ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Αποκλειστικό: συνέντευξη με έναν Αυτόνομο Έλληνα N.S. Headbanger που βρέθηκε στο Asgardsrei festival (NSBM) του Κιέβου της Ουκρανίας


Αυτόνομοι - Αθήνα

«Καλούμε τον Ουκρανικό λαό να αντισταθεί με οποιοδήποτε μέσο για την πατρίδα του και την Ευρώπη των εθνών. Δυστυχώς και οι δύο πλευρές είναι ξένων συμφερόντων, όπως ανέκαθεν στην σύγχρονη ευρωπαϊκή ιστορία. Μας εμπνέει η αντίσταση των αδελφών μας, Ουκρανών, διότι παρόλο που γνωρίζουν το αποτέλεσμα της διαμάχης, προτίμησαν να σηκώσουν τα όπλα και να πολεμήσουν. Δεν είμαστε με κανέναν ούτε Ρωσία ούτε Αμερική. Είμαστε με τον Ουκρανικό λαό και τις δυνάμεις της Εθνικοσοσιαλιστικής οργάνωσης Azov που αντιστέκεται μέχρι εσχάτων»

Για μια ελεύθερη Ουκρανία.

Για μια ελεύθερη Ευρώπη.

ΕΝΕΘ - Θεσσαλονίκη


Πρόσφατη παρέμβαση Αυτόνομων στην Αθήνα



Στις ερωτήσεις απάντησε ο Militant X τον οποίο ευχαριστούμε για τον χρόνο του.

Τι δηλώνεις σε πολιτικό και ιδεολογικό επίπεδο;

Με εμπνέουν πολλά πολλά κινήματα και καθεστώτα τόσο του παρελθόντος, όσο και του σήμερα. Φασισμός, Εθνικοσοσιαλισμός, Ταυτοτισμός, ακόμα και η Σιδηρά Φρουρά του Cornelius Contreanu, παρόλα αυτά δεν ταυτίζομαι με κανένα από τα παραπάνω απόλυτα, οπότε η απάντηση μου στην ερώτηση ποικίλει. Αν με ρωτήσει κάποιος ριζοσπάστης  του «χώρου» θα απαντήσω εθνικιστής που καλύπτει μεγάλο μέρος των παραπάνω, αν πάλι με ρωτούσε ένας ακροδεξιός ή αστός, θα του απαντούσα Φασίστας για να καταλάβει πως δεν είμαστε στο ίδιο στρατόπεδο.

Πόσες φορές έχεις επισκεφτεί την Ουκρανία και σε ποια φεστιβάλ τα οποία εκτός από μουσική περιλαμβάνουν αθλητικούς αγώνες και ομιλίες;

Δυο φορές, στο Asgardsrei festival στο Κίεβο.





Πως είδες την οργάνωση και την προσέλευση της Ευρωπαϊκής νεολαίας στις μουσικές εκδηλώσεις;

Η προσέλευση των Ευρωπαίων ήταν σε επίπεδο παρέας και όχι οργανωμένη, παρ όλα αυτά ήταν μεγάλη. Το 2017 είχε γύρω στα 1.200 άτομα και το 2018 1.800, στη συντριπτική πλειοψηφία άτομα απ το εξωτερικό. Η μόνη οργανωμένη κίνηση ήταν από το Γερμανικό «Der III Weg» όπου η νεολαία είχε δικό της stand με είδη ένδυσης του κινήματος τους και τα μέλη της ήταν ομοιόμορφα ντυμένα. Επίσης υπήρχε μία παρέα εφήβων με στρατιωτική περιβολή, λάβαρα και full face που δεν έβγαζαν πουθενά (τους πετύχαμε μες στη πόλη του Κιέβου με skull face) φερόμενοι ως μέλη της «Atom Waffen».


Ποια ελληνικά συγκροτήματα έλαβαν μέρος και ποια η υποδοχή του κοινού;

To 2017 είχαν παίξει οι «Naer Mataron» και το 2018 οι «Der Sturmer» (σ.σ. το 2019 συμμετείχαν τα ελληνικά συγκροτήματα «Wodulf» και «Stutthof»). Στους πρώτους το κοινό έδειξε ενδιαφέρον αλλά δεν υπήρχε έντονος ενθουσιασμός, mosh pit, wall of death κλπ δεν υπήρξαν, ίσως έπαιξε ρόλο το γεγονός πως παρουσίασαν από τις τελευταίες δισκογραφικές δουλειές που το γύρισαν στο death που σε αντίθεση με τις παλαιότερες δουλειές δεν έχουν ιδιαίτερη απήχηση. Μόνο ένα κομμάτι έπαιξαν από τα παλιά τους. Στους «Der Sturmer» από την άλλη έγινε ΚΟΛΑΣΗ. Απ τις πιο δυναμικές και χαοτικές στιγμές που χω ζήσει σαν μεταλάς, ξύλο, στρίμωγμα, έκσταση. Λάβαρα με Σβάστικες να κραδαίνονται σε σφιγμένες γροθιές και ένα πρωτόγονο μίσος να βγαίνει ανεξέλεγκτο από τις καρδιές των οπαδών. Δεν θυμάμαι πολλές φορές να χω ζήσει σαν αυτή και έχω πάει σε πολλά λάιβ σε Ελλάδα και εξωτερικό.


Ποια η άποψη σου για την πολιτικοστρατιωτική κίνηση Azov;

Έχουμε πολλά να μάθουμε από τους αγωνιστές της. Οργάνωση, δομές, αγωνιστικό πνεύμα ακόμα και real politik. Ένα ιδιαίτερο είδος εθνικοσοσιαλισμού, περισσότερο «σοβινιστικό» θα έλεγα που μιλάει στο παρόν και έχει απήχηση από τη νεολαία. Αθλητισμός, φεστιβάλ, επιμόρφωση, δραστηριότητες, δράσεις, όλες οι δομές που όταν τις είδα δεν πίστευα στα μάτια μου, πρέπει η Azov ξεκάθαρα να μελετηθεί και στο μέλλον να γίνουν πιο εκτεταμένες επαφές διότι έχουμε πολλά να μάθουμε από τους Ουκρανούς.

Ποια η στάση των Ουκρανών συναγωνιστών απέναντι στην ελληνική εκπροσώπηση;

Η συναγωνίστρια Olena ήταν από τα πιο θερμά και εξυπηρετικά που χω γνωρίσει, διότι δυο φορές είχαν θέματα κατά την παραμονή τους συναγωνιστές και αμέσως βοήθησε με το παραπάνω. Επίσης πρόκειται για μια μυημένη στη φιλοσοφία, εξαιρετικά διαβασμένος άνθρωπος, αξιόλογος και με βαθιά αγάπη για την Αρχαία Ελλάδα, το βραχύ χρονικό διάστημα που μπορούσε να έχει λογαριασμούς σε social media διότι ως γνωστόν ο αλγόριθμος τα έριχνε, διατυμπάνιζε ότι εμπνέεται από τη Θεά Αθηνά, έκανε προφανώς και ανάλογες αναρτήσεις και έγραφε σχετικά άρθρα.

Τι σημαίνει για σένα NSBM;

Το NSBM είναι μία σύγχρονη επανάσταση, ότι πιο αιρετικό υπάρχει στη μουσική αυτή τη στιγμή. Εκεί ο Αγώνας, η Πίστη και η Κοσμοθέαση μετουσιώνονται σε κάτι διαφορετικό, με διαφορετικές μορφές κάθε φορά. Άλλοτε με volk στοιχεία συναντούν τα στοιχεία της παράδοσης, άλλες φορές πάλι μέσα από πιο ατμοσφαιρικό ήχο έρχεται πιο κοντά στο Νιτσεϊκό η Εβολιανό στοιχείο. Από την άλλη έχουμε τα πιο μεσαιωνικά, βάρβαρα κομμάτια του ψυχισμού μας να βγαίνουν με έναν μονοκόμματο, ξερό ήχο. Νιτσεϊκό μίσος και φυλετισμός στην πιο αγνή τους μορφή. 

Η Γαλλική σκηνή του είδους που χαρακτηρίζεται από prog και avant garde εκφράζει την θλίψη και την απαισιοδοξία που μας έχει γεμίσει ο Σύγχρονος Κόσμος ενώ τα πιο militant σχήματα με τους χαρακτηριστικούς νεωτερισμούς, μας προσγειώνουν στους πολέμους του σήμερα. Αγώνες που δίνονται με γροθιές, με μαχαίρια,  με αυτόματα  και αντιαρματικά σε πεζοδρόμια, πλατείες και κάθε λογής πεδίου μάχης. Είναι τόσο πολυδιάστατο το NSBM όσο είναι το Black Metal, ο αγώνας και η ζωή του κάθε ακτιβιστή της Ζωής.

Ποια η άποψη σου για την μουσικοπολιτική μπροσούρα που είχαμε εκδώσει για το NSBM και η οποία εξαντλήθηκε δυο φορές;

Λίγο «περίπλοκη» για όσους δεν έχουν ιδέα από το είδος, περισσότερο για δυνατούς λύτες θα το χαρακτήριζα και μυημένους. Το διάβασα ευχάριστα πάντως και χάρηκα για την πρωτοβουλία.

Ποιο το μήνυμα σου προς τους υποστηρικτές, εχθρούς αλλά και ουδέτερους του «χώρου» απέναντι στους Ουκρανούς «φασίστες»;

Προτρέπω τους υποστηρικτές να παραδειγματιστούν από το θάρρος και την αποφασιστικότητα τους. Σύγχρονοι ήρωες στο πιο αντι-ηρωικό παρόν. Οι υπόλοιποι με αφήνουν παγερά αδιάφορο.


Στρατευμένη Μουσική: η αποκλειστική συνέντευξη του Aleksey Thuleseeker των M8L8TH στο περιοδικό «Αντεπίθεση» τεύχος 07 Μάρτιος - Απρίλιος 2019 (.pdf)








75 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/3/22 5:36 μ.μ.

    Όχι δεν είστε σατανιστές, ιδέα μας είναι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος13/3/22 7:36 μ.μ.

      Και τι σε νοιαζει εσενα ρε χατζηρωμιέ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/3/22 8:20 μ.μ.

      Έρχονται σατανιστές, παγγερμανιστες νεοναζί να μας σφάξουν και να μας πιουν το αίμα. Κρυφτείτε!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/3/22 8:49 μ.μ.

