ΙΤΕ (Κωνσταντίνος Στυλιανού)




1 σχόλιο:

  1. MK σε διαβάζω αρκετά χρόνια και θαυμάζω το θάρρος σου να δηλώνεις κόντρα στο ρεύμα εθνικοσοσιαλιστής . Γνωρίζεις πολύ καλά ότι η κοσμοθεωρία του εθνικοσοσιαλισμού έχει δεχτεί τόνους λάσπης και πρέπει κάποιος να ψάξει πολύ, να διαβάσει δεκάδες βιβλία και να αφιερώσει εκατοντάδες ώρες ερευνώντας για να καταλάβει τι ακριβός είναι αυτή η ιδεολογία .
    Τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα , εγώ θα έλεγα ότι είναι ακατόρθωτα !.
    Ίσως σε χίλια χρόνια να αναβιώσει ξανά η αρχέγονη φλόγα που είναι κριμένη μέσα στο γένος μας .

    Αφιερωμένο σε σας

    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ
    Μην στέκεσαι κοντά στο μνήμα μου και κλαις με θλίψη περισσή
    Δεν κοιμάμαι. Δεν είμαι εκεί.
    Είμαι οι χίλιοι άνεμοι που λυσσομανούν
    Είμαι οι διαμαντένιες λάμψεις που στα χιόνια αντανακλούν.
    Είμαι η ηλιαχτίδα που τους ώριμους σπόρους φωτίζει στη γη
    Είμαι η ανάλαφρη φθινοπωριάτικη βροχή .
    Όταν ξυπνάς στου πρωίνού την μυστική ηρεμία
    Είμαι η ορμητική προς τα πάνω πορεία
    Των πουλιών που σιωπηλά σε κύκλο πετούν.
    Είμαι η αναλαμπή των άστρων που όλη νύχτα αγρυπνούν.
    Μην στέκεσαι κοντά στο μνήμα μου και κλαις με λύπη περισσή,
    Δεν πέθανα. Δεν είμαι εκεί.

    Ανώνυμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή