ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Ψηφιακή Ταυτότητα - Το δυστοπικό μέλλον που ετοίμασαν με την συναίνεση σου!


 

63 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/8/22 1:12 π.μ.

    Δολοφονήθηκε η κόρη του Ντούγκιν. Αμερικανικές μυστικές υπηρεσίες ή μεγάλη νίκη των Ουκρανών Εθνικοσοσιαλιστών;

    https://au.topnews.media/ukraine/the-death-of-russians-the-daughter-of-one-of-the-ideologues-of-the-russian-world-dugin-died-in-russia-social-networks-08-21-22-0028-abroad/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/22 10:11 π.μ.

      Αυτά τα 2 που αναρωτιέσαι, ταυτίζονται.
      Αν και πρόκειται για το 1ο, μιας και οι ουκρανοί στη Μόσχα δύσκολα να το οργάνωσαν

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/22 9:45 μ.μ.

      ούτε το ένα ούτε το άλλο

      η FSB να το έκανε είναι πιθανότερο (στη Μόσχα ούτε αμερικλάνοι ούτε ουκρανοί φτάνουν)

      τίθεται βέβαια το ερώτημα, τι σόι καραγκιόζης είναι κάποιος για να βλέπει ως "νίκη" (!) το θάνατο αμάχων.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/8/22 11:21 μ.μ.

      Η FSB για ποιο λόγο να δολοφονήσει τον Ντουγκιν; Ασκούσε ο Ντουγκιν κριτική στο Πούτιν;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/8/22 1:23 π.μ.

      είτε θέλει να το ρίξει στους Ουκρανούς σαν δικαιολογία για αντίποινα (διεύρυνση του πολέμου)

      είτε έχει σκοπό ο Πούτιν να συνθηκολογήσει και λέει του Ντούγκιν μην αντιπολιτευθείς σε αυτή μου την κίνηση γιατί σε έχω

      δηλαδή μόνο αν ο Πούτιν θέλει να νικήσει τον πόλεμο γρήγορα, ή αν έχει αποφασίσει να τον χάσει. Σε αυτά τα δύο σενάρια βγάζει νόημα να πήγε να φάει τον Ντούγκιν.

      οι Εγγλέζοι, πάντως, είναι καλύτεροι από τους Αμερικάνους σε τέτοιες επιχειρήσεις, αν το κάναν δυτικοί θα στοιχημάτιζα σε Εγγλέζους.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος21/8/22 8:56 π.μ.

    Πρόσφατα η Ντάρια Ντούγκιν είχε επισκεφτεί το εργοστάσιο Azovstal στην Μαριούπολη, για να βγάλει – όπως αναφέρει το Visegrad 24 – «επινίκιες» φωτογραφίες, μετά την κατάληψή του από τους Ρώσους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/22 9:47 μ.μ.

      άμα έχεις για πηγή το συντηρούμενο από τις πολωνικές μυστικές υπηρεσίες παραμάγαζο του υιού Μπρεζίνσκι, πρόκοψες.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος21/8/22 9:01 π.μ.

    "Μάχαιραν έδωσε, μάχαιραν έλαβε" ο Αλεξάντρ Ντούγκιν. Απύθμενο το μίσος του και οι ύβρεις για το Ουκρανικό Έθνος, σε κρίσιμη ιστορικά καμπή για την Ρωσία υπήρξε επί σειρά ετών ο χειριστής του Καγκεμπίτη εκμεταλλευόμενος τις ανασφάλειές και τα συμπλέγματα του δεύτερου παρά την "χείρα φιλίας" που του έτεινε συνεχώς η Δυτική Ευρώπη, επιτυγχάνοντας να στρέψει και αυτόν και την μεγάλη χώρα ολοκληρωτικά προς τον ασιατικό μυστικισμό, σύροντάς την τελικά σε έναν βάρβαρο πόλεμο. Μισεί την Δύση, έχει δηλώσει πως "οι Ρώσοι σωζόμαστε γιατί δεν είμαστε 100% Δύση" και τώρα δέχθηκε μοιραίο, συντριπτικό θανάσιμο πλήγμα, διότι σε ενέδρα σκοτώθηκε αντ' αυτού η νεαρή κόρη του. Η ενέδρα στόχευε τον ίδιο, αλλά την τελευταία στιγμή επέλεξε να μην συνταξιδεύσουν. Μεταφυσικός καθ' ολοκληρία, φύσει και θέσει λόγω ασιατικών καταβολών, "θεία Δίκη" λοιπόν. Κρίμα πολύ κρίμα για το κορίτσι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/22 9:50 μ.μ.

      Ε, όχι και μάχαιρα. Μια ολόκληρη γενιά Ουκρανών εθνικιστών εξέθρεψε στα 2000s ο Ντούγκιν. Δεν ξεχνάμε το "Anti-Orange" του 2005 που είχε διοργανώσει ο Α. Ντ, ενάντια στην πορτοκαλί επανάσταση, και στο οποίο παρέστη ο Ντμίτρο Κορτσίνσκι (νυν Αζόφ) και ο Αλεξέι Αρέστοβιτς (νυν ζελενσκογκέμπελς) ο οποίος μάλιστα είπε εκεί ότι η Ευρώπη θέλει την αποβιομηχανοποίηση της Ουκρανίας (το ίδιο που έλεγε, δηλαδή, και ο Γιανουκόβιτς).

      Στους Ουκρανούς εθνικιστές ο Ντούγκιν ήταν ο άνθρωπος που τους άνοιξε τα μάτια. Βέβαια πιο ανοιχτές αποδείχτηκαν ότι ήταν οι τσέπες τους, και οι ίδιοι που το 2005 στο συνέδριό του, μιλούσαν αντιευρωπαϊκά, έγιναν το 2014 ο μισθοφορικός στρατός του ευρωατλαντισμού.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/22 10:55 μ.μ.

      οι λευκοι ουκρανοι που ερχονται απο τον Μπαντερα και τον Κονοβαλετς σιγουρα δεν ειχαν τον Ντουγκιν μεντορα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/8/22 1:33 π.μ.

      οι δυτικο-ουκρανοί όχι, δεν τον είχαν

      αναρωτήθηκες όμως ποτέ, πώς το ρωσόφωνο Χάρκοβο έγινε η τρίτη (μετά Κίεβο-Λβιβ) μητρόπολη του ουκρανικού εθνικισμού, τη δεκαετία του 2010;

      αναρωτήθηκες πού ήταν όλοι αυτοί οι Αζόφ (Μπιλέτσκι, Προκοπένκο, Κορτσίνσκι, Βελίτσκο, Κοροτκίχ) πριν το 2014;

      τι έκαναν;

      τι έκανε η Ολένα;

      ή τι έκανε ο Αρέστοβιτς ο επίσης ρωσόφωνος;

      δεν υπάρχει "ένας" ουκρανικός εθνικισμός. Υπάρχουν πολλοί που ενοποιήθηκαν με τον πόλεμο. Οι ουκρανοί εθνικιστές του Χαρκόβου στα 2000s ήταν ντουγκινόπαιδα. Κατά της πορτοκαλί επανάστασης, κατά της ΕΕ, κατά της "εκπούστευσης" της Ουκρανίας. Δεν είχαν αναφορές τότε σε Μπαντέρα. Ούτε ήταν κατά της ρώσικης γλώσσας. Αυτοί που ουρλιάζαν κατά της ρώσικης γλώσσας και υπέρ της ΕΕ ήταν οι δυτικο-ουκρανοί μπαντερο-σβομπονταίοι.

      οι Μπαντερικοί τότε ήταν άλλη φατρία (Σβόμποντα με τον Parubiy, Δεξιός Τομέας διάσπαση του Σβόμποντα, μετά ο δυτικο-ουκρανικός Δεξιός Τομέας με τον Muzychko διασπάται με τον Δεξιό Τομέα Κιέβου του Yarosh).

      πριν το Μαϊντάν δεν ήταν ενωμένα αυτά τα κινήματα.

      για ένα έθνος ομογενοποιημένο σαν το ελληνικό είναι δύσκολο να κατανοηθούν αυτά. Αλλά το Λβιβ και το Χάρκοβο είναι κυριολεκτικά δυο διαφορετικοί κόσμοι. Εδώ ως και σήμερα εθνικιστές Ουκρανοί πάνε από το Χάρκοβο στο Λβιβ για στρατιωτικά γυμνάσια, εν μέσω πολέμου, και οι ντόπιοι εθνικιστές τους χλευάζουν ως ρωσόφωνους.

      δεν μπορεί να τα καταλάβει εύκολα ο Έλληνας αυτά, και λογικό είναι. Η Ουκρανία είναι εθνοτικά πολύ κοντινότερα σε μια Βοσνία, από ό,τι θέλουν οι εδώ ουκρανόφιλοι να πιστεύουν.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/8/22 9:12 π.μ.

      αν ενοποιηθηκαν υπηρχε το υποβαθρο για να γινει αυτο

      ενωμενοι σαν γροθια οι ουκρανοι τωρα

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος22/8/22 1:59 μ.μ.

      Οπου υπόβαθρο βλέπε τα εκατομμύρια δολλάρια της CIA και των εβραίων καπιταλιστών που ρουφουν το αίμα του ουκρανικού λαού κανοντας τον να θέλει να ενταχθεί στην διεθνιστική ΕΕ

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος22/8/22 5:29 μ.μ.

      ναι, υπήρχε το υπόβαθρο, και λεγόταν: αμερικάνικα δολάρια...

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος21/8/22 11:20 π.μ.

    Το ταλμουδικο μίσος ορισμένων στον χώρο ξεπερνάει τα όρια. Χτες από καθαρό λάθος δολοφονήθηκε η κόρη του Ντουγκιν αντί του ίδιου που αποτελούσε αρχικό στόχο και ξεκίνησαν τα πανυγήρια και οι χαρές σε Ελλάδα και εξωτερικό για "Νίκη της Ευρώπης" και άλλα φαιδρά. "Νίκη" που ο τελευταίος Ρώσος παραδοσιοκράτης, ο τελευταίος άνθρωπος που προπαγάνδιζε με θάρρος ιδέες κοντά στις δικές μας, ο τελευταίος άνθρωπος που αναβίωσε τη φιλοσοφία του Έβολα, μπήκε στο στόχαστρο των Αμερικανικών Μυστικών Υπηρεσιών; "Νίκη" που αντί να σκοτωθεί αυτός, σκοτώθηκε η δυσμοιρη κόρη του βυθίζοντας έναν πατέρα σε μια απαράμιλλη δυστυχία; "Νίκη" που ο φιλελευθερισμός φιμώνει με βόμβες και τις τελευταίες φωνές τις οποίες αντιστέκονται στην επέλαση του; Η Darya Dugin αποτελεί έναν σύγχρονο μάρτυρα. Το πνεύμα της θα συναντήσει αυτά των νεκρών της Δρέσδης, της Νυρεμβέργης και της Χιροσίμα που είχαν την ίδια τραγική κατάληξη από τις βόμβες των δημοκρατών

    ΑΙΩΝΙΑ ΤΗΣ Η ΜΝΗΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/22 12:31 μ.μ.

      Τώρα να δουν ποια νίκη στα όπλα,θα τους σκίσει όλους

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος21/8/22 1:41 μ.μ.

      Ναι, μπράβο. Πες στη Ρωσία ότι η Ντάρια Ντουγκινα θα πάει στη Βαλχαλα μαζί με τους νεκρούς της Δρέσδης και του Αμβούργου (δεν έγινε κανένας βομβαρδισμός στη Νυρεμβέργη). Μετά θα σε στείλουν στη Σιβηρία να σπας πέτρες με βάση τον αντιναζιστικό νόμο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος21/8/22 2:20 μ.μ.

      Αιωνία η μνήμη της γυναίκας που ήθελε να αφανιστεί το ένδοξο ουκρανικό έθνος και αποκαλούσε ρατσιστική τημ Ευρώπη;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος21/8/22 3:47 μ.μ.

      Χαχααχαχα έτσι κλάψε για τον Ντουγκιν που μιλούσε υπέρ της "πατριωτικής ομοφυλοφιλίας"

      https://fitzinfo.net/2022/04/01/putins-brain-dugin-calls-for-support-of-nationalist-traditionalist-homosexuality/amp/

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος21/8/22 9:52 μ.μ.

      ποιοι Αμερικάνοι;

      στη Μόσχα δεν μπορούν να κάνουν τίποτα οι μυστικές υπηρεσίες καμιάς χώρας αν δεν τις αφήσει η FSB.

      να την έφαγε ο Πούτιν είναι πιθανό.

      κατά τα άλλα για το ταλμουδικό μίσος των τύπων που λες συμφωνώ, οι τύποι είναι ο καρκίνος του χώρου. Βέβαια στον δικό τους ψόφο ούτε κατάρες ούτε ευχές θα πέσουν, απλά δεν θα μάθει κανείς ότι ψόφησαν.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος21/8/22 10:02 μ.μ.

      1:41 η ασχετοσύνη σου για τη Ρωσία είναι τόσο παροιμιώδης όσο και η ασχετοσύνη σου για τη Γερμανία.

      για τους νεκρούς της Δρέσδης και του Αμβούργου η γνώμη των Ρώσων είναι ότι πρόκειται για θύματα του αγγλοσαξωνικού ιμπεριαλισμού που πέθαναν για να κάνουν οι αγγλοσάξονες επίδειξη κατά της ΕΣΣΔ. Τον καιρό που υπήρχε ακόμα η ΕΣΣΔ, κάθε 13 Φλεβάρη η Πράβντα (μαζί με την Neues Deutschland και Roter Morgen της Ανατολικής Γερμανίας) είχαν αφιέρωμα για τη "γενοκτονία" (Voelkermord) που διαπράχτηκε ενάντια στον ΕΡΓΑΤΟΚΟΣΜΟ των βιομηχανικών πόλεων της Γερμανίας "για να αποτραπεί πιθανή εργατική επανάσταση τύπου 1918 στη Γερμανία και για να αποβιομηχανοποιηθεί το ανατολικό της κομμάτι" (αυτή ήταν η επίσημη άποψη της ΕΣΣΔ και της ΛΔΓ, και σήμερα της Ρωσίας).

      http://ciml.250x.com/archive/events/german/1945_dresden/rm_1975_08_08_dresden.jpg

      όσο για τη Βαλχάλα, εκεί (στη Walhalla του Donaustauf στη Βαυαρία) υπάρχει και το άγαλμα της Μεγάλης Αικατερίνης, και των στρατηγών Κουτούζοφ (νικητή του Ναπολέοντα στο Μποροντίνο το 1812) και Ντίμπιτς (νικητή του Ρωσοτουρκικού του 1829).

      Οπότε, μάλλον, αυτοί που δεν θα πρέπει να μιλάνε για τη Βαλχάλα, είναι τα ρωσοφοβικά γκαρσόνια της πρεσβείας.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος21/8/22 10:06 μ.μ.

      Να μας εξηγήσει ο 2:20, ποιο "ουκρανικό έθνος" ήθελε η συγχωρεμένη να "αφανιστεί".

      Το νοτιοανατολικό, ορθόδοξο ρωσόφωνο και συνειδησιακά ρωσικό (Ντονμπάς, Χερσώνα, Οδησσός, Ντνιπροπετρόφσκ, Χάρκοβο, Ζαπορίζιε);

      Το δυτικό, καθολικό και βαθιά μεμιγμένο με πολωνικό, λιθουανικό και ουγγρικό αίμα (Λβιβ, Τερνόπιλ, Ιβανοφρανκόφσκ, Ούζγκοροντ);

      Ή το κεντρικοβόρειο, σχισματικά ορθόδοξο και επίσης βαθιά μεμιγμένο με αίμα λευκορωσικό (Κίεβο, Βίνιτσα, Τσερνίγκοφ, Σούμι, Πολτάβα);

      Να μας απαντήσει ο φίλος, αν η συγχωρεμένη ήθελε να "αφανίσει το ουκρανικό έθνος", ποιο ακριβώς ουκρανικό έθνος ήταν αυτό. Να ξέρουμε κι εμείς τι ήθελε να κάνει το κορίτσι, βρε παιδί μου.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος21/8/22 10:12 μ.μ.

      Πανάσχετε 1:41, η Νυρεμβέργη βομβαρδίστηκε, αλλά όχι οι μεγάλες καπιταλιστικές επιχειρήσεις.

