ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Αρνούμενοι να υποταχθούμε στις μαριονέτες της αντιφασιστικής ακροδεξιάς.



του Αλεξόπουλου Στέλιου

Με τις μαριονέτες της αντιφασιστικής ακροδεξιάς και της δεξιάς δεν μπορεί να υπάρξει κανένας διάλογος. Καμιά υποχώρηση και καμιά διάθεση για διαπραγματεύσεις. Διαχρονικά βρέθηκαν απέναντι μας και μας πολέμησαν μαζί με τους κομμουνιστές. Θυμίζω τα λόγια του Βέλγου Degrelle: "Προσοχή στην δεξιά. Για μένα, η δεξιά είναι πιο επικίνδυνη από την αριστερά. Η δεξιά, είναι ένας εχθρός που έχει το πρόσωπο του «φίλου». Είναι ένας αντίπαλος σε αυτά που πιστεύουμε. Είναι δειλοί, που συμμαχούν με τους πάντες, ακόμη και με τους Κομμουνιστές , προκειμένου να μας χτυπήσουν. Αυτοί θέλουν την εξουσία για να κλέβουν και να τρώνε. Εμείς, όταν εισήλθαμε με το REX στο κοινοβούλιο, μπήκαμε για να το διαλύσουμε. Όχι για να παίξουμε το κοινοβουλευτικό παιχνίδι".

Ενοχλήθηκαν σφόδρα λοιπόν οι antifa ακροδεξιοί με τα άρθρα του «Μαύρου Κρίνου» και απάντησαν. Προσπαθούν να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Κάποιοι καλοπροαίρετοι συναγωνιστές που συμφωνούν μαζί μας μπροστά στην σύγκρουση με τους «πατριώτες» επιλέγουν να αλλάξουν τακτική και να δουν τα κοινά σημεία με τους σαλτιμπάγκους της δόλιας «εθνικοφροσύνης». Δεν υπάρχουν όμως κοινά σημεία με αυτούς θέλουν απλά να φάνε από τον κοινοβουλευτικό κορβανά. Είναι τα ίδια πρόσωπα σε διαφορετικό κομματικό μαντρί.

Οι δήθεν ιδεολογικοί «ακροβατισμοί» μαζί με ένα πασάλειμμα εννοιών και όρων είναι το σήμα κατατεθέν όλων των «πατριωτών» που θα ένιωθαν μεγάλη ευχαρίστηση αν το κράτος μας έβαζε πίσω από τα κάγκελα της καταστολής. Έχουν άποψη για τα πάντα και κρύβονται πίσω από τις γονυκλισίες στις εκκλησίες και την υποταγή στο κράτος. Το μειλίχιο ύφος τους εμφανίζεται όταν τους στριμώχνεις στην γωνία και καταρρίπτεις τα επιχειρήματα τους. Μιλάνε για ελευθερία και ιδεολογία ή για ελευθεροστομία και ελεύθερη σκέψη  και την ίδια στιγμή έχουν στους κόλπους τους ανθρώπους που ποτέ δεν πίστεψαν σε αυτές τις τακτικές.

Επειδή γνωρίζουν ότι είμαστε ικανοί να τραβήξουμε τις μάσκες τους και να αποκαλύψουμε το πραγματικό τους πρόσωπο εκνευρίζονται τόσο πολύ που ο κίνδυνος εμφράγματος είναι ορατός περισσότερο από ποτέ. Ο αντιφασίστας ακροδεξιός θα ενδυθεί κάθε προβιά που θα του είναι χρήσιμη για τον δόλιο σκοπό του. Άλλες φορές θα εμφανιστεί ως «αγνός πατριώτης» ή και «εθνικοδημοκράτης» πάντα όμως στο πίσω μέρος του μυαλού του θα έχει έναν στόχο. Να πλήξει τις Αντιδημοκρατικές Ιδέες. Είμαστε όμως εδώ για να υπερασπιστούμε τα ιδανικά μας.

Το τέρας της αστικής «εθνικοφροσύνης» είναι όμοιο με το τέρας της Λερναίας Ύδρας. Πολλά κεφάλια και μια θανατηφόρα αναπνοή. Δεν έχουμε παρά να την κόψουμε σε κομμάτια και να καυτηριάσουμε με φωτιά. Αυτή η φωτιά δεν είναι άλλη εκτός από την ιδεολογική μας συνέπεια. Είναι η πίστη σε αρχές και αξίες. Άγρυπνοι φρουροί μπροστά στην μεγάλη κληρονομιά που άφησαν σε εμάς όλοι αυτοί που πολέμησαν με όπλα την αστική δημοκρατία και τον ασιατικό μπολσεβικισμό. Στην πορεία προς την υπεράσπιση των «επάλξεων» δεν έχουμε μόνο να αντιμετωπίσουμε τους γνωστούς εχθρούς αλλά και τους «φίλους» που προσπαθούν να εμφανιστούν στο πολιτικό προσκήνιο σε γαλανόλευκο φόντο.


Δεν φοβόμαστε να δηλώσουμε Εχθροί του καθεστώτος και Αντιδημοκράτες. Δεν έχουμε καμιά διάθεση να απολογηθούμε ή να υπογράψουμε δηλώσεις μετανοίας. Θα έρθει η ώρα που θα λογαριαστούμε μια και καλή με τους «πατριώτες» της κακιάς ώρας. Τους χρωστάμε μια νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών από την ανάποδη.

89 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/10/19 4:32 μ.μ.

    Καλά ο Ιωάννης Μεταξάς που υμνείτε δεν ήταν στο λαϊκό κόμμα δηλαδή στην αστική δεξιά στο NSDAP δεν κυριάρχησαν οι βιομήχανοι δολοφονώντας τον Γκρέγκορ Στράσερ εναν εθνικιστή αντικαπιταλιστη στην ισπανια το μεγαλύτερο όργανο της πλουτοκρατίας δεν ήταν ο φρανκο μεχρι και τον νεοφιλελεύθερο πινοσετ υμνουν καποιοι που αυτοαποκαλούνται εθνικοσοσιαλιστές εδώ γελάμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/10/19 1:19 π.μ.

    Το υπό ίδρυση νέο πολιτικό μόρφωμα στο οποίο συμμετέχει και ο ακροδεξιούλης Συμιγδαλάς είναι μία μικρογραφία της ακροδεξιάς Χρυσής Αυγής. Για παράδειγμα, μιλάνε υποκριτικά υπέρ του Χριστιανισμου την ώρα που συμμετέχει ο γνωστός σατανιστής Γερμενής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος11/10/19 4:23 μ.μ.

    Ο ακροδεξιούλης Συμι(τ)γδαλάς πριν γνωρίσει τον Κώστα Πλεύρη και πέσει ως αλεξιπτωτιστής στον πατριωτικό "χώρο", μπορεί να μας πει πολιτικά που ανήκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/10/19 10:50 π.μ.

      ΛΑΟΣιτης σε λίγα χρόνια θα τον δούμε στην νδουλα

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος14/10/19 4:55 μ.μ.

    Ο χοντρός έβαλε τα ανδράποδά του να κατεβάσουν το κανάλι του Συμιγδαλά στο YouTube και ο Συμιγδαλάς ως γνήσιος πολιτικά βλάκας κατηγορεί ως "υπεύθυνο" τον Μαύρο Κρίνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/10/19 11:28 μ.μ.

      O Καρράς και ο Δέλτας μέσω των τρολ του ΠΕΓ το έριξαν, ποιος χοντρός.

      Διαγραφή
    2. μην είσαι τόσο σίγουρος!

      Διαγραφή
    3. σχόλια τα οποία δεν τηρούν κάποιους κανόνες δεν ανεβαίνουν, για τον φίλο που γράφει ότι το βίντεο το έριξε ο Καρράς να του θυμίσω ότι το youtube έχει "ρίξει" χιλιάδες βίντεο το τελευταίο διάστημα ανάμεσα τους και 2 του Μαύρου Κρίνου. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα βγούμε και θα κατηγορήσουμε κάποιους χωρίς στοιχεία. Διαδίκτυο είναι και μάλιστα ελεγχόμενο και αυτά συμβαίνουν. Υπάρχουν και άλλες πλατφόρμες για όσους γνωρίζουν.

      Διαγραφή
    4. Κεραυνός17/10/19 10:31 μ.μ.

      Ο συναγωνιστής Αλέξανδρος Καρράς έχει αποδείξει ότι είναι υπεράνω μικροπολιτικών παιγνιδιών του χώρου και δολοπλοκιών διαφόρων γκρουπούσκουλων. Ενδιαφέρεται μόνο για την εκκαθάριση του χώρου απο αλλότρια δόγματα και αγωνίζεται για έναν καθαρό ελληνικό εθνικισμό. Κάποιοι νομίζετε ότι έχετε μεγάλη αξία για να ασχοληθεί μαζί σας και με τις εκπομπούλες σας. Ο Αλέξανδρος δεν μιλάει αλλά ΠΡΑΤΤΕΙ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος19/10/19 1:13 π.μ.

