Σχόλιο ανένταχτου συναγωνιστή στο διαδίκτυο ...




«Για μεγάλο χρονικό διάστημα υπερασπιζόμενος τις ιδέες μου στον περίγυρο μου δεν συνάντησα αντίλογο άξιο αναφοράς παρά μόνο κραυγές και βρισιές . Μου κόλλησαν κομματική ταμπέλα που δεν φέρω, και δεν βρήκα σύμμαχο που να αρθρώσει έναν πολιτικό λόγο πέρα από συνθήματα βαρετά .

Ένοιωσα σαν να συμμετείχα στο προεκλογικό πανηγύρι υπερασπίζοντας την Ιδέα και όχι τον φορέα, και το πρωί των εκλογών πίνοντας τον καφέ μου ανάμεσα σε «συντρόφους» και απέναντι από φοβισμένους ιδεολογικούς αντιπάλους ,ένοιωσα μια απέραντη μοναξιά, και στο μυαλό μου να στριφογυρνά μια διαπίστωση.


Όσο ουρλιάζουν οι λύκοι στα βουνά, ελεύθεροι και χωρίς δεσμεύσεις, τα τσακάλια μπαίνουν στα μαντριά, δεύτερα ξαδέρφια των λύκων, αλλά με τίποτα ικανά να κάνουν την μεγάλη ζημιά, έως την στιγμή που οι λύκοι ξαναγίνουν αγέλη που δεν θα ντρέπεται να κραυγάζει : 





Θα γυρίσουμε και η γη θα τρέμει !
»

1 σχόλιο: