ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Νεοβυζαντινός αντιφασισμός & γεωπολιτικός αντιεθνικισμός. Η Ευρασιανική υπονόμευση του Εθνικοεπαναστατικού κινήματος μέσω της «Τετάρτης Πολιτικής Θεωρίας».


του Ιάσωνος Δράγου

«Δεν υπάρχουν αντίπαλοι στον σκοπό του Πούτιν και αν υπάρχουν, είναι ψυχικά άρρωστοι και πρέπει να αποβληθούν για κλινική εξέταση. Ο Πούτιν είναι παντού, ο Πούτιν είναι τα πάντα, ο Πούτιν είναι απόλυτος και ο Πούτιν είναι απαραίτητος»

Μέρος Ι: Η πολιτική & μεταφυσική Τουρκολατρεία του Ευρασιανισμού

«Θα ήθελα να τιμήσω τη μνήμη όλων των ηρώων που έχουν πέσει για την υπεράσπιση της κυριαρχίας της Τουρκίας, την αξιοπρέπεια του τουρκικού λαού, την ταυτότητα του, την ελευθερία και την ανεξαρτησία της στις 15 λοιπόν το 2016. Είμαι βέβαιος ότι χωρίς τέτοιες θυσίες δεν θα υπήρχε η Τουρκία σήμερα. Αυτό δεν ήταν απλά μια κλασική περίπτωση αλλαγής καθεστώτος, ήταν  υπαρξιακή πρόκληση για την Τουρκία. Από αυτό που γνωρίζω, οι Κούρδοι στην Τουρκία και πέρα από τα σύνορα ήταν έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα αν το πραξικόπημα ήταν επιτυχές. Η Τουρκία θα μπορούσε να μετατραπεί σε ένα νέο Ιράκ, Λιβύη ή Συρία, που υποφέρει από έναν αιματηρό εμφύλιο πόλεμο. Οι άνθρωποι που θυσιάστηκαν με τη ζωή τους δεν το έκαναν για χάρη του Ερντογάν, αλλά για τη δόξα του Τουρκικού λαού»

Ομιλία του Αλεξάνδρου Dugin στην Τουρκία, Ιούλιος 2018

«Η τουρκο-ρωσική φιλία είναι πάνω από την εθνικότητα και τη θρησκεία. Μοιραζόμαστε την ίδια μοίρα. Η Ρωσία δεν απευθύνεται μόνο στον Σλαβικό κόσμο αλλά και στον Τουρκικό κόσμο. Η Ευρασία δεν καλύπτει μόνο τους Σλαβικούς και Ορθόδοξους λαούς αλλά και τους Τούρκους», είπε. Δηλώνοντας ότι τόσο οι Τούρκοι όσο και οι Ρώσοι μπορούν να βρουν την ταυτότητα τους στον τόπο όπου ζουν, και όχι στη Δύση ή στην Ανατολή, είπε τονίζοντας ότι η Ευρασιατική ταυτότητα πρέπει να αναγνωριστεί και να υιοθετηθεί»

Δήλωση του Alexander Dugin στην εφημερίδα Daily Sabah

«Εάν η Τουρκία παραιτηθεί από τις διεκδικήσεις της στο ζήτημα της Κριμαίας, η Ρωσία θα αναγνωρίσει την Τουρκική Δημοκρατία της Βόρειας Κύπρου ως νόμιμο κράτος».

Δήλωση του Alexander Dugin στην εφημερίδα Turkiye

Στο μέρος αυτό, εξαιρετικά αφιερωμένο στους Έλληνες Ευρασιανιστές Κρεμλινολάγνους, απλά θα σχολιάσουμε μια πολύ σημαντική διάσταση του παλιού και νέου Ευρασιανισμού, που αφορά κάθε Έλληνα ριζοσπάστη εθνικιστή και εθνικοεπαναστάτη, την πολιτική και μεταφυσική λατρεία του για το Τουρκικό Έθνος. 

Περιμέναμε με υπομονή από όλους όσους κόπτονται για την σωτηρία της Πατρίδας μέσα από την γεωπολιτισμική ερμηνεία της ιστορίας και του ιμπεριαλισμού υπό το σχήμα Δύση - Ανατολή να έχουν αναλύσει με ανησυχία αυτή την απειλητική και επικίνδυνη για την Ελλάδα φιλοτουρκική ιδεολογία. Δυστυχώς ο ενθουσιασμός τους να ξεπλύνουν την συμμετοχή της Ρωσικής ελίτ στο ένα από τα δυο μπλοκ του νέου Παγκοσμιοποιημένου Καπιταλισμού (αυτό υπό την ηγεμονία του Κινεζικού καπιταλισμού που συγκρούεται με το Αγγλοσαξονικό μπλοκ που ηγεμονεύει από το 1945 η Ουάσινγκτον) δεν τους έδωσε χρόνο για μια τέτοια ανάλυση. Άλλωστε δεν είναι και το πρώτο πράγμα που έχουν ξεχάσει να αναλύσουν μέσα στην ιεροεξεταστική τους μανία να χαρακτηρίσουν κάθε ριζοσπάστη που δεν συμμερίζεται τον Ευρασιανισμό ως ... νατοϊκό και φιλοαμερικανό! 

Για αυτούς με ένα μαγικό τρόπο η Ρωσική άρχουσα τάξη τείνει να παρουσιαστεί όχι ως μέρος του παγκόσμιου καπιταλιστικού συστήματος και μάλιστα μια εκ των υπερδυνάμεων του αλλά ως σχεδόν καταπιεσμένο έθνος που τυπικά υιοθετεί στην οικονομία του τις καπιταλιστικές αρχές εκμετάλλευσης του λαού της. Αυτό που μετράει για τους φανατικούς φίλους της Ντουγκινικής ιδέας είναι η πολιτισμική υπερδομή αυτής της άρχουσας  τάξης που εκφράζει το Κρεμλίνο. Δηλαδή το ότι είναι Ορθόδοξοι, ότι δεν μιλάνε κάποια Δυτική γλώσσα και φυσικά ότι είναι κληρονόμοι της ΕΣΣΔ. Έτσι δεδομένης της γεωγραφικής θέσης της Ρωσίας στην μεγάλη Ευρασιατική μάζα και όχι στις θαλάσσιες μάζες του πλανήτη απαλλάσσεται από την αντικαπιταλιστική και αντιιμπεριαλιστική κριτική και βαφτίζεται οιονεί πρέσβειρα ενός ακαθόριστου οράματος μιας γεωπολιτικής ανατροπής.

Κάθε επαναστατική ανάλυση του παγκόσμιου ιμπεριαλισμού που βασίζεται στην εξέταση της παγκόσμιας ενοποίησης της αγοράς του χρήματος και των εμπορικών ροών μέσα από την γιγάντωση μεγάλων πολυεθνικών μονοπωλίων που βασίζονται στις πλάτες των υπερδυνάμεων έχει πάει περίπατο. Λένιν, Χόμπσον, Αρίγκι, Μάο, Μουσολίνι αλλά και σύγχρονοι αναλυτές των μεταμορφώσεων και των νέων πόλων για την παγκόσμια κυριαρχία επίσης έχουν επίσης πάει περίπατο.

Οι Ευρασανιαστές σε λίγο θα βγάλουν την θεωρία ότι η Κίνα μάλλον έχει σοσιαλισμό προφανώς επειδή συγκρούεται με τις ΗΠΑ και γιατί στηρίζει την Ρωσία. Όταν λοιπόν έχει χτυπηθεί φυσικά κάθε μορφή ανάλυσης που να προσπαθεί να βρει ανάμεσα στις συγκρούσεις που απειλούν ξανά την ανθρωπότητα, τα έθνη και τους λαούς με αφανισμό, μια ανεξάρτητη «Τρίτη Θέση» έξω από τα στρατόπεδα που στήνουν οι κυρίαρχοι, είναι ευνόητο να είναι πολυτέλεια να ζητάμε το λόγο γιατί κανένας δεν μιλάει στην Ελλάδα για τον βαθύ πνευματικό Παντουρκισμό του Ευρασιανικού ρεύματος. Το πρόβλημα τους δεν αφορά την Πατρίδα αλλά το αν είναι η «Τετάρτη Πολιτική Θεωρία» του Ντούγκιν είναι πιο μοντέρνα από την ξεπερασμένη (;) «Τρίτη Θέση».

Ας θυμίσουμε αρχικά με τα παραπάνω ελάχιστα αποσπάσματα λόγων του Ντούγκιν την βαθιά στρατηγική πολιτική σύγκλιση που επιδιώκει με το Τουρκικό κατεστημένο χρόνια τώρα. Ήταν άλλωστε πρωτεργάτης του περιβόητου σχεδίου των Κεμαλιστών στρατηγών που φυλάκισε ο Ερντογάν, του σχεδίου Εργκένεκον. Δεν τον εμπόδισε αυτό μετά φυσικά να στηρίξει τον Ερντογάν ως τον μεγάλο σχεδόν Αντιαμερικανό στα όρια όπως διαβάζεται πιο πάνω να συγκρίνει με συγκίνηση την Τουρκία με την Λιβύη και την Συρία. Κατανοητά αυτά όταν θες να κανείς μεγάλη γεωπολιτική χωρίς αρχές και με μόνο σκοπό την ενίσχυση της ιμπεριαλιστικής ισχύος της χώρας που ανήκεις. Κατανοητό επίσης γιατί και σε επίπεδο ιδεολογικό έχουν δώσει μια κεντρική θέση στην Τουρκική φυλή ως βασικής συνιστώσας της Ρωσικής ταυτότητας. Αλήθεια λένε οι Ευρασιανιστές η Ρωσία δεν είναι μόνο Ευρωπαϊκή αλλά και Τουρκική - Μογγολική. 

Δεν μπορούν να στήσουν την ίδια ανάλυση περί Ιρανικής προέλευσης του έθνους τους, για αυτό άλλωστε όλα τα θεωρητικά τους κείμενα από το μεσοπόλεμο μέχρι σήμερα προσπαθούν να παραλλάξουν ακόμα και την ιστορία της Ινδοευρωπαϊκής ταυτότητας εξαφανίζοντας την Ινδοιρανική απαρχή της και την Νορδική Ευρωπαϊκή διάσταση της φέροντας στο επίκεντρο των πάντων την μεγάλη Τουρανική Κεντροασιατική τους πατρίδα. Με τέτοιες θεωρίες δεν είναι το ίδιο εύκολο για τον Ντούγκιν να πείσει την Τεχεράνη πως πιστεύει σε μια δήθεν ισότιμη Ευρασιατική ομοσπονδία που Ρωσία Τουρκία Κίνα και Ιράν θα συνυπάρχουν με αμοιβαίο σεβασμό.

Ενδεικτικά δείτε κάποια αποσπάσματα από ένα κείμενο του Ιταλού Ευρασιανιστή Κλαούντιο Μούττι που παρουσιάζει γλαφυρά σε αρκετά σημεία την Παντουρκική σημασία της φιλοσοφίας τους:

«Σύμφωνα με τον Λεόντιεφ, ο Πανσλαβισμός δεν είναι παρά ένα όχημα της αντιπαραδοσιακής και ανατρεπτικής νοοτροπίας, ιδίως όταν απευθύνεται στην αλληλεγγύη των χριστιανών ενάντια στον λεγόμενο "τουρκικό ζυγό". Στην πραγματικότητα, ο Λεόντιεφ ήταν πεπεισμένος υποστηρικτής της συμμαχίας μεταξύ της τσαρικής Ρωσίας και της οθωμανικής Τουρκίας - απέναντι στην αποσυνθετική δράση του αντιπαραδοσιακού πνεύματος επισήμανε το διπλό αμυντικό φράγμα που αντιπροσώπευαν η Ορθοδοξία και το Ισλάμ»

«Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο ο Νικολάι Μπερντιάεφ ήταν σε θέση να πει ότι "ο Λεόντιεφ δεν ήταν σλαβόφιλος, αλλά τουρκόφιλος", προσθέτοντας, με κακώς κρυμμένη αγανάκτηση, ότι γι' αυτόν "ο ζυγός των Τούρκων εμπόδιζε τους βαλκανικούς λαούς να βυθιστούν οριστικά στην άβυσσο της ευρωπαϊκής δημοκρατικής προόδου". Ο Λεόντιεφ θεωρούσε αυτόν τον ζυγό υγιή, διότι ευνοούσε τη διατήρηση της αρχαίας Ορθοδοξίας στην Ανατολή».

«Ο Berdjaev συνεχίζει με την ίδια αγανάκτηση: "Δεν ήθελε την απελευθέρωση των χριστιανών, αλλά την υποδούλωση τους, την καταπίεση τους". Και πάλι: "Είδε στην ιδέα της εκδίωξης των Τούρκων μια ιδέα που δεν ήταν ούτε ρωσική ούτε σλαβική, αλλά μια δημοκρατική και φιλελεύθερη ιδέα. Πράγματι, είναι ο ίδιος ο Λεόντιεφ που δηλώνει ότι συνειδητοποίησε, κατά την διάρκεια της παραμονής του στην Τουρκία ως διπλωμάτης του Τσάρου, ότι "αν πολλά Σλαβικά και Ορθόδοξα στοιχεία είναι ακόμη ζωντανά στην Ανατολή, το οφείλουμε στους Τούρκους».

«Το κράτος της Μόσχας γεννήθηκε χάρη στον Ταταρικό ζυγό", είπε ο πρίγκιπας Τρουμπετσκόι, σύμφωνα με τον οποίο η Ρωσία, συγχωνευόμενη με τη Χρυσή Ορδή των Τζενγκιστανιδών, είχε γίνει μια Ευρασιατική αυτοκρατορία, που εκτεινόταν μεταξύ των τεσσάρων παράλληλων λωρίδων από τον Δούναβη έως τον Ειρηνικό: τα βουνά, την στέπα, το δάσος και την τούνδρα. Όσον αφορά την εθνογένεση του ρωσικού λαού, εντοπίστηκε στη σλαβοτουρκική-μογγολική συμβίωση»

Αυτά λέει ο μέγας προπάτορας του Ντούγκιν, Λεόντιεφ και τα παραθέτει ο Μούττι στο κείμενο του για την Τρίτη Ρώμη και την Ευρασία και συνεχίζει να παραθέτει πολλά ακόμα αποσπάσματα για την πνευματική σημασία της τουρκομογγολικής διάστασης της Ρωσίας και της Ευρασίας, τον Τζένγκις Χαν, τους Οθωμανούς αυτοκράτορες και την Τουρανική ηρωική παράδοση. Είναι φυσικό συνεπώς οι Γκρίζοι Λύκοι στην Τουρκία, ο νέος οθωμανισμός του Ερντογάν και των κρυφό κεμαλικών που τον αποδέχτηκαν, να τρέφει σεβασμό στην προσπάθεια του Ντούγκιν να ενισχύσει το ρόλο της Τουρκίας ως κοιτίδας του νέου Τουρανισμού που μπορεί όχι μόνο γεωπολιτικά να την στηρίζει στα θέματα της παρουσίας της  στην Μέση Ανατολή και στην Ανατολική Μεσόγειο αλλά κυρίως να της προσφέρει ένα μεγάλο συνομιλητή με την Σουνιτική Ισλαμική πλειοψηφία κάτι που φυσικά δεν δύναται να κάνει το Ιράν γεωπολιτισμικά.

Δυστυχώς οι δικοί μας Σχολάριοι και Τραπεζούντιοι αυτά τα έχουν κάνει γαργάρα θαυμάζοντας ιδέες που ουσιαστικά γεννήθηκαν από τους προδότες του Ελληνισμού και της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας που προσκύνησαν τον Μωάμεθ με συμβουλές συνένωσης των δυο θρησκειών και εξασφάλιση προνομίων για την Εκκλησιαστική εξουσία πάνω στο αίμα και τα δάκρυα της σκλαβωμένης φυλής μας. 

Σήμερα όλοι αυτοί αφού λοιπόν ξεκαθάρισαν γρήγορα με ιμπεριαλισμό, λιμπεραλισμό, Τρίτη θέση, γεωπολιτική και πολεμική ανάλυση, λογικά αρνούνται το δεδομένο ότι μπορεί ένας λαός να αντιστέκεται μιας εισβολής γιατί έχει βρεθεί στην πλευρά του μονοπολικού (κατά τον Ντούγκιν δηλαδή η Κίνα δεν είναι πόλος του παγκόσμιου καπιταλισμού αλλά ως σύμμαχος της Ρωσίας αναζητεί ακόμα που να την κατατάξει) στρατοπέδου άρα είναι γεωπολιτικός προδότης της Ευρασίας. 

Είναι όπως διαβάζεται παραπάνω η συνέχεια των απόψεων που είχαν οι Ρώσοι πρώτο-Ευρασιανιστές ότι η Οθωμανική αυτοκρατορία ήταν ανάχωμα της παρηκμασμένης Δύσης. Άρα η Εθνική επανάσταση του 21 επειδή στηρίχτηκε από τους Δυτικούς και τους Ρώσους γεωπολιτικά ήταν μια προδοσία της Ανατολής και μάλλον οι Έλληνες επαναστάτες έπρεπε να μην την κάνουν και να κατανοήσουν την βαθιά πολιτισμική Οθωμανική ριζοσπαστικότητα έναντι του Δυτικού ορθολογιστικού κόσμου και να παραμείνουν μια επαρχία με Φαναριωτικά προνόμια εις τον αιώνα των αιώνων. Αυτά τα κορυφαία σε έμπνευση γεωπολιτικής και ιστορικής ανάλυσης θεωρήματα βρίσκονται μέσα στα σπλάχνα της φοβερής Ευρασιανικής σχολής.

Μέρος ΙΙ: αντιφασισμός και αντιεθνικισμός αλά Ρωσικά

Το να κάνουμε μια γενική ανάλυση του πνευματικού έργου του Ντούγκιν δεν είναι ο σκοπός του άρθρου αυτού, άλλωστε όντως η τεράστια βιβλιογραφία του δεν χαίρει μετάφρασης στην ελληνική όμως έχουμε την τιμή μέσω άλλων γλωσσών να έχουμε διαβάσει τα βασικότερα έργα του για την Πολυπολική θεωρία, την Τέταρτη πολιτική θεωρία, τον Πλατωνισμό και τον Χάιντεγκερ καθώς φυσικά και τα γεωπολιτικά του κείμενα. Είναι σαφές πως ο Ντούγκιν που υπήρξε δίπλα στον Λιμόνοφ έπαψε να υπάρχει από τότε που έγινε Ευρασιανιστής μετατσαρικός διανοούμενος της Αυτοκρατορικής συντηρητικής παράδοσης της Ρωσικής φιλοσοφίας. Όμως είμαστε υποχρεωμένοι να σταθούμε στην εξαιρετική πνευματική τακτική που εκπόνησε με σκοπό να δώσει ένα μεταμοντέρνο αέρα στον αντί-μοντερνισμό του υιοθετώντας εξολοκλήρου την βασικότερη Δυτική ερμηνεία και αφήγημα για τις ιδεολογίες του 20ου αιώνα. 

Δηλαδή ότι όλες ήταν το ίδιο επικίνδυνες για την Παράδοση επειδή είχαν νεωτερικές ρίζες και δεν ασπάζονταν μια ολοκληρωτική Πνευματικότητα που ο Ντούγκιν την βρήκε στον Πούτιν (;). Έτσι Κομμουνισμός, Φιλελευθερισμός και Φασισμός παρά την μεταξύ τους σύγκρουση παραμένουν στο ίδιο πλαίσιο της Δυτικής πολιτισμικής μήτρας. Συνεπώς η ιδρυτική πράξη της Τετάρτης θεωρίας του είναι να εξαφανίσει τον Φασισμό μέσα από μια αντί-ιστορική και αντί-πολιτική ταύτιση του με τις ιδεολογίες που συμμάχησαν να τον εξαφανίσουν και τελικά αποτέλεσαν τους νικητές του κόσμου μετά το 1945. 

Άρα με την λαθροχειρία του να κλέβει την «Τριτοθεσίτικη» φυσιογνωμία του Φασισμού και του Εθνικού Σοσιαλισμού ενάντια σε Δεξιά και Αριστερά, επιχειρεί ένα άλμα για μια Τετάρτη θεωρία που βασίζεται στο ριζοσπαστικό υποκείμενο του Λαού ως Χαιντεγκεριανού Είναι. Έτσι παίρνει κατευθείαν αντιφασιστικό παράσημο από την παλαιό Σοβιετική κλίκα που τώρα κάνει τον σταυρό της, υιοθετεί μια μοντέρνα μεταπολιτική αποδόμηση και φυσικά μεταφέρει όλη την αντικαπιταλιστική, αντιφιλελεύθερη και αντί-υλιστική κληρονομιά του Ευρωπαϊκού Εθνικισμού, αποδεκτή από όλες τις επιστημονικές σχολές ιστορικών, στο Ρώσο-Βυζαντινό μονοπώλιο πνευματικότητας που το έχει ενισχύσει με δυο ακόμα λαθροχειρίες: πρώτον στο έργο του Καρλ Σμιτ και δεύτερον στο έργο του Ζαν Θιριάρ που κυριολεκτικά τον έγδυσε από κάθε Πανευρωπαϊσμό.

Σε αυτές τις βάσεις κινείται όλο του το έργο και όλες του οι θέσεις. Αναλύει τον Χάιντεγκερ από ορθόδοξη χριστιανική σκοπιά, αναλύει τον Πλάτωνα αντί-παγανιστικά και αντί-ευρωπαϊκά και φυσικά αξιοποιώντας την πολιτική ανυπαρξία ισχυρών ευρωπαϊκών κινημάτων μεταφέρει παντού θέσεις που ενισχύουν την ιδέα του τέλους του έθνους υπέρ της αυτοκρατορίας της ανατολικής σφαίρας της γης. Η θεωρία του είναι εξ ορισμού μια αντιφασιστική αποδόμηση των μεγάλων ιδεών της σύνθεσης  έθνους και σοσιαλισμού στον 20ο αιώνα. Να γιατί για τους οπαδούς του, κάθε ιδέα περί επικαιρότητας εθνικής ανεξαρτησίας και κυριαρχίας είναι αντιδραστική και εκτός εποχής, εκτός φυσικά αν εντάσσεται στον γεωπολιτικό πόλο του συστήματος που ανήκουν αυτοί.

Με μίσος για κάθε έννοια της «Τρίτης Θέσης», διασπείρει παντού την ιδέα ότι αυτά ήταν επίκαιρα μόνο όταν υπήρχε ο ψυχρός πόλεμος γιατί σήμερα μόνο οι ΗΠΑ έχουν Ιμπεριαλισμό άρα όλοι ή θα είστε Ρωσόφιλοι και Κινεζόφιλοι ή είστε αλλιώς με τον καπιταλισμό! Πρόκειται για έναν Ρώσο Χάντινγκτον, που ουσιαστικά δέχεται από την δική του σκοπιά τις ιδέες για το τέλος της Ιστορίας του Φουκουγιάμα, μεταφράζοντας τες σε τέλος του έθνους, της Κοινωνικής Επανάστασης και της ελευθερίας για αυτοδιάθεση με εξαίρεση την γεωπολιτική ένταξη στη σφαίρα επιρροής της χώρας του που τότε ακόμα και η Τουρκία γίνεται Λιβύη, Συρία και μάλλον ο Ερντογάν Καντάφι και Άσαντ.

Στην Ελλάδα δεν είναι περίεργο ότι εξαιτίας της αμερικανοθρεμμένης άκρας δεξιάς, της ρωσόφιλης άκρας αριστεράς, του αμερικανοσιωνιστικού συστήματος εξουσίας και της ρωσόφιλης υπόγειας εκκλησιαστικής τάσης, το να έχεις θέσεις που να στηρίζονται σε μια πλήρη αντισυστημική θεωρία με γνώμονα τον Ελληνισμό είναι έγκλημα και αίρεση φοβερή και τρομερή. Είναι μαθημένοι ακόμα και οι «ριζοσπάστες» να είναι φορείς ξενόδουλων οραμάτων σωτηρίας, συνήθεια πνευματικού μεταπρατισμού που μας άφησε ο Οθωμανισμός αλλά και η κουλτούρα των Αγγλικών, Γαλλικών και Ρωσικών κομμάτων της ανεξαρτησίας. 

Είναι η κουλτούρα του εθνικού σπαραγμού ανάμεσα σε όσους φύλαγαν την εικόνα του Πατερούλη στο αμπρί του Βαφειάδη και περίμεναν να νικήσουν τους απέναντι που ούρλιαζαν για το έθνος με τα πολεμοφόδια των Αμερικανών και των Άγγλων ιμπεριαλιστών. Αυτή η βαθιά αντεθνική κουλτούρα της εξάρτησης που σε όλα τα ζητήματα αναζητά μια έτοιμη πνευματική τοποθέτηση από ένα ισχυρό κράτος είναι μια από τις βασικότερες αιτίες γιατί δεν διαμορφώνεται στην Ελλάδα πραγματικά σύγχρονη εθνική και λαϊκή διανόηση με ριζοσπαστικό προσανατολισμό. Σταματάμε εδώ και θα επανέλθουμε για τα παραπάνω θέματα σύντομα.

113 σχόλια:

  1. Ανώνυμος20/3/22 4:42 μ.μ.

    Ναι σωστά όλα αυτά και έχετε δίκιο αλλά ο Ντουγκιν έχει κάνει και μια ενδιαφέρουσα κριτική στη Δυτική φιλελεύθερη δημοκρατία, τη νεωτερικότητα και τη παγκοσμιοποίηση γράφοντας βιβλία και δίνοντας διαλέξεις. Να του μετράμε και τα λίγα θετικά του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/3/22 7:28 μ.μ.

    Μπλέξατε Λένιν, Μουσολίνι, ΕΣΣΔ, Κίνα, Πούτιν, Καρλ Σμιτ και Πλάτωνα σε ένα κείμενο, και όλα αυτά για να δικαιολογήσετε τους Αζοφικούς που μάχονται για να παραμείνει η coca cola στην Ουκρανία.

