ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Κύπρος, Ιούλιος 1974. Ένα «καϊκάκι» στα ανοιχτά της Κερύνειας. Ο μονίμως υπονομευτικός ρόλος της Ρωσίας στο Κυπριακό, που σκοπό έχει να αποτρέψει την Ένωση με την Ελλάδα. Από την συνέντευξη του καθηγητή Πολιτειολογίας και Συνταγματικού Δικαίου, Δημητρίου Καρακώστα, «Παραπολιτικά FM».




Η συνέντευξη του καθηγητή και υπουργού τύπου του Ιωαννίδη, Δ. Καρακώστα
στα Παραπολιτικά στον κο Μαζαράκη Ανδρέα, θεωρούμε ότι όχι τυχαία δόθηκε ως Κώδωνας Κινδύνου την συγκεκριμένη χρονική στιγμή (Ιούλιος 2016, επέτειος τουρκικής εισβολής στην Κύπρο το 1974 και μεσούντος του «πραξικοπήματος» ανατροπής του Ερντογάν).

Οι συνειρμοί είναι αναπόφευκτα αμείλικτοι.

ΤΟΤΕ (1974) Η ΣΟΒΙΕΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΒΟΗΘΗΣΕ ΤΟΝ ΕΤΣΕΒΙΤ ΝΑ ΕΙΣΒΑΛΛΕΙ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ (σύμφωνα με τα όσα αποκάλυψε ο κος Καρακώστας στην εκπομπή και ουδείς έσπευσε να αναφέρει κάτι γι’ αυτήν -θάψιμο-, να τον διαψεύσει ή να τον αντικρούσει ως αυτήν την στιγμή).

ΣΗΜΕΡΑ (2016) Η ΡΩΣΙΑ ΣΩΖΕΙ ΤΟΝ ΕΡΝΤΟΓΑΝ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ Ο ΠΟΥΤΙΝ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΟΣΧΑ.

Και στο μεταξύ «βελτιώνονται θεαματικά και ταχύτατα» οι στην πραγματικότητα μηδέποτε μηδενισμένες σχέσεις Ρωσίας-Τουρκίας (όπως αποδεικνύεται από την ιστορική ροή).

Το ζήτημα που θίγεται και προϊδεάζεται στην εκπομπή είναι ΜΕΙΖΟΝ!!!

ΤΙ Ε Π Ε Τ Α Ι;;;

Είναι καθόλα ύποπτη η αποσιώπηση από σύμπαν το πολιτικό φάσμα η συνδρομή των Σοβιετικών στους Τούρκους με το «καϊκάκι». Σύμφωνα με τον καθηγητή Καρακώστα είναι ο ΜΙΤΟΣ όλης της υπόθεσης.

Η Ρωσική Πολιτική έχει βάθος χιλιετίας σε αυτά τα ζητήματα από την εποχή της Μεγάλης Αικατερίνης.  Ο θρυλικός Έλληνας θαλασσομάχος Λάμπρος Κατσώνης, η Λεβάδεια της Κριμαίας και η περίφημη επιστολή του προς την Αικατερίνη για την «εγκατάλειψιν της ελληνικής υποθέσεως από την Ρωσία»


Με την πανουργία των Τούρκων οι Σοβιετικοί/Ρώσοι -κληρονόμος και φορέας των «καλύτερων» αυτοκρατορικών/σοβιετικών πρακτορικών παραδόσεων των οποίων είναι ο Πούτιν-κρατούν τη Λεκάνη της ΝοτιοΑνατολικής Μεσογείου σε εκκρεμότητα επί 42 χρόνια. 

28 σχόλια:

  1. Ανώνυμος19/7/20 9:50 μ.μ.

    Ένα από τα πιο ελεεινά ακροδεξιά blogs το Αλενάκι. Τελικά ο Πατριάρχης αφήνει παντού το στίγμα του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος20/7/20 11:57 π.μ.

    Ελάτε τώρα ρε παιδιά. Μην τρελαθούμε κι όλας. Τέταρτο βιολί ήταν η ΕΣΣΔ το '74 στο κυπριακό. Πρώτο η Η.Π.Α. των ρεπουμπλικανών (για να μην ξεχνούν κάποιοι οπαδοί του Τραμπ), δεύτερο η Γερμανία (για να μην ξεχνούν οι θιασώτες της Ε.Ε), τρίτο η Αγγλία και μετά οι Ρώσοι.

