ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Φωτογραφίες που κάποιοι θέλουν να ξεχάσουν


Πανό της Δυναμό Κιέβου το 2013 για τους Γιώργο Φουντούλη και Μανώλη Καπελώνη ...



Εκδήλωση Ουκρανών συναγωνιστών το 2013 στο Κίεβο για τους Εθνικιστές που δολοφονήθηκαν στο Νέο Ηράκλειο ...





Η γαλανόλευκη antifa ξαναχτυπά: o πρόεδρος του κόμματος ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΤΠ ζήτησε την 26η Οκτωβρίου του 2012 την είσοδο του Ρωσικού στρατού στην Αλεξανδρούπολη αλλά ξέχασε ... να ζητήσει όλα αυτά τα χρόνια την έξοδο των βάσεων του ΝΑΤΟ από την Ελλάδα. 

Λίγο νωρίτερα την ίδια χρονιά είχε προτείνει στην βουλή τον Sir Βασίλειο Μαρκεζίνη - που είναι στον στενό κύκλο της Ελισάβετ και μέλος του Rotary Club - για οικουμενικό πρωθυπουργό σε κυβέρνηση τεχνοκρατών!



Την ίδια στιγμή που οι εισβολείς του Πούτιν σκοτώνουν αμάχους και εξορίζουν Ουκρανούς σε περιοχές της Ρωσίας, ενώ δεν διστάζουν να στείλουν στην πρώτη γραμμή μεταξύ άλλων και τους Τσετσένους μισθοφόρους για να καταλάβουν την Ελληνική Μαριούπολη και να σκοτώσουν τους τελευταίους μαχητές - οι ίδιοι είναι υπερασπιστές της Σαρίας στον Βόρειο Καύκασο και σύγχρονος εφιάλτης για τους Ρώσους πολίτες στα αστικά κέντρα της μητροπολιτικής Ρωσίας - τα διαδικτυακά απομεινάρια του κόμματος συνεχίζουν να συκοφαντούν τον ηρωικό αγώνα του Ουκρανικού λαού.

Τα σχόλια δικά σας ...



Η συμβολική απάντηση των Αυτόνομων σε όλους αυτούς που άλλαξαν προστάτη σε μια νύχτα τάχα για το καλό του λαού και της πατρίδας ...

28 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/4/22 2:21 μ.μ.

    άφωνοι οι νεοεθνικιστές που τρώνε όλη μέρα μπορς με ρούβλια από το Κρεμλίνο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/4/22 3:14 μ.μ.

      Δηλαδή επειδή σηκώθηκαν δύο πανό στην Ουκρανία, πρέπει να υποστηρίξουμε τους Ουκρανούς. Πόση ανωριμότητα ακόμα θα χτυπά αυτόν τον χώρο !

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/4/22 4:20 μ.μ.

      Μάγκες σοβαρευτείτε λίγο. Ο Πανούσης που πρωτοχρησιμοποίησε τον όρο "νεοεθνικισμός" στην Ελλάδα μια φορά δεν στηρίζει την Ρωσία και χαρακτηρίζει τον Πούτιν "νεκροθάφτη του νεοεθνικισμού". Άλλες ακροδεξιές φυλλάδες τυπου "Στόχος" είναι με τα μπουνιά νατοϊκές, όπως και το σύνολο των ΜΜΕ. Έχετε τις απόψεις σας και μπράβο σας, άλλοι (λιγότεροι) εσ/φασίστες έχουμε διαφορετικές απόψεις και αναγνώσεις για την κατάσταση. Το να κατηγορείς όποιον διαφωνεί μαζί σου ως "νεοεθνικιστη" που παίρνει ρούβλια από την Μόσχα είναι θλιβερό και κωμικό. Με την ίδια ευκολία θα μπορούσα και εγώ να πω ότι όποιος στηρίζει Ουκρανία είναι φιλελεύθερος (βλέποντας όλο το φιλελεύθερο πολιτικό κατεστημένο να τάσσεται στο πλευρό της) και ότι παίρνει δολλάρια.

      Δεν το κάνω γιατί είμαι σοβαρός και γιατί δέχομαι ότι μπορεί κάποιος συναγωνιστής να έχει διαφορετική ανάγνωση της κατάστασης με καλές προθέσεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/4/22 4:33 μ.μ.

      Εφαρμοζετε πιστα την γραμμη Μητσοτακη.Φιλονατοικοι μεχρι ρανιδας.Δεν διαφερετε καθολου,ουτε στο ελαχιστο.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/4/22 4:37 μ.μ.

      ή γκαβός ή ΑΜΕΑ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/4/22 5:08 μ.μ.

      Ή εσύ ο μαλακας

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/4/22 6:11 μ.μ.

    "Η εκ του ΝΑΤΟ και των ΗΠΑ αντιρωσική λοιμογόνος δράση των τελευταίων μηνών και η ιμπεριαλιστική πολιτική της Δύσης την τελευταία τριακονταετία αναγκάζουν την Ρωσία να επιταχύνει τους εξοπλισμούς της, πρόσφατο δείγμα αποτελεί ο διηπειρωτικός βαλλιστικός πύραυλος RS-28 Sarmat που είναι ικανός να φέρει 10 και πλέον πυρηνικές κεφαλές ή να θέτει σε επιθυμητή τροχιά πολλαπλές, εξαιρετικά ευέλικτες ιπτάμενες κεφαλές Avangard (hypersonic glider), οι οποίες αναπτύσσοντας ταχύτητα 20 έως 27 Mach (6,8 -9,2 χλμ. ανά δευτερόλεπτο) κατευθύνονται προς τον επιλεγμένο στόχο, διαπερνώντας οποιοδήποτε υφιστάμενο ή μελλοντικό σύστημα αντιπυραυλικής ασπίδας"

    Πανηγύρια του Λιναρδή για τον νέο πύραυλο του Κρεμλίνου. Είναι άλλο να είσαι γεωπολιτικά με την Ρωσία επειδή έχεις φάει την παραμύθα του ξανθού γένους ή μισείς τις ΗΠΑ και είναι κάτι διαφορετικό να εξυμνείς την τρέλα των Μοσχοβιτών να έχουν χιλιάδες κεφαλές για να πλουτίζουν οι ολιγάρχες και οι εταιρείες. Ο κύριος Λιναρδής που κάποτε ήταν πρωτοκλασάτο στέλεχος της ΧΑ (γεια σου Νίκο με τις επιλογές σου) ξεχνάει κάποια θέματα. 1ον οι ίδιοι που αφόπλισαν την Ρωσία με τις συμφωνίες με τους σιωνιστές των ΗΠΑ είναι οι ίδιοι που της επέτρεψαν να τα αυξήσει ξανλα αλλά όχι και να αναβαθμίσει παράλληλα τον στόλο της 2ον η ανάπτυξη των όπλων αυτών ήταν η κύρια αιτία οικονομικής κατάρρευσης της ΕΣΣΔ μαζί με τις αποστολές στο διάστημα και τον βάλτο του Αφγανιστάν 3ον οι ίδιοι ολιγάρχες που έσπρωξαν τον πάμπλουτο Πούτιν στην εισβολή είναι οι ίδιοι που πούλησαν σε ισλαμικές χώρες παλαιότερες κεφαλές τις οποίες πήραν νύχτα από την Ουκρανία 4ον η ρωσική οικονομία θα διαλυθεί από την νέα εισβολή και κερδισμένοι θα είναι ΗΠΑ και Κίνα ενώ σύντομα η Τουρκία θα παραλάβει τεχνογνωσία για τα πυρηνικά αν όχι κεφαλές και τότε να δούμε αν θα χαίρεται ο κύριος των ΟΜΟΓΕΝΕΙΑΚΩΝ ερευνών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/4/22 8:59 μ.μ.

      Συγγνώμη αλλά πώς μπορείς να γράφεις ότι οι "ολιγάρχες" έσπρωξαν τον Πούτιν να εισβάλει; Οι ολιγάρχες είναι στην πλειονότητά τους φιλοδυτικοί (ή έστω υποστηρικτές της συμφιλίωσης με την δύση) με αμύθητα πλούτη στο εξωτερικό, μεγάλο μέρος των οποίων τώρα χάνουν λόγω των κυρώσεων. Πολλοί ήδη έφυγαν από την Ρωσία προς τις αγγαλιές της δύσης. Το συμφέρον τους είναι μια φιλική προς την Δύση Ρωσία. Αυτά είναι βασικά πράγματα.