      Τόσους αιώνες τα δικά σας κεφάλια πέφτουν,γκιοζηδες

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/3/22 8:51 μ.μ.

      1. Ετι τοις φρονούσι και λέγουσι, κτιστήν είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ως κτιστήν εκ τούτου πάντως, και αυτήν την θείαν ουσίαν αναγκαζομένοις δοξάζειν κτιστή γαρ κατά τους Αγίους ενέργεια, κτιστήν δηλώσει και φύσιν. Άκτιστον δε, άκτιστον χαρακτηρίσει ουσίαν. Καντεύθεν ήδη κινδυνεύουσιν εις αθείαν παντελή περιπίπτειν, και την Ελληνικήν μυθολογίαν, και των κτισμάτων λατρείαν τη καθαρά και αμώμω των Χριστιανών Πίστει προστριβομένοις, μη ομολογούσι δε κατά τας Αγίων θεοπνεύστου θεολογίας και το της Εκκλησίας ευσεβές φρόνημα άκτιστον είναι πάσαν φυσικήν δύναμιν και ενέργειαν της τρισυποστάτου Θεότητος ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      2. Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων, αφ’ εαυτών και την καθ’ ημάς κλίσιν μεταπλάττουσι, και τας Πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις, και αυθυπόστατον την ύλην παρά των ιδίων μορφούσθαι λέγουσι, και προφανώς διαβάλλουσι το αυτεξούσιον του Δημιουργού, του από του μη όντος ει το είναι παραγάγοντος τα πάντα, και ως Ποιητού πάσιν αρχήν και τέλος επιτιθέντος εξουσιαστικώς και δεσποτικώς ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      3. Τοις τα Ελληνικά διεξιούσι μαθήματα, και μη δια παίδευσιν μόνον ταύτα παιδευομένοις, αλλά και ταις δόξαις αυτών ταις ματαίας επομένοις, και ως αληθέσι πιστεύουσι, και ούτως αυταίς ως το βέβαιον εχούσας εγκειμένοις ώστε και ετέρους ποτε μεν λάθρα, ποτέ δε νοερώς ενάγειν αυταίς και διδάσκειν ανενδοιάστως ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      4. Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και Ελληνικά ρήματα, ότι τε προϋπαρξις εστι των ψυχών και εκ του μη όντος τα πάντα εγένετο, και παρήχθησαν, ότι τέλος εστί της κολάσεως, ή αποκατάστασις αύθις της κτίσεως, και των ανθρωπίνων πραγμάτων, και δια των τοιούτων λόγων την Βασιλείαν Των Ουρανών λυομένην πάντως, και παράγουσαν εισάγουσιν, ήν αιωνίαν και ακατάλυτον αυτός τε ο Χριστός και Θεός ημών εδίδαξε, και παρέδοτο, και δια πάσης της παλαιάς και νέας Γραφής ημείς παρελάβομε, ότι και η Κόλασις ατελεύτητος και η Βασιλεία αίδιος, δια δε των τοιούτων λόγων εαυτούς τε απολλύασι, και ετέροις αιωνίας προξένοις γινομένοις ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      5. Τοις ευσεβείν μεν επαγγελομένοις, τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη και Καθολική Εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γής, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς, ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      6. Τοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, και τοις καθηγηταίς αυτών επομένοις, και τας τε μετεμψυχώσεις των ανθρωπίνων ψυχών, ή και ομοίως τοις αλόγοις ζώοις ταύτας απόλλυσθαι, και εις το μηδέν χωρείν δεχομένοις και δια τούτο ανάστασιν και κρίσιν και την τελευταίαν των βεβιωμένων ανταπόδοσιν αθετούσιν ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      7. Τοις λέγουσιν, ότι οι των Ελλήνων σοφοί και πρώτοι των αιρεσιαρχών, οι παρά των επτά Αγίων και Καθολικών Συνόδων, και παρά πάντων των εν Ορθοδοξία λαμψάντων Πατέρων αναθέματι καθυποβλήθέντας, ως αλλότριοι της Καθολικής Εκκλησίας δια την εν λόγοις αυτών κίβδηλον και ρυπαράν περιουσίαν κρείττονες εισί κατά πολύ, και ενταύθα, και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.

      Επτά αναθέματα λοιπόν κατά των ΕΛΛΗΝΩΝ και της Αρχαίας Ελληνικής Φιλοσοφίας από το «Τριώδιον», τα οποία περιέχονται στο «Συνοδικό της Αγίας Ζ’ Οικουμενικής Συνόδου υπέρ της Ορθοδοξίας» (787 μχ) και τα οποία αναγιγνώσκονται ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ την Κυριακή της Ορθοδοξίας.

      Διαγραφή
    5. Τι έχουν να πουν τα γατάκια του ΜΚ κρίνου τώρα που οι εθνισοσιαληστες του Άσαντ πολεμάνε εναντίον των σατανιστών του Αζόφ...
      Μήπως το χάσετε λιγάκι ..?
      Και αν έχεις Κοτσια ανέβασε το σχόλιο μου

      Διαγραφή
    6. Μιχόπουλε με αρουραίους δεν υπάρχει λόγος να γίνει κάποιος διάλογος. Από την εμμονή σου ούτε να γράψεις δεν μπορείς. Θες και γεωπολιτικές αναλύσεις να κάνεις τρομάρα σου.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος14/3/22 1:44 μ.μ.

      Ποιος είναι ο Μιχόπουλος;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος14/3/22 5:00 μ.μ.

      Παλιός τερματοφύλακας του ΠΑΟΚ

      Διαγραφή
  2. δεν ειναι τυχαιο οτι σας λεμε κλινικες περιπτωσεις..το αποδεικνυεται σε καθε ποστ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/22 12:40 π.μ.

      Τότε είσαι μαζοχιστης που συνεχίζεις να διαβάζεις και να σχολιάσεις.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος14/3/22 9:54 π.μ.

    Μετά από 32 χρόνια η αμερικανική εταιρεία McDonald’s κλείνει τα καταστήματά της στη Ρωσία σε μια ένδειξη διαμαρτυρίας για τον πόλεμο που διεξάγει η Ρωσία κατά της Ουκρανίας.

    Ωστόσο, η είδηση δεν ικανοποίησε τους Ρώσους που είδαν αφενός τις δουλειές του να χάνονται εξαιτίας των αποφάσεων του Πούτιν και αφετέρου το αγαπημένο τους ταχυφαγείο, τα McDonald’s να κατεβάζει ρολά στη Ρωσία.

    Ατελείωτες ουρές σχηματίζονται έξω από τα μαγαζιά της γνωστής αλυσίδας Burger. Η McDonald’s αριθμεί περίπου 850 καταστήματα και 62.000 υπαλλήλους στη Ρωσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/3/22 5:00 μ.μ.

      Να μια ευκαιρία για την εκπομπή των παιδιών να καλεσει τους συναγωνιστές σε συλλαλητήριο αλληλεγγύης για την παραμονή των MacDonalds στην Ευρώπη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/3/22 4:59 μ.μ.

      https://youtube.com/shorts/8I6hCT617c4?feature=share

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος14/3/22 3:58 μ.μ.

    χνουδωτά ζουζούνια μια λεπτομέρεια για τον Μπαντέρα. Δεν ήταν ναζί όπως λένε οι της ΕΣΑ αλλά και οι ακόλουθοι του Νάρκισσου Ιανού. τυχαίο ότι και δύο πλευρές λένε αναληθείς πληροφορίες για κομβικά ζητήματα και ιστορικά πρόσωπα; Η έννοια της εσα είναι να υμνήσει τους Κοραή Βενιζέλο και Χίτλερ και να βρίσει τον Δραγούμη και η έννοια του εκδότη που ανακάλυψε στα στέρνα τον Ντούγκιν αλλά παντού βλέπει νεοναζί να υμνήσει Μεταξά Παπαδόπουλο και Τραμπ μαζί με Ζεμούρ και να βρίσει με τη
    σειρά του τους ναζί και ας πουλάει βιβλία υπέρ τούς. Ενδοοικογενειακή διαμάχη εδώ και χρόνια που κούρασε πια ξαναζεσταμένο φαγητό από τον γνωστό σεφ που ήταν ο μέντορας τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/3/22 9:31 μ.μ.

      Και οι δύο πλευρές μαζί με το άθλιο φιλοδεξιό ρεστοράν βρίζουν τον άνθρωπο που χρηματοδότησε εθνικιστικές ομάδες και πολέμησε το ΝΑΤΟ για μήνες. Τον νασερικό εθνικιστή μαχητή Μουαμάρ Καντάφι. Από την μια ο εκδοτάκος από την άλλη ο σεφ και στην μέση κάποιοι σκληροπυρηνικοί που όταν δεν γράφουν στην φλεφαλο γράφουν εδώ. τουλάχιστον αλλάξτε τρόπο γραφής σας καταλάβαμε ρε. Αλέκο εσύ παλιά έλεγες άλλα για τον Ντούγκιν τώρα τον θυμήθηκες;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/3/22 2:45 μ.μ.

      Αν ο Μπαντέρα ήταν εθνικοσοσιαλιστής, εμφανίζεται από τις πράξεις του ( δέχτηκε να δημιουργήσει παρτιζάνικη ομάδα εναντίον της ΕΣΣΔ, καθώς και ο ίδιος, αλλά και τα αδέρφια του βρισκόντουσαν σε στρατόπεδο συγκέντρωσης, όπου μάλιστα τα αδέρφια του πέθαναν κιολας). Μια καλή αρχή πάνω στην δράση του Μπαντέρα είναι αυτή η μελέτη: https://www.jstor.org/stable/23617487

      Καλό είναι οι ιστορικές σας γνώσεις να μην προέρχονται από συμπεράσματα που βγάλατε μέσω ενός άρθρου του wiki

      -Μερκουριστής

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος14/3/22 4:38 μ.μ.

    Θλίψη στην ερώτηση για την Ελλάδα. Δηλαδή όσοι πάτε εκεί (δεν το λέω επιθετικά, απλά δεν ακούω την εν λόγω μουσική) τους έχετε εκφράσει ποτέ τις ελληνικές θέσεις σε διάφορα ζητήματα (πχ Κύπρο) ή σας φτάνει η Αθηνά κλπ που καλά είναι στις σελίδες των βιβλίων, αλλά στην ουσία δεν λένε τίποτα, ο μέσος άνθρωπος πεινάει και δεν θα τον σώσει καμία κλασικιστικη αναφορά μιας ουκρανίδας, όσο καλοπροαίρετη κι αν είναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/3/22 11:36 μ.μ.

      Όχι, όταν βρισκόμαστε ε/σ από διαφορετικές χώρες μιλάμε για ακτιβισμό και ιδέες, όχι για τα εθνικά ζητήματα της κάθε χώρας που στην τελική ούτε ουσία έχει να τα συζητάμε μεταξύ μας, ούτε μπορεί να μας κάνει καλύτερους ,ούτε να αλλάξει κάτι. Όπως δεν άρχιζαν να μας λένε τον πόνο τους για τη Ρωσία , δεν ξεκινήσαμε κι εμείς να κλαιγομαστε για την Κύπρο, μένουμε σε πράγματα που μας ανοίγουν τους ορίζοντες και μπορούν να μας βελτιώσουν σε σκέψη και δράση. Τώρα όσον αφορά το παραλήρημα σχετικά με την Αθηνά και την πείνα του μέσου ανθρώπου (sic) λυπάμαι, δεν μπορώ να το κατανοήσω .

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/3/22 1:05 μ.μ.

      εαν δεν μπορείς να το κατανοήσεις τότε δεν είσαι ΕΣ μα αντικοινωνικός, λάθος δρόμο έχεις πάρει μάλλον γτ το δικό σου ψυγείο το γεμίζει η μαμά

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/3/22 4:52 μ.μ.

      Στο ουσιώδες δεν απάντησες. Άρα τον παίζετε με ρουνους και κλασικισμό τύπου α η Ελλάδα κοιτίδα του πολιτισμού της Ευρώπης μας με αρχαία αγάλματα κλπ.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος14/3/22 6:52 μ.μ.

    Αλαλα τα χείλη των ακροδεξιών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος14/3/22 9:24 μ.μ.

    Ο πόλεμος των αφηγημάτων είναι θεμελιώδους σημασίας για την ρωσσο-ουκρανική κρίση.

    Το ρωσσικό αφήγημα λέει ότι το νεοναζιστικό καθεστώς του Κιέβου καταπίεζε τους κατοίκους των δύο ρωσσόφωνων επαρχιών και δεν τους άφηνε να μιλήσουν την ρωσσική γλώσσα.

    Θα ήταν ενδιαφέρον να πούν οι ρωσσικές αρχές πόσες φορές και για πόσους αιώνες καταπίεζαν μέχρι σημείου αφανισμού την πολωνική και ουκρανική γλώσσα.

    Στην προσπάθεια βίαιου εκρωσσισμού των περιοχών της Τσαρικής και Σοβιετικής Ρωσσίας έκλειναν σχολεία και εξόντωναν δασκάλους επειδή δίδασκαν άλλη γλώσσα πλην της ρωσσικής.

    Το 1831 ο υπουργός παιδείας της Τσαρικής Ρωσσίας πρίγκηπας Uvarov, έστησε έναν διαγωνισμό για να βρεθούν συγγραφείς οι οποίοι θα δημιουργήσουν ιστορικές δικαιολογίες για την προσάρτηση και αφομοίωση των εδαφών και των εθνοτήτων στις κατακτηθείσες δυτικές περιοχές της ρωσσικής αυτοκρατορίας.

    Το βραβείο κέρδισε ο Nikolai Ustrialov. Τον Δεκέμβριο του 1836 παρουσίασε ένα τετράτομο έργο, το οποίο κατέστη υποχρεωτικώς επίσημο σύγγραμμα στα εκπαιδευτικά ιδρύματα όλη της αυτοκρατορίας. Το βιβλίο του Ustrialov αναπαρήγαγε ιδέες που είχαν εμφανιστεί από τα χρόνια της αυτοκράτειρας Αικατερίνης, ότι τάχα δεν υπάρχει κατάκτηση εδαφών και εθνοτήτων στις δυτικές επαρχίες, αλλά "επανένωση". Ότι τάχα όλοι αυτοί οι λαοί, δεν αποτελούν ξεχωριστές εθνότητες, αλλά είναι όλοι Ρώσσοι.

    Βασικός σκοπός της Τσαρικής πολιτικής εκρωσσισμού ήταν να διαγραφεί πλήρως η ιστορία του πολωνικού και ουκρανικού έθνους, και να παρουσιαστεί η ιστορία τους ως δήθεν ιστορία του ρωσσικού έθνους.

    Τα ίδια επιχειρήματα χρησιμοποιεί σήμερα η ρωσσική κυβέρνηση. Τώρα διαμαρτύρεται για την πολιτική ουκρανοποιήσεως των ανατολικών επαρχιών της Ουκρανίας, για να συγκαλύψει την τσαρική και σοβιετική πολιτική εκρωσσισμού.

    Σε όσες περιοχές καταλάβει ο ρωσσικός στρατός, το πρώτο πράγμα που θα κάνει, είναι να αφανίσει την ουκρανική γλώσσα, και την ουκρανική κουλτούρα. Θα κλείσει τα ουκρανικά σχολεία, και θα εξοντώσει την ουκρανική διανόηση, όπως έκανε επί τόσους αιώνες. Θα αλλάξει τα ιστορικά βιβλία παρουσιάζοντας την Ουκρανία ως αναπόσπαστο μέρος της ρωσσικής ιστορίας, τέχνασμα που ξεκίνησε με την Αικατερίνη την Μεγάλη, προκειμένου να κατασκευάζει ρωσσικές εδαφικές διεκδικήσεις και Ρώσσους πολίτες από το πουθενά.

    Tαυτοχρόνως η Ρωσσία επί αιώνες αντιγράφει την βυζαντινή πολιτική βιαίου εκχριστιανισμού και επιβολής της ορθοδοξίας ακόμη και σε χριστιανούς που δεν είναι ορθόδοξοι. Πολωνοί και Ουκρανοί ως καθολικοί, έχουν υποστεί άπειρες διώξεις από το ρωσσικό κράτος προκειμένου να αφομοιωθούν στο ορθόδοξο δόγμα.

    Με την επιβολή της ρωσσικής γλώσσης, με την αλλαγή της ιστορίας των κατεκτημένων εθνοτήτων, και την επιβολή της ορθοδοξίας, η Ρωσσία προσπαθεί να δημιουργήσει πολίτες με ρωσσική αυτοκρατορική συνείδηση.

    Ιφικράτης Αμυράς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/3/22 10:15 μ.μ.

      Ναι μόνο που ουκρανική γλώσσα δεν υφίσταται. Μια τεχνητή γλώσσα είναι, παραλλαγή της ρωσικής, απότοκο της κατοχής των εδαφών από τους Αυστροπολωνους.

      Διαγραφή
    2. Πες μας και το Ουκρανικό αφήγημα...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/3/22 3:25 μ.μ.

      Ιφικράτη οι Ουκρανοί δεν είναι καθολικοί. Ουνίτες είναι. Πήγαινε να κατέβεις υποψήφιος με το ΣΥΡΙΖΑ και τους οικολόγους και άσε τις αναλύσεις για την Ουκρανία.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος14/3/22 9:54 μ.μ.

    αν μπείτε τώρα στο σάιτ της χα ο Ματθαιόπουλος στο πλευρό του ευρασιανιστη Ντούγκιν! νόμιζα ότι με χάλασε η βότκα αλλά δεν είναι τρολιά. Είναι αδέλφια μας οι Ουκρανοί λέει ο μουσάτος. Για αυτό χτυπάνε πολυκατοικίες και σχολεία με ρουκέτες. Οι αδελφοκτόνοι μοσχοβίτες όπως στο Αφγανιστάν έστειλαν λευκούς να σκοτωθούν έτσι και στην Ουκρανία στέλνουν Τσετσένους να σκοτώσουν λευκούς. μεγαλύτερο παραμύθι για Σύριους καταδρομείς δεν υπάρχει. Με χιλιάδες νεκρούς Σύριους κομάντος και δύο μέτωπα ανοιχτά κατά καιρούς σιγά μην αφήσει ο Μπασάρ να έχει απώλειες σε μια άγνωστη χώρα και από την έρημο να βρεθούν στην στέπα. βάλτε λίγο το μυαλουδάκι σας να δουλεύει όχι μόνο ότι μαλακιά γράφει ο opinion maker εκδότης!!!! στο γνωστό σάιτ που στηρίζει τον ρωσικό στρατό. άσε που έχει πάρει φόλες επειδή τον πιέζουν για ανοικοδόμηση και αντιδρούν οι μουλάδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/3/22 3:16 μ.μ.

      Σε πειράζει που οι Ρώσοι ρίχνουν βόμβες στην Ουκρανία ενώ το Αζοφ εδώ και πόσα χρόνια γενοκτονεί συστηματικά Ρώσους στο Ντονμπας. Οι Ρώσοι του Ντονμπας είναι και αυτοί Μογγόλοι να υποθέσω; Τρομεροί και φοβεροί οι Ουκρανοί ΕΣ που σφάζουν χρόνια Ρώσους αλλά αφήνουν ανεγγιχτη την εβραϊκή κλίκα που διοικεί το Κίεβο.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/3/22 7:29 μ.μ.

      μιλάτε για 14.000 νεκρούς. αν είναι δυνατόν. τόσο pronews διαβάζεις; είπαμε εκεί γράφει πλέον ο εκδοτάκος μην λες και εσύ ψέματα άσε να έχει την πρωτοκαθεδρία αυτός στην λάσπη.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/3/22 11:37 π.μ.

      3:16 Ρε πατριε σε εχουμε παρει ολοι χαμπαρι ... αυτοι οι ρωσοι που σκοτωνουν οι αζοφ ειναι προδοτες οπως και ενας μικρος αριθμος ελληνων της μειονοτητας που συνεργαζεται με τους ρωσους ... ειναι τοσο δυσκολο να το καταλαβετε ;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος14/3/22 10:11 μ.μ.

    Όποιος γνωρίζει τι παίζει με το θέμα των μισθοφόρων ας το ψάξει λίγο παραπάνω: όλες οι πηγές που μιλάνε για στρατολόγηση Σύριων είναι από πηγές του πενταγώνου και της συριακής αντιπολίτευσης. ακόμη και αυτοί που το αναπαρήγαγαν το μάζεψαν μετά για να πουν ότι είναι ελάχιστοι αυτοί που προσφέρθηκαν επειδή δεν ξέρουν γλώσσα και τις περιοχές της Ουκρανίας. Καλύτερα ο Χάρης να μίλαγε για τους Έλληνες και ομογενείς που πολεμούν τους Ρώσους εισβολείς παρά για τα φαντάσματα των Καταδρομών του Άσαντ που δήθεν πολεμούν στην Ουκρανία. Σιγά μην αφήσει ο βετεράνος των NDF την Δαμασκό για να πάει να πεθάνει στο Κίεβο και να γίνει στόχος για 300 δολλάρια της Wagner που έχει αρχηγό Ρώσο ολιγάρχη με συγκεκριμένη καταγωγή και υπαρχηγό έναν ψυχοπαθή δήθεν "νεοναζί". Οι Σύριοι καταδρομείς είναι οι μεγαλύτεροι εχθροί του Ισραήλ μαζί με την Χεζμπολάχ και συμφέρει πολλούς να τους στοχοποιούν τα σιωνιστικά ΜΜΕ. Τώρα να αναπαράγουν αυτά τα ψεύδη ο κάθε Μιχόπουλος είναι λογικό λόγω ευφυίας. Αλλά να τα λέει σε διάσημη εκπομπή ο παρουσιαστής χωρίς να τα ψάξει είναι αστείο. Οι μπααθιστές δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστές αλλά το κόμμα SSNP. Μάθετε λίγο μπάλα πριν το παίξετε Μαραντόνα.

    Δόξα στην Μεραρχία Αζόφ που εξοντώνει τους μισθοφόρους εγκληματίες του Καντίροφ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/3/22 10:18 μ.μ.

      Ρωσία και Συρία είναι δυστυχώς εδώ και χρόνια συνεργάτες

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/3/22 2:52 μ.μ.

      Μόνο που τα στρατεύματα του Καντιροφ είναι αυτά που αγωνίστηκαν ενάντια στους αντάρτες και τον ISIS στη Συρία. Άντρες του Καντιροφ είχαν αναλάβει την περιφρούρηση στο Χαλέπι. Οι φονταμενταλιστές, τζιχαντιστές φονιάδες είναι με την άλλη πλευρά. Dzhokhar Dudayev αν σας λέει κάτι, οι καλύτεροι φίλοι των Ουκρανών. Όπως στη Συρία στο πλευρό του Άσαντ είχαν πολεμήσει και άλλοι Ρώσοι, "νεομπολσεβικοι" όπως του λέτε, σαν τον Αρσέν Παβλόφ που δολοφονήθηκαν αργότερα από τη κυβερνητική μαφία του Πούτιν.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/3/22 3:34 μ.μ.

      Μόνο που χρυσοπληρώθηκαν για να το κάνουν και σήμερα κυριαρχούν στην Μόσχα με μεθόδους μαφίας. Μόνο που 300 χρόνια τους έσφαζαν οι ρώσοι και αυτοί ξεπουλήθηκαν για τα λεφτά. Μόνο ο πατέρας Καντίροφ ήταν και αυτός ισλαμιστής και μόλις μύρισε φράγκα άλλαξε πλευρό και έγινε σκυλάκι των γνωστών της Μόσχας. Δεν ήταν μόνο ο Παβλόφ που δολοφονήθηκε από την μαφία του Πούτιν. Οι μισοί οπλαρχηγοί όταν είδαν ότι ο λαός θα περνούσε χειρότερα με Μοσχοβίτες αντέδρασαν και τους έφαγε αυτός που τον έχετε ψηλά ο Πούτιν. Τσετσένοι με Ουκρανούς και να υπάρχουν είναι ελάχιστοι από την άλλη μεριά είναι δέκα χιλιάδες και σφάζουν λευκούς εθνικιστές και μπαντερικούς.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/3/22 3:51 μ.μ.

      οι Τσετσένοι είναι μαύροι;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος15/3/22 5:19 μ.μ.

      Μόνο που για αυτούς τους λίγους οπλαρχηγούς που συγκρούστηκαν με τους νεομπολσεβικούς, τους νατοϊκούς και την πουτινικη κλίκα κανείς σας δεν μίλησε. Μοζβογκοι, Παβλόφ, Μπεντνοφ, Λουσβαργκι, εθνικιστές του Risich και του Alexei Milchakov, οι μαχητές του Βαραγκ κλπ. Οι περισσότεροι αποχώρησαν αφού διώχθηκαν και οι υπόλοιποι δολοφονήθηκαν από τους μαφιόζους της Μόσχας. Διότι στη Ρωσία ο εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι επιδοτούμενος όπως στην Ουκρανία...

      Διαγραφή
  10. ΠΟΥσΤΙΝ: ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΝΤΙΣΛΑΒΙΚΟ ΣΙΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΘΑΡΜΑ15/3/22 2:54 π.μ.

    Πρέπει να μπουν κάποια πράγματα στη θέση τους γιατί οι (δυστυχώς) αμέτρητοι πουτινόδουλοι του χώρου έφτασαν μέχρι στο σημείο να αρνηθούν ακόμα και το ουκρανικό έθνος μπας και τους κρατήσει περισσότερη ώρα στα γόνατα ο πατερούλης Ιβάν Σαββίδης. Πάμε: Μέχρι την μογγολική Χρυσή Ορδή η ηγεμονία του Κιέβου είχε διαφορετική ταυτότητα (ναι μεν σλαβική, αλλά όχι μόνο) και ήταν ανεξάρτητη οντότητα από τις περιοχές του Νόβγκοροντ και της (αργότερα) επονομαζόμενης Μοσχοβίας (η οποία ήταν εντελώς υπανάπτυκτη, πολιτικά ασταθής και απομονωμένη). Υπενθυμίζω επίσης ότι οι ηγεμόνες του Κιέβου ήταν Ρως (δηλαδή Βάραγγοι από την Σκανδιναβία), με πρώτο ηγεμόνα τους τον Ρούρικ. Το Κίεβο ήταν ήδη μεγάλη πόλη και σε επαφή με Ευρώπη (Βυζάντιο, Ρώμη, Πολωνία κλπ), ενώ η τότε Μόσχα ήταν ένα μικρό χωριό. Γύρω στα 1400 έχουμε την αποχώρηση των Μογγόλων (με εξαίρεση τις περιοχές όπου εγκαταστάθηκαν τα Χανάτα των Τατάρων: Κριμαία, Καζάν, Αστραχάν. Από τότε μέχρι στα 1650 περίπου σχεδόν όλη η σημερινή Ουκρανία (πλην Κριμαίας, Χανάτο των Τατάρων) ήταν τμήμα της Κοινοπολιτείας Πολωνίας-Λιθουανίας. Το 1650 περίπου μετά την εξέγερση των Κοζάκων του κάτω Ντον και του Δνειπέρου (Ζαπορίζια κλπ), οι Κοζάκοι ανεξαρτητοποιήθηκαν. Όμως η Πολωνία-Λιθουανία διατηρούσε όλη σχεδόν την υπόλοιπη Ουκρανία (συν μεγάλα τμήματα της Λευκορωσίας, όπως Μινσκ κλπ). Μόνο μετά την ήττα της Πολωνίας (από τον συνασπισμό Αυστρία-Πρωσία-Ρωσία) και τη διάσπαση της Κοινοπολιτείας με την πρώτη διχοτόμηση, πέρασαν τα Ουκρανικά εδάφη στη Ρωσία. Όμως η δυτική Ουκρανία (Ρουθηνία, Καρπάθια κλπ) πέρασε στην κατοχή της Αυστρίας. Άρα μιλάμε για περίπου 2 αιώνες ρωσικής κατοχής (μέχρι το 1919 και την ίδρυση της ΣΔ της Ουκρανίας από τους Μπολσεβίκους). Άρα έχουμε από τον 6ο-7ο αιώνα έως τον 13ο μια εντελώς διαφορετική Ουκρανία από την Μοσχοβία (ευρωπαϊκή, σκανδιναβική, πολυφυλετική από φυλές της ευρασιατικής στέπας) και από τον 15ο έως τον 17ο αιώνα μια πολωνική Ουκρανία.

    α μερος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΥσΤΙΝ: ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΑΝΤΙΣΛΑΒΙΚΟ ΣΙΝΟΤΟΥΡΚΙΚΟ ΚΑΘΑΡΜΑ15/3/22 2:57 π.μ.

    β'μέρος

    Επί τσαρικής Ρωσίας, μπολσεβίκων και ΕΣΣΔ απαγορεύεται η ουκρανική γλώσσα και ομιλείται μόνο η ρωσική. Έχουμε τον καταστροφικό τεχνητό λιμό του 1932-1937 από τον Στάλιν, όπου πέθαναν από πείνα, κακουχίες και διώξεις πάνω από 5,5 εκ Ουκρανοί. Επιπλέον, η Κριμαία δεν ήταν ποτέ ρωσική: στην αρχαιότητα ζούσαν οι Σκύθες, μετά ήρθαν οι αρχαιοελληνικές αποικίες, μετά οι Γότθοι (γερμανικό φύλο), μετά το Βυζάντιο, μετά οι Τάταροι. Η Ρωσία την πήρε τον 18ο αιώνα επί Μεγάλης Αικατερίνης που ήταν γερμανικής καταγωγής. Η τσαρίνα έφερε στην Κριμαία και στην Οδησσό (όπως και στον Βόλγα) τους 250.000 Γερμανούς εποίκους. Πριν τον Β' ΠΠ ο Στάλιν εξόρισε τους Γερμανούς της Κριμαίας. Μετά τον Β' ΠΠ επειδή οι Τάταροι είχαν συμμαχήσει με την χιτλερική Γερμανία, ο Στάλιν τους έδιωξε από την Κριμαία και έφερε ρωσόφωνους. Το ίδιο έκανε και στο Ντονμπάς. Γιατί? Διότι οι Ουκρανοί είχαν ήδη αποδεκατιστεί από τον λιμό στη δεκαετία του '30, με τις διώξεις στη δεκαετία του '30 και οι άλλοι λαοί της Ουκρανίας (Έλληνες, Τάταροι, Γερμανοί κλπ) είχαν διωχθεί και κυνηγηθεί από το καθεστώς. Επίσης οι Ουκρανοί είχαν τις μεγαλύτερες στρατιωτικές απώλειες και απώλειες αμάχων στον Β' ΠΠ αφού όλες οι μεγάλες μάχες από 1941 έως το καλοκαίρι του 1944 έγιναν στα ουκρανικά εδάφη. Επίσης πολύ ενδιαφέρον ότι σχεδόν όλοι οι μεγάλοι στρατιωτικοί ηγέτες του Κόκκινου Στρατού ήταν Ουκρανοί. Άρα η Ουκρανία ήταν πολύ αραιοκατοικημένη λόγω απωλειών και έτσι ο Στάλιν πρακτικά σκεπτόμενος (αλλά και πονηρά, φοβούμενος ενδεχόμενη αντίσταση των Ουκρανών), έφερε και εγκατέστησε σε Ντονμπάς, ΒΑ Ουκρανία (Χάρκοβο), κεντρική Ουκρανία ανατολικά του Ντνιεπρ (Πολτάβα κλπ) και Κριμαία τους ρωσόφωνους. Ε λοιπόν αυτοί οι άνθρωποι που κατοικούσαν στην σημερινή Ουκρανία όσο και να μην αρέσει σε κάποιους από πολύ νωρίς είχαν αναπτύξει άλλη εθνική ταυτότητα από την ρωσική. Οι Ρώσοι επιβλήθηκαν με το ζόρι στην Ουκρανία μετά τον Β' ΠΠ. Οι άλλοι ήταν όμως ήδη εκεί για αιώνες. Και έχουν τη γλώσσα τους, που σημαίνει ότι ένιωθαν παρά τις διώξεις, λιμούς, απαγόρευση της ουκρανικής γλώσσας κλπ ότι είναι άλλη ράτσα. Επί ΕΣΣΔ όλοι οι λαοί της χώρας ήταν μόνο Ρωσόφωνοι λόγω απαγόρευσης από το καθεστώς οποιασδήποτε άλλης γλώσσας και διαλέκτου. Αλλά άλλο ρωσόφωνος και Ουκρανός, άλλο Ρώσος. Οι Ρώσοι ήρθαν στην Ουκρανία μετά το 1945, με πονηριά του Στάλιν. Δεν υπήρχε καμία Ρωσία στην Ουκρανία μέχρι το 1945.......... Μέχρι το 1945 υπήρχαν μόνο Ουκρανοί, Κοζάκοι, Τάταροι, Πολωνοί, Λιθουανοί, Ρουθήνιοι (δηλαδή δυτικοί Ουκρανοί Σλάβοι των Καρπαθίων), Έλληνες, Γερμανοί (Κριμαία και Οδησσό), λίγοι Ούγγροι (δυτικά, στα σύνορα σημερινής Ουκρανίας με Σλοβακία), Σλοβάκοι, Γύφτοι, Μολδαβοί (γύρω από Οδησσό).

    ΝΙΚΗ ΣΤΑ ΟΠΛΑ ΤΩΝ ΟΥΚΡΑΝΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/3/22 1:07 μ.μ.

      τα βιαγκρα βλάπτουν όταν είναι για χειροτεχνίες

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/3/22 3:31 μ.μ.

      Με αυτό που γράφεις εσύ εξαφανίζεις το ουκρανικό έθνος αν μιλήσουμε με φυλετικούς όρους. Αν η Ουκρανία είναι ένα ανακατεμένο τσούρμο για ποιο εθνικοσοσιαλισμό μιλάμε? Πέφτει πολύ ρούβλι από τον Σαββίδη μου φαίνεται.

      Διαγραφή
  12. Εύγε, και τις πηγές για τα δύο ανωτέρω αν γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος15/3/22 2:04 μ.μ.

    Οι Ουκρανοί είναι οι κληρονόμοι των Ρως γι'αυτό και μέχρι πρόσφατα ονομάζονταν Ρουθήνοι. Γι' αυτό οι Πολωνοί παλιά, ως κυρίαρχοι της Ουκρανίας, ονόμαζαν τους σημερινούς Ουκρανούς Ρουσίνους και τους σημερινούς Ρωσους Μοσκβι! Όσο κι αν ακούγεται κάπως σε όποιον δεν ξέρει από σλαβική ιστορία, οι Ουκρανοί είναι οι αυθεντικοί Ρώσοι! Ουκρανοί λόγιοι του Μεσαίωνα ήταν που συνέδεσαν την κληρονομιά των Kievan Rus με τη νεοσχηματισμένη Μοσχοβία και ονόμασαν τη δευτερη ως "Μεγάλη Ρωσία" (κατά το Μεγάλη Ελλάδα, το μεγάλη όχι ως η μητέρα κοιτίδα, αλλά αντίθετα ως η επέκταση, η αποικία της "μικρής Ρωσίας", της πρώτης Ρωσίας, της Ουκρανίας). Οι Μοσκοβίτες ιδέα δεν είχαν για Ρως. Όταν στο Κίεβο είχαν πολιτισμό, το Μόσκοβο κυριολεκτικά δεν υπήρχε. Άλλωστε και η παραδοσιακή ονομασία των Μοσχοβιτών μέχρι σημερα, "Ροσίγια", είναι παρμένη από το ελληνικό Ρωσία, διότι οι Μοσχοβίτες δεν είχαν στην παράδοσή τους το "Ρως", το δανείστηκαν από τους Μεσαιωνικούς Έλληνες! Οι Ουκρανοί τους έδωσαν τα πάντα και το ευχαριστώ του Μοσχόβου ήταν να επί Τσάρων να βάζει στη φυλακή όποιον μιλούσε ουκρανικά, επί ΕΣΣΔ να τους γενοκτονεί μέσω πείνας και να τους εποικίζει με Μοσχοβίτες και τώρα επί Ευρασιανικής Μόσχας να τους βομβαρδίζει την πρωτεύουσα. Η Ουκρανία είναι η κοιτίδα και η ψυχή του ευρωπαϊκού σλαβικού κόσμου (με γενναίες δόσεις σκαβδιναβικού αίματος στις αρχές της). Ο ευρασιανιστής Πούτιν αυτή τη στιγμή είναι ο νο1 εχθρός, δεν θα πώ της "Δύσης μας" και άλλα νατοϊκά σάλια, αλλά πρώτα απ όλα του σλαβικού κόσμου. Στέλνει μουσουλμάνους Ασιάτες Τσετσένους να ισοπεδώσουν την πρώτη σλαβική πόλη της παγκόσμιας ιστορίας, το ηρωικό Κίεβο. Ζήτω το Κίεβο. Η συντριπτική πλειονότητα των Σλάβων όπου γης στηρίζουν Ουκρανία, αν σας λέει κάτι αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/3/22 10:10 μ.μ.

      (Είναι η απάντηση μου που -ακόμα- δεν εγκρίθηκε σε άλλο ιστολόγιο. Θα παρακαλούσα να την βάλετε επειδή προάγει το διάλογο.)

      "Μάλιστα! Κατά πλειοψηφία οι Σλάβοι άλλων σλαβικών χωρών στηρίζουν Ουκρανία επειδή ξαφνικά έγιναν όλοι απάτριδες θαμώνες των mcdonalds, όχι επειδή ξέρουν πολύ καλά, ΩΣ ΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΣΛΑΒΟΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ (θα βάλω και τους Λιθουανολετονούς βαλτικούς αδερφούς μας μέσα), και εχουν ζήσει στο πετσί τους την αγάπη και τη φροντίδα του Μόσκοβου, διαχρονικά, απέναντί τους. Ξέρετε κανέναν 100% Ουκρανό, ουκρανόφωνο, που να λέει ζητω το Μόσκοβο και ο Πούτιν; Δεν υπάρχει κανένας. Το ανάποδο όμως συμβαίνει και αυτό τα λέει όλα. 100% Μοσχοβίτες που λένε ζητω το Κίεβο και το ταγμα Αζόφ, όπως ο Alexei Levkin. Θα τον πείτε κι αυτόν αμερικανόφιλο; Ποια επιρροή τους να απλωσουν ρε παιδιά οι Ουκρανοί; Χάρτη απ' την β'γυμνασίου έχετε να πιάσετε; Σε μια χώρα που εδαφικά είναι εικοσαπλάσια από την Ουκρανία; Εσύ τώρα απλά αναπαράγεις μοσχοβίτικη προπαγάνδα. Κατηγορείς ότι η Ουκρανία θελει να αποκοπεί απο τη σφαίρα επιρροής της Μόσχας. Α τα καθήκια. Γιατί καλοπερνούσαν πάντα με το Μόσκοβο ε; Όχι ότι δεν μπορούσαν καν να μιλησουν τη γλώσσα τους όλο το 19ο αιώνα βάσει επίσημων τσαρικών απαγορεύσεων και το '30 τους ξεκλήριζαν! Η επίκληση του όντως μισητού ΝΑΤΟ για να μας κάνεις να συμπαθήσουμε τον κοντό ευρασιανιστή προδότη του Σλαβισμού και της Μεγάλης Ευρώπης των Ονειρων μας πιάνει σε τίποτα κακομοίρηδες ψηφοφόρους Βελόπουλου και Κασιδιάρη, όχι σε εθνικιστές που ξέρουν από ιστορία. Και ΝΑΤΟ να μην υπήρχε, το Μόσκοβο τα ίδια θα εκανε στους Ουκρανούς, όπως επί Στάλιν, όπως επί Τσάρων. Και η προπαγάνδα υπέρ Μοσχόβου συνεχίζεται: "οι ρώσοι είναι αυτοί που επιχειρηματολογούν υπέρ της ενότητας του ρωσικού έθνους" οι ρώσοι δηλαδή στήνουν γέφυρες αλλά οι ουκρανοί είναι οι κακοί που "δυτικοφέρνουν"!! Τρέλα! Το λες και μόνος σου ρε φίλε, υπερ ενότητας ΡΩΣΙΚΟΥ (δηλ. Μοσχοβίτικου) έθνους, όχι υπέρ Πανσλαβικής ενότητας. Οι Μοσχοβίτες δεν αναγνωρίζουν καν ότι ουκρανικό έθνος υφίσταται! Συμφέρει στον Ουκρανό αυτό το αφήγημα που θελει να τον (ξανα)χτυπήσει εθνοπολιτισμικά και γλωσσικά (ο ευρασιανιστής Ντούγκιν έχει μιλήσει ακόμα και για βιολογική εξάλειψη των ανυπόταχτων Ουκρανών);; Το Ουκρανικό έθνος είναι παλιότερο απο το μοσχοβίτικο το οποίο έχει υποκλέψει την ονομασία Ρως. Αυτή είναι η αλήθεια. Πώς θα σου φαινόταν αν η Γερμανία, ως η μεγαλυτερη χώρα του γερμανικού κόσμου, ξεκινούσε να μπουκάρει σε Ολλανδίες Δανίες Αγγλίες Νορβηγίες Ισλανδίες απαγορεύοντας τις γλώσσες τους και ισοπεδώνοντας την κρατική τους υπόσταση στο όνομα της "ενότητας του γερμανικού έθνους"; Απλά τα πράματα, το ουκρανικό έθνος είναι ένα αληθινό έθνος, πολύ πιο ομοιογενές από το μοσχοβίτικο, πολύ πιο αριοευρωπαϊκό από το μοσχοβίτικο, με πολύ παλιότερες ρίζες από το μοσχοβίτικο, αλλά εσείς υποστηρίζετε μια αχανή κινεζόφιλη νεοαυτοκρατορική δύναμη που εισβάλει με Τσετσένους σε ένα σλαβικό εθνος κράτος της Ευρωπαϊκής Ηπείρου (και μάλιστα για να χτυπήσει τους εθνικιστές ως κυριο διακηρυγμένο στόχο!). Είστε σιγουρα εθνικιστές κύριοι ή καυλώνετε με υπερηπειρωτικές υπεραυτοκρατορικές υπερκαταστάσεις; Θελω να σας ρωτήσω επίσης αν ειστε σιγουρα ρομαντικοί, διότι βάσει των αρχων του ρομαντικού εθνικισμού του 19ου αιώνα οι Ουκρανοί είναι γνήσιο έθνος κι εσείς απλά ορκισμένοι αντιουκρανοί (να μας πείτε γιατί όμως...)"