      Φημολογειται έντονα ότι τις τελευταίες μερες γνωστές περσόνες του χώρου στα καλά καθούμενα τρεμουν και τσιριζουν κάτι ακατάληπτα "Κάτω ο άξονας", "Παγγερμανιστες τελειώσατε", "Χίτλερ σε ψάχνει ο Μεταξάς ". Όσοι είναι δίπλα τους ας τους στηρίξουν ψυχολογικά γιατί υπάρχει ο κίνδυνος να χειροτερεύσει η κατάσταση όσο πλησιάζουμε στην 28η Οκτωβρίου....

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος19/10/19 1:14 π.μ.

      Είναι τόσο κομπλεξικοί κι αστείοι, δήθεν υπέρμαχοι του ελληνικού εθνικισμου", που το βασικό τους σύνθημα είναι αντιγραφή από το Χίλια Χρόνια Χίτλερ του Ντεγκρελ... Ο συνωνοματος του λαϊκού τραγουδιστή, πριν τις εκλογές εγλειφε τη χρυσσυγουλα αλλά μετά τις εκλογές, όταν είδε ότι δεν παίζει καρέκλα και θέση, τα σκωληκοειδη άρθρα διαγράφτηκαν. Μια Χ. Α μια αυτονομία, ανά δίμηνο το αλλάζει.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος19/10/19 1:15 π.μ.

      https://ethnikonkratos.gr/2017/11/02/david-irving-hitler-second-book/

      Ακομα μια σελίδα διαγραμμένη. Όταν εξέδωσαν το βιβλίο του Χίτλερ έλεγαν, το ΠΡΟΦΗΤΙΚΟ αυτό βιβλίο του μεγάλου άνδρα και να ο Ιρβινγκ μας λέει πόσο καλό ειναι. Ο Χίτλερ που τον βρίζουν όλη μέρα, ο τρελός Χίτλερ, ο ανθέλληνας Χίτλερ, ο Τούρκοφίλος Χίτλερ, η Αδολφα Χίτλερ, αλλά για τις πωλήσεις τον παρουσιάζουμε προφήτη!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος19/10/19 1:19 π.μ.

      https://ethnikonkratos.gr/2018/06/23/houston-stewart-chamberlain/amp/

      Εδώ διθυραμβικη παρουσίαση του Chamberarlain, μετάφρασμενο από άτομο του ΥΣΕΕ (που κατά τ άλλα τους βρίζει ως μασόνους). Σε συντευξξ στον κρίνο, είχε πει "βιβλίο της ιδεολογίας μας". Τώρα το άρθρο διαγραφή και μαζί με τον Έψιλον βγαζουν απατεώνα τον Τσαμπερλαιν... Βγαζουν λεφτά από βιβλία απατεώνων δηλαδή... Αιωνιοι ακροδεξιοί.

      Διαγραφή
    9. Από τα σχόλια σου και μόνο ένα είναι το συμπέρασμα. Ότι έχεις προσωπικά με τον Καρρά. Και ξέρεις είναι πολύ εύκολο να τον βρεις και να του τα πεις από κοντά και όχι ανώνυμα μέσα από ένα ιστολόγιο.

      Διαγραφή
    10. Κεραυνός19/10/19 1:53 μ.μ.

      Συναγωνιστές, μην πέφτετε θύματα των γερμανολαγνικών fake news, οι εχθροί του εθνικισμού βρίσκονται σε παροξυσμό, μην ενδίδετε. Η ιστοσελίδα Εθνικόν Κράτος, η μόνη αυθεντικά εθνικιστική φωνή με πλειάδα ιδεολογικών και φιλοσοφικών κειμένων δέχεται άγρια επίθεση απο συγκεκριμένα άτομα του μασονικού/αθεϊστικού/παγανιστικού χώρου που φθονούν την αύξηση της ιδεολογικής μας επιρροής. Η σελίδα ποτέ δεν διέγραψε τίποτε και κανένα άρθρο δεν αφαιρέθηκε. Ο επικεφαλής της σελίδας και εκδότης της Νέας Γενεάς, συναγωνιστής Αλέξανδρος Καρράς διακρίνεται για την ευθύτητα του λόγου του και την ιδεολογική του συνέπεια. Κατασυκοφαντείται εδώ και χρόνια απο διάφορους γυρολόγους και ανώνυμα τρολ ενώ δίνει μάχες για την απογερμανοποίηση και αποπαγανισμό του εθνικού χώρου.

      Αύριο Κυριακή 20 Οκτωβρίου ο Αλέξανδρος Καρράς θα μιλήσει στην Γιορτή του Ίωνος 2019 (Polis Art Cafe, Πεσμαντζόγλου 5 Αθήνα) όπου θα απαντήσει με ονόματα και στοιχεία για τις συκοφαντίες που δέχεται το Εθνικόν Κράτος περί ιδεολογικών κυβιστήσεων και ο εκδοτικός οίκος Νέα Γενεά περί δήθεν κακών και πρόχειρων μεταφράσεων μέσω google translate και άλλα φαιδρά.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος19/10/19 2:18 μ.μ.

      Απαρηγόρητη η νέα γενεά ανθυποβαλκανίων, γυφτο-μποζουκοφρόνων, δραγουμο-μεταξικών εκδοτών του χώρου για την καταβαράθρωση της βοθρικής δεξαμενής με την οποία είχαν συμπαραταχθεί προσβλέποντας σε εμπορικά και μελλοντικά κοινοβουλευτικά ωφέλη...


      Μόνη παρηγοριά πλέον η σφακιανάκεια μουσική υπόκρουση...

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος19/10/19 4:08 μ.μ.

      Τώρα εις ό,τι αφορά τον Ιερό λόχο, ο φίλος του αρχηγού τους, ο Καρράς, μας κατακρίνει για τη στάση μας έναντι του μαγαζιού του Πακιστανολιάκου. Ο Καρράς μεταξύ άλλων, χαρακτήρισε τους Εθνικιστές αμόρφωτους και επισήμανε την ανεπάρκεια καλλιεργημένου δυναμικού που πρόσκειται στην Ιδεολογία μας. Ότι δεν έχουμε Κυρανάκηδες!
      Είναι γεγονός ότι ο Πακιστανολιάκος ύπουλα έχει υποσκάψει την Ιδέα μας, υποσκάπτοντας τις τακτικές συνδιασκέψεις μεταξύ των φιλομαθών μελών, που θα μπορούσαν να αναπτύξουν μια ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία επί διαφόρων θεμάτων, αναδεικνύοντας τους αρίστους. Ο Πακιστανολιάκος της χρυσαυγούλας επίτηδες υπονόμευε το κύρος κοσμοθεωρίας μας. Επιζητεί την άνευ όρων υποταγή μονοκύτταρων ανεγκέφαλων οργανισμών, αμόρφωτων ουγκάνων που το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να κραυγάζουν ''ζήτω ο αρχιδιγός''!
      Πραγματικά δεν πρέπει να ασχολούμαστε. Τονιζουμε τις κωλοτουμπες τους (πριν έξι μήνες ανέβαζαν αρθρα για τον Νεοζηλανδό Ταρραντ, μετα τις εκλογές τα κατέβασαν κι ανέβασαν άρθρο ότι ο Ταρραντ είναι παράδειγμα νεοναζί προς Αποφυγή). Το καλύτερο είναι να Μην ασχολούμαστε γιατί πάσχουν από μανία καταδίωξης και τους την τρεφουμε. Τι μασονοι κυνηγάνε το Καρρα, τι υποκλοπές και απειλές δεν Λέγεται. Όλο λόγια λόγια λόγια, ας πει τα ονόματα τους να ξέρουμε. Ποιοι είναι.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος19/10/19 4:14 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    14. Κεραυνός19/10/19 4:16 μ.μ.

      Μαύρε Κρίνε επιτρέπεις συκοφαντικά σχόλια και δεν δημοσιεύεις απαντήσεις;

      Διαγραφή
    15. https://ethnikonkratos.gr/2019/03/08/alexandros-gerontas/amp/

      "Ο Αλέξανδρος Γέροντας εφ' όλης της ύλης στο Εθνικόν Κράτος"

      Σ' αυτή τη συνέντευξη, ξεπέρασε τα όρια της σιχαμερης ερπετιασης. Από κει που τον Δεκέμβρη του 18 δήλωνε αυτόνομος, μετά από τρεις. Μήνες στη συνέντευξη αυτή, τις ερωτήσεις του αναφερόταν στον χοντρό συνέχεια ως" Αρχηγος"! Μετά την πουτσα στις εκλογές, διαγραφη και πάλι αυτονομιλικι και φυσικά "τι; εγώ έλεγα το Μιχαλολιακο Αρχηγό; αυτά τα λένε τα λαμογια των στοων που θέλουν να με σκοτώσουν"

      Διαγραφή
    16. Κεραυνός21/10/19 1:28 μ.μ.