    ---Ξύλο και ξεβράκωμα στον φιλελευθερισμό.----

    Όλα τα υπόλοιπα είναι βερμπαλισμοί και υπεκφυγές για δειλούς και πουλημένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/22 7:35 μ.μ.

      Τώρα που πλέον η Μαριούπολη είναι ερείπια με 120.000 Έλληνες στην περιοχή μάλλον έπρεπε να πουν στους Τσετσένους σφαγείς ... περάστε κύριοι σαν το σπίτι σας

      Για την ταμπακιέρα κουβέντα φυσικά υπεκφυγές φήμες από το pronews και την ελεύθερη ώρα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/3/22 7:55 μ.μ.

      Φέρε μας και στοιχεία για το ότι οι Ουκρανοί αγωνίζονται για να παραμείνει η Κόκα Κόλα και όχι για να προστατεύσουν την πατρίδα τους από τα σινοτουρκικα στίφη του αντιναζι KGBιτη Πούτιν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/3/22 9:39 μ.μ.

      Ας δεχόντουσαν τότε την καταπληκτική συμφωνία της Ρωσίας πους τους εξασφάλιζε τα πάντα κι ας μην κάνανε τα στραβά μάτια στην εβραϊκή κυβέρνηση τους κι τα σιωνιστικά τους σχέδια,το ότι πολεμάνε δεν λέει κάτι όταν τα όπλα είναι στραμμένα προς λάθος κατεύθυνση, ήθελε στα και παθεστα...

      πολλά τα δολάρια, δύση γκέι κι ανεργία για αυτό πολεμάει η Ουκρανία!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/3/22 10:55 μ.μ.

      Πηγαίνετε στο site των National Corps, στον τομέα που αναλύουν την εξωτερική πολιτική. Δεν είναι κάτι δύσκολο στη εποχή της εύκολης πληροφορίας και της μετάφρασης. Εκεί πέρα θα δείτε αν είναι νατοϊκοφιλοι, ευρωλιγουρηδες όπως λέτε. Όπως επίσης θα μάθετε και τι είναι το Intermarium που ενσαρκώνει απόλυτα την ιδεολογία της Ευρωπαϊκής Τρίτης Θέσης.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/3/22 11:36 π.μ.

      Εσυ αδερφέ που δίνεις πολλές κλωτσιές στον φιλελευθερισμό κράτησε κ καμία να δώσεις στους Ρώσους τότε που κλαίγανε στις ουρές για το τελευταίου μπέργκερ στα Mc Donald’s ή αυτό δεν πιάνει εκεί και τα μαγαζιά εκεί πουλάνε σοσιαλιστικό μενού με σως στις πατάτες ;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/3/22 10:49 π.μ.

      9:39 Και ο Λεωνίδας ας δεχόταν την παράδοση και να γινόταν πολέμαρχος σε όλη την ελλάδα όπως του είχε υποσχεθεί ο ξέρξης αν παραδίδονταν ... τα σκέφτεσαι αυτά που λες ;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/3/22 11:43 μ.μ.

      μιλάμε για ομοαιμους λαούς,οχι αλοφυλους, έλεος...

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος24/3/22 11:02 π.μ.

      11:43 αρα στην πολιορκεια του μακρυγιαννη απο τους κομμουνιστες , οι χωροφυλακες επρεπε να παραδοθουν ;

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος20/3/22 7:30 μ.μ.

    Δόξα Και τιμή στον φίλο και πιστό σύμμαχο της αντισιωνιστικής Ρωσίας Ασσαντ που συνδράμει στον αντινατοικο αγώνα των σλάβων αδερφών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος20/3/22 7:31 μ.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=BunrE9l26EI&ab_channel=NowhereLivestreams

    ΜΚ επίκαιρο! Για να δούμε τι θα πει ο φιλομοσχοβίτικος Ιερός Λόχος

    Ελεύθερη Μαριούπολη - Νίκη στα όπλα των Ουκρανών Συντρόφων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/22 7:47 μ.μ.

      Ορθώς ο Ιερός Λόχος είναι με τους Ρώσους αδερφούς μας. Οπώς είναι και το σύνολο των τριτοθεσιτων , στρασσερικών στην Ελλάδα, βλέπε μαυρες λεγεώνες, εθνικιστικό αντικαπιταλιστικο μέτωπο, ρήγας ακραίος , ΦΛΕΦΑΛΟ, κίνημα, κινημα21/ζωης Μπέχλης, ακόμα και οι Εθνικιστές της Ελασυν...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/3/22 7:54 μ.μ.

      Για την ωρα οι κοκκινοπροβιτες του Αζόφ χάνουν το 50% των εδαφών τους...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/3/22 9:32 μ.μ.

      Αν είναι υπέρ των Ρώσων τότε δεν είναι τροτοθεσίτες. Οι τριτοθεσίτες πάντα ήταν αντιαμερικάνοι και αντιρώσοι, αλλιώς θα ήταν δευτεροθεσίτες.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/3/22 9:41 μ.μ.

      Μας έχεις ζαλίσει εσύ με τη νίκη των όπλων made in USA των Ουκρανών

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος20/3/22 10:15 μ.μ.

      Καλά κάνετε και είστε με τους Ρώσους αδελφούς, αλλα λίγο τα προσχήματα. Στην 1η συγκέντρωση υπέρ Ουκρανίας που έγινε στη Θεσσαλονίκη,ο ΙΛ2012 έκανε την ίδια μέρα συγκέντρωση "κατά της ανάμειξης τον πόλεμο" με ελληνορωσικές σημαίες. Οι κακές γλώσσες θα πούνε ότι το 2012 είναι προς τιμήν του Σαββίδη που τότε ήρθε Θεσσαλονίκη. Εσείς που είστε τόσο μουσουλμανοφάγοι, γιατί στηριζετε ακόμα και Τσετσένους που σφάζουν Χριστιανούς; Οι κακές οι γλώσσες θα πουν ότι έχει να κάνει με το ότι ο πρωθυπουργός της Θεσσαλονίκης Ιβάν Σαββίδης έχει αλυσίδα σουπερμάρκετ στην Τσετσενία και το 2016 είχε πλέξει το εγκώμιο του Καντίροφ όταν συναντήθηκε μαζί του. Καλύτερα να μην ακόυμε τις κακές γλώσσες. Είστε αγνοί και φαίνεται.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος20/3/22 11:24 μ.μ.

      η Τρίτη Θέση ίσχυε το 50', σήμερον ημέρα φαντάσματα του παρελθόντος τα πράγματα έχουν αλλάξει...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος21/3/22 10:58 π.μ.

      7:27 μάλλον τρολάρεις και πάλι. άλλαξε ύφος γραφής. έχει κάποια σχέση με στρασσερισμό ο Μπέχλης; ήμαρτον

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος21/3/22 2:52 μ.μ.

      Λες ότι η τρίτη θέση δεν έχει σχέση με τη σοβαρότητα που επιτάσσει στον καθένα μας να δει ότι η Ρωσία έχει ιστορικό δίκιο. Η τρίτη θέση αναγνωρίζει τότε ότι υπάρχει ένα ψεύτικο έθνος, κάτι σαν τους Αυστριακούς ας πούμε.

      Κατά την ίδια λογική η τρίτη θέση πρέπει να παραγνωρίζει ότι ο Λιμονοφ και οι Ρώσοι εθνικιστές εκραζαν τον Πούτιν γιατί καθυστέρησε να κάνει αυτό που κάνει σήμερα.

      Πολύ μπέρδεμα η δογματική προσήλωση στην τρίτη θέση ρε φίλε.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος20/3/22 8:10 μ.μ.

    Ο Κλαούντιο Μουττι είναι υποστηρικτής του ευρασιανισμου αυτού του τύπου και του παντουρκισμου; Γιατί θυμάμαι είχαν ανέβει και στον Μαύρο Κρίνο παλιότερα άρθρα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος20/3/22 8:37 μ.μ.

    "Δυστυχώς οι δικοί μας Σχολάριοι και Τραπεζούντιοι αυτά τα έχουν κάνει γαργάρα θαυμάζοντας ιδέες που ουσιαστικά γεννήθηκαν από τους προδότες του Ελληνισμού και της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας που προσκύνησαν τον Μωάμεθ με συμβουλές συνένωσης των δυο θρησκειών και εξασφάλιση προνομίων για την Εκκλησιαστική εξουσία πάνω στο αίμα και τα δάκρυα της σκλαβωμένης φυλής μας."

    Εξαιρετική επισήμανση όπως και όλο το άρθρο. Όμως, κάποιοι στο "χώρο", ονόματα δε λέμε, ξέθαψαν, εκδίδουν και πλασάρουν Τραπεζούντιο, οι ίδιοι που έχουν αναλάβει εργολαβία την υπεράσπιση της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία και την προπαγάνδιση του ευρασιανισμού. Να ξυπνάμε λίγο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/22 11:16 π.μ.

      Ποιά φυλή σας ρε; Που ζείτε; Φτιάξτε μια κοινότητα όσοι αμιγώς ομόφυλοι αν μπορείτε να συννενοηθείτε. Στην τέταρτη θέση μπορείτε, στην δύση όχι.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος20/3/22 9:07 μ.μ.

    https://www.ertnews.gr/roi-idiseon/i-drasi-toy-tagmatos-azof-stin-oykrania-audio-documentary/

    είναι τέτοια η πουτινολαγνεία που η παραπάνω κρατική εκπομπή που ήταν ΕΝΑΝΤΙΑ στην Αζόφ αλλά είχε και ψήγματα αλήθειας ΣΤΟΧΟΠΟΙΗΘΗΚΕ από τους φίλους του Κρεμλίνου.

    Ναι θα σας ρωτήσουν ραγιάδες οι Ουκρανοί αν θα πολεμήσουν στην πατρίδα τους απέναντι στα πολυφυλετικά στρατεύματα του εισβολέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/22 9:45 μ.μ.

      Η κυβέρνηση εν Ελλάδι κι όλες οι κυβερνήσεις που κυβερνούν με την δική μας ανοχή, κάνουν χαλιά εξωτερική πολιτική όντας άκρως δυτικό φίλοι, στρατιώτικες συμμαχίες με Αμερική κι Ισραήλ,τι περιμένετε να σας παρακαλάει η Ρωσία και ο καθε ντουγκιν;

      Για οσα συμβαίνει στην Ουκρανία φτενε μόνο ο ουκρανικός λαός, τέρμα εβραϊκή κυβέρνηση συντήρη οχτώ χρόνια τώρα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/3/22 11:21 π.μ.

      Ενώ οι Ουκρανοί δεν είναι πολυφυλετικοί, ούτε μίξη, λες και μιλάμε για την Ισλανδία ή κάποια φυλή του Αμαζονίου. Συντονιστείτε με την πραγματικότητα πριν να είναι αργά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/3/22 11:33 π.μ.

      Αύριο αν σου βομβαρδίζουν οι Τούρκοι τα παιδιά σου θα τους λες καλά να πάθετε γιατί είχαμε στην Ελλάδα φίλο Σιωνιστικές κυβερνήσεις; Έχετε πάθει αμόκ ρε κ λέτε ότι θέλετε ή σας στέλνουν εμβάσματα σε λογαριασμούς Ρωσικές τράπεζες ;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/3/22 11:56 π.μ.

      Είχαν (και έχουν) επιλογή να διαλέξουν στρατόπεδο και διάλεξαν, κοίτα την μεγάλη εικόνα και ασε τους συναισθηματισμους περί σπιτιών και παιδιών.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/3/22 2:19 μ.μ.

      Όχι δεν είναι πολυφυλετικοί. Κατά βάση είναι συμπαγής φυλετική κοινότητα με απευθείας καταγωγή από τους Αριο-Νορδικους Ρως του Κιέβου ενω οι Μοσχοβίτες χιλιομπασταρδεμενοι Μογγολοτουρκοι.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος21/3/22 4:23 μ.μ.

      11:33 είναι το ίδιο ρε ουφο;

      βρες κι εσύ τα κακαλα να ελευθερώσεις βόρειο ήπειρο, Κύπρο, Κωνσταντινούπολη, αλλά ξέχασα θα πας εθελοντής στο ουτσεκα ή στους γκρίζους λύκους...

      την κατά πιέσει που έχουν υποστεί οι ρωσοφωνες περιοχές στην Ουκρανία από τους νεοναζί ούτε καν ΕΣ,του Αζοβ και πολύ το άργησε...

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος21/3/22 5:20 μ.μ.

      Στους γκρίζους λύκους πηγαίνουν εθελοντές οι ευρασιανιστες του Ντουγκιν όχι οι τριτοθεσίτες.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος21/3/22 6:54 μ.μ.

      Η κοινωνία μας δεν είναι μόνο τρίτη θέση,μας τα πριξες να πούμε

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος22/3/22 10:52 π.μ.

      κωνσταντινουπολη λεει ο αλλος χαχα ... μηπως να παρουμε ολα τα εδαφη μεχρι τις ινδιες για να εκπληρωσουμε τις ονειρωξεις των μπατριωτων ; αλλα και ακομη και να την περναμε την κωνσταντινουπολη (τι ωρα;)τι θα εκανες ολο τον τουρκικο πλυθησμο ; θα τους γενοκτονουσες ; καθολου ασχημο αλλα δεν το νομιζω ...

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος23/3/22 11:44 π.μ.

      Δεν είμαστε Τούρκοι, ούτε το ΝΑΤΟ για να γενοκτονουμε,θα ζουνε δίκαια και με δικαίωμα ανθρώπινα κάτω από τη δική μας ηγεσία, οποίοι δεν θα το δέχονται θα απελασοντε σε χώρες φίλους προς αυτούς ή απλά θα απελασοντε, παρόλα αυτά οι συνθήκες θα είναι πράγματικα ανθρώπινες με ολα τα δικαιώματα, γιατί έτσι είναι τα πράγματα...

      εσυ είσαι Έλληνας;

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος24/3/22 11:04 π.μ.

      αν δεν τους γενοκτονησεις θα υπαρξει ο κινδυνος να υπαρξουν φυλετικες επιμειξιες μεταξυ ελληνων και τουρκων διοτι οι μιξεις γινονται εν καιρω ειρηνης και οχι πολεμου ...οπως για παραδειγμα στην τουρκοκρατια οι τουρκοι ηταν που μπασταρδευτηκαν και οχι οι ελληνες ετσι και αν γινει αυτο που λες με την πολη ,εμεις θα μπασταρδευτουμε ...το ξερουμε οτι δεν ειστε φυλετιστες αλλα ενταξει το τερματισατε...

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος25/3/22 10:42 π.μ.

      Όλοι οι Τούρκοι είναι Μογγόλοι; Χμμμ, Το ξεψείρισμα της τόσο φυλετικής καθαρότητας καταλήγει σε ΜΟΝΑΔΕΣ.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος25/3/22 5:48 μ.μ.

      Επειδή είμαστε φυλετιστες κι οχι σιωνιστές ρατσιστές, σεβόμαστε όλες τις φυλές του κόσμου καθώς και την τουρκική, εάν υπάρχη τέτοια διότι είναι 51 φυλές μαζί,εν πάσι περίπτωση με επιτήρηση κι νόμους μπορείς να κρατήσεις της κοινότητες σε έλεγχο,εαν και όταν ύπαρξη κράτος δίκαιου οι ίδιοι πολίτες αυτού θα τηρούν τις παραδόσεις και την καθαρότητα τους, αφού δεν θα υπάρχει συνθήκες για αποπροσανατολισμό της Εθνικής συνειδήσεως....

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος20/3/22 10:27 μ.μ.

    μιλιά οι εθνοκάγκουρες για τις δολοφονίες ομογενών από τα ρωσικά πυρά κατά αμάχων. 100 χρόνια οι ρώσοι ενάντια στον ελληνισμό όπως και οι ΗΠΑ σας γράφουν στα φρύδια οι της αζόφ δεξιοί και αριστεροί αντιφα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/22 11:29 μ.μ.

      12 μέχρι τώρα ομογενείς μας έπεσαν από πείρα των Αζοβ... κλείσε το στόμα σου και κοίτα τα χάλια που λαμβάνουν χώρα στα δικά μας εδάφη, αλήθεια οι φίλοι σου οι αζοβιτες τη γνώμη έχουν για Τουρκία και τον πιστό τους φίλο τα τουρκικά μη επανδρωμένα;;;;;;;;

      ξύπνα!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/3/22 11:22 π.μ.

      Σταμάτα να διαβάζεις pronews και φιλελεύθερη ώρα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/3/22 2:56 μ.μ.

      Σταμάτα να τρως στα εστιατόρια της πρεσβείας των ΗΠΑ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/3/22 4:24 μ.μ.

      επίσημα τηλεοπτικά κανάλια της Ουκρανίας που δίνουν συνεντεύξεις τα φιλαράκια σου της Αζοβ κι ασε τη καραμέλα....

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/3/22 10:57 π.μ.

      ποσο στοκοι ειστε ρε χαχα και επειδη δινουν συνεντευξεις τι σημαινει ; πρωτου τον πολεμο οταν εκαναν προπαγανδα ολα τα ΜΜΕ απο ολες τις χωρες σχεδον κατα του αζοφ ηταν καλα τοτε ; εννοω τοτε που λεγανε οτι ειναι ναζι κτλπ κτλπ , αλλα τωρα που αρχισε ο πολεμος επειδη θελουν να κοιταξουν τα συμφεροντα τους οι δυτικοι σταματησαν την προπαγανδα κατα του αζοφ προσωρινα ... απανταω οχι επειδη θελω να πεισω αυτους τους προβοκατορες εδω στα σχολια και οχι "συναγωνιστες" αλλα για να βλεπουν και οι αλλοι οτι ειναι τοσο μπετα που δεν μπορουν να σκεφτουν ενα σωστο επιχειρημα

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/3/22 7:14 μ.μ.

      Εδώ απολαμβάνουν προμοταρισμα γνωστοί Έλληνες εθνικοσοσιαλιστές που είναι προβεβλημένοι σαν "ήρωες του χώρου" από το Νίκο Χατζηνικολάου. Οι Αζοφ μας πείραξε;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος23/3/22 11:46 π.μ.

      Εφόσον οι συναγωνιστές σου, κατηγοριοποιούνται σε Ουκρανό φίλους, Ρώσο φίλους κι όχι ως συν Έλληνες, τότε έχεις σιωνιστικό πρόβλημα...

      Διαιρεί και βασίλευε μπετό ε μπετό

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος20/3/22 10:43 μ.μ.

    Όπως και στο μάτριξ των δυτικών ΜΜΕ έτσι κι εδώ, μπαίνουν στο μπλέντερ τα πάντα όλα, από Λένιν μέχρι Πλάτωνας –οι Φέμεν λείπουν για ευνόητους λόγους- για να υποστηριχθεί τι ακριβώς? Τα αργυρώνητα καθίκια του Αζόφ μαζί με τους φλούφληδες δυτικούς φίλους τους μισθοφόρους ή οι χρήσιμοι ηλίθιοι, χαχόλοι εθνικιστές Ουκρανοί, που τους έπιασε κώτσους ο Πάιατ και η συντροφιά του και κατέστρεψαν την χώρα τους?
    Μιας που είπαμε για τον πρέσβη, για χρόνια οι εθνικόφρονες φοβόντουσαν το γουρουνοτσάρουχο του πανσλαβισμού αλλά τελικά τη Μακεδονία ο γνωστός πρέσβης του Μειντάν την αγόρασε... όχι?
    Παρεμπιπτόντως και αφού του αρέσει η ιστορία, ο συντάκτης έχει ακούσει κάτι για την πρώτη άλωση της Πόλης από του Φράγκους? Τότε που το αίμα έφτανε ως τα μπούνια μέσα στις εκκλησίες της πόλης που ως γνήσιοι κατσαπλιάδες ψείριζαν τα πάντα οι Ευρωπαίοι του μεγάλου και ευγενικού δυτικού πολιτισμού?
    Ε/Σ και πράσινα άλογα, όταν έρθει η κρίσιμη ώρα, ο δρόμος είναι ένας... με λένε ρίζο και όπως θέλω τα γυρίζω...
    Μερικά παραδείγματα πάλι από την ιστορία των ανυπότακτων Ευρωπαίων οραματιστών που θα άλλαζαν την ήπειρο...
    Werner Von Braun, Walter Hallstein, Adolf Heusinger, Kurt Waldheim…
    Μακρής ο κατάλογος των προγόνων των σημερινών εξουσιαστών της Ευρώπης, κρίμα που δεν ζούνε να καμαρώσουν τα Λοατκι, αναρχικά, ναζιστικά, μισθοφορικά, και λοιπά και λοιπά, τέκνα τους που αγωνίζονται σαν μια γροθιά για αυτή την κακόμοιρη χώρα όσο οι γνωστοί-άγνωστοι ομόφυλοι του Ζελένσκι μαζεύουν όπως πάντα τα γρόσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/22 11:41 π.μ.

      Είσαι στην παραμόρφωση του νοήματος πρώτος βλέπω. Το κείμενο λέει με λόγια του Ντούγκιν ότι λατρεύουν τους Τούρκους και τους θεωρούν προγόνους τους κ εσυ Χατζηαβάτη μιλάς περί ανέμων κ υδάτων ; Θα πας σε εκδήλωση στην Λευκωσία στις επετείους των σφαγών του Ατιλλα να τους πεις τι λέει ο Ντούγκιν για τους Τούρκους ; Έχετε θολώσει από τις γαργάρες και δεν μπορείτε να διαβάζετε ούτε γράμμα θες να πεις κ για Πλάτωνα

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/3/22 12:32 μ.μ.

      Συντάκτη εσύ το πήγες μέσω Πλάτωνα και Ντούγκιν για να στηρίξεις τα τσουλάκια του νάτο και του Σόρος...
      Δεν χρειάζεται τόσος κόπος και δρόμος, και οι σιωνιστές κάποτε οι καλύτεροι συνεργάτες του Άιχμαν ήταν. Έχει παράδοση ο χώρος σ’ αυτά, φωνάξτε την οσφυοκαμψία σας δυνατά.
      Όσο για τον Αττίλα, αν θυμάμαι καλά πάλι κάτι περίεργοι «εθνικόφρονες» σε συνεργασία με την ομόαιμη δύση του άνοιξαν την πόρτα και τα πόδια, όχι οι ασιατικές ορδές της Μόσχας...
      Τέλος από Μαριούπολη πλευρά και τους Έλληνες εκεί ακούς τίποτα από αυτά που λένε για τ’ αδέρφια σου τους Αζόφιους? Χειρότεροι από τους διεθνιστές –εκεί που προστάζει ο αφέντης- αριστερούς έχετε καταντήσει

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος20/3/22 11:31 μ.μ.

    Γραφικοί Μοσχοβίτες που μας το παίζετε αντικαπιταλιστές όσο κατέχει την Ελλάδα το αμερικανικό κεφάλαιο άλλο τόσο την κατέχει και το ρωσικό. Σαββίδης, Ριμπολοβλεφ, Κόκκαλης, εταιρείες φυσικού αερίου, εκκλησιαστική περιουσία και μονές στο Άγιο Όρος. Θέλετε πραγματικά εθνικό αντικαπιταλισμο και εθνική ανεξαρτησία ή όντως είστε πρακτορακια του σινοτουρκικου ευρασιανικου καθαρματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/22 2:58 μ.μ.

      Ναι για αυτό έχουμε γεμίσει ρωσικές στρατιωτικές βάσεις στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια. Ενώ αμερικανική δεν υπάρχει καμία. Ούτε για δείγμα βρε παιδί μου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/3/22 5:24 μ.μ.

      Ε πες τότε ότι θέλεις Ρώσους στα Βαλκάνια να καταλάβουμε. Άλλο Τρίτη Θέση, άλλο Τετάρτη Θέση και Ευρασιανισμος. Άλλο Ανεξάρτητη Ευρώπη των Εθνών και άλλο αλλαγή δυνάστη και υποταγη στο πολυφυλετικο μπουρδέλο της Μόσχας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/3/22 9:19 μ.μ.

      αυτό κατάλαβες; τι νομίζεις ότι είμαι θαμώνας του εστιάτορα να τρώω παραισθησιογόνα μανιτάρια; καμία ρωσική βάση δε θέλω. μόνο που δεν υπάρχουν. ενω τα φιλαράκια σου οι αμερικανοί εχουν καταλαβει ΚΑΙ στρατιωτικά τη χώρα. αζοφίτη με ποδιά εστιατορίου

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος21/3/22 2:30 π.μ.

    Για τους τουρκοφιλους Ουκρανούς θα γράψετε κάτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος21/3/22 5:05 π.μ.

    Με την αμερικάνικη νεοαποικία που λέγεται μεταμαϊντανική Ουκρανία πολύ απλά δεν γίνεται να είμαστε.

    Αν έκαναν επίθεση οι Ρώσοι στους Φινλανδούς, με τους Φινλανδούς θα ήμουν, γιατί στο κάτω-κάτω θα διακυβευόταν η ουδετερότητα/ανεξαρτησία τους ως χώρας. Η Ουκρανία τη δική της ανεξαρτησία/ουδετερότητα την έχει πουλήσει προ καιρού στον Hunter Biden και στη Nuland. Όποιος, λοιπόν, είναι με Αζόφ, είτε θέλει να το παραδεχτεί είτε όχι είναι με αυτούς. Και ιδεολογικά βρίσκεται στο ίδιο μέτωπο με Φουκουγιάμα, με Μπερνάρ-Ανρί Λεβί, με Ζίζεκ.

    Έτσι για να μην υπάρχουν αυταπάτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος21/3/22 10:38 π.μ.

    Τα δόγματα πεθαίνουν. Η τέταρτη θέση ειναι το μέλλον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος21/3/22 10:56 π.μ.

    τελικά ο πολύς σπίνος του βελό είχε δίκιο σε κάτι. ξεπουλιούνται οι ακροδεξιοί για μια τυρόπιτα, ούτε καν για δέκα ρούβλια. κάποτε πόρνες των ΗΠΑ και του Λονδίνου σήμερα του Μόσχοβου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος21/3/22 2:59 μ.μ.

