ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Μόλις κυκλοφόρησε τὸ νέο βιβλίο τοῦ Δημήτρη Κιτσίκη: Ζαν - Ζακ Ρουσώ και επιστημονικός Φασισμός (ἐκδόσεις Ἔξοδος).

 

Μπορεῖτε νὰ στείλετε e-mail στὴ διεύθυνση exodosvivlia@gmail.com καὶ νὰ σᾶς ἀποσταλεῖ μὲ ἀντικαταβολή:

 Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ ὁπισθόφυλλο τοῦ βιβλίου: 

«Ἡ τάσις μερικῶν ἱστορικῶν νὰ χρησιμοποιοῦν ὅρους καθημερινῆς χρήσεως χωρὶς νὰ τοὺς ὁρίζουν ἐπακριβῶς, ὅπως δικτατορία, λαϊκισμὸς ἤ φιλελευθερισμός, ὡς καὶ τὸν ἀποκλειστικὸ ἱστορισμὸ τῶν ἀναλύσεών των ποὺ τοὺς ὁδηγεῖ νὰ ὑποτιμοῦν τὶς ἔννοιες καὶ τὶς συνθετικὲς προσεγγίσεις εἶχε ὡς ἀποτέλεσμα τὴν σύνταξι πλήθους ἱστοριῶν τοῦ φασισμοῦ ποὺ εἶναι ἁπλῶς ἀναλύσεις τῆς Ἱστορίας τῆς Ἰταλίας ἤ ἄλλης εὐρωπαϊκῆς χώρας τοῦ Μεσοπολέμου. Ἀπὸ πολλὰ χρόνια διδάσκω στοὺς τεταρτοετεῖς φοιτητὲς τοῦ τμήματος Ἱστορίας τοῦ Πανεπιστημίου τῆς Ὀττάβας τὴν φασιστικὴ ἰδεολογία ποὺ ἐμετανάστευσε καὶ στὸν Τρίτο Κόσμο. Γιὰ νὰ μὴν ῥιψοκινδυνεύσω τὴν θέσι μου δὲν εἶχα χρησιμοποιήσει τὴν ἐπίμαχη λέξι στὸν τίτλο τοῦ μαθήματος ποὺ ἐδιαβάζετο ὡς ἑξῆς «Ἰδεολογικὲς ἀναμετρήσεις στὸν Τρίτο Κόσμο: ἐθνικισμὸς καὶ σοσιαλισμός». Γιὰ μεθοδολογικοὺς λόγους εἶχα καταρτήσει καὶ ἕνα μοντέλο δεκατριῶν σημείων γιὰ τὸν καθορισμὸ τοῦ φασιστικῆς ἰδεολογίας στὴν Δύσι ὅπως καὶ στὸν Τρίτο Κόσμο».

85 σχόλια:

  1. Ανώνυμος14/4/21 12:23 μ.μ.

    Δεν θα παραλείψουμε.Θα αναμένουμε να εκδοθεί και το βιβλίο του με τίτλο "πόσο υπέροχα περνούσαμε επί Οθωμανικής αυτοκρατορίας,αλλά επαναστάτησαν κάποιοι αδαείς και μας χάλασαν το όνειρο της Βυζαντινοθωμανίας".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος14/4/21 12:36 μ.μ.

    Απογοήτευση για έναν εκδοτικό οίκο που ξεκίνησε πολύ δυνατά η κυκλοφορία βιβλίων γραμμένων από γραφικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. επειδή ήταν αναμενόμενο να αρχίσουν τα σχόλια μια παρατήρηση. όταν εσείς γράψετε κάτι αντικειμενικό για τον Φασισμό που θα στηρίζετε σε πηγές και βιβλιογραφία εμείς ως σ.ο. δεσμευόμαστε να το προβάλλουμε. έως τότε υπενθυμίζουμε ότι το βιβλίο αυτό έχει θέμα την επαναστατική θεωρία της σύνθεση σοσιαλισμού και εθνικισμού και όχι την Τουρκία. οι θέσεις του κ. Κιτσίκη για την Τουρκία δεν μας καλύπτουν για αυτό και δεν προβλήθηκαν τόσα χρόνια παρά το γεγονός ότι δηλώνει στρασσερικός ή εθνικομπολσεβίκος. αν θέλετε να το πάμε σε επίπεδο εκδόσεων και τι έχει προβληθεί ευχαρίστως σε κάποια webtv η σε podcast της επιλογής σας. για να περάσουμε από την γνωστή ανωνυμία στην επωνυμία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ακόμη και αν ο κ. Κιτσίκης είναι απαράδεκτος σε θέματα με την τουρκία ή προκλητικός και ολίγον ... προβοκάτορας το βιβλίο αυτό έχει μια ακόμη συμβολική αξία. παρά το γεγονός ότι υπερασπίζεται το απόλυτο ΚΑΚΟ δηλαδή τον ΦΑΣΙΣΜΟ είναι αφιερωμένο στην μητέρα του που υπήρξε κομμουνίστρια και στέλεχος του ΚΚΕ. αυτό σημαίνει πολιτική πρόκληση και ροπή προς την ένταση μια τακτική που στην αριστοτέλεια έκφραση της πολιτικής είναι πεδίο για λίγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/4/21 2:52 μ.μ.

    Τι σχέση μπορεί να έχει ο Ρουσσώ με τον φασισμό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι άποψη πολλών η σύνδεση αυτή όχι μόνο του Κιτσίκη.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος14/4/21 4:02 μ.μ.

    Πώς κρίνετε αυτό το άρθρο ; Εγώ το βλέπω σαν μια ακόμη απέλπιδα προσπάθεια των "χιτλερικών" ακροδεξιών να μας πείσουν για την αναγκαιότητα του καπιταλισμού και να καταστήσουν το δεύτερο συνθετικό του ονόματος της ιδεολογίας μας ανύπαρκτο. Το θέμα είναι το εθνικός να προσδιορίζει το σοσιαλισμός. Όχι φιλελεύθερες ανοησίες τύπου "το Ε/Σ κράτος στέκεται υπερανω της οικονομίας και δεν επεμβαίνει σε αυτή γιατί έχει να επιτελέσει σημαντικότερο ρόλο" Πετάγονται σαν μανιτάρια τώρα τελευταία οι "ναζί" φίλοι του κεφαλαίου
    https://laikosparatiritis.blogspot.com/2021/03/blog-post_29.html?m=0

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. δεν το κρίνουμε διότι είναι μια άποψη που εκφράζει την χιτλερική τάση. η τάση αυτή είναι δεδομένη χρόνια τώρα και είναι γνωστό ότι η διαμάχη για το κίνημα το γερμανικό οδηγεί όχι σε συμπεράσματα αλλά σε μια διαμάχη. αν τώρα πρέπει να πάρουμε θέση υπό την πίεση κάποιων ... θυμίζουμε 2 ονόματα ανθρώπων που ο Χίτλερ ουσιαστικά αγνόησε. Feder και Sombart. Σχετική αναφορά και στο podcast#6. πιο σημαντικό είναι το πλάνο για την οικονομία του σήμερα παρά του '33. εκεί υπάρχει πρόταση;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/21 7:32 μ.μ.

