52 χρόνια πριν, την 1η Σεπτεμβρίου 1969 ο Muammar Qaddafi και οι σύμμαχοι του πραγματοποιούν την επανάσταση της Al - Fateh και μεταμορφώνουν την Λιβύη από μια φιλοδυτική μοναρχία σε μια νέα παναραβική σοσιαλιστική κοινωνία, που για ένα κομμάτι της αριστεράς ονομάστηκε «αναρχολενινιστική» ενώ για τους Ευρωπαίους συναγωνιστές της «Τρίτης Θέσης» ως «εθνικοεπαναστατική».
Έχουν περάσει δέκα χρόνια από την εισβολή των καπιταλιστών στην Λιβύη και την καταστροφή της Τζαμαχιρίγια ένα έργο ληστρικής κατοχής το οποίο επικρότησε το σύνολο των εθνομηδενιστών από την πλατεία Εξαρχείων μέχρι το μέγαρο Μαξίμου. Οι πρώτοι προσπαθούν σήμερα με χρονοκαθυστέρηση να ξεπλύνουν επικοινωνιακά τις αμαρτίες τους μέσω της κακόγουστης μαριονέτας Αμάλ και των ΜΚΟ.
Δεν ξεχνάμε ότι ήταν οι ίδιοι που ζητούσαν το 2011 μέσω του Indymedia το κεφάλι του Qaddafi και αργότερα αυτό του Άσαντ καθώς και την καταστροφή του Συριακού στρατού (την ίδια ένοχη στάση κράτησαν όλα αυτά τα χρόνια για τους θύτες και τα θύματα των πολέμων σε Υεμένη, Λιβύη, Συρία), ενώ οι δεύτεροι κρατούν στο σκοτάδι την άγνωστη εγκληματική συμμετοχή της ελληνικής πολεμικής αεροπορίας (πήρε και βραβείο από το ΝΑΤΟ) στους βομβαρδισμούς της ανεξάρτητης Λιβύης και τα εγκλήματα πολέμου της τότε κυβέρνησης.
Την 1η Σεπτεμβρίου του 2021 ο υιός του ιστορικού ηγέτη Saif al - Islam ανακοίνωσε την συμμετοχή του στις εκλογές και υποσχέθηκε την αναγέννηση της χώρας. Εκδηλώσεις χαράς έλαβαν μέρος σε πόλεις και χωριά για την κίνηση αυτή.
Στην Λιβυκή επανάσταση έχουμε να κάνουμε με μια περίπτωση ισλαμισμού, αλλά με έναν ιδιότυπο συγκρητισμό ανάμεσα στον αραβικό εθνικισμό, τον ισλαμισμό και τις σοσιαλιστικές αντιλήψεις. Ο Καντάφι, στο «Πράσινο Βιβλίο» του υπερβαίνει τον Ισλαμισμό και το Κοράνι.
Η προσπάθεια αυτή αποτελεί μια ιδιότυπη και πρωτότυπη μορφή χρήσης του ισλαμικού υπόβαθρου για τον κοινωνικό μετασχηματισμό της Λιβύης, προς την κατεύθυνση της εκβιομηχάνισης. Από τον ισλαμισμό κρατάει τη λογική της «ενότητας», της άρνησης της κοινοβουλευτικής δημοκρατίας και της αντικατάστασής της από τα «λαϊκά συμβούλια», άποψη που συμβαδίζει με την απόρριψη των κοινωνικών ανταγωνισμών και η οποία βέβαια, πέρα από οποιεσδήποτε προθέσεις, εμπεριέχει και ολοκληρωτικά χαρακτηριστικά.
Η κοινή ιδιοκτησία των μέσων παραγωγής και η αυτοδιαχείριση δεν έχουν την πηγή τους στον Ισλαμισμό, παρόλο που ενδύονται στην εφαρμογή τους ισλαμικό ένδυμα και φρασεολογία.
Για περισσότερα σχετικά με τον Μάρτυρα της Λιβυκής επανάστασης του οποίου το βιβλίο επανακυκλοφορεί από τις εκδόσεις «Έξοδος» διαβάστε εδώ …
Δημοσιεύτηκε στα ελληνικά εδώ και πρώτη φορά εδώ
Πριν από τα μέσα της δεκαετίας του 1980, το NF - ήδη τότε το όνομα ενός μαγαζιού, αν και για όλους τους λάθος λόγους - ήταν μια αρκετά αρνητική οργάνωση όπου σύχναζε ένα μείγμα βρετανών ιμπεριαλιστών και φαντασμένων ακροδεξιών, αλλά μόλις καθάρισε από μερικά από τα πιο αντιδραστικά στοιχεία από τις τάξεις του, η ομάδα άρχισε γρήγορα να εξελίσσεται σε ένα επαναστατικό κίνημα ταγμένο στην εθνική ελευθερία, την κοινωνική δικαιοσύνη και την ανατροπή της καπιταλιστικής άρχουσας τάξης. Ως αποτέλεσμα, η «Τρίτη Θέση» του NF - «ούτε Αριστερά ούτε Δεξιά» - οδήγησε την ομάδα να ευθυγραμμιστεί με ορισμένους αντιφρονούντες σε όλο τον κόσμο που είχαν κοινό συμφέρον να αντιταχθούν στα δίδυμα κακά τόσο του καπιταλισμού όσο και του κομμουνισμού.
