Dominique Venner


«Ο κόσμος ο δικός μας δεν θα σωθεί από τυφλούς σοφούς ή αναίσθητους λογίους. Θα σωθεί από ποιητές και μαχητές, απ' αυτούς που θα έχουν σφυρηλατήσει το ''μαγικό ξίφος'' για το οποίο μιλούσε ο Ernst Jünger, το πνευματικό ξίφος που κάνει να χλομιάζουν τα τέρατα και οι τύραννοι. Ο κόσμος ο δικός μας θα σωθεί από ακοίμητους φρουρούς που στέκουν στα σύνορα του βασιλείου και του χρόνου»


Dominique Venner: Ιστορία και παράδοση των Ευρωπαίων -  30.000 χρόνια ταυτότητας, Éditions du Rocher, 2004, Paris, σελίδα 14.


μετάφραση: Λοθάριος



Χωρίς παρωπίδες: Η Γυναίκα μέσα από το πρίσμα του Εθνικοσοσιαλισμού.


Το παρακάτω άρθρο μας στάλθηκε μέσω του διαδικτύου και είναι σκέψεις από 2 ξεχωριστές Συντρόφισσες που διακρίνονται τόσο για την ιδεολογική τους συνέπεια όσο και για την μαχητική τους διάθεση. 


Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» ευχαριστεί
την Εκάτη και την Χλόη για την τιμή.






γράφουν: Εκάτη και Χλόη


Η Φυλή είναι η απάντηση στο τι είναι ο Εθνικοσοσιαλισμός, και είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την γέννα και την έλξη. Για να είναι ολοκληρωμένη η εικόνα του Εθνικοσοσιαλισμού πρέπει να αποτελείται ισομερώς από άντρες και γυναίκες. Το ένα μέρος της Φυλής να είναι οι άντρες και το άλλο να είναι οι γυναίκες. Έτοιμες, μάχιμες και ενεργές.
Όμως γιατί σήμερα οι γυναίκες στην πάλη για τον Εθνικοσοσιαλισμό είναι ένα μικρό κομμάτι του συνολικού πληθυσμού των Πολιτικών Στρατιωτών;  


Η απάντηση είναι απλή. Στον Εθνικοσοσιαλισμό έχουν εισχωρήσει άτομα της «ακροδεξιάς» που καμιά σχέση δεν έχουν με τις δικές μας Ιδέες, με αρκετές ψυχοπαθολογίες να τους χαρακτηρίζουν και μάλιστα αναγνωρισμένες και από το DSM (Diagnostic and Statistical Manual). Για να μπορούμε να έχουμε εξέλιξη στην κινηματική δομή και να επιτευχθεί η Νίκη πρέπει πρώτα να το δούμε το θέμα αυτό πιο αναλυτικά και να προχωρήσουμε σε λύσεις για την επίλυση του ζητήματος.


Ο Εθνικοσοσιαλισμός, κακώς, έχει ταυτιστεί από τα μέσα αποβλάκωσης με την αγελαία βία, τον αντιλαϊκό ολοκληρωτισμό και την επίλυση των διαφορών μόνο με πράξεις που στρέφονται κατά της σωματικής υγείας. Έτσι, πολλοί με διάφορα συμπλέγματα αποφασίσανε να αυτοπροσδιορίζονται ως «Εθνικοσοσιαλιστές» … χωρίς καν να έχουν διαβάσει - το να το κατανοήσουν, είναι ακόμη πιο δύσκολο - κάποια από τα έργα της Ιδεολογικής βιβλιοθήκης όπως για παράδειγμα το «ο Αγών μου» του Χίτλερ που αποτελεί ένα από τα πρώτα έργα που προσεγγίζει κάποιος «φασίστας» και από τα κορυφαία σε πωλήσεις στον κόσμο.


Αυτή η αριθμητική εισβολή φετιχιστών «ακροδεξιών» έχει ως αποτέλεσμα οι γυναίκες του «χώρου» να μην αποδέχονται τα κακώς κείμενα  και να απομακρύνονται από το ευρύτερο Κίνημα. Ο περίφημος «χώρος» όταν αλωθεί από την «ακροδεξιά» αισθητική και παρουσία σε επίπεδο κομμάτων και οργανώσεων   - ευτυχώς εξαιρούνται οι περισσότερες ε/σ αυτόνομες ομάδες  - απομακρύνει και στην ουσία δεν θέλει τις γυναίκες να είναι ίσες με τους Συντρόφους απέναντι στις προκλήσεις των καιρών. Για να το επιτύχει αυτό προσδίδει στον Εθνικοσοσιαλισμό … απόψεις για τις γυναίκες οι οποίες όμως δεν έχουν ουδεμία σχέση με την Ιδέα.


Το περίφημο τρίπτυχο «Kinder, Kirche, Kiiche» το αναφωνούσαν οι οπαδοί του δεκάτου ενάτου αιώνα και του Κάιζερ. Ανήκει στους υποστηρικτές του Γουλιέλμου Β’. Όχι στους Εθνικοσοσιαλιστές. Ο Εθνικοσοσιαλισμός υμνεί την γυναίκα στην ολότητα της και θέλει γυναίκες που  είναι πολυδιάστατες. Αυτές άλλωστε ανέδειξε και σήμερα εμείς τις τιμούμε με το να συνεχίζουμε το έργο τους σε οποιοδήποτε επίπεδο.  


Κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι «Εθνικοσοσιαλιστές» αντιμετωπίζουν την Γυναίκα ως ανταγωνίστρια και την υπονομεύουν. Στρέφονται ενάντια στο μισό της Φυλής, άρα ενάντια στην μελλοντική Μητέρα που θα ενισχύσει αργότερα την Φυλή τους! Ο λόγος για αυτή την κατάσταση είναι η δόλια προπαγάνδα του συστήματος που έχει επηρεάσει συνειδήσεις με αποτέλεσμα τις όποιες ψυχοπαθολογικές καταστάσεις. 



Τι και αν η Συντρόφισσα δεν έχει κανονικά συνηθισμένα μαλλιά αλλά ... κόκκινα σαν την Φωτιά, επειδή κάποιοι έχουν συνηθίσει στην νεοελληνική παρακμή του καθωςπρεπισμού, αυτό δεν σημαίνει ότι αυτοί οι φελλοί μπορούν να έχουν άποψη. Και ναι φτύνουμε στα μούτρα τον κάθε βλαμμένο «πατριώτη»  τονίζουμε την ομορφιά μας και την ένταση μας για ζωή, είμαστε όμορφες και προκλητικές αν χρειαστεί για τον Εθνικοσοσιαλισμό και τους Συντρόφους που μπορούν να νιώσουν και να καταλάβουν ότι ο Εθνικοσοσιαλισμός σημαίνει Φωτιά που ζεσταίνει κορμιά και αγώνες! Υπενθυμίζουμε προς όλους ότι «η καλαισθησία είναι αρετή και προνόμιο της Φυλής μας». 


