ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Μνήμη Dominique Venner (16.03.1935 - 21.05.2013)

 

Dominique Venner, το όνομα του Γάλλου ιστορικού και δημοσιογράφου που με το αίμα του αφύπνισε χιλιάδες Ευρωπαίους μπροστά στην επερχόμενη καταιγίδα. 

Ο Επαναστάτης Φασιστής που στήριξε τους συντρόφους του μέχρι το τέλος με την πολύπλευρη δράση του ενώ δεν φοβήθηκε να κάνει καυστική κριτική στους πρωταγωνιστές της ιστορίας, αλλά και στην λαθεμένη προσέγγιση και απουσία στρατηγικής που έχει επιβληθεί στο Ευρωπαϊκό κίνημα. 

Αποτελεί τιμή για τους Έλληνες αυτόνομους/ανένταχτους συναγωνιστές ο διάλογος και η επαφή που είχαν με τον κορυφαίο Αντιδημοκράτη μαχητή σε εκδηλώσεις που έλαβαν μέρος στην Γαλλία.


του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου

Αυτοκτονώντας  στον Παρισινό καθεδρικό ναό της Νοτρ Νταμ - στις 21 Μαΐου πριν από οκτώ χρόνια, ο Dominique Venner σκόπευε να μας προειδοποιήσει για την θανατηφόρα διαδικασία που καταστρέφει την Ευρώπη, προτρέποντας μας να πολεμήσουμε ενάντια στη μοιρολατρία.

Στα τελευταία του γραπτά, που έχουν γίνει πολύτιμη διαθήκη για όλους όσους πιστεύουν  στην ταυτότητα  της Παλιάς Ηπείρου, αναφέρεται μια πρόταση που θυμίζει τρεις θεμελιώδεις έννοιες: Η φύση ως χαράκωμα, η τελειότητα ως τέλος, η ομορφιά ως ορίζοντας .

 Αυτές είναι οι κορυφαίες γραμμές με τις οποίες πρέπει να εκδηλωθεί η αναγέννηση των Ευρωπαίων. Για να ξυπνήσει η Ευρώπη ακριβώς σύμφωνα με τον Venner πρέπει να βασιστεί στην τριάδα, φύση, αριστεία, ομορφιά ένα ταξίδι στην βαθιά παράδοση των Ευρωπαίων, που σήμερα απειλείται από μια χυδαία διαδικασία παγκόσμιας δικτατορίας  που στοχεύει στην αποδόμηση των ιδιαιτεροτήτων και στην ισοπέδωση των πάντων …

Ιστορία, οικονομία, κοινωνία, τέχνη, πολιτική, οικολογία: ο φιλελεύθερος και παγκοσμιοποιημένος μηχανισμός, που βασίζεται στην υπεροχή της αγοράς και στην διάλυση του ατόμου, διαδίδει τον ριζικό νομαδισμό μιας ανοιχτής κοινωνίας που επιβάλλει την  «μεγάλη αντικατάσταση» των πληθυσμών και την μεγάλη ακύρωση  των αναμνήσεων.

Δεν υπάρχει πλέον περιθώριο για συμβιβασμούς: η κατάσταση απαιτεί μια εξαιρετική προσπάθεια, η οποία μπορεί να εκδηλωθεί μόνο μέσω μιας σκληρής πολιτιστικής και ανθρωπολογικής μάχης.

Η αναγνώριση της φύσης ως χαρακώματος σημαίνει σεβασμός της ισορροπίας του κόσμου και επανασύνδεση με την κοινοτική διάσταση των παραδόσεων μας, να βρούμε αρμονία με το τοπίο και να ξαναχτίσουμε την πόλη βάσει της χιλιετούς ταυτότητας μας. Η επιδίωξη της αριστείας σημαίνει καλλιέργεια και υπερνίκηση του εαυτού μας, για να υπογραμμίσουμε την συνέχεια σε αυτό που είμαστε πάντα σε μια μορφή που ανανεώνεται, θεωρώντας την ομορφιά ως ορίζοντα που σημαίνει απόρριψη του αστικού τρόπου σκέψης  και της κυριαρχίας της ασχολίας.

Πόσο επίκαιρος, αφού ότι έχει γράψει αποτελεί έναν φάρο για την σωτηρία και ειδικά στο «Σαμουράι της Δύσης»  όπου κρύβεται η αληθινή Ευρώπη.

«Για να ξεφύγει από την κόλαση που δημιουργήθηκε από τη δική του φαντασία, ο Ανατολικός επιδιώκει τη σωτηρία σε έναν άλλο κόσμο που γεννήθηκε από τις παραισθήσεις του. Αντιμέτωπος με μια ύπαρξη που του φαίνεται αναπόφευκτα σημαδεμένη από μια θλιβερή μοίρα, εγκαταλείπει τον αγώνα, εγκαταλείπει τη μάχη. Αντιθέτως, ο Δυτικός καταβροχθίζεται από την ανάγκη να δράσει, να πετύχει, να κερδίσει. Στην ελληνική μυθολογία, ο άνθρωπος που θέλει να ισοδυναμεί με τους Θεούς σηκώνεται, ακόμα κι αν τον χτυπήσουν οι Θεοί. Έχετε δει ποτέ μεγαλύτερη ιδιοφυΐα στη δημιουργία, περισσότερη πρωτοτυπία στον πολιτισμό, περισσότερη επιμονή στην κατάκτηση;

Η κραυγή της υπερηφάνειας του Περικλή είναι αυτή κάθε Δυτικού, σε κάθε εποχή: ‘’... έχουμε αναγκάσει ολόκληρη τη θάλασσα και ολόκληρη τη γη να είναι προσβάσιμες στο θράσος μας και έχουμε ιδρύσει παντού αιώνια μνημεία των επιχειρήσεων μας, αρνητικά και θετικά’’. Αυτή η εσωτερική φωτιά, από γενιά σε γενιά, ωθεί τον Ευρωπαίο άνθρωπο να ξεπεράσει τον εαυτό του, να δημιουργήσει ξανά και ξανά. Το πνεύμα της Ιλιάδας. Αυτό το αριστούργημα που  γράφτηκε από έναν Ευρωπαίο για τους Ευρωπαίους - τους Υπερβόρειους, θα έλεγε ο Νίτσε. Άλλοι, προερχόμενοι από άλλους λαούς, άλλους πολιτισμούς θα μπορούν να το διαβάσουν, φυσικά, αλλά μόνο από απλή πνευματική περιέργεια. Επειδή για τους Ευρωπαίους, παιδιά των διαφορετικών λαών της μεγάλης πατρίδας, αυτό το βιβλίο είναι λίγο για το ιδιαίτερο πεπρωμένο τους στο σύμπαν.

Είναι ένας προβληματισμός για τις αιτίες της παρακμής και του λήθαργου της ευρωπαϊκής ψυχής. Δείχνει τους κινδύνους της δειλίας και άλλων επιβλαβών ελαττωμάτων. Αφιερώνοντας τον εαυτό του στην ερμηνεία των ποιημάτων του Ομήρου και τις αναφορές του Στωικισμού ως μια σχολή ζωής, στρέφεται στις πιο αυθεντικές πηγές μας.

Μια σελίδα ιστορίας έχει αρχίσει να γυρίζει. Σας υπενθυμίζουμε, ένα βιβλίο δεν έχει τη δύναμη να αντιστρέψει από μόνο του την πορεία της ιστορίας και των «παραστάσεων» που έχουν σταθεί στο μυαλό με έναν προφανώς οριστικό τρόπο. Ένα βιβλίο δεν έχει ποτέ τη δύναμη να αλλάξει τον κόσμο και θα ήταν γελοίο να ελπίζουμε ότι θα το έκανε. Είναι ο κόσμος που αλλάζει και μερικές φορές περιμένει τα νέα βιβλία. Έχουμε πραγματοποιήσει τέτοιες αλλαγές. Παρά τις καταστροφές που έχουν κάνει την Ευρώπη ένα νωθρό, ξεχασμένο, άμορφο και ένοχο σύνολο, το οποίο προσπαθεί να ξεφύγει από τη βία των Βαρβάρων μέσω παραπομπών και δειλής κολακείας, η εξέγερση ενάντια σε αυτήν την ντροπή έχει ξεκινήσει μπροστά στα μάτια μας, συχνά προέρχονται από όπου δεν ήταν αυτό αναμενόταν, εντοπίζοντας τους οιωνούς μιας εσωτερικής επανάκτησης.

