περισσότερες πληροφορίες στον σύνδεσμο εδώ ...
Ελληνική Παιδεία - Ανοιχτά σχολεία.
Βιβλιοπαρουσίαση: Kamikaze - Το επίφοβο όπλο της ιαπωνικής αυτοκρατορίας 1944 - 1945.
Pierre Josef Prοudhon.
Πέτρος Ιωσήφ Προυντόν
"Gil Vicente" Τέχνη έκφρασης μίσους για την εξουσία.
Μια φωνή ενάντια στον άνεμο (Z.P.M. - Una voce controvento)
Una voce controvento, perché il domani possa capire due parole contro il tempo. Per non poter dimenticare quei tuoi occhi ormai chiusi al sole, dietro le sbarre, fra le catene. Tra le catene che il sistema fu felice di stringerti ai polsi, credendoti finito, sconfitto. Mentre tu stringendo i denti, dalla galera dove fosti buttato gridasti al vento, al sole, al mondo: "Stringete, stringete pure, ma mai voi riuscirete a inventare le catene per fermare il mio ideale. Stringete, stringete pure, ma mai voi riuscirete a inventare le catene per fermare il mio ideale".
Κλείνουν ελληνική βιβλιοθήκη στα Πομακοχώρια.
Σχόλιο του Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη με αφορμή την επίθεση της Κυπριακής αστυνομίας στον αγωνιστή Αυγουστή Ευσταθίου.
Όταν ένα “κράτος” είναι διεφθαρμένο, δεν διαθέτει ευόρκους αστυνομικούς αλλά επίορκους πραιτωριανούς οι οποίοι είναι οι πρώτοι και κύριοι ΕΧΘΡΟΙ ΛΑΟΥ, αυτοί που αποτελούν το “μακρύ χέρι” της καταστολής που προστατεύει τους διεφθαρμένους από τη λαϊκή οργή και διαιωνίζει την μιαρή εξουσία τους πάνω στις μάζες.
Οι Πατριώτες θα πρέπει να στοχεύουν, κατ’ αρχήν, στην εκκαθάριση (κάθαρση / εξυγίανση) των πραιτωριανών αν θέλουν να απαλλαγούν από το ζυγό των διεφθαρμένων της εξουσίας, άλλως ματαιοπονούν ! Τα σημερινά δημοκρατικά διεφθαρμένα “κράτη” που βασίζονται στην αστυνομική καταστολή θεμελιώνονται πάνω στην αντιλαϊκή προστασία που τους παρέχουν πραιτωριανοί ένστολοι τους οποίους πρέπει να σημαδεύει η παλλαϊκή αποδοκιμασία και έμπρακτη αντιπαλότητα.
Το λάθος των παλιότερων Πατριωτών να ανέχονται μέχρι … σεβασμού τους άθλιους πραιτωριανούς πρέπει να αλλάξει κατά “180 μοίρες” !
Πρώτοι εμείς οι Πατριώτες βδελυσσόμεθα τη μπατσοκρατία της κρατικής διαφθοράς και την πολεμάμε ΠΑΝΤΟΥ !
Κυκλοφορεί το 4ο τεύχος του ιστορικού περιοδικού «Testament».
Marine Le Pen: η ελπίδα της Εθνικιστικής Γαλλίας ή άλλο ένα λαμπερό πρόσωπο της φιλοσιωνιστικής αντιφασιστικής ακροδεξιάς;
Με αφορμή τα υψηλά ποσοστά του «Εθνικού Μετώπου» στις πρόσφατες περιφερειακές εκλογές της Γαλλίας διάφορα έντυπα και ιστολόγια φιλοξένησαν τις προηγούμενες ημέρες εκτενή άρθρα σχετικά με την κόρη του 82χρονου Γάλλου πολιτικού Jean - Marie Le Pen.
Η Marine Le Pen 42 ετών διεζευγμένη δυο φορές και μητέρα τριών παιδιών όπως τονίζουν τα αστικά ΜΜΕ, εκλέχτηκε πρόσφατα αρχηγός του Γαλλικού κόμματος στην θέση του πατέρα της. Το εν λόγω κόμμα να σημειωθεί ότι συσπειρώνει στις τάξεις του οπαδούς από την γαλλική ακροδεξιά και τους μοναρχικούς μέχρι τους συντηρητικούς πατριώτες και κάποιους «ακραίους» εθνικιστές.
Οι Εθνικοσοσιαλιστές δεν αποδέχονται τόσο την αισθητική της ηγεσίας όσο και τις θέσεις του κόμματος και αυτό δεν είναι τυχαίο. Στην Γαλλία υπάρχουν σήμερα δεκάδες αξιόλογες εθνικοσοσιαλιστικές και εθνικοεπαναστατικές οργανώσεις που διακρίνονται για την ριζοσπαστική τους σκέψη και δράση, αυτό όμως είναι ένα άλλο θέμα το οποίο θα αναπτυχθεί στο μέλλον μέσα από αυτό το βήμα.
Σε όλη την Ευρώπη τα τελευταία χρόνια παρατηρείται παράλληλα με την ανάπτυξη των ριζοσπαστικών επαναστατικών εθνικιστικών δυνάμεων μια άνοδος και μια σημαντική επικοινωνιακή προβολή της φιλοσιωνιστικής αστικής ακροδεξιάς.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο «Ολλανδός» Geert Wilders για τον οποίο είχαμε αναφερθεί στο άρθρο μας εδώ καθώς και ο Αυστριακός Strache (διάδοχος του Haider) ο οποίος δεν παρέλειψε να επισκεφτεί πρόσφατα το Ισραήλ (Δεκέμβριος του 2010) και να αναφωνήσει: «η καρδιά μας είναι μαζί σου Ισραήλ».
Γιατί Αυτόνομοι ...
Η συνειδητή επιλογή του να δρα κανείς αυτόνομα έχει μεγάλη σημασία τόσο σε θεωρητικό επίπεδο όσο και σε ό,τι αφορά στην πρακτική της εφαρμογή, καθώς συνδέεται με την άμεση και έμπρακτη αλληλεγγύη, την εναλλακτική δράση και μια αντίστοιχη δημιουργικότητα πέρα από τα καθιερωμένα όρια και στερεότυπα της πολιτικής ορθοδοξίας αλλά και την αυτοοργάνωση σε όσα επίπεδα μπορεί να καταστεί αυτό δυνατό.
Διάλογος με ξύλο στην Κερατέα.
Στο Α' Νεκροταφείο Αθηνών για τον Θεόδωρο Κολοκοτρώνη.
Ρουφιάνοι της αντιφασιστικής ακροδεξιάς το νου σας! Σας χρωστάμε μια νύχτα των μεγάλων μαχαιριών από την αντίστροφη!
Επειδή τα ακροδεξιά τσιράκια και πρακτοράκια νομίζουν ότι μπορούν να «παίξουν» με τους αυτόνομους / ανένταχτους / ανεξάρτητους Εθνικοσοσιαλιστές και Εθνικιστές που δεν υποκύπτουν στις λογικές και πρακτικές της αστικής ακροδεξιάς «αντιφασιστικής γάγγραινας» τους έχουμε σήμερα ένα δωράκι από τα παλιά για να μας θυμούνται για πολύ καιρό.
