ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΣΥΝΔΕΣΜΟΙ

Με αφορμή την παρουσία του Αθανασίου Σφήκα στην εκπομπή της «Αντικαθεστωτικής Επικαιρότητας».

 

του Σταύρου Λιμποβίση

Δεν μπορεί κάποιος που κινείται εντός του «χώρου» να αγνοήσει την 96η εκπομπή της ΕΣΑ η οποία προβλήθηκε πριν τρεις μέρες και οργανικά κινείται γύρω από τον κύκλο υποστηρικτών του Κωνσταντίνου Πλεύρη, ενώ ιδεολογικά προβάλλει τον Εθνικοσοσιαλισμό σύμφωνα με τα Χιτλερικά πρότυπα. Ο μεγάλος αριθμός προβολών και σχολίων που προέρχονται κυρίως από νεολαίους αποδεικνύει στην πράξη ότι εντός των τειχών κάποιοι - που είναι πολλοί περισσότεροι από τους υπολογισμούς της ασφάλειας και της antifa - δεν αποδέχονται το αφήγημα της «εθνικοφροσύνης» και της ακροδεξιάς παράνοιας. Πέρα από τις όποιες διαφωνίες που σίγουρα υπάρχουν, μια εκπομπή που έχει ένα φανατικό κοινό καλό είναι να μπαίνει στο πολιτικό μικροσκόπιο προς ανάλυση σχετικά με την εκφορά του λόγου των παρουσιαστών και κυρίως των καλεσμένων. 

Η πρόσφατη φιλοξενία στελέχους του κόμματος του Ηλία Κασιδιάρη δεν αναδεικνύει μόνο το χάος ανάμεσα στα επιχειρήματα των δυο πλευρών αλλά προϊδεάζει για το τι μέλλει γενέσθαι με το «εθνικό κόμμα» που χτίστηκε με φθαρτά υλικά και στέκει ως παράνομο παράπηγμα στο οικόπεδο της ζοφερής πολιτικής πραγματικότητας. Ο λόγος του μέλους της νεολαίας του Κασιδιάρη «τρομάζει» όσους πίστεψαν σε κάτι ελπιδοφόρο και «φρέσκο» που θα ξεπρόβαλλε από τα πολιτικά αποκαΐδια της «Χρυσής Αυγής». Οι υποστηρικτές του Πλεύρη εύκολα διαπόμπευσαν μέσα σε μια μιάμιση ώρα ένα ολόκληρο κόμμα και προς δική τους ικανοποίηση κατάφεραν να αναδείξουν την αχίλλειο πτέρνα του «κόμματος της τηλεκάρτας». Ενός κόμματος που η ηγεσία του βρίσκεται αδίκως στην φυλακή, και προσπαθεί να συντονίσει καταστάσεις και προεκλογικές εκστρατείες με έναν αποτυχημένο καθιερωμένο τρόπο από το παρελθόν ενώ στα ποσοστά των δημοσκοπήσεων δείχνει να εισέρχεται στο κ(υ)νοβούλιο. Όμως ο βασιλιάς (όχι ο playboy που πέθανε προσφάτως) είναι γυμνός εδώ και καιρό. 

Οι απαντήσεις σχετικά με τον καπιταλισμό και την Ε.Ε. το ΝΑΤΟ και το εθνικό νόμισμα είναι μόνο η κορυφή του πολιτικού παγόβουνου. Συνολικά το κόμμα του Κασιδιάρη κινείται σε αχαρτογράφητα πολιτικά νερά χωρίς πυξίδα και στην ουσία χωρίς καπετάνιο. Πρόσωπα άχρωμα και άοσμα επαναλαμβάνουν τα λάθη και τα τσιτάτα της πιο άσχημης στιγμής της «Χρυσής Αυγής», κάνουν πρόβα σε γραβάτες και κουστούμια για την στιγμή της δικαίωσης … ενώ τα κομβικά ιδεολογικά ζητήματα παραμένουν στην αφάνεια λες και θέλουν με μανία να είναι ο μελλοντικός εύκολος στόχος για την δεξιά του Μητσοτάκη. Η πολιτική ανικανότητα του Σφήκα να απαντήσει σε απλές ερωτήσεις είναι ένα γενικό χαρακτηριστικό των πολιτικών στελεχών του κόμματος και εν αγνοία του ο εν λόγω νεαρός έκανε μεγαλύτερη ζημιά από ποτέ στο πολιτικό καμπαρέ του πρώην νο2 της «Χρυσής Αυγής». 

Αν κάποιος κάνει τον κόπο να μελετήσει ποιοι εκπροσωπούν το κόμμα θα διαπιστώσει με θλίψη ότι ο πυρήνας των προβεβλημένων στελεχών δεν είναι παρά κρατικοδίαιτοι και πρώην ένστολοι υποστηρικτές του καθεστώτος ή απογοητευμένοι πρώην πλασιέ του πολιτικού τσελεμεντέ του Νίκου Μιχαλολιάκου. Είναι πασιφανές ότι το κόμμα του Κασιδιάρη αν τελικά καταφέρει να κατέβει στις εκλογές και δεν τους σκάψει τον λάκκο ο Βορίδης θα αποτελέσει ένα νέο εξαπτέρυγο της άκρας δεξιάς. Τα δείγματα γραφής είναι συγκεκριμένα από την αρχή ενώ οι επαφές και οι ύμνοι προς Μελόνι, Τραμπ και Ορμπάν θυμίζουν τις ανάλογες ευρωπαϊκές ακροδεξιές ομάδες που είναι η νέα μόδα στον εθνικισμό. 

Η δημοτικότητα και ο λόγος του ιδρυτή του κόμματος δεν θα μπορέσει στο μέλλον να περιορίσει τις επιθέσεις του συστήματος αφού οι ρίζες της ιδεολογικής συγκρότησης είναι πλήρως αποκομμένες από το λαϊκό συμφέρον και την καθημερινή πραγματικότητα. Στο άρθρο εδώ με τίτλο ‘’Ηλίας Κασιδιάρης: ένας«νεοναζί λύκος» ή ακόμη ένας θεσμικός αντιφασίστας ακροδεξιός;’’ αρκετό καιρό πριν είχε αναλυθεί η πολιτική ταυτότητα και ιδιοσυγκρασία του ανθρώπου που σήμερα θεωρείται η νέα ελπίδα των εθνικιστών, ενώ δεν έσπευσα να αναφερθώ και πάλι παρά όταν η επιβεβαίωση υπήρξε πλήρης με το άρθρο ‘’Με τον Ελληνισμό ή με τον Eliyáhu (אֱלִיָּהוּ) ;’’ και το ‘’Κύριε Δημακόγιαννη … Shalom שָׁלוֹם ;’’ όπου τέθηκαν ερωτήματα σχετικά με την στάση των Ελλήνων ΓΤΠ σε σχέση με τον διεθνή σιωνιστικό παράγοντα. Ο τελευταίος θεωρείται θέμα ταμπού για την πλειοψηφία των ακροδεξιών και σπανίως υπάρχουν αναφορές ή καταγγελίες για την δράση του και την εξάπλωση των σχεδίων του.

Εν κατακλείδι η παρουσία του υποψήφιου βουλευτή των Ελλήνων ΓΤΠ είναι δείγμα γραφής των «νεοεθνικιστών» που έχουν αλώσει σε πολλαπλά επίπεδα τον εθνικισμό και δυστυχώς την ριζοσπαστική σκέψη και δράση. Ενώ αρχικά δείχνουν να ευνοούνται από τις πολιτικές συνθήκες και να απολαμβάνουν της ευκαιρία να γευτούν τους «λωτούς» του κοινοβουλευτικού ονείρου, την ίδια στιγμή παραμένουν μια εύκολη λεία στα μαντρόσκυλα του κράτους και των αντιφασιστών. Χρέος μας είναι να ξεχωρίσουμε την θέση μας και να αρνηθούμε συνολικά το αφήγημα που ίδιο με το σημερινό είχαν στο παρελθόν η ΕΠΕΝ,  το ΕΝΕΚ, η Χρυσή Αυγή και οι υπόλοιπες βαλβίδες ασφαλείας του συστήματος με κατασκευαστή την ελληνική άκρα δεξιά. 

Ο γράφων θα έχει την ευκαιρία στο μέλλον - σε ένα ευρύτερο κοινό - να αναλύσει το παρασκήνιο της νέας ακροδεξιάς οπερέτας προς ενημέρωση όλων αυτών που νοιάζονται πραγματικά για την αντιδημοκρατική παράδοση και δεν ερεθίζονται μπροστά στην θέα του κοινοβουλευτικού πορνείου της αστικής δημοκρατίας που ζέχνει διαστροφή σαπίλα και βρωμιά.

158 σχόλια:

  1. Ανώνυμος28/1/23 2:07 μ.μ.

    Άλλη δουλειά δεν έχετε εκεί να ασχοληθείτε; Αχαρτογράφητα νερά δν είναι διότι έχουν προτείνει τελικό στόχο. Τα πράγματα χρειάζονται επαναδιαπραγμάτευση αρχικά, ειδάλλως σε έτερο συμμαχικούς σχηματισμούς αν δεν εισακουστούν και γίνουν σεβαστές οι θέσεις μας ως μέλος του ΝΑΤΟ. Θεσμικά πάντως δεν μας έχετε πει πως θα καθιερωθείτε στη συνείδηση του κόσμου! Τί προτείνετε; Πώς θα το αντιμετωπίσετε; Από το πληκτρολόγιο και τα σχόλια ανατροπή μην περιμένετε. Που μόλις ο καλεσμένος, σας πρότεινε μια γενικευμένη επανάσταση τα κάνατε πάνω σας. Όλα τα υπόλοιπα είναι θεωρίες. Ευχολόγια κοινώς. Ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/23 5:57 μ.μ.

      Σφήκα εσύ;Πάντως επειδή διαβάζεις σίγουρα τα πάντα μετά τον διασυρμό σου άκου την συμβουλή μου.Πήγαινε στην ΝΔ.Εκεί θα λάμψεις.Νεαρός καθώς είσαι και ελευθεριακός θα τα πας περίφημα 😂.

      Διαγραφή
    2. Πότε πρότεινε ο σφήκας επανάσταση;

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/1/23 11:48 μ.μ.

      Είπε ο συναγωνιστής ότι ο άλλος τρόπος είναι ο ένοπλος αγών. Και οι άλλοι είπανε ότι δεν παίζει αυτή η επιλογή. Αλλα και ούτε στηρίξανε την προσπάθεια του πρότζεκτ του κυνοβουλίου. Με λιγα λογια το απόλυτο τίποτα.

      Ανώνυμε εσύ που μιλάς για διασυρμό το εθνικό κόμμα σας έχει πάει στα τέσσερα (%). Πονάς και φταίει ο Κασ. Ακόμη και το ΚΚ βολεύεται με 5 και κάνει την δουλειά του. Εσείς, πουθενάδες. Αυτή είναι η πράξη από την θεωρία.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος29/1/23 3:23 π.μ.