    Τελικά εσείς που είστε υπέρ της Ουκρανίας την ένωση της Γερμανίας με την Αυστρία που έκανε όπως έκανε ο Χίτλερ τη δικαιολογείτε ναι η ου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/3/22 11:00 π.μ.

      εσυ που εισαι υπερ της ρωσιας και υπερ της εισβολης της να φανταστω δικαιολογεις την εισβολη της τουρκιας στην κυπρο ναι η ου ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/3/22 7:11 μ.μ.

      Εγώ δικαιολογώ τις προσπάθειες της Ελλάδας να πετύχει την ένωση με την Κύπρο σερβιτόρε

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/3/22 11:49 π.μ.

      11:00 είναι το ίδιο ρε ουφο; Το εδάφη ανήκουν στη Ρωσία...

      κι ο Χίτλερ στην Αυστρία με άρματα μάχης πήγε, άσχετος εαν οι Αυστριακοί δέχτηκαν την ένωση...


      οι Τούρκοι δεν έχουν κανένα δικαίωμα στη Κύπρο,δεν τους ανήκει τίποτα, έτσι με τη δική σου λογική εαν επιχειρήσουμε να τους διώξουμε,θα είμαστε κι εμείς ως αλλος Πούτιν;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/3/22 11:07 π.μ.

      αρα πρεπει να παραδοθει ο ουκρανικος στρατος και να αφησει τους ρωσομογγολους να ανεβασουν σημαιες με το σφυροδρεπανο στις πολεις τους ;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος25/3/22 5:43 μ.μ.

      Είδες κάνα σφυροδρέπανο εσύ,αν και προτιμότερο από τις γκεικες σημαίες της Δύσης,φαν του Μουτσινά; καλό μεσημερακι αγορι;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος27/3/22 5:08 μ.μ.

      5;43 αφου προτιμας τα σφυροδρεπανα γιατι δεν κατεβαινεις με τα παιδια απο τον περισσο και γραφεις σε ΕΣ ιστολογια ;

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος21/3/22 3:53 μ.μ.

    10 χρόνια σας διαβάζω στη χάση και στη φέξη, κάποτε άκουγα και τις ραδιοφωνικές εκπομπές σας. Πολύ εσωστρέφεια και φαγωμάρα. Στο μεταξύ ο ΝΓΜ ήλθε και απήλθε, αφού «εζυγίσθει, εμετρήθει και εβρέθει ολίγος», για να θυμηθώ τα πολλά υποσχόμενα λόγια του.

    Θυμάστε τι μας κάνανε οι δάσκαλοι στο σχολείο; Μα χωρίζανε σε ομάδες με αυθαίρετο τρόπο και μας βάζανε να αγωνιζόμαστε η μια ομάδα ενάντια στην άλλη.

    Ενόσω, λοιπόν, εσείς αναλώνεστε σε περισπούδαστα λόγια περί 1ης, 2ης, 3ης, 4ης, ... 999ης θέσης, ο αθέατος 《μαριονετίστας》 έχει τεμαχίσει όλο το χάρτη του πλανήτη με αυθαίρετο τρόπο σε ομάδες και βάζει τους πάντες να τσακώνονται μεταξύ τους. Μήπως τα ίδια δεν κάνανε και στην Μέση Ανατολή;

    Αυτό που γίνεται στην Ουκρανία είναι σουρεάλ. Κατ'αρχήν, για ποια Ουκρανία μιλάμε; Μήπως για την ανατολική Πολωνία; Μήπως μιλάμε για τους ηττημένους του Β'ΠΠ, τους οποίους εξέθρεψε η CIA; Εκεί χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα. Η καλύτερη επιλογή ήταν να μην ασχοληθούμε καθόλου. Αλλα τώρα που μας έμπλεξαν οι ανθυπομαριονέτες είναι αργά.

    Και έπειτα γιατί κλαίγεστε στον καλογραμμένο επίλογο του κειμένου; Μήπως δεν ξέρετε ότι οι περισσότεροι κάτοικοι είναι Χ.Ο.;

    Ζούμε σε δυστοπία και έχουμε εισέλθει στη ζώνη τπυ λυκόφωτος, αλλά όπως λέει και το ανέκδοτο: «υπάρχουν δυο κατηγορίες ανθρώπων, εμείς ανήκουμε στην τέταρτη».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος21/3/22 4:15 μ.μ.

    για το άρθρο στα σημεία κλειδιά δεν απάντησε και κάποιος στα σοβαρά. συναισθηματικές προσεγγίσεις. ο ντούγκιν από υμνητής του Χίμλερ του Έβολα και των ες ες απεμπόλησε τον ε/μ και άλλαξε πλευρό εδώ και ΠΟΛΛΑ χρόνια. γιος στρατηγού του κόκκινου στρατού ήταν και πρώην σύμβουλος του κοντού. κανείς δεν αμφισβητεί ότι έχει γνώσεις αλλά και αυτός είναι με τον ρωσικό φιλελευθερισμό το λέει και σε συνέντευξη του. το πιο ξεκάθαρο. απέναντι σε μια σάπια δύση μια αυτοκρατορία μαφιόζων και ολιγαρχών που καταστρέφουν την μαριούπολη και την ελληνική κοινότητα για να δείξουν πυγμή στην δύση ενώ την μεγάλη ευθύνη την φέρουν οι ίδιοι. αν είναι χρήσιμοι ηλίθιοι της αζόφ θυμίζουν τους χρήσιμους ηλίθιους της εοκα β οι οποίοι όμως στα πεδία των μαχών περιόρισαν τους θύλακες. το να τους κρίνει ο ελληναράς εθνικισταράς είναι αστείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος21/3/22 4:54 μ.μ.

    Αν μου βομβάρδιζαν τα παιδιά μου θα πολεμούσα εναντίον τους. Όμως δεν θα ξεχνούσα τον κάθε Έλληνα ζελενσκι που θα είχε προετοιμάσει τη συγκρότηση για λογαριασμό των ΗΠΑ. Και οι επιστρατοι το 1916 είχαν ως αίτημα την μη είσοδο στον πόλεμο. Μήπως ο μαύρος κρίνος απαρνήθηκε και τους επιστρατους και πήγε με τους βενιζελικούς φιλελεύθερους ναζί;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Η συντακτική ομάδα ευχαριστεί θερμά για τα σχόλια. Σύντομα ο συντάκτης του άρθρου θα απαντήσει σε απορίες και διαφωνίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος21/3/22 5:15 μ.μ.

    Κύριοι ως Έλληνες εθνικιστές οφείλουμε να είμαστε με ότι συμφέρει στο έθνος. Αυτή τη στιγμή δε γίνεται να είμαστε με τη Ρωσία που είναι σύμμαχος με την Τουρκία και επιτίθεται σε ένα ανεξάρτητο ευρωπαϊκό κράτος που απλώς δεν τη θέλει. Πρέπει να είμαστε με το ΝΑΤΟ όχι επειδή μας αρέσει ο φιλελευθερισμός αλλά επειδή η Δύση θα νικήσει τη Ρωσία με τον αναθεωρητισμό της κι έτσι θα κοπεί η όρεξη στην φίλη του Πούτιν Τουρκία. Σε κάθε περίπτωση πάνω από όλα η χώρα πρέπει να δυναμώσει με κάθε τρόπο. Ο Ρώσος επιπλέον δεν είναι ιδεολόγος εθνικιστής αλλά όπως όλα δείχνουν ιδεολόγος μαφιόζος. Αν ήταν ας πούμε δεξιών ιδεών με την ευρεία έννοια του όρου δεν θα έλεγε ότι πάει να ελευθερώσει την Ουκρανία από τους ναζί αλλά από την τυραννία της πλουτοδημοκρατιας. Συνεπώς δεν υπάρχει κανένα θέμα ιδεολογικής ταύτισης με τον μαφιόζο τυχοδιώκτη. Τι συμφέρον του ελληνισμού αυτη την ώρα ταυτίζεται με το Δυτικό στρατόπεδο.

    ΠΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/22 5:31 μ.μ.

      Οτι πεις γκαρσονι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/3/22 7:29 μ.μ.

      Ούτε Μόσχα - Ούτε Ουάσιγκτον

      Εθνική ανεξαρτησία, Αυτόνομη εξωτερική πολιτική, Τρίτη Θέση

      Έξοδος από ΝΑΤΟ - ΕΕ άμεσα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/3/22 7:10 μ.μ.

      Φτιάξτε κανένα νηστίσιμο πιάτο στο μενού σας Παναγιώτη

      Διαγραφή
  21. Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

    Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος21/3/22 6:02 μ.μ.

    Ξέρει κανείς ποια είναι η καταγωγή του ιδρυτή της azof;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/3/22 8:13 μ.μ.

      azov ρε λέτε που λέτε τα ληγμένα της πρεσβείας να μάθετε αυτό

      Διαγραφή
    2. Ναι. Ο Ιγκόρ Κολομόισκι είναι Ισραηλινο-Ουκρανός, αν εννοείς ως ιδρυτή τον βασικό χρηματοδότη, χωρίς τα φράγκα του οποίου δε θα υπήρχε Αζόφ.

      τώρα αν εννοείς το στρατιωτικό διοικητή Μπιλέτσκι, αυτός είναι Ουκρανός, και προέρχεται από την παλαιότερη (2007) παραστρατιωτική οργάνωση Patriot Ukraini, που ανήκε σε ευρύτερο δίκτυο stay behind του ΝΑΤΟ μαζί με τον Δεξιό Τομέα του CIAτζή Dmytro Yarosh και Τσετσένους και Τάταρους τζιχαντιστές.
      https://www.voltairenet.org/article183864.html#nb1

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/3/22 11:51 π.μ.

      δεν υπάρχη Ισραήλινο Ουκρανός, υπάρχη ή Εβραίος ή Ουκρανός και πάμε λέγοντας...

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος21/3/22 8:55 μ.μ.

    Εκτός από τον νεοβυζαντινικό αντιφασισμό, όλο αυτό το συνάφι παραπέμπει και στον αντιάριο-αντιινδοευρωπαϊκό αυτοχθονισμό. Καθόλου τυχαίο, καθώς ο αυτοχθονισμός ήταν η επίσημη ιδεολογία του μπολσεβικισμού της Σοβιετικής Ένωσης και πέρασε στη ρωμέικη ακροδεξιά της φάπας, της ξάπλας και της μούτζας. Εκλεκτικές, γαρ, ασιατικές συγγένειες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος21/3/22 9:35 μ.μ.

    https://www.google.com/amp/s/www.newsbeast.gr/world/arthro/8431798/polemos-stin-oukrania-pos-leitourgei-to-iron-dome-to-yperoplo-tou-israil-pou-thelei-o-zelenski%3famp=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος21/3/22 11:29 μ.μ.

    ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΚΑΤΕΒΑΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΟΤΙ ΤΟ ΟΡΘΟ ΕΙΝΑΙ "ΟΥΤΕ ΟΥΣΑΙΝΓΚΤΩΝ -ΟΥΤΕ ΜΟΣΧΑ"........ΜΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΦΙΛΤΑΤΕ........ΚΑΜΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΕΝΑΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ ......

    ΟΜΩΣ ΟΠΩΣ ΟΡΘΟΤΑΤΑ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΝΤΕ ΜΠΕΝΟΥΑ..... "ΣΕ ΠΕΡΙΟΔΟΥΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΕΝΤΑΣΗΣ ΟΙ ΤΡΙΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΕΚ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΥΡΙΩΝ ΑΝΤΙΠΑΛΩΝ......ΣΤΗΝ ΑΠΕΥΚΤΑΙΑ ΑΥΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΕΠΙΛΟΓΗ....ΑΣ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ".....

    ΟΠΟΤΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΗΠΑ ΚΑΙ ΡΩΣΙΑ ΠΟΙΟ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΟ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟ?.....ΕΣΥ ΣΥΝΤΑΚΤΗ ΠΕΣ ΟΤΙ Η ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΗ ΑΠΟ ΤΙΣ ΗΠΑ.......ΕΓΩ ΛΕΩ ΟΤΙ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ,ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ MADE IN USA ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟ-ΠΑΡΑΚΜΙΑΚΟ "ΑΞΙΑΚΟ" ΠΛΑΙΣΙΟ.....

    ΟΙ ΑΣΤΙΚΟ-ΦΙΛΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΥΛΗΔΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΠΟΥ ΠΟΥΛΑΝΕ ΩΣ ΣΥΝΗΘΩΣ ΕΘΝΟΠΡΕΖΑ ΣΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΘΑ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΤΙ ΚΥΡΙΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΚΑΙ Ο ΕΡΝΤΟΓΑΝ.......ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΝΤΩΣ 400 ΧΡΟΝΙΑ ΣΚΛΑΒΙΑΣ ΔΕΝ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ.......ΣΗΜΕΡΑ ΣΕ ΚΑΘΕΣΤΩΣ MADE IN USA "ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ" ΟΔΕΥΟΥΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΑΦΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος22/3/22 5:20 π.μ.