O Baldur Benedikt von Schirach επικεφαλής της Εθνικοσοσιαλιστικής νεολαίας το 1938 δήλωνε:


«Ο καλλωπισμός και η κομψότητα έχουν μεγάλη παιδαγωγική αξία για τα νέα κορίτσια : Όσο περισσότερο ομορφαίνουν τα κορίτσια μας ,τόσο πιο περήφανα και συνειδητοποιημένα θα γίνονται. Προϋπόθεση για τον γυναικείο αυτοσεβασμό και την περηφάνια της μητρότητας είναι η εντρύφηση στις πολιτιστικές αξίες και στη φροντίδα της ομορφιάς. » (Ιδρυτικός λόγος του BDM - Glaube und Schonheit). Στον «Σύνδεσμο Γερμανίδων Κορασίδων» τα κορίτσια αποκτούσαν περισσότερες γνώσεις για την Ιδέα, τον πολιτισμό, πώς να  είναι κομψές και πώς να προσέχουν τον εαυτό τους. Οπότε ο καλλωπισμός και η αισθητική δεν είναι αντιεθνικοσιαλιστικά αλλά η πεμπτουσία της Ιδέας. 


Ενάντια στην Ιδέα είναι η μιζέρια, η ακαλαισθησία και οι μικροαστικές αντιλήψεις. Ο Εθνικοσοσιαλιστής είναι όμορφος, κομψός, ευγενικός, γνωρίζει πώς να φερθεί στο άλλο μισό και φυσικά όχι μίζερος. Η ηθική που προστάζει η Ιδέα είναι η προσωπική μας ηθική. Άλλωστε η καθολική και στείρα ηθική απορρίφθηκε και καταρρίφθηκε από τον Friedrich Nietzsche εκατό και χρόνια πριν! Την αντικατέστησε με την αισθητική που διόλου τυχαία, αναφέρθηκε πιο πάνω!


Το 1937 σε μια Πολιτεία που δεν κυριαρχούσε ο εκφυλισμός κάποια από τα κορίτσια του ηλικιακού σταδίου 15 - 17 ετών έμειναν έγκυες και οι τότε ηθικολόγοι, που λίγο απείχαν από τους σημερινούς, τις αποκαλούσαν πόρνες. Τότε όμως τα κορίτσια πρόβαλλαν το ισχυρό επιχείρημα ότι διδάσκονται να είναι υγιείς και ερωτικές και έτσι να είναι μητέρες της Φυλής αργότερα. Την πρώτη απάντηση την είχε δώσει το '34 ο πρώην κομμουνιστής και νυν Εθνικοσοσιαλιστής, ο μετρ της προπαγάνδας και μάρτυρας της Ευρώπης Joseph Goebbels σε σχετικό - άρθρο - στα όργανα μάχης του κόμματος. Ο «δεκανέας που συντάραξε τον κόσμο» διέταξε  άμεσα να επωμιστεί τα έξοδα των τοκετών και την ανατροφή των παιδιών η ίδια η Πολιτεία και η κομματική ασφάλεια «συνέστησε» να μην τοποθετηθούν περαιτέρω οι ηθικολόγοι. 


Ο πραγματικός Εθνικοσοσιαλιστής λοιπόν είναι ο τελευταίος που θα μιλήσει για ηθική τέτοιου είδους. Θα το κάνει όμως ο φανατισμένος «ακροδεξιός» ... και ο σεξουαλικά καταπιεσμένος κλακαδόρος που ερεθίζεται μόνο αν φοράει αμερικάνικη παραλλαγή πόλεως, τσαντάκι στον μηρό όπως οι μπάτσοι και γαλανόλευκη με κοντάρι στο χέρι λες τα σύμβολα είναι για επίδειξη χαμηλού επιπέδου.


Ο Εθνικοσοσιαλισμός είναι άρρηκτα συνδεδεμένος με το Σεξ. Διαιώνιση της Φυλής ίσον σεξ και σεξ ίσον Άντρας και Γυναίκα. Η γυναίκα λοιπόν δεν είναι ούτε κατώτερη - δεν μπορεί άλλωστε να είναι κατώτερο ένα πλάσμα που φέρνει στην φυλή Πολεμιστές! - , ούτε πόρνη, ούτε μόνο για την κουζίνα όπως μας προβάλλει ο καπιταλισμός. Και το καλύτερο επιχείρημα σε όλους αυτούς είναι σύντομο και άμεσο:


Eva Braun, Clara Petacci, Leni Riefenstahl, Magda Goebbels, Diana Mosley, Eva Peron, οι συντρόφισσες που εντάχθηκαν στην R.S.I. ή εκείνη η θρυλική Συναγωνίστρια, που η ίδια με τα χέρια της κέντησε την σημαία με την Swastika. Και αν δεν αρκούν αυτά τα ονόματα …


Savitri Devi: Κάτοχος διδακτορικών, ήταν κεντρικό πρόσωπο του γυναικείου κινήματος των απανταχού Εθνικοσοσιαλιστών. Ιέρεια του Πολεμιστή που έπεσε στο Βερολίνο για να γίνει ο ίδιος το κορυφαίο παράδειγμα αυτοθυσίας.


Florentine Rost van Tonningen:  Κορυφαία επιστήμονας στην Βιολογία και την Ζωολογία. Κάτοχος μεταπτυχιακού και με πολλές ερευνητικές συμμετοχές ανά τον κόσμο στο ενεργητικό της. Όταν οι περισσότερες γυναίκες δεν ήξεραν πως ήταν εξωτερικά δομημένα τα πανεπιστήμια.



Hanna Reitsch: Στα εικοσιπέντε της χρόνια ήταν η πρώτη γυναίκα κυβερνήτης αεροπλάνων στον κόσμο. 







Σίτσα Καραισκάκη: Η Ελληνίδα Εθνικοσοσιαλίστρια που φωτίζει τον δρόμο του αγώνα.


Βερολίνο 1945. Γάλλοι Φασίστες μαζί με Βουδιστές μοναχούς και Νορβηγούς βετεράνους παλεύουν για να υπερασπιστούν την Ευρώπη από το Θηρίο της ανατολής. Εκείνες τις στιγμές κάποιες Συντρόφισσες είναι στην πρώτη γραμμή παρόλο τις ριπές και τις εκρήξεις. Ο πρώην σωματοφύλακας του Χίτλερ θυμάται την Hanna να λέει:


«Θεέ μου, κυρία Goebbels, ακόμη και εάν χρειαστεί να πετάξω 20 φορές για να βγάλω τα παιδιά. Δεν πρέπει να μείνουν εδώ» Αλλά η Μάγδα Γκαίμπελς ήταν ανένδοτη: «Τα παιδιά μου θα πρέπει να πεθάνουν παρά να ζήσουν με την ντροπή...»


