της Χρυσής Αυγής και οι κάθε λογής Αμερικανόδουλοι, ότι ο νέος Αμερικανός πρόεδρος, Ντόναλντ Τραμπ, είναι "εχθρός" του Συστήματος, ξεπερνά κατά πολύ τα όρια της φαιδρότητας και ασφαλώς γίνεται εκ του πονηρού...


*  *  *  *  *  *  *

Υ.Γ. Ο ίδιος ο Ντόναλντ Τραμπ ως δισεκατομμυριούχος δεν δέχθηκε να χρηματοδοτηθεί από κάποιον άλλον, αντιθέτως ο Τραμπ χρηματοδότησε αρκετούς υποψήφιους του ρεπουμπλικανικού κόμματος, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων υποψηφίων της Alt-Right (Εναλλακτικής Δεξιάς).


Μέσα στην μπουζουκλερί, υπέρ των Η.Π.Α. η Χρυσή Αυγή: Ο Μιχαλολιάκος της "Χρυσής Αυγής" υποστηρίζει δημοσίως τον Σιωνιστή Trump!

127 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/2/17 11:05 π.μ.

    Εμείς στην Χρυσή Αυγή, είμαστε περήφανοι που ο αρχηγός μας Νίκος Μιχαλολιάκος και ολόκληρη η ηγεσία μας στηρίζει τον Τραμπ. Ξέρω, ότι ο Άρης Αρίων αποφεύγει να απαντά στα σχόλια, αλλά έχω να του κάνω δύο ερωτήσεις:
    Αφού προσωπικά ο Τραμπ δεν πήρε χρήματα από τον Σόρος, που βλέπει το πρόβλημα;
    2. Πώς εξηγεί ότι ούτε μία οργάνωση Μαύρων στην Αμερική δεν στήριξε την υποψηφιότητα του Τραμπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ11/2/17 1:04 μ.μ.

      Θα απαντήσω κατ'εξαίρειν στα ερωτήματά σου.
      - Εάν αύριο αποδεικνύοταν ότι η Χρυσή Αυγή και κορυφαία στελέχρη της, χρηματοδοτείται από τον Τζωρτζ Σόρος.... Δεν νομίζεις, ότι θα υπήρχει σοβαρό πρόβλημα;
      - Η μεγαλύτερη Αφροαμερικανική οργάνωση των ΗΠΑ "Nation of Islam", ετάχθη δια του γνωστού αρχηγού της, Louis Farrakhan, δημοσίως υπέρ του Ντόναλντ Τραμπ. Φυσικά, αυτό δεν προβλήθηκε από τα διεφθαρμένα ΜΜΕ και φυσικά, δεν θα το άκουσες ούτε στα γραφεία της ΧΑ.

      ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος11/2/17 2:12 μ.μ.

      Αν ανεκάλυπταν τα μέλη της ΧΑ, ότι το κόμμα και υποψήφιοι βουλευτές τους χρηματοδοτούνται από τον Σόρος, τότε πιθανότατα θα έλεγε ο ακροδεξιός δηλωσίας Ν. Γ. Μιχαλολιάκος: "Μαγκιά μας που τα παίρνουμε από τους Εβραίους..." και ούτε γάτα ούτε ζημιά!
      Απόλυτος εκφυλισμός.
      Γιώργος

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος11/2/17 9:28 μ.μ.

      Πάλι ρόμπα έγιναν οι Χάτες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος12/2/17 3:39 μ.μ.

      Τρομερή η απάντηση του αρθρογράφου..."Εάν αύριο αποδεικνυόταν...".Δηλαδή αυτή,η μέσω ερώτησης,απάντηση,μπορεί καθ οιονδήποτε τρόπο να θεωρηθεί σοβαρή;Εάν αύριο αποδεικνυόταν;;;Το ότι μέχρι σήμερα αποδεικνύεται ότι η Χρυσή Αυγή είναι απέναντι από τον σόρος;Το ότι ΈΧΕΙ αποδειχθεί ότι ο σόρος χρηματοδοτεί "μκο" εναντίον της Χρυσής Αυγής δεν λέει τίποτε;http://www.xryshaygh.com/enimerosi/view/soros-mko
      Βεβαίως κάτι τέτοιες αποδείξεις όλως τυχαίως τις "ξεχνάτε",αφού ένα από τα κύρια εργαλεία της "ΔΕΙΜΟΚΡΑΤΙΑΣ" είναι και η "γαργάρα".
      Ιάσων

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος13/2/17 2:09 π.μ.

      Πολύ σοβαρή η απάντηση του αρθρογράφου...Εάν και εφόσον κι έχει ο Θεός...και το κουκούτσι αμύγδαλο...και μήπως έχεις 50 λεπτά να αγοράσω ένα εισιτήριο;Παρ'όλ'αυτά θα πρέπει να περιμένουμε μπας και δούμε καμία γάτα με ροδάκια,οπότε θα αποδειχθεί ότι κακώς την λέμε γάτα και πλέον θα πρέπει να την λέμε πατίνι.Ρε καλά σας λένε ανταρσυα της δεξιάς...
      Στέλλα σ'αγαπάω Τάκης

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος11/2/17 11:22 π.μ.

    Συγχαρητήρια στον συναγωνιστή Άρη Αρίωνα για την νέα αποκάλυψή του. Μόλις το έψαξα στο διαδίκτυο και βρήκα ότι πράγματι ο Τζωρτζ Σόρος χρηματοδότησε το Ρεπουμπλικανικό κόμμα και αρκετούς υποψηφίους του.
    Πάρα πολύ μεγάλη η ξεφτίλα για τον ακροδεξιό δηλωσία Νίκο Μιχαλολιάκο που υποστηρίζει τον Σιωνιστή Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/2/17 12:27 μ.μ.

    Η εμετική φιλοσιωνιστική αστική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή με αρχηγό τον ακροδεξιό κοινοβουλευτικό δηλωσία Νίκο Γ. Μιχαλολιάκο, στηρίζει τον αρχισυστημικό υπερσιωνιστή Εβραίο Ντόναλντ Τραμπ.
    Κι ακόμα, φοβάμαι ότι δεν έχουμε δει τίποτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος11/2/17 12:43 μ.μ.

    Συνεχίζεται ο κατήφορος της ηθικοπνευματικής σήψης της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος11/2/17 3:05 μ.μ.

    Ο ακροδεξιός δηλωσίας αστός Νίκος Μιχαλολιάκος, είναι ο πιο ξενόδουλος φιλοσιωνιστής πολιτικάντης σε ολόκληρη την Ευρώπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος11/2/17 3:17 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, έχω μια απορία. Στην ΧΑ, έχουν μαζευτεί όλοι οι "μακάκες" και δεν αντιδρά κανείς στον ακροδεξιό δηλωσία Νίκο Μιχαλολιάκο, όταν δημόσια γλύφει και υποστηρίζει τον νέο Αμερικανό Σιωνιστή πρόεδρο, Ντόναλντ Τραμπ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπάρχει τεράστιο έλλειμα ιδεολογίας πλέον και κυρίως από το 2009 και μετά. Υπάρχουν (ακόμη) αξιόλογα άτομα κυρίως σε τοπικές της επαρχίας οι οποίοι είναι ανίκανοι όμως να καταλάβουν τον ρόλο της χρυσής αυγής. Ας μην ξεχνάμε την απόγνωση αλλά και την έλλειψη ενός επαναστατικού κινήματος.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος11/2/17 7:16 μ.μ.

    Μπράβο σας, παιδιά, για αυτό το άρθρο. Είσαστε οι μόνοι που προβάλλετε την αλήθεια - και αυτό όχι μόνο σε εθνικό μα και σε διεθνές επίπεδο.
    Δημήτριος Τσεργίνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος11/2/17 7:37 μ.μ.

    Ο ακροδεξιός αοτύλης δηλωσίας Μιχαλολιάκος, πολιτικά είναι "ΤΡΑΝΣΕΞΟΥΑΛ", από την μια πλευρά το παίζει αντισιωνιστής, αλλά την ίδια στιγμή διατηρεί άριστες σχέσεις με Σιωνιστικά ακροδεξιά κόμματα και με απίστευτη γλοιώδη δουλοπρέπεια γλύφει δημοσίως τον Σιωνιστή Αμερικανό πρόεδρο Τραπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/2/17 8:51 μ.μ.

