Για όσους «αγνοούν» το έργο του Άρη Αρίωνος … !


Παραθέτουμε σήμερα τα εξώφυλλα 2 βιβλίων που είχε εκδώσει στο παρελθόν ο συναγωνιστής Άρης Αρίων.

- Σύντομα θα προβληθούν και σε μορφή αρχείου .
pdf
-


14 σχόλια:

  1. Ανώνυμος8/8/15 1:12 μ.μ.

    Συγχαρητήρια για την προβολή των βιβλίων του συναγωνιστή Άρη Αρίωνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος8/8/15 3:00 μ.μ.

    Έξοχα βιβλία, ανήκω στους τυχερούς που τα έχω στην βιβλιοθήκη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος8/8/15 9:10 μ.μ.

    Στη λεξη "αγνοουν" γιατι βαζετε εισαγωγικα ρε παιδια...Πες μου να ξεστραβωθω..Πες μου οτι ειμαι ασχετος, ανιδεος, πιτσιρικας η οτι αλλο...Μη μου λες ομως οτι ξερω κατι και κανω τον κινεζο..Για ποιο λογο να το κανει καποιος...ποιο το κερδος....Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/8/15 11:19 π.μ.

      Ποιός είναι ο πονηρός που θίχτηκε με τα εισαγωγικά που έβαλες Μαύρε Κρίνε; Μήπως, "όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται";
      Αν είναι ρουφιάνος και εχθρός του Εθνικοσοσιαλισμού, τότε σίγουρα έχει κέρδος... να το παίζει "Κινέζος" και να αφήνει θολά "υπονοούμενα"!

      Διαγραφή
  4. Ανώνυμος9/8/15 9:24 μ.μ.

    Τώρα καταλαβαίνω γιατί έχουν λυσσάξει μαζί του τα λαμόγια του χώρου και φίλοι (εως και "μαρτυριάρηδες") των antifa και του συστήματος. Αυτό όσον αφορά τα λαμόγια του "χώρου" που πολύς κόσμος στο χώρο τα έχει "περι πολλού". Όσον αφορά την ακροδεξιά πινακοθήκη, εκείνοι μάλλον δεν τον πάνε γιατί ξέρει γραφή και ανάγνωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος10/8/15 1:35 μ.μ.

    Έψαξα να βρω τα βίβλία που έχει εκδώσει ο συναγωνιστής Άρης Αρίων, αλλά δυστυχώς έχουν εξαντληθεί.
    Περιμένουμε να τα διαβάσουμε σε pdf.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος13/8/15 4:19 μ.μ.

    Φίλτατε Παλαιολόγε, το Παρελθόν κάποιου που Αγωνίστηκε είναι και θα είναι πάντοτε σεβαστό. Το Σεβαστό Παρελθόν κάποιου όμως, δεν αποτελεί άλλοθι για να...θεωρείται αποδεκτό...οτιδήποτε κι αν κάνει στο παρόν, ούτε να μην κρίνονται οι πράξεις κάποιου όταν αυτές είναι λάθος και να μην χαρακτηρίζονται όταν ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς. Οι χαρακτηρισμοί δεν είναι θέμα συμπάθειας ή αντιπάθειας, αλλά θέμα αντιστοιχίας σε πράξεις. Θα αναφέρω συγκεκριμένα δύο σκηνές. Σκηνές με πρωταγωνιστή το ίδιο πρόσωπο και τις πράξεις του, τις οποίες ψάχνω να αντιστοιχίσω σε κάποιον χαρακτηρισμό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος13/8/15 4:20 μ.μ.

    (Συνέχεια 1)

    Σκηνή πρώτη: Πριν από αρκετό καιρό, ένας Εθνικοσοσιαλιστής Ιδεολόγος και Αγωνιστής που υπήρξε πολιτικός κρατούμενος στα κάτεργα της δημοκρατίας και έδωσε την ψυχή για την Ιδέα κάνει μια ομιλία στην οποία ξεσκεπάζει γνωστούς πολιτικάντηδες που τον είχαν ξεπουλήσει και στην ίδια ομιλία μεταξύ άλλων προτείνει σε νέους εθνικιστές να αγωνιστούν, κάνοντας ακόμη και προτάσεις αγώνων. Αυτό το τελευταίο δεν αρέσει σε...πολλούς και διάφορους... Κάποιος, στον οποίο επίσης δεν του αρέσει αυτό, ξεκινά μια "εκστρατεία" εναντίον του και έναν...μαραθώνιο συλλογής δήθεν "μαρτυριών" διαφόρων ατόμων που αντιπαθούσαν τον Αγωνιστή, τις οποίες στη συνέχεια δημοσιοποιεί προκειμένου να τον στοχοποιήσει σε δημόσια θέα, δηλαδή και στις κρατικές αρχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος13/8/15 4:21 μ.μ.

    (Συνέχεια 2)

    Σκηνή δεύτερη: Δίνεται βήμα σε έναν Αξιόλογο Ιδεολόγο να καταθέσει τις σκέψεις του για διάφορα ζητήματα ενώ ταυτόχρονα προβάλλεται και το Ιδεολογικό του Έργο. Σε κάποιον...δεν αρέσει αυτό. Ξεκινά και πάλι μια "εκστρατεία" εναντίον του προσώπου αυτού φτάνοντας μάλιστα μεταξύ άλλων να προσπαθεί με...τρόπο να τον στοχοποιήσει και αυτόν δημοσίως, δηλαδή και στις κρατικές αρχές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος13/8/15 4:21 μ.μ.

