ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Σχόλιο του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου για την εκκένωση της κατάληψης «Circolo Futurista Casal Bertone» στην Ρώμη (20.01.2022)

 


Σχόλιο του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου για την εκκένωση της κατάληψης «Circolo Futurista Casal Bertone» στην Ρώμη (20.01.2022)

Σήμερα το πρωί, ξημερώματα, οι υπηρέτες του καθεστώτος, η αστυνομία, εκκένωσε κατόπιν εντολής, την Φουτουριστική Εθνικιστική κατάληψη, «Circolo Futurista Casal Bertone», στην Ρώμη. Αλλά οι «μπατριώτες» αντί να τα βλέπουν αυτά, ακόμη στηρίζουν τους αστυνομικούς και χαίρονται όταν το καθεστώς διαλύει αριστερές καταλήψεις, τόσο φθάνει το ακροδεξιό τους μυαλό, δεν καταλαβαίνουν οι κοντόφθαλμοι ότι το πνεύμα της κατάληψης είναι το ίδιο ... οι ιδέες αλλάζουν μόνο. Οι ιδέες δεν διώκονται και δεν διαλύονται!

Αλληλεγγύη στους συναγωνιστές!

46 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/1/22 10:57 μ.μ.

    Ξερει κανεις τι εγινε με την Ανακτηση; ουτε το σαιτ υπαρχει ουτε στο φεισμπουκ το βρισκω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος24/1/22 2:14 μ.μ.

    εγώ που μπήκα από πισι η ανάκτηση σαν σάιτ υπάρχει από κινητό έχει θέμα μάλλον τεχνικό στο φουμπου παίζει κανονικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/1/22 3:04 μ.μ.

    Εδώ άμα τυχόν γίνει καμία εθνικοσοσιαλιστική κατάληψη θα πεταχτούν οι διάφοροι του χώρου και θα μας κατηγορήσουν για αναρχοκομμουνισμό και αριστερές πρακτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/1/22 6:41 μ.μ.

      Μπορουμε να περιφρουρησουμε κατάληψη; Αυτό είναι το ζήτημα. Εδώ καλά καλά δεν υπάρχει ενα ΕΣ γραφείο σε ολη την πόλη και θέλουμε και καταλήψεις;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/1/22 6:49 μ.μ.

      στα @@ μας τι θα πουν οι διάφοροι μεσσίες

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/1/22 10:35 μ.μ.

      Μην πας μακριά. Ήδη ορισμένοι φερόμενοι ως εθνικοσοσιαλιστές βρίζουν την Καζα Πάουντ και την λένε αντιρατσιστική. Δύο μέρες αφού εκκενώθηκε κατάληψη τους από την Ιταλική αστυνομία. Τυχαίο; Επίσης τυχαίο ήταν το ότι οι ίδιοι έλεγαν τον Αντινόλφι πράκτορα των Άγγλων δύο μέρες αφού ανέβηκαν δηλώσεις του Γκαμπριελε για τον Ζεμουρ στον ΜΚ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/1/22 12:08 π.μ.

      Καλα, κάντε εσείς πρώτα "εθνικοσοσιαλιστικη" κατάληψη και ας σας κατηγορήσουν μετά. Αλλα απο λογια....

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος25/1/22 12:49 μ.μ.

      Αδικο θα έχουν; Οταν μιλάς για οριζοντιες συνελεύσεις και απουσία οργάνωσης τι είσαι αν όχι αναρχικός; Ο αρειανικός Εθνικοσοσιαλισμός πάντα είχε κάθετη δομή.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος25/1/22 2:01 μ.μ.

      ναι άδικο έχουν οι τελευταίοι αρχηγοί και υπαρχηγοί πέθαναν πριν τον πόλεμο και μετά τον πόλεμο. Ριβέρα Κοντρεάνου Χίτλερ Μουσολίνι Στράσσερ και άλλοι. Ο μεταπολεμικός εσ κινήθηκε και με οριζόντιες δομές. Διάβασε λίγο Junger άλλο άναρχος και άλλο αναρχικός

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος25/1/22 3:42 μ.μ.

      10.35, Την κάσα Πάουντ οι εθνικοσοσιαλιστές (όχι μόνο οι Έλληνες, αλλά και οι Ιταλοί..) την βρίζουν εδώ και κάποια χρόνια, αν δεν το έχεις πάρει είδηση. Δεν τη βρίζει κανείς λόγω της κατάληψης. Μην γράφετε ότι σας κατεβαίνει στο κεφάλι.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος25/1/22 8:40 μ.μ.

      έχεις πάει ποτέ κάζα? η πλειοψηφία των ελλήνων συντρόφων είναι υπέρ. χιλιάδες ιταλοί τους σέβονται παρά τις διαφωνίες. μάλλον σας ενοχλούν επειδή και αυτοί είναι τριτοθεσίτες. η απέλλα δεν υπάρχει αλλά η διάσπαση της είναι η εσα δεν νομίζω να είναι αυτόνομοι αφού είναι περιανδρικοί κάποιοι.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος25/1/22 8:43 μ.μ.

      Γιατί την βρίζουν 3:42 ? Διαφωτισε και όσους δεν γνωρίζουμε τα του εξωτερικού

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος24/1/22 3:18 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=ovqB3YR7emg

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα εχουμε πει και στο παρελθόν, πολλές φορές
    Εμείς εδω στο Ελλαδισταν ολα τα ξέρουμε και είμαστε τζάμπα μάγκες σε ΜΕΡΙΚΕς ΦΑΣΕΙΣ..στα εθνικιστικα, στα οπαδικα κτλ.

    Όσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια ελεγε ο σοφος λαος καποτε.

    Η Καζα, αρέσει η δεν αρεσει, εχει κανει πραξεις που οι εθνινιστες μπατριωτες του κολου..συγνωμη του πληκτρολογιου απλα ονειρευονται αλλα μονο όταν κοιμούνται βαριά..και μάλλον συνέχεια γίνεται αυτό.

    Μετά τους σηκώνεται, αρπάζουν το πληκτρολόγιο και ΑΝΩΝΥΜΑ ΠΑΝΤΑ δειλα ανθρωπαρια, αρχιζπυν να γραφουν παπαριες ηρωικες..μετα βάζουμε μασκουλα και παμε να λαρπυμε την Πόλη.

    Λοιπόν λιγο στα δικα μας. Ο ακτιβισμος της Καζα εγινε παραδειγμα προς μιμιση σε Ισπανια και Γαλλια, χωρες με βαθεια παραδοαη στον ριζοσπαστικο εθνικισμο.

    Ειναι λογικο να ειναι οι φασιστικες κουλτουρες τους πιο κοντα λογω ιστοριας στον χωρο.
    Ελλαδα δυσκομο εως απιθανο διοτι και να γινοταν καταληψη , μετα απο 10 μερες δεν θα παταγε κανεις. Ο ενας διοτι η μαμα του αρρώστησε, ο αλλος διοτι η ηκομενα τον μαλωσε, ενας τριτος διοτι η γαα του δεν ξερω τι...


    Επειδη εχω παει απεξρες φορες εκει, εχω ζησει κιολας καποιο διαστημα, οι συναγωνιστες κανουν απιθανα πραγματα διοτι το ζουνε αληθινα..πειθαρχια σιδερενια, υπακοη και συνεπεια.
    Αυτα εδω δεν υπαρχουν. Σαφως και εχουν μειονεκτηματα, αρκετα οπως ολοι μας.