    Ο Τραμπ είναι ένας φιλοσιωνιστής και φιλοεβραίος μέχρι αηδίας..Όμως,το περίεργο είναι,γιατί εφόσον είναι Σιωνιστής,όλα τα ΜΜΕ των ΗΠΑ κατά την διάρκεια της προεκλογικής καμπάνιας τον έβριζαν?Δεν τον στηρίζω σε καμία περίπτωση απλώς βάζω αυτό το ερώτημα..Επίσης,το μόνο θετικό απ'την εκλογή του,είναι ότι οι μη πολιτικά ορθές απόψεις του σε ορισμένα θέματα βρήκαν απήχηση στον μέσο αμερικάνο..Πράγμα εντελώς απίστευτο..Δεν υπάρχει μεγαλύτερη χαρά να βλέπεις φεμινίστριες και φιλελέδες να κλαίνε με την εκλογή του..Δεν παύει όμως να είναι ένας φιλοεβραίος απατεώνας,αλλά ΈΞΥΠΝΟΣ απατεώνας..Όσο για τον Μιχαλολιάκο,δεν αξίζει καν να σχολιάσω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος11/2/17 11:12 μ.μ.

    Αηδιαστικός ξενόδουλος φιλοσιωνιστικός πολιτικαντισμός από τον δηλωσία Νίκο Μιχαλολιάκο και την ακροδεξιά κοινοβουλευτική κλίκα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος12/2/17 10:17 π.μ.

    "...ο παππούς του Τραμπ ήταν Εβραίος..."
    ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δηλαδή εσείς αγαπητέ συμφωνείτε με την υποστήριξη προς τον Τράμπ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/2/17 3:14 μ.μ.

      H ερώτησή μου δεν αφορά την υποστήριξη προς τον Τράμπ αλλά την ΑΛΗΘΕΙΑ.
      Περιμένω την απάντηση του αρθρογράφου.
      Αν η αλήθεια δεν σας ενδιαφέρει, έκανα λάθος που έθεσα το ερώτημα και θα συναγάγω τα συμπεράσματά μου.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος12/2/17 10:41 π.μ.

    Συναγωνιστές, ας μην ξεχνάμε ότι ο ακροδεξιός δηλωσίας Ν.Γ.Μιχαλολιάκος γιορτάζει, έχει ανοίξει το ΤΡΙΩΔΙΟ κι έτσι από τα καραγκιοζιλίκια το έριξε και στα μασκαριλίκια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος12/2/17 2:04 μ.μ.

    MK δεν ηξερα ότι ο Τραμπ ήταν Εβραίος. Έκανα μια έρευνα στο Ίντερνετ και έχει δίκιο ο σύντροφος Άρης Αρίων, ο παπούς του Ντόναλντ Τραμπ είναι όντως Εβραίος!
    Ο Ντόναλντ Τραμπ έχει ξεκάθαρα Σιωνιστικό ρόλο, μήπως και ο ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος έχει ανάλογο ρόλο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΟΥΔΕΝΟΣ, ΜΟΝΟΝ ΝΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΩ ΠΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΠΟΥ ΟΡΘΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΟΡΟΣ ΟΙ ΜΙΣΟΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΠΟΜΠΗ ΤΡΑΜΠ ΚΑΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΩΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΥΝΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΩΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΤΟΥ.

    ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΡΩΤΗΜΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΙΩΝΙΣΤΗΣ Ο ΤΡΑΜΠ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΕΣ. ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΒΡΑΙΟΥΣ. ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥ ΣΟΡΟΣ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΝ ΠΟΛΛΟΙΣ ΕΙΣΗΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΗΝ ΛΕΓΟΜΕΝΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ.

    ΟΤΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΥΟ ΚΥΡΙΕΣ ΦΡΑΞΙΕΣ ΣΙΩΝΙΣΤΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ. ΙΣΩΣ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΥΟ ΚΥΡΙΕΣ ΦΡΑΞΙΕΣ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΠΑΛΟΤΗΤΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΚΑΜΜΙΑ ΔΕΝ ΔΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ ΑΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΜΑΧΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος12/2/17 8:12 μ.μ.

    Ποια η διαφορά σιωνισμού-χιτλερικου ναζισμου οι ναζί θέλανε να εξαφανίσουν οποιο δεν ήταν αριος οι σιωνιστες θέλουν να εξαφανίσουν οποίος δεν είναι Εβραίος τα ίδια μυαλά έχουν οι σιωνιστες και οι ναζί κάτι ήξερε ο οττο στρασσερ που έφυγε από το κόμμα αηδιασμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν εκφράστηκε αποκλειστικά στα πλαίσια του Χιτλερισμού. Από κει και πέρα ο καθένας μπορεί να κάνει την όποια κριτική αλλά στο να φτάνουμε στο γεγονός να υπάρξει εξομοίωση των αντιδημοκρατικών κινημάτων με τον Σιωνισμό είναι αστείο ...

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος12/2/17 8:13 μ.μ.

    Ούτε με τους ναζί ούτε με τους σιωνιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. οι ναζί ηττήθηκαν στρατιωτικά το '45. Εμπρός για νέα δημοκρατικά μνημόνια!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/2/17 10:58 π.μ.

      Οι "ναζί" υπάρχουν μόνο στην σιωνιστική προπαγάνδα του Χόλυγουντ.
      Εγώ πάντως είμαι Εθνικοσοσιαλιστής και φυσικά ΔΕΝ θέλω να εξαφανίσω όποιον δεν είναι Άριος.
      Κώστας

      Υ.Γ. Μπράβο στον Άρη Αρίωνα για το νέο αποκαλυπτικό του άρθρο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/2/17 3:35 μ.μ.

      Επειδή δεν είμαι εθνικοσοσιαλιστης δεν σημαίνει ότι είμαι δημοκρατης έλεος

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος13/2/17 9:16 π.μ.

    Ο θλιβερός ακροδεξιός δηλωσίας γυμνοσιάλαγκας Νίκος Μιχαλολιάκος, σέρνεται εμετικά μπροστά στον Σιωνιστή Αμερικανοεβραίο πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ. Υπάρχει μεγαλύτερη πολιτικάντικη ξεφτίλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανέβηκαν όλα τα σχόλια προς χάριν του δημοσίου διαλόγου, παρά το γεγονός ότι κάποιοι προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν με ειρωνείες και ύβρεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος13/2/17 11:22 π.μ.

    Τελικά, μήπως ΔΕΝ είναι τυχαίο, ότι ο συστημικός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, εδώ και τόσο πολύ καιρό ΔΕΝ έχει κάνει ΟΥΤΕ μία εκδήλωση διαμαρτυρίας (έστω και για τα μάτια του κόσμου) στα κεντρικά γραφεία της περιβόητης οργάνωσης του Τζωρτζ Σόρος που εδρεύει μόλις 70 μέτρα μακριά από τα γραφεία της Χρυσής Αυγής στην οδό Δεληγιάννη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γιατί έχει κάνει ενάντια στην Αγγλική, την Αμερικανική ή την Ισραηλινή;;;

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος13/2/17 12:28 μ.μ.

    Μπορει καποιος να μου εξηγησει τι ειναι η εναλακτικη δεξια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/2/17 2:30 μ.μ.

      "Εναλλακτική Δεξιά" (Alt-Right), είναι η Νεοσυντηρητική Σιωνιστική Δεξιά.
      Δηλαδή, "Άλλαξε ο Μανωλιός και έβαλε τα ρούχα του αλλιώς".

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος13/2/17 1:33 μ.μ.

    Ο κοινοβουλευτικός ακροδεξιός συστημικός φιλοσιωνιστής δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, αποδεικνύεται ως ο πιο ΞΕΝΟΔΟΥΛΟΣ πολιτικάντης της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας. Τέτοιος πολιτικάντης, κόλακας προέδου των ΗΠΑ δεν υπήρξε ποτέ στην ελληνική ιστορία. ΑΙΣΧΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος13/2/17 6:03 μ.μ.

    ΚΑΚΩς ΥΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ, Ο ΚΕΝΕΝΤΥ ΕΙΧΕ ΑΡΙΣΤΕς ΣΧΕΣΕΙς ΜΕ ΤΟΥς ΕΒΡΑΙΟΥς ΟΠΩς ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥς ΕΛΛΗΝΕς, ΤΟΝ ΦΑΓΑΝΕ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝΕ ΚΑΘΟΛΙΚΟς ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΩΝ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΩΝ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥς (ΚΑΤΙ ΠΟΥ Ο ΜΑΥΡΟς ΟΜΠΑΜΑ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΑΦΗΝΟΤΑς ΤΙς ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΕς ΝΑ ΔΡΑΣΟΥΝΕ ΟΠΩς ΕΔΡΑΣΑΝ ΚΟΙΤΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΟΠΟΥ Τ ΙΔΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥΛΕΙΤΑΙ ΣΕ ΔΙΠΛΑΝΗ ΧΩΡΑ ΜΕ 40% ΦΘΗΝΟΤΕΡΟ). Ο ΣΙΩΙΣΜΟς ΕΙΝΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟς ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑΖΙΣΜΟ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΟΜΩς ΣΙΩΝΙΣΤΕς. ΟΥΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ. ΤΑ ΒΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΑΜΠ ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΟΤΙ ΕΠΕΒΑΛΛΑΝ ΟΙ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΕς ΚΑΙ ΕΣΕΙς ΜΕ ΑΥΤΟ ΕΧΕΤΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΓΙΟΥΧΑΡΕΤΕ. ΚΑΚΩς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. εμείς δεν έχουμε πάρε δώσε με Τραμπ και Πούτιν, τουτέστιν αλλού η κριτική που θυμίζει κωμωδία!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος13/2/17 7:45 μ.μ.

