ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Αιρετική γραφή: Τι συμβαίνει με κάποιους αναρχικούς στην Ελλάδα;



Ο Έκτορας Κουφοντίνας σε συνέδριο της Hezbollah ...


"Το πιθανότερο είναι πως αγνοούν 
τις απόψεις του Παλαμά για την κοινωνία. 
Αν τις γνώριζαν δεν θα πέταγαν μπογιές. 
αλλά δυναμίτη"

πηγή: athens indymedia 

"Είμ’ ένα ανήμπορο παιδί που σκλαβωμένο το ‘χει
 το δείλιασμα κι όλο ρωτά και μήτε ναι μήτε όχι
 δεν του αποκρίνεται κανείς, και πάει κι όλο προσμένει
 το λόγο που δεν έρχεται, και μια ντροπή το δένει
 Κωστής Παλαμάς, Ο Γκρεμιστής"

πηγή: anarchy press gr

Εισαγωγικό σημείωμα της συντακτικής ομάδας: 

Όσοι «νεοφασίστες» και εχθροί της αστικής δημοκρατίας δεν φοράνε κομματικά γυαλιά ή δεν πέφτουν θύματα των καθημερινών συστημικών τακτικών παραπλάνησης θέλουν και πρέπει να βλέπουν την αλήθεια κατάματα. Να διαβάζουν τα πάντα, να ανιχνεύουν όλες τις πολιτικές τάσεις και να ζυγίζουν όλες τις απόψεις ώστε να βγάλουν στο τέλος χρήσιμα συμπεράσματα. Κάποιοι φυσικά δεν υπολογίζουν το πολιτικό κόστος αφού δεν έχουν τίποτα να χάσουν παρά μόνο τις αλυσίδες στα μυαλά τους. 

Είναι γεγονός ότι οι άνθρωποι των ιδεών μας έχουν να αντιμετωπίσουν στους δρόμους και τους κρατιστές και τους αναρχικούς. Και τους ορθόδοξους κομμουνιστές και τους «ισλαμοτροτσκιστές». Εδώ το παλιό και εύηχο σύνθημα ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ που καπηλεύτηκε η «Χρυσή Αυγή» πράγματι βρίσκει την πλήρη εφαρμογή του.

Ή μήπως δεν είναι τα πράγματα τόσο απλά; Μήπως και εμείς από την πλευρά μας θεωρούμε κάποια πράγματα δεδομένα και θεωρούμε ότι η πολιτική μας κριτική πρέπει να εξαντλείται στο κλασσικό «οι άλλοι είναι οι άπλυτοι» …

Θα αναφέρουμε πράγματα που μπορεί και να μην σας αρέσουν. Άλλωστε πάντα ένα ιστολόγιο δεν σε αναγκάζει να το διαβάζεις αλλά το κάνεις με δική σου επιλογή. Πόσο μάλλον αυτό του «Μαύρου Κρίνου» που προβάλλει όλες τις απόψεις ενός πολύπαθου «χώρου».

Πάμε στο θέμα ως μια εισαγωγή στο κυρίως άρθρο.

Θυμόμαστε ακόμη τους φτωχούς νεολαίους του «αντιεξουσιαστικού» χώρου που πήγαιναν στα συσσίτια της «Χρυσής Αυγής» για ένα κομμάτι ψωμί αφού οι πάντες τους αγνοούσαν και έδιναν προτεραιότητα στους αλλογενείς.

Θυμόμαστε ακόμη τα θετικά διαδικτυακά σχόλια μελών διάσημης αντιεξουσιαστικής συλλογικότητας κάτω από ένα τραγούδι που υμνούσε την Πατρίδα!

Θυμόμαστε και άλλα πολλά. 

Τις πρόσφατες δημόσιες δηλώσεις του οπαδού της ένοπλης πάλης Νίκου Μαζιώτη για τα εγκλήματα των κομμουνιστών της Μόσχας  αλλά και την αγωνία του Έκτορα Κουφοντίνα (γιος του εκτελεστή της 17Ν) για την μετατροπή της ελληνικής κοινωνίας σε πολυφυλετικό αχταρμά (σύνδεσμος εδώ)

Θυμόμαστε την πρόσφατη αναφορά των αντιπάλων μας γνωστών ραψωδών Active Member στον Ριχάρδο Κουντενχόβε Καλλέργη («Έναν αιώνα πίσω στην «Πανευρώπη», στου Ρίτσαρντ Καλέργη την αρχοντοπουτάνα , κανείς δεν αντιστάθηκε σ’ αυτό το αγριοτόπι,  γι’ αυτό και πένθιμα χτυπάει η καμπάνα» κομμάτι: Ω γλυκύ μου έαρ σε καραντίνα)

Και υπάρχουν πολλά ακόμη παραδείγματα όπως τα πρόσφατα δημοσιεύματα γνωστής αναρχικής ιστοσελίδας που υπερασπίστηκε τους κατοίκους νησιού επειδή αντιστάθηκαν στα ΜΑΤ και στον εποικισμό από λαθρομετανάστες.

Και είναι φυσικό μετά να αναρωτιέται κάποιος. 

Ξύπνησαν ξαφνικά οι πολιτικοί μας αντίπαλοι; 

Ραγίζει το αλεξίσφαιρο γυαλί του εθνομηδενισμού ακόμη και στην καρδιά των Εξαρχείων; 

Καταλαβαίνουν που πάνε τα πράγματα και αντιδρούν; 

Ακόμη και αυτοί αηδιάζουν για το θράσος και την εγκληματική τακτική των πολύχρωμων ορδών που έχουν κατακλύσει την χώρα. Υπάρχουν κάποιοι πολιτικοί μας αντίπαλοι οι οποίοι δεν θέλουν να δουν την Αθήνα ως μια νέα Καμπούλ και την Ελλάδα ως το νέο Πακιστάν.

Στην άλλη όχθη του ιδεολογικού «ποταμού» υπήρξαν κατά καιρούς «σήματα καπνού» τα οποία όμως αποκωδικοποιήθηκαν με σχετική επιφύλαξη από αυτούς που είχαν μάτια να δουν. Δυστυχώς μερικές φορές ξεχνάμε ότι πολλοί πολιτικοί μας αντίπαλοι έχουν την ίδια καταγωγή με εμάς και η Ράτσα (διαβάστε την Ασκητική) σε αφυπνίζει και σε κάνει να ξερνάς τα τσιτάτα και τις θεωρίες των κομισάριων εντός και εκτός Περισσού.