      7:32 και καλά ανέφερε ότι υπάρχουν δύο επιλογές ,η μια το κοινοβούλιο και η άλλη να πάρουμε τα όπλα .

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος29/1/23 2:46 μ.μ.

      Ώ εθνικιστές που διαβάζετε εδώ
      Τους ακούτε;
      Ακούτε τον σφήκα;
      Ακούτε τον Κασιδιάρη;
      Ο σφηκας θέλει 3% να μπει στη Βουλή.
      Ο Κασιδιάρης θέλει να εκλεγεί βουλευτής από την φυλακή.
      Ψηφίστε τους
      Ψηφίστε τους δημοκράτες ψευτοεθνικιστες 😂
      Να μπουν στη βουλή να γίνουν κοπρόσκυλα των 7000 ευρώ το μήνα
      Και εσείς να δουλεύετε σαν είλωτες για να κάνει το σόου ο σφηκας και ο Κασιδιάρης φορώντας κοστούμια 😂😂😂😂😂😂😂

      Μπασταρδοκρατία🤣

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος30/1/23 1:00 π.μ.

      Ρε παλιό εγκάθετε τις φατσούλες που βάζεις και γελάς ο ίδιος στις βάζουμε εκεί που ξέρεις. Τον μισθό τον 7 και 8000€ που αναφέρεις και που παίρνει ένας βολευτής τον έμαθες από το εκκαθαριστικό που έδειξε στο κυνοβούλιο ο Κασ. Κατάλαβες μπαγλαμά μου;
      Μάθε να ξεχωρίζεις πότε ένας Εθνικιστής-ε/σ. εκμεταλλεύεται και αξιοποιεί το υπάρχον σύστημα για να ανέλθει στην εξουσία και να καθιερωθεί ΘΕΣΜΙΚΆ και πότε πραγματικά είναι βολεμένος κομματικός σωλήνας ώστε εκεί έχει λόγο να θέλει να είναι δημοκράτης. Αλλωστε άσχετε τσομπάνη και ο Χίτλερ έγινε καγκελάριος μέσω εκλογών. Αυτό τι σημαίνει; ότι έγινε δημοκράτης ή θιασώτης της δημοκρατίας;; Είσαι με τα καλά σου λοιπόν; Τέλοσπαντων την τσίμπησες την τ@πα.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος30/1/23 5:28 π.μ.

      Πάντως ρε καλέ ξανάνιωσες με τον σφήκα και την εσα, βαράς νέες υπερωρίες νοητικής άσκησης.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος30/1/23 3:06 μ.μ.

      1:00 όχι, απλά ο Χίτλερ εκτέλεσε τον ΕΣ,για να μην χάσει τη χρηματοδότηση των βιομηχάνων, δημοκράτης όμως δεν έγινε να τα λέμε...

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος30/1/23 9:18 μ.μ.

      3:06 ο Χιτλερ εφαρμοσε σοσιαλισμο ειτε σας αρεσει ειτε οχι ... τωρα αν συνεργαστηκε με μερικους καπιταλιστες που το κακο ρε οταν ο γερμανικος λαος ηταν ευτυχισμενος και ειχε απο μια δουλεια και μια τιμια ζωη χωρις να παρασιτει καποιος καπιταλιστης εις βαρος του ;

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος30/1/23 11:57 μ.μ.

      Η πραγματικότητα είναι ότι δεν πρόλαβε να εφαρμόσει και πολλά, αφού σκότωσε τούς θεμέλιους του ΕΣ, έσκυψε στη βαριά βιομηχανία της αστικής τάξης και στο τέλος αυτόχειρας ο μάγκας...

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος31/1/23 12:55 π.μ.

      Επιτρέπονται οι χιτλερικοί στο κόμμα του Κασιδιάρη; Από πότε;

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος28/1/23 3:12 μ.μ.

    Μπράβο στον Μαύρο Κρίνο που παίρνει μια τίμια και ξεκάθαρη θέση χωρίς αγκυλώσεις και εγωισμούς. Ωστόσο γιατί αποφεύγετε η αναφορά στο γεγονός ότι ο Σφήκας είναι γαλουχημένος ιδεολογικά δίπλα στον Κωνσταντίνο Μποβιάτσο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/1/23 5:50 μ.μ.

      έλα Κένταυρε κούρασες με την εμμονή σου μην δεις άξιο άνθρωπο πέρα από σένα αμέσως να ...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/1/23 7:05 μ.μ.

      Καμία σχέση. Ο Σφήκας δραστηριοποιείται στον χώρο πολύ πριν επιστρέψει στην Ελλάδα ο Μποβιάτσος.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος28/1/23 7:51 μ.μ.

      3.12
      Δεν είναι μόνο αυτό, είναι ότι πολιτεύονται με τον Κασσιδιάρη και την ίδια στιγμή δηλώνουν Αυτόνομοι Εθνικοσοσιαλιστές.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/1/23 1:31 μ.μ.

      Καλέντζη ζηλεύεις που δεν έχεις την πνευματική καλλιέργεια του Μποβιάτσου

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος28/1/23 7:22 μ.μ.

    O Κασιδιάρης διψά για χρήμα και εξουσία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος28/1/23 9:10 μ.μ.

    Ο ένας δεν σας κάνει ο άλλος σας μυρίζει. Τότε βγείτε εσείς μπροστά κύριε Λιμποβίση να δούμε πως θα ηγηθείτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/23 2:40 π.μ.

      Ρε σφήκα κούρασες.Το βίντεο που είσαι παπαδοπαίδι γιατί το έσβησες;

      Διαγραφή
  5. Ανώνυμος29/1/23 12:33 π.μ.

    Ο αρθρογραφος ειναι το λιγότερο εμπαθής. Δηλαδη τι θελεις να σου πει ρε φιλε το εθνικο κομμα Ελληνες; ότι θα βαλουμε για σημα τον Χιτλερ αντι του πολεμιστη; ρε κάτι άτομα!!! Ο αλλος ειναι φυλακη και αγωνιζεται και μαζι του εχει χιλιάδες Ελληνες... Εσυ ποιος εισαι;; που εισαι;; εσυ δηλαδη εισαι πιο γνησιος απο εμάς;; Στα εχω πει εκατο φορες και σενα και των αλλων που πλασαρεστε ως Γνησιοι εσ!!! Για συνελθετε και ελατε μαζι μας αλλιως σώπαστε και μεινετε στο πουθενά που ειστε τωρα. Για τον εθνικισμο, για την πατριδα, για το σοσιαλισμο, για την Ελλάδα μας. Ή τώρα ή ποτέ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/23 12:49 μ.μ.

      Ο Κασιδιάρης αγωνίζεται για σοσιαλισμό;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/23 2:49 μ.μ.

      Σφήκα έχεις γελοιοποιηθεί πανελληνίως!!!Άδικα προσπαθείς να το μαζέψεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/2/23 2:40 π.μ.

      Ποιος Σφηκας; Κωνσταντινος απο Πατήσια μερια φιλε. Απλα δεν εβαλα ονομα στο σχολιο. Ποιος είσαι; ο μαντης Καλχας; χαχ

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/2/23 9:22 π.μ.

      Όχι είμαι ο προφήτης Ηλίας σφήκα!!!
      Ο προφήτης Ηλίας από το Ισραήλ σφήκα!!!
      Από το Ισραήλ βεβαίως βεβαίως!!!
      Έχετε γνώση εσείς εκεί στους Γραικύλους γτπ για τον περιούσιο λαό από την Ιερουσαλήμ
      Δεν είσαι ο Κωνσταντίνος από τα Πατήσια είσαι ο σφήκας από την Λαμία

      Διαγραφή
  6. Ανώνυμος29/1/23 12:08 μ.μ.

    «Γύρω από τον Ναό του Αυτοκράτορα Γουλιέλμου» του Γιόσεφ Γκέμπελς

    https://mavreslegeones.blogspot.com/2023/01/blog-post_28.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος29/1/23 1:27 μ.μ.

    https://patrida.net/

    Διαφήμιση του κόμματος του Μπογδάνου και της Λατινοπούλου στο pronews που είναι η φωνή του Πούτιν στο ελληνικό διαδίκτυο

    Τα συμπεράσματα δικά σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/23 2:56 μ.μ.

      Έχετε κάψει φλάντζα κάποιοι εντελώς

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος29/1/23 1:35 μ.μ.

    αν η εκπομπή της εσα είναι το εισαγωγικό πιάτο το άρθρο αυτό είναι το γλυκό στο τέλος Έλληνες γτπ κυριολεκτικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος29/1/23 5:59 μ.μ.

    Ιππέα Τέλη παραδέξου ότι σας την έφερε ένας ακροδεξιός εσένα και την παρέα σου στην ΕΣΑ, όταν σας έπιασε αδιάβαστους για την ελληνική καταγωγή του βασιλιά μας όσο εσείς προπαγανδίζατε την αριστερίστικη προπαγάνδα για Γκλύξμπουργκ! Και στα οικονομικά το ίδιο, όταν σας απέδειξε γιατί ο σοσιαλισμός είναι αυτοκαταστροφικός φέρνοντας ως παράδειγμα την Σοβιετία. Κακώς παρέλειψε να πει ότι και στη Ναζιστική Γερμανία είχαμε τα ίδια αποτελέσματα με ελλείψεις αγαθών λόγω κρατικού παρεμβατισμού, οδηγώντας τον κόσμο στην ουρά να περιμένει με δελτία σίτισης σαν και αυτά που δίνει σήμερα ο Μητσοτάκης! Όσο για τη Ρωσία, και εκεί σας την έφερε όταν πήρε το μέρος του Πούτιν, γιατί αν θεωρήσουμε ότι και εκείνος είναι πουλημένος στους εβρ@ιους, τότε περνάτε το μήνυμα ότι σκοτώνονται μεταξύ τους αυτοί όπως στην Ουκρανία και άρα να μείνουμε όλοι εμείς οι υπόλοιποι στον καναπέ να παρακολουθούμε την αλληλοσφαγή των εβρ@ιων. Ποιούς βολεύει άραγε αυτή η παθητική στάση; Ρητορικό το ερώτημα ιππέα μου! Η βασιλευομένη ακροδεξία είναι το μέλλον και όχι ο αποτυχημένος εθνικοσοσιαλισμός σας. Ξυπνάτε...

    - φοραδοκυνηγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/23 9:15 μ.μ.

      Επιτελους παραδεχεστε οι κασιδιαρικοι οτι δεν ειστε εθνικιστες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος29/1/23 11:49 μ.μ.

      Εγώ το έχω πει πολλάκις. Λιάκο, είσαι το μεγαλύτερο ταλέντο που έχει βγάλει ο εθνικιστικός χώρος. Μη μπλέξεις με τους ναζιστές. Μόνο ζημιά θα σου κάνουν.
      Άσε τα κρεματόρια και τα γραμμάδια και κοίταξε να τα βρεις με αυτούς που κάνουν τα κουμάντα σήμερα. Αλλιώς θα μας γλεντήσουν οριστικά οι κομμουνιστές .

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/1/23 5:29 π.μ.

      Φοραδοκυνηγός=φωτογράφος

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/1/23 1:03 μ.μ.

      Ταλεντάρα. Και μιλάω πολύ σοβαρά. Εχει την ικανότητα να συσπειρώσει ὅλον τον Ελληνισμό.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/1/23 7:19 μ.μ.

      Αστείε Χατζή go go, σταμάτα επιτέλους τη βρωμερή ανώνυμη τρολιά. Δεν πείθουν κανένα τα παιδιά του σολάριουμ όσο και αν τα προμοτάρεις. Πάλι με το 0% θα μείνετε.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος30/1/23 7:44 μ.μ.

      ε όχι ρε φίλε να με ταυτίζεις με τον ιππέα φωτογράφο! τόσο καιρό τον κολλάω εδώ πέρα κάνοντας την αρχή όταν τον ρώτησα ποια η θέση του για το Ουκρανικό και ακόμα απάντηση δεν παίρνω...απλά γράφω εδώ γιατί στο FACEBOOK του θα με μπλοκάρει και δεν θα μπορώ μετά να παρακολουθώ τις αναρτήσεις του...να πρόσφατα τα έβαλε με τη μέταλ μουσική επειδή προσβάλει λέει την εθνικοσοσιαλιστική του αισθητική και για αυτό παρουσίασε ουγγρική μουσική κάποιων μογγόλων με αδερφίστικες φούστες για να μας την πει εμάς τους μεταλλάδες. ιππέα μάντεψε πως κυκλοφορώ έξω. σου κάνει αυτή η αισθητική; για δες:

      https://mediaproxy.tvtropes.org/width/350/https://static.tvtropes.org/pmwiki/pub/images/Immortal_4842.jpg

      βάζουμε πούδρα στα μούτρα, λίγα καρφιά πάνω μας από το απέναντι σιδεράδικο, ξηλώνουμε μερικές κεραίες από την ταράτσα του Μανωλάκη και ξεκινάμε την περιπολία εμείς οι γνήσιοι Άριοι...εσύ πίσω στην Ουγγαρία σου.

      - φοραδοκυνηγός

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος30/1/23 9:41 μ.μ.

      ΜΗΝ ΜΠΕΡΔΕΥΕΤΕ ΤΟΝ ΙΠΠΕΑ ΜΕ ΤΟ ΧΑΤΖΗ GO GO
      ΑΛΛΟ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ ΑΛΛΟ ΧΑΤΖΗΑΒΑΤΗΣ

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος30/1/23 10:25 μ.μ.

      Ο τρελοθόδωρος Χατζή GΟ GO είναι ο φοραδοκυνηγός-θαυμαστής του Σφήκα; Ρε με ποιους έχουμε μπλέξει. Απελπισία.

      Διαγραφή
  10. Αδέκαστος29/1/23 7:34 μ.μ.

    Το κόμμα του Κασιδιάρη είναι αυτό ακριβώς που υποδηλώνει και η ονομασία του: ΓΤΠ.
    Μπροστά στο χαμηλό επίπεδο και την άθλια αισθητική λαϊκής που διακρίνουν τους κρατικοδιαιτους ακροδεξιούς κηφήνες που το συγκροτούν, η ΧΑ ακόμα και στην πλέον λαϊκίστικη εκδοχή της φαντάζει κόμμα πρότυπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος29/1/23 8:21 μ.μ.

    Εγώ βλέπω το Σφήκα να μιλά με καθημερινό κατανοητό λόγο. Να έχει λογική. Κερδίζει καθαρότατα τις εντυπώσεις από τους αιθεροβάμωνες παρουσιαστές. Καλά για το άρθρο του κυρίου Λιμποβίση δεν το συζητώ. Αδυνατεί να απαντήσει στα βασικά και στοχεύει στη δημιουργία εντυπώσεων. Για να δούμε αν τελικά οι παρουσιαστές εν αγνοία τους φέρουν ένα κέρδος στον εθνικισμό, με τη δημοσιότητα που προσέφεραν στον ελπιδοφόρο Σφήκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/1/23 10:25 μ.μ.

      Έχεις κουράσει ρε ακροδεξιά κατσαρίδα και οι παρουσιαστές σου φέρθηκαν με φροντίδα και προδερμ το κέρδος που έφεραν στον εθνικισμό είναι ότι ξεμπροστιασαν εσάς του ακροδεξιούς τζιτζιφιογκους χωρίς ιδεολογία

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/1/23 12:32 π.μ.

      Πες τα ρ φίλε γιατί μόνο εγώ νομίζω ότι βλέπω κάτι λάθος. Όλοι αυτοί εκτός από προσωπική εμπάθεια που έχουν για τον Κασ, έχουν και με οποιονδήποτε άλλο προσπαθεί να κάνει μια σωστή δουλειά για να μπορέσει ΘΕΣΜΙΚΆ ο εθνικισμός να καθιερωθεί στη συνείδηση της μεταπολιτευτικής Ελλάδας.

      Ο Αθ. Σφήκας προσπάθησε καθ όλη τη διάρκεια της εκπομπής να βάλει τα πράγματα σε μια τάξη αφήνοντας κατά μέρους τους συναισθηματισμούς και τις προσωπικές προτιμήσεις κατά μέρος (ακόμη και στο θέμα του Βασιλέα έμεινε ουδέτερος ως τελευταία υποχώρηση και δεν ΔΙΧΑΣΕ) και να δει τα πράγματα με την ψυχρή λογική που επιβάλλει η κατάσταση. Αν θέλουμε μια ζωή να βρισκόμαστε μονίμως εκτός πραγματικότητας στο 0.01% ας αιθεροβατούμε αραδιάζοντας αρλουμπολογίες μεταξύ ιδεολογιών, φανφαρών, "μεγάλων" ή "μεγαλόπνοων" σχεδίων εκτός από το να στηρίξουμε μια σοβαρή ανερχόμενη παράταξη γιατί και καλά οι βολευτές θα ψωμίζονται τα 8 χιλιάρικα. Κλιταζομυε

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/1/23 12:35 π.μ.

      (συνέχεια) κοιτάζουμε το δέντρο και χάνουμε το δάσος. Που αυτό θα ήταν να ακουστεί επιτέλους μετά από 4 πάλι χρόνια μια εθνική φωνή στο κοινοβούλιο με προοπτική διακυβέρνησης με την οποία μπορούμε να σταματήσουμε την αιμορραγία για πρώτη φάση. Κ έπειτα την ανάρρωση και την ΕΘΝΙΚΉ ΜΑΣ ΑΝΆΤΑΣΗ. Σφήκα συνέχιζε να μοιράζεις εγκεφαλικά στους ανεγκέφαλους!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/1/23 5:30 π.μ.

      Μετά τα σχόλια κάτω από το βίντεο ως ΕΕΚΚΚ τώρα πλέον έχει μεταφερθεί εδώ και δίνει νέα παράσταση

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/1/23 1:02 π.μ.

      και τι παράσταση. για ένα ρόλο. απολαυστικό sequel της προηγούμενης με τους βυζαντινούς Καλέντζηδες του Ζαλόγγου,τους Γκλύξμπουργκ και τα χρυσόβουλα.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος29/1/23 10:59 μ.μ.

    Ο ιππέας δεν έχει καμία σχέση με εθνικοσοσι0αλισμό, εκτός από το ότι τον χρησιμοποιεί για εφέ και αυτοπροβολή.
    Εκπροσωπεί μόνο τον θλιβερό εαυτούλης του.
    Μόνο καθυστερημένοι σαν τον 5.59 παραπάνω δεν τόχουν καταλάβει ακόμα.
    Σφήκα, έχεις σοβαρό πρόβλημα.
    Και συ και όλη σου ή παρέα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Προμηθέας30/1/23 10:17 π.μ.

    Ο Χατζηιερεμίας που είναι φανατικός καπιταλιστής και μάλλον ... ... αγωνίζεται για τον εθνικισμό και εθνικοσοσιαλισμό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος30/1/23 11:08 π.μ.

    Οι αυτόνομοι του Κασιδιαρη πραγματοποίησαν εκδήλωση για τα Ιμια
    https://ellhnes.net/ekdilosi-mnimis-gia-tin-prodosia-ton-imion/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/23 12:29 μ.μ.

      Οταν εισαι αυτονομος δεν στηριζεις κομματα και αρχηγους. Αλλο Εθνικη αυτονομια και 3η θεση και αλλο τα φυτωρια του καθε Ζαφειροπουλου και καθε Κασιδιαρη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/1/23 2:01 μ.μ.

      Τωρα το κατάλαβες. Απο το ΛΑ.Ο.Σ. μέχρι τους ΓΤΠ, η αυτονομία πάντα χερι-χερι με την ακροδεξιά πήγαινε. Ο Μαύρος Κρίνος ίσως είναι η μόνη εξαίρεση.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/1/23 3:48 μ.μ.

      Αυτονοχαχαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος30/1/23 4:53 μ.μ.

      Προς κύριο 2:01 μ.μ. Όταν λες ακροδεξιά τι εννοείς; αυτοί που αυτοαποκαλούνται εθνικιστές και επιδιώκουν να καθιερωθούν θεσμικά και να εκμεταλλευτούν το κυνοβούλιο και τα κενά του για να ορθώσουν επιτέλους ανάστημα στα τσιράκια της ΝΤΠ;; μήπως ο Χίτλερ δεν έκανε το ίδιο; μήπως δεν ανήλθε ως καγκελάριος μέσω εκλογικού (κυνοβουλευτικού) συστήματος; ρητορικό το ερώτημα πουλάκια μου δεν χρειάζεστε να απαντήσετε σε κάτι. Καταλάβαμε ότι η σκέψη σας είναι το περιθώριο και τη νοοτροπία του 0.01 συνεπώς δεν δικαιούστε να μιλάτε (όπως και ο γράψας το άρθρο) καθ ότι ανύπαρκτοι.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος30/1/23 5:46 μ.μ.

      Πέρασες ΜΚ σχόλιο που κατευθύνει σε σύνδεσμο ακροδεξιάς συγκέντρωσης από το επίσημο σάιτ τους, ή άλλαξε η πολιτική των σχολίων και η προβολή της γαλανόλευκης αντίφα συμβαδίζει με την τρίτη θέση?

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος30/1/23 8:02 μ.μ.

      4:53 τελικά θα κατέβει ο άντρας σου υποψήφιος με τους Έλληνες ΓΤΠ; Αυτό είναι το ζουμί της υπόθεσης.

