ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Άρης Αρίων: Έκκληση δημιουργίας Ενός Υγιούς Εθνικιστικού Κινήματος ... !


Ο «Μαύρος Κρίνος» έχει παρουσιάσει στο παρελθόν τα άρθρα, τις απόψεις, τις ραδιοφωνικές εκπομπές, καθώς και τις εκδόσεις που έχει επιμεληθεί ο Άρης Αρίων. Για όποιον θέλει να διαβάσει αναλυτικά τις εν λόγω αναρτήσεις μπορεί να πατήσει στον σύνδεσμο εδώ. Λόγω των ραγδαίων εξελίξεων στον «χώρο» λάβαμε το παρακάτω άρθρο το οποίο και προβάλλουμε σήμερα για το οποίο όμως τονίζουμε ότι διατηρούμε τις επιμέρους διαφωνίες μας.


Γράφει ο Άρης Αρίων

ΑΝΥΠΑΡΞΙΑ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Προϋπόθεση ύπαρξης ενός πραγματικού κινήματος είναι η μαζικότητα, δηλαδή, η δυνατότητα κινητοποίησης ανά πάσα στιγμή δεκάδων χιλιάδων ανθρώπων στο πεζοδρόμιο απολύτως αφοσιωμένων, άκρως αποφασισμένων και πανέτοιμων ανεπιφύλακτα να θυσιάσουν την προσωπική τους καλοπέραση και ησυχία, την εργασιακή τους ασφάλεια, την οικονομική τους ευημερία, την οικογενειακή τους γαλήνη ή ακόμα και την ίδια τη ζωή τους. 

ΑΙΤΙΑ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ

Δυστυχώς, κάτι τέτοιο ουδέποτε υπήρξε στον αυτοαποκαλούμενο "εθνικιστικό" χώρο και τούτο γιατί οι ηγηθέντες (αρχηγοί και προβεβλημένα στελέχη) των κυριοτέρων πολιτικών φορέων ήσαν αναξιόπιστοι, ανεπαρκείς, δειλοί, ψυχικά και πνευματικά ανισόρροποι, ανασφαλείς εγωιστές, ιδιοτελείς, καιροσκόποι, άπληστοι, ακροδεξιοί αστοί, οικογενειοκράτες, διεφθαρμένοι, παρακμιακοί, ανόητοι, μέλη μασονικών στοών ή και πράκτορες μυστικών υπηρεσιών.

ΘΕΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ: ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ΕΚΤΟΣ ΒΟΥΛΗΣ

Καταρχήν, θεωρώ ότι η μη-είσοδος της "Χρυσής Αυγής", αποτελεί θετική εξέλιξη, δεδομένου ότι το μόρφωμα της ΧΑ αποτελούσε (και συνεχίζει να αποτελεί...) μία διαρκή δυσφήμιση του αληθούς εθνικισμού με τους ανώριμους ανάλγητους λόγους της, την υποτακτική απραξία της, τα αήθη έργα της και την ειδεχθή πολιτική αλητεία της.

ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΝΕΟ ΚΑΙ "ΚΑΘΑΡΟ" ΦΟΡΕΑ

Η εκλογική κατάρρευση της "Χρυσής Αυγής" και η συνεχής απώλεια στελεχών, μελών και ψηφοφόρων της, έχει φέρει την ελπίδα σε πάρα πολλούς ότι θα δημιουργηθεί ένας νέος πραγματικά "καθαρός" εθνικιστικός φορέας στον οποίο θα συνενωθούν άπαντες οι ευρισκόμενοι εκτός ΧΑ.

ΑΝΕΦΙΚΤΗ Η ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΥ "ΧΩΡΟΥ"

Είναι πρακτικώς αδύνατον να γίνει πράξη η συνένωση των διαφόρων ομάδων, κομμάτων, σωματείων και προσωπικοτήτων του λεγόμενου εθνικιστικού χώρου, διότι υπάρχουν εξ αντικειμένου πολλές και ποικίλες διαφορές κεφαλαιώδους σημασίας. Όποιος πιστεύει στην ανέφικτη ένωση του "χώρου", είναι αιθεροβάμων και ματαιοπονεί.

ΠΡΩΤΙΣΤΟΣ ΣΤΟΧΟΣ: Η ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΞΕΝΗ ΚΑΤΟΧΗ

Από την ίδρυση του το νεοελληνικό κράτος, ουσιαστικά ήταν υπό κατοχή, προτεκτοράτο της Αγγλίας, μετέπειτα των ΗΠΑ, εσχάτως των ΗΠΑ και του Ισραήλ και κυρίως αποικία των Ρότσιλντ. Με μοναδική εξαίρεση την πεφωτισμένη διοίκηση της Ελλάδος από τον ελληνορθόδοξο εθνικό κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια.

Σήμερα πλέον - από το 2009 και εντεύθεν με την υπογραφή αντισυνταγματικών αντεθνικών και αντιλαϊκών δανειακών συμβάσεων και μνημονίων - η Ελλάς, ευρίσκεται όχι μόνον ουσιαστικά, αλλά και τυπικά υπό ξένη κατοχή, ενώ από αποικία μετετράπη σε ιδιωτική δουλοπαροικία εταιρικής ιδιοκτησίας. Κατόπιν τούτου, αποτελεί πρώτιστο καθήκον όλων όσων αγαπούν τον λαό και την πατρίδα, να αγωνισθούν ανιδιοτελώς για την απελευθέρωση της πατρίδας.

ΑΝΑΓΚΗ ΣΥΠΡΑΞΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ

Προς επίτευξη του ιερού σκοπού της ανάκτησης της χώρας μας, θα πρέπει να συμπράξουν σε πολιτική συνεργασία όλες οι εθνικιστικές δυνάμεις, έτσι ώστε να δημιουργηθεί ένας υγιής και αληθής εθνικιστικός φορέας που θα εδράζεται σε ηθικοπνευματικές αξίες και στην ανιδιοτέλεια.

ΝΕΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΑΠΟΜΙΜΗΣΗΣ ΤΗΣ "ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ" ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΑ ΣΕ ΑΠΟΤΥΧΙΑ

Η όποια δημιουργία δήθεν καθαρόαιμου "εθνικιστικού" κόμματος, από πρώην βουλευτές της "Χρυσής Αυγής", οι οποίοι υπήρξαν δηλωσίες, κομματικοί υποτακτικοί, μέλη της δουλοπρεπούς κλίκας Μιχαλολιάκου, θιασώτες αισχρούς πολιτικής αλητείας, βαθύτατης ακροδεξιάς νοοτροπίας που ανέχθηκαν απαράδεκτα φαινόμενα άκρατης οικογενειοκρατίας, οικονομικού καιροσκοπισμού και κομματικής αναξιοκρατικής σαπίλας, οι οποίοι εξυμνούν τον Ντόναλντ Τραμπ, εξυμνούν τους ρωσόφιλους κομμουνιστές αποσχιστές της ανατολικής Ουκρανίας, είναι ρωσόδουλοι, σατανιστές, εξυμνούν τον Αλεξάντερ Ντούγκιν που είναι Ιλλουμινάτι σατανιστής, πολιτιστικός μαρξιστής, πράκτορας της FSB..., όπου απόλαυσαν επί σειράν ετών βουλευτικές αποζημιώσεις, χρήματα από συμμετοχή σε κοινοβουλευτικές επιτροπές, άτοκα δάνεια, βουλευτικά αυτοκίνητα, φοροαπαλλαγές κλπ., θα αποτελέσει άλλο ένα θλιβερό κακέκτυπο, τρισάθλιας απομίμηση της εκφυλισμένης ακροδεξιάς "Χρυσής Αυγής".

Είναι αδύνατον να κτίσεις ισχυρές βάσεις για ένα νέο υγιές εθνικιστικό κίνημα, χρησιμοποιώντας σαθρά υλικά κατεδάφισης. Τα ισχυρά θεμέλια, θα εγγυηθούν το μέλλον και την διαχρονική επιτυχία του κινήματος.

Τέλος, είναι επιτακτική ανάγκη να επέλθει κάθαρση "των κόπρων του Αυγείου" που έχουν το  απύθμενο θράσος να καπηλεύονται ανενόχλητοι - οι κόπροι του δήθεν εθνικιστικού "χώρου" - τις ιερές έννοιες: Ορθοδοξία, Έθνος, Φυλή, Πατρίδα...

ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑ ΥΓΙΕΣ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΌ ΚΙΝΗΜΑ

Ένα μελλοντικό υγιές εθνικιστικό κίνημα, θα πρέπει να έχει έναν αρχηγό, ο οποίος:

1. Θα πρέπει να είναι ελληνορθόδοξος στο θρήσκευμα, όχι τύποις αλλά θα πρέπει να έχει τον Χριστό μέσα του.

 2. Θα πρέπει επίσης να είναι: ιδεαλιστής, ανιδιοτελής, έντιμος, εργατικός, θαρραλέος και να διακατέχεται από πνεύμα αγάπης, ταπεινότητας, ανδρείας, αυταπάρνησης και αυτοθυσίας.

3. Θα πρέπει καταστατικά να τελεί υπό αέναη επιτροπεία (θα υπόκειται στον άμεσο έλεγχο ολιγομελούς αυτόνομης επιτροπής ακραιφνούς εθνικιστικής ιδεολογίας), έτσι όπου να υπάρχει άμεση αντικατάστασή του σε περίπτωση που εκτροχιαστεί ηθικοπνευματικά, ιδεολογικά ή πολιτικά.

4. Θα πρέπει να έχει μηδενική δικαιοδοσία επί των οικονομικών του κόμματος, καθώς επίσης δεν θα πρέπει να αμείβεται από τον κομματικό μηχανισμό ή να έχει στην ιδιοκτησία του το κομματικό βιβλιοπωλείο, τα κομματικά έντυπα της οργάνωσης ή την επίσημη σφραγίδα του κόμματος...

5. Δεν θα διορίζονται συγγενείς του προέδρου του κινήματος σε ανώτατα ή ανώτερα κομματικά όργανα ή στο ελληνικό δημόσιο κατ' επιλογήν του κόμματος - είτε εξ αίματος είτε εξ αγχιστείας - μέχρι και τρίτου βαθμού συγγενείας.

[Εάν εφαρμοσθούν οι 5 ανωτέρω προϋποθέσεις δεν θα υπάρξουν ξανά πολιτικάντικα παρασιτικά αστικά φαινόμενα τύπου "Ν. Γ. Μιχαλολιάκου".]