      από τη συνέντευξη, το 2007, του Ρώσου διερμηνέα στη Δίκη της Νυρεμβέργης, Σ. Β. Τουράεφ:

      "Πολλοί καλεσμένοι από τη Σοβιετική Ένωση και άλλες χώρες ήρθαν στη Νυρεμβέργη, συμπεριλαμβανομένων σχεδόν όλων των μεγάλων σοβιετικών συγγραφέων. Για κάποιο λόγο με παρατήρησε η μεταφράστρια από τα αγγλικά Irina Kulakovskaya. Χάρη στην Irina, βρέθηκα εντελώς απροσδόκητα στην παρέα του Leonid Leonov και του Vsevolod Vishnevsky. Οι τέσσερίς μας εξετάσαμε το παλιό μέρος της πόλης, που είχε μετατραπεί σε ερείπια από τους Αμερικανούς. Είναι εκπληκτικό ότι δεν άγγιξαν ούτε τον σταθμό, ούτε τα εργοστάσια, ούτε τα εργοτάξια, για να μην προκαλέσουν ζημιές στους επιχειρηματίες."

      ρωσικό πρωτότυπο:
      https://znamlit.ru/publication.php?id=3275

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος21/8/22 11:28 μ.μ.

      10:02 στη Ρωσία διώκεται ο Εθνικοσοσιαλισμός και οι εθνικοσοσιαλιστές; Διώκεται η άρνηση του ολοκαυτώματος; Διεκπεραιώθηκε εχτές αντιφασιστικό συνέδριο με Εβραίους καλεσμένους;

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος22/8/22 1:48 π.μ.

      11:28

      Με το Ολοκαύτωμα αυτό που συμβαίνει στη Ρωσία (αλλά ΚΑΙ στην Ουκρανία) θα σου το αναλύσω, και δεν εγγυώμαι αν θα το καταλάβεις με την πρώτη, γιατί κι εγώ σαν Έλληνας, όταν το πρωτοδιάβασα, είχα δυσκολία να το κατανοήσω πλήρως (αφού ανήκουμε σε δυτικοαναθρεμμένη κουλτούρα).

      Στη σοβιετική και μετασοβιετική κοινή συνείδηση (σχολικά βιβλία, νόμοι, καθημερινή ομιλία) ΔΕΝ υπάρχει η έννοια του Ολοκαυτώματος (Shoah) "μόνο των Εβραίων" όπως τη γνωρίζουμε εμείς.

      Αντίθετα, υπάρχει η έννοια "ναζιστικός φυλετικός πόλεμος κατά των Σοβιετικών πολιτών".

      Ο Ζελένσκι, το Μάρτιο, έδωσε συνέντευξη στο CBS, και είπε "οι παππούδες μου σκοτώθηκαν στον πόλεμο, σε στρατόπεδο συγκέντρωσης". Έτσι έμαθε να το λέει από μικρός, έτσι το είπε. Δεν υπάρχει "Ολοκαύτωμα" στο λεξιλόγιο των πολιτών του μετασοβιετικού χώρου.

      Δεν διαχωρίζονται Εβραίοι, Ρώσοι, Αρμένιοι ή ό,τι άλλο έσφαζε ο Χίτλερ.

      Φυσικά, υπάρχει νόμος κατά της άρνησης "των ναζιστικών εγκλημάτων κατά του σοβιετικού λαού". Αλλά νόμος που να απαγορεύει την άρνηση του Ολοκαυτώματος επί λέξει, υπάρχει ΜΟΝΟ στην Ουκρανία, από το 2014, όταν στα πλαίσια του εξευρωπαϊσμού άλλαξαν την ορολογία (και για να εξομαλύνουν σχέσεις με το Ισραήλ).

      Κατά τα άλλα στη ρώσικη TV δίνουν και παίρνουν τα ανέκδοτα για τους Εβραίους, που αν ακούγονταν σήμερα στην Ελλάδα, το ΚΙΣ θα σήκωνε τον κόσμο ανάποδα. Θυμάμαι Δεκέμβρη του 2016, που είχαν καλεσμένη τη Ζαχάροβα σε κρατικό κανάλι, και λέει σε μια στιγμή χιουμοριστικά "οι δικοί μας τον έβγαλαν πρόεδρο τον Τραμπ, οι γαμψομύτηδες της Brighton Beach" (=συνοικία του Μπρούκλιν με κατοικίες Ρωσο-Εβραίων επιχειρηματιών).

      Γενικά, φίλε μου, εκεί πέρα από το "παραπέτασμα" είναι ένας άλλος κόσμος, αλλιώς μεγαλωμένος, που, αν με ρωτάς, λόγω της ίδιας της κρατικής ανατροφής (ανεξαρτήτων αντιναζιστικών νόμων) είναι πιο δεκτικός προς ιδέες εθνοκοινωνιστικές και παραδοσιοκρατικές από ό,τι ο δυτικός.

      Ο χιτλερικού τύπου εθνικοσοσιαλισμός ναι, διώκεται (όπως διώκεται και στην Ουκρανία που όμως δεν σε αποτρέπει αυτό από το να τη στηρίξεις). Ο εθνοκοινωνισμός όχι.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος22/8/22 1:49 π.μ.

      10:06 ειπε αυτος που καταγεται απο αρβανιτες , βλαχους , ποντιους , μικρασιατες , πομακους , σλαβους , ενετους , παλαιοβαλκανιους και ο,τι αλλο αιμα ... αλλα θα λοιδορησει τους ουκρανους ... με αλλα λογια ειπε ο γαιδαρος τον πετινο κεφαλα .

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος22/8/22 2:29 π.μ.

