ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Αποκλειστικό: συνέντευξη του Γιώργου Κουτιώλα, ενός εκ των παρουσιαστών της «Αντικαθεστωτικής Επικαιρότητας»

Αποκλειστικό: συνέντευξη του Γιώργου Κουτιώλα, ενός εκ των παρουσιαστών της «Αντικαθεστωτικής Επικαιρότητας»

Ο Γιώργος Κουτιώλας είναι «διάσημος» από την συμμετοχή του στην διαδικτυακή εκπομπή «Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα»

Μια αναγνωρίσιμη μορφή του ελληνικού «νεοναζισμού» ο οποίος δεν διστάζει να πει τι πιστεύει, γεγονός που συχνά έχει προκαλέσει αντιδράσεις εντός του «χώρου». 

Πολλοί συναγωνιστές έχουν εκφράσει κατά καιρούς διαφωνίες αλλά και απορίες σχετικά με τις θέσεις και τις απόψεις των παρουσιαστών. 

Έτσι λοιπόν είναι μια καλή ευκαιρία να θέσουμε κάποιες καίριες ερωτήσεις αν και διαφωνούμε μαζί του σε σχέση με ιστορικά πρόσωπα και πολιτικές καταστάσεις. 

Υπενθυμίζουμε ότι ο «Μαύρος Κρίνος» αποτελεί ένα ελεύθερο βήμα για όλους όσους δεν φοβούνται τον διάλογο και την πολιτική αντιπαράθεση.

Αρχικά αφού σας ευχαριστήσω και προτού ξεκινήσω να διαβάζω τις ερωτήσεις θα αποσαφηνίσω το εξής για να μην υπάρξει παρεξήγηση. Εγώ είμαι Εθνικοσοσιαλιστής. Είμαι ενήμερος ότι το ιστολόγιο σας προβάλει μεταξύ άλλων την υποτιθέμενη αριστερή πλευρά του εθνικοσοσιαλισμού. 

Ο εθνικοσοσιαλισμός δεν έχει σχέση ούτε με την αριστερά ούτε με την δεξιά. Είναι αυθύπαρκτος γεγονός ότι κάποιοι Εθνικοσοσιαλιστές προήλθαν είτε από την αριστερά είτε από την αστική δεξιά δεν σημαίνει τίποτα. 

Η ορολογία αριστερά/δεξιά δεν μας αγγίζει ως Εθνικοσοσιαλιστές καθότι αυτές οι δυο οικονομικές έννοιες αποτελούν τις δύο όψεις του ίδιου νομίσματος που δημιουργήθηκε με την αρωγή του τεκτονισμού όντας μια εξαμβλωματική τερατογένεση του διαφωτισμού και της γαλλικής επανάστασης των Ιακωβίνων. 

Όσο για το θέμα των αδερφών Στράσσερ στο οποίο έχετε επιμείνει αυτό έχει λυθεί από τις 30 Ιουνίου του 1934 με την νύχτα των μεγάλων μαχαιριών. 

Ο δε Όττο έχει αποδειχθεί ιστορικώς τι ήταν. Ένας δειλός, φυγάς, ψευτοαντιστασιακός που μιλούσε χωρίς αντιπάλους εκ του ασφαλούς. Πολιτικός και πολιτικώς μύκητας. Παράτησε την οικογένεια του και έζησε δεκαετίες ολόκληρες από δω και από κει ανεπάγγελτος και σιτιζόμενος από τους εχθρούς της Ευρώπης.

Πες μας λίγα λόγια για σένα για όσους δεν σε γνωρίζουν

Οι ρίζες μου βρίσκονται δίπλα στον ποταμό Αλιάκμονα στο Μακεδονικό βασίλειο της Ελίμειας εντός του σημερινού νομού Κοζάνης. Η σημερινή ονομασία προέρχεται από το σλαβικό Κόζιαν που υπάρχει σε πολλά βαλκανικά ιδιώματα. Προσωπικώς δεν με ενδιαφέρει αυτή η ονομασία και δεν την αποδέχομαι. Η αρχαία πόλη λεγόταν Τύρισσα και είχε ιδρυθεί από τους Τυρρηνούς, οι οποίοι ανήκουν στα Ελληνικά φύλα από τους οποίους προέρχονται και οι Ετρούσκοι. Η πόλη όμως αυτή ήταν μικρής σημασίας. Η σπουδαία πόλη ήταν η Αιανή από την οποία κατάγετο ο στρατηγός Πολεμοκράτης. Έχω σπουδάσει στον τομέα των επιστημών υγείας. Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας.

Πότε ξεκίνησε η συμμετοχή σου στην εκπομπή «Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα» και τι θέλεις να πετύχεις μέσα από αυτή;

Με τον Χάρη ήμουν σε επαφή από πριν καθώς οι εκπομπές γινόντουσαν σε άλλο διαδικτυακό κανάλι στο οποίο εμφανιζόμουν και εγώ. Το 2021 συνέβησαν μια σειρά γεγονότων τα οποία μας οδήγησαν σε κοινό πεδίο δράσης και δραστηριοποιήθηκα με άρθρα στην ιστοσελίδα και με συνεχή πλέον παρουσία στην διαδικτυακή εκπομπή η οποία είχε καθιερωθεί και πριν από την δική μου εμφάνιση και πλέον αποτελεί την εκπομπή με τις περισσότερες θεάσεις στον επονομαζόμενο «χώρο». Οι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές είμαστε λίγοι.

Πως βλέπεις το πολιτικό αποτύπωμα των 100 + εκπομπών καθώς και τις χιλιάδες προβολές και τα χιλιάδες σχόλια που τις συνοδεύουν;

Δεν μπορώ να μιλήσω για τις εκπομπές στις οποίες δεν ήμουν παρών. Οι εκπομπές είναι μόνο ένα μέρος της προσπάθειας. Γίνονται άλλες εργασίες που δεν φαίνονται και εκεί επικεντρώνεται όλη μου η ενέργεια. Στον δημόσιο διάλογο τα πράγματα είναι περίπλοκα καθώς το νομικό καθεστώς που έχει επιβληθεί από τους αόρατους περιούσιους εξουσιαστές δεν επιτρέπει να λες τα πράγματα με το όνομα τους διότι αυτοί  φοβούνται και μισούν την αλήθεια. Αυτό το γεγονός θα επιδεινωθεί ενώ ήδη έχει ξεφύγει σε σημείο που όχι απλώς πέφτει η εκπομπή από την πλατφόρμα αλλά ερεθίζει τους εισαγγελείς και τους επαγγελματίες μηνυτές με μεγάλη πιθανότητα να επέμβουν. Προσωπικώς δεν με τρομοκρατούν ούτε με ανησυχούν. Αυτοί κάνουν την δουλειά τους και εγώ την δική μου.

Τα σχόλια δεν είναι χιλιάδες αλλά είναι πάρα πολλά και προέρχονται από διαφορετικές πλευρές. Ένα μεγάλο μέρος προέρχεται από εθνικοσοσιαλιστές. Όμως υπάρχει αρκετός κόσμος που παρακολουθεί την εκπομπή. Ο κόσμος αλληλεπιδρά και προβληματίζεται. Η εποχή της νεοτερικότητας θα είναι αδυσώπητη πάνω στις μάζες. Θα τις συντρίψει. Η δράση του παγκόσμιου ιερατείου των περιούσιων φέρνει και την αντίδραση του κόσμου. Είναι η φύση.

Αληθεύει ότι φανατικοί εχθροί αποτελούν τους πιο πιστούς ακόλουθους του καναλιού σας;

Ποιοι είναι πλέον οι εχθροί και ποιοι οι φίλοι; 

Το ερώτημα δεν είναι ρητορικό. 

Τις εκπομπές τις βλέπουν αναρχικοί, μπολσεβίκοι, «εθνικιστές», δωδεκαθειστές, χριστιανοί, κομμουνιστές, παλαιοημερολογίτες. Έχει τύχει την ίδια ακριβώς ημέρα να μου μιλήσει αναρχικός και αμέσως μετά «εθνικιστής» λέγοντας μου και οι δύο ότι παρακολουθούν τις εκπομπές. Ένας νεοδημοκράτης με συνάντησε τυχαία στο δρόμο και μου λέει «και εγώ τα ίδια πράγματα πιστεύω αλλά είμαι νέα δημοκρατία διότι μου βρήκαν δουλειά». Εννοείται βέβαια πως δεν πιστεύει τα ίδια πράγματα που πιστεύω εγώ. Αυτό δεν χρειάζεται περαιτέρω ανάπτυξη. Στην καθημερινότητα μου βλέπω πολύ κόσμο λόγω της δουλειάς μου και ορισμένοι έχει τύχει να μου αναφέρουν ότι έχουν δει κάποιες εκπομπές.

Αυτοπροσδιορίζεσαι ως Εθνικοσοσιαλιστής. 

Τι σημαίνει για σένα ο Εθνικοσοσιαλισμός;

Δεν φτάνει ο χώρος να απαντήσω. Δεν υπάρχει σύντομη απάντηση.

Είμαι Εθνικοσοσιαλιστής δηλαδή εθνοκοινωνιστής ή κοινωνικός εθνικιστής και φυλετιστής. Ο όρος ναζιστής είναι μια επινόηση. Πουθενά σε επίσημο έγγραφο δεν θα βρείτε την σύντμηση Nazi. Τους όρους ναζί και ναζισμός επινόησε ο δημοσιογράφος Κόνραντ Χέιντεν ο οποίος ήταν μαρξιστής, κίναιδος και Ιουδαίος. Το έκανε για να γελοιοποιήσει τον Εθνικοσοσιαλισμό (nationalsozialismus) δημιουργώντας ένα υποκοριστικό (na-zi) για ευρεία λαϊκή κατανάλωση και για τον τύπο. Έχει επικρατήσει στον μεταπολεμικό κόσμο ως αρνητικός χαρακτηρισμός. Προσωπικώς αποδέχομαι τον όρο όχι για άλλο λόγο αλλά κυρίως γιατί δεν μετανιώνω για τίποτα και δεν απολογούμαι σε δημοκράτες και μπολσεβίκους. Είμαι Ναζί. Τέλος. Είναι τιμή μου η πίστη.

Σημασία έχει να δούμε τι πραγματικά είναι ο εθνικοσοσιαλισμός του οποίου η φυσική και η μεταφυσική δεν έχει ακόμη αναλυθεί σε έκταση και βάθος. Οι «εθνικιστές» δεν θα μπορέσουν ποτέ να καταλάβουν ούτε μια παράγραφο του εθνικοσοσιαλισμού. Εθνικοσοσιαλιστής δεν γίνεσαι, γεννιέσαι. Χρειάζεται η γενετική προδιάθεση. Τον εθνικοσοσιαλισμό τον ανακαλύπτεις μέσα σου στο διάβα της ζωής. Τον συνειδητοποιείς και τον εφαρμόζεις κάθε μέρα καθώς διαβαίνεις το μονοπάτι. Το μονοπάτι της αρετής, της τιμής και του αίματος.

Ο εθνικοσοσιαλισμός είναι η φύση του Λευκού Ευρωπαίου, του Άριου και Άρειου. Κανένας μη Ευρωπαίος δεν μπορεί να είναι Εθνικοσοσιαλιστής. Μόνο να τον παριστάνει μπορεί. Κάθε  Ευρωπαίος στο αίμα, την καταγωγή, την συνείδηση, το φρόνημα, την συναίσθηση και την ενσυναίσθηση οφείλει να είναι Εθνικοσοσιαλιστής. Αν δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστής τότε κάποιο ή κάποια από τα παραπάνω συστατικά που προανέφερα, λείπει.

Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι ούτε πολίτευμα ούτε ιδεολογία. Είναι η θεώρηση του σύμπαντος κόσμου μέσα στην Άρια πολιτεία. Είναι το μονοπάτι του ανθρώπου που οδηγεί από το σιδηρούν γένος στο ηρωικό. Είναι μια ολοκληρωμένη κοσμοθεωρία η οποία δεν είναι νέα ούτε αρχαία. Είναι αρχέγονη και παντοτινή. Αποτελεί την μόνη αλήθεια πάνω στον πλανήτη.

Και ας έρθουμε στο τώρα. Όλη η Ευρώπη και πιο συγκεκριμένα η Ελλάς υποφέρει σε κοινωνικό επίπεδο, σε οικονομικό, πολιτιστικό, πολιτισμικό. Για πρώτη φορά στην γνωστή ιστορία κινδυνεύει με βιολογικό αφανισμό η φυλή. Μόνο ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι ο πραγματικός αντίπαλος του διεθνούς κατεστημένου της ελίτ των  περιούσιων που ως παρασιτικός ιός έχει εξαπλωθεί και έχει προσβάλλει και υποδουλώσει όλα τα έθνη και όλα τα κράτη. 

Αυτοί αποτελούν μια μικρή κλίκα η οποία ρουφάει τις ζωές και τις ψυχές των ανθρώπων ώστε να κορεστεί ο Μολώχ που κάθε ένας από αυτούς κουβαλάει μέσα του από την εποχή της Βαβυλώνας και πιο πριν. Υπάρχουν λύσεις που μόνο μέσα από την εφαρμογή της Εθνικοσοσιαλιστικής πολιτείας μπορούν να δοθούν.

Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι για όλους, είναι για κάποιους. Είναι για εκείνη την ιερά αριστοκρατική μειοψηφία του αίματος και της φυλής η οποία πάντα έδινε τις λύσεις και θα τις δίνει εις το διηνεκές. Όταν όμως εφαρμοστεί στο κράτος και το κράτος οικοδομήσει την Πολιτεία τότε τα οφέλη του είναι για όλους. Όλος ο λαός και όλο το έθνος θα επωφεληθεί από τον εφαρμοσμένο εθνικοσοσιαλισμό. Πλέον ο λαός παύει να είναι μια πληθυσμιακή μάζα αστών και πληβείων και μετατρέπεται σε φυλή αρίστων.

