ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Μνήμη Δρέσδης 13.02.1945 (Ανάκτηση)


Ο βομβαρδισμός της Γερμανίας στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο διήρκεσε πέντε χρόνια και είναι ένα γεγονός που όμοιό του δεν συναντάται στην ιστορία της ανθρωπότητας. Το ανατολικό τμήμα της Γερμανίας ερήμωσε, με τη διαφυγή και το διωγμό των κατοίκων από εκεί. Η  Γερμανία  γνώρισε τη μεγαλύτερη συμφορά μετά τον Τριακονταετή Πόλεμο. Και περισσότερες από χίλιες πόλεις και χωριά βομβαρδίστηκαν. 

Σχεδόν ένα εκατομμύριο τόνοι βόμβες έπεσαν πάνω σε τριάντα εκατομμύρια πολίτες, κυρίως γυναικόπαιδα και ηλικιωμένους. Σ’ όλη τη γερμανική επικράτεια, σημειώθηκαν εκρήξεις και ξέσπασαν πυρκαγιές, υπήρξαν περισσότερα από μισό εκατομμύριο θύματα, ενώ πόλεις, που χρονολογούνταν από το Μεσαίωνα, υπέστησαν ανεπανόρθωτες ζημιές. Βέβαια, ο πύρινος όλεθρος στο Αμβούργο και στη Δρέσδη έχει αποτυπωθεί στη μνήμη του Γερμανικού έθνους και είναι ευρέως γνωστός. Ωστόσο, λίγα γνωρίζουμε για το τι πραγματικά συνέβη στο Πφόρτσχαϊμ, το Ντόρτμουντ, το Ντάρμστατ, το Κρέφελντ, και το Κάσελ, όπως και σε πολλές άλλες πόλεις που έγιναν στάχτη. 

Στο Β ‘Παγκόσμιο Πόλεμο περίπου 410.000 Γερμανούς πολίτες σκοτώθηκαν από τις συμμαχικές αεροπορικές επιδρομές. Από τον Ιούλιο 1944  έως τον  Ιανουάριο  1945, κατά μέσο όρο 13.536 άνθρωποι έχαναν τη ζωή τους κάθε μήνα. Στο Αμβούργο και μόνο περίπου 49.000 άμαχοι σκοτώθηκαν από βομβαρδισμούς, και στο Βερολίνο περίπου 35.000. Κατά τη διάρκεια μιας και μόνον  επίθεσης που  πραγματοποιήθηκε τη νύχτα από 1 – 14 Φεβρουάριος 1945, περισσότεροι από 130.000 πολίτες σκοτώθηκαν στη Δρέσδη. Αλλά δεν είναι μόνο αυτές οι  πόλεις είχαν πέσει θύματα των στρατηγικών βομβαρδισμών  των Συμμάχων.

για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

89 σχόλια:

  1. ΜΚ νομίζω ότι θα ήταν καλό ή να κλείσεις εντελώς τα σχόλια ή να ασκήσεις σοβαρό έλεγχο και να κόβεις ό,τι δεν είναι 100% σχετικό με το θέμα (ή έστω καλοπροαίρετο έναυσμα για καλού επιπέδου συζήτηση). 90+% των σχολίων είναι ή προσωπικές επιθέσεις ή ξεκατινιάσματα ή εμφανείς απόπειρες τρολαρίσματος, ούτε που θυμάμαι πότε διάβασα τελευταία φορά σοβαρή συζήτηση στα σχόλια.

    Έχεις κάνει πολύ καλή δουλειά αυτά τα χρόνια που σε παρακολουθώ, είναι κρίμα να αφήνεις το μπλογκ σου να καταντάει χωματερή για να ικανοποιηθούν μια χούφτα από ερείπια της ζωής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα αλλάξει η πολιτική στα σχόλια λίαν συντόμως

      Διαγραφή
    2. Πολύ ευχάριστο νέο αυτό ΜΚ. Και δεν το λέω από προσωπική παραξενιά, δεν έχω κανένα πρόβλημα να αγνοώ το τρολάρισμα ή την βρωμιά στα σχόλια. Το θέμα είναι ότι καλλιεργεί και συντηρεί μια νοσηρή κατάσταση στον χώρο

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος13/2/23 9:18 μ.μ.

      ΜΚ αν το κάνεις αυτό θα ξεμείνεις από αναγνώστες. Όταν δεν κάνει ο ιππέας μπάχαλο το μπλογκ η αναγνωσιμότητα μειώνεται. Τι δεν καταλαβαίνεις;

      Διαγραφή
    4. Όλα ρε κομμένα δημοκρατικά και όμορφα κι όποιος θέλει ας στέλνει μέιλ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/2/23 12:57 π.μ.

      Έλα ρε 3.14
      Βαρυ να λες ότι είσαι ερείπιο της ζωής.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/2/23 7:42 π.μ.

      Συμφωνώ, τόσα χρόνια μια φορά η Τσικνοπέμπτη δεν έπεσε σαββατοκύριακο

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος14/2/23 9:17 π.μ.

      Εχω προσέξει Νίκο μου πως μόνο όταν θίγεσαι εσύ και η πολυφωτογραφημένη εικόνα σου παραπονιέσαι για τα σχόλια και θίγεσαι από το επίπεδο του ιστολογίου.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος14/2/23 10:45 π.μ.

      Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Σε μια κρίσιμη εποχή όπου αναμένεται συσπείρωση, εδώ βγαίνει προς τα έξω μια εικόνα διάλυσης. Όχι μόνο είναι αρνητικό αλλά είναι και ύποπτο.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος14/2/23 11:52 π.μ.

      Αγαπητέ πλατωνιστή Γ.Σαιντ, τι έγινε? Ξέμεινες απο ευφυολογήματα και με το γάντι πορνοαπαντήσεις και πλέον κλαίγεσαι για την δήθεν κατάρρευση του μπλογκ? Δεν έχει απειλές τώρα για πορτραίτα στο καθίδρυμα?

      Διαγραφή
    10. Ρε μάγκες 9:17 και 11:52 τι λέτε; Ποιον ευνοεί να γίνεται κάθε ανάρτηση στον ΜΚ μπουρδέλο για χάρη του τελειωμένου Καλέντζη; Άμα νομίζετε ότι κάνει καλό αυτή η κατάσταση πάω πάσο, ελπίζω ο ΜΚ να διαφωνεί

      12:57 κάτω από την βάση στην κατανόηση κειμένου

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος14/2/23 4:02 μ.μ.

      Καλά τα λέει ο Αστήρ Των Αιγών. Κλείσιμο τελείως της φόρμας σχολιασμού και επικοινωνία μέσω e-mail. Ξέρει αυτός απ'το Καθίδρυμα.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος14/2/23 4:19 μ.μ.

      Δύο ομαδούλες του χώρου γράφουν αρνητικά σχόλια για τον ΑΗΚ γιατί έχουν προσωπικούς λόγους. Στη μία δεν άρεσαν οι φωτογραφίες που έβγαλαν μαζί του στην άλλη έχει τσακωθεί με τον αρχηγό της. Αυτοί είναι όλοι και όλοι που τον βρίζουν. Σιγά το πράγμα. Ασήμαντες υπάρξεις αμφότερες. Εγώ δεν βλέπω να τον βρίζει κανένας άλλος. Οι περισσότεροι εδώ μέσα τον υποστηρίζουν. Δεν εννοώ τα μέλη των δύο ομάδων γιατί αυτά γράφουν ξανά και ξανά ανώνυμα σχόλια. Οι κανονικοί εθνικοσοσιαλιστές, αυτοί που λένε μια φορά τη γνώμη τους είναι μαζί του και φαίνεται από τα σχόλια. Θέλετε να καθίσουν οι εθνικοσοσιαλιστές να συζητήσουν με τους αργόσχολους που περνάνε τη μέρα τους μπαίνοντας εδώ μέσα να σχολιάσουν ανώνυμα; Ε όχι ρε παιδιά. Ως εδώ το παραμύθι σας.

      Αριστοτέλη προχώρα και μη φοβάσαι τίποτα. Τσάκισε τις μετριότητες και τα ακροδεξιά σταγονίδια. Είμαστε μαζί σου.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος14/2/23 8:28 μ.μ.

      Κρίνε παρά την αναγγελία σου περί σοβαρής επιλογής των σχολίων, εξακολουθείς να αναρτάς τις γελοιότητες του τέλη. Δήθεν δεν άρεσε σε μια ομάδα οι φωτογραφίες που βγήκαν μαζί του, απλά τσακώθηκε με τον αρχηγό μιας άλλης ομάδας και δεν συμμαζεύεται. Ποιούς κοροϊδεύεις;

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος14/2/23 9:09 μ.μ.

      Ρς τρολακι 4:19 πήγαινε να σχολιάσεις στο καθίδρυμα καλύτερα αφού δεν τα ξέρεις τα του χώρου (όχι ότι είναι και καμάρι δηλαδή αλλά τουλάχιστον δεν θα πέταγες τέτοιες κοτσάνες)

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος14/2/23 11:16 μ.μ.

      Τι παίχτηκε με τις φωτογραφίες; Εκείνοι τις έβγαλαν ή εσύ τους φωτογράφισες στην Κηφισιά;

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος15/2/23 12:28 π.μ.

      Γιατί εξάπτεσθε 9:09 μ.μ.; Σας προκαλώ να μου πείτε που κάνω λάθος. Δεν θα μπορέσετε είμαι σίγουρος. Δεν αντιλαμβάνομαι ποιος είναι ο λόγος να υπεκφεύγετε με ύβρεις και ειρωνείες. Αν έχετε να πείτε κάτι διαφορετικό πείτε το καθαρά. Όχι με σπόντες και αποπροσανατολισμούς.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος15/2/23 9:00 μ.μ.

      Τόση φασαρία για μερικές φωτογραφίες ρε παιδιά; Αν δεν σας αρέσουν αυτές που βγάλατε τι σας εμποδίζει να βγάλετε καινούργιες;

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος17/2/23 9:58 π.μ.

      Φωτογραφίες βγαίνουν κάθε μέρα δεν είναι πρόβλημα.

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος13/2/23 8:05 μ.μ.

    Δρέσδη Φαλούτζα Πειραιάς ένας είναι ο φονιάς..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/23 12:32 π.μ.

      Όπως και σήμερα από τη Συρία ως την Ουκρανία τσακίζουμε των ΗΠΑ την αυτοκρατορία.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος14/2/23 12:13 π.μ.

    Κατά τη γνώμη μου επρεπε να την κανουν όλη οικόπεδο! Οτι σπερνεις θερίζεις σε αυτή τη ζωή. Ο γερμανικος ιμπεριαλισμός ειχε τιμημα. Τίμημα τους χιλιαδες νεκρους σε καθε χωρα που επιτεθηκε, τίμημα τη διαλυση της Γερμανίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/2/23 1:44 μ.μ.

      Τι γράφεις ρε ακροδεξιέ μπολσεβίκε; Αυτά σας λέει το σινοτουρκικό κάθαρμα, ο αιμοσταγής δολοφόνος λευκών Χριστιανών Ουκρανών Πούτιν να προπαγανδίζετε στους Εθνικιστικούς χώρους των Ευρωπαϊκών χωρών;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/2/23 4:56 μ.μ.

      για εσας τους ακροδεξιους ειναι "επιθεση" και "εισβολη" ... για εμας ηταν απελευθερωση . το καταλαβες ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/2/23 9:11 μ.μ.

      1:44 το βλέπεις και στον ύπνο σου το "σινοτουρκικό κάθαρμα, αιμοσταγή δολοφόνο Πούτιν"; Μήπως καραδοκεί έξω από την πόρτα σου; Ε ρε τι προβλήματα έχει ο κόσμος

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/2/23 9:42 μ.μ.

      Καραδοκεί στα σύνορα της Ευρωπαϊκής ομοεθνιας για να την κατακτησει βλακα χατζηρωμιε. Δεν εμαθες οτι εισέβαλε στην Λευκή Χριστιανική Ουκρανία εδώ και εναν χρονο ;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/2/23 11:52 μ.μ.

      Στη Δρέσδη δολοφονήθηκαν αθώες ψυχές, άνθρωποι όλων τών πλευρών, άνδρες γυναίκες παιδιά,θα έπρεπε να ντρέπεσαι 12:13 εσένα πρέπει να σε κάνουμε οικόπεδο με τόνους Μπέτο τέτοιος που είσαι χαζαρε...

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος15/2/23 12:10 μ.μ.

      Πανγερμανιστες 1.44....και μετα εγω ειμαι ο μπολσεβικος! Ο αλλος λεει δεν ηταν εισβολη... 4.56 ηταν απελευθερωση. Απο ποιον βρε, αντε μη βρισω. Απο ποιον απελευθερωση; που πεθαναν τοσοι Ελληνες απο πεινα στην κατοχη που ονομαζεις απελευθερωση.... Σε φανοστατη ψηλα και να σε βλεπουν ολοι βδελυγμα. Αλλο θαυμαζω τον εχθρο της πατριδας μου και αλλο ειμαι μαζι του. Ξυπνα προδοτη!