Αυτό περιλάμβανε, για παράδειγμα, τον Αγιατολάχ Χομεϊνί του Ιράν, ο οποίος, το 1979, είχε οδηγήσει τη χώρα του μακριά από το να είναι το φιλοαμερικανικό κουτάβι του καθεστώτος του Σάχη και έφτασε σε μια Σιιτική θεοκρατία. Το NF απέδειξε επίσης την υποστήριξη του στους μαύρους ριζοσπάστες όπως ο Jerry Rawlings της Γκάνας και ο Louis Farrakhan των Ηνωμένων Πολιτειών, για να μην αναφέρουμε τον θετικό αφροκεντρισμό του αείμνηστου Marcus Garvey.
Ομοίως, η οργάνωση εντυπωσιάστηκε επίσης από την αντισιωνιστική ηγετική φυσιογνωμία της Λιβύης, τον Muammar al - Qaddafi, έναν άνθρωπο που είχε αψηφήσει και αντισταθεί στην συνδυασμένη δύναμη των δυτικών φιλελεύθερων δημοκρατιών για πολύ καιρό και που, την ίδια χρονιά που ανακάλυψα το «Πράσινο Βιβλίο», είχε υποστεί τη στρατιωτική οργή του αμερικάνικου προέδρου, Ronald Reagan.
Στη συνέχεια, και με την πλήρη ευλογία της Margaret Thatcher, η Πολεμική Αεροπορία των Ηνωμένων Πολιτειών ξεκίνησε ένα κύμα ιμπεριαλιστικών αεροπορικών επιθέσεων από το αγγλικό έδαφος και η πατρίδα της Βόρειας Αφρικής του Qaddafi βομβαρδίστηκε δεόντως από την φαινομενικά άμεμπτη επίθεση του Διεθνούς Σιωνισμού. Το αγγλοαμερικανικό κοινό, εύπιστο ως συνήθως, ήταν έτοιμο να πιστέψει οτιδήποτε του έριξαν οι διεφθαρμένες κυβερνήσεις τους και, ήδη από πολύ καιρό, τα μέσα μαζικής ενημέρωσης χτυπιούνταν κατά του «τρελού σκύλου» του Qaddafi. Ο ίδιος ο Qaddafi, εν τω μεταξύ, έχασε ένα από τα παιδιά του στις βομβαρδιστικές επιδρομές. Ο πραγματικός λόγος που ο Qaddafi είχε στοχοποιηθεί από τους Σιωνιστές, φυσικά, είναι που η «Σοσιαλιστική Λαϊκή Λιβυκή Αραβική Jamahiriya» (SPLAJ) ήταν σκληρός αντίπαλος του Ισραηλινού κράτους και ένθερμος υποστηρικτής της Παλαιστινιακής αυτοδιάθεσης.
Ο Qaddafi, ο οποίος έγινε γνωστός κατά τη διάρκεια ενός αναίμακτου πραξικοπήματος την 1η Σεπτεμβρίου 1969, κληρονόμησε μια χώρα η οποία, μέχρι τότε, είχε ηγηθεί από τον βασιλιά Idris I, έναν μονάρχη που δεν φοβόταν να εκφράσει τις συμπάθειες του για τη Βρετανία και την Αμερική. Μόλις ο Qaddafi και οι υποστηρικτές του έδιωξαν το παλιό καθεστώς, σύντομα ίδρυσαν ένα Επαναστατικό Διοικητικό Συμβούλιο. Πράγματι, σε αντίθεση με τη δυτική προπαγάνδα ότι ο Καντάφι ήταν κάποιος «δικτάτορας», συνέχισε να διατηρεί το αξίωμα του ως Συνταγματάρχης στο Λιβυκό στρατό και τέτοια ήταν η δημοτικότητα του μεταξύ των απλών ανθρώπων που μπορούσε να περπατήσει στους δρόμους χωρίς να φοβάται να τον δολοφονήσουν.
