Κράτος και εξεγερσιακή βία: Η στάση των ριζοσπαστών Εθνικιστών / Φασιστών απέναντι στην κρατική καταστολή, την αστική δημοκρατία και τον καπιταλισμό.


γράφει ο Λοθάριος


Αυτοί που μας παρακολουθούν και μας διαβάζουν γνωρίζουν καλά την πλήρη απαξίωση μας για τις ομάδες της «αστικής ακροδεξιάς» αλλά και για την ευρύτερη «εθνική δεξιά», ποτέ δεν αναγνωρίσαμε την παραμικρή αξία στα λεγόμενα τους τα οποία κινούνται συνήθως μεταξύ της γραφικότητας και της χυδαιότητας. Όμως αυτή τη φορά και εν όψη των πρόσφατων γεγονότων του Βόλου, οι κύριοι αυτοί ξεπέρασαν σε χαμέρπεια κάθε προηγούμενο, γεγονός που μας αναγκάζει να τοποθετηθούμε πάνω σε θέματα αρχής με κύριο στόχο να υπερασπιστούμε τις βασικές μας θέσεις ανοιχτά και έντιμα.







Μετά τα γνωστά γεγονότα του Βόλου ακολούθησε ένα όργιο παραπληροφόρησης από τα καθεστωτικά ΜΜΕ όπως και το περιμέναμε άλλωστε. Από την δική μας την πλευρά η αλληλεγγύη σε κάθε αντικαθεστωτικό αγωνιστή που βρίσκεται όμηρος στα χέρια του ανθελληνικού κράτους είναι δεδομένη. Δεν μπορούμε παρά να αποδοκιμάσουμε την στάση κομμάτων όπως της «Χρυσής Αυγής», η οποία έσπευσε με τον πλέον ανέντιμο τρόπο να δηλώσει πίστη και αφοσίωση στην αστική δημοκρατία και στο σύνταγμα ... όπως επίσης και η δεξιά η οποία επέλεξε την ρητορική της  «αντιακρότητας», εξομοιώνοντας όλα τα άκρα και θέτοντας ως βασικό κίνδυνο για το λαό και τη χώρα τη  «βία» και τις «ακρότητες» γενικά.



Η ρυπογόνος αστική ακροδεξιά ξαναχτύπησε.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα μιας τέτοιας στάσης είναι το άρθρο «Στον αστερισμό των άκρων το οποίο δημοσιεύθηκε στις σελίδες αλλά και στην ιστοσελίδα της «Ελεύθερης Ώρας» και φέρει την υπογραφή του κ. Νίκου Χιδίρογλου. Αν αυτό το άρθρο είχε δημοσιευθεί σε οποιαδήποτε άλλη χρονική θα μπορούσαμε να αναγνωρίσουμε στον συγγραφέα αφελείς προθέσεις, όμως αυτή τη στιγμή δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένδειξη μικροαστικής δειλίας και απολογία του σύγχρονου ραγιαδισμού (στην καλύτερη περίπτωση). Από την αρχή κιόλας του πονήματός του ο αρθρογράφος αποκαλεί τους τρεις νεαρούς εθνικιστές του Βόλου «άτομα φίλα προσκείμενα στην Χρυσή Αυγή», αναπαράγοντας ανεπεξέργαστα τα αισχρά ψέμματα που διέδωσε από την πρώτη στιγμή η κρατική και αστυνομική προπαγάνδα, και αισθάνεται μάλιστα την ανάγκη να κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου σχετικά με το «που θα βαδίσει η κοινωνία, αν δεν προσέξουμε» και πιο συγκεκριμένα γράφει  «θα βαδίσει στο δρόμο της ωμής βίας, θα βαδίσει προς μια κατεύθυνση παρόμοια με εκείνη της Ιταλίας τη δεκαετία του ’70, όταν ακροαριστεροί και νεοφασίστες συγκρούονταν στους δρόμους και το αίμα έρρεε».



Ο κύριος Χιδίρογλου είναι ή ανενδοίαστα προκλητικός ή εντελώς αφελής όταν εξορκίζει την βία ως μια δυνητική απειλή, μόλις δυο βδομάδες μετά τα γεγονότα τους Ιερισσού, στην Ελλάδα των 3000 αυτοκτονιών και των εκατομμυρίων εξαθλιωμένων! Μόλις δυο βδομάδες πριν στην Χαλκιδική, οι δυνάμεις καταστολής του δημοκρατικού ανθελληνικού κράτους, το οποίο ο κύριος αυτός αισθάνεται την ανάγκη να υπερασπισθεί, συμπεριφέρθηκαν κυριολεκτικώς ως στρατός κατοχής, χτυπώντας και καταστέλλοντας ανηλεώς με χημικά, το κίνημα αντίστασης των κατοίκων της περιοχής ενάντια στην εκμετάλλευση της γης τους.

Κάθε μέρα χιλιάδες άνθρωποι βιώνουν τον απόλυτο τρόμο για το αύριο, πολλοί αυτοκτονούν όταν δεν μπορούν να αντιμετωπίσουν τη σιδερένια φτέρνα του τραπεζικού χρέους, την απειλή των κατασχέσεων και της εισβολής των κλητήρων και των φοροληστρικών υπηρεσιών στη ζωή τους! Είναι μια καθημερινή ωμή βία με χιλιάδες θύματα η οποία προεκτείνεται στους δρόμους των πόλεων, στις πλατείες, στα χωριά και σε κάθε γωνιά αυτής της χώρας, όπου υπάρχουν εστίες αντίστασης. Η ωμή βία είναι σήμερα παρούσα και συντρίβει την κοινωνία, όμως το πρώτο μέλημα του κυρίου Χιδίρογλου και των ομοίων του είναι ο στιγματισμός και η πρόληψη ΜΟΝΟ της βίας εκείνης που θα μπορούσε να αντιταχθεί στη βία του καθεστώτος. 



Το αίμα ρέει ήδη άφθονο, αλλά μόνο τα χτυπήματα κατά των τραπεζών και η πλήξη της σαθρής εξουσίας φαίνονται να εξεγείρουν ακόμα μερικούς «πατριώτες»! Μετά την αναφορά του μάλιστα στα «χρόνια του μολυβιού» στην Ιταλία, ο «πατριώτης» ψύχραιμος αρθρογράφος αναφέρεται ακόμα και στη δολοφονία του Μίκη Μάντακα, αναφέρει σχετικά: «Τότε, είχε βρει και το θάνατο, από σφαίρες ακροαριστερών, ο Έλληνας φοιτητής και στέλεχος του ιταλικού MSI, Μίκης Μάντακας».


Το «Movimento Sociale Italiano» για όσους δεν γνωρίζουν υπήρξε ο ιστορικός συνεχιστής του Φασισμού, ο οποίος  ως Κίνημα προερχόταν ακριβώς από την συσπείρωση επαναστατικών στοιχείων των «άκρων», χρησιμοποίησε συστηματικά την πολιτική βία για την απελευθέρωση της Ιταλίας από την αστική δημοκρατία και την μαρξιστική επιρροή και δημιούργησε μια μοναδική κουλτούρα στηριζόμενη στο πολεμοχαρές ήθος και στην ηρωική θέαση των πραγμάτων, ήταν συνεπώς το ακριβώς αντίθετο από αυτά που έχει εκφράσει ο κύριος Χιδίρογλου, ο οποίος ούτε κατά διάνοια αξίζει να πιάνει στο στόμα τους προσωπικότητες όπως ο Μίκης Μάντακας!


Στη συνέχεια γίνεται λόγος για «θαυμαστές του κόμματος του Νίκου Μιχαλολιάκου», «ναζιστικό υλικό» και «όπλα» και ο αρθρογράφος αναρωτιέται ρητορικά: «Ναι, όπλα. Που τα βρήκαν;» υπονοώντας προφανώς είτε ότι τα εν λόγω άτομα ήταν οργανωμένη σπείρα η οποία είχε τη δυνατότητα να προμηθευτεί όπλα από άγνωστες πηγές, και κάπου εκεί αγγίζεται και η ευαίσθητη ψυχωτική συνομωσίολογική χορδή της αντιφασιστικής «ακροδεξιάς»! Φυσικά είναι περιττό να πούμε ότι τη στιγμή που υπάρχουν άτομα που αντιμετωπίζουν ποινικές διώξεις από το κατοχικό κράτος, τέτοιου είδους γραφόμενα ξεπερνούν τα όρια και αποτελούν το βούτυρο στο ψωμί του κατασταλτικού μηχανισμού αφού αναπαράγουν κομμάτι κομμάτι όλα τα κλασσικά και κινηματογραφικά στερεότυπα του πολιτικά ορθού.



Εδώ ακόμη μια φορά ο κ. Χιδίρογλου βιάζεται να επιβεβαιώσει τα επίσημα αστυνομικά ανακοινωθέντα χωρίς καν να έχει πλήρη γνώση της υπόθεσης, αλήθεια όμως πώς μπορεί να είναι σίγουρος για την ύπαρξη όπλων πριν καν υπάρξουν απτές αποδείξεις προς τεκμηρίωση των λεγομένων των αστυνομικών αρχών; Καλά θα έκαναν όμως να ήταν πιο προσεκτικοί ορισμένοι κύριοι που σήμερα φαίνονται τόσο σίγουροι για την ύπαρξη τους ώστε να αναρωτιούνται μάλιστα και από που προέρχονται, διότι μπορεί να αποδειχτεί στην πορεία (όπως έχει γίνει κι άλλες φορές) ότι τα περίφημα όπλα ήταν ψεύτικα, αεροβόλα ή απλώς ανύπαρκτα ...


Πάντως ο κύριος Χιδίρογλου, μέσα σε όλες αυτές τις ακροβασίες, δείχνει να είναι σίγουρος τουλάχιστον για ένα πράγμα, για το «ότι νέα παιδιά, είναι διατεθειμένα να χρησιμοποιήσουν βία για να πετύχουν, τι; Ποιος ξέρει, τι ...».  
Είναι αλήθεια κύριε Χιδίρογλου ότι όταν το κράτος βιαιοπραγεί το κάνει με οργανωμένο και αποτελεσματικό τρόπο και έχει πλήρη επίγνωση των επιδιώξεων του! Όταν οργανώνει προβοκάτσιες, διακρίνεται από επαγγελματισμό και ψυχρή εκτελεστικότητα! Και φυσικά αυτοί που το υπηρετούν γνωρίζουν πολύ καλά το ρόλο τους και έχουν πλήρη γνώση της αποστολής τους, γι' αυτό  εξάλλου και το Εθνικιστικό κίνημα σήμερα βρίσκεται στην κατάσταση που βρίσκεται, διότι αυτοί που το υπονόμευσαν γνώριζαν άριστα τί έκαναν και γιατί το έκαναν! Ακριβώς το αντίθετο ισχύει σε περιπτώσεις κινήσεων, οι οποίες ακριβώς επειδή βασίζονται μόνο σε αγνές προθέσεις ΔΕΝ έχουν καμιά σχέση με τη βία του Κράτους ! Έχουν ως μοναδικό λόγο έκρηξης την ίδια τους την ύπαρξη μέσα σε έναν ανούσιο και ρυπαρό σύγχρονο κόσμο, δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με την κοινότοπη λογική των προσκυνημένων και γι' αυτόν ακριβώς το λόγο δεν επιδέχονται ερμηνείες από ανθρώπους που δεν υπήρξαν ποτέ στη ζωή τους ούτε αγωνιστές, ούτε πολιτικοί ακτιβιστές, ούτε εξεγερμένοι για να τις νοιώσουν! Συνεπώς δεν είναι αδικαιολόγητη η έκπληξη του κυρίου Χιδίρογλου μπροστά στο γεγονός ότι «οι νεαροί που ενέχονται στην επίθεση στην Τράπεζα Κύπρου στο Βόλο, είχαν καλυμμένα τα πρόσωπά τους, ενώ χρησιμοποίησαν και βόμβες μολότοφ ... Τελικά, η μεθοδολογία των δύο άκρων, δεν διαφέρει καθόλου».



Προφανώς όταν κανείς έχει υπάρξει όλη του τη ζωή κονδυλοφόρος σε δεξιά και ακροδεξιά έντυπα, δεν μπορεί να σκεφτεί ότι ορισμένα πράγματα πηγάζουν από πρακτικές αναγκαιότητες  - η κάλυψη ενός προσώπου ώστε να μην αναγνωριστεί αυτός που διαπράττει μια ενέργεια ή η παρασκευή μιας μολότοφ, μέθοδος που εφευρέθηκε για ανθρώπους οι οποίοι δεν είχαν πρόσβαση σε κανονικά εκρηκτικά και όπλα - και δεν συνιστούν ιδεολογική σύμπλευση ή μίμηση της κουλτούρας ενός άλλου χώρου. Βέβαια η αλήθεια είναι ότι πολλές φορές οι μέθοδοι  ακτιβιστικών χώρων, τελείως διαφορετικών σε ιδεολογικό επίπεδο, ομοιάζουν κυρίως όταν αυτοί οι χώροι πλήττουν τον ίδιο εχθρό, άλλωστε η εξεγερσιακή ηθική είναι μια Αξία που πολλές φορές βρίσκεται πάνω ακόμα και από τις ιδέες, και αυτό είναι το μεγάλο δίδαγμα της Εθνικοεπαναστατικής βιοθεωρίας που συνένωσε αγωνιστές από διαφορετικούς χώρους και ιδεολογικές αφετηρίες!


Εκεί όμως που γίνεται άκρως τραγικός ο κ. Χιδίρογλου, είναι στο σημείο που προσπαθεί να δώσει ιδεολογικοπολιτικά μαθήματα (!) προβαίνοντας σε μια ιστορική σύγκριση του Κομμουνισμού και τους Εθνικοσοσιαλισμού: «Η αποϊεροποίηση της ανθρώπινης ζωής, ο εξωραϊσμός της βίας, η αποκτήνωση, είναι το βασικό χαρακτηριστικό της αριστεριστικής & κομμουνιστικής ιδεολογίας, όσο και της εθνικοσοσιαλιστικής».  Η αλήθεια είναι ότι για εμάς τους Εθνικιστές / Εθνικοσοσιαλιστές / Φασίστες η ζωή έχει μόνο την αξία που της δίνει κανείς, αλλά ο κύριος Χιδίρογλου δεν σκέφτηκε ποτέ ότι η «αποϊεροποίηση της ανθρώπινης ζωής» προήλθε μάλλον από την πλήρη εμπορευματοποίηση της ανθρώπινης ύπαρξης και την εκμετάλλευση που επέφερε ο καπιταλισμός ; Δεν του έτυχε ποτέ να αντιληφθεί ότι η αποκτήνωση προέρχεται κυρίως από την έσχατη εξατομίκευση και τον καταναλωτικό κρετινισμό που επέβαλε το καπιταλιστικό μοντέλο, το ίδιο που κονιορτοποίησε κάθε έννοια τιμής, αλληλεγγύης και οργανικού δεσμού;


Όμως ο κύριος Χιδίρογλου αισθάνεται την ανάγκη να γίνει πιο σαφής σχετικά με τις ομοιότητες των δυο
«ολοκληρωτισμών» έτσι μαθαίνουμε ότι «Κατ’ αρχήν, είναι και οι δύο «σοσιαλιστικές» ιδεολογίες, άρα αναδιανεμητικές», είναι αλήθεια ότι ο ληστρικός καπιταλισμός που απογυμνώνει εκατομμύρια Έλληνες δεν είναι καθόλου αναδιανεμητικός αλλά άμεσα κατασχετικός, «είναι και οι δύο ολοκληρωτικές» είναι επίσης αλήθεια ότι η φιλελεύθερη αστική δημοκρατία κατάφερε να αποχαυνώσει τις μάζες τόσο ολοκληρωτικά ώστε να μην χρειαστεί ποτέ να γίνει ανοιχτά ολοκληρωτική με εξαίρεση ίσως την Ελλάδα του Σαμαρά, του Βενιζέλου και του Κουβέλη, «είναι και οι δύο ανελεύθερες και απάνθρωπες», καμιά σχέση με την ελευθερία του πολιτικά ορθού και τον ανθρωπισμό του σύγχρονου καπιταλισμού, «ασκούν και οι δύο βία και κοινωνική μηχανική», προφανώς στον αγγελικό κόσμο στον οποίο ζει ο κύριος Χιδίρογλου δεν συνάντησε ποτέ βία εκ των άνω (η Ιερισσός πέφτει προφανώς κάπως μακριά ...) ούτε αντιλήφθηκε την κοινωνική μηχανική του καταναλωτισμού, της υπερχρέωσης κτλ. «Γι’ αυτό και τα βρήκαν προσωρινά το 1939, με αρχική πρόθεση να διαμοιράσουν τα εδαφικά λάφυρα» και μετά τί συνέβη κύριε Χιδίρογλου, ήταν τόσο απόλυτες αυτές οι ομοιότητες που η συμμαχία υπήρξε άκρως προσωρινή! 


Μέσα στα πολλά ιστορικά παραδείγματα βίας που δίνει ο κύριος αυτός, ξέχασε φαίνεται τη Δρέσδη, την Χιροσίμα και το Ναγκασάκι, τον εκτοπισμό 13 εκατομμυρίων Γερμανών μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο και τον θάνατο των μισών από αυτούς, το Βιετνάμ, το Ιράκ και ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΗ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ! Σε αυτές τις περιπτώσεις τα θύματα ήταν αόρατα και ο θάνατος τους ανεπαίσθητος! Φυσικά εμείς ως Εθνικιστές και Φασίστες δεν αναλαμβάνουμε σε καμία περίπτωση την υπεράσπιση του Σταλινικού κρατικού καπιταλισμού που μόνο σοσιαλιστικός δεν ήταν και ο οποίος πολέμησε με λύσσα στο πλευρό των Αμερικανοαγγλοσιωνιστών την Ευρώπη (αυτά η μνήμη του κ. Χιδίρογλου τα έχει απολέσει), αλλά δεν μπορούμε παρά να χλευάσουμε τα δύο μέτρα και δυο σταθμά του κ. Χιδίρογλου, ο οποίος σκανδαλίστηκε σε απίστευτο βαθμό από τα γεγονότα του Βόλου, όπως επίσης χλευάζουμε και τους απίστευτους συνειρμούς αυτού του ιδίου κυρίου.



Το βέβαιον είναι ότι ο αρθρογράφος δεν φοβάται την γελοιοποίηση, αφού λοιπόν έχει γράψει ένα ολόκληρο άρθρο μέσα στο οποίο ένας ανυποψίαστος αναγνώστης δεν θα μάθαινε σχεδόν τίποτα όσον αφορά την πραγματική, τραγική κατάσταση της χώρας, η οποία υποφέρει καταπώς φαίνεται μόνο εξαιτίας των «άκρων», μιλάει για «ανασυγκρότηση» με «αντιμετώπιση της κρίσης» και με «συσπείρωση των εθνικών δυνάμεων», θα θέλαμε λοιπόν να ξέρουμε ποιές είναι αυτές οι «εθνικές δυνάμεις» και τί είδους αντιμετώπιση της κρίσης έχει να μας προτείνει. Μήπως προτείνει μια ανακύκλωση των δυνάμεων που δημιούργησαν την σημερινή κατάσταση και οι οποίες ως εκ θαύματος μετανόησαν, πέρασαν από την κολυμβήθρα του Σιλωάμ και δεν μένει παρά να βγουν στο προσκήνιο άσπιλες κι αμόλυντες;



Η δική μας στάση.


Όπως έχουμε δηλώσει επανειλημμένως και όπως πράττουμε εδώ και χρόνια, από την πρώτη στιγμή που αυτό το ιστολόγιο είδε το φως της μέρας, είμαστε αλληλέγγυοι με κάθε αντικαθεστωτικό αγωνιστή που διέπραξε ενέργειες κατά της αστικής δημοκρατίας και διώχθηκε γι' αυτές, ασχέτως αν συμφωνούμε ή όχι με τις ιδεολογικές του θέσεις και απόψεις. Μακράν του να είναι απλώς ένας τακτικισμός, η στάση αυτή είναι θέση αρχής, είναι κομμάτι της δικής μας ηθικής και δε μας νοιάζει ΚΑΘΟΛΟΥ αν κάποιοι την καταλαβαίνουν ή όχι. Πρέπει να συνειδητοποιήσουμε όλοι ότι σήμερα δεν έχουμε απέναντι μας ούτε το παραπαίον και ανίσχυρο αστικό κράτος της Ιταλίας του 1920 - 22, ούτε την καταρρέουσα δημοκρατία της Βαϊμάρης του '33, αλλά ένα εξελιγμένο, συγκεντρωποιημένο, καλά οργανωμένο, πανίσχυρο και μεταμοντέρνο καπιταλιστικό - δημοκρατικό κράτος το οποίο θα υπερασπιστεί μέχρι τέλους το καπιταλιστικό σύστημα που το δημιούργησε. Αυτό το κράτος δεν αλλάζει, δεν αναμορφώνεται, δεν τροποποιείται και ΔΕΝ αποτελεί έκφραση και υπεράσπιση των εθνικών συμφερόντων, είναι μόνο ένας μηχανισμός ο οποίος δεν διστάζει σήμερα να θυσιάσει το μέλλον του λαού στο βωμό της ίδιας της δικής του επιβίωσης. Συνεπώς η μόνη λύση που έχουμε μπροστά μας είναι η συθέμελη καταστροφή του και η αντικατάστασή του από μια ελεύθερη λαϊκή κοινοτική και εθνική ΠολιτείαΗ λέξη καταστροφή δεν μπορεί να τρομάξει παρά μόνο προσκυνημένους και δειλούς μικροαστούς νοικοκυραίους, είναι όμως ο άμεσος στόχος που θα πρέπει να προτάξει κάθε εθνικοεπαναστατικό κίνημα, όπως έλεγε και ο Ernst Jünger τη δεκαετία του 20':



«Η καταστροφή είναι το μόνο μέσο στα μάτια του εθνικισμού που ενδείκνυται στην σημερινή κατάσταση των πραγμάτων ...  Αφήνουμε κατά μέρος την ιδέα ότι θα μπορούσε να υπάρξει ένα είδος επανάστασης που να υποστηρίξει την τάξη για χάρη των μικροαστών. Επειδή ακριβώς είμαστε οι πραγματικοί, αυθεντικοί και ανηλεείς εχθροί του αστού, δεν νοιώθουμε παρά μόνο ευχαρίστηση απ' την αποσύνθεσή του. Όσο για 'μας, δεν είμαστε αστοί, είμαστε τέκνα των πολέμων, συμπεριλαμβανομένων και των εμφυλίων πολέμων, και μόνο όταν όλο αυτό, αυτό το θέαμα των κυκλικά και αέναα περιστρεφόμενων κύκλων, θα έχει σαρωθεί, θα μπορέσει να ξεδιπλωθεί μέσα μας ότι πηγάζει από τη φύση, το στοιχειώδες, τη στοιχειώδη αγριότητα, την αρχέγονη γλώσσα, την ικανότητα να γεννήσουμε το καινούριο με το αίμα και την σπορά μας».



Φυσικά όταν ένα σύστημα ψυχορραγεί προσπαθεί να ταυτίσει την ύπαρξη του με αυτήν ολόκληρης της χώρας, τους Έθνους και του Λαού, γι 'αυτό άλλωστε και άνθρωποι σαν τον κύριο Χιδίρογλου μιλούν γενικώς και αορίστως για ανοικοδόμηση και συσπείρωση, όμως οι ριζοσπάστες Εθνικιστές / Φασίστες επαναστάτες γνωρίζουν καλά  ότι πρόκειται για μια καλοστημένη παγίδα που ως μόνο στόχο έχει να τους χρησιμοποιήσει και να τους εξουδετερώσει ώστε να σωθεί ότι μίσησαν περισσότερο και ότι έβλαψε με τον χειρότερο τρόπο την πατρίδα. Ο μεγάλος Γάλλος διανοητής του νεοφασισμού Maurice Bardèche έγραφε στο βιβλίο του ''Les Temps modernes'' (1952) κάνοντας ταυτόχρονα και έναν εξαιρετικά οξυδερκή απολογισμό της ιστορίας και της στάσης του Φασισμού σε σχέση με το κράτος τα εξής λόγια, που μοιάζουν να έχουν γραφτεί επίσης και για τους Έλληνες αγωνιστές του σήμερα: 




«Πάει πολύς καιρός από τότε που ότι εθνικιστικό υπάρχει στη Γαλλία πέφτει συνεχώς στην ίδια παγίδα που του στήνει η πίστη και η στοργικότητα. Όταν οι εθνικιστές έχουν πολλαπλασιάσει επί χρόνια τις προειδοποιήσεις και τις επιπλήξεις τους, όταν έχουν καταγγείλει τα λάθη του καθεστώτος και καταδείξει ότι το έθνος έπρεπε να διαχωριστεί με κάθε τίμημα από τους ανθρώπους που το οδηγούσαν στο χαμό του, όταν το δράμα που πρόβλεψαν, ξεσπά, εκείνη ακριβώς τη στιγμή, οι άνθρωποι του καθεστώτος προσπαθούν ανυπερθέτως να σώσουν εαυτόν διακηρύσσοντας ότι η υπεράσπιση του έθνους ταυτίζεται με την υπεράσπιση του καθεστώτος και ότι χτυπώντας κανείς το καθεστώς χτυπά την ίδια την πατρίδα. 


Εκείνη ακριβώς τη στιγμή οι άνθρωποι του έθνους θα έπρεπε να αρνηθούν αυτόν τον ψευδή συμψηφισμό που τους συνδέει στην πραγματικότητα με την δολοφονία της πατρίδας. Δεν μπορούν να σώσουν το μέλλον του ίδιου του έθνους παρά μόνο ζητώντας (από τους αντιπάλους τους στμ) μια προκαταβολική παραίτηση και βασίζοντας την εθνική ανάκαμψη όχι πάνω στις αιτίες που προκάλεσαν την ήττα και που δεν μπορούν παρά να προκαλέσουν κι άλλες, αλλά πάνω στα διδάγματα της ίδιας της ήττας που απαιτούν να ακολουθήσουμε νέους δρόμους με διαφορετικούς ανθρώπους. 
Όμως αυτό δεν έγινε, δυστυχώς κάτι τέτοιο δεν το έκαναν ποτέ. Δεν ακούν παρά μόνο την καρδιά τους και δεν βλέπουν παρά μόνο την καταματωμένη πατρίδα. Έτσι πέφτουν με τα μούτρα στα καλάθι της ιερής ένωσης προσφέροντας στους αντιπάλους τους που δεν άλλαξαν ποτέ την πολύτιμη στήριξη της ίδιας τους της θυσίας. (...) 



Οι δημοκρατικοί ευχήθηκαν το Σεντάν και χειροκρότησαν το Σεντάν (την ήττα της Γαλλίας στον γαλλοπρωσικό πόλεμο του 1870 ώστε να προκληθεί κατάρρευση του αυτοκρατορικού καθεστώτος του Νεπολέωντος του Γ'. στμ), οι μπολσεβίκοι προκάλεσαν την κατάρρευση του ρωσικού μετώπου και υπέγραψαν την ειρήνη του Μπρεστ - Λιτόφσκ, οι αντιστασιακοί χαιρέτησαν το βομβαρδισμό των πόλεων μας και θέλησαν τον εμφύλιο πόλεμο: κι εμείς, δεν θα ευχηθούμε ποτέ το Σεντάν και δε θα αποδεχτούμε ποτέ το Μπρεστ - Λιτόφσκ και δεν θα καλέσουμε ποτέ σε εμφύλιο, κι έτσι οι δημοκρατικοί, οι μπολσεβίκοι και οι αντιστασιακοί εγκαταστάθηκαν στα τέλος για τα καλά στην εξουσία πατώντας πάνω σ' αυτά τα συντρίμια που εμείς απορρίπτουμε. (...)


Αν η Γαλλία μπορεί να υπολογίζει σ' εμάς, γιατί είμαστε εθνικιστές (...) κάθε φορά που διακυβεύονται τα ουσιαστικά της συμφέροντα και ιδίως η εδαφική της ακεραιότητα, να μην χάνουμε ποτέ ωστόσο απ' την οπτική μας ότι το ουσιώδες, στο συμφέρον της ίδιας της πατρίδας, είναι να εξαφανιστεί το τωρινό καθεστώς: το καθήκον μας ως εθνικιστών είναι, κατά συνέπεια, ν' αρπάξουμε κάθε ευκαιρία, κάθε αναποδιά, κάθε στροφή της ιστορίας για να το πλήξουμε. 


Μόνο έχοντας συνεχώς κατά νου αυτή τη σκέψη θα μπορέσουμε να καταλάβουμε μια μέρα τη στιγμή που θα μας προσφέρει η ιστορία, την χαραμάδα αυτή απ' την οποία θα περάσει η αναγέννησή μας. Δεν είν' αλήθεια ότι κάποια ιστορική μοίρα παρασύρει σαν ποτάμι τους λαούς προς το χαμό τους. Οι λαοί οι ίδιοι είναι που κάνουν το πεπρωμένο τους. Και το κάνουν όπως ακριβώς και οι άνθρωποι με την θέληση και το θάρρος τους. Ας ανακτήσουμε την θέλησή μας και θα κερδίσουμε κι ένα μέλλον».




Αντλώντας αυτά τα πολύτιμα διδάγματα από την ιστορία του Φασισμού, αρνούμαστε σήμερα να δεθούμε στο άρμα της καπιταλιστικής δημοκρατίας η οποία σήμερα επιχειρεί να ταυτίσει, ακριβώς με τον τρόπο που το περιγράφει ο Bardèche, την δική της μοίρα με αυτήν ολόκληρου του έθνους. Δεν ξεχνούμε ούτε για μια στιγμή ότι η σημερινή κατάσταση έχει προέλθει από πολλές δεκαετίες καπιταλιστικής επιβολής, η οποία σαν καρκίνος κατέφαγε τα σπλάχνα του λαού και ξέρουμε ότι η σωτηρία της πατρίδας απαιτεί πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα την εξάλειψη αυτού του κακοήθους αποστήματος, το οποίο περιλαμβάνει φυσικά και τις στρατιές των παραγόντων της διεφθαρμένης πολιτικής τάξης, που οι διάφοροι Χιδίρογλου έχουν το θράσος ακόμα να ονομάζουν «εθνικές δυνάμεις». Αυτός είναι επίσης και ο λόγος που δεν φοβόμαστε να περάσουμε από κάθε χαραμάδα προκειμένου να δυναμώσουμε την εθνική και κοινωνική αντικαπιταλιστική πάλη και γι' αυτό βλέπουμε σε κάθε πραγματικό αντικαθεστωτικό αγωνιστή, όποιες κι αν είναι οι ιδέες του έναν ντε φάκτο σύμμαχο (ακόμα κι κάποιοι αδυνατούν να το συλλάβουν) και γιατί όχι έναν αυριανό σύντροφο: 



«Όλες οι επαναστατικές δυνάμεις στο εσωτερικού ενός Κράτους είναι αόρατοι σύμμαχοι, παρά την αντιπαράθεσή τους. Κι αυτό γιατί η τάξη είναι ο κοινός τους εχθρός»  
Ernst Jünger 


Αυτοί που επιδίδονται στην «αντιφασιστική» πάλη δεν αντιλαμβάνονται ότι χρησιμεύουν ως «χρήσιμοι ηλίθιοι» του καθεστώτος, κάτι που ισχύει και για όσους θεωρούν ότι ο βασικός εχθρός είναι γενικά οι «αναρχοκομμουνιστές» (ή τα «άκρα»), και όχι το καπιταλιστικό σύστημα και οι μηχανισμοί που το υπερασπίζονται. Αυτοί οι αριστεροί που ζητούν από την κυβέρνηση έκτακτους νόμους κατά της «φασιστικής» απειλής και μέτρα λογοκρισίας και περιορισμού της έκφρασης (τα περίφημα «αδικήματα γνώμης»), δεν κάνουν τίποτε άλλο απ' το να σκάβουν τον ίδιο τους τον λάκκο, αφού τέτοιοι νόμοι, «κατά των άκρων και των παρεκτροπών» που φαντάζουν αρχικά μόνο «αντιφασιστικοί», είναι στην πραγματικότητα επιπρόσθετα όπλα στα χέρια του συστήματος, τα οποία ανά πάσα στιγμή θα μπορούσαν να στραφούν ενάντια σε οποιαδήποτε δύναμη αμφισβήτησης και αντίστασης, δεδομένου μάλιστα ότι η καπιταλιστική δημοκρατία ταυτίζει τον εαυτό της με την νομιμότητα, το λαό και την ίδια την πατρίδα. Ας μελετήσουν πιο προσεκτικά τις θέσεις του γνωστού κομμουνιστή θεωρητικού και οργανωτή Leon Trotsky


«Η αστική δημοκρατία είναι χρησιμοποιήσιμη από το προλεταριάτο στο βαθμό που ανοίγει το δρόμο για την ανάπτυξη της ταξικής πάλης. Κατά συνέπεια, κάθε εργατικός «ηγέτης» που οπλίζει το αστικό Κράτος με ειδικά μέσα ελέγχου της κοινής γνώμης γενικά, και ιδιαίτερα του τύπου, είναι κυριολεκτικά ένας προδότης. 
Σε τελευταία ανάλυση η όξυνση της ταξικής πάλης θα εξαναγκάσει τις αστικές παρατάξεις κάθε απόχρωσης να φθάσουν σε μια συμφωνία μεταξύ τους: Να αποδεχθούν έκτακτους νόμους, κάθε είδους περιοριστικά μέτρα και μέτρα «δημοκρατικής» λογοκρισίας εναντίον της εργατικής τάξης. Οποιοσδήποτε δεν το έχει ακόμα καταλάβει, πρέπει να βγει έξω από τις γραμμές της»
(Ελευθερία του τύπου και εργατική τάξη - 1938)


Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι τέτοια φιλοκαθεστωτικά στην ουσία τους μέτρα ζητούνται από την «δημοκρατική» και «ανθρωπιστική» αριστερά τύπου ΣΥΡΙΖΑ και ΔΗΜΑΡ αλλά και από πρόστυχα χρεωκοπημένα αστικά κόμματα όπως το ΠΑΣΟΚ, από πολιτικές δυνάμεις δηλαδή που έχουν ταχθεί άνευ όρων υπέρ της σωτηρίας του καπιταλιστικού κράτους (στη δημοκρατική του μορφή). 
Οι εθνικιστές / νεοφασίστες αγωνιστές, οπλισμένοι με μια επαναστατική αντίληψη, βασισμένη σε μια ακριβοπληρωμένη και αιματοβαμμένη εμπειρία πολλών δεκαετιών, στέκονται και θα σταθούν μέχρι τέλους στο πλευρό της αντίστασης και της εξέγερσης. Οι θλιβεροί νεοραγιάδες υποστηρικτές της μικροαστικής εθνικοφροσύνης δεν θα έχουν παρά μόνο την περιφρόνησή μας και δεν θα αργήσουν να καρφωθούν στον πάσσαλο της ατίμωσης και της προδοσίας, δίπλα στους «μη ακραίους» δημοκράτες και τους «μετριοπαθείς» αριστερούς! Η δική μας ηθική, είναι αυτή των εξεγερμένων, των ανταρτών και των επαναστατών και μ' αυτήν θα διαπαιδαγωγήσουμε μια νέα Επαναστατική Εθνικιστική πρωτοπορία, απαλλαγμένη από την πνευματική και φυσική ηγεμονία την πυορροούσας αστικής ακροδεξιάς. Εμείς είμαστε οι πραγματικοί εξεγερμένοι και το μέλλον μας ανήκει!


«Οι εξεγερμένοι στρατολογούνται μεταξύ αυτών που είναι έτοιμοι να πολεμήσουν για μια υπόθεση, ακόμα κι αν μοιάζει χαμένη. Η ιδανική περίπτωση είναι αυτή όπου η δική τους ελευθερία ταυτίζεται με αυτή της χώρας τους»  Ernst Jünger

Η οργή αριστερών συνδικαλιστών για τον φασισμό σημαίνει φόβος για την επανάσταση.



Στην Ιταλία το 1912 τα πιο αγωνιστικά φιλε­λεύθερα στοιχεία είναι βαθιά αποκαρδιωμένα ... Αυτό που σύντομα θα γίνει είναι ένα μεγάλο σοσιαλιστικό κράτος ... αυστηρά συγκεντρωτικό ... μέχρι την παραμικρή λεπτομέρεια ...
Σε 10 χρόνια, θα έχει οικοδομηθεί ένα κράτος όπου δε θα υπάρχει κανένα ίχνος ευρωπαϊκού «φιλελευθερισμού».

Γουίντχαμ Λιούις, Άγγλος οπαδός του φασισμού (1926)

Συνεχώς τον τελευταίο καιρό ακούμε στην πατρίδα μας συνδικαλιστές της κοινοβουλευτικής αριστεράς να μιλούν αναφερόμενοι στον φασισμό με εξευτελιστικά λόγια θεωρώντας τον σαν βρισιά. Για να δούμε όμως που στηρίζεται όλο αυτό το μίσος προς το φασισμό όλων αυτών των σοσιαλοδημοκρατών και λοιπών αριστερών και μαρξιστικών κοινοβουλευτικών κομμάτων θα πρέπει να μελετήσουμε με προσοχή τον συνδικαλισμό την περίοδο του φασισμού.


Το Φασιστικό Κόμμα γεννήθηκε σχιζο­φρενικά, με τα μισά μέλη να είναι δεξιοί Εθνικιστές και τα άλλα μισά να είναι αριστεροί Εθνικο - Συνδικαλιστές. Οι Φασίστες είχαν πλήρη εμπιστοσύνη στην ικανότητα των εργαζομένων να μάθουν να λειτουργούν στην κοινωνία και θεωρούσαν ότι το συνδικάτο ήταν το σχολείο για την ανάπτυξη αυτής της ικανότητας. Τα συνδικάτα έπρεπε να αναλάβουν τις λειτουρ­γίες που επιτελούνταν από το Κράτος, και το Κράτος έπρεπε να διαλυθεί. Με αυτό τον τρόπο θα γινόταν η επανάσταση.

Οι διαμάχες στην Ιταλία μέσα στην Ομοσπονδία των Εργατών Γης επέτρε­ψαν στους φασίστες να αναπτυχθούν. Οι φασίστες προέβα­λαν το σύνθημα «Η γη σε αυτούς που την καλλιεργούν» ως απάντηση στη σοσιαλιστική εθνικοποίηση της γης.






για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

Νέες δράσεις για την Συρία σε Ρέθυμνο, Κέρκυρα, Λευκωσία και Λεμεσό!

Συνεχίζονται οι δράσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη υπέρ της Συρίας.


Για πλήρη ενημέρωση σχετικά με τις παρεμβάσεις σε Ιταλία, Ισπανία, Μάλτα, Τσεχία, Ελλάδα και Κύπρο στον σύνδεσμο εδώ







Βίντεο Ελλήνων συναγωνιστών για την Συρία


Κέρκυρα








Λευκωσία






Ρέθυμνο






Λεμεσός




Εθνικιστές αιχμάλωτοι πολέμου και εθνικιστικό αντάρτικο πόλεων (άρθρο του Ιφικράτη Αμυρά)



Στις 28 Μαρτίου 2013, οι πραιτωριανοί ανακοίνωσαν ότι έπιασαν τρεις νεαρούς εθνικιστές που φέρονται να έβαλαν φωτιά στην τράπεζα Κύπρου στον Βόλο. 
Δεν ξέρω τί στάση θα κρατήσουν οι τρεις αιχμάλωτοι πολέμου για όσα τους προσάπτει το κατοχικό καθεστώς. Ξέρω τί στάση θα κρατήσω εγώ. Όπως και στην περίπτωση του αναρχικού αντάρτικου πόλεων, έτσι και στην περίπτωση του εθνικιστικού αντάρτικου πόλεων, οι αιχμάλωτοι πολέμου θα έχουν την έμπρακτη συμπαράστασή μου, αν την ζητήσουν.

Οι πραιτωριανοί έχοντας δημοσιεύσει τα στοιχεία των τριών νεαρών, ζητούν πληροφορίες από το κοινό για να προσθέσουν και άλλα αδικήματα στην δικογραφία εις βάρος των τριών αιχμαλώτων πολέμου. Όποιος ρουφιάνος δώσει στοιχεία στους πραιτωριανούς εις βάρος των τριών νεαρών, θα θεωρηθεί συναυτουργός στην ληστεία των καταθέσεων των Κυπρίων αδελφών μας.

Οι πραιτωριανοί ισχυρίζονται ότι οι τρεις νεαροί είναι μέλη της Χρυσής Αυγής. Η Χρυσή Αυγή από την πλευρά της δήλωσε ότι δεν έχει καμμία σχέση με αυτά τα άτομα και ότι, «καταδικάζει κάθε πράξη βίας και διενεργεί τον πολιτικό της αγώνα στα πλαίσια του Νόμου και του Συντάγματος». Εγώ από την πλευρά μου, ως εκπρόσωπος του νεοσύστατου πολιτικού φορέως ΙΕΡ.Α.Κ.Σ., καταδικάζω όσους δηλώνουν υποταγή στην κατοχική νομιμότητα. Καταδικάζω όσους υποτάσσονται στην κατοχική δικαιοσύνη και στα μισελληνικά διατάγματα των δωσίλογων.

Οι Έλληνες πατριώτες δεν πρέπει να έχουν καμμία απολύτως σχέση με όσους αρνούνται να υπερασπιστούν την Πατρίδα και τον Λαό με κάθε μέσον. Καθήκον ενός νομίμου πολιτικού φορέως υπό συνθήκες ξένης κατοχής είναι να εκπαιδεύει, να οργανώνει, και να καλεί τον Λαό σε Εθνική Αντίσταση, με κάθε μέσον. Μόνον οι παράνομες πολιτικές οργανώσεις καταδικάζουν την πολιτική βία εις βάρος των κατακτητών. Ό,τι είναι παράνομο για τον κατακτητή, είναι απολύτως νόμιμο για τους Έλληνες πατριώτες. Και ό,τι είναι παράνομο για τους Έλληνες πατριώτες, είναι παράνομο για τον κατακτητή.


για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

Λευτεριά στους 3 Εθνικιστές του Βόλου!


Τα ουρλιαχτά των Λύκων αντηχούν ως κάλεσμα μάχης στα αυτιά μας!


Υπάρχουν κάποιοι που επιλέγουν να κάνουν τα λόγια πράξη και να περάσουν στην πλευρά της αντίστασης. Υπάρχουν αυτοί που δεν φοβούνται να κοιτάξουν το αιματοβαμμένο θηρίο απευθείας στα μάτια και να πράξουν όπως τους επιβάλλει η συνείδηση τους.

Μέσα στην κοινωνική έρημο που μας περιβάλλει, τα καραβάνια της νεοελληνικής πραγματικότητας πηγαινοέρχονται χωρίς να υπολογίζουν αν δίπλα τους κάποιοι δεν έχουν να ταΐσουν τα παιδιά τους, αν κάποιοι άλλοι δεν έχουν να πληρώσουν για ξύλα και πετρέλαιο τον χειμώνα ή αν μπορούν οι γονείς να ξυπνήσουν την επόμενη ημέρα με μια ελπίδα στην καρδιά. 

Είναι όλοι τους δίποδα κτήνη που εντυπωσιάζονται από τα κηρύγματα της Τρέμη και του Τσίμα που σκύβουν το κεφάλι στις επιταγές της Σιών και του ΔΝΤ και περιμένουν να σωθούν από την κάλπη. Ξεχωρίζουν ανάμεσα τους οι τραγικές φιγούρες  της φιλοκαθεστωτικής αστικής ακροδεξιάς που αγωνίζονται για να δείξουν ότι ξέχασαν για πάντα τα γνωστά "εναντίον όλων" αμέσως μόλις εμφανίστηκαν μπροστά τους τα αργύρια της εξουσίας και σπεύδουν αυθημερόν στα στούντιο των τηλεοπτικών σταθμών για να δηλώσουν ΥΠΟΤΑΓΗ στο εθνοκτόνο σύστημα. Γνωστή η πορεία τους γνωστή η ψυχή τους γνωστή και η δειλία τους ...

Πέρα από αυτά τα τιποτένια ανθρωποειδή που καθημερινά αποκαλύπτονται στα μάτια του λαού κάποιοι άλλοι με τις ενέργειες τους δείχνουν ότι η λαϊκή οργή είναι γεγονός και όχι κάποιες λέξεις σε ένα χαρτί ή στην οθόνη του υπολογιστή.

Είναι Λύκοι που δεν πιστεύουν στο μαντρί και για αυτό επέλεξαν να παλέψουν με τρόπο Περήφανο και Δυναμικό, ακούμε καθαρά τις φωνές τους ως μια κραυγή πολέμου μέσα στη νύχτα της σύγχρονης πραγματικότητας,  ανταποδίδουμε με όλη μας την δύναμη στο κάλεσμα τους για Αλληλεγγύη!


Λευτεριά στους Συναγωνιστές που βρίσκονται στα κελιά της αστικής δημοκρατίας!