      Διαγραφή
    2. Καλώς γράφετε το σχόλιο απλά μην γίνει η αφορμή για μια ακόμη διαμάχη. Διαβάστε τους κανόνες της φόρμας σχολίων.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/3/22 5:37 μ.μ.

      Επειδή ΔΎΣΗ!

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος15/3/22 3:39 μ.μ.

    «Περισσότεροι από 40.000 Σύροι έχουν εγγραφεί μέχρι τώρα για να πολεμήσουν στο πλευρό της Ρωσίας στην Ουκρανία», δήλωσε ο Ράμι Αμπντέλ Ραχμάν, διευθυντής του Συριακού Παρατηρητηρίου Ανθρώπινων Δικαιωμάτων, μιας μη κυβερνητικής οργάνωσης που έχει την έδρα της στο Ηνωμένο Βασίλειο και διαθέτει ένα εκτεταμένο δίκτυο πηγών στη Συρία.

    Ρώσοι αξιωματικοί, που έχουν αναπτυχθεί στη Συρία στο πλαίσιο της επέμβασης της Μόσχας το 2015 για να υποστηρίξει το καθεστώς της Δαμασκού, έχουν εγκρίνει την υποψηφιότητα 22.000 εξ αυτών, σύμφωνα με τον Αμπντέλ Ραχμάν.

    Οι μαχητές αυτοί προέρχονται είτε από μονάδες του τακτικού συριακού στρατού είτε από τις τάξεις φιλοκυβερνητικών πολιτοφυλακών που έχουν εκπαιδευτεί από τους Ρώσους και έχουν πείρα σε μάχες μέσα σε πόλεις, σύμφωνα με το Παρατηρητήριο.

    Σε μια χώρα όπου οι στρατιώτες κερδίζουν από 13 ως 32 ευρώ το μήνα, η Ρωσία τους υπόσχεται ένα μισθό 1.100 δολαρίων (1.000 ευρώ) για να πολεμήσουν στην Ουκρανία, αναφέρει το Παρατηρητήριο.

    Έχουν επίσης δικαίωμα σε 7.700 δολάρια αποζημίωσης σε περίπτωση τραυματισμού, ενώ η οικογένειά τους θα πάρει 16.500 δολάρια, σε περίπτωση θανάτου τους στη μάχη, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

    Άλλοι τουλάχιστον 18.000 μαχητές θα τεθούν υπό την καθοδήγηση της νεφελώδους ομάδας Βάγκνερ, μιας ρωσικής ιδιωτικής εταιρείας παραστρατιωτικών που έχει σχέσεις με το Κρεμλίνο, αναφέρει το Παρατηρητήριο, το οποίο διευκρινίζει ότι δεν έχει διαπιστώσει προς το παρόν αναχώρηση στρατολογημένων Σύρων για την Ουκρανία.

    Εκπρόσωπος της συριακής κυβέρνησης διέψευσε την ύπαρξη τέτοιας εκστρατείας στρατολόγησης.

    «Μέχρι τώρα, κανένα όνομα δεν έχει εγγραφεί, κανένας στρατιώτης δεν έχει καταχωριστεί και κανένας δεν έχει πάει στη Ρωσία για να πολεμήσει στην Ουκρανία», δήλωσε στο Γαλλικό Πρακτορείο ο Όμαρ Ραχμούν της Επιτροπής Εθνικής Συμφιλίωσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος15/3/22 3:47 μ.μ.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.huffingtonpost.gr/amp/entry/oi-neonazi-toe-poetin_gr_6223ed99e4b012a2628b9edb/&ved=2ahUKEwi7z_zAoMj2AhVQRPEDHUcCC5UQFnoECAQQAQ&usg=AOvVaw2g2QQGTtPMXXKNRLCbjo84

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος15/3/22 3:48 μ.μ.

    https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.alphafreepress.gr/2020/06/08/kosmos/stratopedo-partizan-rosia-germanoi-neonazi-ekpaideyontai-sta-ekriktika/amp/&ved=2ahUKEwi7z_zAoMj2AhVQRPEDHUcCC5UQFnoECB4QAQ&usg=AOvVaw1YFwoXztJPjuAEWrWB6l9k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Γατάκια. Οι πιο καθαροί Ρώσσοι είναι οι Λευκορωσσοι, με αρχηγό τους τον κάπελα με το λιγδιασμένο μουστάκι.

    Έξω απ' τη πύλη του Βραδιμβούργου θα φτάσουν οι βάρβαροι Ρως του κοντού εάν δεν συμμαχήσουν μαζί τους οι Γερμαναράδες. Και οι κουτό Φράγκοι στο κόλπο... Γατάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/3/22 8:45 μ.μ.

      Εσύ έχεις πρόβλημα με τα αιλουροειδές;



      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/3/22 10:03 μ.μ.

      Εσύ είσαι ο ιδιοκτήτης του Ρήγας Ακραίος; Μοιάζουν πάρα πολύ αυτά που γράφετε. Αν δεν εισαι, μπορείς να μου πεις αν συμφωνείς μ' αυτό εδώ από το Ρήγας Ακραίος 2 βδομάδες πρίν την εισβολή Πούτιν;

      "Η ΡΩΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. Αν και πιθανόν να μην το συνειδητοποιεί. Ούτε Αυτή ούτε 'μεις. ΕΙΘΕ Η ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΚΑΤΑΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ και να ξανά εξακτινώσει τον Ελληνισμό στα πέρατα της Οικουμένης. Είναι στην ουσία η τελευταία μας ελπίδα. Πατρίδα μας είναι ο Ελληνισμός, όχι το Δουκάτο των Αθηνών. ΚΑΘΗΚΟΝ ΜΑΣ Ο ΘΡΙΑΜΒΟΣ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΗΣ ΣΤΙΣ ΘΕΡΜΕΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ".

      Διαγραφή
    3. Δεκτός ο διάλογος και οι διαφωνίες αλλά σχόλια που θα είναι υβριστικά δεν θα ανέβουν, επίσης μην περιμένετε να μεταφερθεί διαμάχη που ξεκίνησε σε άλλο ιστολόγιο.

      Διαγραφή
    4. Προς 10.03

      Όχι δεν είμαι ο "ιδιοκτήτης" του ιστολογίου το οποίο αναφέρεις. Για την ακρίβεια από σέ πληροφορήθην την ύπαρξή του. Προφανώς κι ο συντάκτης χρησιμοποιεί ένα σχήμα υπερβολής για να καταδείξει ένα άλλο επίπεδο αοράτου πολέμου που διεξάγεται μεταξύ Ανατολής και Δύσης. Σεβαστή η άποψή του και ελκυστικες οι απόψεις που δημοσιεύει...

      Εάν σε ενδιαφέρει το θεωρητικό υπόβαθρο της ρωσσικης εισβολής, αναζήτησε τις πρόσφατες δηλώσεις του "Ρώσσου Κίσσινγκερ". Υποστηρίζει εν ολίγοις ότι είναι οι συνεχιστές της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας και οι γνήσιοι κληρονόμοι της ελληνορωμαϊκής παράδοσης. Ταυτόχρονα καλεί τους λαούς της Ευρώπης σε εξέγερση ενάντια στον μοντέρνο κόσμο...

      Είναι όμως η Ρωσσία αυτό που ευαγγελίζεται; Είναι η Νέα Ρώμη; Είναι η κιβωτός διάσωσης της ελληνικής αρχαιότητας και του "εξελληνισμένου ιουδαϊσμού" ήτοι της Ορθοδοξίας; Σημειωτέον ότι λίγους μήνες πριν το πόλεμο διεκόψαν κάθε μνημόνευση προς το Οικουμενικό Πατριαρχείο της Κωνσταντινουπόλεως...

      Θα σου δώσω μονολεκτική απάντηση: Όχι δεν είναι. Όσο κι αν το επιζητούν, όσο κι αν διακαώς επιθυμούν να ντύσουν ελληνοπρεπώς και ορθοδόξως την βάρβαρη επεκτατικότητας τους, την οποία ανέκαθεν είχαν (διάβασε μόνο τους Ρωμαίους χρονικογράφος το πώς τους περιγράφουν) δεν είναι. Για πολλούς λόγους δεν δύνανται να γίνουν αυτό που υποστηρίζουν πως είναι οι σφετεριστές των συμβόλων μας. Όμως φίλε θα σταθώ στον πιο ουσιώδη, κατ εμέ πάντα.