Η βασική ιδεολογική πλατφόρμα του κόμματος:

1. Ελληνορθοδοξία.

2. Ριζοσπαστισμός: αποκοπή από όλες τις μοχθηρές σιωνιστικές ρίζες του παρελθόντος: μίσος, "όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εχθρός μας", "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα", η συκοφαντία, η βία, το μίσος, η μνησικακία, η αλαζονεία, ο εγωισμός, η ψευδολογία, ο υλισμός, ο ευδαιμονισμός, ο κοσμοπολιτισμός...

3. Εθνικισμός, ο οποίος θα απορρέει από την πλουσιότατη μακραίωνη εμπειρία της ελληνικής ιστορίας: του αρχαίοι ελληνικού κόσμου, του Βυζαντίου, της περιόδου της τουρκοκρατίας και της εθνεγερσίας του 1821.

4. Πρότυπα του κινήματος, θα πρέπει να είναι οι Ήρωες, οι εθνομάρτυρες, οι ιερομάρτυρες, καθώς και όλοι οι Άγιοι Πατέρες της Ορθοδόξου Εκκλησίας.

5. Εθνοκρατισμός, πίστη στο Έθνος-Κράτος ενάντια στην καταστροφική ισοπέδωση της παγκοσμιοποίησης. Η Ελλάς, προκειμένου να διασφαλίσει την εθνική της ακεραιότητα, θα πρέπει να αποκτήσει στο μέγιστο δυνατόν φυλετική, θρησκευτική, γλωσσική και παραδοσιοκρατική ομοιογένεια.

6. Κοινοτισμός, ο οποίος θα βασίζεται στην ελληνική παράδοση την κοινοβιακή-ασκητική, καθώς και από την πλούσια εμπειρία της φιλανθρωπικής αλληλεγγύης που αναπτύχθηκε μέσα από το σύστημα και το πνεύμα κοινοτισμού στο Βυζάντιο και στην χρονική περίοδο της Οθωμανικής κατοχής.

7. Στο κίνημα δεν θα πρέπει να υπάρχουν αποκλεισμοί/face control σε συναγωνιστές και συντρόφους που έχουν διαφορετικές ιδεολογικές προσεγγίσεις πχ. εθνοαναρχιστές, εθνομπολσεβίκους, εθνικοσοσιαλιστές, φασίστες, παραδοσιοκράτες, αυτόνομους εθνικιστές κλπ., εφόσον έχουν σεβασμό στις γενικές αρχές του κινήματος. Το ίδιο θα πρέπει να ισχύει για συναγωνιστές που ασπάζονται άλλα θρησκευτικά δόγματα, εφόσον δεν διατυπώνουν ανοικτά αντιχριστιανικές γνώμες ή δεν επιχειρούν θρησκευτικό προσηλυτισμό.

ΩΡΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ...

Η Ελλάς, ευρίσκεται κυριολεκτικά ενώπιον ακρωτηριασμού, διαμελισμού και νέων εθνικών συμφορών, παράλληλα η αναίμακτη γενοκτονία κατά των Ελλήνων συνεχίζεται με επιταχυνόμενους ρυθμούς, ενώ η οικονομία τελεί υπό κατάρρευση, η περιουσία του ελληνικού δημοσίου και η ιδιωτική περιουσία των Ελλήνων ξεπουλιέται στους ξένους δανειστές, οικονομικούς κερδοσκόπους και στα ξένα συμφέροντα..., γι' αυτό, σήμερα είναι ώρα ευθύνης για όλους μας.

Δεν υπάρχει πλέον ουδεμία πολυτέλεια για ατέρμονες συζητήσεις και φιλοσοφικές ενατενήσεις, ήλθε η ώρα για πράξεις και δράση.

Όσοι λοιπόν, ενδιαφέρονται και αγαπούν την πατρίδα, τον λαό και την ελευθερία (εθνικιστικές οργανώσεις, πατριωτικά σωματεία, ομάδες αυτόνομων εθνικιστών, εθνικιστικά αθλητικά σωματεία, διαχειριστές εθνικιστικών και πατριωτικών ιστοσελίδων και μπλογκς, εθνικιστές, εθνικοσοσιαλιστές κλπ.), ας συνταχθούν - με βάσει τα προαναφερθέντα - σε έναν κοινό αγώνα για την απελευθέρωση της πατρίδας μας. Κάθε περαιτέρω ολιγωρία, φέρνει την Ελλάδα πλησιέστερα προς την απόλυτη καταστροφή.

Ευκαιρία, να ξεκαθαρίσει "η ήρα από το στάρι" στον "χώρο" και να εξακριβωθεί επιτέλους έμπρακτα ποιος αγαπά πραγματικά την Ελλάδα και ποιος είναι απλώς άλλος ένας δόλιος συστημικός πολιτικός λακές.

Λοιπόν, εμπρός για την ανάκτηση της πατρίδας μας!

123 σχόλια:

  1. Ανώνυμος31/8/19 2:03 μ.μ.

    Συναγωνιστή Άρη, συγχαρητήρια για τις θέσεις σου και την πρότασή σου.
    Γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος31/8/19 2:31 μ.μ.

    ΚΩΣΤΑΣ - Συμφωνώ με τα όσα αναφέρεις συναγωνιστή, αλλά το πιο πιθανό είναι να μην εισακουσθείς, αφού υπάρχει πάρα πολύ μεγάλη διάβρωση και ηθική σαπίλα στον εθνικιστικό χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/8/19 7:27 μ.μ.

    Αν και κινούμαι στον χώρο του παγανισμού..., σύντροφε Άρη έχεις απόλυτο δίκιο και προσυπογράφω τις απόψεις σου. Δ. Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/8/19 11:21 μ.μ.

    Σύντροφε Άρη Αρίωνα, συμφωνώ απολύτως μαζί σου. (Νίκος, Αυτόνομος Εθνικιστής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος1/9/19 1:15 π.μ.

    Μαύρε Κρίνε, μην αναπαράγεις τις εξτρεμιστικές θέσεις του Άρη Αρίωνος. Ο άνθρωπος κυριολεκτικά είναι εκτός εποχής, δεν μπορεί να συμβιβαστεί με την ιδεά ότι σήμερα τα πάντα τα κινεί το μπαγιόκο, ο μπεζαχτάς, το χρήμα...
    Καλύτερα να είμαστε πραγματιστές και απλά να διαχειριστούμε τα πράγματα όπως είναι στον εθνικιστικό και πατριωτικό χώρο.
    Β. Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/9/19 3:07 μ.μ.

      Αυτός ο ραγιαδισμός των δήθεν "πραγματιστών" έχει εκφυλίσει τον εθνικιστικό και πατριωτικό "χώρο" και επιπλέον έχει φέρει την καταστροφή στηην Ελλάδα και στον Ελληνισμό. Είχε δίκιο ο Κολοκοτρώνης με το πρόσταγμά του "φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους"... (Ανένταχτος Ε/Σ)

      Διαγραφή
  6. Την ορθοδοξία τι την θέλετε; Η οποία είναι καθαρά διεθνιστική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/9/19 12:37 μ.μ.

      Ο Άρης Αρίων ανεφέρθη ευκρινώς εις την Ελληνορθοδοξία και ουχί εις τον νεοταξικόν διεθνιστικόν Οικουμενισμό όστις εκπορεύεται εκ του Οικουμενικού Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως. - ΗΦΑΙΣΤΟΣ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/9/19 1:47 μ.μ.

      Χίλιες φορές, καλύτερα χριστιανισμός από ισλάμ ή αθεϊστικό μαρξισμό. (Μαρία)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/9/19 11:20 μ.μ.

      Πέτρος -
      Σε μια χώρα που η πλειοψηφία των κατοίκων είναι χριστιανοί, όπου οι Σιωνιστικές κυβερνήσεις κατοχής την αποχριστιανίζουν και την εξισλαμίζουν συστηματικά, όπου η διαβρωθείσα ιεραρχία της Εκκλησίας προωθεί την Πανθρησκεία του οικουμενισμού, ο Άρης Αρίων πράττει άριστα που επικεντρώνεται στην Ελληνορθοδοξία

      Διαγραφή
    4. Δεν λέω να αποκλείστουν οι χριστιανοί διότι δεν μπορεί ένα κίνημα τα προχωρήσει μόνον με Εθνικούς. Απλά η θρησκεία δεν πρέπει να έχει θέση στην πολιτική. Ακόμα και η δήθεν ελληνορθοδοξία είναι διεθνιστική σαμπώς δεν βαπτίζονται αλλόφυλοι;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/9/19 9:35 μ.μ.

      Η άποψις η οποία διατυπούται εκ μέρους σου είναι λίαν εξαπλουστευμένη - δεν είναι διόλου τυχαίον ότι συνταυτίζεται με την προπαγάνδα των ΜΜΕ περί μη αναμείξεως της θρησκείας εις τα "κοινά" - και ελοχεύει πλείστους μέγιστους κινδύνους δια την εθνικήν ασφάλειαν της πατρίδος μας.
      Θα πρέπει να γίνη καταληπτόν, ότι το ομόθρησκον είναι ένα εκ των θεμελιωδών ΕΝΩΤΙΚΩΝ συστατικόν διά το συμπαγές ενός έθνους. Παραδείγματα διαμελισμού κρατών λόγω θρηκευτικών διαφορών είχαμε εις την χερσόνησον του Αίμου με την Βοσνίαν Ερζεγοβίνην... και εις την Ινδικήν χερσόνησον με τον διαμελισμό της Ινδίας εις Πακιστάν, Ινδία και Μπαγκλαντές.
      Κάθε θρησκεία και κάθε πολιτική ιδεολογία, δύναται να υιοθετηθεί από αλλόφυλους. Επί παραδείγματι, υπάρχουν μαύροι, μογγόλοι, άραβες, λατινοαμερικανοί, ινδοί, ιάπωνες κλπ οι οποίοι είναι Εθνικοσοσιαλιστές, αυτό ΔΕΝ σημαίνει αυτομάτως ότι ο Ε/Σ είναι διεθνιστικός - το ίδιο ισχύει και διά την Ελληνορθοδοξία.
      Η Ελληνορθοδοξία έχει ταυτιστεί με την εθνική ταυτότητα της Ελλάδος και ιδιαιτέρως σήμερα χρειαζόμαστε παραδείγματα Ελληνορθοδόξων ηγετών, όπως εκείνα του Ιωάννου Καποδίστρια, του Νικηταρά, του Καραϊσκάκη, του Μακρυγιάννη, του Ανδρούτσου κλπ., προκειμένου να απελευθερωθεί η πατρίς.
      Τουτέστιν, ο Άρης Αρίων έχει απόλυτο δίκιο και λίαν ακριβή πολιτικήν διορατικήν οξύτητα. - ΗΦΑΙΣΤΟΣ

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος1/9/19 12:36 μ.μ.