      Παρατηρείται εδώ και αρκετές ημέρες μια νέα μεθοδευμένη μαζική επίθεση κατά του συναγωνιστή Αλέξανδρου Καρρά η οποία συντονίζεται από γερμανολαγνικά, ούλτρα εθνικοσοσιαλιστικά, φετιχιστικά χιτλερικά τρολς του μασωνικού, αθεϊστικού και παγανιστικού χώρου. Οι συγκεκριμένοι είναι γνωστοί για το μίσος τους προς τον ελληνορθόδοξο πολιτισμό και την χριστιανική ορθόδοξη πίστη των Ελλήνων. Ο συναγωνιστής Καρράς έχεις αφιερώσει την ζωή του στον αγώνα υπέρ του καθαρού χριστιανορθόδοξου ελληνικού εθνικισμού και έχει ματώσει, μεταφορικά και μη, εκδίδοντας σημαντικά βιβλία που κάνεις άλλος δεν τόλμησε να μεταφράσει και να εκδώσει. Για αυτήν του την άκρως ανιδιοτελή προσπάθεια ποελεμάται άγρια από τους γνωστούς μασωνικούς ναζιστικούς κύκλους, έχει κατασυκοφαντηθεί, λοιδωρηθεί και περιγελαστεί με σχόλια που ξεφεύγουν του στενού πολιτικού και ιδεολογικού πλαισίου και αφορούν στα κιλά του, στην Σύντροφό του, στο παρελθόν του, στην ιδεολογική του μετάνοια αλλά και στις εναλλασσόμενες πολιτικές του μεταλλάξεις, οι οποίες ποτέ δεν έγιναν αλλά και εάν έγιναν, έγιναν με γνώμονα το καλό της Ελλάδας του εθνικισμού. Τί μπορούν να καταλάβουν από υψηλή πολιτική τα ανώνυμα ναζιστικά τρολς;
      Αποδεικνύεται λοιπόν ότι οι πολέμιοι του Αλέξανδρου είναι ψεύτες και συκοφάντες και μάλιστα δεν έχουν το θάρρος να τον αντιμετωπίσουν ευθέως. Αντί αυτού, καταφεύγουν σε ανώνυμα συκοφαντικά και βλαβερά προς το συμφέρον του εθνικισμού σχόλια που σκοπό έχουν να υποσκάψουν τις πωλήσεις των βιβλίων της Νέας Γενεάς μέσω της υποβαθμίσεως του περιεχομένου, της ποιότητας των μεταφράσεων αλλά και του ίδιου του εκδότη. Αποδεικνύεται λοιπόν ότι οι κατήγοροί του είναι θρασύδειλοι και συκοφάντες, όπως ακριβώς και τα φετιχιστικά πρότυπά τους τα οποία όταν ήρθε η ώρα αυτοκτόνησαν αντί να πολεμήσουν. Ο εθνικισμός θα ξαναγίνει ελληνικός όσο και εάν δεν αρέσει αυτό σε κάποιους.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος21/10/19 4:18 μ.μ.

      Όχι "Κεραυνέ" δεν είναι αυτή η αλήθεια. Ο Καρράς είναι μέγας αριβίστας, από δωδεκαθειστής έγινε παγανιστής εθνικοσοσιαλιστής στην Θούλη και όταν τα έσπασε μαζί τους το γύρισε σε φασισμό για να τους πικάρει. Μάλιστα τις εκδόσεις του ήθελε πρώτα να τις ονομάσει "ο εθνικοσοσιαλιστής", στον στενό του κύκλο περηφανεύεται ότι βγάζει χρήματα πουλώντας δεκαπέντε ευρώ κάτι που του κοστίζει πενήντα λεπτά. Επιχειρηματίας. Μετά το γύρισε σε μουσολινικό φασισμό και εθνικό σοσιαλισμό, αποκαλούσε αρχηγό του τον Πετρόπουλο και είχε γράψει άρθρο ότι συντάσσεται μαζί του (πλέον το έχει διαγράψει), μετά έγινε υπόγειο διαδικτυακό κολλητάκι για ένα φεγγάρι του Αριστοτέλη Καλέντζη και μετά το γύρισε σε χρυσαυγιτισμό, αποκαλούσε αρχηγό του τον χοντρό, έκανε ομιλίες στα κεντρικά για την 28η Οκτωβρίου 2018 αλλά μετά τις εκλογές το γύρισε σε ελληνορθόδοξο εθνικισμό για να συνδεθεί με τους ιερολοχίτες, αρνείται μάλιστα ότι στήριζε την ΧΑ για να τον κατεβάσουν βουλευτή .
      Ο Καρράς αλλάζει ιδεολογία ανάλογα με τις περιστάσεις και το θεωρεί μάλιστα μεγάλο κατόρθωμα. Είναι άρρωστα φιλόδοξος, έχει βρει και το κατάλληλο περιβάλλον (βλέπε Βικτόρια) για να του φουσκώνει τα μυαλά, είναι ψεύτης καθώς αρνείται τις κωλοτούμπες του και θεώρει πως θα ηγηθεί του χώρου γιατί είναι νέος, έξυπνος και καθαρός (εδώ γελάμε).
      Ενίοτε βρίσκει διάφορες αμφιλεγόμενες προσωπικότητες για να τον αβαντάρουν, βλέπε ΠΕΓ και Δέλτας.
      Είναι γνωστό στον χώρο ότι λέει ψέματα, κατασκευάζει ιστορίες, απειλεί γυναίκες και παίρνει χρήματα προς ίδιον όφελος από δήθεν έρανους για συλληφθέντες συναγωνιστές.

      Τί απαντάς σε όλα αυτά τα ερωτήματα "Κεραυνέ"; Τα γνωρίζεις και συνεχίζεις να τον στηρίζεις; Αμφισβητείς κάποιες από τα γεγονότα που παραθέτω; Δεν έπαιρνε τηλέφωνα παλαιούς συναγωνιστές, τους μιλούσε με τις σεις και με το σας και την ίδια στιγμή έστελνε μηνύματα στον Αριστοτέλη Καλέντζη γελοιοποιώντας τους και παρέχοντάς του πληροφορίες για να τον ξεφτιλίσει στο μπλοκ του; Τα ήξερες αυτά "Κεραυνέ" και έμεινες αμέτοχος; Αυτός είναι ο καθαρός αγωνιστής που βρίζει τον χώρο και εσύ πεισματικά υπερασπίζεσαι;

      Μαύρε Κρίνε ελπίζω να δημοσιεύσεις την απάντηση μου

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος21/10/19 11:50 μ.μ.

      Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος22/10/19 10:34 π.μ.

      Που ειδες την στηριξει;Σε 2-3 βιβλια;Και εγω βλεποντας σας να ριχνετε χολη για μαυρο κρινο αρχιζω να υποπτευομαι οτι ειστε βαλτοι απο συγκεκριμενη σεχτα "ουλτρα ναζιστην"Αφου δηλωνεις και εθνικοσοσιαλιστης μαθε πως οι εθνικοσοσιαλιστες εχουν τιμη και δεν ξετακινιαζονται σε ενα μπλογκ ουτε γραφουν ανωνυμα.Αν δεν σ αρεσει το μπλογκ πηγαινε να δεις καμια εκπομπη την ωμεγα male.

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος22/10/19 11:01 π.μ.

      Εγω πιστευω πως η ιδια η εσα εριξε το καναλι για να κλαιγονται μετα μαζι με τον συμιγδαλα που τους προωθει οτι τους κανουν πολεμο...χαχαχαχ

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος22/10/19 12:21 μ.μ.

      Και εσυ που καταλαβες οτι ειναι ο Καρρας μαντης εισαι;Παντου τον Καρρα βλεπεις.Αν εισαι εμμονικος μαζι του τραβα βρες τον.Τραβα δες τις εκπομπες της γνωστης σεκτας που προφανως υποστηριζεις και ασε τα σχολια...μονο αυτοι εχουν κοντρα με τον Καρρα,σας καταλαβαμε.

      Διαγραφή
    22. Ανώνυμος22/10/19 12:46 μ.μ.