Για να ξαναγίνουμε αφεντικά και πάλι στο σπίτι μας, αυτή είναι η ελπίδα. Αυτή που να είσαι σε θέση να βλέπεις τα δικά ου παιδιά χωρίς το πέπλο ντροπής  και όταν έρθει η ώρα, να αφήσεις τη ζωή γνωρίζοντας ότι η κληρονομιά είναι εγγυημένη. Κάτω από τα μάτια μας, μια σελίδα της ιστορίας έχει αρχίσει να γυρίζει. Έχουμε εισέλθει σε μια εποχή που θα βιώσουμε έντονες αναταραχές. Αυτά θα απαιτήσουν νέες «αναπαραστάσεις», νέες κοσμοθεωρίες και νέες ενέργειες. Η πρώτη τους εκδήλωση προκαλεί αμέσως την ανάγκη να επιστρέψουν οι Ευρωπαίοι στον εαυτό τους, στο πνεύμα του πνεύματος τους. Αυτό το αριστούργημα  έχει τον μοναδικό σκοπό να συνοδεύσει και να εμβαθύνει αυτήν την ανάγκη.

Έχοντας επίγνωση του τι οφείλω ουσιαστικά στην καταγωγή μου, θέλω να πω ότι θα δικαιολογώ πάντα και θα υποστηρίζω το θεμελιώδες δικαίωμα όλων των άλλων ανθρώπων να κυριαρχούν στην πατρίδα τους, στον πολιτισμό τους, σε μια ρίζα που τους επιτρέπει να είναι οι ίδιοι κυρίαρχοι στο σπίτι τους, και να μην είναι ένα  τίποτα. Και επίσης επαναστατώ εναντίον αυτού που θέλει να με αρνηθεί. Επαναστατώ ενάντια στην προγραμματισμένη εισβολή στις πόλεις και τα έθνη μας, επαναστατώ ενάντια στην άρνηση της Γαλλικής και της Ευρωπαϊκής μνήμης. Έχω ένα χρέος σε αυτά τα παραδείγματα συμπεριφοράς, θάρρους και εξευγενισμού από το πιο μακρινό παρελθόν, εκείνων των ηρώων, του Έκτορα, της Ανδρομάχης, του Οδυσσέα της Πηνελόπης και τόσων άλλων»

Εάν είναι αλήθεια ότι τα λόγια του Venner ακούγονται πάνω απ' όλα σαν μια προτροπή, είναι επομένως απαραίτητο να τα κάνουμε ασπίδα και σπαθί της πνευματικής μας αντίστασης. Η νύχτα πέφτει ανεξέλεγκτη, αλλά έχουν ήδη ανάψει  κάποιες φωτιές: η αφύπνιση των Ευρωπαίων δεν είναι ιδιοτροπία, αλλά η μοναδική μας ευκαιρία για επιβίωση. Στην θλιβερή παράδοση των αδυνάτων ψυχών λοιπόν, επιβάλλεται μια αρρενωπή δόση πολιτισμού, από μια σπίθα μπορεί να ανάψει η φωτιά. 

Και η κληρονομιά του Venner να γίνει το φυτίλι στις καρδιές μας για την Νίκη.

link: Για μια θετική κριτική: βιβλίο μάχης του Dominique Venner

33 σχόλια:

  1. Ανώνυμος21/5/21 9:32 μ.μ.

    Τι θα γίνει με τους ....... του e ..... ρε παιδιά; Κάνουνε τη χειρότερη ακροδεξιά προπαγάνδα. Δεν ανεβάζουν σχόλια. Τι διάολο παίζει με αυτούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος22/5/21 2:03 μ.μ.

      ακροδεξιά προπαγάνδα κάνουν άλλοι τραγικέ, κούρασες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/5/21 7:58 μ.μ.

      2:03 πρόσεξε καλά γιατί το θράσος σας έχει ξεπεράσει τα όρια. Αν νομίζεις ότι είμαστε όλοι ψευτοχιτλερικοί εστιάτορες της Νέας Δημοκρατίας είσαι γελασμένος.

