ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Μια κριτική για τον «Εργάτη» και την σκέψη του Ernst Jünger (του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου)

 


"Ο χαρακτήρας δεν είναι επίκτητος, χαρίζεται στον άνθρωπο χάριν στην ιδιοτροπία μιας ιερής, άδικης μοίρας, την οποία αναγνωρίζουν οι εθνικιστές και απαρνούνται οι φιλελεύθεροι."

Ernst Jünger, Der Charakter

Αφορμή για το παρακάτω άρθρο πήρα από την μελέτη και την συζήτηση σε ένα συμπόσιο Μεταπολιτικής, για  το βιβλίο του Evola, αφιερωμένο στον Junger, «ο Εργάτης, ο Μαχητής, ο Άναρχος». Ο Julius Evola πιστώνεται ότι συνέβαλε στη διάδοση και τη γνώση πολλών συγγραφέων. Ένας από αυτούς είναι ο Ernst Jünger. Ο Evola, στην πραγματικότητα, έδωσε προσοχή στο έργο και τα γραπτά του Jünger ακόμη και πριν από τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, όταν το όνομα του Jünger μόλις γινόταν γνωστό στους Ιταλούς «Γερμανιστές».

Σύμφωνα με τον Evola, το κύριο έργο του Jünger ήταν αναμφίβολα ο «Εργάτης», ένα έργο του 1932 και μεταφράστηκε στα Ιταλικά πολλές δεκαετίες αργότερα. Ωστόσο, ο Evola ήταν ο πρώτος που προσπάθησε να το μεταφράσει τη δεκαετία του 1950. Μη έχοντας πετύχει στην επέμβαση του αυτή, αποφάσισε, εν μέρει λόγω της ιδέας να διορθώσει ορισμένα σημεία της σκέψης του Jünger, να γράψει ένα βιβλίο για τον «Εργάτη», ώστε να μπορεί να σχολιάσει και να επιλέξει τα πιο ενδιαφέροντα μέρη του κειμένου. Έτσι γεννήθηκε «ο Εργάτης, ο Μαχητής, ο Άναρχος».

Σήμερα, ωστόσο θα σχολιάσουμε  το δοκίμιο του Evola για τον Jünger για κάποιες σκέψεις, που θα έχουμε στη συνέχεια έναν καλύτερο τρόπο να αναπτύξουμε στο συγκεκριμένο βιβλίο και πάντα σε μια ανάλυση που έγινε με Ιταλούς συναγωνιστές σε ένα διαδικτυακό συμπόσιο αφιερωμένο σε αυτό το δοκίμιο.

Καταρχήν θα θέλαμε να σημειώσουμε ότι πρόκειται για ένα από τα «άβολα» βιβλία του Evola. Με την έννοια ότι είναι ένα από αυτά που λιγότερο από όλα βρίσκει απήχηση μεταξύ των οπαδών αυτού του Δασκάλου της Παράδοσης. Ως το πρόσωπο του σύγχρονου πνευματισμού, αυτό το βιβλίο του Evola δεν είναι ένα από τα πιο γνωστά για την φήμη του, την προβολή και το ενδιαφέρον.

Ο λόγος; Στην πραγματικότητα, είναι περίεργο όταν σταθμίζεται με το γεγονός ότι ο Evola για τον Jünger επέστρεψε για να μιλήσει μετά από περισσότερα από τριάντα χρόνια εκδοτικής και δημοσιογραφικής δραστηριότητας. Ανάμεσα σε όλες τις «άβολες ευφυΐες» της δεκαετίας του 1900, μάλιστα, ο Jünger ήταν μια συνεχής αναφορά για τον Evola, αν και με κάποιες αποστάσεις που σταδιακά ήταν πιο δυνατές, πιο μεγάλες. Αλλά ο Jünger για τον οποίο θέλουμε να επικεντρωθούμε και που αποτελεί την καρδιά της εξελικτικής ερμηνείας του τελευταίου, είναι αυτή του «Εργάτη».

Μάλιστα, ήταν ο ίδιος ο Evola που αναγνώρισε τον εαυτό του στη φράση «Γιουνγκεριανός»,  που από το «Καταιγίδα του Ατσαλιού» (1920), περνώντας στο «Ο Εργάτης» (1932), φτάνει στους «Μαρμάρινους βράχους» (1939). Μετά το 1945 ο Evola απομακρύνθηκε όλο και περισσότερο από τις νέες «Γιουνγκεριανές» θέσεις του με ορισμένες εξαιρέσεις λόγω βιβλίων που εξέταζαν θετικά ορισμένες από τις θέσεις του Jünger του παρελθόντος (π.χ. στο «Στο τείχος του χρόνου») χωρίς να ενθουσιάζεται ιδιαίτερα με τη φάση του «Περάσματος στο δάσος», πράγματι, και παραμένοντας δεμένος  με την εποχή του «Εργάτη».

Ασφαλώς το γεγονός ότι, σε αυτό, αναδύεται μια πολύ έντονη πολιτική φύση κάνει αυτό το κείμενο του Evola να μην είναι ιδιαίτερα ευχάριστο στους περισσότερους. Στην πραγματικότητα, ο Evola βλέπει στο μοντέλο του «Εργάτη» μια πραγματικά υπαινικτική (αν και όχι πλήρη) απάντηση στις προκλήσεις της νεωτερικότητας, δηλαδή στο πρόβλημα της όρασης και του νοήματος της ζωής στη σύγχρονη εποχή.