      Διαγραφή
    7. 5:46 ένας σύνδεσμος δεν ειναι το πρόβλημα αν δεις συνολικά τα σχόλια. Η σ.ο. δεν θα απαντήσει σε προσωπικούς χαρακτηρισμούς. Τα σχόλια θα παραμείνουν ανοιχτά.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος31/1/23 12:52 π.μ.

      Μαύρε Κρίνε φιλοξενείς ένα μπρα ντε φερ ανάμεσα σε δύο Τιτάνες της άκρας δεξιάς. Ιππέας (ανώνυμος, Toreador, Laura) vs Χατζή go-go (φοραδοκυνηγός). Ο Σφήκας είναι η πρόφαση. Το βάλανε στη μέση για δόλωμα. Αυτοί τσακώνονται για το ποιο troll θα επικρατήσει.
      Καταλαβαίνεις το νόημα της σύγκρουσης που ξέσπασε στο site σου; Εδώ θα κριθεί το μέλλον της Ελλάδας. Η μάχη θα πάει μέχρι τελικής πτώσης.
      Τρομαρα τους αν έδειχναν τέτοια λύσσα να υποστηρίξουν τον εθνικισμό αντί να δαγκώνονται σαν τα σκυλιά θα ήταν καλύτερα τα πράγματα.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος31/1/23 7:47 μ.μ.

      Όποιος νικήσει αντιμετωπίζει το Φώτη. Έχει προκριθεί και περιμένει τον αντίπαλο στη φόρμα σχολιασμού. Ελλανοδίκης ο Σφήκας.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος31/1/23 7:53 μ.μ.

      Τι να κάνει ο φουκαράς ο Χατζηγώ#ος απέναντι στον φωτογράφο; Θα τον χάψει σαν μυγούλα η αράχνη ο ιππέας.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος31/1/23 10:04 μ.μ.

      Τα..."φυτώρια του Ζαφειρόπουλου και του Κασιδιάρη" κατέβηκαν στο δρόμμο και τίμησαν τους ήρωες των Ιμίων. Οι άλλοι, οι "γνήσιοι" αυτόνομοι, τί κάνουν;

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος1/2/23 9:15 π.μ.

      Φτιάχνουν κινήματα με Χάρη και Πατριάρχη επικεφαλής.. Χαχαχαχαχα

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος1/2/23 2:38 μ.μ.

      10:04 όχι και ήρωες οι δημόσιοι υπάλληλοι του στρατού .

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος2/2/23 3:36 π.μ.

      Έτσι ακριβώς έχουνε τα πράγματα. Η διαμάχη μου με τον ιππέα θα κρίνει τα πάντα! Ας περάσουμε στον Β' γύρο του αγώνα και να δούμε τι κοινοποίησε πάλι ο αθεόφοβος στο FB προφίλ του κάνοντας πάλι πλάτες σε Αριστερά και αντιρατσισμό:

      [...ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΝΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΙ ΓΚΛΥΚΣΜΠΟΥΡΓΚ ΓΙΟΡΤΑΖΟΥΝ!
      Τριήμερο πένθος των Ενόπλων Δυνάμεων έχει κηρυχθεί για τον θάνατο των δύο πιλότων μας και οι Έλληνες πενθούμε την απώλεια δύο Αξιωματικών μας. Ακόμη και η Λ.Α.Ε.Δ. έχει την σημαία της μεσίστια σε ένδειξη πένθους αλλά, απέναντι και λίγο πιο πέρα, στη Λεωφόρο Βασ. Σοφίας 39 μια σημαία κυματίζει εορταστικά στην κορυφή του ιστού της: Πρόκειται για το διαμέρισμα των Γκλύκσμπουργκ, παρά το ότι ο Κωνσταντίνος υπήρξε ..."Αρχιστράτηγος" των Ενόπλων Δυνάμεων αυτής της χώρας με την οποία ουδέποτε είχε σχέση! Την "εικόνα" την είδαμε σήμερα το απόγευμα περνώντας έξω από το άντρο των εκπτώτων εστεμμένων και κολαούζων της μισελληνικής βρεταννικής βασιλικής οικογενείας που κατέσφαξε των Κυπριακό Ελληνισμό!...]

      Και σχολιάζει παρακάτω ένας ξερόλας θαυμαστής του:

      ''Κατέσφαξε και ολόκληρο τον πλανήτη 2-3 φορές όχι μόνο Κύπρο''

      Άρα σύμφωνα με τη λογική του ιππέα, δεν θα έπρεπε να δηλώνει εθνικοσοσιαλιστής γιατί και οι Ναζί κατέσφαξαν Έλληνες, κακώς τα Άρια αδέρφια μας από την Αγγλία έκαναν αποικίες εκπολιτίζοντας βαρβάρους που τους έφτιαξαν και πόλεις για να ζουν σαν άνθρωποι, αλλά έπρεπε να ζούμε εμείς σαν αυτούς ή να γίνουμε εμείς σκλάβοι τους, να συνεχίζουμε να μιλάμε για Γκλύξμπουργκ σαν τους αριστεριστές αποκρύπτοντας την ελληνική καταγωγή του βασιλιά μας...και μήπως (λέμε τώρα) να ψηφίσουμε ΚΚΕ για να μην βγει κυβέρνηση το πολιτικό κόμμα του διάδοχου βασιλέα σε περίπτωση που το φτιάξει τελικά; Καληνύχτα Ελλάδα...όσο έχεις τέτοιους ''ηγέτες'' σαν τον Τέλη μας...

      - φοραδοκυνηγός

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος3/2/23 12:07 π.μ.

      Θοδωρή, ξέρεις τι φώναζε ο Κωκός όταν ήταν οκτώ ετών και τον έδερνε η Φρειδερίκη;
      Κάπα Κάπα Έψιλον, Κάπα Κάπα Ε.
      Ξεσπούσε με αυτό τον τρόπο κατά της βίαιης μητέρας του.
      Το είπε η αντιφασίστρια Αρβελέρ. Εργαζόταν τότε ως γραμματέας της Φρειδερίκης.
      Οι έχοντες άγνοια ιστορικών γνώσεων δεν θυμούνται ότι είχε οργανωθεί συγκέντρωση από δεξιούς βετεράνους του εμφυλίου κατά της Βασιλίσσης διότι είχε στις υπηρεσίες της την κομμουνίστρια Αρβελέρ.

      Ζούμε εν μέσω ηλιθίων, αγνωμόνων ανελλήνιστων. Σίγουρα αυτό είναι υπερθετικώς ακραίο στους υποστηρικτές της άκρας δεξιάς εφόσον διαβάζουν δημοσιογράφους όπως ο τρελοθόδωρος Χατζη go-go.

      Διαγραφή
  15. Ανώνυμος30/1/23 11:46 π.μ.

    Εγώ βλέπω πολιτική ανικανότητα από τον γράφοντα και από τους ομοίους του που αδυνατούν να καθιερωθούν στην συνείδηση του κόσμου. Ο Σφήκας πήγε στην ουσία του ζητήματος που αρνείσαι εσύ του άρθρου να απαντήσεις. Πώς θα καθιερωθείς Θεσμικά. Μπορείς να λες ό,τι θες για νεοεθνικισμούς, ανικανότητες κλπ (που δν θα είχα θέμα να συμφωνήσω και εγώ) αλλα η ουσία είναι να τα λες από βήματος της ΚΛΕΠΤΟ-ΒΟΥΛΗΣ. Και τώρα κατανόησα απολύτως ότι εκεί δεν θα βρεθείτε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/23 3:14 μ.μ.

      Για τους γράφοντας το άρθρο,η μόνη λύση είναι άμεση ποινικοποίηση του Μπλάκ μέταλ,με ισόβια κάθειρξη, εκεί να δεις μετά πως μέχρι και τη Βουλή θα φτάσουν...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/1/23 3:35 μ.μ.

      Τιμη των αντιδημοκρατων, φασιστων και αντικαπιταλιστων εθνικοεπαναστατων ειναι αυτο που λες, οχι κατι υποτιμητικο.. σας χαριζουμε και τη βουλη και τα χρηματα της δημοκρατιας

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/1/23 5:43 μ.μ.

      3:35 μαζί σου φίλε και χαίρομαι που είσαι έντιμος και ειλικρινής όσον αφορά την πλουτοδημοκρατια. Συμφωνώ και εγώ. Θα συμφωνήσουμε όμως και στο ότι μην ζητάτε από κει κ πέρα τα ρέστα. Θα είστε μια ζωή εκτός πανελλήνιας απήχησης ως έξωκοινοβουλευτικοί, αυτό που θίγει εν ολίγοις και ο Σφήκας εκτός και αν πάρετε κάποια στιγμή τα όπλα και γυρίσει η κατάσταση. Με πάσα νόμιμη επιφύλαξη σε αυτό το τελευταίο που λέω.

      Διαγραφή
  16. Ανώνυμος30/1/23 2:54 μ.μ.

    Χάρη μου, Σφήκα σε τσίμπησε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος30/1/23 2:59 μ.μ.

    Καλά ρε δεν ντρέπεστε; Με Ρήγα και Ζαφειρόπουλο θέλετε αυτονομία; Αμ τις κυράτσες με τα βαμμένα μαλλιά και το μπικουτί που να τις βάλω; Στην εθνικοεπαναστατική αυτονομία; Σαν τοπική δυτικών προαστίων της Νέας Δημοκρατίας ήσασταν όσοι πήγατε στο φιάσκο για τα Ίμια. Άσε που δεν γεμίσατε ταξί. Που τα είδατε τα 200 άτομα; Στον ύπνο σας; Αν είναι να έχουμε τέτοιους βουλευτές καλύτερα να μείνουμε στο 0,1%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος30/1/23 3:28 μ.μ.

    Εγώ όχι απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ψηφίσω Κασιδιάρη (δεν το έχω κάνει ποτέ στην ζωή μου άλλωστε) αλλά θεωρώ το κόμμα του χειρότερο ακόμα και από την ΧΑ στην αθλιότερή της φάση. Και αυτό είναι μεγάλο κατόρθωμα. Η κριτική όμως που γίνεται εδώ στον θλιβερό Κασιδιάρη και στον Σφήκα (που αν μη τι άλλο είχε το θάρρος να βγει σε εχθρική για αυτόν εκπομπή) είναι πολύ εύκολη και φτηνή. Η αντιπρόταση του αυτόνομου ε/σ χώρου ποιά είναι; Η αντιπρόταση των διαφόρων οργανώσεων που δηλώνουν ε/σ; Αυτό είναι το ουσιαστικό και δύσκολο ερώτημα που θα έπρεπε να μας απασχολεί. Πολύ πιο ουσιαστικό θα ήταν η κριτική να στρεφόταν προς τα μέσα.