    Συναγωνιστή Άρη, σε θαυμάζω που παραμένεις ασυμβίβαστος μέχρι το κόκκαλο. Είσαι ο "Ίων Δραγούμης " στον εθνικιστικό χώρο των καιρών μας.
    Πρόσεχε, γιατί οι θέσεις και προτάσεις σου ενοχλούν κάποιους πάρα πολύ.... Σ.Γ. (πρώην Χρυσαυγίτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος1/9/19 5:56 μ.μ.

    Ευτυχώς που δραστηριοποιήθηκε ξανά ο Μαύρος Κρίνος, έτσι μπορούμε να διαβάζουμε καινοτόμες και ελπιδοφόρς θέσεις που αν εφαρμοσθούν θα αλλάξει ολοκληρωτικά και ουσιαστικά θα αναζωογονηθεί ο χώρος.
    Γιώργος Κυριακόπουλος, Αθήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1/9/19 10:40 μ.μ.

    "ΑΓΗΣΙΛΑΟΣ":
    Συμφωνώ και επαυξάνω με τις διαπιστώσεις, σκέψεις, θέσεις και προτάσεις του Άρη Αρίωνος.
    Συναγωνιστή Άρη, διάβασα με προσοχή το άρθρο σου το οποίο με εντυπωσίασε θετικά.
    Πράγματι στον εθνικιστικό χώρο ΠΟΤΕ δεν υπήρξε κίνημα και αυτό σίγουρα δεν είναι τυχαίο... Οι βάσεις που εκθέτεις για ένα μελλοντικό υγιές εθνικιστικό κίνημα, με βρίσκουν σύμφωνο 100%.
    Τέλος, έχω μια μικρή απορία εκεί που αναφέρεις ότι "η αναίμακτη γενοκτονία κατά των Ελλήνων συνεχίζεται ", αναφέρεσαι στην λαθρομετανάστευση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/9/19 11:07 μ.μ.

    Συγχαρητήρια στον ΜΚ για τη δημοσίευση αυτού του εξαιρετικού άρθρου. Επιτέλους, πρέπει να βγουν μπροστά στον "χώρο" πραγματικοί ανιδιοτελείς ιδεολόγοι και ιδεαλιστές με ήθος και όχι αλήτες, χαφιέδες, λαμόγια και κομπλεξικοί αρχομανείς. Ι.Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2/9/19 12:10 μ.μ.

    Συναγωνιστή Άρη, ευτυχώς που υπάρχουν φωνές σαν τη δική σου, είσαι μια ηλιαχτίδα ελπίδας μέσα στον ζόφο που επικρατεί στον χώρο.
    Γ. Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος2/9/19 1:03 μ.μ.

    Αν και σε ορισμένα σημεία του άρθρου προσωπικά διαφωνώ κάθετα,δεν μπορώ να μην εκφράσω τον σεβασμό μου για τον Άρη.Συνεχίστε έτσι αδέρφια!
    -Κώστας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/9/19 1:16 μ.μ.

    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
    Συναγωνιστή Αγησίλαε, η αναίμακτη γενοκτονία εναντίον των Ελλήνων, πραγματοποιείται σκοπίμως και με πολλαπλούς τρόπους - πρωτίστως με την μαζική λαθρομετανάστευση, την αθρόα μετανάστευση των νέων σε χώρες του εξωτερικού, τις εκτρώσεις και τις αυτοκτονίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος2/9/19 2:10 μ.μ.

    Παραγέμισε ο "εθνικιστικός" χώρος με τα βρωμερά πολιτικά κόπρανα Μιχαλολιάκου και λοιπών γνωστών "αρχηγών" οργανώσεων του παρελθόντος (4η Αυγούστου, ΕΝΕΚ, Ελληνικό Μέτωπο) και φυσικά δεν πρόκειται να γίνει τίποτα το ουσιώδες και καθαρό αν δεν εφαρμοσθούν "κατά γράμμα" οι ρηξικέλευθες προτάσεις που εξέθεσε ο εξέχων σύντροφος Άρης Αρίων. Λευτέρης (Περιστέρι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος2/9/19 4:24 μ.μ.

    ΜΚ κουράστηκα εδώ και χρόνια να διαβάζω και να ακούω απογοητευμένος τα ίδια και τα ίδια...
    Ο συναγωνιστής Άρης Αρίων είναι ο μοναδικός στον χώρο που γράφει και προτάσει κάτι εντελώς διαφορετικό - ασχέτως του αν κάποιος συμφωνεί πλήρως ή διαφωνεί σε κάποιες θέσεις του - που εκθέτει όχι μόνον επαναστατικές ριζοσπαστικές θέσεις, αλλά κυρίως πρακτικές προτάσεις για τη δημιουργία ενός αληθινά υγιούς εθνικιστικού κινήματος.
    Νίκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος2/9/19 10:26 μ.μ.

    Οι κάθε λογής πολιτικοί απατεώνες του εθνικιστικού χώρου είναι μόνο κούφια λόγια. Για να δούμε τώρα που ο σύντροφος Άρης Αρίων κατέθεσε δημοσίως συγκεκριμένη πολιτική πρόταση, υπάρχει κάποιος "καθαρός" στον εθνικιστικό και πατριωτικό χώρο που θα ανταποκριθεί θετικά;
    Γιώργος από Πειραιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος2/9/19 11:19 μ.μ.

    Εύγε συναγωνιστή Άρη Αρίωνα για τις απόψεις και την έκκλησή σου. Γ. Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος3/9/19 9:03 π.μ.

    Δεδομένου ότι οι περισσότεροι "αρχηγοί" του χώρου θέλουν να κάνουν την "αρπαγχτή" (κονόμα) και είναι αρχηγο-εξουσιομανείς, εγώ Μαύρε Κρίνε προτείνω να συνεργαστείς με τον Άρη Αρίωνα ή τουλάχιστον να προσπαθήσεις μήπως τον πείσεις να βγει μπροστά σε μια "κίνηση" για να φτιαχτεί κάτι υγιές. Διαφορετικά δεν βλέπω κανένα φως.
    Νίκος (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος3/9/19 11:59 π.μ.

    [Θησεύς] Πάντα εύστοχος και με πρωτότυπες αποτελεσματικές προτάσεις ο παλαίμαχος ιδεολόγος συναγωνιστής Άρης Αρίων. Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φασκει και αντιφασκει ο Αριων. Εθνικιστικο Ελληνικο κινημα χωρις σιωνιστικες ριζες αλλα ελληνορθοδοξο...ελεος. Ελληνικος εθνικισμος οσο υπαρχουν δουλοι του θεου δεν θα υπαρξει. Θα ειναι μια ζωη κακομυριασμενοι ακροδεξιουληδες που θα κοιτουν την βολεψη τους. Και να περναν καλα. Οσο για τα σχολια...πρωτα συντροφοι βαλτε το πραγματικο ονοματακι σας και μετα δηλωστε αγωνιστες, εθνικιστες κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/9/19 4:21 μ.μ.

      Προφανώς, είσαι χαφιές της ασφάλειας για να ζητάς "ονοματάκια" από τους εθνικιστές... Λοιπόν, το όνομά μου είναι: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ, ικανοποιήθηκες τώρα κύριε "Unknown" δοσίλογε;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/9/19 6:41 μ.μ.

      Ρε κακομοίρη ακροδεξιούλη αντι-ορθόδοξε ραγιά, οι αγωνιστές της εθνεγερσίας του 1821 τί θρήσκευμα είχαν; Έχεις την ψευδαίσθηση ότι οι Έλληνες θα είχαν εξεγερθεί αν είχαν εξισλαμιστεί και είχαν γίνει όλοι τους Οθωμανοί; (Μάρκος, Εθνικιστής)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος6/9/19 12:04 π.μ.

      Χίλιες φορές καλύτερα να είμαι "δούλος του Θεού", παρά δούλος των παθών, δούλος του Συστήματος, δούλος των ανθρώπων ή δούλος του κάθε Μιχαλολιάκου. (Μαρία)

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/9/19 1:05 μ.μ.

      (Νηρεύς)
      Στα "Πρωτόκολλα των Σοφών της Σιών", διαβάζουμε το μίσος και την εχθρότητα που έχουν οι σιωνιστές εναντίον του χριστιανισμού.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος3/9/19 4:39 μ.μ.

    Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία. Ευτυχώς που ο σύντροφος Άρης Αρίων μας ανοίγει νέους ιδεολογικούς ορίζοντες και θέτει τις αναγκαίες προϋποθέσεις για ένα πραγματικά υγιές κίνημα που θα έχει στέρεα ισχυρά θεμέλια.
    Θ.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος4/9/19 1:50 π.μ.

    Μαύρε Κρίνε συμφωνώ πλήρως με την έκκληση, καθώς επίσης και με όσα αναφέρει στο άρθρο του ο άξιος συναγωνιστής Άρης Αρίων. Κανείς από εμάς (που στο παρελθόν υπήρξαμε μέλη της ΧΑ) δεν θέλει να είναι στο "ίδιο έργο θεατής", σε καμμία περίπτωση δεν θέλει να ξαναζήσει σιχαμερά παρακμιακά ακροδεξιά φαινόμενα όπως αυτό του δηλωσία Νίκου Μιχαλολιάκου. Μ. Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος4/9/19 10:46 π.μ.

    Ο τόπος και ο εθνικιστικός "χώρος" χρειάζεται φωνές σαν του Άρη Αρίωνος.
    ΜΚ ανέβασε κι άλλα άρθρα του συναγωνιστή Άρη.
    Παναγιώτης Αδαμαντόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος4/9/19 12:23 μ.μ.

    ΜΚ αν ο "εθνικιστικός" χώρες δεν ξεβρωμίσει, τότε θα συνεχίσει να κυριαρχείται από ακροδεξιούς αστούς, δηλωσίες, ρουφιάνους, άθλιους εμποράκηδες και εμετικούς συμφεροντολόγους, απατεώνες κλπ. Γι'αυτό, πρέπει να γίνει κάτι από την αρχή που να είναι ΥΓΙΕΣ. Κων/νος, Λάρισα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος4/9/19 4:33 μ.μ.

    Ο Άρης Αρίων με το άρθρο του βάζει τα πράγματα στη θέση τους...
    Ηλίας Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος4/9/19 6:25 μ.μ.

    Μπράβο Μαύρε Κρίνε, είσαι ο μοναδικός που "ανεβάζεις" στο μπλογκ σου τέτοια σημαντικά ανατρεπτικά άρθρα. (Κ.Α. / Πειραιάς)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ορθοδοξία; Μόνο ένα καταργηθούν από τα νερά τους βιβλία οι ύβρεις εναντίων των Ελλήνων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος5/9/19 1:42 μ.μ.

    Οι αριστεροί είναι πολύ πιο ειλικρινείς από την ακροδεξιά..., γιατί δηλώνουν δημόσια διεθνιστές και απάτριδες - δεν το κρύβουν, ενώ οι δήθεν "εθνικιστές" ακροδεξιούληδες ιθύνοντες του εθνικιστικού/πατριωτικού "χώρου" είναι πατριδοκάπηλοι (ενίοτε και χριστοκάπηλοι) υποκριτές που τους ενδιαφέρει μόνο το προσωπικό τους συμφέρον, το χρήμα και το αρχηγιλίκι.
    Ωστόσο, το χειρότερο απ' όλα είναι ότι ο "χώρος" συνήθισε στην ασύληπτη ηθική σήψη, στην πνευματική διαστροφή και στην πολιτική βρώμα κι έτσι, ανέχεται με απίστευτη δουλοπρέπεια αυτή την νοσηρή κατάσταση.
    Παράδοξο κι όμως αληθινό: υπάρχουν ακόμα υγιείς αγωνιστές ιδεολόγοι ιδεαλιστές στον "χώρο" όπως ο συναγωνιστής Άρης Αρίων. Άρα, υπάρχει για το μέλλον ΕΛΠΙΔΑ!
    Β.Ρ. (Θεσσαλονίκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/9/19 7:40 μ.μ.

    Καταπληκτικό άρθρο. Συγχαρητήρια συναγωνιστή Άρη, κατάφερες για άλλη μια φορά να ταράξεις τα θολά νερά του βαλτωμένου "εθνικιστικού" χώρου.
    Εύχομαι να αφυπνιστούν πνεύματα και συνειδήσεις...
    Ιάσων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος6/9/19 10:40 μ.μ.

    Ήταν επιβεβλημένο να γραφτεί ένα τέτοιο άρθρο, έτσι ώστε το κάθε πολιτικάντικο λαμόγιο και κατεργαράκος του "χώρου" να σιωπήσει μπροστά στα καίρια ερωτήματα και να φανεί περίτρανα η ηθική γύμνια του... Συναγωνιστή Άρη, πολλά μπράβο!
    Τώρα, εκείνο που χρειαζόμαστε είναι κάποιος ανιδιοτελής εθνικιστής να βγει μπροστά και να δημιουργήσει κάτι που να είναι απόλυτα υγιές. Τέλος πάντων, ΜΚ δεν ξέωρ αν αυτό θα είναι ένα πολιτικό σωματείο, ομάδα, έντυπο ή κάτι άλλο. Ποιά είναι η γνώμη του ΜΑΥΡΟΥ ΚΡΙΝΟΥ, πάνω σε αυτό το σοβαρό ζήτημα; ΚΩΣΤΗΣ (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος7/9/19 12:20 μ.μ.

    Κρύφτηκαν οι ακροδεξιοί αρουραίοι του "χώρου" και ούτε μια κουβέντα για την ταμπακιέρα. Ασφαλώς, είναι "πολλά τα λεφτά Άρη" για να συμφωνήσουν μαζί σου!
    Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος7/9/19 10:19 μ.μ.

    Μπράβο, εντυπωσιακό και ανατρεπτικό άρθρο! Συναγωνιστή Άρη, συνέχισε να γράφεις, μήπως και στο μέλλον γίνει "κάθαρση" στον εθνικιστικό χώρο.
    Υ.Γ. Μαύρε Κρίνε, έκανες πολύ καλά που ξανάρχισες τις αναρτήσεις στο μπλογκ σου. (Θανάσης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος8/9/19 7:20 μ.μ.

    Κάποιοι γνωστοί συμφεροντολόγοι εμποράκηδες που κατηγορούν και λασπολογούν τους πάντες και τα πάντα, ενοχλήθηκαν (όπως ήταν αναμενόμενο...) πάρα πολύ με τη δημοσίευση του εν λόγω άρθρου. Λοιπόν, θα τους πρότεινα την επόμενη φορά που θα κατηγορήσουν τον ΜΚ ή οποιονδήποτε άλλον, πρώτα να κοιτάξουν τον εαυτό τους στον καθρέφτη για να δουν την άπειρη ξεφτίλα τους. -- Βλάσης --

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος9/9/19 8:34 π.μ.

    Σημαντικότατο άρθρο που λειτουργεί ως "αντίδοτο" στην ηθικοπνευματική δηλητηρίαση και σήψη που επικυριαρχεί του "εθνικιστικού" χώρου. Ι. Νικολόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος9/9/19 8:17 μ.μ.

    Όλοι όσοι περάσαμε μέσα από την ΧΑ είμαστε αηδιασμένοι από την ακροδεξιά οικογενειοκρατική ιδιοτελή πολιτική του ακροδεξιούλη δηλωσία Μιχαλολιάκου και της στενής υπατακτικής κλίκας του.
    Ο συναγωνιστής Άρης Αρίων έγραψε το υπέροχο άρθρο του την καλύτερη χρονική στιγμή, γιατί τώρα η ΧΑ προσπαθεί να ετοιμάσει ένα νέο προσωπείο για τους ψηφοφόρους-κορόϊδα.... ενώ παράλληλα διάφορα συντρίμια από την καταρρέουσα Χρυσή Αυγή και διάφοροι αποτυχημένοι εκτός ΧΑ ακροδεξιοί, όψιμοι και παλαιότεροι συστημικοί "εθνικιστές" επιχειρούν να φτιάξουν μια νέα "κάβα" για το Σύστημα.
    Αν δεν γίνουν πράξη αυτά που προτείνει ο Άρης Αρίων ΔΕΝ θα δούμε ένα υγιές πραγματικό εθνικιστικό κίνημα. Συνεπώς, δεν πρέπει να τσιμπήσουμε τα συστημικά δολώματα, γιατί θα πέσουμε ξανά θύματα παρεμφερών εκφυλισμένων καταστάσεων και το "δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού"...
    ΠΑΡΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος10/9/19 6:56 μ.μ.

    Καταρχήν, μπράβο σύντροφε Άρη για το εκπληκτικό άρθρο σου.
    Οι επόμενες εθνικές εκλογές, αν δεν αλλάξει η κείμενη νομοθεσία, θα γίνουν με την ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ... γι'αυτό όλοι οι πολιτικοί απατεώνες και ρουφιάνοι του πατριωτικού "χώρου" και όχι μόνο, είναι σε πλήρη κινητοποίηση ώστε στο μέλλον να πρωτομπούν ή να ξαναμπούν στη βουλή.
    Δυστυχώς, θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε παλιές και νέες ρεζέρβες του συστήματος και συνεχείς γελοιοποιήσεις και απογοητεύσεις στον "εθνικιστικό" χ΄ρο.
    Το κρίσιμο ερώτημα Μαύρε Κρίνε είναι, εμείς τί κάνουμε, Ανδρέας Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος11/9/19 10:21 μ.μ.

    ΜΚ, μπράβο για την ανάρτηση...
    Ο πατριωτικός-εθνικιστικός χώρος είναι σαπισμένος και δηλητηριασμένος μέχρι το μεδούλι και για να δεχτεί τις ρωμαλέες επαναστατικές θέσεις του συναγωνιστή Άρη, θα χρειαστεί πάρα πολλή δουλειά και δυστυχώς πάρα πολύς χρόνος. - Στέλιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος12/9/19 5:04 μ.μ.

    έχετε διαβάσει "τα ημερολόγια Τέρνερ" ή
    την "Σιδερένια Φτέρνα" ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος12/9/19 9:12 μ.μ.

    Στην ηγεσία της Χρυσής Αυγής επικρατεί κυριολεκτικά ο απόλυτος τραγέλαφος, άλλοι συνεχίζουν να κλαψουρίζουν για την κακή τους μοίρα και την μεγάλη πολιτική ήττα, ενώ άλλοι πανηγυρίζουν για την μαζική εισβολή λαθρομεταναστών στην χώρα γιατί θα τους αποφέρει μελλοντικά νέα ψηφαλάκια! Ο χοντρός, έχει τρομερές ψυχολογικές αυξομειώσεις, έτσι τον βλέπεις να κλαίει, να βρίζει τους πάντες ή να πανηγυρίζει μαζί την κλίκα του μόλις βλέπει νέες αποβάσεις λαθρομεταναστών στα νησιά του Αιγαίου.
    Και όπως ήταν αναμενόμενο, απίστευτη δουλοπρέπεια από τα απομείναντα μέλη της καταρρέουσας ΧΑ, όπου κανείς δεν τολμά όχι να αμφισβητήσει την αργχηγία του ακροδεξιούλη δηλωσία οκονομισάριου Μιχαλολιάκου αλλά ούτε κάν την αυτοκαταστροφική ακροδεξιά πολιτική του. ΞΕΦΤΙΛΑ...
    Χρήστος (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Ανώνυμος12/9/19 11:45 μ.μ.

    Συναγωνιστή Άρη, διάβασα ότι οι Εβραίοι ελέγχουν όλα τα εθνικιστικά κόμματα. Αν υποθέσουμε ότι αυτό είναι αλήθεια, γιατί το κάνουν; Βασίλης Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/9/19 1:16 μ.μ.

      ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
      Αγαπητέ Συναγωνιστή Βασίλη, την απάντηση την έχει δώσει ο Εβραίος κομμουνιστής Βλαντιμίρ Λένιν: "ο καλύτερος τρόπος ελέγχου της αντιπολίτευσης, είναι να ηγούμαστε αυτής εμείς οι ίδιοι".

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/9/19 8:48 μ.μ.