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος15/2/23 5:03 μ.μ.

      Αλέκο (12:10) εσύ?

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος15/2/23 5:31 μ.μ.

      Χαχαχα α ρε 9:42, έρχεται ο Πούτιν να σου πάρει το σπίτι, δεν υπάρχει χρόνος για να γράφεις εδώ, βγες στα βουνά να περιμένεις τις κόκκινες ορδές

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος15/2/23 6:46 μ.μ.

      Άλλο θαυμάζω την ιδέα κι άλλο ταυτίζομαι με την λάθος πρακτική αυτής,το ίδιο αθώοι ήτο κι εκείνοι στην Δρέσδη...

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος15/2/23 7:15 μ.μ.

      12:10 καλως τον φουκαρα ... απελευθερωση ηταν απο την αγγλοκρατια και το στημενο καθεστως της 4ης αυγουστου , το οποιο στηθηκε απο την inteligence service φερνοντας τον αγγλοτρεφη γεωργιο Β με στημενο δημοψηφισμα και διοριζοντας μετα τον γιαννη μεταξα ως μαριονετα του ... ενα ακραιο καπιταλιστικο καθεστως ... φτανει πια με την αγγλοκρατια !

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος15/2/23 9:19 μ.μ.

      Η Ελλάδα φίλε δεν ήταν ελεύθερη ούτε ουδέτερη όπως θέλουν κάποιοι να πιστεύουν, στο άρμα των Άγγλων ημασταν. Απελευθέρωση από τους Αγγλογάλλους ήταν, μια χαρά στα λένε οι προηγούμενοι παραπάνω.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος14/2/23 3:22 π.μ.

    Καταρχήν αφήνει εδώ και χρόνια τον αηκ να αλωνίζει στα σχόλια με διάφορες μάσκες και να κάνει τα βρώμικα παιχνίδια του.
    Κάποια στιγμή ήταν φυσικό να υπάρξει αντίδραση σε αυτήν την λέρα.
    Και πολύ άργησε.
    Δυστυχώς ο ΜΚ δεν μπορούσε να παρακολουθήσει αυτές τις ρουφιανιές του γεροτρόλ ή δεν ήθελε να τις σταματήσει.
    Ας ελπίσουμε αυτό να αλλάξει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος14/2/23 4:09 μ.μ.

    https://youtu.be/JIsB_5BZ0CE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/23 12:22 π.μ.

      Φυσικά είναι σωστές κάποιες επισημάνσεις αλλά το όλο πλαίσιο στο οποίο αυτές εντάσσονται είναι για γέλια και για κλάματα. Χάραγμα 666 στο μέτωπο, πρόδρομοι Αντιχρίστου, "την λύση θα την δώσει μόνο ο Κύριος" και επίκληση στην αυθεντία του Λιακόπουλου και του παπα Σάββα που ξόρκιζε λούτρινα αρκουδάκια. Έτσι θα νικήσουμε το τέρας του τεχνοκρατικού φιλελευθερισμού και τον μετάνθρωπο; Το πιο θλιβερό είναι ότι το κανάλι ανήκει σε νέο άνθρωπο και συγγραφέα του αυτόνομου εθνικισμού που έχει διαφημιστεί κιόλας από αυτόνομα ιστολόγια. Από πότε στη ρητορική των αυτόνομων μπήκε και ο made in usa αντι-666 τηλε ευαγγελισμός;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/23 6:47 μ.μ.

      Εδώ τόσα χρόνια τρώμε εσάς τους 666 στη μάπα,οι αντί σε πειράζουν;

      Διαγραφή
  6. Παναγιώτης14/2/23 10:00 μ.μ.

    Ποιος άρχισε τον Πόλεμο; Εισβολείς του Γερμανικού Στρατού σε Πολωνία,Νορβηγία, Βέλγιο, Λουξεμβούργο, Ολλανδία, Γαλλία, Γιουγκοσλαβία,Ελλάδα, ΕΣΣΔ. Όλα αυτά που προξένησαν τα χιτλερικά στρατεύματα ,τον πόνο, την καταστροφή, την πείνα(Ένα εκατ νεκροί Ρώσοι στο Λένινγκραντ). Οι άλλοι λαοί δεν είχαν ψυχή αγαπητοί φίλοι του Μαύρου Κρίνου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/23 3:05 μ.μ.

      Ποιος άρχισε τον πόλεμο,όντως το ρωτάς αυτό; Ο Χίτλερ έφταιγε που προσπαθούσε να λύσει το θέμα γερμανικών μειονοτήτων στην Πολωνία ειρηνικά; Ο Χίτλερ έφταιγε που η Γαλλία και η Αγγλία του κήρυξαν τον πόλεμο;όσο για το κρατίδιο που ονομαζόταν Ελλάδα ,ευτυχώς που επιτέθηκαν οι Γερμανοί και μας απελευθέρωσαν από το στημένο αγγλοκινητο καθεστώς της 4ης Αύγουστου ...φαντάσου δηλαδή να μην μας απελευθέρωναν οι Γερμανοί ξέρεις πόσους Εβραίους θα είχε τώρα η Θεσσαλονίκη; Και γενικότερα όλη η Ελλάδα;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/23 5:27 μ.μ.

      Toν πόλεμο τον άρχισε ο Χίτλερ όπως και να το δούμε. Αυτός εισέβαλε στην Πολωνία και αν δεν μασάμε κουτόχορτο από την ανάποδη (όπως κοροιδεύουμε τους άλλους για το ολοκαύτωμα και τα σαπούνια) πρέπει να παραδεχτούμε οτί τα προσχήματά του για να κυρήξει τον πόλεμο (μαζικές σφαγές, πογκρόμ, επιθέσεις κτλ κατά Γερμανών στο Νταντζιγκ) ήταν ψέματα. Ο Χίτλερ παρασύρθηκε από την ορμή των επιτυχιών του και έπεσε στην παγίδα της Αγγλίας και των σιωνιστών. Το γνώριζε ότι Άγγλοι και Γάλλοι είχαν αμυντική συμφωνία με την Πολωνία, πήρε το (ηλίθιο) ρίσκο και δεν του βγήκε, πάμε παρακάτω.

