Επίθεση στην Αμερικανική και Γαλλική πρεσβεία στην Δαμασκό από υποστηρικτές του Συριακού κόμματος Baath.
Αποκλειστικό: ομιλία του Ρουμάνου Εθνικοεπαναστάτη και μάρτυρα της Ιδεολογίας μας Capitanul Corneliu Zelea Codreanu στα αγγλικά / ¡Viva la Muerte!
Freiheit für Horst Mahler !
Έχω δώσει όρκο στον λαό μου να μην ενδώσω ποτέ στην μάχη κατά της θρησκείας του ολοκαυτώματος».
1.500.000 Ευρώ για δυο τεθωρακισμένες BMW ...
Μπορεί η κυβέρνηση να κόβει με μεγάλη ευκολία μισθούς και συντάξεις, μπορεί να βάζει με ακόμη μεγαλύτερη ευκολία φόρους στους μεροκαματιάρηδες, αλλά όταν πρόκειται να ξοδέψει για τη χλιδή της και την προστασία της από την οργή που έχει προκαλέσει στους πολίτες τότε το χρήμα δεν το υπολογίζει.
Το πραγματικό πρόσωπο των Σιωνιστών: video East Jerusalem / Sharing our house with settlers
Friedrich Wilhelm Nietzsche.
Friedrich Wilhelm Nietzsche
Πληρώνει ο λαός το «υδραυλικό» σύστημα εκατοντάδων μπάτσων και στρατιωτικών (αφιερωμένη η παρακάτω ανάρτηση στους «ελληνόψυχους» του Στόχου κ.α.)
Αρχές ρήξης και δομές μάχης.
Η Ελλάδα αυτή τη στιγμή περνά δύσκολες ώρες αλλά και έχει πολλές ευκαιρίες. Πιστεύω ότι η σημερινή κατάσταση έτσι όπως διαμορφώνεται είναι προ - επαναστατική και για ορισμένους και άκρως σαφείς λόγους: Αυτή τη στιγμή η κυρίαρχη τάξη δεν μπορεί πλέον να εξουσιάζει και να κυβερνάει όπως το έκανε έως τώρα και ο λαός από την άλλη δεν επιθυμεί να εξουσιάζεται ούτε να ανέχεται όπως ίσχυε μέχρι μόλις πριν από δυο χρόνια.
Και δεν είναι μόνο το γεγονός ότι τα κόμματα του συστήματος καταρρέουν, αλλά και το ότι η βίαιη κριτική των μαζών στρέφεται όλο και πιο δυναμικά κατά του συστήματος του ίδιου και της δημοκρατίας και απαιτεί όχι εκλογές ή δημοψηφίσματα αλλά σημαντικές αλλαγές, κι αυτό στο μαζικό υποσυνείδητο αποτελεί βασική επαναστατική προδιάθεση.
Οι αυταπάτες σήμερα είναι πολύ λιγότερες και τείνουν όλο και περισσότερο να λιγοστεύουν αν και ποτέ δεν θα εκλείψουν εξ' ολοκλήρου. Το σύστημα βρίσκεται εν μέσω μιας κρίσης ευρωπαϊκών και παγκοσμίων διαστάσεων που δεν είναι κυρίως οικονομική αλλά πρωτίστως κρίση παρακμής, αυτό συντείνει στην διάλυση του καταναλωτικού ονείρου και την κατάρρευση της άνετης μικροαστικής ζωής αλλά όμως και στην αποθάρρυνση και την απελπισία.
Σε κάθε περίπτωση αυτή η εξέλιξη δεν αφήνει περιθώρια βελτιώσεων. Ταυτοχρόνως τα μέσα μαζικής διαμόρφωσης και χειραγώγησης των συνειδήσεων έχουν πλέον αποκαλυφθεί κατά ένα πάρα πολύ μεγάλο βαθμό και τα ψεύδη βρίσκουν λιγότερο έδαφος για να στηριχθούν. Επίσης, η μαρξιστική και σοσιαλδημοκρατική αριστερά δεν κατάφερε μέχρι στιγμής να ηγεμονεύσει την μεγάλη αυθόρμητη αντίδραση του λαού που επιπλέον έχει πολύ τονισμένα πατριωτικά χαρακτηριστικά και η κονφορμιστική ακροδεξιά δεν μπορεί να παρουσιαστεί ως δύναμη αντίστασης.
Αυτές είναι συνθήκες που αντικειμενικά ευνοούν την πάλη ενός επαναστατικού και ανατρεπτικού εθνικιστικού κινήματος, συνθήκες πρωτόγνωρες που μέχρι πριν από μερικά χρόνια θα έμοιαζαν φανταστικές. Υποβόσκουσες συνθήκες αναταραχής υπάρχουν στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης, ενώ η κρίση συνδυάζεται με μια όλο και αυξανόμενη οργή κατά της αλλογενούς εισβολής στην Ευρώπη.
Όμως για να μπορέσουν οι ριζοσπαστικές εθνικιστικές ομάδες να παρέμβουν δυναμικά μέσα στις λαϊκές αντιδράσεις πρέπει να συγκροτήσουν ένα κίνημα πάλης που να συνδυάζει ορισμένα βασικά χαρακτηριστικά: Αρχές ρήξης, Δομές μάχης και μια ακατάβλητη θέληση ισχύος και πίστη στην νίκη.
Αρχές ρήξης
Οι επαναστάτες, οι ριζοσπάστες εθνικιστές πρέπει πρώτα απ' όλα να φέρουν ένα σώμα ιδεών που να καθορίζει τις αρχές τους και την κοσμοαντίληψή τους, έτσι ώστε να μην διαμορφώνουν απλούς συνοδοιπόρους που θα εγκαταλείψουν την μάχη μπροστά στην πρώτη δυσκολία ή που θα τρέξουν να συνταχθούν αύριο με την καθεστωτική πατριδοκάπηλη ακροδεξιά, αλλά πεπεισμένους, αποφασισμένους και συνειδητούς μαχητές με ακλόνητο φρόνημα και υγιή και συγκροτημένο νου.
Επίσης είναι απαραίτητη η ιδεολογική συγκρότηση και για το λόγο ότι έτσι ο κάθε συναγωνιστής θα μπορεί να κρίνει αυτόνομα και να μην εξαρτάται απόλυτα από την καθοδήγηση ''πεφωτισμένων'' στελεχών, έτσι ακόμα και στις πιο δύσκολες περιστάσεις το κίνημα θα μπορεί να λειτουργεί ακόμα και κάτω από τα χτυπήματα του εχθρού. Έτσι η σφυρηλάτηση μιας συνεκτικής επαναστατικής εθνικιστικής κοσμοαντίληψης ενάντια στην κυρίαρχη ιδεολογία, το πολιτικά ορθό και την ενιαία σκέψη καθίσταται αναγκαία όπως και ο αυστηρός διαχωρισμός εθνικιστών και εθνικοφρόνων.