    Δεν έχει ευθύνη μόνον ο πολιτικά διεφθαρμένος δηλωσίας Ν.Γ.Μιχαλολιάκος και η πολιτικάντικη αστική ακροδεξιά στενή παρεούλα του, γι'αυτή την άθλια κατάντια που εξυμνεί τον υπερσιωνιστή δισεκατομμυριούχο Τραμπ , αλλά και οι οπαδοί της Χρυσής Αυγής που παρακολουθούν παθητικά σαν φυτά αυτή την χυδαιότητα χωρίς διαμαρτυρία.
    Μιλάμε για τρομερή ηθική διάβρωση και σαπίλα μέχρι το κόκκαλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος13/2/17 8:59 μ.μ.

    Ως συνήθως, άπαιχτος ο συναγωνιστής Άρης Αρίων με τις εντυπωσιακές αποκαλύψεις του, οι οποίες πάντα προκαλούν σπασμωδικές αντιδράσεις από τα κομματόσκυλα της έκφυλης ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Διαβάστε τις παλαιότερες αναρτήσεις για τον Συναγωνιστή!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος14/2/17 1:44 π.μ.

    Αυτό που ενδιαφέρει τους τοκογλυφους ειναι να καταφέρνουν τα πιόνια τους να τραβάνε τον καιρό μέχρι να καταλειφθούν τα πάντα και τότε δεν θα το ψιθυρίσουν αλλά θα το βροντοφωνάξουν: είσαστε η νέα αποικία μας, το νέο προτεκτοράτο μας και θα σας μεταχειριστούμε όπως θέλουμε, δεν είστε χωρά πια.

    Που πατάνε; Στην σαπίλα της μεταπολίτευσης. Το σάπιο και το τελειωμένο. Τα ψέματα που έγιναν επιστήμη, τα λαμόγια και τους ψευτοπατριώτες. Τους εργατοπατέρες –συνδικαλιστές. Τους ναζιστές και τους κομμουνιστές. Και ο ναζισμός όπως και ο κομμουνισμός είναι δημιούργημα των τοκογλύφων. Επιτέλους σταματήστε το δούλεμα.Ο κόσμος πρέπει να μείνει ενωμένος γιατί ο εχθρός είναι ένας. Ο εχθρός είναι αυτοί που τον πρόδωσαν και κανένας άλλος, Εχθροί είναι αυτοί που “έκλεψαν” τις ψήφους του λαού και παρέδωσαν την πατρίδα στους ξένους τοκογλύφους, στους τοκογλύφους σιωνιστές που Χρηματόδησαν Χίτλερ και Στάλιν

    Καλή ανάγνωση της πραγματικότητας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέχασες να αναφερθείς στην πολεμική των παγκόσμιων τοκογλύφων απέναντι στις Αντιδημοκρατικές Δυνάμεις!

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος14/2/17 2:16 π.μ.

    Πλησιάζουν οι εκλογές και δεν μπορούν να πείσουν έναν άνθρωπο να πάει σε κάποια κομματική εκδήλωση να δείξουν “μάζα”. Παρουσιάζουν αέρα “νίκης” στα κανάλια τους και δεν πάνε να τους ακούσουν ούτε οι συγγενείς τους, Ακούει ο κόσμος για κόμματα και είναι έτοιμος να λιντσάρει όποιον βρίσκει μπροστά του. Η χρυση αυγή ήταν γνωστή χρόνια. Δεν είναι έκπληξη. Τι κάνουν; Προσπαθούν να “αναστήσουν” δεξιούς ταγματασφαλίτες και σταλινικούς δολοφόνους με “κονσερβοκούτια”. Για αυτό σήμερα έπαιξαν το video με τις σβάστικες. Να αγριέψει ο κοσμος. Φέρνουν και νέα μέτρα

    Περίμενα από το blog να είναι πολύ ψαγμένο. Τι συμβαίνει;..."Δούλεμα" κανονικό σας ρίχνουν; H Αμερική μετρά μήνες ζωής, έχει τεράστια οικονομικά προβλήματα. Είναι μια "υπερδύναμη" του χρέους. Μέχρι και Αλβανους ουτσεκαδες στο στρατό ανακαλύψαν...στημένα όλα!! Ελεος! Όλα τα άλλα είναι τζάμπα λόγια. Κανείς δεν ασχολείται με την χρυσή αυγή. Κανείς. Ο κόσμος πεινά. Έχει καταρρεύσει το σιωνιστικό σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι Ταγματασφαλίτες δεν είχαν καμιά σχέση με Φασισμό στην πλειοψηφία τους, έχεις ένα δίκιο ότι κάποιοι προωθούν μασκαράδες από τα άκρα για αυτό άλλωστε και τα άκρα δεν ασχολούνται καν με την κατοχική κυβέρβνηση συριζα ανελ!

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος14/2/17 9:59 π.μ.

    Οι Εθνικοσοσιαλιστές πολέμησαν όσο κανείς άλλος στην σύγχρονη ιστορία την τοκογλυφία, απάλλαξαν από τα δυσβάσταχτα χρέη την κατεστραμένη Γερμανία της Βαϊμάρης και εκδίωξαν τους τοκογλύφους τραπεζίτες σε αντίθεση με τον κομμουνισμό και τον καπιταλισμό.
    Δυστυχώς, μεταπολεμικά δημιουρήθηκαν από τους Σιωνιστές και οι Hollywood -nazi ή πιο γνωστοί ως Kosher-nazi για να δημιουργούν μια ψευδεπίγραφη αρνητική εικόνα περί του αληθινού Εθνικοσοσιαλισμού.
    Κλασικο παράδειγμα Χολυγουντο-ναζί ήταν και το ακροδεξιό φυντάνι Νίκος Μιχαλολιάκος με την άθλια ιδεολογικά Χρυσή Αυγή, κάτι που γίνεται άμεσα αντιληπτό από το παρακάτω βίντεο:

    https://www.youtube.com/watch?v=ovD27q7_sY4

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος14/2/17 1:19 μ.μ.

    Ελάχιστοι έχουν απομείνει πλέον - όπως ο Μαύρος Κρίνος και ο Άρης Αρίων - που δεν ελέγχονται από το σύστημα και έχουν την τόλμη να δημοσιοποιούν την Αλήθεια και να ασκούν κριτική στην σαπίλα της Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος14/2/17 2:00 μ.μ.

    Ειλικρινά καταιγιστικός ο συναγωνιστής Άρης Αρίων ενάντια στο αστικό αρτηριοσκληρωτικό δεξιό μόρφωμα της ΧΑ αλλά όχι μόνο... Πολλοί "του χώρου" στηρίζουν τον εκλεκτό του διεθνή εβραιοσιωνισμού Donald Trump οπότε τέτοια άρθρα συμβάλλουν στην αφύπνιση των αφελών και το ξεμπρόστιασμα των πουλημένα στους διεθνείς τοκογλύφους! Άρη Αρίων συνέχισε να ΤΟΥΣ ΠΟΝΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος14/2/17 3:06 μ.μ.

    Ο ευτραφής νεοσυντηρητικός ξενόδουλος δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, είναι επάξια ο Μέγας Βασιλιάς Καρνάβαλος του κοινοβουλευτικού βίου της ελληνικής πολιτικής. Ας τον απολαμβάνουν οι αστοί ψηφοφόροι του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος14/2/17 3:59 μ.μ.

    είναι ποτέ δυνατόν να μην ελέγχουν οι σιωνιστές τον Τραμπ ,εφόσον είναι οι ιδιοκτήτες της αμερικής ??

    εδώ ελέγχουν τους ουκρανούς εθνικιστές ,τον τραμπ δεν θα ελέγξουν ?

    όσον αφορά τον μιχαλολιάκο , χεσμένος(φοβισμένος) είναι επειδή τον κυνήγησε άγρια η σιωνιστική διεθνής και προσπαθεί να βρεί στηρίγματα...
    εαν δεσμευθεί πως δεν θα διαταράξει το παιχνίδι των τοκογλύφων όπως κάνανε οι "εθνικιστές" της ουκρανίας, θα τον βάλουν κι αυτόν στην οικουμενική κυβέρνηση που ετοιμάζουν όπως βάλανε τους ουκρανούς προσκυνημένους...