      Συναγωνιστή Άρη σε ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου. Υπάρχει περίπτωση οι Εβραίοι να ιδρύσουν και να ελέγχουν ακόμα και Εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα; Αν ναι, έχεις υπόψη σου κάποιο χαραχτηριστικό παράδειγμα; Βασ. Γ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/9/19 12:40 π.μ.

      ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
      Συναγωνιστή Βασίλη, κάτι τέτοιο δεν είναι διόλου καινούργιο.
      Η πλέον χαρακτηριστική περίπτωση ήταν στη δεκαετία του 70', όπου ο Εβραίος Frank Collin (το πραγματικό του όνομα ήταν Cohn), ίδρυσε το "National Socialist Party of America" (NSPA), το οποίο έγινε ένα από τα μεγαλύτερα "Εθνικοσοσιαλιστικά" κόμματα εκείνου του καιρού. Ηγήθηκε κανονικά του εν λόγω "Ε/Σ" κόμματος με πολιτικές δραστηριότητες και πορείες στο Σικάγο έως ότου αποκαλύφθηκε ο δόλιος ρόλος του με την κορύφωση της υπόθεσης Skokie. [Υπάρχουν σχετικά στοιχεία στο διαδίκτυο.]

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος13/9/19 1:22 μ.μ.

    Κρίμα που σπανίζουν ιδεολόγοι συναγωνιστές στον εθνικιστικό χώρο σαν το Άρη Αρίωνα. [Γ.Γ.]

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος13/9/19 11:41 μ.μ.

    Οι αληθινοί ιδεολόγοι αγωνιστές θα παραβλέψουν τους πολιτικούς απατεώνες και τους ρουφιάνους του "χώρου", συνεχίζοντας την μάχη ενάντια στο σύστημα για την τελική νίκη του εθνικισμού και την απελευθέρωση της Ελλάδος σαν μοναχικοί λύκοι, αφού ανατρεπτικές εισηγήσεις σαν του συναγωνιστή Άρη κατά πάσα πιθανότητα δεν θα γίνουν αποδεκτές λόγω ανυπαρξίας ήθους, αξιοπρέπειας και ανιδιοτέλειας!
    Ευπατρίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος14/9/19 4:26 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε μπράβο, συνέχισε να αναβάζεις κείμενα του συναγωνιστή Άρη. Παρμενίων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος15/9/19 11:29 μ.μ.

    Τα λαμόγια του εθνικιστικού "χώρου", παραμένουν αμετανόητα και οι χρήσιμοι ηλήθιοι που τους ακολουθούν παραμένουν φυτά και ζόμπυ. Δ. Β.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος16/9/19 2:08 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, μπράβο που δημοσίευσες αυτό το άρθρο του Άρη Αρίωνα και μάλιστα την πιο κατάλληλη στιγμή. Προχθές είχα μια συζήτηση με συναγωνιστές και διαπίστωσα ότι έχει επηρέασε πάρα πολύ (ακόμα και σκληροπυρηνικούς παγανιστές) για το τι τελικά πρέπει να γίνει για να σηκώσει κεφάλι ο πατριωτικός "χώρος" με τη δημιουργία ενός αληθινού εθνικιστικού κινήματος. Γιάννης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος17/9/19 5:15 μ.μ.

    Μακάρι να κυοφορηθούν οι ιδέες και θέσεις του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος, γιατί η ακροδεξιά κυοφορεί πάντα τερατογεννέσεις.
    Τιμόθεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος19/9/19 12:36 π.μ.

    Aυτος ο αντιρωσισμος του "Αρη" ομως ξενιζει μια μεγαλη μαζα εθνικοσοσιαλιστων..Φασκει και αντιφασκει..Απο την μια θελει να δεχετε εθνικομπολσεβικους και απο την αλλη του ξενιζει που υπαρχουν και ρωσοι κομμουνιστες και πολεμουν το σιωνιστικο κρατιδιο της ουκρανιας..και τους αουγκανους μπαντεριστες σοβινιστες..ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΛΌΙΠΟΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μπορείς να είσαι και πιο ευγενικός, μάθε πρώτα ποιος ήταν ο Μπαντέρα και μετά μπορείς να ξαναγράψεις τις διαφωνίες σου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/9/19 2:02 μ.μ.

      Ρωσόδουλη ξεφτίλα, εν όψει... Ιωάννης

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος19/9/19 12:10 μ.μ.

    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
    1. Ουδέποτε υπήρξα αντιρωσιστής και γι'αυτό διατηρώ άριστες σχέσεις με ομοϊδεάτες ρώσους συντρόφους, αλλά ουδέποτε υπήρξα και ούτε θα γίνω ρωσόδουλος ή υποτακτικός του διεφθαρμένου σιωνιστοκρατούμενου ιμπεριαλιστικού Κρεμλίνου.
    2. Οι αποσχιστές στην ανατολική Ουκρανία δεν είναι εθνικομπολσεβίκοι ούτε εθνικιστές ούτε εθνικοσοσιαλιστές, αλλά αποκλειστικά και μόνον αντιφασίστες κομμουνιστές. [Παρεπιπτόντως, οι Ρώσοι εθνοαναρχικοί και εθνομπολσεβίκοι, από την πρώτη στιγμή έλαβαν θέση εναντίον του Πούτιν αναφορικά με την προσάρτηση της ουκρανικής Κριμαίας κι εν συνεχεία της ανατολικής Ουκρανίας - ασφαλώς, εξαιρουμένου συστημικών πρακτόρων της FSB τύπου Αλεξάντερ Ντούγκιν...]
    3. Οι Ουκρανοί εθνικιστές και εθνικοσοσιαλιστές ως ήταν φυσικό προς τιμήν τους, αγωνίστηκαν και συνεχίζουν να μάχονται στην πρώτη γραμμή του μετώπου με νεκρούς σχεδόν σε καθημερινή βάση τον ξένο εισβολέα. Προφανώς, εσύ, αν εισβάλλει άλλο κράτος στην πατρίδα μας, τότε ΔΕΝ θα την υπερασπιστείς επειδή τυγχάνει να έχουμε κατοχική / σιωνιστική κυβέρνηση...
    4. Εσύ μπορεί να ταυτίζεις την ευτελή υποτέλεια και την εθελοδουλεία σου με την "σοβαρότητα", δικαίωμά σου. Εγώ προτιμώ την ελληνική μου πίστη και την ανεκτίμητη τιμή της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/9/19 12:27 μ.μ.

      Ενοχλήθηκαν τα ρωσόδουλα φερέφωνα της Ρωσικής πρεσβείας με τα γραφόμενα του συναγωνιστή Άρη... Ξύδι, θα σας περάσει!
      Δημήτρης (αυτόνομος εθνικιστής)

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/9/19 7:03 μ.μ.

      Ακροδεξιά ξενόδουλα "μπουμπούκια". ΑΙΣΧΟΣ!
      Ξενοφών

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/9/19 3:09 π.μ.

      Mπορεις να μου υποδειξεις τους Ρωσους που μισουν την ιδια τους την χωρα?
      Η ανατολικη ουκρανια ουδεποτε ηταν ουκρανικη.Ξερουμε πολυ καλα τι ειναι η ουκρανια(δημιουργημα της εσσδ) και τι και η πολωνια..Δεν υπηρχε ουκρανια μεχρι το 1917 και την επικρατηση των μπολσεβικων αλλα ρωσικη αυτοκρατορια..ποιοι ηρωες μου λες και ουκρανικα ss αυτα δεν τα πιστευεις ουτε εσυ..Υπαρχουν πολλα ταγματα ρωσων εθνικιστων-ορθοδοξων-εθνικοσοσιαλιστων-εθνικομπολσεβικων που πολεμουν στην νεα ρωσια για τα σπιτια τους και τις οικογενειες τους(πλειοωηφια οι ρωσοι εκει).Δεν θα σου περασει η αρρωστη προπαγανδα σου.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/9/19 3:13 π.μ.

      Τώρα, όσον αφορά τα υπόλοιπα, δεν θα διαφωνίσω καθόλου μαζί σου. Το μεσημέρι συζητούσα σε μια ξένη σελίδα για αυτό το θέμα. Όποιος θέλει να μάθει την αλήθεια, θα τη βρει διάπλετη στο διαδίκτυο. Για τους βομβαρδισμούς αμάχων, για τους Εβραίους, τους Μουσουλμάνους και τους διάφορους που πολεμούν στον Azov, για τον Αμερικανικό Στρατό που έχει στείλει εξοπλισμό, άρματα μάχης και μισθοφόρους, για τις πωλήσεις πτωμάτων για εμπόριο οργάνων, για τις σχέσεις τους με λόμπι και ολιγάρχες, για το ποιοι είναι οι χρηματοδότες τους, για τόσα και τόσα άλλα που έχουμε πει τόσον καιρό και στην ομάδα και σε ιστολόγια. Και όλα αυτά που αναφέρθηκαν κι αναφέρονται με πηγές εδώ και αλλού αφορούν και τον Asov, και τον Rabbi sector και τη χούντα του Κιέβου.
      Τα υπόλοιπα, περί ιδεολογιών και ωραίων μπανερακίων με διάφορα σηματάκια πάνω είναι ψιλά γράμματα για να βρίσκουν ένα γελοιωδέστατο πάτημα στο ότι στηρίζουν εγκληματίες πολέμου, άψυχους και φυλετικά κι ανθρώπινα σκουπίδια. Η Ρωσία είναι το τελευταίο οχυρό της Λευκής Φυλής. Δόξα στην Ρωσία! Δόξα στους Ήρωες!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος23/9/19 8:14 μ.μ.

      Ο ρωσόδουλος ακροδεξιούλης αναπαράγει ακριβώς, τις ίδιες βλακώδεις προπαγανδιστικές παπαριές που γράφουν στα μπλογκ τους οι κατσιαπλιάδες της ΑΝΤΙΦΑ και τα κομμούνια. Σίγουρα δεν είναι τυχαίο.
      Κώστας Α. (Εθνικοσοσιαλιστής)

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος24/9/19 12:09 π.μ.

      Αυτογελοιοποιείται ο ακροδεξιούλης ρουφιάνος της ρωσικής πρεσβείας με όσα γράφει...
      Θάνατος στον Ρωσικό ιμπεριαλισμό, θάνατος στους εγκληματίες πολέμου Μπολσεβίκους αποσχιστές και θάνατος στους εγκληματίες πολέμου μισθοφόρους του Κρεμλίνου που δρουν στην ανατολική Ουκρανία. (Τηλέμαχος)

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος24/9/19 11:57 π.μ.