      Γερμανολάγνοι τελειώσατε. Ο εθνικοσοσιαλισμός θα καθαρίσει από εσάς. Ο Καλέντζης ως παλιός και άξιος αγωνιστής ήταν ο κατάλληλος για να βοηθήσει προς αυτήν την κατεύθυνση, για αυτό και ο Καρράς του έδωσε πληροφορίες. Το να ρουφιανευεις γερμανολάγνους νορδικόπληκτους παγανιστές είναι εθνικό καθήκον υπέρ της Ελληνορθοδοξίας. Οι λάτρεις του μουστάκια να πάτε πίσω στη Θούλη!

      Διαγραφή
    23. Χριστόφορος22/10/19 2:38 μ.μ.

      Για να κοπούν τα αστειάκια, οι τρολιές και οι υπόνοιες: Ο συναγωνιστής Αλέξανδρος Καρράς ποτέ δεν έδωσε πληροφορίες για κανένα και ποτέ δεν μετέφερε προσωπικές συζητήσεις σε κανένα. Όσοι τον γνωρίζουμε είμαστε βέβαιοι για την ακεραιότητα του χαρακτήρα του και για την ευθύτητα που τον διακρίνει. Κάποιοι έβγαλαν μόνοι τους τα μάτια κάνοντας δημόσια ανοίγματα και μιλώντας σε όλους ανυποψίαστοι και μετά μας κατηγορούν για μεταφορά πληροφοριών. Ας πρόσεχαν. Η γάτα τσακώνει τα ποντικάκια.

      Διαγραφή
  5. Κάποιοι έχουν το θράσος να στέλνουν υβριστικά σχόλια και να απαιτούν να δημοσιευτούν. Και τι το περάσατε εδώ ρε ζαγάρια ιντυμίντια. Το κουβαδάκι σας και σε άλλη παραλία. Και να έχετε πρόβλημα με αυτή την τοποθέτηση πάνω δεξιά υπάρχει και μειλ για περαιτέρω εξηγήσεις. Άντε με τον κάθε κάγκουρα σχολιαστή του "χώρου" που ζητάει και τα ρέστα ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος19/10/19 11:42 π.μ.

    Πολύ σωστά λέτε για τους γελοίους ακροδεξιούληδες του συμιγδαλα και του λαγού.
    Με την εξύβριση και διαστρέβλωση προσωπικοτήτων όπως ο ΑΧ, ο Έβολα, ο Ροζενμπεργκ και πολλοί άλλοι δεν έχετε θέμα;
    Με την εξύβριση της Ελληνικής θρησκείας και την προώθηση του εβραιοχριστιανισμού που διακυρρήτει πως μεταξύ Πατρίδος και γιαχβε διαλέγουμε τον γιαχβε μας;
    Με την στήριξη στην ΧΑ προ εκλογικής καταρρεύσεως; Για να έρθει να το παίξει αυτόνομος μετά διαγράφοντας συνεντεύξεις που προσφωνεί τον νονό "Αρχηγό";

    Σχολιάσατε, και ορθώς, για τον γελοίο συμιγδαλα που μιλάει για ε/σ ως καρκίνωμα του εθνικισμού. Τα ίδια και χειρότερα λέει και αυτός που προωθείτε και διαφημίζετε στις εκπομπές του αλλά εκεί βλέπω κρατάται περίεργη στάση, όχι απλώς δεν τον εκθέτετε αλλά τον διαφημίζετε κιολας!!!
    Το ξέρω πως δεν πρόκειται να το ανεβάσεις γιατί δεν έχεις τι να απαντήσεις. Μου αρκεί που θα το δεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/19 5:06 μ.μ.

      ΑΝΩΝΥΜΕ ΑΚΟΥ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ:
      Σε εχουμε δει παντου να επιτιθεσαι στον χριστιανισμο πολυ καιρο τωρα οποτε σιγουρα δεν υπερασπιζοσουν ποτε το Εθνικον Κρατος διοτι ηταν ανεκαθεν χριστιανικο. Οσο για αναρτησεις που εχει διαγραψει το Εθνικον Κρατος το εχει κανει και για πολλες ειδησεις ακομα οπως και εχει διαγραψει ολες τις ενημερωσεις του για νεες εκδοσεις κι οχι μονο για το Χιτλερ για 1000 χρονια. Γενικα διαγραφει οτι ειναι παλιο και δεν εχει πλεον νοημα αναπαραγωγης πλην ιδεολογικων κειμενων. Τον Καρρα τον γνωριζουμε πολυ καλα και γνωριζουμε πολυ καλυτερα απο σενα τον προβοκατορα γιατι κατεβηκαν αναρτησεις για τη Χρυση Αυγη και ποτε.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος19/10/19 1:36 μ.μ.

    βάλτε και κανά κεράκι υπέρ υγείας του Μαύρου Κρίνου αφού αν δεν υπήρχε δεν θα γράφατε πουθενά τα κομπλεξικά σχόλια σας. Μάθετε λοιπόν ότι ο ΜΚ ανεβάζει και θέσεις που διαφωνεί κάθετα. έχει προβάλλει τους πάντες πλην της χα και μιας γκρούπας γνωστής στο διαδίκτυο. η σύνθεση έρχεται μέσα από την διαφωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/19 9:30 π.μ.

      Ναι, δεν προβάλει την ΧΑ και την γκρούπα που λες αλλά δεν έχει πρόβλημα να προβάλει και να διαφημίζει αντιναζι πρώην δουλικά του χοντρού που τον εγκατέλειψαν μόνο μετά την εκλογική συντριβή
      Άσε μαύρες κρίνει σε καταλάβαμε, κάτι ύποπτο παίζει εδώ. Βγες να δώσεις εξηγήσεις, αλλιώς φαντάζομαι θα προβάλεις και άλλους αντιναζι ζητοπατριώτες ε;

      Διαγραφή
  8. Δηλαδη τυχαίο είναι που και διαγράφτηκαν τα φιλοχρυσαυγιτικα και που το παίζει πάλι αυτονομος! εγώ αν ήμουν χρυσαυγιτης θα με. Ενοχλούσε περισσότερο. Δηλαδή πατόκορφο γλείψιμο μέχρι και στη.... Ζαρουλια και "Γέροντα, μίλησε μας για τον Αρχηγό"... Αλλα μετά την πανωλεθρια διαγραφή, ούτε σχόλιο, δεν σας ξέρει και στο πρώτο ποντκαστ να δηλώνει έτσι απλά "εε εντάξει το βλεπα, ήταν αναμενόμενο". Βέβαια πάλι αυτονομιλικι αλλά δεν κρύβει τον φιλοχρυσαυγιτικα, είπε ότι ο, τι νέο δεν έχει καμία τύχη, και ο χοντρός θα ανακάμψει. Αν θες να σε κοροϊδεύουν έτσι, να τους χαίρεσαι. Το ότι είμαι κατά του χριστιανισμού δεν πα να πει ότι είμαι κατά συναγωγνιστων μόνο και μόνο επειδή είναι χριστιανοί. Βλέπει πως σας πολωνει. Πέφτετε για ύπνο και βλέπετε μην είναι κανένας παγγερμανιστης παγανιστης κάτω απ το κρεβάτι σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος19/10/19 7:07 μ.μ.

    Ο Μαύρος κρίνος γιατί στηρίζει πλαγίως και διαφημίζει τον φανατικό αντί-ναζί και ύποπτο πρώην δουλικό του χοντρού;
    Κάτι πολυ ύποπτο κρύβεται εδώ πέρα
    Κατά τα άλλα το παίζει ιδεολόγος και κατά της ακροδεξιάς ο Μαύρος κρίνος χαχαχαχα εντάξει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/19 7:21 μ.μ.

      Ολοι οι ανεγκεφαλοι εδω ηρθατε;Γιατι να παρει θεση σε μια κοντρα που δεν τον αφορα;Μαλλον δεν γνωριζεις οτι το μπλογκ δεν ειναι χιτλερικο αρα ακυρη η απαιτηση σου να παρει θεση στο θεμα του Χιτλερ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/19 10:37 π.μ.