Οι ιδέες που περιέχονται στο «Πράσινο Βιβλίο», που εκδόθηκε για πρώτη φορά το 1975, αποτελούν σοβαρή απειλή για τον δυτικό φιλελευθερισμό και υπονομεύουν πλήρως την καταρρέουσα βιτρίνα της «δημοκρατίας», για την οποία πιστεύουμε ότι λειτουργεί ως διοικητικό και νομοθετικό πρότυπο για όλο τον κόσμο. Το αντίγραφο του Πράσινου Βιβλίου που αγόρασα το 1986 είχε τυπωθεί στη Μαλαισία στα τέλη της δεκαετίας του 1970, λίγο μετά την πρώτη εφαρμογή των ιδεών του Qaddafi - γνωστών ως η «Τρίτη Οικουμενική Θεωρία» - στη Λιβύη. Ήταν ένα ελκυστικό χαρτόδετο τσέπης - πράσινο, φυσικά - και μερικά από τα πιο σημαντικά και αξέχαστα συνθήματα στο κείμενο είχαν επισημανθεί σκόπιμα. Αυτές οι φράσεις εμφανίζονταν στο περιθώριο και περιλάμβαναν φράσεις όπως «καμία εκπροσώπηση αντί του λαού», «η εκπροσώπηση είναι άρνηση συμμετοχής» και «η εκπροσώπηση είναι διαστρέβλωση της δημοκρατίας».
Εκείνο που τόνιζε ο συγγραφέας είναι ότι η αντιπροσωπευτική δημοκρατία - δηλαδή ένα σύστημα στο οποίο οι άνθρωποι εκλέγουν έναν πολιτικό για να "εξυπηρετεί" τα συμφέροντα τους - είναι ουσιαστικά ανοιχτό στην κατάχρηση. Ο Qaddafi υποστηρίζει την πραγματική συμμετοχή του ίδιου του λαού, κάτι που, σίγουρα, στις Βρετανικές Νήσους, θα οδηγούσε στη δημιουργία επιτροπών δρόμων, γειτονιών και περιφερειών αντικαθιστώντας το κάθε Μέλος του Κοινοβουλίου (MP) για κάθε εκλογική περιφέρεια.
Σε αντίθεση με το είδος της «δημοκρατίας» που λειτουργεί επί του παρόντος από το Κοινοβούλιο, μέσω του οποίου οι βουλευτές παραμένουν στην εξουσία για περίοδο τουλάχιστον τεσσάρων ετών, το μοντέλο της Λιβύης ήταν μια μορφή «άμεσης δημοκρατίας» και εάν οι εκπρόσωποί του δεν υπηρετούσαν πιστά τα συμφέροντα των ανθρώπων τους αντικαθιστούσαν αμέσως. Η λύση στην απάτη του κοινοβουλευτισμού, ως εκ τούτου, είναι γνωστή στη Λιβύη ως «η εξουσία του λαού».
Το βιβλίο του Qaddafi εξετάζει επίσης την οικονομική κατάσταση και προσφέρει μια πραγματική εναλλακτική λύση στις αποστειρωμένες θρησκείες του καπιταλισμού και του κομμουνισμού που, μεταξύ τους τότε, είχαν χωρίσει μεγάλο μέρος του κόσμου. Ο συγγραφέας αποκαλεί την ιδέα του «Σοσιαλισμό», αλλά έχει πολλά περισσότερα κοινά με τον ριζοσπαστικό αντικαπιταλισμό ανθρώπων όπως ο Robert Owen, ο William Morris και ο Robert Blatchford, ή ο Διανεμισμός του Hilaire Belloc και του Chesterton, παρά με τον πρακτικά ανεφάρμοστο δόγμα της ψευδοισότητας που προσφέρεται από την νεομαρξιστική Αριστερά.
Οι εργαζόμενοι στη Λιβύη είχαν μερίδιο στα εργοστάσια τους και κατείχαν τα μέσα παραγωγής, κάτι που δεν άφησε ποτέ το θεωρητικό σχέδιο σε μέρη όπως η Σοβιετική Ρωσία και η πρώην Ανατολική Γερμανία. Ο Qaddafi ασχολείται επίσης με το πώς αυτές οι ιδέες θα επηρεάσουν την κοινωνική σφαίρα και εξετάζει τη σχέση μεταξύ του ατόμου, της οικογένειας, της φυλής και του έθνους, καθώς και ζητήματα που σχετίζονται με τις γυναίκες, την εκπαίδευση, την τέχνη και τον αθλητισμό.
Επιπλέον, τα μικρά εργοστάσια και οι επιχειρήσεις μετατράπηκαν σε συνεταιρισμούς σύμφωνα με το δημοφιλές σύνθημα, «συνεργάτες, όχι μισθωτοί». Αλλά αυτό δεν ισχύει πάντα για τις μεγαλύτερες επιχειρήσεις στη Λιβύη και ως εκ τούτου η επανάσταση της Al Fateh ήταν ένα συνεχές φαινόμενο που έπρεπε να επιτύχει πολλά ακόμη εάν οι ιδέες που περιέχονται στο «Πράσινο Βιβλίο» ήταν να εφαρμοστούν πιστά.
Η τοκογλυφία ήταν επίσης παράνομη στη Λιβύη και οι άνθρωποι που επιθυμούσαν να χτίσουν ένα σπίτι μπορούσαν να δανειστούν χρήματα από δημόσιους πόρους, πληρώνοντας ένα μικρό ποσό περίπου 7-10% για το προνόμιο, σίγουρα τίποτα στην κλίμακα του εκβιαστικού τόκου που χρεώνουν τα δυτικά τραπεζικά ιδρύματα. Τα χρήματα στη συνέχεια διοχετεύονταν ξανά στη δημόσια οικονομία.
Τα σούπερ μάρκετ ήταν κρατικά, αλλά κάθε περιοχή είχε το δικό της συνεργατικό κατάστημα που περιλάμβανε πάγκους τροφίμων, ηλεκτρικούς προμηθευτές και οικογενειακά εργαστήρια. Όλα κάτω από μια στέγη. Ο ανταγωνισμός ελέγχεται μέσω του καθορισμού τιμών, κάτι που σχεδόν δεν ακούγεται στη Δύση από την εποχή των "δικαίων τιμών" του Μεσαίωνα. Οι μισθοί ήταν επίσης περιορισμένοι, παρέχοντας οικονομική ασφάλεια σε όλους τους ενδιαφερόμενους.
Η Λιβύη κατάργησε επίσης την κρατική αστυνομική δύναμη στα τέλη της δεκαετίας του 1980 και την αντικατέστησε με τις «Πράσινες Φρουρές του Λαού» που αποτελούνται από απλούς ανθρώπους που ζουν σε μια συγκεκριμένη περιοχή. Το έγκλημα ήταν πολύ χαμηλό στη χώρα, επίσης, γιατί σε αντίθεση με την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική οι άνθρωποι εξακολουθούσαν να ζουν μεταξύ των εκτεταμένων οικογενειών τους και όλοι γνώριζαν όλους τους άλλους.
Σε έναν κόσμο που ελέγχεται αδίστακτα από ισχυρές τράπεζες και τις απρόσωπες εταιρείες, ωστόσο, αυτό το μεγάλο κοινωνικοοικονομικό πείραμα δεν γινόταν παρά να βρεθεί σε μια πορεία σύγκρουσης με τους ιμπεριαλιστικούς εχθρούς του. Στις 20 Οκτωβρίου 2011, καθώς η Λιβύη ήταν στην διαδικασία ανατροπής από έναν στρατό ψευδοισλαμιστών εξτρεμιστών, εγκληματικών στοιχείων και ξένων μισθοφόρων - πολλοί από τους οποίους είχαν εκπαιδευτεί κρυφά από το ΝΑΤΟ - ο ηγέτης της επανάστασης, Muammar al Qaddafi, τελικά συνελήφθη και εκτελέστηκε χωρίς δίκη. Ο άνθρωπος που θαύμαζα από μακριά για ένα τέταρτο του αιώνα δολοφονήθηκε βάναυσα με εντολή των Σιωνιστών και η συγκλονιστική εικόνα του μελανιασμένου και χτυπημένου προσώπου του Qaddafi στην οθόνη της τηλεόρασης είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Σε πιο θετικό πνεύμα, ενώ το «Πράσινο Βιβλίο» είχε τεράστιο αντίκτυπο στη ζωή μου και βοήθησε να διαμορφώσω τις δικές μου πολιτικές, κοινωνικές και οικονομικές ιδέες, είμαι βέβαιος ότι μπορεί να έχει το ίδιο ευεργετικό αποτέλεσμα στους αναγνώστες και τους ακτιβιστές του εικοστού πρώτου αιώνα. Εάν όχι ως πολιτικό σύστημα που μπορεί να εφαρμοστεί σε εθνικό επίπεδο, τότε σίγουρα όσον αφορά την αξιοσημείωτη «κατεδάφιση» από μέρους του συγγραφέα της «δημοκρατίας» δυτικού τύπου.
Εύγε! ΑΘΆΝΑΤΟΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Μουαμάρ Καντάφι είναι κλασσικό δείγμα ΕΘΝΙΚΟΥ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΗ. Εθνικός Σοσιαλισμός είναι η επιστράτευση της οικονομίας υπέρ του εθνικού συνόλου δηλαδή των λαϊκών στρωμάτων, το εθνικό ταξικό εργατικό κράτος και η διατήρηση της μοναδικότητας του λαού και των παραδόσεων του στην παγκόσμια κοινότητα που συνεπάγεται την απόρριψη του διεθνισμού. Ο εθνικοσοσιαλισμός εκφράζεται κατεξοχήν από την "αριστερά πτέρυγα", οι άλλοι δεν είναι παρά ακροδεξιοί που οπότε τους συμφέρει μας αντιγράφουν. Αυτά επειδή τώρα τελευταία πετάγονται κάποιοι σαρδανάπαλοι και λένε ότι Ε/Σ είναι ο ρατσισμός και η ευγονική και οτιδήποτε άλλο είναι "αλχημείες και χημικές ενώσεις".
ΑπάντησηΔιαγραφήΩς προς τον σοσιαλισμό που αναφέρεις, κανείς δεν είπε κάτι αντίθετο. Ο φυλετισμος και η ευγονική όμως (που απ'ότι καταλαβαίνω ότι δεν σε εκφράζουν και πολύ) είναι βασικά χαρακτηριστικά του εθνικοσοσιαλισμού. Μη διαστρεβλώνετε ιδεολογίες επειδή δεν ταιριάζουν με τις απόψεις σας.
ΔιαγραφήΑνώνυμος5/9/21 8:29 μ.μ.
ΔιαγραφήAστο φιλε...Αλλο ρατσισμος, αλλο φυλετισμος. Ρατσισμος (δηλαδη ιεραρχηση των φυλων και υποτιμηση των λεγομενων "κατωτερων") και ευγονικη υπηρχαν μονο στην χιτλερικη εκφραση. Καιρος να ξυπνησετε μερικοι και να καταλαβετε οτι ο Ε/Σ δεν εκφραστηκε μονο απο τον Χιτλερ
Τό ιδεολόγημα της Αριστεράς, ευθυτενίστηκε πλήρως με την αντεθνική Δεξιά σέ ζητήματα που άπτονται της ιστορίας καί βιωσιμότητας των Ευρωπαϊκών Εθνών. Η υποταγμένη στην ΝΤΠ κοινοβουλευτική, Ελλαδική δημοκρατία δεν ήθελε, ούτε μπορούσε να αντιληφθεί τήν σπουδαιότητα της υπάρξεως, στην απέναντι πλευρά τής Μεσογείου, ένα ισχυρό Κράτος πού θα λειτουργούσε (καί λειτούργησε) ως κυματοθραύστης τών υποσαχάριων ορδών πού κατέκλυσαν την Ελλάδα αλλά και την Ευρώπη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι δε, τόσο πασιφανής η Προδοσία τών συμφερόντων του Ελληνικού λαού, πού ακόμα και οι ίδιοι οι "κυβερνώντες" δεν κρύβουν τον "αντινατιβισμό" τους.
Τό ιδιάζον εθνοκοινωνικο σύστημα τού Καντάφι, δέον να αποτελέσει στο μέλλον ένα πολύτιμο εργαλείο στά χέρια αυτών που θα "επιχειρήσουν" τήν ενότητα και κοινωνική επανασύσταση της πολύπαθης Λιβύης.
Για την Ελλάδα και το Εθνοφυλετικο ΚΙΝΗΜΑ,η Λιβύη αποτελεί ένα σημαντικό έρεισμα στην Νότια υφαλοκρηπίδα της καί εν δυνάμει Σύμμαχο, υπό την αιγίδα του Εθνικού Κράτους.
- Εθνοφυλετικο ΚΙΝΗΜΑ Πολιτιστικής Αναγέννησης. 5.9.21
Black Order movement
ΑπάντησηΔιαγραφήIt is one way, it is love, it is militantly revolutionary!
Gaddafi für immer in unseren Herzen!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα δεν ήταν φίλος των σοσιαλδημοκρατών της Ευρώπης ο συνταγματάρχης?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι με το Κ4Α είχε αυτό όμως δεν σημαίνει ότι ήταν Πλευρικός
ΔιαγραφήΆλλο φίλος, άλλο πολιτική στρατηγική! Κι τον Νικόλα Σαρκοζί χρηματοδοτούσε αυτό δεν σημαίνει καί κάτι το ύποπτο απαραίτητα,να τραβήξει όσους περισσότερους από τα νύχια του Σιωνισμού προσπαθούσε,βλέπεις το πράσινο βιβλίο, όπως και ο ΕΣ δεν είναι κάτι που πρεσβεύει το ατομικό,μα στοχεύει σε όλα τα πλάτη και μήκη του πλανήτη...
