ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Κυκλοφορεί: Το ένζυμο - Άνοιξη 2021

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

1821 - 2021 ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΠΕΝΤΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ  ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟ

-Ἕλληνες ἤ Ῥωμιοί; τοῦ Ν. Γ. Πολίτου

-Ἑλληνικὴ ἐπανάσταση καὶ νεοελληνικὴ πραγματικότητα,  τῆς Μαρίας Κορνάρου

-Ὁ χαρακτήρας τῆς Ἐθνεγερσίας καὶ οἱ ἰδεολογικὲς (παρ)ἑρμηνεῖες του,  τοῦ Ἰωάννου Σαρρῆ

-Ἡ οἰκονομικὴ καὶ νομισματικὴ ἱστορία τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως (1822-1832), τοῦ Ἰωάννου Σαρρῆ

-Κριτικὴ παρουσίαση τοῦ βιβλίου τοῦ Γιώργου Κοντογιώργη «῾Ελληνισμὸς καὶ ῾Ελλαδικὸ Κράτος: Δύο Αἰῶνες ᾿Αντιμαχίας (1821-2021)», τοῦ Βασιλείου Τσακλίδη

-Πιθανότητες συσχετισμῶν ἰσχύος – συμφερόντων στοὺς ἄξονες κλιμακούμενων συγκρούσεων - συμμαχιῶν, τοῦ Β.Π.Μ.

-Ἐλευθερία καὶ προκαθορισμός, τοῦ Ἀθανασίου Γεωργιλᾶ

-Ἀριστοκρατικὸ πνεῦμα στὴν σύγχρονη ἐποχή, τοῦ Ἰωακεὶμ ντὲ Μπρέσα

-Ἐνάντια στὴ νεολαῖα, τοῦ Ἰουλίου Ἔβολα

-Ὁ Καλλιτέχνης, τοῦ Περικλῆ Γιαννόπουλου

-ΒΙΟΙ ΗΡΩΩΝ Γεώργιος Λαμπελέτ: ὁ πρωτοπόρος τῆς δημιουργίας Ἐθνικῆς Μουσικῆς Σχολῆς, τοῦ Κωνσταντίνου Στυλιανοῦ

tapaidiatisantigonis@gmail.com

45 σχόλια:

  1. Ανώνυμος29/5/21 12:44 μ.μ.

    Όλο και περισσότεροι επώνυμοι του χώρου στηρίζουν την εκδοτική αυτή προσπάθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/5/21 8:57 μ.μ.

      Ναι, ο Γιαννόπουλος, ο Εβολα και πολλοί αλλοι....

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/6/21 3:22 μ.μ.

      8:57 αφού αποδέχεσαι ότι ο Γιαννόπουλος είναι στο χώρο μας έχεις κάνει το πρώτο βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση

      Διαγραφή
    3. Μακκαβαίκος εκδοτης κακος, μακκαβαικο Ενζυμο καλο2/6/21 4:49 μ.μ.

      Είναι απορίας αξιον που την στηρίζουν ατομα που βρίζουν τον πρων φασιστα εκδότη επειδή στηρίζει τους Μακκαβαίους, αλλα το Ενζυμο που εκανε ιδια ομολογια πιστης στους Μακκαβαιους εναντια στον Αντιοχο και δηλωνουν υπερηφανοι που "ο Θεος μας επελεξε το αρχαιο Ισραήλ ως περιουσιο λαό", δεν το θεωρουν κακο. Η ΡΩΣΟΚΙΝΗΤΗ εκκλησιαστικοποιηση του εθνικιστικου χωρου συνεχιζεται με ταχεις ρυθμους.Η πρωτη στην ελληνική ιστορία φανατικη χριστιανικη οργανωση εθνικιστων ιδρύθηκε όλως τυχαίως τη χρονια που ο θρησκόληπτος πουτινικός Ρωσοποντιος ήρθε στη Θεσσαλονίκη να αγοράσει τον ΠΑΟΚ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/6/21 11:10 μ.μ.

      Επειδή λοιπόν το Ένζυμο δεν τάσσεται εναντίον της θρησκείας και δεν αναλώνεται σε φαύλες συζητήσεις για την Παλαιά Διαθήκη θα το απορρίψουμε. Έχεις να προτείνεις κάτι καλύτερο όμως; Όταν απαρνείσαι κάτι να δίνεις και μια εναλλακτική. Η διαφορά με την ακροδεξιά φιλαράκι δεν είναι θρησκευτική διαφορά. Είναι φιλοσοφική διαφορά την οποία δεν έχεις καταλάβει

      Διαγραφή
    5. Μακκαβαίκος εκδοτης κακος, μακκαβαικο Ενζυμο καλο4/6/21 1:21 μ.μ.

      Το ενζυμο από πότε ανηκει στον Ε/Σ χωρο και τον διαχωρίζεις απο την ακροδεξιά; Οι υμνητες της Παλαιάς Διαθήκης δεν γίνεται να ανηκουν καν στο ελληνικό εθνος, κι εσυ μας τους βάζεις στο "χώρο";

      Σε σχόλιο του Ενζυμου στη σελίδα τους στο fb στις 18 Μαϊου 2019:

      "Λοιπόν, μὲ τὶς «αβρααμικὲς καταβολὲς» του χριστιανισμού Πρόβλημα Ουδέν! Δὲν προσπαθούμε νὰ τὸ κρύψουμε. Απεναντίας τὸ αποδεχόμαστε καὶ τὸ αναδεικνύουμε, γιατὶ αυτὴ είναι η Πίστη-μας. Τί νὰ κάνουμε τώρα; Η Παλαιὰ Διαθήκη είναι αναπόσπαστο μέρος της Αγίας Γραφής, κι όποιος είναι χριστιανὸς αποδέχεται πλήρως μαζὶ μὲ τὴν Καινὴ καὶ τὴν Παλαιὰ Διαθήκη, όπως αποδέχεται πλήρως ότι πρὶν απὸ τὴν έλευση του Χριστού οι Εβραίοι ήταν ο περιούσιος λαός. Δὲν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα μὲ τὶς ιουδαϊκὲς καταβολὲς του χριστιανισμού. Καὶ όχι μόνο δὲν απολογούμαστε ως χριστιανοὶ ορθόδοξοι γι’ αυτὸ αλλὰ είμαστε καὶ υπερήφανοι αφού αυτὴ ήταν η απόφαση του Θεού. Γιὰ γίνω εντελώς σαφής, καὶ νὰ μὴν αφήσω κανένα περιθώριο παρερμηνείας, υποστηρίζουμε πλήρως τὴν εξέγερση των Μακκαβαίων εναντίον του Έλληνα Αντίοχου του Επιφανή."

      Εσύ αυτό το λες μη αναμειξη σε φαυλες συζητήσεις; Οι πρώην τροτσκιστές νυν χριστιανοπατριώτες πηραν ξεκαθαρη θεση. Οχι απλα στηριξη σε Παλαιά Διαθήκη αλλά και δηλωνουν ιδιατέρως υπερήφανοι για τις αβρααμικες ιουδαϊκες καταβολες του Χριστιανισμου, για την περιουσιότητα του αρχαίου Ισραήλ και σου λένε ωμά ότι στηρίζουν Μακκαβαίους εναντίον Ελληνα Αντιόχου. Αν αυτό είναι η "ποιοτική πλευρα του χωρου" και "όλο και περισσότεροι Εθνικοσοσιαλιστές στηρίζουν την εκδοτική αυτή προσπάθεια (που μιλάει για αντιρατσιστικό ελληνικό παγκοσμισμό και καθόλου για φυλή), τότε να μας κάνετε επισημο το γάμο Εθνικισμού και Παλαιάς Διαθηκης έτσι ωστε οσοι σοβαροί μείναμε να σηκωθούμε να φυγουμε και τσακιδια γαμιδια αυτός ο γαμημενος χώρος. Αν ο εθνικισμός/εθνικοσοσιαλισμος χωραει και υμνητές Μακκαβαίων και Παλαιάς Διαθήκης, τότε στο διαολο αυτός ο εθνικισμός/εθνικοσοσιαλισμός.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/6/21 3:53 μ.μ.

      Είναι πρόβλημα η ρωσολαγνεία. Αλλά είναι και αυτή η αλβανοφιλία. Όλως τυχαίως αναπτύχθηκε όταν έγινε πρέσβης της Ελλάδας ο Τζέφρυ Παιατ.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος4/6/21 11:09 μ.μ.

      Μην μπερδεύεις την παλαιά διαθήκη,με τη Καινή διαθήκη! θαρρείς πως έχεις ιδέα από Ορθοδοξία; Ούτε ξέρεις τι γράφεις...