      Οι Ρώσσοι έχουν βάψει τα χέρια τους με αίμα αθώων. Και τώρα και ως ΕΣΣΔ και στη τσαρική περίοδο και ακόμη πιο πίσω χρονικά... Από δω "ήπιαν νερό" και "ανεώχθησαν οι οφθαλμοί" και των Ρώσσων, ας μην το ξεχνούν αυτό, γιατί όμοια τυφλοί ήταν κι αυτοί όπως αυτοί με τους οποίους έχουν κηρύξει σταυροφορία σήμερα. Γνωρίζω πως σε ορισμένους από εσάς αυτά φαντάζουν γραφικά, έλα όμως που τα καταμαρτυρούν από μόνοι τους τόσο οι ρωσσοι βλ. Ντουγκιν όσο και οι τίμιοι Δυτικοί διανοητές, εκείνοι οι οποίοι εντοπίζουν το πρόβλημα από την εποχή του Καρλομαγνου... Όμως αυτή είναι μια τελείως διαφορετική κουβέντα.

      Εν κατακλείδι. Οι λαοί της Ευρώπης οφείλουν να ταρακουνήσουν τις κυβερνήσεις τους, πράγμα το οποίο θα συμβεί με ή χωρίς ρωσσικη παρεμβολή. Τα πρόστιμα και τις στερήσεις θεμελιωδών ατομικών δικαιωμάτων δεν μας τα επιβάλλει ο Πούτιν αλλά οι "δημοκρατικά" εκλεγμένες κυβερνήσεις μας.

      Τρεπτά τα ανθρώπινα. Για την ώρα "είμαστε" με τον Πούτιν για πάρα πολλούς λόγους εθνικού αλλά και πανευρωπαϊκού συμφέροντος και όχι ομοδοξίας. Ας κάνει αυτός τη "βρώμικη δουλειά" κι όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου τα ξαναλέμε.



      Διαγραφή
  18. Ανώνυμος15/3/22 8:32 μ.μ.

    Μαύρε κρίνε, δεν ξέρω σ΄ αυτές τις δύσκολες στιγμές που αποσκοπεί η συνέντευξη ενός..headbanger (άκου headbanger). Επειδή επισκέφτηκε δυο φορές την Ουκρανία για φασιστοτουρισμό, θα μας μεταφέρει το κλίμα ; Αν θέλει να ζήσει το πραγματικό μέταλ, ας πάει εθελοντής στο μέτωπο. Φτάνει πια με τους ποζεράδες, τα φανταχτερά μπλουζάκια και τα τατουάζ. Λίγη σοβαρότητα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά έκανε ο εν λόγω Συναγωνιστής και επισκέφτηκε την Ουκρανία. Καλά κάνει και ακούει μεταλ. Καλά κάνει και στηρίζει όποια πλευρά νομίζει. Σοβαρότητα ναι όταν πρέπει όμως.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/3/22 12:46 π.μ.

      Αν δεν σ αρέσει μην τη διαβάζεις, διάβασε ΣΤΟΧΟ και PRO NEWS.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/3/22 12:10 μ.μ.

      αν διάβαζε ελεύθερη ώρα ότι θα μας δώσει ο Πούτιν την πόλη το 2024 ή άκουγε Νότη όλα καλά ε; ευτυχώς που το ουκρανικό έριξε μάσκες σε πολλά πρόσωπα του χώρου μικρός Νικόλας Ιανός παπαδαριο και άλλοι

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος16/3/22 8:33 μ.μ.

    Oι γερμανικού αίματος Ρως του Κιέβου διατήρησαν τη βασική θεσμική δομή των Βίκινγκς: κρατική δομή με βάση πόλεις-κράτη που διέπρεπαν και στηρίζονταν στο εμπόριο. Εμποροι, τεχνίτες και εργάτες ασκούσαν μεγάλη επιρροή μέσω των συνελεύσεων των πόλεων, των Βέτσε, που περιελάμβαναν το σύνολο του ενήλικου ανδρικού πληθυσμού. Σε μερικές περιπτώσεις οι Βέτσε μπορούσαν να επηρεάσουν ή και να διώξουν ή να αντικαταστήσουν τους άρχοντες. Η μογγολική εισβολή τον 13ο αιώνα υπέταξε τα πριγκιπάτα των Ρως. Ενα από αυτά, το Δουκάτο του Μόσκοβου, έμελλε να γίνει ο βασικός αποδέκτης της θεσμικής κληρονομιάς που οι Μογγόλοι έφεραν μαζί τους. Το Μόσκοβο ανέπτυξε τις ιεραρχικές δομές του, οδικό δίκτυο, δημοσιονομικό σύστημα και πολεμική οργάνωση βασισμένη σε μογγολικά πρότυπα. Η χρήση βασανιστηρίων, σπάνια στους Ρως του Κιέβου, έγινε συνηθισμένη πρακτική του συστήματος απόδοσης δικαιοσύνης. Η μογγολική επιρροή ήταν τέτοια που ο Μοσχοβίτης πρίγκιπας Βασίλι ο Β΄ κατηγορήθηκε για υπέρμετρη αγάπη της μογγολικής τους γλώσσας.
    Η εξέχουσα θέση που απέκτησε έτσι το Μόσκοβο του επέτρεψε να ανέλθει, να ενώσει τα πρώην πριγκιπάτα των Ρως και να τερματίσει τον μογγολικό ζυγό, αλλά όχι χωρίς κόστος. Οι θεσμοί αφήνουν ανεξίτηλα σημάδια. Παραδόξως, οι παράγοντες που επέτρεψαν στο Μόσκοβο να θριαμβεύσει, ταυτόχρονα επέφεραν και τη μεταμόρφωσή του. Ο Μοσχοβίτης μονάρχης που αυτοανακηρύχθηκε «τσάρος όλης της Ρωσίας» το 1547 ήταν ο Ιβάν ο Τρομερός, ένα όνομα που ενσάρκωνε τις αυταρχικές τάσεις που το νέο κράτος κληρονόμησε από τους Μογγόλους μέσω του Δουκάτου της Μόσκοβου. Συγκριτικά με το γνήσιο ρωσικό κράτος των Ρως, το ψευτορωσικό μοσχοβίτικο κράτος θα ήταν ένα ανατολίτικο αυταρχικό τέκνο, στοιχείο που δεν είναι δύσκολο να συνδεθεί με ορισμένες σημερινές πρακτικές του Πούτιν. Αντιθέτως, οι λαοί που τελικώς θα σχημάτιζαν το ουκρανικό κράτος στάθηκαν ευνοημένοι από την Τύχη καθώς δεν τους άγγιξε ποτέ η Ανατολή, πχ δεν υπήρξαν ποτέ βασάλοι των Μογγόλων όπως για αιώνες οι Μοσχοβίτες, και έτσι διατήρησαν ένα μέρος της θεσμικής κληρονομιάς των πρωτορώσων Ρως. Ταυτόχρονα, ήρθαν στη σφαίρα επιρροής αριοευρωπαϊκών δυνάμεων εχθρικών προς το μογγολικό Μόσκοβο, όπως η Πολωνική-Λιθουανική Κοινοπολιτεία. Το δημιουργηθέν χάσμα μεταξύ ψευτορώσων Μοσχοβιτών και Ρως Ουκρανών παρέμεινε και κατά τη συνύπαρξή τους στη μοσχοβίτικη τσαρική αυτοκρατορία και στη μοσχοβίτικη κομμουνιστική αυτοκρατορία (ΕΣΣΔ) όπου οι πρώτοι προσπαθούσαν να εξαλείψουν τους δεύτερους στα πλαίσια του φθόνου που τρέφει ο μιγάς μογγολοσλάβος ενάντια στον καθαρόαιμο σκανδιναβοσλάβο. Το τρίτο μέρος του δράματος το βλέπουμε σήμερα στην υπο διαμόρφωση ευρασιανική μοσχοβίτικη αυτοκρατορία (με κινεζομογγολικές πλάτες, δεν ξεχνιούνται οι ρίζες). Όλη η Ευρώπη κλίνει το γόνυ μπροστά στην ηρωική αντίσταση των απογόνων των Σκανδιναβών Ρως και των Αρίων Σλάβων. Αντιθέτως η οριενταλική χριστιανοαριστερή Ρωμιοσύνη πιστή στο μπασταρδεμένο ψυχισμό της προσκυνάει τους ολιγάρχες του σινομοσχοβίτικου άξονα. Δεν υπάρχει δίλημμα μεταξύ Ουάσιγκτον και Μοσκόβου, ή Ατλαντισμού και Ευρασιανισμού όπως λένε οι πουτινόδουλοι ακροδεξιοί και οι αμερικανόδουλοι ακροδεξιοί. Ένα είναι το δίλημμα, και πάντοτε αυτό το ίδιο ήταν: ΑΡΙΑ ΕΥΡΩΠΗ Ἠ ΚΟΛΑΣΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος16/3/22 9:32 μ.μ.