Δεν μπορώ να σας αναλύσω στο παρόν κείμενο το σύγχρονο και πλήρως εφαρμόσιμο Εθνικοσοσιαλιστικό πρόγραμμα το οποίο περιλαμβάνει νόμους και αξιώματα  που οδηγούν σε πραγματικές λύσεις για το σήμερα. Λύσεις για το τώρα. Ο εφαρμοσμένος Εθνικοσοσιαλισμός μέσα στην Ελληνική Πολιτεία θα είχε άμεσα αποτελέσματα σε θέματα κοινωνικής πολιτικής, στο σύστημα υγείας, παιδείας, στην τέχνη, στην επιστήμη, στο δημογραφικό, στην πληθυσμιακή και διοικητική αποκέντρωση, στον τομέα των οικονομικών και κυρίως στα θέματα της εξωτερικής πολιτικής και της εδαφικής ακεραιότητας και ολοκλήρωσης του Ελληνικού ζωτικού χώρου.

Ο Εθνικοσοσιαλισμός στην κεφαλή της Ευρώπης θα έδινε την τελική λύση απέναντι στην Ευρωπαϊκή Ένωση, στο ΝΑΤΟ, στην Ρωσία, στις ΗΠΑ, στο ευρώ, στην ενεργειακή εξάρτηση, στην φτώχεια, στην κοινωνική αποσάθρωση και θα οδηγούσε στον φυλετικό και εδαφικό Ευρωπαϊκό ολοκληρωτισμό. 

Αυτά βέβαια δεν μπορούν να γίνουν έτσι απλά βάζοντας μερικές υπογραφές σε νομοσχέδια. Πρέπει να δημιουργηθεί ένα πολυεπίπεδο υπόβαθρο φυλετικού κοινωνισμού και κοινοτισμού. Οι συνθήκες μέσα στις οποίες θα πραγματωθεί το ποθούμενο θα είναι οι πλέον συνταρακτικές και δύσκολες για το Ελληνικό Έθνος και για όλους τους Ευρωπαίους. 

Εδώ ξεκινάει η μεταφυσική του Εθνικοσοσιαλισμού και εδώ σταματάει η ανάλυση μου διότι δεν υπάρχει χώρος ούτε χρόνος και δεν είναι για όλους. Ένας εφαρμοσμένος Εθνικοσοσιαλισμός σήμερα θα ξεσήκωνε την οργή και τον θυμό των περιούσιων της διεθνούς ελίτ σε επίπεδα πάνω από αυτά που προκάλεσαν τον δεύτερο μεγάλο πόλεμο του προηγούμενου αιώνα. 

Αυτοί οι οποίοι θα επιχειρούσαν το εγχείρημα θα ήταν μια ολιγομελής ομάδα εκλεκτών της φυλετικής αριστοκρατίας αποφασισμένοι και πρόθυμοι. Για αυτούς ισχύει το Ομηρικό ως είπεν ο Αχιλλέας :

λετο μέν μοι νόστος, τρ κλέος φθιτον σται

Προσφάτως εσύ και ο Χάρης Τ. είχατε αναφερθεί στην εκπομπή για τα μελλοντικά σας πολιτικά σχέδια. Έχει κάτι αλλάξει από εκείνη την εποχή, έχετε επανασχεδιάσει τους στόχους σας;

Γίνεται μια τιτάνια προσπάθεια με ανιδιοτέλεια και αυταπάρνηση και οι στόχοι είναι συγκεκριμένοι. Ο αγών θα συνεχιστεί.

Πριν λίγες ημέρες είδε το φως της δημοσιότητας μια φωτογραφία του Δημήτρη Ζαφειρόπουλου με τον Κωνσταντίνο Πλεύρη σε μια κοινή βραδινή έξοδο. Επειδή γνωρίζουμε ότι συνομιλείς αλλά και εκτιμάς ιδιαίτερα τον Κωνσταντίνο Πλεύρη γνωρίζεις αν αναμένεται κάποιο είδος συνεργασίας με το «Εθνικό Μέτωπο» ενόψει των εκλογών ;

Με τον κ. Κωνσταντίνο Πλεύρη με συνδέει μια σχέση ετών αμοιβαίας εκτίμησης και φιλίας. Δεν προέρχομαι από κόμματα και οργανώσεις. Δεν έχω περάσει από 10 διαφορετικά γραφεία μέχρι να βρω ένα στασίδι στον «χώρο» και δεν αλλάζω απόψεις κάθε μήνα. Δεν μετανιώνω για τίποτα. Σχετικά με την φωτογραφία σας απαντώ. Φωτογραφία είδατε και καμιά ανακοίνωση. Είμαστε σε πλήρη προεκλογική περίοδο και όπως συνήθως συμβαίνει γίνονται διάφορες συζητήσεις.

Με ποιες ομάδες και κινήσεις έχεις επαφές και ποια η άποψη σου για την Αυτονομία;

Είμαι σε επαφή με πάρα πολύ κόσμο από όλη την επικράτεια και από την Ευρώπη. Ορισμένοι είναι οργανωμένοι σε ομάδες ή σε κινήματα. Άλλωστε από τις 8/5/1945 όλοι είμαστε αυτόνομοι αφού δεν υπάρχει ούτε οργάνωση ούτε αρχή και ο Οδηγός λείπει. Είμαστε μονόλυκοι που πρέπει να οργανωθούμε.

Από τα πρόσωπα του ιστορικού Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού ποια είναι αυτά που έχεις περισσότερο σε εκτίμηση;

Δεν υπήρξε ποτέ Ελληνικός Εθνικοσοσιαλισμός. Ίσως υπάρξει στο μέλλον. Προσωπικώς αγωνίζομαι  με όλες μου τις δυνάμεις για να υπάρξει. Υπήρξαν και υπάρχουν υπέροχοι Έλληνες Εθνικοσοσιαλιστές. Πρόκειται για προσωπικότητες που έδρασαν είτε κατά μόνας είτε σε ολιγομελείς ομάδες. Από τους στρατιωτικούς ξεχωρίζω τους Γεώργιο Τσολάκογλου, Γεώργιο Μπάκο και τα αδέρφια Κουρκουλάκου.

Ποιες ιστορικές προσωπικότητες ξεχωρίζεις από την δράση τους στον Δεύτερο Μεγάλο Πόλεμο;

Δεν φτάνει ο χώρος να απαντήσω.

Πάνω απ’ όλα ως Έλλην αναγνωρίζω τις υπηρεσίες που προσέφεραν προς το Έθνος πολεμιστές, στρατιώτες και αξιωματικοί όπως ο Χαράλαμπος Κατσιμήτρος, ο Κωνσταντίνος Μπακόπουλος, ο Δημήτριος Ίτσιος, ο Γιώργος Σαλβάνος. Οι περήφανοι αξιωματικοί Ζήσης και Βερσής που αυτοκτόνησαν μην μπορώντας να υπομείνουν την ήττα και τον αφοπλισμό.

Κάθε Λευκός Άριος Ευρωπαίος που έδωσε μάχη ενάντια στις στρατιές των κομμουνιστών Σλάβων μπολσεβίκων της στέπας είναι ένας ήρωας. Υπάρχει όμως πιο μεγάλος εχθρός; Ναι υπάρχει. Είναι εκείνος τον οποίο κάποιοι πιο παλιοί από εμάς ονόμαζαν weiße jude. Είναι ο υπερατλαντικός δυνάστης, ο απεσταλμένος του Ιερατείου ο οποίος δεν είναι λευκός. Έπαψε να είναι λευκός και υποβιβάστηκε σε περιτμημένο άσπρο. Ο παγκόσμιος δημοκράτης. Ο παγκόσμιος κλέφτης. Ο υλιστής αποστάτης της λευκής φυλής.

Πάντα να θυμάστε τον Πάττον, τον σφαγέα της λευκής Ευρώπης. Τον Εβραίο Αϊζενχάουερ που έπειτα τον έκαναν και πρόεδρο του υπερατλαντικού Ισραήλ και στου οποίου τα στρατόπεδα συγκέντρωσης πέθαναν 2 εκατομμύρια Εθνικοσοσιαλιστές και από τις ορδές των Ορκοποιημένων στρατιωτών που έφερε στην Ευρώπη βιάστηκαν χιλιάδες γυναίκες. 

Τον Βρετανό ποντικό των ανακτόρων Μοντγκόμερι με τις ευλογίες του οποίου έγιναν οι βομβαρδισμοί σε όλη την Ευρωπαϊκή επικράτεια ισοπεδώνοντας πόλεις ολόκληρες και κατακαίγοντας εκατοντάδες χιλιάδες αμάχους. 

Και βέβαια τον μπολσεβίκο Σλάβο Ζούκοφ τα Ορκ του οποίου υπό την πνευματική καθοδήγηση του περιούσιου Έλια Έρενμπεργκ βίασαν σκότωσαν και ατίμωσαν την ευγενική ψυχή της Ευρώπης.

Εναντίον όλων αυτών η Ευρώπη θα γεννά πάντα παιδιά όπως τον Γιόχεν Πάιπερ, όπως τον Μίχαελ Βίτμαν, όπως τον Κουρτ Μάγιερ, όπως τον Σεβαστιανό Φουλίδη, όπως τον Θωμά Μπουρτζάλα, όπως τον Λεόν Ντεγκρέλ, όπως τον Όττο Σκορτσένι και οι οποίοι θα ακολουθούν πάντα το μονοπάτι του αίματος και της τιμής απέναντι στα στίφη των βαρβάρων που στέλνουν οι περιούσιοι.

H 1η μεραρχία Leibstandarte κουβάλησε στους ώμους της μεγάλο επιχειρησιακό όγκο και ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες ακόμη και όταν μετατράπηκε σε μεραρχία Γρεναδιέρων Πάντσερ. Προσωπικότητες όπως ο Πάιπερ και ο Μάγιερ έλαμψαν. Άξια τέκνα της Ευρώπης. Το δεύτερο τεθωρακισμένο σώμα των Πάντσερ στο οποίο ανήκαν τόσο οι ουλαμοί της Leibstandarte όσο και η 2η μεραρχία Das Reich και η 3η μεραρχία Totenkopf υπήρξε το σφυρί του Θωρ ενάντια στα στίφη των Ορκ της ανατολής και της δύσης. 

Οι διοικητές υπήρξαν φοβεροί και τρομεροί πολεμιστές όπως ο Σεπ Ντίτριχ, ο Πωλ Χάουσερ και ο Θεόδωρος Άϊκε. Φέρθηκαν όπως έπρεπε στους μπολσεβίκους ειδικά στην 3η μάχη του Χάρκοβο αλλά και στους γιάνκηδες πάνω απ’όλα.

Θα ήθελα να γράψω για τον Ρόμμελ και τον Ρούντστεντ καθώς και για την 6η στρατιά και τον Ντίτριχ αλλά δεν υπάρχει χώρος. Να μην λησμονηθεί ο ναύαρχος Λούτγενς και ο πολύς Κάρολος Ντένιτς ο οποίος έχασε τρεις γιους στον πόλεμο και στο τέλος προσπάθησε να συνεχίσει τον πόλεμο και όχι να συνθηκολογήσει άνευ όρων.

Υπάρχουν δεκάδες παραδείγματα σπουδαίων ανθρώπων. Θα σας γράψω ένα πολύ συγκινητικό. Ο πιλότος της Λουφτβάφε Χάινριχ Έρλερ ο οποίος αφού κατέρριψε 2 αμερικανικά βομβαρδιστικά με το Μέσερσμιτ στο οποίο επέβαινε στέλνει το τελευταίο μήνυμα μέσω ασυρμάτου: 

«Τεό εδώ Χάινριχ. Κατέριψα 2 βομβαρδιστικά. Δεν έχω πυρομαχικά. Θα πέσω πάνω τους. Θα σε δω στη Βαλχάλα» και έτσι χωρίς άλλα πυρομαχικά έριξε και το τρίτο βομβαρδιστικό B-24 εμβολίζοντας το  στον αέρα. Εκπλήρωσε στο ακέραιο την αποστολή του και πέρασε στην αθανασία. Δεν υπάρχουν σήμερα τέτοιοι πολεμιστές, τέτοιοι Ευρωπαίοι, τέτοιοι Εθνικοσοσιαλιστές.

Να τονιστεί η δράση της 12ης τεθωρακισμένης μεραρχίας Hitlerjugend η οποία σε συνδυασμό με τις υπόλοιπες μονάδες των Πάντσερ Γρεναδιέρων φέρθηκαν όπως έπρεπε σε Αγγλογάλλους και κυρίως στους γιάνκηδες. Καλά τους έκαναν και λίγα ήταν. Την επόμενη φορά νίκη! Σκοπίμως δεν ανέφερα τον Ρούντολφ Εςς διότι η περίπτωση αυτού του ανθρώπου δεν μπορεί να αναλυθεί με την φυσική έννοια του Εθνικοσοσιαλισμού αλλά με την μεταφυσική του και την οποία δεν θα αγγίξω στο παρόν κείμενο.

Έχετε σκοπό να προχωρήσετε σε νέες εκπομπές μέσα από το κανάλι σας ή πιστεύεις ότι έχει κλείσει ένας πρώτος κύκλος ενημέρωσης;

Οι εκπομπές θα συνεχιστούν και θα πυκνώσουν. Πέρα από την επικαιρότητα η οποία απασχολεί άμεσα υπάρχουν ιδεολογικά θέματα τα οποία πρέπει να αναλυθούν δημόσια. Η εκπομπή είναι ένα μέσω επικοινωνίας με τους συναγωνιστές και όσους βρίσκονται κοντά μας.

Ποια η θέση σου απέναντι στην μουσική σκηνή του NSBM;

Η μουσική είναι τέχνη και επιστήμη συνάμα. Έχει αποδειχθεί ότι έχει ιαματικές ιδιότητες. Στο επονομαζόμενο nsbm έχει κρυφτεί η θεματολογία του Εθνικοσοσιαλισμού τις τελευταίες δεκαετίες. Πρέπει να εμφανιστεί ξανά ο Εθνικοσοσιαλισμός στην τέχνη. Στον χώρο της μουσικής πρέπει να ξεκολλήσει από το συγκεκριμένο είδος και να περάσει και σε άλλες βαθμίδες ώστε να αποκτήσει την αισθητική που του αρμόζει ώστε να διαχυθεί στην κοινότητα. Το θεωρώ ανέφικτο βέβαια με τα σημερινά κοινωνικά και πολιτιστικά κατεστημένα.

