Προμηθευτείτε τα τελευταία αντίτυπα της αυτόνομης μπροσούρας
για το NSBM.
Τον Ιούλιο του 2021 γίνεται γνωστή - εδώ - η επανακυκλοφορία (Β΄έκδοση) μιας αυτόνομης μπροσούρας που για πρώτη φορά συμπύκνωνε κάποια αδημοσίευτα και άγνωστα σε πολλούς νοήματα της στρατευμένης μουσικής.
Προσφάτως στάλθηκαν δωρεάν σε «παλιούς» συναγωνιστές - που ενισχύουν την μουσική σκηνή - αντίτυπα της έκδοσης μαζί με σπάνιο υλικό που μας προμήθευσαν Αυτόνομοι ενώ κάποια ελάχιστα σε αριθμό κυκλοφορούν ακόμη σε επιλεγμένα βιβλιοπωλεία για όσους ενδιαφέρονται.
Για τους νεολαίους συναγωνιστές
που θέλουν να μάθουν ακόμη περισσότερα και απορρίπτουν την «ανατολίτικη»
αισθητική των μουσικών επιλογών της αντιφασιστικής άκρας δεξιάς ένας σύνδεσμος
που αξίζει να διαβάσουν είναι μια σπάνια συνέντευξη ενός ξένου συναγωνιστή και
πρωτοπόρου στη προσπάθεια αυτή, την οποία μπορούν να κατεβάσουν και σε .pdf - εδώ
- ενώ υπάρχει μια ακόμη πηγή - εδώ - για τους Σλαβικής καταγωγής συναγωνιστές.
Σχόλιο παλαίμαχου συναγωνιστή που έλαβε την μπροσούρα
του NSBM:
«Αν το εξώφυλλο δείχνει προκλητικό και μυστηριώδες λόγω του συμβόλου της Εκάτης, τότε το περιεχόμενο είναι μια δέσμη λεκτικής εκρηκτικής ύλης έτοιμη να σε γεμίσει θραύσματα πληροφοριών για την πιο ακραία και παράλληλα απαγορευμένη στρατευμένη μουσική. Μουσικά σχήματα, ονόματα, δισκογραφίες, στίχοι και ιδεολογικές αναφορές συνθέτουν ένα σκοτεινό σκηνικό ικανό όμως να φωτίσει τον νου του Τελευταίου Πιστού της θρησκείας του Αίματος και της Γης, να σε οδηγήσει στο τραχύ μονοπάτι του Λύκου και στην πηγή της Μουσικής που απορρίπτει την πλουτοκρατική δημοκρατία και συνεγείρει τις αισθήσεις απέναντι στο δυσοίωνο μέλλον που επελαύνει ταχύτατα. Η λιτή αυτή έκδοση πόνημα αυτόνομων συντρόφων βρήκε την θέση της δίπλα σε εξίσου σημαντικά έργα της Ιδέας και με έκανε να αγγίξω τον παφλασμό του νοηματικού Αχέροντα της παράδοσης μιας Ευρώπης που πεθαίνει και αναγεννάτε συνεχώς μέσα από τα μάτια των παιδιών μας και τις μνήμες των προγόνων, ενώ λέξη με λέξη αποκρυπτογραφεί την πολεμική έπαρση της μουσικής που το λάβαρο της στέκει υψωμένο πάντα μαύρο και άραχνο από την Νορβηγία μέχρι την Ελλάδα, ένας συναγερμός στο λυκαυγές μπροστά σε μια ακόμη μαζική επίθεση των αιώνιων εχθρών που εφορμούν από τις βάσεις των αγορών και των πολυεθνικών»