      Ο ρωσόδουλος ακροδεξιούλης γράφει "Δόξα στη Ρωσία!"...
      Εμετικός βρωμερός ραγιαδισμός!
      Ξενοφών

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος27/9/19 12:20 μ.μ.

      Άλλος ένας ξεφτίλας ρωσόδουλος ακροδεξιούλης που ξερνά εμετική ρώσικη προπαγάνδα... Μανώλης Κ.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος28/9/19 1:35 μ.μ.

      Ρωσόδουλος = Ξενόδουλος = ΕΘΝΟΠΡΟΔΟΤΗΣ! (Κώστας Α.)

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος1/10/19 11:21 π.μ.

      Φωτιά και τσεκούρι στους προσκυνημένους ρωσόδουλους!
      Π. Λ.

      Διαγραφή
  49. Ανώνυμος19/9/19 12:50 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, βγήκαν πάλι παγανιά, οι άθλιοι ρωσόδουλοι ακροδεξιούληδες του "χώρου"... Γ. Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/9/19 3:14 π.μ.

      ακροδεξιος εισαι εσυ και το ξερεις πολυ καλα..γλειωε τωρα τημ μποτα των αμερικανων και ουκρανων ραββινων που χρηματοδοτουν τους κατσαπλιαδες του αζοφ για να πληξουν την ρωσια.χααχχα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/9/19 4:28 μ.μ.

      "Ωραίο" το παραμυθάκι σου. Φυσικά ως γνήσιος ρωσόδουλος ακροδεξιούλης δεν θα μπορούσες να γράψεις ούτε μία αλήθεια. .. Γ. Σ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/9/19 6:42 μ.μ.

      Μεγάλη ξεφτίλα, τα γλοιώδη ρωσόδουλα σκουλήκια... Φώτης

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/9/19 5:59 μ.μ.

      Αν είναι δυνατόν! Τί σχέση μπορεί να έχουν οι ρωσόδουλοι ακροδεξιούληδες με τον ελληνικό εθνικισμό και εθνικοσοσιαλισμό; Απολύτως καμμία. Σταύρος Α.

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος19/9/19 1:01 μ.μ.

    Ο συναγωνιστής Άρης Αρίων περιγράφει ξεκάθαρα την τραγική κατάσταση όπως είναι στην πραγματικότητα και εύστοχα μας προτείνει και την λύση. Όμως, ποιός από τον εκφυλισμένο πατριωτικό και εθνικιστικό χώρο είναι "καθαρός" με θάρρος για να ανταποκριθεί θετικά στην έκκλησή του;
    Λάμπρος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Ανώνυμος19/9/19 9:40 μ.μ.

    Άψογο το άρθρο του συναγωνιστή Άρη. ΕΥΓΕ! Στάθης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος21/9/19 8:58 π.μ.

    Ο συμφεροντολογισμός, η ρουφιανιά, η αλητεία, η ξενοδουλεία και ο εγωισμός, ρήμαξαν τον εθνικιστικό χώρο. Θησεύς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος21/9/19 8:47 μ.μ.

    Κι όμως, μέσα από το χαοτικό σκότος και την σήψη που επικρατεί στον λεγόμενο "εθνικιστικό" χώρο, υπάρχουν και φωτεινές μορφές όπως ο σύντροφος Άρης Αρίων. Ευτυχώς! (Αλέξανδρος, Θεσσαλονίκη)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος22/9/19 9:05 μ.μ.

    Για να ανοίξει μια νέα σελίδα στον "χώρο" με ένα πραγματικά υγιές εθνικιστικό κίνημα όπως ακριβώς το περιγράφει και εισηγείται ο συναγωνιστής Άρης Αρίων, μάλλον θα περάσουν πάρα πάρα πολλά χρόνια, γιατί για την ώρα δεν διαφαίνεται σοβαρή διάθεση ούτε ηθικοπνευματική ωριμότητα για "αυτοκάθαρση". Παύλος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος24/9/19 2:13 μ.μ.

    Ο πατριωτικός χώρος, έχει γίνει ένας αχανής σκουπιδότοπος: πολιτικάντικα λαμόγια, πατριδοκάπηλοι, χριστιανοκάπηλοι, δηλωσίες, οικογενειοκράτες, συμφεροντολόγοι, ρουφιάνοι, μασόνοι, ομοφυλόφιλοι, πράκτορες ξεώνων μυστικών υπηρεσιών, σατανιστές, εμποράκηδες, ναρκέμποροι, παιδόφιλοι, αρχαιοκάπηλοι, υποκριτές, λασπολόγοι, τραμπούκοι, ρωσόδουλοι υμνητές του σιωνιστή Πούτιν και αμερικανόδουλοι υμνητές του σιωνιστή Τραμπ κλπ κλπ....
    Ο Θεός ας βάλει το χέρι του για να γλυτώσουμε από όλους αυτούς.
    Παναγιώτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος24/9/19 9:39 μ.μ.

    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
    1. Το ότι οι Ρώσοι Ε/Σ μισούν το Κρεμλίνο και τις εγκληματικές πράξεις του Πούτιν εναντίον της Ουκρανίας δεν συνεπάγεται ότι μισούν την πατρίδα τους. Δεν είναι λοιπόν διόλου τυχαίο ότι αυτή την στιγμή στις τάξεις του συντάγματος Αζόβ, υπάρχουν πάνω από 900 εθελοντές ΡΩΣΟΙ (από την Ρωσία μη Ουκρανικής καταγωγής).
    2. Ακόμα και ο πλέον άσχετος γνωρίζει ότι όλοι οι ΕΠΙΣΗΜΟΙ χάρτες της τσαρικής Ρωσίας, εμπεριέχουν την ΟΥΚΡΑΝΙΑ, η οποία μάλιστα στο παρελθόν ήταν πάρα πολύ μεγαλύτερη σε μέγεθος από το σημερινό κράτος της Ουκρανίας, γι'αυτό το λόγο υπάρχουν αρκετές περιοχές της σημερινής Ρωσικής Ομοσπονδίας που οι κάτοικοί της ομιλούν Ουκρανικά.
    3. Όλα όσα γράφεις (περί μουσουλμάνων, εβραίων, χρηματοδοτήσεων Αζόβ, αμερικανικού στρατού και αρμάτων μάχης κλπ) είναι άθλια ασύστολα ψέματα που υποστηρίχθηκαν (με σικέ βίντεο και φωτογραφίες) τα 2 πρώτα χρόνια του πολέμου από την ρωσική προπαγάνδα. Στη συνέχεια ως απεδείχθη όλα ήταν αριστοτεχνικά στημένα από την FSB στα πλαίσια του υβριδικού πολέμου κατά της Ουκρανίας.
    Έτσι λοιπόν, μετά τις συντριπιτικές αποκαλύψεις και το δημόσιο ρεζιλίκι του καθεστώτος Πούτιν, πλέον όλες οι επίσημες ιστοσελίδες της Ρωσικής κυβέρνησης έχουν αποσύρει αυτές τις ανοησίες..., αλλά συνεχίζουν να υπάρχουν στις ιστοσελίδες που στηρίζουν τους εγκληματίες κομμουνιστές αποσχιστές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/9/19 5:33 μ.μ.

      Συναγωνιστή Άρη, άριστα ξεκαθάρισες την αλήθεια αναφορικά με τα περί του ουκρανικού ζητήματος, αλλά νομίζω ότι δεν πρέπει να απαντάς στα troll της ρωσικής πρεσβείας ή στον κάθε τελειωμένο ακροδεξιούλη. Κων/νος Πάτμιος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/9/19 1:23 μ.μ.

      Μεγαλύτεροι Χρήσιμοι Ηλήθιοι από τους Ρωσόδουλους ακροδεξιούληδες ΔΕΝ υπάρχουν. Γιώργος (αυτόνομος εθνικιστής)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/9/19 5:06 μ.μ.

      Η Ρωσία έδωσε πράσινο φως στην Τουρκία να εισβάλλει στη Βόρεια Συρία και να διεξάγει εθνοκάθαρση κατά του Κουρδικού πληθυσμού, η Ρωσία κατασκευάζει πυρηνικό εργοστάσιο παραγωγικής ηλεκτρικής ενέργειας στην Τουρκία (αργότερα, οι Τούρκοι θα το χρησιμοποιήσουν και για παραγωγή πυρηνικού οπλοστασίου κατά της Ελλάδος), η Ρωσία προμήθευσε την Τουρκία με S-400 και πιθανότατα στο μέλλον και με σύγχρονα μαχητικά αεροσκάφη Sukhoi κλπ...., η πατρίδα μας καταστρέφεραι και βρίσκεται σε μέγιστο εθνικό κίνδυνο... και οι "έλληνες" ακροδεξιούληδες Ρωσόδουλοι ΝΕΝΕΚΟΙ, επαναλαμβάνουν σαν ζόμπυ την πανάθλια ρωσική προπαγάνδα και ασχολούνται μόνο με το να εξάρουν συνεχώς τον εγκληματικό ρωσικό ιμπεριαλισμό εναντίον της Ουκρανίας. Και μη χειρότερα...!
      Μ. Δ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος27/9/19 4:37 μ.μ.

      Συναγωνιστή Άρη, καταρχήν και καταρχάς θερμά συγχαρητήρια για το άρθρο σου. Συμφωνώ σε όλα μαζί σου...
      Είχα διαβάσει πριν από λίγους μήνες σε σοβαρή ρωσική στρατιωτική ιστοσελίδα κάτι που μου έκανε πάρα πολύ μεγάλη εντύπωση. Συγκεκριμένα, ότι ο "υπαρχηγός" του Ουκρανικού εθελοντικού εθνικιστικού Συντάγματος Αζόβ είναι ΡΩΣΟΣ και όχι Ουκρανός, ο οποίος μάλιστα ήρθε στην Ουκρανία από την Μόσχα (όπως εκατοντάδες άλλοι Ρώσοι) και κατετάγη ως εθελοντής στο σύνταγμα Αζόβ. Συναγωνιστή Άρη, εσύ που γνωρίζεις τα πράγματα, σε παρακαλώ μπορείς να με ενημερώσεις αν τελικά είναι αλήθεια ή "ράδιο αρβύλα";
      Π. Χριστοφόρου

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος27/9/19 10:08 μ.μ.

      ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
      Αγαπητέ Συναγωνιστή, σε ευχαριστώ για το σχόλιό σου.
      Το σύνταγμα Αζόβ είναι ρωσόφωνο εν αντιθέσει προς τα άλλα εθνικιστικά τάγματα πχ. του Δεξιού Τομέα.
      Πράαγματι, ο "υπαρχηγός" του Αζόβ είναι Ρώσος και μάλιστα πασίγνωστος στον χώρο του Εθνικοσοσιαλισμού.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος28/9/19 3:58 μ.μ.

      Περί της βρωμερής Ρωσικής προπαγάνδας εναντίον της Ουκρανίας, διαβάστε εδώ:
      https://derkamerad.com/?s=Kremlin%E2%80%99s+Dirty+Propaganda%3A

      Διαγραφή
  57. Ανώνυμος25/9/19 1:32 μ.μ.

    ΜΚ το σύστημα τρέμει και μόνο στην ιδέα δημιουργίας ενός μελλοντικού υγιούς εθνικιστικού κινήματος, γι' αυτό έβαλε ξανά τα ρωσόδουλα ακροδεξιά σκουλήκια να αναμασήσουν την σιχαμερή προπαγάνδα των λακέδων της Μόσχας, ώστε μαζί με την άθλια παραπληροφόρηση να επιχειρήσουν αλλαγή προσανατολισμό μας. Άλκης Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Ανώνυμος25/9/19 2:46 μ.μ.

    Αγαπητέ συναγωνιστή Άρη, ο αηδιαστικός ακροδεξιός ρωσόδουλος ραγιαδισμός μαγαρίζει τον πατριωτικό χώρο τα τελευταία 10 χρόνια και είναι άλλη μία πισώπλατη ανθελληνική μαχαιριά στο πληγωμένο σώμα της Ελλάδος.
    Εύχομαι κάποια στιγμή να δημιουργηθεί κάτι υγιές στον εθνικιστικό χώρο, όπως ακριβώς το περιέγραψες στο άρθρο σου.
    Συνέχισε τον καλό αγώνα. Ν.Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος30/9/19 12:15 π.μ.

    Εύχομαι κάποια στιγμή να γίνει αποδεκτή η καινοτόμος πρόταση του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος. Προς το παρόν το βλέπω πάρα πολύ "χλωμό" με τόσα λαμόγια (παλαιά και νέα...) που έχουν διεισδύσει στον πατριωτικό χώρο.
    Μανώλης Παπαδάκης (Χανιά)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος1/10/19 12:20 π.μ.

    Μέ τόση ακροδεξιά σαπίλα και ηθική βρωμιά στον "εθνικιστικό" χώρο... είναι σχεδόν αδύνατον να γίνουν αποδεκτές οι θέσεις του συναγωνιστή Άρη Αρίωνα. Άρα ΜΚ όλοι εμείς θα πρέπει να δουλέψουμε ώστε στο μέλλον να υπάρξει μία αυτοκάθαρση στον "χώρο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος7/10/19 11:02 μ.μ.

    Συναγωνιστή Άρη, έχεις απόλυτο δίκιο σ'αυτά που γράφεις και πρετείνεις. Ο ηθικός ξεπεσμός και η πνευματική καθήλωση του "εθνικιστικού" χώρου παρεμποδίζουν τη δημιουργία ενός νέου υγιούς εθνικιστικού κινήματος.
    Μενέλαος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος16/10/19 11:49 μ.μ.

    Όλοι οι αγνοί συναγωνιστές θέλουν να φτιαχτεί επιτέλους ένα νέο και υγιές εθνικιστικό κίνημα στην Ελλάδα, αλλά με τόσους συμφεροντολόγους, εξουσιομανείς, μασόνους, ρουφιάνους μυστικών υπηρεσιών, ψυχικά και σωματικά ανώμαλους, και απατεώνες του κοινού ποινικού δικαίου που έχουν "καπελώσει" τον πατριωτικό / εθνικιστικό χώρο, είναι τρομερά δύσκολο να γίνει πραγματικότητα. Απόδειξη ότι όλοι οι "αρχηγοί" του εθνικιστικού χώρου έκαναν την "πάπια" αναφορικά με το συγκεκριμένο άρθρο του συναγωνιστή Άρη.
    Έτσι λοιπόν, έχουμε εναποθέσει τις ελπίδες μας στον Θεό, στον προσωπικό μας αγώνα και φυσικά σε κάποιες φωτεινές εξαιρέσεις συναγωνιστών όπως ο Άρης Αρίων...
    Σωτήρης (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος23/5/20 3:54 μ.μ.

    Μακάρι ο Κασιδιάρης και οι λοιποί "αρχηγοί" του εθνικιστικού χώρου - έστω και με καθυστέρηση - να κάνουν αποδεκτή την πρόταση του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος.
    Σωτήρης Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος24/5/20 6:19 π.μ.

    Πάντως, ο συναγωνιστής Ηλίας Κασιδιάρης στο τηλεοπτικό του μήνυμα είπε ότι θα διαβάσει κάθε πρόταση ξεχωριστά και θα μελετήσει σοβαρά όλες τις προτάσεις. Νικηφόρος (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος24/5/20 12:50 μ.μ.

    Μακάρι να υπάρξει μια θετική ανταπόκριση στην αξιόλογη έκκληση του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος - έστω και με καθυστέρηση - αλλά δεν το νομίζω γιατί ο "χώρος" παραμένει βουλιαγμένος στην διχόνοια, ενώ μέχρι στιγμής ο Ηλίας Κασιδιάρης έχει αποδείξει ότι είναι απλώς άλλος ένας ακροδεξιούλης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος25/5/20 11:53 π.μ.

    Ο ακροδεξιούλης δηλωσίας Ηλίας Κασιδιάρης υμνεί ολημερίς τον Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ.
    Αν αποδεχθεί την πρόταση του συναγωνιστή Άρη, θα κάνει ΤΗΝ υπερ-έκπληξη!
    Κώστας (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος25/5/20 7:43 μ.μ.

    Ο ακροδεξιός Ηλίας Κασιδιάρης θέλησε να γίνη χαλίφης στη θέση του ακροδεξιού χαλίφη Μιχαλολιάκου...., απέτυχε και παραιτήθηκε για να γίνει εξαρχής χαλίφης στο δικό του κόμμα.
    Αναμφίβολα ο Ηλίας Κασιδιάρης είναι πιο εμφανίσημος, έχει καλύτερη ευφράδεια και είναι πιο δημοφιλής από τον Μιχαλολιάκο, αλλά δεν πιστεύω ότι ο Κασιδιάρης έχει ουσιαστική σχέση με την ιδεολογία ενός υγιούς εθνικισμού. Τέλος, είναι αρκετά εγωιστής για να κάνει αποδεκτή μια τόσο ριζοσπαστική πρόταση σαν αυτή του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος.
    Εύχομαι να διαψευστώ. - Νίκος Καλογεράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος25/5/20 11:15 μ.μ.

    Κασιδιάρης και Μιχαλολιάκος ταυτίζονται γιατί έχουν την ίδια ακροδεξιά βρωμοσυστημική ιδεολογία. Η κόντρα τους είναι μόνο στο επίπεδο του ποιος θα είναι ο "αρχηγός".
    Κατά συνέπεια, συναγωνιστές μην περιμένετε τίποτα από αυτά τα πολιτικάντικα ακροδεξιά περιτώματα.
    Παρμενίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος26/5/20 12:57 μ.μ.

    Πράγματι, ο ακροδεξιούλης δηλωσίας Κασιδιάρης δεν θα έφευγε από την Χρυσή Αυγή αν οι επόμενες εκλογές δεν γίνοταν με την ΑΠΛΗ ΑΝΑΛΟΓΙΚΗ, έτσι ποντάρει στο ότι θα τα κονομήσει σαν τον ακροδεξιούλη δηλωσία Μιχαλολιάκο και θα επανέρθει στην Βουλή και μάλιστα σαν αρχηγός κόμματος.
    Όλα γίνονται για το χρήμα και το αρχιγιλίκι.
    Συναγωνιστές ιδεολόγοι σαν τον Άρη Αρίωνα αποτελούν την εξαίρεση στον κανόνα.
    Γιώργος Μελετάκος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος27/5/20 8:33 μ.μ.

    Συναγωνιστή Άρη, ακούγεται ότι ο Κασιδιάρης είναι μασόνος και έχει στενό Αμερικάνικο "κονέ". Γνωρίζεις κάτι πάνω σ' αυτό, κι αν όχι, πώς θα μπορούσαμε νε καταλάβουμε τι παίζει ως προς αυτό το θέμα με τον Κασιδιάρη;
    Ποια πιστεύεις ότι είναι η ιδεολογία του Κασιδιάρη;
    Πιστεύεις με την παραίτηση Κασιδιάρη θα διαλυθεί η ΧΑ και θα μπορούσε να βγει κάτι καλό από τον χώρο;
    Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/6/20 1:49 μ.μ.

      ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
      1. Στο παρελθόν ο Στέφανος Χίος έγραψε ότι οΗλίας Κασιδιάρης είναι Μασόνος. Ωστόσο, ο ίδιος το διέψευσε. Δεν γνωρίζω εάν όντως είναι Μασόνος. Στην ΧΑ, υπήρχαν και υπάρχουν Μασόνοι.
      2. Αγνοώ εάν ο Κασιδιάρης έχει "διασύνδεση" με τον Αμερικανικό παράγοντα. Τίποτα δεν αποκλείεται.
      3. Εάν δούμε σε σύντομο χρόνο, ότι ο Ηλίας Κασιδιάρης προβάλεται από ρεπουμπλικανικά "αντινεοταξικά" μέσα της ελληνικής ομογένειας στις ΗΠΑ, τότε θα επιβεβαιωθεί η "διασύνδεσή" του.
      4. Αναφορικά με την Μασονία, εάν τον στηρίξουν μασόνοι, τα ευκόλως εννοούμενα παραλείπονται....
      5. Κασιδιάρης και Μιχαλολιάκος, αμφότεροι είναι συστημικοί νεοσυντηρητικοί ακροδεξιοί.
      6. Δεν πρόκειται να διαλυθεί η Χρυσή Αυγή.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/6/20 11:39 π.μ.