      Εκτός τον άλλων αυτά που γράφεις είναι και αντιφατικά. Από την μια λες ότι οι ολιγάρχες έσπρωξαν τον Πούτιν για πόλεμο (που θα οδηγούσε στο να χάσουν τις πολύτιμες σχέσεις τους με την δύση και τμήμα του πλούτου τους) και από την άλλη λες ότι αυτό θα οδηγήσει στην κατάρρευση της ρωσικής οικονομίας. Φαντάσου να είσαι ολιγάρχης και να σπρώχνεις για πόλεμο που θα οδηγήσει στο να χάσεις τις εμπορικές σου σχέσεις με την δύση, να σου δεσμεύσουν την αμύθητη περιουσία στο εξωτερικό και να καταρρεύσει και η οικονομία στο εσωτερικό, όπως λες.

      Τώρα αν πιστεύεις ότι η ΕΣΣΔ κατέρρευσε λόγω πυρηνικών τι να πω. Αν πάντως η σοβιετική Ένωση δεν είχε σοβαρά πυρηνικά αντίμετρα να είσαι σίγουρος ότι θα είχε καταρρεύσει πολύ νωρίτερα.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος28/4/22 8:10 μ.μ.

    Η Χρυσή Αυγή δεν είναι υπέρ του ρωσικού κράτους, αλλά δεν είναι ούτε υπέρ του ΝΑΤΟ, της ΕΕ κ του ουκρανικού κράτους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/4/22 9:09 μ.μ.

      Τοτε γιατί στο πρόγραμμα του σουβλατζη της πεύκης δεν αναφέρεται η έξοδος μας από ΕΕ Ευρώ και ΝΑΤΟ ? Οπως ούτε στου σουπερ Ηλία αναφέρεται. Η μονη δύναμη στο χώρο που τα αναφέρει αυτά επίσημα ως θέσεις απο κόμματα είναι το Κινημα21 του αντικαπιταλιστή Ζωη Μπέχλη, αντε και η συνεργασία ΕΣΑ-Λαγου...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/4/22 9:13 μ.μ.

      Δεν είναι υπέρ του ρωσικού κράτους; Σε άλλη Χρυσή Αυγή πηγαίνεις εσύ μάλλον, στην γνωστή αστική ακροδεξιά αυλή με το ίδιο όνομα η ρωσοδουλεια παει σύννεφο

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/4/22 10:36 μ.μ.

      σε δημοσίευμα υπάρχει φωτό του μικρού Νικόλα να χαιρετάει άτομο της ρωσικής πρεσβείας. πίσω του ο Τζιμπούρ και το κομάντο που γράφει το μακελειό. Ότι θα χαίρονταν τόσο πολύ οι εθνικιστές με τους τρελούς του Κρεμλίνου είναι κάτι άξιο να ερευνηθεί. Κάποτε είχαν χαρά για τις ναπάλμ των τρελών των ΗΠΑ τώρα έχουν για τα πυρηνικά. οι ολιγάρχες που γράφει ο φίλος είναι ικανοί για όλα αρκεί να κερδίσουν με την πτώση του Κοντού ο οποίος αμφιβάλλω αν ξέρετε τι έκανε με τις βόμβες στην Μόσχα το 99. Είναι γεγονός ότι το πυρηνικό οπλοστάσιο διέλυσε την Ρωσική οικονομία αυτά είναι γνωστά χρόνια τώρα κύριε αναλυτή

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/4/22 12:33 μ.μ.

      Ποιος Ζωής Μπεχλης ρε. Είσαι τελείως καθυστερημένος;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/4/22 1:32 μ.μ.

      Εχεις διαβάσει τις επαναστατικες πολιτικές του θέσεις 12:33 ή σου θιξαμε τους ακροδεξιούς αρχηγισκους; Μιλάει κανεις σας πλην Μπεχλη και ΕΣΑ για αναδιανομή πλούτου, εξοδο απο ΕΕ-ΝΑΤΟ, κατάργηση καπιταλισμού και επιστροφή στο εθνικό νόμισμα;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/4/22 8:37 μ.μ.

      Μήπως ήρθε η ώρα να ανοίξει ξανά η συζήτηση για την ένωση των εθνικοσοσιαλιστικών πυρήνων? Δεν θα ήταν καλή ιδέα να ενταχθεί και ο Μπεχλής στις ζυμώσεις για την οργάνωση συνέδριου των εθνικοσοσιαλιστών?

      Να μην αρχίσουν να με βρίζουν τα μέλη του Άρματος. Το καταλάβαμε ότι αυτοί δεν θέλουν να συμμετάσχουν. Να βγουν μπροστά οι υπόλοιποι πυρηνάρχες και να ακολουθήσουν όσοι θέλουμε.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος30/4/22 9:20 π.μ.

      Ρε φίλε πάλι θα τα ξαναλέμε; Το συνέδριο έγινε. Του χρόνου πάλι.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος28/4/22 9:01 μ.μ.

    Το γεγονός να ζούμε μια εισβολή που όντως γίνεται με αφορμή την αντιπαράθεση μεταξύ ΝΑΤΟ κ Ρωσίας Κίνας ουσιαστικά και εθνικιστές να μην αναγνωρίζουν και χαιρετίζουν το δικαίωμα αντίστασης ενός λαού που τυγχάνει μάλιστα να είχε στην πρώτη γραμμή δυνάμεις εθνικοεπαναστατικες ( με τις οποίες διαφωνίες σε ιδεολογικά θέματα μαζί τους) δεν αφορά ποιος τα παίρνει η δεν τα παίρνει σε ρούβλια. Αφορά μια βαθιά ιδεολογική πεποίθηση που στην Ελλάδα ευδοκιμεί υπόγεια μέσα από την σύνθεση ενός ορθόδοξου αλληλέγγυου συναισθήματος με την Μόσχα με την αριστερή κομμουνιστική σοβιετολατρεία που κρατα από τον μεσοπόλεμο στην χώρα μας. Κατά την γνώμη μου δεδομένης και της πρωτοφανούς όξυνσης που παίρνει η Τουρκική επιθετικότητα απέναντι στην Πατρίδα μας είναι λάθος μέγα και εγκληματικό να μην σταματήσει αυτός ο σχεδιασμένος αποπροσανατολισμός και να μας πουν όσοι αγωνιούν για τα γεωπολιτικά συμφέροντα των υπερδυνάμεων τι πιστεύουν ότι πρέπει να κανουμε για να μην βρεθεί το δικό μας έθνος κ λαός στην δυστυχή θέση που βρίσκεται ο Ουκρανικός. Οποίος δεν θέλει να κατευθυνθεί εκεί ο διάλογος για μένα δεν είναι απαραίτητα πληρωμένος ή ανόητος αλλά εθνικά ασυνείδητος για το που οδηγούνται οι εξελίξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/4/22 9:38 μ.μ.

    Καλησπέρα! Τι εννοείς με αυτό;
    "εθνικιστές να μην αναγνωρίζουν και χαιρετίζουν το δικαίωμα αντίστασης ενός λαού"

    Εγώ προσωπικά δεν θα κατηγορήσω τον Ουκρανό του οποίου η εθνική συνείδηση (όπως αυτόν την βιώνει) τον οδηγεί να πολεμήσει τους Ρώσους. Καλά κάνει από μεριάς του. Από εκεί και πέρα και ο στρατιώτης από το Ντονμπας που πολεμάει όπως τον προστάζει η δική του εθνική συνείδηση καλά κάνει. Το ίδιο και ο Ρώσος που αισθάνεται ότι υπηρετεί τα συμφέροντα της πατρίδας του.

    Το ποια πλευρά θα "υποστηρίξω" προσωπικά (λες και έχει καμία σημασία) δεν θα εξαρτηθεί από αυτό αλλά από το τι πιστεύω ότι θα φέρει πιο ευνοϊκές συνθήκες για ανατροπή του συστήματος στην πατρίδα μου και την Ευρώπη γενικότερα. Και έχει πέσει έξω στην εκτίμησή σου διότι δεν είμαι χριστιανός ούτε προφανώς φιλοκομμουνιστής. Αυτα που γράφεις ισχύουν υποσυνείδητα για ένα τμήμα του λαού (όπως όμως ισχύουν αντίστοιχα και για την άλλη πλευρά, για τους αντιρωσους)

    Συμφωνώ απόλυτα με αυτό που γράφεις στο τέλος. Αλλά για να γίνει αυτό καλό είναι μεταξύ μας να κόψουμε τις μαλακίες για ρουβλια, πράκτορες του Πούτιν κτλ για όποιον έχει διαφορετική ανάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/4/22 11:18 μ.μ.

