Ιδεολογική Απεμπλοκή


Κατά τις δεκαετίες που ακολούθησαν τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο οι μεταπολεμικές γενιές της Ευρώπης εκπαιδεύτηκαν σε μια αντιεθνικιστική συναίνεση. Μέσα από την δημόσια εκπαίδευση, μέσα από την προπαγάνδα των Μ.Μ.Ε, μέσα από τις συνδηλώσεις της τέχνης, ο εθνικισμός μπήκε στο στόχαστρο και παρουσιάστηκε ως η υποτιθέμενη μήτρα πολλών κοινωνικών παθογενειών. Από την δεκαετία του 1960 και έπειτα ο συστημικός ιδεολογικός πόλεμος κατά του εθνικισμού απέκτησε νέες εκδοχές. Φροϋδικές πομφόλυγες επιστρατεύτηκαν από την εξουσιαστική πολιτική προπαγάνδα. Μετα-μαρξιστές, νεομαρξιστές και φιλελεύθεροι διανοητές ανάμιξαν αυτά τα απαχθέντα φροϋδικά στοιχεία με άλλα δεδομένα της μεταμοντέρνας χύτρας του εξουσιαστικού διεθνισμού και δημιούργησαν, εν τέλει, έναν παραμορφωτικό καθρέφτη τον οποίο παρουσίασαν ως εργαλείο της πολιτικής και κοινωνικής ανάλυσης. Όπως αποδείχτηκε ο καθρέφτης αυτός βοήθησε στην αναπαραγωγή της ιδεολογικής ηγεμονίας του διεθνιστικού φιλελευθερισμού. Γιατί μέσω της χρήσης του το κυρίαρχο πολιτικό σύστημα μπορούσε πλέον να χρεώνει στον εθνικισμό δικές του παθογένειες, ανάμεσα στα άλλα, και με το να εισάγει στην πολιτική ανάλυση αυθαίρετους ψυχολογικούς όρους.

 Σύμφωνα με αυτούς τους αναλυτικούς όρους κάθε μορφή αυταρχισμού θα έπρεπε οπωσδήποτε να εκπηγάζει από, ή να συνδέεται με, εθνικιστικά σχήματα. Αυτή η χοντροκομμένη αυθαιρεσία παρουσιάστηκε ως εργαλείο πολιτικής και κοινωνιολογικής ανάλυσης. Μασκαρεύτηκε με την «τήβεννο» της επιστημονικής αλήθειας και αναπαράχθηκε από τα πανεπιστήμια και τα Μ.Μ.Ε, παραπλανώντας τον κόσμο με το εξής φαιδρό συμπέρασμα: Εφόσον κάθε μορφή αυταρχισμού πρέπει αναγκαστικά να είναι εθνικιστική και φασιστική, άρα και κάθε παθογένεια με αυταρχικά γνωρίσματα που παρουσιάζεται στις συνθήκες μια φιλελεύθερης δημοκρατίας είναι κατάλοιπο κάποιας απροσδιόριστης παραδοσιοκρατικής συνήθειας του παρελθόντος και έχει ριζώσει ως υποτιθέμενη ψυχολογική «φασιστική» προδιάθεση σε κάποιο βαθύ σημείο του ψυχισμού.

 Πόσο βολικό συμπέρασμα για την εξουσία της φιλελεύθερης παγκοσμιοποίησης!! Μονομιάς έβγαλε έξω απ’ το κάδρο της όποιας ευθύνης όλες τις υπόλοιπες ιδεολογίες (ή πολιτικές θεωρίες) και φόρτωσε μια σειρά παθογενειών σε κάποιο αόριστο φασιστικό κατάλοιπο. Ασχέτως, βέβαια, αν μια αναδρομή στην πολιτική ιστορία ή στην ιστορία των ιδεών οδηγεί σε εντελώς διαφορετικά συμπεράσματα και καταδεικνύει ότι ο αυταρχισμός δεν υπήρξε γνώρισμα μόνο κάποιων εθνικιστικών και παραδοσιοκρατικών ιδεολογικών σχημάτων, αλλά πολύ περισσότερο του φιλελευθερισμού (από τις γκιλοτίνες της Γαλλικής Επανάστασης μέχρι τις σφαγές πληθυσμών που δέχθηκαν επίθεση από τον στρατό των φιλελεύθερων αμερικανικών κυβερνήσεων) και του διεθνιστικού σοσιαλισμού (αυταρχισμός και εγκλήματα κομμουνιστικών ή διεθνιστικά σοσιαλιστικών κυβερνήσεων). Εκείνο που έχει σημασία για την ιδεολογική ηγεμονία της εξουσιαστικού φιλελευθερισμού είναι ότι με τέτοιους τρόπους καταφέρνει και υπερβαίνει την όποια κρίση του καπιταλισμού προκύπτει κρατώντας όλες τις συζητήσεις που θα μπορούσαν να γεννήσουν εναλλακτικές προοπτικές εντός του ιδεολογικού φάσματος που ελέγχει.

