Μετάφραση:
Κωνσταντίνος Κίτσιος
Υπήρξε επίσης και η άποψη, ότι μόνον εν σχέση με το κράτος υπάρχει το έθνος και διαθέτει μία αυτογνωσία, μία θέληση, μία ανώτερη πραγματικότητα. Αυτή η ιδέα έχει μία ακριβή ιστορική επιβεβαίωση, ειδικά εάν αναφέρεται σε αυτό που μαζί με τον Vico θα μπορούσαμε να ονομάσουμε “το δίκαιο των ηρωϊκών λαών στην γέννηση των σπουδαιότερων ευρωπαϊκών εθνών”.
Εάν “πατρίδα” σημαίνει βέβαια “γη των πατέρων”, ο όρος μπορεί να είχε αυτήν την έννοια μόνον σε ένα σημείο εκκινήσεως, πολύ πίσω στον χρόνο, γιατί οι ιστορικές πατρίδες και τα ιστορικά έθνη σε μας γνωστά, είναι σχεδόν πάντα ιδρυμένα σε εδάφη-γαίες που δεν ήταν οι πρωταρχικές και σε κάθε περίπτωση, σε περιοχές πιο εκτεταμένες από τις αρχικές, διά μέσου κατακτήσεων και διαδικασιών ενσωμάτωσης και οργάνωσης, οι οποίες προϋποθέτουν την συνέχεια μίας πολιτικής εξουσίας, μίας βασιλικής αρχής και εξουσίας όπως επίσης την ενότητα μίας ομάδας ανθρώπων που μία κοινή ιδέα και μία κοινή πίστη κρατούσε ενωμένους, που αναζητούσαν έναν ίδιο σκοπό και υπάκουαν στον ίδιο εσωτερικό νόμο, που αντανακλούσε ένα ακριβές πολιτικό και κοινωνικό ιδανικό. Αυτή είναι η γεννήτρια αρχή και η βάση κάθε μεγάλου έθνους.
Ο πολιτικός πυρήνας ταιριάζει λοιπόν στο έθνος με την φυσική του έννοια, όπως η ψυχή σαν ενδελέχεια - η λέξη υπάρχει ελληνικά στο κείμενο - υπάρχει στο σώμα: Ο πολιτικός πυρήνας δίνει λοιπόν την μορφή στο έθνος, το κρατά ενωμένο, το ωθεί να λάβει μέρος σε μία ανώτερη ζωή. Με διαφορά σε αυτό μπορεί επίσης να λεχθή ότι το έθνος υπάρχει και εκτείνεται όπου επαναπαράγεται η ίδια “εσωτερική μορφή”, δηλαδή το χρίσμα, το αποτύπωμα που δόθηκε από την ανώτερη πολιτική δύναμη και απ’ αυτούς που είναι σε φορείς, χωρίς γεωγραφικά όρια, ακόμη περισσότερο ούτε και εθνικά σε στενή έννοια. Είναι έτσι που στην Αρχαία Ρώμη θα ήταν χωρίς νόημα να μιλήσουμε για ένα “έθνος”, με την σύγχρονη έννοια.
Μπορούμε να μιλήσουμε για ένα “πνευματικό έθνος”, σαν μία ενότητα καθορισθείσα από τον “Ρωμαίο άνθρωπο”. Το ίδιο ισχύει για τα δημιουργήματα των Φράγκων, των Γερμανών, των Αράβων υπερασπιστών του Ισλάμ, χωρίς να θέλουμε να αναφερθούμε και σ’ άλλα παραδείγματα. Η πιο σημαντική περίπτωση παραμένει ίσως εκείνη του Πρωσσικού κράτους, που προέρχεται από μία τάξη (τυπική έκφραση μίας κοινωνίας ανθρώπων), την τάξη των Τευτόνων Ιπποτών, που μετά χρησίμευσε σαν σκελετός και “μορφή” στο Γερμανικό Reich. Μόνον όταν η ένταση χαλαρώνει και η ομάδα των ανθρώπων που συγκεντρώνεται γύρω, από το σύμβολο το εξυψωμένο της ταυτότητας και της εξουσίας, αδυνατίζει και διαλύεται μόνον τότε αυτό που είναι μόνο αποτέλεσμα και οντότητα “σχηματισμένη” - το έθνος - μπορεί να αυτονομηθεί και να αποχωρισθεί μέχρι σχεδόν να αποκτήσει φαινομενικά, ανεξάρτητη ζωή.