Είμαι Γυναίκα …



της Selene

Ζω σε μια εποχή όπου οι διαφορετικότητες τείνουν να πολτοποιηθούν.Το τέχνασμα του καπιταλισμού που ακούει στο όνομα «φεμινισμός» κάνει καλά τη δουλειά του εδώ και χρόνια αλλοιώνοντας τις αξίες μου.

Είμαι γυναίκα αλλά είμαι και αφυπνισμένη γυναίκα. Αντιδρώ στον αποπροσανατολισμό και ακολουθώ τις δικές μου εσωτερικές εντολές.



Σέβομαι τη φύση μου και τη διαφορετικότητά μου. Δεν έχω τη ματαιοδοξία να αποκτήσω τις ιδιαιτερότητες των αρσενικών διότι είμαι θηλυκό. Έχω τις δικές μου ιδιαιτερότητες και τις τιμώ.

Σέβομαι τη δική μου μοναδική προσωπικότητα και δεν επιτρέπω σε κανέναν να την αλλοιώσει. Σε καμία περίπτωση όμως δεν συγχέω την προσωπικότητα με τον ατομικισμό ή το ναρκισσισμό.

Σέβομαι το σώμα μου και δεν υπακούω στις προσταγές της μόδας που με θέλει να μοιάζω με πόρνη τριτοκλασάτη. Έχω πλήρη επίγνωση του ανώτερου σκοπού ύπαρξής μου που δεν είναι άλλος από το να γίνω μητέρα και παιδαγωγός. Δεν θυσιάζω αυτή την ιερή μου φύση στο βωμό του μύθου που λέγεται «καριέρα». Δεν θα διστάσω όμως, να θυσιάσω τη ζωή μου για το Έθνος μου.


Είμαι υπερήφανη απόγονος της Υπατίας και της Κλέας, της Σάββαινας και της Λασκαρίνας. Είμαι γυναίκα και σύντροφος, μητέρα και πολεμίστρια.

Είμαι Ελληνίδα Εθνικοσοσιαλίστρια.

25η Μαρτίου 1821 - 25η Μαρτίου 2013: 192 χρόνια (Από την Λευτεριά στην Υποταγή - γράμμα σ’ έναν Γραικύλο)



του Νυχτερινού Επισκέπτη


Αγαπητέ Γραικύλε, σήμερα μετά από 192 χρόνια ο Γέρος του Μοριά και οι Ήρωες της Επανάστασης σου έδωσαν το δικαίωμα να υψώνεις στο μπαλκόνι σου τη Γαλανόλευκη, να ποστάρεις στο facebook τις προσωπογραφίες τους και να χρησιμοποιείς τα αποφθέγματα τους. Βλέπεις, ως καναπεδάτος Τουρκοφάγος που είσαι επαναστατείς μέσω της οθόνης του υπολογιστή δύο φορές το χρόνο, προσφωνείς την Ελλάδα ως «Greece» ως γνήσιος υποτακτικός και συνθηματολογείς ουρλιάζοντας για … Εθνική Ανεξαρτησία. Κοινώς είσαι ένα σκυλί που γαυγίζει μα δεν δαγκώνει, και ο εχθρός σου το ήξερε και το ξέρει. 



Είσαι μια μπασταρδεμένη μορφή ανθρώπου και σίγουρα όχι ένας Έλληνα, Έλληνας θα λεγόσουν αν είχες σθένος, αξιοπρέπεια και τιμή, πράγματα τα οποία για σένα είναι θαμμένα στις Εθνικές Επετείους σαν παραμύθι που σου εξιστορούσε η γιαγιά σου όταν ήσουν παιδί. Κι εσύ μεγάλωσες και ξέχασες και προχώρησες στο μέλλον μη κοιτώντας στο παρελθόν, ξεχνώντας κάθε ήθος και τις αρχές των προγόνων σου, δημιούργησες λεφτά με το αίμα και τον ιδρώτα του αδελφού σου, έφτιαξες  «πρότυπο» οικογένειας πιστεύοντας σε ψεύτικα καπιταλιστικά είδωλα και μεγάλωσες τους απογόνους σου βασισμένος στην αμορφωσιά και στο μοντέλο του ακραίου φιλελευθερισμού των Αμερικάνικων Κολλεγίων και του «London School Of Economics».





Έμαθες στο παιδί σου πώς να κλέβει και να πατάει σε πτώματα για να πετυχαίνει το σκοπό του, του έμαθες να μην έχει ηθικούς φραγμούς και να εκμεταλλεύεται στο έπακρον μεταμοντέρνα ιδεολογήματα που θα τον φέρουν πιο κοντά στο στόχο του, το Χρήμα. Δημιούργησες έναν σύγχρονο Frankenstein που μπροστά στο αέναο κέρδος δεν  υπολογίζει ακόμη και τον ίδιο του τον μέντορα … Μετά από όλα αυτά και καθώς στέκεις κορεσμένος από τις παραφουσκωμένες υποσχέσεις των Σιωνόδουλων που συνεχίζεις να εκλέγεις ακόμα και τώρα που σου ρουφάνε  κάθε πόρο ζωής στο 4ετές πανηγύρι που διοργανώνεται πάντα στο όνομα της Δημ(ι)οκρατίας ζητάς από το τερατούργημα σου να Επαναστατήσει!


Ζητάς να σηκώσει το όπλο, ζητάς να τιμωρήσει αυτούς που ΕΣΥ γιγάντωσες, αυτούς που ΕΣΥ συνεχίζεις να βάζεις στο σπίτι σου, ΕΣΥ που όταν σου υποδεικνύω τον Δρόμο με φτύνεις κατάμουτρα, ΕΣΥ που με ειρωνεύεσαι ρωτώντας με θράσος αν ΕΓΩ θα σώσω τον κόσμο και με νουθετείς λέγοντας μου «να ακολουθώ πιστά τον όχλο». Τον κόσμο θα τον σώσω και για σένα που δεν πιστεύεις, μόνο που τότε θα τρομάξεις να με έχεις αντίπαλο γιατί θα γδάρω με τα ίδια μου τα χέρια την ίδια σου την υπόσταση.


Ο Κολοκοτρώνης νεοραγιά την Επανάσταση δεν την έκανε γιατί τον πίστεψε σύσσωμος ο λαός, αλλά γιατί τον πίστεψαν λίγοι και αυτοί οι λίγοι σου έδωσαν σήμερα το δικαίωμα να άγεσαι και να φέρεσαι σαν ναρκωμένο πορνίδιο, αυτοί σου έδωσαν το δικαίωμα να έρχεσαι αντιμέτωπος σήμερα με τον ίδιο σου τον αδελφό, αυτοί σου έδωσαν το δικαίωμα να διασκεδάζεις με μια σειρά από παλλακίδες χειρίστου μορφής στη Μύκονο και την Αράχοβα.


Για αυτό μη μου κάνεις μαθήματα Επαναστατικότητας γιατί δεν ξέρεις καν τι σημαίνει η λέξη, μη μου κάνεις μαθήματα Εθνικοφροσύνης γιατί είσαι πιο Εθνομηδενιστής και από τον πιο ακραίο διεθνιστή . Η ώρα πλησιάζει και η σήψη σου φαίνεται στην ρημαγμένη κρεμασμένη σημαία στο μπαλκόνι σου, την ώρα που θα μου ζητάς ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ για να σώσεις το τομάρι σου , πατώντας σου το λαιμό θα σου θυμίζω τα λόγια σου, θα σου θυμίζω πως με Ανάθρεψες …

Αυτόνομη Εθνικιστική Κίνηση Κέρκυρας: 1821





Η σημαία της Al - Qaeda στο κέντρο των Αθηνών !


του Αλεξόπουλου Στέλιου.


Όσο περισσότερο κάποιος παρατηρεί την Συριακή κρίση τόσο πιο πολλά στοιχεία και συμπεράσματα προκύπτουν μπροστά στα μάτια του χωρίς ιδιαίτερο κόπο. Έτσι λοιπόν ψάχνοντας τα παρασκήνια των υποστηρικτών του FSA οι οποίοι ζουν και δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ανακάλυψα κάτι που κανείς δεν έχει αναφέρει μέχρι στιγμής … και φυσικά ούτε το έχει καταγγείλει.


Δεν έχει να κάνει με την πλήρη υποστήριξη της ΔΗΜΑΡ, του ΣΥΡΙΖΑ και των ΟΙΚΟΛΟΓΩΝ ΠΡΑΣΙΝΩΝ προς τους Σαλαφιστές η οποία είναι δεδομένη και αναμφισβήτητη. Ούτε έχει κάποια σχέση με την προκλητική συμπαράταξη πολλών αριστερίστικων οργανώσεων και μιας μεγάλης μερίδας του αναρχικού χώρου στο πλευρό των δολοφόνων που σφάζουν τον Συριακό λαό και τις εθνικές μειονότητες στην χώρα αυτή. Φυσικά το καινούργιο στοιχείο δεν έχει καμιά σχέση με την παροχή βοήθειας προς τους χασάπηδες «αντάρτες» που απλόχερα προσφέρει η Καραμανλική δεξιά και τα τρωκτικά του ΠΑΣΟΚ.







Έτσι λοιπόν αγαπητοί αναγνώστες το νέο σύμβολο που πλέον κοσμεί τις συγκεντρώσεις των υποστηρικτών του «Ελεύθερου Συριακού Στρατού» (FSA) στο κέντρο των Αθηνών -  με συνοδεία παραδοσιακών τραγουδιών της Συρίας στα οποία έχουν αλλάξει τους στίχους - είναι ένα από τα επίσημα λάβαρα της γνωστής Al - Qaeda!


Συγκεκριμένα στο παρακάτω βίντεο που ανέβηκε στο διαδίκτυο στις 20.08.2012  φαίνεται ξεκάθαρα η παραδοσιακή μαύρη σημαία των Τζιχαντιστών (al - rāya) στα χέρια ενός μικρού παιδιού που γράφει στα αραβικά την γνωστή θρησκευτική δήλωση
Shahada: «είμαι μάρτυρας ότι δεν υπάρχει άλλος θεός εκτός από τον Αλλάχ, ο Μωάμεθ είναι δούλος του και αγγελιοφόρος του» …


Η εν λόγω συγκέντρωση είναι πρωτοβουλία των Σύριων (;) που είναι αντίθετοι με το καθεστώς του Bashar al - Assad και στο πλευρό τους βρίσκονται καθημερινά στελέχη αστικών κομμάτων και αντιρατσιστικών οργανώσεων! Είναι τα ίδια πρόσωπα που συντροφεύει … στους δρόμους ο Πέτρος Κωνσταντίνου και η παρέα του, που προβάλλει το γνωστό Indymedia και το left.gr  όλους αυτούς που στηρίζει έμμεσα και καθοριστικά το υπουργείο εξωτερικών με πρωτεργάτη τον πολιτικάντη Δημήτρη Αβραμόπουλο.


Καθαρά για ιστορικούς λόγους να αναφέρω ότι η εν λόγω δήλωση πάνω στο σύμβολο αυτό έχει να κάνει με τις σουνιτικές ισλαμικές παραδόσεις ονομάζεται από πολλούς «η σημαία του προφήτη» - σε κάποιες περιοχές υπάρχουν παραλλαγές στο χρώμα - και αποτελεί ένα από τα πιο διαδεδομένα σύμβολα του σκληροπυρηνικού Ισλάμ το οποίο για όσους το ξεχνούν διακρίνεται για την σκληρότητα του απέναντι στις γυναίκες και τα παιδιά.


Επίσης με μια απλή αναζήτηση μπορεί κάποιος να βρει το ίδιο σύμβολο σε στρατόπεδα εκπαίδευσης Ισλαμιστών σε ολόκληρο τον κόσμο όπως των Αφγανών και Πακιστανών Ταλιμπάν, σε εγχειρίδια μάχης στην Συρία και πίσω από σκηνικά που έχουν να κάνουν με δολοφονίες αμάχων και φυσικά σε φωτογραφία του ιστορικού ηγέτη της εν λόγω οργάνωσης. Επίσης έχει χρησιμοποιηθεί στην Τσετσενία καθώς και στην Βοσνία από τους μαχητές των «Μαύρων Κύκνων» μια επίλεκτη μονάδα του μουσουλμανικού Βοσνιακού στρατού που διακρίθηκε στις σφαγές αιχμαλώτων.









Παρέμβαση υπέρ της Συρίας σε δρόμους του Πύργου.



Αφισοκόλληση πραγματοποιήθηκε σε δρόμους του Πύργου από αλληλέγγυους ακτιβιστές δείχνοντας την συμπαράσταση τους στην κυβέρνηση του Bashar al - Assad  και του συριακού λαού για ανεξαρτησία και επιβίωση. Η αφισοκόλληση έγινε σε κεντρικά σημεία της πόλης όπου η διέλευση των πολιτών είναι πολύ συχνή και κοντά στο χώρο του Τ.Ε.Ι.



Επίσης με την σειρά μας θέλουμε να καταγγείλουμε την προπαγάνδα των Μ.Μ.Ε που δέχεται ο πρόεδρος της Συρίας και οι υποστηρικτές του, τις ξενοκίνητες δυνάμεις που έχουν εισβάλλει μέσα στην χώρα και την σιωπή των βουλευτών του ελληνικού κοινοβουλίου.








για περισσότερα στον σύνδεσμο εδώ ...



«Μπλόκο» σε Κατίδη, «Original», και Διεθνή Σιωνισμό !


του Jihad.
Πολύ ενδιαφέρον το θέατρο που παίζεται τις τελευταίες ημέρες στις οθόνες των μέσων μαζικής αποβλάκωσης. Από την μια μεριά ο φιλελεύθερος και «πατενταρισμένος» αντιφασίστας φιλοσιωνιστής Αντώνης Σαμαράς υποκλίνεται με απόλυτο σεβασμό μπροστά  στον «χρυσό μόσχο»  του Σιωνισμού κάτω από το άγρυπνο βλέμμα ανθρώπων που ενισχύουν την Σιωνιστική πολεμική μηχανή. Βρέθηκε λίγα μόλις μέτρα μακριά από τον μαυροφορεμένο εκπρόσωπο της Σιωνόδουλης Εκκλησίας του Ιερώνυμου και πολύ κοντά στον «φιλοπαλαιστίνιο» (sic) Τάσο Κουράκη που μέχρι χτες έχυνε κροκοδείλια δάκρυα για την «Ιντιφάντα» και τον αγώνα των Παλαιστινίων ... Όλοι μαζί εκεί στην συναγωγή για να δώσουν τα διαπιστευτήρια τους στους παγκόσμιους τοκογλύφους, σε αυτούς που ρήμαξαν Πατρίδες και Έθνη, σε αυτούς που πολέμησαν τον Ελληνισμό όσο κανένας άλλος στην Ιστορία.






Δεν είναι τυχαία η χρονική στιγμή που επιλέγουν να προβάλλουν ανοιχτά την φιλοσιωνιστική τους σκέψη. Κάθε μέρα, κάθε ώρα που περνάει ο παγκόσμιος τύραννος ζητάει την άμεση υποταγή των Ευρωπαίων και όταν δεν την έχει εισβάλλει με στρατό μνημόνια και τρόικες στις Πατρίδες, διαλύει κοινωνικούς ιστούς και παράλληλα κουνάει την μαριονέτα του δήθεν «ολοκαυτώματος» για να τρομάξει ακόμα περισσότερο όσους αντιδρούν στην προπαγάνδα και τον εμπαιγμό. Πάντα στην ροή του «έργου» είναι αναγκαίος ένας χρήσιμος ηλίθιος που θα παίξει τον ρόλο του «σκιάχτρου» για να φοβίσει ακόμη περισσότερο στο κρίσιμο σημείο τις ηλίθιες μάζες.

Έτσι λοιπόν σε μια ομάδα με έντονους συμβολισμούς ο «αντιφασισμός» πουλάει και γεμίζει τις τσέπες επιλεγμένων οπαδών και φυσικά των διοικούντων. Κάποιος ονόματι Κατίδης επιλέγει να συμβάλλει με τον δικό του τρόπο στην εκστρατεία παραπληροφόρησης και φυσικά στις εντυπώσεις.

Εντελώς ξαφνικά ...  ενώ καμιά σχέση δεν έχει με Φασίστες και Εθνικιστές, αποφασίζει να χαιρετίσει με τον φασιστικό «τρόπο» ή με τον Δωρικό … για αυτούς που φοβούνται τις λέξεις. Πόση σημασία όμως έχει ο χαιρετισμός αυτός όταν προέρχεται από έναν κύριο που καμιά σχέση δεν έχει με την Φασιστική / Εθνικιστική / Εθνικοσοσιαλιστική παράδοση και ιδεολογία;




Για αυτούς που έχουν στοιχειώδη πολιτική παιδεία και δεν έχουν μάθει να ζουν σε αυταπάτες ή να φοράνε παρωπίδες και κυρίως για εμάς τους Εθνικοσοσιαλιστές, σίγουρα  αυτός ο «μοδάτος» χαιρετισμός στην περίπτωση του παίκτη της ΑΕΚ δεν έχει καμιά αξία και απολύτως κανέναν συμβολισμό! Όταν μάλιστα αυτός συνοδεύεται από δηλώσεις μετανοίας και κλάματα στα αποδυτήρια … τότε το θέμα καταντάει πραγματικά γελοίο. Ένας που έχει χαράξει στο κορμί του φράσεις που προβάλλουν την κερδοσκοπία ως αυτοσκοπό, ένας που δεν μπορεί να μιλήσει σωστά την ελληνική γλώσσα, που θεωρεί σωστό να συμμετέχει σε μια ανώνυμη εταιρεία με αφεντικά τους πλουτοκράτες και τους επιχειρηματίες της νύχτας, που προάγει το υπερθέαμα στις ευνουχισμένες μάζες τον καταναλωτισμό και τον αγελαίο οπαδισμό όχι μόνο δεν μπορεί να έχει σχέση με τον Εθνικοσοσιαλισμό και τους Εθνικιστές / Φασίστες αλλά είναι ένας ακόμα εχθρός της ιδεολογίας μας και μισθωτό όργανο του συστήματος.