      Δεν απάντησα σε εσένα συνεπώς δεν με αφορά τι προσωπικά πιστεύεις εσυ περί χριστιανισμού η περί κομμουνισμού αλλά επισημαίνω μια ιδεολογική δυναμική που διαπερνά την ελληνική κοινωνία και πολιτική ζωή σε ολα της πεδία, αποτελεί μια ιδιομορφία δηλαδή. Τώρα ξανά σχετικά με το τι υποκειμενικά εσυ αναγνωρίζεις ως πατριωτικό δικαίωμα του καθενός σεβαστό είναι αλλά στον πόλεμο όταν υπάρχει εισβολή που ξεπερνά τις περιοχές του Ντονμπας κ εκτοπίζει εκατομμύρια ανθρώπους , καταστρέφει τις πόλεις τους αυτό λέγεται επιθετικός πόλεμος σε ξένη χώρα. Είμαι σίγουρος ότι κάτω από το ευρύ γενικό πατριωτικό υποκειμενισμό και οι Τουρκοκύπριοι ένιωσαν ανακούφιση όταν ο Αττίλας πήρε το Βόρειο μέρος του νησιού και τους κατέστησε μοναδικούς κατοίκους μακριά από τους «καταπιεστές» Έλληνες όπως αυτοί έλεγαν όμως αυτό δεν αναιρεί στην Διεθνή ιστορική καταγραφή ότι η Τουρκία εισέβαλε και εκτέλεσε επιθετική πολεμική επιχείρηση σε ξένο έδαφος. Το παράδειγμα είναι ενδεικτικό περι του χαρακτηρισμού της έννοιας εισβολή όχι προφανώς περί της έννοιας πατριωτισμός και πως την ένιωθαν οι Τούρκοι που έκαναν την επιχείρηση της εισβολής που φαντάζομαι μάλλον πίστευαν ότι κάνουν κάτι καλό αλλά αυτό αφορά τον χώρο της φιλοσοφίας και όχι της πολιτικής ιδεολογίας. Συμφωνώ μαζί σου πως ένας πόλεμος πρέπει να κριθεί ως προς το πως κλονίζει ένα σύστημα σε Ευρώπη και εσωτερικά σε ένα έθνος. Άλλωστε για αυτό πρότεινα να κατατεθούν απόψεις στο τι ακριβώς προτείνουν όλοι όσοι ενδιαφέρονται για ένα επαναστατικό εθνικισμό στην Ελλάδα γύρω από τα θέματα της υπεράσπισης της δίκης μας χώρας έναντι του τεράστιας Τουρκικής απειλής και πως αυτό πρέπει να συνδεθεί με μια αντιπαράθεση με το εγχώριο σύστημα. Αυτή είναι μια δύσκολη συζήτηση γιατί απαιτεί μια ξεκάθαρη πολιτική αντίληψη πάνω στις ειδικές συνθήκες της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής στρατηγικής αλλά και της συγκεκριμένης προετοιμασίας του ελληνικού ´εθνους και όχι του αστισμού στο πως να σταθεί σε περίπτωση απειλής της ίδιας του της ύπαρξης από πολεμική εισβολή της Τουρκίας προφανώς με οποιαδήποτε «πατριωτική» αφορμή ανακαλύψει για τον εαυτό της απο Θράκη μέχρι Κρήτη και Κύπρο. Προς ΜΚ θερμή παράκληση ανοίξτε διάλογο κ φιλοξενήστε κείμενα όλων των εθνικιστών πάνω στο ζήτημα Ελλάδα και Τουρκία στην σκιά του Ουκρανικού πολέμου και της νέας παγκόσμιας ψυχροπολεμικής εποχής.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/4/22 12:43 μ.μ.

      Με όλο τον σεβασμό συναγωνιστή αλλά το παρακάνεις με τους Τούρκους. Δεν υπάρχει περίπτωση να βρεθούμε άμεσα υπό την απειλή πολέμου διότι ούτως ή άλλως έχουμε ένα παραδομένο και στημένο από άλλους πολιτικό σύστημα το οποίο φροντίζει να υποτάσσεται στα κελεύσματα των υπερεθνικών οργανισμών που σε καμία των περιπτώσεων δεν επιθυμούν ανάφλεξη στην περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου. Συνεπώς το να επικεντρωθούν οι ριζοσπάστες εθνικιστές και οι εθνικοεπαναστάτες γύρω από το πώς θα αντιμετωπίσουν τους Τούρκους είναι σφόδρα αντεπαναστατικό καθώς αποσπά την προσοχή από πολύ πιο ουσιώδη πράγματα όπως είναι η ανατροπή του παρόντος κράτους και η δημιουργία παράλληλων δομών στην κοινωνία. Ας αφήσουμε για τους αστοπατριωτες τα φανταστικά σενάρια πολέμου.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/4/22 2:42 μ.μ.

      Η σύνδεση του ουκρανικού με το κυπριακό είναι σωστή. Αντίστροφης κατεύθυνσης αλλά σωστή. Όσο ξεχωριστό έθνος είναι οι Κύπριοι από τους Ελλαδίτες άλλο τόσο ξεχωριστό έθνος είναι οι Ουκρανοί από τους Ρώσους.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/4/22 4:36 μ.μ.

      Όχι ...... καθόλου σωστή δεν είναι. Προφανώς δεν έχεις καμία επίγνωση της ουκρανικής ιστορίας αλλά δεν πειράζει. Ασχολησου εκεί με τις ......... και άσε για αυτούς που κατέχουν τα υπόλοιπα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/4/22 8:29 μ.μ.

      Για πες τι κατέχεις; Παραχάραξη της ιστορίας made in USA; Οι πέτρες της ανατολικής Ευρώπης ξέρουν ότι οι Ουκρανοί είναι Ρώσοι. Τα υπόλοιπα είναι για να ψειρίζουμε την υπολεπτομέρεια μπας και σταθεί το αφήγημα της αμερικανικής πρεσβείας που θες να περάσεις.
      Να μου έλεγες ότι καταπατά κανονισμούς του διεθνούς δικαίου ο Πούτιν να το καταλάβω. Να μου έλεγες ότι είναι διεφθαρμένη η ρωσική κυβέρνηση να συμφωνήσω. Να κάνεις κριτική στη Ρωσία να το δεχτώ. Τα ίδια σκατα είναι και η ουκρανική κυβέρνηση.
      Να μας κάνεις γεωπολιτική ανάλυση και να ανακατεύεις ελληνικά συμφέροντα με τρόπο που βολεύει μόνο τους Αμερικανούς παρουσιάζοντας σαν πρόσχημα το ουκρανικό δεν το δέχεται κανένας. Έχει μουχλιάσει το αφήγημα. Μόνο ο εστιάτορας το πιστεύει. Εκτός και αν είσαι ο ίδιος.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος28/4/22 11:10 μ.μ.

    οι κύριοι του istos.net.gr μάλλον αγνοούν το βιβλίο Ο ΣΟΒΙΕΤΙΚΟΣ ΣΤΡΑΤΟΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ IMAGO ΑΘΗΝΑ 1984 διαβάστε το κύριοι και αν μετά από αυτό νιώθετε την ίδια λατρεία για την πρώην ΕΣΣΔ ή τον καγκεμπίτη καλύτερα να αλλάξετε χώρα. Το ίδιο ισχύει αν νιώθετε αγάπη για τους αφέντες της τρίτης ελληνικής δημοκρατίας πέρα από τον Ατλαντικό. μας πρήξατε τα συκώτια με την λαγνεία σας για το Κρεμλίνο και τον Άγιο Τσάρο που δίνει απλόχερα S400 στήνει πυρηνικό εργοστάσιο κλπ. Δικέφαλο το τέρας της παγκοσμιοποίησης όλοι υπέκυψαν στην γοητεία της FSB Ντούγκιν, Μπαρκασόφ, ο μακαρίτης Λιμόνοφ, οι αρχηγοί της Παμυάτ είτε από φόβο είτε από συμφέρον. Δυστυχώς ο Μιχαλολιάκος δεν θα ζήσει να μας πει γιατί έφυγε νύχτα από την Μόσχα ξαφνικά όταν τους είχε φωνάξει ο Ζιρινόφκσι σε συνέδριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/4/22 1:13 π.μ.

      Γιατί έφυγε νύχτα απο το εν λόγω συνέδριο;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/4/22 2:48 π.μ.

      Πρόκειται για το γνωστό φιάσκο της Μόσχας για το οποίο έχει μιλήσει ο Ιωάννης Γιαννόπουλος στην μνημειώδη συνέντευξή του στον Μαύρο Κρίνο. Τότε ζήτησε από τον Μιχαλολιάκο να παραιτηθεί ώστε να αναλάβει την αρχηγία ο Στέφανος Γκέκας.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος30/4/22 1:21 μ.μ.

    Μ ...... αν είσαι ο ίδιος σταμάτα να βλέπεις παντού εστιάτορες και στρώσου να διαβάσεις την ιστορία της Ανατολικής Ευρώπης. Χρόνια εποικισμών, διώξεων και απαγορεύσεων της ουκρανικής γλώσσας αλλά κατά τα άλλα ανήκουν στο ίδιο έθνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/5/22 4:22 μ.μ.

      Ο Γ... είμαι. Εσύ πιστεύεις στην φυλή ή κρίνεις την εθνικότητα από το γλωσσικό ιδίωμα;

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.