ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Άρθρο του Ιφικράτη Αμυρά για τις εκλογές

 

Κάθε φορά που διοργανώνονται κατοχικές εκλογές, από διαφόρους πολιτικώς αδαείς προβάλλεται το ψευτοδίλημμα «συμμετοχή στις εκλογές ή αποχή», υπονοώντας ότι η αποχή είναι απαράδεκτη, ενώ η συμμετοχή είναι υποχρεωτική, ωσάν να μην υπάρχουν άλλες λύσεις ή άλλες προτάσεις.Όσες συλλογικότητες ή όσα άτομα έχουν τέτοιες απόψεις, προσβάλλουν με απαξιωτικές φράσεις όσους αρνούνται την πολιτική πειθάρχηση στους καθεστωτικούς εκλογικούς κανόνες.

Στην πραγματικότητα προβάλλουν την δική τους ασχετοσύνη και την δική πολιτική δειλία πάνω σε τρίτους. Και φυσικά, ουδέποτε απολογούνται για το γεγονός ότι μετά από τόσα χρόνια που συμμετέχουν αυτοί στις καθεστωτικές εκλογές, δεν έχει αλλάξει κάτι προς το καλύτερο. Μήπως φταίνε όσοι απέχουν; Γι’ αυτό δεν πηγαίνουν καλύτερα τα πράγματα στην χώρα; Ή μήπως οι καθεστωτικές εκλογές είναι ο μηχανισμός νομιμοποιήσεως και διαιωνίσεως της αυτοτροφοδοτούμενης παρακμής; Μήπως όσοι συμμετέχουν μανιωδώς σε αυτές τις διαδικασίες φράσσουν κάθε άλλη μορφή δράσεως;

Αυτό που αποσιωπούν όσοι καταφέρονται εναντίον της αποχής, είναι ότι οιοσδήποτε εκφράσει άλλες (επαναστατικές)λύσεις, θα του επιτεθούν. Τους βολεύει η καθεστωτική λαίλαπα, διότι έχουν μία δικαιολογία: «Συμμετείχα στις εκλογές. Αν δεν άλλαξαν τα πράγματα, δεν φταίω εγώ». Και έτσι έλυσαν το συνειδησιακό τους πρόβλημα, επιρρίπτοντες την ευθύνη για την συνεχιζόμενη παρακμή σε τρίτους. Οι πολιτικώς αδαείς οφείλουν να γνωρίζουν ότι υπάρχουν αρκετές και διαφορετικές στρατηγικές για να αλλάξει η πολιτική κατάσταση. Αρκεί να μην υπάρχουν κόμματα και άτομα που κατασκευάζουν ψευτοδιλήμματα. Αρκεί να μην κρύβωνται κάποιοι πίσω από την ασχετοσύνη τους.

Ας δούμε τις διαφορετικές στρατηγικές ανατροπής ενός καθεστώτος, από την πιο ήπια μέχρι την πιο δυναμική:

1. Γκραμσιανή στρατηγική αποκτήσεως θέσεων στο σύστημα. Πρόκειται για μακροπρόθεσμη στρατηγική με βάση τα γραπτά του Αντόνιο Γκράμσι, και αποσκοπεί στην κατάληψη θέσεων μέσα στο σύστημα του εχθρού. Αλλά για να εφαρμοστεί επιτυχώς, πρέπει να μην σε αφομοιώνει ο εχθρός, ήτοι να διατηρείς την πολιτική σου διαφορετικότητα και αυτονομία. Η στρατηγική βασίζεται σε ένα είδος πολιτισμικού αντάρτικου, αποσκοπούσα στην σταδιακή αλλαγή του αξιακού κώδικος μίας κοινωνίας. Στις ΗΠΑ η γκραμσιανή θεωρία περί ηγεμονίας ακολουθείται από το Δημοκρατικό κόμμα και έχει σημαντική επιτυχία. Οι liberals κυριαρχούν στην παιδεία, στα μμε, στις δεξαμενές σκέψεως, στα κοινωνικά κινήματα, στα κοινωνικά δίκτυα.

2. Μη-βίαιη στρατηγική απογυμνώσεως του εχθρού απ’ όλους τους λαϊκούς πόρους και τα λαϊκά ερείσματα. Απονομιμοποίησή του δια της μη αναγνωρίσεως της εξουσίας του. Αυτή η στρατηγική έχει χρησιμοποιηθεί στις λεγόμενες δυτικόφιλες χρωματιστές επαναστάσεις. Το ινστιτούτο Albert Einstein έχει δημοσιεύσει αρκετά συγγράμματα πάνω στην συγκεκριμένη στρατηγική, η οποία βασίζεται στην πολιτική ανυπακοή. Η ανατροπή του Μιλόσεβιτς στην πρώην Γιουγκοσλαβία έχει τα αποτυπώματα της συγκεκριμένης στρατηγικής.

3. Φαβιανή στρατηγική. Πήρε την ονομασία της από τον Ρωμαίο στρατηγό και πολιτικό Κόϊντο Φάβιο Μάξιμο, ο οποίος ηρνείτο επιμόνως να δώσει μάχη κατά παράταξη εναντίον του Αννίβα κατά την διάρκεια του 2ου Καρχηδονιακού πολέμου. Ο Φάβιος προτιμούσε τις καταδρομικές επιχειρήσεις, την παρενόχληση του εχθρού, τα πλήγματα στις εχθρικές εφοδιοπομπές, αλλά όχι μετωπική σύγκρουση με τον Αννίβα. Σε πολιτικό επίπεδο μία τέτοια στρατηγική εφήρμοσε η σοσιαλιστική Φαβιανή Εταιρεία. Στην φαβιανή στρατηγική προβάλλεται η αντίληψη περί βαθμιαίων αλλαγών στην κοινωνία, οι οποίες μπορεί να λάβουν την μορφή των ριζοσπαστικών μεταρρυθμίσεων, ακόμη και των βιαίων συγκρούσεων, αλλά όχι μετωπική σύγκρουση με τον εχθρό.

4. Επαναστατική στρατηγική τύπου Ιακωβίνων και Μπολσεβίκων. Η συγκεκριμένη στρατηγική βασίζεται στο επαναστατικό κόμμα με την αντίληψη της επαναστατικής πρωτοπορίας, με επαγγελματίες επαναστάτες, και αποσκοπεί στην μετωπική σύγκρουση με τον εχθρό. Το επαναστατικό κόμμα έχει τον ρόλο του εκπαιδευτού και του καθοδηγητού του λαού και αντιμετωπίζει την ανατροπή ως ένα είδος πολέμου, εξού και ο επαναστατικός πόλεμος. Το επαναστατικό κόμμα διαθέτει παράνομο και νόμιμο μηχανισμό, πολιτική και στρατιωτική πτέρυγα.

Σε κάθε περίπτωση, για την κατάληψη της εξουσίας απαιτείται η οικοδόμηση παραλλήλων και ανταγωνιστικών υποδομών εξουσίας, που θα οδηγήσουν στην σύγκρουση, κατεδάφιση, και αντικατάσταση των εχθρικών θεσμών και υποδομών, όποια στρατηγική και να ακολουθήσουμε.

Το να περιορίζει κάποιος την πολιτική δράση στο ψευτοδίλημμα «συμμετοχή στις εκλογές ή αποχή», σημαίνει ότι δεν διαθέτει πολιτική κατάρτιση. Ακόμη χειρότερα, κοροϊδεύει τους συμπολίτες του.

Ο Λένιν, κορυφαίος επαγγελματίας επαναστάτης, άλλοτε ήθελε αποχή από τις εκλογές, άλλοτε ήθελε συμμετοχή στις εκλογές με βάση τους τακτικούς ελιγμούς του κόμματος των Μπολσεβίκων. Ακόμη και όταν συμμετείχαν οι Μπολσεβίκοι στις τσαρικές εκλογές, το κόμμα διατηρούσε τον παράνομο μηχανισμό, και διέδιδε στον λαό ότι η συμμετοχή στις εκλογές γίνεται για προπαγανδιστικούς λόγους, για να διαδώσει το κόμμα τις δημοκρατικές αντι-τσαρικές ιδέες. Δηλαδή το μπολσεβίκικο κόμμα παρέμενε εχθρός του τσαρισμού, δεν δήλωνε υποταγή στο τσαρικό καθεστώς.

Τίποτε απ’ όλα αυτά δεν κάνουν όσα «αντισυστημικά» κόμματα συμμετέχουν στις κατοχικές εκλογές. Ποτέ τους δεν μιλούν για ανατροπή του καθεστώτος, ποτέ τους δεν σκέφτηκαν να οργανώσουν παράλληλες και ανταγωνιστικές υποδομές εξουσίας, όπως ήταν η αυτοανακηρυχθείσα Συντακτική Εθνοσυνέλευση των Γάλλων επαναστατών, ή όπως ήταν τα εργατικά Σοβιέτ των Ρώσων επαναστατών.

Όποιος πραγματικά ενδιαφέρεται για την ανατροπή, προπαγανδίζει ανοικτά την δημιουργία εμβρυακών μορφών επαναστατικής εξουσίας, ακόμη και όταν συμμετέχει στις εκλογές που διοργανώνει το εχθρικό καθεστώς. Δεν κρύβεται πίσω από ψευτοδιλήμματα, ούτε απαξιώνει την αποχή των πολιτών.

Ο πολίτης που απέχει, δεν σημαίνει κατ’ ανάγκη ότι είναι αδιάφορος. Σημαίνει ότι το εκλογικό σύστημα και τα κόμματα που συμμετέχουν, δεν τον πείθουν ότι θέλουν να ανατρέψουν την κατάσταση. Αντιθέτως τα περισσότερα «αντισυστημικά» κόμματα, παρά τις εξαγγελίες τους, αφομοιώνονται πολιτικώς, εξαπατώντας τους ψηφοφόρους.

Ένα αυθεντικό αντισυστημικό κόμμα, μπορεί να διαθέτει παράνομο μηχανισμό, μπορεί να εκπαιδεύει τον Λαό για το πώς να οργανωθεί σε εμβρυακές μορφές επαναστατικής εξουσίας, και συγχρόνως, αν το κρίνει σωστό για λόγους τακτικής, να συμμετάσχει σε μία εκλογική μάχη, για προπαγανδιστικούς λόγους. Και ποτέ ως την μία, ως την κορυφαία, ως την μοναδική μορφή πολιτικής δράσεως για την κατάληψη της εξουσίας.

52 σχόλια:

  1. Τιμολέων16/5/23 1:05 μ.μ.

    Κύριε Αμυρά βεβαίως και ο πολίτης που απέχει είναι αδιάφορος. Εάν φθρονει ότι το εκλογικό σύστημα και τα κόμματα που συμμετέχουν δεν τον πείθουν μπορει κάλλιστα να ψηφίσει λευκό. Αυτό ακριβώς είναι και το νόημα της λευκής ψήφου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τιμολέων16/5/23 2:10 μ.μ.

    Ζητώ συγνώμη για το ορθρογραφικό λάθος. Ήθελα να γράψω «Εάν φρονεί». Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/5/23 3:38 μ.μ.

    Αντιδημοκρατικές Σκέψεις

    https://mavreslegeones.blogspot.com/2023/05/blog-post_16.html?m=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάποιος16/5/23 5:12 μ.μ.

    Τώρα που το θυμήθηκα, ο σ. Ιφ Αμ συζητούσε με ΣΥΡΙΖΑ το '12 και πολύ καλά έκανε. Λέμε για αποχή, φωτιές σε κάλπες, "δεν ψηφίζω είμαι εργάτης" και άλλα ωραία και συναισθηματικά. Εντάξει, γενικά ισχύουν αυτά, αλλά όχι παντού και πάντα ως εξ αποκαλύψεως αλήθειες. Μην είμαστε δογματικοί, ας βάλουμε και κάνα δυο αστερίσκους έτσι για τα πρακτικά.

    Υπάρχουν μικροδιαστήματα όπου το κατά κανόνα πληκτικό και ανούσιο δικομματικό παιχνίδι αποκτά ένα μικροενδιαφέρον και αξίζει κανείς να ρίξει ένα βλέφαρο παραπάνω. Τέτοια ήταν η περίοδος του μίνι εθνολαικιστικού κύματος της περασμένης δεκαετίας, που πυροδοτήθηκε από την recession του '08 και διήρκησε χονδρικά μέχρι την εκπαραθύρωση Τραμπ από το Άσπρο Σπίτι της DC. Και εγώ εξεπλάγην θετικά με την άνοδο ΣΥΡΙΖΑ το '12-'15 (τον ψήφισα μάλιστα), γούσταρα με Τραμπ και Μπρέξιτ και καλοείδα τις επιτυχίες της ευρωπαικής "αντισυστημικής εθνοδεξιάς" (από Λεπέν, μέχρι Βίζεγκραντ και κάτι ψιλά σε Ολλανδίες κτλ). Όχι φυσικά επειδή πίστευα "ότι θα κάνουν κάτι", αλλά αποκλειστικά για λόγους συμβολισμών και καταμέτρησης υγιών δυνάμεων στις παρηκμασμένες δυτικές κοινωνίες. Θέλετε να πάμε και σε αρχαιολογίες, θυμούμενοι την εκλογή Περόν, Αλιέντε και Σαντινίστας επί ψυχρού πολέμου;

    Μόνο που εδώ και κάτι χρόνια η εκλογική αισιοδοξία κόπασε οριστικά για να παραχωρήσει τη θέση της στην επάνοδο της βαρετής φιλελέ κανονικότητας του τέλους της Ιστορίας της κοινοβουλευτικής νηνεμίας. Τι να κάνουμε; Ντριν το κουδούνι της αυλής, τέλος ο προαυλισμός και κάθε κατεργάρης στον πάγκο του. Μια ανωμαλία ήταν, ένα σύντομο διάλειμμα που σε μερικά χρόνια δεν θα το μνημονεύουμε καν. Η κυβερνητική εναλλαγή ξανάγινε ΟΣΦΠ-ΠΑΟ, κόκα-πέπσι, κομμώτριες-νυχούδες, Clinton-Dole, Καραμανλής-ΓΑΠ και δε συμμαζεύεται. Το σύγχρονο εθνολαικιστικό ρεύμα υποχώρησε δραστικά ή ενσωματώθηκε πλήρως και ανεπίστρεπτα, οι εκλογικές επιτυχίες των όποιων "αντισυστημικών" περιορίστηκαν και, το χειρότερο, οι ηγέτες του "Λαού" (πάντα με κεφαλαίο, σπαρτιάτικο Λ) μετετράπησαν, εν μία νυκτί, σε πανομοιότυπες περιπτώσεις με τους καθεστωτικούς ακροκεντρώους που όλοι γνωρίζουμε.

    Επομένως, να σοβαρευτούμε. Όποιος, εν έτει 2023 κάνει επιλογή από τον βόθρο του δικομματισμού θέλει γιαούρτωμα, βίτσα και όλα τα συναφή. Τύποι του yt που ακόμη και σήμερα, 7 χρόνια μετά την εκλογή Τραμπ και ό,τι ακολούθησε, σπρώχνουν ακόμα GOP και μιλάνε για ΝτεΣάντηδες και "anti-establishment συντηρητικούς ρεπουμπλικάνους που θα πολεμήσουν την critical theory", βγάζουν απλά μεροκάματο από views. Τίποτα παραπάνω. Ομοίως και όσοι επιλέγουν μεταξύ ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ στα καθ' ημάς.

    Εγώ δεν θα κλειστώ πίσω από ένα παραβάν την ερχόμενη Κυριακή, αλλά όποιος θέλει σώνει και καλά να το πράξει, ας φροντίσει τουλάχιστον (εκτός από το να μη ψηφίσει κυβερνητικές/μνημονιακές γαλαζοπρασινοροζ λέπρες) να επιλέξει συνδυασμούς με σαφή αντινατοικό και αντιευρωπαικό προσανατολισμό. Έστω στα χαρτιά και τις διακηρύξεις, δεν βαριέσαι.

    Αφήστε όμως τα "δεξιά-αριστερά", "conservatives-liberals" και τρίχες. Κοιτάξτε μόνο να μην στηρίξετε έμπρακτα δηλωμένες φιλοδυτικές δυνάμεις, γιατί μετά πάει αλλού η δουλειά. Και, ναι, σε αυτές συμπεριλαμβάνονται και οι, αναβαπτισμένοι στον antiwoke Σιλωάμ, Τζήμεροι και Φαήλοι (κάργα μνημονιακοί και γλείφτες της μάνταμ Μέρκελ κάποτε) και ο σαμαρικός νδκράτης Βελόπουλος και αυτός ο Κανελλόπουλος πώς τον λένε και ο δηλωμένα ΕΕτζής Νατσιός και πάρα πολλοί άλλοι μπαντριώτες της πλαστικής σημαίας. Προσοχή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/5/23 5:56 μ.μ.

      Ο Βελόπουλος από πού και ως που;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος16/5/23 5:26 μ.μ.

    Τους ξηγήθηκες Αλμυρό φυστίκι Ιφικράτη. Εύστοχη τοποθέτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος16/5/23 6:56 μ.μ.

    Εμείς όχι μόνο ψηφίζουμε πηγαίνοντας καβάλα πάνω σε φοράδα, αλλά πετάμε και το λάσο στον εχθρό! Διαφωνώ κάθετα με τον Ιφικράτη περί αποχής και εννοείται και με το φιλαράκι του τον Τέλη που λέει τα ίδια, με αποτέλεσμα οι εθνοκοινωνικές ιδέες του να είναι άγνωστες στον περισσότερο κόσμο, επειδή περιορίζονται μόνο μέσα στον στάβλο του αντί να ακούγονται στο ευρύ κοινό από την τηλεόραση της Βουλής αν είχε κοινοβουλευτικό κόμμα. Όλα τα υπόλοιπα που είπε ο Ιφικράτης δεν ανταποκρίνονται στην εποχή μας, πλην της γενικευμένης ανυπακοής όπως την είδαμε σε κάποιο βαθμό την εποχή των περιοριστικών μέτρων του Κορωνοϊού. Να πιάσουμε θέσεις του εχθρού για να κάνουμε προπαγάνδα ούτε για αστείο! Εδώ μπλοκάρανε τα προφίλ κοινωνικών δικτύων ολόκληρου ηγέτη Τραμπ, τον Ιφικράτη θα αφήσουνε να πιάσει θέση μέσα στην εξουσία αν δεν ήταν δικός της; Το πολύ πολύ να τον στείλουν μετάθεση σε ξερονήσι για να κάνει την προπαγάνδα του στις φοράδες που κυνηγάω με το λάσο μου. Όσο για επαναστατικές πράξεις βίαιης ανατροπής, ούτε για αστείο με τέτοιον έλεγχο επικοινωνιών και άλλα τεχνολογικά μέσα της εποχής μας (όταν συμμετείχα με άλλους μπατριώτες μου σε διαδήλωση ενάντια στο διαχωρισμό των πολιτών την εποχή της πανδημίας, μέχρι και drones πετούσαν πάνω από το κεφάλι μας), αλλά και με τόσο ρουφιανιλίκι που επικρατεί γύρω μας (βλέπε τον ιππέα Τέλη που στέλνει προσωπικά στοιχεία συναγωνιστών στο αναρχοκομμουνιστικό Ιντι-γίδια όπως έχουν καταγγείλει εδώ πέρα πολλοί).