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις καθόλου διαβάσει τα άρθρα μας για την Ουκρανία πριν βγάλεις πόρισμα;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/2/17 7:56 μ.μ.

      ΜΑΥΡΕ ΚΡΙΝΕ με όλο τον σεβασμό οι Ουκρανοί εθνικιστές είναι φουλ με τους σιωνιστές! Κάνουν μπαμ από 1000 μέτρα! Κανείς στην Ευρώπη δεν τους παίρνει στα σοβαρά. Εκτός από την Μέρκελ που ήθελε την Κριμαία. Οι Τάταροι. Τα ίδια και αυτοί. Το αποτέλεσμα; ...ΔΝΤ και Μνημόνια.

      Διαγραφή
    3. να σου θυμίσω τις συλλήψεις ή τις δολοφονίες των συναγωνιστών από το καθεστώς Ποροσένκο;διάβασε τα άρθρα φίλτατε!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/2/17 8:27 μ.μ.

      Ο σιωνιστής Ποροσένκο δεν γνώριζε τι έκανε; Τσαμπα κρέας ήταν είναι οι εθνικιστές της Ουκρανίας. Στην κυριολεξία η Γερμανία φέρθηκε στην Ουκρανία όπως στην Ελλάδα.Το αποτέλεσμα; ...ΔΝΤ και Μνημόνια.Η Γερμανία ξεκίνησε τη διαφθορά στην Ουκρανία, η Γερμανία ανέβασε δήθεν τους ναζί προκειμένου να γίνει το μακελειό. Τα πράγματα στην Ουκρανία πήγαιναν βάση σχεδίου αλλά στο τέλος έχασαν την Κριμαία. Την Κριμάια με τους αγωγούς. Άνθρωπος της Νέας Τάξης είναι ο Πούτιν,δεν διαφωνούμε, το ίδιο και ο Ποροσενκο με τους άλλους. Τι να έκανε δηλαδή ο Πούτιν; Να άφηνε την Κριμαία στην Μέρκελ ; Θα τον κρεμούσαν έξω από το Κρεμλίνο.

      Ούτε ένας εθνικιστής Ουκρανός δεν πήγε με τη θέλησή του να θυσιαστεί σε μια κατάσταση, δουλεμένη από τους σιωνιστές Γερμανούς. Εκεί πάτησε ο Ποροσένκο με διατάγματα....Ο Ποροσένκο που κάνει χαβαλέ με τον Τσίπρα. Ο Αμερικανός Πρέσβης της Ουκρανίας αν είμαι σωστός κάνει καριέρα στην Αθήνα....

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος15/2/17 1:16 π.μ.

      τι να διαβάσω αγαπητέ ?
      μιλάνε τα ιστορικά γεγονότα,
      στη πλατεία μειντάν συγκεντρώθηκαν ένοπλοι πράκτορες κ χρήσιμοι ηλίθιοι με στόχο να δεθεί η ουκρανία στους ίδιους που έδεσαν την πατρίδα μας.

      βγες εσυ σε πλατεία με ενα νεροπίστολο να κάνεις μη ελεγχόμενη αντίσταση στους σιωνιστές να δεις πόσα χρόνια θα σε τιμωρήσουν....

      θες απο βλακεία ,θες απο χρηματισμό ,οι ουκρανοί εθνικιστές ανοίξαν τις κερκόπορτες στους αιώνιους..τον ίδιο ρόλο παίζουν στην πατρίδα μας οι "αλληλέγγυοι" βλακοαριστεροί

      Διαγραφή
    6. Είσαι εντελώς επιδερμικός στα γεγονότα της Ουκρανίας. Οι συναγωνιστές δεν είχαν κανέναν λόγο να κάτσουν αμέριμνοι κπροστά στην εισβολή της καπιταλιστικής ρωσίας. Το μειντάν έγινε προς αντίδραση σε μια διεφθαρμένη φιλορωσική κυβέρνηση η οποία είχε διαλύσει μέχρι και την αμυντική βιομηχανία! Η αντίσταση της Αζόφ δεν σημαίνει ταύτιση με τον Ποροσένκο! Τουλάχιστον αυτοί προσπάθησαν να δώσουν μια απάντηση απέναντι σε 2 μέτωπα! Περισσότερα από 80 άρθρα και δεν έχει διαψευστεί ούτε μια παράγραφος

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/2/17 6:30 π.μ.

      Έχουμε εντελώς αντίθετη άποψη στο ουκρανικό θέμα, οπότε δεν έχει νόημα η αντιπαράθεση, άλλωστε έχουν αναλυθεί όλες οι σκέψεις.
      Στο θέμα με τον μιχαλολιάκο συμφωνώ πως ο κατήφορος που έχει πάρει για να σώσει το τομάρι του είναι χωρίς τέλος.
      Όμως απο παλιά ο "αρχηγός" ήταν φιλοτομαριστής και κάθαρμα.
      Έβαζε τους πιτσιρικάδες να κάνουν βίαιες ανοησίες και όταν επέμβαινε ο νόμος του κράτους, ο "αρχηγός" ούτε γνώριζε τους πιτσιρικάδες,ούτε ήξερε τίποτα,ούτε συμπαρίστατο σε κανέναν.
      Πόσοι και πόσοι νεαροί που τους έκανε κατήχηση διώχθηκαν νομικά ,ενώ ο ίδιος παρέμενε στο απυρόβλητο.
      Φυσικά όλη η δράση του μαγαζιού του ήταν μακριά απο τους πραγματικούς εχθρούς της πατρίδας μας, ίσως και γι'αυτό τον άφηναν ελεύθερο να ντοπάρει τους πιτσιρικάδες που ένιωθαν τον πατριωτισμό.
      Τους κατηύθηνε λάθος και ίσως να τους "έδινε" και στα κρατικά όργανα,σίγουρα όμως στην στραβή ,δεν τους γνώριζε....
      Ας κάνει λοιπόν τα γλυψίματα στον τραμπ και ας κάνει και στον νετανάχιου, απο αυτόν όλα είναι πιθανά και αναμενόμενα ,ειδικά τώρα που είναι χεσμένος για τις ευθύνες που του αναλογούν και για πρώτη φορά καλείται να πληρώσει....

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος14/2/17 5:21 μ.μ.

    Και να πούμε ότι η Χρυσή Αυγή δεν έχει σχέση με δεξιά! Η πλειοψηφία είναι πρώην ΠΑΣΟΚ-ΚΚΕ. Γραφικοί αυριανιστές που "ανακάλυψαν" εθνικοσιαλισμο. Μέχρι και ο μαχαιροβγάλτης Ρουπακιάς κομμουνιστής είναι...σύντροφος του Τσίπρα. Είδε φως και μπήκε.

    Είναι έτσι φτιαγμένη η σάπια μεταπολίτευση, που για τα πάντα ευθύνεται "αόριστα" η δεξιά. Πέρασαν πολλά χρόνια προπαγάνδας και ψέματος μέχρι να φτάσουμε στην αλήθεια. Όσο και να προσπαθεί ο Κασιδιάρης με τον πασοκο Χίο, με τα πράσινα αδέλφια Κουρή που στηρίζουν Τσίπρα, δεν μας πείθουν. θα "διχάσουν" τον λαό; Πως; Με πορδές; Με λάθρο; Όσο και να βρίζονται οι γραφικοί της Χρυσής Αυγής με τους στημενους της αριστεράς δεν γίνεται τίποτα. Καταρρέει το σιωνιστικό μοντέλο που τους έκανε φίρμες, και έχουν χαζέψει...Την κρίση, ό,τι και να κάνουν, δεν θα την αποφύγουν. Ο χρόνος της ιστορίας τελειώνει. Στην Αμερική κάθε μέρα πορείες και φωνές. Βία και κραυγές. Τι θα κάνει ο Ντόναλντ των σωνιστών; Δεν μαζεύεται το χρέος...Έχουν θέμα μεγάλο.

    ἔσσεται ἦμαρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/2/17 6:51 μ.μ.

      Ούτε Μελιγαλάδες, ούτε πολυφυλετισμός, ούτε ΤΙΠΟΤΑ. Το μέλλον ανήκει στα Ελληνόπουλα..Ο χρόνος της ιστορίας τελειώνει για τους σιωνιστές. Ζήτημα χρονου είναι να γίνει το μεγάλο παγκόσμιο οικονομικό μπαμ!

      Άδικα ουρλιάζει ο στημένος Κασιδιάρης στις κάμερες των διαπλεκομένων. Κανείς μα κανείς δεν ασχολείται με την υπόθεση Φύσσα. Τους διεφθαρμένους κομμουνιστές, οι οποίοι κυβερνάνε ελέω τοκογλύφων και είναι πλέον ορατοί και προκλητικοί στο σύνολό τους. Ο κοινωνικός πάτος που σήμερα μας κυβερνά δεν έχει πολλά ψωμιά και το ξέρει. Θα μας βάλουν ξανά μπροστά τον τρελαμένο Ερντογάν; Θα μας πετάξουν κι άλλους λάθρο;

      Αρκετά κράτησε το παραμυθάκι...θα γελάσει ο κάθε πικραμένος.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος14/2/17 11:57 μ.μ.

    Ενα σχολιο μόνο. Κυριοι αυτοι τη στιγμή Η δεξια σηκωσε κεφαλι στην Αμερική οτι και να λέτε. Μια δεξια οπωσδήποτε ελλιπής και οχι οπως πραγματικά θα θελαμε να είναι. Ομως είναι η πιο δυνατη. Π. Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συμφωνώ. Η δεξιά. Αυτή η πλευρά που περιγράφει και ο Φασιστής Ντεγκρέλ ως τον μεγαλύτερο εχθρό!

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος15/2/17 2:33 π.μ.

    Μαυρε κρινε καιαρη αριων απαντηστε μου σας παρακαλω σε αυτο.Ποια ειναι η γνωμη σας για τον φυλετικο αμερικανο εθνικιστη David Duke?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε γενικές γραμμές θετική. Και επειδή γνωρίζουμε γιατί το ρωτάς θα σου απαντήσω ότι ναι πολλοί Αμερικανοί Εθνικιστές στήριξαν - δυστυχώς - τον Τράμπ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/17 12:10 μ.μ.

      Ισως τον στηριξαν γιατι ηταν η λιγοτερο χειροτερη επιλογη.Σε σχεση με την χιλαρη εννοω.

      Διαγραφή
  35. 8:27 καλό το παραμυθάκι σας με την Ουκρανία. Όταν οι Ουκρανοί Εθνικιστές μαζί με Έλληνες της Μαριούπολης πολεμούσαν τους Τσετσένους του Πούτιν οι Έλληνες Εθνικιστές είχαν να επιλέξουν ανάμεσα σε Μιχαλολιάκο και Κασιδιάρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/17 5:20 μ.μ.

      Οι Έλληνες Εθνικιστές δεν έχουν να επιλεξουν τίποτα γιατί έχουν καταλάβει το στημένο της υπόθεσης. Αυτοί που ψηφίζουν Χρυσή Αυγή, προέρχονται συντριπτικά από ΚΚΕ και ΠΑΣΟΚ. Τους οδηγεί η απογοήτευση και το μίσος για τους πολιτικούς. Είναι αυτοί που ψηφίζουν και... Λεβέντη!

      ΔΕΝ σκέφτονται πολιτικά, ΔΕΝ κάνουν αναλύσεις, δεν θέτουν πρωτεραιότητες ούτε σκέφτονται νηφάλια, τι συμφέρει, ποιο είναι το τάιμινγκ και τέτοια.

      Οι Ουκρανοί Εθνικιστές πιάστηκαν στην φάκα του Ποροσένκο. Ο θυμός, η απόγνωση και η αγανάκτηση τους οδήγησε σε σφαγή. Δεν είχαν σχεδόν τίποτα να χωρίσουν με τους Ρώσους εθνικιστές του Πούτιν. Μετά από πολλές δεκαετίες, η Γερμανία της Μέρκελ τους ανακάτεψε ξανά.

      Θυμάσαι την Γιουγκοσλαβία; Τον ρόλο της Γερμανίας;

      Διαγραφή
    2. ποιοι εθνικιστές, γόνοι μελών του ΚΚ του καπιταλιστή Πούτιν. Να σου θυμίσω ότι στήριξαν τους Σέρβους και οι Ισραηλινοί;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/2/17 4:17 μ.μ.

      ΜΑΥΡE ΚΡΙΝE είσαι έξυπνος άνθρωπος.

      Έρχεται μεγάλη καταστροφή στην χώρα.

      Πρέπει λοιπόν να αφήσουμε το ιδεολογικό παρελθόν του Γ ράιχ. Είναι νεκρό. Ο Χιτλερ είναι νεκρός. Θάφτηκε μέσα στα δικά του ψέματα.

      Όπως και ο μογγόλος Στάλιν.

      Ο εθνικισμός πρέπει να αλλάξει πλευρό γιατί οι μερες που έρχονται θα είναι πολύ δύσκολες. Έχεις την τόλμη να πεις την αλήθεια; Μέσα σε ένα λεπτό θα τελειώσουν ΟΛΑ. "Λέρωσαν" τους Έλληνες με τη "ναζιστική" Χρυσή Αυγή και οι έλληνες δεν αντιδρούν. Λεηλατούν τους έλληνες, και βάζουν μπροστά το άθλιο κρατικοδίαιτο ΚΚΕ του εμφυλίου. Ολοι όσοι υπέγραψαν το Μνημόνιο και ψάχνουν δικαιολογία, παριστάνουν τους δημοκρατες εξαιτίας της χρυσής αυγής.

      Η Ορθόδοξη Σερβία τελείωσε από τους Προτεστάντες Γερμανούς. Σήμερα σβήνει και η Ορθόδοξη Ελλάδα.

      Αυτή είναι η αλήθεια.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/2/17 1:13 π.μ.

      4:17 μ.μ.

      Η ορθοδοξη σερβια θα ξανααντειλει συντομα.

      Διαγραφή
  36. Ανώνυμος15/2/17 1:46 μ.μ.

    Δείτε το βίντεο για να καταλάβετε, γιατί οι ακροδεξιοί δηλωσίες Μιχαλολιάκος, Κασιδιάρης και η παρεούλα τους στηρίζει τον Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ:

    https://derkameraddotcom.wordpress.com/2017/02/15/%CE%B7%CF%80%CE%B1-%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%B5%CE%B2%CF%81%CE%B1%CE%AF%CE%BF%CF%82-%CE%BD%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BD%CF%84-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BC-2/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος15/2/17 3:07 μ.μ.

    Οι ακροδεξιοί δηλωσίες Νίκος Μιχαλολιάκος και Ηλίας Κασιδιάρης ως γνήσιοι χέστες και υπερσυστημικοί πολιτικάντηδες αποκήρυξαν ξανά τον Εθνικοσοσιαλισμό.
    Φτου σας, μασκαράδες του κερατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος15/2/17 10:36 μ.μ.

    Ρε παιδιά, αφού δεν υπάρχει ίχνος φιλότιμου και αξιοπρέπειας στην ακροδεξιά ηγεσία της Χρυσής Αυγής, είναι λογικό να μιλούν υπέρ του σιωνιστή Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος16/2/17 9:29 π.μ.

    ΜΚ συνέχισε να αποκαλύπτεις την αλήθεια. Ο συναγωνιστής Άρης Αρίων με τις εύστοχες συγκλονιστικές αποκαλύψεις του, έχει τσούξει πολύ άγρια την Χρυσή Αυγή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είμαστε με την αλήθεια!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/2/17 6:49 μ.μ.

      Μαυρε κρινε να σε ρωτησω κατι ασχετο.Τι πιστευεις για το περιστατικο κανελη κασιδιαρη στο πλατο του ant 1?

      Θελω και την αποψη του αρη αριων επ αυτου.



      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/2/17 3:51 μ.μ.

      απαντησε μου σε παρακαλω.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/2/17 1:00 μ.μ.

      απαντα λιγο ρε μαυρε κρινε

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος11/3/17 3:59 π.μ.

      μαυρε κρινε γιατι δεν απαντας?

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος16/2/17 10:45 π.μ.

    Ανέκαθεν, υπήρχαν και θα υπάρχουν χρήσιμοι ηλήθιοι σαν τον David Duke, αλλά θα πρέπει να είναι παράδειγμα προς αποφυγή και όχι ΑΛΛΟΘΙ για τις προδοσίες του χοντρού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος16/2/17 12:11 μ.μ.

    Δεν περίμενα και κάτι καλύτερο από τον υπερσυστημικό ακροδεξιούλη αστό Νίκο Μιχαλολιάκο, αφού έγινε δηλωσίας και υποτακτικός του κοινοβουλευτισμού, τώρα εξυμνεί τον δισεκατομμυριούχο Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ.
    Όσο πιο ξεπουλημένος, τόσο μεγαλύτερα εκλογικά ποσοστά, χρήμα, εξουσία κλπ. Άντε ακροδεξιά λαμόγια κι εις ανώτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος16/2/17 3:05 μ.μ.

    Ο Βασιλιάς Καρνάβαλος του ελληνικού πολιτικαντισμού, δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος - με την ακροδεξιά αστική μασκαράτα του και τους παρατρεχάμενους ρουφιανοπαπαγάλους αρλεκίνους του - συνεχίζει την αηδιαστική υποστήριξή του στον αχρείο σιωνιστή Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος16/2/17 4:11 μ.μ.