Η ολοκληρωμένη γυναίκα αποτελείται από επτά διαστάσεις. Κορίτσι, μαθήτρια, ερωμένη, σύντροφος, μητέρα, μούσα, θεά. Η γυναίκα θέλει να νιώθει ασφάλεια και προστασία και να μαθαίνει. Είναι λοιπόν μαθήτρια. Και επειδή ο ρόλος της ως μαθήτρια είναι να ξεχνάει μερικά από αυτά που ξέρει και να δέχεται και συνέτιση και τιμωρία όταν πρέπει. Άρα είναι και κορίτσι. Ένα tabula rasa (άγραφο χαρτί) όσο πιο καθαρό γίνεται. Άρα σαν ένα κοριτσάκι που μαθαίνει. Όμως αυτό το κορίτσι δεν είναι μικρό. Έχει βιολογικές ανάγκες, ένα σώμα αναπτυγμένο βιολογικά και μπορεί να σχετίζεται ερωτικά και να δένεται. Άρα είναι ερωμένη. 

Όχι ερωμένη όπως το εννοούνε οι εκφυλισμένοι ηθικολόγοι. Αλλά η ερωμένη Του. Η ερωμένη του ενός. Εκείνου που εκείνη θα επιλέξει. Άρα είναι Σύντροφος. Στέκεται στα εύκολα και στα δύσκολα. Τον στηρίζει, τον φροντίζει, του συμπαραστέκεται, τον ενθαρρύνει και τα αντιμετωπίζουν  όλα μαζί. Και επειδή είναι Σύντροφος δημιουργούνε μαζί οικογένεια. Εξελίσσουν αυτό που έχουνε και επεκτείνουν τον δεσμό τους. Έτσι γίνεται και Μητέρα. Μητέρα που προστατεύει τα παιδάκια της και δαγκώνει όποιον τα πειράξει.



Είναι Μητέρα στα παιδιά τους. Και Τον στηρίζει, Τον αγαπάει. Του χαμογελάει ότι και αν γίνει. Και Εκείνος εμπνέεται από αυτό. Άρα είναι η Μούσα Του. Είναι πηγή έμπνευσης για να δημιουργεί σε όλα. Από το μεγαλύτερο έργο τέχνης μέχρι να αποδίδει το βέλτιστο στην δουλειά του και στα καθήκοντα του απέναντι στην Πατρίδα. Και αυτό γιατί εκείνη είναι ΕΚΕΙ ΠΑΝΤΑ για Εκείνον με μια φράση μαγική : «Πες μου Αγαπημένε , να το λύσουμε μαζί». 


Της μαθαίνει πράγματα, δένονται κάνοντας έρωτα, είναι η σύντροφος Του, η μητέρα των παιδιών Του, τον στηρίζει και του δίνει κίνητρα συνεχώς για δημιουργία. Άρα … Είναι η Θεά Του. Το όλον Του γιατί τον καλύπτει στο όλον.  


Οι εφτά αυτές διαστάσεις εφάπτονται απόλυτα με τα αιτήματα του Εθνικοσοσιαλισμού.
 






“Δεν θέλουμε να καταργήσουμε την ηδονή. 
Αντίθετα, θέλουμε να τη μοιραστούν όσο το δυνατόν περισσότεροι”


Joseph Goebbels

Συνελλήφθη η «πριγκίπισσα» της Al Qaida!


Την Παρασκευή συνελλήφθη από τον Εθνικιστικό Συριακό Στρατό, ο ισλαμιστής που ετοιμαζόταν να περάσει τα συρολιβανέζικα σύνορα, μεταμφιεσμένος σε γυναίκα. Από τα ξημερώματα του Σαββάτου Αιγυπτιακά και Συριακά ειδησεογραφικά κάνουν το γύρο του θριάμβου για την αιχμαλώτιση. 

Πρόκειται για τον Ιορδανό Τζιχαντιστή Abu Anas Assaheebe,  ο οποίος είχε εκπαιδευθεί στο γνωστό στρατόπεδο των επίδοξων και επίλεκτων μονάδων Τζιχαντιστών στην Ιορδανία. Ευθύνεται για εκατοντάδες αποκεφαλισμών , δολοφονιών και τρομοκρατικών επιθέσεων (αυτοκτονίας ή μη). 

Yπήρξε πολυπροβεβλημένο  πρόσωπο στα φιλοισλαμιστικά media ,  αποτελώντας σύμβολο του διεθνούς νεοτζιχαντιστικού κινήματος που δρα στη Συρία.



Ἡ γεωπολιτικὴ σήμερα (άρθρο του Alain de Benoist)


του Alain de Benoist





Ἡ Γεωπολιτικὴ ἐδῶ καὶ καιρὸ ἔχει τύχει ἀποδοκιμασίας ἀπὸ τὴν κοινὴ γνώμη. Μετὰ τὸν Β΄ΠΠ, ἔγινε ἡ λιγότερο δημοφιλὴς ἀπ’ ὅλες τὶς κοινωνικὲς ἐπιστήμες. Εἶχε κατηγορηθεῖ ὅτι εἶναι μία «Γερμανικὴ ἐπιστήμη» τὸ ὁποῖο δὲν σήμαινε κάτι, ἐκτὸς τοῦ ὅτι ὀφείλει τὴν ἀρχικὴ της ὤθηση στὶς ἀρχὲς τῆς πολιτικῆς γεωγραφίας ποὺ διατυπώθησαν ἀπὸ τὸν Γερμανὸ γεωγράφο Φρειδερίκο Ράτσελ (Friederich Ratzel) – ὁ ὅρος «Γεωπολιτική» χρησιμοποιεῖται γιὰ πρώτη φορὰ ἀπὸ τὸν Σουηδὸ γεωγράφο Ῥοδόλφο Τσέλλεν (Rudolf Kjellen) τὸ 1889. 

Στὸ βιβλίο του «Politische Geographie oder die Geographie der Staaten, des Verkehrs und des Krieges» (Πολιτικὴ Γεωγραφία, ἤτοι ἡ Γεωγραφία τῶν Κρατῶν,  τῆς Ἐπικοινωνίας καὶ τοῦ Πολέμου, 1897) ὁ Ράτσελ ἀνέλυσε τὶς ἀλληλεπιδράσεις τοῦ κράτους , θεωρούμενου ὡς ζωντανὸ σῶμα, ἀπὸ τὴν ἄποψη τῆς γεωγραφικῆς θέσεως καὶ τοῦ χώρου του. Ἕνας ἀπὸ τοὺς μαθητὲς του ἦταν ὁ Βαυαρὸς στρατηγὸς Κάρολος Χαουσχόφερ (Karl Haushofer), ἰδρυτῆς τῆς « Zeitschrift für Geopolitik» (Ἐπανεξέταση τῆς Γεωπολιτικῆς). Ἦταν μόνον λόγῳ μίας προφανοῦς συγχίσεως μεταξὺ τῆς ἐννοίας τοῦ χώρου στὴν γεωπολιτικὴ λογικὴ καὶ τῆς ἐννοίας τοῦ «Lebensraum» (ζωτικοῦ χώρου) ποὺ ἡ σύνδεση / ἐγγύτητα μεταξὺ τοῦ Καρόλου Χαουσχόφερ καὶ τοῦ Ἐθνικοσοσιαλισμοῦ προέκυψε ὡς ζήτημα.