      Διαγραφή
    3. 7:58 μ.μ. πλέον οι μάσκες έχουν πέσει μην αρχίζετε πάλι τις αντιπαραθέσεις

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/5/21 10:36 μ.μ.

      τι εννοείς ΜΚ?

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος22/5/21 12:59 π.μ.

    Μπορεί να φανεί υπερβολικό. Πάντως εγώ θα προσθέσω ότι στην πολιτισμική και πολιτική επανάσταση που πρότεινε ο Ντομινίκ καλό είναι να συμπεριλάβουμε και την επανάσταση για έναν κοινωνικό μετασχηματισμό. Δεν αρκεί το επιχείρημα για τη σωτηρία της ευρωπαϊκής φυλής. Πρέπει να δούμε και το θέμα της ανατροπής των κοινωνικών ισορροπιών που εγκαθίδρυσε ο φιλελευθερισμός. Τι να την κάνω την απόκρουση των μεταναστών αν έχω τους κεφαλαιοκράτες να αναπαράγουν το πρότυπο του ατομικιστικού υλισμού; Μια η άλλη στη διάλυση του έθνους και της κοινωνίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο Ντομινικ εψει μιλησει και για αυτο, στο Σαμουραι της Δυσης..ηταν πολυ μπροστα, αλλα καποιοι μιζεροι και θλιβεροι ακροδεξιοι το μονο που εχουν να πουν ειναι οτι ..ειναι αντιναζι..ουδεν σχολιον

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/21 3:31 μ.μ.

      Δεν είπαμε ότι είναι αντιναζί, αντιχιτλερικός είπαμε ότι είναι. Δεν είναι όλοι οι αντιχιτλερικοί ακροδεξιοί

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος23/5/21 10:37 π.μ.

    Να και ένα ενδιαφέρον σχόλιο που προσεγγίζει την πραγματικότητα όπως ακριβώς είναι σήμερα! Εγώ θα στο πω και αλλιώς: Πες ότι αύριο κιόλας εξαφανίζονται από προσώπου γης όλοι οι μουσουλμάνοι και κάθε τριτοκοσμικός από Ασία και Αφρική και πες ότι ερημώνουν τελείως εκείνες οι περιοχές. Τί θα άλλαζε τότε στην καθημερινότητά μας; Απολύτως τίποτα! Πάλι παγκόσμιος έλεγχος σαν τα πιστοποιητικά εμβολιασμού και δυστοπία, γαμψομύτηδες στην εξουσία που να ελέγχουν το δικό μας χρήμα και τα μέσα παραγωγής, νέος Μεσσιανισμός από Ιουδαϊσμό πλευρά με κέντρο το Ισραήλ, μισθοί πείνας, ανεργία κ.λ.π. για να μην το κουράζουμε περισσότρεο με τα αυτονόητα. Αυτό δεν μπορούν να καταλάβουν οι τενεκέδες ακροδεξιοί που υποστηρίζουν το Ισραήλ αλλά για μένα κάνουν ότι δεν καταλαβαίνουν για αυτό προσωπικά δεν συμμετέχω πουθενά στο χώρο τους όσο και να φωνάζουν για τουρκικό επεκτατισμό και τζιχάντ που μας απειλεί, αφού στην πραγματικότητα απειλούν τα ..... αφεντικά τους και μας καλούνε να τα υπερασπιστούμε και όποιος κατάλαβε κατάλαβε! - ο Ορθόδοξος απ' το έθνος των εθνικιστών ή ορθόδοξος διαβολάκος (το ίδιο κάνει)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/21 1:54 μ.μ.

      Πες τα αυτά στις οικογένειες εκατοντάδων θυμάτων του νεοισλαμ,που έχει εισβάλη στις χώρες μας...

      Πόλεμος σε όλους όσους μας πολεμούν, είτε είναι μουσουλμάνοι, είτε Εβραίοι, είτε Χάζαροι και γενικά σε όλο το σιωνισμό...

      Εσύ πηγές να μας βγάλεις τους μουσουλμάνους θύματα τώρα...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος23/5/21 4:11 μ.μ.