(Χρόνια στο «κουρμπέτι» έχουμε πολλά ράμματα για την γούνα τους και θα τα προβάλλουμε όποτε απειλούν, συκοφαντούν, λασπολογούν συντρόφους και συντρόφισσες)
κάντε κλικ στην φωτογραφία …
Quiz για δυνατούς λύτες:
Ερώτηση 1η: Σε ποια «ελληνόψυχη» ρουφιανοφυλλάδα που διατηρεί γνωστές επαφές με την ΚΥΠ και την αμερικανική πρεσβεία και φακελώνει με έμμεσο τρόπο πατριώτες και ανυποψίαστους εθνικιστές εδώ και χρόνια - η οποία παρουσιάζεται σήμερα ως η «ναυαρχίδα» της πατριωτικής ενημέρωσης - δημοσιεύτηκε το παρακάτω απόσπασμα (στην 2η σελίδα που φιλοξενούσε την εποχή εκείνη γράμματα αναγνωστών) στα τέλη της δεκαετίας του ’90 ;
Ερώτηση 2η: Ποια είναι η οργάνωση που διατηρούσε την εποχή εκείνη (τέλη της δεκαετίας του ’90) γραφεία «τοπικών οργανώσεων» και δυναμικούς «πυρήνες δράσης» σε αυτές τις πόλεις ;
Ερώτηση 3η: Τι σχέσεις και επαφές έχει η σημερινή ηγεσία της εν λόγω οργάνωσης με την παραπάνω ρουφιανοφυλλάδα και τους εκδότες αυτής που την εποχή εκείνη καλούσε σε κλείσιμο των γραφείων της ;
Ερώτηση 4η: Τι έχουν να πουν για όλα αυτά και τι στάση κρατούν τα απλά μέλη και οι φίλοι της γνωστής οργάνωσης απέναντι στους εκδότες και τα «ανένταχτα» - προβεβλημένα όμως στην τηλεόραση - επιδοτούμενα τσιράκια (φυσικά μειωμένης νοητικής ικανότητας) της γνωστής «ελληνόψυχης» ρουφιανοφυλλάδας που ζητούσε το κλείσιμο των γραφείων της ;
Ερώτηση 5η: Ως πότε οι αγνοί και πραγματικοί Εθνικιστές και Εθνικοσοσιαλιστές - ανεξαρτήτως που βρίσκονται σήμερα - θα ανέχονται πρόσωπα και καταστάσεις που μας βλάπτουν σε ατομικό, συλλογικό, και κινηματικό επίπεδο ;
Ακούστε το καλά ρουφιανάκια της ακροδεξιάς που προσπαθείτε με παραπλανητικές κινήσεις και προβοκάτσιες και με τα βρωμερά λόγια σας να σπιλώσετε τιμή και αξιοπρέπεια ανθρώπων που δεν γνωρίζετε (θα σας τα πούμε μια και καλή και από κοντά).
Από δω και πέρα όποτε θα πιάνετε στο στόμα σας μέλη της συντακτικής μας ομάδας, ή θα λασπολογείτε κινήσεις ομάδες και πρόσωπα του Εθνικοσοσιαλισμού και του Ριζοσπαστικού Εθνικισμού θα ανεβαίνει και από ένα επίσημο ντοκουμέντο στο διαδίκτυο και θα σας εκθέτουμε μια και καλή σε όλους και όλες.
Τα ψέμματα τέλειωσαν, δεν θα αφήσουμε να καπηλευτούν κάποιοι ψυχάκηδες των νοτίων προαστίων των Αθηνών, επαγγελματίες ηλίθιοι και άθλιοι συκοφάντες τις ιδέες μας τα σύμβολα μας και τις παραδόσεις μας.
Συντακτική Ομάδα «Μαύρος Κρίνος»
Τσεκούρι και φωτιά.
ο στοχασμένος να Κολοκοτρώνης!
— Το φύσημά σου πού θα ξαναπάρεις;
Κάπου το χέρι απλώνεις• πού τ’ απλώνεις;
— Μακριά, πολύ μακριά, αλλού πέρα!
Στ’ αγνά• δεν τα πατάς, δεν τα ζυγώνεις
στον πόλεμο, στων όλων τον πατέρα,
στη ρίζα, στην αγράμματη σοφία,
στην κλεφτουριά, στου Τούρκου τη φοβέρα! —
— Και γύρω σου κ’ εμπρός σου η Πολιτεία
με τα λογής παλάτια τα πλατιά,
σκολειά, καζάρμες, θέατρα, υπουργεία;
Μ’ αποκρίθη: —Τσεκούρι και φωτιά!
1821 - 2011: ο αγώνας για Λευτεριά συνεχίζεται (Θεσσαλονίκη)
Κατά τη διάρκεια της μαθητικής παρέλασης στη συμπρωτεύουσα, Αυτόνομοι Συναγωνιστές της συλλογικότητας "Μανιφέστο Θεσσαλονίκης" ανήρτησαν πανό κοντά στην εξέδρα των επισήμων.
Μια ενέργεια που ήρθε να κορυφώσει σχετικές μικρές δράσεις των δύο τελευταίων ημερών, που περιλάμβαναν αναρτήσεις ανάλογων πανό σε γέφυρες, διανομές ενημερωτικού υλικού, αφισοκολλήσεις και ρίψη φέιγ βολάν σε γειτονιές της συμπρωτεύουσας.
Το μήνυμα είχε ως επίκεντρο την ανάγκη απεμπλοκής του Έλληνα από τη σύγχρονη σκλαβιά και τα δεσμά της οικονομικής κρίσης. "1821: Επανάσταση ενάντια στους Τούρκους, 2011: Επανάσταση ενάντια στο ΔΝΤ".
Το αφισάκι που κολλήθηκε μπορείτε να το δείτε εδώ
Περισσότερες φωτογραφίες:
Μαν1φέ5το Θεσσαλονίκης
manifestosalonica.blogspot.com
Δραστηριότητες της κίνησης "Νέα Πατρίδα" σε Κοζάνη και Πτολεμαϊδα.
Το διήμερο 23 και 24 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε αφισοκόλληση στις πόλεις της Κοζάνης και της Πτολεμαϊδας, ιδιαίτερα στα σχολεία της περιοχής, με περιεχόμενο προβληματισμού απέναντι στη συντονισμένη προσπάθεια αποδόμησης της Ελληνικής Ιστορίας και στη διαστρέβλωση των ιστορικών γεγονότων, γεγονός που συνδυάστηκε και με τη φετινή επέτειο της Εθνικής Απελευθέρωσης.
Μία συμβολική κίνηση αντίστασης ενάντια στις καθεστωτικές, συστημικές και παρακρατικές σειρήνες της Παγκοσμιοποίησης.
Ένα ανεπαίσθητο σάλπισμα αφύπνισης σε όσους μείναν ζωντανοί.
Νέα "Παιδεία" λοιπόν ή ΝΕΑ ΠΑΤΡΙΔΑ; Εύλογο και συνάμα ρητορικό το ερώτημα...
* το αφισάκι που κολλήθηκε μπορείτε να το δείτε
Νέα Πατρίδα
www.neapatrida.gr
Antizog NS Crew 3city: Τρίπολη (Τα βήματα της λευτεριάς πάνε αργά, μα δεν γυρνάνε πίσω !)
Ένα μικρό δείγμα από τις πρόσφατες «καλλιτεχνικές ανησυχίες» νέων της πόλης της Τριπόλεως …
Αισθητή για πολλοστή φορά η παρουσία των αυτόνομων εθνικιστών σοσιαλιστών στην περιοχή και συνεχής η προβολή των ιδεών μας κυρίως σε μαθητές γυμνασίων και λυκείων της πόλης με ότι αυτό σημαίνει για τον αγώνα μας.
Και τα καλύτερα … έρχονται !
Τα βήματα της λευτεριάς πάνε αργά, μα δεν γυρνάνε πίσω !
"Ιαπωνία, κράτα γερά": παράσταση αλληλεγγύης στην Ιαπωνική πρεσβεία.
Το βράδυ της Δευτέρας, 10μελής ομάδα Αυτόνομων συναγωνιστών προχώρησε σε παράσταση αλληλεγγύης στην Πρεσβεία της Ιαπωνίας, στην οδό Εθνικής Αντιστάσεως στο Χαλάνδρι.