Ποιο είναι το σύμβολο της Εκάτης;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια την ιστορια η πενταλφα ειναι αρχαιοελληνικο συμβολο και συμβολιζε τα πεντε τεκνα του ζευ που αρχιζουν απο αλφα (απολλων αρης αθηνα αρτεμις αφροδιτη). Ο ουρανος, ο ποσειδων, ο διας, ο αδις, ο πλουτων ηταν με αυτην την σειρα οι διαφορετικες διαστασεις της ιδιας οντοτητας που ονομαζοταν ζευς. Ο μωυσης ηταν ιερεας σε ναο του ζευ στην αιγυπτο γι αυτο και δομησε την θρησκεια των εβραιων σημιτων νομαδων δανειζομενος στοιχεια απο την αρχαιοελληνικη φιλοσοφια. Το υπερτατο ον τους ζεχομπα (και οχι γιαχβε) ειναι παραγωγο του ζευ ενω και η ονομασια σιων προερχεται απο το διον. Για την πενταλφα τα ειπαμε. Οι απατεωνες περιουσιοι εχουν επισης υποκλεψει και την ιστορια του δευκαλιεωνα που εγκατελειψε με σκαφος την κατακλυζομενη γη βαζοντας σε κιβωτο (κιβωτιο) τα γονιδια απο το ζωικο και φυτικο βασιλειο. Οι πονηροι σημιτες πηραν το δευκαλιεων το αντεστρεψαν και το εκαναν νωε και στην κιβωτο της εδωσαν χαρακτηρα καραβιου μεσα στο οποιο επιβιωσε ο νωε και η οικογενεια του. Προς αποκατασταση επισης της ιστορικης και οντολογικης αληθειας να πουμε οτι ο απολλων δεν ονομαζοταν απολλων αλλα ΙΗ. Το απολλων ηταν επιθετικος προσδιορισμος και σημαινε ο πανω απο ολους. Η φωτοφορα οντοτητα ΙΗ χαρακτηριζοταν επισης ως πηκτης, πατρωος, μουσηγετης, νυμφαγετης, αρσεκεκομης και θωρευτης. Θωρευτης απο την θωρια γιατι ως οντοτητα καθ ομοιωσην του ανθρωπου (οχι ομως κατ υποστασην αφου ειναι φωτοφορα) κινειται στο συμπαν με τα ανω ακρα σε διαταση και τα κατω ακρα ενωμενα. Ο θωρος που αργοτερα εγινε χορος ηταν εκδηλωση τιμης των αρχαιων στον ΙΗ κατα τον τροπο που κινειται στο συμπαν. Επισης και η θεοτητα θωρ των σκανδιναυων προερχεται απο τον θωρευτη και ηταν ουσιαστικως πολιτιστικο δανειο του ελληνορωμαικου πολιτισμου σε αυτους τους λαους. Τελος μιας και παμε προς τα χριστουγεννα να πουμε οτι ο ΙΗ-σους που γεννηθηκε στην βηθλεεμ ηταν η επομενη διασταση του ΙΗ, που γεννηθηκε στην δηλο και τον γνωριζουμε ως απολλωνα. Δηλαδη ο ΙΗ-σους (σους στα δωρικα σημαινε ο ταχεως ερχομενος) και ο απολλωνας ειναι η ιδια οντοτητα απλα διαφορετικες διαστασεις. Καθολου τυχαιο οτι ο ιησους εγκαταλειψε την σαρκικη του υποσταση στον σταυρο ως θωρευτης, με τον τροπο δηλ. που κινειται στο συμπαν ως φωτοφορα οντοτητα. Αυτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήSTORM WOLF
Φωτοφόρος εννοείς εωσφόρος; Γιατί και αυτή η λέξη είχε εντελώς διαφορετική έννοια στην αρχαία Ελλάδα από αυτή την οποία έχει σήμερα δηλαδή τον διάβολο. Είναι ακατανόητο πως ο "φέρων το φως" στον χριστιανισμό σημαίνει την υπόσταση του απόλυτου κακού.
Διαγραφή8 18 από Φερών το φως ο εωσφόρος δηλαδή έγινε η υπόσταση του κακού μετά την πτώση του μαζί με όλο το τάγμα του, διάβολος σημαίνει αυτός που διαβαλη δηλαδή αυτούς που διαβαλη τον Θεό στους ανθρώπους για να τους απομακρύνει από εκείνον στην προκειμένη περίπτωση, όπως και σατανάς σημαίνει αντίπαλος, εχθρός και τα λοιπά,να ανοίγουμε κ κάνα βιβλίο...
