Καταρχήν συναγωνιστή ευχαριστούμε για τον χρόνο και
την τιμή. Πείτε μας κάποια βιογραφικά στοιχεία σας για όσους τυχόν δεν σας
γνωρίζουν και ιδιαίτερα οι νεολαίοι συναγωνιστές.
Κατάγομαι από την Έδεσσα. Σπούδασα Φυσικές Επιστήμες (Βιολογία-Γεωλογία) στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πατρών, παρακολούθησα Εξελικτική και Πολιτιστική Ανθρωπολογία (Εθνολογία) κοντά στον επισκέπτη (1972 - 73) Καθηγητή Dr. R. Bernard του Πανεπιστημίου της Πολιτείας Washington των ΗΠΑ. Από την περίοδο εκείνη συνέχισα να ασχολούμαι συστηματικά (παράλληλα με την κύρια επαγγελματική μου δραστηριότητα), με την Εθνολογία, την Προϊστορική Αρχαιολογία και την Ιστορικο - Συγκριτική Γλωσσολογία.
Προϊόν αυτής της ενασχόλησης υπήρξαν τα πολυάριθμα άρθρα, αναλύσεις, δημοσιεύσεις και τα βιβλία μου, από τα οποία ξεχωρίζουν τα τρία Λεξικά: «Πολιτική ορολογία» - Συνοπτικό λεξικό των κυριωτέρων πολιτικών, φιλοσοφικών και οικονομικών όρων (Αθήναι 1979, Θεσσαλονίκη 1980, Αθήνα 1996), «Λεξικό των Αρχαίων Ελληνικών και περι-Ελλαδικών φύλων» (Θεσσαλονίκη 2002, 2005), «Λεξικό των Λαών του Αρχαίου Κόσμου» (Θεσσαλονίκη 2006), η σημαντική εθνολογική μελέτη: «Η καταγωγή των Αλβανών και οι αρβανιτόφωνοι Έλληνες - Συμβολή στο ζήτημα της εθνογένεσης του Αλβανικού λαού» (Αθήνα 2014), τα βιβλία για την Μακεδονία: «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, Χθες και Σήμερα» (Έδεσσα 2008, Έκδοση Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Πέλλας), “Macedonia - Evidence” New York, USA 2011 (Συλλογικό έργο), «Μακεδονικά» (Έδεσσα, 2011), «Αρχαία Μακεδονία - Εθνολογία, Αρχαιολογία, Ιστορία» (Αθήνα 2012), «Μακεδονικά ΙΙ» (Αθήνα 2015) και τα πανεπιστημιακά συγγράμματα: Ν. Βασιλειάδη - Δ. Ευαγγελίδη «Από τον Σλαβομακεδονισμό στον Σκοπιανό Μακεδονισμό: Η γενεαλογία μιας εθνολογικής λαθροχειρίας» (Θεσσαλονίκη, 2017), Ν. Βασιλειάδη - Δ. Ευαγγελίδη «Η απεμπόληση της Μακεδονίας» (Θεσσαλονίκη, 2019, 2020 β΄ έκδοση). Είμαι συγγραφέας και επιμελητής του επετειακού λευκώματος του Δήμου Έδεσσας: «Η συμμετοχή της Έδεσσας και της περιοχής στην Εθνεγερσία του 1821» (2020).
Πλήρης βιβλιογραφική καταγραφή για τυχόν ενδιαφερόμενους υπάρχει εδώ: http://ethnologic.blogspot.com/2021/03/blog-post_29.html και με το πλέον πρόσφατο (2021) εδώ: https://ethnologic.blogspot.com/2022/04/8.html
Πιστεύετε ότι σήμερα το ελληνικό πανεπιστήμιο είναι εχθρικό απέναντι στα αντικείμενα και τα πεδία έρευνας των σπουδών σας;
Δυστυχώς τα ελληνικά
πανεπιστήμια έχουν προ πολλού μετατραπεί σε χώρους ασυδοσίας, ανομίας,
τραμπουκισμών, διακίνησης ναρκωτικών, όπου κυριαρχεί η δήθεν αναρχοαυτόνομη
αλητεία και στην πραγματικότητα η αριστερή μαφία. Βεβαίως, φωτεινές εξαιρέσεις
υπάρχουν αρκετές, αλλά δεν επαρκούν για να αλλάξουν την πραγματικότητα. Το
ελληνικό πανεπιστήμιο είναι εν γένει εχθρικό προς την μόρφωση και την Παιδεία.
Ποιος ο ρόλος της μεταπολίτευσης στην διάλυση της ελληνικής
παιδείας σύμφωνα με τις δικές σας εμπειρίες;
Απολύτως καθοριστικός. Το
καθεστώς της μεταπολίτευσης διέλυσε το εκπαιδευτικό σύστημα σταδιακά και σήμερα
πια υποστηρίζω ότι το έκανε σκόπιμα, ώστε κάθε νέα «φουρνιά» μαθητών,
σπουδαστών και φοιτητών να είναι πιο αγράμματη και αμόρφωτη από την
προηγούμενη. Ως γνωστόν, όσο πιο αγράμματος και αμόρφωτος είναι ένας λαός, τόσο
πιο εύκολα χειραγωγείται.
Πόσο σημαντικό ήταν το πλήγμα στην ελληνική γλώσσα μετά
τις μεταρρυθμίσεις που προώθησε η Καραμανλική δεξιά με την ένοχη συναίνεση της
αριστεράς;
Δεν υπήρχε «συναίνεση» της
αριστεράς δεδομένου ότι η ελληνική γλώσσα είχε στοχοποιηθεί πολλές δεκαετίες
πριν, τόσο από την διεθνιστική - μαρξιστική αριστερά, όσο και από την
κοσμοπολίτικη - φιλελεύθερη δεξιά. Είχα έγκαιρα επισημάνει το τι «παίζεται»
παρασκηνιακά, αλλά και το τι έρχεται, στο βιβλίο μου «Εθνικισμός και Γλώσσα»
(α΄ έκδοση Δεκέμβριος 1986), αλλά ουδείς έδωσε σημασία. Σήμερα εισπράττουμε τα
αποτελέσματα αυτής της γενικευμένης επίθεσης στην ελληνική γλώσσα, που είναι
πλέον ορατά στον καθένα σκεπτόμενο πολίτη. Σε συνδυασμό με την καταστροφή του
εκπαιδευτικού συστήματος καταλήξαμε σήμερα σε έναν γενικευμένο λειτουργικό
αναλφαβητισμό.
Έχετε δεχτεί πολεμική για τα άρθρα, τα βιβλία, τις ομιλίες
ή τις αναλύσεις σας; Και αν ναι ποιο είναι το εχθρικό περιβάλλον που επιδιώκει
την φίμωση σας;
Το καθεστώς της
μεταπολίτευσης ήταν αυτό που επέτρεψε στην (εκπαιδευμένη από τις μελέτες του
Αντόνιο Γκράμσι ήδη από τον μεσοπόλεμο), κομμουνιστική αριστερά να οικοδομήσει
την πολιτισμική της εξουσία, η οποία εξελίχθηκε σε «πολιτισμική ηγεμονία».
Επομένως, ήταν αναμενόμενο αυτή η πολυπλόκαμη μαφία να στοχοποιεί διαχρονικά
και συστηματικά οτιδήποτε αντιστρατευόταν τις ιδεολογικές και πολιτικές αρχές
της. Υπήρξε μια συστηματική «συνωμοσία σιωπής» που εξαφάνιζε κάθε διαφορετική
φωνή, συχνά, ακόμη και σε αριστερούς που υποστήριζαν μια άλλη γνώμη που ήταν
αντίθετη στην επίσημη «γραμμή». Εννοείται βέβαια, ότι ο βασικός στόχος ήταν ο
εθνικοπατριωτικός χώρος.