      Ο χιτλερικός εθνικοσοσιαλισμός ήταν πολύ σοσιαλιστικότερος του καπιταλιστικού φασισμού που στην ουσία ήταν συγκυβέρνηση παλατιού-εκκλησίας-καπιταλιστών.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/4/21 8:04 μ.μ.

      Αυτό το μπλογκ (το οποίο είναι και καινούργιο από από ότι φαίνεται) είναι πραγματικά τραγικό. Ερευνώντας το λίγο έπεσα πάνω σε άρθρο το οποίο ξεπλένει το ακροδεξιό, ευρωλιγούρικο, αντιφασιστικό ΕΛΑΜ. Την αστική ακροδεξιά της Κύπρου! Μετά δικαίως φωνάζουν οι Χρυσαυγιτες. Ορισμένοι τύποι φοράνε το προσωπείο του εθνικοσοσιαλιστή για να χύσουν το ακροδεξιό τους δηλητήριο. Μεγάλη προσοχή
      https://laikosparatiritis.blogspot.com/2021/03/blog-post_16.html?m=0

      Διαγραφή
    4. το ελαμ υπήρξε το δίδυμο αδερφάκι της νέας χρυσής αυγής και πρόσφατα διαχώρισε την θέση του. μην εμπλακούμε στα εσωτερικά της Κύπρου μας φτάνουν οι κόντρες για τον ελλαδικό χώρο. για το ιστολόγιο δεν γνωρίζουμε κάτι παρά μόνο το γεγονός ότι ανήκει στην "ορθόδοξη" τάση. διάλογο με όλους ακόμη και αν διαφωνούμε.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/4/21 10:23 μ.μ.

      Η Κύπρος, δηλαδή δεν είναι Ελλαδικός χώρος;

      Διαγραφή
    6. φυσικά και είναι αλλά σε επίπεδο κομματικών διεργασιών γνωρίζεις κάποιος τι συμβαίνει εκεί; ελάχιστοι. και αυτοί είναι οι κύπριοι συναγωνιστές και φοιτητές που ζουν στην ελλάδα. για παράδειγμα πόσοι ξέρουν την νέα οργάνωση ΙΔΕΑ;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος15/4/21 5:51 μ.μ.

      Από το γνωστό
      "Το κίνημα της 30ής Μαΐου";

      Διαγραφή
    8. αρμόδιοι να απαντήσουν είναι οι Κύπριοι.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος14/4/21 7:00 μ.μ.

    Ο ΧΊΤΛΕΡ ΚΑΙ Ο ΌΤΤΟ ΣΑΣ ΣΤΈΛΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΟΎΝΤΖΕΣ ΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΆΣΕΤΕ ΒΡΕ ΚΑΤΆ ΚΑΗΜΈΝΗ...

    ΚΑΙ ΜΗΝ ΞΕΧΝΆΤΕ ΌΤΙ ΕΚΕΊΝΟΣ Ο ΑΓΏΝΑΣ ΈΓΙΝΕ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΚΤΉΣΕΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΌΣΜΙΑΣ ΤΆΞΗΣ, ΣΉΜΕΡΑ ΑΥΤΉ Η ΘΈΣΗ ΕΊΝΑΙ ΕΊΔΗ ΥΠΌ ΈΛΕΓΧΟ, ΕΣΕΊΣ ΒΡΕ ΠΑΙΔΆΚΙΑ ΜΟΥ ΧΩΡΊΣ ΟΎΤΕ ΜΊΑ ΣΟΒΑΡΉ ΘΈΣΗ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΆΣΚΗΣΗ ΚΆΠΟΙΑ ΕΞΟΥΣΊΑ, ΏΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΈΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΕΡΔΊΣΟΥΜΕ ΈΔΑΦΟΣ ΚΑΙ ΤΑΞΗ, ΝΟΜΊΖΕΤΕ ΌΤΙ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΤΏΝ ΤΌΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΘΑ ΦΈΡΕΤΕ ΤΑ ΠΆΝΩ ΚΆΤΩ;


    ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΆ ΣΑΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ!



    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. παρά το γεγονός ότι αντιγράφεις τίτλο εκπομπής του Σπύρου Παπαδόπουλου και τα κεφαλαία σημαίνουν ένταση καθώς και τα ορθογραφικά αναρωτιέμαι αν είδες κάπου να λέμε ότι μπορούμε να φτάσουμε παλαίμαχους που είχαν τραυματιστεί πολλάκις από σφαιρες και θραύσματα ή χημικά αέρια. ο εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι απλά έδαφος και τάξη. δεν είναι απλά χωματοφαγία και καταστολή. είναι κάτι πιο ανώτερο και ουσιαστικό. και σίγουρα δεν θα πρέπει να είναι απλά στο επίπεδο της εξουσίας η οποία φέρνει την φθορά και την αναπόφευκτη πτώση.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/21 7:47 μ.μ.

      Ο Στράσερ ήθελε να κατακτήσει την παγκόσμια τάξη και ο Έβολα (που μίλησε για την αρχετυπική ιδέα μιας ιδεαλιστικής παγκόσμιας τάξης με πλατωνικούς όρους) είναι απορριπτέος; Τι άλλο θα ξεβράσουν οι στοές της δεξιάς και οι κυπατζήδες του κεφαλαίου γαμώ την τρέλα μου;

      Μεγάλε μάθε ορθογραφία πρώτα και μετά καρφί για τον ψυχολόγο σου.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος14/4/21 7:30 μ.μ.

    Σε γνωστή αυτόνομη "εθνικοσοσιαλιστική" εκπομπή αναφέρθηκε πως όχι μόνο ο φασισμός είναι αντιφυλετικός καθιστώντας ίσο τον ιταλό λευκό πολίτη με τον αφρικάνο "ιταλό" πολίτη, αλλά και έγιναν αναφορές σε τρομερή πολεμική ανικανότητα της φασιστικής Ιταλίας (σε μάχες με αναλογίες 20 με 200 χιλιάδες υπέρ, στο πως έχασαν όλη τη βόρεια αφρική σε 3 μήνες,στη μάχη της Αβησσυνίας κλπ κλπ)

    Σε άλλο αυτόνομο "εθνικοσοσιαλιστικό" διαδικτυακό τόπο, ο "στρασερισμός" αναφέρεται ως ψυχασθένεια.

    Στην αυτονομία τελικά, μήπως επικρατεί μεγαλύτερη μονολιθικότητα απόψεων από αυτήν που κατηγορούσαμε την ακροδεξιά πως έχει?