ΔιαγραφήΔυστυχώς όμως δύσκολα σήμερα θα προσπαθήσουμε να μυήσουμε κι όχι να επιβάλλουμε τις ιδέες, διότι ο κόσμος έμαθε να είναι ξεφτίλα και χαοδης για να μην πω σκατα,να που το είπα...
Νίκη θα είναι ο λαός να έλθει σε εμάς κι όχι να επιβάλλουμε εμείς με το ζόρι, διότι ο εξαναγκασμός οδηγεί σε εξέγερση, αφού στο μυαλό τους θα φανεί ως καταπιέσει κι όχι ως λύση, είναι γνωστό σήμερα εξάλλου ότι πριν δοκιμάσουμε κάτι, λέμε δεν μου αρέσει...
Έτσι είναι κι ο λαός σήμερα ένας στυγνός κριτής,που πριν δει πως έχουν τα πράγματα φαντάζεται από μόνος του τα χειρότερα!
Ότι και αν λέει μία παρεούλα ολίγων ηλίθιων,η μαχητική πτέρυγα τους πήρε χαμπάρι το κίνημα μας είναι μονόδρομος πλέον είναι έρωτας, είναι μαχητικά επαναστατικό, Νέοι υγιείς μορφωμένοι, θαρραλέοι που ύψωσαν τις γροθιές τους που γυρίσαν τη πλάτη στη γελοία ακροδεξιά και εισέπνευσαν καθαρό αέρα... Την ώρα που μία χούφτα γερασμένων αμόρφωτων ακροδεξιών σαν κι αυτούς που τους απέμειναν να μοιράζουν εφημερίδες περιμένοντας να αρπάξουν κι αυτοί λίγο μέλι από το βάζο,την ώρα αυτή που έχουν καταστραφεί ολοσχερώς προσπαθώντας να καταστρέψουν κι εμάς, εμείς γελάμε μαζί τους μέχρι δακρύων, απεγνωσμένες προσπάθειες λάσπης εναντίων μας από μάστερ των υπολογιστών που πέφτουν στο κενό, συνεχίστε ......... που ξέρετε μπορεί κάπου να συναντηθούν οι δρόμοι μας ... ΥΓ: Είναι μονόδρομος, είναι έρωτας, είναι μαχητικά επαναστατικό!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜκ κάποιοι μάλλον ενοχλήθηκαν και προσπαθούν να λασπολογήσουν και τον φιλέλληνα Καντάφι. Ορντινάτσες του ΝΑΤΟ και των δικών μας αντιεξουσιαστών που μισούσαν και αυτοί την εθνικιστική Λιβύη ή απλά αστείοι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιφα δεν είναι αυτοί; Ε λογικό να συμφωνούν με τους αντιφα των Εξαρχείων. Τριών ειδών αντιφα υπάρχουν: οι Κόκκινοι, οι γαλανόλευκοι και αυτοί που φοράνε την σβάστικα. Οι τελευταίοι βέβαια είναι οι πιο γελοίοι διότι άμα αναφερθούμε σε όσα έλεγαν τα είδωλα τους για τον φασισμό και τον εκφραστή του θα πέσουν τέζα. Τώρα από ότι φαίνεται του ενοχλεί και ο Καντάφι επειδή δεν ήταν λευκός και ως γνωστόν ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι μόνο για λευκούς. Τον ρόλο του συστήματος επιτελούν τα παιδιά. Μες στον Ε/Σ δυστυχώς ξεφυτρώνουν και παράσιτα που πρέπει να κοπούν
Διαγραφήμα ο εθνικοσοσιαλισμός όντως μόνο για τους Λευκούς υπάρχει.
Διαγραφή1:56 π.μ. Μόνο λευκοί ασπάζοντε τον ΕΣ σήμερα,οι υπόλοιποι φάγανε το παραμύθι του αντιρατσιστικού νόμου...
Διαγραφή1:56 τότε γιατί πολεμούσαν στα Waffen SS Ινδοί, Άραβες και Αφρικανοί;
ΔιαγραφήΓιατί ήταν αντι-αγγλοι αντιαποικιοκρατικοι λαοί , όχι ιδεολογικά εθνικοσοσιαλιστές
ΔιαγραφήΑφού στα Waffen SS έμπαιναν μόνο οι ιδεολογικά εθνικοσοσιαλιστές που πληρούσαν και τα κατά Χίμλερ κατάλληλα φυλετικά κριτήρια. Πώς έγινε και δέχτηκαν ένα σορό αλλοφυλους;
ΔιαγραφήΕπειδή την έκατσαν τη βάρκα στο τέλος και είχαν μείνει μία χούφτα Γερμανοί, ήταν μονόδρομος να ζητήσει εθελοντική βοήθεια, ενώ στην ακμή του κινήματος ούτε λόγος...