Πως βλέπεις την σύγχρονη πολιτική και κοινωνική κατάσταση;

Ζούμε στα ερείπια της ήττας του 1945. Ο κόσμος που έφτιαξαν οι νικητές του τελευταίου μεγάλου πολέμου είναι μια άρρωστη και νοσηρή δυστοπία για εμάς και μια φυλακή για τους αστούς η οποία θα γίνει ο χειρότερος εφιάλτης τους. Όσο και αν το σύστημα προσπαθεί να στολίσει το σήμερα με τα σκουπίδια του καπιταλισμού και να δηλητηριάσει τις  μάζες με τον πολιτιστικό μαρξισμό, θα χρειαστεί ακόμη αρκετά χρόνια ώστε να φτάσει τον τελικό του στόχο. Ζούμε στις παρυφές της κοινωνίας και όχι έξω από αυτήν.

Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι το περιθώριο. Δεν κρύβεται στα σκοτάδια αλλά λάμπει στον ήλιο. Ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι το φως του ανθρώπινου πολιτισμού. Είναι υγεία σωματική και πνευματική. Όσοι είμαστε Εθνικοσοσιαλιστές σήμερα πρέπει να είμαστε τουλάχιστον περήφανοι. Άνθρωποι δραστήριοι και παραγωγικοί ανεξάρτητα με τις οικονομικές ικανότητες του ο καθένας. 

Ως Εθνικοσοσιαλιστές δεν μπορεί να μας αγγίξει και να μας αλλάξει η σημερινή εποχή. Από την άλλη το έθνος είναι παρηκμασμένο και ο λαός φτωχοποιημένος χωρις άλλα ψυχικά αποθέματα. Όλα τα φύλα της ευρωπαϊκής ομοεθνίας διανύουν μια άρρωστη εποχή και αν δεν αλλάξει η πορεία τότε οι συνέπειες θα είναι ολέθριες.

Η εποχή μας έχει χώρο για όλους. Για τους φιλελεύθερους, τους κομμουνιστές, τους δεξιούς, τους ακροδεξιούς και τους εντελώς ακροδεξιούς. Έχει χώρο για τους χριστιανούς, τους μουσουλμάνους, τους Ιουδαίους, τους μπολσεβίκους, τους κίναιδους. Για τους τροτσκιστές, τους μηδενιστές, τους αναρχικούς, τους σοσιαλιστές, τους δημοκράτες. Για τους αντιφασίστες και τους αντιναζί. Ο μόνος χώρος που δεν υπάρχει είναι ο δικός μας.

Το σημερινό κατεστημένο δεν χωράει τον Εθνικοσοσιαλισμό και αφήνει περιθώριο να υπάρχει ο «εθνικισμός» ο οποίος είναι ακίνδυνος για το σύστημα. Εις ότι με αφορά λέω ευτυχώς που το πολιτικό, πολιτισμικό και κοινωνικό κατεστημένο δεν αποδέχεται τον Εθνικοσοσιαλισμό. Διότι σε αντίθετη περίπτωση θα έπρεπε να είμαι σαν και αυτούς. Δεν είμαι όμως σαν και αυτούς. Διαφέρω. 

Και σαν και εμένα είναι πάρα μα πάρα πολλοί άλλοι καλοί Έλληνες. Και αυτοί διαφέρουν. Ακόμη και αν δεν αυτοπροσδιορίζονται εθνικοσοσιαλιστές σίγουρα έχουν σιχαθεί την δημοκρατία. Μπορώ να επιβεβαιώσω ότι υπάρχουν σαν και εμάς παρά μα πάρα πολλοί σε όλη την Ευρώπη. Το ότι δεν μας ανέχονται και αποτελούμε γι αυτούς τον χειρότερο εχθρό σημαίνει ένα και μόνο πράγμα. Ότι έχουμε δίκιο. Μας φοβούνται. Είμαστε λίγοι αλλά είμαστε αρκετοί. Είμαστε όσοι χρειάζονται. Οι περιούσιοι δυνάστες το γνωρίζουν και ανησυχούν.

Κα οτος ριθμς κανός

Τα τελευταία χρόνια η αστική άκρα δεξιά δείχνει να δυναμώνει και πάλι και να διαδραματίζει κεντρικό ρόλο μέσα στον εθνικισμό. Ποια η άποψη σου για τα πρόσωπα που ορέγονται τα κοινοβουλευτικά προνόμια και τις χρηματικές απολαβές και δίνουν το χέρι σε δεξιούς και φιλελεύθερους;

Αυτό συνέβαινε πάντα και όχι μόνο τα τελευταία χρόνια. Ο «εθνικισμός» και η άκρα δεξιά συγκλίνουν. Ο «εθνικισμός» ήταν, είναι και θα είναι πάντα συστημικός και πλήρως ελεγχόμενος. Άλλωστε ο «εθνικισμός» δεν είναι τίποτα. Είναι αέρας κοπανιστός. Ο «εθνικισμός» είναι απλώς ένα συναίσθημα. Θετικό συναίσθημα βέβαια και εποικοδομητικό αλλά παραμένει συναίσθημα. Δεν δίνει λύσεις και δεν έχει καμία ουσιαστική πρόταση. Μνημόσυνα και σημαίες, ζήτω και ξανά ζήτω, ξύλινος λόγος, αρλούμπες και μπαρούφες από αστούς και πληβείους. 

Άεργοι  και ανεπάγγελτοι είτε χομπίστες είτε επαγγελματίες «εθνικιστές» κάνουν τα πάντα για να μπουν στον κόλπο της Δημοκρατίας για να παίξουν έναν ρόλο κομπάρσου στο παλκοσένικο του κυνοβουλίου και για να γευτούν τις απολαβές της Δημοκρατίας. Δεν μπορώ να αρνηθώ ότι ανάμεσα τους υπάρχουν άδολοι καλοί Έλληνες. Όμως η καλή θέληση δεν φτάνει. Ένας οφθαλμίατρος όση καλή θέληση και να έχει δεν θα μπορέσει ποτέ να κάνει μια εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς.

Άνευ ιδεολογίας με συγκεχυμένες ιδέες. Λίγο Μεταξάς και λίγο Παπαδόπουλος. Λίγο δωδεκαθεϊσμός και πολύ χριστιανισμός. Λίγο ευρώ, λίγο ρούβλι και πολύ δολάριο. Λίγο Παλαιολόγος και λίγο Αλέξανδρος. Λίγο ευαγγέλιο και λίγο Ιλιάδα. Λίγο Βυζάντιο και λίγο αρχαία Ελλάδα. Λίγο απ όλα. Γεμάτοι προκαταλήψεις, ιδεοληψίες και όντας δογματικοί το σύστημα δεν δυσκολεύτηκε ποτέ να τους ελέγξει στον μισό αιώνα της μεταπολίτευσης. 

Έχουν σχέσεις με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας, είτε φανερές είτε κρυφές και όλοι σχεδόν έχουν μεγαλεπήβολα δημοκρατικά σχέδια. Θέλουν να γίνουν Αδώνιδες στη θέση του Αδώνιδος. Μεγάλο μέρος των «εθνικιστών» προέρχεται από την αριστερά και όπως γνωρίζουμε δεν υπάρχει αντίδοτο για το δηλητήριο του μπολσεβικισμού. Όταν κάποιος προσβληθεί από αυτό δεν υπάρχει θεραπεία εκτός από μία η οποία δίνεται εφάπαξ.

Το σύστημα κάνει μια τεράστια προσπάθεια για να διαβρώσει τον «εθνικιστικό χώρο» δημιουργώντας τον νεοεθνικισμό. Τοποθετεί λοιπόν ανάμεσα τους όργανα του κατεστημένου, δικούς του πράκτορες και ματαιόδοξους και εγωπαθείς πολιτικάντηδες που ξέρει ότι μπορεί να τους ελέγξει.

Στην Γαλλία εμφανίστηκε ο κ.Ζεμούρ, ένας περιούσιος, ως εθνικιστής. Σε ποιο έθνος ανήκει; Στην Αμερική ο δισεκατομμυριούχος κ.Τραμπ είναι επίσης εθνικιστής. Σε ποιο έθνος ανήκει; Καμαρώνει για την Ιουδαία κόρη του που νυμφεύθηκε τον περιούσιο κ.Κούσνερ. Στην Ιταλία ο κ.Σαλβίνι ο οποίος έβγαινε στην τηλεόραση και έλεγε δημόσια ότι δεν εργάζεται και ότι είναι κομμουνιστής. Η κα.Μελόνι, μια ανεπάγγελτη την οποία έχει μια εικοσαετία που την ταΐζει ο ιταλικός λαός και αυτή τον εξαπάτησε κάνοντας τις κλασικές κωλοτούμπες όπως ξέρουν καλά οι ακροδεξιοί. 

Όλοι αυτοί έχουν ένα κοινό. Είναι αντιναζί, φοράνε κιπά και προσκυνούν στο τείχος των δακρύων.

Ο κ.Πούτιν επίσης περιούσιος δισεκατομμυριούχος και όργανο της περιούσιας ελίτ. Ένας κατά τα άλλα χαμηλόβαθμος πράκτορας της KGB ο οποίος μπήκε από νωρίς στα κόλπα του κομμουνισμού και της δημοκρατίας και του χριστιανισμού. Ενώ δεν είναι εθνικιστής και ενώ διώκει τον εθνικισμό, οι «ευρωπαίοι» «εθνικιστές» τον έχουν σε βάλει στο εικόνισμα. 

Σαφώς είναι επηρεασμένοι από το κοινό δόγμα στο οποίο πιστεύουν. Τον Πούτιν ο χριστιανισμός τον έχει ωφελήσει παντοιοτρόπως. Τον έχρισε ισόβιο Ρώσο δημοκράτη. Στους άλλους που είναι από κάτω σε τι τους έχει ωφελήσει ο χριστιανισμός;

Ο κ.Όρμπαν που δεν έχει καμία σχέση με τον ουγγρικό εθνικισμό έχει γίνει τοτέμ των «εθνικιστών» ανά την Ευρώπη. Ο πρόγονος του Ουρβανός έδωσε την βομβάρδα στον Μωάμεθ αλλά οι ορθόδοξοι χριστιανοί υποβαλκάνιοι «εθνικιστές» τον έχουν θεοποιήσει. Οι τουρκογενείς και τουρκόφιλοι Μαγυάροι εδραιώθηκαν στην περιοχή που σήμερα ονομάζουμε Ουγγαρία κυρίως μετά τον τριακονταετή πόλεμο και τον αποδεκατισμό των γηγενών γερμανικών φύλων. Μέχρι τότε δήλωναν Τούρκοι. 

Για εμάς τους Εθνικοσοσιαλιστές δεν υπάρχει Ουγγαρία. Όλη η περιοχή και γύρω από την Ουγγαρία περιλαμβάνει εδάφη της Ευρωπαϊκής Μοραβίας, Πανονίας και Βοημίας στα οποία προωθήθηκαν ασιατικά και τουρανικά φύλα και Σλάβοι και όλους αυτούς εκχριστιάνισε το επονομαζόμενο Βυζάντιο ξεκινώντας έτσι το ξήλωμα της Ευρώπης. Τα σημερινά πολυφυλετικά αστικά κράτη της περιοχής είναι η Σλοβακία, η Ουγγαρία, η Πολωνία, η Τσεχία, η Ρουμανία. Τα εδάφη τους ανήκουν στα αρχαία Γερμανικά φύλα.

Ότι έχει συμβεί στο βορρά με τα Γερμανικά φύλα συνέβει στο νότο με τα Ελληνικά φύλα και το αστικό κράτος της Τουρκίας, της Βουλγαρίας, της Γιουγκοσλαβίας και ολόκληρου του βαλκανικού οχετού. Τα κράτη αυτά εμποδίζουν την ολοκλήρωση του Ελληνικού ζωτικού χώρου.

Το Κόσοβο για παράδειγμα είναι το Ελληνικόν Δαμάστιον. Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα για τους «εθνικιστές» που ανάλογα με το δόγμα και την προκατάληψη που κουβαλάνε το χαρίζουν είτε στην  μεγάλη Αλβανία είτε στην μεγάλη Σερβία.

Στην Ελλάδα οι «εθνικιστές» είναι πλήρως ελεγχόμενοι από το καθεστώς. Υποκλίσεις στους περιούσιους εξουσιαστές και χειραψίες. Οικογενειοκρατία και συνομιλίες σε σκοτεινά δωμάτια με τους εκλεκτούς του συστήματος. Πρώην και νυν πασόκοι, πρώην και νυν νεοδημοκράτες, πρώην και παντοτινοί κομμουνιστές πλαισιώνουν τον χώρο του «εθνικισμού». 

Αστοί και ενίοτε ποτισμένοι με το δηλητήριο του μπολσεβικισμού. Τρέχουν αριστερά και δεξιά αλλάζοντας κόμματα και απόψεις με μοναδικό στόχο το ψηφοδέλτιο. Αγωνίζονται για οικονομικά οφέλη και όχι για ιδέες. Άλλωστε δεν έχουν ιδέες. Μόνο τσέπες. Απεδείχθει περίτρανα από τους κυνοβουλευτικούς «εθνικιστές» ξανά και ξανά.

Ορισμένοι όχι απλώς δεν είναι Έλληνες αλλά εμφανώς δεν ανήκουν ούτε καν στην λευκή φυλή. Να το προσέξουμε ιδιαιτέρως αυτό. «Εθνικιστές» ποιανού έθνους; Πατριώτες ποιανής πατρίδος; Στους Έλληνες «εθνικιστές» το μόνο που μπορώ να πω είναι να βρούνε άλλο χόμπι πέρα από τον «εθνικισμό» και να βρουν μια πραγματική εργασία. Διότι ως γνωστόν, η εργασία λυτρώνει. Το γράφει και σε κάτι καγκελόπορτες. Όσοι θέλουν να συνεχίσουν την πορεία προς το κυνοβουλίο τότε επιβάλλεται η περιτομή.

Τι μηνύματα εισπράττεις από την νεολαία σχετικά με τα θέματα που προβάλλεται στην εκπομπή σας;

Η μεγαλύτερη ηθική ικανοποίηση είναι όταν επικοινωνούν μαζί μου νεαροί συναγωνιστές. Αν περιμένουμε κάτι, θα έρθει από την νεολαία που αποτελεί την βιολογική συνέχεια της φυλής. Η νεολαία είναι αποπροσανατολισμένη. Τα παιδιά αυτά βρίσκονται να επιπλέουν καταμεσής ενός ωκεανού χωρίς να ξέρουν κολύμπι και χωρίς σωσίβιο. 

Ο εχθρός έχει επικεντρώσει τον αγώνα του εναντίον της ευρωπαϊκής νεολαίας εκπληρώνοντας ότι γράφουν τα πρωτόκολλά των σοφών της Σιών. Όσα παιδιά έρχονται σε επαφή μαζί μας είναι συνήθως από γενετική προδιάθεση καθότι δεν υπάρχει καμία προεργασία.

Τι μήνυμα θα ήθελες να στείλεις σε έναν νεολαίο που σε παρακολουθεί να αναλύεις πολιτικά και κοινωνικά ζητήματα;

Ο χειρότερος εχθρός που έχουμε να αντιμετωπίσουμε είναι ο υποβαλκάνιος γραικύλος. Καμιά ανοχή στους γραικύλους. Τους ανακαλύπτουμε και τους συντρίβουμε με τον λόγο μας παντού και πάντα.

Καμία υποχώρηση στις ιδέες μας. Καμία συνθηκολόγηση. Οι ιδέες μας είναι παντοτινές και φωτίζουν το μονοπάτι. Κάποτε μας λέγανε ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός θα ανέλθει από του τάφου. Αυτή είναι η σιμιτική νοοτροπία και επουδενί δεν την ανεχόμαστε. Δεν ισχύει. 

Ο εθνικοσοσιαλισμός δεν πέθανε ποτέ αλλά ζει στις ψυχές μας και φωτίζει το μονοπάτι. Είναι χάρη σε καθένα από εμάς το γεγονός ότι μένει ζωντανή η ιδέα και από την άλλη η ιδέα αυτή μας κρατά ζωντανούς πνευματικά. Αν πεθάνει ο Εθνικοσοσιαλισμός αυτομάτως πεθαίνει ο ανθρώπινος πολιτισμός και μαραζώνει ο πλανήτης.

Να καλλιεργούμε το ζήν κατά φύσιν. Η φύση μας είναι ηρωική και ερασιθάνατη. Ποτέ να μην κουραστούμε. Όλα είναι πόλεμος και ο πόλεμος είναι καθημερινός και παντοτινός.

Τω βίω μάχου

Υπάρχει ελπίδα για την Ελλάδα και την Ευρώπη ή όλα έχουν χαθεί στην χοάνη της Παγκοσμιοποίησης;

Η σύντομη απάντηση θα ήτο: Δεν υπάρχει καμία ελπίδα. Εκτός και αν… μόνο τότε.

Αν θέλουμε να το αναπτύξουμε το θέμα θα πούμε το εξής. Γύρω μας συμβαίνει ένας υβριδικός πόλεμος. Ο Ελληνισμός είναι στο στόχαστρο του εχθρού εδώ και δεκάδες αιώνες. Έχουμε χάσει εδάφη και πληθυσμιακά αποθέματα. Έχουμε αλλάξει ήθη, έθιμα και παραδόσεις με πλήρη βαλκανοποίηση του εναπομείναντα πληθυσμού. 

Έχουμε αποδεχτεί θεότητες και δοξασίες των περιούσιων περιπλανώμενων μάγων της ερήμου. Η εδαφική συρρίκνωση θα συνεχιστεί και ήδη φαίνεται ότι θα προχωρήσει στο Αιγαίο. Η πληθυσμιακή αλλοίωση θα σβήσει κάθε φυλετικό αποτύπωμα.

Μια πλεκτάνη εναντίον όλης της Ευρώπης και της Ελλάδος ειδικότερα έχει υφανθεί από το ιερατείο των περιούσιων εξουσιαστών και η δημοκρατία είναι το θέατρο σκιών που χρησιμοποιούν για να το κρύβουν από τις μάζες. Κόμματα, εκλογές, τύπος, ραδιοτηλεόραση και διαδίκτυο στην υπηρεσία του διεθνούς και του εγχώριου καπιταλισμού. 

Όλα είναι μεθοδευμένα με τρόπο θεϊκό. Ο θεός αυτός, ένας θεός μισάνθρωπος, κομμένος και ραμμένος στα μέτρα των εκλεκτών του και τους οποίους εποίησε καθ’εικόναν και καθ’ομοίωσην έχει βάλει στόχο να κατακτήσει όλον τον πλανήτη.

Με την υποκίνηση της μετακίνησης τεράστιων πληθυσμιακών όγκων ώστε να καταλάβουν τις περιοχές υψηλού ενδιαφέροντος. Με την δημιουργία συνεχών πολέμων που αποδεκατίζουν τα έθνη και εξουθενώνουν χρηματικά τα κράτη. Με την έκδοση νομισμάτων χωρίς αντίκρισμα μέσω της τοκογλυφίας ώστε να σκλαβώνουν τους ανθρώπους αιώνια. 

Με την χειραγώγηση της επιστήμης η οποία παύει να είναι επιστήμη και γίνεται εργαλείο κοινωνικής μηχανικής στα χέρια των περιουσιών καπιταλιστών που την διαχειρίζονται. Με την δημιουργία και την χρηματοδότηση της ψεύτικης αντίστασης διαμέσου του ψευτοεθνικισμού και του ψευτοπατριωτισμού.

Οι «εθνικιστές» και οι «πατριώτες»  έχουν αποφασίσει να συνάψουν ειρήνη με το σύστημα ώστε να τους δώσει ένα πεδίο δράσης. Άλλωστε πιστεύουν στην δημοκρατία και θεωρούν ότι μπορούν να την φέρουν στα μέτρα τους αν τους δοθεί η ευκαιρία. Θέλουν να παίξουν το παιχνίδι του δούρειου ίππου και να εισέλθουν στον κόλπο της. 

Θέλουν να την αλώσουν από μέσα. Έτσι λένε οι ίδιοι οι οποίοι δεν έχουν φυσικά καμία ιδεολογία και ξεπουλούν τα πάντα για ευρώ, ρούβλι και δολάριο και απόψε το βράδυ. Αυτά που σας γράφω τα αποδεικνύουν οι ίδιοι καθόλη την περίοδο της μεταπολίτευσης.

Τι πρέπει να κάνουμε εμείς; Ποτέ να μην κουραστούμε ούτε να το βάλουμε κάτω. Σήμερα όλα δείχνουν χαμένα και δεν έχουμε δυνάμεις. Καμία αντίσταση δεν υπάρχει και οδηγούμεθα αργά και βασανιστικά στον χαμό. Εμείς όμως είμαστε Εθνικοσοσιαλιστές. Μέσα στο νοσηρό και δυστοπικό σήμερα υπάρχουμε ανάμεσα στον όχλο και στην μάζα όπως τα περιγράφει και ο Γουσταύος Λε Μπόν. 

Καμία συνθηκολόγηση, καμία υποχώρηση. Επιμένουμε όχι μόνο γιατί πιστεύουμε και ελπίζουμε αλλά γιατί η φύση μας είναι τέτοια. Έχοντας ιχνηλατήσει και εν τέλει ανακαλύψει το μονοπάτι. Εκεί που όλοι οι δρόμοι τελειώνουν, αρχίζει το μονοπάτι μας, στην καμένη γη, στο άγνωστο. Το ανηφορικό και δύσβατο μονοπάτι της τιμής και του αίματος. 

Μέσα στην αστική σαπίλα της καθημερινότητας παραμένουμε λύκοι. Δεν μας αγγίζει αυτή η σαπίλα ούτε μπορεί να μας μεταλλάξει. Μένουμε στις θέσεις μας. Σύντομα ίσως σημάνει η ώρα. Η ώρα της λάμψης και της εκδίκησης.

Μέμνησο των γραικύλων και των οθνείων και αλλότριων.

Τέλος ένα τελευταίο μήνυμα σου για όσους μας διαβάζουν

Σήμερα, ο κόσμος της ομορφιάς, της τέχνης, της επιστήμης και της φιλοσοφίας σβήνει στο λυκαυγές της νέας εποχής η οποία θα φέρει την ολοκληρωτική συντριβή του κόσμου των αξιών. Αυτό που αναδύεται είναι ότι πιο άρρωστο και βδελυρό και το που θα φτάσει δεν το βάζει ο ανθρώπινος νους.

Στους καλούς Έλληνες εύχομαι δύναμη διότι με την ροή των γεγονότων ως έχει αυτά που θα έρθουν θα είναι τρις χειρότερα από αυτά που ήδη συνέβησαν και θα χρειαστούμε μεγάλα ψυχικά αποθέματα. Κάποιοι, λίγοι, ρομαντικοί, Έλληνες, Ευρωπαίοι, Εθνικοσοσιαλιστές, μένουμε στις θέσεις μας έτοιμοι.

Θα επιστρέψουμε διότι είναι καθήκον και υπόσχεση

Ζήτω η Νίκη!

Γεώργιος Ζ. Κουτιώλας


124 σχόλια:

  1. Ανώνυμος25/3/24 8:37 μ.μ.

    Θα ήθελα κάποια στιγμή στην Αντικαθεστωτική να κάνουν εκπομπή με τον Γιάννη Περδικάρη. Ή με τον Ιωάννη Γιαννόπουλο. Ή τον Στέφανο Γκέκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/24 2:48 μ.μ.

      ο γιαννοπουλος αν ζει εχει φτασει σχεδον ενενηντα χρονων .. αν ζει ξαναλεω ..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/24 7:05 μ.μ.

      Πρέπει να πάρουμε έγκριση από εσένα εάν θα του γίνει συνέντευξη. Μη και δεν εγκρίνεις

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/3/24 11:26 μ.μ.

      Προτάσεις για προσκεκλημένους σε μελλοντικά επεισόδια της διαδικτυακής εκπομπής «Αντικαθεστωτική Επικαιρότητα»:

      • Ιωάννης Γιαννόπουλος
      • Στέφανος Γκέκας
      • Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος
      • Ίων Φιλίππου
      • Αριστοτέλης Καλέντζης
      • Άρης Σπίνος

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/3/24 10:47 π.μ.

      καλα ολα αυτα τα ονοματα 11.26 αλλα η ειρωνια με σπινο δεν πιανει .. για μια συγκεκριμενη δουλεια ειχε καλεστει ο συγκεκριμενος και απο τοτε δεν ξαναεμφανιστηκε ..

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/3/24 9:57 μ.μ.

      Ναι, η πρόταση να προσκληθεί ο Άρης Σπίνος στην εκπομπή σε πείραξε εσένα...

      Όταν παραπάνω κορόιδευες την ηλικία του Ιωάννη Γιαννόπουλου φτάνοντας να κάνεις μαύρο «χιούμορ» με το εάν ο άνθρωπος είναι εν ζωή ήταν καλά;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/4/24 11:06 π.μ.

      Δεν βλέπω κάπου να κοροϊδεύει την ηλικία του Γιαννοπούλου ο συναγωνιστής. Απλά το αναφέρει λόγω της δυσκολίας να βρεθεί στην αντικαθεστωτική.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος1/4/24 1:45 μ.μ.

      Το «συναγωνιστής» μου άρεσε...

      Κατ' αρχάς ο Ιωάννης Γιαννόπουλος είναι γεννηθείς το 1941 επομένως όχι μόνο δεν πλησιάζει τα 90 αλλά είναι και νεότερος του Κ. Πλεύρη ο οποίος όχι μόνον ζει αλλά έχει και κατ' επανάληψη εμφανιστεί στην εν λόγω εκπομπή. Δεδομένου δε ότι ο Ιωάννης Γιαννόπουλος είναι ένας σκληραγωγημένος άνθρωπος που σε όλη του τη ζωή αθλούνταν συστηματικά, προφανώς διατηρεί τη φυσική του κατάσταση σε πολύ καλύτερο επίπεδο από την πλειοψηφία των συνομηλίκων του. Για ποιον λόγο λοιπόν λαμβάνεις ως δεδομένο το ότι υπάρχει δυσκολία από μεριάς του στο να παρευρεθεί στην εκπομπή; Ας του απευθυνθεί η σχετική πρόσκληση και αν όντως υπάρχει δυσκολία τέτοιας φύσεως θα το πει ο ίδιος.

      Εν κατακλείδι, ο «συναγωνιστής» μπορεί να κρατήσει για τον εαυτό του τόσο τους λανθασμένους μαθηματικούς του υπολογισμούς όσο και τα καλοπροαίρετα «αν ζει».

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος25/3/24 9:41 μ.μ.

    Απο ΑντιΝατοικος:
    Αν εξαιρεσω τις τελευταιες δυο παραγραφους οι οποιες εχουν ενα νοημα, απο τη συγκεκριμενη συνεντευξη, ειλικρινα σας λεω οτι τετοιες αρλουμπες ειχα πολυ καιρο να διαβασω.... κι αυτο αποδεικνυει οτι καποιοι πρεπει να καθισουν ξανα στα θρανια....
    Οτιδηποτε δεν συμφωνει με την μπερδεμενη συλλογιστικη του συνεντευξιαζομενου αυτοματως ριχνεται στο πυρ το εξωτερο....
    Φτανει πια με τους "μυστες" του Ε/Σ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/24 4:18 μ.μ.

      Ένας ακόμη ανώνυμος πουθενάς χωρίς επιχειρήματα εναντίον ενός επωνύμου που έγραψε πολλές σελίδες

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/4/24 10:20 μ.μ.

      Ποιες σελίδες έγραψε ο οδηγός του Πλεύρη;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/4/24 9:47 π.μ.

      Ο Γιώργος είναι ο οδηγός του Πλεύρη;

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/4/24 9:08 π.μ.

      https://parallaximag.gr/wp-content/uploads/2022/11/308120574-10159262752483667-8520389752307872081-n.jpg

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος25/3/24 10:40 μ.μ.

    Γιατί παίρνει ο ΜΚ συνέντευξη από τον παθολογικά αντιστρασερικό Κουτιώλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/24 2:47 μ.μ.

      ειπε καπου ψεματα ?

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/3/24 6:55 μ.μ.

      2:47 Οτιδήποτε λεγόταν κατά των στρασερ προερχόταν από την προπαγάνδα του Γκέμπελς όταν έγινε η ρήξη του κόμματος με τον Γκρέγκορ και ο Γκέμπελς μπήκε στον μηχανισμό προπαγάνδας του Χίτλερ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος27/3/24 9:31 μ.μ.

      Δυστυχώς "συνελήφθη" ψευδώμενος

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος28/3/24 9:34 π.μ.

      αρα λες 6.55 οτι οι στρασερ ηταν αριστοι και δεν ειχαν κανει ουτε ενα λαθος , η μηπως δεν ηταν το καλυτερο παιδι των συμμαχων ο οτο μεταπολεμικα ;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος28/3/24 1:44 μ.μ.

      Τα καλύτερα παιδιά των συμμάχων μεταπολεμικά ήταν οι χιτλερικοί που επέζησαν της Νυρεμβέργης, και στελέχωσαν την Οργάνωση Gehlen ή τις διάφορες HIAG (λέσχες βετεράνων SS) που ήταν όλες παραμάγαζα της CIA, ή δολοφονούσαν Γερμανούς πυρηνικούς επιστήμονες του Νάσερ για λογαριασμό της Μοσάντ (Σκορτσένι), ή πληρώνονταν με συμβόλαια για να χτίζουν βάσεις του ΝΑΤΟ στην Ισπανία (Ντεγκρέλ).

      Ο Ότο μεταπολεμικά ήταν "ούτε-ούτε". Όποιος επιχειρεί να του προσάψει οτιδήποτε ας κοιτάξει πρώτα τις βρωμιές των δικών του, που ήταν και μετά τον πόλεμο απείρως μεγαλύτερες.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος29/3/24 10:13 π.μ.

      Φυσικά ο Σκορτσενι ήταν πράκτορας της Μοσάντ αφού το γράφει στο γκουγλ και στην εφημερίδα Τάιμς οφ Ισραελ.Στοιχεία έχεις 1:44;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος29/3/24 10:45 π.μ.

      1.44 για αυτα που κατηγορεις τους σκορτσενυ , ντεγκρελ εχεις καποια πηγη να παραθεσεις η να μας πεις σε ποια βιβλια τα γραφουν αυτα ;

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος29/3/24 6:24 μ.μ.

      1:44 δώσε τα στοιχεία για τον Σκορτσενι και τον Ντεγκρέλ παλιό ψεύτη.Πήγαινε στον Τσούνη να σε πληρώσει λαμόγιο αντιναζί.Ρε κρίνε που τα βρήκατε αυτά τα φυντανια;

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος29/3/24 7:16 μ.μ.

      Πρώτα θα πεις εσύ βλαχοκουτοπόνηρε 10:13 ποιες είναι οι δικές σου πηγές ότι ο Ότο ήταν "το καλύτερο παιδί των Συμμάχων". Δεν θα ξεκινάς μια παπαριά και μετά θα ελπίζεις να παραμείνει αναπάντητη.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος29/3/24 7:31 μ.μ.

      Για Σκορτσένι το έχουν αφήσει να υπονοηθεί τόσο πολλοί συγγραφείς που πλέον είμαστε πέρα κι από το "καπνός=φωτιά".

      Ronen Bergman - Rise and Kill First
      Benny Morris - Israel's Secret Wars
      Gordon Thomas - Gideon's Spies
      Victor Ostrovsky - By Way of Deception

      όλοι αυτοί λένε ότι ο Σκορτσένι ήταν μέρος της Επιχείρησης ΔΑΜΟΚΛΗΣ της Μοσάντ το 1963, απαγωγής και δολοφονίας στο Μόναχο του πυρηνικού επιστήμονα HEINZ KRUG που δούλευε για τον Νάσερ.

      Ότι ο Ντεγκρέλ το 1983 είχε αναλάβει κατασκευαστική εταιρεία στη Μάλαγα που έχτιζε βάσεις του αμερικάνικου στρατού, επίσης είναι πασίγνωστο, και ούτε ο ίδιος ο Ντεγκρέλ το αρνήθηκε ποτέ:

      https://web.archive.org/web/20210119095142/https://www.nytimes.com/1983/05/20/world/at-ease-in-his-refuge-in-spain-top-belgian-fascist-extols-past.html

      Άλλοι πρώην SS ήταν με τη σωστή μεριά (Αλόις Μπρούνερ σε Συρία πχ ή Leers σε Αίγυπτο). Αλλά, πώς να το κάνουμε, οι περισσότεροι μετά τον πόλεμο είτε δεν έκαναν τίποτα εκτός να γράφουν απομνημονεύματα, είτε, όταν έκαναν, έκαναν για χάρη της Δύσης και του ΝΑΤΟ, από την Gehlen και την Gladio και τον Μπαντέρα, ως τα γαλλικά SS που πήγαν στην Ινδοκίνα να πολεμήσουν για το γαλλικό ιμπεριαλισμό και τους έκαναν την τρύπα φινιστρίνι οι Βιετμίνχ το 1954, ως τον Κλάους Μπάρμπι στη Βολιβία που έγινε σωματοφύλακας ναρκεμπόρων, ως το SUMKA και τον Φορουχάρ στο Ιράν που ανέτρεψαν τον εθνικιστή Μοσαντέκ για χάρη της BP και της Shell.

      Τι να κάνουμε τώρα, η μεριά των χιτλερικών έχει τόση βρωμιά μεταπολεμικά που πολύ απλά δεν την παίρνει να μιλάει για τον Στράσερ ή για οποιονδήποτε άλλον σε αυτό το θέμα.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος30/3/24 9:05 π.μ.

      Ρε μπάμια μια χαρά στα είπε για τον Στράσσερ αφού στα ραδιόφωνα τον είχαν Εγγλέζοι και Καναδοί

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος30/3/24 4:09 μ.μ.

      Βασικά πού είναι το περίεργο να δούλευαν οι χιτλερικοί για καπιταλιστές μεταπολεμικά; Αφού και προπολεμικά και μέσα στον πόλεμο για αυτούς δούλευαν. Άτομα όπως η Hanna Reitsch που πήγε στην αντικαπιταλιστική Γκάνα είναι η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα.

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος31/3/24 4:29 μ.μ.

      χαχαχα τα... ραδιόφωνα στον πόλεμο λέει! Να μην τον πεις μετά βλαχοκουτοπόνηρο; Ο άλλος λέει ΜΕΤΑΠΟΛΕΜΙΚΑ. Χαχαχαχαχαχαχα ρε χιτλέρες είστε λέρες.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος31/3/24 5:23 μ.μ.

      Ανώνυμος 7:31 μ.μ. οι 3 από τους 4 συγγραφείς που ανέφερες έχουν γαμψομύτικη καταγωγή.Άρα αρλούμπες και κοτσάνες πετάς πάλι όπως σου είπε ο άλλος από πάνω που είπε ότι οι μόνες πηγές για αυτές τις μπαρούφες είναι κάτι γαμψομύτικες εφημερίδες σαν τους Times of Israel.Οποτε άσε τις πίπες για ότι δήθεν τους Χιτλερικούς δεν τους παίρνει να μιλάνε για τον Στρασερ(τον μεγάλο "Εθνικοσοσιαλιστή" που κρυβόταν στον Καναδά κατά την διάρκεια του πολέμου).

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος1/4/24 11:08 π.μ.

      Το άρθρο για τον Ντεγκρελ μια επιλεκτική παράγραφος από "συνέντευξη" που παρατίθεται στην βικιπαίδεια είναι..δεν αποδεικνύει τίποτα και δεν υπάρχει δεύτερη πηγή για να επαληθεύσει την συκοφαντία.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος1/4/24 2:19 μ.μ.

      Μπάμιες εθνικομπολσεβικοι αναπαράγουν σιωνιστική προπαγάνδα για τον Ντεγκρέλ και τον Σκορτσενι.Καλά θα πάει αυτό.

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος1/4/24 6:15 μ.μ.

      Καλή η προσπάθεια βλαχοκουτοπόνηρε 11:08 αλλά δυστυχώς ξέχασες στο παραμυθάκι σου να βάλεις δράκο.

      Το ισπανικό ντοκιμαντέρ "Don Juan de la Carlina" (αυτό ήταν το ψευδώνυμο του Ντεγκρέλ στην Ισπανία) με συνεντεύξεις ντόπιων καταλήγει ότι ο Ντεγκρέλ όντως δούλευε για τους Αμερικάνους που είχαν βάση δίπλα από επί που έμενε.

      "Ávila participó en el proceso de investigación de ‘Don Juan de la Carlina.La cara oculta de Léon Degrelle’, un documental sobre la vida del dirigente nazi en España.“Fue difícil encontrar testimonios críticos sobre Degrelle en el pueblo.Hubo mucha gente que no quiso hablar, creo que lo recordarían como un benefactor.Como en otros lugares, en Constantina todavía existe un silencio sobre la época de la guerra y el franquismo.La investigación es dura porque la gente no quiere remover esos recuerdos”.“No creo que durante el franquismo muchos supieran quién era Don Juan y cuál era su pasado" Don Juan de La Carlina fue el alter ego de Léon Degrelle en Constantina: un belga misterioso, culto, histriónico, que vivía en un palacete imponente. “Eran grandes fiestas, y el palacio eran precioso, costeado, y mucho... Decían que tenía incluso algunas salidas de escape en forma de pasadizos. […] Eran años donde era complicado vestir de esmoquin y, sin embargo, allí todo el mundoestaba de rigurosa etiqueta. […] Aquella fue una época dura que, desde luego, en Don Juan no se notaba”, recuerda Francisco García, padre del escritor José Manuel García Bautista. Su familia vivía en la finca colindante a La Carlina y llegóa asistir a las fiestas de Degrelle. En su libro 'Nazis en Sevilla', García Bautista recoge también los recuerdos de su madre: “Don Juan era un hombre serio que difícilmente esbozaba una sonrisa pero que sin embargo estaba siempre rodeado de jefes de laFalange con sus uniformes y otras personalidades del régimen.[…] Las fiestas eran impresionantes y no le gustaba que faltara de nada”.¿De qué vivió Léon Degrelle durante aquellos años?En la respuesta, como en toda la biografía del militar belga, se combinan las leyendas y los recuerdos.El documental ‘Don Juan de la Carlina.La cara oculta de Léon Degrelle’ relata sus negocios como promotor de turismo rural.Dentro de su finca, construyó casas de alquiler para los norteamericanos instalados en una base aérea cercana a Constantina.Las viviendas estaban equipadas con bañera y calentador eléctrico, algo que en la España de los 50 era poco habitual.Degrelle apuntó sus negocios a los únicos turistas que podían pagar el lujo de La Carlina.'"

      https://www.elconfidencial.com/cultura/2019-10-11/leon-degrelle-nazi-refugiado-espana-sevilla-226_2279360/

      Και απέχει πάρα πολύ, κουτοπόνηρε, από το να είναι οι ΝΥΤ ή η Βικιπαίδεια η μόνη πηγή. Στον επικήδειό του στον Independent επίσης αναφέρεται:

      "Despite having been condemned to death in absentia by the Belgian authorities, he pursued a prosperous business career, including building military bases for the American armed forces."

      https://www.independent.co.uk/news/people/obituary-leon-degrelle-1368399.html

      5:23 (η ίδια κουτοχιτλέρα είσαι) το "επιχείρημά" σου είναι τόσο παιδιάστικο που ακόμα και για το δικό σου μηδενικό iq είναι υποβάθμιση.

      Ρε κούταβλε, το ότι οι τρεις από τους τέσσερις ιστορικούς συγγραφείς βιβλίων με θέμα τη Μοσάντ είναι γαμψομύτηδες, σημαίνει ότι, ίσα-ίσα, θα έχουν συμφέρον να ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ το γεγονός της συνεργασίας της Μοσάντ με έναν Ε/Σ, και όχι να το διαφημίσουν, αφού η επίσημη προπαγάνδα του σιωνιστικού κράτους εκείνη την περίοδο είναι ότι κυνηγούσε τους Ε/Σ ως την Αργεντινή, ότι σιωνισμός = αντιναζισμός, όχι ότι συνεργάζονταν.

      Απλά, τα στοιχεία είναι τόσο πολλά για την ενοχή Σκορτσένι που ούτε οι γαμψομύτηδες μπορούν να την αρνηθούν.

      Χιτλέρες το σκασμό. Σας σαλάγαγε η CIA σε όλο τον Ψυχρό Πόλεμο σαν τα σκυλάκια της, και το μόνο που βρήκατε εδώ και 3 μέρες να αρθρώσετε για τον Στράσερ είναι ότι ζούσε στον Καναδά (και πάλι πού κολλάει αυτό με τη μεταπολεμική περίοδο; μεταπολεμικά ζούσε στη Βαυαρία).

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος4/4/24 1:23 μ.μ.

      Κούρασες μπολσεβίκε.Λες τα ίδια που λένε οι Εβραίοι για τον Σκορτσένι και τον Ντεγκρέλ.Παίρνεις το μέρος των Εβραίων εναντίον δύο Εθνικοσοσιαλιστών για να κάνεις αντίλογο.Ο Στράσερ που έζησε ήταν ένας τεμπέλης μπολσεβίκος σαν και σένα και τον τάιζε ο σιωνιστικός μηχανισμός των δυτικών.Βγαλε τον σκασμό.

      Διαγραφή
    19. Κατηγορείς τους άλλους ότι είναι μπολσεβίκοι και κάνεις χειρότερα από αυτούς. Αναπαράγεις τσιτάτα και μύθους μόνο και μόνο επειδή έτσι σου είπαν στο γνωστό εστιατόριο.

