Ένα ασήμαντο τραγουδάκι





link: Απόσπασμα από το «μυθιστόρημα» η «Ουλάν Μπατόρ» του «αναρχοφασιστή» Ρένου Αποστολίδη για την συνομιλία του με τον «εθνικόφρονα» Συνταγματάρχη Γεώργιο Παπαδόπουλο της Στρατιωτικής κυβέρνησης της 21ης Απριλίου - Σελίδες 546 - 555 Νοέμβριος 1999 Εκδόσεις Πατάκης - (.pdf)

link: Ο προπαγανδιστής της 21ης Απριλίου που κατηγόρησε την Στρατιωτική Κυβέρνηση για το Πολυτεχνείο

 του Χ.Τ.

Γράφτηκε το ’74 και έπαιζε κάθε πρωί στο ραδιόφωνο. 

Ήταν το «πάμε για δουλειά» της Μ. Τόλη και θα μπορούσε άνετα να αποτελεί τον «ιδεολογικό» ύμνο της χούντας συμπυκνώνοντας χαριτωμένα ... το πνεύμα της εποχής.

Ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:

«Έρχεται ο θείος Τζων απ’ την Αμερική.

Hi, everybody και η τσέπη του κλειστή.

Πλούσιος πολύ, εύκολη ζωή,

κάτω το δολάριο ζήτω η δραχμή.

Με γεμάτο το στομάχι και στ’ αυτιά μας μουσική

συζήτησις, «τι κάνετε, πώς πάει το παιδί».

«Πήραμε πλυντήριο». «Θα πάρετε κρασί;»

«Πρέπει να πηγαίνουμε, χαρήκαμε πολύ!»

Πάμε για δουλειά

(χέι)ότι και να κάνεις μην αναστενάζεις

ξύπνα και με κέφι πάμε για δουλειά».

Οι Συνταγματάρχες, που λες, δεν είχαν σκοπό να ανατρέψουν το παλιό αστικό καθεστώς, απλά το πήραν στα χέρια τους για να το «καθαρίσουν» και να το προστατεύσουν από κείνο που θεωρούσαν ότι το απειλεί. 

Το σεβάστηκαν απόλυτα και τους εκπροσώπους του το ίδιο. Εξυπηρέτηση του έκαναν, για να μην καταρρεύσει.  

Δεν είδαν το καθεστώς τους σαν ένα καινούριο προορισμό, αλλά σαν μία μεταβατική περίοδο.

Δεν έθεσαν τις βάσεις για ένα Εθνικό Κράτος, δεν ίδρυσαν μία ΕΟΝ έστω, αφήνοντας τη νεολαία έρμαιο στα συνθήματα του Μάη του ’68, δε θωράκισαν ιδεολογικά την Επανάσταση τους, άφησαν απαράλλαχτο το αφήγημα του μετεμφυλιακού αστικού κράτους. 

Πρωτόγονος αντικομμουνισμός, αμερικανολατρεία και ΝΑΤΟ-Θρησκεία-Θύρα 13. 

Πίστεψαν ότι η  σύντονη (ομολογουμένως) προσπάθεια οικονομικής ανάταξης αρκούσε για να δικαιωθεί ιστορικά ο μεταβατικός ρόλος τους. 

Αμ δε …

Πήραμε πλυντήριο λοιπόν, πήραμε και ψυγείο, βάλαμε και ηλεκτρικό στα σπίτια. Καλά ήταν, αλλά ως εκεί. 

Καλά τα φράγκα, αλλά αν δεν καταφέρεις να κάνεις την Ιδέα του Έθνους υπόθεση όλων και του καθενός ξεχωριστά, δεν πας πουθενά.

Ήρθε ο λογαριασμός και τον πληρώνουμε ακόμα και σήμερα.

Το καθεστώς της 21ης Απριλίου δεν μπορεί να θεωρηθεί ούτε προπάτορας, ούτε και πρότυπο για τον σύγχρονο Ελληνικό Εθνικισμό.

Μαύρη επέτειος σήμερα, όχι γιατί έπεσε η χούντα, αλλά γιατί ξεκίνησε κάτι άλλο.

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος18/11/24 8:12 μ.μ.

    Ουδεμία ιδεολογική συνάφεια έχετε εσείς με τον Ρένο ούτε καν με τους επίστρατους και τον ελληνοκεντρικό εθνικισμό. Ψαχτείτε άλλου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και καλά κάνουμε . Χάιλ Χίτλερ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος19/11/24 7:01 π.μ.

      Βρε κι εγώ μαζί σου αλλά όχι να μας λέτε ότι είστε Έλληνες εθνικοσοσιαλιστές... Κατάλαβες φιλαράκο; Ειλικρίνεια λέγεται.

      Διαγραφή
    3. Όσον αφορά τον ελληνοκεντρικο εθνικισμό.. στον χαρίζουμε με τοκο

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος20/11/24 10:06 μ.μ.

      Hellas Verona Athens Club και μετά νομίζετε ότι για την απομόνωση του χώρου σας σας φταίει...η ακροδεξιά!

      Διαγραφή
    5. "Φιλαράκοι" δεν είμασθε και δεν καταλαβαινόμασθε. Είμασθε Εθνικοσοσιαλιστές. Πάρε ειλικρίνεια : Χάιλ Χίτλερ!

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος21/11/24 7:50 μ.μ.

      Ναι καλά, αλλά εγώ ποτέ δεν είδα σε σχολιασμό εδώ πέρα κάποιον να λέει Χάιλ Στράσσερ! Άρα ή εσύ δεν είσαι εθνικοσοσιαλιστής ή ο Μαύρος Κρίνος δεν είναι όταν απουσιάζει παντελώς ο Χίτλερ εδώ πέρα! Μόνο όταν είναι να κατηγορηθεί αναφέρεται...

      - προβοκάτωρ

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος22/11/24 11:47 μ.μ.

      Δεν είναι τυχαίο το ψευδώνυμο σου τελικά σας πονάει ο ΜΚ ακόμη και όταν γράφουν άλλοι για αυτόν

      Διαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.