    - φοραδοκυνηγός Dies Irae

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/5/23 2:05 π.μ.

      Φήμες λένε ότι ο φοραδοκυνηγός πέρασε από τα γραφεία του Εδώλιο5 και αναζητούσε πληροφορίες για την ιππική. Θα επανέλθει με ενδιαφέροντα ευρήματα τις επόμενες ημέρες...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/5/23 2:53 μ.μ.

      Πρωινό προσκλητήριο της ΕΥΠ;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/5/23 4:16 μ.μ.

      Μην ιδρώνεις, θυμήσου τί έλεγες στην εκπομπή με τον Χαρίδημο.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/5/23 11:00 μ.μ.

      Τα βρήκε σκούρα ο Χατζηγώγος και ζητά ενισχύσεις; Γεια σου ρε Τέλη άρχοντα. Τους έχεις κάνει να χάσουν τον ύπνο τους τους χαλβάδες του Στόχου.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/5/23 1:17 π.μ.

      Μην ιδρώνεις όλα καλά. Καθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος18/5/23 1:30 π.μ.

      Σε διαδικτυακό τόπο που αναφέρθηκε σύχναζε ένας πρώην αστυνομικός. Ο ίδιος ισχυρίστηκε ότι εκδιώχθηκε από το αστυνομικό σώμα επειδή ήταν ο πρώτος ένστολος που κατέθεσε λουλούδια στα θύματα του Πολυτεχνείου. Αργότερα ήταν υποψήφιος με διάφορους συνδυασμούς. Ανάμεσα σε αυτούς και με εκείνον της Μαρίας Δαμανάκη για το δήμο των Αθηναίων. Φήμες τον ήθελαν να συνεργάζεται με αφανείς θεσμούς συλλογής πληροφοριών του ελληνικού κράτους. Οι κακές γλώσσες λένε ότι το αφήγημα για τα λουλούδια στους νεκρούς του Πολυτεχνείου είναι ψέμα και ότι τον έδιωξαν από την μπατσοφυλακή γιατί ενόχλησαν τις αρχές ορισμένες κακές του συνήθειες. Ο ιππέας κάτι γνωρίζει από αυτές τις συνήθειες για αυτό είναι σίγουρο ότι θα βρει τον τρόπο να υφαρπάξει τις πληροφορίες που θέλει.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος18/5/23 10:38 π.μ.

      Ήμουν φίλος του ιππέα στο facebook μέχρι να καταλάβω τι παίζει. Μια μέρα τον ρώτησα γιατί υποστηρίζει το οθωμανικό κόμμα της Τουρκίας. Αυτός μου είπε ότι ένας πρόγονος του γένους του ζούσε στην Κωνσταντινούπολη και ο σουλτάνος τον είχε κάνει οσποδάρο. Ο σουλτάνος του έδωσε τίτλο ευγενείας και ονομάστηκε Καλέντζ Αγάς.

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος16/5/23 8:50 μ.μ.

    Να το πάρει το ποτάμι. Ιδανικά θα ήθελα ένωση των εθνικιστικών δυνάμεων. Αλλά αφού ο Άρειος Πάγος αποφάσισε διαφορετικά, αναγκάζομαι να ψηφίσω Νέα Δημοκρατία. Μη βιαστείτε να κρίνετε! Δείτε τις λίστες και θα βρείτε αρκετά παιδιά με όραμα και όρεξη για δουλειά. Ψηφίζουμε πρόσωπα, όχι κόμμα.

    - φοραδοκυνηγός Dies Irae

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/5/23 1:26 π.μ.

      Τελικα φάνηκε τι πραγματικα εισαι φοραδο εβραίε. Πραγματικα δεν γνωρίζω και τι ηλικία έχεις αλλα μου φαινεσαι ένα αμόρφωτο παιδάκι που δεν γνωριζει τίποτα για τον ατόφιο ναζισμό και μου φαινεσαι και παρα πολύ ύποπτος κιόλας. Σαν να εισαι κατάσκοπος ή κάτι τέτοιο. Νέα δημοκρατία ρεε!!!Νέα δημοκρατία!!! Θα τρίζουνε ρε τα κόκκαλα των μαρτύρων στα τέμπη!!!Δεν υπάρχει πιο εγκληματικό κόμμα απο αυτό. Ένας ψυχασθενής εβραίος έχει γινει πρωθυπουργος και τον εχετε μετατρέψει σε ιερή αγελάδα. Πραγματικά όλες αυτές οι προσβολές σε αυτά τα πρόσωπα και το μεγάλο σου μίσος αποτελουν και τον σημαντικότερο λόγο που στηρίζουμε την αποχή. Διότι ξέρουμε ότι ο κόσμος είναι σκουπίδια. Φυγε απο δω,τράβα επιτελους στον Μασωνάκη και σταματα να υποκρίνεσαι και να κοροιδευεις τον εαυτό σου για κάτι το οποίο δεν είσαι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/5/23 1:29 π.μ.