Ποιες οι αντιδράσεις που υπήρξαν στα τέλη της δεκαετίας
του ’80 σχετικά με το δίτομο έργο σας «Η καταγωγή των Αριοευρωπαίων»;
Ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αναφέρω συχνά το παρακάτω, γραμμένο το 2006:
«Μπορεί όλη αυτή η ακατάσχετη μπουρδολογία περί UFO, Έψιλον και καταγωγές
Ελλήνων από το Ε του Λαγού και Εβραίων από δε ξέρω που, να είναι απλά
συμπτώσεις. Το ζήτημα είναι να εντοπιστεί πότε άρχισαν να παρουσιάζονται αυτές
οι θεωρίες. Οι πρώτοι που άρχισαν να γράφουν
για αυτά ήταν ο Πασσάς και ο Φουράκης, τα βιβλία τους όμως δεν
είχαν ποτέ ιδιαίτερη απήχηση. Η μεγάλη έκρηξη και το πέρασμα των ουφολόγων - εψιλονιακών στο πλατύ κοινό έγινε αρχές
δεκαετίες του ’90 και πήρε διαστάσεις επιδημίας το 1994 - 1998. Ας δούμε τώρα
τι έγινε αρχές του 1990. Καταρχάς έχουμε το σκοπιανό.
Ως αποτέλεσμα του
σκοπιανού παρατηρείται μια έντονη εθνική ευαισθησία στη πλειοψηφία των Ελλήνων.
Είναι η περίοδος που στην Αθήνα (υποθέτω και στην υπόλοιπη Ελλάδα περισσότερο)
κυκλοφορούν άτομα με το άστρο της Βεργίνας, το να είσαι πατριώτης είναι της
μόδας. Νέο-ορθόδοξοι, αρχαιόθρησκοι, ομάδες που ασχολούνται με οτιδήποτε
σχετίζεται με την Ελλάδα βρίσκονται σε άνοδο. Βιβλία με ελληνική θεματολογία
υπάρχουν σε όλα τα βιβλιοπωλεία και πουλάνε σαν τρελά. Ακόμα και φαιδρά όντα
όπως ο Σηφ …… δηλώνουν πατριώτες. Και το ζήτημα που απασχολεί όλους είναι που
θα οδηγήσει αυτή η εθνική ανάταση και το ενδιαφέρον του μέσου νεοέλληνα για
κάθε τι ελληνικό.
Έτσι λοιπόν κάπου αρχές 1994 αρχίζουν να
παρουσιάζονται τα πρώτα εψιλονιακά κείμενα σε περιοδικά ευρείας κυκλοφορίας.
Παντού βλέπεις αναφορές για ομάδες σαν την ΟΕΑ (στη πραγματικότητα δημιούργημα
ενός διανοητικά διαταραγμένου Βολιώτη) που έχουν υπερόπλα, για διαγαλαξιακές
ομοσπονδίες και διαστημόπλοια που πλησιάζουν τη Γη με σκοπό να αποκαταστήσουν
τον ελληνισμό στις παλιές του δόξες. Ακόμα και ο Πλ… (που κάποιοι ακόμα παίρνουν
στα σοβαρά) κάνει αναφορές στην εκπομπή του για αρχαία κείμενα που μιλάνε για
ένα διαστημόπλοιο που πλησιάζει
τη γη. Ένα απίστευτο ανακάτεμα μπουρδολογίας και πραγματικών γεγονότων λαμβάνει
χώρα.
Ο σιωνισμός ανακατεύεται με τους δρακονιανούς, οι αρχαίοι Έλληνες με
δυνάμεις Βριλ και εξωγήινους κλπ κλπ. Ξαφνικά όλοι αρχίζουν να ψάχνουν για
υποχθόνιους, για UFO με το σήμα των Ε, για υποτιθέμενες πινακίδες με ελληνικά
γράμματα από το διαστημόπλοιο που έπεσε στο Ρόσγουελ (ΗΠΑ) κλπ κλπ. Ένας απίστευτος αχταρμάς προφητειών,
μεσσιανισμού, διαστημοπλοίων γίνεται η καθημερινή πνευματική τροφή του μέσου
Έλληνα. Όλοι δείχνουν
πεπεισμένοι πως κάτι μυστήριο και εξωκοσμικό υπάρχει με την ελληνική φυλή (μα
άμα δεν είμαστε εξωγήινοι πως κατάφεραν οι αρχαίοι να αναπτύξουν τέτοιο
πολιτισμό;).
Μπαίνεις
σε ταξί για να πας στο κέντρο της Αθήνας και ο ταξιτζής αντί να σου αρχίσει τις
συνηθισμένες αρλούμπες για τη τάδε σουπερ γκόμενα που μπήκε πριν στο ταξί και
του έδωσε το τηλέφωνο της γιατί τον ερωτεύτηκε με την πρώτη ματιά, αρχίζει να
σου κάνει αναλύσεις για UFO, χαμένα κείμενα του Αριστοτέλη, για τους εβραίους
που συνεργάζονται με τους υποχθόνιους δρακονιανούς κλπ κλπ Το αποτέλεσμα όλων
αυτών; Πολύ απλό, εκεί που υπήρχε ένα
υγιές πατριωτικό κίνημα στην ελληνική κοινωνία σύντομα μετουσιώνεται σε μία
βλακώδη αναζήτηση για ανύπαρκτα πράγματα και τελικά σβήνει και χάνεται.
Αυτό που έγινε στην
Ελλάδα τη δεκαετία του ‘90, και δεν ήταν τυχαίο, έχει ΟΛΑ τα χαρακτηριστικά
μιας disinformation campaign (σ.σ.
εκστρατεία αποπροσανατολισμού). Ο σκοπός αυτή της διαδικασίας: ο αποπροσανατολισμός του μέσου Έλληνα
και το ξεφούσκωμα του πατριωτικού αισθήματος που είχε ως αποτέλεσμα το
σκοπιανό, ο πόλεμος στη Γιουγκοσλαβία κλπ κλπ. Η όλη υπόθεση βέβαια είναι πολύ
πιο πολύπλοκη και έχει και κάποιες άλλες πτυχές αλλά νομίζω είναι κατανοητό τι
θέλω να πω. Από εκεί και πέρα, ο καθένας βγάζει τα συμπεράσματα του…».
Υποχρεώθηκα να παραθέσω ολόκληρο το κείμενο ώστε να γίνει απολύτως κατανοητή η ζημιά που προκλήθηκε εις βάρος του ιδεολογικο - πολιτικού μας χώρου από αυτόν τον συρφετό που διέδιδε και διαδίδει ένα πλήθος από παλαβομάρες με αποτέλεσμα οι εθνομηδενιστές να αποκτήσουν ένα εύκολο επιχείρημα εις βάρος μας, μια και τα «φασίστας», «ακροδεξιός» κ.λπ. έχουν ξεφτίσει, ενώ το «ψεκασμένος» έχει γίνει της μόδας. Τα προαναφερθέντα έργα λοιπόν καταπολεμήθηκαν όχι από αριστερούς, αλλά από οπαδούς ανυπόστατων ψευδο - θεωριών που πίστευαν ότι με την προβολή τέτοιων φαιδρών απόψεων έκαναν το πατριωτικό τους καθήκον. Λεπτομέρειες για το θέμα αυτό υπάρχουν στο βιβλίο μου «Μη - Συμβατικές» θεωρίες: Οι κερδοσκόποι του “ελληνισμού” και ο φενακισμός των αφελών» (2007).