    Προσωπικά μόνο από τον Μποβιάτσο βλέπω μια σοβαρή προσπάθεια, με νέες μεταφράσεις και εκδόσεις σημαντικών βιβλίων που δεν υπήρχαν μέχρι πρόσφατα στην Ελλάδα. Εκεί μπορεί να υποστηρίξει κάποιος ότι γίνονται βήματα ώστε μια νέα γενιά αγωνιστών να γαλουχηθεί και να εσωτερικεύσει σε βάθος κάποιες βασικές αρχές και γραμμές για την ζωή και τον αγώνα, να διευρύνει τους ορίζοντές της σε όλα τα επίπεδα. Πέραν αυτού το χάος, πασπαλισμένο με καμιά ολονυκτία στις 20 του απρίλη και κάναν διαγωνισμό ιδεολογικής καθαρότητας από άτομα που ανάθεμα και αν ξέρουν για τι πράγματα μιλάνε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/23 5:50 μ.μ.

      Η αντιπρόταση του αυτόνομου χώρου σίγουρα δεν είναι να κάνουμε προεκλογικό αγώνα για ακροδεξιούς αρχηγούς και κόμματα που συμβαδίζουν με τον σιωνισμό.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος30/1/23 6:06 μ.μ.

      3:28 Και με ιδεολογική κατήχηση να εμφανιστούν μάζες ατόμων που θα είναι έτοιμες να αναλάβουν το βάρος την κατάστασης πάλι θα πρέπει να εκφραστούν μέσω ενός κομματικού μηχανισμού αγαπητέ. Ή και αυτό που λέει ο συναγωνιστής Σφήκας είναι πάλι λάθος; Είναι ο μόνος που πήγε πράγματι σε τέτοια μία τέτοια εκπομπή και έθεσε αυτά τα ερωτήματα (ασχέτως διαφωνιών) και δεν νομίζω να το πράξει κανένας άλλος γιατί θέλει πάνω απ όλα @ρχ και ψυχή που ο χώρος σας πάσχει από αυτά. Κινείστε με την λογική ενός ΚΥΠατζή. Μη μας πούνε τίποτα και, μην έλθουμε με κάποιον σε αντιπαράθεση/διάλογο, λογική κλειστού κυκλώματος, πρακτικές και συμπεριφορά συμμορίας, υποκουλτούρα κλπ κλπ. Τελοσπαντων.

      Η άποψη σου για τον Κασ μολονότι πρόχειρη, έχει μια δόση αλήθειας, αλλά ρ φιλε αν ακόμη και το εθνικό κόμμα Έλληνες είναι στην χειρότερη φάση και από αυτή της Χ.Α. και έχει ποσοστά εισόδου στη βουλή που χωρίς προβολή ζαλίζουν τότε πρέπει να αναρωτηθείτε επιτέλους οι ίδιοι όπως είπες τι στον π..τσο κάνετε ή λέτε λάθος. Δηλαδή δεν γίνεται να μην το βλέπετε τόσα χρόνια... Ακόμη και οι κκεδες πιάνουν το στάνταρ γ αυτούς 5%. Με τα πανεπιστήμια, τις σχολές, τον δημόσιο λόγο, τα κανάλια, τις κομματικές θυγατρικές παρατάξεις στο πλευρό τους. Αποτελείτε παράδειγμα προς αποφυγή όσον αφορά την οργάνωση και τους στόχους ενός πολιτικού χώρου διότι είναι ενδεικτικό της ανικανότητάς σας να επικοινωνήσετε με την ευρεία μάζα και να πιάσετε τον παλμό της εποχής. Έχετε αναγάγει τον ναζισμο σε θρησκεία ενώ είναι απλώς ένα μέσον. Ακόμη και ο Χίτλερ πήρε τα στοιχεία του αππ την πολιτεία της Σπάρτης. Όσα γράφω είναι πάντα με την καλύτερη πρόθεση. Αλλα δείχνετε (αν δεν είστε) παντελώς απροσάρμοστοι και αδαείς. Καλή συνέχεια.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος30/1/23 8:00 μ.μ.

      Σφήκα αρχίζεις να γίνεσαι ενοχλητικός. Ο Μ.Κ. καταλαβαίνει τι γράφει. Εσύ δεν καταλαβαίνεις τι διαβάζεις. Κάτσε εκεί στο κόμμα των βασιλοφρόνων και μην το παίζεις αμερόληπτος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος31/1/23 3:43 π.μ.

      Τράβα ρ γκασμά. Είσαι ανύπαρκτος δεν μιλάω σε σένα.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/1/23 1:17 μ.μ.

      Μείνε Ψύχραιμος Σφήκα. Έτσι θα συμπεριφέρεσαι όταν γίνεις βουλευτής; Με ύβρεις και γλώσσα του μαχαλά γύφτων;

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος1/2/23 5:10 μ.μ.

      Στόχος του Σφήκα και των Ελλήνων Εθνικιστών του Ηλία είναι η διάδοση της ιδέας και όχι οι εκλογικές νίκες.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος2/2/23 12:26 π.μ.

      5:10-ΙΠΠΕΑ, ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος2/2/23 8:15 π.μ.

      Τις ιδέας του καπιταλισμός και του εθνομπολσεβικισμου

      Διαγραφή
  19. Ανώνυμος30/1/23 9:34 μ.μ.

    καλά τότε μείνε εσύ με τον ... ... αφού δεν σου αρέσει ο Κασιδιάρης παρότι συμφωνείς μαζί του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σύντομα οι απόψεις της συντακτικής ομάδας του ΜΚ θα προβληθούν on camera. Θα ενημερωθείτε για το μέσο το πλαίσιο της συζήτησης και την ημέρα διεξαγωγής του δημοσίου διαλόγου. Καλό είναι να διαβάζετε τους κανόνες της φόρμας σχολίων. Υβριστικά σχόλια δεν θα δημοσιευτούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος30/1/23 10:23 μ.μ.

      Μ.Κ.ως ανεξάρτητος (αυτόνομος) Εθνικιστής σε στηρίζω και παρακολουθώ συχνά το ιστολόγιο αυτό. Θα ήθελα προσωπικά να δω κάποια στιγμή και σε αποκλειστική συνέντευξη τον αμφιλεγόμενο για πολλούς συναγωνιστή Σφήκα εδώ καθώς και άλλους νέους συναγωνιστές μέλη του ευρύτερου χώρου να έρχονται σε επικοινωνία μαζί σας και με σύνεση και αλληλεπίδραση να εξάγονται γόνιμες κριτικές για την πορεία και το μέλλον του ε/σ και όχι μόνο χώρου. Με εκτίμηση Γ.Κ.

      Διαγραφή
  21. Βερτσέτις31/1/23 1:41 π.μ.

    Καλά άμα περιμένουμε να πάει καλά ο εθνικισμός με βασιλικούς και Σφίγγες τα πιάσαμε τα λεφτά μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/1/23 12:16 μ.μ.

      Οχι θα πάει καλά ο εθνικισμός με την ΕΛΑΣΥΝ, τον Πλεύρη, τα ψυχοπαίδια του και με τον φωτογράφο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/1/23 12:28 μ.μ.

      Τα σχόλια που στηρίζουν τον σφηκα είναι γραμμένα από τον ίδιο και τους φίλους του και από τρολ των γτπ όλοι τους κονματοσκυλα και πολιτικά αναπηροι.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/1/23 12:41 μ.μ.

      Βερτσέτις θέλει νὰ βγῇς ἐσὺ μπροστὰ νὰ σὲ δοῦμε; Ποῦ νὰ βγῇτε ρ κακομοίρηδες...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος31/1/23 2:24 μ.μ.

      Ενώ τώρα είστε παντού ας πούμε και έχετε απήχηση. Τα θέλετε και τα λέτε;;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος31/1/23 4:37 μ.μ.

      Ανώνυμε του 12:28 συναγωνιστές σαν τον Σφήκα δν ψωμίζονται από τις ιδέες τους για να είναι κομματόσκυλα καθώς έχουν εργασία εδώ και χρόνια. Ανάπηρος είναι ο χώρος σας που πρεσβεύει ένα 0.01%. Όταν θα φτάσεις να έχεις την αποδοχή του Έλληνα κοντά στο 1% τότε τα ξαναλέμε.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος31/1/23 7:14 μ.μ.

      Θανάση αν σου αρέσουν τα ποσοστά πήγαινε στην ΝΔ εκεί θα πάρεις πιο πολλά από ότι στο κόμμα από το Μαρόκο και την Ινδία

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος31/1/23 7:50 μ.μ.

      Εγώ τον Σφήκα τον βλέπω να είναι ήδη ψωνισμένος. Φαντάσου να γίνει και βουλευτής. Μακριά και αλάργα.
      Καλύτερα να είμαστε λίγοι και καλοί παρά ψωνισμένοι και βουλευτές.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος31/1/23 9:37 μ.μ.

      Δεν κατάλαβες φίλε μου. Ψωμίζομαι = ζω απ τις ιδέες μου, κοινώς εξαπατώ κόσμο. Ο συναγωνιστής είναι καθηγητής β/θμιας εκπαίδευσης εργαζόμενος από τα 25 του και δεν έχει καμία τέτοια ανάγκη. Έχει το θάρρος της γνώσης του και την εκφέρει χωρίς να κρέμεται από πουθενά. Φανταστείτε ιδεολογική κατήχηση στους μαθητές. Μόνο έτσι πάμε μπροστά και υπάρχει μια ελπίδα στο βάθος .

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος31/1/23 11:54 μ.μ.

      Αφού είναι άσχετος από ιδεολογία ρε ανώνυμε. Τι κατήχηση να κάνει; Για το κατηχητικό της εκκλησίας καλός είναι.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος1/2/23 5:12 μ.μ.

      Ελα ρε σχετικέ παγγερμανιστή 11:54

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος31/1/23 3:47 μ.μ.

    Στα σχόλια της εκπομπής της ΕΣΑ οι μόνοι λογαριασμοί που στηρίζουν τον Σφήκα (έλλην εθνικιστής, genuine male και ένας ακόμη) μάλλον είναι του ίδιου του Σφήκα. Όχι μόνο γιατί μπαίνουν στην διαδικασία να απαντάνε πολύ προσωπικά σε όλα τα δεκάδες αρνητικά σχόλια αλλά και γιατί κάποιες στιγμές ξεχνιούνται και γράφουν σε πολυτονικό, ακριβώς δηλαδή όπως γράφει ο Σφήκας με τον επίσημο λογαριασμό του. Αθανάσιε, μη το παίρνεις προσωπικά. Καταρχάς μπράβο που έχεις το θάρρος να τοποθετείσαι με παρρησία επωνύμως Είσαι αξιομίμητος σ' αυτό. Η συμβουλή μου είναι ότι χρειάζεσαι πολυ περισσότερη μελέτη και κατάρτιση στα πολιτικά και ιδεολογικά ζητήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/1/23 7:01 μ.μ.

      Με το χέρι στην καρδιά, τι ποσοστό των ατόμων στο χώρο (ή και απλά των σχολιαστών εδώ) πιστεύεις ότι έχουν ικανοποιητική κατάρτιση σε πολιτικά και ιδεολογικά ζητήματα; Και με ικανοποιητική κατάρτιση δεν εννοώ πόσα τσιτάτα από ε/σ blog και πόσα γεγονότα για το 33-45 έχουν μάθει απ'έξω.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος31/1/23 7:05 μ.μ.

      Γιατί εγώ ενθυμούμενος τα εκατοντάδες σχόλια σε διάφορες αναρτήσεις ή βλέποντας τι ανεβάζουν άλλες ομάδες του χώρου πιστεύω ούτε το 1%. Και αυτό είναι το βασικό μας πρόβλημα

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος31/1/23 7:47 μ.μ.

      Ο ένας λογαριασμός είναι προφανώς της ομάδας της τοπικής νεολαίας όπου ο επικεφαλής της γνωρίζει πολυτονικό. Είναι καλώς καταρτισμένοι όλοι τους.

      Διαγραφή
    4. Ἀθανάσιος Σφήκας31/1/23 10:49 μ.μ.

      Ἂν μοὺ ἐπιτρέπετε, τὰ σχόλια ἀνήκουν σὲ ἄλλους συναγωνιστὲς -ἄλλους τοὺς γνωρίζω, ἄλλους ὄχι- καὶ σὲ καμία περίπτωση, δὲν εἶναι δικά μου. Ἐπομένως μὴν ἀπαντᾶτε σὰ νὰ ἀπευθύνεστε σὲ ἐμένα. Ἀκόμα καὶ μία ἀπλὴ ἀναζήτηση στὰ κοινωνικὰ δίκτυα, μπορεῖ ὁ καθεὶς νὰ δῇ τὸ κοινό μου. Τὸ πολυτονικὸ εἶναι δυκολότερο κάποιες φορὲς ὄταν γίνεται χρήση ὑπολογιστή, δὲν εἶναι ἐφικτό. Θὰ ἦταν φρόνιμο οἱ ὄποιοι συναγωνιστές, νὰ αφήνουν ὀνοματεπώνυμο γιὰ νὰ μὴν ὑπάρχει αὐτὴ ἡ σύγχυση καὶ χρεώνομαι ἐγὼ φράσεις ποὺ δὲν εἶπα. Εὐχαριστῶ.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/2/23 3:40 μ.μ.

      Υπάρχει και κάποιος άλλος που χρησιμοποιεί πολυτονικό εκτός από το Σφίγγα.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος2/2/23 12:40 π.μ.

      Είναι γνωστό ότι ο πλέον αναγνωρίσιμος χρήστης του πολυτονικού στον εθνικιστικό χώρο απολαμβάνει ψυχοπαθολογικώς να διασπείρει ψευδολογίες με ανώνυμα σχόλια ή και με ψευδώνυμα. Απομονωμένος στο σκοτεινό διαμέρισμα που ενοικιάζει δίπλα στο παγωμένο ποτάμι ξοδεύει τον απεριόριστο χρόνο της άνευ χρησιμότητας ζωής του λασπολογώντας συναγωνιστές ή δημιουργώντας προστριβές ανάμεσα σε αυτόνομες ομάδες.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος2/2/23 10:16 π.μ.

      Προφανώς εννοείς τον Αρδηττό ποταμό, συναγωνιστή 12:40.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος2/2/23 12:08 μ.μ.

      Δεν είναι τίποτα παιδιά, απλά το γεροτρόλ παθαίνει κρίσεις όταν ο εφιάλτης του ανεβάζει βίντεο - εκπομπή.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος2/2/23 12:44 μ.μ.

      Ποιο παγωμένο ποτάμι ρε κουτοπόνηρε; Άρχισες πάλι να φορτώνεις όσα κάνεις στους άλλους.

      Διαγραφή
    10. Ανώνυμος2/2/23 4:13 μ.μ.

      Δεν έγινα συγκεκριμένος πολυγραφότατε συντάκτη των σχολίων 10:16, 12:08,12:44 γιατί ήμουν βέβαιος ότι όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται. Έπεσες μόνος σου στην παγίδα αποδεικνύοντας εκείνο που θέλατε να αποφύγετε. Γνωρίζεις τι λέει η παροιμία για τον κλέφτη και τον ψεύτη;

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος2/2/23 6:18 μ.μ.

      Πράγματι, πλησίον του Αρδηττού ποταμού κατοικοεδρεύουν διάφορες κοπριές του χώρου.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος2/2/23 7:12 μ.μ.

      Μην μιλάτε καθόλου, καλά που έχουμε και το γεροτρόλ και μας τα εξηγεί όλα χαρτί και καλαμάρι!
      Βλέπει κάθε πρωί που πάει για ύπνο εφιάλτες πως έρχεται να τον βρει εκείνος που μένει κάτω από την παγωμένη κορφή και δίπλα στο παγωμένο ποτάμι για να τον βγάλει από την συντήρηση δίπλα στην ΓΑΔΑ και να τον βάλει στον πάγο...
      Τρέμει και μόνο που το σκέφτεται ο κακομοίρης!

      Διαγραφή
    13. Ανώνυμος2/2/23 11:49 μ.μ.

      Τρέμει πολύ συναγωνιστή 7:42. Για αυτό σας ειρωνεύεται καθημερινά κατάμουτρα και σε επώνυμα.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος3/2/23 8:16 π.μ.

      Μπα 7:12, το γεροτρόλ έχει πάρει όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις για τους ανεπιθύμητους επισκέπτες, μέχρι και κάμερες έβαλε στην τρύπα του. Να προσέχει μόνο, εκεί στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις του τοξοσκοπευτηρίου του, μην πετάξει από κανέναν όροφο κάποια αλβανίδα νοικοκυρά τίποτα δύσοσμα νερά μαζί με τον κουβά!

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος3/2/23 10:14 π.μ.

      Προφανώς πρωτοεμφανιζόμενε 4:13 λασπολόγε ανωνύμων, η παγίδα αφορά εσάς. Διότι κι εσείς ΠΟΥ ξέρετε σε ποιό αναφέρομαι; Μήπως έχετε την αλογόμυγα;

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος3/2/23 11:37 π.μ.

      Κουτοπόνηρε φωτογράφε 4.13 έχεις πρωτοφανή ψύχωση με το πνεύμα των πάγων που σου δημιουργεί εφιάλτες!
      Πως δεν έγινες συγκεκριμένος ταλαίπωρε, αφού τον φωτογράφισες!
      Φαίνεται απευθύνεσαι αποκλειστικά σε ηλιθίους. Είναι και αυτό μια επιλογή φυσικά, πως αλλιώς να περνάς τα παραμυθάκια σου και να το παίζεις και έτσι και αλλιώς...

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος3/2/23 11:46 π.μ.

      Η αφασική υπολειτουργία του εγκεφάλου είναι εξέχον όσο και αποκαρδιωτικό γνώρισμα των σημερινών βαλκ(-)ανελλήνων. Εγκλωβισμένος στην παθολογική της εκδήλωση αδυνατείς ανώνυμε 10:14 να συλλάβεις ακόμα και τα νοήματα των σχολίων του πρωτόγονου λεξιλογίου σου. Εκτός αν οι υπανθρώπινες πομφόλυγες κουτσαβακικού χουλιγκανισμού που περιλαμβάνουν αναφορές σε γερο-τρολ και τοξοσκοπευτήρια απευθύνονται στο γνωστό χρήστη του ακατάληπτου πολυτονικού παραληρήματος. Δείχνοντας κατανόηση σε περιπτώσεις όπως η δική σου αναγκάζομαι εκ των πραγμάτων να επαναλάβω το ερώτημα, σε ποιον αναφέρεστε;

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος3/2/23 2:45 μ.μ.

      Απευθύνομαι σε 'σένα τσαρλατάνε 11:46. Που όλος ο κόσμος σ' έχει καταλάβει κι εσύ.. στην οπερέτα σου ανωνύμως βεβαίως . Ο βασιλιάς είναι γυμνός !

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος3/2/23 3:13 μ.μ.

      11.46 κάνε λίγο κράτει, το αρλουμπόμετρό σου κα πάλι βαράει κόκκινο, τελάρα...

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος3/2/23 5:48 μ.μ.

      Για τον φωτογράφο 11.49 που γράφει
      "Τρέμει πολύ συναγωνιστή 7:42. Για αυτό σας ειρωνεύεται καθημερινά κατάμουτρα και σε επώνυμα."
      Μα αυτή η ψύχωση είναι ο πυρήνας της ελεεινής σου ύπαρξης, "φίλτατε".
      Σε ορίζει, δεν την ορίζεις.
      Όμως η ψευδαίσθηση ασφαλείας των πρακτόρων είναι απατηλή.
      Αυτό εσύ τουλάχιστον θάπρεπε να το είχες καταλάβει από το ταλαιπωρο παρελθόν σου!
      Θα σε πετάξουν και πάλι σας στιμμένη λεμονόκουπα, φίλτατε!
      Τι κάμερες, τι ΓΑΔΑ...

      Θα τα ψάχνεις στην φοβερή ώρα της κρίσης!

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος31/1/23 6:45 μ.μ.

    "358 (Μέχρι στιγμής...) Φωτογραφικά Λευκώματα απεικονίζουν τις δράσεις των "... ..."" Πραγματικός φωτογράφος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος31/1/23 9:25 μ.μ.

    Η....Εθνικιστική Συμμαχία πως πάει; Μετά την εκμπομπή του Χάρη δεν ξανακούσαμε τίποτα για αυτήν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος31/1/23 10:42 μ.μ.

      Οι συναγωνιστές δεν φλυαρούν σε εκπομπές αλλά αγωνίζονται στους δρόμους. Κυριακή ήταν στη Ρηγίλλης μαζί με την Νεολαία των Athens Youth

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/2/23 11:57 π.μ.

      Δεν φλυαρούν; Μας έχουν ζαλίσει στις εκπομπές με τον κάθε ακροδεξιό απίθανο, κι εμφανίστηκαν μια φορά στα Ίμια και μας τους παρουσιάζεις ως πεζοδρομιακούς τύπους; Γελάνε και οι ζαρντινιέρες του Μπακογιάννη.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/2/23 2:33 μ.μ.

      Οι αυτόνομοι Εθνικοσοσιαλιστές της ΕΣΑ δεν έχουν καμία σχέση με τους ακροδεξιούς του Ελάιας και την κιτς εκδήλωση της Κυριακής..

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος1/2/23 8:33 μ.μ.

      Το μόνο σχετικό με την Εθνικιστική Συμμαχία ήταν μία εκπομπή. Δεν ξανακούστηκε τίποτα για αυτήν. Θα προχωρήσει τελικά το εγχείρημα;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος1/2/23 10:23 μ.μ.

      Ο Χάρης να βγει μπροστά και να ηγηθεί της Εθνικιστικής Συμμαχίας, επιτέλους οι ριζοσπάστες και αυθεντικοί ε/σ αντεπιτίθονται

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος2/2/23 11:28 μ.μ.

      Η Εθνικιστική Συμμαχία αποτελεί παρελθόν, ο Κώστας Πλεύρης στηρίζει το κόμμα ΠΑΤΡΙΔΑ

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος3/2/23 8:16 μ.μ.

      Που λέει ο Πλεύρης για τον Μπογδάνο;

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος1/2/23 12:16 π.μ.

    Ψυχραιμία Σφήκα. Τώρα είναι αργά για επικοινωνιακά κόλπα. Σε διέλυσε η ΕΣΑ στον διάλογο. Δεν χρειάζεται να είσαι 24 ώρες στο πληκτρολόγιο για να σώσεις αυτά που δε σώζονται. Άστο καλύτερα να περάσει και θα το ξεχάσει ο χώρος. Αργούν οι εκλογές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/2/23 9:40 π.μ.

      12:36 Δεν σε ρώτησε κανένας εσένα γιατί δεν υπάρχεις πουθενά κ ας είσαι εσύ 30 ώρες το 24ωρο να πονάς εδώ μεσα. Συνεχίζουμε τον αγώνα μας στον επόμενο στόχο πιο δυνατά από ποτέ. Καλή συνέχεια και καλά μυαλά σε όλους.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/2/23 2:21 μ.μ.

      12:16. Το ως άνω.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος1/2/23 8:35 μ.μ.

      Συνεχίστε στον επόμενο στόχο. Πάτε για συγκυβέρνηση και δύο υπουργεία στο άεργο Σαλβινάκι.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/2/23 1:27 μ.μ.

      8:35 Ο original Σαλβίνι, τί δουλειά κάνει;

      Διαγραφή
  26. Ανώνυμος1/2/23 4:14 μ.μ.

    Σφήκα δημοκράτη που ονειρεύεσαι τα 7000 το μήνα για πίνεις καφέ στο Σύνταγμα με γραβάτα έχεις τελειώσει.Άκουσες;Κάτσε στο χωριό σου και κάνε 2 παιδιά με μια ντόπια, μείνε ενεργός στα τοπικά δρώμενα και σταμάτα να πας στην εκκλησιά.Μόνο έτσι θα προσφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/2/23 10:25 μ.μ.

      4:14 φαίνεται πόσο άθλια ανθρωπάκια είστε μερικοί εδώ από τις προσωπικές επιθέσεις που κάνετε με έπαρση και ευκολία ως ανώνυμοι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος1/2/23 10:34 μ.μ.

      Για να λυθεί η υπογεννητικότητα πρεπει να κάνουμε απο 4 και πάνω ..

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/2/23 3:52 μ.μ.

      10:34 γαμάτε γιατί χανόμαστε

      Διαγραφή
  27. Ανώνυμος1/2/23 10:36 μ.μ.

    Bάζω τὴ δημοκρατία καὶ τὴ γραβάτα στὸν π@το σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος2/2/23 3:02 π.μ.

    Α ρε Σφηκα που σας τσιμπησε!!! Χαχαχαχ
    Σφηκα δεν σε ηξερα ρε παλικάρι! Να αγιασουν τα @@ σου. Ειμαστε πολλοι...Στο τελος θα αναγκαστουν να ερθουν και αυτοι που σημερα σε χλευαζουν εδω μεσα. Οι γνησιοι ντε, που δεν εχουν πλανο, που δεν εχουν οργανωση αλλα κατα τα αλλα ειναι Γνησιοι. Παμε γερα οπως πρεπει. Χιλιαδες ειναι μαζι μας. Κωνσταντίνος απο Πατήσια μερια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/2/23 10:38 π.μ.

      Με Ρήγα και με Ζαφειρόπουλο θες να μιλήσεις για γνήσιο εθνικισμό; Ντροπή σου ελαφροδεξιούλη.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/2/23 12:42 μ.μ.

      O σφήκας είσαι 🤣🤣

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος2/2/23 2:38 μ.μ.

      Ξεχασες να γραψεις "Ερντογάν σώσε τον ελληνικό πολιτισμό" "κωνσταντινε" απο Ζωγράφου

      Διαγραφή
  29. Ανώνυμος3/2/23 3:05 π.μ.

    Αφού ο ιππέας μας Τέλης διαβάζει εδώ τι γράφω για αυτόν, αλλά προτιμά να μου την λέει από το προφίλ του στο Facebook, ας περάσουμε στον Γ' γύρο αντιπαράθεσης μαζί του από εδώ πέρα (σημ. όχι δεν θα του την κάνω τη χάρη να σχολιάσω εκεί πέρα για να με μπλοκάρει χαιρέκακα ο φασίστας). Συνεχιζει λοιπόν να αποκρύπτει την ελληνική καταγωγή του βασιλιά μας που τον αποκαλεί Γκλύξμπουργκ ικανοποιώντας και πάλι την Αριστερά, για να επιτεθεί αυτή τη φορά στον διάδοχο:

    [...ΣΗΜΕΡΑ, ΚΑΤΩ ΑΠ΄ ΤΟ ΡΕΤΙΡΕ ΤΩΝ ΕΣΤΕΜΜΕΝΩΝ
    Μετά την πατρική κηδεία, ο Παύλος Γκλύκσμπουργκ απεχώρησε από την σουίτα του της «Μεγάλης Βρεταννίας» (για μιαν Αγγλία υπάρχει…) προς την μόνιμη κατοικία του-Ανάκτορο στην Νέα Υόρκη, πληρώνοντας ένα αεροπορικό εισιτήριο ακριβότερο των 5.000 ευρώ (διότι πέταξε σε ιπτάμενη σουίτα) και παίρνοντας μαζύ του δέκα οκτώ (18) γεμάτες βαλίτζες που κανείς δεν ξέρει τι περιείχαν… Προηγουμένως, είχε επισκεφθεί κατάστημα της οδού Κανάρη (Κολωνάκι) και αγόρασε κι ένα αγγλικό (τι άλλο, σ΄ αυτή την αγγλόδουλη φαμίλια…) κοστούμι αξίας μεγαλύτερης των 5.000 ευρώ! Πίσω του, σε ένα πολυτελέστατο ρετιρέ άφησε την μητέρα του με όλα τα διαμαντικά της να θυμάται τον αλήστου μνήμης σύζυγό της που διέλυσε την Ελλάδα προσπαθώντας να νομιμοποιήσει πρώτος το …Κ.Κ.Ε. ενώ προσπαθούσε να τον συγκρατήσει ο Γεώργιος Παπανδρέου! Και λίγο πιο πέρα, σε απόσταση μικρότερη των εκατό μέτρων, κατάχαμα στο κρύο πεζοδρόμιο, η … «Αυτού Βασιλική Υψηλότης» όπως φιλάρεσκα αποκαλείται, ο Παύλος Γκλύκσμπουργκ άφησε τον Έλληνα που δηλώνει ότι ΠΕΙΝΑΕΙ, έναν, ίσως από αυτούς που επιμένουν στο «Ελιά, ελιά και Κώτσο Βασιλιά» γιατί, αμέτρητοι οι άξιοι της μοίρας τους στην τυραννική δημοκρατία, είτε αβασίλευτη, είτε βασιλευομένη! Καλό ταξίδι Παύλο Γκλύκσμπουργκ και δεν θα μας λείψεις καθόλου! Μακάρι να μας λείψει η δημοκρατία κι η τυραννία της, το συντομότερο μάλιστα!...]

    Ο Τέλης μας δηλαδή, θέλει βασιλιά να κυκλοφορεί σαν παλιάτσος για να εξισώνεται με την εργατική τάξη (σημ. ποιο κομμουνιστής πεθαίνεις Τέλη) και ζητά να μην επιστρέψει στη χώρα για να συνεχίζει να υπάρχει η Δημοκρατία που καταριέται, διώχνοντας δηλαδή έναν ακόμα ανατροπέα της (σημ. κάποτε μας έλεγε να ψηφίσουμε ΣΥΡΙΖΑ για να μην έρθουν τα χειρότερα με τη ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ο ''αντιδημοκράτης'' μας Τέλης).

    (συνεχίζεται)

    - φοραδοκυνηγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος3/2/23 3:06 π.μ.

    (συνέχεια)

    Στη συνέχεια, επιτίθεται και πάλι στη μέταλ μουσική μας παρουσιάζοντας ως ''ευρωπαϊκή'' μουσική κάτι γύφτους από τη Σαρδηνία να παίζουν ακορντεόν:

    [...ΠΡΟΣ ΑΜΟΥΣΟΥΣ «ΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΕΝΟΥΣ»!
    Κι όσοι, από χαμηλή αυτό-εκτίμηση, μελανώσατε τα κορμιά σας δίκην εξωφύλλων τσοντοπεριοδικών, όσοι ξετρυπηθήκατε με χαλκάδες στη μύτη και κρίκους στα βυζιά σας, κι όσοι δεν μπορείτε να ξεχωρίσετε ακόμη την μουσική από τον εκτροχιασμό ενός τρένου, απολαύστε την κάθε μια νότα αψεγάδιαστη και ξεκάθαρη, λυτρωτική στην ακοή και ιαματική όσο και διεγερτική στη ψυχή, ακούγοντας τον Σαρδηνό βιρτουόζο Antonio Tanca να παίζει με τον παππού του ένα παραδοσιακό ιταλικό ρυθμό (την «Χωριατοπούλα») που είναι η ίδια η «Ευρώπη» για την οποία αρέσκεσθε να μιλάτε αγνοώντας την, πριν επιστρέψετε στην άμουση δυστυχία με την οποία σας ταίζει το σύστημα, την τραπ, την ραπ, την …αράπ και κάθε μέταλ! Διότι α υ τ ό είναι ΕΥΡΩΠΗ! Κι όχι αυτό που νομίζετε!...]

    Και σχολιάζει σαν Μασόνος υπέρμαχος της ισότητας παρακάτω ότι δεν υπάρχουν ανώτεροι και κατώτεροι πολιτισμοί ούτε μεταξύ της Λευκής Φυλής:

    ''Δεν υπάρχει «ανώτερος Πολιτισμός» και «κατώτερος Πολιτισμός» της Λευκής φυλής, αλλά «Πολιτισμός», όπως δεν υπάρχουν «ανωτερόμετρα» και «κατωτερόμετρα». Αυτή η χρυσαυγίτικη ρητορική η οποία παράγει παρεξηγήσεις και τροφοδοτεί την επιχειρηματολογία του εχθρού της φυλής μας θα πρέπει να περάσει στα αζήτητα. Και δυστυχώς, είναι και αυτή η οποία τεκμηριώνει το απαράδεκτο των συγκρίσεων και όχι τα είδη της μουσικής τα οποία είναι συγκρίσιμα μεγέθη''

    Δηλαδή, ας εξισώσουμε τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό με εκείνον στη Σκωτία (για παράδειγμα) που όλο και όλο είχε κάτι πέτρες Στόουνχετζ για να επιδείξει ως πολιτισμό και όταν στον Μεσαίωνα ζούσε ο λαός της σε τρύπες με ξύλινες πόρτες κάτω από το χώμα (βλέπε ταινία Braveheart). Όχι ιππέα μου, δεν θα σου κάνουμε τη χάρη να απαρνηθούμε τον πραγματικό Άριο πολιτισμό και σκασίλα μας αν δεν σου αρέσουν οι φάτσες μας:

    https://lastfm.freetls.fastly.net/i/u/770x0/527ae0d4b2c4659a7a0145fda8956be1.jpg#527ae0d4b2c4659a7a0145fda8956be1

    - φοραδοκυνηγός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/23 12:07 μ.μ.