Η δική μας συμπάθεια, η δική μας κατάθεση συναισθημάτων και συμπαράστασης στα αθώα θύματα των φυσικών καταστροφών στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου.
Σε ένα λαό που παρά τις έμψυχες και υλικές απώλειες παραμένει παράδειγμα καθήκοντος, πειθαρχίας, αυτοκυριαρχίας και ηρωικής στάσης ζωής μπροστά στο θάνατο.
Ο τραγικός απολογισμός στην Ιαπωνία, έπειτα από δέκα ημέρες, αναμένεται να ξεπεράσει τους 10.000 νεκρούς, ενώ περισσότεροι από 8.000 παραμένουν αγνοούμενοι.
Παράλληλα, πάνω από 440.000 έχουν εγκαταλείψει τις εστίες τους. Εκατοντάδες παραμένουν αβοήθητοι σε απομονωμένες περιοχές, χωρίς πρόσβαση σε τρόφιμα, χωρίς ρεύμα και νερό.
Αυτούς τους ανώνυμους συνανθρώπους μας θελήσαμε και μεις από την πλευρά μας να τιμήσουμε, γιατί ο φυλετικός και κοινωνικός ανθρωπισμός αποτελεί μεγίστη αξία και ακόμα περισσότερη αξία αποκτά όταν εγκάρδια απλώνεται και σε ανθρώπους διαφορετικής φυλής.
Ως Εθνικιστές, με βαθύ το αίσθημα σεβασμού και αγάπης, καταθέσαμε ταπεινά αυτό το μήνυμα συμπαράστασης αναρτώντας πανό στην ιαπωνική γλώσσα ("Ιαπωνία, κράτα γερά"), αφήνοντας στο χώρο λίγα λουλούδια και μοιράζοντας ενημερωτικό υλικό στους συμπατριώτες μας στη γύρω περιοχή.
Ας ελπίσουμε ότι έπειτα από το οδυνηρό χτύπημα που δέχτηκε η χώρα, θα κατορθώσει να ορθοποδήσει.
πηγή
Πρωτοβουλίες κύριοι ...
Η δράση, η διαρκής και αδιάλειπτη σχεδίαση ενεργειών, παρεμβάσεων, προβολών, διαδικασιών τριβής, αποτελούν μήτρες συναισθημάτων που ωθούν τους συναγωνιστές στην , αναμεταξύ τους, σχέση της συντροφικότητας.
Μια ομάδα ατόμων, μπορεί να ενισχύει τους δεσμούς της, την ποιότητα της, την ποσότητα της και το επίπεδο της, μόνο με την διαρκή και συνεχόμενη εξάσκηση.
Η λογική που θέλει τους εθνικιστές, υπάκουα σκυλάκια (‘’πιστούς συντρόφους’’ λένε ορισμένοι) του εκάστοτε ηγετίσκου, είναι καθόλα παράλογη.
Διότι εάν αυτός, ο θεωρητικά τουλάχιστον ηγέτης, δεν ανταποκρίνεται στις επιθυμίες, τις προσδοκίες και τα την νοοτροπία του εκάστοτε εθνικιστή, τότε παρατηρούμε, κυριολεκτικά αναρίθμητους εθνικιστές, να κάθονται απενεργοποιημένοι , πολιτικά ανενεργοί, κινηματικά υπνωτισμένοι και σπασμωδικά να επισκέπτονται διάφορες συνιστώσες του, οι οποίες κρύβουν μέσα τους μια ανικανοποίητη επιθυμία, να ηγηθούν του μορφώματος που ονομάζουν… ‘’εθνικό χώρο’’.
Ακόμα χειρότερα ορισμένες μονοπωλιακές, ιδεολογικά και πολιτικά κινήσεις, επιθυμούν να ηγηθούν στο εθνικιστικό ρεύμα, λειτουργώντας ανταγωνιστικά και με καθαρά αθέμιτα μέσα, έχοντας ως στόχο να ενισχύσουν την πελατεία τους.
Η λογική λοιπόν, που θέλει τον εθνικιστή, είτε να παρουσιάζεται στις κομματικές εκδηλώσεις, όποτε και εάν αυτές γίνονται, ως ρομποτάκι, είτε να αναμένει τον εκάστοτε επίδοξο (καλοπροαίρετο ή μη) να πάρει πρωτοβουλία, είναι μια λογική που πρέπει να πάψει.
Κάθε εθνικιστής οφείλει να βλέπει τον εαυτό του ως μια πολιτική μηχανή.
Γράμμα στην Ελληνική Σιδηρά Νεολαία.
του Blitzkrieg.
Θαρρώ πως απευθύνομαι στην σιδηρά νεολαία της Ελλάδος, στην νεολαία εκείνη η οποία έχει σβήσει από μέσα της κάθε οίκτο για τον σύγχρονο κόσμο.
Οι σειρήνες ήσαν πολλές, οι γοργόνες επίσης ισόποσες, οι πειρασμοί έναντι μιας εύκολης ζωής εν μέσω απολαύσεων και πάσης φύσεως απολαβών ήσαν εξίσου ελκυστικές. Οι φυγόκεντρες δυνάμεις ήσαν εν πάση περιπτώσει ισχυρότερες έκαστης κεντρομόλου δυνάμεως, η οποία θαρρώ πως θα ηδύνατο να συγκεντρώσει τον πεφωτισμένο ιδεολογικό πυρήνα πέριξ του ικανού και ενάρετου ηγέτου, ούτως ώστε να επέφερον τα ανάλογα αποτελέσματα στον στίβο του διεξαγόμενου πολιτικού αγώνος.
Η αγωνιστική διάθεσις της ακμαίας νεολαίας ήτο σε κάθε περίπτωση λίαν ζωηρός, γεγονός το οποίον συνηγόρησεν εις οίτινα περίπτωση εχρειάσθη. Υπό τον όρον «ακμαία» όμως τι εννοούμε. Μια νεολαία, όταν εν προκειμένω ομιλούμε περί την εθνικιστική σοσιαλιστική αγωνιστική της, διαθέτει το αναγκαίο ψυχικόν σθένος, την απορρέουσα δύναμη εκ της νεότητος, την εκπορευόμενη τόλμη να καταφέρει πολλάκις το αδύνατον, όπως οφείλει επίσης να διαθέτει την ιδεολογική καθαρότητα και να διακρίνει το θαμπό από το αστραφτερό.
Δράττοντας τη ευκαιρία, θα αγνοήσω επιδεικτικά κάθε κομματική νεολαία, η οποία αποτελεί και τον ουραγό των κομματικών επιτελείων που λυμαίνονται τα έδρανα του κοινοβουλευτικού πορνείου.
Σαφώς και θα ξεχωρίσω με μιας από κάθε ισοπεδωτική διάθεση και κριτική που τυχόν θα προκαλέσουν οι σκέψεις αυτές στον καθένα, τον οποιονδήποτε και σε οποιοδήποτε στρατόπεδο εντάσσεται έστω και εσφαλμένα. Ο λόγος για αυτό, εναπόκειται σε αυτήν ακριβώς την πνευματική διάθεση με την οποία συντάσσεται ο γράφων, εφόσον το παρόν αποτελεί ένα κάλεσμα επαναστατικό, ένα κάλεσμα σε εθνικοσοσιαλιστική αγωνιστική εγρήγορση και επομένως για αγώνα μέχρις εσχάτων.
Σε σένα λοιπόν απευθύνομαι Σύντροφε και Συντρόφισσα νέε και νέα, από όπου κι αν κρατούν οι καταβολές σου, από όπου κι αν εφορμάς για να αγωνιστείς.
Εσένα επιχειρώ να βγάλω από τον βούρκο της πολιτικής λογικής του ερμαφρόδιτου και ψευδεπίγραφου πολιτικάντικου καιροσκοπισμού.
Απευθύνομαι σε σένα νέε και νέα, σε εσάς οι οποίοι είστε πλέριοι και γεμάτοι ιδανικά, σε εσάς που αποσκοπείτε σε ένα μεγάλο έργο, το οποίο εν προκειμένω αφορά την μεγάλη ιδέα της πατρίδος.
Θαρρώ πως είναι εξίσου σημαντική τόσο η διαφύλαξη των κεκτημένων αυτής εν ονόματι των ιερών και οσίων των προγόνων μας, όσο και η διάσωση της τιμής της έστω κι αν πρόκειται να δούμε αυτήν να γίνεται συντρίμμια ενώπιον μας. Εσύ νέε και νέα, τι είσαι διατεθειμένος να κάνεις ;
Σου θέτω το εν λόγω βασανιστικό ερώτημα, το οποίο διαπιστούται πως ουδέποτε σου έθεσαν αι κάλπικαι ηγεσίαι των πολιτικών σχηματισμών εντός των οποίων γίνεσαι άθελα σου η εύκολη λεία προς τέρψιν των πονηρών και διεφθαρμένων ποιμένων.
Οι μαγαζάτορες, διότι έτσι τους αξίζει να αποκαλούνται από όλους εμάς οι οποίοι δεν ανήκομεν σε μαντριά δημιουργηθέντα από όλους αυτούς για όλους εμάς, μας χρησιμοποιούν.
Ξέρω και το άλλο συναγωνιστή συναγωνίστρια ή όπως αλλιώς νιώθεις οικεία να σε αποκαλέσω. Όλα αυτά τα μαγαζιά ονείρων και ιδεών, δημιουργήθησαν χωρίς να σε ρωτήσουν, χωρίς να με ρωτήσουν, χωρίς να μας ρωτήσουν. Θες να μάθεις και τον ουσιαστικότερο λόγο για τον οποίο ορθώθηκαν σαν αόρατα τείχη εμπρός σου; Θα φανώ τίμιος απέναντι σου και θα σου πω σταράτες κουβέντες.
Απευθυνόμενος σε σένα, αναμετρώμαι ταυτόχρονα με τον εαυτό μου. Βρίσκομαι αντιμέτωπος με την αλήθεια που προβάλει καθώς στέκομαι σαστισμένος στον καθρέπτη, προσπαθώντας να αποβάλω κάθε παραμορφωτική εικόνα και επιχειρώντας να σπάσω το είδωλο που μου δημιουργήθηκε μέσα από την γοητεία της κοσμοθέασης του ψευτοειδώλου μου. Ξέρεις, αυτή η σύγκρουση με τον εαυτό μου, με κάνει καλύτερο. Με κάνει σοφότερο, με κάνει να μη φοβάμαι τίποτα.
Γνωρίζεις όμως την αληθινή αιτία ;
Μα, διότι μου αποβάλει τις ψευδαισθήσεις που έτρεφα τόσο καιρό για την επίπλαστη πραγματικότητα που ζούσα, ενόσω εγώ ως αληθινή και δρώσα οντότητα απουσίαζα από αυτόν τον ψεύτικο κόσμο. Αγωνιζόμουν χωρίς να είμαι πραγματικά εγώ. Θεωρούσα πως συμμετείχα σε μια πάλη, ενόσω οι δυνάμεις μου εξαντλούνταν σε έναν πόλεμο εντυπώσεων σε ένα θέατρο στημένο από το ίδιο το σύστημα.
Έπρεπε να ανακτήσω το χαμένο μου Εγώ. Αυτό το Εγώ, τόσο σημαντικό στον προσωπικό σου πόλεμο, την ίδια ώρα ήτο τόσο ασήμαντο για τους στυγνούς εκμεταλλευτές της νεανικής αθωότητας, της υφαρπαγής κάθε νεανικού ονείρου για έναν πιο δίκαιο κόσμο.
Εσύ, η μονάδα, ο έμβιος φορεύς κάθε ανατρεπτικής δύναμης, ο απλούς στρατιώτης της ιδέας της πατρίδος, οφείλεις να αναρωτηθείς για τον ρόλο των εγκατεστημένων ψυχικά αλλοδαπών στην πραγματική γειτονιά της ψυχής σου !
Ξένοι προς την ελληνική ψυχή σου, ξένοι ως προς το ελληνικό κοινωνικό γίγνεσθαι εγκατέστησαν μέσα στην ίδια σου την πατρίδα μαγαζιά εκτόνωσης της δραστηριότητας σου.
Ξένοι σε διοικούν, ακόμα πιο ξένοι και ως προς την ίδια την ιδέα, την ιδέα που λάτρεψες και πίστεψες πως για εκείνη θυσιάζεσαι. Την ιδέα για την οποία θυσιάσθηκαν τόσοι και τόσοι, τόσοι σημαντικοί και σημαντικές Άνδρες και Γυναίκες στον σύγχρονο κόσμο. Όλοι εκείνοι και εκείνες, οι έχοντες αίσθημα τιμής και αφοσίωσης σε θωρούν τώρα υπαινικτικά. Προς τα που βαδίζεις άραγε; Θωρούν τον δρόμο σου, θωρούν την ματιά σου, την σμιλεμένη σκιά σου!
Εσύ δεν δύνασαι να τους παρατηρήσεις δια γυμνού οφθαλμού, καθότι είναι σκιές που σε διαπερνούν, είναι η νοερή πνοή της φυλής. Σε επιτηρούν με στοργική φροντίδα, με ευλαβική προσήλωση, με καρτερία που προσήκει σε ενάρετους και καθαγιασμένους ασκητές.
Όλοι εμείς, οι δίκαιοι όπως θα αποκρίνετο έκαστος έχων τέτοιο αίσθημα ευθύνης απέναντι σου, σε εγκαλούμε σε μαχητική ανάταξη και συναγερμό, σε φλογερό και πυρφόρο ανάκρουσμα πολεμικής εγρήγορσης.
Εμείς, οι κατέχοντες την χρήσιμη γνώση, την γνώση που προέκυψε από την βιωματική εμπειρία, σε καλούμε να αναλογισθείς τα πεπραγμένα του συστήματος, όπως και την μαχητικότητα με την οποία αντιμετωπίστηκε το σύστημα επί το σύνολον του.
Σου θέτω, εν ονόματι των λοιπών ψυχών και πνευμάτων παρακολουθούν στωικά την επαύριον της πατρίδος, ακόμα ένα δίλημμα.
Θα εγκαταλείψεις το πνευματικό σαπιοκάραβο όσο δυνατόν νωρίτερα ή θα βυθιστείς και πνευματικά μαζί του εις τον βυθό;
Σε θέτω ενώπιον των ευθυνών σου. Αντιλαμβάνομαι την σύγκρουση που επικρατεί μέσα σου την παρούσα στιγμή. Από την μια βλέπεις την πατρίδα σου να γίνεται κουρέλι και αισθάνεσαι ένα εσώτερο βάρος να σε τραβάει στην άβυσσο των τύψεων. Από την άλλη όμως, αισθάνεσαι την αλήθεια να σε καλεί να μεταμορφωθείς σε αυτό που μέσα σου πάντοτε υπήρξες. Ένας ταπεινός και πιστός στρατιώτης της Εθνικοσοσιαλιστικής ιδέας.
Πρόσεξε την ειδοποιό διαφορά.
Ήσουν και θα είσαι πάντοτε, ένας απλός στρατιώτης της ιδέας. Τα παράσημα των βαθμοφόρων του συστήματος δεν θα ήτο ποτέ δυνατόν να αναπληρώσουν την απολεσθείσα περηφάνια που κάθε τόσο εδέχετο την καταισχύνη έκαστη φορά που μέσα σου απευχόσουν να λαβωθεί η ίδια σου η πατρίδα.
Υπό το βάρος της συνείδησης, αισθάνθηκες πολλάκις να υποχωρείς ενώπιον των ιδεολογικών επιταγών σου και να φέρεις βαρέως την συνυπευθυνότητα για τα διαπραχθέντα ιδεολογικά εγκλήματα.
Πως αντέδρασες σε αυτά ;
Στάθηκες συνένοχος ;
Σύντροφε και Συντρόφισσα νέε και νέα, εσύ που δεν μετράς με οικονομικούς όσο και με όρους κοινωνικής καταξίωσης έναν κόσμο που καταρρέει, σε μια πατρίδα που σφαδάζει από τα αμέτρητα χτυπήματα που δέχεται καθημερινά, σε σένα θα ομολογήσω την πιο απόκρυφη σκέψη μου. Μας κυβερνούν προδότες και δειλοί. Μας στοίβαξαν στα πολύχρωμα πολιτικάντικα μαγαζιά τους κιοτήδες και ανίκανοι. Μας πούλησαν αέρα και μεταξωτές κορδέλες. Μας ξεγέλασαν.
Έπαιξαν μαζί μας σε ένα καλοστημένο θέατρο σκιών. Μας ταπείνωσαν, μας άδειασαν, μας υποσχέθηκαν αγώνες και το μόνο που γνωρίσαμε ήτο η διόγκωση της απάθειας και ο συμβιβασμός. Μας πούλησαν την πραμάτεια τους σε τιμή ευκαιρίας. Εμπορεύτηκαν κάθε αγνή και επαναστατική μας ουτοπία.
Εκδικηθήκαμε για αυτό;
Η εκδίκηση είναι η δικαίωση των αγώνων. Η εκδίκηση αποτίει φόρο τιμής στους αγωνισθέντες υπέρ του έθνους.
Η εκδίκηση απαντάται στα πλέον αταβιστικά ένστικτα του ανθρώπου. Διατήρησε την ζωτικότητά σου. Η επανάσταση είναι μια υπόθεση εκδίκησης και δικαίωσης στο όνομα όσων υπέφερον από τους δυνάστες.
Η επανάσταση είναι δίκαιη, διότι ανήκει στους δίκαιους και ξεσπάει από τους δίκαιους. Ξέρεις κάτι τελευταίο; Εσύ πάντοτε ανήκεις στους δίκαιους. Σε κάθε εποχή. Ξέρεις γιατί; Διότι, ο επαναστάτης γεννιέται δίκαιος, δεν γίνεται και δεν διδάσκεται παραπλανητικά να συμπεριφέρεται ως νομιμόφρων.
Φτύσε στο μέτωπο τα παραμάγαζα της προστυχιάς και της εκτόνωσης της επαναστατικής δραστηριότητας. Φτύσε τους λακέδες της πολιτικής και τους εραστές του κοινοβουλευτισμού και των δημοσκοπήσεων.
Σκέψου και δράσε για Πατρίδα και Σοσιαλισμό. Το σύστημα τους δεν αξίζει παρά τον πλήρη καταποντισμό του. Γίνε το λιθαράκι στο τείχος που θα υψώσουμε στον άρρωστο κόσμο τους. Η στράτευση σου με τις δυνάμεις της επαναστατικής ανατροπής είναι μονόδρομος.
Μην εντάσσεσαι σε μαγαζιά, συστρατεύσου με αγνούς ιδεολόγους και κάνε το σύστημα να χάσει κάθε χρήσιμο στήριγμα για εκείνο. Πάψε να είσαι εν αγνοία σου ο στυλοβάτης ενός σάπιου κρατικοδίαιτου κορμού.
Γίνε ο κυματοθραύστης της εκμετάλλευσης των συντρόφων σου.
Γίνε η θαλασσοταραχή σε έναν κόσμο νηνεμίας.
Γίνε η φλόγα στην κοινωνική ξεραΐλα.
Γίνε ο ποταμός που θα σαρώσει το έλος. Γίνε ο δρόμος!
Κέρδισε την μέγιστη δυνατή ανεξαρτησία κινήσεων!
Αμφισβήτησε έμπρακτα τα παρακρατικά πτωχοκομεία είτε πρόκειται για κατεστημένα ή ακόμα και για πολυδιαφημισμένα αυτόνομα, ημιαυτόνομα ή υπεραυτόνομα ψηφοδέλτια ή μαγαζιά και γίνε μόνος κύριος του εαυτού σου.
Μην δίνεις το προνόμιο σε κανέναν εκμεταλλευτή σου !
Μην δίνεις την ευκαιρία στους διώκτες σου!
Η επανάσταση εξαρτάται από εσένα, ο οποίος είσαι το έμψυχο υποκείμενο της ζώσας ιδεολογίας. Μάθε να αμφισβητείς γρηγορότερα από όσο μπορείς να αποδεικνύεις. Μπροστά σε κάθε τείχος να μπορείς να υπερπηδάς και να είσαι αεικίνητος. Να μπορείς να ο ρυθμιστής των καταστάσεων και όχι ο υφιστάμενος την βία που απορρέει από τις ορέξεις του κράτους.
Η επανάσταση είναι σαν τον άνεμο. Εκμεταλλεύσου την ταχύτητα του ανέμου, την ορμή του αλόγου και γίνε ο πύρινος εκτροπέας του παραλόγου. Μάθε να ιππεύεις την τίγρη σύμφωνα με τον Μαύρο Βαρόνο. Μην στέκεσαι πουθενά και γίνε η φωνή του δρόμου.
Θες να ακούσεις κι άλλα ;
Θα σε απογοητεύσω. Στάθηκα για λίγα μόλις λεπτά η φωνή μου μιλάει μέσα σου. Μια φωνή που εκπηγάζει από τα εσώτερα βάθη της ψυχής σου και σε οδηγεί στις σωστές σκέψεις. Αυτή η φωνή σου λέει ένα μονάχα.
Μην κοιτάς πόσο ψηλά βρίσκεται η βουνοκορφή καθώς θα ανεβαίνεις τον δρόμο σου. Ανέβα και μην το σκέφτεσαι πολύ.
Σκέψου κινηματικά ελεύθερα εθνικιστικά σοσιαλιστικά !
Ο Τζέφρι και ο «ελληνικός» στρατός στο πλευρό των Αμερικανοσιωνιστών του ΝΑΤΟ ! (τσιράκια της ZOG το αίμα των αθώων να σας πνίξει)
" ... Με 4 F-16, ένα ιπτάμενο ραντάρ(τύπου ERIEYE),
δύο ελικόπτερα διάσωσης και δύο φρεγάτες
θα στηρίξει η Ελλάδα τις αποφάσεις του ΝΑΤΟ
και του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ
κατά της Λιβύης.
Επίσης θα διαθέσει τις βάσεις
της Σούδας και του Ακτίου
για τη διευκόλυνση των επιχειρήσεων.
Τα ελληνικά μαχητικά θα περιπολούν στην
εμπόλεμη περιοχή, την ώρα που δύο φρεγάτες
θα πλέουν στα ανοιχτά του κόλπου της Σύρτης.
Σύμφωνα με αποφάσεις του ΚΥΣΕΑ,
οι εμπλεκόμενες ελληνικές δυνάμεις
δεν θα πάρουν μέρος σε
βομβαρδισμούς επί λιβυκού εδάφους,
αλλά θα συνδράμουν τις νατοϊκές δυνάμεις.
Το απόγευμα της Παρασκευής, πραγματοποιήθηκε
σύσκεψη για τις εξελίξεις στη Λιβύη
στο Μέγαρο Μαξίμου,
υπό τον πρωθυπουργό Γ. Παπανδρέου.
