ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Με αφορμή την επέτειο θανάτου του Στρατηγού Γεώργιου Γρίβα «Διγενή» (27.01.1973): μια ιστορική απάντηση στον Δημήτρη Κουφοντίνα, τον «φαρμακοχέρη» της 17Ν για τα όσα γράφει στο βιβλίο του «Η γεωπολιτική της 17Ν» σχετικά με τον Στρατηγό Γρίβα, την ΕΟΚΑ Α’ και την κρίση του Σουέζ.


Όταν ο Στρατηγός Γρίβας απεβίωσε, ο Fidel Castro είχε στείλει επιστολή στην σύζυγο του, όπως αναφέρει η εφημερίδα Πολίτης της Κύπρου, στην οποία ο ηγέτης της Κουβανικής επανάστασης έγραφε: «εφήρμοσα κατά τον απελευθερωτικό αγώνα της χώρας μου τα αντάρτικα σχέδια που είχε χρησιμοποιήσει ο στρατηγός Γρίβας στον αγώνα της ΕΟΚΑ».


«Ο Γρίβας φορούσε χακί. Ένα μπερέ μπεζ με κεντημένα ασπρογάλαζα τα αρχικά της πατριωτικής οργανώσεως. Ήταν ντυμένος με χοντρό πουλόβερ και περισκελίδα χακί με μπότες. Από τους ώμους τους κρεμόταν χιαστί η θήκη με τα κιάλια, το περίστροφο και μια μικρή μπαλάσκα με σφαίρες»

Απόσπασμα από την περιγραφή της επιστροφής του Διγενή στην Αθήνα, στις 17 Μαρτίου του 1959. 

Ο Στρατηγός έδωσε το παρών σε όλα τα πεδία των μαχών, ποτέ δεν έπαυσε τον ένοπλο αγώνα, ήταν αρνητής της Δημοκρατίας, ένας Λέων που ξεφτίλισε 40.000 στρατιώτες έναν Στρατάρχη και τρεις Στρατηγούς των αντιφασιστών Άγγλων, μέχρι το τέλος αντιστάθηκε στους ανθέλληνες και πέθανε με την τιμημένη στολή του Αντάρτη. Τα παιδιά του οι αντάρτες της ΕΟΚΑ Α΄ οδηγήθηκαν στην αγχόνη αμετανόητοι και προσευχόμενοι, τραγουδώντας δυνατά τον εθνικό ύμνο και ακούγοντας κλασσική μουσική. Η μετέπειτα πορεία του στην ΕΟΚΑ Β’ όπου συγκρούστηκε με όλους όσους ασκούσαν μειοδοτική πολιτική ήταν η επιβεβαίωση του ρητού «Κάποτε Αντάρτης - Πάντοτε Αντάρτης». Δεν είναι τυχαίο ότι τόσο η Ελληνική όσο και η Κυπριακή Βουλή έχουν ανακηρύξει τον Γεώργιο Γρίβα - Διγενή άξιον τέκνον της πατρίδος, με την ανοχή τόσο της ΕΔΑ (το 1959) όσο και του ΑΚΕΛ (το 1974).



Εισαγωγικό σημείωμα της αυτόνομης συντακτικής ομάδας του «Μαύρου Κρίνου»:

Ο Δημήτρης Κουφοντίνας έχει επανέλθει στο προσκήνιο της επικαιρότητας λόγω της απεργίας πείνας που έχει ξεκινήσει, με αφορμή την μεταγωγή του στις φυλακές Δομοκού. Αν θέλουμε να λέμε τα πράγματα όπως είναι η κρατική εξουσία αδιαφορεί για τους κανόνες που η ίδια έχει φτιάξει στα πλαίσια του κοινοβουλευτισμού, και σύμφωνα με το γράμμα του νόμου αυτή η μεταφορά είναι μια πράξη παράνομη. Το ίδιο παράνομη είναι όμως και η πρόσφατη σκηνοθεσία με την πολυετή δίκη και πρωτόδικη κάθειρξη των Χρυσαυγιτών - με τους οποίους διαφωνούμε σε πολλά - καθώς και η φυλάκιση τους. Για αυτό το θέμα έχουμε γράψει την άποψη μας σε παλαιότερα άρθρα.

Δεν εκπλησσόμαστε ούτε στο ελάχιστο από την τυραννία και την πλάνη των εκάστοτε κυβερνήσεων αφού οι πρώτοι που δέχτηκαν τα πυρά της κουστωδίας που κυβερνάει τον τόπο μας από το ’45 και μετά ήταν οι «Αντιδημοκράτες» και οι «Φασίστες» για όσους έχουν μνήμη και δεν αρνούνται την ιστορική πραγματικότητα.

Το πρώτο βιβλίο του Κουφοντίνα «Γεννήθηκα 17 Νοέμβρη» (εκδόσεις Μονοπάτι - Μάιος 2019) ήταν μια πολιτική αυτοβιογραφία. Ένα βιβλίο που σε βάζει στον κόσμο της ένοπλης αντιπαράθεσης με το κράτος σύμφωνα πάντα με το αφήγημα της αριστεράς. Μια προσπάθεια του συγγραφέα να δικαιολογήσει τον σκοπό της 17Ν και να απαντήσει σε ερωτήματα. Φρονούμε ότι αυτή η έκδοση άφησε αρκετές απορίες στον αναγνώστη, αποσιωπήθηκαν πρόσωπα και περιστατικά, και φάνηκε ξεκάθαρα ο σκληρός χαρακτήρας ενός ανθρώπου που μας χωρίζουν ιδεολογικές και πολιτικές διαφορές.

Το δεύτερο βιβλίο που εκδόθηκε πρόσφατα «Η γεωπολιτική της 17Ν» (εκδόσεις Μονοπάτι - Νοέμβριος 2020) τάραξε τα λιμνάζοντα νερά εντός και εκτός αριστεράς και υπήρξε μεγάλο ενδιαφέρον αφού γίνεται εκτενής αναφορά στις σχέσεις Ελλάδος και Τουρκίας. Είναι ενδεικτικό το γεγονός ότι άνθρωποι που δηλώνουν «αλληλέγγυοι» προς τους κρατούμενους ή υποστηρικτές της ακροαριστερής οργάνωσης δεν πρόβαλλαν το βιβλίο αυτό, μάλλον επειδή τους χαλάει το αφήγημα της «ελληνοτουρκικής φιλίας». Η αναφορά στον Αμερικανισμό και στο Ισραήλ είναι μια ακόμη παράμετρος που πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπόψη για αυτή την στάση τους. 

Τελικά και αυτό το βιβλίο επιβεβαιώνει μια παλαιότερη θέση, ότι κάποιοι αντίπαλοι παρά το γεγονός ότι κατάπιαν αμάσητη την προπαγάνδα του «αντιφασισμού» επί δεκαετίες, τα τελευταία χρόνια μέσα από διάφορες κινήσεις και εκδόσεις επαναφέρουν στο προσκήνιο και πάλι το εθνικό πρόταγμα, απορρίπτουν τα κηρύγματα της μιαρής antifa που κυριαρχεί σήμερα στην ελληνική αναρχία και στην άκρα αριστερά και επαναπροσδιορίζουν την σκέψη τους απέναντι στις γεωπολιτικές εξελίξεις. Ακόμη και από τα υπόγεια των φυλακών κάποιοι που είναι «απέναντι» ταυτίζονται άθελα τους έστω, με τις εθνικές ιδέες και απορρίπτουν τον επιδοτούμενο εθνομηδενισμό.