1) Οι επαναστάτες εθνικιστές καταγγέλλουν τα επακόλουθα της κρίσης και του αστικού διαλυτισμού, τις εθνικές ταπεινώσεις και την καταπίεση του εργαζόμενου έθνους όμως πέραν αυτού οφείλουν να βλέπουν πιο βαθιά και να υποδεικνύουν τις βάσεις της σημερινής κατάστασης.
Οι επαναστάτες εθνικιστές βλέπουν ξεκάθαρα τον ολέθριο ρόλο του καπιταλισμού και των μεγάλων συμφερόντων που ρίχνουν την πλειοψηφία του έθνους στην εκμετάλλευση, διαλύουν την κοινότητα του λαού, κονιορτοποιούν τις τοπικές ταυτότητες, ευνοούν την μετανάστευση / εισβολή και δηλητηριάζουν με την μαζική πνευματική χειραγώγηση τους Έλληνες. Θα πρέπει να είναι ενάντια στον καπιταλισμό, τον φιλελευθερισμό, την παγκοσμιοποίηση και τις κοινωνικές σχέσεις που θεμελιώνονται πάνω στην επιδίωξη του ανωτάτου κέρδους και την εκμετάλλευση.
Και θα πρέπει επίσης να έχουν την πεποίθηση ότι μια τέτοια κατάσταση δεν λύνεται με μεταρρυθμίσεις ούτε με λογικές διαχείρισης αλλά με επαναστατικές μεθόδους που περνούν μέσα από την συντριβή του αντεθνικού κρατικού, κατασταλτικού και διοικητικού δημοκρατικού μηχανισμού και όλων των ιδεολογικών βάσεων αυτού του συστήματος.
Αυτό προϋποθέτει και μια ριζοσπαστική απόρριψη των μεθόδων πολιτικής δράσης του εκφυλιστικού καπιταλιστικού δημοκρατισμού και του κοινοβουλευτικού κρετινισμού. Εμπρός για μια Εθνικιστική Επανάσταση !
2) Οι επαναστάτες εθνικιστές οφείλουν να απορρίψουν τόσο τον μαρξισμό όσο και τον φιλελευθερισμό και να αναζητήσουν τις λύσεις στα προβλήματα του έθνους στη δημιουργία μιας οργανικής οικονομίας που να καταργεί τα μεγάλα καπιταλιστικά συμφέροντα διασφαλίζοντας ταυτοχρόνως το μέτρο Τάξης και ελεύθερης βούλησης σύμφωνα με τις πιο βασικές αρχές της ελληνικής σκέψης.
3) Οι επαναστάτες εθνικιστές έχουν ως απαράβατο καθήκον να αντιταχθούν με τον πιο αποφασιστικό τρόπο στο πιο μεγάλο δεινό της εποχής μας, την αλλογενή εισβολή που απειλεί να αφανίσει την Φυλή μας απ' ακρη σ' άκρη στην Ευρώπη, να διαλύσει το εθνολογικό υπόβαθρο των λευκών λαών και να εξαφανίσει τον πολιτισμό τους.
Θα πρέπει να μην πέσουν σε καμιά παγίδα που θα τους στερούσε την ιδεολογική και πολιτική τους ανεξαρτησία, ούτε στον φιλοσιωνισμό, ούτε στην ισλαμοφιλία ούτε στον τριτοκοσμισμό.
4) Οι επαναστάτες εθνικιστές θα πρέπει να οριοθετηθούν αυστηρά από τα εθνικολαϊκίστικα, ψηφοθηρικά και προσωποπαγή κόμματα της αστικής ''εθνικής'' δεξιάς και να απομακρυνθούν απ 'τους παρωχημένους μικροσωβινισμούς που διασπούν τους ευρωπαϊκούς λαούς. Τα κόμματα αυτά αποτελούν κομμάτι του συστήματος και δεν ενδιαφέρονται για καμιά αλλαγή παρά μόνο για την συμμετοχή τους στην εξουσία.
5) Το επαναστατικό εθνικιστικό κίνημα πρέπει να έχει μια ριζοσπαστική ευρωπαϊκή φυλετική συνείδηση, να αγωνίζεται για να αποτραπούν τα λάθη που οδήγησαν στο παρελθόν σε αδελφοκτόνες συγκρούσεις και να έχει επίγνωση του ότι κάθε εθνικιστική επανάσταση αποτελεί εστία εξάπλωσης σε ολόκληρη την Ευρώπη. Ειδικά οι Έλληνες εθνικιστές έχουν ένα ξεχωριστό καθήκον και καλούνται να διαδραματίσουν έναν βαρυσήμαντο ρόλο στην υπεράσπιση και την ανάσταση της Λευκής Ευρώπης.
Δομές Μάχης
Όμως για να μπορέσει να υπάρξει ένα ισχυρό κίνημα πρέπει οι δυνάμεις του επαναστατικού εθνικισμού να βαδίσουν προς την δημιουργία μιας ενιαίας δομής και μιας ισχυρής αλλά και ελαστικής οργάνωσης.
Και πρώτα απ' όλα πρέπει να είναι ξεκάθαρο σε όλους ότι η εθνικιστική οργάνωση, το εθνικιστικό κίνημα δεν αποτελεί ιδιοκτησία κανενός αλλά μια συλλογική προσπάθεια αγωνιστών η οποία απαιτεί και μια συλλογική καθοδήγηση και ηγεσία. Πρέπει πάση θυσία να αποφευχθεί η δημιουργία μιας προσωποπαγών δομών οι οποίες εξαφανίζονται ή εκφυλίζονται όταν χάνεται ή προδίδει ο ''μέγας αρχηγός'', η πίστη και η αφοσίωση πρέπει να πηγαίνει στην ιδέα και όχι σε πρόσωπα.
Οι αγωνιστές αγωνίζονται για σκοπούς και όχι μόνο κατόπιν διαταγών. Αυτό είναι το ελληνικό πνεύμα, γιατί ο Έλλην μαχητής έχει βαθιά συνείδηση του σκοπού και των ιδεών του και η πειθαρχία είναι σε αυτόν μια φυσική κλήση η οποία δεν χρειάζεται να του επιβληθεί επιφανειακά με τον καταναγκασμό ή με γραφειοκρατικά προστάγματα.
Εντούτοις ο εθνικιστής αγωνιστής έχει το δικαίωμα του λόγου και της κριτικής γιατί ένας δουλικός ακόλουθος που συγκατατίθεται ασυνείδητα και άβουλα σε όλα θα προδώσει στην πρώτη αντιξοότητα ή θα ακολουθήσει έναν περισσότερα υποσχόμενο εθνικόφρονα κομματάρχη, ενώ ένας έντιμος μαχητής θα διαφωνήσει μεν ανοιχτά και έντιμα σε ότι δεν εγκρίνει όμως θα αγωνιστεί ως το τέλος ακόμα κι όταν η μάχη θα μοιάζει χαμένη γιατί θα έχει κερδηθεί από την ιδέα και η ιδέα και μόνο αυτή πλάθει πνευματικά, ψυχικά και ηθικά ακατάβλητους στρατιώτες.