      Είναι αντί-ναζί ο Μαύρος κρίνος και δεν το ήξερα; Ο εν λόγω τύπος θεωρεί τον ε/σ καρκίνωμα που πρέπει να καταστραφεί
      Και δεν ζήτησε κάνεις από τον ΜΚ να πάρει θέση έτσι στην αρχή. Αλλά πρόσεξε, στην πρώτη μόνο σελίδα του ιστολογίου του έχει 3 (!) διαφορετικές διαφημίσεις για τον εν λόγω τύπο. Επίσης, έχει ανεβάσει 3 άρθρα που σχολιάζουν τι παίζει στον χώρο κτλ σχολιάζοντας και έναν βλάκα ακροδεξιό (Συμιγδαλας) αλλά και ζητώντας απαντήσεις από μια γνωστή καινούρια ομάδα με καθαρά ε/σ χαρακτήρα γιατί ανέχεται να κάνει εκπομπές στο κανάλι αυτού του υβριστή των ναζί (συμιγδαλα).
      Ε δεν είναι υποκριτικό όταν ζητάς εξηγήσεις επειδή απλώς χρησιμοποιείς τις κάμερες κάποιου για να εκφράσεις ε/σ θέσεις ταυτοχρόνως να διαφημίζεις έναν αντιναζι ακροδεξιό;
      Μαύρε κρίνε είναι επί της ουσίας απάντηση

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/10/19 11:04 π.μ.

      Εσυ που εισαι ναζισταρας να φανταστω οτι στηριζεις ατομα που εχουν στο στηθος κουλα καρδουλα ε; μονο αυτοι για εσενα ειναι γνησιοι ns κατα τα αλλα ο καρρας σε πειραξε οχι αυτοι που βριζουν τον Εβολα.Ελα σας πηραμε χαμπαρι ποιοι γραφετε τα σχολια.Τουλαχιστον να εχετε τους ορχεις να το πειτε.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/10/19 1:04 μ.μ.

      ΒΙΒΛΙΑ ΑΝΕΒΑΣΕ ΟΧΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΡΡΑ.ΤΟ ΟΤΙ ΠΡΟΩΘΕΙ ΜΕΡΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΕΟΣ.ΚΟΨΤΕ ΤΑ ΛΗΓΜΕΝΑ.

      Διαγραφή
    5. Έλεος ποια με τα σχόλια που ανεβαζεις22/10/19 3:13 μ.μ.

      Μα ο Χίτλερ δεν συνεργάστηκε με το ακροδεξιό γερμανικό εθνικό Λαϊκό κόμμα δεν τον στήριζαν οι καπιτα-ληστες της σιωνιστικής Αμερικής εθνικοκαπιταλστες είστε και οι μεν και οι δεν

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος19/10/19 8:18 μ.μ.

    Μαύρε κρίνε πάρε θέση, πιστεύεις και εσύ ο΄τι ο ΑΧ ήταν τρελός που έβλαψε την Ελλάδα;
    ώρα να ξεκαθαρίζει ο "χώρος" απο αντιναζι ζητωπατριώτες της δεκάρας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/19 9:25 π.μ.

      Από εσάς θα καθαρίσει ο χώρος και λίαν συντόμως μάλιστα, Καρράς θα λέτε και θα κλαίτε
      Ναζιστές γερμανολαγνοι τελειώσατε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/19 11:06 π.μ.

      Γιατι οι πραγματικοι ναζιστες στην ελλαδα ποιοι ειναι οι αστειοι τυποι της εσα;;Ναι αν δεν εισαι σαν λουμπε τυπας δεν εισαι αγνος ns.Ο Καρρας και ο κρινος σας πειραξε.Εκπομπουλα ποτε θα κανετε να γελασουμε με τα 3 αμεα;;

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος21/10/19 9:24 π.μ.

    Δραγούμης, Μεταξάς, Καρράς ρε!!!
    Πονάτε γερμανοπληκτοι, γασμουλοι, γραικυλοι;
    Όσο ο Αλέξανδρος προελαύνει και καθαρίζει από ναζιστικά σκουπίδια τον χώρο εσείς συνεχίστε να κλαιγεστε, σαν τον αρχηγό σας το 45'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έλεος ποια με τα σχόλια που ανεβαζεις22/10/19 2:54 μ.μ.

      Είσαι και εσύ τόσο αισχος όσο οι γερμανοπληκτοι ναζισταραδες οι μεταξικοι-δραγουμικοι είστε τόσο χάλια όσο χάλια ειναι χιτλερικοί βάζω στοίχημα ότι έχετε ένα κοινό είστε όλοι οπαδοί της ελεύθερης αγοράς και του καπιταλισμού δεν γουστάρω τον Χίτλερ τον νορδικολαγνο αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι χάρηκα με την νίκη των συμμάχων

      Διαγραφή
  12. Αφού λύσατε κάποιοι όλα τα προβλήματα στον χώρο είπατε να βγάλετε τα εσώψυχα σας στα σχόλια του Μαύρου Κρίνου. Βρεθείτε από κοντά και λύστε τις διαφορές σας αν έχετε και όποιες έχετε. Ανώνυμα σχόλια και ύβρεις δεν προάγουν τίποτα και είναι και χάσιμο χρόνου. Ξεκολλάτε η χώρα είναι προς πώληση χάνουμε κάθε μέρα σε όλα τα επίπεδα και εσείς ασχολείστε αν έχει δίκιο ο Καρράς. Όλοι κρίνονται από τα έργα τους κύριοι. Δεν έχουμε χρόνο για εμπάθειες μεταξύ μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 11:08 π.μ.

      Μαυρε κρίνε το πρώτο βήμα για να γίνει το οτιδήποτε είναι να καθαρίσει, και από ύποπτα άτομα και επιτέλους ιδεολογικά, αυτός ο ερμος χώρος. Δεν βοηθάς καθόλου σε αυτό προβάλλοντας άτομα που πολεμουνε μανιωδώς τον ε/σ και διαστρεβλώνουν και εξεφτελιζουν μεγαλες μορφές της ιδέας όπως ο Εβολα, ο Γκύντερ και ο Ρόζενμπεργκ. Ακόμα και η "ιδεολογία" της ΧΑ πιο υγιής ήταν.
      Άλλωστε μιλάμε για άτομο που ανέβαζε στην σελίδα του συνεντεύξεις μέχρι και της γυναίκας του νγμ (μόνο η ουρανιτσα του ξέφυγε) και αποκαλούσε τον χοντρό "Αρχηγό". Μετά τις εκλογές τα διέγραψε όλα διότι προφανώς είδε την θεσουλα να εξαφανίζεται και σκέφτηκε ότι θα κονομαει περισσότερα αμά πλασαριστεί ως αυτόνομος.
      Τέτοια άτομα πρέπει να απομονώνονται από τον χώρο αν είναι να πάμε μπροστά
      Παρακαλώ να περάσει μαύρε κρίνε, είναι απάντηση στην τοποθέτησή σου

      Διαγραφή
  13. ενημερωτικά έχουν ανέβει όλα τα σχόλια παρά το γεγονός ότι δεν τηρούνται κάποιοι κανόνες. υπενθυμίζουμε σε όλους ότι η αναγραφή ανωνύμων σχολίων στο διαδίκτυο δεν είναι πολιτική απάντηση. είναι πιο εμφανές από ποτέ ότι έχετε προσωπικά θέματα μεταξύ σας και θέλετε να τα κρύψετε κάτω από ένα ιδεολογικό "χαλί". είναι ντροπή και όνειδος την στιγμή που ο χώρος έχει τεράστια προβλήματα κάποιοι να προσπαθούν να ρίξουν λάδι στην φωτιά σε μια διαμάχη που δεν βγάζει πουθενά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. επειδή το θέμα έχει αρχίσει και ξεφεύγει στα σχόλια ενημερώνω άπαντες ότι θα ανεβαίνει πλέον οτιδήποτε είναι κόσμιο και έχει να κάνει με πολιτική κριτική. αν θέλετε να βριστείτε μεταξύ σας σίγουρα δεν είναι εδώ ο κατάλληλος χώρος να το κάνετε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/10/19 12:16 μ.μ.

    Μαύρε Κρίνε όταν ανεβάζεις σχόλια τύπου Καρράς θα λέτε και θα κλαίτε έχεις ηθική υποχρέωση να δημοσιεύσεις τα δύο τελευταία σχόλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. το ξαναγράφω. τα σχόλια πρέπει να είναι πολιτικά και όχι γεμάτα χολή όπως αυτά που διέγραψα. απαντήστε όπως θέλετε αλλά εδώ δεν θα γίνει ιντυμίντια.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/10/19 12:38 μ.μ.

      Δηλαδή το Καρράς θα λέτε και θα κλαίτε και το γασμουλοι είναι πολιτική απάντηση; Σε παρακαλώ δημοσίευσε τα σχόλιά μου, είναι απαντήσεις σε πολύ ευπρεπές επίπεδο.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος21/10/19 12:35 μ.μ.

    Μάγκες χαλαρώστε λιγάκι! Το θέμα δεν είναι ποιος έχει δίκιο και ποιος έχει άδικο. Έρχεται ο κάθε πικραμένος (και από τις δυο πλευρές) να βγάλει τα εσώψυχά του σε ένα ιστολόγιο! Από πού κι ως πού σας φαίνεται φυσιολογικό να έρχεστε σε ένα Στρασσερικό μπλογκ και να ζητάτε από την διαχείριση να υπερασπιστεί τον Χίτλερ μόνο και μόνο επειδή έχετε εσείς προσωπικά με τον Καρρά; Φυσιολογικό σας ακούγεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/10/19 2:39 μ.μ.

