Το παρακάτω απόσπασμα μας το έστειλε ο συναγωνιστής Θ. τον οποίο και ευχαριστούμε θερμά.
Στα 1982 κυκλοφόρησε στην ελληνική γλώσσα το "πράσινο βιβλίο" με την υπογραφή του πανίσχυρου και "λαοπρόβλητου" τότε Μουαμάρ Αλ Καντάφι.
Καλαίσθητη έκδοση 144 σελίδων από την οποία το όνομα του εκδότη απουσιάζει διακριτικά.
Θα ήταν εποικοδομητικό πιστεύω, αν κυρίως οι νέοι άνθρωποι , ανεξάρτητα με το θεό που πιστεύουν, και το κόμμα που ψηφίζουν μπορούσαν να έχουν στη διάθεση τους ένα δείγμα γραφής όχι για να εκτιμήσουν τη ποιότητα του πολιτικού λόγου του Λίβυου Ηγέτη αλλά για να κατανοήσουν τον κίνδυνο που γιγαντώνεται όταν η ιδεολογία και η πολιτική της έκφραση χάνουν τη μεταξύ τους επαφή.
Καλαίσθητη έκδοση 144 σελίδων από την οποία το όνομα του εκδότη απουσιάζει διακριτικά.
Θα ήταν εποικοδομητικό πιστεύω, αν κυρίως οι νέοι άνθρωποι , ανεξάρτητα με το θεό που πιστεύουν, και το κόμμα που ψηφίζουν μπορούσαν να έχουν στη διάθεση τους ένα δείγμα γραφής όχι για να εκτιμήσουν τη ποιότητα του πολιτικού λόγου του Λίβυου Ηγέτη αλλά για να κατανοήσουν τον κίνδυνο που γιγαντώνεται όταν η ιδεολογία και η πολιτική της έκφραση χάνουν τη μεταξύ τους επαφή.
" ... Τα κοινοβούλια είναι η σπονδυλική στήλη της παραδοσιακής δημοκρατίας όπως αυτή υπάρχει σήμερα. Ένα κοινοβούλιο είναι μια παραπλανητική περιγραφή του λαού και οι κοινοβουλευτικές κυβερνήσεις είναι μια παραπλανητική λύση στο πρόβλημα της δημοκρατίας.
Ένα κοινοβούλιο ιδρύεται αρχικά για να αντιπροσωπεύει το λαό, αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι δημοκρατικό αφού δημοκρατία σημαίνει η εξουσία του λαού και όχι μια εξουσία που ενεργεί για λογαριασμό του.
Η απλή ύπαρξη ενός κοινοβουλίου σημαίνει την απουσία του λαού, αλλά αληθινή δημοκρατία υπάρχει μόνο μέσα από τη συμμετοχή του λαού, όχι μέσα από τη δραστηριότητα των αντιπροσώπων του.
Τα κοινοβούλια είναι ένας νομικός φραγμός ανάμεσα στους λαούς και την άσκηση της εξουσίας, αποκλείοντας τις μάζες από την εξουσία ενώ σφετερίζονται την κυριαρχία τους. Στους λαούς αφήνεται μόνο η ψεύτικη εξωτερική εμφάνιση της δημοκρατίας που εκφράζεται στις μεγάλες ουρές για να ρίξουν τις ψήφους τους στις κάλπες.
Για να αποκαλύψουμε το χαρακτήρα του κοινοβουλίου, πρέπει να δούμε την προέλευση ενός τέτοιου κοινοβουλίου. Το κοινοβούλιο είτε εκλέγεται από εκλογικές περιφέρειες ή από κόμμα ή από συνασπισμό κομμάτων, ή σχηματίζεται με κάποια μέθοδο διορισμού.
Αλλά όλες αυτές οι διαδικασίες δεν είναι δημοκρατικές, γιατί χωρίζοντας τον πληθυσμό σε εκλογικές περιφέρειες σημαίνει ότι ένα μέλος του κοινοβουλίου αντιπροσωπεύει χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια λαού, ανάλογα με το μέγεθος του πληθυσμού.
Σημαίνει επίσης ότι το μέλος δεν διατηρεί λαϊκό οργανωτικό δεσμό με τους εκλογείς αφού αυτός, όπως και τα άλλα μέλη, θεωρείται σαν αντιπρόσωπος ολόκληρου του λαού. Αυτό απαιτεί η κυρίαρχη παραδοσιακή δημοκρατία.
Οι μάζες, συνεπώς, είναι τελείως απομονωμένες από τον αντιπρόσωπο και αυτός, με τη σειρά του, είναι τελείως χωρισμένος από αυτές. Γιατί αμέσως αφού κερδίσει τις ψήφους τους αυτός ο ίδιος αρπάζει την κυριαρχία τους και ενεργεί αντί γι' αυτές.
Η κυρίαρχη παραδοσιακή δημοκρατία προικίζει το μέλος ενός κοινοβουλίου με μια ιερότητα και ασυλία που την αρνείται σε άλλα ξεχωριστά μέλη του λαού. Αυτό σημαίνει ότι τα κοινοβούλια έχουν γίνει ένα μέσο λεηλασίας και σφετερισμού της εξουσίας του λαού.
Από εδώ πηγάζει και το δικαίωμα του λαού να αγωνιστεί, μέσα από τη λαϊκή επανάσταση για να καταστρέψει τα όργανα που σφετερίζονται τη δημοκρατία και την κυριαρχία και στερούν τις μάζες από αυτά.
Έχει επίσης το δικαίωμα να διατυπώσει τη νέα αρχή, όχι αντιπροσώπευση στην θέση του λαού ..."
Ένα κοινοβούλιο ιδρύεται αρχικά για να αντιπροσωπεύει το λαό, αλλά αυτό από μόνο του δεν είναι δημοκρατικό αφού δημοκρατία σημαίνει η εξουσία του λαού και όχι μια εξουσία που ενεργεί για λογαριασμό του.
Η απλή ύπαρξη ενός κοινοβουλίου σημαίνει την απουσία του λαού, αλλά αληθινή δημοκρατία υπάρχει μόνο μέσα από τη συμμετοχή του λαού, όχι μέσα από τη δραστηριότητα των αντιπροσώπων του.
Τα κοινοβούλια είναι ένας νομικός φραγμός ανάμεσα στους λαούς και την άσκηση της εξουσίας, αποκλείοντας τις μάζες από την εξουσία ενώ σφετερίζονται την κυριαρχία τους. Στους λαούς αφήνεται μόνο η ψεύτικη εξωτερική εμφάνιση της δημοκρατίας που εκφράζεται στις μεγάλες ουρές για να ρίξουν τις ψήφους τους στις κάλπες.
Για να αποκαλύψουμε το χαρακτήρα του κοινοβουλίου, πρέπει να δούμε την προέλευση ενός τέτοιου κοινοβουλίου. Το κοινοβούλιο είτε εκλέγεται από εκλογικές περιφέρειες ή από κόμμα ή από συνασπισμό κομμάτων, ή σχηματίζεται με κάποια μέθοδο διορισμού.
Αλλά όλες αυτές οι διαδικασίες δεν είναι δημοκρατικές, γιατί χωρίζοντας τον πληθυσμό σε εκλογικές περιφέρειες σημαίνει ότι ένα μέλος του κοινοβουλίου αντιπροσωπεύει χιλιάδες, εκατοντάδες χιλιάδες ή εκατομμύρια λαού, ανάλογα με το μέγεθος του πληθυσμού.
Σημαίνει επίσης ότι το μέλος δεν διατηρεί λαϊκό οργανωτικό δεσμό με τους εκλογείς αφού αυτός, όπως και τα άλλα μέλη, θεωρείται σαν αντιπρόσωπος ολόκληρου του λαού. Αυτό απαιτεί η κυρίαρχη παραδοσιακή δημοκρατία.
Οι μάζες, συνεπώς, είναι τελείως απομονωμένες από τον αντιπρόσωπο και αυτός, με τη σειρά του, είναι τελείως χωρισμένος από αυτές. Γιατί αμέσως αφού κερδίσει τις ψήφους τους αυτός ο ίδιος αρπάζει την κυριαρχία τους και ενεργεί αντί γι' αυτές.
Η κυρίαρχη παραδοσιακή δημοκρατία προικίζει το μέλος ενός κοινοβουλίου με μια ιερότητα και ασυλία που την αρνείται σε άλλα ξεχωριστά μέλη του λαού. Αυτό σημαίνει ότι τα κοινοβούλια έχουν γίνει ένα μέσο λεηλασίας και σφετερισμού της εξουσίας του λαού.
Από εδώ πηγάζει και το δικαίωμα του λαού να αγωνιστεί, μέσα από τη λαϊκή επανάσταση για να καταστρέψει τα όργανα που σφετερίζονται τη δημοκρατία και την κυριαρχία και στερούν τις μάζες από αυτά.
Έχει επίσης το δικαίωμα να διατυπώσει τη νέα αρχή, όχι αντιπροσώπευση στην θέση του λαού ..."
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com
Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.
Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.
Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.
Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.
Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.
Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.
Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.
Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.
Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.
Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.