    "Πολλά τα λεφτά Άρη"...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος16/2/17 11:14 μ.μ.

    Μήπως ο ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος στηρίζει τον Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ, επειδή είναι Ιλλουμινάτι Σατανιστής;
    https://derkameraddotcom.wordpress.com/2016/11/24/%CE%B7%CF%80%CE%B1-%CE%BF-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%BD%CF%84%CF%8C%CE%BD%CE%B1%CE%BB%CE%BD%CF%84-%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%BC%CF%80-%CE%B5%CE%AF%CE%BD%CE%B1%CE%B9-%CE%AC/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος17/2/17 2:21 μ.μ.

    Ο ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, "γλύφει" τον Αμερικανό σιωνιστή πρόεδρο Ντόναλντ Τραμπ, γιατί δεν έχει ιδεολογικό και ηθικό κώδικα τιμής. Πολύ απλά, είναι ένας άνευ ορίων καιροσκόπος κοινοβουλευτικός πολιτικάντης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος18/2/17 11:23 π.μ.

    Ο Τραμπ βαρά το σιωνιστικό του ντέφι και στον ρυθμό του οι ακροδεξιές μαϊμουδίτσες με δουλικότητα χορεύουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος19/2/17 3:43 μ.μ.

    Ο Βασιλιάς Καρνάβαλος του ακροδεξιού γραικυλισμού και του κοινουβουλευτικού πολιτικαντισμού, δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, εναγκαλίζεται με πάθος τον φαλλό του Αμερικανικό Σιωνιστική Τραμπ, λόγω φιλοσιωνιστικού "Διονυσιακού" παροξυσμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Nαι, γι' αυτό έχει λυσσάξει όλο το κατεστημένο σε ΗΠΑ και ΕΕ και πολλοί προβλέπουν ότι ο Τραμπ δεν θα αντέξει ούτε χρόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος20/2/17 12:47 μ.μ.

    Όταν οι Εβραίοι διεθνείς τραπεζίτες, θέλησαν να φτιάξουν την FED στις ΗΠΑ, είχαν "λυσάξει" μέσω των εφημερίδων και περιοδικών εκείνης της εποχής εναντίον του Γούντροου Ουίλσον και κυρίως εναντίον του νόμου που θα θεσμοθετούσε την νέα ιδιωτική κεντρική τράπεζα. Φυσικά, όλο αυτό ήταν σικέ και έγινε για ξεκάφωρμα.
    Το ίδιο ακριβώς, γίνεται σήμερα, μόνο που έχουν τσιμπήσει και αρκετά κορόιδα ακολουθώντας ακροδεξιούς ξενόδουλους φιλοσιωνιστές δηλωσίες και ρουφιάνους πολιτικάντηδες που στηρίζουν ξετσίπωτα τον Εβραίο Μασόνο 33ου βαθμού Σιωνιστή δισεκατομμυριούχο Ντόναλντ Τραμπ.
    Περαστικά και να προσέχατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος20/2/17 2:21 μ.μ.

    Ο διεθνής Σιωνισμός θριαμβεύει παγκοσμίως, γιατί υπάρχουν σε αφθονία χρήσιμοι ηλίθιοι και υποτακτικοί ακροδεξιοί δηλωσίες σαν τον Μιχαλολιάκο και την στενή αστική κοινοβουλευτική παρεούλα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος20/2/17 11:10 μ.μ.

    Το ακροδεξιό πολιτικάντικο γαϊτανάκι του αστού δηλωσία Νίκου Μιχαλολιάκου, συνεχίζεται με ξενόδουλη φιλοσιωνιστική κολακεία και αηδιαστική κοινοβουλευτική ξεφτίλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος21/2/17 10:50 π.μ.

    Ο Νίκος Μιχαλολιάκος άλλαξε στην πορεία την πολιτική του ιδεολογία και ασχέτως αν έχει κάνει κάποια μικρά ή μεγάλα πολιτικά λάθη από το 2012 έχει σταθερές πολιτικές θέσεις.
    Ο περιβόητος ιδεολόγος Άρης Αρίων, αφού είναι αδέκαστος, τουλάχιστον να βγει και να παραδεχτεί ότι ο Νίκος Μιχαλολιάκος ΔΕΝ είναι κωλοτούμπας, διαφορετικά θα πρέπει να μας πει συγκεκριμένα τουλάχιστον μία πολιτική θέση στην ο οποία ο Ν.ΓΜιχαλολιάκος, μετά το 2012 έκανε κωλοτούμπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/2/17 11:30 π.μ.

    Στην φιλοσιωνιστική αστική ακροδεξιά Χρυσή Αυγή επικρατεί μαζική πολιτική αποβλάκωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος21/2/17 12:30 μ.μ.

    Περί "σταθερών" πολιτικών θέσεων Ν.Γ.Μιχαλολιάκου:
    20 Δεκεμβρίου 2014 - Νικόλαος Μιχαλολιάκος: "Μας πήγατε δεκαετίες πίσω! Ναι στην δραχμή, για να πάψει η υποταγή!" ΒΙΝΤΕΟ
    22 Ιουνίου 2015 - Νικόλαος Μιχαλολιάκος στο Bankingnews.gr: "Για να υπάρξει εθνικό νόμισμα, θα πρέπει να υπάρχει εθνική παραγωγή."
    Τα συμπεράσματα δικά σας.
    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/2/17 6:24 μ.μ.

      Δεν είμαι αυτός που υπέβαλλε το ερώτημα περί σταθερών πολιτικών θέσεων του Μιχαλολιάκου όμως διαβάζοντας την απάντησή σας δεν μπορώ να καταλάβω πως από αυτές τις δυο δηλώσεις του Μιχαλολιάκου αποδεικνύεται ότι δεν έχει σταθερές πολιτικές απόψεις.Στην πρώτη δήλωση ο Μιχαλολιάκος τάσσεται υπέρ της επιστροφής στην δραχμή και στην δεύτερη δήλωση αναφέρει μια προϋπόθεση ώστε να επιστρέψουμε στην δραχμή.Άλλωστε θυμάμαι ότι ο Μιχαλολιάκος και οι βουλευτές του από το 2012 που μπήκαν στην βουλή έλεγαν ότι χωρίς εθνική παραγωγή είτε έχουμε ευρώ είτε έχουμε δραχμή είναι ένα και το αυτό και για να είμαστε ειλικρινείς υπάρχει μια αλήθεια σε αυτό.Τέλος πάντων,εάν θα θέλατε να διευκρινίσετε πως τεκμαίρεται η αλλαγή πολιτικών θέσεων από αυτές τις δυο δηλώσεις θα το εκτιμούσα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/3/17 11:27 μ.μ.

      Δεν είμαι οικονομολόγος, αλλά έχω την εντύπωση ότι ο δηλωσίας Μιχαλολιάκος έβαλε αυτη την προυπόθεση, γιατί σαν κωλοτούμπας πολιτικάντης το παίζει και στα δύο ταμπλό, ανάλογα με τις εντολές που παίρνει κάθε φορά ή ανάλογα με το αν οι δημοσκοπήσεις δείχνουν υπέρ ή κατά του Ευρώ.
      Ωστόσο, Μαύρε Κρίνε θα ήθελα να παρακαλέσεις τον Άρη Αρίωνα, να κάνει πάνω σε αυτό ένα σχόλιο.
      Σ. Ν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/3/17 12:12 μ.μ.

      Ακόμα και ένας πρωτοετής σπουδαστής οποιασδήποτε οικονομικής σχολής, γνωρίζει και αντιλαμβάνεται πολύ καλά, ότι σε μία κατεστραμένη οικονομία - ειδικά σαν της Ελλάδος - είναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ να υπάρξει εθνική παραγωγή εάν ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ δεν προηγηθεί η πλήρης μετάβαση σε ανεξάρτητο εθνικό νόμισμα. ΟΥΔΕΠΟΤΕ στην ιστορία υπήρξε κάποια υπό κατάρρευση κρατική οικονομία που να απέκτησε εθνική παραγωγή εκτός εθνικού νομίσματος.
      Συνεπώς, όποιος θέτει ως προυπόθεση για την επιστροφή της δραχμής την δημιουργία εθνικής παραγωγής, ουσιαστικά λέγει ξεκάθαρα ΟΧΙ στο εθνικό νόμισμα.
      Υ.Γ. Για να αποκτήσει η χώρα μας εθνική παραγωγή, θα πρέπει να επιστρέψει σε εθνικό ανεξάρτητο νόμισμα το οποίο να εκδίδεται από το ελληνικό δημόσιο, να εξέλθει από την Ευρωπαϊκή Ένωση, να αποκτήσει ΚΡΑΤΙΚΗ μη τοκογλυφική Κεντρική Τράπεζα, να καταργηθεί η τοκογλυφία ιδιωτικών ή/και κρατικών τραπεζών και φυσικά, να υπάρξει πραγματική πολιτική βούληση για να ληφθούν τα κατάλληλα μέτρα.
      ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/3/17 4:02 μ.μ.