      Αυτές οι μικροαστικές ηθικίστικες σαχλαμάρες είναι αστείες στον χώρο μας. Και επειδή είμαι σίγουρος πως αντί για απάντηση 3-4 σχόλια θα με βρίζουν ως ακροδεξιό, μπολσεβίκο ή ρωμιό να πω ότι φυσικά και θα ήθελα ο Άξονας να είχε επικρατήσει στον 2ο ΠΠ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/2/23 6:51 μ.μ.

      Το εβραϊκό πρόβλημα στην Ελλάδα είναι το ίδιο επικίνδυνο σήμερα, όσο κι αν είχε μείνει Άγγλο κινητή,το θέμα είναι ότι δεν υπήρξε πράγματι απελευθέρωση μιας κι δεν υπήρξε παγκόσμια νίκη του "ΕΣ" τρίτου Ράιχ, συνεπώς με το πέρας του πολέμου τίποτα δεν άλλαξε από τα διεθνή σχέδια των γνωστών αγνώστων διεθνή στων...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/2/23 9:38 μ.μ.

      Τον πόλεμο τον έστησαν οι σιωνιστές για να μην γίνει η σπίθα πυρκαγιά και τους κάψει.Αγγλοι και μπολσεβίκοι μια χαρά συνεργάστηκαν με Αμερικανούς. Όψεις του ίδιου νομίσματος όλοι τους. Κι όπως έλεγε κι ένα σλόγκαν της εποχής "Ρούσβελτ-Τσωρτσιλ-Σταλιν μια γροθιά στον κοινό αγώνα". Πρέπει να το τρίβουμε στη μουρη των αντιπάλων μας μέχρι να ντρέπονται να μας κοιτάξουν. Δεν έχουμε να απολογηθουμε για τίποτα, η σωστή πλευρά της ιστορίας, η πλευρά της Παράδοσης,της Τιμής, της Αξιοπρέπειας και της πραγματικής ανατροπής ήταν αυτή των ηττημένων.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/2/23 12:24 π.μ.

      5:27 αν ο χιτλερ παρασυρθηκε απο την ορμη των επιτυχιων του , τοτε γιατι πρωτου την εισβολη στην πολωνια ζητουσε παγκοσμια συνδιασκεψη και συζητησεις ειρηνης ; γιατι με λιγα λογια προσπαθουσε να το λυσει παλι ειρηνικα το θεμα ; ενταξει το καταλαβαμε οτι θελετε μερικοι να ριξετε την ευθυνη στην χιτλερικη πτερυγα αλλα τα ντοκουμεντα αλλα λενε ...

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/2/23 2:48 μ.μ.

      5:27 έχεις κάποια απόδειξη ή κάποια πηγή ότι ο Χίτλερ γνώριζε για την συμφωνία εγγύησης μεταξύ Πολωνίας και Αγγλίας; Επειδή αν δεν κάνω λάθος αυτή η συμφωνία κρυφή ήταν .

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/2/23 7:49 μ.μ.

      2:48 πριν την επίσημη υπογραφή της συμφωνίας είχαν υπάρξει πολλές δημόσιες δηλώσεις, ακόμα και στο αγγλικό κοινοβούλιο. Ο Χίτλερ είτε πόνταρε στο ότι Αγγλία/Γαλλία θα έκαναν στο τέλος πίσω όπως σε προηγούμενες περιπτώσεις που το ρίσκο του βγήκε είτε δεν τον ένοιαζε και πίστευε ότι θα κέρδιζε. Σε κάθε περίπτωση πόνταρε λάθος. Αν πιστεύεις ότι ο Χίτλερ δεν είχε καν σκεφτεί το ενδεχόμενο να κηρύξουν πόλεμο οι Άγγλοι τότε τον υποτιμάς σε ακραίο βαθμό.

      12:24 το θέμα του Νταντζιγκ δεν θα λυνόταν ειρηνικά διότι οι Πολωνοί (με τις πλάτες Άγγλων κτλ) δεν θα παρέδιδαν τον "διάδρομο" στην Γερμανία. Ειδικά μετά την έλευση Τσώρτσιλ στην εξουσία δεν υπήρχε περίπτωση να κάτσει η Αγγλία με κάτω τα χέρια σε περίπτωση εισβολής. Η πλάκα είναι πως το δικό σου αφήγημα είναι πιο προσβλητικό για τον Χίτλερ από το απλό που σου γράφω εγώ. Εγώ σου λέω για έναν ηγέτη με δική του βούληση που αφού πέτυχε συνταρακτικές διπλωματικές επιτυχίες (βλ ειδικά Τσεχοσλοβακία) έκανε μια λάθος εκτίμηση. Εσύ μου μιλάς για κάποιον που μοιρολατρικά έπεσε στην φάκα των Άγγλων.

      Και ξαναλέω, ξεκολλήσετε από την αστική αντίληψη περί πολέμου. Δεν σου μιλάω για το ποιος είχε ηθικά δίκιο ή άδικο. Σου λέω ότι ο Χίτλερ με δική του απόφαση ξεκίνησε τον πόλεμο. Εκτός και αν πιστεύεις πως αν δεν εισέβαλε ο Χίτλερ θα έκαναν απόβαση οι Άγγλοι στο Αννόβερο ή θα έσφαζαν οι Πολωνοί το Νταντζιγκ για να τον αναγκάσουν (αν έχεις στοιχεία για σφαγές ή πογκρομ κατά των Γερμανών ΠΡΙΝ την γερμανική εισβολή σε παρακαλώ να τα παραθέσεις)

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/2/23 8:24 μ.μ.

      Και για να μην παρεξηγηθώ θα φέρω ένα παράδειγμα. Δεν θα διαφωνούσα με κάποιο που θα έλεγε ότι δεν ήταν η Ιαπωνία αυτή που ξεκίνησε τον πόλεμο Ιαπωνίας-Αμερικής. Διότι πολύ απλά μετά το εμπάργκο οι Αμερικάνοι δεν της άφησαν ΚΑΜΙΑ εναλλακτική, θα κατέρρεε ως στρατιωτική δύναμη μέσα σε ένα 6μηνο, άντε 1 χρόνο. Ή επιλογή ήταν ή πόλεμος ή το τέλος της ως μεγάλη δύναμη και άμεση υποταγή.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος18/2/23 10:26 μ.μ.

      7:49 στο αγγλικο κοινοβουλιο απλα ειπωθηκε γενικα οτι η αγγλια θα στηριξει την πολωνια ... δεν υπογραφηκε καποια επισημη συμφωνια αμυνας με υπογραφες οπως υπεγραψε πχ η ελλαδα με την Γαλλια του Μακρον σημερα ... με λιγα λογια η προφορικη, γενικη και αοριστη υποσχεση των αγγλων για βοηθεια στους πολωνους ηταν σαν να ελεγε σημερα ο Γενς Στολτενμπεργκ οτι αμα επιτεθει η τουρκια στην ελλαδα , το ΝΑΤΟ θα στηριξει την Ελλαδα ... κατι αοριστο και χωρις να ξερουμε αν δεν μας μαχαιρωσουν παλι πισωπλατα ... παμε παρακατω ...πηγες ζητησες για τις ακραιοτητες των πολωνων εις βαρος των Γερμανων πριν την εισβολη , υπαρχουν παρα πολλες ...

      Donald Day, a well-known Chicago Tribune correspondent, reported on the atrocious treatment the Poles had meted out to the ethnic Germans in Poland:[9]

      “I traveled up to the Polish Corridor where the German authorities permitted me to interview the German refugees from many Polish cities and towns. The story was the same. Mass arrests and long marches along roads toward the interior of Poland. The railroads were crowded with troop movements. Those who fell by the wayside were shot. The Polish authorities seemed to have gone mad. I have been questioning people all my life, and I think I know how to make deductions from the exaggerated stories told by people who have passed through harrowing personal experiences. But even with generous allowance, the situation was plenty bad. To me the war seemed only a question of hours.”

      British Ambassador Nevile Henderson in Berlin was concentrating on obtaining recognition from Halifax of the cruel fate of the German minority in Poland. Henderson emphatically warned Halifax on August 24, 1939, that German complaints about the treatment of the German minority in Poland were fully supported by the facts.
      Θα παρακαλουσα να δημοσιευτει αυτο το σχολιο μου αν και ο ΜΚ ειπε "ληξις σχολιων" διοτι θα φανει σαν να μην απαντησα .

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος15/2/23 12:11 π.μ.

    Τον εργατόκοσμο της Δρέσδης στόχευαν οι Αγγλοσάξονες και τη βιομηχανία (δεν υπήρχαν στρατιωτικές εγκαταστάσεις), για να μην έχει η Γερμανική Λαοκρατική Δημοκρατία στο μέλλον βιομηχανία και να αναγκαστεί να τη φτιάξει από την αρχή.

    Κι όμως την έφτιαξε, και αυτό το κατόρθωμα του Ανατολικογερμανικού λαού από το 1949 ως το 1989, χωρίς σχέδια Μάρσαλ και χωρίς Τούρκους gastarbeiter, είναι ό,τι πιο μεγάλο έχει καταφέρει ο λαός της Γερμανίας στον 20ό αιώνα.

    Δύο κόσμοι υπάρχουν τα διακόσια τελευταία χρόνια σε αυτή τη χώρα.

    Από τη μια, ο κόσμος του γερμανικού καπιταλισμού, που είτε θα γεννά γενοκτονική χιτλερική βαρβαρότητα είτε θα κάνει πεοθηλασμούς στους Αμερικάνους όσο αυτοί θα ανατινάζουν σε γερμανικά χωρικά ύδατα αγωγούς. Μόνο ανείπωτη θηριωδία στη μια περίπτωση και ανείπωτη δουλικότητα στην άλλη έχει δώσει αυτός ο κόσμος.

    Κι από την άλλη, ο κόσμος της γερμανικής εργατιάς, των ξεσηκωμένων υφαντουργών της Σιλεσίας του 1844 και μεταλλεργατών του Ρουρ του 1889, του Σπάρτακου και των Εθνικομπολσεβίκων Laufenberg, Wolfheim, Paetel και Niekisch, της ΓΛΔ και σήμερα του αντιαμερικανικού-αντιπολεμικού αγώνα που δίνουν οι λαϊκές μάζες στη Γερμανία. Άπειρα παραδείγματα απαράμιλλου ηρωισμού έχει δώσει αυτός ο κόσμος.

    Σε μια τέτοια μέρα, λοιπόν, σαν τη χτεσινή, μια ημέρα ανάμνησης της γενοκτονίας του εργατόκοσμου της Δρέσδης από τους ίδιους Αγγλοσάξονες που σήμερα γεννούν τα τέρατα ISIS και Ζελένσκι, σε μια τέτοια μέρα πρέπει να κρατάμε το κεφάλι ψηλά, τιμώντας τον πληθυσμό που σφαγιάστηκε από τους ιμπεριαλιστές, και ταυτόχρονα να είμαστε περήφανοι για τα παιδιά των θυμάτων, τους Ανατολικογερμανούς που ξανάχτισαν όλη τη χώρα και την έστησαν στα πόδια της το ίδιο γρήγορα με τη δυτική Γερμανία, αλλά χωρίς Μάρσαλ και χωρίς την εκμετάλλευση Τούρκων, Ελλήνων και Γιούγκων μεταναστών εργατών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/23 11:53 π.μ.

      Οτι πεις ορφανο του Τελμαν

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/23 1:18 μ.μ.

      Αν ισχύει ότι ήθελαν να διαλύσουν τις υποδομές της μελλοντικής Ανατολικής Γερμανίας πρέπει να παραδεχτείς ότι οι Αμερικανοί γνώριζαν. Γνώριζαν ότι σε λίγα χρόνια στο ανατολικό κομμάτι της Γερμανίας θα υπήρχε κομμουνισμός. Με ποιο τρόπο το έμαθαν; Από τους Σοβιετικούς με τους οποίους συμμάχησαν και εξόπλισαν. Ας πρόσεχε λοιπόν ο Στάλιν με ποιον συμμάχησε και σε ποιους μιλούσε, σύμφωνα με το δικό σου σκεπτικό πάντα.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/2/23 7:51 μ.μ.

      Ο Στάλιν 1:18 υπήρξε ο μοναδικός ιστορικός ηγέτης κράτους της λεγόμενης Ανατολής ο οποίος, όποτε συμμαχούσε με τη λεγόμενη Δύση, το έκανε είτε από πλεονεκτική θέση, είτε με σκοπό να χρησιμοποιήσει αυτή τη συμμαχία μακροπρόθεσμα υπέρ των συμφερόντων της ΕΣΣΔ και κατά της Δύσης.

      Δεν υπήρξε ποτέ ούτε ζητιάνος (τύπου Χρουτσόφ, Γέλτσιν) ούτε θυσιαστής των μακροπρόθεσμων ρωσικών συμφερόντων στο βωμό αμφίβολης ειρήνης (βλέπε Πούτιν σε Μινσκ).

      Εξηγούμαι.

      Στις αρχές του '30 που έκανε τη συμφωνία με τον Φορντ για την εκβιομηχάνιση της Ρωσίας, το έκανε με ευνοϊκούς οικονομικούς όρους, όχι αποικιοποίησης, και χρησιμοποιώντας τον Φορντ εκβιομηχάνισε την ΕΣΣΔ για να μπορέσει να αντισταθεί ακριβώς σε αυτό που πρέσβευε ο Φορντ. Κι όταν έφτιαξε ανεξάρτητη τεχνολογία, τον Φορντ τον πέταξε σαν τη λεμονόκουπα.

      Στο σύμφωνο Ρίμπεντροπ-Μολότοφ του 1939, μια στρατηγικά μεγαλοφυή κίνηση, διέλυσε το αντιμπολσεβίκικο μπλοκ που επιχειρούσε να φτιάξει η Αγγλία, χρησιμοποίησε τον ηλίθιο τον Αδόλφο ως "καμικάζι" στο Δυτικό Μέτωπο, έβαλε τις καπιταλιστικές χώρες να αλληλοσφάζονται και ο ίδιος προετοίμαζε την άμυνα της ΕΣΣΔ για τον επερχόμενο πόλεμο.

      Στη λυκοσυμμαχία με ΗΠΑ-ΗΒ το 1941-45, πήρε ό,τι όπλα χρειαζόταν από αυτούς, αλλά δεν έγινε μέρος του συστήματος Bretton Woods το 1944 (κρατώντας οικονομική ανεξαρτησία μεταπολεμικά), με τα όπλα των Δυτικών απελευθέρωσε τους λαούς της Ανατολικής Ευρώπης, και είχε και κατασκόπους στο Μανχάταν για να φτιάξει πυρηνικά η ΕΣΣΔ λίγο μετά τους Δυτικούς και να αρχίσει τον Ψυχρό Πόλεμο από πυρηνική ισοπαλία.

      Με λίγα λόγια μιλάμε για μια γεωστρατηγική ιδιοφυία, οπότε η προσπάθειά σου τάχα να τον "μειώσεις" με το ζήτημα της Δρέσδης, φαντάζει τουλάχιστον καταγέλαστη.

      Ειδικά αν δούμε τι γεωστρατηγικούς καραγκιόζηδες είχε μετά τον Στάλιν η ΕΣΣΔ και μέχρι σήμερα η Ρωσία, ο τύπος είναι Κολοσσός ανάμεσα σε νάνους.

      Αν και, ενώ απεχθάνομαι τη Νεοφυή Αστική Τάξη της σημερινής Ρωσίας, οφείλω να ομολογήσω ότι το κατόρθωμα Πούτιν-Λαβρόφ να διατηρεί η Ρωσία, εν μέσω ΝΑΤΟικής επίθεσης, ανθηρές οικονομικές σχέσεις με όλες τις μεγάλες δυνάμεις του μέλλοντος (και μάλιστα με δυνάμεις που κατά τα άλλα είναι αντιμαχόμενες μεταξύ τους: Ινδία-Κίνα, Ιράν-Σ. Αραβία, Τουρκία-Ισραήλ), είναι ένα μεγαλειώδες κατόρθωμα της ρωσικής διπλωματίας που είχαμε πολλά χρόνια να δούμε.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/2/23 8:37 μ.μ.

      Αν κερδίζει με τις λυκοφιλίες του Στάλιν η Μόσχα και καταστρέφονται όλες οι υπόλοιπες ευρωπαϊκές χώρες, δεν ξέρω γιατί θες να δεχτούμε ότι ήταν σωστή η πολιτική του. Δέχεσαι να καταστραφεί η υποδομή της κομμουνιστικής Ανατολικής Γερμανίας (σύμφωνα με το σκεπτικό σου πάντα) για να βγει κερδισμένη η ΕΣΣΔ; Γιατί προτιμάς την ΕΣΣΔ και αφήνεις στο έλεος των εχθρών το λαό ενός άλλου κομμουνιστικού κράτους; Έχει ένα ιμπεριαλιστικό υπόβαθρο αυτή η στρατηγική κρυμμένο καλά κάτω από κομμουνιστικές διακηρύξεις. Τι ίδιο θα μου πεις ότι συνέβη με την περίπτωση του Χίτλερ από την ανάποδη. Πάντως δεν άφησε ο μουστάκιας τόσο εκτεθειμένο σε βομβαρδισμούς κανένα σύμμαχο κράτος όσο ήταν στα πάνω του.
      Όλα αυτά εικασίες είναι βέβαια. Να είμαι ειλικρινής δεν πιστεύω ότι η καταστροφή της Δρέσδης έγινε επειδή γνώριζαν οι Αμερικάνοι ότι θα γινόταν κομμουνιστικό κράτος στη Γερμανία. Δεν ξέρω να σου δώσω μια αναλυτική εξήγηση. Όμως μου φαίνεται δύσκολο να σχεδιάσει κάποιος στρατιωτική επίθεση πριν τελειώσει ένας παγκόσμιος πόλεμος ακόμα και αν είναι προς το τέλος για να προκαλέσει ζημιές σε αντίπαλο ενός ψυχρού πολέμου που θα αρχίσει αρκετά αργότερα.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος15/2/23 12:22 π.μ.

    Στις 12 Φλεβάρη του 1945, βράδυ, έφευγε από τη Δρέσδη μαζί με την οικογένειά του ο Γερμανός ρομανιστής VICTOR KLEMPERER (1881-1960).

    Την άλλη μέρα έπεφταν οι βόμβες. 25 με 200 χιλιάδες νεκροί. Ο Κλέμπερερ και η οικογένειά του είχαν σωθεί. Την τελευταία στιγμή. Το 1947 θα έγραφε το μνημειώδες "Lingua Tertii Imperii" (Η Γλώσσα του Γ' Ράιχ).

    Εκεί γράφει:

    «για να καθησυχάσω τη φιλολογική μου συνείδηση προσπάθησα κατά τη διάρκεια της ναζιστικής περιόδου να αποκαταστήσω αυτή την αλυσίδα του Gobineau προς το Γερμανικό Ρομαντισμό και σήμερα την έχω κάπως ενδυναμώσει. Είχα και έχω την ακριβή και εντελώς απαραίτητη βαθιά γνώση της στενότατης συνένωσης ναζισμού και Γερμανικού Ρομαντισμού. Πιστεύω, ότι ο Ναζισμός θα είχε νομοτελειακά ξεπηδήσει απ’ το Ρομαντισμό, ακόμα και αν δεν είχε ποτέ υπάρξει ο γάλλος φιλογερμανός Gobineau, του οποίου ο θαυμασμός-λατρεία προς τους γερμανούς ισχύει παρεμπιπτόντως πολύ περισσότερο προς τους σκανδιναβούς και άγγλους παρά προς τους γερμανούς. Διότι όλα εκείνα που συγκροτούν το Ναζισμό, εμπεριέχονται εν σπέρματι στο Ρομαντισμό: η εκθρόνιση του Λογικού, η αποκτήνωση του ανθρώπου, η αποθέωση της εξουσίας, του αρπακτικού ζώου, του ξανθού κτήνους… ». Και αλλού: «οι γερμανικές ρίζες του Ναζισμού είναι ο Ρομαντισμός».