Στη σύσκεψη συμμετείχαν
ο υπουργός Εξωτερικών, Δημήτρης Δρούτσας,
ο υπουργός Άμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος,
ο αναπληρωτής υπουργός Άμυνας Πάνος Μπεγλίτης,
ο ΑΓΕΕΘΑ πτέραρχος Ι. Γιάγκος και
ο γγ του ΥΠΕΞ Ιωάννης Ζέππος.
Στη σύσκεψη εξετάστηκαν όλες οι παράμετροι
του ζητήματος και, σύμφωνα με πληροφορίες,
η Ελλάδα επιδιώκει ειρηνική λύση,
σεβόμενη απόλυτα τη διεθνή νομιμότητα
και τα ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας
του ΟΗΕ, 1970 της 26ης Φεβρουαρίου
και 1973 της 17ης Μαρτίου,
ενώ παράλληλα σέβεται
και τις συμμαχικές της υποχρεώσεις.
Σύμφωνα με πληροφορίες η Ελλάδα δεν πρόκειται
να συμμετάσχει σε στρατιωτικές επιχειρήσεις,
ωστόσο είναι πιθανόν να αναλάβει ρόλο σε θέματα
ανθρωπιστικής βοήθειας και ελέγχου
εφαρμογής του εμπάργκο όπλων ..."
Ακόμη και μέσα από το θάνατo μας δείχνουν το δρόμο της ζωής.
Ένας λαός παράδειγμα καθήκοντος, πειθαρχίας, αυτοκυριαρχίας και ηρωικής στάσης ζωής.
Το παραδοσιακό πολιτισμικό υπόβαθρο των Ιαπώνων, ακόμα και μετά την βάρβαρη δυτικοποίησή τους, έχει καταφέρει να διατηρεί ένα έθνος πολύ ανώτερο από τον παγκόσμιο γενικό μέσο όρο.
Την Ιαπωνία την χτυπούν σήμερα τα φυσικά φαινόμενα και ο πυρηνικός τρόμος με το πιο αδυσώπητο τρόπο.
Ένας λαός παλεύει να επιβιώσει μετρώντας ήδη χιλιάδες νεκρούς. Μέσα από αυτές τις εικόνες πανωλεθρίας είδαμε ανθρώπους να αντιμετωπίζουν το χάος με ψυχραιμία, μεθοδικότητα, οργανωτικότητα και αυτοσυγκράτηση.
Αρετές που εμείς δεν μπορούμε να αναδείξουμε ούτε σε φυσιολογικές συνθήκες μίας απλής χιονόπτωσης ...
Ακόμη και μέσα από αυτή την, αδιανόητη για μας, συμφορά που τους χτύπησε αλύπητα, συνεχίζουν να παραδίδουν μαθήματα ηρωισμού στην ανθρωπότητα.
Η μεγαλύτερη αξία που διαπνέει παραδοσιακά αυτόν τον λαό είναι η αξία του καθήκοντος προς το σύνολο, έναντι του ατόμου. Η αυτοθυσία.
180 εργαζόμενοι του πυρηνικού εργοστασίου της Φουκουσίμα, έχουν μείνει στο καθήκον τους για να σώσουν τη χώρα τους από μία πυρηνική καταστροφή, σε μία αποστολή αυτοκτονίας.
Η ομάδα που έχει ήδη πάρει το όνομα "The Fukushima 50" (στο σύνολο έχουν μείνει πίσω 180 άτομα, αλλά εργάζονται σε βάρδιες των 50) αγωνίζεται νυχθημερόν στους πυρηνικούς αντιδραστήρες του εργοστασίου, οι οποίοι έχουν ήδη υποστεί ζημιές και εκρήξεις.
Ένας από τους υπαλλήλους εξομολογήθηκε χθες σε έναν φίλο του: "Είναι απλά η δουλειά μας. Δε φοβόμαστε να πεθάνουμε".
Αυτοί οι άνθρωποι είναι μελλοθάνατοι, έχοντας ήδη εκτεθεί σε υψηλά επίπεδα ραδιενέργειας και δείχνοντας τον δρόμο της Αρετής, σκέφτονται απλά ότι προέχει το καθήκον από την ατομική τους σωτηρία.
Και ο ίδιος ο Ιάπωνας πρωθυπουργός υποκλίθηκε στο έργο τους και όπως είπε "αυτοί οι άνθρωποι δεν σκέφτονται καν τον κίνδυνο".
Είναι η ηρωική στάση ζωής από απλούς ανθρώπους της καθημερινότητας. Δείχνουμε τον θαυμασμό μας σε αυτούς τους ανώνυμους ήρωες και στο απέραντο ψυχικό τους σθένος.
πηγή:
www.antistasi.info
- Η ιστοσελίδα της Ελληνικής Ομάδας Διάσωσης η οποία είναι σε ετοιμότητα για αποστολή στην Ιαπωνία. Όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει εδώ.
- Ιστοσελίδα της Ιαπωνικής πρεσβείας στην Ελλάδα εδώ.
-Για επικοινωνία με την Ελληνική Κεντρική Υπηρεσία του ΥΠΕΞ στα τηλέφωνα:
+30210 368 1730
+30210 368 1259
Μια σημαντική προσφορά του περιοδικού «Informer»: «Φασισμός: όλη η ιστορική πορεία με φωτογραφίες και ντοκουμέντα.
Κυκλοφορεί στα πρακτορεία τύπου και στα περίπτερα (Αθηνών και επαρχίας) το περιοδικό «Informer» (17.03.11 τεύχος 19 στην τιμή των 9,90) μαζί με το βιβλίο «Φασισμός: όλη η ιστορική πορεία με φωτογραφίες και ντοκουμέντα» (εκδόσεις «Μοντέρνοι Καιροί» Ιανουάριος 2007 τηλ: 210 / 9659904 - 5).
Πρόκειται για μια πολυτελή έκδοση 190 σελίδων με σπάνιες φωτογραφίες και σημαντικά ιστορικά στοιχεία για την πορεία του Φασιστικού κινήματος.
Σε γενικές γραμμές η εν λόγω έκδοση κινείτε στα πλαίσια της ιστορικής αλήθειας αν και σε κάποια σημεία υπάρχουν ελλείψεις στην προβολή πρόσωπων και γεγονότων ενώ είναι αισθητή η «δημοκρατική» παρέμβαση στην ύλη του βιβλίου.
Οι κύριες ενότητες του βιβλίου είναι:
1. το τραύμα του πολέμου
2. το ψυχορράγημα του αστικού φιλελεύθερου κράτους
3. η πορεία στην Ρώμη
4. ο Μουσολίνι στην κυβέρνηση
5. το απολυταρχικό κράτος
6. συντεχνίες και παιδεία
7. «πιστεύουμε υπακούμε πολεμάμε»
8. ο φασισμός στην υπόλοιπη Ευρώπη
9. από το mare nostrum στην αυτοκρατορία της Αφρικής
10. η Ιταλία στον πόλεμο
11. οι 600 μέρες του Σαλό
12. η κληρονομιά του Φασισμού.
Οι βετεράνοι του πολέμου, οι φουτουριστές, οι ομάδες μάχης «Squadristi», οι κύριες προσωπικότητες του Φασισμού, το πολιτικό πλαίσιο και η συνδικαλιστική πολιτική, τα μεγάλα έργα και η ποίηση, η ιδεολογία και η λογοτεχνία του καθεστώτος, η εξωτερική πολιτική και η Ιταλική Κοινωνική Δημοκρατία (R.S.I.), το βιολογικό τέλος των αρχηγών του κινήματος, η πολιτική κληρονομιά του Φασισμού στην μεταπολεμική εποχή και κάποιες αναφορές στην ένοπλη πάλη των εξωκοινοβουλευτικών φασιστικών κινήσεων είναι μόνο μερικά από τα περιεχόμενα του εν λόγω βιβλίου.
Κίνηση Εθνικιστών Νομού Κοζάνης: Νέα Πατρίδα (παρέμβαση στο κέντρο της πόλης)
Η προτομή βρίσκεται στον πεζόδρομο μπροστά στο Λαογραφικό Μουσείο Κοζάνης και οι άγνωστοι την κατεδάφισαν και την πέταξαν μέσα σε όλο τον κόσμο, εκμεταλλευόμενοι το καρναβαλικό κλίμα.
Το μόνο που αποδεικνύουν οι βάνδαλοι είναι το σκοτάδι και την αμορφωσιά που τους δέρνει.
Το μίσος τους για τα υψηλά ιδανικά που εκπροσωπεί ο Ίων Δραγούμης είναι αποτέλεσμα της εγκεφαλικής τους κοπριάς.
Εργάτης δίχως πατρίδα ... άνθος δίχως ρίζες μήτε ουρανό.
Απογυμνώνοντας την συνείδηση ενός εργάτη από την εθνική και φυλετική της υπόσταση και εισάγοντας σε αυτήν είτε πλασματικές ταξικές χροιές είτε την αναζήτηση του μεγίστου ατομικού κέρδους , γίνεται αυτομάτως εφικτή η μετατροπή των αγνότερων και ικανότατων προς κοινωνικές ανατροπές δυνάμεων σε ιδανική πρώτη ύλη για την καπιταλιστική παραγωγική διαδικασία.
Δίχως κάποιο ανώτερο ιδανικό να φωτίζει τον μόχθο, τις θυσίες, τις απώλειες και την παραγωγή έργου ενός εργάτη, το κέρδος καταλαμβάνει την περίοπτη θέση του μοναδικού προορισμού ενός ανθρώπου. Κατόπιν, η αναζήτηση του μεγίστου κέρδους οδηγεί στην εκμετάλλευση από την πλευρά των εργοδοτών και στην αντιδραστική υποβάθμιση της εργασίας εκ μέρους των εργατών.
Μόνος νικητής σε όλες αυτές τις συγκρούσεις είναι εκείνοι οι κύριοι που μπροστά από κάποια οθόνη παρακολουθούν τα νούμερα των οικονομικών τους μεγεθών να αυξομειώνονται. Στα πολυτελέστατα γραφεία τους θα υπάρχει κάποιο ράφι με χαρτιά όπου θα αναγράφονται οι νεκροί εργάτες, οι ασφαλίσεις, οι απολύσεις , οι προσλήψεις, οι μισθοδοσίες και οι εναλλακτικές λύσεις μείωσης του ανθρωπίνου δυναμικού προς περαιτέρω αύξηση των κερδών.
Δίχως ψυχή, δίχως αισθήματα, δίχως ύπαρξη, κάθε εργαζόμενος ή εργάτης αποτελεί μία σάρκα που οφείλει να επιτελέσει την εργασία που του αναθέτουν στον χρόνο που του παρέχουν. Είναι μαύρος; Είναι λευκός; Είναι ασιάτης; Έχει οικογένεια; Έχει παιδιά; Έχει προβλήματα υγείας; Είναι απλά μία ρομποτική εφεύρεση; Αδιάφορο.
Το μόνο που ενδιαφέρει τις υπολογιστικές μηχανές είναι τι μπορεί να παράγει ή ποια υπηρεσία μπορεί να προσφέρει. Από την πλευρά του ο εγκλωβισμένος στην μακαριότητα της δημοκρατίας και του κεφαλαιοκρατισμού εργάτης αναζητά διέξοδο.
Μόνα του όνειρα, η επιβίωση της οικογένειας του και οι μικρές καθημερινές απολαύσεις. Μερικά τσιγάρα, μερικές μπύρες, η ομάδα , οι φίλοι και η γειτονιά. Εκείνοι οι άνθρωποι που καθημερινώς ακροβατούν στο νήμα του κινδύνου, που η ίδια τους η εργασία αποτυπώνεται με τα χρόνια στο κορμί τους, εισπνέουν μονάχα προδοσίες και εκπνέουν υπομονή. Στέκονται πολλές φορές σκυμμένοι όχι λόγω της κούρασης, αλλά επειδή η «παιδεία» των «σοσιαλιστών» αποψίλωσε κάθε ίχνος της περηφάνιας τους.
Τα λερωμένα χέρια και τα βρώμικα ρούχα είναι ντροπή στην δημοκρατία. Αντιθέτως, οι βρώμικοι πολιτικοί, επιχειρηματίες, εργατοπατέρες και δημόσιοι υπάλληλοι έγιναν το όνειρο κάθε γονιού για το παιδί του. Χιλιάδες συνδικάτα, χιλιάδες καλοπληρωμένοι συνδικαλιστές, χιλιάδες εισοδηματίες, χιλιάδες αιώνιοι φοιτητές και χιλιάδες αργόσχολοι διατυμπανίζουν την «αγωνιστικότητά» τους για την εργασία.
Μία εργασία την οποία παρέδωσαν στα μεταναστευτικά κύματα που δίχως κανέναν έλεγχο ή προσπάθεια ανακοπής εισέβαλλαν στον ελλαδικό χώρο. Ανθέλληνες εκ φύσεως, γνώριζαν πως ο κατακερματισμός του εργατικού δυναμικού ενός έθνους, το καθιστά αδύναμο να «χτίσει» τα δικά του υλικά και άυλα οικοδομήματα. Απολάμβαναν «αριστεροί» και «δεξιοί» την κατάντια του νεοέλληνα, που εκμεταλλευόμενος τις σάρκες που απλόχερα ο καπιταλισμός τους πρόσφερε , δολοφονούσε το μέλλον των παιδιών του.
Διότι ενώ ο κατατρεγμένος μετανάστης γινόταν αγρότης, οικοδόμος, ψαράς, ηλεκτρολόγος, υδραυλικός, εκείνος σκορπούσε το «κέρδος» του στην «μόρφωση» και στην καλοπέραση των τέκνων του. Μόρφωση που οδηγεί στην ανεργία και καλοπέραση που θεμελίωσε βαθειά στην νέα γενιά την αδράνεια, την υποταγή και την αναζήτηση εκτονωτικών διεξόδων.
Εχθρεύονται και μάχονται μανιωδώς τον εθνικό σοσιαλισμό διότι βίωσαν και γνώρισαν πως η πατρίδα για έναν εργάτη, για έναν αγρότη, για έναν επιστήμονα, για έναν καλλιτέχνη, για έναν στρατιώτη είναι εκείνος ο Ήλιος που φωτίζει και τρέφει με απροσδιόριστα ποσά ενέργειας την αυγή του καθημερινού αγώνα του. Είναι εκείνος ο προορισμός που μετατρέπει το στιγμιαίο κτύπο μίας σφύρας, την στιγμιαία συγκόλληση ή την στιγμιαία αναζήτηση λύσης ενός τεχνικού προβλήματος σε λίθο προς το αιώνιο οικοδόμημα της Ελλάδος, της Φυλής, του Γένους .
Το κέρδος όλων , εργοδοτών και εργατών, γονατίζει μπροστά στον συλλογικό σκοπό και εκείνος ο οποίος θυσιάζει είναι και εκείνος που τιμάται. Ποιος καπιταλιστικός κρατικός μηχανισμός θα μπορούσε να συγκρατήσει την εθνική συνείδηση της εργατικής δυνάμεως; Ποιος δημοκράτης πολιτικάντης μπορεί να σταθεί απέναντι σε έναν οργισμένο εργάτη;
Ποιο γρανάζι θα μπορεί να λειτουργήσει όταν η άμμος της συλλογικής αντιδραστικότητας εισρεύσει στις οδοντώσεις του; Κανείς και τίποτα δεν μπορεί να σταθεί μπροστά στην λαϊκή θέληση, όταν εκείνη αποτινάξει τα δεσμά που την σέρνουν στα βάραθρα της παρακμής. Μα επίσης, γνήσια λαϊκή θέληση, δεν μπορεί να υπάρξει δίχως την μεταφυσική του αίματος, την μελέτη , την διατήρηση και την μετεξέλιξη της κοινής προγονικής κληρονομιάς και των κοινών πολιτισμικών και εθνικών ονείρων.