Και έτσι είναι πλέον η έννοια του έθνους, ξεκινώντας από την Γαλλική Επανάσταση και μετά. Είναι σχεδόν το δημιούργημα που θέλει να επιβληθεί στον Δημιουργό του, όταν κινούμενο πλέον προς αυτήν την κατεύθυνση, ουδεμία πλέον ανισότητα αναγνωρίζεται που να μην εκπροσωπεί και να αντανακλά την “θέληση του Έθνους”. Από την πολιτική τάξη εννοούμενη σαν τάξη και “κοινωνία ανθρώπων”, περνάμε τότε στους δημαγωγούς ή στους υπηρέτες του “Έθνους”, στους δημοκρατικούς διευθύνοντες που υποτίθεται ότι “εκπροσωπούν” τον λαό και με το να τον κολακεύουν και με κατάλληλες κινήσεις εσωτερικής πολιτικής και οχυρώνουν την μία ή την άλλη θέση εξουσίας. Της καταδειχθήσας οπισθοδρομήσεως είναι λοιπόν φυσική, μοιραία συνέπεια η ελαφρότητα, μα πάνω από όλα η κακή ποιότητα αυτών που στις ημέρες μας συνθέτουν την έτσι λεγόμενη “πολιτική τάξη”.
Δικαίως ελέχθη (από τον V. Pareto - Σύγγραμμα γενικής κοινωνιολογίας”, Atema 1973 παρ. 1713) ότι σε προηγούμενους καιρούς, δεν υπήρχε άρχοντας τόσο απόλυτος που εναντίον του να μην μπορούσε να ξεσηκωθεί η αντιπολίτευση των ευγενών ή του κλήρου, ενώ σήμερα κανείς δεν είναι σε θέση να ελέγξει τον “λαό” και να μην πιστεύει στο έθνος και ακόμη περισσότερο να τους αντισταθεί φανερά. Αυτό όμως, δεν εμποδίζει αυτούς (τους πολιτικούς) να “εμπαίζουν” τον λαό, να τον εξαπατούν και να τον εκμεταλλεύονται, όπως ήδη έπραξαν οι “δημαγωγοί” των Αθηνών και όπως σε καιρούς όχι τόσο μακρινούς, οι υπηρέτες της βασιλικής αυλής συνήθιζαν να πράττουν με βασιλείς εκφυλισμένους και ανίκανους. Και αυτό διότι ποτέ ο Δήμος (ελληνικά στο κείμενο), εκ φύσεως γένους θηλυκού, δεν θα έχει μία δική του καθαρή βούληση.
Αξίζει τώρα να προσθέσουμε την παρατήρηση, ότι το ίδιο σύστημα το σταθεροποιημένο πλέον στην Δύση με την έλευση των Δημοκρατικών (εκείνο το πλειοψηφικό με γενικές εκλογές) – επιβάλλει εξ’ αρχής την υποβάθμιση της άρχουσας τάξης. Πράγματι, η πλειοψηφία, ελεύθερη από οποιονδήποτε περιορισμό και ποιοτικό έλεγχο, δεν μπορεί παρά να βρίσκεται από την πλευρά των πιο χαμηλών κοινωνικών στρωμάτων, για να προσελκύσει την συμπάθειά τους, το σύστημα, και για να έλθουν στην εξουσία από τις ψήφους των οι αντιπρόσωποι του, θα χρειάζεται να μιλά την γλώσσα, την μοναδική που πλέον αυτά τα κατώτερα στρώματα αντιλαμβάνονται, να θέτει σε πρώτο επίπεδο τα πρωτεύοντα συμφέροντα τους, που είναι φυσικά και τα πιο χονδροειδή, υλικά και απατηλά, υποσχόμενοι πάντοτε οι εκπρόσωποι του συστήματος και ποτέ απαιτώντας.