      Να σε διορθώσω: που τους άφησαν οι ίδιοι οι ευρωπαίοι να εισβάλλουν στις χώρες τους και όχι όλες οι χώρες (βλέπε Ουγγαρία)! Και να στο πω και αλλιώς: Γιατί δεν εισέβαλλαν ποτέ πριν τη λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου (εννοώ μεταναστευτικά) που δεν υπήρχε ακόμα Ισραήλ, αλλά από τη δημιουργία του και μετά τις επόμενες δεκαετίες και μόνο ενώ μας προστατεύει και καλά από τους μουσουλμάνους όπως μας λέει ο ακροδεξιός χώρος; Μπορείς να τη λύσεις τη σπαζοκεφαλιά ή μήπως θέλεις να σε εκθέσω κιάλο δημοσίως;

      - ο ορθόδοξος διαβολάκος από το έθνος των εθνικιστών

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/5/21 6:38 μ.μ.

      Καλά μη με εκθέσεις και παρά πολύ και δεν μπορέσω να κοιμηθώ το βράδυ,το ότι τους άφησαν να εισβάλουν, σημαίνει ότι θα κάτσουμε να μας γαμ... Κιόλας;

      Η αυτό μου λες,ή είσαι μουσουλμάνος και προπαγανδίζεις!

      Ακόμα πονάει η ψυχή μου όταν αντικρίζω την Μυρτώ,τις ηλικιωμένες που πνίγουν για 50€ καθημερινά,τους βιασμούς τα γκέτο ...

      Άσε μας ρε φιλαράκι που θα με εκθέσεις κιόλας...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος24/5/21 5:16 μ.μ.

      Εσύ αυτό κατάλαβες από αυτά που είπα και εκτέθηκες ξανά από μόνος σου; Τότε εγώ να σου αντιστρέψω το ερώτημα: Επειδή τους άφησαν οι γνωστοί πασίγνωστοι να μπουνμ να υποστηρίξουμε και από πάνω το Ισραήλ τους για να ολοκληρωθεί η παγκοσμιοποίση, αντί να χρησιμοποιήσουμε συμμαχικά τους αντισιωνιστές μουσουλμάνους (και όποιους άλλους υπάρχουν σαν τους βορειοκορεάτες) που βρίσκονται εκτός της πατρίδας μας (όπως έκανε και ο Χίτλερ αν κάνεις ότι δεν θυμάσαι) για να ξεμπερδεύουμε μια ώρα αρχύτερα με τον κοσμοεξουσιασμό του Ισραήλ; Εκτός και αν έχεις την αριθμητική δύναμη που απαιτείται για να το πετύχεις αυτό από μόνος σου! Δεν νομίζω. Άρα να υποθέσω και εγώ με τη σειρά μου ότι από τα γραφεία της Μοσάντ γράφεις όταν δεν στρέφεσαι εναντίον εκείνων που άνοιξαν τα σύνορα για να πάθει και η Μυρτώ αυτα που έπαθε, αλλά κατηγορείς τους λύκους που βρήκαν ορθάνοιχτο το μαντρί αντί τον τσομπάνη! Καλή η φιλοσιωιστική προπαγάνδα σου αλλα είναι για γέλια. Συνέχισε να με διασκεδάζεις.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος24/5/21 7:07 μ.μ.

      Δηλαδή αν αυτός που βίασε την Μυρτώ δεν ήταν Πακιστανός μουσουλμάνος αλλά Νιγηριανός χριστιανός, το πρόβλημα θα ήταν ο... "Χριστιανισμός";

      Δεν είναι το "ισλάμ" γενικά και αόριστα το πρόβλημα, υπάρχει χαοτική ποιοτική διαφορά μεταξύ πχ ενός γουαχαμπιστη Πακιστανού και ενός σιίτη μαχητή της Χεζμπολάχ (ή ενός αλεβίτη Σύριου). Το πρόβλημα είναι όταν μάζες αλλόφυλων εξαγριωμένων εισβάλλουν μαζικά στις πατρίδες μας, μαγεμένοι από την προπαγάνδα που τους υπόσχεται ωραίες γυναίκες, εύκολα λεφτά, ανέσεις και επιδόματα (που τους "πουλάει" δηλαδή το καπιταλιστικό όνειρο)

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος24/5/21 7:54 μ.μ.

