Μαρίνος Αντύπας: ο Εθνικοεπαναστάτης



του Κωνσταντίνου Σπέρα

Μέσα στην Ιστορία της σύγχρονης Ελλάδας έχουν «ανθίσει» άνθρωποι σαν όμορφα τριαντάφυλλα, οι οποίοι έφεραν ή προσπάθησαν να φέρουν με την αγνότητα του σκοπού τους την κατάλληλη αλλαγή στο Τόπο μας. Ένας από αυτούς ήταν και ο Εθνικοεπαναστάτης Μαρίνος Αντύπας. Ο Μαρίνος Αντύπας γεννήθηκε το 1872 στην Κεφαλλονιά και άνηκε σε πολυμελή οικογένεια. Τα  χρόνια διαμονής στο πατρικό του σπίτι κάθε άλλο παρά εύκολα ήταν για τον νεαρό τότε Μαρίνο, ο οποίος όμως λόγω ικανοτήτων κατάφερε να σπουδάσει στην Αθήνα νομικά.

Με την έκρηξη της Κρητικής Επανάστασης του 1896 πολέμησε μαζί με άλλους φοιτητές εθελοντικά στο πλευρό των Επαναστατών. Βλέποντας όμως από κοντά την ανάμειξη των μεγάλων δυνάμεων και τον ρόλο της βασιλικής οικογένειας και με αφορμή τον ατυχή πόλεμο του 1897 και την οικτρή ήττα της Ελλάδας στην Θεσσαλία από τα τουρκικά στρατεύματα, καταγγέλλει την ύπουλη και εχθρική στάση τους.

Αυτή του η ενέργεια εν τέλει οδηγεί στην φυλάκισή του, οπότε το 1898 αναγκαστικά επιστρέφει στην Κεφαλλονιά, όπου και εκδίδει την εφημερίδα «Ανάστασις», μέσα στην οποία προπαγανδίζει τις θέσεις του. Λόγω των ιδεών του όμως διώκεται και πάλι, οπότε καταφεύγει στο Βουκουρέστι, όπου πείθει επίτηδες τον θείο του Γεώργιο Σκιαδαρέση να αγοράσει γη στην πολύπαθη, από την εγκληματική δράση των τσιφλικάδων, Θεσσαλία, όπου όπως θα δούμε θα είναι ο στόχος της μετέπειτα δράσης του.

Με την επιστροφή του στην Κεφαλλονιά  ιδρύει την πολιτική εκπαιδευτική λέσχη  «Λαϊκό αναγνωστήριο: Ισότις»   και βοηθάει στον σχηματισμό της ένωσης μαθητών Αργοστολίου με το όνομα «Πρόοδος», όπως και άλλων ομάδων, συλλόγων και εργατικών συνδέσμων. Επίσης δίνει διαλέξεις και εκφωνεί λόγους ακούραστα και έχει επαφές με εργατικά σωματεία.

Η κριτική του δεν αφήνει έξω ούτε τους βασιλιάδες, ούτε τα κόμματα, ούτε τις στρατιωτικές αρχές, ούτε τα εκκλησιαστικά κατεστημένα,  ούτε κανέναν! Κηρύσσει μια «Επανάστασιν  Ιδεών, Επανάστασιν Αισθημάτων, Παγκόσμιον Επανάστασιν Διοικητικού και Πολιτικού και Θρησκευτικού Ζητήματος». Μια Επανάσταση, η οποία θα αναδείξει τις αξίες της Αγάπης, της Ελευθερίας της Αλληλοβοήθειας, κατά πως κήρυττε και ο Κροπότκιν.  

Όπου ο απλός εργάτης, ο χωρικός , ο στρατιώτης, ο έντιμος πολίτης  και ο φτωχός ιερέας θα έχουν μεγαλύτερη αξία από τον κάθε διεφθαρμένο βασιλιά, πλουτοκράτη, βουλευτή, αρχιερέα και τσιφλικά. Μόνο με την καταπάτηση της εξουσίας των τελευταίων και την δημιουργία ομαλά λειτουργούντων Εργοστασίων και διαμοιρασμού της ελληνικής γης, ειδικά της Θεσσαλίας στους μικροκαλλιεργητές της θα επέλθει η Κοινωνική Δικαιοσύνη !

Ο Μαρίνος Αντύπας επηρεασμένος, όπως οι πρωτεργάτες της Φιλικής Εταιρείας, ο Ρήγας Βελεστινλής και πολλοί άλλοι, από τις Διαφωτιστικές αρχές όπως αυτές σχηματοποιήθηκαν από την Γαλλική Επανάσταση, με το σύνθημα «Ελευθερία, Ισότητα, Αδελφότητα», ήθελε μια Ανθρωπότητα χωρίς διαχωρισμούς, που όμως δεν θα εξάλειφε την όποια Ταυτότητα και Ιδιαιτερότητα, εξάλλου στο πρόγραμμά του (βλέπε εφημερίδα «Ανάστασις», αρ.12, 23 Απριλίου 1905) βασική του θέση ήταν «η περιφρούρηση των δικαιωμάτων του Ελληνισμού», «η διάπλαση και μόρφωση των κατοίκων της Ελλάδας» και η ανάπτυξη «των παραγωγικών δυνάμεών της». Βασικός στόχος του ήταν ο Ελληνικός Λαός να γίνει «ευκατάστατος, ανεξάρτητος» και να «εξασφαλίσει τα δικαιώματα του», και η Ελλάδα να δομηθεί με βάση το σύστημα των Ελβετικών Καντονίων.

Έτσι τον Ιούνιο του 1906 βρίσκεται στα κτήματα του θείου του στην Θεσσαλία, όπου πήρε πλέον την απόφαση να γίνει αμύντορας και εκφραστής της θέλησης των Κολίγων, των Ελλήνων δηλαδή μικροκαλλιεργητών του θεσσαλικού κάμπου, που οι τσιφλικάδες τους είχαν υπό καθεστώς σχεδόν δουλείας, όπως ακριβώς οι Οθωμανοί. Για αυτή του την εθνική και κοινωνική δράση απέναντι σε όντως αντι-εθνικά και πλουτοκρατικά στοιχεία δολοφονείται εγκληματικά στις 8 Μαρτίου του 1907 από τον Ιωάννη Κυριακού, επιστάτη ενός τσιφλικά για 12.200 δραχμές, προς ανακούφιση όλων  των τσιφλικάδων. Όμως οι ιδέες του θα ξεσηκώσουν τους πονεμένους Έλληνες της Θεσσαλίας και θα οδηγήσουν με σύνθημα την «Απαλλοτρίωση» των τσιφλικιών, στην εξέγερση του Κιλελέρ, κάποια χρόνια αργότερα.  


Το παράδειγμα αυτοθυσίας και ακλόνητης θελήσεως που αποτελεί ο Μαρίνος Αντύπας, μας δείχνει τον δρόμο της πραγματικής Επανάστασης για την διαμόρφωση ενός Επαναστατικού Ήθους, της Ηθικής του Φλογερού Ριζοσπάστη, του Προασπιστή των πραγματικών Εθνικών, Σοσιαλιστικών και Κοινοτιστικών Ιδεωδών! 


Το Κιλελέρ σύμβολο Εθνικοκοινωνικής Απελευθερώσεως.


Σπασμένα οδοφράγματα



του Άγγελου Δημητρίου

Πέρασαν οι πιο ζεστές μας ώρες
Όπως μέσα σε εκτυφλωτικά
Λευκά φώτα νοσοκομείου

Η πραγματικότητα
Ραντίζει πιτσιλιές με αίμα
Σαν κομμένη αρτηρία

Το μέλλον μας
Πουλί που ξεκοιλιάστηκε
Πάνω στο συρματόπλεγμα

Οι μέρες μας
Σπασμένα οδοφράγματα
Στο έλεος της λεηλασίας

Εκεί όπου ασφυκτιά ο θυμός
Μέσα σε δωμάτια μοναχικά
Εκεί που ο  κόρακας
-στα σκουπίδια μέσα -
ψάχνει την τροφή του

Εκεί που απλώνονται  άδειες
Και φωταγωγημένες οι λεωφόροι
Σαν στιλβωμένα απ’ το φεγγάρι
Νεκροταφεία κατάλευκα
Μέσα στη νύχτα

Καθώς ο Θεός εξόριστος
Κρύβεται θυμωμένος
Στα μάτια αγνώστων
Που μας προσπερνούν

Καθώς ουρλιάζει ο ορίζοντας
Φλεγόμενος
Μέσα απ’ τα φαράγγια βαθιά
Του σούρουπου που αργοπεθαίνει

Καθώς η νύχτα πασπαλίζει
Με παγωμένη ασημόσκονη
Το σώμα της αμυγδαλιάς

Εκεί γεννιέται ρωμαλέα
Μια νέα ποίηση της ήττας
Μαύρη και οργισμένη
Σαν σημαία
Ενώ ο σοβάς του ουρανού
Κρέμεται ετοιμόρροπος
Πάνω απ’ τα βλέφαρά μας

Σπασμένα οδοφράγματα
Τα όνειρά μας
Στη μέση μιας εξέγερσης
Που την λογαριάσαμε
Σαν κάτι περισσότερο

Κι από Ομολογία

Markus Willinger - Γενιά της Ταυτότητας, κήρυξη πολέμου στην γενιά του '68




Η άρνηση στους Ευρωπαίους του δικαιώματος τους στην ίδια τους την κληρονομιά, την ιστορία και τελικά τις ίδιες τις φυσικές τους πατρίδες, έχει γίνει κομμάτι της βασικής κουλτούρας της σύγχρονης δύσης. Μαζική μετανάστευση, επιλεκτική και προσβλητική προπαγάνδα και ένα συνεχές μπαράζ διεστραμμένης και στην καλύτερη άσκοπης καταναλωτικής κουλτούρας, όλα μαζί συνεισφέρουν στην μετατροπή της Ευρώπης σε μια μη-ύπαρξη. 

Ο ιθαγενής της πληθυσμός αποτελείται κυρίως από ατομοκεντρικούς ανθρώπους, στους οποίους δεν υπάρχει ουδεμία ομοιότητα σκοπού ή κατεύθυνσης, που ολοένα και περισσότερο θυματοποιούνται από ένα πολιτικό σύστημα χωρίς ενδιαφέρον για τους ανθρώπους που κυβερνά. Υπάρχουν πολλές απόψεις ως προς το πώς συνέβη αυτό, αλλά η επανάσταση του Μάη του 1968 ήταν σίγουρα μοναδικής σημασίας στο να δημιουργηθεί η απολιτική, αυτό-καταστροφική κατάσταση που είναι σήμερα η μεταμοντέρνα Ευρώπη. Αυτό, όμως, δεν είναι ένα ιστορικό βιβλίο. 

Δεν είναι κυρίως για το πώς συνέβη αυτό, αλλά περισσότερο για το τι πρέπει και τι θα έπρεπε να γίνει γι' αυτό, και περισσότερο, ποιος θα το κάνει. Μετά την προδοσία των πολιτικών, δημοσιογραφικών και ακαδημαϊκών ψευτο-ελίτ και την αδράνεια μιας ολόκληρης γενιάς Ευρωπαίων που το επέτρεψε, πέφτει η ευθύνη στους ώμους των νέων - των περισσότερο θυμάτων της εκτροχιασμένης δυτικής κοινωνίας - να αλλάξουν την παλίρροια. 

Στην Γενιά της Ταυτότητας, ο ακτιβιστής Markus Willinger, εξηγεί την αντίληψή του για την ιδεολογία του πώς πρέπει να χτιστεί το κίνημα της ταυτότητας σε 41 σύντομα και άμεσα κεφάλαια. Ο Willinger παρουσιάζει μία ξεκάθαρη εικόνα του τι έγινε λάθος και δείχνει την κατεύθυνση προς την οποία θα έπρεπε να κοιτάξουμε για τις λύσεις μας. Κινούμενος απρόσκοπτα ανάμεσα στις σφαίρες της ριζοσπαστικής πολιτικής και της υπαρκτικής φιλοσοφίας, η Γενιά της Ταυτότητας εξηγεί με ένα σύντομο, αλλά ποιητικό τρόπο τι πρέπει - ή τι θα έπρεπε- να λένε οι νέοι Ευρωπαίοι στους διεφθαρμένους εκπροσώπους των υπέργηρων κοινωνικών δομών που κυριαρχούν στην ηπειρό μας. 

Αυτό δεν είναι ένα μανιφέστο, είναι μια κήρυξη πολέμου.



Saga - Ode to a Dying People

Στην κόψη του ξυραφιού.



του Wolverine


Τα αποτελέσματα της δεξιάς διακυβέρνησης είναι πλέον ορατά. Αφού αδιαφόρησαν 8 μήνες τώρα θυμήθηκαν ότι υπάρχουν σύνορα και πατρίδες. Χιλιάδες ασιάτες τους οποίους προστατεύει το καθεστώς Ερντογάν είναι έτοιμοι να εισβάλλουν στην χώρα μας η οποία μετατρέπεται σιγά σιγά σε χώρο και αποικία λαθρομεταναστών. Μόνη αντίδραση στην ήδη τεταμένη κατάσταση οι τοπικές κοινωνίες οι οποίες με αυτοργάνωση από τα κάτω υπερασπίζονται βωμούς και εστίες. 

Ας μην ξεχνάμε ότι οι συγκρούσεις με τα ΜΑΤ στα νησιά θα γραφτούν στις χρυσές σελίδες της ιστορίας αφού οι κάτοικοι κατάφεραν να διώξουν τις πραιτοριανές δυνάμεις από τα χωριά τους. Γεγονός που προκάλεσε τον θαυμασμό ακόμη και «παλιών» αναρχικών καθώς και ομάδας του αναρχικού χώρου. Άργησαν κάποιοι αλλά κατάλαβαν (;) ότι πλέον η Ελλάς εισέρχεται σε μια φάση βιολογικής και εθνικής εξαφάνισης και κανείς δεν θα ήθελε να έχει γείτονα τον Αχμέτ τον «τζιχαντιστή» ο οποίος λατρεύει τον καπιταλισμό και φυσικά ενδιαφέρεται μόνο για τα επιδόματα. 

Ας μην το κρύβουμε ότι όπως ήταν φυσικό κανένα κόμμα της άκρας δεξιάς (είτε λέγεται ΕΛΑΣΥΝ είτε Χρυσή Αυγή) δεν κατάφερε να παίξει σημαντικό ρόλο στον αγώνα των νησιωτών. Οι ντόπιοι κατάλαβαν ότι είναι τραγικά μόνοι τους απέναντι στον εθνομηδενιστικό κρατισμό και τις μαριονέτες της εξουσίας. Το παιχνίδι που παίζεται μπροστά στα μάτια μας θα έχει πολλές συνέχειες αφού κανείς δεν πιστεύει ότι ο Μητσοτάκης θα ενδιαφερθεί πραγματικά για το εθνικό συμφέρον. 

Χρέος των ανένταχτων αυτόνομων συναγωνιστών είναι να ενισχύσουν τις δυνάμεις αντίστασης όπου και αν βρίσκονται με κάθε τρόπο αφού η δράση απέναντι στην αντικατάσταση του πληθυσμού είναι μονόδρομος και καθήκον. 

Από την εμπειρία του στοχασμού - Μάρτιν Χάιντεγκερ


Τη συλλογή "Από την εμπειρία του Στοχασμού" ο Χάιντεγκερ την έγραψε την εποχή της αυτοεξορίας του μετά τον πόλεμο, όταν η επιτροπή αποναζιστικοποίησης του Πανεπιστημίου του Φράιμπουργκ τον απέλυσε από τη θέση του τακτικού καθηγητή, αφήνοντάς του μόνο μια μικρή σύνταξη επιβίωσης. Τότε αποσύρθηκε στην καλύβα του στο Todtnauderg (υψόμετρο 1Ο21μ.) στο Μέλανα Δρυμό, ως το 1951, οπότε του απενεμήθη ο τίτλος του ομότιμου καθηγητή με δικαίωμα (αλλά χωρίς την υποχρέωση) πανεπιστημιακών παραδόσεων. Στο διάστημα αυτό πραγματοποίησε έναν τεράστιο όγκο συγγραφικού έργου του οποίου ένα μικρό μόνο μέρος έχει δημοσιευθεί. [. . .] (Από την έκδοση) 

«Στην εθνική ενότητα είμαστε προδότες»


του Άγγελου Δημητρίου

Γνωστό το σύνθημα. Και η προέλευση του. Πέρα όμως από τον νεοχίπικο  αεθνικό κοσμοπολιτισμό θα είχε ενδιαφέρον μια διαφορετική ερμηνεία. Συνήθως ακούγεται από τους πολιτικούς η επίκληση στην αναγκαιότητα διατήρησης της  «εθνικής ενότητας σε περιόδους κρίσεων». Όμως, όλος ο νεοελληνικός παραλογισμός υποδηλώνει μια κρίση. Πιο σωστά, υποδηλώνει την παρακμή. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, γιατί ένας εθνικιστής να συγκαταβεί και να ταυτιστεί με τα προϊόντα και τους αιτίους της παρακμής; Με ποιον να συστρατευτεί; Και για ποιον σκοπό; Το χάσμα δεν γεφυρώνεται με συναισθηματισμούς και συνθηματολογίες…

Σίγουρα, σε μια κοινωνία η διαίρεση δεν είναι ευκταία. Ωστόσο, η επισήμανση των εχθρών, παραμερίζοντας  γλυκερές κοινοτοπίες περί ενότητας, δείχνει τουλάχιστον την θέληση να ξεχωρίσει το υγιές από το σκάρτο, να αποδοθούν ευθύνες και να υπάρξει τιμωρία, επισημαίνει το αδιέξοδο, καλεί μια ολόκληρη κοινωνία σε επώδυνη αυτογνωσία.

Το κάλεσμα σε «εθνική ομοψυχία» υποκρύπτει ακόμα μια φορά την προσπάθεια της ταύτισης του κράτους με την εθνική ψυχή και την θέληση του λαού, την επισκίαση αυτής της θέλησης από την αυθεντία του κοινοβουλευτικού πολιτεύματος. Την εξιδανίκευση του κουτσουρεμένου και παραπληγικού έθνους- κράτους. Τούτο το χωλό μόρφωμα όμως δεν είναι η πατρίδα μας. Δεν συγγενεύει καν με τους οραματισμούς του μεγάλου μας διαχρονικού γένους και του πολιτισμού του. Αντίθετα, τα αντιπαλεύει, τα συκοφαντεί και οικειοποιείται το όνομά τους εξευτελίζοντάς τα.

Καμιά εθνική ενότητα δεν μπορεί να υπάρξει με τους πολεμίους του έθνους, με τις κρατικές αρχές και τους έμμισθους αξιωματούχους της Γ’ Ελληνικής Δημοκρατίας, καμιά εθνική ενότητα με όσους εφαρμόζουν τους αφύσικους νόμους και υπηρετούν τους ανήθικους θεσμούς της. Καμιά εθνική ενότητα με την εξηλιθιωμένη μάζα, με τον «μέσο ψηφοφόρο» και τον «μέσο πολίτη» με τον φοβισμένο και βολεμένο «νοικοκυραίο», με την απολιτική νεολαία και την νεολαία που «παίζει επανάσταση» έως ότου αποφοιτήσει από το πανεπιστήμιο και ευθυγραμμιστεί. Καμιά ενότητα με τον κάθε είδους δούλο του αστικού καθεστώτος. Και ο κατάλογος θα μπορούσε να είναι μακρύς.

Με λίγα λόγια, οι εθνικιστές δεν μοιράζονται την ίδια πατρίδα με τους εκφραστές της κατάπτωσης στις πολλαπλές τους αποχρώσεις. Δεν ανήκουν οργανικά στην νεοελληνική κοινωνία. Η ίδια αυτή κοινωνία τους απέβαλλε από το ζοφερό της πανηγύρι, από το μεθυσμένο αυτοκτονικό γλεντοκόπημα της.


Όπως δεν είναι και σωτήρες της. Στην ενότητα τους είμαστε προδότες. Στον αχό του πολέμου που ακούγεται, δηλώνουμε λιποτάκτες.

Ο Μάνος Φαλτάϊτς και ο Νταϊσμός



του Λέοντος Σγουρού

Μέσα στις ξεχασμένες και λησμονημένες μορφές της Εθνικιστικής και Επαναστατικής διανόησης  δυστυχώς κατά καιρούς έχουν συγκαταλεχθεί πολλές φωτεινές μορφές που αν το έργο τους γινόταν γνωστό θα είχε αλλάξει πολύ το πολιτικό σκηνικό και η ποιότητα των Ιδεών του πολιτικού μας ‘’χώρου’’, αλλά και του πολιτικού σκηνικού γενικότερα.

Μια από αυτές τις μορφές ήταν ο Μάνος Φαλτάϊτς. Πολυγραφότατος και πολιτικά ενεργός αναμείχθηκε στα ταραγμένα χρόνια του Κυπριακού αγώνα στις διαδηλώσεις για το Κυπριακό, οργανώνοντας μάλιστα κάποιες από αυτές, που ως γνωστόν κατέληγαν πάντα σε έκρυθμες καταστάσεις, τις οποίες φρόντιζε να καταστέλλει με αγριότητα το δεξιό κατεστημένο της εποχής.