Η βιβλιοκριτική του κ. Γιώργου Λιερού για το πόνημα του «Λουκά» της μαρξιστικής 17Ν που γράφτηκε στις 17.12.2020 στην ναυαρχίδα του «αντιφασισμού» την γνωστή Εφημερίδα των Συντακτών, δείχνει με συγκρατημένο τρόπο είναι η αλήθεια, την «αγωνία» μιας μερίδας της καθεστωτικής αριστεράς να μην τονιστεί ιδιαίτερα η προσέγγιση του Κουφοντίνα απέναντι σε επίκαιρα θέματα όπως οι διεκδικήσεις του Εντογάν στο Αιγαίο και η σταδιακή μετατροπή της χώρας μας σε βάση της Ισραηλινής πολεμικής μηχανής. Μέσα από το γραπτό αυτό ο συνεργάτης της ΕΦΣΥΝ ανάμεσα σε άλλα «ομολογεί» ουσιαστικά την μετάλλαξη της αριστεράς και την συνοδοιπόρων της σε βραχίονα της πλουτοκρατίας και των διεθνών αφεντικών οι οποίοι με την πολιτική τους καταστρέφουν τα έθνη και τις πατρίδες και καλοδέχονται την αντικατάσταση του ελληνικού λαού από πληθυσμούς της Ασίας και της Αφρικής.

Το τι υπήρξε η 17Ν μπορεί εύκολα κάποιος να το κρίνει αν διαβάσει την ιστορία της, τα χτυπήματα της, την διαδρομή της αλλά και τον τρόπο συντριβής της. Εμείς δεν είμαστε εισαγγελείς ή δικαστές για να βγάλουμε επίσημη απόφαση όπως πράττουν οι κομματάρχες και οι αντιφασίστες οπαδοί τους απέναντι στις δίκες των εθνικιστών. Θα τους κρίνει η ιστορία, ο ίδιος ο ελληνικός λαός, και φυσικά οι άνθρωποι που πίστεψαν στις ιδέες αυτές. Θεωρούμε ότι δεν είναι το αποτύπωμα τους στην ιστορία όπως το προβάλλουν κάποιοι αλλά αυτό είναι μια άλλη συζήτηση. Η πορεία των οπαδών του Καρλ Μαρξ, του Περονιστή Ερνέστο Γκεβάρα αλλά και του Άρη Βελουχιώτη που υπήρξαν οι κύριες μορφές επίδρασης των εν λόγω αριστεριστών θυμίζει το αδιέξοδο αντίστοιχων οργανώσεων του εξωτερικού και την σταδιακή αποκοπή τους από τον παλμό της ελληνικής κοινωνίας.

Το άρθρο που ακολουθεί του συναγωνιστή Ευρύμαχου - και με αφορμή την επέτειο θανάτου του Στρατηγού Γεωργίου Γρίβα που είναι η 27η Ιανουαρίου 1973 - είναι μια ιστορική απάντηση στην ανιστόρητη (;) αναφορά του Κουφοντίνα στο 2ο βιβλίο του «Η γεωπολιτική της 17Ν» και συγκεκριμένα στην σελίδα 157 όπου κάνει λόγο για τον Στρατηγό Γρίβα και την δράση της ΕΟΚΑ Α’ κατά την διάρκεια της κρίσης του Σουέζ τον Οκτώβρη του 1956.

Γράφει ο συναγωνιστής Ευρύμαχος:

Καθώς φαίνεται, είναι δύσκολο για έναν ριζοσπάστη Μαρξιστή να αποδεχθεί την ανωτερότητα ενός Εθνικιστικού αντιστασιακού κινήματος όπως η ΕΟΚΑ Α’ και την ιδιοφυία του Στρατηγού Γρίβα, κάτι που εννοείται μπορεί να δικαιολογηθεί ψυχογραφικά. Με αυτόν τον τρόπο δικαιολογείται το να ρίχνει «μπηχτές» στους πραγματικά αυθεντικούς εθνικιστές αγωνιστές, επειδή αυτοί δεν ανήκουν στο δικό τους στρατόπεδο. Επειδή η πραγματική αντι-ιμπεριαλιστική αντίσταση γεννήθηκε μέσα από τον εθνικισμό και τον διακαή πόθο για ένωση με την μητέρα Πατρίδα. Είναι  μεταφυσική, καθοδηγούμενη από τις φωνές των προγόνων. Είναι καθολική, προκύπτει από το ρομαντικό ένστικτο και δεν χρειάζεται προπαγάνδα για να κατακτήσει τις καρδιές των ανθρώπων. Δεν αποτελεί την κοινωνιολογική μαγγανεία ενός έμμισθου μάγου, είναι αγνή και εντελώς οργανική.

Κάποιες φορές η μόνη προϋπόθεση για την εκδήλωση της είναι η ύπαρξη ενός χαρισματικού ηγέτη. Στην προκειμένη περίπτωση του Γεωργίου Γρίβα. Οι φωνές που αποσκοπούν στη μείωση της αξίας του λοιπόν, το πράττουν με έκδηλη ζηλοφθονία ή από έλλειψη της ιστορικής γνώσης;   

Ο οποιοσδήποτε ανατρέξει σε πρωτογενείς πηγές της εποχής, μπορεί εύκολα να καταλήξει ως προς το εάν «O Πατριωτισμός του Γρίβα υποχωρούσε κάθε φορά που έπρεπε να περάσουν Αγγλικά στρατεύματα από το νησί προκειμένου να χτυπήσουν τους λαούς που εξεγείρονταν κατά της αποικιοκρατίας» όπως γράφει ο Δημήτρης Κουφοντίνας στο βιβλίο του. Θυμίζω προς όλους ότι οι καλύτεροι συνεργάτες των Άγγλων ήταν φυσικά ο Νίκος Ζαχαριάδης και μια μερίδα της Κυπριακής αριστεράς μελών του ΑΚΕΛ που «ρουφιάνεψαν» αμέσως την ταυτότητα του Διγενή στις Βρετανικές αρχές. Το Α.Κ.Ε.Λ είχε την αξιοπρέπεια να ζητήσει συγγνώμη για τους χειρισμούς του στο ξεκίνημα του αγώνα.

Για να πάμε στο προκείμενο λοιπόν  κατά την περίοδο των επιχειρήσεων στην Αίγυπτο, δεν υπήρξε ούτε κατάπαυση του πυρός από τη μεριά της ΕΟΚΑ ούτε οποιαδήποτε είδους διευκόλυνση προς τους αποικιοκράτες. Η περίοδος που εξετάζουμε είναι ουσιαστικά εκείνη του Σεπτεμβρίου - Δεκεμβρίου 1956. Κατά τον Σεπτέμβρη και τον Οκτώβρη γινόντουσαν οι απαραίτητες προπαρασκευαστικές ενέργειες για την εμπλοκή. Στο τέλος του Οκτώβρη ξεκινούν και σταματούν τον Δεκέμβρη με την απόσυρση των τελευταίων στρατευμάτων στις 22 του μηνός. Καθ' όλο αυτό το διάστημα η δράση της Ε.Ο.Κ.Α ήταν σφοδρή και αδιάλειπτη. Ο Γρίβας σαφώς και δεν είχε διατάξει καμία μείωση των πληγμάτων παρ' όλο που του δόθηκαν οι αφορμές όπως θα δούμε παρακάτω.


Εκεχειρία, κηρύχθηκε στις 16 Αυγούστου του 1956  ως ένδειξη καλής θέλησης ''αφήνων το πεδίον ελεύθερον εις την διπλωματίαν και την πολιτικήν προς εξεύρεση λύσεως'' όπως γράφει ο Γρίβας στα απομνημονεύματα του. Η απόφαση του αυτή ήρθε μετά από αμφιταλαντεύσεις και διαφόρους προβληματισμούς. Ο Διγενής γνώριζε πως το ζήτημα της Αιγύπτου συνδεόταν άμεσα με αυτό της Κύπρου. Θεωρούσε πως κατά τις διαπραγματεύσεις εκείνης της περιόδου με τον Μακάριο, οι Άγγλοι επιθυμούσαν να κερδίσουν χρόνο έτσι ώστε μετά την ''εκκαθάρισην της καταστάσεως εις το Σουέζ'' να στραφούν πιο ορμητικά προς την Κύπρο.  Για αυτό τον λόγο κατά βάθος όχι μόνο δεν ήθελε παύση της δράσης αλλά στόχευε στην κλιμάκωση της τους ερχόμενους μήνες όταν αυτή η αναγκαστική αναστολή ενεργειών θα τελείωνε. Μάλιστα με την επέμβαση στην Αίγυπτο να βρίσκεται στα σκαριά, όπως αναφέρει στόχευε στη φύλαξη δυνάμεων σε έμψυχο υλικό οι οποίες θα ήταν αναγκαίες για τις επιθέσεις εκείνου του διαστήματος. 