    Είναι αστείο να τους ρίχνουμε το κύριο μέρος των ευθυνών. Ή, μάλλον, είναι πρακτόρικο, εφόσον μιλάμε για ιστολόγιο που διαβάζουν εθνικιστές.

    Πρόκειται για ένα blog που κινείται στον κατευθυνόμενο από την δεξιά, για να αλλοιώσει τον εθνικιστικό χώρο, συρμό των διαφόρων Σπίνων, Χίων, Πανούσηδων και Συμιγδαλάδων του ζητωμπατριωτισμού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος20/7/20 1:17 μ.μ.

    Α) Τα Παραπολιτικά είναι μια φυλλάδα συμφερόντων γνωστού νεοδημοκρατη επιχειρηματία. Αυτό λέει πολλά για τον δυτικό γεωπολιτικό της προσανατολισμό.

    Β) Ο Μαζαράκης είναι παλιός αυριανιστης του ΠΑΣΟΚ που το έπαιζε φιλο-αναρχικός και σύχναζε στα Εξάρχεια. Μέχρι που οι αναρχικοί κατάλαβαν τον ρόλο του και του έδωσαν κάτι φαπες. Έκτοτε το παίζει πατριώτης του δωδεκάθεου και συνομιλεί με καθε λογής αμερικανοσκυλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας θυμηθούμε πως γελοιοποίησε ο Σταμάτης τον κύριο Μαζαράκη και τον κοκοβιό του στην αξέχαστη εκπομπή για τον Δραγούμη

      https://www.youtube.com/watch?v=okmLBbN8Mjw

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/7/20 12:01 π.μ.

      Ο κύριος Μαζαράκης δεν ήταν απλά στα Εξάρχεια. Ήταν πρόεδρος του Αστέρα Εξαρχείων. Όταν αποκαλύφθηκε ότι έπαιρνε χρήματα από τον Βαγγέλη Μαρινάκη για τις ανάγκες της ομάδας, οι αναρχικοί, που έχουν πράγματι πολιτικό χώρο και ξεκάθαρη ιδεολογία, τον ανάγκασαν να παραιτηθεί και να εξαφανιστεί από τα Εξάρχεια.

      Έκτοτε περιφέρεται στις παρυφές του δικού μας χώρου, αφού εμείς δεν έχουμε ούτε ξεκάθαρα όρια του πολιτικού μας πεδίου, ούτε αποσαφηνισμενες ιδεολογικές γραμμές, με αποτέλεσμα να μπουκαρει ο κάθε ζητοπατριωτης και να το παίζει εθνικιστής.

      Κατά τα άλλα, οι περισσότεροι νεοέλληνες δωδεκαθεοι του στυλ Μαζαράκη, με ελάχιστες εξαιρέσεις ενώ παλιότερα προέρχονταν από την αριστερά σήμερα συνδέονται με τον δυτικό παράγοντα και προβάλουν έναν δεξιό ζητωπατριωτισμο. Ο πατριωτισμός τους είναι μουσειακός και δεν έχουν καμία σχέση με τον Μπενουά.

      Ασφαλώς, αν υπήρχε σοβαρός εθνικιστικός χώρος θα τους είχαμε απομονώσει προ πολλού. Αλλά τι να κάνουμε όταν υπάρχουν κάποιοι που έχουν το θράσος να δηλώνουν εθνικοσοσιαλιστές και έχουν στο φόντο των εκπομπών τους τον Λευτεράκη τον Βενιζέλο; Και το ακόμη χειρότερο ότι αυτοί που τους βλέπουν το θεωρούν αποδεκτό.

      Με τέτοια χάλια που έχει ο χώρος γιατί να μην νομίσει ότι είναι εθνικιστρια και η κάθε ζητωπατριωτισα blogger;

      Διαγραφή
  4. Χατζη Go-Go21/7/20 10:28 π.μ.

    Επιτελους καταλαβατε ποιους πρεπει να προβαλετε σαν γνησιοι πατριωτες του εθνικιστικου χωρου.

    Το μονο που μενει ειναι να αφησετε πισω παρωχημενους διανοουμενους σαν τον Εβολα η τον Δραγουμη και να ξεπερασετε τις σκουριασμενες ιδεες του παλιομοδιτικου φασισμου.