Αλλά αυτό που τον ξεχώρισε περισσότερο ήταν η ανάπτυξη της θεωρίας του περί του Νταϊσμού, δηλαδή, κατά αυτόν, η πρακτική και η βίωση των αρχών του Νταϊφά - Ταϊφά (εκ του ταή-ταίζω, εξού και σύν-τροφος), που σημαίνει «την συντροφιά-συντροφιλίκι-συντροφική συσπείρωση-κομπανία-Εστία-Άστυ-Κοινότητα» και ο οποίος αποτελεί το αρχετυπικό σύστημα της ανθρωπότητας πάνω στον οποίο δομήθηκαν οι αξίες που δεσπόζουν ανεξαιρέτως σε όλες τις ανθρώπινες κοινωνίες. 

Μέσα από τον Νταϊφά και τις αξίες του δομήθηκαν τόσο οι αξίες της «αδερφοποιημένης κοινωνικής συμβίωσης», όσο και αυτές της «ανυποχώρητης, περήφανης κι υπεύθυνης ατομικότητας», η οποία κινούμενη  βιωματικά ταυτίζει το ατομικό με το συλλογικό Εγώ. Οι «κύριοι λειτουργοί» του Νταϊφά είναι οι Νταήδες ή Ταγοί, οι οποίοι ξεχώριζαν τόσο στο βιολογικό όσο και, κυρίως, στον χαρακτήρα και στο πνεύμα. Με κύριες αξίες της βιοθεωρίας τους: την παλληκαριά, την γενναιότητα και την δικαιοσύνη. Για αυτό όποιος είναι απλά δυνατός και γενναίος δεν είναι Νταής-Ταγός καθώς πρέπει να διαθέτει όλες τις αξίες που χρειάζεται το Νταϊστικό σύστημα.

Για αυτό και είναι δεμένος ο Νταϊσμός με την κοινοτισμό αλλά ταυτόχρονα την ατομικότητα, την ελευθερία, τον αντικρατισμό και την αντιεξουσιαστικότητα. Καθότι ο Νταϊσμός, ως σφαιρικό αξιακό καλύπτει κάθε πλευρά της Ζωής, και οι εκπρόσωποί του, είναι κατά κάθε μορφής Τυραννίας και καταπίεσης. Για αυτό τον λόγο δεν θεωρούν δράση οι Νταήδες την απλή διαμαρτυρία αλλά αντίθετα την ενεργή αντίσταση και ανυπακοή.

Καθότι μετά την διάλυση των Νταϊφάδων στο παρελθόν, κατά τον συγγραφέα, και με την επικράτηση της θεσμοθετημένης εξουσίας είτε αυτή λεγόταν Τυραννία, είτε Ιμπέριουμ, είτε κρατισμός πέρασαν στην παρανομία και παρέμειναν στην Ζωή μέσω των αξιών τους σε διάφορες μορφές. Όπου επικρατούσε  η συντροφιά γενναίων ανδρών, οι οποίοι μάχονταν όχι μόνο με παλληκαριά και δύναμη υπέρ διάφορων αξιών αλλά ταυτόχρονα υπερασπιζόμενοι την Δικαιοσύνη ως αξία και άσβεστο φάρο τους, εκεί έμενε ζωντανό ο Νταϊσμός.

Δυστυχώς ο χώρος ενός άρθρου δεν μας επιτρέπει να αναπτύξουμε τον Νταϊσμό στο εύρος του και στην πρακτική  και λεπτομερειακή εφαρμογή, ούτε χρειάζεται. Όσοι πιστοί θα καταλάβουν, με βάση τα όσα διάβασαν, τα βασικά στοιχεία της Βιοθεωρίας, που δεσπόζει πίσω από το αξιακό σύστημα αυτό.

Γενικότερα μπορούμε να πούμε, ότι, μέσα στο σκότος της σύγχρονης εποχής, βλέπουμε λοιπόν πως τέτοιες αξίες και ιδέες μπορούν να μας τροφοδοτήσουν με την ψυχική αυτή φλόγα, που μπορεί να μας οδηγήσει σε πραγματικό αγώνα κατά του Συστήματος, μακριά από άχρηστους ατομικιστικούς ελιτισμούς, υλιστικές πληβειακότητες και ανούσιες διαπάλες θεωρητικού ενδιαφέροντος. Το αρχέτυπο του Νταϊφά, όπως το Φάσιο στην Ιταλία κάποτε, ας είναι ο οδοδείκτης για μια μελλοντική κατατόπιση  πάνω στις αξίες που πρέπει να ακολουθούμε και να πιστεύουμε. 

Γεώργιος Πλήθων και Εθνοκοινωνισμός



Συγγραφέας: Χαραλαμπόπουλος Ιωάννης Θ.

6909753372

Μαύρος Ήλιος 

2015

Αθήνα 

Thomas Carlyle και η Ηρωολατρεία



του Λέοντος Σγουρού

Μέσα στον 19ο αιώνα  και την κατάρρευση που υπήρξε στους παλαιούς θεσμούς και το αποτυχημένο -και αιματηρό- ‘’πείραμα’’ της Γαλλικής Επανάστασης, πολλά μεγάλα πνεύματα αναζήτησαν την απάντηση στο ερώτημα : «πως κινείται ο κόσμος μας και  ποια η θέση του ατόμου μέσα σε αυτόν; ».

Ένα τέτοιο μεγάλο πνεύμα  υπήρξε και ο Thomas Carlyle, ο οποίος αναζητώντας  τα Πεπρωμένα του Ανθρώπου, μακριά τόσο από τον όψιμο  Επιστημονικό Ορθολογισμό της Εποχής του, όσο και από τις αντιλήψεις του Παρελθόντος, συνέθεσε  αυτό που ονόμασε Ηρωολατρεία.

 Η Ηρωολατρεία σαν θεώρηση σημαίνει πρακτικά την επαναστατική αυτή αντίληψη ότι το Αρχέτυπο, του Ειλικρινούς και Καθοδηγούμενου από μια εσωτερική φωνή της Αλήθειας του Κόσμου Ανθρώπου, είναι ο Ήρωας. Ο Ήρωας εμφανίζεται σε διάφορες μορφές στην ανθρώπινη Ιστορία και διαμορφώνει τον Ανθρώπινο  Πολιτισμό, με άλλες από αυτές να αποτελούν καθαρές μορφές του Ήρωα  και άλλες αλλοτριωμένες.

Οι μορφές  αυτές είναι η Θεότητα (π.χ. Όντιν), ο Προφήτης (π.χ. Μωάμεθ), ο Ποιητής (π.χ. Δάντης, Σαίξπηρ), ο Ιερέας (π,χ, Λούθηρος, Κνοξ), ο Συγγραφέας (π.χ. Τζονσον, Ρουσσώ, Μπερνς) και τέλος ως Βασιλιάς (π.χ. Κρόμγουελ, Ναπολέων).

Θα ήταν κουραστικό να αναλύσουμε κάθε κατηγορία ξεχωριστά τόσο για τον αναγνώστη, όσο και για την ίδια την δομή ενός άρθρου σκιαγράφησης  των βασικών θέσεων ενός συγγραφέα.

