No Meaning - Εξέγερση Τώρα !
Το είπε ο Μέγας Νίτσε: Αυτό που πέφτει πρέπει και να το σπρώξουμε !

Ινδική κάνναβη και κατάθλιψη.
Tα παιδιά και οι έφηβοι που καπνίζουν ινδική κάνναβη, μπορεί να διατρέχουν αυξημένο κίνδυνο εκδήλωσης κατάθλιψης σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύονται στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Εpidemiology.
Ερευνητές από το Ινστιτούτο Ψυχικής Υγείας και Εξάρτησης στην Ολλανδία μελέτησαν στοιχεία για περισσότερα από 50.000 άτομα από 17 χώρες, που είχαν πάρει μέρος σε μελέτη για την ψυχική υγεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας.
Η έρευνα έδειξε ότι, υπήρχε σχέση μεταξύ ινδικής κάνναβης πριν την ηλικία των 17 ετών και των πιθανοτήτων εκδήλωσης κατάθλιψης μετέπειτα.
Σ' όλες τις χώρες, η πρώιμη χρήση ινδικής κάνναβης σχετιζόταν με 50% αύξηση του κινδύνου εκδήλωσης κατάθλιψης μετά τα 17.
Η ίδια σχέση ίσχυε και όταν οι ερευνητές συνυπολόγισαν και άλλους παράγοντες όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ, και το ιστορικό ψυχικών προβλημάτων όπως φοβίες και άγχος.
για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...
Βουλή που καίγεται Πατρίδα που ανθίζει !

... ξεπρόβαλε η κυρά - Φωτιά η βυζάστρα
και ορθή, βουβή στα σκοτεινά μας γνέφει
στάχτη ας γενούν της ατιμιάς τα κάστρα !
Επιστροφή στην ύπαιθρο (του Περίανδρου Ανδρουτσόπουλου)

Κάποια μέρα σε αυτή την κοινωνία η επανάσταση δεν θα είναι ουτοπία !
(Joseph Goebbels "TAGEBUCH" 1'X'32)
Συνέντευξη της αυτόνομης συλλογικότητας «Μανιφέστο» (Θεσσαλονίκη) στο ιστολόγιο «Αυτόνομες Σκέψεις».
1) Σύντροφοι πείτε μας μερικά λόγια σχετικά με την πρωτοβουλία σας, τις δραστηριότητες σας και τον Ιδεολογικό και Πολιτικό σας προσανατολισμό.
Όπως αναφέρουμε και στην ιστοσελίδα μας, είμαστε μια ομάδα νέων Εθνικιστών που δρα στην πόλη της Θεσσαλονίκης με σκοπό την αφύπνιση των συμπολιτών μας. Εντασσόμαστε κατά κύριο λόγο στον Αυτόνομο Εθνικιστικό αγώνα αλλά και στο πλευρό όλων των ανεξάρτητων και ανιδιοτελών φωνών Εθνικής Αντίστασης. Με συντροφικότητα και αλληλεγγύη προχωράμε για το Σοσιαλισμό και την Πατρίδα.
2) Στις μέρες μας η πολιτική και οι πολιτικοί, έχουν πάρει αρνητική σημασία. Ένας εθνικιστικός πολιτικός κόσμος, μπορεί να επαναπροσδιορίσει αυτούς τους όρους;
Καλώς ή κακώς αυτό αποτελεί μια πραγματικότητα. Από τη μία καλώς γιατί απαξιεί κατά κύριο λόγο αυτούς που με τις πολιτικές τους κατέστρεψαν την Πατρίδα μας και από την άλλη κακώς γιατί η μπάλα παίρνει και εμάς.
3) Ποιος θεωρείτε πως πρέπει να είναι, ο προσανατολισμός του εθνικιστικού κινήματος και ειδικότερα του αυτόνομου ρεύματος;
Κατά κύριο λόγο θα πρέπει να εστιάσουμε στην απομάκρυνση από τον καταναλωτισμό, τη δημιουργία μιας Ελληνικής κοινωνίας μέσα στο καπιταλιστικό μόρφωμα της Ελλαδικής κοινωνίας, τη δημιουργία Εθνικιστικών δομών, συλλογικοτήτων αλληλεγγύης και εμπιστοσύνης, μηχανισμών ικανών να δώσουν ιδεολογικές λύσεις σε τοπικό επίπεδο και να δώσουν το νόημα της αυτονομίας που στη συνέχεια θα οδηγήσει στην κατανόηση του εθνικού και σοσιαλιστικού δημιουργήματος.
4) Τι άποψη έχετε για το εθνικιστικό κίνημα του χθες και τι άποψη για το κίνημα του αύριο;
Δυστυχώς όλα αυτά τα χρόνια δεν μπόρεσε να δημιουργηθεί κάτι ουσιαστικό. Δεν μπόρεσε δηλαδή το Εθνικιστικό κίνημα να ξεφύγει από ακροδεξιές αντιλήψεις. Το κίνημα του αύριο που ονειρευόμαστε είναι ένα κίνημα το οποίο θα έχει αναδείξει επιτέλους σωστά όλες τις πτυχές της Ιδεολογίας μας και που θα έχει δημιουργήσει τις δομές μέσα στην κοινωνία, ώστε την κατάλληλη στιγμή, σε μια σημαντική κρίση, να είναι προετοιμασμένο.