      Ότι αποφασιζει ο Άρειος παγος ετσι δούλε του κερατά. Μια χέστρα του Αριστοτέλη εισαι και σε χρησιμοποιει όταν αφοδευει

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/5/23 1:32 π.μ.

      Αναγκάζεσαι εε;....Αναγκάζεσαι Αναγκαζεσαι. Ποιον κοροιδεύεις ρε

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος17/5/23 2:29 π.μ.

      Dies Israel βάζω στοίχημα ότι θα το ρίξεις Άδωνι δαγκωτό. Ε ρε ιππέας που σου χρειάζεται.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος17/5/23 4:41 μ.μ.

      Ο ιππέας σχετιζόταν με τον αδωνάι πριν τον χατζή.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/5/23 6:25 μ.μ.

      Ο αντιγραφέας του ψευδωνύμου μου (πάω στοίχημα ότι πάλι Τέλης κρύβεται από πίσω επειδή τον στρίμωξα και το γύρισε στην προβοκάτσια για να σωθεί) έπεσε στην παγίδα της αυτοαποκαλύψεώς του από μόνος του, αφού σε προηγούμενη ανάρτηση έγραψα ότι δίνω προτίμηση στο κόμμα Βελόπουλου! Όσο για τον Άδωνι, όσο και να συμφωνώ μαζί του, θα ήταν μάταιο να τον ψηφίσω αφού θα διαγραφεί από τον Μητσοτάκη άμα διαφωνήσει μαζί του. Τον Μητσοτάκη πάλι με τίποτα δεν τον θέλω πρωθυπουργό (εκτός και αν πάρει ο Άδωνις τη θέση του!), αφού την ίδια ώρα που δεν με άφηνε να πάω στα λαγκάδια να κυνηγήσω τις φοράδες με το λάσο μου επικαλούμενος περιοριστικά μέτρα Κορωνοϊού, αυτός βολτάριζε στα βουνά παραβιάζοντας τα μέτρα.

      - φοραδοκυνηγός Dies Irae

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/5/23 8:08 μ.μ.

      Μια καλή υποψηφιότητα είναι αυτή του Σπύρου Χαγκαμπιμάνα. Υπάρχουν πολλές ακόμα αξιόλογες προσωπικότητες στα ψηφοδέλτια της Νέας Δημοκρατίας.

      -φοραδοκυνηγός Dies Irae

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος18/5/23 2:42 μ.μ.

      Και νεγρολάγνος ο Dies Israel;; Είναι καλός στο κρεβάτι έτσι;;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος18/5/23 10:12 μ.μ.

      Υποθέτω ότι πολλά ιστορικά στελέχη της δεξιάς παρατάξεως με πρώτο όλων τον Ευάγγελο Αβέρωφ θα ήταν σε θέση να λύσουν την απορία του συναγωνιστού 2:42 μ.μ. Ενδεχομένως μια συζήτηση γνωστών προσώπων της εφημερίδος Στόχος με την ηγεσία της πάλαι ποτέ Πολιτικής Άνοιξης στην οποία υπήρξαν στελέχη να οδηγούσε στις προσδοκώμενες απαντήσεις.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος19/5/23 12:44 π.μ.

      Σοβαρά τώρα; Είχε κολλητιλίκια και με τον Άδωνι Γεωργιάδη ο Αριστοτέλης Καλέντζης; Αν ισχύει αυτό περνάμε στη σφαίρα της μεταφυσικής. Δεν πιστεύω να έκανε τέτοια έκπτωση αισθητικής ο Αριστοτέλης.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος20/5/23 9:22 π.μ.

      Δεν υπάρχει αισθητική χαμηλότερη από του ψυχάκια τρολόγερος 12.44,τι αηδίες είναι αυτά που γράφεις!
      Ένα απλό ξεφύλλισμα του εμετικού καθιδρύματος και των σχολίων αμάμεσα στις στημένες περσόνες του ψυχάκια δεν θα άφηνε την παραμικρή αμφιβολία...

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος20/5/23 6:43 μ.μ.

      Διαφωνώ συναγωνιστή. Ο Άδωνις είναι ένα δίποδο ανθρωποειδές. Χαμηλότερα δεν έχει. Αν το Καθίδρυμα είναι κατιμάς ο Άδωνις είναι απόπατος.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος20/5/23 8:50 μ.μ.

      Κι ιππέας άλλο ένα!

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος22/5/23 3:37 μ.μ.

      12:44, δεν έχεις παρά να παρακολουθήσεις την μνημειώδη εκπομπή του Βαξεβάνη εναντίον της χρυσής αυγής. Μια χαρά συνομιλούν ο αδωνάι με τον τέλη. Βλέπετε η αστική ευγένεια..

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος16/5/23 10:11 μ.μ.

    Ο Χατζηgogo κατέφτασε. Τώρα μένει ο Μπέχλης και ο Ελιάχου να συμπληρωθεί η τριπλέτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος17/5/23 12:36 π.μ.

    Απο ΑντιΝατοικος:
    Σωστο το κειμενο του Ιφ. Αμ. Θεωρω οτι περα απο την συνειδητη αποχη που μπορει να κανει καποιος πολιτικοποιημενος ανθρωπος, λογω του οτι δεν υπαρχει καποιο πολιτικο κινημα να τον εκφρασει, η αποχη γενικα των μη πολιτικοποιημενων ειναι κυριως αδιαφορια και οχι διαμαρτυρια.
    Το ιδιο ακριβως ισχυει με την ψηφο ενος πολιτικοποιημενου με ενος απολιτικ.... Ενας πολιτικοποιημενος ψηφιζει συνειδητα καποιο κομμα, ενω ενας απολιτικ για χαβαλε....
    Σε ολες τις περιπτωσεις που ανεφερες ως διαφορετικους τροπους για να αντιμετωπισεις το συστημα, για να αποδωσουν σωστα, πρεπει να υπαρχει και το πολιτικο κινημα, αλλιως το συστημα θα δημιουργει συνεχως κομματα "αναχωματα".... οπως και γινεται τα τελευταια χρονια.....
    Χωρις εναν πολιτικο οργανισμο, δεν θα μπορεσει ποτε να μορφοποιηθει η οποια αντιδραση του λαου μας....
    Ενα μελλοντικο επαναστατικο πατριωτικο κινημα, θα πρεπει να οργανωθει ελευθερα, χωρις "σταλινικου" τυπου ηγεσιες και νοοτροπιες, να αφηνει ολες τις φωνες να ακουστουν...
    Κυρια αποστολη του η οργανωση, διαφωτιση και αφυπνιση του λαου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/5/23 2:32 μ.μ.

      Ήρθε και ο πλοίαρχος. Τώρα μένει μόνο ο Ελιάχου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/5/23 11:50 μ.μ.

      Απο ΑντιΝατοικος:
      Θα το γραψω ακομη μια φορα. Δεν ειμαι ο Ζωης Μπεχλης και δεν εχω κανεναν καημο με κομματα και αποκομματα....
      Ειμαι απλως ενας πολιτικοποιημενος ανθρωπος ο οποιος θα ψηφισει Κινημα 21 στις εκλογες.... αυτην τη φορα δεν κανω αποχη...
      Παντως το Κινημα 21 εχει απορριψει ολους τους -ισμους, αν και το προγραμμα του θα μπορουσε καποιος να το χαρακτηρισει εν μερει "εθνικοσοσιαλιστικο"....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/5/23 9:35 π.μ.

      Απέρριψε όλους τους -ισμους πλην του χριστιανισμού 😂🤣

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος17/5/23 2:31 μ.μ.

    Κατεβαίνει γνήσιο εθνικιστικό,σοσιαλιστικό κίνημα στις εκλογές, το κίνημα21 κ εδώ ασχολείστε με φοράδες,πουλάδες,φωτογράφους και νατοικούς δημοσιογράφους... μήπως είστε και αυτοχθονιστές; Γιατί δεν προωθεί ολόκληρος ο χώρος το μοναδικό άξιο ιδεολογικό φορέα που θα εκπροσωπήσει τις ιδέες μας στις εκλογές, και αναλώνεται σε βλακείες παρακρατικών;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/5/23 6:24 μ.μ.

      Ο Μπεχλης βγήκε στην τηλεόραση και είπε ότι είναι εναντίον του εθνικισμού και του εθνικοσοσιαλισμού

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/5/23 9:21 μ.μ.

      Ποιο εθνικιστικό και σοσιαλιστικό; Ο Μπέχλης στη διακαναλική του συνέντευξη δήλωσε ότι δεν έχει σχέση ούτε με εθνικισμό, ούτε με εθνικοσοσιαλισμό, ούτε με σοσιαλισμό.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/5/23 10:53 μ.μ.

      Εντωμεταξυ και ο νατοικος καραβανας αυτοχθονιστης ειναι

      Διαγραφή
  11. Μποβιατσος Κ.17/5/23 8:49 μ.μ.