 Σε γενικές γραμμές όμως ο Ήρωας ως Θεότητα είναι η καθαρότερη μορφή Ήρωα, ο οποίος, μέσα στην αγριότητα και στην έλλειψη πολιτισμού μιας βάρβαρης  εποχής, με το παράδειγμά του οικοδομεί την πρώτη  οργανωμένη κοινότητα και ταυτόχρονα την πρώτη μορφή στιβαρής αντίληψης του θρησκευτικού Μύθου. Οι υπόλοιπες μορφές σιγά σιγά χάνουν στοιχεία από την αρχική Ειλικρίνεια και Αγνότητα του χαρακτήρα τους, οι οποίες όμως είναι αυτές οι ιδιότητες  που θεμελιώνουν την Επικοινωνία με  την Βαθύτερη Ουσία του Κόσμου. Και έτσι αρχίζουν να έχουν ξεθωριασμένη ερμηνεία του εσώτερου καλέσματος που νιώθουν.

Αυτή η αντίληψη για τον Νίτσε φάνταζε, ορθά ως έναν βαθμό, υπερβολικά ρομαντική και ταυτόχρονα σαν μια προσπάθεια να βρει την θρησκευτική Πίστη που έχασε, κατά αυτόν, ο  Carlyle. Παρά ταύτα δεν μπορούμε να μην παρατηρήσουμε το συγγενές Ριζοσπαστικό και Αριστοκρατικό πνεύμα, που εντοπίζουμε με μεγαλύτερη εριστικότατα και δυναμικότητα και στον ίδιο τον Νίτσε.

 Δηλαδή το πνεύμα του Τραγικού Ανθρώπου που θέλει σε μια εποχή διάλυσης να επιλέξει έναν Τρίτο Δρόμο, μακριά τόσο από τους απαρχαιωμένους Μοναρχικούς Θεσμούς όσο και από την μετα-Διαφωτιστικές δημοκρατικές λύσεις.

 Είναι  αυτό που αργότερα εντοπίζουμε πρώιμα στην Συντηρητική Επανάσταση και σε όλο αυτό το πνευματικό κύμα, που ονομάστηκε Ορθά Αντιδραστικός Μοντερνισμός από κάποιους μελετητές, και επηρέασε καίρια τον Φασισμό και τον Εθνικοσοσιαλισμό. Στον οποίο  οφείλεται η δημιουργία της επαναστατικής αντίληψης για την σύνθεση μιας νέας Ελίτ Δυναμικών Ανθρώπων, που ταυτόχρονα όμως θα προσδοκούσαν το καλό της κοινωνικής Ολότητας, όπου και άνηκαν, και δεν θα βρίσκονταν απομονωμένοι από τον Κόσμο.

Συνέντευξη με τον Συναγωνιστή Δημήτρη από το Νορδικό Κίνημα Αντίστασης



ΜΚ: Καλησπέρα Δημήτρη.

ΔΤ: Καλησπέρα.

ΜΚ: Κατ αρχήν πες μας λίγα λόγια για την πορεία σου στον εθνικιστικό χώρο και πως βρέθηκες στην μακρινή Ισλανδία;

ΔΤ: Με την πολιτική ασχολούμαι από 15 ετών, τότε που ακόμα το ίντερνετ δεν ενδείκνυται για προπαγάνδα. Κάπου τότε στα τέλη της δεκαετίας του 1990 με αρχές του 2000 η διακίνηση προπαγανδιστικού υλικού γινόταν ταχυδρομικώς ή χέρι με χέρι. Εποχές που σίγουρα θυμάσαι κι εσύ, μιας και τότε μεταξύ μας ανταλλάσσαμε ταχυδρομικώς προπαγανδιστικό υλικό (πληροφοριακά: Έχω ακόμα το CD μουσικής με RAC τραγούδια που μοιράζατε στα σχολεία).

Ως αρθρογράφος, blogger και ακτιβιστής στον αυτόνομο εθνικιστικό χώρο, πέρασα και κάποιο χρονικό διάστημα από το ΑΡΜΑ. Και ένα πρωινό του Φεβρουαρίου του 2014, έχοντας σιχαθεί τους πάντες και τα πάντα, έκλεισα αεροπορικό εισιτήριο χωρίς επιστροφή για την Ισλανδία και αυτοεξορίστηκα εκεί. Δηλώνω αυτοεξόριστος διότι δεν πήγα ως οικονομικός μετανάστης, αφού και δουλειά είχα στην Ελλάδα (έστω ως ανασφάλιστος με 600 ευρώ) και δικό μου σπίτι. Πήγα στην Ισλανδία με σκοπό να εξελιχθώ ως άτομο, κάτι το οποίο η νεοελλαδίτικη παρακμή δεν μου επέτρεπε. Και ο σκοπός επετεύχθη, αφού μέσα σε λιγότερο από 6 χρόνια σπούδασα, έκανα οικογένεια, έχτισα επαγγελματική καριέρα και αγόρασα σπίτι, κάτι που στην Ελλάδα δεν μπορούσα ούτε καν να ονειρευτώ



ΜΚ: Εκεί συνάντησες άλλους συναγωνιστές; Πώς δημιουργήθηκε το Κίνημα;

ΔΤ: Οι μοναδικές μου επαφές με συναγωνιστές ήταν κάποιοι εν κρυπτώ Ε/Σ που έγραφαν στο Stromfront. 4 άτομα όλοι κι όλοι, χωρίς καμία δράση και πείρα, προσπαθώντας να κρύψουν τις ιδέες τους από την Liberal μικρή κοινωνία της Ισλανδίας. Η Ισλανδία από το 1944 που διαλύθηκε το τοπικό Ε/Σ Κόμμα, δεν είχε κανένα κίνημα. Έχοντας λοιπόν κάποια πείρα στο οργανωτικό κομμάτι τούς κινητοποίησα, τυπώσαμε αυτοκόλλητα, αναρτήσαμε πανό σε γέφυρες, και γενικώς αρχίσαμε να περνάμε μηνύματα αλλά χωρίς κάποια υπογραφή. Μέχρι που μέσω του ΑΡΜΑτος έμαθε το Νορδικό Κίνημα Αντίστασης στη Σουηδία ότι βρίσκομαι στην Ισλανδία και είμαι σε θέση να τρέξω ένα Ισλανδικό παράρτημα του Κινήματος. Ήταν 2016, και τότε το Νορδικό Κίνημα Αντίστασης είχε παραρτήματα στη Σουηδία (το κεντρικό), στη Νορβηγία και τη Φινλανδία. Το Ισλανδικό παράρτημα ήταν το τέταρτο, και σήμερα έχουμε ακόμα ένα στη Δανία.