    Ή μήπως υπάρχουν απαντήσεις στα παραπάνω, οι οποίες δεν δίνονται για άλλους λόγους?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. στην αντικαθεστωτική επικαιρότητα στην οποία και αναφέρεσαι για να μιλήσουμε ανοιχτά υπάρχουν απόψεις θετικές και απόψεις αρνητικές. ο φασισμός δεν είχε στην πρώτη γραμμή τον φυλετισμό αλλά υιοθέτησε μια παρόμοια πολιτική αργότερα. φυσικά οι μάχιμοι φασίστες ούτε μεικτούς γάμους επιδίωκαν ούτε αγνοούσαν την σημασία της καταγωγής. η πολεμική μηχανή της ιταλίας πολέμησε μέτρια στην Ισπανία, αρκετά καλά στις μάχες οπισθοφυλακής της τυνησίας, καλά στην ρωσία παρά την έλλειψη οπλισμού, άσχημα στην βόρεια ήπειρο αν και υπήρχαν και εκεί λυσσώδεις μάχες, ηρωικά με την folgore ενάντια στους άγγλους και εξαιρετικά σύμφωνα με τις συνθήκες με την x mas. ακόμη και στο λυκόφως των μαχών υπήρχαν μεγάλες μάχες στην γοτθική γραμμή και χιλιάδες αντιμετώπισαν τους παρτιζάνους μέχρι το τέλος. ψυχασθένεια ο στρασσερισμός; τότε όταν κάποιοι άλλαζαν 4 φορές την ημέρα στολές φανταχτερές όταν δεν έκαναν μορφίνη ή πίστευαν ότι ήταν απόγονοι γερμανών πολέμαρχων ενώ ήταν απλά ορνιθοτρόφοι αυτοί τι ήταν; οι αδερφοί στράσσερ ήταν παρασημοφορημένοι στον πόλεμο οι οργανωτές του κόμματος σε δυτική γερμανία και τον κομμουνιστικό βορρά και ομιλητές με δυναμική. άλλοι είχαν ψυχολογικά προβλήματα. αυτονομία σημαίνει σύνθεση ευελιξία και όχι προσωπολατρεία και κομματισμός.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/21 9:53 μ.μ.

      Για κομματισμό δεν ξέρω, αλλά η προσωπολατρεία προς Αδόλφο πράγματι καλώς ή κακώς κυριαρχεί κατά μεγάλο βαθμό στον λεγόμενο ""αυτόνομο"" χώρο.

      Και τον χαρακτηρισμό "ψυχασθένεια" για τον στρασερισμό δεν τον εδωσε κομματικός αλλά αυτόνομος. Στην ιστοσελίδα resist to exist αναφέρομαι . Εφόσον δεν ειναι και κακό να μιλάμε συγκεκριμένα.

      Επίσης ενάντια στον στρασερισμό είναι και γνωστη "εθνικοσοσιαλιστική" ομάδα η οποια μέσω του μπλογκ της στήριζε το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα!

      Πλην του ΜΚ και του Σπάρτακου από το "εθνικιστικό αντικαπιταλιστικό μέτωπο" δεν υπαρχουν αλλες αξιόλογες σελίδες στρασερικων.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/4/21 9:56 μ.μ.

      Ποια "σύνθεση" και ευελιξία βλέπεις όταν δυστυχώς ολος σχεδόν ο αυτονομος χώρος ακόμα πιστεύει στα ακροδεξιά μυθεύματα περι αβαταρ αλανθαστου Χίτλερ και βρίζει χυδαία τη στρασερικη οπτική;

      Εγώ δυστυχώς βλέπω οτι οι αντικαπιταλιστές εθνικοσοσιαλιστές έχουμε ακόμα πολύ δρόμο να διανύσουμε για να δώσουμε μια πιο σοσιαλιστική κατευθυνση στο αυτόνομο εθνικιστικο κίνημα σήμερα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/4/21 10:19 μ.μ.

      Το συγκεκριμένο ιστολόγιο που χαρακτήρισε τον στρασσερισμό ψυχασθένεια ανακοίνωσε ότι στις επόμενες μέρες πρόκειται να δημοσιεύει μια σειρά παλαιών ιδεολογικών κειμένων τα οποία εξαφάνισαν αυτοί που τα έγραψαν αφού μετεξελίχθηκαν σε ορθοπολιτικούς ακροδεξιούς. Κάποιος συναγωνιστής λέει τα διέσωσε. Τα κείμενα αφορούν τον Εθνικοσοσιαλισμό πάντα. Λέτε να δούμε τίποτα χαμένα διαμαντακια από το Europa Erwache και να γελάνε και τα χαλίκια με έναν πολύ γνωστό εκδότη με όνομα όμοιο λαϊκού τραγουδιστή;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/4/21 10:28 μ.μ.

      Στην Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα κατηγόρησαν τον Μουσολίνι επειδή σήκωσε την σπάθα του Ισλάμ. Βέβαια δεν αναφέρουν ότι ο Χίμλερ είχε κάνει ολόκληρη υπόκλιση στον Μεγάλο Μουφτή της Ιερουσαλήμ, ούτε ότι στα SS υπήρχε ολόκληρη μεραρχία με σύμβολο....το σπαθί που είχε σηκώσει ο Μουσολίνι

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος15/4/21 11:52 π.μ.

      Αναπαράγεις αηδίες των νεομαρξιστων αντιναζί που υποστηρίζουν ότι ο Χίτλερ ήταν ναρκομανής,τον ψέγετε για διάφορες δηλώσεις του.Και ο Χίτλερ ήταν παρασημοφορημένος στον πόλεμο,και δέχθηκε και χημικά στη μάπα του, προκαλώντας του προσωρινή τύφλωση.Πάντως το σίγουρο είναι ότι ο Χίτλερ δεν είχε σχέσεις με τον βαθύ Ιουδαϊσμό, όπως τα αδέρφια σου.
      Γενικά είμαι κατά της σημερινής ανόητης φιλονικίας μεταξύ Χιτλερισμού-Στρασσερισμού και προσωπικά, κατακρίνω πολλούς χιτλερικούς που όλη την ώρα ονειδίζουν τους Στρασσερ, κοιτώντας τα πράγματα από την οπτική τους μόνο,αλλά πρέπει να ξέρουμε και τι λέμε ορισμένες φορές,ε;
      Εν ολίγοις,δικαίωμα σου να είσαι στρασσερικός και μαγκιά σου, αλλά,για να ελαφρύνω και λίγο την ατμόσφαιρα και να δώσω ένα αθλητικό παράδειγμα,το να συγκρίνεις τον Χίτλερ με τους Στράσσερ,είναι σαν να συγκρίνεις την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ,με οποιαδήποτε μεγάλη ελληνική ομάδα,που απλά υποστηρίζεις με πάθος.Φιλικά.

      Διαγραφή
    7. Το σχόλιο δεν ήταν για τον Χίτλερ. Αν θέλαμε να δημιουργήσουμε ένταση θα ανεβάζαμε κάτι άλλο το οποίο δεν θα σας άρεσε καθόλου και τότε θα βλέπαμε αντιδράσεις. Τα αδέρφια μας έχουν σχέσεις με εβραίους; Είμαστε μέλη του ΚΙΣ; Φοράμε κιπά; Μάλλον δεν γνωρίζεις τι σημαίνει βιβλιοπαρουσίαση και τι σημαίνει ταύτιση. Φιλικά και από εμάς. υ.γ. όποτε θέλετε σε webtv κουβέντα για το θέμα ή σε podcast.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος15/4/21 12:15 μ.μ.