Ποια τα βιβλία που έχετε εκδώσει, ποια από αυτά είναι
διαθέσιμα προς πώληση σήμερα, που μπορεί κάποιος να τα βρει ή ποιο το email για απευθείας συνεννόηση σχετικά με
αποστολή και αντικαταβολή;
Τα έχω αναφέρει παραπάνω. Εάν κάποια/κάποιος
ενδιαφέρεται ας επικοινωνήσει μαζί μου στο email: karanos2010@gmail.com
Ιδιαίτερο βάρος έχετε
δώσει στο θέμα του «Μακεδονικού». Πως κρίνετε την περιβόητη «Συμφωνία των
Πρεσπών» και ποιες οι διαχρονικές ευθύνες του ελληνικού κράτους για το θέμα των
Σκοπίων;
Πραγματικά, έχω γράψει στα ελληνικά και στα αγγλικά δεκάδες άρθρα και αναλύσεις για το «Σκοπιανό», αλλά και βιβλία στην προσπάθεια μου να αποδείξω αφ’ ενός μεν ότι η σκοπιανή προπαγάνδα δεν έχει βάση αφ’ ετέρου δε το πόσο καταστροφική θα ήταν μια συμφωνία με τα Σκόπια. Οι ευθύνες των ελλαδικών κυβερνήσεων είναι τεράστιες, διότι ουδέποτε αντιμετώπισαν σοβαρά το πρόβλημα λόγω αμερικανοδουλείας. Παρ’ όλα αυτά μέχρι το 1992 υπήρχαν ακόμη κάποιες «κόκκινες γραμμές», όπως αποτυπώθηκαν στην περίφημη απόφαση των πολιτικών αρχηγών του Απριλίου 1992.
Από εκεί και
πέρα ανέλαβε η φαμίλια Μητσοτάκη, αυτό το πολιτικό καρκίνωμα της χώρας, να
«εξομαλύνει» τις διαφορές. Ας μη ξεχνάμε την συνέντευξη του τότε πρωθυπουργού
Μητσοτάκη σε Γάλλο δημοσιογράφο την 9η Μαρτίου 1993 στον οποίο
δήλωσε ότι μια ονομασία του τύπου «Βόρεια Μακεδονία» θα ήταν μια καλή
συμβιβαστική λύση! Την υλοποίησε 2,5 δεκαετίες αργότερα ο «χρήσιμος ηλίθιος» Τσίπρας.
Πότε άρχισε η ένταξη σας στον «εθνικιστικό χώρο» υπό ποιες
συνθήκες, και με ποια πρόσωπα ομάδες κινήσεις αλλά και κόμματα είχατε ή έχετε επαφή
και συνεργασία;
Η ιδεολογική
ένταξη μου στον χώρο ξεκίνησε από τα φοιτητικά μου χρόνια (μέσα δεκαετίας 1960)
και συνεχίστηκε μέχρι σήμερα. Ήταν τότε μια εποχή συγκρούσεων και αποφάσισα ότι
δεν έπρεπε να μείνω απλός θεατής ή ένας στείρος διανοούμενος των περισπούδαστων
αναλύσεων και θεωριών του δωματίου. Συμμετείχα σε όλες τις κινήσεις και
οργανώσεις της περιόδου εκείνης, αλλά η πρώτη επαφή μου με την πραγματική πολιτική
υπήρξε η συμμετοχή μου στην «Εθνική Παράταξη» το 1977. Όλα αυτά τα χρόνια ήταν αναμενόμενο
να γνωριστώ με πάμπολλα πρόσωπα του «χώρου» με τα οποία συνεργάστηκα πολιτικά,
εκδοτικά, συγγραφικά. Περάσαμε δύσκολες καταστάσεις κατά κανόνα, αλλά και καλές
στιγμές όταν ολοκληρώναμε μια αποστολή, μια εκδήλωση, πετυχαίναμε έναν στόχο κ.λπ.
Ειδικά αυτές οι τελευταίες θα μου μείνουν αξέχαστες και τις θυμάμαι πάντα με
νοσταλγία.
Ποια η άποψη σας για τα παρακάτω πρόσωπα: α. Ίων
Δραγούμης β. Περικλής Γιαννόπουλος γ. Ιωάννης Συκουτρής δ. Γεώργιος Γρίβας
Είναι προσωπικότητες στις
οποίες θα μπορούσε να απονεμηθεί χωρίς δισταγμό ο τίτλος του «Εθνικιστή», ο
οποίος θα πρέπει να απονέμεται μόνον μεταθανατίως και αφού εξεταστεί ολόκληρη η
διαδρομή του συγκεκριμένου ατόμου και η συνολική προσφορά του στο Έθνος.
Μπορεί ο ριζοσπαστικός εθνικισμός να παίξει έναν καίριο
ρόλο στην ροή των πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων; Αν ναι πως μπορεί να
επιτευχθεί αυτό;
Είναι προφανές ότι είναι
αδύνατον να δοθεί σύντομη απάντηση στα ζητήματα αυτά. Απαιτούνται μεταξύ άλλων ανάλυση
όρων, ιστορικές αναφορές, διευκρινίσεις και ξεκάθαρες τοποθετήσεις, προς
αποφυγή παρερμηνειών και παρανοήσεων.
Ποια η άποψη σας για τον προσφάτως αποδημήσαντα Έλληνα
Πομάκο και αγωνιστή Σεμπαϊδήν Καραχότζα; Ποιες οι διαχρονικές ευθύνες του
κράτους για την κατάσταση στα Πομακοχώρια;
Ένας
συνειδητός Έλληνας τον οποίο γνώριζα και προσωπικά, που έδινε τον σκληρό αγώνα
εναντίον των πρακτόρων του τουρκικού προξενείου της Κομοτηνής εντελώς μόνος,
μια και το επίσημο ελλαδικό κράτος τον αγνοούσε συστηματικά. Δυστυχώς τα
τελευταία χρόνια «έφυγαν» πρόωρα πολλοί φίλοι και συναγωνιστές και ακόμη δεν
μπορώ να το πιστέψω. Όσο για τις ευθύνες των ελλαδικών κυβερνήσεων μόνο με μια
λέξη θα μπορούσαν να περιγραφούν: Εγκληματικές.
Τέλος ποιο το μήνυμα σας στους νεολαίους ριζοσπάστες
συναγωνιστές που δεν πιστεύουν στα παραμύθια της αστικής ακροδεξιάς και
πολεμάνε καθημερινά για ένα καλύτερο αύριο;
Τρία πράγματα: Μελέτη,
μελέτη, μελέτη. Αυτό βέβαια ισχύει για όλους εκείνους που πιστεύουν σε μια
ιδεολογία και επομένως εάν θέλουν πραγματικά να προσφέρουν στον αγώνα οφείλουν
να είναι άριστα καταρτισμένοι και να εμβαθύνουν παράλληλα στον πολιτικό αγώνα.
Πιστεύω ότι ο κόσμος κινείται πλέον προς τις δικές μας θέσεις και αυτό δεν
πρόκειται να ανακοπεί. Απέναντι μας έχουμε ένα φαινομενικά παντοδύναμο Σύστημα,
αλλά στην πραγματικότητα βρίσκεται υπό κατάρρευση διότι αντιπροσωπεύει ό,τι πιο
σάπιο, πιο διεφθαρμένο, πιο εκφυλισμένο μπορεί κάποιος να διανοηθεί. Και όταν
ψυχορραγεί γίνεται ιδιαίτερα επικίνδυνο. Ας μη το ξεχνάμε.
ΔΕΕ
"Η καταγωγή των Αλβανών και οι Αρβανιτοφωνοι Έλληνες" ηχηρά χαστούκια στα μούτρα σλαβολαγνων χριστιανοπληκτων που μας λένε εστιάτορες και παιδιά του Πάιτ επειδή επισημάνουμε αλήθειες σχετικά με την εθνική μας καταγωγή και την ελληνική ιστορία. Αλήθειες που δεν συμφέρουν το παπαδαριο και την ακροδεξιά που έχει στηριχτεί στα "Ελλάς Σερβία συμμαχία" και "Κρίστιαν Ορτοντοξ μπατριοτ". Ξεκολλήσετε τα μυαλά σας και δείτε ότι οι καταστάσεις επιτάσσουν συστράτευση των φυλετικά συνειδητοποιημένων Αλβανών στον ελληνικό εθνικοσοσιαλισμό (ούτως ή άλλως μελλοντικά εκεί θα οδηγηθούμε θέλοντας και μη). Ο ελληνικός εθνικισμός από τις απαρχές του με Βλαστό, Δραγούμη, Καζάζη ήθελε ελληνοαρβανιτικη συμμαχία ενάντια στο σλαβικό "μαύρο αίμα" που άρπαζε την Μακεδονία μας. Καθίστε εσείς να ακούτε τον Μιχαλολιάκο και τον Παππά αντί για τους αρχιτέκτονες της ιδεολογίας μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αρβανίτες είναι έλληνες γκαρσόν. Παλι κουβά πήγε η αλβανολαγνεια σου
ΔιαγραφήΚαι οι ουκρανοί σλάβοι και χριστιανοι ορθοδοξοι είναι αλλα οι αλβαναγνοι τους λατρευετε . τι έγινε εκεί δεν έχει κραυγές για "Κρίστιαν ορτοντοξ πατριοτ" ;
ΔιαγραφήΜόνο που Αρβανίτες και Αλβανοί ταυτίζονται σε όλα τα ελληνικά κείμενα από τον 14ο αιώνα και μετά. Το ίδιο και στην Ιταλία όπου οι Αρβανίτες λεγόταν Albanesi, οι Albanesi οι οποίοι είχαν χτιστεί το Piana degli Greci μέχρι ο Μουσολίνι να το μετονομάσει χρόνια αργότερα σε Piana degli Albanesi. Οι Αρβανιτοφωνοι ήταν κράμα ελληνικών και νοτιοαλβανικων πληθυσμών που διατηρούσαν την χριστιανική πίστη, ωστόσο λόγω της βιολογικής τους σύνθεσης μπόρεσαν να αφομοιωθούν. Άλλωστε η σύγχρονη γενετική έχει αποδείξει ότι ιδίως στη Νότια Αλβανία κυριαρχεί το ελληνικό γενετικό αποτύπωμα. Σταματήστε να αρνειστε την πραγματικότητα και την ελληνική ιστορία. Δραγούμης, Βλαστός, Καζάζης πίστευαν στην ελληνοαλβανική συνεννόηση. Μιχαλολιάκος και δηθεν περιανδρικοί πιστεύουν στα Kosovo is Serbia. Διαλέξετε στρατόπεδο.
ΔιαγραφήΟι Ουκρανοί αν και όντως Σλάβοι και Χριστιανοί συναισθανονταν πάντοτε τον εαυτό τους ως Ευρωπαϊκό λαό αγωνιζόμενοι για χρόνια εναντίον της ρωσοασιατικής βαρβαρότητας γινόμενοι οι ίδιοι ένα από τα τραγικά θύματα του μοσχοβίτικου πανσλαβισμού. Παρομοίως και οι Κροάτες με την Ουστασα που πάντα ένιωθαν κοινωνοί του Ευρωπαϊκού Πολιτισμού και αγωνίστηκαν σκληρά ενάντια στην Σερβική καταπίεση. Οι Σέρβοι οι οποίοι μαζί με τους Βούλγαρους αποτελούσαν τα δεκανικια των Ρώσων στα Βαλκάνια και τα προπύργια του αντιευρωπαϊκού πανσλαβισμού. Όσο καταστροφική για την Ευρώπη είναι η Αμερική άλλο τόσο είναι και η Ρωσία ορφανά του Ντοστογιέφσκι.
ΔιαγραφήΤουρκαλμπάνη εφόσον η ιστορία είναι αυτή που γράφεις θα έπρεπε οι Αλβανοί να ενσωματωθούν σε μια ελληνική προοπτική. Παρότι έγιναν προσπάθειες στο τέλος του 19ου αιώνα και στις αρχές του 20ου από την ελληνική πλευρά ανταποκρίθηκαν ελάχιστοι, ελάχιστα ή καθόλου από την φάρα σας. Μια ζωή με την Τουρκιά και μετά με οποιοδήποτε πλευρά επιβουλευόταν τους Έλληνες πηγαίνατε. Το ίδιο και σήμερα. Η χείρα φιλίας που τείνεις είναι ψεύτικη και βρωμάει νατοϊκή σκοπιμότητα από μακριά.
ΔιαγραφήΤο παραμύθι για την Ουκρανία μόνοι σας το λέτε μόνοι σας το ακούτε. Μια χαρά Ρώσοι είναι οι Ουκρανοί και καλώς η Ρωσία προσπαθεί να τους σβήσει την ψεύτικη εθνική συνείδηση που έχει κατασκευαστεί πρόσφατα, όπως και η δική σας.
Ο Δραγούμης στο υπόμνημα που έγραψε μετά το τέλος του πρώτου παγκοσμίου πολέμου αναφέρει ως διεκδίκηση της Ελλάδας την Βόρειο Ήπειρο. Την προοπτική συμπόρευσης με τα τουρκαλμπάνια την σκέφτηκε πριν το κίνημα των νεότουρκων, όταν έγινε η τελευταία προσπάθεια από την ελληνική πλευρά προκειμένου να ενσωματωθεί ι αλβανικός παράγοντας σε μια συμμαχία με τον ελληνισμό. Όταν επιλέξατε στρατόπεδο η φυλετική συγγένεια πήγε περίπατο. Όπως έγινε και με την συγγένεια των Σέρβων και των Κροατών.
ΔιαγραφήΚατάλαβες τουρκαλμπάν ;
Παλιά και γελοία η τακτική ότι όποιος αμφισβητεί τα ακροδεξιά χριστιανορθοδοξα παραμύθια είναι Αλβανός. Δυστυχώς όντως οι Αλβανοί παρά την φυλετική και εθνική συγγένεια των δύο λαών στρατευθηκαν πολλάκις εναντίον του Ελληνισμού. Και αυτό διότι έγιναν τα υποχείρια των Μεγάλων Δυνάμεων. Είτε την περίοδο που αναφέρεις με τους Ιταλούς και τους Αυστριακούς να τους κατασκευάζουν μια ψεύτικη εθνική συνείδηση, είτε με τους Αμερικανο-νατοϊκούς που εξόπλισαν το UCK, είτε την περίοδο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας όπου όσοι δεν έμειναν πιστοί στην καταγωγή τους εξισλαμίστηκαν και έγιναν οι μεγαλύτεροι σφαγείς των Ελλήνων. Αντιστοίχως και από την ελληνική πλευρά όπου υπήρξαν, υπάρχουν και εξακολουθούν να υπάρχουν ανόητοι ακροδεξιοί σοβινιστες οι οποίοι εκσπερματώνουν με Αρκάν και ακούνε τα παραμύθια του κάθε Μιχαλολιάκου και του κάθε "ναζισταρα" του διαδικτύου. Όπως υπάρχουν όμως όλοι αυτοί, έτσι υπάρχουν και αρκετά ιστορικά παραδείγματα συμπαράταξης των δύο λαών εναντίον του κοινού εχθρού: ο Γεώργιος Καστριώτης, ο Πέτρος Μπούα, το φασιστικό Balli Kompetar που ζητούσε από τον Ζέρβα και τον ΕΔΕΣ ελληνοαλβανική ομοσπονδία, σχέδιο το οποίο ματαίωσαν οι κομμουνιστές.
ΔιαγραφήΥ.Γ το γεγονός ότι η Βόρεια Ήπειρος είναι ελληνική δεν αναιρεί την ελληνοαλβανική εθνική συγγένεια
Ο Μπούα ήταν βλάχος και όχι αρβανιτης-ποσο μαλλον αλβανός
ΔιαγραφήΤετοιες προσωπικοτητες χρειαζεται το Κινημα μας!!! Μελετη, συγκροτηση, Ιδεα, Δραση. (βιβλια που εχουν εξαντληθει κ δεν κυκλοφορουν, εαν κ εφοσον ειναι δυνατον, εστω και αποσπασματικες σελιδες, να αναρτωνται σε pdf).
ΑπάντησηΔιαγραφήἘν προκειμένῳ ὁ πολυσυλλεκτικὸς καὶ ποικιλοβάθμητος ΜΚ ἔκαμε μιὰν ἐξαιρετικὴν ἐπιλογὴν ἀπευθυνόμενος γιὰ συν/ξι στὸν ἀληθῆ εὐπατρίδη, τὸν μοναδικὸ Δημήτρη Εὐαγγελίδη.
