ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συνέντευξη με μια Αυτόνομη Ελληνίδα N.S. Headbanger (Κερασφόρος Εκάτη)
Ερωτήσεις: Eris Discordia
Ερωτήσεις: Eris Discordia
Συναγωνίστρια, αφού σε ευχαριστήσω για τον χρόνο και
την τιμή πες μας λίγα λόγια για σένα, και από πότε συμμετέχεις στις τάξεις του
Ελληνικού Εθνικοσοσιαλισμού;
Θα ευχαριστήσω κι εγώ με
την σειρά μου για την “πρόσκληση” από μέρους σας σε αυτό το άρθρο και θα
ξεκινήσω γράφοντας πως έκπληκτη μετά από καιρό διακρίνω τέτοια τοποθέτηση πάνω
στον ακραίο ήχο και την σύνδεση του με
τον Εθνικοσοσιαλισμό. Ως γνωστό, όταν συνήθως αυτό συμβαίνει η συνοχή
αποδίδεται αρνητικά και κατακρίνεται από τους εκάστοτε ερωτηθέντες και
συντάκτες. Παρόλα αυτά να παραθέσω πως
πάνω από 14 χρόνια έχω εντρυφήσει πλέον στον ακραίο ήχο όχι μόνο ως ¨φαν¨ ή
ακροάτρια αλλά και ως μέλος σε μπάντες του ακραίου ήχου, προφανώς τις
περισσότερες φορές ταυτισμένες της Εθνικοσοσιαλιστικής Ιδέας εφόσον
δραστηριοποιούμαι πολιτικά εδώ και 12
έτη.
Έχω παρακολουθήσει αρκετές συναυλίες, ελάχιστες βέβαια εντελώς ταυτισμένες
με την Ιδέα λόγω της πολύ αραιής διεκπεραίωσης
τους και φυσικά λόγω ακυρώσεων για ποικίλους λόγους λόγω του πολιτικού
τους χαρακτήρα. Εκτός από την μουσική ασχολούμαι και με τον αθλητισμό,
συγκεκριμένα με το άθλημα της πυγμαχίας επειδή προσωπικά θεωρώ πως κανένα
στοιχείο από μόνο του δεν αρκεί για ένα άρτιο και επιθυμητό αποτέλεσμα
συνολικής εικόνας και χαρακτήρα. Εν τέλη όπως όλοι έχω κι εγώ διάφορα χόμπι και
ιδιαίτερη αδυναμία στα ζώα.
Τι σημαίνει για σένα η Black Metal μουσική και φυσικά ποια η άποψη σου
για το παρακλάδι της NSBM
σκηνής; Τι σε γοητεύει στον ελιτίστικο και εσωτερικό χαρακτήρα της εν λόγω
μουσικής;
Η Black Metal ήταν
ο σταθμός στην μουσική για εμένα, ήδη από τον καιρό που παρακολουθούσα μαθήματα
σε ωδείο μικρή είχα “εισχωρήσει” στον ακραίο ήχο, με την διαφορά πως όταν
άκουσα Black
για
πρώτη φορά και συγκεκριμένα τον δίσκο Dunkelheit από Burzum να
με σημαδέψει μουσικά. Αναπόσπαστο κομμάτι φυσικά της Black Metal είναι
και η NSBM
σκηνή.
Ηχητικά είναι σχεδόν πάντα το ίδιο, με την διαφορά πως στο NSBM η
βασική θεματολογία της μουσικής σχετίζεται με τον Εθνικοσοσιαλισμό, την φυλή,
τον αντι-σιωνισμό, την παγανιστική παράδοση των ευρωπαϊκών λαών, τον μιλιταρισμό και λοιπά σχετικά στοιχεία.
Η προσωπική μου άποψη είναι ότι δεν είναι αντίθετη ή μη σχετιζόμενη η NSBM από την Black Metal επειδή είναι άμεσο παρακλάδι της και
επιπλέον ο ελιτίστικος και εσωτερικός χαρακτήρας συναντάται και στις δύο
μουσικές σκηνές. Άλλωστε δεν ήταν και ποτέ δεν πρόκειται να γίνει μουσική mainstream η αλλιώς μαζικής “κατανάλωσης” λόγω
του υπέρ ακραίου ήχου, θεματολογίας και κοινού.
Είναι ξεκάθαρα ελιτίστικη
μουσική και τα παραδείγματα πολλά, οι αρχικές “κλίκες” με συνεργασίες μεταξύ
μελών από μπάντες, δισκογραφικές συνεργασίες όπως επίσης και τίτλοι: Aesir – Elite Del Sol ( NSBM από Αργεντινή), Hellstrike – Blood of the Elite (NSBM από USA) και Der Sturmer – The Heroic Ideal (NSBM από Ελλάδα). Εφόσον ο
Εθνικοσοσιαλισμός θεωρείται ένα ελιτίστικο κίνημα μιλώντας γενικά, αναπόφευκτο
να μην ενσωματωθεί στην εν λόγω μουσική σκηνή, αφήνοντας πίσω τα καθιζήματα και
την παρακμή της mainstream, του λαϊκού και
γενικότερα της σύγχρονης κατάπτυστης μουσικής “μαζικής κατανάλωσης” που
ουδεμία σχέση με εσωτερισμό έχει.
Ποιες είναι οι αγαπημένες σου πολιτικοποιημένες μπάντες
σε εσωτερικό και εξωτερικό και ποια πρόσωπα έχεις σε ιδιαίτερη εκτίμηση;
Από μπάντες του εξωτερικού ξεχωρίζω τις ακόλουθες: Burzum, Absurd, Satanic Warmaster, Graveland, Xenophobia, Peste Noire, Gestapo SS, Kristallnacht, Ad Hominem και
τους Ρώσους M8L8TH. Από μπάντες ελληνικές σίγουρα ξεχωρίζω τους Der Sturmer, Legion Of Doom, Darkthule, Wodulf και Bannerwar. Σίγουρα θα ξεχώριζα τον Varg Vikernes που
αποτελεί την μπάντα Burzum,
καθώς παρά την φυλάκιση και τον όλο «πόλεμο» που έχει δεχτεί για τις πολιτικές
του προτιμήσεις και τοποθετήσεις παραμένει ακλόνητος, όπως και ο Hendrik Möbus
από τους Absurd
που κι αυτός από τις αρχές του 1990 παραμένει αληθινός και επιπλέον βοηθάει και
προωθεί πολλά συγκροτήματα της Black
και
NSBM
σκηνής. Εν κατακλείδι, στα ενδότερα, o Jarl von Hagall από Der Sturmer είναι
φίλος και συναγωνιστής και εξαίρετος στην μουσική αλλά και στις αξίες για τις
οποίες κάνει λόγο με την μουσική του. Ο Καιάδας από Naer Mataron επίσης
είναι ένας αξιόλογος μουσικός ο οποίος έχει επίσης διωχτεί ποινικά άδικα λόγω
της πολιτικής του δράσης αλλά συνεχίζει μετά από τόσα χρόνια την μουσική του
και την πολιτική του ενασχόληση.
Υπάρχει κάποιο μουσικό κομμάτι που σε έχει επηρεάσει
ιδιαίτερα;
Βεβαίως και υπάρχει, πρωτίστως το Dunkelheit από
Burzum που
θεωρώ είναι πραγματικά ιδιοφυές σαν σύνθεση μουσικά αλλά και πρωτοπόρο για
πολλές μετέπειτα κυκλοφορίες από άλλες μπάντες που επηρεάστηκαν από την εν λόγω
μπάντα. Έπειτα, είναι πολλά ακόμα μουσικά κομμάτια που με έχουν «σημαδεψει»
μερικά από αυτά ενδεικτικά; Ad
Hominem – Dictator, Darkthrone – To Walk The Eternal Fields, Drudkh – The Night
Walks Towards Her Throne και Vargsang – And Death Calls From Beyond.
Τα τελευταία χρόνια το ιστολόγιο «Μαύρος Κρίνος» έχει
επιλέξει να προβάλλει σε σειρά άρθρων το NSBM. Με αφορμή μια μελλοντική αυτοέκδοση
της συντακτικής μας ομάδας, σχετικά με την Πολεμική Μουσική, ποια η άποψη σου
για τα μουσικοπολιτικά μας άρθρα;
Πιστεύω πως πραγματικά είναι μια πολύ καλή δουλειά μιας
που καλύπτεται ευρύ φάσμα της εν λόγω μουσικής. Αποσπασματικά θα παραθέσω αυτό;
“Αυτή η μουσική είναι ένα Κάλεσμα Μάχης ενάντια στην Σιωνιστική Κυβέρνηση
Κατοχής και επιβάλλει μια Φωνή Φυλετικής Συνείδησης που ξυπνάει τα αρχέτυπα και
τους Τρόπους της φυλής μας. Δεν θα βρεις ποτέ αυτή την μουσική στα μοδάτα
περιοδικά και στις μουσικές ραδιοφωνικές ή τηλεοπτικές εκπομπές αφού σε καμιά
περίπτωση δεν μπορεί να χαρακτηριστεί «political correct» του Baldur. Λίγα θα μπορούσε κανείς να προσθέσει
και πιστεύω πως ανεξαρτήτως μουσικής σκηνής όλοι εμείς που έχουμε διαλέξει
«πολιτικό μονοπάτι» και μουσικές προτιμήσεις οφείλουμε να γράφουμε, να ασκούμε
κριτική και να παραθέτουμε την γνώμη μας σχετικά με μουσική σχετιζόμενη (ή και
μη) με τον Εθνικοσοσιαλισμό.