    Αλλα σημαντικο οτι και αυτη η καταληψη ειναι ενα θεμα της Ρωμης σαν πνευμα εννοω. Δεν υπαρχει πουθενα αλλου στην Ιταλια δικια μας καταληψη. Εκτος Ρωμης η νοοτροπια αυτη δεν επιασε που λεμε!
    Αυτα που δημιουργησαν ειναι μονο για θαυμασμο αλλα και ζηλεια κακια απο τους ταλαιπωρους κομπιουτερακηδες πηδηχταραδες.
    Συναυλιες, μουσικα γκρουπ, μαγαζια με ρουχα, ταταουαζαδικα, εστιατορια, μπαρμπερικα...ολόκληρη μοδα δημιούργησαν. Ολα αυτα τα δουλευαν συναγωνιστες, που συντηρουσαν τις οικογενειες τους και το κινημα.
    Ακτιβισμος συνεχεια με ενργειες πρωτοποριακες αλλα λροσοχη..οχι για μπατριωτες ακροδεξιους, καει κανει κακο.
    Εσπασαν πολλα ταμπου ειδικα στον χωρο της Τεχνης σε ολα τα επιπεδα: ζωγραφικη, ποιηση, μουσικη, φιλοσπφια και συγγραφικα εργα.
    Ακριβως προαπαθησαν και το καταφεραν μεχρι ενα βαθμο να παρουν πισω τα δικα τους τα φασιστικα που η Δεξια ειχε χαρισει στην Αριστερά, οπως εδω.
    Μαλιστα εχουν φτιαξει και στο εμπορικο κομματι, μια μαρκα ρουχων οχι φθηνων, σε ενα επιπεδο πολυ καλο. Εψαξαν και βρηκαν μια απο τις Ιταλικες βιοτεχνιες ρουχων που δεν πηγαινε καλα οικονομικα με τα μετρα της ΕΕ και εκαναν μια συμφωνια.
    Ετσι εφτιαξαν την μαρκα Pivert, με σχεδιασμό επιπεδου( οχι κιτσαριες τυπου ΧΑ κτλ), ρουχα καζουαλ, ολων των εποχων και πολλα σχεδια και ιδεες..πραγνατικα εντυπωσιακες.
    Όλα αυτά δείχνουν κάτι. Έτσι υπάρχουν και εσοδα για τον αγώνα. Φυσικά έκαναν λάθος με τις εκλογές και με κάποιες συμμαχίες...την πάτησαν και ξαναπαιρνουν μπρος.
    Αυτά σε γενικές γραμμές και όλα τα υπόλοιπα είναι να λέμε απλά. Φυσικά δικαίωμα του καθενός κομπλεξικου ανώνυμου πάντα, να λέει και να κατηγορεί, αλλά δεν αξίζει να ασχολειται καποιος.
    Και φυσικα ο καθε ΠΟΥΘΕΝΑΣ δεν εχεξ δικαιωμα να κρινει..κανονας.
    Απο εκει και περα ξαναλεω, πολιτικά ιδεολογικα, ναι ειχαν καποιες περίεργες ιδεες...δεν συμφωνω και εγω οντως. Αλλα εκεί είναι να μάθουμε σε βάθος το γιατί. Οπότε τα ανθρωπάκια αυτά που κρίνουν, καλύτερα να ενημερώνονται πρώτα σε βάθος και μετά ναι..να συζητάμε.
    Φυσικά ενημέρωση όχι απο τα ρουφιανοσαιτ του καθεστώτος όπως ο απίθανος εκείνος ανώνυμος ρουφιάνος που μου παρέθετε καθεστωτικα σαιτ για να βγάλει τον Αντινολφι πράκτορα.
    Δυστυχώς όμως έτσι λειτουργούμε..η ημιμάθεια είναι χειρότερη της αμάθειας.
    Και αλλα πολλά..ευχαριστώ για την υπομονή και κατανόηση..πάντα διαθεσιμος με καλη πιστη για ολους...


    Μποβιατσος Κων/ος....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/22 10:04 μ.μ.

      Απο εκει και περα ξαναλεω, πολιτικά ιδεολογικα, ναι ειχαν καποιες περίεργες ιδεες...δεν συμφωνω και εγω οντως

      Αυτές οι περίεργες ιδέες έχουν να κάνουν με το ζήτημα της φυλής;Ας διασαφηνιστεί αυτό για να γνωρίζουμε και να κρίνουμε ορθά.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/1/22 10:57 μ.μ.

      Ποιες είναι αυτές οι περίεργες ιδέες πείτε και σε εμάς που δεν ξέρουμε;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/1/22 8:53 π.μ.

      Τον αντιρατσισμό εννοεί προφανώς λεγοντας "περίεργες ιδέες"

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος25/1/22 1:36 μ.μ.

    Συναγωνιστές κάνω μια πρόταση: κατά την διάρκεια της κατοχής τα διάφορα εθνικοσοσιαλιστικά κόμματα με καθοδήγηση των Γερμανών είχαν συμφωνήσει να δημιουργηθεί ένα κοινό γραφείο το οποίο θα έδινε κατευθυντήριες γραμμές για μια από κοινού ιδεολογική και προπαγανδιστική γραμμή. Γιατί δεν γίνεται σήμερα κάτι ανάλογο με όσους αυτοπροσδιορίζονται ως εθνικοσοσιαλιστές; Να συμφωνήσουν τουλάχιστον στα βασικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/22 2:19 μ.μ.

      Οι μοναδικοί που είχανε ανοιχτή ανακοινωμενη δραση σε γραφείο με οδό ώρες κα ηταν η χιτλερική απέλλα την οποία οι τριτοθεσιτες αποκαλειτε ακροδεξιά. Αυτά για να δουμε ποιος προωθεί τον ακτιβισμό στον χώρο και ποιος τις λογικές μεσημεριαναδικου

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/1/22 3:18 μ.μ.

      Πολύ ενδιαφέρουσα παρατήρηση συναγωνιστή! Μας χρειάζονται ωστόσο οι "Γερμανοί"... Αλλά πού...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος25/1/22 6:57 μ.μ.

      Αυτό ονομάζεται γερμανοτσολιαδισμος. Όχι εθνικοσοσιαλισμός. Μήπως να βάλουμε τον Πατριάρχη διοικητή του γραφείου; Να μας ελέγχει όλους η κυπ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/1/22 10:50 μ.μ.

      Κανένας γερμανοτσολιαδισμος και καμιά λαγνεία για τον Πλεύρη. Απλή κινηματική παραταξιακη λογική. Αντί ο καθένας να λέει τα δικά του να συμφωνήσουν όλες οι εθνικοσοσιαλιστικές ομάδες να έχουν μια κοινή γραμμή σε βασική ζητήματα. Ναι στην αυτονομία ωστόσο προσοχή γιατί υπάρχει ο κίνδυνος αυτή εν τέλει να εκφυλιστεί και να καταλήξει σε φιλελευθερισμό.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος25/1/22 5:23 μ.μ.

    Καταπληκτική εκπομπή μόλις απο τους συναγωνιστές της ΕΣΑ με απαντησεις σε ολες τις κατευθύνσεις..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος25/1/22 5:45 μ.μ.

    η κατάντια του ακροδεξιού κομματιδίου του κας https://www.youtube.com/watch?v=DkASESw8P7Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/1/22 10:13 π.μ.

      ωραίο πουκάμισο ο τύπος από καλάθι ευαίσθητης κοινωνικής ομάδας. είπε για φιλευθερισμό ή άκουσα λάθος; αυτός δεν είναι κολλητός του Ιανού; τι σχέση έχει ο Ιανός με Μπαμπά Πλεύρη; μην γράφετε ρε για την μις γκόλντυ έχει νέο Τραπ κομμάτι να ανεβάσει και νέο σύνοδο να προμοτάρει. εκτός αν έφυγε για Όσλο πάλι με την εκεί αντίφα. Έτσι Λίζα;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος25/1/22 6:36 μ.μ.

    Συγκλονιστική η σημερινή εκπομπή των αυτόνομων της απέλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/22 10:51 μ.μ.

      Δεν υπάρχει Απέλλα φίλε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/1/22 8:51 π.μ.

      Μιλάω για την ΕΣΑ η οποια παλιά λεγόταν απέλλα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/1/22 11:28 π.μ.

      8:51 να μην μιλάς γιατί ξυνεις πληγές και γελάει και ο κάθε πικραμένος με τα χαλιά σας και τις διασπάσεις σας.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/1/22 1:02 μ.μ.

      Καλά, αν δεν ξέρεις την πολεμική κράτους και παρακράτους κατα της απελλα γελά Οσο θες.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος25/1/22 8:01 μ.μ.

    Επικό πετσοκομμα στον νεοεθνικισμο απο τον Χάρη σήμερα στο ποντκαστ του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/1/22 8:51 μ.μ.

      Πουθεναδες αβανταδοροι της ακροδεξιάς. Οτι και να λένε οι μάσκες έχουν πέσει. Σας φτύνουν δεν βρέχει.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/1/22 9:02 μ.μ.

      Ζυμώσεις, δράσεις, προβολές εκπομπών αλλά και τα ερχόμενα (συνέδριο, γραφεία κα) σε διαψεύδουν αντιρατσιστη τριτοθεσιτη φιλε μου

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος26/1/22 9:39 π.μ.

      αντιρατσιστικό θέμα η τρίτη θέση με Rudel, Busse, Yockey, Mahler, Kunchen, Knudsen και δεκάδες άλλους φυλετιστές σοσιαλιστές αν αυτά δεν τα γράφει η ΓΑΔΑ τότε έχουμε πρόβλημα μεγάλο κύριοι

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος26/1/22 10:07 π.μ.

      Τι ακριβως πετσοεκοψε όταν έγινε απολογητης του Πλεύρη;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος26/1/22 11:31 π.μ.

      Δεν υπάρχει φερεγγυος και σοβαρός άνθρωπος που να θεωρεί ότι οι προβολές στις εκπομπές της ΕΣΑ είναι αληθινές. Με 739 εγγεγραμμένους 3,3 χιλ βιουζ σε λίγες ώρες και μόνο 5 σχόλια. Οι αριθμοί δεν βγαίνουν μάγκες. Κάποιοι βρίζουν τον Κας αλλά από ότι φαίνεται αντιγράφουν τις τακτικές του.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος26/1/22 1:01 μ.μ.

      Την εκπομπή αυτή, σε αντίθεση με τις ανύπαρκτες φλόγες, την βλέπουν στις υπηρεσίες, στα Εξάρχεια, σε πρεσβείες αλλά και γενικά ενα σωρό εχθροί των ιδεών μας που δεν έχουν εγγραφεί στο κανάλι. Θα έπρεπε να το ξέρεις νομίζω ότι προβολή μπορεί να δώσει και κάποιος μη συνδρομητής σε ενα βίντεο.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος26/1/22 3:06 π.μ.

    Ουρανία εσύ ή κάποιο τρολ του Κασίδα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος26/1/22 8:33 π.μ.

    για να είμαστε λοιπόν δίκαιοι ενδιαφέρουσα εκπομπή. Όχι για αυτά που ειπώθηκαν αλλά για αυτά που δεν ειπώθηκαν. Φωτεινή εξαίρεση η κοπελιά που έχει μεστό λόγο και λογική σε σχέση με τον χάρη που και πάλι έγινε κουραστικός με τα κρύα αστεία που θυμίζουν ράδιο αρβύλα.

    Ο άλλος ομιλητής δεν τον ξέρω αλλά και πάλι κήρυγμα καθαρολογίας και καμία απάντηση επί της ουσίας με πρόφαση την ανωνυμία.

    Πάω τώρα στα βασικά. Πλήρης κάλυψη του Πλεύρη από τον κεντρικό παρουσιαστή για μια ακόμη φορά. Ναι μεν καταδίκη του Κούλη και μπράβο αλλά κάνει τζιζ ο μπαμπάς του υπουργού και δεν καταδικάστηκε ανοιχτά ή δήλωση υπέρ της δεξιάς.

    Χάρη μου άλλο racism και άλλο racialism ο τίτλος του γνωστού βιβλίου του δικηγόρου είναι μια ακόμη απόδειξη του ρόλου του. Όταν επιλέχθηκε το πρώτο με Κοχ και Φρανκ τους εσ τους πήρε ο διάβολος 😈 και γέμισαν τα ουκρανικά δάση με παρτιζάνους. Ο εσ δεν είναι ρατσισμός, δεν θα πρέπει να είναι μάλλον, που τον προώθησε ως έκφραση ο Τρότσκι αλλά φυλετισμός.

    Όσο για το βιβλίο Εβραίοι όλη η αλήθεια καλό ως συρραφή άρθρων αλλά άκομψο σε επιχείρηματα όπως η έκφραση μπανανομύτηδες σε σχετική λεζάντα φωτογραφίας και με πολλές ελλείψεις σε θέματα για το σύγχρονο Ισραήλ.

    Δεν είναι κακό να μην ξέρεις κακό είναι να παρουσιάζεται κάποιος ως αρχιερέας του εσ και μέγας κήρυκας και να μην ξέρει κομβικά σημεία.

    Επίσης το βιβλίο αυτό με άδεια του Πλεύρη το πωλούσε κρυπτόμενο κάτω από βελούδο ο Άδωνης και έβγαλε καλά λεφτά από τον κορυφαίο υποστηρικτή του λαος.

    Όσο για τα υπόλοιπα η εκπομπή ήταν μια επίθεση κυρίως ενάντια στον σταρ κας αφού μάλλον τα έσπασεμε παιδιά από γνωστό σάιτ.

    Το να μιλάς για εσ κίνημα δεν είναι απλό πράγμα και να είσαι διχαστικός και ειρωνικός ή να αναφέρεται κάποιος σε μύξες! και χίλια δυο άλλα ειρωνικά σχόλια.

    Φίλος σας είναι ο κυρ Κώστας πες του να σου δανείσει την προπαγάνδα που δίδασκε στους μπάτσους της χούντας που κυνηγούσαν τους εθνικοσοσιαλιστές του Εσεσι και τους κρατούσαν τα διαβατήρια επειδή ήταν ενάντια σε λογικές της χούντας.

    Μέτρια η ανάλυση του άλλου συνομιλητή με καλές προθέσεις μάλλον αλλά με λογική χρυσής αυγής της δεκαετίας του ογδόντα που τα ήξεραν όλα και τελικά έφαγαν τα ίδια τους τα πιστά άτομα με πρώτους τους αφελείς υπαρχηγούς

    Φιλικά όλα αυτά και καλή επιτυχία στην ομάδα σας με κάθε καλό για την Νέα χρονιά είτε κάνετε συνέδριο κίνημα κόμμα η έκθεση ιδεών

    Ένας φίλος από τα παλιά

    Θ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος26/1/22 9:23 π.μ.


    Είναι αίσθηση μου ή ο παρουσιαστής της αντικαθεστωτικης έκανε επιθεση χωρίς λογο στον Μποβ μιλωντας ειρωνικά για "σφουγγοκωλαριους" ; Δηλαδή ξεπλένεις τον κυπουρο Πλεύρη επειδή άκουσον άκουσον έγραψε βιβλία για φυλετισμο και ιουδαϊσμό και θαβεις άξιους αυτόνομους συναγωνιστές; Η κατάντια η ίδια .....................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/1/22 10:24 π.μ.

      Ο Μποβ όπου πάει και Ελλάδα και Ευρώπη απολαμβάνει σεβασμού. Έχει αρνητικά αλλά λίγα σε σχέση με άλλους διάσημους. Ξέρει να μιλήσει ξέρει να αναλύσει την ιδεολογία και ξέρει να φερθεί χωρίς μαλακίες απέναντι στον δημόσιο λόγο. Απλός εργατικός και με σπουδές στις πολιτικές επιστήμες. Καλεσμένος σε συνέδρια στο εξωτερικό ομιλητής σε κινήματα και αλληλέγγυος με όλους. Όλα όσα δεν έχουν άλλοι που πουλάνε υφακι και σλόγκαν με ημερομηνία λήξης. Είχε βαρέσει υπερωρίες αϋπνίας ο νγμ όταν έφυγε από χα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος26/1/22 11:26 π.μ.

      Τα γύρο κοτόπουλο καο τα "Φρέντι γαβ γαβ" ποτέ δεν ηταν σοβαρά πολιτικά επιχειρήματα. Αλλά τι περιμενεις απο τύπους που θαυμάζουν τον καραφλα που τσακώνεται με τα χερουβείμ επειδή δεν μας βοήθησαν στην Κύπρο το 74

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος26/1/22 10:31 π.μ.

    Ο μεγαλύτερος κίνδυνος για να γίνει φιλελεύθερος ο χώρος είναι η κοινή γραμμή με τους ανθρώπους του ..... Αν είναι να υπάρξει ένα γραφείο θα πρέπει να αποκλειστούν αυτοί οι ακροδεξιοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος26/1/22 1:03 μ.μ.

    12:49 έχετε κάποιο φετίχ υποταγής μάλλον εσείς για αυτό ψάχνετε συνέχεια αρχηγούς. Βγάλτε τα ...... σας άλλου όχι στον χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος30/1/22 2:40 μ.μ.

    Συγκρινουν οριμενοι την εκκενωση καταληψεων των αναρχικων, που εχουν 50 καταληψεις εδω και 30 χρονια και δεν τους ενοχλει κανεις, μονο δηθεν προς αδραξη δεξιων ψηφοφορων θα τους κλεισουν 2-3 για τα ματια του κοσμου και θα τους αφησουν με την ησυχια τους στη συνεχεια να τις ξανανοιξουν,
    με το αμεσο κλεισιμο και την βαρια καταστολη οποιουδηποτε εθνικιστικου χωρου και ιδεας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.