      Ο Antonio Tanca είναι αληθής, εκ φύσεως, βάρδος. Εν αντιθέσει με ρεντίκολα της Γραικιάς στα οποία προσκολλώνται συνώνυμα ως παρατσούκλια προς γελοιοποίησή των ήδη κωμικών τους υπάρξεων.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/2/23 3:24 μ.μ.

      Ανώνυμε ιππέα 12:07 respect. Η τάπα πάει σύννεφο στο φοραδοκυνηγό. Μπήκε στο λημέρι σου και πως να βγει ο καημένος.
      Σε τέτοια είσαι μανούλα και άφταστος ρε άτιμε. Στα υπόλοιπα το χάνεις.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/2/23 4:04 μ.μ.

      Θόδωρα τί επακούμβηση ήταν αυτή; Και έχει φωτογράφιση ο ιππέας το απόγευμα

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος3/2/23 10:44 μ.μ.

      ναι ρε τελη 3:24 στα υπογεια εισαι θεος, βασιλιας δεν μπορει να σε φτασει ο θόδωρος

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος4/2/23 4:27 μ.μ.

      Η ουσία βρίσκεται στη σκοτεινή πλευρά του φεγγαριού 10:44 μ.μ.

      Διαγραφή
  31. Ανώνυμος3/2/23 5:37 μ.μ.

    Ρε χατζηγωγο τι το ψάχνεις με τον ιππέα, δεν ξέρεις τι σούργελο είναι; Τι ξεκατινιάσματα έχει ρίξει στο μπλογκ-βόθρο που διατηρεί; Το ότι υπάρχουν άτομα που έχουν ακόμα επαφές μαζί του (παρά τις χυδαίες επιθέσεις του στον δήθεν μέντορά τους Περίανδρο) δείχνει πολλά για το επίπεδο του χώρου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/23 5:50 μ.μ.

      Ακριβώς, πέστα φίλε!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος3/2/23 8:05 μ.μ.

      Όταν ερχόταν ο Χατζηλέρας στις εκπομπές των παιδιών ήταν καλά τότε; Τότε το επίπεδο του χώρου ήταν καλό; Όταν πήγε στον Αλέκο και έλεγε τα ακριβώς αντίθετα ο τρελοθόδωρος ήταν και πάλι όλα εντάξει; Ο τροβαδούρος που βγαίνει μασκαρεμένος με ψευδώνυμα παρθενοπίπης και φοραδοκυνηγός δείχνει μεγάλο επίπεδο. Δεν φταίει άλλος. Το χαϊβάνι ο Καρατζαφέρης φταίει. Ας όψεται. Θρασίμι έχεις το θράσος να κατηγορείς άλλους όταν η βοθροφυλλάδα σας έχει κάψει μυαλά επί δεκαετίες με χορηγό τον Αντώνη Σαμαρά. Μωρέ καλά σας έκανε ο ιππέας και σας ρεζίλεψε. Να αγιάσει το στόμα του.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/2/23 10:49 μ.μ.

      Φοραδοκυνηγέ ξεκίνησες μια καταδικασμένη προσπάθεια, δεν είσαι καν αντίπαλος. Βαθειά βροντή, κοντά βροχή...

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος4/2/23 4:30 μ.μ.

      8:05 δυστυχώς φαίνεται δεν έχεις ούτε στοιχειώδεις ικανότητες κατανόησης κειμένου. Ο χατζηγωγος και η εφημερίδα που αναφέρεις καμία σχέση δεν έχουν με τον ε/σ χώρο έτσι και αλλιώς. Και προφανώς κατάντια ήταν και όταν οι γελοίοι έφερναν χατζηγωγος, Πανούση και συμιγδαλα στις εκπομπές χωρίς να έχουν φέρει κανέναν ποιοτικό αυτόνομο ε/σ. Αλλά ο πάτος του να φέρνεις και αυτόν που έβγαζε το ίνδαλμά σου κρυφοπούστη, καταπιεσμένη αδερφή και δειλό και καμάρωνε πως όταν ζήτησε τα ρέστα τον κατήγγειλε στην ασφάλεια είναι δύσκολο να ξεπεραστεί

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος5/2/23 1:21 μ.μ.

      4:30 μ.μ. στην εκπομπή της ΕΣΑ και σε κάθε φασιστικό σάιτ σας ξεφτιλίζω μέχρι να παραδεχτείτε ότι το μέλλον είναι ο μοναρχικός πατριωτισμός και όχι ο κρυφοκομμουνιστικός εθνικοσοσιαλισμός. Ξυπνάτε απολιθώματα.

      -φοραδοκυνηγός

      Διαγραφή
  32. Ανώνυμος3/2/23 10:11 μ.μ.

    ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ 3:24. Η ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΗΚ ΕΙΝΑΙ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΑ ΙΣΟΠΕΔΩΤΙΚΗ. ΣΕ ΔΥΟ ΝΗΜΑΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΣΤΟΝ ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗ ΜΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ. ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΑΣΗΣ ΤΡΟΛΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΩΡΑ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΕΠ ΑΥΤΟΥ.
    ΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΝΑ ΕΙΧΕΣ ΤΟΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΟΡΕΞΗ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΡΑΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΑΝΙΚΟ ΡΕ ΙΠΠΕΑ. ΧΑΡΑΜΙΖΕΙΣ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΕΙΣ ΤΙΣ ΜΕΤΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΡΙΧΝΕΣ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΧΤΥΠΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ. ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ. ΔΕΝ ΤΑ ΕΒΑΛΕΣ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ. ΧΑΘΗΚΕΣ ΑΔΙΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/2/23 7:34 μ.μ.

      Μπααα ξέχασέ το. Ο ιππέας μας τώρα έχει σοβαρότερες ασχολίες. Χθες είδα στο FB του ανάρτηση για Ζεν και άλλες τέτοιες νεοεποχίτικες παπαριές με διαλογισμούς κ.λ.π. Όταν η Νέα Εποχή περνάει τα μαθήματά της μέσα από αυτοαποκαλούμενους ναζιστές, τότε χίλιες φορές προτιμώ ακροδεξιούς χριστιανοταλιμπάν Βυζαντινολάγνους και να διαβάζω Ελεύθερη Ώρα για το πως θα βγάλουμε λέπια άμα κάνουμε τα μπόλια της Κορώνα. Τέλη, με διαλογισμούς και άλλα φακίρικα κόλπα που μαθαίνεις εκεί στο στάβλο σου, δεν έφτασε ο ελληνισμός μας μέχρι τις Ινδίες! Μεταλλική φασαρία θέλει για να ανάψουν τα αίματα με μερικά κομπρεσέρ να βάρανε πάνω στα τύμπανα γύρω από τη φάρμα σου καθώς θα βγάζουμε κραυγές. Να δεις μετά τι θα πάθει το Ζεν σου...

      - φοραδοκυνηγός

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος4/2/23 11:06 μ.μ.

      Η υποκριτική απαιτεί ψυχική ισορροπία. Μόνον υπό αυτή την προϋπόθεση δύναται να οδηγηθεί ο εκτελών τα υποκριτικά πεπραγμένα και οι θεατές στην αριστοτελική κάθαρση του ήθους των ψυχών.
      Σε αντίθετη περίπτωση, όταν ο υποδυόμενος τον ρόλο πάσχει από ψυχοπνευματική ανισορροπία ελλοχεύει ο κίνδυνος να χάσει τον εαυτό του κάτω από το προσωπείο του ρόλου που του έχει αποδοθεί. Η διάσπαση της προσοχής, η αίσθηση ότι διαθέτει περισσότερες προσωπικότητες από την δική του και τέλος η παράνοια καιροφυλακτούν να αρπάξουν τον εκάστοτε αδαή υποκριτικό ο οποίος επιλέγει να φλερτάρει με την παρελκυστική ομορφιά της τρέλας. Μην ακροβατείς στο χείλος της αβύσσου. Το προσωπείο του τροβαδούρου δεν αρκεί για να σε κάνει καλλίφωνο.

      Διαγραφή
  33. Ανώνυμος4/2/23 2:48 μ.μ.

    10.11 που συμφωνείς με τον 3.24,δηλαδή με τον εαυτό σου...
    Η μισή σου ζωή ρε άρρωστε αφιερώθηκε στο να λιβανίζεις την αφεντιά σου πίσω από διάφορες μάσκες και η άλλη μισή να ξερνάς φαρμάκι και αρρωστημένα μυθιστορήματα εναντίον συγκεκριμένων ατόμων.

    Ακόμα μας πουλάς το παραμύθι σου αλλά κανείς πια δεν το αγοράζει.
    Αντε το πολύ το φιλαράκι σου ο Νοσφεράτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος4/2/23 4:48 μ.μ.

      ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΑΝΊΚΑΝΟΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΟΡΙΣΜΈΝΟΙ; ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΕΤΕ ΟΤΙ ΆΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΙΣΤΟΡΊΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΈΧΟΥΝ ΚΌΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΒΆΖΕΙ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΛΕΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ; ΌΧΙ ΜΌΝΟ ΜΕΙΟΝΕΚΤΉΜΑΤΑ.
      ΠΌΣΟ ΤΥΦΛΩΜΈΝΟΣ ΕΊΣΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΣΤΕΎΕΙΣ ΌΤΙ ΕΊΜΑΙ Ο ΑΡΙΣΤΟΤΈΛΗΣ; ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΌ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/2/23 1:04 μ.μ.

      Φωτογράφε από τις πολλές στολές που φοράς στην ψεύτικη ζωή σου και τα διάφορα μασκαρέματα που κάνεις στο διαδίκτυο, έχεις εθιστεί στον τραβελισμό. Απορώ πως σε ανέχεται ο κρίνος.

      Διαγραφή
  34. Ανώνυμος5/2/23 1:13 π.μ.

    Ο ιππέας είναι ο καλύτερος καθρέφτης του "χώρου" και της άρρωστης κατάστασης που επικρατεί. Είναι αυτός που αξίζει σε έναν τέτοιο βούρκο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.