      Πίστεψέ με,ο καθένας δύναται να παραθέσει για την "απέναντι" πλευρά, γεγονότα και στοιχεία που δεν θα αρέσουν σε κανέναν.Και ο κάθε Χιτλερικός για τους Στράσσερ,και ο κάθε Στρασσερικός για τον Χίτλερ και τον περίγυρο του.Θεωρείς ότι θα μας βγάλει κάπου αυτή η συζήτηση;Θαρρώ πως όχι.Δεν νομίζεις και εσύ ότι έχουμε πιο σοβαρά προβλήματα;Ο Χίτλερ και οι Στράσσερ,έζησαν πριν 80 χρόνια,έκαναν τις επιλογές τους,είτε σωστές είτε λανθασμένες.Εμείς τί κάνουμε τη σήμερον ημέρα,είναι το θέμα.

      Διαγραφή
    9. αν αναφέρεσαι στην σ.ο. έχεις απόλυτο δίκιο. απλά να υπενθυμίσουμε ότι για άλλο λόγο ανέβηκε το ποστ και αλλού πήγε. τα σχόλια που δεν είναι υβριστικά ή συκοφαντικά δεν κόβονται. ιστορική κουβέντα κάνουμε και καλώς την κάνουμε. όσο και αν κάποιοι ενοχλούνται.

      Διαγραφή
    10. 7:30 μ.μ. βάλε το λινκ που αναφέρει τα ψυχολογικά προβλήματα. μάλλον εννοείς το ίδιο ιστολόγιο που έγραψε πρόσφατα ότι ο αριστερός εθνικοσοσιαλισμός και ο εθνικοαναρχισμός δεν έχουν σχέση με την ιδέα. αμέσως αμέσως καμιά 40αρια διανοητές με κόκκινη κάρτα επειδή σε κάποιους δεν αρέσουν. ενδιαφέρον αν μη τι άλλο :)

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος15/4/21 12:29 μ.μ.

      Είναι ωραίο να γίνεται ιστορική αναδρομή στα τότε γεγονότα,αλλά παρατηρείς και εσύ μάλλον,πώς οξύνονται τα πνεύματα,και από τους χιτλερικούς και από τους στρασσερικούς.Και δεν είναι μόνο οι χιτλερικοί που δυσκολεύονται να δουν κάποιες φορές την αλήθεια κατάματα,είναι και οι στρασσερικοί,και αυτό αποδεικνύεται περίτρανα,από σχόλια στρασσερικών εδώ μέσα,όπως του BLACK FRONT ας πούμε,που έγραψε μια γνωστή ασυναρτησία που αναπαράγεται συχνά από ύποπτους κύκλους.
      Εν κατακλείδι,όσο κάποιος αυτοπροσδιορίζεται ως ακραιφνής "Χιτλερικός" ή ακραιφνής "Στρασσερικός",δεν είναι έτοιμος να δεχθεί καμιά αλήθεια.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος15/4/21 12:32 μ.μ.

      Δεν λένε τον Χίτλερ ναρκομανή. Τον προδότη του εθνικοσοσιαλισμού που φυλακίστηκε από τον ίδιο τον Αδόλφο, Χέρμαν Γκαίρινγκ εννοούν που "χτυπούσε" μορφίνη και αυτό είναι αναμφισβήτητο

      Διαγραφή
    13. ο Χιτλερισμός ανέχτηκε παπάδες, βιομήχανους, μοναρχικούς αντιφασίστες, και έστελνε την Γκεστάπο να καταδιώκει τα αριστερά SA και άλλους. Ο Γκαίρινγκ πολέμησε στον Α'ΠΠ αλλά είχε τεράστιες ευθύνες για τον δεύτερο πόλεμο και την καταστροφή του γερμανικού στρατού. Το σωκρατικό του τέλος δίνει μια άλλη διάσταση στο όρο προδότης αφού υπήρξε ένα ακόμη παράγωγο της αρχής του κόμματος που δεν έβλεπε την συντριβή μέσα στην δίνη του πολέμου.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος15/4/21 12:44 μ.μ.

      Για την συγκεκριμένη ιστοσελίδα πέραν των άλλων ψυχασθένεια είναι και ο ινδοευρωπαϊσμός. Μάλλον πιστεύουν τις καραψεκασμένες θεωρίες για Αυτόχθονες Αιγαίους

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος15/4/21 12:57 μ.μ.

      Δεν βρίσκω κάποιον λόγο στο να διαιωνίζεται η διαμάχη μεταξύ στρασσερικών και χιτλερικών τον 21ο αιώνα. Δεν ζούμε στην Γερμανία του 1933. Όλη αυτή η κόντρα είναι μια ατέρμονη ηλιθιότητα. Την στιγμή που ο εθνικοσοσιαλισμός βάλλεται από την άκρα αριστερά μέχρι την άκρα δεξιά αντί να είμαστε ενωμένοι φροντίζουμε να διχαζόμαστε ανοησίες. Βάλτε μυαλό και δείτε πως μπορούν να λυθούν τα σημερινά προβλήματα

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος15/4/21 1:03 μ.μ.

      Μιας και αναφέρθηκε το "εθνικιστικό αντικαπιταλιστικό μέτωπο" ποια είναι η γνώμη σας για αυτό το άρθρο; Εντελώς επιδερμική ανάλυση υλισμού-ιδεαλισμού με αποτέλεσμα να δημιουργούνται παρανοήσεις
      https://nazionaleanticapitalista.wordpress.com/2015/04/03/%CE%BF-%CE%B2%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CF%82-%CF%85%CE%BB%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CE%B5%CE%BD%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CF%83%CF%84/

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος15/4/21 1:05 μ.μ.

      Το resist to exist έχει ανεβάσει και άρθρο εναντίον του Μπενουά
      https://resist-to-exist.gr/2020/04/23/alain-de-benoist-kai-nea-deksia/

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος15/4/21 1:17 μ.μ.

      Πού να δεις τι ανέχτηκε ο Στρασσερ... Σχέσεις με Ιουδαίους και επιχορηγήσεις από βιομηχάνους.Είπαμε,ό,τι μας συμφέρει...

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος15/4/21 1:58 μ.μ.

      https://resist-to-exist.gr/2021/04/10/ideologikh-kibwtos/

      Και συγκεκριμένα:
      Επισημαίνω πως θα δημοσιευθούν μόνο όσα άρθρα ταιριάζουν με την Ιδεολογία, τις Αρχές και τις Αξίες, του Ελληνικού Εθνικού Σοσιαλισμού. Όχι άρθρα που αφορούν γερμανοπληξίες, εσωτερισμούς, σατανισμούς, θεοσοφισμούς, ινδοευρωπαϊσμούς, στρασσερισμούς, αριστερισμούς και άλλου είδους ψυχασθενισμούς.