      Συναγωνιστή Άρη, σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου.
      Είναι φανερό ότι ο ακροδεξιός δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, είναι ένας κλασικός κωλοτούμπας πολιτικάντης.
      Σ.Ν.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/3/17 12:31 μ.μ.

      Πρόστυχος ακροδεξιός κοινοβουλευτικός πολιτικαντισμός από τον κωλοτούμπα δηλωσία αστό Νίκο Μιχαλολιάκο.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος5/3/17 7:21 μ.μ.

      Δυστυχώς, ο σύντροφος Άρης Αρίων έχει απόλυτο δίκιο.
      Μ.Α.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος16/3/17 3:01 μ.μ.

      Επιπροσθέτως θα πρέπει να σκεφτούμε ότι από το 1973,όπου και ξεκλείδωσε η ισοτιμία δραχμής-δολαρίου(30 δραχμές το 1 δολάριο) που είχε επιβάλλει ο Σπύρος Μαρκεζίνης το 1953 και ξεκλείδωσε ο ίδιος,μέχρι την επιβολή του ευρώ,η δραχμή δέχθηκε αλλεπάλληλες υποτιμήσεις,η ελληνική .οικονομία όμως κατρακυλούσε ασυγκράτητη.Συγκεκριμένα από 28 δραχμές το 1 δολάριο,που ήταν η ισοτιμία το 1973,ελάχιστο καιρό μετά το ξεκλείδωμα της ισοτιμίας,η ισοτιμία δραχμής-δολαρίου το 2001 είχε ξεπεράσει τις 330 δραχμές το 1 δολάριο.Ένα θέμα το οποίο έπαιξε τον ρόλο του στην πτώση της ελληνικής οικονομίας,ειδικότερα μετά την επιβολή του ευρώ και το οποίο αν και το ανέφερα επιγραμματικά παραπάνω θα επανέλθω,ήταν οι μαυραγορίτικες μέθοδοι των εμπόρων,μικρών και μεγάλων.Εξηγούμε,όταν την μια μέρα ένα μάτσο μαϊντανός,ένα μπουκαλάκι νερό,μια εφημερίδα κ.λ.π. κόστιζαν 50 δραχμές και την αμέσως επόμενη ημέρα κόστιζαν 50 λεπτά του ευρώ ήτοι 170 δραχμές,η επίπτωση στην αγοραστική δύναμη των πολιτών ήταν τεράστια,για αυτήν όμως την τεράστια επίπτωση δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση το ευρώ,ευθύνονται οι μαυραγορίτικες μέθοδοι συγκεκριμένων πολιτών.Την κυριότερη όμως ευθύνη την φέρει η ανυπαρξία(μεθοδευμένη κατά την γνώμη μου) του κράτους.
      Κλείνοντας λοιπόν θα σας πω δύο ακόμη πράγματα.Αφενός στο μόνο που θα συμφωνήσω με τα λεγόμενα σας είναι ότι χρειάζεται πολιτική βούληση.Η πολιτική βούληση είναι αυτή που θα ανακόψει την ασυδοσία των τραπεζών αλλά και των πολιτών.Η πολιτική βούληση είναι αυτή που θα επιβάλλει όλα όσα χρειάζονται ώστε να αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία,με σκοπό την επιστροφή κάποια μέρα σε ένα εθνικό νόμισμα.Το δεύτερο πράγμα,εάν γνωρίζετε κάποιον πρωτοετή φοιτητή στα οικονομικά που να πιστεύει αυτά που λέτε,σας παρακαλώ πείτε του να αλλάξει γνώμη διότι ή δεν θα πάρει ποτέ πτυχίο ή εάν πάρει πτυχίο με το "δημοκρατικό πέντε",τότε όπου και αν πιάσει δουλειά θα τα κάνει μαντάρα.
      Υ.Γ. Το να λέτε "ΟΥΔΕΠΟΤΕ στην ιστορία υπήρξε κάποια υπό κατάρρευση κρατική οικονομία που να απέκτησε εθνική παραγωγή εκτός εθνικού νομίσματος." είναι τελείως άτοπο και δείχνει ότι δεν έχετε την παραμικρή γνώση και αυτό διότι η περίπτωση της ευρωζώνης,δηλαδή να συνδεθούν με κοινό νόμισμα τελείως διαφορετικές οικονομίες,χωρίς κανένα κοινό σημείο είτε σε μέγεθος,είτε σε δυναμική,είτε σε ανταγωνιστικότητα κ.α.,είναι μοναδική και ουδέποτε έχει ξαναγίνει.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/3/17 10:23 μ.μ.

      Στέλνω ξανά το πρώτο κομμάτι της απάντησης μου στο σχόλιο του κ.Άρη Αρίωνος περί επαναφοράς στην δραχμή,χωρίς να έχουμε δομηθεί μια σταθερή και παραγωγική οικονομία,με την οποία γνώμη και διαφωνώ,ελπίζοντας ότι δεν θα χαθεί αυτήν την φορά.
      Κύριε Άρη μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι ενώ είστε παντελώς άσχετος με τα οικονομικά θέλετε να λέτε ή ενδεχομένως και να επιβάλλετε την γνώμη σας.Κατ' αρχάς να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι υπερασπιστής ούτε του κ.Μιχαλολιάκου,ούτε του ευρώ,ούτε της Ε.Ε.Συνεχίζοντας,για τα χάλια της ελληνικής οικονομίας δεν ευθύνεται το ευρώ ή τουλάχιστον όχι τόσο όσο επιμένουν κάποιοι.Για όσους έχουν ασχοληθεί με το θέμα και επειδή εσείς δεν έχετε ασχοληθεί θα πρέπει να ασχοληθείτε εάν θέλετε να έχετε και γνώμη,η κατρακύλα της ελληνικής οικονομίας δεν ξεκίνησε από το 2001 που μπήκαμε στην ζώνη του ευρώ.Η κατρακύλα της ελληνικής οικονομίας ξεκίνησε με την μεταπολίτευση Τα κυριότερα αίτια είναι:Η "σοσιαλμανία" του "εθνάρχη" Καραμάν-αλή,ο νόμος 1083 του 1980,του τότε υπουργού οικονομικών,εβραίου,Μιλτιάδη Έβερτ.Η "αλλαγή" του γιου της εβραίας Μινέικο,Ανδρέα Παπανδρέου,με την συνέχιση της "σοσιαλμανίας",της διόγκωσης του δημοσίου τομέα,των αλλεπάλληλων απεργιών και του υπέρμετρου δανεισμού.Η συνέχιση του υπέρμετρου δανεισμού από όλους όσους ακολούθησαν,η συνεχώς αυξανόμενη φορολογία σε συνδυασμό με το συνεχώς μεταβαλλόμενο φορολογικό σύστημα.Οι μαυραγορίτικες μέθοδοι τόσο των απλών εμπόρων,όσο και των μεγαλεμπόρων,με τους τελευταίους να επιδίδονται στην δημιουργία καρτέλ.Βεβαίως εκτός δεν θα μπορούσε να μείνει η ασυδοσία των τραπεζών και η καταλήστευση των δημοσίων πόρων από τους πολιτικάντηδες.Όλα τα παραπάνω έλαβαν χώρα επί δραχμής και απλά συνεχίστηκαν και επί ευρώ.Άρα το πρόβλημα δεν είναι το νόμισμα.Τώρα για το εάν υπάρχει λύση εντός ευρώ,θα σας απαντούσα ότι όχι μόνο υπάρχει αλλά είναι και επιβεβλημένη.Πρώτα απ'όλα θα πρέπει να δούμε το νόμισμα ως ένα εργαλείο και μόνο.Ως εργαλείο λοιπόν θα πρέπει να διαλέξουμε αυτό το εργαλείο που έχει τα περισσότερα πλεονεκτήματα.Βεβαίως στην περίπτωση που θα είχαμε μια οικονομία σε μια σχετικά έστω καλή κατάσταση η επιστροφή στην δραχμή θα ήταν το ιδανικό.Με δεδομένη όμως την εξαιρετικά κάκιστη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας,το ευρώ έχει ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα το οποίο δεν έχει η δραχμή και το οποίο αρκεί για να υπερισχύσει,αυτήν την στιγμή,έναντι όλων των πλεονεκτημάτων που έχει έτσι κι αλλιώς η δραχμή.Το πλεονέκτημα αυτό λέγεται ΚΛΕΙΔΩΜΕΝΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑ.Η κλειδωμένη ισοτιμία που έτσι κι αλλιώς προσφέρει το ευρώ,σε συνδυασμό με ένα δίκαιο,ΣΤΑΘΕΡΟ και με χαμηλούς συντελεστές,φορολογικό σύστημα θα εξασφάλιζε ένα ασφαλές οικονομικό περιβάλλον όπου θα επέτρεπε να αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία.Αντιθέτως μια επιστροφή στην δραχμή χωρίς να έχει αναπτυχθεί η ελληνική οικονομία θα ήταν όχι μόνο απαγορευτική για επενδύσεις(και δεν μιλάω για "επενδυτές" τύπου σόρος και λοιπούς άρπαγες σιωνιστές),αλλά και καταστροφική για την ελληνική οικονομία,αφού θα ήταν μονόδρομος οι συνεχείς υποτιμήσεις της δραχμής.Για όσους πιστεύουν ότι η υποτίμηση του νομίσματος είναι κάτι καλό,θα πρέπει να σκεφτούν ότι η υποτίμηση του εθνικού νομίσματος ,ειδικά σε μια οικονομία μικρού μεγέθους όπως η ελληνική,έχει επιπτώσεις στον πληθωρισμό.Ο πληθωρισμός με την σειρά του έχει επίπτωση στο κόστος ζωής και η επίπτωση στο κόστος ζωής οδηγεί στην αναπροσαρμογή των μισθών.Για να γίνει όμως αυτή η αναπροσαρμογή των μισθών θα πρέπει το κράτος να έχει επιπλέον έσοδα,τα οποία όμως σε περίοδο ύφεσης δεν υπάρχουν.Άρα ή το κράτος θα οδηγηθεί στην λύση του δανεισμού ή θα αφήσει από την μια το κόστος ζωής να αυξάνεται και από την άλλη την αγοραστική δύναμη των πολιτών να μειώνεται.