Έτσι κάθε Δημοκρατία, είναι και από την ίδια της την έννοια, ένα σχολείο ανηθικότητας, μία προσβολή προς την αξιοπρέπεια, εσωτερική σταθερότητα και συμπεριφορά, τις πρέπουσες σε μία αληθινή πολιτική τάξη.
Ιούλιος Έβολα, ένας σπουδαίος διανοητής που αν και είχε μεταφυσικές ανησυχίες και μια τάση προς τον μυστικισμό ποτέ δεν άγγιξε τα επίπεδα γελοιότητας των Σερράνο και Ντεβί. Γελάνε τα πληκτρολόγια με τους ημιτρελους "εσωτεριστές" που τους ενοχλεί ο Δραγούμης ως δήθεν ανατολικολάγνος και οι Αρμένιοι αλλά βαράνε μαλακία με την ινδουίστρια Ντεβί που φορούσε μαντήλες και τον "Άριο Χιλιανό" Σερράνο
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι Ντέβι και Σερράνο είχαν προβληθεί και στο Στρασσερικό Αντίδοτο. Άλλες εποχές άλλες φάσεις. Μην είμαστε ισοπεδωτικοί απέναντι σε ιστορικά πρόσωπα του Ε.Σ κινήματος.
ΔιαγραφήΠοιος ο λόγος να προβάλλεται ένας ψυχασθενής που πιστεύει ότι ο Ρούντολφ Ες κατέφυγε στην Υπερβορεία και αυτός που συνελήφθη ήταν ο κλώνος του;
ΔιαγραφήΑπό το Μάια η Πραγματικότητα είναι μια ψευδαίσθηση
«ο Χίμμλερ ήταν αυτός που πριν από την πτήση αντικατέστησε τον αληθινό Ρούντολφ Ές με το «διπλό», το οποίο ήταν εκείνος ο άνδρας που πέταξε στη Σκωτία για να βρει τον δούκα του Χάμιλτον και για να προτείνει την ειρήνη στην Αγγλία»
Κάνω copy paste υπεργαμάτο σχόλιο που έγραψε πριν καιρό στον Μαύρο Κρίνο πασίγνωστο τρολ
ΔιαγραφήΕίμαι που λέτε με το γκομενάκι στο φτιαγμένο κάμπριο -6πίστονες δαγκάνες στα φρένα, σφυρήλατα πιστόνια, ελαστικά "ερπύστριες" και 500 αλόγατα- θεριό ανήμερο το τετράροδο!!Ανοίγω το ηχοσύστημα στη διαπασών να ακούσω συναγωνιστή Νότη, "μια ματιά σου μόνο φτάνει αεροπλάνο να με κάνει". Έχει τρελαθεί το γκομενάκι με την πάρτη μου. Βάζω μπροστά τη ρόδα και ξεχύνομαι, ναούμε, στην άσφαλτο.
Πιάνω εκατό, διακό, τρακό. Της λέω "Σούλα θες Σεράνο";
"Όχι, θέλω Σπίνο", μου λέει η κάργια.
Σπάω τα γκάζια μου, την πάω στο edolio.
Ξαναγκαζώνω τη ρόδα, πιάνω εκατό, διακό, τρακό. Της λέω "Σούλα, θες Σεράνο;"
"Όχι, θέλω Συμιγδαλά", μου λέει η σπαστικιά. Τραίνο την πάω στην ιστορική βιβλιοθήκη.
Ξαναρίχνω τα γκάζια μου, αμολιέμαι εθνική, πιάνω εκατό, διακό, τρακό. Της λέω "Σούλα θες Σεράνο;". "Όχι, θέλω Φιλίππου", μου λέει αυτή.
Σπάω τα ρολόγια, ναούμε, την πάω στην Αχαρνών.
Και τότε τι μου λέει η άτιμη; "Μωρό μου, θέλω Σεράνο".
Ε, τη γαμάς τώρα κύριε στρασερικέ ή δεν τη γαμάς...;
Ανώνυμε 6:56, θέλω Σεράαανο.