      Θαρρείς πως οι υπεύθυνοι της κεφαλής της Εκκλησίας είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι; Πραγματικά θεωρείς πως έχεις να κάνεις με Χριστιανούς Ορθόδοξους;

      Μην μπερδεύεις τον Θεό,με τους ανθελληννες ψευτο παπάδες, διότι η Έλευσις του θανάτου είναι αναπόφευκτη αργά ή γρήγορα και δεν θα ξέρεις τι να πεις;

      Μην συγκρίνεις τον Χριστό με αυτούς τους δήθεν Χριστιανούς Ορθόδοξους, Πρώτος ο Χριστός τα έβαλε με τους Εβραίους (Οι Εβραίοι είναι από άλλον πατέρα 'ΙΗΣΟΎΣ ΧΡΙΣΤΌΣ')

      ΜΗΝ ΚΡΊΝΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΌ, ΕΠΕΙΔΉ ΔΊΔΑΞΕ ΤΟ ΚΑΛΌ! ΔΙΌΤΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΛΏΣΣΑ ΣΟΥ ΘΑ ΣΩΘΕΊΣ ΚΑΙ ΑΠΌ ΤΗΝ ΓΛΏΣΣΑ ΣΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΘΕΊΣ!

      ΚΑΙ ΠΡΙΝ ΜΕ ΠΕΙΣ ΠΑΠΑΔΟΠΑΙΔΙ Ή ΠΑΝΕ ΓΙΝΕ ΜΟΝΑΧΌΣ,ΘΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΏ ΝΑ ΒΙΏΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΎ ΤΗΝ ΔΎΝΑΜΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΊΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΆΠΗ ΤΟΥ ΘΕΟΎ! ΤΑ ΘΑΎΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΓΊΩΝ!

      ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΈΡΟΧΑ ΛΌΓΙΑ ΤΩΝ ΠΑΤΈΡΩΝ: ΜΗΝ ΑΠΕΛΠΊΖΕΤΑΙ ΚΆΝΕΙΣ,ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΔΎΣΚΟΛΑ ΧΡΌΝΙΑ ΜΑ Η ΕΛΛΆΔΑ ΘΑ ΝΙΚΉΣΕΙ!

      Διαγραφή
    8. ευχαριστούμε για το σχόλιο αλλά ο καθένας μπορεί να επιλέξει όποια θρησκεία θέλει.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος5/6/21 3:04 μ.μ.

      Δεν γράφω το αντίθετο...

      Διαγραφή
    10. Όλα τα σχόλια είναι δεκτά στο θέμα θρησκεία αρκεί να υπάρχει σεβασμός.

      Διαγραφή
  2. Μακκαβαίκος εκδοτης κακος, μακκαβαικο Ενζυμο καλο5/6/21 12:16 μ.μ.

    Διόρθωση: Το φιλομακκαβαϊκό σχόλιο του Ενζυμου είναι από τις 18 Μαίου 2021, όχι από το 2019. Η Σ.Ο του Μαύρου Κρίνου, αληθεια τώρα, γιατί στηρίζει ανεπιφύλακτα Ένζυμο χωρίς αστερίσκους, ενώ τον Ιανό εκδότη τον ξεχέζατε για τον αγώνα που εκανε μαζί με Ιερό Λόχο 2012 (ετος επίσημης ρωσικής διείσδυσης στη Βόρεια Ελλάδα) υπερ Παλαιάς Διαθήκης; Ο φιλοτριτοκοσμισμός (υπέρ Κανταφι Χομεινί και όποιου αλλου) και οι εθνικομπολσεβικικές προοπτικές είναι πιο σημαντικά από το ταυτοτικό ζήτημα; Ο εθνικισμός στην Ελλάδα δε θα γινει πότε σοβαρός και ισχυρός γιατί ακόμη δεν εχουμε ορίσει με σοβαρότητα και σε ισχυρές αδιαπραγματευτες βάσεις τι είναι ελληνικό εθνος και ελληνική ταυτότητα. Εχουμε τραβεστι εθνικη ταυτότητα γι' αυτο και τραβεστί εθνικισμό. Και η χώρα και ο χωρος είναι η χαρά του σχιζοφρενούς. Και όταν βλέπω ριζοσπαστες εθνικοσοσιαλιστες, παγανοblackμεταλάδες,να βάζουν νερό στο κρασί τους και να προωθούν υπερήφανους Παλαιοδιαθηκικους, τότε καταλαβαίνουμε ότι δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Και λίγο Πληθωνας και λίγο Παλαιά Διαθήκη γίνεται Μαυρε Κρίνε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις για ένα περιοδικό το οποίο προβάλλει Δραγούμη, Γιαννόπουλο, Φαλτάιτς, Spengler, Καντάφι, και έχει συνεργασία με Μαμούτο και Στυλιανού. Εμείς αν τόσο σε ενδιαφέρει η άποψη φίλε μπορούμε να σου παραθέσουμε αντίστοιχες χριστιανικές αναφορές ελλήνων εθνικοσοσιαλιστών, επίσης αν αναφερθούμε στα απομνημονεύματα αγωνιστών της ΕΟΚΑ 'Α νθα σε ενοχλήσουν και αυτές οι οπτικές. Εκεί να δεις χριστιανισμό όσο και αν δεν αρέσει σε σένα και όσο δεν αρέσει σε εμάς. Τέλος αν έχεις ακούσει την οργάνωση ARYAN NATIONS αμφιβάλλουμε αν θα ξαναγράψεις κάτι αντίστοιχο. Σας ενοχλεί το δέντρο αλλά δεν μιλάτε για το δάσος. Σας ενοχλεί η τρίτη θέση (είναι άλλο ο τρίτος κόσμος) και ο τρίτος δρόμος που έχει καπηλευτεί ο Ιανός ως ονομασία και δεν σας ενοχλούν χίλια άλλα τραβεστιλίκια για τα οποία δεν βλέπουμε κάποια αναφορά. Υποκρισία ή κάτι άλλο άραγε ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/6/21 12:59 μ.μ.