ΜΚ: Βλέπεις διαφορές στη νοοτροπία των Σκανδιναβών συναγωνιστών με αυτή των Ελλήνων;

ΔΤ: Η μέρα με τη νύχτα. Κατ αρχήν στο οργανωτικό κομμάτι είναι άπαιχτοι. Η παρουσίαση του Κινήματος γίνεται με επαγγελματισμό που θυμίζει μεγάλη εταιρία, η στρατολόγηση νέων μελών γίνεται με συγκεκριμένο τρόπο, η ιεραρχία είναι διακριτή και ακολουθείται με πειθαρχία, και γενικώς με άφησαν έκπληκτο με την σοβαρότητά τους. Ακόμα και σε προσωπικό επίπεδο, οι συναγωνιστές του Νορδικού Κινήματος δεν έχουν καμία σχέση με τους τυπικούς Σκανδιναβούς. Δεν διστάζουν να θυσιάσουν την επαγγελματική τους καριέρα, να φυλακιστούν και να στιγματιστούν κοινωνικά για τις Ιδέες τους. Ιδέες που στην κομμουνιστική Σουηδία είναι επικίνδυνο να τις έχεις. Όποτε πηγαίνω εκεί για κάποια εκδήλωση, η αστυνομία συνεχώς μάς κάνει τη ζωή δύσκολη, μάς παρακολουθούν σε κάθε βήμα, μέχρι και ελικόπτερο επιστρατεύουν να παρακολουθεί το κομβόι αυτοκινήτων όταν τυχαίνει να μεταβαίνουμε μαζικά εκτός Στοκχόλμης. Μιλάμε για Οργουελικές καταστάσεις.

Μία άλλη χαοτική διαφορά ανάμεσα σε Σκανδιναβούς και Έλληνες, είναι ότι οι Σκανδιναβοί είναι συνειδητοποιημένοι για τον σκοπό του Αγώνα και δεν αναλώνονται σε ανούσιες διαμάχες και διχαστικές κόντρες. Αυτό το θέατρο σκιών που λαμβάνει χώρα στην Ελλάδα ανάμεσα σε Χριστιανούς-Παγανιστές, Μεταξικούς-Εθνικοσοσιαλιστές, νορδικιστές-μεντιτεραντιστές, μπουζουκόβιους-μεταλάδες και γενικώς οποιαδήποτε παιδιάστικη διαμάχη έρθει στο προσκήνιο επειδή κάποιος παρανοϊκός δεν έχει τι να κάνει, στην Σκανδιναβία δεν υπάρχει. Από το 1997 που ιδρύθηκε το Κίνημα στη Σουηδία, μόνο μία φορά υπήρξε διάσταση απόψεων σχετικά με το αν το Κίνημα πρέπει να είναι ανοιχτό στις μάζες ή να παραμείνει ιδεολογικά συμπαγές έχοντας μόνο ακτιβιστές στον πυρήνα του. Και βεβαίως, αυτή η διαφωνία λύθηκε με ωριμότητα και επιχειρήματα και από τις δύο πλευρές, όπως δηλαδή αρμόζει σε πραγματικούς ιδεολόγους και ενήλικα άτομα.



ΜΚ: Πού πιστεύεις οφείλεται αυτός ο διχασμός στην Ελλάδα;

ΔΤ: Στο γεγονός ότι ο εθνικισμός στην Ελλάδα ήταν πάντοτε οπορτουνιστικός. Αυτοί που γαλουχήθηκαν με τις αξίες του Ε/Σ απομονώνονται βλέποντας την σαπίλα που επικρατεί στον χώρο, και δίνεται η ευκαιρία σε αρουραίους να τρυπώσουν και να γίνουν ιδεολογικοί καθοδηγητές και ινστρούχτορες. Αν κάποιος ξένος δει πόσες εφημερίδες, περιοδικά, εκδοτικούς οίκους και ιστολόγια εθνικιστικού περιεχομένου έχουμε στην Ελλάδα, θα νομίζει ότι τα εθνικιστικά κόμματα στις εκλογές παίρνουν ποσοστά τουλάχιστον 70%. Μην πω για τα κόμματα και τις γκρούπες που ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια. Και το 99% αυτών χωρίς κάποια σαφή ιδεολογική ταυτότητα ... Υπάρχουν απλώς για να υπάρχουν και να διαιωνίζουν τις προαναφερθείσες ανούσιες κόντρες. Κάποτε θα πρέπει να απομονώσουμε αυτά τα σκουπίδια που λυμαίνονται τον χώρο, αν θέλουμε να πάμε μπροστά. Θα πρέπει οι ιδεολόγοι να μείνουν στην πολιτική, και οι επαγγελματίες οπορτουνιστές να γυρίσουν πίσω στα σκυλάδικα.

ΜΚ: Μιας που αναφέρθηκες στις κόντρες του «χώρου», πολλοί απορούν γιατί το Κίνημα λέγεται Νορδικό;

ΔΤ: Στην Ελλάδα η λέξη νορδικός-ή-ό είναι σχεδόν απαγορευμένη στον «χώρο» διότι παραπέμπει στη γνωστή διαμάχη νορδικιστών-μεντιτερανιστών. Να ενημερώσω λοιπόν τους ημιμαθείς ότι Νορδικές χώρες ονομάζονται στις Διεθνείς Σχέσεις αυτές οι χώρες που στην Ελλάδα αναφέρουμε ως Σκανδιναβικές. Απλώς επειδή η Σκανδιναβία είναι γεωγραφικός προσδιορισμός και αποκλείει χώρες με κοινή πολιτιστική καταγωγή (όπως πχ η Ισλανδία), χρησιμοποιείται ο όρος «Νορδικές». Το Νορδικό Συμβούλιο που περιλαμβάνει τελωνειακή ένωση αυτών των κρατών, είναι πολύ παλαιότερο της Ευρωπαϊκής Ενώσεως. Οπότε ο όρος «Νορδικός» στον υπόλοιπο πλανήτη λαμβάνεται με την πολιτική, γεωγραφική και πολιτισμική του έννοια, σε αντίθεση με την Ελλάδα όπου όλοι έγιναν γενετιστές και θεωρούν ότι ως «νορδικός» χαρακτηρίζει αποκλειστικά και μόνο έναν φυλετικό τύπο.

ΜΚ: Πίσω στα δικά σου λοιπόν. Ποια η πορεία του νέου κινήματος στην Ισλανδία και ποιος ο ρόλος σου στο Νορδικό Κίνημα Αντίστασης;

ΔΤ: Η Ισλανδία είναι μία χώρα 340.000 κατοίκων. Είναι σαν ένα μεγάλο χωριό, και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να είναι διστακτικός ο κόσμος να έρθει σε επαφή μαζί μας, τουλάχιστον κατά τα πρώτα βήματα του Κινήματος. Το καλοκαίρι που μας πέρασε όμως έγινε το μεγάλο μπαμ με την πρώτη μας ανοιχτή εκδήλωση όπου είχαμε την στήριξη συναγωνιστών από τις υπόλοιπες Νορδικές χώρες, οι οποίοι επισκέφτηκαν την Ισλανδία επ’ ευκαιρία της συνάντησης των μελών του κινήματος που φέτος την φιλοξενήσαμε στο νησί. Πλέον έχουμε αρκετές αιτήσεις μελών και το Κίνημα δείχνει να έχει μέλλον.

Η θέση μου στο Κίνημα ως Νο 2 σε εθνικό επίπεδο είναι τρομερά μεγάλη τιμή για εμένα. Για προφανείς λόγους δεν μπορούσε να είναι Αρχηγός ένας αλλοδαπός, αν και οι Σκανδιναβοί είναι πολύ αξιοκρατικοί σε αυτά και δεν θα είχαν πρόβλημα. Είμαι επίσης εκπρόσωπος της Ισλανδίας στο συμβούλιο των ηγετών των παραρτημάτων του Κινήματος που συνεδριάζει διαδικτυακά κάθε εβδομάδα, και ο μοναδικός μη Σκανδιναβός που έχει φτάσει σε αυτήν την θέση.