Μετά την τραγελαφική προτροπή του κυβερνήτη Χάρντινγκ για παράδοση της Ε.Ο.Κ.Α, εκεχειρία δεν υπήρξε στην ουσία ποτέ και διατάχθηκε αμέσως επανάληψη της δράσης προς μεγάλη χαρά του Γρίβα, καθώς θα ήταν σε θέση να καταρρίψει έμπρακτα της φημολογίες του τύπου περί αδυναμίας της οργάνωσης. Στις 22 Σεπτεμβρίου γίνεται πρόταση για νέα εκεχειρία από τον βουλευτή του εργατικού κόμματος, Φράνσις Νόελ Μπαίκερ η οποία και απορρίπτεται. Σε περίπτωση που ο Διγενής ήθελε να κάνει όντως τα στραβά μάτια στην επέμβαση των Άγγλων, αυτή ήταν η ευκαιρία του, έτσι ώστε οι δεύτεροι να προετοιμαστούν και να φέρουν εις πέρας την επιχείρηση τους ανενόχλητοι. 

Επειδή όμως ξέρουμε ότι η παραπάνω άποψη ανήκει στη σφαίρα της φαντασίας, η επόμενη ενέργεια της Ε.Ο.Κ.Α ήταν η ανατίναξη του αεροδιαδρόμου του Ακρωτηρίου τα μεσάνυχτα στις 23 του ίδιου μήνα. Οι δολιοφθορείς τοποθέτησαν τέσσερις ωρολογιακές βόμβες οι οποίες προκάλεσαν δύο μεγάλα ρήγματα με αποτέλεσμα να αχρηστευθεί ο διάδρομος για 25 ολόκληρες μέρες. Είχαν προηγηθεί εντυπωσιακές ενέργειες όπως εκείνη στις 9 του μήνα με δυο νεκρούς στρατιώτες στο στρατόπεδο του αεροδρομίου της Λευκωσίας. Ενώ οι άμοιροι Άγγλοι ετοιμαζόντουσαν για ένα αποφασιστικό πλήγμα σε μια ανεξάρτητη χώρα, οι απώλειες τους στο νησί για τον Σεπτέμβριο, ανέρχονταν σε 13 νεκρούς και 57 τραυματίες. Απάντησαν με μια σειρά από επιχειρήσεις στον Πενταδάκτυλο στις 4 Οκτωβρίου στις οποίες συμμετείχαν 3.000 στρατιώτες, ακολουθούμενες από αντίστοιχες στο Τρόοδος. Οι βάσεις τους όμως στην Επισκοπή και την Δεκέλεια συγκλονίστηκαν επίσης από εκρήξεις. Στον απόηχο τους, οι Βρετανοί απαγόρευσαν την κυκλοφορία των στρατιωτών τους στις πόλεις για λόγους ασφαλείας. 

Έντρομοι για το τι θα ακολουθούσε, έφεραν στο νησί ειδικά εκπαιδευμένους ''ανθρωποκυνηγούς''. Μέσα σε όλα αυτά, σημειωνόντουσαν στάσεις και λιποταξίες στον Βρετανικό στρατό, γεγονός που καταδεικνύει για χιλιοστή φορά την πυγμή της δράσης της Ε.Ο.Κ.Α, το διάστημα της επέμβασης  στο Σουέζ. Ενδεικτικά αναφέρουμε εκείνες της 10ης Οκτωβρίου του 56' από το αεροδρόμιο της Λευκωσίας και αυτές των αρχών του Δεκεμβρίου που δημοσιεύθηκαν από το B.B.C. Αξίζει να πούμε πως ένα απόσπασμα στρατιωτών στο Σουέζ, στασίασε και μετά το τέλος των επιχειρήσεων αρνήθηκε να επιστρέψει στην Κύπρο με συνέπεια να γυρίσει στην Αγγλία! Από τις αρχές του Οκτώβρη παρατηρείται αυξητική τάση πληγμάτων των Ελλήνων της Κύπρου εθνικιστών αγωνιστών έναντι των καταπιεστών τους. 

Ενδεικτικά θα αναφέρουμε μερικές: Στις 3 Οκτωβρίου στην Κυρήνεια δολοφονήθηκε στρατιώτης και 4 μέρες μετά στην ίδια περιοχή, δυο μέλη των δυνάμεων ασφαλείας. Στις 11 του μηνός στο χωριό Μεσόγη, εξερράγη βόμβα με αποτέλεσμα 2 τραυματίες. Δυο μέρες αργότερα, το σύστημα ύδρευσης του Ακρωτηρίου υπέστη δολιοφθορά. Στις 21 του ιδίου μηνός εξερράγη βόμβα στην Επισκοπή η οποία τραυμάτισε  4 Βρετανούς ενώ στις 23, σκοτώθηκαν από βόμβα δύο και τραυματίστηκαν 6 από την αντάρτικη οργάνωση του τομέα Λευκωσίας. Την ίδια μέρα φονεύθηκαν 2 και τραυματίστηκαν 5, στο γήπεδο της ανωτέρας σχολής Λευκονοίκου. Την 28η, σκοτώθηκαν δύο στο Στρουμπί από νάρκη που τοποθέτησε ο Ευαγόρας Παλληκαρίδης. Μόνο στον τομέα της Κυρήνειας για τον μήνα Οκτώβριο ο απολογισμός ήταν 5 νεκροί Βρετανοί.

Λίγο πριν την εμπλοκή των Αγγλογάλλων, στις 26 Οκτωβρίου του 1956 προέκυψε ακόμα μια πρόταση για εκεχειρία. Αυτή τη φορά από τον Έλληνα πρόξενο με αφορμή την εγγραφή του Κυπριακού στην ημερήσια διάταξη του Ο.Η.Ε. Τώρα θα ήταν η μεγάλη ευκαιρία του Διγενή να κηρύξει αναστολή της δράσης μόλις ελάχιστες μέρες πριν την επιχείρηση ''Μusketeer'' εφόσον ήθελε δήθεν τόσο πολύ να διευκολύνει τους Βρετανούς. Μόνο που η πρόταση όπως σωστά μαντέψατε απορρίφθηκε για μια ακόμη φορά. Οι ενέργειες της Ε.Ο.Κ.Α εντάθηκαν με ενέδρες σε κομβόι, και δολιοφθορές σε στρατόπεδα. Στις 30 Οκτωβρίου το βράδυ, σημειώθηκε απόπειρα δολοφονίας του υπεύθυνου του Special Branch εν ονόματι Wideson έξω από το σπίτι του.  Συνολικά τον επίμαχο μήνα οι Άγγλοι είχαν 14 νεκρούς και 32 τραυματίες.



Την άνοιξη ποιός πρόδωσε - Γιώργου Κοτσώνη / Κώστα Μόντη

Μουσικό σχολείο Λευκωσίας 

Οι Βρετανοί επιχείρησαν και επίσημα μαζί με τους Γάλλους εναντίον της Αιγύπτου, στις 31 Οκτώβρη. Τον κύριο μήνα των επιχειρήσεων τους, οι αποικιακές δυνάμεις υπέστησαν και τις μεγαλύτερες απώλειες σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο για αυτό και τον ονόμασαν οι ίδιοι «Μαύρο Νοέμβριο». Παραθέτουμε ομοίως επιλεγμένες περιπτώσεις επιθέσεων των αγωνιστών. Μόλις τη δεύτερη μέρα του μήνα, ένας Άγγλος στρατιώτης σκοτώνεται από ηλεκτρική βόμβα στην Λεμεσό. Την επομένη στην ίδια περιοχή ακόμα ένας νεκρός. Στις 4 του μηνός, 3 νεκροί και 7 τραυματίες Βρετανοί μετά από ενέδρα στην Άσσια, στην οδό Λευκωσίας - Αμμοχώστου. Ταυτόχρονα, άλλοι δυο νεκροί από ενέδρα. Την δωδέκατη μέρα του μήνα, στην επαρχία της Λευκωσίας σκοτώθηκε ένας στρατιώτης και τραυματίστηκαν 4. Ιδιαίτερα δραστήριος και ο τομέας Λάρνακας με πολλές δολιοφθορές, εκρήξεις αναρίθμητων βομβών και ρίψεις χειροβομβίδων κατά στόχων ξεκινώντας από τις δυο του μηνός, τακτικά έως και τις 27. Σημαντική είναι και η δολοφονία του Μπέβαν, γιατρού και πράκτορα της Inteligence Service που σημειώθηκε στις 8 Νοέμβρη.