Η απαίτηση μεγάλων έργων, γεννάει γενναίους και τολμηρούς εργάτες, μεταμορφώνει τα παιδιά σε Άνδρες, οξύνει την σκέψη, πειθαρχεί το σώμα και διαπλατύνει τα όρια των αντοχών. Τέλος, καρποφορεί τα άνθη εκείνα που στο λυκαυγές θα είναι «χαλαστές», μα πριν το λυκόφως θα χουν γίνει «χτίστες» ...
Ευαγόρας Παλληκαρίδης (1938 - 1957)
το τρέμουλο ποτέ δεν θα βιώσετε.
Ο θάνατος εμένα με βρήκε
γιομάτο και ντράπηκε,
το βλέμμα του γλίστρησε
στη χαραμάδα της πνοής μου
και ξεθώριασε στον ύμνο
του Ελληνικού πνεύματος."
"Εσείς γη δεν νιώσατε"
Σας λυπάμαι ... Σας λυπάμαι γιατί εσείς δεν είστε τα παιδία μου.
Δεν είστε ο καρπός που φύτεψε ο αγώνας μου.
Την κληρονομιά που καταχραστήκατε
την είχα μπολιάσει μ'αίμα κι ιδέες.
Εσείς την αντιμετωπίσατε σαν να 'τανε
μία φωτογραφία και τη ρίξατε στα έγκατα του χρόνου.
Σας λυπάμαι γιατί της αγχόνης το τρέμουλο
ποτέ δεν θα βιώσετε.
Ο θάνατος εμένα με βρήκε γιομάτο και ντράπηκε,
το βλέμμα του γλίστρησε στη χαραμάδα της πνοής μου
και ξεθώριασε στον ύμνο του Ελληνικού πνεύματος.
Σας λυπάμαι γιατί εσείς γη δεν νιώσατε
μήτε στις πέτρες αφήσατε το στεναγμό σας να κυλήσει.
Σας λυπάμαι, μα πιότερο λυπάμαι, που λυπάμαι για λόγου σας ...
Χριστόφορος Αττικουρής
Ούτε ένα δάκρυ για τους έμμισθους υπαλλήλους του Παπουτσή.
του Λυκάωνος.
Για 800 ευρώ στα 22 τους χρόνια επέλεξαν να γίνουν νταβάδες του συστήματος.
Ναι δεν θρηνούμε κανέναν ΔΙΑ διότι πολύ απλά δεν είναι δικοί μας - Φασίστες, Εθνικιστές ή Εθνικοσοσιαλιστές - αλλά έμμισθοι υπάλληλοι του σιωνιστικού καθεστώτος.
Ήξεραν πολύ καλά και που πήγαιναν και τι έκαναν.
Ποιους υπηρετούν οι μπάτσοι;
Και εδώ τίθεται το ερώτημα:
Ε ναι λοιπόν εχθρός η antifa ο ΣΥΡΙΖΑ και όλα τα καλόπαιδα του Σόρος και των Αμερικανών, εχθρός όμως και μάλιστα πάνοπλος οι καβαλάρηδες της ΔΙΑΣ τα ΜΑΤ και τα ΕΚΑΜ.
Τα παιδάκια που έχουν ονειρώξεις και διαβάζουν «Στόχο» δίπλα σε φωτογραφίες μασκοφόρων Εκαμιτών που σκοτώνουν για το κράτος και τον Γιωργάκη να πάρουν το κουβαδάκι τους και σε άλλη παραλία !
Την σημαία την ξεφτιλίζουν οι ίδιοι εδώ και χρόνια αλλά και στην κηδεία του Καραμανλή της Μερκούρη και του Παπανδρέου με την εναπόθεση της στα φέρετρα των προδοτών, την ξεφτιλίζουν οι μπάτσοι όταν την φορούν στις στολές, την ξεφτιλίζουν οι αρχηγοί του στρατού όταν τρέμουν μπροστά στους Κεμαλικούς φονιάδες.
Ακόμα και στις κλούβες των ΜΑΤ η σημαία είναι σε θέση που δεν της αρμόζει. Η ακροδεξιά κατάφερε έναν ολόκληρο χώρο να τον ταυτίσει με τους τιμητές όλων αυτών που στην ουσία πολεμούν τον λαό και την πατρίδα.
Κάποιοι δήθεν «εθνικιστές» ξέχασαν νωρίς τις συμπλοκές στην Αθήνα και έσπευσαν εχτές να χύσουν δάκρυα για 2 υπάλληλους του Παπουτσή που και ήξεραν σε ποια πλευρά είναι, και τι κίνδυνοι υπάρχουν, και ποιους θα στηρίξουν σε περίπτωση ανάγκης.
Έχουμε χάσει πάνω από δέκα συντρόφους τα τελευταία χρόνια, αυτούς θα τιμήσουμε και όχι αυτούς που έχουν εδώ και καιρό διαλέξει στρατόπεδο δηλαδή το κράτος του Τζέφρυ και τις σιωνιστικές δημοκρατικές δυνάμεις κατοχής.
Σάββας Ταλιαδώρος: «Αν λαχταράς τη λευτεριά σε ξένους μην ελπίζεις. Μόνος σου παρ'την αν μπορείς αλλιώς δεν την αξίζεις»
O αγωνιστής της ΕΟΚΑ ‘Α στο βίντεο είναι ο Σάββας Ταλιαδώρος, συναγωνιστής του Επαναστάτη Εθνικιστή αντάρτη και εργάτη Μάρκου Δράκου. Το βράδυ του θανάτου του Δράκου όπου έπεσε με 48 σφαίρες στο σώμα του, ο Ταλιαδώρος βρισκόταν ένα μέτρο πίσω του. Φορτώθηκε στον ώμο τον τραυματία από τα πυρά Κώστα Λοΐζου και κατάφερε μετά από οδοιπορία 15 χιλιομέτρων να τον σώσει.
Emil Cioran.
Υπήρξε στενός φίλος του Mircea Eliade, του Eugene Ionesco και του Petre Tutea, καθώς και θαυμαστής - υποστηρικτής της Σιδηράς Φρουράς, της οποίας η ιερότητα, η στρατιωτική πειθαρχία και το πολεμοχαρές πνεύμα ενέπνεαν την ψυχή, αρχικώς, και το πνεύμα, εν συνεχεία, μιας από τις σημαντικότερες μορφές της φιλοσοφίας στην Ρουμανία.
Βιβλία του έχουν κυκλοφορήσει αρκετά στα Ελληνικά, αλλά πολλές πτυχές της ζωής και του έργου του έχουν μείνει σκοπίμως κρυμμένες από την φιλολογική σκουριά της συγχρόνου Ελλάδος.
Knut Hamsun.
Η ζωή ήταν σκληρή για τον Knut Pedersen από το Hamsund της Νορβηγίας. Στα 9 του χρόνια χωρίστηκε από την οικογένειά του και ζούσε με τον θείο του, ο οποίος τον κακομεταχειριζόταν και τον άφηνε να λιμοκτονεί, γεγονός που όπως ο ίδιος ο Hamsun δήλωσε του προκάλεσε αρκετές διαταραχές στην υγεία· μάλιστa είχε παρομοιάσει τον θείο του με την Αγγλία, ως την παλιά αποικιακή μεγάλη δύναμη και τον εαυτό του με την Γερμανία που αναζητούσε τον ζωτικό της χώρο!