5) Η βαρύτητα του έργου μας, πρέπει να πέσει στην πολιτική δράση ή την ιδεολογική οριοθέτηση; Κοινώς πρώτα η δράση ή η ιδεολογική καθαρότητα;
Σαφώς και μας ενδιαφέρει η δράση, αλλά αυτό προϋποθέτει την εσωστρέφεια, την αναζήτηση δηλαδή ταυτότητας των ατόμων που συναποτελούν μια ομάδα. Πρώτα έρχεται η συνειδητοποίηση και μετά η εξωστρέφεια. Γιατί αν δεν ξεκαθαρίσουμε πρώτα εμείς το ποιοί είμαστε και τι θέλουμε, θα δημιουργηθεί κάτι το στρεβλό που κάποια στιγμή θα είναι καταδικασμένο να καταρρεύσει.
6) Τι κατάσταση επικρατεί στην πόλη σας, τόσο σε σχέση με τα πολιτικά όσο και με τα οικονομικά; Υπάρχει το αντίστοιχο εθνικιστικό κενό, με την υπόλοιπη χώρα;
Σε πολιτικό επίπεδο τα πράγματα είναι κάπως ισορροπημένα. Παραδοσιακά η Θεσσαλονίκη είναι μια πατριωτική (με την αστική έννοια) πόλη και αυτό έχει να κάνει κυρίως και με το θέμα του Μακεδονικού. Από την άλλη όμως λόγω των Πανεπιστημίων δεν λείπει και η αριστερίστικη πλευρά όπως συμβαίνει σε όλες τις φοιτητουπόλεις.
Σε οικονομικό επίπεδο τα πράγματα είναι δύσκολα όπως σε όλη την Ελλάδα. Επιχειρήσεις βάζουν λουκέτα, απολύσεις, υπερβολικά λίγες προσλήψεις, με αποτέλεσμα η ανεργία να έχει φτάσει στο 26% γενικά, ωστόσο υπάρχουν τομείς όπως η οικοδομή όπου το ποσοστό αγγίζει το 70%.
Όσον αφορά το Εθνικιστικό κομμάτι, δεν θα θέλαμε να μιλήσουμε για τις άλλες πόλεις, αλλά συγκεκριμένα στη δική μας όντως υπάρχει εθνικιστικό κενό και θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό με τον καιρό θα αλλάξει.
7) Τι ίσως είναι αυτό, που κατά την άποψη σας, δεν άφησε το εθνικιστικό κίνημα να φτάσει εκεί που θα θέλαμε, τόσο αριθμητικά όσο και ποιοτικά;
Πιστεύουμε στην φράση που λέει ότι το ψάρι βρωμάει απ' το κεφάλι. Οι λάθος επιλογές και οι φάλτσες διαταγές των αυτοδιαφημισμένων “ηγετών”, η μη δημιουργία πραγματικής Εθνοκοινωνικής ταυτότητας για λόγους ψηφοθηρίας από την ακροδεξιά και κατά συνέπεια το Εθνοκοινωνικό κίνημα να έχει ταυτιστεί με αυτήν, κολλώντας και την αναμενόμενη ρετσινιά του μπατσόφιλου παρακρατικού και όλα τα σχετικά, με αποτέλεσμα να γίνεται αποκρουστικό στα μάτια του κόσμου.
8) Η ακροδεξιά έχει μπει για τα καλά στο πολιτικό σκηνικό. Είναι ανάχωμα προς τον εθνικισμό ή μήπως λειτουργεί ευεργετικά για εμάς;
Δεν θα μπορούσε να αποτελεί κάτι διαφορετικό από ανάχωμα. Η ακροδεξιά είναι ένα είδος βαλβίδας ασφαλείας του Συστήματος για να προφυλαχθεί από τυχόν άνοδο του Εθνοκοινωνικού κινήματος.
9)Υπάρχει τάση ενώσεως των Ευρωπαϊκών εθνικισμών ή η Ευρώπη τείνει προς τοπικιστικούς εθνικισμούς και ακροδεξιές επιλογές;
Κρίνοντας από τις συνεργασίες που υπάρχουν σε επίπεδο μουσικού φεστιβάλ και από τις συμμετοχές Ευρωπαίων Εθνικιστών σε κάποιες μεγάλες εκδηλώσεις (πχ Πορεία στη Δρέσδη, Πορεία για τον Μίκη Μάντακα κα) θα λέγαμε πως μάλλον υπάρχει τάση ενώσεως των εθνικισμών.
10) Σε ποιόν άξονα και σε τι είδους δραστηριότητες, επιλογές και κατευθύνσεις, πρέπει να αναζητήσουμε διέξοδο ώστε να αναβαθμίσουμε την εθνικιστική πολιτική;
Για αρχή, θα πρέπει να γίνει απαγκίστρωση από στρεβλωτικές απόψεις που μας θέλουν λάτρεις και νοσταλγούς συνταγματαρχών και κατ’ επέκταση ανελεύθερων δικτατορικών καθεστώτων, Βασιλιάδων, αστυνομικών και αστυνομοκρατίας κτλ, όπως επίσης να ξεφύγουμε από μουμιοποιημένες τυπολατρίες του παρελθόντος και να καταλάβουμε ότι όλα τα πράγματα, από ένα διάστημα και μετά, μπαίνουν στο χρονοντούλαπο της Ιστορίας.
Δημιουργία νέων συμβόλων που θα δώσουν ένα νέο όραμα και θα χαράξουν μια πορεία προς το μέλλον.
Και τέλος, ανάδειξη του κοινωνικού προφίλ της Ιδεολογίας μας, που δυστυχώς ο λεγόμενος χώρος (κατά πλειοψηφία) έχει λησμονήσει είτε ηθελημένα είτε όχι, όλα αυτά τα χρόνια.
11) Ουκ ολίγοι μας κατηγορούν για αντιγραφή του Ιταλικού Φασισμού, του Γερμανικού Εθνικοσοσιαλισμού κλπ. Εν τέλει ο Εθνοκοινωνισμός μας, μπορεί να απαλλαγεί από την προπαγάνδα της Δημοκρατίας, έτσι ώστε να προωθήσει τις δικές του εθνοφυλετικές και κοινωνικές ιδέες;
Τα κινήματα αυτά ανήκουν στην ιστορία. Το θέμα είναι να έχουμε τη δική μας ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ. Στοιχεία πρέπει να λαμβάνουμε όχι μόνο από αυτές τις ιδεολογίες αλλά γενικότερα από όλους τους πολιτικούς χώρους και μέσα από τη σύνθεση ιδεών θα προκύψει κάτι ανατρεπτικό.
12) Η Ελληνική κοινωνία τείνει προς τον πολιτικό πατριωτισμό, όμως Δεξιές και ακροδεξιές επιλογές, (ενίοτε και αριστερές) απορροφούν αυτή την ενέργεια. Ποιος ο λόγος για τον οποίο η κοινωνία δεν απέρριψε ακόμα τον πολιτικό άξονα;
Η ελληνική κοινωνία είναι μια κατά βάση αστική συντηρητική κοινωνία. Το τρίπτυχο "Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια", οι ενέσεις του συστήματος, τα πρόσωπα, αλλά και η έλλειψη γενικότερης παιδείας... Η δεξιά και η ακροδεξιά έλκουν ακόμα κι ας βρωμούν από μακριά.
13) Σε ευχαριστώ για την συνέντευξη και εύχομαι καλή συνέχεια στον αγώνα.
Και εγώ ευχαριστώ! Θα ήθελα να σημειώσω πως κατά κύριο λόγο απαντάω προσωπικά ως αυτόνομος οπότε κατ' επέκταση αυτό σημαίνει ότι δεν εκφράζω κατ’ανάγκη τις θέσεις όλων των αυτόνομων συναγωνιστών στη Θεσσαλονίκη.
Ποίηση (Λουκάς Σταύρου)

ΠΕΝΤΑΔΑΚΤΥΛΕ
Σίμωσα τη καρδιά μου
και αφουγκράστηκα τα έγκατα σου
Πενταδάκτυλε.
Βαθιά σου ηχούν τα τύμπανα
κι’ οσάν από τα τρίσβαθα του Άδη
βουή πυρφόρα
της λευτεριάς η λάβα σου
αναβράζει.
Λουκάς Σταύρου
Αποκλειστική συνέντευξη του Ελληνοκύπριου αγωνιστή Λουκά Σταύρου.

Είναι μεγάλη μου χαρά να συνομιλώ με αδελφούς εθνικιστές από την μητέρα πατρίδα. Έχει μεγάλη σημασία να υπάρχει και να διευρύνεται συνεχώς αυτή η εθνικιστική σχέση Κύπρου - Ελλάδος . Στις δύσκολες στιγμές που έρχονται προσβλέπω μάλιστα σε μια κοινή δράση υπό την έννοια του συντονισμού αυτόνομων εθνικιστικών σχηματισμών και το άνοιγμα πολλαπλών μετώπων εναντίον του κατεστημένου.
Η πρώτη μου επαφή με τη πολιτική ήταν επεισοδιακή. Ήμουν πρώτη τάξη του γυμνασίου όταν πήγα, παρά τις απαγορεύσεις τότε προς τους μαθητές να συμμετέχουν σε πολιτικές συγκεντρώσεις , σε μια ομιλία του Νίκου Σαμψών . Την άλλη μέρα τιμωρήθηκα με τριήμερη αποβολή από τον γυμνασιάρχη.
3. Υπήρξες ποτέ μέλος κάποιας εθνικιστικής οργάνωσης στον κύριο ελλαδικόχώρο ή είχες επαφές και συνεργασίες με κάποιες κινήσεις και συσπειρώσεις την δεκαετία του '70 και του '80 ;
Όπως προανέφερα , στην Ελλάδα ανέβηκα Δεκέμβριο του 1981. Ήρθα σε επαφή με τον εθνικιστικό χώρο και είχα μια πολύμορφη δράση. Άρθρα , ομιλίες , βιβλία κλπ.
4. Από όσο γνωρίζουμε συμμετείχες στην ΕΟΚΑ Β'. Πες μας λίγα λόγια για αυτή την οργάνωση την δομή της και την ένοπλη δράση της.
Υπήρξα μέλος της νεολαίας της ΕΟΚΑ Β' . Μέχρι την 27η Ιανουαρίου του 1974 η οργάνωση κατευθυνόταν από τον ένδοξο αρχηγό της τον Γεώργιο Γρίβα - Διγενή. Σκοπός εκείνης της δράσης ήταν να πεισθεί και να πιεσθεί ο Μακάριος να αλλάξει την γραμμή πλεύσεως και να περάσει από τον ενδοτισμό των συνομιλιών που στηρίζονταν στο απεχθές σύνταγμα της Ζυρίχης όπου αναγόρευαν την τουρκοκυπριακή μειονότητα σε κοινότητα υπέρμετρων δικαιωμάτων εις βάρος του κυπριακού ελληνισμού και όδευαν προς μια μορφή ομοσπονδίας , στην γραμμή της αυτοδιάθεσης και της ένωσης με την Ελλάδα.
Ο Νίκος Σαμψών ήταν ένας αγνός αγωνιστής . όμως όταν κινείσαι σε ένα συγκεχυμένο ιδεολογικοπολιτικό πλαίσιο περιορίζεται η δυνατότητα παραγωγής υψηλού έργου. Ολόκληρη η παράταξη μας έπεσε θύμα αυτής της σύγχυσης , θύμα των ιδεολογημάτων της καπιταλιστικής δεξιάς.
Ο αρχηγός Διγενής έπραξε το καθήκον του στο ακέραιο, δυστυχώς όμως ο αγώνας εκείνος στερείτο πολιτικού επιτελείου που θα έφερνε τις λαϊκές εθνικές δυνάμεις σε πολιτικο -κοινωνική σύγκρουση με την ολιγαρχία του πλούτου και της εκκλησίας που στήριζε την γραμμή Μακαρίου. Χωρίς αυτοδύναμη πολιτική οργάνωση καμιά στρατιωτική δράση δεν είναι αρκετή να φέρει θετικά αποτελέσματα. Αυτό είναι το δίδαγμα.
Οι άνθρωποι που βρίσκονταν κοντά στο Διγενή ήταν της απολύτου εμπιστοσύνης του. Νομίζω εκ του πονηρού ανεβάστηκε αυτό το σενάριο του μη φυσιολογικού θανάτου του αρχηγού. Όσο για τη συμφωνία Μακαρίου - Γρίβα είναι γεγονός ότι έγινε μια συνάντηση τους το 1973 , όπου και τέθηκαν οι όροι του αρχηγού προς το Μακάριο με τους οποίους και συμφώνησε αλλά δεν τήρησε ποτέ. Συμφωνήθηκε τότε η παραίτηση του Μακαρίου και η παράδοση της εξουσίας σε πολιτικό πρόσωπο , η ενίσχυση της άμυνας και η πλοήγηση προς την αυτοδιάθεση.
Ο Μακάριος ήταν δέσμιος εσωτερικών φατριαστικών συμφερόντων της ολιγαρχίας του πλούτου και της εκκλησίας. Αυτά τα συμφέροντα δεν ήθελαν ποτέ την ένωση με την Ελλάδα, γιαυτό και συμμάχησαν και με τα συνομόλογα συμφέροντα της Αγγλίας. Από αυτή τη συνεργασία εξυφάνθηκαν καταστροφικά σχέδια εις βάρος του κυπριακού ελληνισμού από τα οποία επωφελήθηκαν και οι τούρκοι.
Πράγματι υπήρξαμε ιδρυτικά μέλη του ΕΛΑΜ. Διαφωνήσαμε ευθύς μετά τις ευρωεκλογές του 2009 σε θέματα αρχών και αποχωρήσαμε . Ζητήσαμε αξιοκρατικές διαδικασίες ανάδειξης ενός τομεαρχικού συμβουλίου , πράγμα που δεν έγινε δεχτό.
Όλα μπορούν να αλλάξουν και να ανατραπούν αλλά με σκληρούς αγώνες. Η σημερινή κατάσταση είναι απελπιστική. Το πολιτικό κατεστημένο θέλει να κλείσει το κυπριακό με ένα σχέδιο λύσης που στην ουσία είναι ένα έξωθεν επιβαλλόμενο , δεύτερο κατακτητικό σύνταγμα , συνέχεια του πρώτου κατακτητικού συντάγματος της Ζυρίχης που θα περιλαμβάνει και τους πολιτικούς στόχους της τουρκικής εισβολής.
Ενάντια σε αυτές τις εξελίξεις απαιτείται ξεκάθαρος εθνικιστικός λόγος που θα ξεσκεπάζει τη προδοσία με στόχο να τεθεί επί τάπητος η στρατηγική της απελευθέρωσης και να εγκαταλειφθεί δια παντός η πορεία της υποχώρησης και του ραγιαδισμού. Για να επιτευχθεί μια τέτοια εθνική αλλαγή χρειάζεται συσπείρωση δυνάμεων και συντονισμός δράσεως από ένα στρατηγείο και όχι ο καθένας να παίζει το βιολί του.
Δεν υπάρχει άλλη κίνηση που να μας εκφράζει. Ακόμα και οι λεγόμενες αντιομοσπονδιακές κινήσεις ή δεν κατανοούν ή αποκρύπτουν τη συνομωσία. Νομίζουν ότι αν πουν ένα δεύτερο ΟΧΙ σε ένα επικείμενο δημοψήφισμα θα είναι αρκετό να ανακόψουν τα σχέδια των εχθρών μας. Πλανώνται πλάνην οικτράν. Επίσης κανένα από τα υφιστάμενα σχήματα δεν έχει τον εθνικοκοινωνικό λόγο που εκφράζει το ΕΔΗΚ.
Μετά το 1974 το εκκλησιαστικο - πολιτικό κατεστημένο ξεκίνησε μια διαδικασία «κάθαρσης» παρά τον κλάδο ελαίας που υποσχέθηκε ο Μακάριος όταν επέστρεψε στη Κύπρο. Επί κυβερνήσεως Κυπριανού - ΑΚΕΛ και λοιπών συνοδοιπόρων άρχισε ένας εξοντωτικός διωγμός της παράταξης μας με στόχο να φιμωθεί η ΕΟΚΑ Β΄ , να στριμωχθεί στους ψυκτικούς θαλάμους του ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΥ και να προχωρήσουν όλοι από κοινού , ανενόχλητοι , στην εφαρμογή των σχεδίων της υποχώρησης που προσυπέγραψε ο Μακάριος στις λεγόμενες συμφωνίες κορυφής του 1977 όπου τέθηκαν οι βάσει της διζωνικότητας και της ομοσπονδίας. Εμείς αντιδράσαμε με βομβιστικές επιθέσεις και άλλες ενέργειες.
Είμαστε οι πρώτοι εθνικιστές που κατά την προεκλογική μας εκστρατεία μπαίναμε μέσα στα σωματεία της αριστεράς και μοιράζαμε φυλλάδια και κάναμε συζητήσεις . Πιστεύω ακράδαντα πως ο εθνικισμός δεν θα έχει μέλλον στην πατρίδα μας χωρίς την αφύπνιση και τον απεγκλωβισμό των πατριωτικών αριστερών δυνάμεων από το μαντρί του ΑΚΕΛ. Υπάρχει μια σοβούσα διαφωνία μέσα στα λαϊκά στρώματα για την εν γένει πολιτική του ΑΚΕΛ.
Η επικρατούσα διαίρεση του λαού δεν προέρχεται εκ των κάτω αλλά εκ των άνω , δηλαδή από τις ηγεσίες των κομμάτων του ενδοτισμού . Τούτο σημαίνει πως στη λαϊκή βάση μπορεί να υπάρξει άθραυστη ενότητα υπό την καθοδήγηση μιας εθνικής και λαϊκής ηγεσίας.
Τα κόμματα του κυπριακού κατεστημένου είναι ευθυγραμμισμένα στη γραμμή της υποχώρησης και της υπεράσπισης του τραγέλαφου που λέγεται σοσιαλκαπιταλισμός. Οι τραπεζίτες θησαυρίζουν την ώρα που το κράτος αφαιμάζει την μεσαία τάξη , την εργατιά και την αγροτιά διασφαλίζοντας μόνο την κάστα των δημοσίων υπαλλήλων με παχυλούς μισθούς και συντάξεις και άλλες απολαβές ώστε να έχει την αναγκαία συναίνεση στην αισχρή διακυβέρνηση του τόπου.
14. Ως γνωστόν ο Τουρκικός στρατός συνεχίζει να εξοπλίζεται σε όλα τα επίπεδα. Είναι έτοιμη η Εθνική Φρουρά να απαντήσει σε μελλοντική επίθεση των κατοχικών στρατευμάτων ; Το καθεστώς Χριστόφια βοήθησε όλα αυτά τα χρόνιαστην άμυνα του νησιού ;
Το καθεστώς Χριστόφια αλλά και οι προηγούμενες κυβερνήσεις , άφησαν ανοχύρωτη τη Κύπρο. Το πολιτικό κατεστημένο προσανατολίζεται προς λύση και αποστρατικοποίηση . Φαίνεται έχουν κάποιες διαβεβαιώσεις πως αυτή η λύση θα επιβληθεί. Εμείς ζητούμε ενιαίο ελληνικό στρατό , ενιαίο μέτωπο Θράκης - Αιγαίου - Κύπρου ώστε να τεθεί στο τραπέζι των αποφάσεων η στρατηγική της απελευθέρωσης που δεν θα αποκλείει τον ένοπλο αγώνα. Με λίγα λόγια η άμυνα της πατρίδος για να ενδυναμωθεί πρέπει να συνδεθεί με την πολιτική διεκδίκησης και απελευθέρωσης.
Κορφές υψηλές ηρωικού ήθους . Αυτοί μας καθοδηγούν στον αγώνα. Την φωνή τους που βγαίνει μέσα από τους τάφους δεν μπορεί να τη σιγήσει καμιά ανθρώπινη δύναμη ή εξουσία . Αυτοί αποτελούν την αιώνια φρουρά της πατρίδος.
Πολλοί κύπριοι εργάζονται στις αγγλικές βάσεις. Μάλιστα ένα από τα επιχειρήματα της δεξιάς για την παραμονή των βάσεων είναι ότι εργοδοτούν κύπριους. Αστείο επιχείρημα. Το σύνθημα να φύγουν οι βάσεις από τη Κύπρο είναι πέρα για πέρα σωστό και δίκαιο. Εμείς προτείνουμε την ακόλουθη μέθοδο.
Το όνομα αυτής της κυρίας μου θυμίζει τις εκκλήσεις όλου του πολιτισμένου κόσμου για μετατροπή της θανατικής ποινής στον ήρωα μας Ευαγόρα Παλλικαρίδη. Έμεινε παγερή και ανένδοτη όπως τα τέρατα στην αρχαία μυθολογία μας. Σαν ζωγράφος την βλέπω εικαστικά , να στάζει αίμα από τα ρουθούνια της την ώρα που μασά ανθρώπινες σάρκες.
Η Αγγλία μέσω του Ηνωμένου βασιλείου στην ουσία στερεί την ελευθερία των Ιρλανδών , των Σκωτσέζων και των Ουαλών. Είμαστε υπερ της πλήρους ανεξαρτησίας αυτών των εθνών. Αν γίνει αυτό , πολλοί λαοί θα απαλλαγούν από την αγγλική επιβουλή που είναι και το δεξί χέρι του σιωνισμού. Η ανεξαρτησία της Ιρλανδίας θα σπάσει ένα κρίκο της παγκόσμιας σιωνιστικής τυραννίας. Για αυτό εμείς οι εθνικοδημοκράτες τασσόμαστε εναντίον του ΒΝP και της ιδεολογίας του που ασπάζονται ακόμα και οι έλληνες ακροδεξιοί σε Ελλάδα και Κύπρο.
Έχω εκδώσει ποιητικές συλλογές και άλλα βιβλία πολιτικού και ιδεολογικού -φιλοσοφικού περιεχομένου κυρίως με τις εκδόσεις ΕΨΙΛΟΝ και ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΣΚΕΨΗ. Πολλά εξαντλήθηκαν και γενικά έχω χάσει επαφή με τους εκδοτικούς οίκους. Ενδεικτικά αναφέρω το «ερειπωμένη πατρίδα» , «προσκλητήριο μάχης» , «ενάντια στους προσκυνημένους», «η θέληση της δυνάμεως στον Νίτσε» και πέντε ποιητικές συλλογές.
Πιστεύουμε και στηρίζουμε την αυτόνομη δράση . Υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούν να γίνουν από τον πολιτικό φορέα . Πρέπει να υπάρχουν όμως δίοδοι επικοινωνίας και συνεργασίας. Περιμένω περισσότερη δράση από τις «Μαύρες Ταξιαρχίες». Κάνουν καλή δουλειά και έχουν απήχηση στη νεολαία . Αποφεύγουν τις επιδείξεις και τις πασαρέλες και αυτό είναι πολύ θετικό .
Μας ανησυχούν αυτά που συμβαίνουν στη μητέρα πατρίδα. Η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή. Η τραπεζοκρατία και η ξενοκρατία την περισφίγγουν σε ένα ατσάλινο ιστό. Η κατάσταση αυτή έχει αντίκτυπο και στη Κύπρο. Μια ισχυρή Ελλάδα είναι η ελπίδα μας και το όραμα μας. Το ελληνικό κράτος πρέπει να κτιστεί από την αρχή , να πεταχτούν τα σάπια , να μπουν καινούριες βάσεις στην οικονομία , στη διοίκηση , στη παιδεία , να δοθεί πραγματική εξουσία στο λαό και στις παραγωγικές του ενώσεις μέσα από ένα καινούριο σύνταγμα.
Τούτο οφείλεται στο άνοιγμα των οδοφραγμάτων που στην ουσία ήταν προδοτική άρση της εμπολέμου καταστάσεως και αποδοχή των τετελεσμένων της κατοχής . Ο λαός εξωθήθηκε στην οικονομική υποστήριξη της κατοχής μέσα από τις πράξεις και τη προπαγάνδα του προσκυνημένου κατεστημένου. Εκείνοι που λειτουργούν μέσα από υψηλό αίσθημα ευθύνης και αρνούνται να στηρίξουν τη κατοχή είναι λίγοι.
Τα ναρκωτικά είναι ένα άλλο μεγάλο πρόβλημα. Ο μεγαλύτερος όγκος έρχεται από τα κατεχόμενα. Η πάταξη αυτού του φαινομένου έχει να κάνει με την καταπολέμηση της διαφθοράς. Οι μηχανισμοί προστασίας του λαού είναι σάπιοι ως το κόκκαλο. Απαιτούνται αυστηρές ποινές , όπως δημεύσεις περιουσιών , φυλακίσεις και εξορίες. Μόνο ένα εθνικό κράτος μπορεί να επιβάλει τη τάξη και να αντιμετωπίσει τα ναρκωτικά και τη διακίνηση τους ως ασύμμετρη απειλή κατά της κοινωνίας .
Πρωτοπόρος αγωνιστής. Είχε κατανοήσει την σχέση του απελευθερωτικού αγώνα των Κούρδων με την δική μας απελευθέρωση. Δυστυχώς δεν βρήκε την στήριξη που έπρεπε και αφέθηκε εκτεθειμένος στις μυστικές υπηρεσίες των τούρκων που αλωνίζουν κυριολεκτικά το νησί ανενόχλητοι. Ο ήρωας Θεόφιλος Γεωργιάδης μας έδειξε το δρόμο που οφείλει να ακολουθήσει η ελληνική στρατηγική.
Χρειάζεται ανοικτή συμμαχία με Κούρδους , Αρμένιους , Ασσύριους και Έλληνες για την απώθηση της βαρβαρότητας από την Μικρά Ασία και την ανάκτηση της ελευθερίας των γηγενών λαών μας. Αυτό θα διασφαλίσει την ειρήνη και θα ωφελήσει τον πολιτισμό.
Ο σιωνισμός ασκεί παγκόσμια κυριαρχία. Ελέγχει το χρηματοπιστωτικό σύστημα , συνδέεται άρρηκτα με τις τοπικές ολιγαρχίες του πλούτου μέσα από χίλιες διόδους. Είναι γνωστός ο ρόλος της μασονίας και των παρακλαδιών της που αγκαλιάζει όλη την καλή κοινωνία των αφεντικών.
Θαυμάζω τον αγώνα των Παλαιστινίων . Έχουν δικαίωμα να ζήσουν ελεύθεροι στη πατρώα γη τους. Πρέπει να έχουμε φιλικές σχέσεις μαζί τους και να τους στηρίζουμε όπως μπορούμε, προσβλέποντας σε μια καθοριστική στήριξη τους από την Ευρώπη των εθνών που οραματιζόμαστε.
Το ιδανικό είναι να αφήσουμε το ποδόσφαιρο εκτός πολιτικής . Όμως αυτό θα ήταν δυνατό αν υπήρχε ορθή εθνική παιδεία που δεν υπάρχει. Το καθήκον αυτό καλούνται να το επιτελέσουν οι εθνικιστικές οργανώσεις . Φτάνει να γίνεται σωστή δουλειά και να μη μετατρέψουμε την πολιτική σε προέκταση του χουλιγκανισμού . Αυτό θα ήταν ο ενταφιασμός της πολιτικής και του εθνικιστικού λόγου.
26. Πόσο δυνατό είναι το στρατόπεδο των ομοσπονδιακών σήμερα και πως βλέπεις την πιθανολογούμενη μελλοντική εξέλιξη να προωθήσουν κάποιοι ένα δεύτερο σχέδιο Αναν ;
Το αντιομοσπονδιακό μέτωπο είναι ασύνταχτο και διαλυμένο. Ελεγχόμενο από την εκκλησία που επιδιώκει αντί της απελευθέρωσης, την λεγόμενη βιώσιμη λύση. Μοναδική ξεκάθαρη φωνή της αλήθειας είμαστε εμείς. Χωρίς μέσα , χωρίς φωνή, εκτεθειμένοι σε μιαν άνιση μάχη ενάντια στο κατεστημένο.
Πρώτα από όλα ζητούμε από τους ελλαδίτες αδελφούς μας να μας καταλάβουν .
Το κατεστημένο φαντάζει εξωτερικά ισχυρό , όμως εσωτερικά είναι σάπιο γιατί συντίθεται από ανθρώπους διεφθαρμένους .
Το αντάρτικο του Πόντου.
Για να αποφύγουν οι Πόντιοι τη στράτευσή τους στα «Αμελέ Ταπουρού», Επειδή γνώριζαν τις άθλιες συνθήκες που επικρατούσαν σ'αυτά και ότι σκοπός τους ήταν η εξόντωση του ποντιακού και αρμένικου στοιχείου, εγκατέλειψαν τα σπίτια τους και κατέφυγαν στα βουνά και στα δάση.
Ο υπουργός εσωτερικών της Τουρκίας Ταλαάτ πασάς (1874-1921), για να αντιμετωπίσει αυτή την κατάσταση, με διάταγμα που εξέδωσε παράγγελνε την άμεση παράδοση των όπλων των φυγάδων.
Τα ποντιακά αντάρτικα σώματα αναπτύχθηκαν κυρίως στο Δυτικό Πόντο, στην Αμισό (Σαμψούντα) , στην Πάφρα και στην περιοχή της Τοκάτης .
Λόγια της Evita Peron ...

αλλά δικαιοσύνη''
Εβίτα Περόν 1919 - 1952
Λόγια του μεγάλου Φασίστα ποιητή Ezra Pound ...

ότι θα έρθουν να τον ελευθερώσουν''
Θα γλεντήσω κι εγώ μια νύχτα (Κώστας Καρυωτάκης)

Μαυροντυμένοι απόψε, φίλοι ωχροί,
ελάτε στο δικό μου περιβόλι,
μ' έναν παλμό το βράδυ το βαρύ
για ναν το ζήσουμ' όλοι.
Τ' αστέρια τρεμουλιάζουνε καθώς
το μάτι ανοιγοκλείνει προτού δακρύσει.
Ο κόσμος τω δεντρώνε ρέβει ορθός.
Κλαίει παρακάτου η βρύση.
Από τα σπίτια που είναι σα βουβά,
κι ας μίλησαν τη γλώσσα του θανάτου,
με φρίκη το φεγγάρι αποτραβά
τ' ασημοδάχτυλά του.
Είναι το βράδυ απόψε θλιβερό
κι εμείς θαν το γλεντήσουμε το βράδυ,
όσοι έχουμε το μάτι μας ογρό
και μέσα μας τον άδη.
Οι μπάγκοι μας προσμένουν. Κι όταν βγει
το πρώτο ρόδο στ' ουρανού την άκρη,
όταν θα σκύψει απάνου μας η αυγή
στο μαύρο μας το δάκρυ
θα καθρεφτίσει τ' απαλό της φως.
Γιομάτοι δέος ορθοί θα σηκωθούμε,
τον πόνο του θα ειπεί καθε αδερφός
κι όλοι σκυφτοί θ' ακούμε
Κι ως θα σας λέω για κάτι ωραίο κι αβρό
που σκυθρωποί το τριγυρίζουν πόθοι,
τη λέξη τη λυπητερή θα βρω
που ακόμα δεν ειπώθη.
Μαυροντυμένοι απόψε, φίλοι ωχροί,
ελάτε στο δικό μου περιβόλι,
μ' έναν παλμό το βράδυ το βαρύ
για ναν το ζήσουμ' όλοι.
Ο Robert Brasillach για την δημοκρατία ...

Η δημοκρατία φέρνει τον θάνατο και την δυστυχία !
Άνθρωποι που στην πλειοψηφία τους δεν πείραξαν ποτέ κανέναν. Ούτε εκμεταλλεύτηκαν ξένους σε δουλειές ούτε προκάλεσαν έριδες με σκοπό το προσωπικό τους κέρδος.
Πολλά τα περιστατικά που δημοσιεύτηκαν ακόμα περισσότερα αυτά που κρύβουν οι αρχές. Συνένοχος ο «λαός».
ΜΚΟ «αναρχικοί» και αντιρατσιστές στο πλευρό ομάδων και «εθνοτήτων» που απλά επιζητούν να ζήσουν το καπιταλιστικό όνειρο με κάθε τρόπο. Κλείνουν όλοι επιδεικτικά τα μάτια μπροστά σε φαινόμενα όπως το εμπόριο πρέζας και η πορνεία που έχουν να κάνουν τόσο με την λογική του καπιταλισμού όσο και με το δόγμα των «ανοιχτών συνόρων».
Ουρλιάζουν όπου και αν βρεθούν «πατρίδα μας όλη η γη» «πακιστανοί αδέρφια μας» και όμως η πλειοψηφία των μεταναστών (κυρίως αυτοί από την Αφρική και την Ασία) τους έχει γράψει στα αρχίδια τους μια και καλή.
ΠΑΣΟΚ ΡΕ ΜΟΥΤΡΑ αυτό τους νοιάζει αυτό ζητούν και αυτό απολαμβάνουν. Δορυφορική τηλεόραση, ξύδια, πρέζα που να φέρει και την κονόμα αφού ο Έλληνας την καρφώνει στο μπράτσο - εξάλλου μόλις 2 ευρώ το φιξάκι της κόκας ρε παιδιά - τζαμί για τους πιο φανατικούς και θρήσκους και αυτό είναι το δικό τους μέλλον και «άσε τους μαλάκες να το παίζουν αλληλέγγυοι».
Είναι απλό. Ζούμε σε συνθήκες πολέμου, όπως περιγράφει ο συγγραφέας στα ημερολόγια Turner. Θα έρθει η ώρα που οι Ασιάτες θα πολεμούν ενάντια στους Λευκούς και οι Αφρικανοί ενάντια σε όλους και βασικά όλοι εναντίον όλων. Και το πεδίο μάχης θα είναι και η Αθήνα. RAHOWA.
Και επίσης αυτή την φορά θα πρέπει να πληρώσουν επιτέλους οι καπιταλιστές και οι εβραίοι εξουσιαστές που είναι οι κύριοι υπεύθυνοι (πρώην πρωθυπουργοί, υπουργοί , σύμβουλοι κ.α) οι πρεζέμποροι, οι νταβατζήδες, οι καναλάρχες, οι δημοσιογράφοι, οι πλουτοκράτες, οι πολιτικοί, οι μπάτσοι, οι πράκτορες, οι ηγέτες των ΜΚΟ, οι ηγεσίες των «αντιρατσιστών» τα τσογλάνια που βγάζουν μαχαίρια και λεπίδια για δέκα ευρώ όλοι αυτοί που είναι συνυπεύθυνοι για το ποτάμι αίματος.
Όλοι στους δρόμους ενάντια στις ντόπιες και ξένες μαφίες και συμμορίες που βιάζουν σκοτώνουν και ξυλοκοπούν.
Στόχος μας και οι δυνάμεις του καθεστώτος που προστατεύουν το σάπιο και διεφθαρμένο σύστημα.
Στόχος όλοι αυτοί που καλύπτουν το όργιο βίας όπως και αν λέγονται ότι ταμπέλα και αν φορούν. Αποκαλύπτονται καθημερινά όσο και αν προσπαθούν να το παίξουν «επαναστάτες».
Το παραμύθι των εκλογών.

Μια μελέτη της ιστορίας των εκλογικών διαδικασιών για την Κυπριακή βουλή καθώς και η βιωματική γνώση του γεγονότος μας οδηγεί χωρίς δεύτερη σκέψη στο ασφαλές συμπέρασμα ότι η ψήφος ισοδυναμεί με την συνενοχή σε ένα κατασκεύασμα που δίνει άλλοθι στους πολιτικούς που μας κυβερνούν και διαχειρίζονται την εξουσία.
Η πελατειακή σχέση του πολιτικού με τον πολίτη είναι δεδομένη. «Η ψήφος σου είναι η δύναμη σου», «έχεις την δύναμη να αλλάξεις το πολιτικό σκηνικό», «έχεις την επιλογή να ψηφίσεις τους πιο άξιους» είναι οι κλασσικές ατάκες που εκστομίζουν οι υποψήφιοι πανηγυριστές παραμονές εκλογών.
Εμείς οι Αυτόνομοι Εθνικιστές της Κύπρου πιστεύουμε ότι με την ψήφο δεν λύνουμε τα προβλήματα μας αφού στην δημοκρατία τα μηδενικά ψάχνουν για νούμερα, ούτως ώστε να αυξήσουν τα ποσοστά και τις ψήφους τους, να εδραιώσουν τις θέσεις και τους μισθούς όλων αυτών που ευθύνονται για τις υποχωρήσεις στο Κυπριακό και για την εξαθλίωση που οδηγούμαστε σαν λαός και σαν κοινωνία.
Η βιομηχανία της λαθρομετανάστευσης.
Σκοπός αυτού του κειμένου δεν είναι η ανάλυση των συνεπειών της λαθρομετανάστευσης, όπως η εθνοφυλετική αλλοίωση του πληθυσμού της Ελλάδας, η τεράστια αύξηση της εγκληματικότητας και η άνοδος του ποσοστού των ανέργων.
Τα ψέματα, η υποκρισία και η αντίφαση των εν Αθήναις "επωνύμων" Κυπρίων ...
Όπως προσφάτως ενημερώσαμε μέσα από την ιστοσελίδα μας δυναμική και αιφνιδιαστική συνάμα, παρέμβαση πραγματοποίησαν Αυτόνομοι Εθνικιστές στις 4 Μαΐου στο σπίτι της Κύπρου (το ποιο ανήκει στην κυπριακή πρεσβεία) στην οδό Ηρακλείτου στο Κολωνάκι της Αθήνας, στην πιο αστυνομοκρατούμενη περιοχή των Αθηνών, στην οποία πραγματοποιήθηκε εκδήλωση της κυπριακής πρεσβείας προς τιμήν του προσφάτως αποθανόντος Τούρκου ποιητή Φικρέτ Ντεμιράγ, ο οποίος ας σημειωθεί ότι διέμενε στην κατεχομένη Αμμόχωστο μας.
Πασχίζει στην ουσία εν λόγω "κύριος" για να καταστεί η πατρίδας μας ξένο προτεκτοράτο, να εξισωθεί το 82% της ελληνικής πλειοψηφίας της νήσου, με το 18% της τουρκικής μειονότητας και για να αφελληνιστεί η Κύπρος.
Οι Αυτόνομοι Εθνικιστές στέκονταν έξω από την πόρτα στο σπίτι της Κύπρου και έκαναν διαφώτιση μοιράζοντας φυλλάδια τόσο στους περαστικούς όσο και στους προσερχόμενους στην εκδήλωση οι οποίοι τα δέχθηκαν, ενώ ορισμένοι μόλις τα διάβασαν αποχώρησαν από το χώρο.
Η παρουσία μας ενόχλησε εμφανώς και πανικόβαλε τους υπεύθυνους της εκδηλώσεως οι οποίοι κάλεσαν την αστυνομία. Λίγα λεπτά πριν, κατέβηκε ο Μορφωτικός ακόλουθος Κώστας Λυμπουρής πανικόβλητος, αλλά ευγενικά μας είπε ότι σέβεται άποψή μας και μας παρακάλεσε να αποχωρήσουμε από το πεζοδρόμιο (κάτι που δεν εμπίπτει βέβαια στις αρμοδιότητές του), κάτι το οποίο φυσικά και δεν πράξαμε.