      Η διαχείριση το παίζει δήθεν κατά της ακροδεξιάς ενώ ταυτόχρονα στηρίζει και διαφημίζει (!) συνεχώς άτομα που βρίζουν χυδαια και πολεμούν μανιωδώς τον ε/σ, τον άξονα, την εθνική θρησκεία
      Εγώ είχα την εντύπωση πως αυτό ήταν ε/σ μπλογκ και όταν βλέπω τέτοιες περίεργες κινήσεις αρχίζω να υποπτεύομαι ότι κάτι περίεργο παίζει από πίσω

      Διαγραφή
    2. Ότι πιο σωστό διάβασα μέχρι τώρα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/10/19 11:15 π.μ.

      Αχ ναι βρε επρεπε να προωθει τους τετραπληγικους που κανουν εκπομπες με εμφανιζει ουλτρα λουμπε " ναζι" Για εσενα αυτοι αποτελουν τον χωρο; διοτι για εμενα αυτοι των μολυνουν.Και πληρωνουν κιολας κατασταρια για να κανουν εκπομπες στον δεξιουλη συμιγδαλα.Στανταρ οι ιδιοι ριχνουν τα καναλια για να κλαιγονται μετα οτι τους κανει πολεμο ο Καρρας...χαχαχαχ και να ζητανε απο τον μαυρο κρινο να παρει θεση ο οποιος μαυρος κρινος ειναι ο μονος αντικειμενικος και σταθερος .

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/10/19 12:28 μ.μ.

      Αν δεν σου αρεσει το μπλογκ πηγαινε κα δεις καμια εκπομπη των ωμεγα male.Οι εθνικοσοσιαλιστες εχουν τιμη και δεν ξεκατινιαζονται σε ενα μπλογκ ουτε γραφουν ανωνυμα ουτε ζητανε απο τον διαχειριστη να παρει θεση σε μια κοντρα που δεν τον αφορα.Να σου θυμισω πως αλλοι μεσα απο εκπομπες τους εβρισαν τον Μουσολινι εκτος εναν εσυ δεν θεωρεις την φασιστικη ιταλια μελος του Αξονα.Ελα σας καταλαβαμε ηρθατε εδω να ξεκατινιαστιτε.Αυτα στα προφιλ σας και κατω απο τις εκπομπες τους να να τα κανετε.

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος21/10/19 7:24 μ.μ.

    Μαύρε κρίνε γιατί δεν το γυρνάς και φανερά στον χριστιανοπληκτο αντιναζισμο; Αφού αυτό φαίνεται σε εκφράζει. Από το να προωθείς ύπουλα ύποπτες μορφές που μάχονται για την διάσπαση και ιδεολογική καταβαράθρωση του χώρου καλύτερα να το κάνεις φανερά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 10:41 π.μ.

      Ο χωρος ειναι οι τετραπληγικοι της εσα;; χαχαχχα διοτι μονο αυτοι εχουν εμμονη με καρρα και ιερο λοχο.Εκει ανηκεις ωεγα male;Ελα πες το μην ντρεπεσαι...χαχαχαα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/19 12:56 μ.μ.

      Εχεις στοιχεια για αυτα που λες;Αν ναι πες ποιοι ειναι οι απληρωτοι.Αυτα ολοι τα εχουμε ακουσει αλλα φημες λενε για ολους.Εισαι η Στεφανιδου εδω μεσα και μας λες κουτσομπολια;Δεν μας αφορουν αυτα.Πες τα στο προφιλ σου και οχι ανωμυμα.

      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος22/10/19 12:12 π.μ.

    Ο Καρράς δεν ανοίκει καν στον χώρο, είναι απολύτως εχθρικός προς τις ιδέες μας και δίνει κάθε μέρα αντιναζιστικό αγώνα. Ακόμα και το κερφα θα τον ζήλευε!
    Περιμέναμε πως και πως να διαλυθεί η ΧΑ για να καθαρίσει ιδεολογικά το τοπίο και έρχεται τώρα και ο ΜΚ με την στήριξη και προβολή που δινει σε έναν επικίνδυνο αντιναζι να θολώσει ακόμη περισσότερο το τοπίο και να κηλιδώσει κάθε προσπάθεια για ιδεολογική ανασυγκρότηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 10:39 π.μ.

      Γιατι ρε ανηκεις εσυ στο χωρο; αν ναι πες μας σε ποια γνωστη σεκτα διοτι κατι εχουμε καταλαβει.Μονο σχολια απο υπερασπιστες γνωστων δηθεν εθνικοσοσιαλιστων βλεπω που βριζουν στις εκπομπες τους Εβολα.Εκει ανηκεις; Αν εισαι εθνικοσοσιαλιστης με τιμη παραδεξου το αν εισαι ωμεγα male σκασε και τραβα αλλου να βγαλεις τα αποθημενα σου για τον Καρρα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/19 1:51 μ.μ.

      Σε πειράζουν (και πολύ σωστά, όλους τους ε/σ θα έπρεπε) οι βρισιές προς τον Εβολα αλλά καταπίνεις αμασητες ύβρεις προς τον Αξονα, προς τον Γκύντερ και τον Ρόζενμπεργκ, κοροϊδίες και διαστρεβλώσεις του Εβολα κτλ;

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος22/10/19 10:57 π.μ.

    Εχουμε ολοι καταλαβει ποιοι γραφουν εμετικα σχολια κατα του Καρρα και του κρινου.Τα τσιρακια αυτων που πληρωνουν για να κανουν εκπομπες στον εθνοδημοκρατη Συμιγδαλα χαχαχχαα.Και εχουν το θρασος να λενε πως ο μαυρος κρινος υπερασπισετε και προωθει την ακροδεξια.Ρε πηγαινετε να κανετε καμια εκπομπη να γελασουμε.Ουλτρα ναζισταραδες χαχααχα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος22/10/19 11:41 π.μ.

    Μαυρε κρικε μην ακους της συκοφαντιες και τις λασπες.Ξερουμε ολοι ποιοι ερχονται εδω για να ριξουν λασπη στον Καρρα χρησιμοποιοντας ενα ιστιολογιο.
    Να μας το πουν ομως ευθεως ποια σεχτα ( 5 νοματαιων υποστηριζουν ) εκτος και εαν ντρεπονται κατα βαθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανέβηκαν όλα τα σχόλια πλην ενός που γράφει για σκουπίδια και αναφέρει συγκεκριμένο πρόσωπο ο οποίος "ψάχνεται" για να κάνει μηνύσεις. Αν γραφτεί το σχόλιο ξανά χωρίς την εν λόγω αναφορά θα ανέβει κανονικά. Είναι προφανές ότι τα προσωπικά έχουν περάσει τα ιδεολογικά και έχουμε να κάνουμε με μια αντιπαράθεση που θυμίζει τον σχολιασμό κάτω από τα βίντεο της εσα στο youtube.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 12:51 μ.μ.

      Μα τα τσιρακια της εσα ειναι που ερχονται εδω και ριχνουν την χολης τους.Τους εχουμε καταλαβει.Ειναι ωμεγα male κατινες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/19 5:37 μ.μ.

      Ρε φιλε μην τα αγοραζεις τα βιβλια του εαν δεν σ αρεσουν.Δεν θα υποδειξεις ομως στο διαχειριστη του ιστιολογιου εαν θα τα προωθησει η οχι.Ελα που γινατε ολοι κριτες.

      Διαγραφή
  22. Ο Μαύρος Κρίνος από το 2007 προωθεί την ίδια ιδεολογική γραμμή με το περιοδικό "αντίδοτο" και το περιοδικό "γαμμάδιον". Έχουν δημοσιευτεί και άρθρα που δεν εκφράζουν το σύνολο της συντακτικής ομάδας. Πιστεύουμε στην προβολή όλων των απόψεων όλων των προσώπων και ομάδων αρκεί να υπάρχει σεβασμός προς την Ιδέα όπως αυτή εκφράζεται σήμερα. Δημοσιεύονται άρθρα βίντεο και σχόλια τα οποία δεν είναι εναντίον του ριζοσπαστικού εθνικισμού, του εθνικοσοσιαλισμού και του φασισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 1:48 μ.μ.

      Οι βρισιές για Ρόζενμπεργκ, Γκύντερ , η διαστρέβλωση και κοροϊδία του Εβολα εσύ θεωρείς δεν προσβάλει την Ιδέα;
      Το "ήταν το συμφέρον της Ελλάδας να πάει με τους Άγγλους";
      Η επίθεση εναντίον όποιου δεν προσκυνάει τον Γιαχβέ και είναι ε/σ ως γερμανοπληκτο, γασμουλο, μασόνο και άλλα ωραία;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/10/19 5:43 μ.μ.

      Εχετε μπερδευτει,το οτι προωθει μερικα βιβλια δεν σημαινει οτι ταυτιζεται με τις αποψεις του Καρρα.Ποιος ο λογος να κατσει ο κρινος να σας απολογηθει για τον Καρρα;Γιατι δεν φτιαχνεται μια ομαδα στο φβ να τσακωνεστε καραικοι αντικαρραικοι απο το να γραφεται εδω;Περισσοτερο ενδιαφερον θα εχει απο το να ζαλιζεται τον διαχειριστη εδω.
      Ξεκολλατε πια εχει καταντηση αηδια η ολη φαση.

      Διαγραφή
  23. Δεν έχουν δημοσιευτεί ποτέ θέσεις της Χρυσής Αυγής τουναντίον υπάρχει ΠΟΛΙΤΙΚΗ κριτική απέναντι της αφού εδώ και χρόνια εκφράζει την αστική ακροδεξιά. Επίσης απόψεις προσώπων που δημιουργούν αντιπάθειες έριδες και τσακωμούς δεν ανεβαίνουν στο ιστολόγιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο σχολιασμός του ιστολογίου παραμένει ανοιχτός παρά την προσπάθεια κάποιων να βγάλουν τα εσώψυχα τους μέσα από κάποιες ανώνυμες αναρτήσεις. Ενημερώνουμε τους πάντες ότι τα σχόλια δεν τα διαβάζουν μόνο εθνικιστές και εθνικοσοσιαλιστές αλλά και οι πολιτικοί μας αντίπαλοι και εχθροί. Η κριτική σας καλό θα είναι να στοχεύει στην βελτίωση των κακώς κειμένων και όχι μόνο στην κριτική για την κριτική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 5:45 μ.μ.

      Πολυ κακος αφου ειναι στοκοι και συνεχιζουν να κανουν επιθεσεις επειδη εχουν προσωπικες εμπαθειες.Ας τις κανουν μεσα απο τα προφιλ τους στο φβ,οχι εδω.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος22/10/19 2:17 μ.μ.

    Είναι αλήθεια ή όχι ότι ο διαχειριστής του εν λόγω ιστολογίου είναι μέλος του ΠΕΓ, οι διαχειριστές του οποίου βρίζουν τον εθνικοσοσιαλισμό όλη μέρα; Ο Συμιγδαλάς είναι ακροδεξιός ενώ οι διαχειριστές του ΠΕΓ όχι; Είσαι εναντίον της ακροδεξιάς αλλά έχεις επαφές μαζί τους. Όπως πήρες θέση για τον Έβολα, πάρε θέση και για τον Άξονα που καθυβρίζεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/10/19 6:54 μ.μ.

      ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ;ΞΕΡΕΙ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΛΗ ΕΚΕΙ;ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΤΑΥΤΙΖΕΤΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ;
      ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΕΧΕΤΕ ΦΑΓΩΘΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ;ΕΛΕΟΣ ΑΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ;

      Διαγραφή
  26. Όλοι είστε αισχος εγώ είμαι εθνικιστής και σοσιαλιστής ούτε αντιναζι ούτε ναζί έλεος ποια με της ταμπελες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος22/10/19 7:14 μ.μ.

    Με τον Καρρά και το Εθνικόν Κράτος,σε κάποια συμφωνώ και σε κάποια άλλα διαφωνώ.Εξάλλου, θεωρώ ότι δεν είναι δυνατόν να συμφωνούμε όλοι,σε όλα μεταξύ μας.
    Και σαν εκδοτικός οίκος έχει εκδώσει σημαντικά βιβλία,των οποίων νομίζω ότι η μετάφραση είναι αρκετά καλή, ικανοποιητική τουλάχιστον (σχηματίζω γνώμη από ορισμένα βιβλία που έχουν μεταφράσει και τα οποία έχω διαβάσει στα αγγλικά).
    Από εκεί και πέρα,κατά τη γνώμη μου έχει υποπέσει σε ιδεολογικά ολισθήματα,καθώς τώρα τελευταία,είναι θιασώτης του αντι-ναζισμού.
    Καταρχάς οι Δραγούμης και Γιαννόπουλος αξίζει να διαβαστούν,καθότι αποτελούν σημαίνουσες προσωπικότητες του προηγούμενου αιώνα,και συνεπώς δεν ασπάζομαι τον αφορισμό τους,που επιχειρείται από κάποιους.Επίσης, συμφωνώ με τον αντι-αλβανισμό του Εθνικού Κράτους.Κάθε Έλλην εθνικιστής οφείλει να απεχθάνεται τους αλβανους.
    Από την άλλη,δεν κατανοώ την υψηλότατη θέση στην οποία έχουν τοποθετήσει το Μεταξά.Εδώ πράγματι, φαίνεται να πασχίζουν να τον εξισώσουν με μορφές τύπου Χίτλερ,Μουσολίνι.Η προσπάθεια αυτή μοιραία πέφτει στο κενό,διότι οι Χίτλερ-Μουσολίνι, ανεξάρτητα με το αν διαφωνεί ή συμφωνεί κάποιος με το συνολικό φάσμα των απόψεων και ενεργειών τους,ήταν φορείς σπουδαίων ιδεολογιών,οι οποίοι αποτελούν σημεία αναφοράς για όλα τα εθνικιστικά κινήματα σε Ευρώπη και Αμερική.Αποτελούν τη βασική δεξαμενή σκέψης.
    Ο Μεταξάς δεν γίνεται να συγκριθεί με αυτούς όσο και αν το προσπαθούν κάποιοι.Ο Μεταξάς ήταν ένας ικανός κυβερνήτης,οπωσδήποτε δεν ήταν προσωπικότητα "της πλάκας",αλλά μέχρι εκεί.Επιπροσθέτως,όταν φτάνουμε στο σημείο να αγνοούμε την ένταξη του στη Μασονία,και να τη δικαιολογούμε με φθηνές δικαιολογίες,όταν εκείνη την εποχή,σε όλη την Ευρώπη,όλοι οι Ε/Σ και εθνικιστές εναντιώθηκαν σθεναρά στη Μασονία,κάτι δεν πάει καλά.Ή με το να θεωρούμε πρότυπο την Εον,από την οποία απουσιάζει κάθε φυλετική σκέψη και στην οποία εντάσσονταν χωρίς πρόβλημα οι Εβραίοι. Όπως επίσης όταν παραβλέπουμε ότι υπήρξε πιόνι του Αγγλόδουλου βασιλιά.Αν είναι δυνατόν δηλαδή.Τι να κάνουμε, εμείς δεν είχαμε προσωπικότητες του βεληνεκούς του Χίτλερ,του Μουσολίνι,του Κοντρεάνου,του Μόσλι,κτλ,αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να εφεύρουμε τους δικούς μας,ζώντας το παραμύθι μας.Μπορούμε κάλλιστα να έχουμε σημεία αναφοράς Ευρωπαίους Εθνικιστές,εφόσον όλοι κατά το μεσοπόλεμο, αγωνίστηκαν για μία Ευρώπη των εθνών.
    Ένα ακόμα που πρέπει να σημειώσω,είναι το ζήτημα του Χριστιανισμού.Ο Χριστιανισμός του ας οδεύσει προς τον Χριστιανισμό και όχι στον Ιουδαιοχριστιανισμό.Δεν μας ενδιαφέρει τι είπε ο κάθε Γρηγόριος ή ο Βασίλειος και άλλοι "λόγιοι" που σε κάθε σημείο έβριζαν τον Ελληνισμό.Είμαι Χριστιανός,αλλά διαθέτω κριτική σκέψη.Ο Χριστιανισμός που με εκφράζει είναι εκείνος που προάγει το πολεμικό ήθος, αντίστοιχο του Παλαιολόγου,του Κολοκοτρώνη και του Κοντρεάνου,όχι του κάθε βολεμένου παπά και της καθεμιάς γιαγιάς, που μόλις πατήσει τα 75, τρέχει στην εκκλησία μήπως και σώσει την "ψυχή" της.Αυτός είναι ο "χριστιανισμός της γριάς".
    Απαράδεκτο επίσης,που ανεβάζει άρθρα γραμμένα από παπάδες και ιουδαιοχριστιανούς,που καθυβρίζουν τον Ιουλιανό και ,λίγο-πολύ,τον θεωρούν "ψυχάκια".Ποιον;Τον Ιουλιανό,τη μεγαλύτερη προσωπικότητα του Ελληνορωμαϊκού κόσμου,που υπεραγάπησε την Ελλάδα,κάποιοι τολμούν να τον αποκαλούν ακόμα και σήμερα "αποστάτη", επίθετο,που ο ίδιος ο Έβολα είπε δεν αρμόζει στον Ιουλιανό,αλλά σε αυτούς που τον ονόμασαν έτσι.Αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος22/10/19 7:14 μ.μ.