      Διαγραφή
    20. τους ευχόμαστε κάθε επιτυχία αν και είμαστε κάθετα αντίθετοι στις λογικές της ιεράς εξέτασης στον πολύπαθο "χώρο". ο Εθνικοσοσιαλιστής Otto Dietrich έχει απαντήσει σχετικά με την ελευθερία του λόγου. αν αυτοί οι όροι εκφράζουν όλους όσους δεν θέλουν τον κομματισμό, την ηγεσία του ενός, την δημιουργία μαγαζιών τότε ναι είμαστε και εμείς και άλλοι όλα αυτά! και σατανιστές και φραξιονιστές και ότι άλλο νομίζουν οι ιεροεξεταστές. ελληνικός εθνικοσοσιαλισμός σημαίνει σίτσα καραισκάκη, σεβαστιανός φουλίδης, αρίστος καμπάνης, αριστείδης ανδρόνικος, μιχάλης τυρίμος και δεκάδες άλλοι. άρα να αναμένουμε τέτοια βιβλία ή πάλι για την σύνθεση tvn μεραρχιών των νορβηγικών ες ες;

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος15/4/21 8:02 μ.μ.

      Ο Μιχαλης Τυριμος για ποιο λογο; Περαν της αντικομμουνιστικης δρασης επι 4ης Αυγουστου δεν νομιζω οτι ειχε καποια σχεση με τον εθνικοσοσιαλισμο

      Διαγραφή
    22. Ανώνυμος15/4/21 8:10 μ.μ.

      Ξεχασες να βαλεις και τον Πετρο Βλαστο κρινε

      Διαγραφή
    23. και πολλοί άλλοι που είτε στήριξαν τις αντιδημοκρατικές επαναστάσεις είτε κράτησαν διακριτικές αποστάσεις.

      Διαγραφή
    24. Ανώνυμος16/4/21 10:54 π.μ.

      Εγω δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν γουσταρετε τον Περικλη Γιαννοπουλο. Για ποιον λογο τον βριζετε

      Διαγραφή
  9. 7:32 μ.μ. άρα ο εθνικοσοσιαλισμός με τον Χίτλερ σε πλήρη ισχύ μετά το '33 συνεργάστηκε με τους καπιταλιστές ... που ήταν φασίστες αλλά οι μισοί ήταν πρώην κομμουνιστές και αναρχικοί. άρα πολέμησαν μαζί κατά λάθος. η αλήθεια είναι λίγο διαφορετική. ότι η φασιστική επανάσταση διαβρώθηκε ταχύτατα από τέκτονες μοναρχικούς και την μαφία μαζί με συμμαχικές δυνάμεις που ενεργοποίησαν δυνάμεις στο βασιλικό ναυτικό. ο φασισμός παρά την ήττα ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ ΠΡΩΤΟΣ που μεταπολεμικά κινήθηκε από το τέλμα της ήττας. άλλωστε ο φασισμός ήταν πιο σύνθετος από την αρχή και με εσωτερικές διαφορές έντονες. άλλος ο φασισμός του 1919 άλλος του 1940 και άλλος της RSI.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/4/21 9:43 μ.μ.

      Άρα δεν διαφωνείς. Εκτός αν ταυτίζεις την εσωτερική με την εξωτερική πολιτική και τις διακρατικές συμμαχίες κάτι που θα ήταν νομίζω αφελές

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/4/21 9:58 μ.μ.

      Καλά ναι δεν ειναι και πολύ τιμητικό αυτο το "συνθετο" που λες.Ουτε ειναι πολυ "αξιοζηλευτο" το γεγονος οτι ταυτοχρονα συνυπήρχαν εβραιοι, αναρχικοί και τραπεζιτες στο ιδιο το φασιστικό ιταλικό κόμμα.

      Διαγραφή
    3. η μεγαλύτερη εκδίκηση δεν είναι το γεγονός ότι ο πρώιμος φασισμός στρατολόγησε αναρχικούς, μοναρχικούς, σοσιαλιστές, κομμουνιστές και φουτουριστές; οι εβραίοι σύντομα εκδιώχθηκαν οι αναρχικοί κάποιοι έφυγαν και πήγαν στους παρτιζάνους γιατί απογοητεύτηκαν και άλλοι στήριξαν μέχρι το τέλος, και οι τραπεζίτες αφού είχαν κάνει την ζημιά βρήκαν ασφάλεια στους συμμάχους μαζί με τους βιομήχανους. προτείνουμε το βιβλίο του Τσοπάνη για τον Φασισμό.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/4/21 1:38 μ.μ.

      Δεν είναι όλοι οι Εβραίοι Σιωνιστές...

      Διαγραφή
    5. φυσικά. υπάρχουν και ιουδαίοι αντισιωνιστές. εκπροσωπούνται στην βουλή των "κακών" ιρανών για παράδειγμα. οι μεγαλύτεροι αναθεωρητές ιστορικοί είναι εβραίοι.

      Διαγραφή
  10. Με χαρά θα μελετήσουμε το νέο βιβλίο του Στρασσερικού καθηγητή Κιτσίκη. Στα περί χιτλερισμού-στρασσερισμού η ιστορία έχει αποφανθεί. Ο Χίτλερ πρόδωσε την Ε/Σ επανάσταση,και την έθαψε οριστικά το 1934.Στην πραγματικότητα υπήρξε ακραίος παγγερμανιστής και δεν είχε καμιά σχέση με τον επαναστατικό εθνικοσοσιαλισμό που αντιπροσώπευε ο Στράσσερ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μην ρίχνεις λάδι στην φωτιά δεν χρειάζεται. ας ασπαστεί ο καθένας ότι θέλει. δημοκράτες δεν είμαστε αλλά μεταξύ μας πρέπει να υπάρχει διάλογος.

      Διαγραφή
    2. Φυσικά μπορεί να ασπαστεί ο καθένας ότι θέλει, αλλά δεν θα μένουν αναπάντητες οι αστειότητες κατά του Επαναστατικού Εθνικοσοσιαλισμού.

      Διαγραφή
    3. σύντροφε δεν προσπαθούμε από το 2007 να πείσουμε κάποιον. όσοι ζωντανοί.

      Διαγραφή
  11. 10:28 μ.μ. καλά κάνουν αφού έχουν βήμα και μιλάνε. ας τους κρίνουν οι σύντροφοι τους η νεολαία και όσοι τους παρακολουθούν. και ο χίτλερ είχε πει υπέρ του ισλάμ και αυτά έχουν ανέβει και εδώ. και τζαμί υπήρχε στο βερολίνο και ισλαμικό συνέδριο είχε γίνει και κοράνι είχε μοιράσει η ηγεσία του στρατού. ο Ντεγκρέλ τα λέει όχι κάποιος άλλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. 9:53 μ.μ. υπάρχουν και άλλες φωνές της τρίτης θέσης. ο ΜΚ προβάλλει τους πάντες ακόμη και αν διαφωνεί πλην αυτών που δεν θέλουν την προβολή για δικούς τους λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. 10:19 μ.μ. γιατί ασχολείσαι τόσο με τον Ιανό του "χώρου"; το έχουμε κάνει και εμείς το λάθος αυτό. Για το μπλογκ ας ανεβάσουν ότι θέλουν και διαμάντια και ρουμπίνια. Λάσπη να μην ανεβάσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για να μαθαίνουν οι νέοι15/4/21 3:20 μ.μ.

    Στα παιδιά που διερωτώνται για την ανούσια αντιπαράθεση "χιτλερικών"-στρασερικών θα πρέπει να γίνει σαφές ότι δεν υπάρχει καμία τέτοια ιδεολογική διαμάχη. Αυτό που συμβαίνει είναι ότι κάποιοι προβοκάτορες της Δεξιάς που φορούν το προσωπείο του "χιτλερικού" έφτιαξαν μια "σχολή" υποστηρικτών και ξεκίνησαν ΑΝΕΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ αυτή την διαμάχη πριν κάποια χρόνια.

    Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. Μέχρι το 2010 η διαχωριστική γραμμή ήταν ανάμεσα σε Χρυσή Αυγή από τη μια και σε Αυτόνομες ομάδες από την άλλη (δεν βάζω το ΛΑΟΣ, τους ακροδεξιούς και τις ομάδες τους στη σούμα). Στις αυτόνομες ομάδες υπήρχαν όλες οι τάσεις. Ριζοσπάστες, συντηρητικοί, νεοφασίστες, ε/σ, σκινάδες, μεταλλάδες, γκοθάδες, τα πάντα. Πέρα από κάποιες προσωπικές διαφορές οι αυτόνομες ομάδες ποτέ δεν συγκρούονταν. Μαζί ήταν όλες οι τάσεις στο skinhouse και στις συγκεντρώσεις. Το 2010 είχαν γίνει πολλές συγκεντρώσεις με αφορμή το νομοσχέδιο του πασοκ που έδινε δικαίωμα ψήφου στις δημοτικές εκλογές σε μετανάστες. Στις συγκεντρώσεις κατεβαίναμε όλοι. Η μεγάλη συγκέντρωση έγινε έξω από τη Βουλή όταν για πρώτη φορά ήμασταν πάνω από 3000 κόσμος (με ΛΑΟΣ και ακροδεξιούς, με ΧΑ, με Πάλμους και Φουράκηδες των ομάδων Ε, με παγανιστές και ορθόδοξους, με όλους).

    Εκείνη τη χρονιά ξεφύτρωσε ένα βιβλιοπωλείο-εκδοτικός οίκος που γρήγορα διαπιστώσαμε ότι ΔΕΝ είχε βιβλία!! Το άνοιξαν στο κέντρο της Αθήνας παλιοί επενίτες, φιλο-στοχαίοι και διωγμένοι υπαρχηγοί του Μιχαλολιάκου. Από τους πρώτους μήνες οι τύποι άρχισαν να εφαρμόζουν τις παλιές τακτικές του πρώην αρχηγού τους. Λασπολογούσαν συναγωνιστές, έβριζαν χωρίς λόγο, συνωμοτούσαν με σκοπό να κάνουν το μαγαζί τους κυρίαρχο της αυτόνομης φάσης. Στην αρχή δεν είχαν ιδεολογική ταυτότητα. Μόνο έβριζαν την Χ.Α και όποιον αυτόνομο θεωρούσαν επικίνδυνο.

    Μετά από λίγους μήνες άρχισαν οι μεγάλες διαδηλώσεις των αγανακτισμένων. Τις πρώτες δυο τρεις μέρες η Χ.Α και το ΚΚΕ είπαν ότι είναι "αμερικάνικες". Μέσα στην πρώτη εβδομάδα Αυτόνομοι εθνικιστές πήγαν στις διαδηλώσεις. Αμέσως γνωστό λογοτεχνικό blog έκανε ρεπορτάζ και έγραψε γιατί έπρεπε να κατεβούμε στο σύνταγμα και να τις στηρίξουμε. Από τη δεύτερη εβδομάδα ΟΛΕΣ οι αυτόνομες ομάδες ήταν στο σύνταγμα. Στρασερικοί, αναρχοεθνικιστές, ορθόδοξοι ε/ς, συντηρητικοί, ριζοσπάστες, ΟΛΟΙ και από όλες τις εκτός Χ.Α ομάδες. Μετά κατάλαβαν και στην ΧΑ τον κίνδυνο να μείνουν έξω από τη φάση και άλλαξαν γραμμή. Άρχισαν να κατεβαίνουν και αυτοί.

    Οι ιδιοκτήτες του βιβλιοπωλείου που δεν είχε βιβλία έβγαλαν αφρούς. Προσπαθούσαν με λύσσα να αποτρέψουν όσους κάναμε τη βλακεία και πηγαίναμε να ψάξουμε βιβλία στα άδεια ράφια του να μη κατεβούμε στις διαδηλώσεις. Έλεγαν όσους συναγωνιστές διαμαρτύρονταν για τα μνημόνια "κομμουνιστές", "ρωσόφιλους", "πράκτορες του ΣΥΡΙΖΑ"!! Όταν και αυτό το σχέδιο απέτυχε από την επόμενη χρονιά άρχισαν άλλο βιολί.

    Είδαν ότι με απλή μόστρα ονομάτων υπαρχηγών της ΧΑ δεν κατάφεραν να πάρουν τον έλεγχο της αυτόνομης φάσης και αποφάσισαν να δώσουν ιδεολογική προβιά στο σχεδιασμό τους. Χρησιμοποίησαν το σύμβολο Χίτλερ για να βάλουν ως προϋπόθεση την άκριτη υποταγή. Ψυχολογικό παιχνίδι παίξανε. Επειδή δεν έψηναν κόσμο οι ίδιοι επέβαλαν στους υποστηρικτές τους πειθαρχία δια μέσω του Χίτλερ. Μετά έφτιαξαν ιστολόγια και άρχισαν να βρίζουν το Στράσερ, το Δραγούμη και όποιον χάλαγε το σχέδιο τους να κάνουν τους αυτόνομους μαγαζί της δεξιάς και ουρά των πολιτικών της Μέρκελ. Χωρίς κανένα προηγούμενο. Έτσι ξαφνικά άρχισαν μια μέρα τις επιθέσεις. Τότε ξεκίνησε η "διαμάχη" (2012-13 ήταν). Ποια διαμάχη; Η προβοκάτσια.

    Κάποια στιγμή το μαγαζάκι διασπάστηκε. Οι φυρερίσκοι του κράτησαν ο καθένας από μερικά θύματα που συνέχισαν να συχνάζουν σ αυτό. Έτσι οι "χιτλερικοί" δεξιοί φάνηκαν να είναι πολλοί. Σήμερα είναι οι ίδιοι που έχουν διασπαστεί σε μικρές ομάδες. Αυτοί συντηρούν το πρόβλημα. Κάποιοι συνειδητά κάποιοι λόγω της βλακείας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προσυπογράφουμε το παραπάνω κείμενο. είναι όλα όπως αναφέρθηκαν. το σύνολο των αυτόνομων συναγωνιστών στήριξαν την προσπάθεια αυτή έμπρακτα με χρήματα και προβολή. η απάντηση ήταν λάσπη και συκοφαντίες κάτι που συνεχίζεται μέχρι σήμερα. οι ίδιοι άνθρωποι υποστήριξαν το ΝΑΙ στο δημοψήφισμα, οι ίδιοι άνθρωποι υμνολογούν αντιτρομοκρατικές ομάδες καταστολής, οι ίδιοι άνθρωποι έχουν γράψει υπέρ της συμμετοχής των ΗΠΑ στον πόλεμο της Κορέας και άλλα πολλά. Οι αποφύσεις της ακροδεξιάς έχουν πολλά πρόσωπα τα οποία προσπαθούν να κρύψουν πίσω από ταμπέλες και προβοκατόρικα άρθρα. είναι παρήγορο το γεγονός ότι άνθρωποι που κάποτε έπεσαν θύματα της αστικής ακροδεξιάς δεν πήγαν στον καναπέ τους αλλά ενίσχυσαν τις αυτόνομες κινήσεις και ομάδες και την στρασσερική έκφραση. όποιος αμφισβητεί τα παραπάνω τον καλούμε δημοσίως να απαντήσει με στοιχεία ή να τον φιλοξενήσουμε σε σχετικό podcast. άλλο ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ και άλλο ιδεοληψία που αποφέρει χρήματα και διασυνδέσεις σε τύπους που προσπαθούν να προκαλέσουν διασπάσεις. Ξεχωρίζουμε τους εθνικοσοσιαλιστές που μπορεί να διαφωνούμε αλλά διατηρούν ποιότητα στον λόγο τους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/4/21 10:16 μ.μ.

