των : Πολυπέρχονα , Μαύρου Λύκου , Red Byron.
Η προοπτική μιας άλλης κοινωνίας και ο «ναζιστικός κίνδυνος».
Η προοπτική για μια άλλη κοινωνία.
Μια από τις προτάσεις για το τι θα υπάρξει μετά την επανάσταση , είναι η πρόταση για μια κοινωνία που θα σέβεται τον άνθρωπο και τις ανάγκες του , σε αρμονία με τη φύση και τους φυσικούς νόμους. Η διεθνοποίηση θα γίνεται με ισότιμη συνεργασία , ανταλλαγή πόρων και κοινές παραγωγικές δομές στη βάση αμοιβαίου οφέλους μεταξύ των διαφορετικών εθνοτήτων χωρίς να υπάρχει κάποια εθνότητα ή φυλή που να εξουσιάζει άλλες , ούτε να υπάρχει κάποια διεθνοποιημένη η εγχώρια άρχουσα κοινωνική τάξη , πλουτοκρατική η γραφειοκρατική.
Η εκάστοτε κοινωνική πρωτοπορία , η λεγόμενη ως «φυσική αριστοκρατία» , δεν θα προκύπτει ούτε θα μεταβιβάζεται κληρονομικά , πλουτοκρατικά , ούτε με ψηφοφορίες , φιλίες , σύναψη ψεύτικων ή αληθινών ερωτικών σχέσεων , ή κανένα άλλο τρόπο, αλλά οι όποιες προσωπικότητες θα μπορούν να διακρίνονται σε κάθε τομέα , αντικειμενικά και αξιοκρατικά , ανάλογα με την προσφορά τους στη λαϊκή κοινότητα. Οι λαϊκές κοινότητες θα οικοδομούνται στην κοινή βάση του τόπου κατοικίας και καταγωγής , του κοινού πολιτισμού , γλώσσας , παράδοσης , και φυλετικών χαρακτηριστικών.
Σε αυτές τις λαϊκές κοινότητες που τα μεγάλα μέσα παραγωγής , οι πηγές ενέργειας θα είναι κοινωνική ιδιοκτησία , η παιδεία και η υγεία θα είναι κοινωνικά αγαθά ελεύθερα για όλους , και η παραγωγή θα προγραμματίζεται και θα σχεδιάζεται από την ίδια τη λαϊκή κοινότητα με βάση τις ανθρώπινες ανάγκες , και όχι στόχο το κέρδος μιας κάστας πλουτοκρατών ή το όφελος κάποιας γραφειοκρατίας. Έτσι δεν θα υπάρχει η έννοια της ανεργίας αφού οι θέσεις εργασίας θα είναι σχεδιασμένες και προγραμματισμένες από την κοινότητα , και ο προγραμματισμός επιτρέπει και επιδιώκει να υπάρχουν θέσεις εργασίας για όλους , και η απαιτούμενη εκπαίδευση γι αυτές θα παρέχεται σε όλους δωρεάν και θα είναι προσβάσιμη από όλους με αξιοκρατικά κριτήρια.
Η ανάδειξη των ηθικών αξιών όπως η τιμή , η αφοσίωση , το καθήκον , η αρετή , ο σεβασμός στην παράδοση και την ιστορία της φυλής και του έθνους , αντίθετα με τις ψεύτικες «αξίες» των εκφυλισμένων συστημάτων, θα βοηθήσει να υπάρχει κοινωνική αρμονία και ευτυχία, θα μειώσει την εγκληματικότητα και θα συσφίξει τους δεσμούς ανάμεσα στους ανθρώπους που θα μετέχουν στην ίδια κοινότητα. Ο τρόπος οργάνωσης της οικονομίας και της παραγωγής θα δώσει τη δυνατότητα στον καθένα ανεβάζοντας την προσφορά του στην κοινότητα , να ανεβάζει και το δικό του βιοτικό επίπεδο μέσα από την άνοδο του βιοτικού επιπέδου και της ευημερίας όλης της κοινότητας συνολικά. Η προστασία του περιβάλλοντος θα συμβαδίζει με μια εξέλιξη και ανάπτυξη της τεχνολογίας με τρόπο που θα σέβεται τη φύση και το άνθρωπο .
H εξάλειψη της ανεργίας και της καταστροφής και σπατάλης πόρων που επιφέρει ο καπιταλισμός , θα επιτρέπει τη μείωση του απαιτούμενου εργάσιμου χρόνου ανά άτομο , την αύξηση του ελεύθερου χρόνου, ενώ η ισορροπία μέσα από τη σταθερότητα στην οικονομία και την παραγωγή που προκύπτει από την προγραμματισμένη και κεντρικά σχεδιασμένη οικονομία, θα δώσει τη δυνατότητα στον καθένα να ασχοληθεί με την τέχνη , τον αθλητισμό και να αναπτύξει πολύπλευρα ενδιαφέροντα και στην απαιτούμενη και από την ίδια τη βιολογία του ανθρώπου αρμονία με τη φύση. Ταυτόχρονα η ανάπτυξη των πόλεων θα γίνεται σεβόμενη το περιβάλλον, και τις ανθρώπινες ανάγκες για επαφή με τη φύση, ενώ ταυτόχρονα θα είναι κυρίαρχη η αισθητική που θα συμβαδίζει με τη λειτουργικότητα.
O «ναζιστικός κίνδυνος».
Η παραπάνω πρόταση , αποδίδει αν και περιληπτικά κάποια από τα στοιχειώδη στοιχεία για να καταλάβει κανείς τι εννοούν σήμερα αυτοί που μιλάνε για Εθνικοσοσιαλισμό. Ο οποίος ως ιδεολογικό και πολιτικό ρεύμα , δεν έχει καμιά σχέση με τις διάφορες γραφικές ακροδεξιές ομάδες που προσπαθούν να τον συσχετίσουν στην Ελλάδα ή στο εξωτερικό με Απριλιανούς , Μεταξάδες , Παττακούς κλπ , αλλά είναι στον αντίποδα όλων αυτών.
Μπορείτε να δείτε λίγα λόγια για το πώς αντιλαμβάνονταν τον εθνικοσοσιαλισμό ο Rudolf Hess εδώ :
Σκοπός της δημοσίευσης δεν είναι να πάρει θέση ο αναγνώστης για τον Εθνικοσοσιαλισμό. Είναι για να μπορεί να πάρει κανείς μια βασική ιδέα για το τι διεκδικεί μια στάση ζωής και μια κοσμοαντίληψη , την οποία παρουσιάζουν κάποιοι σήμερα ως το απόλυτο κακό και ως τον μεγαλύτερο κίνδυνο για την ανθρωπότητα. Μια ιδεολογία που καμιά σχέση ούτε με τις ακροδεξιές ομάδες ούτε με τα παρακρατικά προβοκατόρικά χτυπήματά τους , με τα οποία προσπαθούν να τη συσχετίσουν.
Είναι εντυπωσιακό ότι όταν στην Ελλάδα οι Εθνικοσοσιαλιστές είναι πραγματικά ελάχιστοι , και ότι όταν ο καπιταλισμός δολοφονεί μαζικά αυτή την στιγμή στον πλανήτη εκατοντάδες χιλιάδες ανθρώπους κάθε χρόνο, και όταν και στην ίδια μας τη χώρα η εργατική τάξη στενάζει κάτω από την πολυεθνική νεοταξική καπιταλιστική κατοχή, υπάρχουν ομάδες που αυτοαποκαλούνται «αριστερές» και ασχολούνται σε μόνιμη βάση με το χτύπημα του Εθνικοσοσιαλισμού , τον οποίο μάλιστα ταυτίζουν με την ακροδεξιά , τους παρακρατικούς και τις προβοκάτσιες της.
Είναι επίσης γεγονός, ότι δεν κυβερνά τον κόσμο σήμερα ο Εθνικοσοσιαλισμός , αλλά κυβερνήσεις που προωθούν τη λογική της καπιταλιστικής παγκοσμιοποίησης , και μιλάνε για «αντιεθνικισμό» και «αντιρατσισμό» ενώ είναι δηλωμένοι «αντιναζιστές». Αυτοί είναι που δολοφονούν τους λαούς.