      Επίσης, το πρόβλημα με τους Πακιστανούς δεν είναι τόσο ότι είναι ισλαμιστές όσο ότι κυριολεκτικά αποτελούσαν στην μεγάλη τους πλειοψηφία την κατώτατη κάστα (αν δεν ήταν εκτός του συστήματος των κάστρων) της Ινδίας. Δηλαδή μιλάμε για ένα κράτος που έχει μαζευτεί ο,τι χειρότερο είχε να δείξει η Ινδία

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος24/5/21 8:15 μ.μ.

      Ρε μεγάλε σου είπα εγώ ότι υποστηρίζω το Ισραήλ; Ή ότι δεν υποστηρίζω τους αντισιωνιστες μουσουλμάνους;

      Μιλάω για τους λάθρο μετανάστες εάν δεν το έχεις καταλάβει και για αυτούς που τους εμπασαν εδώ μέσα και για κάτι ντόπιους που τρεχανε με τα κατσαρολια να τους ταϊσουν, όλους τους μετανάστες λάθρο και μη ανεξάρτητου θρησκεία, χρώματος απλα τυγχάνει να έχουμε γέμιση με τζιχάντ....

      Αλήθεια ξέρεις τι σημαίνει τζιχάντ; Που αναφέρεται γύρω στις 164 φορές στο βρωμοβιβλιο τους;

      Κάθε νοήμων μουσουλμάνος θα έπρεπε να είναι πρώην μουσουλμάνος και όχι να πιστεύει στο σκατό παιδεραστή το Μωάμεθ ...

      Αυτό μπορούν να στο επιβεβαίωση ο οποιοδήποτε νοήμων πρώην μουσουλμάνος...

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος24/5/21 8:16 μ.μ.

      Και άστο αυτό με το εκτιθεσαι και τα λοιπά, επειδή δεν με νοιάζει καθόλου!

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος24/5/21 11:49 μ.μ.

      Το πρόβλημα που επισήμανα και ίσως δεν κατάλαβε ο άλλος ανώνυμος που είπε για την Μυρτώ, για να το πω με διαφορετικά λόγια, είναι ότι προσπαθούν οι αμερικανοσιωνιστές και εκείνοι του Ισραήλ να παρουσιάσουν το δικό τους πρόβλημα που δημιουργείται εκδικητικά εναντίον τους όταν καταστρέφουν πολεμικά πατρίδες μουσουλμάνων, ως και δικό μας! Έτσι στέλνουν ή αφήνουν εμάς να το λύσουμε για λογαριασμό τους για να μη σκοτωθούν οι ίδιοι! Μόνον ένας ηλίθιος συνεπώς θα υποστήριζε το Ισραήλ για να στοχοποιήσουν έπειτα και εμάς οι μουσουλμάνοι, αφού το Ισραήλ δεν αποτελεί ελληνικό ή ευρωπαϊκό έδαφος για να μας νοιάζει αν εξαφανιστεί από το χάρτη. Όταν ήταν ήδη εξαφανισμένο μέχρι τη λήξη του Β' Παγκοσμίου Πολέμου, κανένας μας δεν είδε ορδές μουσουλμάνων να εισβάλλουν στην Ευρώπη ούτε καν μεταναστευτικά. Πολεμικά λύθηκε αυτό το πρόβλημα αιώνες πριν όταν τους ξαποστείλαμε έξω από την Ευρώπη. Άλλο όμως αυτό και άλλο να πάμε να σκοτωθούμε για τα συμφέροντα της Αμερικής και του Ισραήλ στη Μέση Ανατολή λες και βρισκόμαστε εμείς οι ευρωπαίοι σε πόλεμο με τους μουσουλμάνους. Πιο απλά δεν μπορώ να το πω. Για παράδειγμα, επειδή η Αμερική κάποτε κατέστρεψε το Αφγανιστάν και μετά δέχτηκε αντίποινα με το χτύπημα στους Δίδυμους Πύργους, καλούσε σε χριστιανική σταυροφορία πανθρησκευτικά (θέλοντας να ενώσει όλες τις θρησκείες όπως το θέλουν οι Μασόνοι) εναντίον του Ισλάμ μπλέκοντας και εμάς που δεν είχαμε καμιά πολεμική ανάμειξη εκεί πέρα. Και αν έπειτα πετύχαινε, θα είχαμε πάνω από το κεφάλι μας παγκόσμια αμερικανική κυβέρνηση στον πλανήτη με σιωνιστικά αφεντικά. Για αυτό αδυνατώ να καταλάβω πως είναι δυνατόν να μη το βλέπει αυτό κάθε ακροδεξιός φιλοσιωνιστής, για αυτό πιστεύω ότι όλοι τους ανεξαιρέτως τέτοια σχέδια υπηρετούν για αυτό και ποτέ κανένας δε βρίσκεται για να πει κάτι αντίθετο!