Μέλημα του πολιτικού Evola ήταν πάντα να δώσει μια ζωηρή και ζωντανή διαμόρφωση, πραγματική και επίκαιρη, σε εκείνη την αντιαστική και αντιβιταλιστική αντίληψη της ζωής. Οι προκλήσεις της νεωτερικότητας  και ειδικότερα μιας τεχνικής που είχε δείξει με τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο ότι αποτελεί το αληθινό παράδειγμα της σύγχρονης εποχής, καθιστούν το μοντέλο του «Εργάτη» κεντρική αναφορά για τον Evola.

Ο Evola, σε αυτό, βλέπει πέρα ​​από τον ίδιο τον Jünger που μετά τη δεκαετία του '30 ουσιαστικά εγκαταλείπει το θέμα: για τον Evola η τεχνική φαίνεται ήδη να προβλέπει εκείνη την υγρή διάσταση, την κινούμενη θα λέγαμε, που θα έπαιρνε στη συνέχεια μορφή στα επόμενα χρόνια. Επομένως, η προνοητικότητα του Evola έγκειται στην υπέρβαση της πιο τυπικής και γνωστής μορφής της τεχνικής, κατανοώντας ότι ακόμη και με την τυπική εμφάνιση της  σε όλο και πιο ρευστούς ορίζοντες, θα εξακολουθούσε να αποτελεί τον όρο σύγκρισης για τον σύγχρονο άνθρωπο.

Μπορεί να κατακτηθεί η καταστροφική και στοιχειώδης δυναμική της τεχνολογίας, εξαλείφοντας όλες τις αντιφάσεις ενός πλέον φθαρμένου και υποτιμημένου κόσμου; Είναι δυνατόν, παραδόξως, να μετατραπεί σε Πνεύμα αυτό που, συστατικά, είναι το αντί-Πνεύμα, δηλαδή η τεχνική και η στοιχειώδης φύση; Ναι σύμφωνα με τον Jünger. Ναι, ακόμη και σύμφωνα με τον Evola, αλλά ο πρώτος θα αγωνίζεται πάντα έχοντας μερικώς χάσει τον στόχο.

Στην πραγματικότητα, από τον «Γιουνγκεριανό»  τύπο λείπει η πλήρωση ενός πνευματικού χώρου που παραμένει αδυσώπητα άδειος, δεν υπάρχει επαρκής «θεολογία». Επομένως, η ομιλία του Jünger για τη μεταφυσική παραμένει μια υπαινικτική αλλά μάλλον περιορισμένη άσκηση, επειδή στερείται εκείνης της ανώτερης αιτιολόγησης που μόνο το πνευματικό επίπεδο μπορεί να δώσει.

Ο Evola «καίει» λοιπόν τον Jünger και τον εργάτη του; Καθόλου. Την αξία αυτού, αναγνωρίζει ο Evola και βρίσκεται πάνω από όλα στο ηθικό και υπαρξιακό επίπεδο. Χωρίς να ξεχνάμε ότι το να φτάσουμε σε τέτοιες γραμμές, με σεβασμό στην υπανθρωπότητα που μας περιβάλλει (μέσα και έξω!), θα ήταν το πρώτο βήμα για κάθε σοβαρή δουλειά ανόρθωσης του χαρακτήρα και της βάσης, επομένως, για μια αληθινή και σωστή άσκηση.

Ως προς το γιατί, ακόμη και σήμερα, μόνο ένας συγκεκριμένος Jünger μπορεί να διαβαστεί από  τους Εθνικιστές και οι συμβουλές του Έβολα δεν έχουν βρει πραγματικούς ακόλουθους, υπάρχουν πολλοί λόγοι για να το υποδείξουμε. Στον Φασισμό, εξάλλου, οι προτάσεις του έργου του Junger, η της «Συνθήκης του Επαναστάτη» είχαν πάντα πολύ περισσότερο χώρο και συμπάθεια από τις λιτές, μεταλλικές προτάσεις του «Εργάτη». Ίσως η προσπάθεια που, ξεκινώντας από τις δεκαετίες του 1970, κυρίως στην Γαλλία αλλά  και του 1980, είδε στο λεγόμενο ρεύμα «Νέα Δεξιά», να  ξαναδουλεύει το πολιτιστικό πάνθεον της εξωκοινοβουλευτικής «Δεξιάς» στην αδέξια προσπάθεια να γλυκάνει όπου χρειάζεται και πολιτιστική διαπίστευση όπου είναι δυνατόν.

Ο Jünger υπηρέτησε πολύ καλά την επιχείρηση αυτή, ενσωματώθηκε ευρύτερα σε εκείνο το έργο της ανάκαμψης της «Συντηρητικής Επανάστασης», σχεδόν αποστασιοποιώντας τον εαυτό του από το μετέπειτα Εθνικοσοσιαλιστικό καθεστώς.

Σήμερα θα ήταν ιδανική η περίπτωση να απαλλαγούμε από όλες αυτές τις εξαρτήσεις από το «προπατορικό αμάρτημα» και να επιστρέψουμε για να υψωθούμε στους κάθετους ορίζοντες του «Εργάτη». Ένας κόσμος που δεν κατοικείται πλέον από άνδρες, αλλά από καταναλωτές και χρήστες ψηφιακών, που έχει επίσης ξεχάσει το νόημα μιας «κανονικής» ζωής, πολύ ανθρώπινης, χρειάζεται απεγνωσμένα τον «Εργάτη». Διαβάστε για να πιστέψετε.

Άρθρο για τον Ernst Jünger: 
Περιοδικό «Έρημη Χώρα» τεύχος τέταρτο σε μορφή αρχείου .pdf

 

84 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/2/22 11:26 π.μ.