      Διαγραφή
  55. Ανώνυμος21/2/17 2:10 μ.μ.

    Όλοι οι πολιτικάντηδες στο αστικό κοινοβούλιο είναι κωλοτούμπες, απλά ο δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος έχει τα πρωτεία ως επαγγελματίας ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ στο ακροδεξιό τσίρκο της Χρυσής Αυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος21/2/17 8:37 μ.μ.

    Πάλι ρόμπα έγιγαν οι ακροδεξιοί εξυπνάκηδες του δηλωσία αστού κωλοτούμπα Μιχαλολιάκου. Μάλλον, το τραβάει ο οργανισμός τους το δημόσιο ξεφτίλισμα. Συνεχίστε να μας διασκεδάζετε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος22/2/17 2:11 μ.μ.

    Πιστεύω ότι ο ακροδεξιός φιλοσιωνιστής δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, συνεχίζει να γλύφει πατόκορφα τον σιωνιστή Τραμπ, γιατί είναι γνωστόν ότι η σατανική οικογένεια Ρότσιλντ έχει συνταχθεί με τον Τραμπ.
    Σπύρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος22/2/17 2:21 μ.μ.

    Μια ζωή η ακορδξιά ήταν προσκυνημένη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος22/2/17 4:26 μ.μ.

    Είτε άκρα αριστερά είτε άκρα δεξιά, όλοι είναι βουτηγμένα μέσα στα σκατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος23/2/17 12:27 μ.μ.

    Η ξενόδουλη πατριδοκάπηλη ακροδεξιά με πρωτοστάτη τον οσφυοκάμπτη δηλωσία πολιτικάντη Νίκο Μιχαλολιάκο, συνεχίζει να στηρίζει ξεδιάντροπα τον υπερσυστημικό αρχιμασόνο κεφαλαιοκράτη σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ.
    "Ο ΛΑΟΣ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΤΟΥΣ ΚΡΕΜΑ"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος24/2/17 2:11 μ.μ.

    Η αστική κοινοβουλευτική ακροδεξιά δεν έχει ηθικές αξίες, γι'αυτό γλύφει τον νέο αρχισιωνιστή πλανητάρχη Ντόναλντ Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος25/2/17 8:32 π.μ.

    Ο ακροδεξιούλης πολιτικάντης αχυράνθρωπος δηλωσίας Νίκος Μιχαλολιάκος, στηρίζει τον Ντόναλντ Τραμπ γιατί είναι επίσης αχυράνθρωπος, πλουτοκράτης και σιωνιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος26/2/17 6:32 μ.μ.

    Χρόνια Πολλά στον Βασιλιά Καρνάβαλο δηλωσία Νίκο Μιχαλολιάκο και στους ακροδεξιούς μασκαράδες της ΧΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος28/2/17 3:43 μ.μ.

    Η Χρυσή Αυγή, είναι το χολερικό άντρο του ακροδεξιού πλουτοκρατικού φιλοσιωνιστικού αστικού κοινοβουλευτισμού. Έτσι λοιπόν, εμπνέεται από τον φραγκάτο καπιταλιστή σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος1/3/17 1:11 μ.μ.

    Η ακροδεξιά Χρυσή Αυγή ΔΕΝ θα θεραπευτεί ποτέ από την ξενόδουλη εθνοπροδοτική αναπηρία της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος2/3/17 2:45 μ.μ.

    Η ακροδεξιά ξενόδουλη μακακία πάει σύννεφο κι έτσι στην Χρυσή Αυγή, το φιλοσιωνιστικό "ΤΡΑΜΠΑΡΙΣΜΑ" συνεχίζεται κανονικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος3/3/17 12:01 μ.μ.

    Συναγωνιστές δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι όλες οι Εβραϊκές κοινότητες των φανατικών Ορξόδοξων Ταλμουδιστών Σιωνιστών Εβραίων στις ΗΠΑ, ψήφισαν υπέρ του Ντόναλντ Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος6/3/17 12:43 μ.μ.

    Καραμπινάτη εθνοπροδοτική ξενοδουλεία το να υποστηρίζεται ο αρχικαπιταλιστής, αρχιμασόνος και αρχισιωνιστής Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος6/3/17 8:28 μ.μ.

    Δεν υπάρχει μεγαλύτερο ξεφτιλίκι για έναν Έλληνα από το να υποστηρίζει έναν Σιωνιστή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος7/3/17 1:15 μ.μ.

    Επιτέλους, με την υποστήριξη του σιωνιστή Τραμπ... ξεσκεπάστηκε τελείως ο ΒΡΩΜΙΚΟΣ πολιτικός ρόλος του ακροδεξιού δηλωσία αστού Νίκου Μιχαλολιάκου και της παρεούλας του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος7/3/17 9:55 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, το ξεβράκωμα που έφαγαν ο ακροδεξιός πολιτικάντης δηλωσίας αστός Νίκος Μιχαλολιάκος και η ηγεσία της Χρυσής Αυγής με την υποστήριξη του δισεκατομμυριούχου αρχισιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ ΔΕΝ ξανάγινε.
    ΜΚ ούτε που μπορείς να φανταστείς πόσο πολύ πονάνε τα κείμενα που γράφει ο συναγωνιστής Άρης Αρίων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος8/3/17 3:53 μ.μ.

    Μόνον ένας συνειδητός ανάλγητος εθνοπροδότης θα υποστήριζε έναν καπιταλιστή σιωνιστή σαν τον Τραμπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος9/3/17 1:12 μ.μ.

    Στην κοινοβουλευτική ακροδεξιά υπάρχουν οι περισσότεροι υποκριτές, ρουφιάνοι και εθνοπροδότες, γι'αυτό στηρίζουν Τραμπ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος12/3/17 4:26 μ.μ.

    Τα Θανατηφόρα Χτυπήματα Των Αμερικανικών Drone Αυξήθηκαν Κατά 432% Από Τότε Που Ο Σιωνιστής Ντόναλντ Τραμπ Ανέλαβε Καθήκοντα:
    https://derkameraddotcom.wordpress.com/2017/03/11/%CF%84%CE%B1-%CE%B8%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CE%B7%CF%86%CF%8C%CF%81%CE%B1-%CF%87%CF%84%CF%85%CF%80%CE%AE%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B1%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%BD/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος15/3/17 5:22 μ.μ.

    Σε αντίθεση με τον Σιωνιστή Μπαράκ Ομπάμα, Ο Λευκός Οίκος του ακραίου Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ Απαγορεύει συλλογή υπογραφών για Αίτημα που Εναντιώνεται στην Λευκή Γενοκτονία:
    https://derkameraddotcom.wordpress.com/2017/03/12/%CF%83%CE%B5-%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%83%CE%B9%CF%89%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%AE-%CE%BC%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%AC%CE%BA-%CE%BF%CE%BC%CF%80/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.