Διαγραφή8 18 από Φερών το φως ο εωσφόρος δηλαδή έγινε η υπόσταση του κακού μετά την πτώση του μαζί με όλο το τάγμα του, διάβολος σημαίνει αυτός που διαβαλη δηλαδή αυτος που διαβαλη τον Θεό στους ανθρώπους για να τους απομακρύνει από εκείνον στην προκειμένη περίπτωση, όπως και σατανάς σημαίνει αντίπαλος, εχθρός και τα λοιπά,να ανοίγουμε κ κάνα βιβλίο...
ΔιαγραφήΓια αυτό κι από εωσφορος έγινε διάβολος,το πραγματικό όνομα του δεν αναφέρεται πουθενά παρά μόνο με τα συνώνυμα του αντίπαλος σε διάφορες γλώσσες...
επίσης η πεντάλφα συμβολίζει τον άνθρωπο κεφάλι χέρια πόδια, ανάποδα απεικονίζει το τραγο το μπαφο μετ που είναι διαφορετικός από τον αντίπαλο κι υπάρχουν κι άλλοι πέντε συνολικά επτά...
όσο αφορά το ύφος τις μουσικής σε επιθετικό κ λοιπά εντάξει, τώρα όσο αναφορά διαβόλους κι τα λοιπά δεν ξέρω τι σχέση μπορεί να έχουν με τον ΕΣ
Φιλε 8:18 ακριβως. Οι εωσφορικες οντοτητες ηταν και ειναι απολυτως θετικες οντοτητες. Ασφαλως το πατριαρχικο ιερατειο και οι σκοταδιστικες συνοδοι ολα αυτα οπως και την διδασκαλια του ιησου τα διαστρεβλωσαν στο μεγιστο βαθμο ενω συκοφαντησαν την πατρωα θρησκεια η οποια ουδεποτε υπηρξε ειδωλολατρικη, αλλα τιμουσε τις οντοτητες αυτες οπως τιμουμε εμεις σημερα τους αγιους. Ομως οι μεγαλυτερες πλανες που διεδωσαν ολους αυτους τους αιωνες ειναι οτι ο ιησους ειναι αφενως ο δημιουργος του συμπαντος και αφετερου οτι ειναι ο θεος της αγαπης. Δεν υπαρχουν μεγαλυτερα ψευδη απο αυτα. Κατ αρχην ηταν ποτε δυνατον το ολον να γινει ενα πεπερασμενο ον? Εξαλλου και ο ιησους στα τρια χρονια της διδασκαλιας του ουδεποτε ισχυριστηκε κατι τετοιο. Η φραση του " ο εωρακως εμε εωρακε τον πατερα" που την αναμασουν οι κληρικοι και οι θεολογοι για να τεκμηριωσουν αυτο το ψευδος σε καμια περιπτωση δεν υπονοει οτι ο πατερας του ειναι ο δημιουργος. Ο ιησους ως φωτοφορα οντοτητα ειναι προιον του δημιουργου και αποστολος του αφου ενσαρκωμενος στη γη, εξετελεσε αποστολη του δημιουργου. Οσο για τον ιησου της αγαπης που προπαγανδιζει το ιερατειο, οι ρησεις του " Παν δενδρον μη ποιουν καρπο καλο εκκοπτεται και εις πυρ βαλλεται" και "ουκ ηλθον βαλειν ειρηνη αλλα μαχαιρα" καταδεικνυουν οτι ο ιησους ειναι ο κατ εξοχην θεος του πολεμου και ο ισκιος του παντοτε σκεπαζει οσους αγωνιζονται και μαχονται για δικαιοσυνη. Επι τη ευκαιρια θελω να πω και το εξης απευθυνομενος κυριως προς την ακροδεξια πλεμπα που ομνυει πιστη στο τουρκοφιλο πατριαρχειο. Το πατριαρχικο ιερατειο με τα κυρηγματα της ακατασχετης αγαπολογιας το μονο που επιτυγχανει ειναι η φυλετικη και ταξικη ασυνειδησια του προλεταριατου, οποτε απο εμας λαμβανονται ως αντιδραστικοι και εχθροι. Σε μια μελλοντικη ε/σ επανασταση του ΜΑΥΡΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ, σε μια μελλοντικη δικτατορια των ελληνων εργατων δεν θα υπαρξει συμβιβασμος με την αντιδραση οποια και αν ειναι αυτη. Οι εκκλησιες θα κλεισουν και θα μετατραπουν σε δημοσια κτιρια και ο κληρος ανωτερος και κατωτερος θα περιορισθει στα μοναστηρια οπου εκει θα τελουν τα μυστηρια της πιστεως τους. Τα φιλανθρωπικα ιδρυματα της εκκλησιας θα κρατικοποιηθουν, η εκκλησιαστικη περιουσια θα δημευθει υπερ του ε/σ κρατους και η ειδωλατρικη προσκυνηση των εικονων θα καταργηθει. Η νεα θρησκεια της ε/σ πολιτειας θα ειναι η πιστη στην θεια προνεια, στον δημιουργο της φυσικης ταξεως και στον ιησου ως αποστολου αυτου επι της γης. Μοναδικη αποδοση τιμης θα γινεται στον σταυρο ως συμβολο του ιησου, και στην φαιοκοκκινη με το σπαθοσφυρο παντοτε με τεταμενη την δεξια γροθια. Με πιστη και αφοσιωση στα ιδεωδη του εθνικου αντικαπιταλιστικου σοσιαλισμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήSTORM WOLF
Μερικές φορές είναι καλύτερα να μασάς παρά να μιλάς!
ΔιαγραφήΠίσω στο Δημοτικό...
Τεταμένες δεξιές γροθιές διαβάζω, κλειστές εκκλησίες και απαγόρευση των εικόνων. Μάλλον έχεις μπερδέψει τον εθνικοσοσιαλισμό με τον μαρξισμό φιλαράκο.
Διαγραφήπρέπει να το σκέφτεσαι πολύ καιρό τώρα αυτό λυκακι, ούτε σφεντόνα δεν έχεις θες κι επανάσταση,με τι με δυφραγκα; χαχαχα
ΔιαγραφήEσύ έπρεπε να ζεις στην ΕΣΣΔ της 10ετίας του '20 και ΄30. Κομισάριος του Κόμματος(ένα είναι το κόμμα!) υπεύθυνος για την καταστροφή των εκκλησιών ! Ωραία οράματα έχεις πάντως...
ΔιαγραφήΜαύρε Κρίνε ισχύουν αυτά που είπες στην χτεσινή σου συνέντευξη ότι κληθηκες από την ΕΣΑ με τον όρο να μιλήσετε μόνο για Μεταξά, εσύ αντιπρότεινες να μιλήσετε για καπιταλισμό, ΝΑΤΟ, ΕΕ και αυτοί σου αρνήθηκαν; Είναι όντως τόσο ζώα οι τύποι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπάντησε τι άλλο να σου πει σου είπε ότι έτσι έγινε τι περιμένεις ρε αδερφέ από τύπους που καλούν πρώτα Τέλη που λέει ρουφιάνο τον Πλεύρη μας έχει κουράσει με την δήθεν ελιτίστικη συμπεριφορά ο παππούς και μετά καλούν Πλεύρη που δεν λέει και τίποτα αν το δεις αλλιώς ανακύκλωση τα ίδια και τα ίδια μπράβο για όσα βγήκαν στην εκπομπή
ΔιαγραφήΝαι τόσο ζώα είναι. Αυτό για να βλέπουν κάποιοι ποιοι είναι οι δήθεν σκληροπυρηνικοί και ποιοι ετοιμάζουν την επανάσταση. Τους είπε ο Λίμπο να μιλήσουν για καυτά θέματα επικαιρότητας και να δώσουν ιδεολογικές κατευθύνσεις στην νεολαία και ο καραφλος με την παρέα του αρνήθηκε γιατί ήθελε να κάνει άλλη μια παράταση Δελφινάριο με ύβρεις και κουτσομπολιά.
ΔιαγραφήΠοια είναι η ΕΣΑ; Έχει καποια σχέση με την Ε.Σ.Α. ;
Διαγραφή