    Ο αυτόνομος εθνικοεπαναστατικος χώρος 2 πράγματα θέλει:

    1) να κυκλοφορήσει Οσο πιο σύντομα γίνεται το βιβλιο για τον Ντριου Λα Ροσέλ
    2) οπωσδήποτε παρουσία πρόσκληση μποβ στην αντικαθεστωτική επικαιρότητα

    Συντροφικοι χαιρετισμοί !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/2/22 11:57 π.μ.

      Ντριου λα Ροσελ και εκπομπες πλευρικής ακροδεξιάς είναι κατι που δεν συνδυάζεται με τιποτα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/2/22 3:13 μ.μ.

      Ποιο είναι αυτό το βιβλίο; Θα κυκλοφορήσει σύντομα;Από ποιον εκδοτικό οίκο;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/2/22 4:38 μ.μ.

      Φαντάζομαι λόγχη αλλά σίγουρα θα ενημερωσει ο ίδιος ο μποβ σύντομα

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/2/22 5:25 μ.μ.

      καλα εχουν πλακα αυτοι που γραφουν οτι η αντικαθεστωτικη ειναι ακροδεξιοι επειδη καλουν ακροδεξιους για συζητηση ..αμα ειναι ετσι με την ιδια λογικη και στο ΣΚΑΙ ειναι ναζιστες επειδη καλεσαν τον μιχαλολιακο τοτε που δηλωνε ναζιστης ... κουνια που σας κουναγε .

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος13/2/22 6:31 μ.μ.

      Εδώ λένε την ΕΣΑ ακροδεξιά ενω είναι η μονη στον χώρο μαζί με το κινημα21 του ζωη μπεχλη που μιλάει καθαρά για εξοδο απο εε ευρω νάτο.. Ολοι οι υπόλοιποι τουμπεκί ψιλοκομμένο για αυτα τα ουσιαστικά θέματα

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος13/2/22 6:54 μ.μ.

      H αντικαθεστωτικη πλέον ειναι η επίσημη εκπομπη της ακροδεξιάς. Περιμένουμε με ανυπομονησία ποτε θα ξανακαλεσουν πλέον τον Πλεύρη να μας πει να στηρίξουμε ΝΔ για να μην "διασπαστεί η Δεξιά"

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος13/2/22 9:31 μ.μ.

      Όταν μια εκπομπή υποτίθεται αυτόνομων ε/σ δεν έχει καλέσει κανέναν αυτόνομο ε/σ ή καμία αυτόνομη ομάδα μη σχετιζόμενη με τους ίδιους αλλά έχει καλέσει όλη την ακροδεξιά μούργα, από Πλεύρη και συμιγδαλά μέχρι Πανούση και χατζηγώγο τι θες να πούνε;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος13/2/22 10:46 μ.μ.

      Σωστά συναγωνιστή 5:25 αλλά ο δείκτης νοημοσύνης των εθνικιστών είναι ίδιος με ενός χάμστερ.Οπότε μην απορείς.

      Διαγραφή
    9. Το βιβλιο θα κυκλοφορησει τις επόμενες μέρες, απο την Λόγχη και είναι κατι το μοναδικο σε πνεύμα. Αφορά, όπως θα διαβάσετε αλλά και θα παρουσιάσουμε, την πολιτικη σκεψη του γιγαντα La Rochelle.
      Ενας διανοουμενος αμετανοητος για τις επιλογες του, που τολμά και καταφερνει να εκμηδενισει τον μαρξιστικο σοσιαλισμο, που διαλεγει να στηριξει την εθνικό σοσιαλιστική Γερμανια για σωτηρα της Ευρωπης μας, που κρινει τα σφαλματα της , που ειναι Ευρωπαιος και κατακρινει τους μυωπες εθνικιστες.
      Αιρετικος, μοναδικα καυστικος αλλα αληθινος και προφητικος για την συντριβη της Ευρωπης απο ΗΠΑ και Ρωσια αλλα και την ανοδο της Κινας..και αλλα πολλα. Τα λεμε συντομα
      Ευχαριστω

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος14/2/22 10:14 π.μ.

      5:25 με τη δική σου λογική η ΕΣΑ είναι ένας ουδέτερος ειδησεογραφικός δίαυλος ενημέρωσης όπως φαινομενικά πλασάρεται ο ΣΚΑΙ και όχι οργάνωση με ιδεολογικό υπόβαθρο.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος14/2/22 10:53 μ.μ.

      Ο Σκάι δεν είναι εθνικιστική εκπομπή, είναι μέσω ενημέρωσης πρως πάσα κατεύθυνση παρά το που μπορεί να γέρνει πολιτικά,η ΕΣΑ ως εθνικιστική εκπομπή δεν μπορεί να μας πλασάρει τον κάθε ακροδεξιό παλιάτσο, εκτός εάν το κάνει επίτηδες για να τους εκθέτει χωρίς να τους το λένε ευθέως, αλλιώς δεν εξηγείται....

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος15/2/22 2:38 μ.μ.

      Το χειρότερο από όλα δεν είναι ότι κάλεσαν τον Πλεύρη. Το χειρότερο από όλα είναι ότι τον υπερασπίστηκαν κιόλας επειδή δήθεν έκανε αγώνα κατά των Εβραίων και υπέρ του ρατσισμού.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος15/2/22 9:58 μ.μ.

      αυτος που ειπε οτι η αντικαθεστωτικη δεν ειχε καλεσει κανεναν αυτονομο μαλλον ξεκινησε να την παρακολουθει απο χθες ...

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος16/2/22 2:45 μ.μ.

      Γιατί ποιον αυτόνομο έχει καλέσει;

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος16/2/22 6:36 μ.μ.