      Μια πρώτη απάντηση

      https://mavroskrinos.blogspot.com/2022/01/blog-post_16.html

      Διαγραφή
  4. Τι αρλούμπες λες ρε άνθρωπε μου. Έλεος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/24 9:35 π.μ.

      επιχειρηματα εχεις ;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/3/24 3:48 μ.μ.

      Όχι βέβαια. Έχει μυθιστορία διώξεων για τις ιδέες του εθνικοσοσιαλισμού.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/4/24 2:43 μ.μ.

      Ο από πάνω γράφει επώνυμα και βγαίνει ο gulivos και του την λέει.Μαγάλη περσόνα ο gulivos με ιστορικές γνώσεις και με επιχειρήματα.Ακουστε τον gulivo να πάει μπροστά ο χώρος

      Διαγραφή
    4. Ναι, να ακούσουμε το λαρπ περί Β'ΠΠ και τις Εβολιανές Αριοσοφίες να πάει μπροστά η ιδεολογία, μπράβο. Δηλαδή εσάς τις σας νοιάζει μόνο, οι "αγωνιστικές περγαμηνές"?

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/4/24 5:04 μ.μ.

      Γιουλικο κάτσε κρυμμένος στο δωμάτιο σου δεν ενδιαφέρει κανέναν η ύπαρξη σου

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος25/3/24 11:40 μ.μ.

    Για τον Περίανδρο θα μας πείτε τελικά στα ίσια ; ασχολείται ή δεν ασχολείται ; σαν να αποφεύγετε αυτή την ερώτηση ... πείτε μας στα ίσια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/24 2:48 μ.μ.

      το να μην ασχολειται με τον χωρο αυτον μονο θετικο ειναι ..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/4/24 7:03 μ.μ.

      Δεν ασχολείται ξανά ο Περίανδρος πέρασαν τόσα χρόνια

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος26/3/24 11:37 π.μ.

    Δηλαδή, για να καταλάβουμε και μεις οι αμυητοι,ο Όττο ήταν "προδότης" και "περιφερόμενος",ενώ σίγουρα οι ΧΙΛΙΑΔΕΣ "γνήσιοι" χιτλερικοί που ταξίδεψαν με τα καράβια του Βατικανού φορτωμένοι βαλίτσες με ντολαρς που κρύφτηκαν,λουφαξαν και δημιούργησαν οικογένειες και καριερες μετά τον πόλεμο στις γνωστές χουντομπανανιες της Νότιας Αμερικής είναι..."Αγωνιστές της Ιδέας"....
    Επίσης μαθαίνουμε ότι ο φυσικός χώρος των Γερμανών φτάνει μέχρι τη... Ρουμανία.
    Απίθανες καταστάσεις αυτός... ο "χώρος"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/24 10:24 π.μ.

      Δυστυχώς τέτοια γκαρσόνια είχαν τα σκήπτρα του χώρου τόσα χρόνια και είδαμε που φτάσαμε..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/4/24 11:09 π.μ.

      Ουδέποτε τα παιδιά της ΕΣΑ είχαν "σκήπτρα" στον ελληνικό εθνικιστικό χώρο. Μην πουλάτε πρόλογο.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/4/24 3:44 μ.μ.

      μη και σου αμφισβητήσει κανένας την πρωτοκαθεδρία του εθνικοσοσιαλισμού και την κατοχή των σκήπτρων εσένα ρε "ουδέποτε"

      Διαγραφή
  7. Γιώργος Κουτιώλας26/3/24 10:16 μ.μ.

    Θέλω να διευκρινίσω ότι δεν αποδέχομαι την ταμπέλα του νεοναζί την οποία μου έβαλε στην εισαγωγή το μπλοκ.

    Δήλωσα πεντακάθαρα στο κείμενο ναζί δηλαδή Εθνικοσοσιαλιστής.Δεν είπα νεοναζί.Είπα ναζί.Σκετο.

    Δεν υπάρχουν ούτε νεο-ναζι ούτε παλαιό-ναζι ούτε μετά-ναζί ούτε παρά-ναζι ούτε ανά-ναζι.Ουτε άλλου είδους ναζί.Υπάρχουν ναζιστές σκέτο.Ο όρος νεοναζί είναι συστημικός και μιντιακός.Μακριά από εμένα αυτές οι ανοησίες.

    Το σύστημα θέλησε την περιθωριοποίηση του Εθνικοσοσιαλισμού.Ο Εθνικοσοσιαλισμός έχει μια συγκεκριμένη αισθητική.Ο νεοναζισμός είναι συνυφασμένος με την χαμηλή αισθητική του περιθωρίου των πληβείων.Ο αγών πρέπει οπωσδήποτε να βγάλει τον Εθνικοσοσιαλισμό από τον περιθώριο και από το σκοτάδι και να του προσδώσει την αισθητική που του αρμόζει με πολιτικούς στρατιώτες με παράστημα αντάξιο του παρελθόντος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος27/3/24 1:42 π.μ.

    Ο εθνικός κοινωνισμος - κοινοτισμός δεν έχει καμία σχέση με αυτές τις περιγραφές. Δεν γίνεται να λες ότι είσαι υπέρ του έθνους και του λαού και ταυτόχρονα να λες για μια εκπροσωπιση από μια κάστα εκλεκτών. αυτούς τους εκλεκτούς ποιός θα τους επιλέξει; Και πώς γίνεται να θές το καλό του εργάτη όταν στηρίζεις και τούς βιομήχανους με έναν απίστευτο συγκεντρωτισμό που όποιος διαφωνεί καλός και έγινε η νύχτα των μεγάλων μαχαιριών; Περιμένοντας την ενσάρκωση του Θεού πάλι επί της γης σε ένα πρόσωπο που αυτή την φορά μπορεί να μην είναι ζωγράφος, αυτό είναι ο απόλυτος μεσσιανισμός.

    ΜΑΥΡΟ ΜΕΤΩΠΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος27/3/24 3:27 μ.μ.

      Ο ΕΣ δεν είναι μετριοκρατία. Πολύ σωστά περιγράφει την ανάγκη αναζωπύρωσης μιας φυλετικής Ελίτ ο Κουτιώλας,στα ερείπια του μοντέρνου κόσμου τους..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος27/3/24 10:01 μ.μ.

      Κανένας άνθρωπος δεν έχει τη δυνατότητα να "επιλέξει" τους εκλεκτούς. Αυτούς τους επιλέγει ο ανώτερος νους. Η ίδια η φύση. Και αυτό το κάνει πάντα την κατάλληλη στιγμή και με τέτοιο τρόπο ώστε να είναι βέβαιο πως αυτοί θα ακολουθήσουν το πεπρωμένο τους. Άλλωστε έχει αποδειχθεί άπειρες φορές σε παγκόσμιο επίπεδο πόσο ορθή είναι η κρίση της μάζας όταν καλείται να επιλέξει τους εκλεκτούς της.

      Όσο για αυτό που εσύ θεωρείς αντίφαση σχετικά με τον εργατη και τον βιομηχανο, η απάντηση είναι προφανής για όσους κοινωνούν τον Εθνικοσοσιαλισμό. Μόνο ένας εγκλωβισμένος άνθρωπος στις σταθερές του ψεύτικου διπόλου καπιταλισμού - κομμουνισμού μπορεί να κάνει μια τέτοια ερώτηση.

      Εκει ακριβώς βρίσκεται η ουσία του κοινωνικού μοντέλου το οποίο πρεσβεύει ο Εθνικοσοσιαλισμος. Έξω από τα ψεύτικα διλήμματα του επίπλαστου διπόλου καπιταλισμός - κομμουνισμος έρχεται να εξυψώσει τη δίκαιη συνεργασία των τάξεων υπό αυστηρη κρατική επίβλεψη προς το συμφέρον αμφοτέρων και κατά επέκταση του ιδίου του κράτους - Εθνους.
      Αυτά έχουν όχι μόνο απαντηθεί αλλά και εφαρμοστεί.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/3/24 11:02 π.μ.

      Το θέμα είναι στην πράξη τι γίνεται, οπως στην εθνικοσοσιαλιστική Γερμανία και στο φασιστικό κράτος του Μουσολίνι . Συμφωνώ σε αυτό που λες πέρα από δεξιά και αριστερά και σε ένα κορπορατισμο για την εξάλειψη των τάξεων αλλά από την στιγμή που υπάρχει κράτος θα υπάρχει και ένας συγκεντρωτισμός με κάθετη ιεραρχία. Το κράτος σκοτώνει το Έθνος γιατί το αποτέλεσμα είναι να καταλήξει σε μια ακροδεξιά όπως και έγινε στα δύο πρώτα παραδειγματα που σου είπα.αυτό που πρέπει να γίνει είναι οι κοινότητες με αυτοδιαχείριση και αυτονομία. εθνικοποίηση των μέσων παραγωγής αλλά και της γης. Με την λεγόμενη επικαρπία θα μπορεί ένα μεγάλο μέρος του λαού να καλλιεργεί το δικό του κομμάτι γης σαν δικό του για το δικό του συμφέρον αλλά ταυτόχρονα και για το σύνολο. Στην βιομηχανία θα πρέπει να δημιουργηθούν συντεχνίες και ο εργάτης να μετέχει στο κέρδος του βιομηχάνου. Η επανάσταση πρέπει να ξεκινήσει από τον λαό ως εξέγερση και από εκεί θα ξεπηδήσει ίσως ο χαρισματικός ηγέτης.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος27/3/24 4:48 μ.μ.

    Τί περιμένεις, με τον Πλεύρη δεν έμαθε τα γράμματα; Γραφικότητες. Στην καλύτερη περίπτωση αρχειοναζιστής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/24 9:35 π.μ.

      το οτι υπαρχει μια προσωπικη φιλια δεν σημαινει οτι ασπαζεται και ολες τις ιδεες του ο συναγωνιστης ..

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/24 6:34 μ.μ.

      Μήπως είναι και αυτοχθονιστής ο συγκεκριμένος ναζιστής;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/3/24 12:33 μ.μ.

      6:34 είσαι και εσύ ινδοεβροπέος;
      Είστε πολλοί

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/3/24 4:56 μ.μ.

      Κατάλαβα.. Ο διαχειριστής θέλει να ανεβάσει τα νούμερα του κι επιστρατεύει τα ίδια αναμασημένα κόλπα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/4/24 11:10 π.μ.

      6.34 γιατί να μην είναι; Εσύ πιστεύεις ότι είμαστε "εισβολείς" στην πατρίδα μας;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/4/24 4:29 μ.μ.

      O 6:34 ήρθε από την στέπα ή τον έπλασε ο γιαχβε από πηλό;

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος3/4/24 3:12 μ.μ.

      Όχι, είμαι τουλάχιστον 10(βάλτε όσα μηδενικά νομίζετε) αυτόχθων Έλληνας σ΄ αυτό τον χώρο.

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος27/3/24 9:35 μ.μ.

    Θα σταθώ σε ένα σημείο που διαφωνώ ως προς την απάντηση στο προ τελευταίο ερώτημα.
    Τίποτα δεν έχει χαθεί. Τίποτα δεν θα χαθεί. Διότι απλά δεν γίνεται να χαθεί.
    Διότι ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι η πολιτικοποιημένη εκδοχή της ίδιας της φύσης και πάντα στο τέλος η φύση νικάει. Υπήρξαν στιγμές στην ανθρώπινη ιστορία που η κατάσταση έδειχνε πολύ χειρότερη από το σήμερα. Όμως στο τέλος της κάθε εποχής, ο καθένας πήρε αυτό που του άξιζε. Το ίδιο ακριβώς θα συμβεί και τώρα. Μπορεί να μη το ζήσουμε εμείς αλλά το μέλλον είναι προδιαγεγραμμένο από την ίδια τη φύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/4/24 8:31 μ.μ.

      Κάποια στιγμή έρχεται το τέλος.Ο πλανήτης είχε δεινόσαυρους και εξαφανίστηκαν.Τωρα θα εξαφανιστεί ο Άριος άνθρωπος και θα μείνει η εβραϊκή ελίτ να διοικεί εύκολα νέγρους και ασιάτες.Αυτό νομίζω εννοεί ο συνεντευξιαζομενος.Αν ναι έχει δίκιο.

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος27/3/24 10:01 μ.μ.

    H Χρυσή Αυγή στο Βελιγράδι για τα 25 χρόνια από το έγκλημα του ΝΑΤΟ

    https://antepithesi.gr/2024/03/xrysh-aygh-serbia-2024.html/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/3/24 9:00 π.μ.

      Η ΧΑ σε ένα Εθνικοσοσιαλιστικό άρθρο.Γελανε και τα κιπά.Ουρανια νεοναζου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/3/24 3:28 μ.μ.

      Καλώς τον μπαιντενικό, φουκουγιαμικό "εθνικοσοσιαλιστή" 9.00

      Διαγραφή
  12. Μα την αλήθεια όλα αυτά που διαδραματίζονται στο μικρό σας, όσο και ανύπαρκτο, "μαγαζάκι" αφήνουν παγερά αδιάφορους και αηδιασμένους τους "ρομαντικούς" εθνικιστές, την ίδια στιγμή μάλιστα που η πατρίδα κινδυνεύει με βιολογικό και πολιτιστικό αφανισμό.

    Όσοι πιστοί λοιπόν, μακρυά απ' τον αυτοαποκαλούμενο "εθνικιστικό χώρο". Ζυμωθείτε με υγιείς πατριωτικές δυνάμεις από όλους τους χώρους, (υπάρχουν ακόμη και κει) δώστε τον αγώνα σας πρωτίστως σαν προσωπικότητες και κατόπιν ως ακτιβιστές πατριώτες.

    Καλή αντάμωση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/24 2:24 π.μ.

      Απέναντι στις δημοκρατικές και αντιφασιστικές κουνίστρες, η φύση προνοεί για την "απάντησή" της και αντιπαραθέτει την ΥΓΕΙΑ η οποία είναι απαραίτητη για την επιβίωση των πλασμάτων της! Ο εθνικοσοσιαλισμός ΝΙΚΗΣΕ όντας συνέχεια της φύσεως στην πολιτική. Του περισσεύουν οι εκτός του εθνικοσοσιαλισμού "πατριώτες".