Είναι για σένα η μουσική μας ένα όπλο και μια φωνή
αντίστασης απέναντι στην σημερινή σαπίλα της δημοκρατικής κοινωνίας;
Ναι, ξεκάθαρα είναι. Η σημερινή κοινωνία κυλιέται στην
απόλυτη λάσπη και την παρακμή αυτό το διακρίνουμε καθημερινά. Η μουσική είναι
ένα πολύ δυνατό μέσο αντίστασης και εναντίωσης στην σαπίλα αυτή. Ας μην ξεχνάμε
την «λευκή μουσική για τους λευκούς» και εδώ κάνω λόγο για το Oi! Και τον πατέρα της ιδέας αυτής Ian Stuart όπως
και σειρά άλλων που έχουν πρωτοπορήσει σε μουσικά μονοπάτια και δημιουργίες
υπέρ της Εθνικοσοσιαλιστικής και Ελιτίστικης ζωής και νοοτροπίας.
Η χώρα της Ουκρανίας αναδεικνύεται σήμερα στην
πρωτοπορία του NSBM
όπου οι συναυλίες λαμβάνουν μέρος στο κέντρο του Κιέβου με χιλιάδες
συμμετέχοντες. Πως βλέπεις τις προσπάθειες του εξωτερικού;
Σίγουρα στην Ουκρανία το Asgardsrei είναι
ένα πολύ δυνατό φεστιβάλ NSBM
μουσικής
με πολύ μεγάλο κοινό (http://militant.zone/)
όπως και το Ragnard Festival (https://www.facebook.com/events/131517794235523/),
το Hell Serpent Rising Over Kyiv (https://www.facebook.com/events/386638641772242/), το Hot Shower στην Ιταλία (https://www.facebook.com/hotshowerfestival/?ref=br_rs) και το Call
Of Terror (https://www.facebook.com/events/1646493725390144/)
στην Γαλλία.
Γενικά όλο και μεγαλύτερες οι προσπάθειες που γίνονται για περισσότερες συναυλίες της NSBM μουσικής αν και επίσης πολλές οι απαγορεύσεις και τα εμπόδια από αντίθετους πολιτικά και μουσικά. Εύχομαι στο κοντινό μέλλον να αλλάξει όλο αυτό και να έχουμε εκτός από την Ελλάδα περισσότερες και μεγαλύτερες, σε κοινό και συμμετέχουσες μπάντες, συναυλίες.
Γενικά όλο και μεγαλύτερες οι προσπάθειες που γίνονται για περισσότερες συναυλίες της NSBM μουσικής αν και επίσης πολλές οι απαγορεύσεις και τα εμπόδια από αντίθετους πολιτικά και μουσικά. Εύχομαι στο κοντινό μέλλον να αλλάξει όλο αυτό και να έχουμε εκτός από την Ελλάδα περισσότερες και μεγαλύτερες, σε κοινό και συμμετέχουσες μπάντες, συναυλίες.
Ποια είναι η άποψη σου σχετικά με τις μονοθεϊστικές
θρησκείες και τι στάση κρατάς απέναντι στην Πατρώα Θρησκεία των Ελλήνων;
Οι μονοθεϊστικές θρησκείες έχουν ρίζες ιστορικά στην
Ανατολή και την Αφρική, οπότε μικρή σχέση έχουν με τον πολιτισμό και την
ιστορία της Ευρώπης, ο Χριστιανισμός, το Ισλάμ, ο Ιουδαϊσμός. Η άποψη μου για
τις μονοθεϊστικές θρησκείες είναι ότι είναι κάτι ξένο για τον πολιτισμό και την
ιστορία των Ελλήνων και της Ευρώπης γενικότερα. Επιπλέον θεωρώ πως η έξαρση και
εξάπλωση τους ανά τους αιώνες έχει προκαλέσει βιαιότητες, διωγμούς και παρακμή
σε πολιτισμούς και πολιτικά συστήματα ανώτερα από αυτά που είχαν/έχουν
ενστερνιστεί μονοθεϊστικές θρησκείες . Η Πατρώα θρησκεία είναι ένα βασικό θεμέλιο
που θεωρώ πρέπει να σεβόμαστε υπό όλες τις συνθήκες προσαρμόζοντας τα ιδανικά,
τις αξίες και τα διδάγματα της στην σύγχρονη εποχή και ιστορία που διανύουμε.
Πως βλέπεις το μέλλον της NSBM μουσικής με αφορμή τις διώξεις και
τις απαγορεύσεις από τις Σιωνιστικές Κατοχικές Κυβερνήσεις;
Το μέλλον της NSBM είναι αμφίβολο όπως και όλα γύρω μας. Εάν δεν υπάρξουν
σύσσωμες και συγκροτημένες προσπάθειες από ομάδες ατόμων, μέλη συγκροτημάτων,
πολιτικά κινήματα, μουσικό κοινό και διάφορους ακόμα, θα αρχίσει να εκλείπει
και με φόβο το λέω και ελπίζω να μην συμβεί ποτέ την θέση τους θα πάρουν
παρακμιακά πρότυπα περασμένα μέσα από μουσικά «είδωλα» σιωνισμού, παρακμής,
εκφυλισμού και πορνείας. Τα παραπάνω ήδη συμβαίνουν σε τεράστιο βαθμό οπότε
όντας εμείς οι υπόλοιποι πιο συνειδητοποιημένοι χρέος μας είναι να διαφυλάξουμε
το μέλλον της NSBM
σκηνής.
Τι έχεις να πεις σε όλους αυτούς που ταυτίζουν τον
Σατανισμό με την «ακραία» μουσική του Black Metal;
Έχω να πω ως δικαίως ταυτίζονται αυτά τα δύο στοιχεία
απλά όχι πάντα και σίγουρα δεν είναι το ένα η προέκταση του άλλου. Ο Σατανισμός
είναι ένα φαινόμενο - θρησκεία που σηκώνει πάρα πολύ μεγάλη συζήτηση, απλώς η Black Metal σαν
μουσικό φαινόμενο αντίδρασης και εξτρεμισμού πάτησε πάνω στον Σατανισμό για να
προκαλέσει ακριβώς όπως άλλες μουσικές σκηνές, πχ. το punk rock που
δια μέσου υπερβολικά ακραίας εμφάνισης, πολιτικού στίχου κτλ. Σκοπό είχε να
προκαλέσει και να «εκδικάσει» κοινωνικοπολιτικά φαινόμενα και δρώμενα. Σε άλλο
επίπεδο, η Black
Metal «γεννήθηκε»
σε «χριστιανόπληκτες» χώρες, κοινωνίες και οικογένειες επομένως ένα μέσο
αντίδρασης είναι κ η χρήση αντιχριστιανικών συμβόλων και ούτω ο καθεξής. Φυσικά
δεν είναι όμως μόνο αυτό το Black
Metal, είναι
πολλά περισσότερα που ελπίζω να συζητήσουμε σε επόμενο άρθρο.
Τέλος, ποιο το μήνυμα σου σε όσους μας διαβάζουν και
φυσικά σε αυτούς που στηρίζουν με πράξεις και όχι μόνο με λόγια την
Επαναστατική Λευκή Μουσική;
Σε όσους διαβάζουν και παρακολουθούν θα ήθελα να πω πως
είμαστε ότι πράττουμε, ότι μισούμε, ότι διαβάζουμε, ότι ακούμε, η διασκέδαση
μας και οι επιλογές μας σε όλους τους τομείς. Αυτό προστάζει πως όσοι στηρίζουμε
την Επαναστατική Λευκή Μουσική καλό θα ήταν να συνεχίσουμε ακάθεκτοι και να
γίνουμε περισσότεροι και πιο επίμονοι μιας που οι σάπιοι και επικίνδυνοι καιροί
που βιώνουμε καθημερινά μας απομακρύνουν από την αγνότητα, την προσήλωση και
την μεγάλη Εθνικοσοσιαλιστική Ιδέα. Πάντα είναι στο χέρι μας η επιλογή πράξεων
ή λέξεων και το μέλλον της φυλής και των ζωών μας. Ευχαριστώ πολύ για την
φιλοξενία και το βήμα που μου δώσατε για συζήτηση.