    (Συνέχεια 3)

    Λαμβάνοντας λοιπόν υπόψιν αυτές τις δύο σκηνές και παρατηρώντας το γεγονός ότι όταν σε κάποιο άτομο δεν αρέσουν διάφορα πρόσωπα, προσπαθεί να τα στοχοποιήσει στις κρατικές αρχές, τι χαρακτηρισμό θα του απέδιδες βάσει των πράξεών του; Το όποιο Άξιο Παρελθόν κάποιου είναι πάντοτε Σεβαστό (ακόμη κι αν έχει παρέλθει 25ετία από την ολοκλήρωση εκείνου του Παρελθόντος κι έκτοτε έχουνε "κυλήσει" τα πράγματα), αλλά αυτό δεν αποτελεί άλλοθι να μην κρίνεται το παρόν κάποιου όταν αυτό είναι τελείως αναντίστοιχο με το Παρελθόν του... Πόσο μάλλον όταν κάποιοι καταβάλλουν προσπάθειες να γίνουν ίδιοι με εκείνους που κάποτε τους χαφιέδισαν. Ακόμη κι αν τα κίνητρα είναι διαφορετικά... Ακόμη κι αν κάποιοι κάνουν ότι κάνουν επειδή σαν συριζοπολιτκάντηδες θέλουν να ικανοποιούν και τους..."αναρχοαντιεξουσιαστές" antifa "οπαδούς" τους (τι να κάνουμε...με τέτοια ικανοποιούνται εκείνοι...). Θα έβγαιναν άραγε ποτέ για έναν αναρχικό που τυχόν θα αντιπαθούσαν να γράψουν δημοσίως ότι "ο τάδε αναρχικός καλεί σε δράση";
    Κάποιοι χαρακτηρισμοί δεν είναι προϊόν αντιπάθειας, αλλά απλώς τιτλοποίηση πράξεων βάσει της πραγματικότητας. Ας σεβαστούν τουλάχιστον το Παρελθόν τους (που δεν το σέβονται όταν συμπεριφέρονται κατ' αυτό τον τρόπο)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος13/8/15 4:26 μ.μ.

    (Συνέχεια 4)

    Και μιας και ο λόγος περι σεβασμού. Ας σεβαστούν οι ίδιοι ανθρώπους οι οποίοι επίσης έδωσαν την ψυχή τους για τις Ιδέες τους και ας μη χαρακτηρίζουν ως "παρακρατικούς" ανθρώπους οι οποίοι κόντεψαν να χάσουν τις ζωές τους πέφτωντας βαριά τραυματισμένοι από τα πυρρά κρατικών πραιτωριανών, εν όψει των συλλήψεών τους (με την πρωτοβουλία των πυροβολισμών μάλιστα να ανήκει - παράνομα - στους πραιτωριανούς), ανθρώπων οι οποίοι έμειναν έγκλειστοι στα κάτεργα της δημοκρατίας περισσότερα έτη και από τους ίδιους (κι αν δε συνέτρεχαν λόγοι υγείας ήτανε προγραμματισμένο να μείνουν άλλα...τόσα) και που ένα χρόνο μετά την αποφυλάκισή τους - ύστερα από σχεδόν 15ετή κράτηση - ξανασυνελλήφθησαν! Εάν είναι έτσι οι "παρακρατικοί", οι μη παρακρατικοί πως είναι; Εάν παγιδεύτηκαν από την ΚΥΠ ή ότι άλλο είναι θέμα παραπλανήσεως και όχι...παρακρατικότητος. Εάν δεν τους άρεσαν οι όποιες πράξεις τους, μπορούσαν να τους ασκήσουν κριτική για αυτές και να κακοχαρακτηρίσουν τις πράξεις τους (κι ας θαυμάζουν την ίδια στιγμή αναρχικούς που ανατίναζαν γραφεία μέσα σε πολυκατοικίες, έβαζαν βόμβες σε πολυσύχναστους δημόσιους χώρους κλπ). Δε δικαιούνται όμως να τους χαρακτηρίζουν ως "παρακρατικούς"…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος13/8/15 4:28 μ.μ.

    (Συνέχεια 5)

    Ας μάθουν να σέβονται λοιπόν και οι ίδιοι. Και φυσικά να μην προβαίνουν σε πράξεις πο αντιστοιχούν σε συγκεκριμένους χαρακτηρισμούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/8/15 1:14 π.μ.

      Συμφωνώ μαζί σου συναγωνιστή, πρέπει επιτέλους να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους.

      Διαγραφή
  12. Ανώνυμος14/8/15 10:57 μ.μ.

    (Θα ήταν ίσως καλύτερο η μακροσκελής απάντηση να μεταφερθεί σε αυτή την ανάρτηση: http://mavroskrinos.blogspot.gr/2015/08/voice-of-reason-europa-network-2010.html

    Όπου είναι πιο φρέσκια η συζήτηση για το θέμα και εάν είναι εφικτό να συνενωθεί σε ένα κείμενο. )

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.