Την ίδια μέρα και αφού καταφθάνουν στο σημείο στρατιωτικά αυτοκίνητα προς διερεύνηση του φόνου στήνεται ενέδρα η οποία καταλήγει σε ακόμα 3 νεκρούς Άγγλους στρατιώτες. Εκτελεστές της επιχείρησης οι: Λένας, Παπαχριστοφόρου, Χριστοδούλου, Αριστείδου και άλλοι. Στις 26, ένας νεκρός στρατιωτικός στη Λεμεσό. Από τις ενέργειες τις Ε.Ο.Κ.Α δεν γλίτωσαν ούτε οι Γάλλοι που βρίσκονταν εκείνη την περίοδο στο νησί. Παραδείγματα αποτελούν οι περιπτώσεις του Σταύρου Στυλιανίδη και του αείμνηστου αγωνιστή Ηλία Παπακυριακού οι οποίοι σε διαφορετικές περιπτώσεις αφαίρεσαν αξιοσημείωτο αριθμό οπλισμού από Γαλλικά αποσπάσματα.

Συνολικά οι Βρετανοί είχαν ακόμη περισσότερους νεκρούς για τον μήνα Νοέμβριο. Αυτοί ανέρχονται σε 49, και 71 τραυματίες. Μετά τον τραγικό για αυτούς μήνα, συγκρότησαν το ''Q. Patrols'' ένα ειδικό σώμα του Special Branch που αποτελούταν από Άγγλους και Τούρκους αστυνομικούς και χρησιμοποιούσε ιδιωτικά οχήματα. Στις 24 Νοεμβρίου, θεσπίστηκαν νέα μέτρα με τα οποία η ποινή θανάτου επιβαλλόταν για  μεγαλύτερο αριθμό των αδικημάτων. Σε τι χρησίμευαν τα παραπάνω νέα όπλα στη φαρέτρα των Άγγλων αν πιστέψουμε στο αφήγημα περί υποχώρησης του πατριωτισμού του Γρίβα;  Ασφαλώς δεν προχωράς σε τέτοιες κινήσεις καταστολής όταν ο αντίπαλος σου είναι νωθρός και συνεργάσιμος. Η αντίδραση των Βρετανών, οι αριθμοί και οι πάμπολλες ακόμα καταγεγραμμένες ενέργειες των αγωνιστών συνηγορούν προς το αβάσιμο της επίμαχης πικρόχολης διατύπωσης του Κουφοντίνα.

Πηγές:

-- Χρονικόν, Αγώνας Ε.Ο.Κ.Α 1955-1959 - Γεώργιος Γρίβας- Διγενής - Λευκωσία 1972

-- Απομνημονεύματα Αγώνος Ε.Ο.Κ.Α – 1955 - 1959 - Γεώργιος Γρίβας - Διγενής - Αθήναι 1961

-- Οδοιπορικό Ελευθερίας Ε.Ο.Κ.Α -1955-1959 Eυθυμίου - Μίμη Α. Βασιλείου

-- Ιστορία του απελευθερωτικού Αγώνα της Ε.Ο.Κ.Α - Ανδρέας Βαρνάβας -'Ιδρυμα Απελευθερωτικού Αγώνα Ε.Ο.Κ.Α 1955-1959

-- www.eoka.cy

Λεπτομέρεια φωτογραφίας και το εξώφυλλο του βιβλίου του Σπύρου Παπαγεωργίου «Από την ΕΟΚΑ στην ΕΟΚΑ Β» (Εκδόσεις Επιφανίου) 


Μέλη της ΕΟΚΑ Β' συνοδεύουν τον Εθνικιστή Αντάρτη στην τελευταία του κατοικία.

Στις 27 Ιανουαρίου 1973, στη Λεμεσό, στο κρησφύγετο του, πεθαίνει ο Γεώργιος Γρίβας Διγενής. Οι συναγωνιστές του θα βγάλουν μία λιτή ανακοίνωση:

 «Έπεσεν ο βαθύσκιος δρυς, υπό την σκιάν του οποίου το Έθνος των Ελλήνων εγνώρισεν ημέρας μεγαλείου και ανατάσεως. Ο μυθικός Διγενής υπέκυψε χθες εις τα μαρμαρένια αλώνια, αφού εκτυπήθη γενναίως με τον Χάροντα» 




24 σχόλια:

  1. Gr. Nationalist Socialist28/1/21 1:31 π.μ.

    Αθάνατος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος28/1/21 8:03 π.μ.

    Βόμβα ολκής το άρθρο. Συγχαρητήρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος28/1/21 8:06 π.μ.

    Ο μεγαλύτερος νεώτερος επαναστάτης, αρχηγός, ιδεαλιστής ο Γεώργιος Γρίβας Διγενής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/1/21 8:11 π.μ.

    Για τα αρχικά που έγραψε ο συντάκτης του άρθρου, να θυμίσω πως πολλοί της ακρο-αριστεράς καταλαβαίνουν πλέον την πραγματικότητα και το τι συμβαίνει στις γειτονίες μας και ευρύτερα σε όλη την χώρα. Διαβάστε τι είχε πει ο υιός του Κουφοντίνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος28/1/21 11:26 π.μ.

    Συγχαρητήρια..ευτυχώς υπάρχουν στόν ''χώρο΄΄ καί άτομα μέ δύναμη στό μυαλό καί όχι μόνο στά μπράτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος28/1/21 3:43 μ.μ.

    Επιασε ο αρχιπασοκος παρακρατικός στο στομα του τον ανθρωπο που λύγισε ολόκληρη αυτοκρατορία τώρα... Οπως και να έχει αυτό το άρθρο - αποδόμηση της αερολογιας κουφοντινα ήταν απαραίτητο διότι τίποτα δεν πρέπει να μένει αναπάντητο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος28/1/21 7:44 μ.μ.

    Ενδιαφέρουσες ιστορικές αναφορές ΜΚ πάνω στο ζήτημα του Στρατηγού Γρίβα, είναι να αναρωτιέται κανείς, γιατί τα όσα σχολιάζει ο Κουφοντίνας δεν βγαίνουν στην επικαιρότητα/επιφάνεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος29/1/21 1:00 μ.μ.

    Πέραν του άρθρου, αναρωτιέμαι πως πλείστοι εκ των αναρχικών κτλπ είναι περισσότερο κοντά μας ιδεολογικά και εμείς σε αυτούς. Βγάλτε τις παρωπίδες και αντικρύστε την γυμνή αλήθεια. Οι καιροί άλλαξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/21 3:24 μ.μ.

