ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Κυκλοφορεί: Το Πράσινο Βιβλίο - Muammar Qaddafi

 


Με αφορμή την μαύρη επέτειο των δέκα ετών από τους Νατοϊκούς βομβαρδισμούς που ανέτρεψαν την Λιβυκή Τζαμαχιρία και βύθισαν την χώρα στο χάος

Για παραγγελία στις εκδόσεις Έξοδος: exodosvivlia@gmail.com

«Ὁ ἐθνικισμὸς στὸν κόσμο τῶν ἀνθρώπων καὶ τὸ ὁμαδικὸ ἔνστικτο στὸ ζωικὸ βασίλειο εἶναι σὰν τὴν δύναμη τῆς βαρύτητας στὸ πεδίο τῶν ὑλικῶν καὶ οὐρανίων σωμάτων. Ἄν ἐκλείψει ἡ βαρύτητα τοῦ ἡλίου, τὰ ἀέριά του θὰ ἐκραγοῦν καὶ ἡ ἑνότητα τοῦ κόσμου δὲν θὰ ὑπάρχει πλέον. Ἔτσι, ἡ ἑνότητα ἀποτελεῖ τὴν βάση τῆς ἐπιβίωσης. Ὁ παράγοντας τῆς ἑνότητας ὁποιασδήποτε ὁμάδας εἶναι ἕνας κοινωνικὸς παράγοντας, καὶ στὴν περίπτωση τοῦ ἀνθρώπου αὐτὸς ὁ παράγοντας εἶναι ὁ ἐθνικισμός. Γι’ αὐτὸν τὸν λόγο, οἱ ἀνθρώπινες κοινότητες ἀγωνίζονται γιὰ τὴν ἐθνική τους ἑνότητα, ἡ ὁποία ἀποτελεῖ τὴν βάση τῆς ἐπιβίωσης»

30 σχόλια:

  1. Ανώνυμος23/5/21 1:09 μ.μ.

    Εξαιρετικές εκδόσεις. Είναι οι μοναδικοί σοβαροί εκδότες του χώρου τα παιδιά. Μπράβο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος23/5/21 3:30 μ.μ.

      Του χώρου δεν είναι αλλά είναι πολύ αξιόλογοι

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος23/5/21 2:17 μ.μ.

    1:09 μ.μ. το ότι έχουν κάνει ποιοτικές εκδόσεις δεν σημαίνει ότι είναι του χώρου με την στενή έννοια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γ. Σαιντ23/5/21 8:55 μ.μ.

    Οι εκδόσεις Έξοδος και το περιοδικό Ένζυμο είναι τροτσκιστικής προέλευσης. Οι παλαιότεροι τίτλοι βιβλίων που αναφέρονται στην ιστοσελίδα τους είναι ενδεικτικοί. Πρόκειται για μία από αυτές τις "περίεργες" ιδεολογικές μετατοπίσεις από την άκρα αριστερά στον εθνικισμό, τη "νέα δεξιά" και τα σχετικά. Όσον αφορά το πώς ορίζεται ο "χώρος" και με ποια κριτήρια περιλαμβάνεται "κάποιος" σε αυτόν ή όχι, είναι κάτι ακόμη πιο... "περίεργο".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αναμέναμε το σχόλιο σας. Λογικό να υπάρχουν αντιδράσεις αφού τόσο οι εκδόσεις όσο και η προβολή τους έχουν ενοχλήσει πολλούς. Το περίεργο δεν είναι η εγκατάλειψη μιας πολιτικής θέσης της άκρας αριστεράς - έχει συμβεί πολλές φορές - αλλά η στενοχώρια κάποιων για τίτλους που κάνουν κριτική για παράδειγμα στο ΝΑΤΟ κ.α. Οργανισμοί και θεσμοί που δεν είναι στο στόχαστρο της σύγχρονης εθνικιστικής παράταξης όπως θα έπρεπε αφού πολλοί στηρίζουν τον φιλευθερισμό και τον αμερικανισμό και δεν κρύβουν την σχέση τους με τον σιωνισμό.

      Διαγραφή
    2. Γ. Σαιντ24/5/21 7:35 μ.μ.