Διαγραφή3:16 άρα μου λες ότι ήταν παπάρια ιδεολογία και ότι μπροστά στο συμφέρον θυσίασαν τις αρχές τους; Καταλαβαίνεις τι ανοησία πέταξες έτσι;
Διαγραφή5:58 μ.μ μία χαρά τα είπες εύγε,ο ΕΣ μία χαρά είναι, εκείνοι την έκαναν την παπάρια,στις αρχές για να μπουν στα σσ μέχρι και τα δόντια έλεγχαν να είναι γερμανική οδοντοστοιχία...
ΔιαγραφήΈλα φυλάρα μια χαρά κατάλαβες τι έγραψα...
Οι ακροδεξιοί σβαστικοφόροι αντιφασίστες μιλάνε για την στήριξη του Καντάφι στους Τούρκους το 74 αλλά ξεχνούν να αναφέρουν ότι μετά την παλινόρθωση των σχέσεων Ελλάδος-Λιβύης από τον Ανδρέα Παπανδρέου (η εξωτερική πολιτική του Παπανδρέου ήταν η καλύτερη που έχει ασκηθεί από πρωθυπουργό στην μεταπολίτευση) η Λιβύη ψήφιζε συνεχώς υπέρ της Ελλάδος για το Κυπριακό στον ΟΗΕ. Μιλάνε για φυλή εν τω μεταξύ κάτι τύποι που είναι πιο μαύροι από τον Αχμέτ και έχουν παρουσιαστικό Αλγερινού πειρατή. Ας πάρουν αεροπλανακι και ας πάνε Στοκχόλμη (αν και δεν νομίζω να τους κάνουν δεκτούς, θα τους περάσουν για Πακιστανούς) αφού γουστάρουν μόνο Θούλη και Υπερβορεία οι απόγονοι του Άβαταρ
ΑπάντησηΔιαγραφή12:28 π.μ. @@ απόγονοι του Άβαταρ μην λέμε και υπερβολές πέντε παιδάκια λόλα να ένα μήλο η φάση στο μυαλό τους εδώ και καιρό
ΔιαγραφήΟ αμερικανοδουλος θαθαντρεου την καλύτερη εξωτερική πολιτικη? Είσαι σίγουρα εθνικοσοσιαλιστής? Ή μήπως σκέτο "σοσιαλιστής" πασοκος των πακέτων της ΟΝΕ; καλά σας έλεγε ο άλλος τελικά πως πρεπει να κάνετε αφιερώματα στο αγαπημένο σας ΠΑΣΟΚ
ΔιαγραφήΑν βγουν στην φόρα οι σχέσεις του Μουαμάρ με τους εσ της ευρώπης και τι έλεγε για την ελλάδα θα το βουλώσουν όπως το βούλωσαν στο άρθρο για την ντέβι και τον δραγούμη; ή θα κάνουν την πάπια όπως την έκαναν όταν ο Φιλίππου έγραφε ενάντια στον Ξανθό και δεν αντέδρασαν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοτέ έγραψε ο Φιλίππου ενάντια στον ξανθό; Τον ξανθό τον εξιδανικευε στον Πανούση ο Φιλίππου
Διαγραφήμάλλον δεν διάβασες καλά τι είπε ο Φιλίππου στον δεξιούλη Πανούση για τον πρώην υπαρχηγό της χα. εντάξει μωρέ ο παππούς είπε και κάτι λεπτομέρειες για την εμφάνιση του ξανθού κάτι για περιοχές που αράζει κομπλέ φάση να τα γράφεις και να διαβάζει ο κόσμος και ο ντουνιάς αλλά για καθίστε ρε τσακάλια ίνδαλμα σας δεν είναι δεν είδα να γράψετε αράδα για τον Ίων (όχι τον Δραγούμη τον άλλο) και τις άλλες μορφές όπως χατζηγκογκο και άλλα αλάνια
ΔιαγραφήΟι περιανδρικοί λένε συνεχώς τα ίδια. Τρία sites να αναπαράγουν τα ίδια και μια εκπομπή να βάζει το κερασάκι στην τούρτα. Τρία άτομα έχουν σπάσει μεταξύ τους και έχουν φτιάξει από μια συλλογικότητα ο καθένας (ο ένας είναι μόνος βασικά). Όλο για αγώνες μιλάνε, καλούν σε επαναστάσεις, βγάζουν προπαγανδιστικές εικονιτσες για αυτονομία και μπαχαλα και τόσα χρόνια δεν έχουν αξιωθεί να φτιάξουν μια μπροσούρα, να κάνουν μια έκδοση, μια δράση της προκοπής, έναν δίαυλο επικοινωνίας, ένα αξιοπρεπές κανάλι στο Youtube με τακτικό πρόγραμμα. Ενώ υποτίθεται τους αβαντάρει το μεγαλύτερο ίνδαλμα της εθνικιστικής νεολαίας και των ριζοσπαστών εθνικιστών δεν έχουν βγει μπροστά να κινήσουν τα νήματα ούτε να κάνουν κίνημα. Αφήστε τα για κλάματα είμαστε ειδικά οι συγκεκριμένοι που μας το παίζουν και φανατικοί. Τον είδαμε τον φανατισμό σας τρεις εκπομπές με τον ιππέα να πείτε τα δικά σας και μετά τέλος.