Αὐτὸ ἦταν ἐσφαλμένο ὄχι μόνον ἐπειδὴ ὁ Χαουσχόφερ δὲν ἦταν ποτὲ του ἰδεολόγος τοῦ 3ου Ράιχ. Τὸ πιὸ σημαντικὸ ἦταν ὅτι ὁ Χίτλερ (Hitler) ἔτρεφε πολὺ μεγαλύτερη συμπάθεια γιὰ τοὺς Αγγλοσάξωνες ἀπὸ ὅτι γιὰ τοὺς Σλάβους. Διεξήγε πόλεμο κατὰ τῆς Ρωσσίας, μίας δυνάμεως τῆς ἠπειρωτικῆς Εὐρώπης, ἀλλὰ ὁ ἴδιος θὰ προτιμοῦσε νὰ συμμαχήσῃ μὲ τὴν Μ. Βρεταννία, μία θαλάσσια δύναμη. Ἐὰν εἶχε ἐνστερνισθεῖ τὶς θέσεις τῆς γεωπολιτικῆς θὰ εἶχε κάνει ἀκριβῶς τὸ ἀντίθετο.

Ἐπιπλέον, ὁ ὁρισμὸς τοῦ πεδίου μελέτης τῆς Γεωπολιτικῆς ἢ ἡ θέση της δὲν ἔπαψε ποτὲ νὰ εἶναι ἕνα πρόβλημα. Ἡ Γεωπολιτικὴ μελετᾶ τὴν ἐπίδραση τῆς γεωγραφίας στὴν πολιτικὴ καὶ τὴν ἱστορία, δηλαδὴ τὴν σχέση μεταξὺ τοῦ χώρου καὶ τῆς ἰσχύος (πολιτικῆς, οἰκονομικῆς ἢ ἄλλης). Ὡστόσο, ὁ ὁρισμὸς παραμένει ἀσαφής, γεγονὸς ποὺ ἐξηγεῖ γιατὶ ἡ πραγματικότητα τόσο τῆς ἔννοιας ὅσο καὶ τῆς σχέσεως πρὸς τὸ ἀντκείμενό της ἔχουν ἀμφισβητιθεῖ. Κατὰ συνέπεια ἔχει περιγραφεῖ ὡς μία θεωρία ποὺ ἀποσκοπεῖ στὸ νὰ νομιμοποιήσῃ ἀναδρομικῶς ἱστορικὰ γεγονότα ἢ πολιτικὲς ἀποφάσεις.

Οἱ ἐπικρίσεις αὐτές ὅμως δὲν φθάνουν στὸ βάθος τοῦ ζητήματος: Ὅτι μποροῦμε νὰ ἐντοπίσουμε μέσα στὴν ἱστορία, γεωγραφικὲς σταθερὲς πολιτικῆς δράσεως, εἶναι ἕνα ἀναμφισβήτητο γεγονός. Ἡ Γεωπολιτικὴ παραμένει λοιπὸν ἕνας κλάδος μεγάλης ἀξίας καὶ σημασίας. Ἀκόμη περισσότερο, εἶναι ἀναγκαῖο νὰ καταφεύγουμε σὲ αὐτήν, σὲ ἕναν κόσμο ποὺ εὑρίσκεται σὲ μεταβατικὸ στάδιο καὶ ὅπου τὰ χαρτιὰ τῆς τράπουλας ἀναδιανεμόνται παγκοσμίως. Ἡ Γεωπολιτικὴ θέτει σὲ προοπτικὴ τὸ βάρος τῶν ἀπλῶς ἰδεολογικῶν παραγόντων, ἀσταθῶν ἐξ ὁρισμοῦ, καὶ ὑπενθυμίζει τὴν ὕπαρξη μεγάλων σταθερῶν ποὺ ὑπερβαίνουν τὰ πολιτικὰ καθεστῶτα καθὼς καὶ τὶς διανοητικὲς τοποθετήσεις καὶ διαξιφισμούς.


Ἀπὸ ὅλες τὶς ἔννοιες ποὺ εἰδικῶς ἀναφέρονται στὴν Γεωπολιτική, μία ἀπὸ τὶς πλέον σημαντικὲς εἶναι ἀναμφισβήτητα ἡ διαλεκτικὴ ἀντίθεση μεταξὺ τῆς Θαλάσσης καὶ τῆς Γῆς. «Ἡ παγκόσμια ἱστορία εἶναι ἡ ἱστορία τῆς πάλης μεταξὺ τῶν θαλασσίων δυνάμεων ἐναντίον τῶν ἡπειρωτικῶν καὶ τῶν ἡπειρωτικῶν δυνάμεων ἐναντίον τῶν θαλασσίων», δήλωσε ὁ Kάρολος Σμίτ (Carl Schmitt). Αὐτὴ ἦταν καὶ ἡ γνώμη τοῦ Ναυάρχου Κάστεξ (Admiral Castex) καθὼς καὶ πολλῶν ἄλλων γεωπολιτικῶν. Ὁ Χάλφορδ Μακίντερ (Halford Mackinder), γιὰ παράδειγμα, ὁρίζει τὴν δύναμη τῆς Μ. Βρετανίας διὰ τῆς κυριαρχίας τῶν ὠκεανῶν καὶ θαλασσῶν. Ἀντιλαμβάνεται τὸν πλανήτη ὡς ἕνα σύνολο ἀποτελοῦμενο ἀπὸ ἕναν «Παγκόσμιο Ὠκεανό» καὶ ἕνα «Παγκόσμιο Νησί», ποὺ ἀντιστοιχεῖ σὲ ὁλόκληρο τὸν χῶρο τῆς Εὐρασίας καθὼς καὶ τῆς Ἀφρικῆς, καὶ τῶν ‘περιφερειακῶν νησιῶν’ Ἀμερικῆς καὶ Αὐστραλίας. Γιὰ νὰ κυριαρχήσουμε τὸν κόσμο, πρέπει νὰ κατέχουμε τὸ παγκόσμιο νησί καὶ κυρίως τὴν ‘καρδιά’ του, τὴν Heartland , τὸν πραγματικὸ γεωγραφικὸ πόλο ποὺ ἐκτείνεται ἀπὸ τὴν Κεντρικὴ Εὐρώπη πρὸς τὴν Δυτικὴ Σιβηρία καὶ πρὸς τὴν Μεσόγειο, ἀπὸ τὴν Μέση Ἀνατολὴ καὶ τὴν Νότια Ἀσία. Ἕνας ἀπὸ τοὺς πρώτους σπουδαίους Ἄγγλους θαλασσοπόρους, ὁ Σὲρ Οὐώλτερ Ράλλεϋ (Sir Walter Raleigh), συνήθιζε νὰ λέγῃ: «Ὅποιος ἐλέγχει τὶς θάλασσες ἐλέγχει τὸ παγκόσμιο ἐμπόριο· ὅποιος ἐλέγχει τὸ παγκόσμιο ἐμπόριο κρατᾶ ὅλους τοὺς θησαυροὺς τοῦ κόσμου στὴν κατοχή του, καὶ στὴν πραγματικότητα ὅλον τον κόσμο».