    Δυστυχώς ακόμη μια φορα πέσαμε στην δινη των ακροδεξιών σχηματισμών, που ενισχύθηκαν τελευταίως και με την νέα μόδα των φιλελε-καπιταλεθνικιστων, αυτό το νέο δηλητηριώδης φρουτο με την αντιφασιστικη του απόχρωση. Μπλέξαμε ασχημα δηλαδή.
    Όταν ακούν για σοσιαλισμό βγαζουν σπυρια καξ μαζί με τους ακροδεξιους φίλους τους σε κατηγορούν για αριστερό. Αμόρφωτοι, αδιάβαστοι χωρίς παιδεία, μόνο με την καρδιά τους στα σώματα ασφαλείας και την ελεύθερη οικονομία. Ο Ernst Junger ευστοχα ειχε πει:
    "Σε ό,τι μας αφορά, δεν υπάρχει αντίθεση μεταξύ σοσιαλισμού και εθνικισμού: είναι δύο φαινόμενα, αλλά πηγάζουν από την ίδια δύναμη. Είναι, όπως το εμπρος και το πίσω μέρος, αδιανόητα το ένα χωρίς το άλλο".
    Τα σέβη μου σε ολους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ζαχαρίας Γουναράκης17/5/23 11:25 μ.μ.

    Πατριώτες, έχω ένα κανάλι για παιδιά με στόχο την υγιή ψυχαγωγία τους, το δημιούργησα διότι δεν αντέχα να βλέπω τα παιδάκια μου και τα παιδάκια του κόσμου να λιώνουν κυριολεκτικά και να γίνεται πουρές το μυαλό τους μπροστά από τους αναμεταδότες των νεοταξιτών, τις γνωστές τηλεοράσεις. Προσπαθώ με αγάπη και μεράκι να ψυχαγωγήσω τα παιδιά με έναν κλασσικό τρόπο και να τους περάσω θετικά μηνύματα. Παρακαλώ πατριώτες στηρίξτε την προσπάθεια μου αυτή σας ευχαριστώ και γεια σας!
    Εδώ η ανάρτηση της επετείου το ΟΧΙ!
    https://www.youtube.com/watch?v=sbWJ9lgjf-c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Καλή αντάμωση στα γουναράδικα17/5/23 11:39 μ.μ.

    https://youtu.be/XFRApHhZlss

    Πόσο πιο ξεκάθαρα να το κάνει πλέον! Η μόνη αντι-ΝΔ ψήφος είναι ΣΥΡΙΖΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/5/23 1:48 μ.μ.

      Και με Κωνσταντοπούλου στη βουλή, πάλι δεν σχημάτιζε κυβέρνηση η ΝΔ, αφού η βουλή θα ήταν εφτακομματική. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θέλει ντε και καλά ΣΥΡΙΖΑ.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος18/5/23 4:44 μ.μ.

    Η ΝΔ έφτασε να κατεβάσει Αφρικανό λαθρομετανάστη υποψήφιο στη Β' Πειραιά! Αν βγει ίσως να τον υπουργοποιησουν κιόλας. Άλλωστε στη ΝΔ ανήκει και ο πρώτος ανοιχτά κιναιδος υπουργός και μάλιστα καυχιουνται γι'αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος18/5/23 9:55 μ.μ.

    Με τους δύο στρατηγούς της Ουκρανίας τι γίνεται; Υπάρχει κανένα νέο; Δημοσιεύματα γράφουν ότι τους έκλεισε φυλακή ο Ζελένσκι γιατί διαφώνησαν με τις οδηγίες του ΝΑΤΟ. Ο Άρης έχει καμία πληροφόρηση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπαρμπαρούσης8819/5/23 2:56 π.μ.

    "Το μόνο που τιμωρεί τη ΝΔ είναι να ρίξουμε ΣΥΡΙΖΑ."

    https://www.iefimerida.gr/sites/default/files/styles/in_article/public/article-images/2023-05/mparmparousis.png.webp?itok=GHSdoyPI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μπαρμπαρούσης8819/5/23 2:56 π.μ.

    Αλέξης Τσίπρας για χίλια χρόνια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μπαρμπαρούσης8819/5/23 2:58 π.μ.

    Γραμμή της χρυσής αυγής είναι να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/23 6:20 μ.μ.

      Η χα έβγαλε γραμμή για αποχή , οι κασιδιαρικοι έχουν γραμμή συριζα

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος19/5/23 11:27 π.μ.

    Θέλουμε οπωσδήποτε άρθρα ενάντια στο εκλογικό κλίμα των ημερών για εθνικοεπαναστατικές μορφές της τρίτης θέσης όπως Κάστρο, Χόνεκερ και Γκεβάρα. Οι ιδέες μας δεν έχουν καμία σχέση με τον ακροδεξιάς κοπής κοινοβουλευτισμό και τα αστικοδημοκρατικά αφεντικά τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/5/23 6:21 μ.μ.

      Κάστρο και Γκεβάρα ναι, αλλά Χόνεκερ από που και ως που;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/5/23 3:18 π.μ.

      Τον Μπρέζνιεφ ξέχασες...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/5/23 12:40 μ.μ.

      Εκπομπή ράπισμα στους ακροδεξιούς από τους Έλληνες εθνικοσοσιαλιστές.
      https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=4R1zobbTxLU

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.