      αυτός που λέει ότι η αντικαθεστωτική είναι εθνικοσοσιαλιστική και η ΕΣΑ αυτόνομη μάλλον τις έμαθε χθες

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος17/2/22 9:03 π.μ.

      6:36 είπε ο ανώνυμος ...

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος19/2/22 11:21 π.μ.

      9:03 απάντησε ο επώνυμος

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος19/2/22 2:03 μ.μ.

      κάλεσαν ζωγράφο και έναν του Λαγού. καλά έκαναν αφού μπήκε απομόνωση και στάθηκε βράχος απέναντι στους μπάτσους. μπορεί και να ξυπνήσει ο καράφλας μετά από τόσο κράξιμο. αυτόνομο μην περιμένετε να καλέσει τους χαλάει την σούπα των δήθεν πιστών της αρχής του αρχηγού

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/2/22 12:44 μ.μ.

    https://mavreslegeones.blogspot.com/2022/02/blog-post.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος13/2/22 6:02 μ.μ.

    Εάν η ΕΣΑ θέλει να αποδείξει ότι είναι σοβαρή κ ότι επιδιώκει κάτι σοβαρό κ όχι να τρέχει ο εθνικοσοσιαλισμός πίσω από τον κάθε αστικοεθνικιστή, να καλέσει τον Μποβ. σε εκπομπή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/2/22 10:45 μ.μ.

      Σιγά την προσωπικότητα.Απλώς γράφει εδω και του κάνετε διαφήμιση.
      Υπάρχουν έτοιμα στελέχη στο παρασκήνιο που δεν ασχολούνται απλώς γιατί ο χώρος ειναι βόθρος.Την κατάλληλη στιγμή θα εμφανιστούν νομίζω.
      Ας ανέβει το σχόλιο μου δεν είναι προσβλητικό.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/22 1:17 μ.μ.

      Ουρανία εσύ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/2/22 1:19 μ.μ.

      Αναφερεσαι στα στελέχη του σουπερ Ηλία που κανουν εκπομπές για τα ψυχικα βαμπίρ στο youtube; Ή στους πρώην σφουγγοκωλάριους της ΝΔ και του ΠΑΤΡΙΕ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/2/22 2:38 μ.μ.

      10:45 για αυτό του δίνετε χώρο για άρθρα στο παρακμιακο μπλογκ σας;

      Διαγραφή
    5. Μάλιστα. Σαφώς και σιγά...,έχεις δίκιο αλλά με μια μεγάλη διαφορά. Δεν το έπαιξα ποτέ και παντα γραφω με ονομα. Εσυ λοιπον ανωνυμε η ανωνυμη πιθανον,εισαι απλα ενα ΤΙΠΟΤΕ, χωρις ονομα, προσωπο..κοινως εν ΜΗΔΕΝ με μαλλον κόμπλεξ κατωτερωτητας παιδειας και διανόησης.
      Οταν θα εχεις ονομα ισως κατι γινει, απο καπου ξεκινας. Τα υπολοιπα , παντα ανοιχτος για οποιαδήποτε συζήτηση έχεις φυσικά τα προσόντα.
      Αντε και στα βαφτισια σου νονος.
      Μποβιατσος Κωστας

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος13/2/22 6:37 μ.μ.

    ποια η γνωμη της σο για την οικονομια του φασισμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/2/22 4:24 μ.μ.

      Δεν είμαι της σο αλλά μια χαρά σοσιαλιστική ήταν η φασιστική οικονομία. Ασε τους φετιχιστες να λένε. Ο κορπορατιβισμος είναι κλάσεις ανώτερος απο τον χιτλερικό καπιταλισμό και τις νεοεθνικιστικες οικονομικές θεωρίες του κάθε Κώνστα και κάθε Κασιδιάρη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/2/22 3:36 μ.μ.

      Όχι μόνο ο κορπορατιβισμος. Ας ψάξουν μερικοί το οικονομικό πρόγραμμα της Βερόνα και την Σοσιαλιστική Δημοκρατία του Σαλό να τους λυθούν οι απορίες.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος14/2/22 5:29 μ.μ.

    Απίστευτο τσάκισμα σβαστικοφόρων αντιφα απο τον monakasan για τον φυλετικό φασισμό! Η αλήθεια επιτέλους λάμπει στο φως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/22 2:40 μ.μ.

      Λίγο προσοχή στον monakasan. Όντως υπερασπίστηκε τον φασισμό σε σχόλια άλλου ιστολογιου και λογικά έχει κάνει μεταστροφή στο θέμα (πριν μήνες έλεγε αλλά) αλλά στο Τουίτερ εξακολουθεί να κάνει λάικ σε ποστ που ειρωνεύονται τους εθνικοεπαναστάτες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/22 9:41 μ.μ.

      ας κάνει και λαικ και ντισλαικ μικρός είναι θα μάθει

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος14/2/22 6:02 μ.μ.

    ProletariaNS of all Countries,UNITE! Εύγε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος15/2/22 2:14 μ.μ.

    Νέα εκπομπή στον χώρο των εθνικοεπαναστατων απο τους συναγωνιστές της Λαμίας. Είναι ευχάριστο που οι φωνές που εκφράζουν την ελληνική τρίτη θέση αυξάνονται ακόμα και μέσα στο κόμμα του κας.

    https://youtu.be/BOjkvB0CCJ8

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/22 9:43 μ.μ.

      καμία σχέση δεν έχει η τρίτη θέση με τον κας

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/2/22 1:53 π.μ.