ΔιαγραφήΜπορεί να είναι υπόπτων προθέσεων και απαράδεκτης αισθητικής ο Σπίνος αλλά προς το παρόν ας του ευχηθούμε καλή ανάρρωση μιας και δίνει μάχη για τη ζωή του. Όταν προκύπτουν θέματα υγείας βάζουμε σε αναμονή την πολιτική αντιπαράθεση.
ΔιαγραφήΣωστος ο Banshee
ΔιαγραφήΚαντάφι-Πράσινο Βιβλίο από τις εκδόσεις "Το Ένζυμο" οσονούπω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια θέλω
ΔιαγραφήΕνδιαφέρον διότι συμπληρώνονται δέκα χρόνια μετά την εισβολή ...
Διαγραφή6:02 μ.μ. και ακόμη δεν έχετε δει τίποτα ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜαύρε Κρίνε θέλουμε ποστ για Παλαιστίνη μιας και η ακροδεξιά σιγεί
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι να πούμε;Η ακροδεξιά ως γνήσια πόρνη στέκεται στο πλευρό του Ισραήλ,εν αντιθέσει με τον γνήσιο εθνικισμό που συντάσσεται με την Παλαιστίνη.Δεν έχουμε πολλά να πούμε.Το να είσαι με την Παλαιστίνη το απαιτεί η κοινή λογική,και ενώνει εθνικιστές, αναρχικούς,κτλ.
ΔιαγραφήΘυμάμαι πριν χρόνια,είχα παρεβρεθεί σε έναν αγώνα Παναθηναϊκού-Μακάμπι στο μπάσκετ(Μακαββαίοι δηλαδή, γνωρίζουμε τι έκαναν αυτοί) στην Ευρωλίγκα και όλοι φωνάζαμε το σύνθημα "λευτεριά στην Παλαιστίνη"απέναντι στους λιγοστούς Εβραίους που ήταν καλά "φυλασσόμενοι". Υπήρχε και πανό "freedom to palestine", μπροστά στη μούρη των Εβραίων,αλλά η Ευρωλίγκα διέταξε να κατέβει προκειμένου να συνεχιστεί το ματς.
εδώ υπήρχαν και υπάρχουν (;) ισραηλινοί σε ελληνικό εθνικιστικό κόμμα ... τι περίμενες να πουν;
Διαγραφή6:55 μ.μ. οι θεωρίες για εξωγήινους, αστρικά σκάφη που περιμένουν, ότι ο Χίτλερ ζει στις Άνδεις κλπ γράφτηκαν από ακροδεξιούς που έβγαλαν φράγκα όπως σήμερα βγάζουν κάποιοι άλλοι γνωστοί σε όλους. Ο Σερράνο δεν ήταν μια τυχαία προσωπικότητα παρά την ατυχή αυτή αναφορά, το ξαναλέμε ας μην είμαστε ισοπεδωτικοί κάποιες φορές τα φαινόμενα απατούν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαβαλε έκανε ο αλησμόνητος Πρωτοσύγκελος με τα σχόλια που έγραφε. Καυτηρίαζε πρόσωπα και καταστάσεις του χώρου. Δεν γελοιοποιούσε το Σεράνο ή οποιονδήποτε άλλο παλιό συγγραφέα. Εκείνους που εκμεταλλεύονται τους συγγραφείς με χοντροκομμένο τρόπο στόχευε. Το όνομα Σεράνο του έδωσε την ευκαιρία να κάνει λογοπαίγνιο με την ομώνυμη σοκολάτα στο ανέκδοτο που επικόλλησε ο παραπάνω σχολιαστής.
ΔιαγραφήΣ.Ο θες να μας πεις τι το αξιολογο βρηκες σε αυτο το κειμενο που εν ολιγοις ο Εβολα παραδεχεται οτι δεν πιστευει στο εθνος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΆρα μετά τον Δραγούμη τον Γιαννόπουλο και δέκα άλλους ξεχνάμε και τον Έβολα; O Έβολα δεν στήριξε τον μεταπολεμικό φασισμό; Ο Έβολα δεν δίδασκε σε σχολές γερμανικές; Ο Κίτσιος τον είχε γνωρίσει προσωπικά και έχει εκδοθεί και το βιβλίο του δεν είναι σημαντική η αναφορά στην σκέψη του;
ΔιαγραφήΦίλε, αν αυτό κατάλαβες από το κείμενο καλύτερα άσε τα ιδεολογικά ζητήματα και πιάσε το πλέξιμο (χωρίς πρόθεση να μειώσω αυτούς/αυτές που πλέκουν, ευγενική και δημιουργική τέχνη είναι). Τι να κάνουμε, δεν είναι όλα για όλους σε αυτή την ζωή
ΔιαγραφήΟ Evola πονάει πολλούς των οποίων η ιδεολογική σκέψη βρίσκεται στα επίπεδα παιδιού γυμνασίου. Απόδειξη ότι δεν έχει υπάρξει ούτε 1 σοβαρό άρθρο στον χώρο το οποίο να ασκεί εμπεριστατωμένη και στέρεη κριτική σε οποιαδήποτε θέση του μεγάλου Ιταλού στοχαστή.
ΔιαγραφήΑλλο σου λεω κρινε: Σε αυτο το αρθρο τι το αξιολογο βρισκεις για αναδημοσιευση; Το οτι αν ο Εβολα ζουσε σημερα θα σε ελεγε εκπορνευμενο στην μαζα και δημαγωγο επειδη διακυρηττεις οτι η οικονομια και η κυβερνηση πρεπει να υπηρετουν τον λαο;
ΔιαγραφήΡε 7.34 έχεις διαβάσει ποτέ Evola; Έχεις κατανοήσει έστω 1 κεφάλαιο από βιβλίο του;
ΔιαγραφήΚαι ποιος σου είπε ότι συμφωνούμε όλοι οι φασίστες και αντιδημοκράτες ότι οι κυβερνήσεις πρέπει να... "υπηρετούν τον λαό"; Οι κυβερνήσεις είναι για να φροντίζουν και να υπερασπίζονται τον λαό, όπως ένας άξιος πατέρας την οικογένεια.
Έχεις την ικανότητα να διατυπώσεις μια ολοκληρωμένη σκέψη-κριτική σε κάποια θέση από αυτές που εκφράζει το παραπάνω κείμενο ώστε να σου απαντήσουμε; Ή θα αρκεστείς στο να πετάς πυροτεχνήματα;
Έχω διαβάσει πολύ περισσότερο Έβολα από εσένα. Έχω μελετήσει και ξένες εκδόσεις εν αντιθέσει με εσένα που έχεις διαβάσει οτι σου σερβίρει η Λόγχη και η Νέα Γενεά. Για διάβασε το Notes on Third Reich στρασσερικέ μου φίλε να δεις πως ο "μεγάλος σοσιαλιστής" Έβολα αποθεώνει τους Πρώσους στρατοκράτες της Βέρμαχτ και δίνει τα εύσημα του στον Χίτλερ για την Νύχτα των Μεγάλων Μαχαιριών. Στο ίδιο βιβλίο τον κατηγορεί ως υπερβολικά λαϊκιστή και τον κρίνει επειδή δεν είχε έναν μονάρχη πάνω από το κεφάλι του όπως είχε ο Μουσολίνι. Την Υπηρεσία Εργασίας την αποκαλεί "έκφυλο θεσμό" επειδή έβαζε αριστοκράτες αστούς να εργάζονται πλάι με αγρότισσες ταπεινής καταγωγής. Συμφωνείς με αυτά; Για το παραπάνω άρθρο τι να πούμε; Ότι ο Έβολα ουσιαστικά υποστηρίζει πως τα έθνη τα σχηματίζουν τα κράτη δίνοντας στους ανθρώπους μια κοινή πίστη και ιδέα (το Αίμα και η καταγωγή δεν αναφέρονται καν) και ότι η Πατρίδα δεν υπάρχει; Το ότι λέει ξεκάθαρα πως η ιδέα του έθνους διαμορφώθηκε από την γαλλική επανάσταση και ότι όποιος παρουσιάζεται ως υπηρέτης του λαού και του έθνους (ακόμη και αν είναι εθνικιστής!) είναι αποτέλεσμα αυτής της "παρακμής";
ΔιαγραφήΔηλαδή για τον Έβολα θα έπρεπε να είμαστε κρατιστές (δεν εννοώ οικονομικής φύσεως) με πλήρης περιφρόνηση για την. Ειλικρινά πως συμβαδίζει η σκέψη του Έβολα με τον αναρχοτριμπαλισμό του Σαουθγκειτ και τον στρασσερισμό που προβάλει το ιστολόγιο; Δεν καταλαβαίνετε το χάσμα και το λογικό άλμα
Το είχα γράψει πριν λίγο καιρό,το μεταφέρω και αυτό,νομίζω πως εκφράζει αρκετούς:
ΔιαγραφήΔεν υποστήριξα ότι κάποιος πρέπει να γνωρίζει τα πάντα,ή ότι επιβάλλεται να ταυτιζόμαστε με όλες τις απόψεις συγκεκριμένου προσώπου.Απλά παρατηρώ τον τελευταίο καιρό από wannabe "εθνικοσοσιαλιστικούς" κύκλους μία απαξίωση προς τον Έβολα,ότι δήθεν ήταν "αντιρατσιστής" και υπέρ των πλουσίων (κατηγορίες για γέλια για όποιον έχει μελετήσει επιμελώς τον Έβολα).Επίσης γίνεται λόγος για το τί του είχε απαντήσει ο Wiligut,όσο ο Έβολα δίδασκε στα SS,και εκεί να δεις χαιρεκακία από τους wannabe Ε/.Σ.
Λοιπόν,ο Έβολα όλους αυτούς,καθώς και τον μπουχέσα τον Wiligut,τους έχει γραμμένους στα μεταφυσικά "από τέτοια του",που πλανώνται σε τροχιά γύρω από το όρος Rosa.
Επιπροσθέτως, εσείς οι wannabe Ε/Σ που λοιδορείτε τον Έβολα,τον Φασισμό,"ανακαλύπτετε δήθεν μία απόσταση μεταξύ Φασισμού-Ε/Σ, επιδιδόμενοι σε χαμηλού επιπέδου κοπτορραπτική,χάστε και κανένα κιλό...Έχετε δει εθνικοσοσιαλιστή χοντρό,πόσω μάλλον SS,που τόσο θαυμάζετε;Από την πολλή γυμναστική ήταν όλοι σαν στυλιάρια,δεν το είχαν ρίξει στα πιτόγυρα.
Άντε που θα πιάσετε στο στόμα σας τον Έβολα,που στρατεύτηκε τον τελευταίο χρόνο του Α Παγκοσμίου πολέμου,και δήλωσε εθελοντής για το ανατολικό μέτωπο στον Β,αλλά δεν του επέτρεψαν να μεταβεί οι εχθροί που είχε στο καθεστώς Μουσολίνι,φοβούμενοι πιθανή αναγνώριση του.Θα πιάσετε εσείς στο στόμα σας τον άνθρωπο που εργαζόταν για τα SS εν μέσω βομβαρδισμών,για εκείνον που σκαρφάλωνε όρη και βουνά, ενώ εσείς το πολύ πολύ να σκαρφαλώσετε το τρίσκαλο για να σπρώξετε την πόρτα του σουβλατζίδικου της γειτονιάς.
Καμία ουσιαστική απάντηση θα δώσεις ανώνυμε; Σου παραθέτω απόψεις του Έβολα και εσύ πετάς την μπάλα στην εξέδρα και αρχίζεις για τον Willigut. Συμφωνείς με τις παραδοσιοκρατικές απόψεις του;
ΔιαγραφήΠοιοι διαμαρτύρονται για την άποψη που εκφράζει για την Πατρίδα ο Έβολα; Οι οπαδοί του "ζωτικού χώρου" που θέλουν να κατακτούμε ότι υπάρχει; Που ακριβώς διαφωνείς με το κείμενο; Το κράτος δεν είναι αυτό που δίνει κατεύθυνση και βούληση στο έθνος; Κανονικότατα αποδέχεται την ύπαρξη του έθνους ο Ιταλός και αυτό είναι ολοφάνερο σε όποιον διαβάσει το άρθρο (εκτός από κακόπιστους που κάνουν κοπτοραπτικές). Συγκινούνται δοχεία είναι το έθνος με το κράτος: από το πρώτο θα βρεθούν οι άξιοι, οι ανώτεροι, οι καλύτεροι (γιατί πάντα από την μάζα εκπηγάζουν οι άνθρωποι) που θα καταλάβουν το κράτος και μέσω αυτού θα οδηγήσουν το έθνος στην δημιουργία μιας καθολικής ιδέας, στην δημιουργία πολιτισμού. Η εξουσία θα οδηγήσει το έθνος σε νικηφόρους πολέμους εφόσον χρειαστεί. Το έθνος δημιουργεί το κράτος και το κράτος μορφοποιεί το έθνος, αυτό λέει ο Έβολα
ΔιαγραφήΠρος Ανώνυμος14/5/21 11:33 μ.μ.
ΔιαγραφήKαταρχάς δεν είμαι, ούτε δήλωσα, "στρασσεριστής". Aυτό δεν με εμποδίζει να αξιολογώ κριτικά άλλες ιδεολογικές κατευθύνσεις με τις οποίες υπάρχει σημείο επαφής και λιγότερο ή περισσότερο κοινή κατεύθυνση, ειδικά στις σημερινές συνθήκες.
Λες ότι έχεις διαβάσει Evola αλλά αυτό δεν προκύπτει από τα σχόλιά σου στα οποία το μόνο που (μπορείς να) κάνεις είναι να επαναλαμβάνεις προβοκατόρικα ξεκομμένες (και διαστρεβλωμένες) θέσεις μπας και τσιμπήσει κανείς άσχετος.
Η έλλειψη βασικών ικανοτήτων κατανόησης κειμένου φαίνεται στην συνέχεια. Που ακριβώς ο Evola γράφει στις παραπάνω 5-6 παραγράφους ότι "δεν υπάρχει πατρίδα"; Αρνείσαι ότι με την γαλλική επανάσταση γεννιέται η μοντέρνα εκδοχή της έννοιας του έθνους;;; "Και έτσι είναι ΠΛΕΟΝ η έννοια του έθνους, ξεκινώντας από την Γαλλική Επανάσταση και μετά" γράφει ο Evola, τί ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;
Συγχαρητήρια για την σπουδαία σου ανακάλυψη, ότι μεταξύ διαφορετικών στοχαστών και ιδεολογικών κατευθύνσεων υπάρχουν διαφορετικές απόψεις και πολλές αντιθέσεις. Μεγάλη αποκάλυψη, είμαι σίγουρος πως κανείς εδώ δεν το είχε ξανασκεφτεί!
Και αυτά δεν τα γράφω γιατί αξιώνω κάποιο "αλάθητο" για τον Evola, ή γιατί πιστεύω ότι όλοι θα έπρεπε άκριτα να υιοθετήσουν τις απόψεις του. Αλλά άλλο στοχευμένη ιδεολογική κριτική αντίθεση και άλλο κατινίστικες προβοκάτσιες με μένος και απαξίωση όποιου μας χαλάει την (πολύ περιορισμένη ως προς το εύρος του χρόνου και των ιδεών) ιδεολογική "ορθοδοξία"
ΔιαγραφήΆλλο ΣΣ, άλλο ηγεσία! Ο Γκαίρινγκ ήταν 200 κιλά ...
Διαγραφή7:00 μ.μ. επειδή δεν είναι όλα για όλους και έχεις δίκιο αν θέλεις να κάνεις κριτική στον Ιταλό στείλε άρθρο για την σκέψη του να το βάλουμε. Το πρόβλημα κάποιων δεν είναι το άρθρο αλλά γενικά η σκέψη συγκεκριμένων προσώπων. Όπως και η σκέψη της Σίτσας, του Γιαννόπουλου, του Δραγούμη, του Καζαντζάκη και άλλων προσώπων. Τίθεται το ερώτημα: ποιοι και γιατί επιλέγουν να μας οδηγήσουν σε ιδεολογικές αναζητήσεις και αναλύσεις συγκεκριμένων μορφών; Γιατί επιλέγουν αυτή την χρονική στιγμή και ποια η αντιπρόταση τους;
ΑπάντησηΔιαγραφή11:33 μ.μ. αγαπητέ φίλε μάλλον με γνωρίζεις προσωπικά για να ξέρεις τι έχω διαβάσει και πόσο. επίσης θα γνωρίζεις και την βιβλιοθήκη μου να υποθέσω. το συγκεκριμένο που αναφέρεις το έχω από τις εκδόσεις omni publishing μαζί με άλλα του Ιταλού. μας συγχωρείς που διαβάζουμε βιβλία από την λόγχη αν έχεις να μας προτείνεις κάποιον άλλο εκδοτικό οίκο ελεύθερα. η νέα γενεά δεν υπάρχει εδώ και καιρό όπως σίγουρα γνωρίζεις. το ιστολόγιο δεν προβάλλει μόνο τον τριμπαλισμό και τον στρασσερισμό αλλά το σύνολο της τρίτης θέσης. και πάντα η τρίτη θέση είχε επαφή με την σκέψη του Έβολα. όπως γράφει σε πρόσφατο άρθρο ένας συναγωνιστής: "Οι Sergio Panunzio, Alceste De Ambris, Otto και Gregor Strasser, Nicola Bombacci, Manuel Hedilla, Roberto Farinacci, Jean - François Thiriart, Joseph Tomassi, Michael Kühnen, John Zerzan, Francis Parker Yockey, Theodore Kaczynski, Pentti Linkola, Peter Töpfer, Tom Metzger, Kai Murros, Franco Freda, Mario Tutti, Gabriele Adinolfi, Horst Mahler, Henning Eichberg, Troy Southgate είναι μόνο μερικά από τα πρόσωπα που μπορεί να αναζητήσει κάποιος σε πηγές και έργα - αλλά και στις ετικέτες του ιστολογίου περί ιδεολογίας και εκδόσεων - για τους διανοητές και ακτιβιστές του εξωτερικού οι οποίοι και εκφράζουν από το παρελθόν έως σήμερα την «Τρίτη Θέση» ή «Στρασσερική» ή «αναρχοφασιστική» σκέψη με διαφορετικές όμως πολιτικές αφετηρίες και διαδρομές αλλά και διαφορετικά συμπεράσματα. Στο πυρήνα της σκέψης τους υπάρχει όμως ένας Φαιοκόκκινος μίτος της Αριάδνης που συνδέει τον «Κορπορατισμό» και τον «Εθνικοσυνδικαλισμό» με τον «Οικοφασισμό» ή τις «αυτόνομες φυλετικές κοινότητες» με τον ευρύτερο «φυλετικό αντικαπιταλισμό» ή «αριστερό» Εθνικοσοσιαλισμό/Φασισμό" άρα καλό είναι να βλέπεις την συνολική εικόνα και όχι ένα μέρος αυτής. τι ερώτημα είναι ένα και ουδείς έχει απαντήσεις από όσους κρίνουν τόσο αυστηρά: ποιοι και γιατί επιλέγουν να μας οδηγήσουν σε ιδεολογικές αναζητήσεις και αναλύσεις συγκεκριμένων μορφών; Γιατί επιλέγουν αυτή την χρονική στιγμή και ποια η αντιπρόταση τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια ταπεινη γνωμη. Αν δεν εχετε διαβασει Εβολα στα ιταλικα..λυπαμαι αλλα υπαρχει θεματακι στην κατανοηση. Καμια γλώσσα δεν μπορει να ποδωσει τα βαρεια νοηματα του Ιουλιου δυστυχως.Ακομη και οι Ιταλοι δυσκολα τον κατανοουν
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι αγγλικές μεταφράσεις από τους εκδοτικούς οίκους "Arktos" και "Inner Traditions" είναι εξαιρετικά ικανοποιητικές, δεδομένου και της δυσκολίας του κειμένου. Αν κάποιος γνωρίζει καλά αγγλικά τότε καλύτερα να μελετήσει Evola από τις αγγλικές εκδόσεις.
ΔιαγραφήΦυσικά και το πρωτότυπο είναι πάντοτε ανώτερο και "καθαρότερο"