ΑπάντησηΔιαγραφήἈνάμεσα στοὺς τόσους σωροὺς μὲ ἄχυρα, κάποια λιγοστὰ κομμάτια χρυσοῦ σὰν τὸν ΔΕΕ ξεχωρίζουν - ὄχι ὅμως καὶ στὰ μάτια τῶν ὄνων, καθὼς ...
... (Ἡράκλειτος ϕησὶν) ὄνους σύρματ᾿ (=ἄχυρα) ἂν ἑλέσθαι (=πὼς προτιμοῦν) μᾶλλον ἢ χρυσόν!
Τὶ νὰ κάνουμε, ζοῦμε στὴν ἀδιάκριτο καὶ δουλόφρονα ἐποχὴν τῶν μούλων καὶ τῶν (ἡμι-)ὄνων!
Πρὸ τριετίας εἴχαμε τὴν χαρὰ καὶ τιμὴ νὰ φιλοξενήσουμε σειρὰν ἄρθρων τοῦ Δ.Ε.Ε. στὴν ἱστοσελίδα τοῦ Ἅρματος, βλ. https://www.armahellas.com/category/ideology/etnhologic-race-ideology/
Προσβλέπω σὲ συνάντησίν μας ἅμα καθόδῳ μου, φίλτατε Δημήτρη!
Στέφανος Γκέκας
Ευχαριστώ που έθεσες υπ'όψιν ακόμα ένα αιρετικό,αντισυμβατικό αλλά βαθιά εθνιστή διανοητή κι ερευνητή.Σαν Αρβανίτης κατά το ήμισυ, έχω έναν επιπλέον λόγο να διαβάσω Ευαγγελίδη μόλις τελειώσω όλα τα υπόλοιπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοτικες βιβλιοπροτασεις όπως παντα.
ΑπάντησηΔιαγραφήErnesto Mila, Kai Murros, Άρης Αρίων, Αθανάσιος Γιαλαμάς, Κωνσταντίνος Μποβιάτσος και τώρα Δημήτριος Ευαγγελίδης: όλες οι συνεντεύξεις ενδιαφέρουσες
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέτω μερικά ερωτήματα στον παλαίμαχο συναγωνιστή που η σ.ο. πιθανώς ξέχασε. Ο παλαίμαχος συναγωνιστής τι γνώμη έχει για την τρίτη θέση και για τη σύγκρουση Στράσερ-Χίτλερ? Για το ΕΝΕΚ και τον αρχηγό του ποια είναι η ιστορική του κρίση? Σε ποια δίνει προτεραιότητα, στη στελέχωση κομμάτων ή στην αυτόνομη δράση? Πιστεύει ακράδαντα στο φυλετισμό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑξιόλογος επιστήμονας. Μεταξύ άλλων έχει δείξει πόσο γελοία ιδέα είναι ο αυτοχθονισμός, ο οποίος έχει συστηματικά πλήξει τον συρφετό των καθόλα γελοίων που αποκαλούνται "πατριώτες", "εθνικιστές" ή ακόμη και ... "εθνικοσοσιαλιστές".
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτο πετσοκομμα ακροδεξιων απο τους συναγωνιστές της απελλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει Απέλλα.
ΔιαγραφήΑπέλλα ΕΣΑ το ίδιο είναι
ΔιαγραφήΔεν είναι το ίδιο και αυτό αποδεικνύει πόσο ανίκανοι είναι οι περιανδρικοί που δεν μπορούν ούτε ενωμένοι να μείνουν.
ΔιαγραφήΣυγχαρητήρια στον κύριο Ευαγγελίδη για τις προσπάθειες του να εμφυτεύσει στους Έλληνες Εθνικιστές τον Ινδοευρωπαϊσμό, χωρίς τον οποίον δεν μπορεί να σταθεί η Ιδέα του Εθνικοσοσιαλισμού και του Αριανισμού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι πάει να πει "αριανισμός" που τσαμπουνάτε εδώ συχνά πυκνά; Τι φρούτο είναι, πολιτική ιδεολογία, θρησκεία, φιλοσοφικό σύστημα; Και ποιες είναι οι αρχές του;
ΔιαγραφήΟταν μας απαντησετε οι της κάποιας "τρίτης θέσης" για τα ίδια ερωτήματα τοτε θα σας απαντήσουμε. Πρώτιστα όμως θα σας παραπεμψουμε στα εθνικοσοσιαλιστικά γραπτά που άφησαν τιτάνες της ιδέας όπως ο Αντώνης για να μάθετε τι είναι τα όσα ρωτατε.
ΔιαγραφήΟ Αριανισμός είναι το σύστημα αξιών και η βαθύτερη θρησκευτική πνευματικότητα που χαρακτηρίζει τους Ινδοευρωπαϊκούς λαούς.
ΔιαγραφήΜπράβο 6:42μμ. Αυτό ακριβώς είναι. Μεγάλη η δόξα του Άβαταρ.
ΔιαγραφήΩραία και ποιό είναι αυτό το σύστημα αξιών ή αυτή η "θρησκευτική πνευματικότητα"; Με εξαίρεση (ίσως) το Άρμα (με την ερμηνεία του οποίου διαφωνώ σε πάρα πολλά σημεία) δεν έχω δει κανέναν "αριανιστή" να εξηγεί τι ακριβώς εννοεί
Διαγραφή9:48 διάβασε τα βιβλία του Έβολα
Διαγραφή12:48 Εγώ τα έχω διαβάσει αλλά οι μισοί που μιλάνε για αριανισμό στον χώρο βρίζουν τον Evola (χωρίς να έχουν διαβάσει τίποτα)!
ΔιαγραφήΑκριβώς αγαπητέ. Τα ντουβάρια όμως δεν μπορούν να το καταλάβουν. Κάποτε νόμιζα πως οι λόγοι της αυτοχθονιστικής ασυναρτησίας είναι μορφωτικοί. Μετά θεώρησα πως είναι νοοτροπικοί. Τελικά είναι φυλετικοί - κάτι που περικλείει και τους δύο παραπάνω παράγοντες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος αρνείται την ινδοευρωπαϊκή ομοεθνία και την εξ αυτής καταγωγή των (γνήσιων) Ελλήνων είναι de facto αποβλητέος από τις τάξεις όποιου στοιχειώδους κινήματος Ελλήνων Πατριωτών. Τώρα αν δηλώνει αυτοχθονιστής και συνάμα εθνικοσοσιαλιστής πρέπει πάραυτα να οδηγηθεί σε φρενοκομείο και αφού νοσηλευθεί - που δεν έχει και πολλές πιθανότητες - να παραδοθεί στην κοινή εθνικιστική χλεύη.
Αυτόχθονες είναι μόνο οι Αλβανοί. Το είπε η Λίπα, η Φουρέιρα και ο Γκαρσόν Βερονάι απ' τα Τίρανα που παριστάνει τον "Έλληνα φυλετιστή".
ΔιαγραφήΤην ευρωπαϊκή ομοεθνια εννοείται ότι την αποδέχονται όλοι. Από κει και πέρα ο Ινδοευρωπαϊσμος έχει αρκετά κενά για να αποτελεί και θέσφατο. Τόσοι σοβαροί φυλετιστες εξάλλου είναι επιφυλακτικοί για το αν ισχύει.
ΔιαγραφήΟ Γκαρσόν Βεροναι είναι αντιαλβανος όπως άλλωστε και τα μαθητουδια του.
Διαγραφή11:48 δεν υπάρχουν σοβαροί φυλετιστές που να αμφισβητούν την ινδοευρωπαϊκή θεωρία. Σε προκαλώ να μου δείξεις έναν
ΔιαγραφήΈνας Ευαγγελίδης ένας Μποβιάτσος ένας Άρης Αρίων ποτέ δεν θα λάβει πρόσκληση στην εκπομπή των περιανδρικών και τώρα που το σκέφτομαι καλύτερα και για τους τρεις αν είναι να ακούνε για ροζ καμήλες και απαλούς οξύρυγχους από τον Μεφιστοφελή του "εθνικοσοσιαλισμού"
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε την ευκαιρία χρόνια πολλά
Περιανδρικοί κατά φαντασίαν είναι. Αυτοί έχουν πάρει συνέντευξη από όλους εκτός από τον Περίανδρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤυχαίο; Δεν νομίζω.
Ουτε απο Γκέκα, Μαυρο Κρίνο , ΦΛΕΦΑΛΟ, προπατρια ή ΕΝΕΘ έχουν πάρει. Μόνο για ακροδεξιούς όπως η ελασυν και ο σπίνος είναι
ΔιαγραφήΑφού είναι κατά φαντασίαν τότε γιατί ο Πέρι δεν έχει διαχωρίσει την θέση του; Με την φωτογραφία του στο φόντο κάνουν εκπομπές και άρθρα του στο μπλογκ τους ανεβάζουν.
ΔιαγραφήΡώτησες όλους αυτούς αν θέλουν να πάνε σε εκπομπή της ΕΔΑ;
ΔιαγραφήΠεριανδρικοί που ανταλλάσουν γλυκόλογα και κομπλιμέντα σε σειρά εκπομπών με τον άνθρωπο που πριν έναν χρόνο έβγαζε τον περι κρυφοαδερφή και δήλωνε περήφανος ότι τον κατήγγειλε στην ασφάλεια όταν αυτός πήρε να ζητήσει τα ρέστα
ΔιαγραφήΚάνετε λάθος φίλτατε 9:43. Ο ξανθός είπε πρώτος στον ΑΗΚ ότι σκόπευε να καταθέσει μήνυση εναντίον του. Εν συνεχεία ο ΑΗΚ ανταπάντησε ότι θα κατέθετε και ο ίδιος μήνυση γιατί τους παρακρατικούς τους αντιμετωπίζει με νόμιμα μέσα. Δεν σας περνά από το μυαλό ότι μπορεί να έχει δίκιο? Καμία αναφορά δεν έκανε στην αστυνομία και την ασφάλεια.
ΔιαγραφήΚαι που ξέρεις ρε Αβέρκη, ποιός μήνυσε πρώτος ποιόν; Ήσουν μέσα στο ακουστικό όταν συνομιλούσε ο Πέρι με τον Τέλη;
ΔιαγραφήΈλα τρολάκι της πλάκας, τραβά στο καθίδρυμα καλύτερα
ΔιαγραφήΠολύκαρπος - Τορέαντορ - Τέλης ποιο να είναι το κοινό τους στοιχείο άραγε?
ΔιαγραφήΕυτυχώς που υπάρχει ο μκ και δεν δίνει το βήμα σε Σπίνο Χατζηγώγο Πλεύρη και το κακό συναπάντημα αλλά σε συναγωνιστές ποιοτικούς
ΑπάντησηΔιαγραφήξέρω κάποιοι της σο θα διαφωνήσουν αλλά θα το πω ζει! αθάνατος! το πνεύμα του εξυψώνεται ξανά αυτή την φορά από από τα καταφύγια της azov division !
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπιτρέψτε μου ένα σχόλιο για τον Στέφανο Γκέκα. Στο ιστολόγιο συμβαίνει κάτι πολύ περιέργο. Ο κύριος Γκέκας ισχυρίζεται πως ηγείται μια φυλετικής και πνευματικής ελίτ στον ελλαδικό χώρο. Πιθανόν να ισχύει ως ένα βαθμό, εάν κρίνουμε από το επίπεδο των γραπτών και των ομιλιών του ίδιου του Γκέκα αλλά και των αναρτήσεων στην ιστοσελίδα του φορέα του. Ωστόσο η παρουσία του στα σχόλια του παρόντος ιστολογίου είναι ΑΚΡΩΣ προβληματική. Ο Γκέκας συνεχώς βάλλει κατά του χώρου και των προσωπικοτήτων ἠ ομάδων που τον απαρτίζουν και διακηρύσσει πως δεν θεωρεί τον εαυτό του και το ΑΡΜΑ ως μέρος του. Την ίδια στιγμή σχολιάζει επωνύμως σε ένα ιστολόγιο αυτόνομων των οποίων οι ιδέες αντιτίθενται στην αρχή του Αρχηγού και στην Ιεραρχία. Καταλήγει να τσακώνεται με διάφορους σχολιαστές ή ακὀμη και να απαντά ανωνύμως στην "πλέμπα" ή πλέμπα που αποτελεί το αναγνωστικό κοινό της σελίδας. Γιατί συμβαίνει αυτό; Είναι προφανές πως ο διάλογος με εριστικά ή ανεκπαίδευτα άτομα είναι καταδικασμένος. Είναι επίση προφανές πως κάποιος ή κάποιοι διασκεδάζουν εκνευρίζοντας τον Γκέκα βάζοντας φυτιλιές και πετώντας σπόντες σε κάθε ανάρτηση που εκείνος εμφανίζεται. Γιατί επιμένει να σχολιάζει και να διαπληκτίζεται με τα τοξικά άτομα του χώρου; Δεν καταλαβαίνω τί έχει να αποκομίσει ο Γκέκας και το ΑΡΜΑ από όλο αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύκαρπε, θέλεις να μας πεις που αναφέρει ο Γκέκας πως ηγείται μιας φυλετικής και πνευματικής ελίτ στον ελλαδικό χώρο;
ΔιαγραφήΚι αυτό το ρήμα τσακώνεται, πολύ το χρησιμοποιείς και καρφώνεσαι φίλτατε. Σου συνιστώ να αλλάξεις ρόλο.
Φίλτατε Πολύκαρπε έχεις τετράγωνο τρόπον σκέψης και άριστη συλλογιστική. Το ευστοχώτατο σχόλιό σου με βρίσκει απολύτως σύμφωνο. Επέτρεψέ μου να προσθέσω απλώς έναν περαιτέρω συλλογισμό: Ο κατά τ'άλλα συμπαθέστατος Στέφανος Γκέκας στην πρόσφατη ομιλία του έψεξε τον συναγωνιστή Χάρη που συμφιλιώθηκε με τον Αρ. Ηρ. Καλέντζη παρότι ο τελευταίος είχε μιλήσει υποτιμητικά για τον Χάρη αφήνοντας περίεργα σχόλια για το ύφος του ως παρουσιαστή. Σε προηγούμενο άρθρο ο Στέφανος Γκέκας προσφωνεί τον Μποβιάτσο ως "τον αγαπητό μου" ενώ τον κορόϊδευε πριν λίγες μέρες στην ομιλία του με ειρωνικά γελάκια για την ονομασία της ομάδας Casual Crew Lamia και χαρακτηρίζοντας τα μέλη της ως "κοντόχοντρα μπαρμπαδέλια".
Διαγραφή3:42 συγκρίνεις εντελώς ανόμοια πράγματα.
ΔιαγραφήΟ Γκέκας επέκρινε ένα καγκουρο-κάπως ύφος και ήθος, με αμερικανιά και πολύ θόρυβο αλλά χωρίς περιεχόμενο προφανώς και δίχως ιδέα από ε/σ βιοθεωρία και φιλοσοφία.
Δεν κατηγόρησε κανένα προσωπικά κι αν θέλεις, ούτε και απέρριψε κανένα. Κατήγγειλε συγκεκριμένο ήθος και συμπεριφορά, συγκεκριμένα πρότυπα. Διότι, όπως είπε, από τα μικρά προκύπτουν και τα μεγάλα.
Στην άλλη περίπτωση ο τρολόγερος που κάλεσαν οι άλλοι έσκουζε και φώναζε μέχρι πριν λίγο πως ο Πέρι, ο παρουσιαστής και η παρέα του είναι κραγμένες αδελφές. Τον παρουσιαστή μάλιστα τον έλεγε Χ... με θηλυκή κατάληξη.
Μετά ένα μήνα ξεκινούσε ο Χ. μια μελιστάλακτη παρουσίαση του υβριστή, στις 3 γνωστές εκπομπές!!!
Εντελώς παρόμοιες περιπτώσεις για σένα αυτά, έτσι;
Είσαι βλάκας ή ρουφιάνος που παριστάνει τον βλάκα; Μου φαίνεται πως μάλλον το δεύτερο ισχύει...
Σε συγχαίρω Πολύκαρπε γιατί άκουσες την προτροπή μου, και άλλαξες ρόλο και από γεροτρόλ με ψευδώνυμο, ξαναγύρισες στην ανωνυμία. Εύγε καΙ πάλι εύγε!
Διαγραφή"Φίλτατε" Τορεαντόρ 3:42 που ξέχασες να υπογράψεις, άσε τα σάπια που ξέρεις.
ΔιαγραφήΚαμία σχέση τώνα με τάλλο δεν έχουν!
3:42 Ο Γκέκας με όλα τα προβλήματα και κολλήματά του πάντως δεν σχολίασε προσωπικά τον μποβιάτσο για τον οποίον "ακούγεται" στην πιάτσα ότι έχει καλή γνώμη (μπορεί να το επιβεβαιώσει ή διαψεύσει ο ίδιος). Αντιθέτως ο και καλά ψαγμένος ιππέας ανέβαζε και κατέβαζε Χάρι και Πέρι ως καταπιεσμένες αδερφές και καμάρωνε που κατήγγειλε τον Πέρι στην αστυνομία.
ΔιαγραφήΠολύκαρπε πολύ καλά τα λες αλλά δυστυχώς διαδικτυακά ο Γκέκας το έχει χάσει με την συμπεριφορά του και δεν λέει να αλλάξει από τότε που έγιναν τα σκηνικά με τον τρολο-ιππέα
Ευχαριστώ τον Μαύρο Κρίνο για την ευγενή φιλοξενία των σχολίων μου. Επανέρχομαι διότι αισθάνομαι πως ο Στέφανος Γκέκας με αδίκησε στα παραπάνω σχόλια.
ΔιαγραφήΕν προκειμένω, προς τον 3:42, σε ευχαριστώ καταρχήν για τα καλά σου λόγια ωστόσο διαφωνώ προς τον συλλογισμό/συμπλήρωση της αρχικής μου σκέψεως. Δεν έγκειται εκεί το πρόβλημα του Γκέκα. Το αποδεικνύει και η αποδοχή των φιλοφρονήσεων από την πλευρά του Μποβιάτσου στα σχόλια του εν λόγω άρθρου. Επίσης συμφωνώ με την επεξήγηση του Γκέκα στο σχόλιο 12:05.
Το πρόβλημα παραμένει η επιμονή του να καυγαδίζει (κοινώς τσακώνεται) διαδικτυακά με τους κατ'αυτόν πληβείους.
Τέλος, προς το αλάνι του λεκανοπεδίου 2:03, δεν είμαι ο 3:42, ούτε αυτός που υπονοείς. Δυστυχώς το "γεροτρολ" σας έχει κάνει να μπερδεύετε τα μπούτια σας. Το αρχικό σχόλιό μου ήταν μια τίμια και αντικειμενική κριτική προς την διαδικτυακή παρουσία του Γκέκα. Είμαι βέβαιος πως την αντιλαμβάνεσαι και μάλιστα συμφωνείς με το κυρίως μέρος της.
Δεν ξέρω αν το καταλαβαίνεις 2:03 αλλά επιβεβαιώνεις την αρχική κριτική του Πολυκαρπου. Ο (απαράδεκτος) ιππέας θα γελάει πολύ άμα βλέπει που σας έχει φτάσει, να τον φαντάζεστε πίσω από κάθε σχόλιο, ακόμα και από σχόλια που κάνουν ευπρεπή κριτική.
ΔιαγραφήΟ ιππέας είναι αυτό που είναι, ευτυχώς μεγάλο μέρος του χώρου τον έχει καταλάβει πλέον, ειδικά μετά τις επιθέσεις σε Γκέκα και ΜΚ. Ξεκολλήστε και εσείς γιατί μόνο αξία του δίνετε έτσι
Ναι ρε Πολύκαρπε και πολυμήχανε Αβέρκη, πάλι σε παρεξηγήσαμε μωρέ!!!
ΔιαγραφήΔάσκαλε Πολύκαρπε, Τορεαντόρ, Αβέρκη κλπ και προπαντός Ανώνυμε υποκλίνομαι, πραγματικά διδάσκεις. Ολόκληρο θέατρο στήνεις, με ένα μοναδικό ηθοποιό!
ΔιαγραφήΌμως εδώ τώρα τόχεις τελειώσει, ξεπερνάς και τον εαυτό σου... Και δφού κούρασες με τα σενάρια περί συνεννόησης με Άρμα και ξανθό,
Το είδαμε κι αυτό!
ΔιαγραφήΤώρα ο Τορεαντόρ - Πολύκαρπος-Αβέρκης-Ανώνυμος κλπ ... ανησυχεί για το image του Γκέκα όταν καταδέχεται να μιλά με την πλέμπα! Έχεις ξεπεράσει και τον εαυτό σου μεγάλε τρολοδάσκαλε...
Και αφού δεν σου βγαίνουν τα άλλα τώρα ξαναβγάζεις το φτυάρι με την κοπριά και ρίχνεις δεξιά και αριστερά...
Έτσι δάσκαλε, τώρα ξαναβρίσκεις τον κανονικό σου εαυτό!
Είστε σίγουρος Πολύκαρπε ότι ο ανώνυμος σχολιαστής που απάντησε στις 12:05 είναι ο ίδιος ο κύριος Γκέκας? Επαναλαμβάνετε ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο γράφει ανώνυμα σχόλια. Γιατί είστε τόσο απόλυτος? Μπορεί να μην είναι αυτός.
ΔιαγραφήΠοιος ειναι το αλανι του λεκανοπεδιου??
ΔιαγραφήΞέρει κανείς από πού ξεφύτρωσε αυτός ο Γιώργος; Από το μαγαζί του ..... έφυγε και αυτός; Είπε ότι ο Χίτλερ θα έπαιρνε την Πόλη και θα μας την έδινε. Ότι λένε οι χριστιανοί με τον Πούτιν. Και αυτοί της ΕΣΑ είναι ίδιοι με τους προηγούμενους μπορεί και χειρότεροι. Αυτονομία η μόνη λύση.Ο Περίανδρος να μείνει στο κάδρο γιατί μόνο για εκεί είναι και τίποτα δεν έχει προσφέρει στους δύσκολους καιρούς που ζούμε. Να γίνει σύντομα συνέδριο με οριζόντια ηγεσία να δούμε τι θα κάνουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Περίανδρος δεν εχει προσφερει τίποτα; χαχαχαχαχαχαχαχαχα.οτι πείτε ορφανα του Simone di Stefano
Διαγραφήωραίο βραχιόλι. γαμάτη εκπομπή. πικατσου Πόκεμον φαλαφελ και ο μογλης γωνία. ο σουρεαλισμός έχει ταυτιστεί με τις εκπομπές της φάσης. καμήλες αποτρίχωση και ανέκδοτα. ποιότητα όχι τρίχες
ΔιαγραφήΑυτό δεν είναι τίποτα μπροστά στην προσπάθεια να ξεπλυθεί ο βενιζελισμός για άλλη μια φορά. Λες και οι προδοσίες των βασιλικών στην Μικρά Ασία αναιρούν το ότι ο Βενιζέλος αποτελεί το στήριγμα του λιμπεραλισμου στην Ελλάδα και τον προπάτορα της ΝΔ. Μας το παίζουν κατά τα άλλα ενάντιοι στην αγγλοδουλεια, την 4η Αυγούστου και τον τεκτονισμό αλλά εξυμνούν τον κατεξοχήν αγγλοδουλο και τέκτονα που επέβαλε τις πολιτικές του με γαλλικές ξιφολόγχες και αγγλικές βόμβες.
ΔιαγραφήΔραγούμης - Επιστρατοι για 1000 χρόνια ακροδεξιοί βενιζελικοί αντιφασίστες
Τι ακριβως χρειάζεται "ξέπλυμα" βρε καημένε; Αυτος που Τριπλασιασε την Ελλάδα;
Διαγραφή1:21 εκτίθεστε φιλαράκι
ΔιαγραφήΝαι αυτός που παρέδωσε το Μοναστήρι και τα Σκόπια στους Σέρβους ενώ εκείνοι δεν τα ήθελαν για να υπηρετήσει τα συμφέροντα των Άγγλων και να κάνει την Ελλάδα μικρή νησιωτική χώρα με λιμάνια ευνοϊκά για τις θαλάσσιες υπερδυνάμεις. Αυτός που έσπρωξε την χώρα στην περιπέτεια της Μικράς Ασίας με το στρατό μας κατάκοπο μετά από δύο βαλκανικούς, έναν εμφύλιο και έναν παγκόσμιο πόλεμο. Αυτόν που αρνήθηκε πεισματικά την ένωση με την Κρήτη που κήρυξε το ίδιο το νησί,μέχρι να του δώσουν το ok οι Άγγλοι και για αυτό τον περίμεναν με πέτρες στην ίδια τη γεννετηρα του. Αυτόν που θεμελίωσε την υποταγή του πολιτικού κόσμου στον τεκτονισμό. Αυτόν που έστειλε τον κατάκοπο ελληνικό στρατό να κάνει τον υπηρέτη του γαλλικού στρατού στην εκστρατεία εναντίον των μπολσεβίκων καταδικάζοντας την μικρασιατική εκστρατεία εφόσον οι Ρώσοι συμμάχησαν με τους Τούρκους. Ο θείος του πολιτικού που ψηφίζεις.
ΔιαγραφήΕδώ υπάρχουν εν έτει 2022 δήθεν ριζοσπάστες ε/σ χειροκροτητές του Βενιζέλου και μετά περιμένουμε να βγάλουμε άκρη σε σύνθετα ιδεολογικά ζητήματα...
ΔιαγραφήΑυτό που γράφει ο 8:33μμ στο τέλος είναι το κλειδί για να καταλάβουμε την αγάπη των υποστηρικτών(;) του Περίανδρου για τον Ε. Βενιζέλο. Η συμμετοχή του ελληνικού στρατού με την ειδικότητα της ορντινάτσας του γαλλικού στρατού στον πόλεμο των δυτικών εναντίον των μπολσεβίκων. Αν κάνετε τις αντιστοιχίσεις με τη σημερινή γεωπολιτική σύγκρουση και με τις πολιτικές καταστάσεις της Ελλάδας θα διαπιστώσετε ποιους ευνοεί αυτή η φιλική προς το Βενιζέλο θέση.
ΔιαγραφήΟπαδοί της μικρής και τιμίας ελλαδιτσας οι 4.01, 8.33, 10:13 και 12:06. Θλιβερά απομεινάρια του μεταξισμου, του δραγουμισμου και του βασιλια με το μπόλικο το "ελληνικό' αίμα, που κατηγορούν τον Βενιζέλο ακουσον άκουσον επειδή συνασπιζόμενος με τις Ευρωπαικες δυνάμεις έστειλε τους οθωμανούς πίσω απο την Αγκυρα και πραγματοποίησε την Μεγάλη Ελλάδα! Δεν ντρέπεστε να δηλωνετε εθνικιστές βρε μπολσεβικοι; Είστε κατα της απελευθέρωσης των σκλαβωμένων μας αδερφιών και μιλάτε και απο πάνω;
Διαγραφή4:03 έχεις πολιτική και αντιληπτική ικανότητα νηπίου, έχεις δε καταπιεί λαίμαργα όλη την φιλελεύθερη προπαγάνδα. Δεν σου κάνει εντύπωση που ο τύπος που θαυμάζεις τιμάται σαν ήρωας και εθνάρχης από όλο το μεταπολιτευτικό κατεστημένο;
ΔιαγραφήΦιλελεύθερη προπαγάνδα το οτι το 1920 φτάσαμε να πραγματωσουμε την μεγάλη ιδέα ; Σχολείο έχεις παει ποτε σου;
Διαγραφήκαι ο Κωλέττης για μεγάλη ιδέα μιλούσε και την ίδια στιγμή ήταν πουλημένος σε στοές και πρεσβείες. εκεί στην εσα έχει σπουδάσει κάποιος ιστορία ή ότι σας πει ο κάθε τυχάρπαστος το κάνετε σημαία
ΔιαγραφήΟ Κωλέττης ένας αστέρας της γαλανόλευκης αντιφα ήταν που δεν μεγάλωσε ουτε χιλιοστό την Ελλάδα. Καμια σχέση με τον Βενιζέλο που φλέρταρε εντονα με τον Μουσολινισμό και πραγματοποίησε την Ελλάδα των 2 ηπείρων και 5 θαλασσών πριν έρθουν οι ακροδεξιοί του Κωσταντίνου και τα διαλύσουν όλα! Αν είχαμε Γιαννόπουλο Περικλή, Μεταξά, Βασιλια και Δραγούμη στους βαλκανικούς , η Ελλαδα θα έφτανε μονο μέχρι τα πρώτα διόδια!
ΔιαγραφήΆλλαξε ρόλο ο Τορεαντορ. Τώρα κάνει διάλογο με τον εαυτό του αναλύοντας το θέμα του Βενιζέλου. Ανανεώνει τη σωκρατική μέθοδο ο μαθητής του Πλάτωνος.
ΔιαγραφήΟ άλλος βλέπει γαλανόλευκη antifa 80 χρόνια πριν τη γέννηση του φασισμού. Ρε γκαρσόνι 12:54 τι ναρκωτικά σας δίνουν να φουμάρετε οι Μητσοτάκηδες;
ΔιαγραφήΟ Βενιζέλος έριξε έναν όροφο στην πολυκατοικία του ελληνικού κράτους. Μόνο που πούλησε το οικόπεδο στους Εβραίους τοκογλύφους για να γίνει διαχειριστής της πολυκατοικίας.
Διαγραφή1:44 και εσύ ορφανό του Πλεύρη επειδή νιώθεις μεσσιανιστής του χώρου έχεις άποψη
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκριβώς! Όταν ο ξανθός τηλεφώνησε τον ιππέα και του ψιθύρισε κάτι γαλλικά λογάκια, αυτός πήγε καρφί στην ..... ..... και έδειξε στους ..... το ..... Μάλιστα το διατυμπάνησε και στο μπλογκ του !
ΑπάντησηΔιαγραφήΟποία κατάντια. Βρίζουν τον Περίανδρο, βρίζουν τον Γκέκα και μετά εμφανίζονται να τους επαινούν και να τους κολακεύουν ως γνήσιους μαχητές και στοχαστές...
ΔιαγραφήΡωμέικη ξεφτίλα.
6.40, Το χειρότερο αδελφέ είναι που αντί να σηκωθούν και οι πέτρες χειροκροτούν από κάτω τα πρόβατα!
Διαγραφή3:16 το ότι ενημέρωσε την ... για το τηλεφώνημα που έλαβε από τον περίανδρο ο ίδιος ο ιππέας το ανέβασε στο βοθρο-ίδρυμά του
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο να απαντάς στον εαυτό σου είναι διεστραμμένη τακτική που παραπέμπει απευθείας στο ψυχιατρείο. Επίσης το ύφος γραφής είναι διακριτό και αναγνωρίσιμο με αποτέλεσμα να προδίδεσαι. Κρίμα κύριε Πολύκαρπε Κ.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΛήξη σχολίων
ΑπάντησηΔιαγραφή