    Μονο ετσι θα παει μπροστα ο χωρος και θα μπασει πολυ κοσμο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος21/7/20 2:17 μ.μ.

    Αν αριστερά είναι κάτι καλό, ακροαριστερά είναι κάτι ακόμα πιο καλό. Ποτέ κανένας αριστερός δεν απολογήθηκε εάν κάποιοι τον αποκαλούν ακροαριστερό.

    Αν δεξιά είναι κάτι καλό, ακροδεξιά είναι κάτι ακόμα πιο καλό.

    Τον όρο ακροδεξιός τον χρησιμοποιούν εκφοβιστικά οι αριστεροί, οι ενοχικοί του πατριωτικού χώρου και οι αποτυχόντες εθνικοσοσιαλιστές της χα.

    Ο δεξιός είναι υπέρ της ελευθερίας του επιχειρείν, υπέρ της άμιλλας, υπέρ της οικογένειας και της ατομικής ιδιοκτησίας.

    Ο αριστερός (σοσιαλιστής) επιδιώκει την κοινωνικοποίηση των μέσων παραγωγής και την εξίσωση προς τα κάτω, με τελικό στάδιο τον κομμουνισμό.

    Τον χαρακτηρισμό "ελεεινός" τον επιστρέφω σε αυτόν που τον εκτόξευσε, και είναι τυχερός, διότι πλησιάζει η ημέρα του μνημοσύνου 4 φίλων που απανθρακώθηκαν στο Μάτι και του 22χρονου αδελφού μου επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/7/20 9:47 μ.μ.

      Οι εθνικιστές αρνούνται την ιδεολογική τομή του άξονα δεξιά/ακρα δεξιά-κέντρο-αριστερά/άκρα αριστερά. Για πολλούς λόγους που έχουν αναλυθεί στο παρελθόν.

      Υποθέτω ότι η υποτίμηση του όρου "ακροδεξιά" σε σχόλια ενός εθνικιστικού-εθνικοσοσιαλιστικού ιστολογίου δεν γίνεται από φόβο. Αλλά από απέχθεια. Απορώ, μάλιστα, που δεν το κατάλαβες.

      Γιατί ο ακροδεξιός και οι ακροδεξιές είναι ακόμη περισσότερο αντιπαθείς, για εμάς τους αληθινούς εθνικιστές, και από τους αριστερούς.

      Μπορείς να είσαι όσο υπέρ του ελεύθερου επιχειρείν και της άμιλλας θέλεις, εμείς όμως είμαστε υπέρ της οργανικής κοινωνίας και δίνουμε προτεραιότητα στο εθνοκοινωνικό σύνολο από το άτομο. Γιατί, πολύ απλά, είμαστε αληθινοί εθνικιστές και σοσιαλιστές και δεν ντρεπόμαστε να το πούμε, όπως κάνουν τα παιδιά του Μιχαλολιάκου.

      Μάθε, λοιπόν, ότι δεν είμαστε όλοι σε αυτό τον πολιτικό "χώρο" ούτε ακροδεξιοί, ούτε εθνικοπατριώτες, ούτε δεξιοί ούτε τίποτε άλλο. Είμαστε εθνικιστές, εθνικοσοσιαλιστές, νεοφασίστες, εθνικομπολσεβίκοι και εθνοαναρχικοί.

      Και, δυστυχώς για εσάς, θα είμαστε διαρκώς απέναντί σας, όσο και απέναντι στους αντιφάδες.

      Κατά τα άλλα, μπορεί να μας είναι αντιπαθητικός ο λόγος σου, αλλά στο καθαρά ανθρώπινο επίπεδο σου εύχομαι τα ειλικρινή μου συλληπητήρια για τον αδερφό σου.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος22/7/20 12:09 π.μ.

      Ιδεολογική ανάλυση ακαδημαϊκού επιπέδου από τον Ανώνυμο 2:17 μμ!! Ούτε γενικεύσεις, ούτε απλοϊκά συνθηματικος λόγος, ούτε τίποτα!!

      Θα είχε ενδιαφέρον να μας απαντήσει, εφόσον βλέπει τα πράγματα μέσα από το στενό πρίσμα της δεξιάς και της αριστεράς, αυτός ποια από τις δύο υποστηρίζει;

      Διαγραφή
  6. Πρωτοσύγκελος21/7/20 7:01 μ.μ.