    Έχετε προσέξει το εξής; Μέχρι χθες λέσχες/εκδότες/ποιοτικά περιοδικά του "χώρου" (παρότι ψευτοκαβγαδίζουν μεταξύ τους) είχαν ως βασική τους γραμμή να λένε ότι Ευρώπη των Εθνών δεν υπάρχει, ότι "οι νέγροι του βορρά" οι σκυλόφραγκοι και οι γερμαναράδες μας μισούν, ότι είμαστε μόνοι μας και δεν πρέπει να ανήκουμε πουθενά και σε καμιά ένωση, που θυμούνται τι μας έκανε ένα κελτικό φύλο το 246 πΧ ή τι είπε κάποιος Πάπας το 1354 μΧ και καλλιεργούν στο σήμερα φοβερές έχθρες μεταξύ των Ευρωπαίων, είναι οι ίδιοι που τώρα με αφορμή την εισβολή Πούτιν σε Ευρωπαϊκό έδαφος, έχουν αφήσει τα εθνικοαυτόνομα και τα μόνοι μας και τα μας μισούν όλοι και τα ελληνικός εθνικισμός, και ξεσαλώνουν με ολόκληρα σεντόνια και άρθρα και βίντεο επι τρεις εβδομάδες υπέρ της Ευρασιατικής Ένωσης του Πούτιν που "είναι η μόνη μας ελπίδα" και "η Ελλάδα θα εχει αναβαθμισμένο ρόλο εντός της" και ούτε κάνουν φυσικά αναφορές σε πούστικες συμπεριφορές των Ρώσων εναντίον μας (όπως ψάχνουν για τους Δυτικούς και Βόρειους). Κανονική αγιογραφία! Τα λέγαμε κάποιοι για ορισμένους πολύ ύποπτους εως πράκτορες που έχουν κάνει εισοδισμό στο χώρο. Οι περισσότεροι μας λέγατε γραφικούς. Το λέτε ακόμη; Οι βομβαρδισμοί του Μεσσία τους Πουτιν τους καύλωσαν τόσο που ξέφυγαν και δεν κράτησαν ούτε τα προσχήματα. Οι ελληνοκεντρικές μάσκες έπεσαν. Ο εθνικιστικός χώρος έχει την ωριμότητα να αντιληφθεί το ρόλο και από που μισθώνονται όλοι αυτοί που πολεμάνε την αλληλεγγύη των ευρωπαϊκών λαών και την έννοια της Λευκής Ευρώπης και σπέρνουν διχόνοια ανάμεσά μας; Περαστικά μας, το πάθημα να μας γίνει μάθημα. Ας γίνουμε λίγο περισσότερο καχύποπτοι. Να μην παρασυρόμαστε από ωραία εξώφυλλα και κυκλοφορίες. Ας βλέπουμε πίσω από τα γράμματα τη μεγάλη εικόνα. Μοναδική εξαίρεση σ' αυτό ο Ιφικράτης Αμυράς που παρότι θεωρω εκτός τόπου και χρόνου και παρανοϊκά τα ελληνοκεντρικά του, ο ελληνοκεντρισμός του αποδείχθηκε αγνός. Όσο πολεμάει την Ευρώπη, μετά την εισβολή Πούτιν άλλο τόσο πολεμάει και τον Ευρασιανισμό του Ντούγκιν. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥΣ. Δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα. Οι παλαβοί ιδεαλιστές ακόμα και οι φετιχιστές (για να πω το πιο κατεστραμμένο) εχουν μια θέση κάπου στο χώρο, οι έμμισθοι και τα πρακτόρια πουθενά. Το καταλαβαίνουμε;

    Παρακαλώ να περάσει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρασε το σχόλιο αλλά μην προσπαθείς να ρίξεις λάδι σε μια φωτιά 🔥 για αντιπαράθεση μεταξύ εκδοτών περιοδικών και ομάδων. Αν και έχεις δίκιο σε σημεία βγάζεις μια προσωπική έχθρα με πρόσωπα και ομάδες που αμφιβάλλουμε αν γνωρίζεις προσωπικά. Υπάρχουν εξαιρετικές ομάδες και κινήσεις που μπορεί το ουκρανικό να ήταν σημείο διαφωνίας αλλά δεν είναι αυτός λόγος γενικής αντιπαράθεσης. Έχεις όμως αναφερθεί σε κάτι σημαντικό αν μην τι άλλο. Την προσπάθεια κάποιων να τρέξουν να ταυτιστούν με την πολιτική της Μόσχας αφού πρώτα ωφελήθηκαν από την πολιτική της Ουάσιγκτον. Όμως οι τσάτσοι αυτοί δεν εντοπίζονται σε λέσχες και περιοδικά αλλά σε κόμματα και ομάδες σκέψης που παρασύρουν λόγω της θρησκείας κυρίως τους αφελείς εθνικιστές. Η πλειοψηφία των εθνικοσοσιαλιστών και φασιστών και φυσικά Κάζα Πάουντ, Der III Weg και άλλοι δηλαδή σημαντικό κομμάτι της τρίτης θέσης πήρε ξεκάθαρη θέση υπέρ του ουκρανικού λαού και όχι υπέρ του καθεστώτος του Κιέβου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/3/22 6:20 μ.μ.

      Άντε για τον εκδότη να το καταλάβω και έχεις δίκιο. Όντως πότε φιλοισραηλινός αμερικανικακιας και άλλοτε πουτινικος ρωσοφιλος. Πότε ελληνοκεντρικος και δήθεν χτυπήστε την ξενομανία και πότε εισαγωγές νεοεθνικιστικων ρευμάτων εκ Γαλλίας. Αλλά για τις λέσχες και τα περιοδικά όλοι ξέρουμε ποιους εννοείς. Είσαι ο ίδιος που πριν μήνες κατηγορούσες το Ένζυμο στα σχόλια για φιλοχριστιανισμο και μιλούσες για πράκτορες του Πούτιν. Φαίνεται από το ύφος γραφής και τα "επιχειρήματα". Άραγε σε πειράζουν εξίσου κάτι ριστοραντς που έχουν ξεσαλωσει τις τελευταίες μέρες υπέρ των ΗΠΑ ανεβάζοντας ύμνους στον Αμερικανικό στρατό και αναδημοσιεύοντας δηλώσεις του Μπάιντεν; Δεν νομίζω.

      Διαγραφή
  21. Ανώνυμος17/3/22 4:08 π.μ.

    Απο ΑντιΝατοικος
    Πολυ σωστα το εγραψε ο "Των Αιγών ο Αστήρ" : "Για την ώρα "είμαστε" με τον Πούτιν για πάρα πολλούς λόγους εθνικού αλλά και πανευρωπαϊκού συμφέροντος και όχι ομοδοξίας. Ας κάνει αυτός τη "βρώμικη δουλειά" κι όταν έρθει το πλήρωμα του χρόνου τα ξαναλέμε."
    Πρεπει να κατανοησουμε οτι ο "πλανητικος ιμπεριαλισμος", "ζορισε" την Ρωσια γεωπολιτικα και περιμενει να δει μια νεα ρωσικη γεωπολιτικη "καταρρευση" αναλογη του '89-'91. Αυτο ομως δεν φαινεται να γινεται προς το παρον. Αυτοι που καταρρεουν ειναι τα κρατη της Ε.Ε!
    Απο τον πολεμο αυτον κερδιζει ο αμερικανος γεωπολιτικα, διοτι σερνει στο αρμα του την Ε.Ε και απομονωνει την Ρωσια. Οι ρωσοι τρεχουν να προλαβουν τις εξελιξεις και να διορθωσουν τα λαθη της 30αχρονης απουσιας τους απο την γεωπολιτικη σκακιερα.
    Τα "ιδεολογηματα" και οι διαφοροι "-ισμοι" ειναι για τους "χρησιμους ηλιθιους"... για αυτο πολλοι μπερδευονται και πανε στην "λαθος πλευρα" της ιστοριας....
    Υ.Γ: Το black metal δεν ακουγεται με τιποτα.... σαν το παλιο καλο heavy δεν υπαρχει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο το μέταλ είναι μια χαρά και το oi! και το παραδοσιακό κλαρίνο στο χωριό μας αρκεί να είναι αυθεντικό και όχι με συνοδεία γραικυλικής αισθητικής

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος17/3/22 5:41 μ.μ.

    http://belogvardyeets.blogspot.com/2013/01/blog-post.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Γελάνε οι Νδκράτες και λοιποί με τα χάλια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος18/3/22 10:00 π.μ.

    Το ψυγείο το γεμίζω μόνος μου, μάλλον η δικιά σου μάμα σου ζεσταίνει το κρεβάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/3/22 3:15 μ.μ.

      Εγώ δεν προσβαλα τη μαμά σου, εσύ όμως χυδαία το κάνεις για τη δική μου, μάλλον έχω απόλυτο δίκιο κι για αυτό οι προσβολές κι όχι τα επιχειρήματα...

      Για αυτό υπάρχη διάφορα ανάμεσα σε Εθνικοσοσιαλιστή της Εργατικής τάξης και σε νεοναζί της φιλελε αστικής...

      Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος18/3/22 9:48 μ.μ.

    οι Έλληνες αναρχικοί μαζεύουν λεφτά για μάσκες στην Ροζάβα αλλα δεν λένε τίποτα για την βόρεια Ήπειρο ενώ οι Ουκρανοί αναρχικοί πολεμούν τον Καντίροφ και τους μισθοφόρους του στην πρώτη γραμμή υπέρ της πατρίδας τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/3/22 9:40 π.μ.

      Οι ουκρανοί αναρχικοί πήραν το μέρος των 'λαϊκών δημοκρατιών' και των Συρίων μισθοφόρων του κομμουνιστή Πούτιν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/3/22 10:46 π.μ.

      υπέρ της Δύσης θες να πεις...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος19/3/22 10:51 π.μ.

      μάλλον είστε πιωμένοι πρωί πρωί

      https://truthout.org/articles/war-is-forcing-ukrainian-leftists-to-make-difficult-decisions-about-violence/

      είτε φασίστες είτε αναρχικοί οι Ουκρανοί είναι ενάντια στην εισβολή του ολιγάρχη Πούτιν εσείς Ρωμιοί όταν θα σας έρθουν Τσετσένοι στην Θράκη να διαβάζετε ελεύθερη ώρα και να βλέπετε Βελόπουλο

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος19/3/22 11:02 π.μ.

      Τούρκοι έχουν έρθει χρόνια τώρα στη Θράκη, αλλά δεν είδα να καίγεσαι και πολύ...

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος19/3/22 5:42 μ.μ.

    Σύμφωνα με την Daily Mail, o 69χρονος Ρώσος πρόεδρος φορούσε ένα μπουφάν της ιταλικής μάρκας Loro Piana, την ώρα που η ρωσική οικονομία κρέμεται σε μια κλωστή.

    Ανδρέα θα τα πούμε την Κυριακή μην ξεχάσεις να μας πεις γιατί κρατούσες ρωσικές σημαίες μαζί με αντιφασιστικές και αν αληθεύει ότι ο εκδότης είχε πάρει εντολή όταν σου ζήτησε αποναζιστικοποίηση του συλλόγου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/3/22 12:06 μ.μ.

      Ζητούσε αποναζιστικοποιηση του συλλόγου ο πατριός?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/3/22 2:52 μ.μ.

      Γιατι, ηταν ναζί ποτε ο ιερός για να τον αποναζιστικοποιησει ο πατριός;

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.