για να διαβάσετε ολόκληρο το άρθρο στον σύνδεσμο εδώ ...

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Συνέντευξη του Michael Reneger («Lunikoff») στον «Μαύρο Κρίνο»


συνέντευξη / μετάφραση:  Λυκούργος


Εισαγωγικό σημείωμα:


«Lunikoff» ή Michael Reneger, ένα όνομα γνωστό σε όλους όσους  ασχολούνται με την Εθνικοεπαναστατική μουσική και ειδικότερα με την Γερμανική σκηνή. Oι παλαιότεροι τον θυμόμαστε από την εποχή του θρυλικού συγκροτήματος «Landser»

Η εν λόγω μπάντα υπήρξε στόχος της Σιωνιστικής δημοκρατικής σκέψης και τα μέλη της φυλακίστηκαν για το θάρρος τους να αμφισβητήσουν την κατοχική κυβέρνηση των χρηματιστών και των παγκόσμιων τοκογλύφων. 

Πριν λίγες ημέρες είχαμε την ευκαιρία να τον συναντήσουμε κάπου στο Βερολίνο και ο Lunikoff, χαμογελαστός και ευδιάθετος, δέχτηκε με ιδιαίτερη χαρά να απαντήσει σε ορισμένες ερωτήσεις της συντακτικής μας ομάδας. 

Οφείλουμε να ευχαριστήσουμε την εξαιρετική Γερμανίδα συναγωνίστρια Stella, χάρη στη συνδρομή της οποίας κατέστη δυνατόν να πραγματοποιηθεί η εν λόγω συνέντευξη.








ΜΚ: Ασφαλώς και γνωρίζεις την κατάσταση που επικρατεί στην Ελλάδα λόγω της κρίσης. Όπως καταλαβαίνεις η Μέρκελ - εξαιτίας της σκληρής της στάσης - είναι ιδιαίτερα αντιπαθής στους περισσότερους Έλληνες,  κάτι το οποίο έχει δημιουργήσει  ένα «αντιγερμανικό» ρεύμα στους κόλπους  της ελληνικής κοινωνίας.Ελλάδα / Γερμανία / Μέρκελ λοιπόν, ποια είναι η άποψη σου;

L: Καταρχήν να πω ότι λυπάμαι πολύ για ότι συμβαίνει στην Ελλάδα, οι Έλληνες δεν αξίζουν να βιώνουν τέτοιες τραγικές καταστάσεις. Όσον αφορά τη Μέρκελ, θα σου πω το εξής : H Μέρκελ ΔΕΝ είναι η Γερμανία. Η Μέρκελ δεν εκφράζει τους περισσότερους Γερμανούς.

Δεν μιλάει εκ μέρους των Γερμανών, αλλά για κάποια άλλη «δύναμη»  που όλοι γνωρίζουμε ποια είναι αλλά θα μου επιτρέψεις να μην πω περισσότερα. Νομίζω άλλωστε ότι γίνομαι κατανοητός, τουλάχιστον σε όσους γνωρίζουν ποιοι κινούν τα νήματα. Όλα τα Ευρωπαϊκά Έθνη έχουν τον ίδιο εχθρό.


ΜΚ:  Θα έχεις ασφαλώς παρατηρήσει ότι σε πολλές διαδηλώσεις ανά την Ευρώπη καθώς και σε διάφορα περιοδικά / εφημερίδες η Μέρκελ παρουσιάζεται  ως  ο νέος «Φύρερ» … φέροντας το περιβραχιόνιο με τη Σβάστικα. Ποια η γνώμη σου;

L: Χαίρομαι που μου θέτεις αυτή την ερώτηση μιας και θα ήθελα να σου σχολιάσω το συγκεκριμένο φαινόμενο. Είναι πραγματικά πολύ άσχημο το γεγονός ότι συνδέεται η Σβάστικα με τη ... Μέρκελ. Είναι  2  διαφορετικά πράγματα και αντιπροσωπεύουν εντελώς διαφορετικές Ιδέες (αν μπορείς να αποκαλέσεις «ιδέα» αυτό που εκφράζει η Μέρκελ ...)







ΜΚ:  Ποια είναι η κατάσταση στη Γερμανία αναφορικά με την απήχηση του εθνικισμού στις ευρύτερες μάζες; Eίτε εκφράζεται μέσω επίσημων πολιτικών φορέων είτε ως αυτόνομες / ανεξάρτητες κινήσεις;

L:  Κοίτα, στη Γερμανία θα ήταν αδύνατο να υπάρξει ένας επίσημος πολιτικός φορέας που να εκφράζει κατά κάποιο τρόπο τις Ιδέες μας και να έχει απήχηση στις ευρύτερες μάζες. Γενικά πάντως, καλύτερα να μην ξέρουν ποιοι είμαστε και  που είμαστε. Δεν χρειάζονται στολές, σύμβολα και γελοίες απομιμήσεις σαν να είμαστε γελοίοι φετιχιστές. Αυτό που έχει σημασία είναι αυτό που έχουμε στη καρδιά μας, οι Αξίες στις οποίες πιστεύουμε και το να συνεχίσουμε την Ιδέα χωρίς συμβιβασμούς!

Eλπίζω πάντως, ότι η άνοδος του Εθνικισμού που παρατηρείται σε διάφορα Ευρωπαϊκά Έθνη θα ανάψει τη φλόγα του Εθνικισμού και στη πατρίδα μου … η αλήθεια είναι ότι αυτή την στιγμή δεν έχω μεγάλες προσδοκίες όσον αφορά την Γερμανία.


ΜΚ:  Τα πράγματα στη Γερμανία δεν είναι τόσο άσχημα, εν συγκρίσει με άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πιστεύεις ότι τα επόμενα χρόνια η γερμανική κοινωνία θα αντιμετωπίσει σοβαρά προβλήματα ;

L:  Nαι, ειδικά λόγω της αθρόας μετανάστευσης ασιατών / αφρικανών που εξαπλώνεται πλέον σε ολόκληρη την Γερμανική επικράτεια και δεν περιορίζεται μόνο στα μεγάλα αστικά κέντρα.