Άλλωστε για να λέμε την μαύρη αλήθεια η πρέζα των Αλγερινών και των Αφγανών δεν κάνει διακρίσεις, πηγαίνει και κάτω από τα δικά τους σπίτια. Άλλωστε και τα δικά τους μεροκάματα δεν είναι τυχαίο ότι μειώνονται επειδή ο καπιταλισμός κυριαρχεί λόγω του εισαγόμενου εργατικού δυναμικού. Και οι δικές τους γυναίκες και οι κόρες αποφεύγουν να κυκλοφορήσουν βράδυ γύρω από τα στενά της Ομόνοιας που κυριαρχεί η Σαρία και τα patrols των Σαλαφιστών.

Επειδή όμως και αυτός ο πολιτικός «χώρος» αλώθηκε από το καθεστώς οφείλουμε να αναφερθούμε για πολλοστή φορά στην ρίζα της μετάλλαξης όχι όμως ως προειδοποίηση προς αυτούς που στηρίζουν το πνεύμα των Εξαρχείων αλλά κυρίως προς γνώση δική μας. Δεν είναι άλλοι από τους antifa οι οποίοι χρηματοδοτούνται και κατευθύνονται από συγκεκριμένα κέντρα εξουσίας. Δείτε εδώ ένα παράδειγμα για το ποιος κάνει κουμάντο στα στέκια της «άλλης πλευράς». 

Και τα παρακάτω που θα διαβάσετε δεν αποτελούν κάποιο είδος τακτικής ή παρερμηνείας. Δεν είναι η μοναδική αλήθεια αφού δεν πιστεύουμε σε καμιά είδους «ορθοδοξία» και παραμένουμε αιρετικοί για αυτό άλλωστε προσπαθούμε να υπερασπιζόμαστε ως συντακτική ομάδα εδώ και χρόνια την «αριστερή» τάση του Εθνικοσοσιαλισμού.

Το παρακάτω άρθρο όμως ένα σκοπό έχει. Να ρίξει μια δέσμη φωτός σε έναν σκοτεινό «χώρο» που σήμερα τον έχουν αλώσει οι αριστεριστές και οι κομματάρχες προκαλώντας αηδία ακόμα και στους «βετεράνους» της λεγόμενης αναρχίας. Δεν έχει σκοπό το εν λόγω κείμενο ούτε να μπερδέψει, ούτε να διαστρεβλώσει, ούτε να αναπαράγει ψέμματα. Δεν έχει σκοπό να χαϊδέψει καμιά πλευρά ή να δείξει κάποια λύση σωτηρίας. 

Είναι μια πρώτη προσέγγιση απέναντι σε ένα συγκροτημένο σύστημα σκέψης που κυριαρχεί στο κέντρο της πρωτεύουσας και επηρεάζει κομμάτι της ελληνικής νεολαίας ενώ παράλληλα προωθεί τον «αντιφασισμό» και τα δικαιώματα των γνωστών ΛΟΑΤΚΙ καθώς και κάθε άλλη δυσώδης πλευρά του πολιτιστικού μαρξισμού.


Αιρετική γραφή: Τι συμβαίνει με κάποιους αναρχικούς στην Ελλάδα;

του Tyr

Τους αναρχικούς τους έχουμε συνηθίσει, αν όχι ταυτίσει, με αντεθνικές ιδέες, αν όχι κάργα ανθελληνικές. Τον τελευταίο καιρό όμως παρατηρούμε μια όλο και πιο συχνή μετατόπιση προς την Ιδέα του έθνους, έστω και από μια μειοψηφική τάση του λεγόμενου αντιεξουσιαστικού χώρου, τουλάχιστον σε ότι αφορά τις ηχηρές μειοψηφίες!

Γιατί η Ελλάδα είναι μικρή και είμαστε όλοι παιδιά αυτού του Λαού! Κυκλοφορούμε, βλέπουμε, ακούμε! Οι ιδέες του αντιεξουσιαστικού χώρου είχαν πάντα μεγαλύτερη απήχηση στην ελληνική νεολαία από τους αυτό καθεαυτό συμμετέχοντες! Σήμερα ο γνωστός λυσσαλέος αντιεθνικισμός τους, ο ανθελληνισμός τους, έχει όλο και μικρότερη απήχηση. Όσο μικρότερη απήχηση - εκτός από τους αυτοπεριχαρακωμένους αντιεξουσιαστικούς κύκλους - τόσο πιο λυσσαλέος ... Σαν συμπτώματα του τέλους.

Αναρχισμός και αντιεθνικισμός, πόσο μάλλον ανθελληνισμός, δεν ήταν πάντα ταυτόσημα. Ούτε καν αναρχισμός και αντιφασισμός δεν ήταν πάντα ταυτόσημα. Ας τα πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.

Για την συντριπτική πλειοψηφία των αμύητων αντιεξουσιαστές και αντιφά είναι συνώνυμα. Δεν ήταν όμως πάντα έτσι και δεν έχουν περάσει ούτε καν 15 χρόνια από τότε που οι αντιφά συνελεύσεις πρωτοεμφανίστηκαν ή μάλλον ξεφύτρωσαν στην Ελλάδα σαν τα μανιτάρια, ως ένα είδος μετεξέλιξης των λεγόμενων και αυτοαποκαλούμενων αυτόνομων. Αυτοί οι "αυτόνομοι" άλλο νταλκά δεν είχαν από το πώς να εχθρεύονται τον ελληνικό ιμπεριαλισμό στα Βαλκάνια (sic). Αν ο νους σας πήγε σε δύο τρεις πρεσβείες δεν πέσατε έξω ...

Οι αντιφά είναι γενικώς εναντίον όλων των εθνών εκτός από ένα! Οι πατέρες του αναρχισμού υπέρ όλων των εθνών, εκτός από ένα ...

Η γραμμή των αντιφά τελικά επιβλήθηκε στους αντιεξουσιαστές, λίγο ή πολύ όπως βλέπουμε σήμερα να επιβάλλετε η γραμμή των Black Lives Matter στους αντίστοιχους στις ΗΠΑ και όχι μόνο. Έξωθεν αρχικά και με απόλυτη κυρίευση του εσωτερικού εντός ελάχιστου χρονικού διαστήματος με χρήση μελετημένων μεθόδων χειραγώγησης και στιγματισμού των αντιθέτων φωνών. Κανονικό psy op!

Αλλά μιας και αναφερόμαστε στον αναρχισμό καλό θα ήταν να κάνουμε και μία πολύ σύντομη αναδρομή:

Ο Προυντόν, ο παππούς του αναρχισμού, είπε μεν "η ιδιοκτησία είναι κλοπή", ενώ στο μυαλό της λεγόμενης κοινής γνώμης - "μια κοινή μια πόρνη"; - Φασισμός και ιδιοκτησία πάνε πακέτο, άσχετα αν ο Μπενίτο Μουσολίνι ονόμαζε τους Ιταλούς "προλεταριακό έθνος"! Και το προλετάριος είναι συνώνυμο του ακτήμων... Ο Προυντόν ήταν και σύγχρονος του αμερικανικού εμφυλίου. Και όπως όλοι οι δυνατοί στοχαστές σε τέτοιες περιπτώσεις, πήρε θέση, υπέρ των Νοτίων... της Συνομοσπονδίας!

Συνομοσπονδία υπερασπίζονταν και οι αναρχικοί του ισπανικού εμφυλίου. Έχοντας απέναντι τους τους φαλαγγίτες του Φράνκο. Οι φαλαγγίτες όμως, όπως οι περισσότερες αναγνώστες αυτού του ιστολογίου θα ξέρουν, αρχικά δεν ήτανε του Φράνκο, αλλά του Χοσέ Αντόνιο! Ο οποίος στην φυλακή, λίγο πριν την δολοφονία του από τους αναρχομαρξιστές, προσέφερε την ηγεσία του κινήματος στον Ραμίρο Ράμος, τον Εθνικοσυνδικαλιστή! Τον οποίο οι αναρχοσυνδικαλιστές της FAI/CNT μέχρι τέλους τον ήθελαν κοντά τους.

Οι εκλεκτές συγγένειες λοιπόν μεταξύ εκφάνσεων Αναρχισμού και του Φασισμού έχουν επιμελώς αποσιωπηθεί και κυρίως από την μεριά των αναρχικών. Ο Ισπανικός Εμφύλιος ήταν όντως εμφύλιος περισσότερο επειδή πολέμησαν αναρχικοί και φασίστες σε εχθρικά στρατόπεδα, παρά επειδή όλοι οι Ισπανοί είναι Ούνα Φάτσα Ούνα Ράτσα! Στον ρωσικό εμφύλιο οι αναρχικοί και οι Ουκρανοί εθνικιστές πολέμησαν από κοινού τους Μπολσεβίκους, ενώ παράλληλα, στην άλλη άκρη της Σιβηρίας, ο αναρχομοναρχικός τρελός βαρόνος Φον Στέρνμπεργκ συνέχιζε την αντίσταση και την υπεράσπιση του τσαρικού στέμματος με έναν τρόπο που κάνει τους σημερινούς υπέρμαχους της πολυπολιτισμικότητας να το βουλώνουν μπροστά στην αληθινή αρμονική συνύπαρξη της ποικιλότητας των εθνικοτήτων της Άπω Ευρασίας.

Ο πατέρας του Αναρχισμού Μπακούνιν έλαβε μέρος στη πρώτη κομμουνιστική Διεθνή. Στην ουσία η αποχώρηση του Μπακούνιν και της ομάδας του αποτελεί το ουσιαστικό διαζύγιο μεταξύ κομμουνιστών και αναρχικών. Με θέσεις όπως "ο Μαρξισμός και οι Ρότσιλντ είναι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος" και ότι "ποιος καπιταλισμός; Αν ήταν μόνο ο καπιταλισμός οι λαοί (narod, έθνος) θα είχαν ήδη ξεμπερδέψει μαζί του, εδώ έχουμε να κάνουμε με Παγκόσμια Συνωμοσία των Εβραίων Τραπεζιτών"…

Είναι να απορεί κάνεις, τι είδους αναρχικοί είναι όλοι αυτοί οι σημερινοί σιωνιστές αντιφάδες;

Και δεν αναφέραμε καν ακόμη τον Πανσλαβισμό του Μπακούνιν! Εδώ όμως χρειάζεται λίγη προσοχή. Ο Μπακούνιν ήταν Ρώσος, Σλάβος. Λογικό να ήταν πανσλαβιστής! Αυτό που εμείς κρατάμε είναι ότι αντιλαμβάνονταν τους λαούς στην εθνική τους διάσταση και στην ενότητα της ομο(ιο)εθνίας των. Αν ήταν Γερμανός θα ήταν πανγερμανιστής, αν ήταν Έλληνας,  Πανελληνιστής κτλ. Τι σχέση έχουν οι σημερινοί λυσσαλέοι αντιεθνικιστές "αντιεξουσιαστές"; Αν και στην Ροτζάβα τους είδαμε στο πλευρό των "αναρχοεθνικιστών" πλέον Κούρδων.

Και θα μπορούσαμε να συνεχίσουμε επί μακρόν. Ο αναρχοσυνδικαλιστής Σορέλ, εμπνευστής του πρώην αναρχίζοντα σοσιαλιστή Μουσολίνι, ο δαρβινιστής αναρχοκοινοτιστής πρίγκιπας Κροπότκιν, υμνητής του πνεύματος της αλληλοβοήθειας και των εκφράσεων της, του γένους, της φυλής, της κοινότητας, του έθνους!

Τι σχέση έχουν οι σημερινοί αναρχικοί και πώς τα συνδέουν όλα αυτά με την περιρρέουσα αποδόμηση (αποσύνθεση, σαπίλα) των πάντων; Πιστεύει κανείς τους πραγματικά ότι οι Ντουρούτι και Μαλατέστα θα ήταν υπέρ της αποδόμησης των δύο φύλων και των έμφυλων ταυτοτήτων; Τον Μπακούνιν αν ζούσε σήμερα οι ίδιοι οι αντιεξουσιαστές θα τον έλεγαν Φασίστα.

Αυτές είναι μόνο μερικές σύντομες αναφορές στις εκλεκτές συγγένειες μεταξύ Αναρχισμού και τις Φασιστικές ή Ριζοσπαστικού Εθνικισμού στις διάφορες εκφάνσεις τους. Αυτό που μας αρέσει ή ονομάζουμε Αναρχοφασισμό*!

Χαιρετούμε με ειλικρίνεια και αγνή καρδιά, καλοί καγαθοί, τους καλοκάγαθους εκείνους αναρχικούς, τους μειοψηφικούς του χώρου τους, του λεγόμενου και υποτιθέμενου αντιεξουσιαστικού χώρου  που πλέον μιλάνε μέσα στα κείμενα τους ανοιχτά κατά του εποικισμού, του ανθελληνισμού, ακόμα και του αντιφασισμού (με την έννοια της κατάχρησης του όρου από τους πυροβολημένους που όποιος δεν είναι μαζί τους είναι φασίστας, ανεξαρτήτως άλλων κριτηρίων).

Ενώ υπάρχει και άλλη μία τάση η οποία συχνά ασχολείται με τις εκφάνσεις και θέσεις του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού και συστηματικά προσπαθεί να τις διαστρεβλώσει και αποδημήσει. Ίσως γιατί αισθάνονται την απειλή των ιδεών. Τουλάχιστον τα υγιή στοιχεία που αναμφίβολα υπάρχουν μέσα στον αντιεξουσιαστικό χώρο. Τουλάχιστον αυτοί δεν είναι πολιτικά αναλφάβητοι και δεν χαρακτηρίζουν φασίστα τους πάντες όλους αδιακρίτως. Αυτό τους το αναγνωρίζουμε.

Και κάθε φορά που κατεβαίνουν στις υποτιθέμενες "αντιρατσιστικές" τους πορείες, μειοψηφία ανάμεσα σε άσχετους εθνοφυλετικά και εθνοπολιτισμικά εισβολείς, τα κύτταρα τους ξέρουν πως βρίσκονται σε λάθος στρατόπεδο και αναρίθμητοι πρόγονοι μέσα τους ουρλιάζουν πως όταν έρθει η ώρα με ποιους θα πάνε και ποιους θα αφήσουν.

Ίσως η ανθελληνική λύσσα δεν είναι παρά η προσπάθεια του επίπλαστου Εγώ τους να καλύψει την Εσωτερική Φωνή της φυλετικής αφύπνισης, το βαθύτερο Είναι τους.

Στους αναρχικούς εκείνους που, σύμφωνα με τα μηνύματα που εκπέμπουν, είναι πάντοτε Χαΐνηδες, ποτέ όμως ραγιάδες! Ευχόμαστε ολόψυχα ακόμα βαθύτερη συνειδητοποίηση, αφύπνιση, εγρήγορση και εποπτεία!

Γιατί κάτι μας λέει πώς κάποτε θα βρεθούμε στα ίδια μετερίζια ... Κλέφτες και Αρματολοί κόντρα σε γενίτσαρους,  ισλαμοκανίβαλους και γιουσουφάκια.

Γιατί πρέπει να εξασφαλίσουμε την ύπαρξη του λαού μας και το μέλλον των "λευκών" παιδιών μας.

*Αναρχοφασίστες ονόμαζαν οι αστοί και οι δημοκράτες και τους εισβολείς της βουλής τον Ιούλιο του 1964 αλλά και τους Εθνικοσοσιαλιστές που αντιστέκονταν στα μέτρα τρομοκρατίας του μητραλοία Καραμανλή μετά την πτώση της «χούντας» …

 «Το μονοπάτι όπου βαδίζουν αυτοί οι άνθρωποι είναι πά­ντοτε το ίδιο. Αρχικά είναι αναρχικοί ή ακραίοι σοσιαλιστές, κατόπιν “προσηλυτίζονται” στον εθνικισμό και δημιουργούν αξιοσημείωτες μεσσιανικές ιδέες … και φορτίζουν τον ακίνδυ­νο εθνικισμό των ενώσεων και των κομμάτων με το δυναμίτη της αναρχικής ετοιμότητας για δράση» 

Otto Strasser

28 σχόλια:

  1. ΑΝΑΡΧΟΑΥΤΟΝΟΜΟΣ ΑΝΤΙΡΡΗΣΙΑΣ24/6/20 1:48 π.μ.

    Δυστυχώς όσοι υπήρξαμε στην αντίπερα όχθη και γίναμε ας πούμε συμβατικά πιο 'φασίστες', με βάση κατηγορίες συντρόφωνχαχαχα, δεν καταφέραμε και πολλά εν τέλει. Ο παπαροεθνικός μαλακοχώρος σας που πραγματευεται τα ζητήματα ταυτοτητας είναι δυστυχώς γεμάτος με πεπαλαιωμενα μυαλά και φετιχιστες που υμνολογουν τον Χίτλερ ως Πασα και σαν Χριστουλη, όταν δεν υμνολογουν τον Παισιο και την Μπαναγια, και δεν υιοθετούν καμία αντιεξουσιαστικη προοπτική της τοτε περιόδου( τέτοιο πνευμα σε τέτοια κινήματα υπήρχε μάλλον προτού γίνουν σιχαμερες δικτατορίες όπως ο Σταλιναρος) ούτε βέβαια αναφέρουν το πως βλέπουν το κράτος και την εξουσία ενώ δεν φαινεται καμία προοπτική διακυβέρνησης εκ μέρους τους..
    Τα παιδάκια που τώρα κανουν μπαφο και αράζουν Εξάρχεια, λόγω της μόδας των αθλητικών συνδεσμων, κάτω από την προστασία των κεφαλαιοκρστων της εξουσίας, και του χιπστερισμου (φασαιοι όλε), μια χαρά θα μπορούσαν όπως έγινε με τα συλλαλητήρια τοτε να γινόνταν πιο πατριώτες και ριζοσπαστες και οντως αναρχικοί.. Αλλα τι τα θέλεις.. Από την μία εχω να κάνω με επαναστάτες της πουτσας και από την άλλη με ψώνισμενα Ουγκάνα και καρικατούρες του παρελθόντος.. Σκατα παντού
    Αντιρρησίας συνείδησης μέχρι τέλους στην στρατοκαυλη εθνικιστιλα και στην εθνομηδενιστικη παπαρολογια.
    Πατριωτισμός και αυτοδημιουργητες κοινοτητες ίσως οι μόνες εναλλακτικές απέναντι στην μαλακια μερικών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/6/20 10:49 π.μ.

      Παλιέ μου σύντροφε,

      κάποιοι έστω ελάχιστοι που ξεφύγαμε από τον σκοτεινό λαβύρινθο του εθνομιδενιστικού "μίσους τοξικού", δεν πέσαμε κατ' ανάγκη στην αγκαλιά των φετιχιστών και των γκάου. Διάσπαρτοι όλοι και συνήθως μοναχικοί, μα όχι μόνοι.

      Αν δεν είσαι Ιδεαλιστής δεν μπορείς να ενώσεις το Νήμα. Το ίδιο αόρατο Νήμα που σε έβγαλε από τον σκοτεινό λαβύρινθο της Άρνησης, έξω στο Φως της Πίστης.

      Στην τελική δεν θέλουμε να κυβερνήσουμε.
      Έτοιμοι θέλουμε να 'μαστε... Εκεί που νομίζαμε ότι θα μεγαλώσουμε τα παιδιά μας, αν κάναμε, μέσα στις καταλήψεις με Punx Romana, τώρα θα τα μεγαλώσουμε με την Ασκητική... Λίγο το 'χεις;

      Κι ο Αγώνας ποτέ δεν σταματά, ούτε είναι πάντα ηχηρός. Τουναντίον, συνήθως είναι σιωπηλός και ταπεινός. Εκεί που μισούσαμε τους ίδιους μας τους εαυτούς, τώρα γινόμαστε ο σπόρος του αύριο.

      Η "Μαγιά για την Ζύμη του Αύριο"...

      Υ.Γ. Συμφωνώ πάντως. Μακάρι να υπήρχε μια άλλη τάση και προοπτική, που να ένωνε τα δύο υποτιθέμενα άκρα σε μία κοινή πορεία και σκοπό! Αν δεν το κάνει ο Αγώνας για Επιβίωση, που σύντομα θα είναι μονόδρομος, δεν θα το κάνει κανείς.

      Χαίρε!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/7/20 12:25 μ.μ.

      Αγαπητέ φίλε συνΈλληνα συνειδητέ επαναστάτη εναντίον όλων.
      Να πω καταρχήν ότι δεν είμαι του χώρου αλλά ένας απλός Έλλην που λατρεύει την πατρίδα του.
      Έχεις απόλυτο δίκιο σχετικά με τους χαρακτηρισμούς για τα μέν ουγκανά στρατόκαυλα που βλέπουν στολή και καυλώνουν και δεν μπορούν να σκεφθούν και να αποδεχθούν ότι όλοι αυτοί οι μηχανισμοί εξουσίας και καταστολής ( αστυνομία,στρατός και λοιπές υπηρεσίες ) δεν λειτουργούν με βάση το συμφέρον της ελληνικής κοινωνίας και πατρίδας αλλά με βάση του συμφέροντος των αφεντικών τους.
      Τρανό παράδειγμα το σώμα των Ελλήνων αξιωματικών το οποίο ενεργεί και υπακούει πιστά τους σχεδιασμούς του ΝΑΤΟ χωρίς να αποτολμά μία γνήσια επανάσταση τύπου Καντάφι. Φοβισμένα ανθρωπάκια κομματικών διαδρόμων.
      Από την άλλη μία Αριστερά που από ανθρωποκεντρική μεταλλάχθηκε σε στυγνούς καπιταλιστές με μπουρζουαστικές συνήθειες και καλοζωισμό. Η ηγεσία της λικνίζεται στους ήχους απαλής μουσικής στους δροσερούς κήπους της πρεσβείας της αστερόεσσας,ενώ την ίδια ώρα ο αγνός και ιδεολόγος κομμουνιστής πάει με τα πόδια να δουλέψει στα λιπάσματα. Παράλληλα,άβουλα δίποδα αγκαλιάζονται και χαριεντίζονται σε πορείες με τους αυριανούς λαθροέποικους μακελάρηδες τους απαιτώντας δικαιώματα και παροχές που ποτέ δεν διεκδίκησαν στις πατρίδες τους. Ας μην λοιπόν χύνουμε νερό στον μύλο της διχόνοιας και των δογματικών αλλά να σκεπαστούμε όλοι κάτω από την φτερούγα της μάνας Ελλάδας διεκδικώντας ένα αληθινά ελληνικό μέλλον απαλλαγμένο από αλλοδαπούς και εγχώριους ιδεολόγους εκμαυλιστές. Στην πρώτη γραμμή θέλω συμπολεμιστή μου και παραστάτη μου ανθρώπους σαν και εσένα και όχι γυμνοσάλιαγκες.

      Έρρωσο

      Δημήτριος Αγιασοφίτης

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος24/6/20 11:29 π.μ.

    Δεν είναι μόνο στον αντιεξουσιαστικό χώρο μα και στην αριστερά πολλοί που λαμβάνουν υπόψη τους τον παράγοντα έθνος στην ανάλυσή τους και αντιδρούν στον προοδευτικό ισοπεδωτισμό του φιλελευθερισμού με παραδοσιοκρατικές απόψεις. Απλά και αυτοί είναι ακόμη μειοψηφία.

    Και παλιότερα πάντως υπήρχαν πατριώτες κομμουνιστές στο μαοϊκό στρατόπεδο, γκεβαρικοί και άλλοι πολλοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Πατριάρχης24/6/20 3:23 μ.μ.

    Ήτο προφανές και πλέον αυταπόδεικτο, κύριοι! Οι στρασεροδραγούμηδες λειτουργείτε ωσάν υποχείριαν του ΣΥΡΙΖΑ και του μπολσεβίκου Νικολάου Παππά. Δεν θα σας επιτρέψομεν, ημείς οι αγνοί λάτρεις του Έλληνος ενσαρκωθέντος Αδόλφου-Άβαταρ, να μετατρέψετε τον εθνικιστικόν χώρο εις αγέλη αναρχοσυμμοριτών.

    Οδηγόν της δράσεώς μας αποτελεί η αλησμόνητος και γενναία, προεκλογική, καταδρομική επέλασιν του συναγωνιστού Αθανάσιου Πλεύρη, εις το άνδρο της πλατείας Εξαρχείων. Θα ενθυμάστε, βεβαίως, με πόση γενναιότης ομίλησε εις τον φακό της μαγνητοσκοπήσεως, εκείνη την ημέραν. Η άλωσις των Εξαρχείων υπό του ηρωικού Αθανασίου άνοιξε τον δρόμο και σε λοιπούς εκλεκτούς συναγωνιστάς, όπως ο Πρωτοσύγκελος, να εκμηδενίσουν την όποιαν επιρροήν των αναρχοκομμουνιστών.

    Μεγάλοι ηγέτες του έθνους, που οι εθνικιστάς οφείλουν να ευλογούν, όπως ο Ελευθέριος Βενιζέλος και ο Παπάγος, ισοπέδωσαν τον κομμουνισμόν και απελευθέρωσαν την Ιωνίαν. Ενώ οι φρικτοί βασιλοκομμουνιστάς και πρωτοφασίστας του άεργου κοπρίτου Δραγούμη τους έδωσαν χώρο εις την πολιτική ζωήν της πατρίδος. Δεν θα επιτραπεί εις τους ιδεολογικούς των απογόνους να πράξουν το ίδιο.

    Και του χρόνου εις την Πόλιν!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/6/20 2:30 μ.μ.

      Από όσα διαβάσαμε στις εφημερίδες είναι πρώτα τσιράκια του Σαμπύ Μιωνή από το Ισραήλ ο Θανασάκης ο Πλεύρης και ο Άδωνις. Οι "μεγάλοι πατριώτες" ασπίδα των Εβραίων που καταλήστεψαν το δημόσιο, με εντολή του πρώην πρωθυπουργού της δεξιάς παράταξης.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/6/20 2:41 μ.μ.

      Τίποτε από όλα όσα προσδοκούν οι σοβαροί εθνικιστές δεν πρόκειται να συμβεί. Ο χώρος μαστίζεται υπό γελοίων πρακτορίσκων, κρυφοτεκτόνων και ακροδεξιών ραμολιμέντων, που ανακυκλώνουν την ακροδεξιά ρητορική.

      Δείτε εδώ τον "πολύ" κύριο Ίωνα Φιλίππου. Παλαιό πουλέν και θεωρητικό κατηχητή της Χ.Α., αυτοπροσδιοριζόμενο ως χιτλερικό "ναζιστή" ο οποίος τώρα δρα ως ελεύθερος σκοπευτής εξόντωσης των εθνικοσοσιαλιστικών ιδεών, τι γράφει σε ακροδεξιό ιστολόγιο:

      Ίων Φιλίππου: "Η γνώμη μου για τον Πλεύρη που ασφαλώς γνωρίζω προσωπικά και εξακολουθητικά σχεδόν μισό αιώνα είναι γνωστή. Είναι ο μοναδικός φυσικός πολιτικός ηγέτης που ανέδειξε ο πατριωτικός χώρος τα τελευταία 60 έτη, ο Πατριάρχης των εθνικών ιδεών αλλά και των συναφών πολιτικών κινήσεων και αγώνων στην Ελλάδα. Όλοι, έμμεσα ή άμεσα αναφερόμαστε σε αυτόν".
      http://panusis.blogspot.com/2020/06/blog-post_70.html

      Όταν τα μυαλά των νέων ανθρώπων του εθνικιστικού χώρου έχουν διαμορφωθεί και εξακολουθούν να ζυμώνονται από τέτοιους σαλτιμπάγκους, που διαθέτουν το θράσος να οικειοποιούνται τον όρο "σοσιαλισμός", μην περιμένετε σοβαρές εξελίξεις αγαπητοί!

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα,
    όσοι Έλληνες θέλουν να αντιδράσουν πρακτικά στην καταστροφή της Ελλάδας ας ρίξουν μία ματιά εδώ https://www.despotiki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πρωτοσύγκελος26/6/20 8:54 μ.μ.

    Είμαι που λέτε με το γκομενάκι στο φτιαγμένο κάμπριο -6πίστονες δαγκάνες στα φρένα, σφυρήλατα πιστόνια, ελαστικά "ερπύστριες" και 500 αλόγατα- θεριό ανήμερο το τετράροδο!!Ανοίγω το ηχοσύστημα στη διαπασών να ακούσω συναγωνιστή Νότη, "μια ματιά σου μόνο φτάνει αεροπλάνο να με κάνει". Έχει τρελαθεί το γκομενάκι με την πάρτη μου. Βάζω μπροστά τη ρόδα και ξεχύνομαι, ναούμε, στην άσφαλτο.

    Πιάνω εκατό, διακό, τρακό. Της λέω "Σούλα θες Σεράνο";
    "Όχι, θέλω Σπίνο", μου λέει η κάργια.
    Σπάω τα γκάζια μου, την πάω στο edolio.

    Ξαναγκαζώνω τη ρόδα, πιάνω εκατό, διακό, τρακό. Της λέω "Σούλα, θες Σεράνο;"
    "Όχι, θέλω Συμιγδαλά", μου λέει η σπαστικιά. Τραίνο την πάω στην ιστορική βιβλιοθήκη.

    Ξαναρίχνω τα γκάζια μου, αμολιέμαι εθνική, πιάνω εκατό, διακό, τρακό. Της λέω "Σούλα θες Σεράνο;". "Όχι, θέλω Φιλίππου", μου λέει αυτή.
    Σπάω τα ρολόγια, ναούμε, την πάω στην Αχαρνών.

    Και τότε τι μου λέει η άτιμη; "Μωρό μου, θέλω Σεράνο".

    Ε, τη γαμάς τώρα κύριε στρασερικέ ή δεν τη γαμάς...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Άναρχο Φασιστικός Εθνικό Σοσιαλισμός, είναι μία πολύ ωραία προσέγγιση πού με γοητεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΊΤΡΙΝΟΜΑΎΡΟSS28/6/20 5:11 π.μ.

    Ο Άναρχος φασισμός είναι το αντίδοτο στη σάπια πολιτική σκηνή τους, στη μοντέρνα κοινωνία καί τή δημοκρατία της ανωμαλίας τους!

    ΣΤΗ ΚΌΛΟ ΕΞΟΥΣΊΑ ΣΑΣ ΕΊΜΑΣΤΕ ΑΝΑΡΧΙΚΟΊ ΚΑΊ ΦΑΣΊΣΤΕΣ ΣΤΙΣ ΑΝΤΊ ΔΡΆΣΕΙΣ ΣΑΣ!

    atheNS ANARCHY FASCISM AND NATIONALISM!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/6/20 3:21 μ.μ.

      τι λες ρε άνθρωπε ο φασισμός εξυμνεί το κράτος σαν ιδεολογία ενώ ο αναρχισμός ειναι αντι-κρατικη ιδεολογία συγνώμη τη σχάση μπορει να έχει ο αναρχισμός με μια ιδεολογία που εξυμνεί ενα θεόσταλτο ηγέτη οπως παράδειγμα μουσολινι αντονεσκου χιτλερ

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/6/20 3:22 μ.μ.

      πάντως το Μουσολίνι αναρχικοί και κομμουνιστές το κρεμάσαν στην πλατεια

      Διαγραφή
    3. Είναι δύσκολο,μα όχι και ακατόρθωτο θα έλεγα με περίσσια χαρά.
      Προσωπικά μόνο με τη δική μου λογική μπορώ να τα φέρω εις κάποιαν συγγένεια.
      Χρειάζεται να γίνει η διαμόρφωση από άτομα που προσελκύ όντε από αυτή την επαναστατική ιδέα,θα πρέπει όμως να είναι διανοούμενοι ώστε να γίνουν σωστά όλα τα βήματα, διότι έχουμε να κάνουμε με ιδεολογίες που σε πολλά σημεία αντί παρέχονται μεταξύ τους, χρειάζεται να ασκηθεί "χειρουργική" ώστε να βγεί ένα απίστευτα Επαναστατικό κίνημα που πραγματικά θα αντλεί στοιχεία από όλες τις επαναστατικές ιδέες που χωρίζουν η μία την άλλη.
      Θα επαναλάβω όμως ότι η όλη προσέγγιση μπορεί να γίνει μόνο από διανοούμενους γιατί είναι μία πολύ δύσκολη "επέμβαση" που απαίτη μέγιστη γνώση...

      Προσωπικά πιστεύω πως θα ήτο κάτι που θα ταράξει τα ύδατα.

      Διαγραφή
  8. "Το Δεκέμβρη του 1943 θα δημοσιευτεί στην Corriere della Sera μια εκτενής επισκόπηση [...] Εκεί λεγόταν ότι στο μέλλον θα γεννηθεί ένα "νέο κράτος", ένα "λαϊκό κράτος", όπου "ανάμεσα στη μάζα των πολιτών και των κυβερνώντων δε θα υπάρχει πλέον κανένα διαχωριστικό τείχος".

    Αναφορά στους στόχους της δημοκρατίας του Σαλό, στο βιβλίο του μαρξιστή Γκεόργκ Σόιερ, ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΜΟΥΣΟΛΙΝΙ, ΡΙΖΕΣ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΓΕΝΟΥΣ ΦΑΣΙΣΜΟΥ" Εκδόσεις Φιλίστωρ, σελ. 136.

    ΥΓ. Για πολλοστή φορά θα πω ότι τα σοβαρά ακαδημαϊκά βιβλία για τον εθνικισμό στην Ελλάδα θα τα βρει κανείς σε εκδότες που δεν έχουν καμιά σχέση με τον γελοίο "χώρο" μας. Οι απελπιστικά αμόρφωτοι πρακτορίσκοι που το παίζουν εκδότες στον χώρο προτιμούν να κυκλοφορούν δεξιές μπροσούρες για τον εμφύλιο, τους απριλιανούς και τον Άβαταρ-Αδόλφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/6/20 5:16 μ.μ.

      Καλά,τόσο μας ενοχλεί η "πίστη" στον Άβαταρ-Αδόλφο και η υπέρ το δέον, δεν θα διαφωνήσω, συμπάθεια προς τον Χίτλερ,που στο κάτω-κάτω,δεν ήταν ένας τυχαίος;...
      Εδώ οι άλλοι(να μην αναφέρουμε ονόματα),έχουν καταστήσει τον Μεταξά ένα είδος ημίθεου-θρησκευτικού προφήτη και τον Παπαδόπουλο, πρότυπο ηγέτη.Λες και όποιος είχε μία ρητορική στείρου αντικομμουνισμού,που δεν στηριζόταν πουθενά αλλού,αυτομάτως αναγόταν σε πρόσωπο λατρείας....
      Τα πράγματα είναι απλά.Όταν σου λείπουν προσωπικότητες τύπου Χίτλερ, Μουσολίνι, Κοντρεάνου,Έβολα, Τσάμπερλαιν (με τα σωστά και τα λάθη τους,άσχετο αυτό την παρούσα στιγμή),και πασχίζεις να τις αντικαταστήσεις με ... Μεταξά, Παπαδόπουλο,Ρένο Αποστολίδη και Αυγουστίνο Καντιώτη, αντιλαμβάνεται κανείς πόσο σάπιος είναι ο χώρος...
      Εδώ ο άλλος σε ένα σχόλιο στο youtube έλεγε ότι ο Έβολα έκανε λάθος στις φυλετικές του ιδέες,γι'αυτό και το γνωστό βιβλίο του 'the myth of the blood"(που τυγχάνει να το έχω διαβάσει στην αγγλική μετάφραση και είναι εκπληκτικό), λέγεται "Μύθος", τουτέστιν είναι ... παραμύθι...Για ποιον,τον Έβολα,που ήταν εμβριθής γνωστής της φυλετικής επιστήμης,έχοντας γράψει τρία βιβλία ειδικά για τον φυλετισμό και διάφορα άρθρα.Με αναφορές στους κορυφαίους της εποχής,όπως τον Clauß,τον Günther,τον Lapouge κτλ...
      Αυτοί έλεγαν... ασυναρτησίες μαζί με τον Έβολα,γι'αυτό ας επικεντρωθούμε στον Αποστολίδη και τις "περισπούδαστες" μελέτες για τον Μεταξά,τη Χούντα και την Εον,στην οποία τελευταία,οι περιούσιοι γινόντουσαν ελεύθερα μέλη...Αλλά για όλα έχουμε δικαιολογίες,και γι'αυτό και για το ότι ο Μεταξάς ήταν Μασόνος...είχε σχέδιο...
      Δεν γράφω άλλα,διότι θα αναρτηθούν πάλι άρθρα για τον ... διαχρονικό ανθελληνισμό των Γερμανών (εδώ γελάμε),των οποίων οι μεγαλύτεροι άντρες και προσωπικότητες αγαπούσαν και θαύμαζαν εις βάθος τον Ελληνισμό.
      Μεταξάς για 1000 χρόνια λοιπόν, μέχρι και το σύνθημα έχουν κλέψει,του Ντεγκρέλ,αυτού που εκδίδουν τα βιβλία...

      Διαγραφή
  9. Αν και έχω επιφυλάξεις σχετικά με την επιστημονική αρτιότητα του φυλετισμού στον οποίο αναφέρονταν ο Έβολα, ο Τσάμπερλεϊν και οι υπόλοιποι συγγραφείς του περασμένου αιώνα, σε γενικές γραμμές δεν διαφωνώ με όσα γράφεις. Ούτε ανέφερα ότι είμαι αντιγερμανός. Εφόσον με εκφράζει ο Ρομαντισμός θα ήμουν τρελός αν έγραφα κάτι τέτοιο. Για τα χάλια των εκδοτών του "χώρου" αναφέρθηκα, επίσης, προηγουμένως. Ούτε και παραγνωρίζω την πολιτική σημασία του κεφαλαίου Χίτλερ στην ιστορία του ευρωπαϊκού εθνικιστικού κινήματος.

    Συνεπώς, ούτε αντιγερμανός, ούτε αντιχιτλερικός είμαι. Αντικυπατζής και αντι-ηλίθιος είμαι. Οι αναφορές μου στον Άβαταρ έχουν να κάνουν με ψυχοπαθείς, κυπίτες και πολιτικά ανάπηρους τύπους, που (όπως εύστοχα είχε γράψει για τον Ίωνα Φιλίππου άλλος σχολιαστής σε παλιότερη ανάρτηση) προπαγανδίζουν ότι ο Χίτλερ είχε θεϊκή προέλευση, ότι δεν ήταν άνθρωπος, ότι ήταν ένα είδος Μεσσία που δεν είχε ανθρώπινη φύση κλπ. Επειδή, λοιπόν, αυτός είναι ένας βαθιά εβραϊκός, μασονικός, νοητικά διαταραγμένος και ύποπτων προθέσεων τρόπος σκέψης, στον οποίο βασίζονται παράγοντες του "χώρου, εκδότες κλπ για να καίνε μυαλά έχοντας το θράσος να παρουσιάζουν αυτή την παράνοια ως αυθεντικό εθνικοσοσιαλισμό, γράφω κάποια αρνητικά σχόλια.