      Ο ίδιος ο κας έχει φαινομενικά κανει μια στροφή στην νέα δεξιά , αλλά η νεολαία του όπως βλέπουμε είναι φιλική στις εθνικοεπαναστατικες ιδέες.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/2/22 2:49 μ.μ.

      Από πότε είναι οι κασιδιαραιοι ακροδεξιοί εθνικοεπαναστάτες;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/2/22 4:22 μ.μ.

      κ φιλική προς Κύπριους γιουτιούμπερς για μπίτκοϊν μαθήματα

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/2/22 7:46 μ.μ.

      Ποιος κύπριος youtuber στηρίζει κας;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος16/2/22 7:49 μ.μ.

      2:49 αδερφέ σε πόλεις όπως αθήνα λαμία κα οι κοινές δράσεις της νεολαίας του ηλία με αυτόνομους ποιοτικούς συναγωνιστές δεν είναι κάτι το κρυφό. εξάλλου όλοι για την ίδια ιδέα παλεύουμε, ακόμα και μέσα από κόμματα και ομάδες. όπως λέει ο ζαφ ένωση στη δράση και όχι στα πλήκτρα όσο και αν αυτό χαλάει κάτι παλιούς βουδες του εθνικισμού που έθαψαν την ιδέα.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος16/2/22 11:01 μ.μ.

      καταρχάς δεν υπάρχουν ακροδεξιοί εθνικοεπαναστάτες. υπάρχουν είτε ακροδεξιοί είτε εθνικοεπαναστάτες. επίσης αν υπάρχουν αυτόνομοι που ανέρχονται τον κας κακό του κεφαλιού τους. πρώτον δεν είναι αυτόνομοι αλλά "αυτόνομοι" και δεύτερον θα απογοητεύονται όσο περνάει ο καιρός.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/2/22 7:55 π.μ.

      Ναι τέθηκε λάθος από μέρος μου και άλλαξε το νόημα. Σαφώς και δεν υπάρχουν ακροδεξιοί εθνικοεπαναστάτες. Αυτό που εννοούσα ήταν από που και ως που οι κασιδιαραιοι ακροδεξιοί θεωρούνται εθνικοεπαναστάτες.


      Ανώνυμε που γράφεις ότι έχουν γίνει κοινές δράσεις μεταξύ ΓΤΠ και αυτόνομων αν ισχύει κάτι τέτοιο πραγματικά ντροπή. Τι σχέση έχει με τους ριζοσπαστικούς εθνικιστές και εθνικοσοσιαλιστές ένα κόμμα που δεν βγάζει άχνα για ΕΕ, ΝΑΤΟ, καπιταλισμό, φιλελευθερισμό και έχει επίσημα αντιφασιστική ρητορική;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος17/2/22 4:15 μ.μ.

      Μα φιλε μου, και η Νεολαια Ελλήνων ενάντια σε όλα αυτά που αναφέρεις ΝΑΤΟ ΕΕ κτλ είναι, όπως αποδεικνύεται από την εκπομπη των συναγωνιστών απο τη Λαμία. Απλά για να βγούμε απο το ευρώ θα αποκτήσουμε πρώτα εθνική παραγωγή, κάτι που μονο με Ηλία μπορούμε να καταφέρουμε.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος17/2/22 11:40 μ.μ.

      4:15 τι μας λες ρε φίλε!!!
      Ηλίας ο Μέγας, σωτήρας της Ελλάδος!
      Τι καραγκιοζόχωρος καταντήσαμε...
      Έχει χαθεί όχι η μπάλα αλλά και το γήπεδο!!!!!

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος18/2/22 3:29 π.μ.

      Με Ηλία το μόνο που μπορείτε να πετύχετε είναι να ενωθείτε εις σάρκα μία με οννεδιτες,τέκτονες,Αλβανούς, χίπις,κυρατσες,καραβανάδες.
      Εθνική παραγωγή ο Κασιδιάρης δεν μπορεί να κάνει αφού είναι ένας άεργος που δεν έχει ούτε ένα ένσημο ως γνήσιος δημοκράτης.
      Χαχαχαχα ο Κασιδιάρης ο επαγγελματίας τεμπέλης.Άντε στην συναγωγή όλοι σας.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος18/2/22 3:34 μ.μ.

      Όντως η Νεολαία των ΕΛΛΗΝΩΝ μπορεί να περιλαμβάνει παιδιά με τριτοθεσιτικες ριζοσπαστικές θέσεις το θέμα όμως είναι ότι περιχαρακώνονται σε ένα απροκάλυπτα δεξιό αντιφασιστικό κόμμα στο οποίο δεν έχουν καμία θέση. Αποχωρηστε από το μπουρδελακι του Ηλία. Η Εθνική Αυτονομία σας περιμένει!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος16/2/22 11:45 π.μ.

    απορία. ένα χρόνο πριν ο κ. Χάρης είχε καλέσει στην εκπομπή αλτερνατιβ χιστορυ 5 τον Καλέντζη. εκεί μετά το 35:00 λεπτό ο ιππέας κατηγορεί ξεκάθαρα τον πατριάρχη για χαφιέ και πράκτορα. ο παρουσιαστής καμία αντίδραση. ο ιππέας συνεχίζει με στοιχεία για βιβλία κλπ καταγγελία για τον υπεύθυνο της φυλάκισης του δηλαδή τον Πλεύρη. ο παρουσιαστής που είναι ειδικός για τα αρμαντιλο και το σέιχ σου καμία αντίδραση. η εκπομπή κλείνει με την υπόσχεση ότι θα καλέσουν τον πατριάρχη σε εκπομπή και ο ιππέας το υιοθετεί με μόνο όρο να ζητήσει ο πατριάρχης μια συγνώμη ... τι είναι αυτό που άλλαξε και η εσα κάλεσε τον Πατριάρχη σε εκπομπή; αν διαφωνεί με τον όρο ρουφιάνος για τον Πλεύρη γιατί δεν αντέδρασε ο κ. Χάρης; γιατί εδώ και δύο μήνες ο ιππέας δεν βγάζει καμία ανάρτηση μετά την στήριξη μπαμπά Πλεύρη στον Μητσοτάκη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/2/22 1:58 μ.μ.

      Λέτε να δουμε αρχηγό του νέου εθνικοσοσιαλιστικου κινήματος τον πλευρη;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/2/22 2:07 μ.μ.

      11:45, αν δεν ταιριάζατε δεν θα συμπεθεριάζατε

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος16/2/22 7:42 μ.μ.

    Μέχρι και ο φιλοσιωνιστικός παράδρομος την έπεσε στον Πλεύρη και η ΕΣΑ ακόμη τον λιβανιζει. Περιμένουμε επιτέλους να υιοθετήσουν μια τίμια στάση οι συντελεστές της συγκεκριμένης εκπομπής. Ή με την ακροδεξιά ή με τον εθνικοσοσιαλισμό και την αυτονομία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/2/22 11:24 μ.μ.

      το σχόλιό μου 7:42 απαντά στον 11:45 και αναφέρεται στα ίδια περίεργα πρόσωπα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/2/22 11:37 μ.μ.

      λάθος έγραψα, 7:44 (παρακάτω) εννοούσα, ὀχι 7:42.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος16/2/22 7:44 μ.μ.

    Στα άδυτα των Υπηρεσιών του καθεστώτος κρύβονται οι εξηγήσεις για όλα τα "ανεξήγητα"! Δυό μήνες προτού τον βγάλουν ο .... έγραφε στο γνωστό του χαβουζολόγιο για την "....." ... Και μετά τον κάλεσαν ξανά και ξανά. Η βλακεία στον χώρο είναι μεγαλύτερη ή η σαπίλα, δεν ξέρω αλήθεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τους κατέχοντες αρχείο ας ανατρέξουν στις κυριακάτικες εκδόσεις της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΊΑΣ και του περιοδικού Έψιλον. Στα τόσο "χρήσιμα" ρεπορτάζ της ομάδας του Ιού υπάρχουν εκτενείς αναφορές για τη χρηματοδότηση της εξωκοινοβουλευτικής Δεξιάς, τις σχέσεις με την μήτρα του χώρου ΕΡΕ και κατόπιν ΝΔ, αναφορές σε συγκεκριμένα πρόσωπα και γεγονότα. Όπως η θεωρία των εκ δεξιών συγκοινωνούντων δοχείων και ο απόλυτος έλεγχος απ' τους μπουρζουαδες του λεγομένου ανένταχτου αυτόνομου Δεξιού ριζοσπαστικού χώρου μέσω της ακροδεξιάς.

    Ας μη γελιομαστε πλανομενοι. Δεν υφίσταται εθνικιστικός πατριωτικός χώρος εν Ελλάδι.Ουδέποτε υπήρξε μετά τον Β'Π.Π.
    Εάν πραγματικά επιθυμούμε πολιτική παρέμβαση στα εθνικά τεκταινόμενα ο πόλεμος με την ακροδεξιά είναι μονόδρομος. Και εδώ έρχεται το μεγάλο ερώτημα που ίσως μοιάζει ρητορικό αλλά ταλανίζει τους περισσότερους από σας ιδίως μετά και τη κατάρρευση της Χ.Α.

    Και ποιοί είναι οι ακροδεξιοί;;;
    Όσοι δεν επιθυμούν ρήξη με ΝΑΤΟ, ΕΕ και το υπάρχον τραπεζικό σύστημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/2/22 1:42 π.μ.

      ότι κ να λέτε, η Χρυσή Αυγή δεν έχει καταρρεύσει κ είναι η μόνη που μιλάει ανοιχτά εδώ κ χρόνια για έξοδο από ΕΕ, ΝΑΤΟ κ τραπεζικό σύστημα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/2/22 9:01 π.μ.

      οι μισοί εδώ μέσα που γράφουν είναι πρώην χα. οι άλλοι μισοί ξέρουν τι σημαίνει μικρός Νικόλας. Καλή λευτεριά στον αρχηγό σας καλοπούλητα τα έξι βιβλία που έγραψε στον Δομοκό. μακριά από εμάς είτε χιτλερικούς είτε στρασσερικούς είτε απλά αντικομματικούς.

      Διαγραφή
    3. Προφανώς και υφίσταται η Χ.Α. όμως πολιτικά και εκλογικά έχει καταρρεύσει, ανήκει στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας. Ανάλογα αιτήματα φίλε διατυπώνει και το ΚΚΕ όμως -όπως και η Χ.Α.- τις κρίσιμες ώρες κάνει πίσω και στηρίζει τον Κοινοβουλευτισμό.

      Άραγε δεν έχεις διαβάσει καταγγελίες για χρηματοδοτήσεις; Για υπόγειες διαδρομές με τη Ν.Δ. και το ΠΑΣΟΚ; Με μυστικές υπηρεσίες αλλά και "κλειστές Λέσχες";

      Διαγραφή
    4. Δεν ξερω εαν το ηθελες, αλλα ξεχασες να πεις οτι ειναι φυλακη και ειναι για τις ιδεες ΜΑΣ...

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/2/22 10:04 μ.μ.