      Ελάτε ρε παιδιά τώρα, αυτός που γράφει τα προβοκατόρικα σχόλια είναι γνωστός στον χώρο για τις εμμονές του. Από το 2019 έχει ξεκινήσει έναν αγώνα στο facebook εναντίον του χριστιανισμού θεωρώντας ότι αυτό είναι το σημερινό μας πρόβλημα απευθυνόμενος σε κάτι πατριωτάκους που πιστεύουν ηλίθιες πλευρικές θεωρίες για διαστημικό σωκράτη και εκατοντάδες εκατομμύρια Έλληνες σε όλον τον πλανήτη. Επιστροφή του παραμυθιού, οπαδός του Ρασσιά που τον ενόχλησε ο Καρράς ξαφνικά το 2019 όταν ξεκίνησε τις σχέσεις με τον Ιερό Λόχο. Ανήκει στην γνωστή σχολή σκέψης που προσπαθεί να πλασάρει τον Χίτλερ ως τον αψεγάδιαστο Βοτάν-Μεσσία. Αυτός έγραφε και τα σχόλια για τον Στράσσερ και την Paneuropa και αποκαλεί... ευγενή τον Διαφωτισμό. Τώρα τον ενοχλεί το Ένζυμο αλλά δεν τον ενοχλούσε ο Κοραής, η Ευρωπαϊκή Ένωση, η "αλλαγή πολιτικής του Μητσοτάκη", οι υβριστές του Έβολα και του Περικλή Γιαννόπουλου, ο αντιφασισμός. Τώρα τώρα μιλάει και για τριτοκοσμισμούς σαν γνήσιος ακροδεξιός που είναι. Μάλλον προτιμάει τις αμερικανικές επεμβάσεις και την παντοδυναμία του Ισραήλ στην Μέση Ανατολή

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/6/21 2:31 μ.μ.

      Ο άλλος φαντάζεται ρωσική διείσδυση στην Ελλάδα (αυτό είναι το πρόβλημα του νατοικου προτεκτοράτου, η... "ρωσική διείσδυση"). Καλά που δώσαμε την Μακεδονία δηλαδή και δώσαμε αποφασιστικό πλήγμα στα σχέδια των Ρώσων.
      Τι σχέση έχει ο (ψυχασθενής) γραφικός αστοδεξιός Ιανός με το Ένζυμο; Μπορεί να διαφωνείς με μια δογματική θέση χωρίς να ρίχνεις στο πυρ το εξώτερο το σύνολο μιας πολύ ποιοτικής εκδοτικής και ιδεολογικής προσπάθειας. Γόνιμη ιδεολογική συζήτηση και αντιπαράθεση έχει ανάγκη ο χώρος και όχι κραυγές και κυνήγια μαγισσών, είτε προς την μια είτε προς την άλλη κατεύθυνση

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος5/6/21 3:22 μ.μ.

      Οπότε ο Ιερός Λόχος και το Ένζυμο τα παίρνουν από τον Βλαδίμηρο. Τι άλλο θα ακούσουμε!

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/6/21 5:06 μ.μ.

      Πράκτορες του Πούτιν! ΟΑΚΚΕ του εθνικισμού έχουν καταντήσει κάποιοι γραφικοί

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος5/6/21 7:16 μ.μ.

      Υπάρχουν ανθρώποι που έμαθαν τον παγανισμό μέσω εθνικοσοσιαλισμού αλλά και άλλοι που έμαθαν τον Εθνικοσοσιαλισμό μέσω παγανισμού. Η δεύτερη κατηγορία είναι γελοία, επικίνδυνη και δεν έχει σχέση μαζί μας

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος5/6/21 7:19 μ.μ.

      Άσε μας ρε φίλε που γουστάρεις Βαργκ Βίκερνες και το κομμούνι τον Ρασσιά και σου φταίει το ένζυμο

      Διαγραφή
    8. Μακκαβαίκος εκδοτης κακος, μακκαβαικο Ενζυμο καλο5/6/21 7:43 μ.μ.

      12.59 Τι τουρλουμπούκι ασυναρτησιών ήταν αυτό; Οπως και σε αλλο μπλογκ, μπαίνουν οι επιθεωρητές και φαντάζονται καταστάσεις και γκαρσόνια και είναι σιγουροι για το ποιοι γράφουν σχόλια κτλ. Εγώ υπερ του Ισραήλ και των ΗΠΑ; Δεν είσαι καλά. Υπερ Μακκαβαιων και Ελληνας εθνικιστης γίνεται; Αυτό ρώτησα εγω κι εσύ μου απαντησες αλλα.αντ αλλων. Και για να το ληγουμε επειδή παρατραβηξε τελευταία ο αντιχιτλερισμός, ναι υπάρχουμε ακόμη εμεις που ειμαστε υπερ του Αβαταρ όπως τον λετε ειρωνικά, υπερ του προφητη της λευκης φυλης. Κι εδω και πολλά χρόνια, ποιο 2019; Και αγωνα μέσω σοσιαλ μίντια και φβ αλλοι κανουν, στους αντιχιτλερικούς θα τους βρεις. Την ρωσική διείσδυση μόνο τυφλός δεν την βλεπει,χωρίς να σημαινει οτι καταπινω την αμερικανική. Σχετικα με επιστροφη του μυθου, εκανε δουλίτσα στο θρησκευτικο, αλλά μεχρι εκει. Όταν του γράφαμε για τον ρολο του εκδοτη, αυτος αλά Γκαντι μας ελεγε μη μαλωνετε και δεν με νοιάζουν οι κοντρες σας. Και για Δραγούμη υπέρ και στο θεμα Χίτλερ τα μασούσε και διαφορα αλλα. Αρχαιολατρης σκετο ηταν ο τυπος και απ οτι ειχα καταλαβει καθολου ΕΣ και γενικά δεν ψηνόταν να στηρίξει. Οπαδός του Ρασσιά; Ολα τα στερεότυπα σε ένα σχόλιο ρε καμμένε. Δεν εχω καμία σχέση με τον αντιρατσιστή Ρασσιά για ευνόητους λόγους θα ήταν χαζό να σου εξηγώ τα αυτονόητα αλλα τόσα ξερεις λες τοσα λες. Εγω δεν ειμαι σκέτο αρχαιολάτρης ούτε θελω να "διωξω τους Χριστιανους". ΕΣ ειμαι που δεχεται καθε θρησκευτικο δογμα αρκει να μη στρεφεται εναντια στη φυλη, οπως λεει στους νομους της νυρεμβεργης. Ναι στο χριστιανισμο, αλλά χωρίς την Παλαιά διαθήκη. Ελληνας υπερ Αγίων Μακκαβαίων γίνεται; Αφου σου χαλασα το ντετεκτιβιλικι, θελω απαντηση σ αυτό. Δεν στρέφεται ενάντια στη φυλή;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος5/6/21 11:06 μ.μ.

      Αφού πιστεύεις ότι ήταν Άβαταρ νομίζω δεν χρειάζεται κάποια παραπάνω συζήτηση, φάνηκε το επίπεδο σου. Απλά άμα σου δείξω τι έλεγε ο Άβαταρ για τον χριστιανισμό θα πάθεις καμία συγκοπή

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος5/6/21 11:21 μ.μ.

      Μακκαβαίκος εκδοτης κακος, μακκαβαικο Ενζυμο καλο5/6/21 7:43 μ.μ.