ΜΚ:  Τι πιστεύεις για όσους Ευρωπαίους μεταναστεύουν σε άλλες Ευρωπαϊκές χώρες;

L:  Σε μια ιδανική Ευρώπη, αυτή που εμείς ονειρευόμαστε, δεν θα χρειάζεται φυσικά να μεταναστεύουμε. Δεν έχω πάντως κανένα πρόβλημα με τους «καλούς» Λευκούς μετανάστες. Μιας και είσαι από την Ελλάδα θα ήθελα να σου πω και το εξής : Ποτέ στην Γερμανία δεν θα άκουγες γενικά κακά λόγια για τους Έλληνες και σου το λέω επειδή είναι η αλήθεια! Επίσης, σου λέω και το εξής : Καλύτερα 10.000 Έλληνες στο Βερολίνο  παρά ένας Τούρκος!!!


ΜΚ:  Ποια η γνώμη σου για την Ελληνική ιστορία / πολιτισμό;

L:   Oι Γερμανοί λατρεύουν την αρχαία Ελληνική ιστορία! Εγώ προσωπικά είμαι μεγάλος θαυμαστής της Αρχαίας Σπάρτης! Μελετώντας την Σπαρτιατική ιστορία  αλλά και γενικότερα τον αρχαιοελληνικό πολιτισμό διαπιστώνω την κοινή μας καταγωγή και τις κοινές πολιτιστικές μας παραδόσεις.


ΜΚ:  Ποια η γνώμη σου για τους παρακρατικούς antifa;

L:  Είναι ξεκάθαρο ότι οι ηγεσίες τους χρησιμοποιούνται από το ίδιο το σύστημα για να αναχαιτίσουν την άνοδο του Εθνικισμού. Είναι χρήσιμοι στην εξουσία ούτως ώστε να κάνουν τη «βρώμικη» δουλειά.


ΜΚ:  Έχεις προβλήματα με το Γερμανικό κράτος;

L:  Πρέπει να ενημερώνω την αστυνομία πριν κάνω κάποια συναυλία και πριν τη κυκλοφορία κάποιου άλμπουμ. Εννοείται ότι ελέγχουν αν οι στίχοι μου είναι «πολιτικά ορθοί».


ΜΚ:  Ας συνεχίσουμε μουσικά λοιπόν. Ποιο συγκρότημα σε έχει επηρεάσει περισσότερο;

L:  Οι Skrewdriver.


ΜΚ:  Άλλες μπάντες που σoυ αρέσουν;

L:  Motorhead, Pantera, Carnivore,Rose Tattoo … επίσης (και μόνο μουσικά) οι Ramones, Sex Pistols .


ΜΚ:  Θα ήθελες να στείλεις κάποιο μήνυμα στους Έλληνες Αυτόνομους Εθνικιστές;

L:  Καλή συνέχεια και καλό αγώνα! Ελπίζω σε μια Ελλάδα για τους Έλληνες, μια Γερμανία για τους Γερμανούς, και σε μια Ευρώπη για τους Ευρωπαίους χωρίς τις διάφορες …. «Μέρκελ».!


ΜΚ: Lunni, σ’ ευχαριστώ που δέχθηκες να παραχωρήσεις αυτή τη μικρή συνέντευξη.

L: Να’ σαι καλά αδελφέ! Τους αγωνιστικούς μου χαιρετισμούς σε όλους σας!

Electrofascism: Front of Hell - "Hellas"



- Κυκλοφόρησε το 13ο τεύχος του περιοδικού «Φανταστική Λογοτεχνία» -

Rich antifa puppets ...



Πρόεδρος Πακιστανικής Κοινότητας - Πρόεδρος Μ.Κ.O.
Πέτρος Κωνσταντίνου - Κάτοχος τριών Μ.Κ.Ο
Σάββας Μιχαήλ - Κάτοχος Μ.Κ.Ο
Δημήτρης Τσουκαλάς - Βουλευτής ΣΥΡΙΖΑ 


Προσφορά του Εθνικοεπαναστατικού περιοδικού "Έρημη Χώρα"



Μέχρι την 31η Ιανουαρίου τα διαθέσιμα τεύχη του περιοδικού διατίθενται στην τιμή του 1,5€. Σε περίπτωση αγοράς δύο τευχών η τιμή ανέρχεται στα 3€, τριών στα 4,00€ και τεσσάρων στα 5€.  

Για πληροφορίες μπορείτε να απευθυνθείτε 
στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: erimihora@hotmail.com





Βιβλιοπαρουσίαση: "Η ξεχασμένη επανάσταση" Οι Έλληνες επίστρατοι και ο Aγώνας τους, 1916 - 1920 Μιχαλόπουλος Δημήτριος




Η ΞΕΧΑΣΜΕΝΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ
Οι Έλληνες επίστρατοι και ο Aγώνας τους, 1916 - 1920
Μιχαλόπουλος Δημήτριος
Εκδόσεις Πελασγός 
σελίδες 142


Ο Επίστρατος! ... Σταθείτε όρθιοι! ... Είναι η ψυχή της Ελλάδας … Είναι το κύτταρο που της δίνει ζωή. Είναι ο δημιουργός της ωραιότερης εποχής της Σύγχρονης Ιστορίας μας του τόπου μας. Είναι κάτι το μοναδικό, το αξιοθαύμαστο!

… Αυτός, ο φοβερός Επίστρατος, απείλησε να κάνει πόλεμο δικό του, του κεφαλιού του, όταν το λιπόθυμο Κράτος φοβότανε να αδράξει τα όπλα και να τον ακολουθήσει. Και, αφότου βγήκε ξανά νικητής, βεβαίως όλοι κομπάσανε και πήγανε να σφετεριστούν το έργο των Γενναίων. Και κατάφεραν μάλιστα να … το πλασάρουν σαν δικό τους, χωρίς ο Επίστρατος να αγανακτήσει, χωρίς να διαμαρτυρηθεί, χωρίς να καυχηθεί και χωρίς να μεγαλοφρονήσει. Σεμνός σαν κορίτσι, επέστρεψε ο ήρωας στο χωριό του, έχοντας μαζί του μόνο τα τραύματα και τα παράσημά του. Έβαλε στην άκρη το όπλο του και ξανάπιασε τις δουλειές της ειρήνης. Παρέμενε όμως άγρυπνος πάνω στο Έργο του , γιατί πολύ καλά το ήξερε ότι αυτό το Έργο, το δικό του, ήταν η ίδια η αναγέννηση της Ελλάδας.