      - ο ορθόδοξος και αντισιωνιστής διαβολάκος

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος25/5/21 10:46 π.μ.

      Ε σε αυτό συμφωνώ απόλυτα!

      Το πώς είναι δυνατόν να μην το βλέπει αυτό κάθε ακροδεξιός φιλοσιωνιστης,δεν είναι δυνατόν,μια χαρά το βλέπει! Αλλά είναι ακροδεξιός φιλοσιωνιστης!

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος25/5/21 5:29 μ.μ.

      Ωραία τότε χαίρομαι που συνεννοηθήκαμε γιατί καμιά φορά η γραπτή συζήτηση δημιουργεί παρανοήσεις. Και για να προλάβω αυτούς τους φιλοσιωνιστές ακροδεξιούς που κατάλαβες και εσύ σε περίπτωση που μιλήσουν για συνομωσίες, δηλ. ως παραμύθια, κατά το παράδειγμα που ανέφερα και στην περίπτωση της πανθρησκείας των Στοών, ο σχεδιασμός που είπα για εκείνη την εποχή έχει ήδη επισημανθεί στο παρακάτω άρθρο, ιδίως εκεί που λέει μετά την 11 Σεπτεμβρίου...:

      http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/tributes/gewrgios_metallhnos/orthodoxy_and_fanatism.htm

      Κάποιος προσεκτικός παρατηρητής αμέσως θα καταλάβει ότι ο σχεδιασμός εκείνος παραμένει διαχρονικά ο ίδιος και αλλάζουν μόνο τα σενάρια! Τότε παρουσιάστηκε ως παγκόσμια απειλή το Ισλάμ, σήμερα ο Κορωνοϊός, αύριο οι εξωγήινοι, μεθαύριο γιατί όχι και οι δεινόσαυροι που θα εμφανιστούν και πάλι και μια από τα ίδια θα ακούμε συνεχώς. Το αφήγημα όμως θα παραμένει το ίδιο: Ένωση των πάντων κάτω από μια παγκόσμια κυβέρνηση και θρησκεία για να αντιμετωπιστεί ο εκάστοτε κίνδυνος που θα παρουσιάζεται. Οπότε πράγματι θα συνεχίζονται να εκτίθενται οι φιλοσιωνιστές ακροδεξιοί που μας το παίζουν και χριστιανοί!

      - ο ορθόδοξος και αντισιωνιστής διαβολάκος

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος23/5/21 10:39 π.μ.

    Που να βγει και η άποψη του Venner για τον Χίτλερ. Όπως βγήκε η άποψη του Καρλ Σμιτ τις προάλλες. Εκεί να δεις κλάμα τα .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/21 11:04 π.μ.

      Έτσι ακριβώς. Πάντως επειδή υπάρχουν και 2-3 γραφικοί αντιφασίστες "εθνικιστές" του τρίτου κιμπούτς είναι σημαντικό να σημειώσουμε κάποια πράγματα.

      Το ότι κάποιος μπορεί να έχει αρνητική γνώμη για τον Χίτλερ και τις πολιτικές/στρατηγικές/ιδεολογικές επιλογές του, αυτό δεν σημαίνει ούτε πως είναι εναντίον του εθνικοσοσιαλισμού, ούτε πως δεν αναγνωρίζει την κυρίαρχα θετική διάσταση της ναζιστικής Γερμανίας, ούτε πως θα στήριζε τότε τις σκοτεινές δυνάμεις.

      Είναι σημαντικό να ξεφύγουμε επιτέλους από την προσωπολατρεία και την εμμονή με τον Χίτλερ αλλά πρέπει να διαχωρίσουμε την θέση μας από γραφικούς αντιφασίστες.

      Διαγραφή
    2. Μια υποσημείωση αν μας επιτρέπεται: ο Γάλλος διανοητής που είχε κερδίσει τον σεβασμό όλων των συναγωνιστών στην χώρα του παρά τις διαφορές μεταξύ τους, σε ένα από τα βιβλία του εξυμνεί την κομματική νεολαία του καθεστώτος για την αυτοθυσία της. Αυτό ως ένα πρώτο σχόλιο επειδή κάποιοι καλοθελητές είναι έτοιμοι να τον παρουσιάσουν ακόμη και ως μέλος της αντιφα ή ως έναν γραφικό αρνητή της μοναδικής αλήθειας ή ότι άλλο μόνο και μόνο για να εξυπηρετήσουν τα σχέδια κόμματος στοάς και πρεσβείας.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος23/5/21 3:39 μ.μ.

      Ανώνυμος23/5/21 11:04 π.μ. συμφωνώ απόλυτα μαζί σου


      ΜΚ κανείς δεν μίλησε εναντίον του εθνικοσοσιαλισμού συλλήβδην και εναντίον των Γερμανών. Είναι αναμφίβολη η αυτοθυσία που έδειξε ο γερμανικός λαός και οι Ευρωπαίοι εθελοντές κατά την διάρκεια του πολέμου. Όμως η θλιβερή προσπάθεια κάποιων να παρουσιάσουν τον Χίτλερ ως Άβαταρ που απαγορεύεται να του ασκείται οποιαδήποτε κριτική πρέπει επιτέλους να σταματήσει

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος23/5/21 3:43 μ.μ.

      Πρέπει συνέχεια να απολογούμαστε και να λέμε ναι μεν αλλά όταν κάποιος σπάει τα ταμπού του "χώρου" και έχει δική του άποψη για ιστορικά πρόσωπα όπως ο Χίτλερ? Όταν οι άλλοι βρίζουν τον Μουσολίνι και βάζουν το λιθαράκι τους στο πόλεμο του συστήματος εναντίον του φασισμού είναι καλά, όταν όμως κάποιος βρίζει τον Χίτλερ είναι ακροδεξιός και καθεστωτικός? Είναι νεκρόφιλος οποίος θέλει στις μέρες μας να κάνει πολιτική με τοτέμ - αποκλειστικά και μόνο - τον Αδόλφο

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος24/5/21 10:37 μ.μ.

      σε ποιους αναφέρεσαι για κόμμα, στοά κ πρεσβεία ΜΚ?

      Διαγραφή
    6. 10:37 μ.μ. δεν γνωρίζετε ότι οι στοές οι πρεσβείες και τα κόμματα καθορίζουν τις κινήσεις των εθνικιστών από το '45 και μετά; δεν βλέπετε ότι και πάλι κάποιοι προωθούν τα συμφέροντα του Ισραήλ; Έχουμε πολλά παραδείγματα και αρχείο με στοιχεία για ότι θέλετε να πούμε.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος25/5/21 10:48 π.μ.

      The Hammer falls on zion!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος25/5/21 2:46 μ.μ.

      ΜΚ να στείλω email? γιατί με ενδιαφέρουν τα στοιχεία για αυτές τις κινήσεις.

      Διαγραφή
    9. όχι γράψε την άποψη σου δημοσίως! από το 2007 τα λέει η συντακτική ομάδα.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος25/5/21 6:16 μ.μ.

      απλώς θέλω να ρωτήσω συγκεκριμένα κ δεν θα ήταν καλό να γράφω για επώνυμους εδώ, θα δημιουργηθεί πάλι αντιπαράθεση κ δεν αξίζει.

      Διαγραφή
    11. 6:16 μ.μ. γράψε με τρόπο δεν κρύβουμε τις απόψεις μας

      Διαγραφή
  6. 3:43 μ.μ. δεν υπάρχει καμιά διάθεση απολογίας. και επειδή πάλι θα αρχίσουν τα καταιγιστικά σχόλια σεβαστείτε τους κανόνες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.