    Απο ΑντιΝατοικος:
    1)Πολυ μπερδεμα με τις τριτο - τεταρτες θεσεις.... μηπως θα επρεπε να αφησουμε τους διαφορους "-ισμους", για να μπορεσουμε επιτελους να συνεννοηθουμε;;;
    2) Ο ιμπεριαλισμος ειναι ΕΝΑΣ! Ειναι ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ και ειναι "Αγγλωσιωνιστικος"! Εχει τα κεντρα του στην "δυση", εμφανιζεται σαν "δημοκρατης" και "ανθρωπιστης". Ολα τα πολυεθνικα μονοπωλια, εταιρειες, τραπεζες, ΜΜΕ, χρηματοπιστωτικα ιδρυματα, υπερεθνικοι οργανισμοι, δουλευουν για αυτον.
    3) Οι Ρωσοι δεν ειναι ιμπεριαλιστες, οπως οι "Δυτικοι", απλα αμυνονται εναντια στον εναν και μοναδικο Πλανητικο Ιμπεριαλισμο που προσπαθει να τους "καταπιει". Η Ρωσια ειναι μικροιμπεριαλιστικη χωρα, μή υποταγμενη στο δυτικο αρμα, οπως ηταν κι η Γερμανια το 1940.
    4) Το συγκεκριμενο κειμενο ειναι μνημειο μπερδεματος και αποπροσανατολισμου, και καλο θα ηταν ο συντακτης του, να λαβει υποψιν του, τις διαστασεις που ανεφερα πιο πανω και να ξανασκεφθει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/3/22 12:55 μ.μ.

      Το κείμενο δεν υποστηρίζει κανένα ΝΑΤΟ ούτε εξομοιώνει τον ρόλο του ΝΑΤΟ στην Ευρώπη κυρίως μετά την πτώση του ανατολικού μπλοκ. Είτε σας αρέσει όμως είτε όχι η ΕΥΡΩΠΗ ως το 89 ήταν υπο διπλή κατοχή Αμερικανών και Σοβιετικών. Συνεπώς ναι σχεδόν μέχρι το τέλος του 20ου αιώνα η Ευρώπη ήταν υπο την κυριαρχία δυο ιμπεριαλισμών. Αν αυτά κάποιοι από εσάς θέλετε να τα σβήσετε μάλλον έχετε βαθιές κουκουεδικες καταβολές και δεν αντέχεται την αλήθεια. Πάμε τώρα στο άρθρο. Περιμένω έναν να καταδικάσει την Ευρασιανική τουρκολατρει α που παραθέτω με αποσπάσματα των ίδιων των Ευρασιανιστων. Το ότι θυμωσατε και βρίζετε δεν αλλάζει ότι η θεωρία αυτή είναι Τούρκοφιλη σε βαθμό κακουργήματος. Άρα το ότι κάνατε γαργάρα τις παραπομπές του άρθρου για να πάτε το θέμα στην Ουκρανία δείχνει μάλλον ότι είστε με την θεωρία σφάξε με ΑΓΑ μου να αγιάσω.
      Στον πλανήτη δεν υπάρχει μόνο ένας ιμπεριαλισμός αλλά ένας πιο δυνατός που είναι ο αμερικανικός έναντι ενός δεύτερου που συγκροτείται υπο το Πεκίνο κ φυσικά δεν έχει ακόμα την στρατιωτική πρωτοβουλία που έχει η Ουάσινγκτον. Όμως στην Ουκρανία γίνεται μια πρώτη δοκιμή ενός αυριανού πιο γενικευμένου θεάτρου πολεμικών επιχειρήσεων μεταξύ ΗΠΑ κ Κίνας. Η Κίνα με την οικονομία της κρατάει ζωντανό το δολάριο , το παγκόσμιο εμπόριο έχει τεράστιες στρατιωτικές αναβαθμίσεις τελευταία χρόνια και φυσικά μια άγρια καπιταλιστική εκμετάλλευση στο εσωτερικό της. Μοιάζει σε πολλά δηλαδή με την Βαβυλωνία των ΗΠΑ.
      Τώρα περί Ουκρανίας υπάρχουν πολλά άρθρα στον ΜΚ που αναλύουν θέσεις και τοποθετήσεις. Το να είστε τόσο βαθιά αριστεροί πασιφιστες ώστε να βρίζεται την αυτονόητη υπεράσπιση των εστιών κάποιου προφανώς ή έχει να κάνει με μια αντιφασιστική μανία σχιζοειδους μορφής που ακόμα και για την εισβολή στην Κύπρο δέχεται το αφήγημα της Άγκυρας ότι μπήκαν να προστατεύσουν τους συμπατριώτες τους από την διαβολική ΕΟΚΑ. Όλα τα κάνετε αχταρμά ώστε να καταληγειται στην αντιφασιστική μανια που ο Μοσκοβος σας εξυπηρετεί. Όμως επειδή κόπτεται το μυαλό σας για αντιαμερικανισμό και αντιδυτικισμο πηγαίνετε να μάθετε τα παλικάρια της ΕΟΚΑ μόνοι εναντίων όλων τι έκαναν τους Δυτικούς δυνάστες της μεγαλονήσου μας.
      Τέλος περί ανακατέματος Πλάτωνα Χαιντεγκερ Σμιτ κτλ. Είστε δυστυχώς αδιάβαστοι αλλά ο αγαπημένος σας μεχμετης Ντούγκιν τους ανακατεύει σε όλα τα βιβλία του και το έργο του. Άρα αναφέρω κάτι που κάνει αυτός αλλά δυστυχώς έχετε τύφλωση και άγνοια στο τι πραγματικά λένε αυτοί που με τόσο φανατισμό υπερασπίζεστε. Η Τετάρτη θέση δεν έχει τίποτα μοντέρνο είναι ξαναζεσταμένη η πιο βαθιά Τσαρική ιδεολογική γραμμή της Ορθοδοξίας της εποχής του 19ου αιώνα και για αυτό δεν μπορεί να συνεπάρει παγκόσμια και να ξεσηκώσει τις μάζες σε ένα γενικό επαναστατικό αγώνα απέναντι στην Δύση. Κανείς δεν θέλει να σωθεί από τος σερίφηδες για να χει στο κεφάλι του τα Γκούλαγκ. Θελουμε Ελεύθερη Κυρίαρχη Ευρώπη των Εθνών και μια Ελλάδα Σοσιαλιστική Αυτάρκης και Ανεξάρτητη από κάθε υπερδύναμη. Φυσικά στην χώρα μας ο αγώνας αυτός αφορά την σύγκρουση με τον αμερικανισμό αφού εκεί ανήκει η άρχουσα τάξη μας όμως είμαστε κ θα είμαστε με κάθε ένα που σηκώνει κεφάλι για την υπεράσπιση εστιών σε κάθε σημείο του πλανήτη . Καλή συνέχεια και διαβάστε Ντούγκιν να ξέρετε τι υπερασπίζεστε παιδια
      Ιασων Δραγος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/3/22 7:46 μ.μ.

      Να υπενθυμίσουμε στον συντάκτη ότι ο πόλεμος δεν άρχισε τώρα, αλλά πριν οκτώ χρόνια, και για τους Ρώσους των ανατολικών (και όχι μόνο) περιοχών είναι πολύ περισσότερο πόλεμος «υπέρ βωμών και εστιών» απ’ ότι για τις διεθνείς ταξιαρχίες των σαλεμένων ρουνοτατουαρισμένων αζόφιων...
      Όσο για αυτό το κόλλημα, το δικό σας αλλά και άλλων συντακτών εδώ μέσα με την Ευρώπη το παρακάτω απόσπασμα από έναν πραγματικά μεγάλο της ιστορίας, εξαιρετικά αφιερωμένο...

      «Γενικά, οι εκστρατείες των ευρωπαϊκών κρατών στην Κίνα, που διεξάγονταν καθ’ όλη τη διάρκεια του 19ου αιώνα, διακρίνονταν για ένα μείγμα έπαρσης, κτηνωδίας και βλακείας. Στην πραγματικότητα πρόκειται για εισβολή βαρβάρων σε μια αυτοκρατορία που θα μπορούσε να καυχιέται για τον αρχαιότερο και ανώτερο πολιτισμό που εμφανίστηκε ποτέ στον πλανήτη».
      Ernst Junger.

      Διαβάστε και τίποτε άλλο, κανέναν Γιούνγκερ, κανέναν Κονδύλη, κάτι τέλος πάντων εκτός από τα μάνιουαλ με σήμα τη σβάστικα που μοιράζουν αφειδώς οι απανταχού πρεσβείες του νάτο προς τέρψην των –άφθονων δυστυχώς- χρησίμων ηλιθίων ανά τον κόσμο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/3/22 9:22 μ.μ.

      Απο ΑντιΝατοικος:
      Αγαπητε Ιασων Δραγε, συμφωνουμε οσον αφορα τον Ντουγκιν. Αλλου ειναι το "θεμα" και η "διαφωνια". Εγω μπορω να δω καθαρα οτι η συγκρουση στην Ουκρανια ειναι το αποτελεσμα της νεας προσπαθειας του Αγγλοσιωνιστικου στρατοπεδου (πλανητικος ιμπεριαλισμος), που εμφανιζεται ως "Δυση", εναντια μιας μικροιμπεριαλιστικης Ρωσιας. Αυτο εσυ μπορεις να το αντιληφθεις;;;
      Δεν μας ενδιαφερουν ουτε ο Ντουγκιν, ουτε οι Ρωσοτουρκικες λυκοφιλιες. Τη χρονια στηριξη της Τουρκιας απο την Νατοικη "δυση" γιατι δεν την αναφερεις;;;
      Αφου εβαλες και την γεωπολιτικη μεσα, ενα σου λεω. Την χωρα μας την συμφερει μια ισχυρη Ρωσια που θα ανταγωνιζεται τοσο τους "δυτικους" οσο και τα τουρκικα τσιρακια τους. Ο υπ άριθμον 1 κινδυνος της χωρας μας ειναι το Τουρκικο ρατσιστικο καθεστως, που τρεφεται απο την στηριξη της "δυσεως", και μεχρι να τελιωσουμε με αυτον τον κινδυνο η Ρωσια θα αποτελει μια θετικη εναλλακτικη για την ασφαλεια της χωρας μας.
      Υ.Γ : Ερωτηση: Ποιοι ειναι αυτοι που πιεζουν για την μοιρασια του ορυκτου πλουτου της πατριδος μας με τους Τουρκους, και με ποιο "εργαλειο";;;
      Απαντηση: Οι "Δυτικοι", με εργαλειο τον Τουρκικο ιμπεριαλισμο, ωστε και να μας καταληστεψουν αλλα και να κρατησουν εντος Νατο την χρησιμη για τα σχεδια τους εναντια στην Ρωσια, Τουρκια....

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος22/3/22 8:59 π.μ.

    «ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ "ΜΑΥΡΟ ΚΡΙΝΟ".
    ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΠΗΡΑ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΝ ΗΜΙΠΑΡΑΦΡΟΝΑ ΝΤΟΥΓΚΙΝ ΚΑΙ ΕΧΩ "ΚΑΤΑΚΕΡΑΥΝΩΣΕΙ" ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΓΧΩΡΙΑ "ΦΡΟΥΤΑ" ΤΟΝ ΚΙΤΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΛΑΟ ΠΟΥ ΣΥΜΠΛΕΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΤΟΥ ΝΤΟΥΓΚΙΝ. https://isxys.blogspot.com/2015/02/blog-post_38.html
    ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΩΣ Ο ΝΤΟΥΓΚΙΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΠΙΡΡΟΗ ΠΟΥ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΜΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΕΝΟΗΘΕΙ, ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ.
    Ο ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΟΥΒΑΝΟ ΤΑΤΑΡΟΜΟΓΓΟΛΟ ΣΟΙΓΚΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΠΟΥΤΙΝ. ΟΙ ΑΝΟΗΣΙΕΣ ΝΤΟΥΓΚΙΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΘΑΝΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΑΝΕΛΚΥΣΗΣ ΣΟΙΓΚΟΥ ΣΤΟ ΥΠΑΤΟ ΑΞΙΩΜΑ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΕΥΠΕΠΤΟ ΣΤΟΥΣ ΛΕΥΚΟΥΣ ΤΗΣ ΡΩΣΣΙΑΣ.»

    https://isxys.blogspot.com/2022/02/blog-post_68.html?showComment=1647869033500#c4507286131919365926

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος22/3/22 9:57 π.μ.

    https://www.youtube.com/watch?v=vBAWi49Cg4Y&t=0s&ab_channel=NowhereLivestreams

    για δείτε τι λέει και ο Άρης Αρίων για το θέμα και όχι οι τουρίστες των Αθηνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/22 7:09 μ.μ.

      Εξαιρετική συνέντευξη. Άξιζαν οι 4 ώρες που αφιέρωσα, ώστε να την ακούσω. Ίσως η καλύτερη πολεμική αντιπόκριση από το μέτωπο. Κρίμα που αυτές οι σοβαρές και ειλικρινές φωνές σπάνια ακούγονται από τους πολλούς. Τα εύσημά μου σε όλους σας.