για να το διαβάσετε ολόκληρο εδώ ...

8 σχόλια:

  1. Ανώνυμος11/4/21 11:45 π.μ.

    https://www.google.com/search?q=εκδοτικόσ+οίκοσ+μαυρο+μετωπο&client=ms-android-hmd-rev2&prmd=inmv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiov62J5vXvAhUthf0HHaNECtcQ_AUoAXoECAIQAQ&biw=428&bih=714&dpr=1.13#imgrc=VJDX-1hmo4h5hM

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος11/4/21 4:50 μ.μ.

    Aσχετη ερωτηση ιδεολογικου περιεχομενου προς την Σ/Ο του Μαυρου Κρινου: Ποια ειναι η γνωμη σας για τον ιμπεριαλισμο και τον ζωτικο χωρο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. επειδή οι λέξεις έχουν χάσει το νόημα τους αν εννοείτε τον σιωνιστικό ιμπεριαλισμό ή τον αμερικανικό που εκφράζονται σε πολλαπλά επίπεδα είμαστε φυσικά εναντίον. ο ζωτικός χώρος μάλλον σας θυμίζει την εξωτερική πολιτική της γερμανίας αλλά δεν είναι μια πολιτική που δεν εφαρμόστηκε και από άλλες δυνάμεις μέχρι σήμερα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος12/4/21 5:13 μ.μ.

      Οχι δεν εννοω αυτου του ειδους τον ιμπεριαλισμο δηλαδη την παρεμβολη στα εσωτερικα ζητηματα αλλου κρατους. Απλα ηθελα να γνωριζω - επειδη αυτοπροσδιοριζεστε ως στρασσερικοι - ποια ειναι η γνωμη σας για την αναγκη ενος εθνους αποκτησης νεων εδαφων

      Διαγραφή
    3. ο Otto Strasser είχε αναπτύξει ένα δικό του όραμα για μια ένωση της ευρώπης χωρίς πολέμους και αντιπαραθέσεις. διαφωνούσε με την σύγκρουση μόνο σε επίπεδο στρατών και τόνιζε την ανάγκη για την πολιτιστική ένωση. πολλές οι επεκτάσεις εδαφών οδηγούν σε συρρίκνωση του έθνους αφού όσο πιο μακριά τόσο πιο μεγάλες οι δυσκολίες συντήρησης της ισχύος.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος13/4/21 12:51 μ.μ.

      Ενδιαφέροντα αυτά. Υπάρχει κάποια πηγή;

      Διαγραφή
    5. με μια απλή αναζήτηση μπορείτε να βρείτε άρθρα κλπ όπως στο ιστολόγιο του μακαρίτη Μανιάτη "ευρώπη των εθνών"

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος13/4/21 3:55 μ.μ.

    πολλές οι επεκτάσεις εδαφών οδηγούν σε συρρίκνωση του έθνους αφού όσο πιο μακριά τόσο πιο μεγάλες οι δυσκολίες συντήρησης της ισχύος.




    Το ποίο σωστό που έχω διαβάσει,μα πόσο απλή λογική θέλει.
    Πραγματικός σκοπός του Εθνικό Σοσιαλισμού όμως,δεν είναι η απόκτησης/επεκτάσεις εδαφών
    προς όφελος του Έθνους που εξάγει αυτή τη πολιτική,μα να μυήσει τον υπάρχοντα λαό και νόμιμο κάτοχό των εδαφών αυτό στο Εθνικό Σοσιαλιστικό τρόπο ζωής,για την εξασφάλιση της ειρήνης,της μακροζωίας του ανθρώπινου γένους, όπως και η προστασία του πλανήτη που αποτελείται από τα ποίο σημαντικά στοιχεία επιβίωσης μας μα και της ίδιας της Γης, όπως είναι το Νερό,η Χλωρίδα και η πανίδα και όλα τα υπόλοιπα στοιχεία που την στελεχώνουν...


    Ο Εθνικοσοσιαλισμός δεν μπορεί να είναι ατομικός, διά αυτό καθήκον του ενός είναι να ενωθεί με τους πόλους πόλους κάτω από την πηγή της μακροζωίας του Εθνικού Σοσιαλισμού,με σεβασμό προς όλες τις φυλές διατηρώντας ωστόσο η κάθε μία τη καθαρότητα της, ώστε να επιβιώσουν όλες οι φυλές χωρίς να έχει χαθεί η αξία της κάθε μίας,με αλληλοσεβασμό και αλληλεγγύη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.