Και ενώ τα στελέχη αστικών κομμάτων συναντιούνται τακτικά με στελέχη των κυβερνήσεων των ΗΠΑ και του Ισραήλ αλλά και στελέχη του ΝΑΤΟ , κανείς δεν ζητάει να κλείσουν τα γραφεία των κομμάτων αυτών , αλλά μιλάει για απαγόρευση των ομάδων και συγκεντρώσεων με αναφορές στον «εθνικισμό». Ούτε πήγε ποτέ κανείς να προσπαθήσει να διαλύσει συγκεντρώσεις των κυβερνητικών και καπιταλιστικών κομμάτων, παρότι ο καπιταλισμός έχει δολοφονήσει εκατοντάδες εκατομμύρια άτομα πάνω στη γη.
Παράλληλα για την ανεργία και για την πλήρη καταπάτηση των δικαιωμάτων της εργατικής τάξης , σήμερα προφανώς και δεν ευθύνεται ούτε ο εθνικισμός ο εθνικοσοσιαλισμός , παρόλα αυτά η νεοταξική «αριστερά» τους αντιμετωπίζει ως τον κύριο εχθρό , αφήνοντας την αστική τάξη και το σύστημά της στο απυρόβλητο και χρησιμοποιείται ως μηχανισμός καταστολής απέναντι σε κάθε τι που μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στην εξουσία τους.
Οι αναφορές για τη δαιμονοποίηση της συγκεκριμένης ιδεολογίας , γίνονται στην πολιτική του Χίτλερ στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Αιτία του πολέμου όμως δεν ήταν ο Χίτλερ ή ο Εθνικοσοσιαλισμός αλλά ο ιμπεριαλιστικός καπιταλισμός και οι ανάγκες του κεφαλαίου των μεγάλων ιμπεριαλιστικών δυνάμεων της εποχής για άνοιγμα των αγορών. Ο πόλεμος ήταν δεδομένο ότι θα συνέβαινε , αργότερα ή νωρίτερα , είτε στην ηγεσία της Γερμανίας ήταν ο Χίτλερ , είτε ήταν οποιοσδήποτε άλλος , και είτε αυτή η ηγεσία είχε αναφορές στον Εθνικοσοσιαλισμό , είτε δεν είχε καμιά τέτοια αναφορά και μάλιστα χωρίς καμιά αποκλειστική ευθύνη της όποιας Γερμανικής ηγεσίας , αλλά ως αποτέλεσμα της διεθνούς οικονομικής και πολιτικής κατάστασης.
Σχετικά με το θέμα όσοι θέλουν να το ψάξουν περισσότερο, μπορούν να βρουν και να διαβάσουν τι έγραψε από αριστερή καθαρά σκοπιά ο αείμνηστος Νίκος Βεργίδης (Σάκης Κατσαρός ήταν το πραγματικό του όνομα) στο βιβλίο του «Αδόλφος Χίτλερ και Εθνικοσοσιαλισμός».
Όσον αφορά τώρα το Β’ Παγκόσμιο πόλεμο , η Βρετανία πάντως ήταν που ξεκίνησε και επέμενε τη συνέχιση του πολέμου της με τη Γερμανία που αντίθετα επιδίωκε ειρήνη μαζί της. Και ενώ στην Ελλάδα ο Ελευθέριος Βενιζέλος , προσπάθησε να καταλάβει τη Μικρά Ασία και είναι αυτός που ψήφισε το «Ιδιώνυμο» , με βάση το οποίο έθετε στην παρανομία το συνδικαλισμό , τους κομμουνιστές και τους αναρχικούς και προχώρησε σε εκατοντάδες συλλήψεις τους, θεωρείται το απόλυτο σύμβολο της Δημοκρατίας , ο Χίτλερ που ανακατέλαβε εδάφη που έχασε η Γερμανία στον Α’ παγκόσμιο πόλεμο και διώξε πράγματι και αυτός διάφορους κομμουνιστές και αναρχικούς ( όπως και ο Βενιζέλος ) , δίωξε και το «Στρασσερικό» ρεύμα του Εθνικοσοσιαλισμού , δίωξε όμως και διάφορους πλουτοκράτες, θεωρείται το απόλυτο κακό. Ο Χίτλερ τουλάχιστον έχει το άλλοθι ότι βρίσκονταν σε κατάσταση πολέμου με την ΕΣΣΔ , η οποία αντίστοιχα είχε αρχίσει από το 1936 ήδη μαζικές συλλήψεις και εκτελέσεις υποστηρικτών της Γερμανίας. Ο Βενιζέλος για το ιδιώνυμο δεν έχει κανένα τέτοιο άλλοθι.
Επίσης ας συγκρίνουν τα όσα έπραξε τότε η Γερμανία , με αυτά που έπραξαν οι άλλοι σύμμαχοι, όπως την ισοπέδωση της Δρέσδης μαζί με τον άμαχο πληθυσμό τους από τους Άγγλους ενώ ο πόλεμος είχε τελειώσει , ή το τι έπραξαν οι Αμερικάνοι στη Χιροσίμα και το Ναγκασάκι , ενώ οι Ιάπωνες είχαν ήδη ηττηθεί , ή πόσες χιλιάδες Γερμανοί που πολέμησαν στο Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο , εκτελέστηκαν η πέθαναν σε άσχημες συνθήκες μετά τη λήξη του πολέμου στα Σοβιετικά Στρατόπεδα.
Το ζήτημα όμως δεν είναι μόνο ο Β Παγκόσμιος πόλεμος, αλλά τα πεπραγμένα των ιμπεριαλιστών όλες αυτές τις δεκαετίες σε όλο τον κόσμο με τη δολοφονία εκατομμυρίων ανθρώπων σε όλη τη γη. Και αντί σήμερα οι νεοταξίτες να ασχολούνται με αυτούς και τα κόμματα που τους υποστηρίζουν και δρουν στην Ελλάδα , έχουν προσανατολίσει όλη τη δράση τους στο να κυνηγάνε ως βασικό κίνδυνο τους όποιους ελάχιστους Εθνικοσοσιαλιστές. Αρκετοί από τους οποίους μεταξύ άλλων δεν ταυτίζονται με την πολιτική του Χίτλερ.
Μάλιστα το λεγόμενο «Στρασσερικό» Εθνικοσοσιαλιστικό ρεύμα , συγκρούστηκε με αρκετές από τις επιλογές του Χίτλερ , και τελικά διώχθηκε και εξοντώθηκε από τη μορφή που πήρε το καθεστώς του Χίτλερ , με 83 δολοφονίες τη λεγόμενη «νύχτα των μεγάλων μαχαιριών».
Με βάση το σκεπτικό της επίθεσης στον εθνικοσοσιαλισμό για τα «εγκλήματα του Χίτλερ» , θα έπρεπε σήμερα αντί για τους εθνικοσοσιαλιστές να κυνηγάνε τα αστικά κόμματα , αυτά που συνεργάζονται καθημερινά και έχουν επαφές με τους εγκληματίες των κυβερνήσεων των ΗΠΑ , του Ισραήλ, της Βρετανίας και άλλων καπιταλιστικών κυβερνήσεων , που έχουν σκοτώσει και σκοτώνουν δεκάδες φορές περισσότερους από όσοι πέθαναν συνολικά από το καθεστώς του Χίτλερ. Και μάλιστα στην πρώτη περίπτωση μιλάμε για παγκόσμιο πόλεμο μεταξύ κρατών , στη δεύτερη μιλάμε για μαζικούς βομβαρδισμούς και δολοφονίες αμάχων αλλά και μαχητών, από τους ιμπεριαλιστές της νέας τάξης με σκοπό τον πολιτικό και κοινωνικό έλεγχο και τη ληστεία πλούτου της πατρίδας τους.