      Διαγραφή
    2. Να υποθέσω ότι αυτή σου η αναφορά στην... Υγεία έγκειται και στην του πνεύματος έτσι;

      Πάνε λοιπόν να μάθεις τί εστί κονίστρα, γιατί κρίνοντας απ'τη ταύτιση που έκανες με την... κουνίστρα, φρονώ ότι η γαστέρα σου είναι μεγαλύτερη απ'το στήθος σου.

      Μου θέλετε κι εθνικοσοσιαλισμό...

      Διαγραφή
    3. Των Αιγών ο Αστήρ29/3/24 8:57 μ.μ.

      Ενημερώνω τους αναγνώστες και τη ΣΟ ότι το σχόλιο 29/3/24 4:13 μ.μ. δεν είναι δικό μου.

      Διαγραφή
  13. Ανώνυμος29/3/24 1:24 π.μ.

    Ο Γιώργος σφάλει όταν λέει ότι ο περιούσιος μπολσεβίκος Πούτιν είναι χριστιανός. Ο Πούτιν απλά χρησιμοποιεί τον χριστιανισμό ως εργαλείο προπαγάνδας για να ασκεί επιρροή επάνω στους χρήσιμους ηλήθιους ακροδεξιούς χριστιανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/3/24 10:05 π.μ.

      Έχεις την εντύπωση ότι οι ηλίθιοι από κάτω είναι χριστιανοί;Όλοι προσποιούνται και κάνουν διαγωνισμό για το ποιος είναι πιο ηλίθιος.Η πλάκα είναι ότι ο Πούτιν τουλάχιστον έχει μερικά δισεκατομμύρια και έζησε σαν κοσμοπολίτης βαθύπλουτος ενώ η ρωσική μούργα από κάτω έχει κατά μέσο όρο ένα λάντα και ένα διαμέρισμα χωρίς λεκάνη τουαλέτας 🤣🤣🤣🤣🤣

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/3/24 2:08 π.μ.

      Τα τελευταία χρόνια, η κινητή και ακίνητη περιουσία του Πούτιν, σύμφωνα με τις πιο μέτριες εκτιμήσεις, ξεπέρασε τα $86 τρις δολάρια, συνεπώς, ο μέγας ολιγάρχης Πούτιν είναι ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟΥΧΟΣ.
      Υπολογίζεται μάλιστα, ότι με τον ιλλιγγιώδη ρυθμό αύξησης της αξίας της προσωπικής περιουσίας του Πούτιν, πολύ πιθανόν μέσα στα επόμενα 10 έτη να υπερβεί και την περιουσία των Ιουδαιοχαζάρων Ρότσιλντ.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/3/24 8:55 π.μ.

      Πάντως στην Ελλάδα η προπαγάνδα της FSB (KGB) με το φαιδρό παραμύθι περί του δήθεν χριστιανού Πούτιν, έχει "πιάσει" πολύ στην ανεγκέφαλη χριστιανική ακροδεξιά.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/4/24 3:52 μ.μ.

      Αν κάνει κάποιος προπαγάνδα στην Ελλάδα η CIA είναι. Όχι κάποια "fsb"

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος8/4/24 12:36 π.μ.

      3:52 πρόσεχε μην πέσουν τα ρούβλια από την τσέπη και το σφυροδρέπανο από τον τοίχο

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος12/4/24 2:37 μ.μ.

      12.36 πρόσεχε μην πέσουν τα δολλάρια από την τσέπη και το αστέρι του δαβίδ από τον τοίχο

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος13/4/24 9:31 π.μ.

      12:36 πίσω από το δολάριο το ρούβλι και το σφυροδρέπανο είναι το αστέρι του Δαβίδ

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος14/4/24 5:01 μ.μ.

      Οι από πάνω σφάζονται για Αμερική Ρωσία δολάριο ρούβλι και τα τοιαύτα και ο Γιώργος μιλάει εναντίον όλων.Πιο όρκ πεθαίνεις.

      Διαγραφή
  14. Ανώνυμος29/3/24 6:30 μ.μ.

    Οτι να ναι.Βάζετε έναν αντιστρασερικό στο ιστολόγιο σας και να βρίζει τους στρασερ και γουστάρει Χίτλερ που τα βρήκε με τους καπιταλιστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/4/24 11:11 π.μ.

      Αν διάβαζες το έργο του Βεργίδη περί Χίτλερ και Εθνικοσοσιαλισμού δεν θα έλεγες κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος29/3/24 7:27 μ.μ.

    Οργανωθείτε σε αυτόνομες συλλογικότητες ακτιβισμού για την πατρίδα και τον σοσιαλισμό. Για ένα πατριωτικό διεθνισμό της Ευρώπης ομόσπονδων εθνών.

    National Anarchist movement

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος29/3/24 11:58 μ.μ.

    Χωρίς να έχω δει καμία εκπομπή και διαβάζοντας μόνο την παρούσα συνέντευξη αυτό που βγαίνει είναι, δυστυχώς, ένα ζωντανό γερμανοτραφές ναζιστικό απολίθωμα. Λυπάμαι αλλά ειλικρινά μιλώντας αυτή η εντύπωση δίνεται. Λέγονται βέβαια και αρκετά σωστά, κυρίως όμως με αρκετή, κοινότυπη πλέον, καταγγελιολογία. Πολύ αυτοαναφορικότητα με μεσσιανικά φαντασιακά χαρακτηριστικά, πιθανόν μια ουτοπική υπεραναπλήρωση για την καχεξία και παρακμή μας, ίσως ακριβώς γι'αυτό να ελκύονται τόσο κάποιοι. Απέχει πολύ το να ισχυρίζεται κανείς ότι αυτός είναι η ελίτ από το να είναι στ' αλήθεια.
    Παρόμοια φαινόμενα έχουν υπάρξει και με διάφορους σελέμπριτυ του δωδεκαθεϊστού χώρου. Όσο πιο "περίεργος" τόσο πιο δημοφιλής στο κοινό.
    Ίσως τελικά η μόνη αληθινή θεραπεία να είναι ομοιοπαθητικού τύπου: η παρακμή να αντιμετωπίζεται μόνο με μεγαλύτερες δόσεις παρακμής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Από που να ξεκινήσω...Τρικυμία εν κρανίω
    Πρώτον, όσον αφορά το σχόλιο του για την Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών το κρίνω απρεπές. Το ζήτημα του "Στρασσερισμού", ιδεολογικά πάντα, δεν επιλύθηκε το 1934 και δεν θα επιλυθεί και σήμερα μέσω του εγχειριδίου και της ξιφολόγχης αλλά μέσω σταθερών ιδεολογικών βάσεων και συζήτησης μεταξύ των Εθνικοσοσιαλιστών. Ξεκαθαρίζω ότι δεν είμαι υποστηρικτής του Όττο Στράσσερ πρωτού το κάθε λογής γκαρσόνι μου επιτεθεί.
    Ο συνεντευξιαζόμενος θα μπορούσε να δώσει έναν αντικειμενική, συνοπτική και κατανοητή από όλους περιγραφή του Εθνικοσοσιαλισμού. Αντί αυτού, επιλέγει να μακρολογήσει ασκόπως και να ντύσει το κομμάτι αυτό με τον μανδύα του ψευδο-διανοούμενου. Μέσα στην περιγραφή μπλέκει βιολογικό ντετερμινισμό σε συνάρτηση με την υιοθέτηση ιδεολογίας (πχ.Εθνικοσοσιαλιστής γεννιέσαι, δεν γίνεσαι...). Ο βιολογικός ντετερμινισμός καταλαμβάνει το 60% αυτού του τμήματος της συνέντευξης, αποτυγχάνοντας έτσι να δώσει μία κατατοπιστική απάντηση, σε συνδυασμό με την μεταφυσική αοριστολογία που εκτοξεύει κατά τόπους. Δεν υπονοώ ότι η μεταφυσική ή η φιλοσοφία είναι άχρηστη ή αόριστη. Αυτό που θέλω να τονίσω είναι πως ορισμένοι «Ιερείς» του Νεοναζισμού όπως ο συνεντευξιαζόμενος, τείνουν πολύ συχνά αν προσέξετε στην εσωτερική αρλουμπολογία. Αυτό συμβαίνει κυρίως λόγω άγνοιας φιλοσοφικών αρχών, άγνοιας των φιλοσοφικών καταβολών του Εθνικοσοσιαλισμού και επειδή είναι συνήθως αδιάβαστοι επί της ιδίας της ιδεολογίας που επικαλούνται. Κατά τον τρόπο αυτό η αρλουμπολογία και ο ψευδο-διανοουμενισμός που μαστίζει τον χώρο μας εδώ και πολλά χρόνια (έχουμε δει πληθώρα τέτοιων αναλύσεων), χρησιμεύει στο να κάνουν το κοινό εξίσου μπερδεμένο με την συγκεχυμένη σκέψη των ανθρώπων αυτών, αλλά και να καλύψουν με αυτόν τον τρόπο την ιδεολογική τους άγνοια. Αν προσθέσουμε και το γεγονός ότι ταυτίζουν το αμερικανικό φαινόμενο της White Supremacy, του διεθνισμού βασισμένου στο λευκό χρώμα κτλ. καταλήγουμε στην μεταπολεμική φετιχιστική και μιμητική ιδεολογία που εκφράζει ο προσκολλημένος στο Γερμανικό Ράιχ συνεντευξιαζόμενος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πάμε στο κομμάτι που αναφέρει πως «Ο εθνικοσοσιαλισμός είναι η φύση του Λευκού Ευρωπαίου, του Άριου και Άρειου. Κανένας μη Ευρωπαίος δεν μπορεί να είναι Εθνικοσοσιαλιστής. Μόνο να τον παριστάνει μπορεί. Κάθε Ευρωπαίος στο αίμα, την καταγωγή, την συνείδηση, το φρόνημα, την συναίσθηση και την ενσυναίσθηση οφείλει να είναι Εθνικοσοσιαλιστής. Αν δεν είναι Εθνικοσοσιαλιστής τότε κάποιο ή κάποια από τα παραπάνω συστατικά που προανέφερα, λείπει.»

    « Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι ούτε πολίτευμα ούτε ιδεολογία. Είναι η θεώρηση του σύμπαντος κόσμου μέσα στην Άρια πολιτεία.»

    «Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν είναι για όλους, είναι για κάποιους.»

    Ας μάθει ο αγαπητός Γιώργος ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός απετέλεσε πρώτον κίνημα της εποχής του. Ήτο προσαρμοσμένο στις ανάγκες και τα δεδομένα της βιομηχανικής εποχής και του καπιταλιστικού συστήματος. Οι ανθρωπολογικές, κοινωνιολογικές κτλ. ερμηνείες του Εθνικοσοσιαλισμού ανάγονται κυρίως στους Γερμανούς Ρομαντικούς (και μεταγενέστερους λ.χ. Othmar Spann), οι οποίοι έχτισαν επάνω σε πρωτύτερες φιλοσοφικές αναλύσεις (κυρίως του Αριστοτέλη και του Πλάτωνα). Δεύτερον, έχω να σημειώσω πώς δεν χρειάζεται να βάζεις τον βιολογικό ντετερμινισμό και τις "γενετικές προδιαθέσεις" για να εξηγήσεις το γεγονός ότι είμαστε λίγοι σε αριθμό σήμερα οι Εθνικοσοσοσιαλιστές. Αντί να χρησιμοποιείς τα παραπάνω ως μηχανισμούς άμυνας για να αιτιολογήσεις την αποτυχία του Εθνικοσοσιαλισμού να προσεταιριστεί τις μάζες στην μεταπολεμική περίοδο, θα σε συμβούλευα να κάνεις ένα reality check, να κοιτάξεις γύρω σου, και έπειτα να αναλογιστείς τα στρατηγικά, πολιτικά και ιδεολογικά λάθη που έχουν κάνει οι εκάστοτε «μύστες» του Ε/Σ, με μερικά από τα μεγαλύτερα από αυτά να αποτελεί η μη-συστηματοποίηση της ιδεολογίας σε ένα επίκαιρο πλαίσιο, η έλλειψη επαναστατικής θεωρίας και η γενική γραφικότητα σαν χώρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλος θα κάνω και ένα σχόλιο όσον αφορά το « Κανένας μη Ευρωπαίος δεν μπορεί να είναι Εθνικοσοσιαλιστής.»
    Αν όπως ισχυρίζεσαι ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός αποτελεί συμπαντική αλήθεια, τότε κατά λογική συνέπεια έχουμε μία αντίφαση στα λεγόμενα σου σχετικά με την αδυναμία διαπιστώσεως ή υιοθέτησεως των φιλοσοφικών αρχών του Ε/Σ από τους μη-Ευρωπαίους, διότι αυτό σημαίνει ότι ο Ε/Σ αποτελεί μία ευρωπαϊκή ιδιαιτερότητα (κάτι σαν μία ιδιαίτερη γερμανική εφεύρεση, για συγκεκριμένα γερμανικά δεδομένα και καταστάσεις) και όχι καθολική/παγκόσμια φιλοσοφική αρχή.

    Ο Otto Dietrich αναγνωρίζοντας το πρόβλημα της έλλειψης συστηματοποιημένης φιλοσοφικής βάσης εκ μέρους του NSDAP (και ναι, ξέρουμε ότι διαβάζεις μόνο το «Αγών Μου» σαν ευαγγέλιο, αλλά υπάρχουν και άλλα κείμενα), αποπειράθηκε να δώσει μία τέτοια στο βιβλίο του «ΟΙ ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΜΟΥ». Περί του συγκεκριμένου πληροφοριακά γράφει:

    «Εμείς οι Εθνικοσοσιαλιστές είχαμε μέχρι σήμερα τόσα πολλά να κάνουμε για τη χώρα μας, ώστε δεν ήταν δυνατόν να αφιερώσουμε χρόνο και ανθρώπους για την επιστημονική ολοκλήρωση της κοσμοθεωρίας μας. Αντίθετα με άλλους, θεωρήσαμε ορθότερο το να διαμορφώσουμε πρώτα την καθημερινή μας ζωή σε πρακτικό επίπεδο σύμφωνα με την κοσμοθεωρία μας, και ν' αποδείξουμε εκεί τη χρησιμότητά της, και ύστερα να της δώσουμε την οριστική της μορφή στο επιστημονικό πεδίο.»