    Είμαι, που λέτε ρε μαγκίτες, στην παραλία, αραχτός στην ξαπλώστρα, με φραπεδιά και εφημερίδα ΜΑΚΕΛΕΙΟ, για να μπανίσω τα καθέκαστα απ την χοροεσπερίδα της Πατούλαινας και του περιφερειάρχη. Όλοι οι εθνικιστές μαζωμένοι στη δεξίωση, έτσι; Η "Δυναστεία" των φτωχών, να ούμε.

    Ώσπου ξεπροβάλει από το κύμα ένα μωρό-πύραυλος. Λαδωμένο και αλατισμένο, άλογο σκέτο!

    Την αρχίζω στο ψητό και της λέω "από που είσαι ρε τούμπανο;"

    "Ρουσία", μου απαντάει ο ξανθός άγγελος.

    "Αμάν, είπες τη μεγάλη κουβέντα" της λέω. Και συνεχίζω στο προκείμενο, "γιατί μωρή συντρόφισσα απειλούσες τα βόρεια σύνορά μου το '74; Μου το 'πανε τα γκαρσόνια του ρεστοράν, που σερβίρουν μπον φιλέ στους συναγωνιστές του Στόχου, να ούμε. Εσείς πρέπει να είστε όλοι κουμμούνια εκεί πάνω".

    "Ντεν καταλαβαίνει", μου αποκρίνεται το άγαλμα.

    "Έλα να κεράσω καφεδιά και θα σου ξηγήσω να καταλάβεις, μανάρι μου" της απαντώ και κάνω σινιάλο στο γκαρσόν.

    Ελλάς-Ρωσία συμμαχία, μάγκες! Έτσι ξηγήθηκε ο παλιός. Αλλά τουμπέκα τώρα εσείς, να μην το μάθει ο Πατριάρχης γιατί καήκαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τελευταίοσύγκελος22/7/20 9:14 μ.μ.

      Ακσε μωρη μπαμπουσκα, επειδή πολύ στο μορτκο μας τη εβγαινιεις να ουμεθα, ένα σλεω,θα σταξ καταη αίμα κόκκινο βαθύ για τα ματάκια τα κιρικα του ξανθουμενου αγάλματος,θα εβγει Μαχαιρά κοφτερή από το ζοναρι και θα γίνει μακελαρικη καταστας...

      Στο λέω στο λόγο τις αρσενικής τιμής,στο λόγο του Στάλιν του Λένιν και του πατριάρχη να ουμε μωρη λινατσα,ρε λεκε σε καθαρό πανί να ουμεθα αυτή τη Ρωσίδα δεν θα τη ξανα πιαεις στη στοματική κοιλότητα,θα μετρήσεις κοινοδοντες στο λέω, θα γίνουμε πρώτο θέμα στο στόχο, πρόσεχε γιατί θα σε σκάσω απαγωγή,

      Έχω πλάτη το πατριάρχη να ουμε,θα σκαση κομπανία νου σου ρε...

      Διαγραφή
    2. Πρωτοσύγκελος23/7/20 12:32 μ.μ.

      Αμάν, εδώ θα γίνει φραμπαλάς! Πες μωρή λέρα, ποιος σε έβαλε να κάνεις τη ρεκλάμα σου και θα τον σουβλίσω σαν το αρνάκι της Λαμπρής!

      Όχι πως γουστάρω τη μανούρα, δηλαδή, αλλά να, στο ρωσιδάκι την έχω κάτσει ήδη αδερφάκι μου κι έχει φωνάξει μπιραλλάχ! Και ήταν μέρα μεσημέρι.

      Κι επειδής στην ζωή, να ούμε, υπάρχει ιεραρχία, καθότι είμεθα και ακροδεξιοί σε έθνος ανάδελφον, άλλο Πρωτοσύγκελος και άλλο Τευλευταιοσύγκελος. Αν είσαι και παππάς, με την αράδα σου θα πας!