      15/4/21 3:20 μ.μ. η ιστορική σου αναδρομή είναι ότι καλύτερο. Θα μπορούσε η σ.ο να να την ανεβάσει σαν ξεχωριστό άρθρο? Να την διαβάσουν όλοι μήπως καταλάβουν τι παίζει. Ιδιαίτερα οι μικρότερες ηλικίες.

      Διαγραφή
    3. μην δίνουμε τόσο αξία σε τύπους που παραπονιούνται στο διαδίκτυο και σπεύδουν να σβήσουν κόσμο στο φβ. θα ρίξει φωτιά ο Βόταν ... να μας κάψει!

      Διαγραφή
  15. 1:05 μ.μ. οι αντιφασίστες τον θεωρούν φασίστα αλλά και μαρξιστή ... και οι εθνικοσοσιαλιστές ... τον θεωρούν δεξιό και δημοκράτη. κρίνε μόνος σου. αυτή η προσπάθεια αποδόμησης προσώπων πότε και που ξεκίνησε; γνωρίζουν κάποιοι ή απλά αναπαράγουν λεκτικές φωτοτυπίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 1:03 μ.μ. ενδιαφέρον άρθρο αλλά δεν έχουμε συλλογική άποψη σε κάποια θέματα. όποιος συμφωνεί ας τους στηρίξει. δεν είναι απαραίτητο να έχουμε άποψη για όλα τα θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. 12:57 μ.μ. δεν υπάρχουν κόντρες όπως το αναφέρεις με μια δόση υπερβολής. δεν είμαστε μαρξιστές να χωριστούμε σε δυο στρατόπεδα. έχουμε σε εξέλιξη 2 κινήσεις αλληλεγγύης για συναγωνιστές και κάλεσμα για χρήματα όποιος μπορεί να στηρίξει για να πούμε και κάτι επίκαιρο και ουσιώδες. για έρθουμε και λίγο στην πραγματικότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 1:17 μ.μ.

    http://mavroskrinos.blogspot.com/search/label/%CE%A3%CE%A4%CE%A1%CE%91%CE%A3%CE%A3%CE%95%CE%A1%CE%99%CE%A3%CE%9C%CE%9F%CE%A3

    ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΗΣ ΕΤΙΚΕΤΑΣ ΣΤΡΑΣΣΕΡΙΣΜΟΣ. Με στοιχεία, πηγές, βιβλιογραφία, επιχειρήματα. Αν είναι να απαντάμε για τα ίδια τόσα χρόνια κάποια στιγμή είναι κουραστικό. Σας δίνουμε τον σύνδεσμο γράψτε την άποψη σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/4/21 9:22 μ.μ.

      Αυτό σου είπα πριν.Για μία πηγή σου,έχω να σου παραθέσω δύο.Αλλά δεν έχει νόημα.

      Διαγραφή
    2. φυσικά και έχει. από εμάς έχεις το ελεύθερο. το θέμα είναι αν έχει νόημα στο 2021 να δίνουμε τόσο μεγάλη βάση τι έγινε τότε. και το αστείο είναι κάποιοι επικαλούνται τον μακαρίτη Βεργίδη. μέχρι εκεί γνωρίζουν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/4/21 3:27 μ.μ.

      Φίλτατε,με όλο το σεβασμό,μου φαίνεται πως μαζί μιλάμε και χώρια καταλαβαινόμαστε.Γράφεις " φυσικά και έχει. από εμάς έχεις το ελεύθερο. το θέμα είναι αν έχει νόημα στο 2021 να δίνουμε τόσο μεγάλη βάση τι έγινε τότε"
      Αν έχει σημασία και αν με ρωτάς,σε αυτήν τη διένεξη, μεταξύ Χίτλερ-αδερφών Στράσσερ,από αυτά που έχω διαβάσει,τάσσομαι υπέρ του Χίτλερ,αλλά δεν διακατέχομαι από κανένα μίσος ή καμία απέχθεια προς τους Στράσσερ,όπως άλλοι.Γενικά,για να το πω αλλιώς,δεν πιστεύω ότι ο Χίτλερ ή οι Στράσσερ,θα ήθελαν εσένα ή εμένα ή τον οποιονδήποτε,"συμβουλάτορες" ή αντιπροσώπους στις διάφορές τους.Δεν πιστεύω σε καμία σημερινή διένεξη μεταξύ χιτλερικών-στρασσερικών,διότι έχουμε κοινούς εχθρούς.Προσωπικά δήλωσα ότι διαφωνώ με τους Στράσσερ,αλλά δεν τους πολεμώ πλέον.Το ερώτημα είναι:Εσύ,όντας δεδομένο ότι διαφωνείς με τον Χίτλερ και τους χιτλερικούς, συνεχίζεις να τους πολεμάς ή θεωρείς και εσύ,όπως και εγώ,ότι έχουμε πιο σοβαρούς εχθρούς,όπως τους αστούς ακροδεξιούς ζητωπατριώτες,που κατ'εμέ,είναι οι χειρότεροι εχθροί μας,μαζί με τους κομμουνιστές,τους φιλελεύθερους,και τους αντιφάδες;

      Διαγραφή
    4. οι αναρτήσεις για την "αριστερή" τάση του εθνικοσοσιαλισμού έγιναν προς ιστορική αποκάτασταση της αλήθειας και ευρύτερη πληροφόρηση και όχι προς εσωτερική κατανάλωση. μια χαρά καταλαβαινόμαστε για αυτό κάνουμε και διάλογο. δεν έχουμε τα μυαλά της οακκε να μην έχουμε επαφές και συνεργασίες με συναγωνιστές που διαφωνούν. επί σειρά ετών υπάρχει σύμπνοια και αλληλεγγύη και με συντρόφους που δεν είναι στρασσερικοί. αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν θα απαντάμε στην γνωστή κομματική αυλή, στα παραφερνάλια που παράγει η άκρα δεξιά, στα δίποδα που την έχουν δει ες ες κλπ. αν θέλαμε να δημιουργούμε θέματα θα είχαμε ανεβάσει ντοκουμέντα με συγκεκριμένα στοιχεία αλλά αυτό δεν θα έβγαζε κάπου. απέναντι στους κοινούς εχθρούς οφείλουμε να είμαστε ενωμένοι. συμφωνείς;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/4/21 4:34 μ.μ.

      Συμφωνώ.Η "ένσταση" που έχω αφορά την τελευταία σου πρόταση.Για κάθε δικό σου αδιαμφισβήτητο "ντοκουμέντο",υπάρχει και ένας αντίλογος με άλλα "ντοκουμέντα".Αυτό λέω από την αρχή...

      Διαγραφή
  19. 10:19 μ.μ. τα ιστολόγια που αναφέρεις τα οποία ήταν σαν να βγήκαν από εφημερίδες του '33 ήταν περισσότερα από 5 και διεγράφησαν σε μια νύχτα για τους λόγους που γνωρίζουν οι διαχειριστές τους. οι κυβιστήσεις θέλουν ευελιξία και κάποιοι δείχνουν να την διαθέτουν καλύτερα και από την κομανέτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. 8:02 μ.μ. συνέχισε την όποια δράση και συνεισφορά μέχρι ένα σημείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος16/4/21 12:21 μ.μ.

    To ωραίο είναι ότι οι σερβιέτες της ..... πανηγυρίζουν γιατί έδειραν πρώην συναγωνιστές τους στο μνημόσυνο Καπελώνη-Φουντούλη πριν λίγα χρόνια. Δεν γνωρίζουν ότι εκείνοι που υπερασπίστηκαν το σημείο σήμερα ψάχνουν την ...... και τα τσιράκια της να τους σπηκάρουν δυο φωνήεντα;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/4/21 1:21 μ.μ.

      Οι τότε χρυσαυγίτες που εδειραν τους αυτόνομους δεν έγιναν αυτόνομοι αλλα δυστυχώς πήγαν σε γνωστό ακροδεξιό αντιναζιστικό σαλβινικο κόμμα "για την πατρίδα"

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/4/21 12:04 π.μ.

      Κάνεις λάθος.
      α)Καταρχάς ήταν σε μεγάλο βαθμό μια ενδοπειραιώτικη διένεξη.
      β) Αυτοί που έχασαν το σκηνικό δεν ήταν ακριβώς αυτόνομοι. Όπως και ο αρχηγός τους. Απογοητευμένοι χατες ήταν που πρόσφατα είχαν διασπαστεί.
      γ) Από αυτούς που πήραν το σκηνικό οι πιο πολλοί έφτιαξαν την ΕΛΑΣΥΝ και δε πήγαν στο κόμμα Κασιδιάρη
      δ)από αυτούς που πήραν το σκηνικό κάποιοι είναι σήμερα στην ΕΛΑΣΥΝ και άλλοι συνδέθηκαν με διάφορες ομάδες (κάποιες από αυτές προβάλλονται από τον ΜΚ, άντε σας αφήνω σε αγωνία να τις μαντέψετε).
      ε) επειδή το σκηνικό αφορούσε εσωτερικές έριδες πειραιωτών οι παλιές διαφορές έχουν μπει στην άκρη και μαζεύονται χρήματα από όλους για τη στήριξη φυλακισμένων (ακόμα και αν στο σκηνικό ήταν στις αντίπαλες ομάδες)
      στ) και οι μεν και οι δε, αναζητούν κόρη πρώην αρχηγού κοινοβουλευτικού κόμματος και την παρέα της για...διευκρινήσεις

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος16/4/21 12:31 μ.μ.

    1:05 μ.μ. ο φίλος που το παίζει ψυχίατρος του χώρου και δηλώνει παλιός ... γιατί στο ένα μπλογκ έχει άρθρα από όλες τις ομάδες ... και στο άλλο τους χαρακτηρίζει τους ίδιους ψυχασθενείς; δεν είναι περίεργο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. 9:53 μ.μ. ο αυτόνομος χώρος παρά τα πλήγματα τα λάθη τις ελλείψεις έχει ξεπεράσει την προσωπολατρεία και έχει κινηθεί σε άλλα επίπεδα και απόδειξη για αυτό είναι οι εσωτερικές διεργασίες και συνεργασίες που δεν χρειάζεται να αναφερθούν. προσφατες εκδόσεις που δεν έχουν καμιά σχέση με τα συνηθισμένα σαρώνουν σε πωλήσεις και αυτό είναι ένα μόνο μικρό δείγμα της δυναμικής που έχει η αυτόνομη σκέψη οοποία δείχνει παρά τις συνθήκες να επανέρχεται και πάλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. 8:10 μ.μ. αν τους αναφέρουμε όλους θέλουμε βιβλίο. ο εν λόγω είναι αιρετικός μαζί με τον Νεοκλή Καζάζη και για έναν άλλο λόγο απαγορευμένο στον "χώρο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/4/21 1:19 μ.μ.

      Ποιος ειναι ο απαγορευμένος λογος?

      Διαγραφή
    2. γνωρίζουν κάποιοι την κοινή άποψη Καζάζη Δραγούμη και Βλαστού για την Αρβανιτιά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/4/21 4:37 μ.μ.

      Φυσικά,άλλο η Αρβανιτιά και άλλοι οι αλβανοί.

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος16/4/21 3:57 μ.μ.

    Ubi concordia, ibi victoria.
    – Όπου ενότητα, εκεί νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος18/4/21 12:11 μ.μ.

    Αυτοι που "αναζητουν" να προσεξουν μην "αναζητουν" και παρα πολύ, γιατι θα ανοιξει και παλι το κουτάκι .......... Οσο για το "ενδοπειραιωτικο" που αναφέρετε ειναι εντελώς ψέμα. Και οι περισσότεροι απο αυτούς ειναι στον Κασιδιαρη πλέον και οχι Ελασυν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/4/21 3:06 μ.μ.

      Καλά δε θα διαφωνήσουμε που πήγαν οι περισσότεροι και που οι λιγότεροι. για το ενδοπειραιωτικό κράτα μικρό καλάθι. Το ξεβράκωμα του αποκόμματος που υποστηρίζεις δε σου βαλε φαίνεται μυαλό.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/4/21 12:55 π.μ.

      Έγινε. Εν καιρό θα έχουμε παλι ευκαιρίες να το διαπιστώσουμε. Συντομα θα τα ξαναπούμε λοιπόν.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος18/4/21 12:13 μ.μ.

    Όντως τι είναι αυτό το ΙΔΕΑ; Σε φωτογραφία τους από τη μοναδική μεγάλη δράση τους (πορεία μνήμης και τιμής του 1821) ήταν παρέα με τον ....... της δεξιάς Αλληλεγύης. Η Αλληλεγύη είναι ένα κόμμα με πρόεδρό του μια πρώην βουλευτή του ΔΗΣΥ. Έχει ψηφίσει υπέρ των εκποιήσεων. Υπέρ των κονδυλίων σε λάθρο. Συνοδεύει τον ΑΝΑΝστασιάδη στη πενταμερή διάσκεψη, όπου θα συζητηθεί η προδοσία σε βάρος της Κύπρου μέσω της διζωνικής δικοινοτικής ομοσπονδίας. Ας μιλήσουμε για το πώς ο συγκεκριμένος της Αλληλεγύης, άφησε τα αδέρφια του αβοήθητα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.