      με τη διαφορά, 1:49, ότι όλοι αυτοί που είπες, εδώ και δύο αιώνες μιλάν ελληνικά και μόνο. Δεν είσαι χώρα που το 50% να μιλάει ΜΟΝΟ αρβανίτικα και να μη μιλάει ούτε λέξη ελληνικά. Τέτοια χώρα είναι η Ουκρανία. Πώς να το κάνουμε τώρα; Δε θα κάνουμε τους Ουκρανούς ομόγλωσσον-ομόθρησκον-όμαιμον έθνος επειδή το λέει ο Χάντερ Μπάιντεν. Έλεος.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος22/8/22 6:47 π.μ.

      Πλην σλαβων και ενετων ολοι οσοι ανεφερες ειναι Ελληνες αγραμματε σερβιτορε οπαδε του φαλμεραιερ ..

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος22/8/22 11:29 π.μ.

      Γενικότερα δεν διώκεται ότι δεν ενεπλάκη στον δεύτερο π.π. και δεν φέρει ευθύνη για εγκλήματα πολέμου,π.χ ο Στρασσερισμος δεν διώκεται διότι οι ΕΣ που εκτελέστηκαν το 34' δεν φέρουν καμία ευθύνη για την μετέπειτα πολιτική του Χίτλερ

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος22/8/22 11:31 π.μ.

      Η Ρωσία κατασταλεί κι όχι διώκει ότι είναι εξτρεμιστικό,δεν απογοητεύει μια κουλτούρα αν θες αρκεί αυτή να μην απειλεί την παρούσα πολιτική της Μόσχας...

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος22/8/22 4:29 μ.μ.

      2:29 και ο αντετοκουμπο μιλαει ελληνικα αρα ειναι ελληνας ;

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος22/8/22 4:35 μ.μ.

      6:47 οι βλαχοι απο που και ως που ειναι ελληνες ; εξελληνισμενοι ειναι ... οπως υπαρχουν οι βλαχοι της αλβανιας ,της σερβιας , των σκοπιων , της σερβιας και της ρουμανιας ετσι υπαρχουν οι βλαχοι και της ελλαδας ... οι ποντιοι απο που και ως που ελληνες ; πιστευεις οντως οτι διατηρησαν καθαρες τις φυλες τους απο τον β αποικισμο προ κοινης χρονολογησης ; αν το πιστευεις αυτο εισαι σαν τον πλευρη που μιλαει για εκατομμυρια ελληνες της διασπορας ...καλα για τους αρβανιτες δεν θα το πιασω γιατι θα δημιουργηθουν εριδες παλι ...αλλα θα ηταν ενδιαφερον να μας εγραφες τα παραμυθια της ρωμιοσυνης που κανει αυτους τους πλυθησμους με το ζορι ελληνες . μαλλον θα εισαι απο αυτους που θεωρουν οτι και η φυλη καλας ειναι απογονοι του μεγαλεκου .

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος22/8/22 6:35 μ.μ.

      ρωτάς εμένα για τον Αντετοκούμπο, να ρωτήσω εγώ εσένα, ο ρωσόφωνος Αρέστοβιτς που έμαθε πριν 6 μήνες τα ουκρανικά, είναι Ουκρανός; Αν είναι αυτός Ουκρανός (και μάλιστα εθνικιστής όπως σας έχει πείσει ότι είναι), τότε είναι Έλληνας και ο Αντετοκούμπο.

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος22/8/22 9:46 μ.μ.

      Θα μας πεις εσύ ρε γκαρσόν.

      Το "εθνικιστικό κράτος" της Ουκρανίας που πρέπει κατ' εσέ να υποστηρίξουμε, είχε μετά το '14 τους παρακάτω Υπουργούς και Κυβερνήτες:

      Arsen Avakian (Avakov) Αρμένιος, υπουργός εσωτερικών

      Ulana Suprun (Αμερικανίδα) υπουργός υγείας

      Aivaras Abromavicius (Λιθουανός) υπουργός οικονομίας

      Mikhail Saakashvili (Γεωργιανός) κυβερνήτης της Οδησσού

      Natalie Jaresko (Αμερικανίδα) υπουργός οικονομικών

      Alexander Kvitashvili (Γεωργιανός) υπουργός εργασίας

      + δύο εβραίοι πρόεδροι (Poroshenko, Zelensky) + ένας εβραίος πρωθυπουργός (Groysman)

      Αυτό λοιπόν το κράτος, που δεν βρίσκει Ουκρανούς να το κυβερνήσουν και φέρνει ξένους που δε μιλάνε καν τη γλώσσα (με χορήγηση ιθαγένειας εξπρές), εσύ το υποστηρίζεις.

      Πλάκα δεν έχει να λες μετά για Αντετοκούνμπο;

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος23/8/22 9:59 μ.μ.

      δωσε εναν ορισμο ποιος ειναι ελληνας και ποιος ειναι ουκρανος ... για παραδειγμα ελληνας ειναι οποιος ειναι απογονος των αρχαιων ? απογονος των βυζαντινων ? απογονος των αγωνιστων του 21 ? για να καταλαβουμε και μετα βλεπουμε ποιος ειναι και ποιος δεν ειναι ... το ιδιο και για τους ουκρανους πες ποιος ειναι ο ορισμος του ουκρανου απο ποιες φυλες πρεπει να καταγεται ... γιατι και αυτοι που ανεφερες δεν ειναι ουκρανοι οπως και ο αντετοκουμπο δεν ειναι ελληνας , αλλα εσεις αναφερατε την ελληνοφωνια .

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος23/8/22 10:06 μ.μ.

      χαχαχα ο αλλος γραφει για το ουκρανικο κρατος αλλα ξεχναει οτι γυρω απο τον πουτιν που στηριζει βρισκονται εβραιοι ολιγαρχες ...(να μας πει και απο που καταλαβε οτι υποστηριζουμε το κρατος του ζελενσκυ) ...

      Διαγραφή
    22. Ανώνυμος24/8/22 1:26 π.μ.

      γράφω συνεχώς "νίκη στη όπλα μονάδας εντεταγμένης στην εθνοφρουρά του ουκρανικού κράτους" αλλά... δεν υποστηρίζω το ουκρανικό κράτος

      κυρίες και κύριοι, απολαύστε τη "λογική" του 10:06.

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος21/8/22 12:15 μ.μ.

    Νεκρή σε βομβιστική επίθεση η κόρη του Ντούγκιν...

    https://www.tovima.gr/2022/08/21/world/rosia-nekri-apo-vomvistiki-epithesi-i-kori-tou-egkefalou-tou-poutin/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος21/8/22 2:44 μ.μ.

    τραγικό να χάνεις το παιδί μπροστά στα μάτια σου αλλά το ίδιο νιώθουν και οι Ουκρανοί από τις βόμβες. ο κύριος δεν ήθελε να σφάξει όλους τους Ουκρανούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/22 10:16 μ.μ.

      Όχι.

      Ήθελε, κατά δήλωσή του, να σφάξει όλους όσους έκαναν τη σφαγή της Οδησσού το 2014.

      Τους Ουκρανούς τους έβλεπε ως αδέρφια, αλλά αυτοί που έσφαζαν Ρώσους "δεν είναι Ουκρανοί, είναι δαιμονισμένοι" (Ντούγκιν).

      Από πού ενημερώνεσαι, αν επιτρέπεται, και σου βάζουν στο μυαλουδάκι τέτοια συμπεράσματα;

      Όσο για τους καημένους τους χαχόλους που θα σε πάρουν και τα ζουμιά για τις "βόμβες", αυτοί οχτώ χρόνια έριχναν και ρίχνουν ακόμα βόμβες στα παιδιά του Ντονμπάς. Αλλά εκεί δεν είπες τίποτα, κουτοπόνηρε που τώρα κάνεις έκκληση στο συναίσθημα για να δικαιολογήσεις τρομοκρατία τύπου ISIS.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/8/22 1:50 π.μ.

      ο ντουγκιν ειπε σε συνεντευξη οτι και ενας μαυρος μπορει να γινει ρωσος ; ναι η οχι ? αν ναι τοτε καλα να παθει με ο,τι εγινε αυτες τις μερες .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/8/22 2:35 π.μ.

      Εδώ βρε χαζούλη 1:50 ο Yarosh του Δεξιού Τομέα είπε το '15 ότι είναι ΦΙΛΟΣΗΜΙΤΗΣ... να εύχομαι εγώ να του τινάξουν την κόρη;

      Όλο το ταλμουδικό μίσος και όλο το slave morality πάνω σας το έχετε. Από το "κορονοϊέ απάλλαξέ μας από τον ΝΓΜ" τώρα σε ύβρεις κατά νεκρών.

      Είστε δείγματα ενός εκβαρβαρισμένου πολιτισμού που καταρρέει.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος22/8/22 4:14 μ.μ.

      αν ένας μαύρος δεν μπορεί να γίνει εθνικιστής τότε έχει μεγάλο πρόβλημα ο εστιάτορας

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος21/8/22 4:27 μ.μ.

    "H καημένη Ντάρια Ντούγκιν, αυτό το αθώο και γλυκό θύμα του φιλελευθερισμού!". Το νέο παραμύθι που εφηύραν τα pay roll της Μόσχας. Παραμύθι που καταρρέει όμως εύκολα γιατί μάλλον δεν ήταν και τόσο αθώα η συγχωρεμένη όταν ζητούσε να πεθάνουν όλοι οι Ουκρανοί. Εδώ πέρα συγκινισιαρη 11:20 δεν υπάρχει ταλμουδικό μίσος; Ορίστε και το λινκ

    https://www.youtube.com/watch?v=qEDttOuGD1U&ab_channel=GeneralShepherd

    Ούτε μάλλον ήταν πολύ αθώα όταν δήλωνε ότι είναι αντιρατσίστρια και ότι θεωρεί τις δυτικές κοινωνίες "ολοκληρωτικές" και "ρατσιστικές"

    https://www.memri.org/tv/russian-political-analyst-dugina-ukraine-war-eurasian-empire-west-racist-nazi-alliance-china-silence-dissent

    Τώρα για τον "δύσμοιρο" μπαμπάκα της τι να πούμε; Ότι δεν πιστεύει στις φυλές και θεωρεί ότι ένας μαύρος μπορεί άνετα να είναι "ρώσος";

    https://www.youtube.com/watch?v=MEr6vEov4wo&ab_channel=%CE%99%CF%83%CE%BF%CF%80%CE%B5%CE%B4%CF%89%CE%BD%CF%89%CE%A0%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CF%81%CE%BC%CE%B1%CE%BD%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B5%CF%82

    To ότι θεωρεί το φύλο κοινωνικό κατασκεύασμα όπως ακριβώς οι φιλελέδες που δήθεν πολεμάει;

    https://www.counterpunch.org/2018/06/06/is-alexander-dugin-an-undercover-queer-theorist/


    Και το καλύτερο από όλα: το ανοιχτό κάλεσμα για υποστήριξη στη "πατριωτική ομοφυλοφιλία"

    https://fitzinfo.net/2022/04/01/putins-brain-dugin-calls-for-support-of-nationalist-traditionalist-homosexuality/

    Συνεχίστε τώρα να κλαίτε ακροδεξιά πουτινάκια για τον χαμό της κόρης του μεγάλου θεωρητικού σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος21/8/22 4:36 μ.μ.

    Όπως γράφει ο Dugin, «το πρόβλημα της ομοφυλοφιλίας είναι ένα πολύ δύσκολο πρόβλημα (…) στην αρχέγονη παράδοση, η ομοφυλοφιλία ως τέτοια δεν καταδικάζεται. Αντιθέτως, είναι ένα ουδέτερο φαινόμενο». Περαιτέρω ο Ντούγκιν γράφει: «Λοιπόν, ας πάρουμε τους Ναΐτες ή κάποιες ανατολικές θρησκείες. Η ομοφυλοφιλία - είναι μέρος της πρακτικής της αναζήτησης του Θεού, μια προσπάθεια να φτάσει κανείς στην αγιότητα μέσω της πτώσης, μέσω ενός είδους ηθικού θανάτου. Στέκεται στο ίδιο επίπεδο με τον μυστικισμό του μανιχαϊσμού και κάποιες ιδέες του πρώιμου χριστιανισμού»...

    «Ωστόσο, θα ήθελα να επισημάνω το πιο σημαντικό ότι ανεξάρτητα από τα παραπάνω, ένα φαινόμενο όπως η ομοφυλοφιλία... μπορεί να έχει διαφορετικό χαρακτήρα – κομπραδόρικο και πατριωτικό. Ως κράτος και ως πολιτισμός, έχουμε κάνει ένα θεμελιώδες λάθος».

    Ε ρε γέλια οι ντουγκινιστές. Και να θυμίσουμε ότι ο Ντούγκιν είναι λάτρης του σατανιστή Άλιστερ Κρόουλι & καμπαλιστής ακολουθώντας έναν πρωτόγονο ασιατικό μυστικισμό.

    https://www.youtube.com/watch?v=cF3NBLvaXZo&ab_channel=JuliusEvolaMa%C3%A7omdaSeitaJudaica

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/8/22 10:19 μ.μ.

      Τι έγινε; Νίκησες στη σκιαμαχία με τους "ντουγκινιστές" ή όχι ακόμα; Γιατί εγώ "ντουγκινιστές" δεν βλέπω, ούτε ένας στην Ελλάδα - ούτε καν ανώνυμος σχολιαστής - δεν έχει δηλώσει εκπρόσωπος του ιδεολογικού πακέτου του Ντούγκιν.

      Θα σε συμβούλευα να αφήσεις τις σκιαμαχίες με το ανύπαρκτο στην Ελλάδα ρεύμα των "ντουγκινιστών" και να πολεμήσεις τον πραγματικό καρκίνο που κατατρέχει το χώρο, που δεν είναι άλλος από την ομηρία (ή μήπως ηθελημένη υπηρεσία;) ορισμένων "εθνικιστών" σε ΝΑΤΟικές μυστικές υπηρεσίες.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος21/8/22 10:29 μ.μ.

    Γενικά έλεγε μαλακίες ο Ντούγκιν, αλλά αυτό που είχε πει για τον πόλεμο στην Ουκρανία ήταν πολύ πετυχημένο:

    "Στην Ουκρανία πολεμάμε για να βγάλουμε το διάβολο από το σώμα της Ουκρανίας. Θα το έλεγα γεωπολιτικό εξορκισμό".

    Δίκασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/22 1:51 π.μ.

      αν υπαρχει διαβολος στην ουκρανια τοτε στη ρωσια με τους εβραιους ολιγαρχες και τους καπιταλιστες που ρουφαν το αιμα του ρωσικου λαου , τι ειναι αυτο ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/8/22 2:36 π.μ.

      Kolomoisky
      Pinchuk
      Firtash
      Mogilevich
      Zelensky
      Valtsman (Poroshenko)...

      ...για ξαναπές μας για Εβραίους ολιγάρχες, 1:51, να δω κάτι που θέλω.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/8/22 6:45 π.μ.

      σερβιτορε 1.51, στην ουκρανια δεν εχει "εβραίους ολιγαρχες και καπιταλιστές που ρουφουν το αίμα του ουκρανικου λαού" νομιζεις ?

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος21/8/22 11:05 μ.μ.

    Χτες, λοιπόν, οι Ουκρανοί έχασαν:
    -1 HIMARS (το 9ο που καταστρέφεται)
    -500 στρατιώτες (100 των "Kraken" από Kalibr)
    -το τελευταίο χωριό πριν το Νικολάεφ

    Οι Ρώσοι έχασαν:
    -την κόρη του Ντούγκιν

    Αλλά ας πανηγυρίσουμε, άλλωστε πώς αλλιώς θα δείξουμε ότι είμαστε για τα πανηγύρια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/22 1:52 π.μ.

      κανεις δεν σου ειπε να πανηγυρισεις ... εμεις απο την αλλη πανηγυριζουμε .. εγω απο τη χαρα μου βγηκα εξω και κερνουσα οποιον εβλεπα μπροστα μου !

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/8/22 2:37 π.μ.

      είμαι σίγουρος, 1:52, ότι τράβηξες και δυο παχιές. Για τέτοια καλός είσαι.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος22/8/22 11:53 π.μ.

    «Ο ναζισμός είναι προϊόν του δυτικού πολιτισμού», «Όλη η Ευρώπη συμμετείχε στην εξόντωση των Εβραίων», «Εστειλαν τους Εβραίους στο Άουσβιτς», «Αν δεν απαλλαγούμε από τον ναζισμό, θα ξαναγεννηθεί».