      Αν θέλεις κι εσύ να γευτείς το υπερβόρειο αίμα, θα ξεκινήσεις από τα χαμηλά. Έχω μια ώριμη κυρία, που καθαρίζει την οικία μου, να ούμε. Εμπειρία, καθαριότητα και εχεμύθεια από τα βάθη της στέπας. Θα σου την πασάρω άματις θες. Αλλά θα βγάλω και το κάτι τίς μου. Σεβασμός στο ψωμάκι του συναγωνιστού!

      Πρόσεξε, όμως, μην με καρφώσεις στον Πατριάρχη, γιατί θα την σακουλευτείς άσχημα, αδερφάκι μου. Το καρφιά τ' αφήνω στη γη στερεωμένα, σαν τα παιδάκια τα καημένα.

      Διαγραφή
    3. Νταμιζάνας24/7/20 12:06 π.μ.

      Αφιερωμένο, με πολύ νταλκά, στον Πρωτοσύγκελο για την τελευταία φράση του.

      https://www.youtube.com/watch?v=QvnK497ZomA

      Διαγραφή
    4. Τελευταίοσύγκελος24/7/20 12:36 π.μ.

      Τράβηξε να μαζώξεις ελαίας, κάνοντας του Μπέκα του ψηλόκόφτη καθώς θα ομιλας στον τελευταίο των Σύγκελων! Είπα και ελαλησα τα ξανθουμενο θα γένει ιδιόκτητο.

      Θαρρείς πως υμπορείς να με τσακωεις ροϊδο, κάνοντας πάσα τη κυρά της φάμπρικας; Καί να πλερω εσε για τα αλλοδαπας;

      Θα γίνει μακελειό σε τόπο χλοερο,λαχανακια Βρυξελλών και τα μυαλά στα κάγκελα, τρίζουν τα κόκαλα του Μαρξ έτσι πού μου τι εβγενεις...

      Θα σκάσω αυτί με πατριάρχη, Παπαρήγα, Κουτσιούμπα και μιχαλολιακο να ουμε,θα αμολισω τους κυνους να ουμε,

      Άσε τα περί ιεραρχίας και μπε σε νοήμων κουβέντα μπας και σώσεις κάνα πλευρω, νταξη λεκε σε καθαρό πανί;

      Μέτρα τα λόγια σου για να μη μετρα πράξεις να ουμε

      Διαγραφή
    5. Πρωτοσύγκελος24/7/20 1:33 μ.μ.

      Νταμιζάνα, μερβεγιέ!

      Τελευταιοσύγκελε, αδερφάκι μου δεν τρώγεσαι με τίποτα. Βούτα τη γλώσσα στο νιονιό σου και άκου τον παλιό. Το μιλφάκι που σου πασάρω είναι ζάχαρη άχνη! Ούτε τα βουλευτρόνια της Νέας Δημοκρατίας δεν απολαμβάνουν τέτοιες ζήτες-βι, να ούμε. Η γριά κότα έχει το ζουμί, σου λέω!

      Τόσον καιρό στο χώρο
      και δεν έχεις μάθει,
      από τον πατριάρχη
      χούγια δεξιά,
      η προπαραλήγουσα ποτέ δεν περισπάται
      όταν η λήγουσα είναι μακρά!

      https://www.youtube.com/watch?v=DNdUHGeso4c

      Εγώ σου ξηγιέμαι στο σπαθί κι εσύ μου κουνιέσαι. Αβέρτος είμαι και αρχικατής. Έστε μάγκας, έστε μπελαλίκ, λα ντε Βοτανικό ο πιο νταήκ. Κι έντρεμεν, ρε αλάνι, εμένανε να ούμε, κάργα ντε μαγκέ. Γιατί εγώ φτιαξάρε στο μινούτο ντε δουλειέν.

      Θα τη φας την κούτρα σου, στο ματαξαναλέω. Άσε τα καμώματα, μικρούλη μου ψευτόμαγκα, το ρωσιδάκι δεν θα μου το φας!

      Διαγραφή
    6. Τελευταίοσύγκελος24/7/20 8:50 μ.μ.

      Μη μου ξιγε εμέ ανώτερα βία,για θα μιλήσει λάμα εν καρδία, δώσε βάση να περάσεις τάξη...

      Σου ομιλώ ανταμικα ρε αρκουδομαγκα,πως η αλανιάρα θα γένει δική μου με το έτσι θέλω,επειδης είμαι ασίκης και Βλάμης αμα τις λάχει ...

      Ενω συ είσαι απλά βουβουζελας και θα ελαβης βουβή να ουμε για τα λόγια εκείνα τα μεγάλα, όπου φυτας από το βαθύ λαρυγγα σου νταξη εξωφυλαρουχα θα αριθμης τις λέξεις καθώς και αματις ομιλας στον τελευταίο των Σύγκελων τον
      Δερβίση που ξηγε και δίκοπη να ουμε...

      Κανε μοκο για θα μπω μπελαλιδικα με τα μπιλατερια τις ΚΝΕ και μπροσταρι τον Πατριάρχη το κουτσαβακη,νταβατζης νταης και το ποινικό δεν έχει τέλος ...θα έχεις ντραβαλα σε όλο τον ντουνιά από τον σερετι που ξηγε σερετλιδικα,το ξανθό θα τα πάρουμε στη γιαφκα επειδης είμαι και πολύ σεβνταλης με τη πάρτι της νταξη μαγκιτη της δεκαρας;

      Και επειδης λανχανη να είμαι και τουφατζης για προσε τρις και δις, όχι τίποτες άλλο αλλά θα πας χαράμι κινε κρίμα...

      Διαγραφή
    7. Πρωτοσύγκελος25/7/20 3:25 μ.μ.

      Βρε μη μου πατάς τον κάλο, βασανιαρη σερνταλη. Επειδής άμα σαλτάρω, αερόπλανο θα πάρω, κι όπου την χωθείς, ρε μόρτη, θα έρθω ενόπλως να σε βρω!

      Καθότι, τη σήμερον ημέρα, γυαλίζω μόστρα το πτυχίο μου από τον Μεντρεσέ!

      Εσύ που τουφαρισες αδερφάκι μου; Μήπως λάχει και στο τέλος βγούμε κουμπάροι. Γιατί ο Πρωτοσύγκελος είναι νονός αβέρτα νεοσύλλεκτων..

      Διαγραφή
    8. Τελευταίοσύγκελος25/7/20 9:50 μ.μ.

      Καλέ χρυσό μου εσύ αγάπη μου, ζουζούνι μου,θα σου πω θα σου πω!

      Τουφαρισα σε κείνο το πουλί αχ να δεις πως το λένε να δεις Α! Κορυδαλλός στο κελί 53 μουρλια ζάχαρη, εσύ καλέ που;

      Αχ μη μου λε για κουμπαρια επειδή θυμάμαι που παίζαμε της κουμπάρες χαχσχα τι μου θυμισες ατιμουτσικο μου εσύ!

      Τρίβω τα μουστάκια μου για σε πρωτε συγκελε,ασε το ξανθό και πιάσε το μελαχρινό,ναι ναι θα είμαι αβερτα νεοσύλλεκτος σου μπεμπι



      Διαγραφή
    9. Πρωτοσύγκελος26/7/20 10:06 μ.μ.

      Αμάν, έπεσα σε τζιβιτζιλού! Άτιμη μοίρα τι μου λαχε. Χάλασε ο κόσμος της άκρας δεξιάς.

      Φτού, να σε πάρει διάολε!

      Απομακρύνομαι και τοίχο-τοίχο.

      Διαγραφή
    10. Τελευταίοσύγκελος27/7/20 3:16 μ.μ.

      Χαχαχαχαχαχαχα Εξηγηθεί πουστικα!

      Γειά χαρά Νταν και νταν χαρά γειά!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος23/7/20 2:50 μ.μ.

    Προς όλους, πολύ βιαστικά δεν έχω χρόνο αυτές τις ημέρες όπως εξήγησα.

    Τις ενστάσεις για την ανάρτηση και το βίντεο στον ΦΙΛΟ Μαύρο Κρίνο.
    Μην πυροβολείτε τον ταχυδρόμο, κοινώς (Μαζαράκη, αλλενάκι).

    Να κρίνετε αυτά που λέει ο Καρακώστας. Εγώ έπεσα από τα σύννεφα. Πρωτάκουστα. Αλήθεια, ψέματα, δεν γνωρίζω, γι' αυτό και το δημοσίευσα.

    Μαζαράκη, Χίο, Σπίνο (καλό ρεπορτάζ), Πανούση δεν τους γνωρίζω. Ο Πανούσης απλώς έχει αναρτήσει ένα άρθρο μου και πέντε έξι σχόλια.

    Είναι ξεκάθαρο ότι απορρίπτω το δεύτερο συνθετικό εθνικο-σοσιαλισμός.

    Κατά σύμπτωση το ίδιο κάνει και ο εξαίρετος Συναγωνιστής σας Εθν/σ Δ. Τσίκας(?) νομίζω, στην συνέντευξή του που διάβασα εδώ και αναδημοσίευσα επίσης.

    "Στον 21ο αιώνα κάθε τι σε 'σοσιαλισμό' είναι βαρβαρότητα' λέει.

    ΥΓ μια διορθωση στην απάντηση για τους Θεωρητικούς των σχολίων:

    Εκ παραδρομής και με βιασύνη έγραψα "Τον όρο ακροδεξιός τον χρησιμοποιούν εκφοβιστικά οι αριστεροί, οι ενοχικοί του πατριωτικού χώρου και οι αποτυχόντες εθνικοσοσιαλιστές της χα."

    διορθώνω, ήθελα να γράψω: "Τον όρο ακροδεξιός τον χρησιμοποιούν εκφοβιστικά οι αριστεροί, οι ενοχικοί του πατριωτικού χώρου προσβάλλονται/αμύνονται όταν χαρακτηρίζονται έτσι, και χλευαστικά/με απέχθεια τον χρησιμοποιούν οι αποτυχόντες εθνικοσοσιαλιστές της χα + οι αυτόνομοι ανεξάρτητοι εθν/σ επίσης"

    Ωστόσο βρείτε τα μεταξύ σας, αφού είναι παραδεκτό ότι "Αλλά τι να κάνουμε όταν υπάρχουν κάποιοι που έχουν το θράσος να δηλώνουν εθνικοσοσιαλιστές και έχουν στο φόντο των εκπομπών τους τον Λευτεράκη τον Βενιζέλο;"

    Εγώ δεν πτοούμαι όταν με αποκαλείς ακροδεξιά. Δεν έχω να αποδείξω κάτι άλλωστε, κρατώ την ουσία και πετώ το περιττό.

    Το αλλενάκι είναι ξεκάθαρα εθνικιστικό, υπάρχει και δεξιός εθνικισμός, τι να κάνουμε.

    Διαβάστε επίσης και την ανάρτησή μου "far right blogging EKKE αλλενάκι" του 2017, όταν ανακάλυψα ότι το ΕΚΚΕ (Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών - κοινώς κρατικό φακέλωμα) έχει συντάξει ολόκληρη μελέτη για 20 far right blogs, στα αγγλικά.

    10 Εθν/σ (Μαύρο Κρίνο, Άρμα, κλπ.) και 10 εθνικιστικά (αλλενάκι, και άλλα).

    Έχει και πίνακες αναγνωσιμότητας, έχει και τα εμβλήματα.

    Η μελέτη συντάχθηκε το 2015, αμέσως μόλις ανέλαβε ο Σύριζα.

    Αλλενάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσωπικά θεωρώ τουλάχιστον αστείο να προσδιορίζουμε κάποιον ως εθνικοσοσιαλιστή όταν δηλώνει ότι ο σοσιαλισμός είναι βαρβαρότητα. Δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο. Αλλά μην τρελαθούμε κιόλας. Δεν ξέρω κάποτε αν ήταν εθνικοσοσιαλιστής. Πάντως τώρα, πέρα απ' ότι διαφωνώ κάθετα με όσα λέει, εφόσον αρνείται ένα συστατικό του όρου, δεν είναι Ε/Σ.

      Αν θέλουμε να είμαστε σωστοί στο θέμα των όρων σε ότι έχει να κάνει με τον εθνικισμό, "δεξιός εθνικισμός" δεν υπάρχει. Τον όρο "δεξιός εθνικισμός" τον αποδίδουν τύποι σαν αυτούς του ΕΚΚΕ. Αν και αυτοί τον όρο far right χρησιμοποιούν και όχι τον right nationalism.

      Η φράση "δεξιός εθνικισμός" χρησιμοποιείται σπάνια και συνήθως σχηματικά στα βιβλία της πολιτικής θεωρίας. Ο όρος "συντηρητικός εθνικισμός" χρησιμοποιείται στην βιβλιογραφία συνήθως για να περιγράψει τον μη ριζοσπαστικό εθνικισμό.