    Η κριτική σκέψη οφείλει να είναι απαραίτητο γνώρισμα για κάθε εθνικιστή. Η κριτική σκέψη με οδηγεί στο συμπέρασμα ότι προσωπικότητες όπως ο Γκρέγκορ Στράσερ υπήρξαν εξαιρετικά σημαντικές και ο Χίτλερ τις έστειλε σε άδοξο θάνατο δίχως καμιά κατηγορία, για λόγους εξουσιαστικής ισχύος και μόνο. Δεν σημαίνει ότι μηδενίζω τον Χίτλερ. Τον αντιμετωπίζω απλώς με ιστορική ματιά και όχι σαν Μεσσία.

    Με την ίδια κριτική ματιά αντιμετωπίζω και τα κινήματα της δεκαετίας του '30. Ασφαλώς είναι ιδεολογικά "δικά μας" αλλά καλό θα ήταν να γνωρίζαμε ότι δεν γεννήθηκαν ως εκ θαύματος για να τα αντιμετωπίζουμε ως "ευαγγέλια", μα βασίστηκαν στην πολική θεωρία και τα κινήματα του Ρομαντισμού, που υπήρχαν εκατόν πενήντα χρόνια πριν.

    Αν θέλουμε να είμαστε ακριβείς πρέπει να έχουμε την συνολική εικόνα. Φαντάζομαι ότι έγινα ακριβής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων όταν γράφω για τα κινήματα της δεκαετίας του '30 δεν εννοώ το Σεφέρη, τον Ελύτη και τη λογοτεχνική πρωτοπορία που πρόσφατα"βάφτισαν" εθνικιστική οι εναπομείναντες αρθρογράφοι της Χρυσής Αυγής. Τα εθνικιστικά κινήματα του μεσοπολέμου που κάποια απ αυτά κυβέρνησαν την δεκαετία του '30 εννοώ.

      Διαγραφή
    2. Συνωμοσία1/7/20 3:47 μ.μ.

      Είστε σίγουροι ότι ο Α. Χίτλερ έστειλε σε άδοξο θάνατο προσωπικότητες όπως ο Γκρέγκορ Στράσερ;

      Μέγας εχθρός του Στράσερ ήτο ο Χ. Χίμλερ και διάβολος (εκείνος που διαβάλει) κάθε πολιτικής προσέγγισης τους...

      Μήπως δεν είναι τα γεγονότα όπως υποθήκαν και τυπώθηκαν;
      Μήπως το χρέωσαν στον Α. Χίτλερ και οι υπεύθυνοι χαίρουν δοξασίες;


      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/7/20 9:27 μ.μ.

      Μα ό,τι έγραψα,δεν αναφερόταν σε εσένα.Στους άλλους του "χώρου",αναφερόταν το σχόλιο.

      Διαγραφή
    4. Συνωμοσία2/7/20 11:01 π.μ.

      Όπως διάβασες ρωτάω σε πληθυντικό,δεν απευθύνομαι ευθέως σε εσένα αγαπητέ συναγωνιστή.
      Απλά λέω μήπως δεν είναι τα πράγματα όπως θέλουν να φαίνονται.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμε 1/7/20 9:27 μ.μ. δεν το κατάλαβα. Νόμιζα ότι αναφερόσουν σε μένα εφόσον έγραψες στο πλαίσιο της απάντησης στο σχόλιο που είχα γράψει. Όπως και να έχει σε ευχαριστώ γιατί με οδήγησες στο να ξεκαθαρίσω την θέση μου στο συγκεκριμένο ζήτημα.

      Συνωμοσία, μπορεί να υπάρχουν μαρτυρίες ότι ο Χίτλερ μόλις είδε τη λίστα των νεκρών της νύκτας των μεγάλων μαχαιριών εκνευρίστηκε με τους συνεργάτες του, γιατί σκότωσαν και ανθρώπους που δεν ήταν στις αρχικές επιλογές απλά για λόγους πολιτικής σκοπιμότητας. Αυτό όμως δεν τον απαλλάσει από την ευθύνη μιας φρικαλέας πράξης. Και μόνο το ότι λίγο πριν πεθάνει φαίνεται πως αναγνώρισε το λάθος να στραφεί κατά των σοσιαλιστών και να ακούσει όσα του είπαν οι στρατοκράτες λέει πολλά.

      Μην ξεχνάμε και το ιστορικά αποδεδειγμένο ανελέητο κυνήγι του Ράιχ προς τον Όττο Στράσερ, με όσα αρνητικά μπορεί κανείς να του καταλογίσει. Ο Στράσερ ήταν το πρόβλημα εν μέσω παγκοσμίου πολέμου; Δεν μπορεί να παραβλέπουμε την προσωπική ευθύνη που είχε ο Χίτλερ και γι αυτό το θέμα.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος1/7/20 12:25 μ.μ.

    Διαβάστε εδώ τι γράφει ο νεοεθνικιστής τσάτσος της Νέας Δημοκρατίας
    https://edolio5.blogspot.com/2020/06/blog-post_30.html

    Δεν με ενδιαφέρει ούτε οι ομοφυλόφιλοι, ούτε οι παπάδες με τις πιθανές τους γραφικότητες. Η ουσία είναι ότι ένας δημοσιογράφος του χώρου, τον οποίο κάποιοι δήθεν εθνικοσοσιαλιστάδες φιλοξενούν και προβάλουν, δημοσιεύει ένα άρθρο τόσο βαθιά φιλελεύθερο και νεοταξικό, που ούτε ο Γρηγόρης Βαλλιανάτος δεν θα υπέγραφε.

    Να τους χαιρόμαστε! Αυτούς τους ανθρώπους έκανε παράγοντες του εθνικιστικού χώρου ο Μιχαλολιάκος. Οπότε ποια συνεννόηση να υπάρξει με σοσιαλιστές και άλλους; Στο χώρο θα γίνεται ότι διατάξει η νουδούλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος2/7/20 10:56 μ.μ.

    το μελλον της εθνικης ιδεας ειναι ο αναρχοκαπιταλισμος/αναρχοφασισμος..ολες οι αλλες ειναι παρωχημενες ιδεες(αν και σκληρος χιτλερικος) δυστηχως και λοιδωρημενες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. από την μια δηλώνεις σκληρός Χιτλερικός ... και από την άλλη μιλάς για αναρχοκαπιταλισμό?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/7/20 11:42 π.μ.

      βάζω στοίχημα ότι ο σκληρός χιτλερικός ψηφίζει Κούλη δαγκωτό!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος4/7/20 11:30 μ.μ.

      Ειρωνεύεται ο βλαξ...

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος22/8/20 7:29 μ.μ.

    Η αναρχικη αρχειοθηκη και η εφημεριδα τους διαδρομη ελευθεριας ειναι ειναι ενα τετοιο φωτεινο παραδειγμα μειοψηφουντων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.