      Διάβασα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, ότι ήδη ο ακροδεξιός Ηλίας Κασιδιάρης, έδωσε συνέντευξη σε μέσο της αμερικανικής ομογένειας.
      Μπορεί να μας ενημερώσει ο Μάυρος Κρίνος, ο Άρης Αρίων ή τέλος πάντων κάποιος από τους συναγωνιστές αναγνώστες του ΜΚ αν είναι αλήθεια ή όχι; Ν. Παυλίδης

      Διαγραφή
    3. Σημασία έχει ότι ήταν μια συνέντευξη χαμηλού επιπέδου

      Διαγραφή
  71. Ανώνυμος29/5/20 9:03 μ.μ.

    Κασιδιάρης και Μιχαλολιάκος, πιστοί ακροδεξιοί δούλοι του Συστήματος, δηλ. μια από τα ίδια. ΗΡΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος31/5/20 5:03 μ.μ.

    Με ακροδεξιούς αντιναζί υμνητές του κοινοβουλευτισμού δεν θα πάει τίποτα μπροστά. Γιάννης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος1/6/20 10:09 π.μ.

    Οι μυστικές υπηρεσίες και η μασονία έχει διαφθείρει γενικά τον ονομαζόμενο εθνικό "χώρο".
    Άγγελος Κεφάλας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος2/6/20 12:20 μ.μ.

    Γνωστοί συστημικοί ακροδεξιοί μασόνοι, αλλά και εωσφοριστές "ναζί" φανατικοί αντιχριστιανοί μασόνοι στο πλευρό του Ηλία Κασιδιάρη. Τα σκτά έλκονται μεταξύ τους... (Φ.Κ., Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αν έχεις κάποια στοιχεία για όλα αυτά ευχαρίστως να τα ανεβάσουμε. ναζί δεν υπάρχουν στο κόμμα του, άλλωστε το είπε και ο ίδιος "όποιος μας ξαναπεί ναζί θα κάνω μηνύσεις"

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/6/20 12:28 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε, θα σου αναφέρω τα δυο πιο χαρακτηριστικα παραδείγματα.
      Πρώτο, ο γνωστός συστημικός ακροδεξιός Μασόνος Χρήστος Γούδης (πρώην στέλεχος και υποψήφιος βουλευτής του ΛΑ.Ο.Σ.), ο οποίος στηρίζει τον Ηλία Κασιδιάρη.
      Και δεύτερο, ο γνωστός συστημικός φανατικός εωσφοριστής, δαιμονιώδης αντιχριστιανός Μασόνος "ναζί" (Kosher-Nazi), γνωστός στον χώρο με το ψευδώνυμο "Ίων Φιλίππου" (Γιάννης Περδικάρης), ο οποίος δημόσια (διαδικτυακά) κάλεσε όλους τους "συναγωνιστές" να ενταχθούν στο νέο ακροδεξιό μόρφωμα του Ηλία Κασιδιάρη.
      Φ.Κ.

      Διαγραφή
  75. Ανώνυμος9/6/20 2:30 μ.μ.

    Τελικά, ο Ηλίας Κασιδιάρης έδωσε συνέντευξη (η πρώτη συνέντευξη που έδωσε σε μέσο μετά την αναγγελία ίδρυσης του νέου κόμματός του) ήταν σε ραδιοφωνικό σταθμό της ομογένειας στην Αμερική στις 25 Μαΐου, στην "Ελεύθερη Γνώμη" με τον Άγγελο Αγγελάτο που σημαίνει ότι πράγματι υπάρχει άμεση διασύνδεση Κασιδιάρη με τον αμερικανικό παράγοντα.
    Συναγωνιστή Άρη, μετά από αυτη την συνέντευξη... πιστεύεις ότι η CIA, συνεργάζεται με τον Κασιδιάρη;
    Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Ανώνυμος11/6/20 11:59 μ.μ.

    ΑΡΗΣ ΑΡΙΩΝ
    Ο Ηλίας Κασιδιάρης με την συνέντευξή του, απέδειξε για άλλη μια φορά ότι είναι ένα συστημικό "αμερικανάκι" που απλώς αυτοεπαναλμβάνεται.
    Δεν δύναμαι να γνωρίζω αν συνεργάζεται με την CIA..., όμως το γεγονός ότι η πασίγνωστη ελληνοαμερικανίδα πράκτορας της NSA, Dr. Tore Mauset (η οποία είναι διεθνούς κλάσεως κατάσκοπος...), ζήτησε να πάρει συνέντευξη από τον Ηλία Κασιδιάρη, σημαίνει πάρα πολλά...!
    Η Tore ή Τόρη, έχει μία ραδιοφωνική εκπομπή με ένα ακροατήριο που υπερβαίνει το 1,5 εκατομμύριο ανθρώπους. Η ιστοσελίδα της, είναι: toresays.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος12/6/20 11:50 μ.μ.

    Ο ακροδεξιούλης δηλωσίας Ηλίας Κασιδιάρης έβαλε σαν σύμβολο του νέου κόμματός του, μια παραλλαγή (αντιγραφή) του σήματος του συστημικού ακροδεξιού κόμματος Σαλβίνι, το οποίο διατηρεί άριστες στενές σχέσεις με τον Σιωνιστή Ντόναλντ Τραμπ και με το Σιωνιστικό καθεστώς του Ισραήλ... -- Πέτρος Κ. (Λάρισα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος16/6/20 2:23 μ.μ.

    Όπως γνωρίζουμε λίγο-πολύ όλοι οι "αρχηγοί" του πατριωτικού χώρου είναι εγωιστικά πολιτικάντικα υποκείμενα
    Έντιμες αντισυστημικές προτάσεις σαν του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος που δεν αφήνουν κυριολεκτικά κανένα περιθώριο για λαμογιές, είναι ανεπιθύμητες.
    Μαύρε Κρίνε, εγώ σου προτείνω να συγκροτήσεις κοινό μέτωπο αγώνα με τον Άρη Αρίωνα με την ελπίδα να συμπαραταχθούν και άλλοι αξιόλογοι αγνοί Έλληνες πατριώτες, μήπως τελικά βγει κάτι καλό για την πατρίδα μας που κινδυνεύει.
    Πέτρος (αυτόνομος εθνικιστής)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος17/6/20 11:01 μ.μ.

    ΩΚΕΑΝΟΣ ΣΑΠΙΛΑΣ, ενώ όχι μόνο κανένας από τους ιθύνοντες ή τους ξερόλες του "εθνικιστικού" χώρου ΔΕΝ είχε και ΔΕΝ έχει τα αρχίδια... να δεχτεί ή καν να αντιπαραθέσει επιχειρήματα ενάντια στην σοβαρότατη πρόταση του άξιου συναγωνιστή Άρη, ξανάρχισαν τα ακροδεξιά λαμόγια να τρολάρουν με ταμπέλες κατά του Άρη Άρίωνος.
    Νικόλαος Χαριτόπουλος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Ανώνυμος21/6/20 10:33 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε, ο δηλωσίας Ηλίας Κασιδιάρης και τα λοιπά ευτελή ακροδεξιά λαμόγια, έχουν βάλει σαν πρώτο στόχο να πάρουν το 1,5% στις επόμενες εκλογές, ώστε να "αρπάξουν" την κρατική επιδότηση και με σοβαρό ενδεχόνο, λόγω απλής αναλογικής, να κονομήσουν και τον μισθό του Βουλευτή με τα συναφή προνόμια. ..
    Στα χνάρια του πρώτου διδάξαντος Μιχαλολιάκου..., "όλοι" κυνηγούν το χρήμα και το απόλυτο αρχηγιλίκι. Έντιμες ιδεολογικές ανιδιοτελείς προτάσεις σαν του συντρόφου Άρη Αρίωνος, ΔΕΝ είναι μόνο "δύσπεπτες", αλλά παντελώς αχώνευτες στους ιδιοτελείς, εγωιστες, στους λακέδες / ρουφιάνους του συστήματος και στα κάθε λογής σκοπίδια του "χώρου".
    Λουκάς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος25/6/20 10:49 μ.μ.

    Εδώ η Ελλάδα καταστρέφεται και ξεπουλιέται... και ο δηλωσίας ακροδεξιός αστούλης Μιχαλολιάκος, τα άθλια κακέκτυπα Μιχαλολιάκου και το κάθε ακροδεξιό ψώνιο του "πατριωτικού" χώρου... ενδιαφέρεται αποκλειστικά για την τσέπη του και την καρέκλα.
    Σ. Κοντούλας (Αθήνα)
    Υ.Γ. Συνυπογράφω την έκκληση του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος19/7/20 10:44 π.μ.

    Ο ακροδεξιός δηλωσίας Κασιδιάρης αποδεικνύεται πολύ μεγαλύτερος εγωιστής και αρχομανής από τον ακροδεξιό δηλωσία Μιχαλολιάκο. Με δυο λόγια, ο εκφυλισμός αυξάνεται στον πατριωτικό χώρο... και γι'αυτό κανένα πολιτικάντικο καιροσκοπικό λαμόγιο δεν έχει το θάρρος ούτε καν να συζητήσει την πρόταση που έχει καταθέσει εδώ και καιρό ο άξιος συναγωνιστής Άρης Αρίων.
    Μιχάλης (Αθήνα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος4/3/22 7:06 μ.μ.

    Καλησπέρα συναγωνιστή Αρίωνα... Έτσι όπως θέτεις τις βάσεις για ένα νέο κίνημα στο χώρο, θα πρέπει να αποτελείται από άτομα με ήθος και αδιάφθορα...τέτοια άτομα ζήτημα είναι αν μετρώνται στα δάχτυλα του ενός χεριού... Όσο αφορά την ορθοδοξία, γιατί μόνο ορθόδοξος κάποιος? Δύο χρόνια τώρα με την δήθεν πανδημία, η εκκλησία απέδειξε ότι είναι ξένη, οι " ιεράρχες" είναι υπάλληλοι ξένων συμφερόντων και μισούν οτιδήποτε Ελληνικό... Δεν φανταζομουν ποτέ ότι ειμασταν τέτοιος λαός, χωρίς τσίπα και φιλότιμο και έτοιμοι να θυσιάσουμε τα πάντα ( ακόμα και την ίδια την ζωή μας), για ένα 3/μερο , η, για τα μπουζούκια!! Άρα μήπως να το ξανασκεφτείς...λέω εγώ τώρα!!! EFI. .

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.