    Άραγε τα γκαρσόνια που, ενώ αυτοχαρακτηρίζονται Ε/Σ, ταυτόχρονα κοροϊδεύουν την έννοια του Ρομαντισμού και μας λένε ότι η Διαφωτιστική Ρασιοναλιστική Δύση είναι το μεγάλο μας σπίτι, τι έχουν να πουν γι' αυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/23 10:21 π.μ.

      Λάθος θύρα κρούετε 12:22 π.μ. Η σ.ο. του παρόντος ιστολογίου ήταν ανέκαθεν ολιγοφρενής. Πλέον έχει οριστικά χάσει διάνοιαν. Είναι απίθανο να αντιληφθεί νοήματα βαθύτερης πνευματικής τάξεως. Ενώπιον της αντιληπτικής ανεπάρκειας προτιμητέα η σιωπή.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/23 1:25 μ.μ.

      Στις δύο τα χαράματα αναρωτιέσαι αν βλέπει ο ιππέας τα σχόλια; Όχι δεν τα βλέπει. Τα γράφει ο ίδιος την ώρα που βγαίνει για τη νυχτερινή του διασκέδαση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/2/23 5:20 μ.μ.

      Τι είδους διασκέδαση ακριβώς εννοείς;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος16/2/23 10:33 μ.μ.

      Παντού χωμένος είναι. Μπαράκια, μπουζούκια, πιάτσες, γκομενικά. Άτομα που ήταν μαθητές του το είπαν. Έσκαγε και στον Αργυρό. Τσιφτε-Τέλη τον φωνάζουν. Πρώτη μούρη στη νύχτα. Έχει δυνατό όνομα. Παίζει να μας τρολάρει με το κινητό του από κανένα μπαράκι τα ξημερώματα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/2/23 9:24 π.μ.

      Νυχτερινές βεγγέρες

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/2/23 12:17 μ.μ.

      Πρώτη μούρη Τσιφτετέλη
      μαύρο στης καρδιάς το τέλι!

      Χέρι - χέρι με τον Τσιφτετέλη.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/2/23 4:16 μ.μ.

      Στο κέντρο; Στα γνωστά;

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος15/2/23 1:52 π.μ.

    Σας έχει λολάνει ο Καλέντζαρος τελεία και παύλα. Βλέπετε παντού το φάντασμα του. Είμαι σίγουρος ότι το διασκεδάζει αν διαβάζει τα σχόλια.
    Έχει γίνει ο εφιάλτης σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/2/23 11:36 π.μ.

      Καλέντζαρος πραγματικά, περπατεί και σειέτται η γης

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος15/2/23 12:58 μ.μ.

      καλέντζαρος - καλικάντζαρος

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/2/23 1:29 μ.μ.

      Ζηλεύουν την τελειότητα σου για αυτό σε χτυπάνε. Δεν μπορούν να την αποδεχθούν και τους λολαινει. Συνέχισε ακάθεκτος, γλέντα τους όπως μόνο εσύ μπορείς

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/2/23 4:28 μ.μ.

      11 36 αναφέρεσαι στο ουγγρικό ημιμποτο με τις σηκωμένες μύτες ή στο ενισχυμένο αρβύλο;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/2/23 3:21 π.μ.

      Δυστυχώς μια τραγική ημερομηνία για όλους εμάς τους Εθνικοσοσιαλιστές. Ίσως ο Φύρερ έπρεπε να τους είχε βουλιάξει όλους στην Δουνκέρκη

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/2/23 4:16 μ.μ.

      Ποιο άρβυλο; Το πασουμι που φορά στο ανακλιντρο

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος15/2/23 11:33 μ.μ.

    Καλετζη που είσαι ρε;20 χρόνια στο διαδίκτυο.Ανυπαρκτος ουσιαστικά και κινηματικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/2/23 12:01 μ.μ.

      12 χρόνια φυλακη στα κάτεργα της Δημοκρατίας για να ερθει ο κάθε Αυνάν να μιλήσει ενάντια στον Αριστοτέλη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/2/23 5:40 μ.μ.

      Στην φυλακή έπαιζε τένις;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/2/23 12:59 π.μ.

      Και μετά την φυλακή κατέληξε στο διαδίκτυο 12:01 ή μήπως είσαι ο καλετζης πάλι;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/2/23 9:24 π.μ.

      Και όχι μόνο, έκανε και μαθήματα καλλιγραφίας

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος16/2/23 12:41 π.μ.

    Για το ποιος άρχισε τον πόλεμο, κάποτε είχε πει ο λοχαγός Ανδρέας Πετρόπουλος:

    -τον πρώτο τον άρχισαν οι Εβραίοι
    -τον τρίτο θα τον αρχίσουν επίσης οι Εβραίοι
    -τον δεύτερο τον άρχισε ο Χίτλερ για να νικήσει τους Εβραίους

    Κι αυτό είναι η αλήθεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/2/23 1:05 μ.μ.

      Είναι τρελό να λέμε ότι τον δεύτερο ΠΠ δεν τον άρχισε ο Χίτλερ, δείχνει άρνηση της πραγματικότητας επιπέδου θιασωτών των ξύλινων φούρνων και των 6 εκ νεκρών. Αυτό δεν σημαίνει ότι καταδικάζουμε το 3ο Ραιχ. Δεν ασπαζόμαστε την αστική υποκριτική άποψη ότι όποιος ξεκινάει τον πόλεμο έχει άδικο. Το λάθος του Χίτλερ δεν είναι ότι ξεκίνησε τον πόλεμο γενικά και αόριστα, αλλά ότι παρασυρόμενος από τις επιτυχίες του σε Αυστρία και Τσεχία έπεσε τελικά στην παγίδα των εχθρών του.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/2/23 3:54 μ.μ.