Ξανάρθανε όμως οι δύσκολοι καιροί. Οι φλόγες του Μεγάλου Πολέμου ζώσανε και τη δική μας Πατρίδα … 

Και έφτασε μια στιγμή, που τόσο πολύ προχώρησε η ηθική αποσύνθεση, ώστε πολύ φαντάστηκαν πως όλα τελείωσαν, πως η Ελλάδα είχε πεθάνει. Ο Επίστρατος όμως έμενε σταθερός, γεμάτος δύναμη και ζωή, με πεποίθηση ακλόνητη στο μέλλον. Έβλεπε τι γινότανε γύρω του, μέσα του έβραζε, αλλά παρέμενε σιωπηλός. Οι φυγάδες τον θεώρησαν δειλό. Οι άμαχοι τον κατηγόρησαν πως φοβόταν για τη ζωή του. Αυτός όμως απλώς περίμενε τη στιγμή. Και μόλις πείστηκε ότι έχουν το θράσος να σηκώσουν το σιχαμένο τους χέρι ενάντια στο Έργο του, στάθηκε όρθιος … εμπνευσμένος, ωραίος, ευγενής, άγιος… Ακριβώς όπως τον είδατε να διαβαίνει χτες, χωρίς φωνές και φανφάρες, για να ντυθεί και πάλι, μέσα στους στρατώνες, το αιματόβρεχτο και δοξασμένο χακί.

«Που πάτε, βρε παιδιά;» ρώτησε δακρύζοντας ένα γεροντάκι.

«Μη σε νοιάζει καθόλου παππούλη» απάντησε μέσα από τις τετράδες των Επιστράτων μας ένα μελαχρινό, καθαρό, φωτεινό παλληκάρι. «Εμείς μια χαρά το ξέρουμε που πάμε…»


(Ελεύθερη απόδοση στη δημοτική άρθρου του Σπύρου Μελά που, υπό το ψευδώνυμο «Φορτούνιο», δημοσιεύθηκε στην πρώτη σελίδα του φύλλο της 18ης Νοεμβρίου 1916 της αθηναϊκής εφημερίδας Εμπρός.)

Περί ανεργίας (άρθρο του Συναγωνιστή Ιωάννη Γιαννόπουλου)





Εάν η εργασία είναι καθήκον του πολίτου έναντι του Συνόλου, καθήκον του Συνολικού κράτους έναντι του πολίτου είναι η εις αυτόν παροχή εργασίας. Το Κράτος είναι εκείνο , το οποίο οφείλει να οργανώσει κατά τέτοιο τρόπον τρόπον την Οικονομίαν του  ώστε κάθε πολίτης να δύναται εύκολα να βρίσκει εργασίαν. 


Η ύπαρξις ανεργίας και υποαπασχολήσεως αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικότερα γνωρίσματα της φιλελεύθερης οικονομίας, όπως είναι και η μετανάστευσις, το χαμηλόν κατά κεφαλήν εισόδημα και η συσσώρευσις υπερόγκων κεφαλαίων εις τα χέρια των ολίγων. Η ανεργία και η υποαπασχόληση είναι ολέθριον φαινόμενον δια την κοινωνική οικονομία. Δι’ αυτού πρώτα χάνονται τα αγαθά, τα οποία οι άνεργοι θα παρήγαγον αν εργάζοντο, ως και οι φόροι τους οποίους αυτοί θα κατέβαλλον στο Κράτος. Δεύτερον μειώνεται το κατά κεφαλήν  εισόδημα, εφ’ όσον οι άνεργοι και οι υποαπασχολούμενοι ζούνε εις βάρος των εργαζομένων. Και τρίτο, το Κράτος πληρώνει μεγάλα ποσά εις τα επιδόματα ανεργίας.


Το πρόβλημα της ανεργίας αντιμετωπίζεται σπασμωδικώς ή και καθόλου υπό του φιλελεύθερου κράτους με ανοήτους μεθόδους, όπως της μειώσεως των ωρών εργασίας και δια της εθνικώς εγκληματικής τακτικής της προωθήσεως πολιτών προς μετανάστευση. Το εθνικό σοσιαλιστικό κράτος κτυπά αντιθέτως την  ανεργίαν στις ρίζες της δια της αυξήσεως των υπαρχουσών εργασιών και της μεγαλυτέρας παραγωγικότητος αυτών. Εις το φιλελεύθερο κράτος υπάρχουν εκείνα τα είδη των εργασιών, τα προϊόντα των οποίων έχουν κόστος χαμηλότερον του των εκ του εξωτερικού αντιστοίχως εισερχομένων, και το επιτυγχανόμενον κέρδρος των οποίων κρίνεται υπό των επιχειρηματικών ως το αξιολογότερον. Με αυτόν τον τρόπο απομένει άνευ εργασίας τόσος αριθμός πολιτών, όση η διαφορά του διαθέσιμου εργατικού δυναμικού της χώρας μείον τους απασχολούμενους εις τας ως άνω εργασίας.


Εις το Εθνικοσοσιαλιστικό Κράτος αντιθέτως διατάσσεται η δημιουργία τόσων ακόμη εργασιών, επί πλέον των υπαρχόντων όσες απαιτούνται δια την απασχόλησιν του ανέργου δυναμικού της χώρας. Συγχρόνως τα αντίστοιχα εκ του εξωτερικού εισαγόμενα προϊόντα υφίστανται κατάλληλον δασμολογικήν επιβάρυνσιν . Για όσες εκ των προγραμματισμένων εργασιών δεν εκδηλώνεται ιδιωτική προθυμία, αναλαμβάνει την αποκλειστική των χρηματοδότηση το ίδιο το Κράτος. Με αυτόν τον τρόπο, δια μικρών αυξήσεων της τιμής ορισμένων αγαθών, επιτυγχάνεται εις την χώραν η απορρόφηση των ανέργων.


Οι δημιουργούμενες θέσεις εργασίας  εκλέγονται κατά προτίμησιν, μεταξύ εκείνων, οι οποίες είναι πολλαπλώς παραγωγικές, που έχουν δυνατότητες δια την δημιουργίαν και άλλων εργασιών, εκείνων οι οποίες χρησιμοποιούν  πολλά εργατικά  χέρια (π.χ. προϊόντα ακριβείας) και εκείνων δια τις οποίες δεν υπάρχει εισαγωγή από το εξωτερικό (π.χ. δημόσια έργα και γεωργικές βιομηχανίες). Γενικά η μέθοδος αυτή ακολουθεί τις εξής οδούς:


Α)  Άμεσος δημιουργία εργασιών υπό τους Κράτους. Διάθεση πιστώσεως δι’ εκτέλεσιν κολοσσιαίου προγράμματος κοινωφελών  έργων (οικοδομικών, οδικών, λιμενικών κλπ) τα οποία συγχρόνως δίδουν γενική ώθηση στην Εθνική Οικονομία. Ούτω π.χ. δια την μείωση της ανεργίας κατασκευάζονται σιδηροδρομικές και λοιπές συγκοινωνιακές γραμμές, οι οποίες όμως διευκολύνουν αποφασιστικώς την μεταφορά πρώτων υλών και προϊόντων για τις νεοιδρυόμενες βιομηχανίες, οι οποίες με την σειρά τους συμβάλλουν και αυτές ακόμη περισσότερον  στην εξάλειψιν της ανεργίας.