      Αναρχικοί - Εθνικοσοσιαλιστές

      Αντικρατιστες - υπερ εθνικού κράτους
      Αντιφυλετιστες - φυλετιστες
      Υλιστές αθεϊστές - ιδεαλιστές και θρήσκοι ή πιστοί σε κάποια θεϊκή ύπαρξη
      Κατα της ιδιωτικής πρωτοβουλίας - υπέρ της ιδιωτικης πρωτοβουλίας
      Κατα των συνόρων - υπερ των συνορων
      Διεθνιστες - εθνικιστές
      Μαρξιστές (κάποιοι εξ αυτών) - αντιμαρξιστες (ολοι)
      Αναμασούν σιωνιστικα τσιτατα και προπαγανδα - αντισιωνιστες
      Ατομική τρομοκρατία θεμιτή - συλλογική οργανωμένη αντίσταση θεμιτή

      Ναι εχεις δίκιο μοιάζουν παρα πολύ οι απέναντι με τις ιδεες μας... Απορω πως δεν το χουμε καταλάβει και όλας...τώρα το γεγονός οτι ΟΛΟΙ οι απέναντι σε βλέπουν εχθρικά και θέλουν τον αφανισμό σου και εχουμε ατομα στον "χώρο" που κοιτάνε με "συμπάθεια" "εξαπατημενους αναρχικούς" και "αγνούς ιδεολόγους" απογόνους του μαρκουζε του Τρότσκι και του ντουρουτι είναι αποριας αξιον

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/21 6:39 μ.μ.

      Καταρχάς το να καταγράφεις αλήθειες δεν είναι μείον αλλά θετικό. δεύτερον στον όρο αναρχικοί δεν υπάρχουν όλα αυτά τα στοχεία πάντα και στους εσ τα αντίστοιχα. ιστορικό παράδειγμα είναι ο κύκλος Προυντόν που ένωσε αναρχικούς μηδενιστές και γάλλους μοναρχικούς πρωτοφασίστες. υπάρχουν και άλλα ιστορικά παραδείγματα. παράλληλη κίνηση δεν σημαίνει ταύτιση. είναι άλλος ο χώρος του συμιγδαλά του χατζηπαρασκευά ακόμη και του μιχαλολιάκου ... και ο άλλος ο πραγματικός χώρος που δεν εκφράζεται κομματικά. επίσης αν αναλύσεις τον πρωτογενή φασισμό θα βρεις αναρχικούς που στήριξαν τον ιταλικό εθνικισμό με τις αγροτικές βάσεις. το ίδιο έγινε με μαρξιστές στο σαλο. δεν είναι όλοι οι εσ κρατιστές και οπαδοί του μοναδικού ηγέτη δεν είναι όλοι οι α/α υποστηρικτές του σιωνισμού. πρόσεχε τι σου σερβίρουν οι μάγειροι της ακροδεξιάς σκέψης στα εστιατόρια τους που είναι σφηκοφωλιές με ανθρώπους που είναι δεκανίκια του συστήματος.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/1/21 6:44 μ.μ.

      1:00 μ.μ. κάπως κάπου κάποτε στην αθήνα κάποιοι είχαν σε πορείες σημαίες τΗς ΛΙΒΎΗς. ΚΑΙ ΔΕΝ ΉΤΑΝ επενίτες επειδή φορούσαν μαύρα. πριν δέκα χρόνια ο ίδιος χώρος ζητούσε το κεφάλι του κανταιφι μέσω του ιντυ. τότε τον στήριζαν κάποιοι άλλοι με μαύρα (θα μας φάει αυτό το χρώμα) οι οποίοι ... δεν ήταν αναρχικοί. είδες τι σημαίνει άλωση από τον μαρκούζε και τον κον μπεντίτ ή να στο αναλύσω πως έπεσε η φάση τους από μέσα ... ή πως πέσαμε και εμείς όταν ο μέγας αρχιερέας του εθνικισμού και οι συν αυτό ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΟΥΣΑΝ τον τραμπ ... ή ζητούσαν ρωσικό στρατό στην Αλεξανδρούπολη ... Με πιάνεις?

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/1/21 5:54 μ.μ.

      Μέσα στο πλήθος των λεγομένων αναρχικών υπάρχουν λίγοι άνθρωποι με ανωτέρα σκέψη. Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και με τον λεγόμενο χώρο που είναι ένας βούρκος. Όσοι και από τους μεν και από τους δε μπορούν να καταλάβουν τι γίνεται στην πραγματικότητα αλλά και τι θα επακολουθήσει είναι βέβαιο ότι θα έρθει η στιγμή που θα ενεργήσουν μαζί. Πλέον το θέμα της τυρρανίας του κεφαλαίου,τεχνολογίας, κράτους έχει φθάσει σε επίπεδο εξωφρενικό και με το πέρασμα των χρόνων ολοένα και η αγχόνη σφίγγει στον λαιμό μας. Δεν είναι τα ίδια προβλήματα που αντιμετώπιζαν οι άνθρωποι στον Β παγκόσμιο. Μην μένετε στο παρελθόν με φαντάσματα. Ποτέ οι δύο αυτές μερίδες ανθρώπων δεν θα ενθουσιάσουν και θα συμπορευτούν με τις μάζες είναι από την φύσης τους αντι δημοκρατικές.

      Διαγραφή
  9. Ανώνυμος29/1/21 9:26 μ.μ.

    Τελικά αυτα που κατεγραψα είναι ακροδεξιά σκέψη ή αλήθειες; τωρα αν νομίζεις ότι κάτι που ίσχυε σε αιώνες πριν εξακολουθεί να ισχυει και σήμερα εγώ διαφωνω.

    Επίσης εθνικοσοσιαλιστής και να είναι κατα του εθνικου κράτους δεν υπάρχει διότι ο πιο γνήσιος αντικρατισμος είναι ο αναρχισμος που δεν θέλει κανένα κράτος - ουτε το εθνικο ουτε το κοσμοπολίτικο.

    Οτι ιστορικά ΕΣ - κομμουνιστες έχουν σχηματίσει κοινα μέτωπα είναι γεγονος αλλά στο σήμερα δεν γίνεται να συμπλέει ενας ΕΣ με εναν τόσο διαβρωμένο απο την καπιταλιστική αντιφα χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος30/1/21 10:31 π.μ.

    Αυτή η "συμπόρευση" με τους αναρχικούς είναι μάλλον κάποιοι φετίχ, δεδομένης της κατάστασης δε και του πόσο μονόπλευρο είναι (δεν θα δεις ούτε έναν αναρχικό online ή ζωντανά στην Ελλάδα να μιλάει για κάτι παρόμοιο) μάλλον προς τον μαζοχισμό τείνει.

    Μπορείς να αναγνωρίζεις πως υπάρχουν ανιδιοτελείς και ιδεαλιστές αναρχικοί αγωνιστές που βγάζουν και κουράγιο και ανδρισμό και αυτοθυσία και ταυτόχρονα να αναγνωρίζεις πως περίπτωση συμπόρευσης δεν υπάρχει, πολύ απλά διότι εκπροσωπούμε διαφορετικούς κόσμους.

    Το ότι κάποτε, όταν οι ιδεολογικές γραμμές ήταν πολύ πιο ευμετάβλητες και ρευστές, υπήρξαν κάποιες επαφές δεν λέει κάτι για το σήμερα. Τι ποσοστό των σημερινών αναρχικών στην Ελλάδα πιστεύει ο φίλος πιο πάνω ότι θα ανέχονταν έστω να συζητήσουν με έναν από εμάς, αν είχαν την αριθμητική υπεροχή; Εγώ πιστεύω κάτω από 5%, και αν μετρήσουμε μόνο τους δραστήριους στον δρόμο και όχι και διάφορους νέους που μπορεί απλώς να ψάχνονται τότε πάμε σε ποσοστά κάτω του 1%.

    Το μόνο που αξίζει να γίνει είναι μια προσπάθεια να αποκαθαρθεί εντελώς το κίνημα εντός της Ελλάδας από κατάλοιπα της αστικής δεξιάς, ακροδεξιάς και του καπιταλισμού και να διευρύνει τους ορίζοντές του σε κάποια θέματα ώστε να τραβήξει μια μερίδα νέων που έχουν όντως επαναστατικό πνεύμα και λόγω της πλύσης εγκεφάλου του συστήματος κατευθύνονται τώρα προς την αναρχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/21 12:02 μ.μ.