      Όταν γίνονται μετατοπίσεις και ζυμώσεις οι οποίες διαταράσσουν τα ιδεολογικά όρια και τον ορίζοντα του ισχύοντα πολιτικού χάρτη, προκαλούνται αναπόφευκτα ζαλάδες, στομαχικός ίλιγγος και η παρεπόμενη ενόχληση στους κατοίκους των διαφόρων περιοχών του χάρτη.

      Αυτές καθαυτές οι αντιδράσεις είναι αρκούντως διασκεδαστικές, ασχέτως της σοβαρότητας της ίδιας της πολιτικής μετατόπισης, που παρουσιάζει πάντα ιδιαίτερο ενδιαφέρον.

      Για να μην γίνει παρανόηση, δεν έγραψα ότι οι εκδόσεις και το περιοδικό είναι τροτσκιστικά, αλλά ότι έχουν τροτσκιστική *προέλευση*. Το πώς αυτοπροσδιορίζονται τώρα, δεν το ξέρω, θα σας γελάσω.

      Τέλος, κύριοι, κατανοώ ότι αφήσατε ασχολίαστο το περί κριτηρίων ορισμού του "χώρου" και των ανηκόντων σε αυτόν, μιας και ένα τέτοιο ερώτημα διακινδυνεύει την αρχή μιας μεγάλης και ίσως ατέρμονης συζήτησης, προσφιλέστατης σε ανθρώπους (του καναπέ) όπως εγώ, αλλά καθόλου άμεσα χρήσιμης σε ακτιβιστές όπως εσείς.

      Διαγραφή
    3. Ποιος θέτει τα όρια; Ποιος ο ορίζοντας και ποιος ο χάρτης; Σήμερα αυτοπροσδιορίζονται ως Ταυτοτιστές. Δεν σημαίνει όμως η προβολή τους και ταύτιση. Την συζήτηση να την ανοίξουμε και δημοσίως αν θέλετε και εδώ. Δεν είπαμε ότι είστε του καναπέ διότι δεν σας γνωρίζουμε. Και αφού υπάρχει νύξη για τον ακτιβισμό είναι μια ακόμη αφορμή για διάλογο ο εν λόγω όρος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/5/21 11:53 π.μ.

      Γ. Σαιντ ο εθνικισμός σε όλες τις ιδεολογικές του εκδοχές υπάρχει για να διαταράσει τις σταθερές των πολιτικών χαρτών. Από τον μαρξισμό σε σοσιαλιστικές εκδοχές του εθνικισμού πέρασαν ο Σορέλ, ο Μουσολίνι. Από τον αριστερό ρεπουμπλικανισμό πέρασε στον εθνικισμό ο Μπαρές. Πρόδρομοι του φασισμού όπως ο Ράσκιν και ο Λαγκάρντ ψάχνονταν σε σοσιαλιστικά σχήματα του εθνικισμού.

      Δεν ξέρω αν θα κάνουν κάτι παρόμοιο αυτές οι εκδόσεις. Πάντως η συγκεκριμένη ιδεολογική διαδρομή είναι συνηθισμένη στην ιστορία των εθνικιστικων ιδεών. Μη σε παραξενεύει.

      Διαγραφή
    5. Γ. Σαιντ25/5/21 5:44 μ.μ.

      Η έννοια του "χώρου" στο πολιτικό πεδίο αλλά και αλλού έχει συγχρόνως αντικειμενικό και υποκειμενικό περιεχόμενο. Πρώτα απ' όλα οι διάφοροι "χώροι" προσδιορίζονται αφενός από την πολιτική ιστορία και την ιστορία των ιδεολογιών, αφετέρου από τη θεωρία της πολιτικής. Από την άλλη πλευρά, κάθε "χώρος" και οι επιμέρους περιοχές του αυτοπροσδιορίζονται (με μεγαλύτερη ή μικρότερη σαφήνεια) και αυτός ο αυτοπροσδιορισμός δεν ταυτίζεται υποχρεωτικά με τον αντίστοιχο "ορισμό" που δίνει η πολιτική θεωρία και ιστορία. Ωστόσο, από τη στιγμή που χρησιμοποιείται ο όρος "χώρος", είτε από επιστημονική σκοπιά είτε στο πλαίσιο της πολιτικής σκέψης και πράξης, οφείλει να ορίζεται με βάση μια σειρά κριτηρίων, γιατί διαφορετικά δεν έχει νόημα, δηλαδή ο καθένας και η καθεμία μπορούν τότε να ονομάζουν "χώρο" ό,τι τους αρέσει.