Β) Έμμεσος δημιουργία εργασιών δια υποκινήσεως της ιδιωτικής πρωτοβουλίας. Οικονομικές παροχές στους ιδιοκτήτας μεγάλων χώρων, δια την μετατροπήν αυτών εις πολλούς μικρότερους και την παραχώρησίν των  εις μικρούς βιοτέχνας και καταστηματάρχες (κοινοτικοποίηση καταστημάτων) φορολογικές και άλλες διευκολύνσεις για την προμήθεια μηχανημάτων, την κατασκευήν μικρών ιδιοκατοικιών, την αγορά αγαθών παραγομένων υπό εγχωρίων βιομηχανιών.


Γ) Ενίσχυση της προσφοράς εργασίας. Διάφορες παροχές και διευκολύνσεις προς εκείνους τους εργοδότας οι οποίοι παρέχουν αυξημένο αριθμόν νέων θέσεων  για εργασία.


Η καταπολέμηση της ανεργίας δεν αποτελεί βασικόν στόχον του Εθνικοσοσιαλιστικού Κράτους μόνον διά τον λόγο ανακουφίσεως του λογαριασμού επιδομάτων ανεργίας, αλλά κυρίως διότι τούτο εμπίπτει εις την μορφήν των οικονομικών  αντιλήψεων του Κράτους. Εμπίπτει εις την μορφήν των οικονομικών αντιλήψεων του Κράτους. Τούτο δηλαδή πιστεύει ότι μόνο η εργασία είναι παράγων της οικονομικής ευημερίας, συν βέβαια τον κρατικό προγραμματισμό. Λέγοντας πράγματι «οικονομική ευημερία» εννοούμε  την σύμμετρον αύξηση αγαθών και αναγκών εις την μεγάλη μάζα του λαού. Η αύξηση των αναγκών προέρχεται αυτομάτως από την πολιτιστική και τεχνική πρόοδο. 


Μόνο ο κομμουνισμός επιχειρεί την οικονομικήν ευημερία δια της βιαίας περιστολής των αναγκών (π.χ. της απαγορεύσεως ποικιλιών στα αγαθά). Η δική μας αντίληψις ενισχύει την παραγωγή αγαθών  ώστε αυτή να συμβαδίζει με την αύξηση των αναγκών. Η προγραμματισμένη αυτή ενίσχυσις της παραγωγής δεν αφήνει την δυνατότητα όμως, όπως συμβαίνει συχνά εις τον απρογραμμάτιστον φιλελευθερισμόν, υπερβεί αυτές τις ανάγκες οπότε επέρχεται οικονομική κρίσις.


Ενίσχυσις  της παραγωγής σημαίνει εργασία και κρατικό Προγραμματισμό. «Δεν ζει κανείς από το χάρτινο χρήμα, αλλά από το συνολικό άθροισμα της παραγωγής των συμπατριωτών του». Με καμία άλλη μέθοδο δεν μπορεί να αναρρώσει η εθνική οικονομία, εκτός δια της επιτεύξεως μιας υψηλής παραγωγής αγαθών που επαρκούν για τις καταναλωτικές ανάγκες  ολόκληρου του λαού. Νομισματικά μέτρα,  μέτρα ενισχύσεως του εμπορίου ή της κατανάλωσις κλπ, καμία βαθύτερη εξυγίανση της οικονομίας μπορούν να φέρουν. Μόνο η ενίσχυση της παραγωγής στα είδη και τις ποιότητες αγαθών μπορούν να βελτιώσουν ουσιαστικώς το βιοτικόν επίπεδον του λαού. Το εθνικό νόμισμα δεν έχει ανάγκη άλλου καλύμματος.




Κάλυμμα του είναι η εργατική ισχύς του λαού.




Τίποτα δεν τελείωσε το '45!




Ο γιος του μαχητή της Ελευθερίας Abu Turab απαγγέλει
ύμνο υπέρ του αγώνα πάνω από τον τάφο του πατέρα του
με τεταμένη την δεξιά!


«Μετά το τέλος του Δεύτερου Μεγάλου Πολέμου τα μελανοπόρφυρα σύμβολα οι Ιδέες και τα πρόσωπα των Εθνικοεπαναστατικών Δυνάμεων που “ηττήθησαν” στα πεδία των μαχών εμφανίζονται στο καθεστώς του Peron, στην χώρα του Nasser αλλά και στην σύγχρονη εποχή μέσα από τους συναγωνιστές του SSNP στην Συρία καθώς και στους αγώνες της Λιβανέζικης Hezbollah. Γεγονός που αποδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο ότι η πολιτική κληρονομιά της Εθνοκοινωνικής ιδεολογίας υπάρχει ζει και αναπνέει σε διαφορετικές χώρες σε ολόκληρο  τον κόσμο»







Για την Εθνικοεπαναστατική Αυτονομία: "Νοσταλγοί του Μέλλοντος" (download)



Ένα πολύ σημαντικό βιβλίο για τον Αυτόνομο Εθνικισμό που κυκλοφόρησε το 2011 και εξαντλήθηκε μέσα στην ίδια χρονιά είναι το "Νοσταλγοί του Μέλλοντος".

Στις 50 σχεδόν σελίδες του γνωστοποιούνται σε μορφή αρθρογραφίας σε συνέχειες, βασικές κατευθύνσεις που εστιάζουν σε ζητήματα θεωρητικής και τακτικής προσέγγισης του τριπτύχου "σκέψου - δράσε - αξιολόγησε".

Μια συλλογή κειμένων που αποτελεί ουσιαστικά ένα εργαλείο για την ανάπτυξη ενός νέου εναλλακτικού ρεύματος σύνθεσης και αξιοποίησης των δημιουργικών κυττάρων της κοινωνίας, ένα σημείο αναφοράς σε κοινωνικοπολιτικό πλαίσιο για την πολιτικά ενεργή νεολαία στην Ελλάδα της κρίσης των αξιών και των ιδανικών.

Μετά από μια επιτυχημένη κυκλοφορία δύο εκδόσεων, το βιβλίο διατίθεται για ελεύθερη ανάγνωση, αλλά και κατέβασμα ή τύπωμα από τον παρακάτω σύνδεσμο.


για να το κατεβάσετε στον σύνδεσμο εδώ



Down with Israel!




«Πρέπει όλοι να ξεσηκωθούμε, να καταστρέψουμε το Ισραήλ και να το αντικαταστήσουμε με το ηρωικό Παλαιστινιακό έθνος»

Ayatullah Khomeini