Από την άλλη μεριά έσπευσε η γνωστή «Original» σε ένα πραγματικό παραλήρημα όψιμου «αντιφασισμού» να καταδικάσει το εν λόγω πρόσωπο και να διεκδικήσει δάφνες - αλήθεια μέχρι πριν το γεγονός γιατί τον χειροκροτούσαν  στις κερκίδες αφού όπως λένε ήξεραν τι χαρακτήρα έχει  - αλλά και να αποτίσει φόρο τιμής σε όλους αυτούς που έχουν κάνει την «αντιφασιστική» ρητορική ένα κερδοφόρο επάγγελμα. Ένα επάγγελμα που πληρώνεται με πολλές δεσμίδες ευρώ όταν μάλιστα οι στόχοι είναι πιτσιρικάδες Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές. Ξαφνικά οι κύριοι αυτοί θυμήθηκαν την «προσφυγιά» (!) χωρίς να αναφέρουν πουθενά και ποτέ τον ιστορικό θύτη, ξαφνικά νοιάστηκαν για ιστορία και συμβολισμούς όταν μέχρι χτες οι οπαδοί της γνωστής φιλοσιωνιστικής θρησκευτικής κερδοσκοπικής κίνησης από το Brooklyn των ΗΠΑ χρησιμοποιούσαν το γήπεδο τους ως χώρο συγκεντρώσεως και «βαφτίσματος» και δεν έβγαζαν μιλιά για αυτό.



Η εν λόγω κίνηση δεν έβγαλε ποτέ μιλιά για την παρουσία γνωστών υποστηρικτών και φανατικών οπαδών της ΑΕΚ - που συχνάζουν στα VIP  του γηπέδου -  σε διάφορες φιλοσιωνιστικές φιέστες και κινήσεις ενώ κάποιοι εξ αυτών μάλιστα χρηματοδοτούν και τον Ισραηλινό στρατό! Δεν κατήγγειλαν ποτέ την παρουσία Σιωνιστικών κεφαλαίων στο ελληνικό ποδόσφαιρο, δεν κυνήγησαν γνωστούς δημοσιοκάφρους πολιτικάντηδες και κεφαλαιοκράτες που βρέθηκαν στο γήπεδο την Κυριακή και έστειλαν οι ίδιοι πριν λίγα χρόνια την Πατρίδα στο ΔΝΤ αλλά και στα νύχια των παγκόσμιων αφεντικών με την περιούσια καταγωγή.


Οι καιροί επιτάσσουν «αντιφασιστική προπαγάνδα» εκ μέρους του κρατισμού για πολλούς και διάφορους λόγους, δεν θεωρούμε όπως πολλοί θα περίμεναν ως κύρια αιτία την άνοδο της σημερινής  ακροδεξιάς - και σε καμιά περίπτωση Εθνικοσοσιαλιστικής - «Χρυσής Αυγής». Άλλωστε έσπευσε το εν λόγω κόμμα να απαντήσει ότι "ναι μεν ο χαιρετισμός υιοθετήθηκε από τον Ιωάννη Μεταξά και την ΕΟΝ … αλλά και αυτοί πολέμησαν το Φασισμό"! Άλλο ένα δείγμα έμμεσης «αντιφασιστικής» ρητορικής που σπεύδει να καθησυχάσει τους μικροαστούς προς όφελος των εκλογικών ποσοστών και των μελλοντικών επιδοτήσεων «μην φοβάστε και εμείς αντιφασίστες είμαστε» δηλώνει η ηγεσία του εν λόγω κόμματος, ενώ απέναντι στο πρόσωπο του προβοκάτορα μπαλαδόρου της ΑΕΚ δεν έθιξαν καν την προβοκατόρικη στάση του καθώς και τις μετέπειτα ελεεινές δηλώσεις του στα ελεγχόμενα ΜΜΕ. Άλλωστε αυτό το φαινόμενο τύπου «Κατίδη» και ο κάθε Κατίδης ... ο κάθε «εγέρθητου», ο κάθε γελοίος υποψήφιος «πολιτευτής» που δηλώνει  «να ανοίξουν φούρνοι, να φτιάξουμε κομπολόγια από δόντια ξένων και λαμπατέρ από δέρμα» εξυπηρετεί άριστα τα σχέδια της ηγεσίας της  αντιφασιστικής ακροδεξιάς και άλλων προσώπων αφού ο κύριος στόχος είναι να γελοιοποιηθεί η Ιδεολογία και παράλληλα να γεμίσει η τσέπη κάποιων ζεστό χρήμα. 


Το κοινό όλων αυτών των προσώπων και στοιχείων που κυκλοφορούν στην πολιτική επικαιρότητα, δηλαδή της φιλοσιωνιστικής ηγεσίας του ανθελληνικού κράτους που ανάβει το κερί της επτάφωτης λυχνίας και αναπαράγει τα σχέδια του κεφαλαίου, της μάζας των γηπέδων που οργίζεται με τον κάθε χρήσιμο ηλίθιο αλλά δεν ξεχνάει να ακολουθεί πιστά και σε ολόκληρη την Ελλάδα τα «κεφάλια» των οπαδικών clubs, του κάθε ενός γραφικού που την μια μέρα δίνει συνέντευξη σε αγγλικό κανάλι και αναπαράγει  επακριβώς - για όσους δεν ξεχνούν - τις  συκοφαντίες των Δημοκρατών κατήγορων του νομικού εκτρώματος της μεταπολεμικής Νυρεμβέργης ενώ κάποιος άλλος γραφικός με έναν «χαιρετισμό» ρίχνει νερό στον μύλο του κρατικού «αντιφασισμού» είναι το γεγονός ότι δεν αμφισβητούν όλοι αυτοί στο ελάχιστο τον Διεθνή Σιωνισμό και τις παραφυάδες του.


Τις τελευταίες ημέρες μάλιστα εξελίσσεται στις οθόνες μας  όμως και ένα άλλο «έργο» που έχει ως σκοπό να παραπλανήσει ακόμα περισσότερους στο ψέμα. Δεν αναφέρομαι στον Σουλεϊμάν - τον μεγάλο σφαγέα του Ελληνισμού -  που σπεύδουν να παρακολουθήσουν νέοι γέροι και γριές ... ή από την άλλη αντιγράφουν σε μασκέ πάρτυ οι νεογραικύλοι (!) αλλά στην προσπάθεια να μας πείσουν ότι στη Θεσσαλονίκη οι Σιωνιστές Εβραίοι υπήρξαν ζωτικό στοιχείο της πόλης και μέρος της ταυτότητας της. Φυσικά οι βετεράνοι μαχητές της Εθνικιστικής Ε.Ε.Ε. έχουν διαφορετική άποψη από ότι νομίζουν κάποιοι και σύμφωνα με τα ιστορικά γεγονότα που μπορείτε να διαβάσετε εδώ ...  

Οι κύριοι της «Original» πριν παίξουν τον ρόλο των αντιφασιστών «κυνηγών κεφαλών» ... καλό να καταλάβουν μια και καλή ότι οι πρόσφυγες της Θεσσαλονίκης είναι αυτοί που πολέμησαν τον Σιωνισμό στην πόλη της Μακεδονίας και είχαν ενταχθεί για αυτόν ακριβώς τον λόγο μαζικά χιλιάδες εργάτες και φοιτητές σε Ελληνικές Επαναστατικές Φασιστικές οργανώσεις! Πέρα από αυτό  το γεγονός τους καλούμε άμεσα να μην καπηλευτούν ξανά στο μέλλον τα σύμβολα της ηρωικής αντισιωνιστικής Hezbollah αφού δεν έχουν καμιά σχέση με αυτή την Εθνικοεπαναστατική οργάνωση η οποία έχει Φασιστικές παραδόσεις και πρακτικές.



Οι γιορτές που οργανώνει υπέρ των Εβραίων ο Μπουτάρης στην Θεσσαλονίκη, η επίσημη και  άνευ όρων υποδούλωση του Σαμαρά στις Σιωνιστικές επιταγές και η παραχώρηση εναέριου χώρου εκ μέρους της ελληνόφωνης πολιτικοστρατιωτικής ηγεσίας στους Ισραηλινούς, η πρόσφατη απόδοση τιμών των μελλοντικών εξουσιαστών του ΣΥΡΙΖΑ και των συνιστωσών στο ντόπιο και ξένο εβραϊκό κεφάλαιο - ο Τσίπρας συναντήθηκε πρόσφατα με τον εγκληματία πολέμου Πέρες ενώ ο Κουράκης βρέθηκε στην συναγωγή -  και το κάλεσμα του κράτους καθώς και του οπαδικού παρακράτους  για «λυσσαλέο αντιφασιστικό αγώνα και κρεμάλες» οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στην άμεση σύγκρουση με τις Εθνικιστικές / Αντισιωνιστικές δυνάμεις.

Οφείλουμε όλοι να είμαστε σε επιφυλακή για να μην καταλήξουμε μετά τον Σούλη τον Οθωμανό … να υποστούμε και τον Γιάκομπ τον ραββίνο!




 Alois Brunner (08.04.1912 - ?)


Τιμή σε αυτούς που πολέμησαν τους παγκόσμιους τοκογλύφους!