    Όσον αφορά το ζήτημα στο οποίο αρχικώς αναφερθήκαμε γράφει: «Πάντως, μια τέτοια νέα θεμελίωση της Φιλοσοφίας, δεν παραμένει περιορισμένη στα πλαίσια του "εθνικώς σκέπτεσθαι" έστω κι αν αυτό αποτελεί την αφετηρία της. Τουναντίον, αποτελεί γνωσεολογική αρχή γενικής ισχύος, η οποία έχει αξία ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΕΣ και μπορεί να εφαρμοστεί ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΘΝΗ, ακόμη και αν η ως σήμερα πολιτική τους εξέλιξη δεν έχει ωριμάσει αρκετά για να δεχθεί έναν τέτοιο τρόπο σκέψεως. Και το λέγω αυτό, διότι σε προοδευτική εξέλιξη δεν υπόκειται μόνον η υλική ζωή των λαών αλλά και η ικανότητά τους να κατανοούν έννοιες.»

    Όποιος διαφωνεί ας τα βάλει με τον Dietrich λοιπόν, αν φυσικά έχει τα «διανοητικά κότσια»

    Τι άλλο να σχολιάσω ; Την υπόλοιπη συνέντευξη κατέλαβαν χιλιοειπωμένα ρητορικο-ιδεολογικά κλισέ, το μισό της σχεδόν σκέλος φετιχισμοί για τον Β΄ΠΠ, μεσσιανισμοί για το μελλοντικό Χιτλερο-Άβαταρ ,θεωρίες ζωτικών χώρων που θα τάραζαν και τον πιο ακραίο παγγερμανιστή του 19ου αιώνος και αρχαιοπληκτισμοί πλευρικής προελεύσεως. Τίποτα νέο, τίποτε ενδιαφέρον.
    Κρίμα πολύ κρίμα. Ελπίζω οι μελλοντικές γενιές να ξεφύγουν από αυτόν τον φαύλο κύκλο ιδεολογικής και πολιτικής μετριότητας και να οδηγήσουν το κίνημα σε καλύτερα μονοπάτια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/3/24 2:48 μ.μ.

      ναι καλά, πήγαινε εθνικοινωνιστή να τα πεις αυτά στα δέκα άτομα του Άρματος

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/4/24 11:42 π.μ.

      Ρε φίλτατε, έγραψες ένα κατεβατό ως εθνοκοινωνιστής, για να καταλήξεις σε μισή πρόταση να μειώσεις το Άρμα; Μας κούρασες πια !

      Διαγραφή
    3. Έπιασαν δουλειά πάλι οι γνωστοί προβοκάτορες. Τι σχέση έχουν τα λεγόμενα μου με το ΑΡΜΑ; Ίσα ίσα ενδεχομένως να διαφωνούν και σε ορισμένα πράγματα οι οπαδοί του. Όσον αφορά το δεύτερο σχόλιο, πραγματικά πιστεύεις Ανώνυμε 11:42, ότι βρίζω τον εαυτό μου ή πως είμαι τρολλάκι σαν εσάς; Ουδεμία σχέση έχω με το ΑΡΜΑ ούτε και με κάποια συγκεκριμένη οργάνωση του "χώρου". Φυσικά ανοιχτός είμαι σαν άτομο σε συζήτηση με όλους, πλην των γκαρσονιών. Το προφίλ μου είναι γνωστό, έχω blog με διάφορα κείμενα μου και προφίλ με το ίδιο όνομα στο Twitter. Αφήστε λοιπόν τις προβοκάτσιες δεν πείθετε κανέναν.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/4/24 5:25 μ.μ.

      Ο εθνοκοινωνιστής δεν έχει υπόψη του ότι το υπουργείο του Γκαίμπελς είχε κόντρα με τον Ντίτριχ.Κουραφέξαλα γράφει και τρίχες εθνοκοινωνιστής είναι.Εθνικοφιλεύθερος παπαγάλος είναι.Ρε κρίνε όλοι σας έχετε πρόβλημα με τον εθνικοσοσιαλισμό.

      Διαγραφή
    5. Μπράβο για το άρθρο σχετικά με τον Pino Rauti

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος4/4/24 3:16 μ.μ.

      Ε, αφού έχεις γνωστό προφίλ στο διαδίκτυο, πάω πάσο. Δίνεις σκληρό αγώνα.

      Διαγραφή
    7. Προς Ανώνυμο 5:25

      Τα έχεις χαμένα ή μας κάνεις πλάκα;
      Τι σημασία έχει ως προς το βιβλίο του Ντήτριχ το αν το "υπουργείο του Γκαίμπελς" όπως λες, είχε κόντρα με αυτόν. Πώς αναιρείται δηλαδή το ιδεολογικό περιεχόμενο; Πρέπει να πάρετε τα χάπια σας κάποιοι. Ο Χίτλερ καταρχάς, είχε χρίσει τον Ντήτριχ το 1933 ως Reichsleiter που ήταν και ο δεύτερος μεγαλύτερος πολιτικός βαθμός στο NSDAP, άρα δεν ήταν τυχάρπαστος. Δεύτερον, ο Γκαίμπελς είχε κόντρα με τον Ντήτριχ όχι για ιδεολογικούς λόγους ή για το βιβλίο, το οποίο παρέθεσα και φάνηκε πως δεν σου άρεσε, αλλά γιατί είχαν αλληλεπικαλυπτόμενες αρμοδιότητες. Ο Γκαίμπελς ήταν υπουργός προπαγάνδας και ο Ντήτριχ υπεύθυνος όλου του Γερμανικού Τύπου πάσης φύσεως. Όταν ο Ντήτριχ "διόρθωνε" κάτι που μπορεί ο Γκαίμπελς να ήθελε να εκδοθεί, τότε υπήρχε διαφωνία. Παράδειγμα περί αυτού ήταν ας πούμε κάποιοι τίτλοι άρθρων που είχε εκδόσει ο Ντήτριχ το 1941 για την εκστρατεία εναντίον της ΕΣΣΔ. Συγκεκριμένα, ο τελευταίος είχε προεξοφλήσει την ήττα των Σοβιετικών μέσω των τίτλων αυτών, για λόγους προπαγάνδας. Ο Γκαίμπελς διαφώνησε και καλά έκανε. Αυτό όμως δεν αποτελεί επιχείρημα εναντίον του βιβλίου, ούτε και της ιδεολογίας. Όσον αφορά τα κουραφέξαλα που γράφω ποια είναι; Το ότι δεν πρέπει να συμμεριζόμαστε τις γραφικότητες που έχουν ειπωθεί στην συνέντευξη;

      Πάμε στο κομμάτι που με αποκαλείς "εθνικοφιλελεύθερο". Μόνο για γέλια ο ισχυρισμός, αν δεις τα όσα έχω γράψει γενικώς στους διαφόρους ιστοχώρους. Οι γκαρσόν μάλιστα με αποκάλεσαν προ ολίγων ημερών "μπολσεβίκο" καθώς έγραψα κείμενο υπέρ του σοσιαλισμού.
      Ξαναλέω, πάρε τα χάπια σου, και όποιος θέλει τα συζητάμε και αλλού, είτε προσωπικώς είτε δημοσίως.

      ΥΓ. Ευχαριστώ ΜΚ

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος5/4/24 11:39 π.μ.

      Παιδιά δημόσια να συζητήσετε για να έχει ενδιαφέρον

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος5/4/24 10:57 μ.μ.

      Ο εθνοκοινωνιστής είναι άλλος ένας ανώνυμος ψευτοφιλοσοφος του ίντερνετ κλεισμένος σε δωμάτιο χωρίς να βλέπει ήλιο μιλάει με ύφος πίσω από την οθόνη.Ρε μνημόνιο μέχρι να πέσει μαύρο χιόνι στους δειλούς ραγιάδες

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος6/4/24 3:50 μ.μ.

      ωραία επιχειρήματα έχεις γκαρσόνι 10 .57

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος6/4/24 6:07 μ.μ.

      Μόνο οι γενναίοι ναζιστές δηλώνουν δημοσίως υποστηρικτές του Πόλσεν και γευματίζουν σε κυανά εστιατόρια.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος8/4/24 12:40 π.μ.

      3:50 φάε μνημόνιο και Μητσοτάκη για επιδόρπιο και μην φωνάζεις

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος8/4/24 8:27 μ.μ.

      αυτό είναι το menu στο εστιατόριο 12:40?

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος9/4/24 7:42 μ.μ.

      Είναι το μενού της νέας δημοκρατίας

      Διαγραφή
  20. Ανώνυμος31/3/24 8:53 μ.μ.

    Υποθέτω και ο άναρχος Γιούνκερ ή η ιδέα για μια επαναστατική Ευρώπη να πάρουμε δρόμο. Μάλλον δεν έχεις ιδέα τι εστί Τρίτη θέση. Έτσι και αλλιώς ο Μπακούνιν είναι ο μπαμπάς σάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος31/3/24 9:58 μ.μ.

    Το βήμα που μας δίνει ο ΜΚ για να λέμε τα πιστεύω που πρεσβεύουμε είναι η ουσία της Τρίτη θέσης. Το κάθε εθνικοαπελευθερωτικό το κάθε ριζοσπαστικό είναι αυτό που ειμαστε. Οι απόκληροι στο περιθώριο οι μοναχικοί λύκοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ανώνυμος2/4/24 11:56 π.μ.

    Διαβάζω πολύ τις σελίδες αλλά δεν έχω ασχοληθεί ενεργά με τον χώρο λόγω πανελληνίων κλπ Σε ποια ομάδα θα μου συστήνατε να ξεκινήσω την διαδρομή μου στον χώρο; Είμαι Αθήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/4/24 11:42 π.μ.

      Έχεις πολλές επιλογές, διάβασε, ρωτά άλλους και δες πού ρεπεις ιδεολογικά. Εάν δεν σου αρέσει κάτι μπορείς να συνεργαστείς με κάποιον άλλο αυτόνομο πυρήνα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/4/24 11:56 μ.μ.

      Στη Γαδα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος5/4/24 5:26 μ.μ.

      Πραιπόζιτε ξέφυγες 11.56.

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος4/4/24 5:54 π.μ.

    Γιατί δεν υπάρχει επαναστατική πορεία στο χώρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος4/4/24 6:19 μ.μ.

    Θέλουν να γίνουν αδωνιδες στην θέση του αδωνη.Γεια σου ρε μεγαλε Γιώργη μια χαρά τα είπες τωρα που θα μπουν μια φυλακα οι εθνικισταραδες σπαρτιάτες που σκοτώθηκαν για το χρήμα και βλέπουμε μετά ποιος άλλος θα έρθει να μας σώσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος11/4/24 5:01 μ.μ.

      Ας τα λέει αλλά δεν αλλάζει τίποτα.Και αυτός στο τέλος θα προσκυνήσει και θα πάει με τους συστημικούς μόλις μυρίσει το χρήμα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος13/4/24 12:47 μ.μ.

      Δεν είναι όλοι το ίδιο φίλε και για αυτό κάποια παιδιά δεν πετυχαίνουν διότι δεν συμβιβάζονται

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος4/4/24 6:25 μ.μ.

    Γιατί δεν έχει οργανώσει καμιά οργάνωση του χώρου σήμερα πορεία κατά του ΝΑΤΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/4/24 10:27 π.μ.

      Αφού ο χώρος σου θέλει να μέινουμε στο ΝΑΤΟ πραιπόζιτε.

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος5/4/24 9:00 μ.μ.

    Γιώργο θα κατέβεις με το εθνικό μέτωπο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/4/24 3:51 μ.μ.

      Ο Γιώργος είναι στέλεχος του ΕΣ κινήματος 4η Αυγούστου.Δεν έχει σχέση με την γαλανόλευκη antifa.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/4/24 10:20 μ.μ.

      Δεν υπάρχει κίνημα 4η Αυγούστου. Σας κορόδειψε ο Πλεύρης.

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος17/4/24 8:53 π.μ.

    Συγχαρητήρια
    Heil Hitlel
    Χρήστος Γ. Ροδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος17/4/24 9:12 π.μ.

    Se psaxnoume tha perasoume kala

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος17/4/24 3:08 μ.μ.

    9:12 π.μ. και 8:53 π.μ. = Πραιπόζιτος. Δεν κρατιέται. Μέσα σε δέκα λεπτά δύο σχόλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος24/4/24 12:22 π.μ.

    Ο Πλεύρης και ο Περίανδρος έφτιαξαν αυτό τον ναζί και πανγερμανιστη και μιλάτε για ελληνικό εθνικισμό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος30/4/24 12:53 π.μ.

    Είδα την εκπομπή με τον χατζηγωγο αντί να σηκωθείς να του ρίξεις 2 μπουνιές όταν τσαντιστικες με τις μ@λ@κιες του αμερικανοπρακτωρα το κατάπιες με τον άλλο δίπλα να γελάει.Σε πήγαινα αλλά με απογοήτευσες.Ωραιο μπλουζάκι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος3/5/24 10:51 π.μ.

    Ο χατζηγωγος έπρεπε να φύγει σε φορείο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος7/5/24 1:17 π.μ.

    Μην καλείτε τον Χατζηγώγο σας κάνει κακό και σας χρεώνει όλες τις μ@λακιες που λέει.Είναι έμμισθο τρολ της πρεσβείας και βγάζει το ψωμί του λέγοντας δημόσια ότι του υπαγορεύει το αφεντικό του.Να φέρετε τον Περίανδρο αν θέλει να βγει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος19/5/24 11:04 μ.μ.

    Γίνεται χαμός με τον Κασιδιάρη θα κάνετε καμία εκπομπή;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.