Όσον αφορά το ζήτημα της ενοχοποίησης της ιδεολογίας , τα πεπραγμένα του Τρότσκι στην Κροστάνδη με τους αναρχικούς , όλοι τα γνωρίζουν και όσοι δεν τα γνωρίζουν να ψάξουν να τα μάθουν. Παρόλα αυτά, δεν είδαμε καμιά «αναρχική» ομάδα να ενοχοποιεί για αυτά τα γεγονότα την ιδεολογία του Τροτσκισμού και να επιτίθεται και να ανοίγει κεφάλια σε Τροτσκιστές , ούτε είδαμε να χτυπάνε ομάδες της εξωκοινοβουλευτικής αριστεράς με βάση τα πεπραγμένα του Πολ Ποτ στην Καμπότζη.
Ακόμα λοιπόν και να ήταν ο Χίτλερ ακριβώς όπως τον παρουσιάζουν όλοι αυτοί που νίκησαν στον πόλεμο και έγραψαν την ιστορία στα μέτρα τους , γιατί θα πρέπει να ενοχοποιείται η Εθνικοσοσιαλιστική ιδεολογία ;
Ενώ δεν ενοχοποιείται καθόλου η ιδεολογία του καπιταλισμού , που σήμερα είναι αυτή που κυβερνά τον κόσμο και που έχει πράξει και πράττει μαζικά εγκλήματα και σφαγές ;
Όσον αφορά το Χίτλερ και τη σύνδεσή του με τους θανάτους Ελλήνων κατά την εισβολή του στην Ελλάδα , είναι γεγονός ότι ο Μουσταφά Κεμάλ ευθύνεται για τη σφαγή και το διωγμό εκατομμυρίων Ελλήνων. Γιατί λοιπόν πήγε και κατέθεσε στεφάνι ο Καραμανλής στο μνημείο του Κεμάλ , ενώ οι Έλληνες που σκοτώθηκαν από τους Γερμανούς είναι ελάχιστοι μπροστά σε όσους δολοφόνησε το καθεστώς του Κεμάλ ;
Οι Ισραηλινοί έκαναν άσκηση πολέμου πάνω από την Κρήτη , στις αρχές Ιούνη 2008 σε συνεργασία με την κυβέρνηση Καραμανλή και είναι υπεύθυνοι για ένα πραγματικό ολοκαύτωμα που συμβαίνει τώρα εδώ και δεκαετίες στην περιοχή τους. Κανείς όμως δεν επιτέθηκε σε συγκεντρώσεις της ΟΝΝΕΔ και κανείς δε ζήτησε να κλείσουν τα γραφεία της ΝΔ και να βγει η ΝΔ εκτός νόμου. Αντί γι αυτό κυνηγάνε τα όποια ελάχιστα άτομα με αναφορές στον εθνικοσοσιαλισμό στην Ελλάδα, που είναι γεγονός ότι κανείς από αυτούς δεν έκανε ποτέ κοινές πολεμικές ασκήσεις μαζί τη Χιτλερική Γερμανία , η οποία δεν υπάρχει για πολύ πάνω από μισό αιώνα, ενώ αρκετοί από αυτούς δεν συμφωνούν ή είναι αντίθετοι με διάφορες πολιτικές της επιλογές. Γιατί ;
Γιατί λένε είναι «ρατσιστές» και ο «ρατσισμός» ευθύνεται για τις δήθεν «ρατσιστικές επιθέσεις» στους μετανάστες. Ποιοί πραγματικά είναι πίσω από τις επιθέσεις , και τι αποτέλεσμα έχουν , το εξηγήσαμε παραπάνω αρκετές φορές σε αυτό το άρθρο. Όσον αφορά το τι είναι , αν υπάρχει και σε ποιο βαθμό «ρατσισμός» , τι είναι ο φυλετισμός και ποια η θέση για τους μετανάστες, θα μιλήσουμε πολύ αναλυτικά στο επόμενο μέρος του κειμένου αυτού.
Για όσους ενδιαφέρονται πάντως να δουν και μια διαφορετική από τις συνηθισμένες άποψη για τα περί «ολοκαυτώματος» μπορούν να διαβάσουν τους παρακάτω συνδέσμους ενός ανεξάρτητου από το Μαύρο Κρίνο ιστολογίου :
ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ ...