Μικέλης Άβλιχος: Μεταξύ Εθνικισμού και Αναρχίας
9 σχόλια:
Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com
Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.
Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.
Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.
Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.
Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.
Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.
Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.
Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.
Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.
Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.
Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.
Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.
Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.
Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.
Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.
Οπα φίλε το άρθρο φασκει και αντιφασκει ναι οι αναρχικοί είχαν πατριωτικά αισθήματα άλλα πότε ενας αναρχικός δεν υποστήριζε την μεγάλη ιδέα δηλαδή ενα μεγάλο ελληνικό κράτος στο τέλος εσείς θα πειτε οτι οι αναρχικοί υποστήριζαν την βυζαντινή αυτοκρατορία ο πατριωτισμός των αναρχικών είναι μια αγνή αγάπη (μιλαω για τους πρώτους αναρχικούς και όχι για τους σημερινούς τα παιδιά του σορος) για την πατρωα γη οχι ενα ελλαδικο κράτος ειναι σα να μου λες οτι οι εθνικοαναρχικοι υποστηριζουν την μεγάλη βρετανια έλεος κοινοτισμός σημαίνει όχι κράτος άρα δεν μπορει να είσαι αναρχικός και υποστηρίζεις το κράτος εσεις στο τελος θα πείτε οτι οι αναρχικοί υποστήριζαν το μεταξικο καθεστώς στο τελος εσεις θα πειτε οτι οι αναρχικοι πολέμησαν στην μικρασιατική εκστρατεια και οι επιστρατοι ηταν βασιλόφρονες αρα σιγουρα δεν ηταν αναρχικοί αριστοκρατία σημαίνει μοναρχία άρα είναι αδύνατον να πιστεύει ενας αναρχικός στην μοναρχία ε στο τέλος θα ακούσω ότι οι αναρχικοί στηρίζουν national front.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.makeleio.gr/wp-content/uploads/2017/07/megaliellada.jpg
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε λίγα λογία ο Άβλιχος υποστήριζε αυτό εδώ το ελλαδικό κράτος συγνώμη άλλα το θεωρό αδύνατο να υποστήριζε την μεγάλη ελλαδα διότι πως να το κάνουμε είναι ιμπεριαλιστικό άλλο η αγνή αγάπη για την πατρώα γη δηλαδή για την γη των προγόνων του κάθε λάου και άλλο να υποστηρίζεις ενα μεγάλο ελλαδικό κράτος ελπίζω ο αρθρογράφος να μπερδεύτηκε και να μην το κάνει σκόπιμα δεν νομίζω να έχει διαβάσει πότε του το εθνικοαναρχικο μανιφέστο ο αρθρογράφος.
http://www.national-anarchist.net/2010/09/national-anarchist-movement-manifesto_18.html
Το άρθρο έχει να κάνει με τις ιδέες ενός συγκεκριμένου προσώπου.. Δεν χρειάζεται να ειπωθεί κατι άλλο.Αναλύσεις γενικά περί αναρχίας και έθνους θα γίνουν εκτενέστερα στο μέλλον...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνος Σπέρας
Ενα τελευταίο ένας εθνικοαναρχικος μπορει να είναι παραδοσιοκρατης και εννοείται οι εθνικοαναρχικοι πιστεύουν στην φυλή άλλα με την καμιά κράτιστες ούτε πιστεύουν στην λευκή ανωτερότητα αφού στης ομάδες εθνικοαναρχικων έχει ανθρώπους από όλο τον κόσμο και από όλες της φυλές που πιστεύουν σε ένα εθνικό κοινοτικό τρόπος ζωής κάλο βράδυ και ο αρθρογράφος ας διαβάσει το μανιφέστο.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://4.bp.blogspot.com/-XBqWPy6Z8SM/VVxi98F6VFI/AAAAAAAADcA/CI4ZteuKRBs/s1600/1380743_711776822184179_1948114067_n.jpg
Έχω διαβάσει το μανιφέστο όπως και πολλά κείμενα καθώς και άλλα βιβλία του Southgate- αν και ο τελευταίος δεν είναι κανένας γκουρου ή προφήτης ούτε όλα εξηγούνται με γνώμονα τα κείμενα του (καθώς και των άλλων συνεργατών του) εκτός και αν είμαστε τίποτα αρχειομαρξιστες. Αυτό δεν έχει καμία σημασία και ουσία όμως με το άρθρο( μιλάμε για τον 19 αιώνα).. Ο Άβλιχος δεν έγραψα πουθενά οτι ηταν υπέρ της ανωτερότητας της λευκής φυλής ή κάτι τετοιο(εξου και η διάθεση συνταιριασμου εκ μέρους του φιλοπατρίας και ""κοσμοπολιτισμου"". Οι αναφορές μου είναι προσεγμένες - άλλο θέλω το μεγαλείο του ελληνισμού και άλλο θέλω μεγάλο αστικό κράτος, αυτό έχει να κάνει εξάλλου με την ιδιαιτεροτητα της ελληνικής περίπτωσης που πέρασε γρήγορη αστικοποιηση λόγω οθωμανικης κατοχης και η ουσία της ταυτίστηκε με τον πόλεμο κατά της δεσποτικης ανατολής και της υποδουλωσης σε αυτην. Επίσης με τον όρο Εθνικοαναρχικος μπορώ να περιγράψω σε μέσες άκρες αρκετές πρώιμες και μπερδεμένες μορφές οι οποίες μπορεί να μην βρίσκονται στα αγγλικά και εμπειρικά "πρότυπα"αντίληψης και ανάλυσης του Troy αλλά έχουν κοινά στοιχεία σύζευξης με τον όρο σε μεγάλο βαθμο..Συστήνω στον σχολιαστή να διαβάζει τα κείμενα προτού σχολιάσει καθώς και να διαβάσει τα ίδια τα γραπτά του Άβλιχου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚωνσταντίνος Σπέρας
Δεν θεοποίησα τον troy πουθενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υφίσταται η αναρχία, διότι τα πάντα έχουν μία αρχή και ένα τέλος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠ.χ. Μία αναρχική ομάδα ξεκινάει τη δράση της,η δράση της έχει μία αρχή,η ίδια η ομάδα έχει μία αρχή, έχει επίσης για την δράση της μία αιτία συνεπώς και μία ιδέα,η ιδέα φέρνει την αρχή της αιτίας και η αιτία την αρχή της δράσης όλα έχουν μία αρχή, το τέλος αργά ή γρήγορα έρχεται με διάφορους τρόπους,ο βασικός είναι ο θάνατος, άρα έχουμε και το τέλος...
Ζούμε και πεθαίνουμε, ζωή και θάνατος, ΑΡΧΉ ΚΑΙ ΤΈΛΟΣ.
Με απλά λόγια δεν υπάρχει αναρχία..
Ξανασκέφτητε αυτό πρίν συνδέσετε κάποια σπουδαία ιδέα με την αναρχία..
Η αναφορά έγινε αυστηρά με βάση τα ιστορικά βιογραφικά δεδομένα του ίδιου του προσώπου. Δεν γίνεται προσπάθεια ταύτισης, γιατί Κοσμοθεωρητική βάση δεν υπάρχει στο φαινόμενο της Αναρχίας, ως ουτοπικής πολιτικής ιδεολογίας, αλλά από την άλλη δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε την περίπτωση αυτή ενός ανθρώπου που μιλούσε στα ποιήματα του για το μεγαλείο της φυλής και τα πεπρωμένα του Ελληνισμού, έχοντας μια αριστοκρατική οπτική στην οποία και προσαρμόζει την αποδοχή που είχε σε αξιώματα του ιστορικού αναρχισμού, μπακουνικού τύπου μάλιστα -όχι αντιφασιστικές ονειρώξεις
ΔιαγραφήΚωνσταντίνος Σπέρας
θα ανεβάσεις και άλλα τέτοια άρθρα?
ΑπάντησηΔιαγραφή