      Στη συγκεκριμένη περίπτωση, αυτό που χαρακτηρίζεται ως "χώρος" τόσο από εσάς, κύριοι της σ.ο., όσο και από πολλούς/πολλές που γράφουν στο ιστολόγιό σας, εκτείνεται σε ένα πολύ μεγάλο εύρος ιδεών και πρακτικών που πολύ συχνά βρίσκονται σε ευθεία αντίθεση μεταξύ τους. Και δεν αναφέρομαι μόνο σε επί μέρους, αν και θερμότατες, διαμάχες, όπως αυτή μεταξύ "χιτλερικών" και "τρασσεριστών", αλλά σε ιδεολογικές αντιθέσεις γύρω από ζητήματα πολύ πιο κεντρικά και βασικά. Για παράδειγμα, στον συγκεκριμένο "χώρο" εμφανίζονται δίπλα-διπλά αριστοκράτες, ρεπουμπλικανοί και λαϊκιστές, κρατιστές και αναρχικοί, οπαδοί του σοσιαλισμού και του καπιταλισμού, μοντερνιστές και παραδοσιοκράτες, φυλετιστές και λιγότερο (ή καθόλου;) φυλετιστές, ευρωπαϊστές και αντι-ευρωπαίοι, φιλοϊσλαμιστές και αντιϊσλαμιστές, φανατικοί χριστιανοί, φανατικοί παγανιστές και παντελώς άθεοι, κ.ο.κ. Για να μη βάλουμε, φυσικά, στη συζήτηση το *πώς ορίζει* κάθε πολιτικό υποκείμενο (φορέας ή άτομο) καθέναν από αυτούς του όρους.

      Ασφαλώς και μπορεί να υπάρξει το αντεπιχείρημα ότι όλοι αυτοί και αυτές που αυτοτοποθετούνται στον "χώρο", παρ' όλες τις ουσιώδεις διαφορές τους σε βασικότατα ζητήματα αξιών και ιδεών, συνδέονται με κάτι πολύ πιο σημαντικό και ουσιαστικό, στο όνομα του οποίου όλες οι διαφορές και οι αντιθέσεις θεωρούνται δευτερεύουσας σημασίας. Όμως τι είναι αυτό το κοινό; Απλώς ο εθνικισμός; Καταλαβαίνω ότι αυτό το "απλώς" ενδέχεται να θεωρηθεί έως και υβριστικό από πολλούς και πολλές εξ υμών, όμως η πρόθεσή μου δεν είναι να προσβάλω. Απλώς, λοιπόν, ο εθνικισμός, μπορεί να είναι ένας σημαντικός ιδεολογικός παράγοντας για τον προσδιορισμό του "χώρου", αλλά είναι ένας μεταξύ άλλων εξίσου σημαντικών, και μάλλον όχι εκείνος ο "υπέρτατος" που υποσκελίζει κάθε άλλον.

      ΥΓ1 Δεν υπαινίχθηκα, κύριοι, ότι με χαρακτηρίσατε "του καναπέ". Ο χαρακτηρισμός ήταν εξ αρχής δικός μου, με μια δόση (αυτό)ειρωνείας.

      ΥΓ2 Ανώνυμε 11:53, δεν με παραξενεύουν καθόλου τέτοιες μετακινήσεις, γι' αυτό άλλωστε έβαλα τη λέξη "περίεργες" σε εισαγωγικά. Καθόλου περίεργες δεν είναι στην πραγματικότητα, και μπορούν να ερμηνευτούν ποικιλοτρόπως. Προφανώς υπάρχει και το ιστορικό προηγούμενο των περιπτώσεων που αναφέρεις, καθώς και πολλών άλλων ίσως λιγότερο γνωστών. Αυτό όμως που έχει ένα ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι το ότι συμβαίνουν (και) τώρα. Ίσως αυτό το "τώρα", το οποίο ζούμε, τους δίνει κάτι το ξεχωριστό και αξιοπρόσεκτο.

      Διαγραφή
    6. ενδιαφέρουσα άποψη αν και διαφωνούμε σε σημεία. η διάσταση απόψεων δεν είναι πάντα αρνητική.

      Διαγραφή
    7. Γ. Σαιντ είναι πράγματι ο εθνικισμός η υπέρτατη προϋπόθεση. Όλα όσα καρφιτσωνονται στον Χέρντερ και στην πολιτική παράδοση που τον ακολουθεί είναι η αρχική προϋπόθεση.

      Έμφαση στο συλλογικα εθνικό έναντι του ατομικιστικού, έμφαση στο βάθος της παράδοσης έναντι της επιδερμικής εναλλαγής των καθημερινών δεδομένων, αντίθεση στις ιδεολογικές εκδοχές του φιλελευθερισμού και του μαρξισμού και αναζήτηση μιας νέας εποχής που θα ανανεώνει το ολιστικό και παραδοσιακό σύστημα οργάνωσης του δημοσίου βίου με τρόπους που θα ανταποκρίνονται στα δεδομένα της νεωτερικότητας και με στόχο την υπέρβαση της νεωτερικότητας σε ένα παραδοσιοκρατικό μέλλον.

      Ο, τι δεν χωράει σε όλο αυτό είναι εκτός ημών.

      Διαγραφή
    8. Γ. Σαιντ27/5/21 2:27 μ.μ.

      Σε απάντηση του αρκετά ξεκάθαρου σχολίου σου, Banshee (ξεκάθαρου τουλάχιστον ως προς την πρωτεύουσα σημασία του εθνικισμού), είναι προφανές ότι οι έννοιες του έθνους και του εθνικισμού εννοούνται με περισσότερους του ενός τρόπου στο εσωτερικό του "χώρου". Είναι γνωστό, για παράδειγμα, ότι οι Τζεντίλε και Μουσσολίνι στο "Δόγμα του Φασισμού" αναφέρονται στο Κράτος ως οντότητα και ιδέα πρότερη και σημαντικότερη του έθνους. Παραθέτω μερικά σχετικά αποσπάσματα:

      "Η φασιστική σύλληψη του Κράτους αγκαλιάζει τα πάντα. Έξω από αυτό κανένας άνθρωπος ή πνευματική αξία δεν μπορούν να υπάρξουν, κι ακόμη λιγότερο να έχουν σημασία. ... Στο βαθμό που αυτή η ανώτερη προσωπικότητα [του λαού ως σύνολο] ενσωματώνεται στο Κράτος, τότε γίνεται έθνος. Δεν είναι το έθνος που γεννά το Κράτος. Αυτή η ιδέα είναι μια απηρχαιωμένη φυσιοκρατική σύλληψη του 19ου αιώνα, πάνω στην οποία βασίστηκε η δημόσια συζήτηση προς όφελος των εθνικών κυβερνήσεων. Μάλλον είναι το Κράτος που δημιουργεί το έθνος, δίνοντας βούληση και επομένως αληθινή ζωή σε ένα λαό που συνειδητοποιεί την ηθική του ενότητα. ... Το δικαίωμα της εθνικής ανεξαρτησίας ... πηγάζει εν ολίγοις από την ύπαρξη, τουλάχιστον in fieri [εν τω γίγνεσθαι], ενός Κράτους. Πράγματι, είναι το Κράτος που ως έκφραση της γενικής ηθικής βούλησης δημιουργεί αυτό το δικαίωμα. ... Οποτεδήποτε ο σεβασμός απέναντι στο Κράτος υποχωρεί και οι αποδιαρθρωτικές και φυγόκεντρες τάσεις των ατόμων και των ομάδων επικρατούν, τα έθνη οδηγούνται στην αποσύνθεση."

      Και για να συνδέσω αυτή την τροπή της συζήτησης με το αρχικό θέμα της ανάρτησης, το "Πράσινο Βιβλίο", είναι ενδιαφέρον ότι ο συνταγματάρχης Καντάφι διατυπώνει την ακριβώς αντίθετη ιδέα. Γράφει συγκεκριμένα:

      "Το κράτος δεν είναι μια κοινωνική δομή όπως είναι η οικογένεια, η φυλή και το έθνος. Είναι περισσότερο μια πολιτική οντότητα που δημιουργείται από αρκετούς παράγοντες, ο απλούστερος και σημαντικότερος των οποίων είναι ο εθνικισμός. ... Έθνη των οποίων ο εθνικισμός διαλύεται υπόκεινται στην καταστροφή."

      Διαγραφή
    9. έχει απαντήσει ο Mario Tutti εδώ και πολλά χρόνια:"1)Θα ήθελα να ξέρω τι σας ώθησε να υιοθετήσετε την Φασιστική ιδεολογία;


      Κατά κανόνα, φασιστής κανείς γεννιέται, δεν γίνεται. Και τούτο, διότι ο Φασισμός δεν είναι απλώς μία ιδεολογία ή, έστω, μια θεωρία αλλά κάτι πολύ παραπάνω: μία συγκεκριμένη θεώρηση του κόσμου και ένα στυλ ζωής. Λίγο να προσέξει κανείς, πράγματι, στους κόλπους του Φασισμού και μεταξύ των ίδιων των φασιστών εντοπίζει τις περισσότερο διαφορετικές απόψεις όσον αφορά πρώτα - πρώτα την οικονομία: Άλλοι θεωρούν απαραβίαστη την ιδιοκτησία, ενώ άλλοι φτάνουν να υποστηρίζουν τη μορφή κομμουνισμού που επικρατούσε στην Αρχαία Σπάρτη. Άλλοι πάλι διακηρύσσουν την ανάγκη της τεχνολογίας και, γενικότερα, του εκσυγχρονισμού, ενώ άλλοι λατρεύουν τον αγροτικό βίο και την παράδοση.


      Το ίδιο παρατηρείται και ως προς το κρυμμένο μέσα στην αχλύ του μύθου παρελθόν μας: Υπάρχουν φασιστές που θεωρούν ιδεώδη την κοινωνία των Αρχαίων Γερμανών και άλλοι που έχουν ακριβώς την ίδια άποψη για την Αρχαία Ρώμη. Ακόμα μεγαλύτερη διάσταση ιδεών παρατηρείται στις θρησκευτικές μας επιλογές, που αρχίζουν από τον παραδοσιακό Ρωμαιοκαθολικισμό ή και την ειδωλολατρία των Βορείων Λαών, του Ελληνορωμαϊκού κόσμου και των Ινδών και φτάνουν στο Ισλάμ και ακόμη πιο πέρα, στον «πεθαμένο θεό» του Νίτσε. Όσον αφορά, τώρα, τις πολιτικές μας επιλογές, η κατάσταση είναι πασίγνωστη: Άλλοι από εμάς έχουν ως σημείο αναφοράς το Κράτος, άλλοι τον Λαό, άλλοι τη Φυλή, άλλοι είναι εθνικιστές, άλλοι διεθνιστές και ούτω καθ’εξής.


      Και όμως … μεταξύ μας «αναγνωριζόμαστε». Και αυτή η αμοιβαία μας αναγνώριση πηγάζει από την κοινή σε όλους επιθυμία μας να μπούμε στο παιγνίδι, χωρίς να πολυενδιαφερόμαστε για τον λογικό χαρακτήρα μιας τέτοιας επιλογής και τις πιθανότητες ευόδωσης της. Αναγνωριζόμαστε ακόμη από τη λυτρωτική στάση που υιοθετούμε ως προς την ήττα, τον θάνατο και - γιατί όχι; - τον ίδιο μας τον εαυτό. Και ειδικά σε αυτό πρέπει να προστεθεί η πίστη στον εαυτό μας, στους συντρόφους μας και στην ορθότητα των επιλογών μας - όσο και αν τελικώς μας κοστίζει η πίστη αυτή…"

      Διαγραφή
    10. Γ. Σαιντ29/5/21 12:26 π.μ.

      Είναι φανερό ότι ο λόγος του Mario Tutti στο συγκεκριμένο απόσπασμα χαρακτηρίζεται από ποιητικότητα και αναφέρεται σε μια μυστικιστική ουσία του φασισμού. Όμως γι' αυτό ακριβώς δεν μπορεί να "σταθεί" στο πλαίσιο μια θεωρητικής συζήτησης. Ο μυστικισμός αναφέρεται στο άφατο και το αυταπόδεικτο, τα οποία είναι εξ ορισμού πέραν του λόγου, της εξήγησης και της συζήτησης. Εάν θέλει κανείς να ξεκαθαρίσει κάτι νοηματικά, δεν μπορεί παρά να μιλήσει με έναν αναλυτικό-επαγωγικό τρόπο, όπως ακριβώς κάνουν ο Μουσσολίνι και ο Τζεντίλε στο "Δόγμα" για παράδειγμα.

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος24/5/21 12:55 μ.μ.

    Φίλε, ακόμα και η κοπριά χρησιμεύει ως λίπασμα στα χωράφια!

    Να μη κοιτάς από που εκδίδεται ένα βιβλίο,μα τι βιβλίο είναι αυτό που εκδίδεται!

    Τώρα εάν ο εκδοτικός οίκος είναι τροτσκιστικός και βάζει βούτυρο (Αξιόλογα βιβλία για τον Εθνικιστικό χώρο) στο ψωμί μας, αυτό αποτελεί πρόβλημα του ίδιου του οίκου,εάν εσκεμμένα ή άθελα τους μα ευνοούν, αποτελεί δικό τους πρόβλημα!

    Μελέτησε σωστά το βιβλίο και το κάθε βιβλίο και τρίψε τις γνώσεις που θα αποκτήσεις,στα πρόσωπα των κάθε 'ιδεολογικών' σου αντιπάλων!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος24/5/21 4:12 μ.μ.

    Ποια είναι η γνώμη σας για το ιστολόγιο ΦΥΛΕΤΙΚΑ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/5/21 7:09 μ.μ.

      Κάτι ακούστηκε ότι το διαχειρίζονταν κάποιος από τον χώρο του Μιχαλολιάκου αλλά προσωπικά αυτό δεν με αφορά ακόμη και αν το είχε ο Τσίπρας. Για να τονίσω και εγώ με τη σειρά μου ότι δεν έχει σημασία ποιος έχει ή γράφει κάτι αλλά αυτό που γράφει! Σε προσωπικό επίπεδο επειδή το διαβάζω χρόνια, με έκανε να ασχοληθώ με τη φυλετική ανθρωπολογία για πρώτη φορά χωρίς όμως να μπω σε διαμάχες μεταξύ νορδικιστών και μεσογειακών ή το ποιος είναι άριος και γυφτοάριος. Κρατώντας το ρεζουμέ του όλου ιστολογίου, μου απέδειξε με τα άρθρα του και όσα άλλα παρόμοια γραφόμενα βρήκα αλλού, ότι τελικά η φιλελεύθερη και αριστερή άποψη που μιλά για πλύση εγκεφάλου ή προγραμματισμό μυαλού ήταν μια μπούρδα. Μπορεί πράγματι να επιδρά σαν μόδα κάποιο διάστημα αλλά δεν επικρατεί τελικά σε βάθος χρόνου αν δεν το επιτρέπουν αυτό τα γονίδιά σου! Έτσι μου λύθηκε και η απορία έπειτα γιατί χώρες σαν την Ουγγαρία, την Πολωνία, την Τσεχία μέχρι και την Ιαπωνία ακόμα, έδειξαν και δείχνουν μηδενική ανοχή στη μετανάστευση αλλοφύλων ενώ άλλες όχι σαν την Ελλάδα, παρόλο που όλοι οι λαοί του πλανήτη εκτίθενται καθημερινά σε αυτή τη πολυφυλετική και αντιρατσιστική προπαγάνδα που δεν γνωρίζει σύνορα όταν μιλάμε μάλιστα για ταινίες και μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Αυτό και μόνο είναι αρκετό για την προσφορά κάθε τέτοιου ιστολογίου, γιατί μας δείχνει προς τα που θα πρέπει να κινηθούμε τελικά για την επιβίωσή μας μελλοντικά, προσωπικά και φυλετικά.

      - ο ορθόδοξος διαβολάκος που εκνευρίζει φιλοσιωνιστές ακροδεξιούς και θα συνεχίζει να το κάνει

      Διαγραφή
    2. Καλό θα είναι τα σχόλια σας να είναι σχετικά με το θέμα της ανάρτησης

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος24/5/21 8:11 μ.μ.

      Το ΦΥΛΕΤΙΚΑ είναι παρωχημένο μιας και η φυλετική ανθρωπολογία είναι παρωχημένη. Δεν ζούμε στο 1930 να κάνουμε κρανιομετρήσεις. Πλέον έχουμε την γενετική η οποία έχει αποδείξει ότι τα γονίδια διαδραματίζουν τον οποιονδήποτε ρόλο. Το είδος φυλετισμου στο οποίο εμμένουν τύποι όπως αυτοί του ΦΥΛΕΤΙΚΑ είναι αντεπιστημονικό. Επί παραδείγματι ο αλπικός τύπος θεωρείται ο κατώτερος εξ αυτών που αντιπροσωπεύουν την λευκή φυλή αλλά υπάρχουν λαμπρά παραδείγματα αλπικών που είχαν τα ακριβώς αντίθετα ψυχικά χαρακτηριστικά από αυτά που υποτίθεται ότι έχουν οι αλπικοί. Ποιοί είναι αυτοί; Μουσολίνι, Ρέμ, Ντεγκρέλ. Υπάρχει ένα καταπληκτικό άρθρο στο εθνικιστικό αντικαπιταλιστικό μέτωπο που κάνει αναλύσεις την αξία του γονιδίου στην διαμόρφωση της συμπεριφοράς. Το άρθρο λέγεται "το εθνικιστικό γονίδιο"

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος25/5/21 10:37 π.μ.

      Καλημέρα.Η γενετική είναι ένα τίποτα μπροστά στη φυλετική ανθρωπολογία.Μόνο υποστηρικτικό ρόλο θα γινόταν να έχει, αλλά και αυτό φυσικά δεν συμβαίνει.Αν εσύ έχεις θέμα με τον Διαχειριστή του Φυλετικά,είναι άλλο πράγμα,δεν είναι πρέπον να καταδικάζεις την επιστήμη.Και βέβαια θα μπορούσαμε να κάνουμε κρανιομετρήσεις, γιατί είναι παρωχημένη;Επειδή είναι η μοναδική επιστήμη που έχουν καταδιώξει οι νικητές από το 1945 και μετά; Άνθρωποι σαν τον Günther,τον Eickstedt και τον Clauss ,είναι παρωχημένοι,που πέρασαν όλο τους τον βίο μελετώντας φυλές και συλλέγοντας πολύτιμα δεδομένα;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος25/5/21 1:31 μ.μ.

      Ανώνυμος25/5/21 10:37 π.μ.

      Δεν έχω κάτι με τον διαχειριστή του ΦΥΛΕΤΙΚΑ, ούτε που τον ξέρω τον άνθρωπο. Απορώ πως εξήχθη αυτό το συμπέρασμα! Θέμα με την παρωχημένη φυλετική ανθρωπολογία έχω. Σε μια περίοδο που η επιστήμη δεν είχε αναπτυχθεί αρκετά έτσι ώστε να μπορέσουμε να διακρίνουμε και να χωρίζουμε τις φυλές, οι άνθρωποι έκαναν ταξινόμηση με βάση τα εξωτερικά χαρακτηριστικά και τον εσωτερικό ψυχισμό που θεωρούσαν ότι ήταν συνυφασμένα. Το γεγονός ότι μιλάς ακόμη για Günter κλπ δείχνει πόσο πίσω έχεις μείνει. Μήπως να πάρουμε στα σοβαρά και τις νορδικιστικές ανοησίες του Grant; Ζούμε στην εποχή της γενετικής. Έχει αποδειχθεί ότι την συμπεριφορά την καθορίζει το γονίδιο σε συνάρτηση με το περιβάλλον. Δεν αντιλέγω ότι σε ορισμένους φυλετικούς τύπους μπορεί να ποικιλούν τα ανάλογα γονίδια τα οποία διαμορφώνουν την συμπεριφορά τους. Απλά ο φυλετισμός αυτού του είδους δημιουργεί στερεότυπα τα οποία δεν ισχύουν κιόλας. Ανέφερα παραπάνω για τον αλπικό, υποτιμάται ο μεσογειακός και πάντα μα πάντα καταλήγει σε νορδικιστικές απάτες. Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις ανθρώπων οι οποίοι χωρίς να ανήκουν στον κατάλληλο φυλετικό τύπο έφτασαν ψηλά διότι είχαν το ανάλογο γονιδιακό υπόβαθρο. Ειδικά εσείς οι οπαδοί της ευγονικής πρέπει να γνωρίζεται ότι καλύτερη ευγονική είναι η φυσική επιλογή

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος25/5/21 2:44 μ.μ.

      Σε ένα άρθρο που αφορά τον Καντάφι κάποιοι θυμήθηκαν τον ρατσισμό. "Διαβολική" σύμπτωση ή ακροδεξιά μικρόνοη προβοκάτσια; Εγώ ψηφίζω το δεύτερο.

      Διαγραφή
    7. Ότι και να γράψουν ακόμη και αν κάποιοι είναι ευγενικοί και αφήνουν άσχετα σχόλια το γεγονός είναι ένα και παραμένει. Το βιβλίο σταθμός για την Κανταφική επανάσταση της αντισιωνιστικής Λιβύης η οποία στήριξε Φασίστες και Εθνικοσοσιαλιστές και Εθνικοαναρχικούς και Εθνικομπολσεβίκους και Εθνικοεπαναστάτες είναι και πάλι σε κυκλοφορία! Οι παλαιότερες εκδόσεις δεν έχουν καμιά σχέση με αυτή που προβάλλεται εδώ!

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος25/5/21 5:36 μ.μ.

      Εσύ ορθόδοξε του μεγάλου έθνους των εθνικιστών (τρομάρα σου) όλο προβοκάτσιες βλέπεις

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος26/5/21 1:45 μ.μ.

      Ανώνυμε 5:36 δεν είμαι ο ορθόδοξος. Εγώ έγραψα το σχόλιο. Και ναι βλέπω παντού προβοκάτσιες και ανόητους που δεν σέβονται το θέμα μιας ανάρτησης για να αυτοπροβληθούν και να αλλάξουν θέμα συζήτησης.

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος25/5/21 9:23 π.μ.

    Ελάτε παιδιά. Δε χρειάζεται να θυμίσουμε ποιες και πόσες ιστορικές προσωπικότητες πέρασαν από τον μαρξισμό σε εθνικιστικές εκδοχές του σοσιαλισμού. Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού από ......... και ...... που παριστάνουν τους εκδότες κυκλοφορόντας παλιές φωτοτυπίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος25/5/21 2:51 μ.μ.

    Ο Gunther έκανε πιο πολλές φιλολογικές έρευνες παρά μετρήσεις σε κρανία. Τις βλακείες του Φαλμεράυερ ξαναδιάβασε με ανθρωπολογικό περιεχόμενο. Ε, πατριώτη που γράφεις στα φυλετικά, υπάρχει επιστήμη και πέρα από το τρίτο Ράιχ. Αρκετά με τη δογματική λατρεία του. Αυτά στα ....... Ναι η ανθρωπολογία κυνηγήθηκε μετά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο. Αυτό δε σημαίνει ότι δεν υπάρχουν σοβαροί ανθρωπολόγοι μετά την εποχή του τρίτου Ράιχ. Οι Ehrhardt και Lundman είναι τα καλύτερα παραδείγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/6/21 3:11 π.μ.

    Επειδή εχω μιλησει με ανθρψπους μεγαλης ηλικιας απ την περιοχή του Χαϊδαρίου, μου εχουν μεταφερει οτι ο Καντάφι κατα τα νεανικα του χρονια, σαν νεαρος στρατιωτικός ειχε ερθει για εκπαίδευση στην Ελλάδα και συγκεκριμένα για ενα διάστημα στο στρατόπεδο του Χαϊδαρίου.
    περιτό να σας πω οτι μιλουσαν με τα καλυτερα λογια για τον Καντάφι..
    συγκεκριμένα ανεφεραν οτι ηταν το πιο ηρεμο μετρημένο και ευγενικο παιδι που είχαν γνωρισει, μιας και συμμετείχε ο ίδιος αθλητικά στην ερασιτεχνική ομαδα νέων του Χαϊδαρίου ενω παράλληλα ολοκληρωνε και τις στρατιωτικές του σπουδές.
    μάλιστα απορουσαν με την εικόνα του "στυγνου δικτάτορα" που παρουσίαζαν τα αμεικανοσιωνιστικα ελληνοφωνα μμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. η σχολή Ευελπίδων το έχει διαψεύσει αλλά πράγματι υπάρχουν τέτοιες μαρτυρίες.

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.