      Σας ... πες του Στέφανου να έρθει σε επαφή με την μικρή να σας δώσει άδεια για σχόλια στο μπλογκ της και μετά γράφεις και στα αντιχα ιστολόγια

      Διαγραφή
    6. Προς Unknown
      Έχεις δίκιο. Οι περισσότεροι εξ αυτών είναι πολιτικοί κρατούμενοι γεγονός το οποίο είναι σεβαστό από μέρους μου ανεξαρτήτως ιδεολογικής τοποθέτησης. Προσωπικά δεν χαίρομαι για την κατάληξη τους. Τουναντίον. Ωστόσο επέτρεψε μου να πω το εξής. Η Χ.Α. ανακατεύτηκε με τα πιτουρα και ως εκ τούτου την έφαγαν οι κότες. Όταν έκριναν ότι ολοκλήρωσε την αποστολή της ή λόγω της μαζικότητάς της ξεφεύγει απ' τον ελεγχο τους, την μάζεψαν εν μια νυκτί. Κάπως έτσι δεν μάζεψαν και τη 17Ν;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος18/2/22 2:54 μ.μ.

      προς 9:14, έχουν απαντηθεί όλα αυτά κ για τις ανύπαρκτες χρηματοδοτήσεις, επίσης, σε ποιες ''κλειστές λέσχες'' αναφέρεσαι;

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος16/2/22 10:55 μ.μ.

    ας πει κάποιου του λασποδρομου να μην αντιγράφει τόσο πολύ τον μκ. προβάλλει γνωστό Κύπριο συγγραφέα ο μκ σπεύδει να τον πλασάρει ο λασπόδρομος. προβάλλει Ιρανούς και αντισιωνιστική σκέψη ο μκ παίρνει συνέντευξη απο Σουνίτη ελληνικής καταγωγής ο λασπόδρομος αμέσως μετά. μάλλον ενοχλήθηκε από τον μποβ που τον ξεφτίλισε για τους ύμνους υπέρ του Ζεμούρ. αλήθεια οι φίλοι της εσα που γράφουν εδώ για τον ζεμουρ δεν είδα να έχουν βάλει άρθρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/2/22 11:03 μ.μ.

      Εχουνε μιλήσει στην εσα κατά του ζεμουρ.

      Στο Ιράν σιίτες δεν είναι όμως; τι ακριβώς αντέγραψε ο γκουφι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/2/22 7:56 π.μ.

      10:55 Για τον ζεμουρ συγκεκριμενα δεν εχουν βγαλει αρθρο καθως τωρα αυτον τον καιρο εμφανιστηκε στην πολιτικη σκηνη ο ζεμουρ αλλα σε εκπομπη , ο γιωργος ειπε ξεκαθαρα οτι ορμπαν , σαλβινι , ζεμουρ ,μελονι και η αλλη λεσβια απο το ακροδεξιο κομμα της γερμανιας ειναι τα ιδια σκ@τα... εξαλλου ο ιδιος ειχε γραψει αρθρο στην ΕΣΑ οπου αποδομουσε ολα αυτα τα προτυπα που προανεφερα της ακροδεξιας το οποιο αρθρο αναδημοσιευτηκε και στο hellenic existence ... δεν χρειαζεται νομιζω να γραφτει καντι καινουριο μονο και μονο για τον ζεμουρ ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/2/22 8:03 π.μ.

      Εγώ δεν βλέπω αρνητικά την εκπομπή με τον σουνιτη ασχέτως αν απεχθάνομαι τον παρουσιαστή του λασποδρομου. Όσοι άρχισαν να βρίζουν και να διαμαρτύρονται προφανώς θέλουν ο εθνικισμός να πηγαίνει προς Ισραήλ μεριά.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/2/22 12:15 μ.μ.

      8.03, Να σου θυμίσω ότι ο πατριός Γκούφυ είναι ο μεγαλύτερος γλύφτης του Ισραήλ στον χώρο

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος17/2/22 8:58 π.μ.

    αυτός ο τύπος που δηλώνει ισλαμιστής είναι ελληνικής καταγωγής κατά τον ίδιο. αν δεν κάνω λάθος εντάσσεται στην ισλαμική τάση που ενισχύει τους Σαούντ. Οι Ιρανοί είναι και σιίτες πέρα από άθεους και οπαδούς του ζωροαστρισμού χριστιανούς και άλλους. ο λασπόδρομος δεν θα προωθούσε ποτέ Ιράν διότι Ιράν σημαίνει Χεζμπολάχ και Χεζμπολάχ σημαίνει απέναντι στους Ισραηλινούς. o εν λόγω παίζει ένα τριπλό ταμπλό νεοεθνικισμός φιλοσιωνισμός και εκδοτικός φασισμός για το χρήμα. αν καλούσε σιίτη πως θα δικαιολογούσε το άρθρο για δήθεν σύνδεση αρχαίας Σπάρτης και περιούσιων;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/2/22 3:03 μ.μ.

      Όχι μόνο παίζει τριμπλο ταμπλό αλλά ο τύπος είναι ότι πιο έξυπνο και ύπουλο κινείται στον χώρο. Όποια πέτρα και αν σηκώσεις τον βρίσκεις από κάτω και σε κάθε διαμάχη έχει βάλει το χεράκι του. Πολύ προσοχή με τον συγκεκριμένο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/2/22 4:13 μ.μ.

      Λέτε να κατέβει υποψήφιος με τον νεοεθνικιστή Κασιδιάρη όπως λέγεται και για γνωστό εστιατορα;

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος17/2/22 10:00 μ.μ.

    3:03 αν ήταν έξυπνος δεν θα είχε εκτεθεί σε σειρά άρθρων και εκπομπών. κουτοπόνηρος Ανατολίτης. δεν θα μπορεί πάντα να κοροϊδεύει πολλούς για πολύ καιρό. σβήνει σχόλια δεν καλεί ποτέ αντίπαλο σε εκπομπή και όλη μέρα γράφει στο τουιτερ νομικές απειλές .....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος17/2/22 11:49 μ.μ.

    Ένα καφενείο είστε ολοι.Ανωνυμία και κλάψα και πάνω απ' όλα δειλία.Έχει δίκιο ο νέος καράφλας ναζί διπλα στον Νοσφεράτου.Ζήτω η Χρυσή Αυγή και ο αρχηγός της.Οι προδότες της χρυσής αυγής θα πάνε στο χρονοντούλαπο σύντομα.Κασιδιάρη ακούς ρε προδότη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/2/22 3:25 μ.μ.

      Εχεις τρελαθει ρε ακροδεξιε; Νομιζεις οι καραφλες της εσα σας συμπαθούν; Οι πρώτοι που σας διέλυσαν ιδεολογικά είναι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/2/22 3:31 μ.μ.

      Κάτσε να προλάβει να βγει ζωντανός ο αρχηγός σου από το κελί και μετά ξανασυζηταμε ποιος θα πάει στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/2/22 10:26 μ.μ.

      Ε όχι και καφενείο, καφετέρια. Ο χώρος δεν έχει σχέση με κουτσομπολιά και διαδικτυακές κόντρες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/2/22 10:32 μ.μ.

      χαχαχαχαχα οχι αλλο κάρβουνο!!




      προλετΑΡΙΟΣ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/2/22 11:36 μ.μ.

      11:49 ενώ εσύ είσαι επώνυμος και γνωστός μαχητής των δρόμων

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος19/2/22 11:10 π.μ.

      11:49 άντε αγοράκι μου κόψε το σμοκ γουιντ εβριντεη μπας και σου μείνει κάνα εγκεφαλικό κύτταρο, ειδάλλως σε βλέπω εξω από τη στενή του Δομοκού να κάνεις εσύ το γύφτο κι ο αρχηγός σου την αρκούδα...

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος19/2/22 1:59 μ.μ.

    ..... του Κασιδιάρη δείτε την τελευταία εκπομπή της ΕΣΑ.Σας φτύνει και σας .... ο Ιωάννης Λαγός. Το αφεντικό σας μαζεύει κάτι ..... για να κατέβει στις εκλογές.Αυτοί είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/2/22 3:38 μ.μ.

      η μόνη ενδιαφέρουσα εκπομπή της εσα από τις 79. ευθεία επίθεση σε νγμ και κας. εισαγγελικός ο αρχικός λόγος για τους φυλακισμένους της άκρας αριστεράς αλλά το μενού ήταν νόστιμο. ο δεξιά δυνατός στον λόγο και ο παρουσιαστής για πρώτη φορά λακωνικός με εξαίρεση αναφορές σε πατουσακια και άλλα που σε παλαιότερες εκπομπές ήταν κανόνας για να τρώνε το φαγητό τους τα παιδάκια. καλές οι απόντες για Βορίδη που υπήρξε πρώην κολλητός του δικηγόρου Ζωγράφου άνθρωπος του κολλεγίου και μετά τον Δένδια ο επόμενος ηγέτης της ΝΔ. δυνατές οι ερωτήσεις για ΝΑΤΟ ΕΕ και νόμισμα αν και η ελασυν δεν είναι κίνημα αλλά μια κομματική παρέα. Ο Ζωγράφος ξέρει πολλά άλλα δεν τα είπε όλα, απέφυγε να δώσει στεγνά τον δικηγόρο της Πειραιώς και μάλλον η επίθεση στους Έλληνες γτπ δεν ήταν τυχαία. Δεν είναι τυχαίο επίσης η επιλογή του Χίου να προβάλλει τον Φαύλο. Όσο για το σχόλιο για τους δεξιούς που κ@@νε ραφαλ να θυμίσω στον χάρη ότι και ο Πλεύρης υπέρ των Γάλλων είναι. Καμία αναφορά στο δημοσίευμα της εω υπέρ του Μητσοτάκη αλλά θετική η παρουσία υπέρ του λαγού ο οποίος παρά τα εγκληματικά λάθη σήμερα είναι στην απομόνωση και μαζί με τον Δεβελέκο έχουν δεχτεί τον μεγαλύτερο πόλεμο σε όλα τα επίπεδα. δεδομένη η σιωπή του Μιχαλολιάκου που έγραψε το έκτο βιβλίο με το όνομα μαύρος κύκνος ...

      Διαγραφή
  17. Ανώνυμος20/2/22 10:13 π.μ.

    ο εκδότης στα πρώτα λεπτά με τον Αιγύπτιο πετάει απόντα για τα σχόλια του μκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος20/2/22 11:15 π.μ.

    Σημαντικό είναι επίσης οτι ο αιγύπτιος στην εκπομπή του εκδοτη είπε και την Χαμας δάκτυλο των σιωνιστων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/2/22 10:54 μ.μ.

      των Τούρκων σίγουρα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/2/22 11:14 μ.μ.

      απαλός εθνικιστής σύμφωνα με τον αιγύπτιο ο εκδότης, δεν έχει και άδικο. αλλά εκεί που είχα απορία ήταν με την προσπάθεια του να αναλύσει την έννοια του ήρωα για τον Λυκούργο. συμφωνεί με κάποιους άλλους πάντως για τον καντάφι

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/2/22 3:03 μ.μ.

      φυσικά και συμφωνούν στην ίδια παρέα τα έπιναν εκδότης και γνωστά γκαρσόνια που το παίζουν σκληροί

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.