      Είμαι ο ίδιος. Να διορθώσω στην τελευταία παράγραφο πως δεν "αξίζει" απλά αλλά επιβάλλεται να γίνει και γι'αυτό αξίζει να συζητήσουμε. Όχι όμως για φανταστικές "συμπορεύσεις" και παράλληλες κινήσεις

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/1/21 10:53 π.μ.

      "Ωστόσο, ο αναρχισμός και ο πραγματικός συντηρητισμός συνδέονται μεταξύ τους λόγω των διαλεκτικών τους αντιστροφών. Αν περάσουμε τον Nietzsche και μετακινηθούμε στον εγωισμό του Stirner καταλήγουμε με το ατομικιστικό στοιχείο του Bakunin. Μπορούμε βέβαια και από το ατομικιστικό Μπακουνικό στοιχείο να κάνουμε και την αντίθετη διαδρομή. Περνώντας από την εννοιολόγηση του χαρακτήρων του συγκεκριμένου κόμικ στην σκέψη της πολιτικής θεωρίας προκύπτει και ένα ακόμη ενδιαφέρον ζήτημα: η έννοια του αναρχικού φασισμού ή του αναρχικού συντηρητισμού (ένας συνδυασμός Batman και Joker). Μια υποθετική κατηγοριοποίηση κάτω από αυτή την «ετικέτα» θα περιλαμβάνει μεγάλο αριθμό λογοτεχνών, όπως οι Céline, D. H. Lawrence, Wyndham Lewis, Gottfried Benn, Ernst Jünger, Yukio Mishima, Drieu La Rochelle, T. E. Lawrence, Ezra Pound και ούτω καθεξής. Ένα νέο αίνιγμα εμφανίζεται επίσης εδώ: οι περισσότεροι συντηρητικοί ηγέτες (σε αντίθεση με την πλειοψηφία των οπαδών τους) εμφανίζουν χαρακτηριστικά του Αναρχικού (άναρχου κατά Ernst Jünger). Βέβαια οι υποστηρικτές τέτοιων κινημάτων τείνουν να είναι πολύ πιο συντηρητικοί από τους ηγέτες τους. Οι ίδιοι εμπνέονται από τέτοια άτομα για να τους παρέχουν τον επαναστατικό κομφορμισμό, την επιθετική ομαλότητα και τον υπερβατικό στωισμό που χρειάζεται ο συντηρητισμός"

      Μια πρώτη έμμεση απάντηση από μια παλαιότερη ανάρτηση των Ελλήνων Ρομαντικών σχετικά με ένα κόμικ ...

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/1/21 2:06 μ.μ.

      "Δεν είναι διόλου τυχαίο το ότι η κριτική του μαρξισμού, του υλισμού και εν τέλει ο Φασισμός ξεπήδησαν μέσα από τις τάξεις των υποστηρικτών της επαναστατικής βίας. Αν ο μηδενιστής είναι αυτός που εναντιώνεται σε όλες τις κυρίαρχες αξίες μιας κοινωνίας, τότε στον κόσμο του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού, όσοι πιστεύουν στη Φυλή και στο Έθνος, οφείλουν να είναι πρώτοι και οι φανατικότεροι εκ των μηδενιστών"

      απόσπασμα από καταγγελία αντιναζιστών για την προσέγγιση αναρχικών - εθνικοσοσιαλιστών σε παλιότερες εποχές. μια πραγματικότητα που ποτέ δεν πήρε μεγάλες διαστάσεις αλλά πάντα υπήρχε σε επίπεδο διαπροσωπικών επαφών και από τις δυο πλευρές. σε επίπεδο ποσοστών το 10% των αναρχικών υιοθετεί μη εθνομηδενιστικές θέσεις αλλά αυτό δεν έχει εκφραστεί συλλογικά ή κινηματικά αφού στα εξάρχεια υπάρχει λογοκρισία σταλινικού τύπου.

      μια ακόμη έμμεση απάντηση στα παπαγαλάκια που κάνουν ότι γνωρίζουν αλλά τελικά δεν γνωρίζουν

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος31/1/21 3:54 μ.μ.

      Προς Ανώνυμος31/1/21 10:53 π.μ. & 2:06 μ.μ.
      Επειδή νομίζω παρεξήγησες τα λεγόμενά μου θα ξαναδιατυπώσω την θέση μου.

      Το σύγχρονο αναρχικό κίνημα, ως τέτοιο, είναι διαβρωμένο ως το μεδούλι. Σε επίπεδο κινημάτων δηλαδή δεν γίνεται να υπάρξει καμία επαφή. Το 10% που πιστεύεις πως ΔΕΝ έχει εθνομηδενιστικές θέσεις (κάτι απολύτως βασικό που από μόνο του δεν λέει και τίποτα, και κομμουνιστές μπορεί να υπάρχουν με μη εθνομηδενιστικές θέσεις ή και καπιταλιστές) μου φαίνεται πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό, προσωπικά έχω γνωρίσει ελάχιστους τέτοιους παρ'όλο που είχα λόγω γειτονιάς, σπουδών, φίλων κτλ αρκετή τριβή με τον εν λόγω χώρο.

      Παρ'όλα αυτά, υπάρχουν μερικοί νέοι που "ψάχνονται" ιδεολογικά, έχουν εξαιρετικά θετικές ποιότητες και λόγω μιας υγιούς επαναστατικότητας και αμφισβήτησης έχουν οδηγηθεί προς τέτοια μονοπάτια. Σε ατομικό επίπεδο πιστεύω πως προφανώς πρέπει να υπάρχει επαφή. Με τέτοιους, αν και υπάρχουν ενδεχομένως διαφορές, αξίζει να υπάρξει συμπόρευση και τριβή στην βάση μιας κοινής αντίθεσης στον σύγχρονο κόσμο. Το μόνο που λείπει από τέτοια άτομα είναι κάποια θετικά σημεία αναφοράς ώστε η "επανάσταση" αυτή να μην καταλήξει να είναι ένας στείρος μηδενισμός αλλά να έχει και δημιουργική, θετική διάσταση. Και εδώ έρχεται και η μορφή του "Δεξιού Αναρχικού" (όπως έχει σημειώσει και ο Evola) ο οποίος επαναστατεί απέναντι στον σάπιο σύγχρονο κόσμο και τις αξίες του έχοντας όμως ως βάση και αιτιολόγηση αυτής της επανάστασης τον κόσμο της Παράδοσης.

      Άρα, δεν διαφωνώ σε προσωπικές επαφές (τις στηρίζω απεναντίας) απλώς μου φαίνεται ουτοπικό και εκτός πραγματικότητας να περιμένουμε πως θα υπάρξει κινηματική συμπόρευση με έναν χώρο κατά 99.9% διαβρωμένο. Ας ξεκαθαρίσουμε πρώτα τα του οίκου μας (γιατί και ο δικός μας χώρος δεν πάει πίσω) και τότε ίσως μπορέσουμε να αποτελέσουμε πόλο που θα τραβήξει ό,τι θετικό στοιχείο έχει κινηθεί προς τέτοια μονοπάτια

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος30/1/21 2:07 μ.μ.

    Υπήρχαν και πρόσφατα παραδείγματα σωστής συμπλευσης πατριωτων αναρχικών, αριστερών και αυτόνομων εθνικιστών/εθνικοσοσιαλιστων. Οι κοινές δράσεις στο κίνημα των Αγανακτισμεων (τις οποίες πολέμησαν οι antifa), οι κοινοί ακτιβισμοι στη Κερατέα και πολλά ακόμα που τρόμαξαν το σύστημα και το ανάγκασαν να καταφύγει στους antifa ξανά (για να τα διαβρωσουν από τα αριστερά) και σε πατριάρχες ή εστιατορες "ναζί" (για να τα διαβρωσουν από τα δεξιά).
    Συνομιλία και συνεργασία σε τοπικά ζητήματα είναι εφικτή. Μπορεί να γίνει ανάμεσα σε αξιόλογους ανθρώπους. Πάντα βέβαια αυτές οι πρωτοβουλίες θα αντιμετωπίζουν τις αντιδράσεις των "ναζιστων" που ψηφίζουν μνημόνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος31/1/21 3:02 μ.μ.

    προς όλους. καταρχάς στον ισπανικό εμφύλιο οι α/α είχαν κάνει προτάσεις σε φασίστες για συνεργασίες. όταν δε είχαν την εξουσία δεν κατήργησαν το κράτος. δεν είναι όλοι θιασώτες της νέας αριστεράς μαρκούζε κ.α. υπάρχει ομάδα αναρχική που απορρίπτει πλήρως τον αντιφασισμό κ την αντιφα προβάλλει παλαμά και πάουντ επειδή ξέρει τι ρόλο βαράει η αντιφα δεν συμμέτεχει σε καραγκιοζιλίκια. επίσης ο Μικέλης Άβλιχος, ο Ρένος Αποστολίδης, ο Τόμαζι, ο Καζίνσκι κ.α. ήταν αναρχικοί και "αναρχοφασίστες" αλλά κ άναρχοι σύμφωνα με τον Γιούνγκερ και τόλμα αν θες να πεις ότι δεν ήταν πατριώτες. Διάβασε το α2 και την πυραμίδα και πες μας ... δεν ήταν πατριώτης ο ρένος ο οποίος θεωρείτο "αναρχοφασίστας" για τους δεξιούς και τους αριστερούς αστούς. επίσης ο ε/σ δεν είναι απλά κράτος και στολή. ξεκινάει από παλιά στα σπέρματα της σπάρτης κ.α. παίρνει νέα μορφή και πνοή στον πλήθωνα βρίσκει τα χνάρια προ χίτλερ και η μήτρα είναι η συντηρητική επανάσταση. και υπάρχει και μετά τον φύρερ. πχ ο φρέντα στην ιταλία δεν είναι ε/σ? αλλά είναι ενάντια στην ατομική ιδιοκτησία. πες μας ότι δεν είναι ναζιστής να γελάσουμε. ο ε/σ δεν είναι παγωμένο σαλάμι να το κόβεις όποτε θες εσυ σε κομμάτια όποτε πεινάς επειδή σου το σέρβιραν έτσι οι ρουφιάνοι μάγειρες των υπηρεσιών. είναι η ζωντανή απόδειξη του αίματος. και πολλές φορές υπάρχει εκεί που δεν το περιμένεις όπως περιγράφει ο σύντροφος στο άρθρο για την ουλρίκε το οποίο προκάλεσε εμφράγματα στα εξάρχεια. τα ίδια είχαν γίνει κ με κόκκινους σε άλλες εποχές όπως το '93 στην δούμα. επαφές φιλίες και συζητήσεις είναι ανθρώπινο να υπάρχουν και πάντα υπήρχαν με τους α/α παρά τα χάσματα και τα πεσίματα και τους φόνους. αυτό δεν σημαίνει ταύτιση ή κάτι πονηρό ή ότι άλλο λέει ο μικροαστικός σας εγκέφαλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος31/1/21 3:04 μ.μ.

    στην κερατέα, λευκίμμη και στο σύνταγμα στους αγανακτισμένους όπως λέει ο φίλος ενάντια στα κνατ πάλι οι μαύροι και οι άραχλοι μαζί ήταν, δεν το επιδίωξαν απλά έτυχε να μισήσουν εξίσου τον περισσό και τα ματ. δείγμα γραφής ήταν το περιοδικό γιάφκα και συνεργασίες και αναφορές σε γαμμάδιον κ αντίδοτο. περιβόητη η συνάντηση στην πλατεία όλοι μέσα στα μαύρα με κουβέντα χαλαρή. επίσης σήμερα ο ε/α εκφράζεται και στην ελλάδα από το γνωστό του εκπροσώπου του σαουθγκειτ αλλά με ένα άλλο στυλ που δεν θυμίζει τρίτη θέση όπως ο ΜΚ αλλά τριμπαλισμό και μια φοβία τι θα πουν οι αντιφα, ξεκίνησε καλά αλλά έχει γίνει αλλιώς η φάση αυτή. όλες οι φωνές της άλλης πλευράς που είπαν ... "παιδιά οι φα δεν είναι ο εχθρός αλλά οι μυτόγκες" καταπνίγηκαν άμεσα με μπουνιές και κλωτσιές μέσα σε καταλήψεις. και πάλι όμως όπως ο γνωστός αναρχικός που έλεγε για τον χρηματιστηριακό σιωνισμό και τον βγάλαν τρελό, κάτι άλλοι γνωστοί α/α που δείξαν αλληλεγγύη σε ε/σ και δεν θέλω να πω που και πως, κάτι άρθρα για ρίζες έθνος και καταγωγή, κάτι μουσικές που μιλάνε για παλαμά πατρίδα και καλλέργη, είναι δείγματα ξυπνήματος. εμείς απλά δεν έχουμε παρά να γελάμε αφού ξέρουμε ότι έχουμε δίκιο για όσα ζούμε σήμερα αυτοί δεν είχα αυτιά να ακούσουν. και όπως είπε και ο γνωστός μογγόλος ... ο ντούτσε αναρχικός ξεκίνησε. άρα δεν πρόκειται για σύμπλευση ή συνεργασία ή κάτι πονηρό ή αφελές αλλά για μοιραία ιστορική έλξη του μαύρου και του κόκκινου με το άλλο μαύρο και κόκκινο που σήμερα είναι τα μόνα πολιτικά ιδεοχρώματα που ασκούν πολεμική στους εχθρούς της κοινωνίας είτε του έθνους από την άλλη. προσοχή στα όσα γράφετε γιατί η αλήθεια πονάει τα ακροδεξιά μυαλουδάκια σας αλλά και προβληματίζει πολλούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος31/1/21 3:05 μ.μ.

    δεν υπάρχουν α/α πολλοί αληθινοί σήμερα νεομαρξιστές είναι που αράζουν πλατεία και χαριετίζονται με πακηδες και αφγάνια αλλά κανείς δεν τους θέλει σπίτι τους γιατί ξέρουν ότι θα χουν άλλα. απλά είναι κάποιοι που ξεχωρίζουν λόγω συνείδησης και κάνουν εμετό με θεατριλίκια όπως πρόσφατα που τσακώνονταν για τρίτα φύλα και αν η κάθε μαινάδα έχει δικαίωμα να αφαιρεί την ζωή από το αγέννητο παιδί της. αν τα άκουγε αυτά ο μάχνο και ο ντουρούτι ή ακόμη και ο πρέκας ή ο τσιρώνης θα τράβαγε το 45αρι του. διάβρωση λέγετε αυτό κ άλωση μην βλέπετε τα πράγματα τόσο απλά. ξυπνάτε γιατί χανόμαστε, ναι ενάντια σε όσους μας απειλούν αλλά δεν θα γίνουμε εμείς ως ε/σ οι ghostbusters του αστικού καθεστώτος. λέτε άραγε όταν η ουλρίκε άλλαζε γεμιστήρα στην κοιλάδα μπεκάα αν ο άλλος γερμαναράς να την ένοιαζε αν ήταν ναζί? ήξεραν και οι 2 ότι παλεύουν από άλλο μετερίζει τον ίδιο εχθρό. μην συγκρίνετε την σαπίλα του σήμερα με το τότε. τότε δεν υπήρχε έννοια στους α/α για το αν η βίζιτα στα στενά της ομόνοιας θα είχε δικαιώματα στις καταλήψεις. ήταν απλά κατά της βίζιτας. σκεφτείτε λίγο πριν γράψετε μαλακίες και διαβάστε κ τίποτα.