ΔιαγραφήΝα προσέξουν μόνο λίγο τι σχόλια βάζουν κάποιοι γιατί τους πήραν όλοι πρέφα και όταν πατάνε τα κουμπάκια κάνουν λάθη και δίνουν και διαδικτυακά αποτυπώματα χωρίς να το ξέρουν αν ζούσαν Γερμανία το '33 το πολύ να μάζευαν την κοπριά από τα άλογα της Βέρμαχτ
Διαγραφήαγαπητε μαυρε κρινε το ειχα γραψει και σε παλαιοτερο σχολιο μου οτι εχω πολυ ισχυρες επιφυλαξεις για το κατα ποσο τα τριτοκοσμικα καθεστωτα του καστρο του κανταφι η του ασαντ μπορουν να εκφρασουν την στρασσερικη τριτοθεσιτικη ιδεολογια. ας πουμε το εθνικολαικο καθεστως του στρατηγου περον και της αγιας εβιτας προσωπικως το θεωρω πολυ πιο οικειο στις ιδεες μας γιατι ειχε μια αλλη ποιοτητα και μια αλλη αισθητικη. ακομη και το καθεστως του τιτο στην γιουγκοσλαβια παρ οτι θεωρειτο κομμουνιστικο φρονω οτι ηταν ενας πολυ ηπιος κομμουνισμος με εθνικα χαρακτηριστικα και σιγουρα σαν αισθητικη και νοοτροπια κοντα σε αυτο που θελει να κτισει η τριτη θεση. σαφως ειμαστε ε/σ αλλα και ολα τα πραγματα στην ζωη ειναι σχετικα. ο φασιστας ντε μπενουα ειχε πει προτιμω να φορεσω κρανος του σοβιετικου στρατου παρα να φαω burger στα mcdonalds. υπερβολικη σιγουρα η φραση αλλα προφανως ηθελε να καταδειξει την σχετικοτητα των ιδεων. πρεπει ομως να δεχθουμε ταυτοχρονως οτι ο αντικαπιταλισμος ειναι ενα ναρκοπεδιο που πολυ ευκολα μπορει να ακρωτηριασει την ιδεα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Τίτο ήταν αισθητικά κοντά και στα συμφέροντα του ΝΑΤΟ.
ΔιαγραφήΗ μεταπολεμική προσέγγιση μέρους της αριστεράς με τους φασίστες δεν έγινε με ευθύνη του δικού μας κινήματος αλλά της άλλης πλευράς. Μην συγχέεις τα πράγματα άλλο Βαλκανικός τιτοισμός και άλλο αραβικός σοσιαλοεθνικισμός και άλλο περονισμός. Ο Περόν ήταν ο πρώτος που ουσιαστικά εγκαινίασε τον όρο τρίτη θέση αυτό όμως δεν σημαίνει πλήρη ταύτιση με ανάλογα ρεύματα. Ο Καντάφι είναι μίξη ρευμάτων με κύριο στοιχείο τον αντισιωνισμό αντικαπιταλισμό ο Άσαντ είναι αντίθετο του πρώτα αραβική πολυθρησκευτική ταυτότητα και μετά ισλάμ. Ο Κάστρο έρχεται από μια ισπανική παράδοση που ακουμπάει τον Φράνκο και την φάλαγγα αλλά καταλήγει στον σοβιετικό αν και τα κίνημα της Αμερικής έχουν ξεχωριστή δική τους ταυτότητα. Όλα τα αντιαμερικανικά κινήματα είχαν εθνικά στοιχεία όσο και αν το κρύβουν οι θαυμαστές τους στην Ελλάδα.
Διαγραφή8:27 Μια χαρά προσέγγισε και το δικό μας κίνημα. Ο Θιριαρτ ευαγγελιζόταν μια ευρωσοβιετικη αυτοκρατορία και ο Ρεμερ μια ένωση Ρωσίας - Ευρώπης ενάντια στον αμερικανισμο και τον καπιταλισμό. Όλος ο μεταπολεμικός εθνικοσοσιαλισμός στην Γερμανία και όχι μόνο είναι βασισμένος στον στρασσερισμό
Διαγραφή