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος22/3/22 2:58 μ.μ.

    "Αναφερόμενοι δε στην αντίσταση των Ουκρανών, οι πλείστοι εξ αυτών επαινούν το «ταμπούρωμα» του στρατού τους μέσα στις πόλεις, ως ευφυές και ηρωικό, αγνοώντας την υποχρέωση ενός συγκροτημένου στρατού που σέβεται το όνομα και την αποστολή του να επιδείξει την ανδρεία του και την στρατηγική του δεινότητα αντιμετωπίζοντας τον εχθρό στο πεδίο της μάχης, και όχι με στρατιώτες κρυμμένους και καλυπτόμενους πίσω από τις πλάτες και μέσα στα σπίτια των αμάχων. Ένα γεγονός που έχει τις τραγικές συνέπειες που όλοι μας παρακολουθούμε, με τις απώλειες αθώων ζωών και τις συνταρακτικές καταστροφές των σπιτιών, των περιουσιών, και ολοκλήρων των πόλεων, μέσα στις οποίες «λουφάζουν» οι «ανδρείοι» μαχητές του ουκρανικού στρατού, οι εξοπλισμένοι μέχρι τα δόντια από τις «λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις» της Δύσεως («ζόφος είναι η αρχαιοελληνική λέξη για την «δύση») για να διεξαγάγουν έναν πόλεμο φθοράς κατά της Ρωσίας και αυτοκτονίας κατά της δικής τους χώρας, της Ουκρανίας. Έναν πόλεμο της Δύσης κατά της Ρωσίας με αποκλειστικά ουκρανικό αίμα. Την ίδια στιγμή που Ρώσοι στρατηγοί και ανώτεροι αξιωματικοί δίνουν το παράδειγμα της ύψιστης ανδρείας αγωνιζόμενοι στην πρώτη γραμμή επικεφαλής των στρατιωτών τους και θυσιαζόμενοι ηρωικά στο πεδίο της μάχης"

    ο μπαρουτοκαπνισμένος αστροφυσικός και φίλος των Ισραηλινών Γούδης σε ένα δείγμα υψηλής στρατηγικής σκέψης για γέλιο! πλήρης αναπαραγωγή της προπαγάνδας των ΜΜΕ. Ζόφος η ακροδεξιά της δεξιάς με πρώτο τον Πατριάρχη και δεύτερο του Γούδη. Σε ανοιχτό πεδίο μάχης τους κουνάει το δάχτυλο γιατί δεν γίνονται στόχοι του εχθρού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/3/22 4:05 μ.μ.

      Ορισμένοι και καλά "τριτοθεσίτες" καιρό τώρα κατηγορούσαν επίμονα τους νεοεθνικιστές Γούδηδες, εκδότες κ.α. ως δυτικόδουλους έμμισθους της αμερικανικής και γερμανικής πρεσβείας και ως δήθεν την άλλη όψη των γκαρσονιών. Πόσο έξω έπεσαν; Μαζί τους είναι ο Γούδης και ο Εκδότης και όλοι τώρα εξυμνούν μαζί την Αγία Ρωσσία και το Ντούγκιν. Γενικά ψάξτε τη διασυνδεση Μόσχας και διαφόρων νεοεθνικιστών ανά την Ευρώπη πχ πουτινόδουλο Σαλβίνι. Οι ψευτοτριτοθεσίτες (τεταρτοθεωρίτες στην ουσία) μας πετούσαν στάχτη στα μάτια τόσο καιρό. Το ίδιο αφεντικό έχουν μαζί με τους νεοεθνικιστές. Φανταστείτε την Ευρωπαϊκή Ήπειρο σαν μια ετοιμόρροπη πολυκατοικία όπου μένουν τα ευρωπαϊκά έθνη και τη φιλελέ/νεοαριστερή ατλαντική ελίτ που μας τυραννά ως το διαχειριστή που πριονίζει τα θεμέλια. Ο σκοπός είναι να πετάξουμε εξω εμείς το διαχειριστή και να επαναφέρουμε το σπίτι μας στην αρχική του κατάσταση, όχι να καλέσουμε μια άλλη ελίτ, ευρασιανική, να σκοτωσουν αυτοί για μας το διαχειριστή, αγνοώντας ότι ταυτόχρονα έχουν στόχο να ισοπεδώσουν και το σπίτι μας για να το κάνουν οικόπεδο της αυτοκρατορίας τους. Δεν θα διαλέξουμε μεταξύ διαφορετικών αφεντικών, διαφορετικών ελίτ και διαφορετικών πολυφυλετικών αυτοκρατοριών που και οι δύο έχουν στο στόχαστρο τον εθνικισμό. Μόνο Ευρώπη χώρις β' συνθετικά. Ούτε ευρατλαντισμοί ούτε ευρασιανισμοί. Αυτή είναι η αγνή και μόνη ωφέλιμη ευρωπαϊκή εθνικιστική θέση.

      Διαγραφή
    2. Καλή προσπάθεια εστιάτορα αλλά δε θα σε αφήσουμε να πάρεις ανάσα. Οι νεοεθνικιστές τύπου Γούδη είναι με τους Ρώσους γιατί έχει φιλικές σχέσεις με το ρωσικό μπλοκ ο Κωστάκης ο Καραμανλής. Ο Γούδης ήταν καραμανλικος και μέλος του ιδρύματος Καραμανλή. Σε αντίθεση με τον Μητσοτάκη και τον Σαμαρά που είναι αποκλειστικά με το αμερικανικό και το γερμανικό μπλοκ. Για αυτό και ο εστιάτορας με τα γκαρσόνια ακολουθούν την Νατοϊκή γραμμή.
      Ο εθνικιστικός χώρος είναι ένα μαγαζί στο οποίο σφάζονται οι διάφοροι σερβιτόροι της Νέας Δημοκρατίας.

      Όσοι είμαστε αληθινοί εθνικιστές υποστηρίζουμε την ουδετερότητα στο ουκρανικό. Για αυτό οι υπάλληλοι του Πούτιν και τα γκαρσόνια της αμερικανικής πρεσβείας μας καταλογίζουν οι μεν στους δε. Αλλά θα τις περάσουμε τις συμπληγάδες και θα σας αφήσουνε δεξιά απόβλητα να τσουγκρίζεστε σαν τα πασχαλινά αυγά.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/3/22 3:58 μ.μ.

      Ποια ουδετερότητα υπερασπίζεστε; Εσείς, που την ώρα που το ουκρανικό έθνος κρατάει ηρωική αντίσταση επί ένα μήνα και Ουκρανοί από την Ευρώπη επιστρέφουν για να πολεμήσουν, μου γράφετε από τους ρομαντικούς καναπέδες σας κατεβατά ότι ουκρανικό έθνος δεν υπάρχει κι ότι το φτιαξε το ΝΑΤΟ; Ουδετερότητα ενώ αναμασάς το κατεξοχήν αντιουκρανικό μύθευμα της ρωσικής προπαγάνδας; Εντάξει δεν βγαίνεις με ρωσικές σημαίες σαν κάτι κατεστραμμένους ακροδεξιούς πάνω στη Μακεδονία. Αλλά επειδή ο ντουγκινισμός σου είναι πιο κομψός, μη νομίζεις ότι περνιέστε για τίποτα ουδέτεροι.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/3/22 3:51 μ.μ.

      Είμαστε όσο ουδέτεροι ήταν οι επιστρατοι το 1916 απέναντι στους παππούδες του αρχηγού σου Μητσοτάκη.

      Διάβασε πως ερμηνεύει τα ίδια δανέζικα παραμύθια ο Ντουγκιν και πως ο Σταμάτης. Τότε μπορεί να καταλάβεις γιατί θεωρούμε το Ντουγκιν τριτοκλασατο.

      Προφανώς και η Ρωσία έχει ιστορικό δίκιο να ενσωματώσει την Ουκρανία όπως θα είχε και η Ελλάδα να ενσωματώσει την Κύπρο και όπως είχε η Γερμανία όταν ενσωμάτωσε την Αυστρία.

      Στο θέμα Ουκρανία - Ρωσία είμαστε ουδέτεροι γιατί δεν αφορά ούτε την Ελλάδα ούτε τον ελληνικό εθνικισμό. Στα φρύδια μας πως φαινόμαστε. Το σίγουρο είναι ότι θα είμαστε με όλους όσους πολεμήσουν ανοιχτά εναντίον των ΗΠΑ. Ακόμα και με τους εξωγήινους.

      Διαγραφή
  30. Ανώνυμος22/3/22 6:54 μ.μ.

    εσύ ρε εστιάτορα που μας λες αν σκοτώσουν τα παιδιά μας τι θα λέμε μετά και για αυτό πρέπει να στηρίξουμε τους Δυτικούς, μήπως να αρχίσουμε να δηλώνουμε αντιναζί και να αντικαταστήσουμε τον αγκυλωτό σταυρό με το ουράνιο τόξο; αφού και οι ναζί του Χίτλερ σου σκότωσαν παιδιά μας στην Ελλάδα αν το πάμε έτσι και άρα θα έπρεπε να υποστηρίξουμε άγγλους και αμερικανούς στον Β' Παγκόσμιο Πόλεμο! Σωστά; Πούτιν για χίλια χρόνια !!!

    - ο ορθόδοξος διαβολάκος από το έθνος των εθνικιστών (που ρωτάτε τι απέγινε κάποιοι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος22/3/22 9:54 μ.μ.

    Ήταν ο τρελο-Sashkο Muzychkο (ο τυπάς με το βίντεο που έπιανε έναν εισαγγελέα απ' το γιακά και τον έβριζε) ο Ουκρανός Ερνστ Ρεμ;

    τον έφαγαν ο Αβάκοφ και ο Κολομόισκι επειδή ήθελε να συνεχίσει την επανάσταση απέναντι και στη νέα δυτικόφιλη εξουσία και δεν ενσωμάτωνε τις ομάδες του στον κρατικό μηχανισμό;

    είναι τα Αζόφ/Αϊντάρ/C14/δεξιός τομέας πλήρως ενταγμένα στον ευρωατλαντικό πολεμικό μηχανισμό (CIA/stay behind/secret training) μετά από αυτό το γεγονός;

    να απαντηθούν αυτά πρώτα και μετά μιλάμε για "ούτε ΝΑΤΟ ούτε Μόσχα".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Λοιπόν έχουμε και λέμε.

    20 Φεβρουαρίου 2014 (λίγες μέρες μετά το τηλεφώνημα Νιούλαντ-Πάιατ, και αφού έχουν περάσει μήνες με τους διαδηλωτές στην πλατεία του Κιέβου και την αστυνομία όλο αυτό το διάστημα όχι μόνο να μη δέρνει κανέναν αλλά να τηρεί παθητική στάση) ελεύθεροι σκοπευτές από ταράτσες χτυπάνε στο ψαχνό διαδηλωτές ΚΑΙ αστυνομικούς (!) σκοτώνοντας 50 ανθρώπους. Την άλλη μέρα ο Γιανουκόβιτς πέφτει, και έρχονται στην κυβέρνηση οι 3 που αναφέρονται ονομαστικά στο τηλεφώνημα Νιούλαντ-Πάιατ.

    ποιος το 'κανε; ο μόνος που δεν είχε κανένα όφελος να το κάνει, ήταν ο Γιανουκόβιτς, ενώ οι μόνοι που είχαν όφελος ήταν οι της φιλοαμερικάνικης αντιπολίτευσης, που επιτέλους ήθελαν νεκρούς για να δικαιολογήσουν το μετέπειτα πραξικόπημά τους. Κι αυτό τελικά αποδείχτηκε:

    * * *

    In December 2015, Oriental Review published the research paper of Prof. Ivan Katchanovski from Ottawa University at the Annual Meeting of American Political Science Association in San Francisco, September 3-6, 2015.

    Professor Katchanovski’s analysis is now fully confirmed following the release of Italy’s Canale 5 documentary, which includes interviews with three of the EuroMaidan snipers of Georgian nationality, conducted by renowned Italian journalist Gian Micalessin.

    A thorough investigation concluded that the massacre was a false flag operation, which was rationally planned and carried out with a goal of the overthrow of the government and seizure of power. It found various evidence of the involvement of an alliance of the far right organizations, specifically the Right Sector and Svoboda, and oligarchic parties, such as Fatherland. Concealed shooters and spotters were located in at least 20 Maidan-controlled buildings or areas. The various evidence that the protesters were killed from these locations include some 70 testimonies, primarily by Maidan protesters, several videos of “snipers” targeting protesters from these buildings, comparisons of positions of the specific protesters at the time of their killing and their entry wounds, and bullet impact signs. The study uncovered various videos and photos of armed Maidan “snipers” and spotters in many of these buildings.

    http://orientalreview.org/wp-content/uploads/2015/09/Snipers_Massacre_on_the_Maidan_in_Ukraine_APSA_Conference.pdf

    * * *

    Ας κατανοήσουν, λοιπόν, όσοι εθνικιστές στηρίζουν τη μετα-μαϊντανική Ουκρανία, ότι στηρίζουν μια Μεταπολίτευση που προέκυψε από ένα στημένο Πολυτεχνείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος23/3/22 5:57 μ.μ.