Ο αγωνιστής με το κριτικό πνεύμα είναι πηγή έμπνευσης, ο δουλικός ακόλουθος τέλμα στασιμότητας και αποσύνθεσης.
Η καλύτερη δοκιμασία για τους συντρόφους, τα μέλη και τα στελέχη δεν πρέπει να είναι ούτε τα ωραία λόγια ούτε οι τσάμπα αρχηγισμοί: οι νύχτες αφισοκόλλησης, η διαφώτιση του λαού, τα σκληρά χτυπήματα στον εχθρό, οι έντονες συγκεντρώσεις, οι προκηρύξεις που γράφονται και τυπώνονται όλη τη νύχτα για να μοιραστούν την αυγή, οι συλλήψεις, οι ανακρίσεις, η αυτοθυσία, η φυλακή, οι δικαστές, οι απογοητεύσεις που δεν γίνονται παραιτήσεις, οι βρισιές, η αδιαφορία απέναντι στην αποθάρρυνση, οι πρόσκαιρες αποτυχίες ... αυτές είναι οι πραγματικές δοκιμασίες που ατσαλώνουν τους Έλληνες Επαναστάτες Εθνικιστές!
Η εθνικιστική οργάνωση θα πρέπει να δημιουργήσει μια δομή μάχης προκειμένου να διεξάγει την επαναστατική πάλη. Σ' αυτό το πλαίσιο επιβάλλεται η συγκρότηση ομάδων κρούσης και παρέμβασης που σε τοπικό, περιφερειακό και κλαδικό επίπεδο θα αναλάβουν να δώσουν τη μάχη κατά των πολιτικών και ιδεολογικών δυνάμεων του εχθρού.
Είναι προτιμότερο οι πυρήνες αυτοί να φτιαχτούν σε τοπική βάση για να αποφευχθεί η κλαδική περιχαράκωση σε έναν ορισμένο χώρο, αλλά θα πρέπει και να επιδιώκεται συνάμα η κατάκτηση θέσεων που θα γίνουν ορμητήρια και παραδείγματα για την εξάπλωση των εθνικιστικών θέσεων.
Η διεξαγωγή μιας διαδήλωσης αγανακτισμένων, το μπλοκάρισμα μιας κυβερνητικής συγκέντρωσης, μια ένταση σε μια λαϊκή αγορά, η μάζωξη για το μποϊκοτάρισμα μιας ανθελληνικής εκδήλωσης, η αγανάκτηση μετά από ένα έγκλημα από αλλογενείς, η συγκέντρωση λαθρομεταναστών σε ένα κτίριο, οι εκλογές ενός συνδικαλιστικού τομέα ή μια φοιτητική διαδήλωση, μπορούν να γίνουν σημεία παρέμβασης από ομάδες πεπειραμένων συντρόφων που με το κατάλληλο υλικό και με μια έξυπνη τακτική θα καταφέρνουν κάθε φορά να περνούν ιδέες και μηνύματα στον ελληνικό λαό.
Ταυτόχρονα οι ομάδες, τα κύτταρα του κινήματος θα μπορούν να αναλάβουν και την περιφρούρηση του κινήματος και των εκδηλώσεών του και σε καμία περίπτωση δεν θα πρέπει να ανεχτούν ή να αφήσουν ατιμώρητα χτυπήματα από άλλες αντίπαλες οργανώσεις ή κέντρα του συστήματος.
Είναι σημαντικό να μπορούν να εισχωρούν παντού σε όλες τις εκφάνσεις την κοινωνικής και πολιτικής ζωής. Θα πρέπει σε τοπικό επίπεδο να κάνουν συχνές συγκεντρώσεις και εκδηλώσεις έστω και μικρής εμβέλειας για να διατηρούν ένα πεδίο επιρροών και αν είναι δυνατό να διατηρούν και κάποιους μικρούς χώρους συνάντησης.
Οι εθνικιστικές ομάδες κρούσης σταδιακά θα αναδειχθούν σε φρουρούς του τοπικού ελληνικού λευκού πληθυσμού έναντι των αλλογενών εγκληματιών και του συστήματος και θα είναι το σημείο συσπείρωσης των λαϊκών αντιστάσεων. Σε ένα μετέπειτα βήμα θα μπορέσουν να συντρίψουν της αντίπαλες ομάδες και να έχουν την πολιτική ηγεμονία σε κάποια σημεία πριν το κίνημα να εξαπλωθεί μαζικά.
Το στυλ των ομάδων θα πρέπει να είναι τολμηρό, πολιτικά επιθετικό, αντικονφορμιστικό (χωρίς να ενδίδει στον άσκοπο και κενό προκλητισμό) και σε καμία περίπτωση βασισμένο στον χειροτεχνισμό, τον υπέρμετρο αυτοσχεδιασμό ή τον ερασιτεχνισμό αλλά στην διανομή των καθηκόντων ανάμεσα σε όλους τους συντρόφους στην ειδίκευση και τον συντονισμό τους ώστε το συλλογικό πνεύμα να δώσει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.
Η συγκρότηση των ομάδων κρούσης και δράσεις σε αποσπάσματα ενός νέου πολιτικού εθνικιστικού στρατού θα συντελείται σταδιακά και δυναμικά στο μέτρο που και το κίνημα εξαπλώνεται και η κρίση βαθαίνει.
Για να γίνει αυτό πρέπει να υπάρχει ένας συγκροτημένος πολιτικός και ιδεολογικός λόγος. Βασικό εργαλείο του κινήματος θα πρέπει να είναι ένα κεντρικό περιοδικό έντυπο που θα αποτελεί τη βασική του φωνή και που θα είναι αντικείμενο διάδοσης από τις ομάδες κρούσης. Μέσα σε αυτό θα δίνονται οι βασικοί άξονες και θα αποτελεί και έναν ενιαίο άξονα του κινήματος τον οποίο φυσικά θα πρέπει να συνοδεύουν και άλλες εκδόσεις που το κίνημα στο μέτρο την ανάπτυξής του θα είναι σε θέση να παράγει. Πέραν αυτού υπάρχει όπως είναι γνωστό ένα ευρύ φάσμα υλικού δίσκοι, αφίσσες, μπλουζάκια, αυτοκόλλητα που αποτελεί πάντα μοχλό διακίνησης ιδεών.
Οι τοπικές ομάδες μέσω ενός δικτύου τοπικών και περιφερειακών οργάνων θα πρέπει να καταλήγουν σε μια συλλογική καθοδήγηση η οποία να επιβλέπει την εφαρμογή των αποφάσεων και να συντονίζει τις δράσεις και τις ενέργειες.