      Πάνω στη σύγχυση των όρων παίζονται πολλές σκοπιμότητες. Αλλά συμφωνώ μαζί σου στο ότι τέτοια θέματα είναι δύσκολο να συζητηθούν στα σχόλια των blogs. Χωράνε μεγάλη ανάλυση.

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος24/7/20 2:05 π.μ.

    Έλα βρε κορίτσι μου, ακόμη δεν βαρεθήκατε την ίδια καραμέλα με τον ΣΥΡΙΖΑ; Όσο ήταν κυβέρνηση τον κριτικαραμε. Τώρα ακόμη στον ΣΥΡΙΖΑ θες να επικεντρωνομαστε; Δεν έχουμε δεξιά κυβέρνηση να αντιπολιτευθουμε; Εκτός και αν έχει βελτιώσει κάτι το δεξιό τσίρκο και δεν το βλέπουμε.

    Ή μήπως να ξεχάσουμε το διαδικτυακό και επικοινωνιακό πογκρομ και το φακελωμα που εξαπέλυσε εναντίον όλων των εθνικιστών η κυβέρνηση Σαμαρά;

    Σε ένα πράγμα έχεις απόλυτο δίκιο. Δεν έπρεπε οι διαχειριστές ενός τέτοιου ιστολογίου να ανεβάζουν δημοσιεύσεις απο ακροδεξιά ιστολόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα είναι οι δηλώσεις Καρακώστα. Ουδείς έχει τολμήσει να αποκαλύψει τον ρόλο της Ρωσίας στο Κυπριακό.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος19/9/20 6:46 μ.μ.

    Εφόσον οι οπαδοί του εθνικοσοσιαλισμού, του νεοφασισμού, οι εθνοαναρικοί , οι εθνικιστές , οι εθνικομπολσεβίκοι(αλήθεια τι διαφορά υπάρχει με τους Ιουδαιομπολσεβίκους που τόσο κατηγορούσε ο Χίτλερ;) είναι κατά της Δημοκρατίας , τότε γιατί ο Μουσολίνι είχε ανακηρύξει την "Κοινωνική Δημοκρατία του Σαλό". Κανονικά έπρεπε να βδελύσεται να απεχθάνεται τον όρο Δημοκρατία . Έτσι δεν είναι ; Θέλει κάποιος να μου εξηγήσει από το ιστολόγιο σας ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ο όρος ήταν ρεπούμπλικα και όχι ντιμόκρασι. είχε σχέση με την πολιτεία και όχι με την αστική δημοκρατία. οι εθνικομπολσεβίκοι ήταν τάση ιδεολογική που δεν βρήκε πλατιά απήχηση και εκφράστηκε από συγκεκριμένα άτομα στην περίοδο του μεσοπολέμου. θα ξαφνιαστείς αλλά και με τον χίτλερ στο τιμόνι του κόμματος οι ε/σ επί χρόνια είχαν πλήρη συνεργασία με το ΓΚΚ σε νομοσχέδια καθώς και δημόσιες αντιπαραθέσεις και ομιλίες με ήρεμα και μη ήρεμα αποτελέσματα ...

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος10/10/20 11:43 π.μ.

    Γράφεις ότι οι εθνικομπολσεβίκοι είχαν συνεργασία με το ΚΚΓ και με τον Χίτλερ στο τιμόνι του κόμματος. Εννοείς , φαντάζομαι, πριν το 1933 διαρκούσης της Δημοκρατίας της Βαϊμάρης. Κάνω λάθος ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την δημοκρατία της βαιμάρης την μισούσαν τόσο οι του ΚΚ όσο και οι Ε/Σ. Κάποιοι εκ των Ε/Σ είχαν συνεργαστεί σε πορείες και ομιλίες καθώς και απεργίες. Υπήρχε ένας διαφορετικός πολιτικός πολιτισμός. Δεν σημαίνει ότι έλειπαν και οι διαμάχες με νεκρούς κλπ. Επίσης μέσα στον εθνικιστικό χώρο της Γερμανίας υπήρχαν και εθνικομπολσεβίκοι οι οποίοι βέβαια απομονώθηκαν. Οι Στρασσερικοί δεν είχαν ταυτιστεί μαζί τους αφού υπήρξαν τάση και όχι οργανωμένο κίνημα.

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.