    Αυτά ειπώθηκαν στο πρόσφατο Παγκόσμιο Ρωσικό Αντιφασιστικό Συνέδριο. Γιατί ως γνωστόν οι "εθνοκοινωνικες ιδέες θα καρποφορήσουν στη Ρωσία". ΗΠΑ - Ρωσία τα ίδια σκατά, οι ίδιοι νταβατζηδες και ελεγχόμενοι από τα ίδια παγκοσμιοποιητικά καπιταλιστικά κέντρα.

    https://observatorial.com/news/world/167540/the-first-international-anti-fascist-congress-is-taking-place-in-the-moscow-region-yakov-kedmi-was-among-the-speakers/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/8/22 3:59 μ.μ.

      Άμα σου μαζέψω όλες τις φιλοσημιτικές και φιλοσιωνιστικές δηλώσεις των Ουκρανών κυβερνώντων από το 2014 ως σήμερα θα πέσει το ίντερνετ από τα πολλά terrabyte.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/8/22 9:41 μ.μ.

      Το ίδιο λέμε ρε μάστορα. Τόσο η Δύση, όσο και η Ανατολή είναι εξίσου αντιναζιστικές, καπιταλιστικές, φιλελεύθερες.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος22/8/22 9:48 μ.μ.

      ούτε μια μέρα δεν έχεις ζήσει εσύ στην Ανατολή ρε 9:41, άει κάνε μου τη χάρη που θα εκφέρεις και γνώμη.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος22/8/22 9:29 μ.μ.

    Αφου ολοι ειναι αλλοδαποι ρε γκαρσονι τοτε ο αρβανιτης ... σου περιανδρος και ο επισης αρβανιτης χαρης τι κανουν στον ελληνικο εθνικιστικο χωρο ρε οπαδε του φαλμεραιερ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/8/22 5:06 π.μ.

      9:29 ειπα εγω οτι ειναι αλλοδαποι ; Γιατι βαζεις λογια στο στομα μου ; ολοι οι πληθυσμοι που ανεφερα ειναι οι περισσοτεροι εξελληνισμενοι αν οχι ολοι...εσυ αλλωστε δεν πηγες να βγαλεις το ουκρανικο εθνος οτι και καλα εχει ποσα απομιναρια φυλων αρα δεν υφισταται ουκρανικο εθνος ; με την ιδια λογικη και η σημερινη ελλαδα ειναι βαλκανοχυμενη αρα δεν υφισταται ελληνικο ομαιμο εθνος ... η εχουμε δυο μετρα και δυο σταθμα ; το 1830 εγινε εθνογεννεση ... αρβανιτες , βλαχοι και αλλοι βαλκανιοι πλυθησμοι εγιναν ελληνες με την βασικη προυποθεση να ειναι χριστιανοι οπως οριζε το τοτε συνταγμα , οτι για να εισαι ελληνας πρεπει να εισαι κατοικος του ελλαδικου χωρου και να εισαι χριστιανος ...και μετα απο αυτον τον αντιφυλετικο ορισμο τολμας να μιλας για το ουκρανικο εθνος ... ενας ουκρανος απο το κιεβο ειναι πιο κοντα σε εναν λευκο ρωσο απο τη μοσχα παρα ενας εξελληνισμενος αρβανιτης με εναν εξελληνισμενο βλαχο ... αλλα συνεχισε να ριχνεις λασπη για τους ουκρανους .

      Διαγραφή
  13. Κωνσταντίνος Παπαδογιάννης23/8/22 4:20 μ.μ.

    Δεκάδες σχόλια άσχετα εντελώς με το περιεχόμενο της ανάρτησης. Ένα τόσο σοβαρό ζήτημα όπως αυτό της ψηφιακής ταυτότητας, φαίνεται δεν απασχολεί τόσο όσο η χούντα και η κόρη του Ντούγκιν... Κρίμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/22 9:56 π.μ.

      Θάνατος της κόρης του ντουγκιν θα φέρει μεγάλες αναταραχές που θα επηρεάσουν όλη την Ευρώπη αργά ή γρήγορα, τώρα έχεις δίκιο, αλλά μερική το κάνουν επίτηδες ξεκινώντας άσχετα σχόλια για τον αποπροσανατολισμό των αναγνωστών/σχολιαστών...

      Διαγραφή
  14. Gr.Socialist.Nationalist23/8/22 7:27 μ.μ.

    Ένας ιμπεριαλιστικός πόλεμος μεταξύ δύο ιμπεριαλιστικών δυνάμεων είναι. Τώρα αν ο ένας πολεμά για το έθνος του και ο άλλος για την αποναζικοποιηση κτλ είναι για λαϊκή κατανάλωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/8/22 9:53 π.μ.

      Σε ότι αφορά τη δήθεν από"ναζί"κοποιηση της Ουκρανίας από τον Πούτιν, είναι απλά η συνέχεια της σοβιετικής ιστορίας, θέλοντας να συγκινήσει διεθνές ότι ο αγώνας του είναι αντιφασιστικός/ναζιστικός γιατί τα τελευταία πουλάνε πολύ στη μοντέρνα εποχή, ξεκάθαρα όμως πέρα από τις δικαιολογίες τους ο σκοπός του είναι Ιμπεριαλιστικός κι έχει ως στόχο την κινεζικό ποίηση του διεθνούς καπιταλισμού, δίνοντας η Κίνα απλά έναν προταγωνιστικο ρόλο στην Ρωσία κι κάποια αξιόλογα προνόμια, απλά η Ρωσία ως άλλος κονσιλιερι της Κίνα θα είναι ο ρυθμιστής των σχεδίων της κι αποφάσεων της,για την δύση γνωστά τα πράγματα

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.