    Συνέχεια:
    Ας μην πιάνουν στο στόμα τους λοιπόν τον τεράστιο Ιουλιανό,μόνο και μόνο επειδή δεν ήταν Χριστιανός αλλά παγανιστής.Δεν θα επαναλάβει ο Χριστιανισμός τα λάθη των αντιπροσώπων του,μιας και οι αντιπρόσωποι του Χριστιανισμού υπήρξαν ανέκαθεν ανάξιοι,εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις.Και δεν αναφέρομαι στον μακαρίτη τον Χριστόδουλο,τον οποίο προβάλλει το Εθνικόν Κράτος,που με την "μειλίχια" ομιλία του,δεν πρόσφερε τίποτα,αλλά σε ιερείς σαν τον Σεβαστιανό,που πολέμησε την σκατόφαρα των Αλβανών,αυτή τη μάστιγα της Ελλάδας.Ναι ο Σεβαστιανός ήταν πραγματικός Έλλην Χριστιανός.Παρατηρούμε λοιπόν ότι υπήρξαν και υπάρχουν Χριστιανοί σαν τον Σεβαστιανό και "Χριστιανοί" σαν τον τωρινό αρχιεπίσκοπο.
    Έγραψα ένα όσο πιο γίνεται αντικειμενικό σχόλιο.Διάβασα τα σχόλια των υπολοίπων σχολιαστών και έχουν την οπτική του άσπρου-μαύρου,μία οπτική που κανείς σώφρων άνθρωπος δεν πρέπει να ασπάζεται.
    Στα ζητήματα θρησκείας,σέβομαι την αρχαία ελληνική θρησκεία και τους πιστούς της,που βέβαια οι πραγματικοί της πιστοί είναι λίγοι,οι υπόλοιποι εντάσσονται απλά επειδή είναι αντιδραστικοί και από μίσος προς τον Χριστιανισμό.Τον ανάλογο σεβασμό αναμένω και από τους παγανιστές προς τον Χριστιανισμό και ας μην κρίνουν τον Χριστιανισμό στο σύνολο του,από γραφικούς που θεωρούν την Παλαιά Διαθήκη "θεόπνευστη" και που ψάλλουν ύμνους κατά του Ελληνισμού τις Κυριακές.Ανάθεμα τους παπάδες και τους καλόγερους τα τελευταία 2000 χρόνια.
    Ας είναι ο Χριστιανισμός μας πολεμικός και όχι "χριστιανισμός" του "refuges welcome".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Στρασσερικος22/10/19 7:56 μ.μ.

    Εγώ δεν είμαι ούτε μεταξικος ούτε χιτλερικος αλήθεια οι αυτοαποκαλούμενοι εθνικόσοσιαλιστες γνωρίζουν ότι τον Χίτλερ τον στήριζαν η wall street η Αμερικάνοι καπιταλιστές αλήθεια το οικονομικό σύστημα στην ναζιστική Γερμανία ποιο ήταν η ελεύθερη αγορά και οικονομικός φιλελευθερισμός ο Χίτλερ υποστήριζε τους βιομηχανους του αστούς καπιταλιστές όταν ο Όττο στρασσερ μίλησε για εθνικοποίηση αμέσως ο Χίτλερ και η αστική σπείρα του πέσανε να τον φανε εσύ μαύρε κρίνε γιατί συνεχίζεις να βγάζεις σχόλια και από της δύο μεριές αφού είναι κατινες τρίτη θέση είναι ούτε κομμουνισμός ούτε καπιταλισμός και το οικονομικό σύστημα στην ναζιστική Γερμανία ήταν ο καπιταλισμός ποτέ δεν εφάρμοσε σοσιαλισμό ο Χίτλερ όσοι μελέτησαν το οικονομικό σύστημα στην ναζιστική Γερμανία γνωρίζουν ότι ήταν καπιταλισμός άρα αν εξαιρέσουμε τα αδέρφια στρασσερ και τον ρεμ όλοι οι άλλοι ήταν καπιταλιστές και αντι-σοσιαλιστες άρα πως αυτοαποκαλούνται εθνικόσοσιαλιστες αφού μισούν τον σοσιαλισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος22/10/19 8:05 μ.μ.

    Η προβολή ενός βιβλίου δεν σημαίνει ότι ο ΜΚ συμφωνεί με τις θέσεις του Εθνικού Κράτους. Είναι απλό. Στο παρελθόν ο ΜΚ έχει προβάλλει και διάφορα πράγματα που διαφωνεί. Περιττό να αναφέρω ότι είναι το μόνο βλογκ του χώρου με ανοιχτά σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος24/10/19 5:44 μ.μ.

    Διάβασα όλα τα σχόλια. Είστε βλάκες όσοι ζητάτε από τον Μαύρο Κρίνο να απολογηθεί για τον Καρρά. Από την άλλη, γελάω με το εξής. Όλοι οι υπερασπιστές του Καρρά εδώ, αν δεν είναι ο ίδιος, κράζουν τους αντικαρρικους οτι τα χουν κάνει πλακάκια με τον ακροδεξιο Σιμιτγδαλα. Τωρα που ο Καρρας τα βρήκε με τον Σιμιτγδαλα (ο οποιος και έδιωξε τα παιδιά της ΕΣΑ) τι έχουν να πουν όλοι αυτοί; Ο χώρος νοσεί. Δεν το θυμάμαι πότε να ηταν τόσο βόθρος. Μιλάμε για κωλοτουμπες μέσα μια βδομάδα χωρίς καμία ντροπή. Να φτύνεις Τρίτη να γλειφεις Κυριακή...

    Και οι αντιμουσολινικοι και αντιδραγουμικοι ας χαλαρώσουν λίγο. Εχει ποδοσφαιροποιηθει ο χωρος. Ανάθεμα ποιος από τους υμνητες ή τους υβριστες του Δραγούμη έχουν διαβάσει έστω και ένα βιβλίο του. Αντε να ανοίξουμε κανένα βιβλίο, γιατί πάντα θα είμαστε θύματα αρχηγισκων και πουτανακια των αριστερών οι οποίοι είναι χίλιες φορές πιο διαβασμένοι. Ο άλλος μάχεται την... παγανοποιηση του χώρου, ο άλλος μάχεται την μουσολινοποιηση!!! Ενώ πρώτο καθήκον είναι η απο-ουγκανοποιηση και η απο-ακροδεξιοποιηση του χωρου.

    Παρακαλώ να περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. προσυπογράφω την άποψη σου, έτσι ακριβώς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος25/10/19 1:06 μ.μ.

    Οι ηνωμένες ακροδεξιές δυνάμεις είναι εδώ!

    https://youtu.be/Drpe_Zi37C8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος25/10/19 4:15 μ.μ.

    https://youtu.be/unhF7Aw99pc

    Διέγραψαν τα σχόλια και απαγόρεψαν κάθε περαιτέρω σχολιασμό.Απλά γελοίοι.
    Ακροδεξιοί μέχρι το μεδούλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή τα σχόλια έγιναν αφορμή για περαιτέρω εξελίξεις κάθε σχόλιο που θα είναι υβριστικό δεν θα ανεβαίνει. σεβαστείτε τον χώρο του ιστολογίου και γράψτε σχόλια σύμφωνα με την πολιτική κριτική.

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος25/10/19 4:30 μ.μ.

    Δεν μπορώ να κατανοήσω αυτή τη μεταστροφή.Πώς γίνεται μέσα σε διάστημα δύο χρόνων,να έχουν εκδώσει βιβλία του Χίτλερ,του Ντεγκρέλ,του Μουσολίνι,να ανεβάζουν άρθρα για τον Στράσσερ και όλοι εμείς να σκεφτόμαστε "είναι εθνικοεπαναστάτες" και τώρα να κάνουν εκπομπές με τον κάθε συμιγδαλα,τυπικό αστό ζητωπατριώτη, εκπρόσωπο της ακροδεξιάς και του αστικού "εθνικισμού",του χειρότερου είδους "εθνικισμού".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Τα σχόλια σε αυτή την ανάρτηση θα είναι πλέον κλειδωμένα για λόγους που δεν πρέπει να δημοσιευτούν δημοσίως.

    εκ μέρους της συντακτικής ομάδας

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.