ΜΚ: Πρέπει να είσαι και ο μοναδικός ξένος που στελεχώνει σε τόσο υψηλά κλιμάκια κάποιο εθνικιστικό κίνημα.

ΔΤ: Αν και δεν το έχω ψάξει, δεν μου έρχεται κάτι ανάλογο στο μυαλό. Πιθανόν.

ΜΚ: Από το ΑΡΜΑ διαγράφηκες λόγω της συμμετοχής σου στις Ευρωεκλογές με τον συνδυασμό του Κολλάτου. Θέλεις να μας πεις κάτι σχετικά με αυτό;

ΔΤ: Όσο και αν περιμένουν πολλοί να μιλήσω αρνητικά για το ΑΡΜΑ, δεν θα το πράξω. Οι διεθνείς διασυνδέσεις του ΑΡΜΑτος μού άνοιξαν την πόρτα για να φτάσω εδώ που είμαι τώρα, και θα ήταν αχαριστία από μέρους μου να μην το επισημάνω. Όμως με την εξορία μου στην Ισλανδία ο κύκλος αυτός άρχισε να κλείνει. Το ΑΡΜΑ είναι και λειτουργεί ως Κοινότητα, όχι ως Κίνημα. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχουν πολλοί περιορισμοί στη λήψη αποφάσεων από τα κατώτερα μέλη. Όντας στο εξωτερικό και ακολουθώντας την δομή του ΑΡΜΑτος ένιωθα περιορισμένος, οπότε η συμμετοχή μου στις Ευρωεκλογές ήταν η αφορμή για ένα βελούδινο διαζύγιο. Στο Νορδικό Κίνημα Αντίστασης υπάρχουν σαφείς εντολές και κανονισμοί που εφόσον τηρούνται δεν χρειάζεται καμία έγκριση από κάποιον ανώτερο στην ιεραρχία, κάτι το οποίο με εκφράζει καλύτερα και μου δίνει περισσότερη ευελιξία.

Όσον αφορά την συμμετοχή μου στις Ευρωεκλογές με τον Δημήτρη Κολλάτο, έχω τοποθετηθεί πολλές φορές. Ήταν μία συμβολική κίνηση που έδειχνε πως υπάρχουν επιλογές για συνεργασία εκτός των στενών ορίων του «χώρου».  Αρκεί ένας κρυστάλλινος χαρακτήρας με αγνές προθέσεις, και έχεις έναν σύμμαχο πολύ πιο αξιόπιστο και αξιόλογο από τους διάφορους γυρολόγους που έχουν κατακλύσει τον «χώρο». Όταν εκεί έξω υπάρχουν προσωπικότητες σαν τον Κολλάτο, δεν υπάρχει λόγος να ψάχνουμε συνεργασίες με άτομα που έχουν βρώμικο παρελθόν ή που έχουν κάνει τον εθνικισμό επάγγελμα.

MK: Πόσο δύσκολο είναι για έναν Ε/Σ να ζει στην Σκανδιναβία;

ΔΤ: Απίστευτα δύσκολο. Τα ΜΜΕ στην Ισλανδία ασχολούνται συνεχώς με εμάς. Συναγωνιστές έχουν χάσει τη δουλειά τους, ενώ άλλοι δέχονται συνεχώς απειλές. Το παράρτημα του Κινήματος στη Φινλανδία έχει κηρυχθεί παράνομο, ενώ στη Νορβηγία οι συναγωνιστές ζουν υπό τη μόνιμη απειλή της επιμέλειας των παιδιών τους από το κράτος. Η χειρότερη όμως χώρα είναι η Σουηδία. Η προσωπική μου πείρα σε αυτήν την σοσιαλιστική χαβούζα του Ούλοφ Πάλμε έχει πολλές ιστορίες να διηγηθεί. Αν και ουδέποτε υπήρξα κάτοικος της Σουηδίας και την επισκέπτομαι μόνο για συμμετοχή σε εκδηλώσεις του Κινήματος, η εικόνα που έχω είναι αρκετή για να φανταστώ την κόλαση που βιώνουν οι συναγωνιστές εκεί. 

Όποτε βγαίνουμε για βόλτα οι αστυνομικοί μας παρακολουθούν, στις εκδηλώσεις προκαλούν, συλλαμβάνουν για ασήμαντη αφορμή, τα περιπολικά είναι μονίμως σταθμευμένα έξω από τα σπίτια των υψηλόβαθμων στελεχών και πολλές φορές ανάβουν τα φώτα πορείας μέσα στη νύχτα για να ενοχλήσουν τους ενοίκους, και διάφορες τέτοιες πρακτικές ψυχολογικού πολέμου. Και βεβαίως διορισμοί στο δημόσιο, στον στρατό ή σε οποιαδήποτε κρατικά ελεγχόμενη υπηρεσία είναι αδύνατη. Το ίδιο αδύνατη είναι και η έκδοση κυνηγετικής άδειας.Τα ψυχικά αποθέματα όμως των συναγωνιστών του Νορδικού Κινήματος Αντίστασης είναι τόσο μεγάλα που με έχουν αφήσει άφωνο. Δεν περίμενα να δω τέτοιο ηρωισμό σε Σκανδιναβούς, μιας και ο μέσος Σκανδιναβός είναι άκαπνος και ευνουχισμένος.

ΜΚ: Για το τέλος άφησα μία ερώτηση που δεν μπορούσα να μην την κάνω. Βλέπω συνεχώς σε αναρτήσεις σου στη Σελίδα σου στο Facebook αλλά και σε αρθρογραφία σου να εκφράζεις απόψεις εξαιρετικά «αιρετικές» και εκτός «γραμμής». Είναι κάποια τακτική που ακολουθείς; Θέλεις να περάσεις κάποιο μήνυμα; Τι ακριβώς πετυχαίνεις με αυτό;

ΔΤ: Ο χώρος μας έχει περιθωριοποιηθεί εδώ και δεκαετίες, και γι αυτό έχουμε μερίδιο ευθύνης κι εμείς οι ίδιοι. Πέραν του κυνηγιού μαγισσών που εξαπολύει το διεθνές κατεστημένο της νέας τάξης, εμείς οι ίδιοι φανήκαμε ανίκανοι των περιστάσεων. Υπό την συνεχή δικαιολογία των διωγμών (οι οποίοι όντως υφίστανται) βρήκαμε τον αποδιοπομπαίο τράγο και επιρρίπτουμε συνεχώς σε αυτόν τις ευθύνες για την αποτυχία μας. Δεν κοιτάμε που έχουμε δώσει βήμα στον κάθε άχρηστο. Δεν κοιτάμε που δώσαμε έδαφος στην κάθε Χολυγουντιανή υποκουλτούρα να γίνει μόδα στις τάξεις μας. 

Δεν μαθαίνουμε από τα λάθη του μιμητισμού μίας φθηνής απομιμήσεως της δεκαετίας του 1930... Γεμίσαμε φετιχιστές που έχουν ονειρώξεις με στολές και σύμβολα! Όλα αυτά έχουν ως αποτέλεσμα την στασιμότητας και την μη εξέλιξη. Οι ιδέες μας πέτυχαν στο παρελθόν διότι είχαν να επιδείξουν κάτι το καινούριο, κάτι το ρηξικέλευθο και πρωτοποριακό. Η αντιγραφή μίας πρωτοπορίας του 1930 δεν σε κάνει πρωτοποριακό στον 21ο αιώνα, αλλά κακέκτυπο και γραφικό.

Αυτό ακριβώς προσπαθώ να ξεπεράσω και μετά εκπλήξεως μου διαπιστώνω ότι με τον καιρό όλο και περισσότεροι μπαίνουν στο πνεύμα. Έχοντας ως βάση τον Φυλετισμό και τις Αξίες της Φυλής, οικοδομούμε μία νέα Ιδεολογία που συμβαδίζει περισσότερο με τις απαιτήσεις του 21ου αιώνος. Σήμερα για παράδειγμα οι ατομικές ελευθερίες είναι αδιαπραγμάτευτες και δεν μπορούμε να μιλάμε για ολοκληρωτισμό στον Δυτικό Κόσμο. Το κρατικιστικό μοντέλο του Γ’ Ριχ λειτούργησε όταν η Γερμανία ήταν κατεστραμμένη, αλλά όταν ορθοπόδησε ο ίδιος ο Χίτλερ παραχώρησε περισσότερες ελευθερίες στον λαό. Διότι όταν δεν έχεις ούτε βρακί να φορέσεις, είναι πρόοδος να μοιράζονται πέντε άτομα ένα βρακί. Όταν όμως το βιοτικό επίπεδο έχει ήδη κάποια υποτυπώδη στάνταρ, δεν υπάρχει λόγος να επιβάλλεται σοσιαλισμός. Είναι ντροπή για την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

Και βεβαίως τα παραπάνω βρίσκουν εφαρμογή και στην οικονομική ελευθερία. Ένα συγκεντρωτικό κράτος μπορεί εύκολα να αλλάξει χέρια και να παραχωρηθούν όλες οι δομές στον εχθρό. Αντίθετα, σε ένα μικρό κράτος με έμφαση στην ιδιωτική πρωτοβουλία, οι δυνατότητες του ατόμου θα αναδειχτούν περισσότερο και η ελευθερία του Έθνους θα διασφαλιστεί καλύτερα απ ότι σε ένα βαθύ κράτος.  Το ίδιο και οι δυνατότητες των ατόμων που πληρούν τα Φυλετικά κριτήρια που θέτουμε ως ιδανικά, θα αναδειχτούν μεγαλουργώντας με τις δικές τους δυνάμεις και όχι μέσω της επιβολής μίας μεροληπτικής πολιτικής. Έτσι θα αναδειχτεί κιόλας η απόδειξη της ορθότητας των Πιστεύω μας.

ΜΚ: Αν και διαφωνώ σε κάποια σημεία, είσαι ξεκάθαρος και σαφής. Θέλεις να προσθέσεις κάτι για το κλείσιμο της συνέντευξης;

ΔΤ: Η Ιδέα μας βασίζεται στις Αξίες της Φυλής και αυτήν οφείλουμε να υπηρετούμε. Οτιδήποτε υπηρετεί την Φυλή θα πρέπει να είναι αποδεκτό στους κύκλους μας. Δεν έχουμε την πολυτέλεια του διχασμού και δεν περισσεύει κανένας. Οι μοναδικοί που θα πρέπει να κρατήσουμε μακριά είναι όσοι διασπείρουν την διχόνοια με διχαστικό λόγο που δεν ωφελεί την Φυλή αλλά την οδηγεί ακόμη πιο κοντά στον αφανισμό. Αυτά τα άτομα λειτουργούν ως γιαχωβάδες που προωθούν την θρησκεία και τις ιδεοληψίες τους, και ακολουθούν ρουφιάνικες πρακτικές όπως το στεγνό δόσιμο στις προδοτικές κρατικές αρχές. Συνεργάτες του ψευδοκράτους που έμαθαν τις ΚΥΠατζήδικες τακτικές από τον Μιχαλολιάκο και τον Πλεύρη.

Θα πρέπει λοιπόν να δημιουργηθεί ένα Think Tank το οποίο θα ασχοληθεί με την στάση μας στα ζητήματα του αφορούν το παρόν και το μέλλον, διότι αυτό είναι το κομβικό σημείο στο οποίο χάσαμε το παιχνίδι. Όταν τα κινήματα στην Ευρώπη έχουν προτάσεις και λύσεις, στην Ελλάδα μαλώνουμε για το αν το τάδε ιστορικό πρόσωπο έπραξε σωστά ή το αν θα πρέπει να αποδείξει κάποιος την Ορθόδοξη πίστη του για να θεωρείται εθνικιστής. Αυτή η γελοιότητα μάς κρατάει πίσω και καταντήσαμε να είμαστε η μοναδική χώρα της Ευρώπης χωρίς Εθνικιστικό κόμμα στη Βουλή, ενώ θα έπρεπε να έχουμε την πιο έντονη παρουσία σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη χώρα. Προσωπικά θα δηλώνω πάντοτε παρών σε οποιαδήποτε ενωτική κίνηση απαλλαγμένη από τα καρκινικά κύτταρα που ταλαιπωρούν τον πολύπαθο χώρο μας εδώ και δεκαετίες. 

Ο εναγκαλισμός του Μάρτυρα Soleimani από τον Ιμάμη Χουσεΐν.



Μετά τον θάνατο του διοικητή της Δύναμης Quds αξίζει να δούμε με μια άλλη ματιά τις θρησκευτικές προεκτάσεις μιας μορφής που χαρακτηρίστηκε στο Ιράν ως Ήρωας και Μάρτυρας. Το μαρτύριο είναι κεντρικό μοτίφ της Σιιτικής σκέψης και επικεντρώνεται στην μάχη της Καρμπάλας. 

Ο θάνατος του Χουσεΐν μνημονεύεται κάθε χρόνο στην Ashura, την δέκατη μέρα του Muharram μέσα από το σλόγκαν «κάθε μέρα είναι Ashura και κάθε γη είναι Karbala». Για τους ανώτατους θρησκευτικούς ηγέτες του Ιράν ο μαρτυρικός θάνατος του Στρατηγού Soleimani θα αποτελέσει την απαρχή για την απόσυρση των Αμερικανοσιωνιστών από την περιοχή του Κόλπου. 

Αυτό θα σημάνει την μεγάλη νίκη όχι μόνο του Ιράν αλλά και του Άξονα της αντίστασης καθώς και την ενίσχυση του Σιιτικού τόξου.  Για την Ιρανική παράδοση ο Στρατηγός είναι ένας άλλος Rustum (από το έπος Shahnameh) και η μορφή του εκτείνεται από τα πεδία των μαχών της Συρίας και του Ιράκ μέχρι την Υεμένη. Όπως υποστηρίζουν και οι υπερασπιστές της Ιρανικής Επανάστασης «Οι μεγάλοι άντρες προτιμούν τον μαρτυρικό θάνατο από το να πεθάνουν από φυσικά αίτια, καρκίνο, και ατυχήματα». 


link: Σιϊτικό Ισλάμ: ο ανέλπιστος σύμμαχος των Εθνικοσοσιαλιστών.