      Βλέπεις ότι γίνεται συζήτηση για σοβαρά θέματα και μεγάλους άντρες της ιστορίας (Χίτλερ, Στάλιν, Φορντ, Patel, Καλέντζης). Το θεωρείς σωστό να παρεμβαίνεις με μια φράση ενός τύπου σαν τον Πετρόπουλο; Μην το γειώσουμε πάλι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/2/23 7:25 μ.μ.

      Εκεί στο "Χίτλερ, Στάλιν, Φορντ, Patel, Καλέντζης" έλιωσα. :D

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος16/2/23 4:18 μ.μ.

    Κρίνε είναι σοβαρό, γι΄ αυτό παρακαλώ να δημοσιευθεί. Έχουμε για πολλοστή φορά, ρουφιάνεμα στο indy από τον γνωστό τοξικό τύπο. Το κειμενάκι του έχει όλα τα χαρακτηριστικά του ''ξεκαρφώματος''. Ατονική γραφή, σκόπιμα ορθογραφικά λάθη και το κυριότερο προσωπική εμπάθεια σε πρόσωπα που φαίνονται στις φωτογραφίες που εμφανίζει. Τον φιλοξενείς συνεχώς στα σχόλια του μπλογκ σου και του δίνεις βήμα σε διάφορες αχαρακτήριστες καταστάσεις. Μην μου πεις πως δεν μπορείς να το κοντρολάρεις λόγω ανωνυμίας, γιατί τον καταλαβαίνουν πια όλοι. Τα χρόνια που έκανε πάρτι στο διαδίκτυο, έχουν περάσει. Τι σκοπεύεις από την μεριά σου να κάνεις γι' αυτό το περίεργο άτομο; Η αποβολή του από τους χώρους μας, είναι επιβεβλημένη. https://athens.indymedia.org/post/1607983/?page=3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/2/23 6:00 μ.μ.

      Αυτό ήταν το με το γάντι ρε τελι; Να επιστρέψεις στο παλιό σου στέκι;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/2/23 7:11 μ.μ.

      Μάγκες μην το γυρίσουμε στα αστεία για τον φωτογράφο γιατί ξεφεύγει από την ουσία του το θέμα. ''Έχουμε στις τάξεις μας'' έναν αρρωστημένο τύπο που γράφει σχόλια και δίνει πληροφορίες δεξιά και αριστερά. Αυτό που μπορεί να γίνει πρωτίστως είναι ο αποκλεισμός του, από κάθε μετερίζι του χώρου, ηλεκτρονικό ή φυσικό.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος16/2/23 10:22 μ.μ.

      Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί αυτή η οργή για τον ιππέα. Μέχρι πρότινος η αντιμετώπιση στα σχόλια ήταν διαφορετική. Λίγο στην πλακίτσα πήγαινε η δουλειά, καλώς το "τρελόνι" τον προσφωνούσαν οι σχολιαστές, "μην είσαι ντροπαλός" του έλεγαν κάποιοι άλλοι. Ήταν πιο kinky οι συνομιλίες και αυτός απαντούσε κάπως αφ' υψηλού μα πάντοτε με αβρότητα στα χαριεντίσματα των αναγνωστών. Τι άλλαξε από τότε;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/2/23 1:47 π.μ.

      Ποιον θα αποβάλλεις ρε από το χώρο; Αν δεν υπήρχε αυτός θα νόμιζες ότι η αυτονομία είναι hamburger.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/2/23 9:59 π.μ.

      Μην αποβάλλετε τον τελι, είναι πολύ μόνος. Του το οφείλουμε όλοι να τον έχουμε εδώ να μας ρουφιανεύει.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/2/23 10:25 π.μ.

      Εσύ 10:22 που γράφεις όλο νάζι και κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις θα στο πω ξερά για να το αντιληφθείς. Ο συγκεκριμένος τύπος δίνει στεγνά σε αναρχικούς και αρχές ονόματα. Τα υποδεικνύει μάλιστα δείχνοντας και φωτογραφικό υλικό. Στο τελευταίο του μάλιστα ξερατό στο indymedia το πάει ακόμα παραπέρα προτρέποντας πως οι στοχοποιημένοι στις φωτογραφίες συναγωνιστές, πρέπει να τσακιστούν. Κατάλαβες τώρα ''συναγωνιστή'';

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/2/23 3:00 μ.μ.

      Λολ ρε 1:47. Άμα είσαι κάτω από 20 στην αυτονομία υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να μην ξέρεις καν ποιος είναι ο καλέντζης ή να τον ξέρεις απλά ως άρρωστο τρολ. Άμα είσαι κάτω από 25 μπορεί και να ξέρεις το όνομά του απλά από 2 αναρτήσεις του ΜΚ. Λες και άφησε καμία σοβαρή παρακαταθήκη

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος17/2/23 4:21 μ.μ.

      Είναι πολύ αγαπητός στον χώρο, μόνο φιλίες. Ενας δύο παραπονούμενοι που κρύωναν στην υπογα επειδή δεν ανάβει καλοριφέρ και δεν τους άρεσαν οι φωτογραφίες. Τους έφτιαξε στο ιντι και ησύχασαν

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος17/2/23 4:23 μ.μ.

      Γιατί, δεν είναι;

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος17/2/23 6:33 μ.μ.

      Η νέα ρουφιανιά του ιππέα στο indymedia επιβεβαιώνει αυτό που πολλοί συναγωνιστές έχουν παρατηρήσει στα σχόλια των αναρτήσεων. Όταν δεν περνά η γραμμή του μέσα από τα πολλά πρόστυχα ανώνυμα σχόλια που στέλνει επιστρατεύει το indymedia όπου δραστηριοποιείται εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Στο παρελθόν είχε το καθίδρυμα όπου πορνογραφούσε εναντίον όλων των προσωπικοτήτων του χώρου γραφωντας ο ίδιος σχόλια και στέλνοντας ηλεκτρονικά μηνύματα στον εαυτό του για να αποδεικνύει την δήθεν γνησιότητα τους.
      Πλέον μετά την κατακραυγή του εδώ ο ίδιος επιθυμεί να επικεντρωνόμαστε στις ιδιαιτερότητές του και να θεωρούμε ότι όλο αυτό είναι ένα αθώο τρολάρισμα.
      Η τελευταία ρουφιανιά στο indymedia αποδεικνύει ότι πίσω από τα καλιαρντά και τα σεξουαλικοποιημένα σχόλια κρύβεται ένας κοινός ρουφιάνος, επικίνδυνος προς κάθε άτομο ή ομάδα που τον πλησιάζει.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος18/2/23 1:47 π.μ.

    Καλετζη που είσαι ρε βγες επώνυμα.Υπερασπίσου τον εαυτό σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.