    "Εκμεταλλευόμενοι οι του Μαύρου Κρίνου τις πομφόλυγες του Ντούνκιν, προσπαθούν να εξωραΐσουν τόσο τις αγριότητες των Νέο-Ναζί Πολωνολιθουανών "Ουκρανών", όσο και να δηλώσουν την ανθελληνική στάση σε γενικότερα πλαίσια της ρωσικής εξωτερικής πολιτικής, μέσα από την προσπάθεια αποδόμησης της βυζαντινής μας κληρονομιάς"

    https://diodotos-k-t.blogspot.com/2022/03/blog-post_20.html?showComment=1647975654226#c869338735737706471

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος23/3/22 6:58 μ.μ.

    "Λόγος φωτιά του Αλεξάντερ Ντούγκιν σχετικά με τη ρωσική εισβολή"

    https://diodotos-k-t.blogspot.com/2022/03/blog-post_91.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/3/22 10:22 μ.μ.

      καθόλου τυχαία η συνωμοσιολογική ανάρτηση του Διόδοτου ενάντια στον ΜΚ. Μάλλον το άρθρο για τον φιλοτουρκισμό του Ντούγκιν χάλασε τα σχέδια της ακροδεξιάς που περίμενε με λύσσα το κοκκαλάκι της πρεσβείας. Λογικό αν σκεφτείς ότι κάποια ιστολόγια του χώρου έχουν επαφές με την σημερινή Χρυσή Αυγή η οποία στάζει μέλι για τον Βλαδίμηρο. όταν η αγία Ρωσία θέλει σου πετάει και έναν φάκελο για την βεβήλωση στην Καλλιθέα σου μοστραρει και ένας ορτοντοξ και πέντε κατηγορίες στα σχόλια για σατανισμό και καθάρισες. Αλήθεια εκείνο το βίντεο που ανάβει την επτάφωτη λυχνία στην Μόσχα ο Πούτιν το έχετε δει; Το άλλο βίντεο που παραλαμβάνει από τον γνωστό κίναιδο του great reset ο ίδιος ο Πούτιν το βιβλίο του μέσα στο Κρεμλίνο; έλα πείτε τώρα για τον αζοφ να αλλάξει η κουβέντα

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος23/3/22 7:27 μ.μ.

    Ντούγκιν έχει πει ο ίδιος ότι ήταν (=το έπαιζε) εθνικοσοσιαλιστής μόνο και μόνο για να φαίνεται edgy την εποχή της ΕΣΣΔ, to piss off commies που λέμε. Αν είναι να στηρίζεις Ντούγκιν, χίλιες φορές καλύτερα Ντομένικο Λοζούρντο, που μπορεί να ήταν πούρος μαρξιστής, αλλά είχε τουλάχιστον επιστημονικά τεκμηριωμένη θέση για τον 21ο αιώνα ως τον αιώνα της παγκόσμιας πάλης ενάντια στη νέα αποικιακή αντεπανάσταση:

    https://avantgarde2009.wordpress.com/2022/03/20/losurdo-pagkosmia-palh-enantia-sth-nea-apoikiakh-antepanastash/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος23/3/22 7:48 μ.μ.

    https://ermionh.blogspot.com/2022/03/10000000.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος23/3/22 9:09 μ.μ.

    Απο ΑντιΝατοικος
    Θα πεσει πολυ γελιο, σε περιπτωση που και οι Πολωνοι μπουκαρουν για να παρουν κι αυτοι το κομματακι τους απο το πτωμα της Ουκρανιας! Οπως φημολογειται, τις τελευταιες μερες με τις ευλογιες του Νατο, οι Πολωνοι ετοιμαζουν "ειρηνευτικη επιχειρηση" για να εξασφαλισουν την δυτικη Ουκρανια.
    Μετα τι θα λενε οι φιλονατοικοι;;; "Νικη στα ουκρανικα οπλα εναντια στα πολωνικα μιασματα";;;;
    Παντως αν συμβει αυτο, βλεπω τους Ρωσους να φτανουν Βαρσοβια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/3/22 10:10 μ.μ.

      καλά η πολωνική μπουρζουαζία πάντα είχε το χαρακτήρα του βλαχοκουτοπόνηρου μικροϊμπεριαλιστή, από το 1938 που έπαιρνε κομμάτι της διαμελισμένης Τσεχοσλοβακίας μετά τη συνθήκη του Μονάχου, ή που έστελνε τελεσίγραφα 48 ωρών στη Λιθουανία να της παραδώσει την ιστορική λιθουανική πρωτεύουσα Βίλνιους, ή ακόμα πιο πίσω, τότε που έταζε στους Ουκρανούς το Λβιβ, αν αυτοί πολεμούσαν το 1920 μαζί τη νεαρή Σοβιετική Ρωσία, και όταν τέλειωσε ο πόλεμος οι Πολωνοί κάνανε όλη τη Δυτική Ουκρανία κτήμα τους.

      αυτές οι πιλσουτσκικές κοπριές είναι που κλαψουρίζουν ότι τάχα είναι τα θύματα Χίτλερ και Στάλιν, ενώ επί δυο δεκαετίες έκαναν μαγκιές και στους Γερμανούς και στους Ρώσους.

      μόνο φτύσιμο στους κυρίους "Pan" της πολωνικής μπουρζουαζίας.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/3/22 8:21 π.μ.

      Πάντως οι Πολωνοί εθνικιστές είναι αδελφοποιημένοι με τη ΧΑ και της έχουν σταθεί χρόνια τώρα. Επίσης γενικά το πολωνικό κίνημα έχει ενδιαφέρουσες ιδεολογικές αναφορές, θα το καταλάβεις αν ψάξεις λίγο παραπάνω (αυτοί είχαν βγάλει την διακήρυξη της Τρίτης Θέσης που μετέφρασε ο Μαύρος Κρίνος το περασμένο καλοκαίρι).

      Διαγραφή
  38. Ανώνυμος23/3/22 10:04 μ.μ.

    αμφιβάλλω αν κάποιος από εσάς έχει πάει ανατολική Ευρώπη. δυστυχώς ήταν τέτοιες οι αγριότητες των σοβιετικών που τους μισούν περισσότερο από τους δυτικούς. Ουρανοί Πολωνοί Τσέχοι Ούγγροι κυρίως δε θέλουν ούτε να τους βλέπουν. Για αυτό και παλεύουν λυσσαλέα οι Ουκρανοί σε πόλεις και χωριά. Όσο και να χτυπούν τις μουσούδες τους οι Ρωμιοί η κατάταξη είναι εθελοντική τα όπλα στην πλειοψηφία είναι τοπικής παραγωγής πολεμάνε ακόμη και γυναίκες απέναντι σε εισβολείς. Θυμίζω τις επεμβάσεις Νταγκεστάν Τσετσενία Γεωργία Οσετία σήμερα Ουκρανία και αυτές ήταν ιμπεριαλιστικές του μικρότερου καπιταλιστικού κτήνους. Για να μην πω για την πλήρη αδιαφορία σε Σερβία Λιβύη Υεμένη και πρόσφατα Αρμενία με μόνη εξαίρεση την Συρία λόγω της ναυτικής και αεροπορικής βάσης. Και κόψτε το παραμύθι για Σύριους που θα πάνε στο μέτωπο ΜΚΟ που είναι ενάντια στον Άσαντ τα γράφει αυτά τα αστεία. Έχουμε τον εκδότη να γελάμε με τον απαλό και μετριοπαθή αντιναζιστικό του αγώνα μην τα αναπαράγουμε για σοβαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/3/22 10:53 μ.μ.

      πολύ ΟΑΚΚΕ ρε φίλε, και κόψε αυτά τα Ρωμιοί και Μόσχοβοι γιατί καρφώνεσαι.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος24/3/22 9:53 μ.μ.

      η μόνη γκρούπα της αριστεράς που ξέρει συγκεκριμένα το ρωσικό κεφάλαιο στην Ελλάδα δυστυχώς είναι η οακκε

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/3/22 10:02 μ.μ.

      Απο ΑντιΝατοικος
      Εγω προσωπικα εχω παει πανω απο 30 φορες ανατολικη-κεντρικη ευρωπη, σε ολες τις χωρες που ανεφερες, και πραγματικα σου λεω, οτι αντιρωσσισμος υπαρχει μονο στην Πολωνια και στις βαλτικες χωρες. Στις υπολοιπες υπαρχει ενα κραμα αντικομμουνισμου - σωβινισμου.
      Ειναι αρκετα γελοιο το γεγγονος οτι, το Νατο θα βαλει τους εωρωπαικους λαους να σκοτωθουν για τα γεωπολιτικα του συμφεροντα, αν και κατα την γνωμη μου, οι λαοι αυτοι επιθυμουν ειρηνικη συνυπαρξη τοσο με τους Ρωσους οσο και μεταξυ τους, παρολα αυτα οι ηγεσιες τους (πλην Ορμπαν) συρονται απο τις υποσχεσεις του Νατο στον ολεθρο!
      Ή μηπως πιστευει κανεις οτι οι Ρωσοι θα καθισουν να κοιτανε τους αλλους, να στηνουν την "παγιδα" εναντια τους, και δεν θα αντιδρασουν;;;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/3/22 10:22 μ.μ.

      ε γίνε μέλος της ρε σύντροφε και μη μας τα ζαλίζεις.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος25/3/22 3:41 μ.μ.

      ΟΑΚΚΕιτης εστιάτορας

      Διαγραφή
  39. Ανώνυμος25/3/22 11:02 π.μ.

    Εδώ μιλάμε για τον πόλο του μετανθρωπισμού και του πραγματικού απόλυτου ελέγχου του ίδιου μας του dna από την μία με την άρνηση της ταυτότητας του ανθρώπου ως ανθρώπινο ον, μιας και η ταυτότητα φύλου έφτασε στο σημείο να έχει σχεδόν χαθεί στη δύση αφού προηγήθηκε η σχεδόν ολοκληρωτική κατάργηση κάθε ταυτότητας γενικά και τον πόλο του να εμποδιστεί αυτό και να επανέλθει ΟΣΟ ΓΙΝΕΤΑΙ. Και μερικοί ψάχνουν τον λευκότερο του λευκού απο το αλντεμπαράν και ΟΥΤΟΠΙΚΕΣ (εντέχνως κατασκευασμένες) ΦΑΝΤΑΣΙΕΣ. Αλήθεια ή ψέμα, αυτό είναι το δίπολο της εποχής αυτής και βλέπουμε και όσο περνάει ο καιρός θα το βλέπουμε ακόμα πιο ξεκάθαρα ότι σε κάθε πόλο θα βρίσκονται άτομα ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ τεχνητής η φυσικής ταυτότητας. Η διαφορά έγκειτε στο ότι ο ένας πόλος είναι μονοπολικός με ένα συγκεκριμένο σχέδιο για έναν τελικό στόχο και ο άλλος πολυπολικός με σχέδιο την παύση του παραπάνω σχεδίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/3/22 5:40 μ.μ.

      Θα σε πουν συνομωσίας, Λιακόπουλο, βέλο,ψεκ,οι ηλίθιοι γνωστοί άγνωστοι που δεν σκαμπαζουν καθόλου από μεταμοντέρνα επιστήμη...

      εγώ πάντα βάζω ενα πρόβλημα για λύση σε όλους αυτούς, λύσετε το φαινόμενο Διαδίκτυο! ασε!!!

      Διαγραφή
  40. Αναλύσεις επί αναλύσεων σε μικροεπίπεδο. Απουσιάζει η γενική εικόνα. Αυτή την στιγμή, κυρίαρχη δύναμη που προελαύνει παγκόσμια, είναι η ελεύθερη αγορά με το τραπεζικό σύστημα που θέτει υπό την εξάρτησή του όποιο έθνος προσπαθεί να αντισταθεί. Για να υπάρξουν έθνη, φυλές και διατήρηση της απαραίτητης βιοποικιλότητας, αυτό το μοντέλο πρέπει να αρθεί. Υπό τις παρούσες συνθήκες ο εχθρός είναι κοινός για όλες τις φυλές και τα έθνη. Η μικρόνοια και η στενότητα της αντίληψης όμως, παγιδεύει τον φυλετισμό και το έθνος εντός ενός συστήματος, αυτοκαταργώντας τα. Αν υποθετικά οι Ουκρανοί κερδίσουν τον πόλεμο - ακόμα χειρότερα αν όλη η Ρωσία αλωθεί από το κυρίαρχο αυτό σύστημα - πιο θα είναι το αποτέλεσμα. Και οι Έλληνες πολέμησαν ηρωικά το 40, ήταν στην σωστή πλευρά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/22 8:32 μ.μ.

      "Απουσιάζει η γενική εικόνα."

      https://telegra.ph/%CE%A4%CE%9F-%CE%91%CE%9D%CE%A4%CE%99%CE%94%CE%9F%CE%A4%CE%9F-%CE%A3%CE%A4%CE%9F-%CE%A8%CE%95%CE%9C%CE%91-%CE%95%CE%99%CE%9D%CE%91%CE%99-%CE%97-%CE%91%CE%9B%CE%97%CE%98%CE%95%CE%99%CE%91-02-28

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.