Τέλος οι Έλληνες επαναστάτες εθνικιστές, θα πρέπει να είναι υποδείγματα εντιμότητας και συνέπειας σε όλο το φάσμα την πολιτικής, κοινωνικής και προσωπικής τους ζωής. Στους εθνικιστές το έργο είναι η προέκταση της αρχής και η ιδέα στάση ζωής, συνεπώς δεν μπορούν να πράττουν διαφορετικά από αυτό που κηρύττουν δημοσίως όπως είναι ανέντιμο και να αρνούνται ανοιχτά τις ιδέες τους από το φόβο των συνεπειών.
Υποσημείωση: Τα μέλη και οι αγωνιστές μιας εθνικιστικής οργάνωσης πρέπει να είναι σαν αδέρφια μιας οικογένειας, γιατί στην πραγματικότητα οι δεσμοί τους είναι και πρέπει να είναι πιο στενοί και απ' τους συγγενικούς.
Νίκος Καζαντζάκης.
Von Thronstahl - Dressed in black uniforms
Εξαιρετικά αφιερωμένο στους συντρόφους και στις συντρόφισσες της Κύπρου ...
:Fascnation:Von Thronstahl:Η γοητεία του Φασισμού:
Προς τους συναγωνιστές που μας διαβάζουν ...
Malnatt - Sole Nero
τα 2 μουσικά κομμάτια των Malnatt αφιερωμένα σε όλους τους συναγωνιστές και τις συναγωνίστριες που μας διαβάζουν ...
Ενημερωτική δραστηριότητα στην πρεσβεία της Ολλανδίας.
Χτες το βράδυ αυτόνομοι σύντροφοι βρέθηκαν έξω από την πρεσβεία της Ολλανδίας και προέβησαν σε τοιχοκόλληση αφίσας και μοίρασμα ενημερωτικού υλικού στην περιοχή, στην οποία στηλιτεύουν τόσο τον Wilders όσο και την πράξη του.
Μήνυμα του Περίανδρου Ανδρουτσόπουλου στους Εθνικιστές.
Ο Περίανδρος Ανδρουτσόπουλος για πρώτη φορά μετά από χρόνια αποφασίζει να λύσει την σιωπή του. Το παρακάτω μήνυμα του ξεχειλίζει από οργή τόσο για την ηγεσία της «Χρυσής Αυγής» όσο και για κάποια άλλα πρόσωπα που έπαιξαν έναν άθλιο ρόλο στην υπόθεση που όλοι γνωρίζουν.
Η συντακτική ομάδα του «Μαύρου Κρίνου» χαιρετίζει την διαδικτυακή επιστολή του συναγωνιστή Περίανδρου Ανδρουτσόπουλου.
Τον καλούμε μέσα από το βήμα αυτό να βγάλει άμεσα στο φως - μέσω μιας ανοιχτής συνέντευξης τύπου - όλα εκείνα τα στοιχεία που έχει στην διάθεση του που αποδεικνύουν τον προδοτικό ρόλο της αστικής ακροδεξιάς όλα αυτά τα χρόνια.
Είναι καιρός να δοθεί μια επίσημη 100% πολιτική απάντηση απέναντι στην γνωστή φιλοκαθεστωτική ακροδεξιά και το πιο σημαντικό αμέσως μετά να υπάρξει συμπαράταξη και συνεννόηση ανάμεσα στους Εθνικιστές και τους Εθνικοσοσιαλιστές που δεν πιστεύουν στα παραμύθια κανενός.
Γνωρίζουμε εδώ και χρόνια τις υπόγειες διασυνδέσεις της αντιφασιστικής ακροδεξιάς με το κράτος και το παρακράτος, είμαστε από τους πρώτους που καταγγείλαμε την προσπάθεια κάποιων «εμπόρων» και «ηγετίσκων» να καταστρέψουν την Εθνικοεπαναστατική Ιδέα μέσω των γνωστών κινήσεων τους και των συμμαχιών τους.
Τώρα είναι η ώρα να προβληθεί το κάλεσμα για ανασυγκρότηση και συμπαράταξη προς όλους τους αυτόνομους / ανένταχτους / ανεξάρτητους Εθνικιστές / Εθνικοσοσιαλιστές που παραμένουν έξω από μαντριά και δεν ανέχονται να φορούν παρωπίδες.
Οι Εθνικιστές και οι Εθνικοσοσιαλιστές πρέπει να μάθουν την αλήθεια και παράλληλα να υπάρξουν τόσο από τα γνωστά πρόσωπα του «χώρου» όσο και από τους άγνωστους συμμαχητές συγκεκριμένες προτάσεις για την ποιοτική αναβάθμιση του κινήματος.
Καλούμε τον Περίανδρο Ανδρουτσόπουλο να έρθει κοντά στους ανένταχτους / αυτόνομους / ανεξάρτητους Εθνικιστές / Εθνικοσοσιαλιστές όχι μόνο για να ακούσει την δική τους φωνή και άποψη αλλά και για έναν άλλο λόγο … οι νέοι συναγωνιστές και οι συναγωνίστριες είναι η μόνη ελπίδα για την νίκη των ιδεών μας … και την συντριβή των αντιπάλων μας !
Οι ανηλεείς διώξεις εντός και εκτός Ελλάδος, η αναγκαστική αυτο - εξορία, η άδικη κάθειρξη, όλα τούτα μένουν πίσω κι εγώ ως δοκιμασμένος Έλλην προχωρώ. Μαζί τους μένει και η θυσία μου για τον πολιτικό φορέα στον οποίο απ’ το 1983 προσέφερα την νιότη μου με όλη μου την ψυχή, τα όποια μου χαρίσματα, την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μου, το πνεύμα μου, και πάμπολλες φορές το αίμα μου καθώς λαβώθηκα κι αναστήθηκα χίλιες φορές κατά τον λυσσαλέο πόλεμο του συστήματος και των εχθρών μας.
Μαζί τους μένει και η αχαριστία των υπανθρώπων, που παριστάνουν κάποιους συντρόφους μας, αρκετοί απ’ τους οποίους παρουσιάζονται έως και σήμερα ως ηγετίσκοι και στελέχη του πατριωτισμού, ενώ δεν ήταν παρά αυτοί, που μ’ έβγαλαν απ’ την μέση το 1998, σε συνεργασία με το καθεστώς είτε εκείνοι που επωφελήθηκαν απ’ την αντρική σιωπή μου ώστε να πληρώσω για κάτι που δεν έκανα.
Είναι πασίγνωστο σε συγκεκριμένους πρώην και νυν Χρυσαυγίτες, που ουδέποτε εκλήθησαν απ’ τον ανακριτή για το … οτιδήποτε … και που τώρα ως φοβισμένες πουτάνες σιγούν, ότι υπήρξα ΑΘΩΟΣ και κατεδικάσθην για ανομήματα άλλων. Στο ερώτημα βεβαίως τι έπραξαν όλοι αυτοί για μένα, που βίωσα τρομακτικές απώλειες τα 12 αυτά έτη – ψυχικές, σωματικές, οικονομικές, προσωπικές, οικογενειακές, κοινωνικές και φυσικά πολιτικές – η απάντηση είναι μία: ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Ανθρωπάκια συμπλεγματικά, δειλά και ανύπαρκτα, που κρύβονται πίσω από μια ιδέα τιτάνων, δεν έκαναν ποτέ ούτε μία ανοικτή συγκέντρωση για το δίκαιό μου, δεν απάντησαν σε κανέναν απ’ τους δεκάδες αλήτες δημοσιογράφους, που δίχως στοιχεία με συκοφαντούσαν, κάποια καραγκιοζάκια δεν ενεφανίσθησαν, ούτε σε μία απ΄ τις δίκες μου, δεν έβαψαν ούτε έναν τοίχο να διαμαρτυρηθούν και βεβαίως δεν είχαν το σθένος να ανοίξουν όχι ένα εχθρικό, αλλά ούτε καν το δικό τους ρουθούνι για να με υπερασπισθούν…
Έφθασαν μάλιστα στο σημείο κάποια σκουπίδια να λέγουν τηλεοπτικώς σε όσους τους υπενθύμιζαν τον «κακό» Περίανδρο, ότι η Χρυσή Αυγή δεν ευθύνεται για όποιες εγκληματικές πράξεις των μελών της … !
Την ίδια επίσης εποχή που ο Καρατζαφέρης δήλωνε στον αέρα σε προβεβλημένο δημοσιογράφο την επιθυμία και ευχή του «Να πιάσετε τον Περίανδρο και να του κόψετε το κεφάλι», στελέχη της Χ.Α που γνώριζαν από πρώτο χέρι την αθωότητά μου, συμμετείχαν στο ψηφοδέλτιο του ανωτέρω για τις Νομαρχιακές εκλογές με άνεση προδότη, ενώ σε σχετική μου αντίδραση ο ηθικός καθοδηγητής τους έσπευδε να υπερασπισθή τον πολιτικάντη!
Βεβαίως όλα αυτά και πολύ περισσότερα που θα αποκαλύψω στο μέλλον, έγιναν στο μακρινό παρελθόν. Είχα σκοπό πριν από την αποφυλάκισή μου μάλιστα, να τα αποσιωπήσω, διότι η Χ.Α. εκτός από τραγική είχε καταντήσει δια των ηγετών της κωμική κι ένοιωθα πια την ανάγκη να απομακρυνθώ από κάθε αναφορά σ’ αυτήν για να διασώσω την εθνικιστική μου αξιοπρέπεια αλλά και την προσωπική μου σοβαρότητα.
Έκτοτε όμως διεπίστωσα τα εξής προδοτικά και μέχρι τότε ανήκουστα: χρησιμοποιούσαν ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ρητορική … Υμνούσαν το αστικό κράτος και την ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ … Τιμούσαν τους αναρχικούς και τον Λάμπρο ΦΟΥΝΤΑ που ‘καιγε την εθνική μας σημαία … Επιφανές στέλεχός της, που μάλιστα επολιτεύετο παλαιόθεν, προφυλακίστηκε με την αισχρή κατηγορία της ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ … Κατεδίκαζαν ενυπογράφως στην φίλη τους αστυνομία τους συντρόφους, που έκαιγαν την τουρκική σημαία …
Μα το σοβαρότερο: Διατηρούσαν μεταξύ τους (όπως και τώρα) εκείνους τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ που κατέθεσαν το 1998 σε βάρος μου συκοφαντώντας με και στοχοποιώντας με για να κατασκευαστεί η ανύπαρκτη ενοχή μου … !
Συναγωνιστές,
Την ίδια ώρα που μια τέτοια, σύγχρονη Χ.Α. μετατρέπει τους Εθνικιστές σε Κρατιστές, σε αμόρφωτους χομπίστες ενός αστικού πατριωτισμού δίχως πρότυπα αγωνιστών εμπρός τους, που να τους εμπνέουν, εγώ δεν θα μπορούσα να παρατείνω την σιωπή μου. Η πατρίδα δεν προδίδεται μόνον από τους Εφιάλτες αλλά και όταν οι πατριώτες αδιαφορούν για τους Εφιάλτες. Τώρα, που οι ξένοι εγκληματίες καραδοκούν.
Τώρα που οι αριστεροί τρομοκράτες εξοπλίζονται για τον 3ο γύρο του συμμοριτοπολέμου … και οι «ελεγχόμενοι» εθνικόφρονες τους παραδίδουν αμαχητί τα ματωμένα κάστρα των παλαιών, σαν μαριονέττες στο νέο θέατρο πολιτικών σκιών.
Ιδού: Δέχονται βόμβες, εμπρησμούς, ξυλοδαρμούς, μαχαιρώματα δίχως αντίδραση, αλλά ψοφοδεείς γαρ επιχειρηματολογούν περί πολιτικού κόστους. Σ’ εποχή καθολικής απαξιώσεως του κοινοβουλευτισμού οι πολιτικάντες της συμφοράς στην Χ.Α. – κάποιες αναλφάβητες καρικατούρες – επιδιώκουν παντοιοτρόπως να καταξιωθούν ως βουλευτές. Θαρρείς και η τραγική εμπρός μας εικόνα θα αλλάξη, εάν κάποιοι ακόμη καρπαζοεισπράκτορες ρουφιάνοι της ακροδεξιάς ενώσουν τα οπίσθια τους μ΄ εκείνα των υπολοίπων στα έδρανα της Βουλής, όπου συνετελέσθησαν οι μεγαλύτερες εθνικές υποχωρήσεις στη νεωτέρα ελληνική ιστορία.
Αηδιασμένος απ’ την ανυπαρξία ιδεολογικού υποβάθρου, απ’ τον εκφυλισμό της πολιτικής στρατιωτικοποιήσεως των μαζών σε πολιτική της εκλογοθηρίας και απ΄ το έλλειμμα υψηλών στελεχών που εξ ίσου σιχάθηκαν και έφυγαν, διαχωρίζω επισήμως και ενυπογράφως την θέση μου.
Δηλώνω παρά τις λαβωματιές μου και πάλι ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ, δημιουργός και πιστός της «παλαιάς» Χρυσής Αυγής, που δεν υπάρχει πια, της οποίας την συνοχή και την φήμη ως κίνημα έκτιζα δίνοντας, μαζί με λαμπρούς συντρόφους, ασύλληπτους αγώνες εδώ και 30 έτη, απ’ τα πεδία αγώνος των Αθηνών έως τις νησίδες των Ιμίων, όταν παραλλήλως κάποιοι γραφικοί έκλαιγαν στα γραφεία τους είτε εχαπακώνοντο με ψυχοφάρμακα στις οικίες τους είτε ερητόρευαν στα ξενοδοχεία περί των μαχών μου.
Ως εκ τούτου, και επειδή δεν προτίθεμαι να χαρίσω το έργο μου στους ασήμαντους που επί έτη το καπηλεύτηκαν, απαγορεύω και καταδικάζω κάθε χρήση του ονόματός μου προς πολιτικήν ωφέλειαν της «σύγχρονης», δημοκρατικής Χ.Α, η οποία πίσω απ’ τ’ αγνά μέλη της αποτελεί πολιτικό φιάσκο και την προσωποποίηση της παταγώδους αποτυχίας ενώσεως των εθνικιστών.
Τιμώ τους συναγωνιστές που επί μακρόν μου συμπαραστέκονται, τιμώ τους συνηγόρους μου που σε αντίξοες συνθήκες με υπεράσπισαν με αγάπη και αφιλοκέρδεια τόσον στις δικαστικές αίθουσες όσο και στα πειθαρχικά συμβούλια των φυλακών, τιμώ την οικογένειά μου που προτίμησε την συντριβή της παρά το να γίνω ρουφιάνος όπως οι «άλλοι», τιμώ αυτούς που βρέθηκαν κοντά μου στα δικαστήρια, μα και όλους όσοι από παντού με τιμούν το ίδιο, προπάντων όμως εκείνους που δίχως εκλογική υστεροβουλία δίνουν την μάχη τους και διακινδυνεύουν, όχι για να λάβουν χρήματα από κρατικές επιδοτήσεις, αλλά διότι αγαπούν την Ιδέα και την Θυσία.
Ωστόσο ας γνωρίζουν άπαντες, εντός και εκτός, πως κάθε ανοχή, μετά από την αποκάλυψη, στο μέλλον θ΄αποδειχθή συνενοχή …
Αγαπημένοι σύντροφοι Εθνικιστές,
Μέχρι τώρα, ελεύθερος και φυλακισμένος, έχυνα αδιάκοπα το ΑΙΜΑ μου βαστώντας ψηλά την ΤΙΜΗ μου και διασώζοντας την ΤΙΜΗ ενός ολόκληρου κινήματος. Τώρα όμως που η νομική μου υπόθεση θα κριθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο όπου προσφεύγω επιδιώκοντας την επανάληψη της δίκης εύχομαι οι ΑΤΙΜΟΙ ένοχοι να αποκαλυφθούν, κι όχι μόνον οι φυσικοί αλλά και οι ΗΘΙΚΟΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ.
Η σκληρή Μοίρα που συντρόφευσε μέχρι τώρα την ζωή μου, μαζί και η Πίστη μου στην Ιδέα, που την διετήρησα ανόθευτη σε μύριες αντιξοότητες, μου χάρισαν τεράστια απόσταση απ’ τους ουτιδανούς ψευδοσυντρόφους, την οποία πια δεν μπορώ να καλύψω με πισωγυρίσματα στον θίασο των ΑΤΙΜΩΝ.
Αυτήν την Ιδέα του Γένους, που υπηρέτησαν ήρωες και μάρτυρες, δεν επιθυμώ να την μοιράζωμαι με τους κωμικούς φίλους των πούστηδων και τους ΡΟΥΦΙΑΝΟΥΣ. Έτσι, προτιμώντας την γυμνή αλήθεια παρά τις δάφνες της θεατρικής υποδοχής, που μου επεφύλασσαν οι «προσκυνημένοι», καθιστώ σαφές ότι τα πομπώδη χειροκροτήματα είναι για τους άκαπνους.
Για τους τολμηρούς παραμένει το λιτό κλέος.
Τολμήστε κι εσείς ! Για την Πατρίδα και τον Λαό !
ΑΙΜΑ - ΤΙΜΗ
ΑΝΤΩΝΙΟΣ ΠΕΡΙΑΝΔΡΟΣ ΑΝΔΡΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
Πογκρόμ του Κάμπελ, 29.06.1931: Ο ξεσηκωμός των προσφύγων της Θεσσαλονίκης εναντίον των εβραίων.
Στην Ελλάδα, ο ιουδαϊσμός αποτελούσε ανέκαθεν την φυσική αντίθεση του ελληνισμού.
Ας δούμε τα γεγονότα με τη σειρά:
Ο σιωνισμός κρύβεται πίσω από πολλά προσωπεία, είτε μασονικά ή κάποιας αδερφότητας, είτε αθλητικά, είτε φιλανθρωπικά. Ένα από αυτά τα προσωπεία είναι και η Μακαμπί.
Το 1930, η Μακαμπί της Βουλγαρίας γιόρταζε τα 25 χρόνια από την ίδρυσή της. Στον εορτασμό, στη Σόφια, κάλεσαν και συμμετείχαν εκπρόσωποι από όλες τις Μακαμπί του κόσμου. Μεταξύ των κληθέντων, ήταν και ο Γιτσάκ Κοέν, εκπρόσωπος της Μακαμπί Θεσσαλονίκης.
H Εθνική Παμφοιτητική Ενωση (ΕΠΕ) της Θεσσαλονίκης κυκλοφόρησε φυλλάδια με τα οποία καλούσε τους Θεσσαλονικείς να μποϋκοτάρουν τους Εβραίους της πόλης, παρουσιάζοντάς τους ως ξένα στοιχεία με κερδοσκοπικά ενδιαφέροντα και αντεθνική δράση, αφού συνεργάζονταν με τους κομμουνιστές και με βούλγαρους κομιτατζήδες.
Το απόγευμα της 24ης Ιουνίου 1931, εθνικιστές φοιτητές μέλη της ΕΠΕ πέταξαν προκηρύξεις στα εβραϊκά καταστήματα της συμπρωτεύουσας. Οι εβραίοι της Θεσσαλονίκης αντέδρασαν και συνεπλάκησαν με τους φοιτητές στην περιοχή του Βαρδάρη, στην Ερμού, στη Βενιζέλου και αλλού. Δύο μέλη της ΕΠΕ, ο Εύθυμης Καρπαθούσης και ο Βασίλης Σκουβαλής, συνελήφθησαν από την αστυνομία αλλά αφέθηκαν σύντομα ελεύθεροι μετά από παρέμβαση του διοικητικού συμβουλίου της ΕΠΕ.
Ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις, με επικεφαλής τον αστυνόμο Γαβριλάκη και τον διαμερισματάρχη Γιουλούντρα, κατέλαβαν τα επίκαιρα σημεία της πόλης για να αποτρέψουν την κλιμάκωση των επεισοδίων. Στο γνωστό ζαχαροπλαστείο του Φλόκα απαγόρευσαν στα μέλη της ΕΠΕ να μοιράσουν προκηρύξεις, ενώ ο πρύτανης του Πανεπιστημίου Βογιατζίδης ανέκρινε τους φοιτητές που συμμετείχαν στη διανομή των φυλλαδίων.
Μόλις ο γενικός διοικητής Μακεδονίας Στυλιανός Γονατάς πληροφορήθηκε τα επεισόδια, διέταξε την κατάσχεση των φυλλαδίων και τη σύλληψη των πρωταιτίων. Εντούτοις, οι εθνικιστές δήλωσαν την πρόθεσή τους να συνεχίσουν τον αγώνα, έχοντας προηγουμένως εξασφαλίσει τη συμπαράσταση των περισσότερων φορέων της πόλης.
Τη νύκτα της 25ης Ιουνίου 1931 μια ομάδα από 200 άνδρες της ΕΠΕ, της ΕΕΕ και εφέδρων αξιωματικών, επιτέθηκε στα γραφεία της Μακαμπί που βρίσκονταν στη διασταύρωση των οδών Καραϊσκάκη και Πραξιτέλους.
Την Κυριακή 28 Ιουνίου εθνικιστικές ομάδες μαζί με άλλους αγαναχτισμένους έλληνες επιτίθενται στην εβραϊκή συνοικία Νο 6.
Το απόγευμα της 29ης Ιουνίου ένα πλήθος από περίπου 500 - 700 άτομα κατευθύνθηκε προς τον εβραϊκό συνοικισμό κοντά στην προσφυγική συνοικία της Τούμπας, αλλά λίγο πριν φθάσει στον προορισμό του η αστυνομία το σταμάτησε.
Έτσι, τελείωσε μία από τις σημαντικότερες ενέργειες των θεσσαλονικέων κατά της ανθελληνικής δράσης των εβραίων «συμπολιτών» τους.
Εμιλιάνο Ζαπάτα: Ο εθνικιστής ηγέτης της αγροτικής επανάστασης του Μεξικού.
Ο καπιταλιστής που είχε έρθει στη χώρα και είχε κλέψει τη γη από το λαό δεν ήταν ληστής, ενώ εκείνοι που τον έδιωξαν ήταν. Αυτό λένε πάντα τα μέσα προπαγάνδας.
Η μεγάλη εθνικιστική αγροτική επανάσταση του Ζαπάτα στο Μεξικό, στράφηκε από την αρχή ενάντια στους κεφαλαιούχους μεγαλοαστούς. Οι φτωχοί αγρότες, οι πέονες όπως ονομάζονταν, ξεσηκώθηκαν επαναστάτησαν και αποφάσισαν να διώξουν τους ξένους και τους μεγαλοαστούς.
Η οικογένεια Ζαπάτα δεν ανήκε στους πέονες αλλά στους ραντσέρος. Από πατέρα σε γιο γενιές ολόκληρες κατείχαν και δούλευαν ένα μικρό χωράφι. Ο μικρός Εμιλιάνο είχε την πρώτη εμπειρία από το σκοινί και το χαλινάρι φυλάγοντας το μικρό κοπάδι του πατέρα του.
Ο νεαρός Εμιλιάνο ήρθε γρήγορα σε σύγκρουση με την εξουσία, μόλις 17 ετών, υπερασπιζόμενος τους συγχωριανούς του ενάντια στους τσιφλικάδες και τους χωροφύλακες.
Ο Ζαπάτα ήταν μια πραγματικά ηγετική μορφή ένας γνήσιος λαϊκός επαναστάτης που αγαπούσε τον λαό του. Πίστευε στην ελευθερία της θρησκευτικής συνείδησης. Υποστήριζε ότι οι επιθέσεις ενάντια στη θρησκεία και την λαϊκή συνείδηση είναι αρνητικές και επιζήμιες, γιατί κανένα δεν πείθουν, το μόνο που καταφέρνουν είναι να οξύνουν τα πάθη, να δημιουργούν μάρτυρες και να ισχυροποιούν τον εχθρό τον οποίο προφασίζονται ότι τον πολεμούν.
Την Άνοιξη του 1910 οι χωρικοί στην επαρχία Μορέλος, του Μεξικού, είχαν αποφασίσει να διεκδικήσουν κάποια χωράφια από τον τοπικό τσιφλικά, βασιζόμενοι σε ένα νόμο. Αυτός τους προειδοποίησε ότι αν καταλάμβαναν τα χωράφια θα τους έδιωχνε με τη βία. Οι χωρικοί είχαν απελπιστεί, όταν ο Ζαπάτα γύρισε από ένα ταξίδι που είχε πάει στην πρωτεύουσα του Μεξικού. Αμέσως συγκάλεσε συμβούλιο του χωριού και αποφάσισαν ότι αφού τα νόμιμα μέσα είχαν αποδεχτεί μάταια, θα έπρεπε να πάρουν η ίδιοι το νόμο στα χέρια τους.
Οι Ζαπατίστας πάντα μιλούσαν μεταξύ τους για επανάσταση. Συγκρούονταν με την αστυνομία και αποτελούνταν από 14χρονα παιδιά μέχρι ηλικιωμένους. Ήταν εθελοντές αγρότες κυρίως και δεν ήταν όλοι οπλισμένοι. Δεν είχαν ούτε υψηλή στρατιωτική συγκρότηση ούτε μια ενιαία πολιτική οργάνωση. Ήταν ουσιαστικά ένας ένοπλος λαός.
Το 1911 η Μεξικάνικη επανάσταση φαινόταν εντελώς χαοτική με ομάδες στρατού και ανταρτών να γυρνάνε στη χώρα προς όλες τις κατευθύνσεις. Το Μεξικό ήταν χωρισμένο σε τρεις κοινωνικές ομάδες.
Την πρώτη την αποτελούσαν οι παλιοί μεγαλοτσιφλικάδες, οι γαιοκτήμονες που τους υποστήριζε η Καθολική εκκλησία, οι μεγαλοκεφαλαιούχοι και μια ισχυρή κλίκα ξένων που είχαν πολλά προνόμια και ήταν κυρίως Αμερικάνοι και Βρετανοί. Με τους μισθοφόρους τους επιζητούσαν την ίδρυση μια δικτατορίας με αρχηγό έναν ελεγχόμενο ηγέτη.
Η δεύτερη ομάδα ήταν η τάξη των αστών, οι καπιταλιστές επιχειρηματίες, ζούσαν κυρίως στις πόλεις και ζητούσαν το κοινοβουλευτικό σύστημα. Αδιάφοροι για τον υπόλοιπο Μεξικανικό λαό ήθελαν σαν καλοί καπιταλιστές … να βελτιώσουν την οικονομική τους κατάσταση και να εξασθενίσουν τη δύναμη και τα προνόμια των μεγαλοτσιφλικάδων και της Καθολικής Εκκλησίας. Επιθυμούσαν να διευρυνθεί η εγχώρια «αγορά» των βιομηχανικών και λοιπών καταναλωτικών αγαθών. Ήταν οι φιλελεύθεροι του 18ου αιώνα.
Η τρίτη ομάδα ήταν οι μεγάλη μάζα των εξαθλιωμένων αγροτών. Οι Μεξικανοί που δεν είχαν κλήρο, οι πέονες, οι μικροκαλλιεργητές, οι ενοικιαστές γης. Μαζί με αυτούς τους χωρικούς ήταν και η νέα τάξη των μισθωτών εργατών στη βιομηχανία. Οι εργάτες των ορυχείων, των σιδηροδρόμων και άλλων. Μέσα σε αυτή την κοινωνική ομάδα υπήρχε και μια υποομάδα στην επαρχία του Μορέλος και σε μερικές γειτονικές πολιτείες στο νότιο Μεξικό.
15.06.2011 (φωτογραφίες από το κέντρο των Αθηνών)
Βροχή από δακρυγόνα σε ολόκληρο το κέντρο άκρως προκλητικοί οι μπάτσοι όπως συνηθίζουν άλλωστε αλλά και ιδιαίτερα μάχιμοι από την πλευρά τους οι αντικαθεστωτικοί.
Τα ψέματα τελειώνουν. Όλοι στο δρόμο.
Από την άλλη, ο κόσμος δίνει πανελλαδικά το "παρών" στις σημερινές κινητοποιήσεις λόγω γενικής απεργίας, ενώ συγκεντρώσεις θα πραγματοποιηθούν το απόγευμα σε Σύνταγμα, Ευαγγελισμό και Παναθηναϊκό Στάδιο.
Στροφή στην ποιότητα !
Ποιότητα: Το σύνολο των χαρακτηριστικών ενός ατόμου, συνόλου, αντικειμένου κλπ. Εκεί που ποντάρουμε, αυτό χρειαζόμαστε. Ανθρώπους με γνώση, με κριτική σκέψη και ικανότητα, με ζωηράδα και με μόρφωση.
Πολυπράγμονες και πρόσωπα με προσωπικότητα. Ειδάλλως ουδείς έχει το δικαίωμα να ισχυριστεί πως είναι εθνικιστής. Ο εθνικιστής δεν είναι στατικός ούτε στάσιμος. Θεωρεί την ζωή ως κάτι το κινούμενο, κάτι το οποίο ωθεί με δύναμη, σε έναν αγώνα.
Αγώνα για το οτιδήποτε.
Σε αυτούς τους αγώνες της ζωής, οι νικητές είναι άνθρωποι ποιότητας.Οι δε ποιοτικοί άνθρωποι, είναι και αυτοί οι οποίοι θα δώσουν σάρκα και οστά στην Δομή.
Την δομή που απουσιάζει από τον Ελληνικό εθνικισμό και τον περιθωριοποιεί στο σύνολο του πολιτικού κόσμου. Θέλουμε ανθρώπους ικανούς να αντιληφθούν την πραγματική ουσία του εθνικισμού και τις πραγματικές, πρακτικές και υλικές, ανάγκες του εθνικισμού.
Σαφέστατα όλοι μας πρέπει να γίνουμε ποιοτικοί, να βγάλουμε τον, ίσως κρυμμένο, καλό ή καλύτερο εαυτό μας. Άνθρωποι με μόρφωση, με γνώση και επίγνωση, με ικανότητα σχεδιασμού και αποπεράτωσης, είναι οι άνθρωποι οι οποίοι οφείλουν να βγάλουν προς τα εμπρός, την μέγιστη δυναμική του εθνικισμού.
Είναι η πραγματικότητα, πως εντέχνως ορισμένοι προσπάθησαν και σε έναν βαθμό, κατάφεραν να αποκόψουν την ποιότητα από το σύνολο μας. Όμως η αναγκαιότητα για επιβίωση είναι ισχυρότερη από την επιθυμία τους για εξουσία.
Ως εκ τούτου η πολιτική μας σκέψη και δράση, οφείλει να μεταστραφεί σε ποιοτικότερες και ουσιαστικότερες σκέψεις και αναζητήσεις.
Όχι άλλους ανίκανους που η γραφικότητα εκφράζει την νοημοσύνη τους. Θέλουμε ποιότητα και αυτό είναι απόλυτο. Έχουμε μπει πλέον σε έναν νέο αιώνα και οφείλουμε να κάνουμε μια πολιτική και ιδεολογική μεταστροφή.
Αυτό πρέπει να γίνει με άξονα την ποιότητα, σε κάθε άλλη περίπτωση η ντροπή θα είναι όλη δική μας …
Επιστολή του Αριστοτέλη Ηρ. Καλέντζη προς τους Ούγγρους Εθνικιστές του κόμματος Jobbik.
Dear Mr. President,
The undersigned is an independent Greek patriot, who stays away from politics and parties, following the rules of Plato's book “POLITIA” that is the foundation of global political thought.
I am an activist European nationalist, who remained a political prisoner for 12 years 2 months and 3 days in jail as a staunch Platonist - antidemocrat.
I have close relations with Hungary since 1992. I appreciate without limit the Magyar History and Culture and I have personally introduced in Greece the traditional Magyar martial art of Horseback Archery representing the Magyar organization “KASSAI” in my country from 2005 to 2011.
At the moment I am the leader of the only Greek Horseback Archery Team in Greece “GREEK CENTAURS” that numbers 230 members and has won international distinction at the 4ο W.T.A.F. in South Korea.
Our team today promotes in Greece not simply a Martial Art but the actual noble civilization of the Magyars who have - as you know better than me - the very same Byzantine Crown as half - part of your National Symbol !
With you, the Magyar nationalist activists we have been many times side by side in the great demonstrations against the “liars” and traitors, in the streets and squares of Budapest, facing the same enemy that strangles the European Peoples and global economy with their usurious perversion !
Without saying we ally ourselves against international Zionism and we ally, at least from my side, independently of “way” and in every “way” !
And of course I am at your side in the efforts to give justice to the brave fighter - political prisoner György Budaházy. But ...
... Your recent positioning in favor of the north Cypriot false-state brings you against the sense of Justice of our European comrades not only the Greeks !
Undoubtedly, not only you but also us the Greek Nationalists worry about the prosperity of the small turcophone population of N. Cyprus, defending their right to survival !
The right to survival of people irrespectively of race and creed is undeniable! But, to get to the point, it is quite moral the recognition of the Turkish - Cypriot right to prosperity and quite immoral the recognition of a pseudo - state burdened with lots of international condemnations and lots of crimes against the Greek - Cypriot majority who have equal even additional survival rights in their own Homeland !
The recognition from your part of the illegal armed partition of an independent Country raise questions that cannot be answered the European sense of Justice and I am sure that you accept the opinion of modern European intellectuals that the Magyar Civilization is a representative part of European Spirit and from the basic shapers of modern civilized Europe !
I do not agree with the brainless aggressiveness of uneducated chauvinists who will jump to the opportunity to show the non - existence of their so far informative “action” so as to prevent you from falling “into the hole” ! Truly the above-mentioned unfortunate positioning of yours was the obvious result of inadequate information about the lack of legality of the North Cyprus pseudo - state.
I believe that your personal Education, the Education of a European originating from a People who had the first Constitutional Map (1222) from all other European Peoples, will help you to realize the difference between the right of a People to survival and the “legalization” of a pseudo - state who is burdened with international convictions and amend accordingly.
Kitartás!
Aristotelis Hercules Kalentzis