      Πάντως να ξέρεις ότι όλοι οι μεγάλοι φασίστες πλην δύο κωμικοτραγικών περιπτώσεων έχουν συνηγορήσει στο ότι ο "Άβαταρ" τελικά ήταν ένα τίποτα

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος6/6/21 12:48 π.μ.

      Έχεις φάει τρελό κόλλημα ε, δεν εξηγείται αλλιώς αυτή η μανία. Αδυνατείς να κατανοήσεις το απλό. Το αν είναι κάποιος αληθινός εθνικιστής/ταυτοτιστής ή οχι δεν εξαρτάται από (ανούσιες) θρησκευτικές δογματικές θέσεις. Δεν είναι πολιτικό ζήτημα το αν αποδέχεται κάποιος δογματικά την Παλαιά διαθήκη ως μέρος της θρησκείας του. Ακόμα και αν θεωρήσουμε ότι υπάρχει "πρόβλημα" με τον χριστιανισμό αυτό σίγουρα δεν εντοπίζεται στο αν θα αποδεχτεί ο χριστιανός την Παλαιά διαθήκη ή όχι.

      Το αν είναι κάποιος όλα αυτά είναι ζήτημα κοσμοθέασης, ηθικών και πνευματικών αξιών και ιδεολογίας. Και κρίνοντας με βάση αυτά που γράφεις εδώ στα σχόλια σε παροξυσμό οι συντάκτες του Ενζύμου (τους οποίους δεν γνωρίζω) φαίνονται πολύ περισσότερο "Έλληνες" και "εθνικιστές" από εσένα

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος6/6/21 9:29 π.μ.

      Την μια ρωσική διείσδυση, την άλλη πράκτορες της KGB, όλο περίεργα πράγματα φαντάζεται η ψαροταβέρνα

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος6/6/21 9:41 π.μ.

      Σιγά ρε φίλε που παρατράβηξε ο αντιχιτλερισμός. Όταν βρίζετε τον Μουσολίνι και τους Στράσσερς δηλαδή είναι καλά; Ο αντιμουσολινισμός και ο αντιστρασσερισμός δεν παρατράβηξε; Μέχρι και τον όρο antifa έχετε αποδεχτεί ότι σας χαρακτηρίζει. Όταν ρίχνετε το λιθαράκι σας βοηθώντας το έργο του συστήματος να κηλιδωθεί ο φασισμός, ο Μουσολίνι και οι Στράσσερς είναι όλα καλά, όταν όμως κάποιος πει κάτι για τον Χίτλερ είναι συστημικός και ρωσόδουλος; Δεν στα είπαν καλά

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος7/6/21 10:20 π.μ.

      Στειλτε τον απο πάνω ρε παιδιά. Επειδή η επιστροφή του μύθου δεν ήταν κατά του Δραγούμη και δεν έλεγε δοξα τω χίτλερ σημαίνει ότι δεν είχε καμία σχεση με Ε/Σ!! Θαυμάστε λογική που έχουν κάτι καθαρολόγοι. Αυτούς πρέπει να τους βάλουμε σε ισόβια καραντίνα αν θέλουμε να πάμε μπροστά. Εμένα που μ'άρεσε και η Επιστροφή αλλά μ' αρέσει και το Ένζυμο, μαλλον θα μαι τρελός.

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος7/6/21 11:14 π.μ.

      10:20μμ
      Αυτό είναι χαρακτηριστικό για να δούμε με τι τύπους έχουμε να κάνουμε! Δεν καταδίκαζε ο άλλος τον Δραγούμη και δεν προσκυνούσε τον Αβατάρα άρα δεν είναι ε/σ!!! Και αυτός τώρα θέλει να ορίσει τι είναι "εθνικισμός" και αν το Ένζυμο πρέπει να προβάλλεται ή όχι!

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος5/6/21 12:33 μ.μ.

    Μακκαβαϊκέ ξεκόλλα το μυαλό σου. Η θρησκευτική στάση του καθενός εφόσον δεν επηρεάζει τους υπόλοιπους είναι πρόβλημα του. Η Απέλλα φωτογραφίζονταν με ΓΟΧ κληρικούς και ο Χίτλερ έβγαζε λόγους υπέρ του χριστιανισμού και πότε-πότε δήλωνε χριστιανός. Δεν θα αποκηρύξουμε, ούτε θα διώξουμε από τον χώρο κάθε χριστιανό για να καταλήξουμε περιθωριακή κλίκα του Ρασσιά. Βρίζετε τον Μέγα Αλέξανδρο και μετά εκθειάζετε τον Αντίοχο. Λίγο παράξενη η φάση σας. Ο αντισημιτισμός του εθνικισμού δεν έχει να κάνει με την Παλαιά Διαθήκη και ούτε είναι αυτή ο λόγος που είμαστε αντισιωνιστές. Η διαφορά με την ακροδεξιά ξαναλέω είναι φιλοσοφική, ιδεολογική και όχι θρησκευτική. Το ΕΝΖΥΜΟ είναι ένα αξιολογότατο έντυπο με αξιολογότατες εκδόσεις το οποίο δεν ταυτίζεται πουθενά με την ακροδεξιά και τα νεοεθνικιστικά ρεύματα. Όταν μιλάει για ελληνικό παγκοσμισμό μιλάει για τον ελληνισμό ως καθολική ιδέα ικανή να ενώσει τα έθνη όχι φυλετικά αλλά ιδεατά. Κάτι σαν το Imperium του Έβολα ως αντίθετο της παγκοσμιοποίησης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/6/21 12:52 π.μ.

      Συγχαρητήρια για το κουράγιο σου φίλε να εξηγείς τα βασικά στο παιδί της ΟΑΚΚΕ

      Διαγραφή
    2. Δεν έχει σχέση η ΟΑΚΚΕ και δεν χρειάζεται να γίνονται προσωπικές επιθέσεις. Τα σημερινά θέματα είναι πιο σημαντικά για το αν ο Χίτλερ ήταν Άβαταρ ή όχι. Θα τον κρίνουν οι Εθνικοσοσιαλιστές και γενικά οι εχθροί της δημοκρατίας. 80 χρόνια μετά πρέπει να δούμε τις άμεσες ανάγκες συγκρότησης ενός μετώπου αντίστασης απέναντι στις προκλήσεις των καιρών. Κάποιοι ασχολούνται με την ιδεολογική "καθαρότητα" με έναν λάθος τρόπο σε έναν χώρο που έχει αλωθεί από την φιλοσιωνιστική άκρα δεξιά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/6/21 11:19 π.μ.

      ΜΚ εγώ συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που γράφεις αλλά όταν βλέπουμε μια ύποπτη μερίδα του χώρου (λες και τώρα τους μάθαμε τους θαμώνες του εστιατορίου) να έχει ρητορική ΟΑΚΚΕ δεν γίνεται να μην το σημειώσουμε. Αλλιώς να καθόμαστε στον "χώρο" να μιλάμε για την "ρωσική διείσδυση" και να καταδικάζουμε τους αυτόνομους ε/σ, φασίστες και αντιδημοκράτες που δεν έχουν εικόνισμα του Άβαταρ στο δωμάτιό τους ως πράκτορες της KGB που φέρνουν τον μπολσεβικισμό από την πίσω πόρτα (γιατί αυτά γράφουν)

      Διαγραφή
  4. 1:21 μ.μ. στο διάολο να πάει ναι. αλλά σε ενοχλεί που είναι ΠΡΩΗΝ τροτσκιστές; ο Γκαίμπελς μαρξιστής δεν ξεκίνησε; Πολλοί φασίστες και εθνικοσοσιαλιστές από την αριστερά δεν ξεκίνησαν; Έχεις διαβάσει το περιοδικό; Οι άνθρωποι δεν είναι του χώρου και δηλώνουν ταυτοτιστές. Δηλαδή για να τους προβάλλουμε θα πρέπει να συμφωνούμε σε όλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/6/21 1:58 π.μ.

      ΜΚ δεν έμαθες πως αν κάποιος δεν προσκυνά 5 φορές την μέρα το αγαλματίδιο του Αβαταρα στο δωμάτιό του και δεν γράφει τουλάχιστον 15 σχόλια την μέρα σε ιστολόγια του χώρου κατά του στρασσερ, του Δραγούμη, του Evola, του Μουσολίνι (και γενικώς οποιοδήποτε εκτός από τον Αβατάρα και την κλειστή αυλή του) τότε απαγορεύεται να τον προβάλλεις;

      Διαγραφή
    2. Πως γίνεται να υπάρχει ανάρτηση για μια ποιοτική έκδοση και να φτάνει η κουβέντα στον Χίτλερ και τον Στράσσερ μόνο εδώ γίνεται. Ήρεμα με τα σχόλια, δείξτε ευγένεια, το θέμα είναι άσχετο με όσα γράφετε!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/6/21 2:05 μ.μ.

      Επειδή κάποιος κομπλεξικός της γνωστής κλίκας που αποδέχεται την εκδοχή του Αβαταρ-αδολφου είπε να ξεκινήσει θέμα από το πουθενά για την Παλαιά Διαθήκη. Το συγκεκριμένο think-tank του χώρου πάντα πυροδοτεί καυγάδες και συγκρούσεις

      Διαγραφή
  5. Εντάξει παιδιά της σ.ο. Δεν χρειάζεται επιπλέον συζήτηση με τέτοιους "αναγνώστες". Σε όποιον θέτει ερωτήματα σοβαρά και ασκεί κριτική είναι θεμιτή η απάντηση και γόνιμος ο διάλογος. Ακόμα και η αντιπαράθεση. Σε όποιον μπαίνει να δημιουργήσει αναστάτωση με πρόσχημα δήθεν διαφωνίες δεν θα ήταν άσχημο να πέφτει και λίγη λογοκρισία. Ειδικά αν είναι παγανιστής που στέλνει στον διάολο. Σε ποιον διάολο. Σε αυτόν της παλαιάς διαθήκης; Άιντε γιατί έχουν σηκώσει κεφάλι όλοι οι περίεργοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/6/21 12:53 π.μ.

      Καλά κάνει ο ΜΚ και τα περνάει για να βλέπουν όλοι την γύμνια τους. Σε μπλογκ που περνάει όλες τις απαντήσεις όπως ο ΜΚ πέφτει πάντα ξεβράκωμα εκεί που πρέπει. Άλλοι άλλου κόβουν αβέρτα σχόλια για να γλιτώσουν την ξεφτίλα

      Διαγραφή
    2. είμαστε κατά της λογοκρισίας. υπάρχουν κανόνες ας ανοίξουν τα μάτια τους να τους διαβάσουν.

      Διαγραφή
    3. 12:53 π.μ. Λάθη έχουν γίνει στο παρελθόν στην έγκριση σχολίων αλλά προσπαθούμε να έχουμε κανόνες. Δείξτε ότι μπορείτε να μιλάτε ακόμη και αν διαφωνείτε. Ναι στην διαφωνία όχι στις ύβρεις και τις ανούσιες κόντρες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/6/21 2:09 μ.μ.

      Αφήστε τον Μαύρο Κρίνο να περνάει τα σχόλια, μην πάτε να τον χαλάσετε. Λογοκρισία πέφτει μόνο σε κάτι άλλα βοθρομπλογκ που ανεβάζουν τις απειλές και τα ξεκατινιάσματα κάθε τυχαίου αλλά φοβούνται την ιδεολογική κριτική

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος7/6/21 10:19 π.μ.

    Δεν βαρέθηκες ρε ........; Άντε εσείς οι παγανιστές τραβάτε να γραφτείτε στο ΥΣΕΕ να ησυχάσουμε! Κάποτε ήσουν Χριστιανός, αλλά μετά διάβασες επιστροφές των παραμυθιών και το μια βραδιά στη ...... και έκανες κωλοτούμπα από τις λίγες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 7:19 μ.μ. τι έχει ο Varg :) μια χαρά άνθρωπος είναι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/6/21 2:14 μ.μ.

      Αν εξαιρέσουμε τους εμπρησμούς εκκλησιών και τον φόνο μια χαρά άνθρωπος είναι

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος7/6/21 10:22 π.μ.

    Έχεις δίκιο παιδί του ........., το ένζυμο και ο μκ που το προβάλει είναι πράκτορες του Πούτιν, τους πληρώνει η KGB ώστε να φέρει πλαγίως τον μπολσεβικισμό στην Ελλάδα. Ξυπνάτε συναγωνιστές, οι μπολσεβίκοι είναι πάλι προ των πυλών, ζήτω η ΕΕ, ζήτω το ΝΑΤΟ! Ε ρε γέλιο με την ΟΑΚΚΕ του εθνικισμού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 11:21 μ.μ. ήρεμα με τα σχόλια. δεν θα γίνουν ανεκτά σχόλια που ρίχνουν λάδι στην φωτιά σε μια διαμάχη που θυμίζει τσακωμό σε υπόγειο αριστεριστών για το αν η τάδε κομμουνιστική πλευρά είχε δίκιο ή όχι. Ζούμε στιγμές που θυμίζουν την διαμάχη Ζαχαριάδη στην Τασκένδη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.