    Θ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα μαυροκόκκινα λάβαρα θα συναντηθούν.7/2/21 3:22 π.μ.

    https://foxesofanarchy.wordpress.com/2012/06/21/%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CE%B5-3/

    Αρθρο αναρχικων απο το 2012 που σχολιαζε την κοντρα μεταξυ πρωτοεμφανιζομενων αντιφα (εναλλακτικους τους λεει στο κειμενο) και παλαιοαναρχικων. Τρομερη κριτικη. Πετσοκομμα στους αντιφα. Που ειναι ολοι εκεινοι οο αναρχικοι που πριν μια δεκαετια εκρουαν τον κωδωνα του κινδυνου για την αντιφασιστικοποιηση και αριστεροποιηση της αναρχιας; Γιναν αντιφα κι αυτοι; Τα παρατησαν; Βαλανε νερο στο κρασι τους; Βαζω αποσπασματα. Απολαυστε

    "Αυτό, όμως, που βλέπουμε από τους αντιφα να πλασάρεται ως κουλτούρα τους μάς ωθεί να απαντήσουμε: ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ.

    Στα ξυρισμένα κεφάλια των εθνικιστών αντιτάσσονται οι αξύριστοι αγωνιστές,

    στην διακηρυγμένη καθαριότητα των πρώτων αντιτάσσεται η αποδεδειγμέμη δυσωδία των δεύτερων,

    στην χρήση αναβολικών αντιπαραβάλλεται η χρήση ναρκωτικών ουσιών,

    στο ποζεράδικο αθλητικό φούσκωμα αντιτάσσεται το πολύωρο άραγμα στην καφετέρια της πλατείας,

    στην αντρίλα αντιτάσσεται το queer κ.ο.κ.


    Αυτός ο εφηβικός αντιδραστισμός στην ακροδεξιά υπό την αιγίδα του αριστερίστικου εναλλακτισμού..."

    "Ο μέσος γερμανός αγωνιστής και ο μέσος έλληνας αγωνιστής έχουν μεγάλες οικονομικές διαφορές μεταξύ τους. Στην ουσία ο μέσος γερμανός αντιφα διάγει μία ζωή χαρισάμενη εντός του καπιταλισμού και αντί να πολεμάει την ίδια την ατομιστική ευμάρειά του, που βασίζεται στην εκμεττάλευση αδύνατων λαών μέσω των πολυεθνικών, πολεμάει το σεξισμό μέσω του queer σε μία ήδη σεξουαλικά απελευθερωμένη κοινωνία (σε σχέση με την Ελλάδα) και την κρεατοφαγία μέσω του vegan σε μία όντως κρεατοφαγική κοινωνία. Αυτές οι ταξικές διαφορές φανερώνουν αναπόφευκτα και τις πολιτισμικές διαφορές των αγωνιστών. Ωστόσο, οι εν Ελλάδι αντιφα προσπαθούν να προσαρμόσουν το πολιτισμικό κατεστημένο των ευκατάστατων μέσων ευρωπαίων σε ένα εντελώς διαφορετικό περιβάλλον, αυτό της ελλάδας της ανύπαρκτης πρόνοιας, των ανασφάλιστων ανειδίκευτων, της part-time εργασίας."

    "Θεωρούμε ότι οι όροι »συντηρητικός» και »προοδευτικός» δεν έχουν καμία σημασία στην κοινωνιολογική μελέτη ενός πολιτισμού.

    Προοδευτικός μπορεί να αποκαλείται ο ιδρυτής της monsanto (εταιρία μεταλλαγμένων), οι υπέρμαχοι της κλωνοποίησης, η γιαγιά που έχει βάλει στο σκυλάκι της micro-chip για να μην το χάσει

    και συντηρητικός όποιος εναντιώνεται σε αυτές τις πρακτικές.

    Π.χ. ένας οικοαναρχικός μπορεί να θεωρηθεί συντηρητικός όταν αρνείται την εκμεττάλευση της »προοδευτικής» πυρηνικής ενέργειας. "

    "Οταν ο εναλλακτισμός γίνεται αυτοσκοπός τότε έχουμε φαινόμενα χρήσης ναρκωτικών ουσιών, αποδόμησης του φύλου και »αναρχικής» μόδας (μπλουζάκια antifa, μαύρη ένδυση κ.λ.π.)"

    "Τα ναρκωτικά δεν συνδέονται σε καμία περίπτωση με την αναρχία και την ελευθερία. Σχετίζονται καθαρά και μόνο με την μαστούρα, μία άλλης μορφής καταστολής. "

    "Αυτό σημαίνει ότι οι μη straight δεν μπορεί να αποτελούν αντικείμενο χλευασμού από τους μάτσο άντρες,

    αλλά και οι μονογαμικοί straight δεν μπορούνε να αποκαλούνται συντηρητικοί σεξιστές, φαλλοκράτες από τους αντιφα.

    Επειδή οι ακροδεξιοί έχουν πολιτικοποιήσει την ομοφοβία τους , εμείς ως αντίδραση θα πολιτικοποίησουμε την ομοφυλοφιλία μέσω του queer κινήματος?"

    "Δεν μας καίγεται καρφί αν τα αφεντικά μάς αντιμετωπίζουν εχθρικά είτε γιατί είμαστε προκλητικά ντυμένοι είτε παχύσαρκοι είτε gay καθώς δεν απαιτούμε από κανένα αφεντικό να γίνει ανεκτικό απέναντι στις όποιες ιδιαιτερότητές μας, αλλά επιδιώκουμε την εξαφάνισή τους.

    Αντιθέτως, οι ρεφορμιστές και οι αντιφα επιδιώκουν τον δρόμο της διεκδίκησης των δικαιωμάτων τους.

    Όταν θα καταρρεύσουν οι τάξεις θα καταρρεύσουν και πολλές ψευδαισθήσεις περί πατρίδας, θρησκείας, και ΠΑΤΡΙΑΡΧΙΑ (ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗ ΔΥΣΗ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ). "

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τα μαυροκόκκινα λάβαρα θα συναντηθούν.7/2/21 3:22 π.μ.

    Συνεχεια:


    "Βέβαια, δεν μας κάνει εντύπωση αυτή η συστηματική ενασχόληση

    (μωβ καφενεία, αποδόμηση του φύλου, εκδηλώσεις για την έμφυλη πραγματικότητα)

    από την πλευρά των αντιφα με το θέμα του σεξ και ο εξοστρακισμός του από της σφαίρα του ιδιωτικού-προσωπικού στη σφαίρα του δημόσιου.

    Αυτά τα άτομα νοιάζονται μόνο για την διασκέδασή τους μέσω του σεξ χρησιμοποιώντας την πολιτική τους δράση για να έχουν κάλυψη."

    "Ανακεφαλαιώνοντας με το θέμα του αντισεξισμού,

    πρόκειται για έναν αντίστροφο σεξισμό όπου την ανωτερότητα του straight μονογαμικού αντικαθιστά η ανωτερότητα του queer."

    "Το ζήτημα του αντιρατσισμού ακολουθεί ακριβώς την ίδια λογική του αντισεξισμού.

    Την λογική του αντίστροφου ρατσισμού.

    Εδώ, η ανωτερότητα των Ελλήνων αντικαθίσταται από την ανωτερότητα των μεταναστών χωρίς να υπολογίζεται η εκάστοτε ταξική τους προέλευση.

    Στο δίπολο ημεδαπός-αλλοδαπός, ο ντόπιος αντιμετωπίζεται με καχυποψία και οι μετανάστες προσεγγίζονται με ανοιχτές αγκάλες"

    "Είμαστε δίπλα στους ημεδαπούς και αλλοδαπούς λαϊκούς ανθρώπους, φτωχοδιάβολους, λούμπεν, εργάτες, υπαλλήλους, ανασφάλιστους, άνεργους

    και απέναντι στους ημεδαπούς νταβαντζήδες και αλλοδαπούς μαστροπούς (κυρίως ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΗΣ προέλευσης), στους φορείς θεσμικών εξουσιών είτε είναι έλληνες (πρόεδρος της Δημοκρατίας) είτε ξένοι (πρόεδρος του πακιστανικού συλλόγου που χτυπήθηκε από την Συνωμοσια Πυρηνων της Φωτιας: μήπως και αυτοί είναι ρατσιστές για τους αντιρατσιστές;) "

    "Δηλαδή ανάμεσα στην άρια γερμανική φυλή και τον περιούσιο λαό του Θεού (Εβραική φυλή) πρέπει να ταχθούμε με κάποιους;"


    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.