Juan Ignacio González Ramírez: Presente!


 

136 σχόλια:

  1. Ανώνυμος13/12/20 11:42 μ.μ.

    Με συγχωρείτε για το άσχετο σχόλιο αλλά στην τελική μπορεί να μην είναι και τόσο άσχετο.
    Δεν πάει να μαλλιάσει ο γλώσσα μας ότι για να οργανωθεί ένα σοβαρό πολιτικό κίνημα χρειάζονται δυνατές κοινωνικές και ιδεολογικές δομές, ο Πατριάρχης και οι χρυσαυγίτες του Νίκου και του Κασιδιάρη επιμένουν στον άθλιο ακροδεξιό πολιτικαντισμό του παρελθόντος.

    Διαβάστε εδώ το άρθρο του προμόουτερ τους.
    http://panusis.blogspot.com/2020/12/blog-post_65.html

    Από τώρα χωρίζουν οφίκια και θέσεις βουλευτών επικρατείας!!!!

    Δεν σώζεται με τίποτα αυτός ο χώρος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για την αστική ακροδεξιά ο ΜΚ και γενικά οι αυτόνομοι γράφουν χρόνια. Ας είχαν αυτιά να ακούσουν και μάτια να δουν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/12/20 10:33 π.μ.

      Εσύ ΜΚ τα γράφεις και είσαι από τους λίγους που τα λένε έξω από τα δόντια. Δυστυχώς όμως είσαι και υπερβολικά αθώος με αποτέλεσμα κατά καιρούς να προβάλεις και να υπερασπίζεσαι άτομα, όπως έναν εκδότη (ονόματα δεν λέμε), που βρίσκουν ευκαιρία να κερδίσουν πελατεία από το ιστολόγιό σου πριν το γυρίσουν σε φανατικό αντιφασισμό και αντιναζισμό και σε τυπική αστική δεξιά (ούτε καν ακροδεξιά)

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/12/20 11:22 π.μ.

      Καλά ρε μάγκες δεν ντρέπεστε ενώ δεν κάνετε τίποτα απολύτως παρά προβάλλεται πανό με άθλια ελληνικά και αισθητική να κρίνετε τους άλλους που στην τελική είναι φυλακή ;
      Και εγώ που γράφω ναι έχω περάσει από χώρους γιατί στην τελική ειμαι μεγάλος και έχω εμπειρία εσείς ρε παιδάκια τι έχετε κάνει;
      Για μαζευτείτε λιγάκι έχεις καταντήσει χυδαιότητα όλο αυτό κάντε κάτι στην τελική και δεν φαίνεται να κάνετε αν το κάνατε κάτι θα το προβάλλετε
      Για μαζευτείτε λιγάκι με την μνησικακια σας κάποιοι

      Διαγραφή
    4. Τι σχέση έχουν οι φυλακισμένοι με ένα πανό για έναν Ισπανό συναγωνιστή που έπεσε νεκρός από το παρακράτος. Μήπως το πρόβλημα σας τελικά είναι ο συναγωνιστής στην φωτογραφία και όχι όλα τα άλλα;

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/12/20 3:06 μ.μ.

      το πρόβλημα μου είναι ότι δε κατουράω εκει που επινα νερό, παρ'ολα τα κρισιμα λαθη εσεις το εχετε αναγαγει σε ζωη και ταυτοτητα σας να βριζετε καποιους ξεκολιστε λιγακι
      αν η πολτικη ταυτοτητα σας ειναι να μιλατε ασχημα για αλλους καθ οχι η ιδεολιγια τοτε πεστο.
      Επισης αυτα τα συνωμοσιολογικα οτι εχ προβλημα με καποιον ή οτι με εβαλε καποιος βγαλτα απο το κεφαλι σου εχει καταντησει γραφικοτητα ολο αυτο το πραγμα εχουν ασπρισει οι κροταφοι μας γαμωτο
      δε ξερω αν το εχεις παρατηρησει αλλα ειμαστε στα σκατα χωρις δυναμη δεν υπαρχει καμια χρυση αυγη ωρα να πραξουμε οι αλλοι και δε φταινε για αυτο ουτε ο καθε εκδοτης ουτε ο καθε ενας που εχει ενα μπλογκ στην τελικη κανε κατι για να τραβηξεις τον κοσμο εσυ
      εγω προσωπικα εχω στηριξει νεους συναγωνιστες και οικονομικα και αν το διαβασουν αυτο το σχολιο θα καταλαβουν ποιος ειμαι αλλα οπως ειπα και σε αυτους μακρυα απο την μαλακια και την εποφανεια των ναρκωτικων, των χουλιγκαν και της μαλακισμένης κριτικης των γερασμένων σε ολους και ολα
      Δράσε με σκέψη ΚΑΙ δομημένη ιδεολογία η σκασε με περισσυλογή

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/12/20 3:33 μ.μ.

      Μπήκαν στην φυλακή ο Πλευρης με τον Πανουση και δεν το μάθαμε; Γιατί το πρώτο σχόλιο αυτούς κριτικαρει σε πρώτο βαθμό.

      Ας βγάλουμε βουλευτή και τον πατριάρχη να εκπροσωπεί την κοινοβουλευτικη δεξιά όλη η οικογένεια.

      Για τους διασπασθεντες τι άλλο να πούμε. Έχουν ειπωθεί τα άπαντα.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος14/12/20 6:13 μ.μ.

      Γενικά μιλάω, αν δεν το καταλαβαίνεις αγαπητέ συναγωνιστή δικό σου θέμα
      Επίσης ότι και να ναι ο Πανούσης ή ο Πλεύρης οποίος τους θεωρεί εχθρούς σημαίνει ότι είναι άχρηστος ο ίδιος νετα σκέτα

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος14/12/20 8:20 μ.μ.

      Ναι φίλε μου. Όποιος δεν θεωρεί αντιπάλους εκείνους που στήριξαν τον Αντώνη Σαμαρά στο δημοψήφισμα του 2015 και προτείνουν σύμπραξη με τον Φαηλο και τον Τζημερο, είναι ή προβοκάτορας ή βλαξ.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος15/12/20 1:59 π.μ.

      Όποιος θεωρεί αυτούς αντιπάλους φίλε σημαίνει ότι είναι χαμένος ο ίδιος για αυτό σπάμε όταν μας γαμαει το σύστημα γιατί δεν έχουμε σχέδια για το μέλλον κρίμα για το μπλογκ αυτό γιατί κάποτε πίστευα ότι είχε μέλλον πλεον έχει γίνει καφενες σαν κάτι άλλους καφενεδες
      Μιλάς για αυτούς λες και ειναι ξέρω εγώ τιποτα μεγάλοι πολιτικοί άνδρες με τεράστιες στρατιές
      Για σοβαρευτείτε κάποιοι διψατε σαν τίποτα αθλιοι λουμπενοδημοκρατες για αίμα
      Επίσης μια χαρά έχετε υποστήριξει διάφοροι εθνικά μέτωπα και τα συναφή όπως και ακροδεξιούς και εδώ στο μπλογκ και αλλού άντε τώρα νομίζετε ότι μιλάτε με παιδάκια
      Αυτά περί προβοκατόρων πείτε σε νήπια αυτά κάνει η αργή πολιτικοποίηση και ενώ κάποιοι συμεμτειχσμε στο χώρο ενεργά από εφηβοι κάποιοι την είχα σκληροί στην ανυπαρξία τους και στην προώθηση σάπιων προτύπων για την νεολαία

      Διαγραφή
    10. Καφενές υπάρχει στα κεντρικά των πραιτοριανών που έπιναν καφεδάκι όλα τα χρόνια οι ταγοί της ακροδεξιάς. Θέλουμε να μας πεις πότε υποστηρίξαμε την ακροδεξιά, πότε πήραμε φράγκα από την ακροδεξιά, πότε βολευτήκαμε από την ακροδεξιά. Ανοιχτά όμως όχι πίσω από ανώνυμα σχόλια.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος15/12/20 12:17 μ.μ.

      Προς τον Ανώνυμο 15/12/20 1:59 π.μ...Ρε αστείε, ποιος σου είπε ότι είμαι συντάκτης του Μ.Κ.; Αν έχεις στοιχεία για αβάντα σε γραφικά κομματίδια όπως το Εθνικό Μέτωπο από τον Μ.Κ. να τα παρουσιάσεις και πρώτος θα τα λάβω υπόψη. Όχι όμως να φορτώνεις στους ανθρώπους κατηγορίες επειδή ένας σχολιαστής (εγώ στην προκειμένη) έγραψε ένα σχόλιο που σε έφερε σε δύσκολη θέση. Αλλά τέτοιοι ήσασταν πάντα οι ακροδεξιοί.

      Ποιος σου είπε ρε ότι δέχομαι τον πρώτο πληθυντικό για άτομα όπως εσύ, ο Πλεύρης, ο Πανούσης και ο ΚΑσιδιάρης; Τι εννοείς μας σπάει το σύστημα;

      Ήσουν δίπλα μου όταν εγώ έδινα μάχες ενάντια στα μνημόνια στους δρόμους μαζί με εθνικιστές και άλλους πατριώτες (και πολλούς αριστερούς, ναι!!); Ή μήπως έλεγες ότι το κράτος έχει συνέχεια και πρέπει να σεβαστούμε τα μνημόνια του Σαμαρά και της Μέρκελ (δήλωση Κ.Πλέυρη, στις εκλογές του 2012, όταν ήταν υποψήφιος του ΛΑΟΣ, που κυβερνούσε με τη Νέα Δημοκρατία).
      Ήσουν δίπλα μου όταν αντιμετώπιζα αντιφάδες στη δουλειά, στο δρόμο και το σχολείο ή ήσουν στα γραφεία του Μιχαλολιάκου μαζί με τους Πανούσηδες και τους Σπίνους;

      Τράβα από δω χάμω, που έχεις λόγο για τον εθνικισμό.
      Οι καπιταλιστές είστε οι πρώτοι και πιο επικίνδυνοι εχθροί των εθνικιστών από τον 19ο αιώνα.

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος15/12/20 10:40 μ.μ.

      Βγάλε το κεφάλι σου από τα ναρκωτικά φίλε και εμτς μιλά με αυτόν τον τρόπο
      Όταν ο Νίκος έκανε ότι έκανε εσείς μόνο μαλακίες για σκηνικά λέτε
      Όλοι ήμασταν στα συλλαλητήρια και ναι πολλοί και από το κόμμα που βρίζεις
      Φαίνεται πόσο αβγαλτος εισια από όσα λες
      Πάρε την μικροαστικη μνησικακια σου και κάνε κάτι στην ζωή σου τώρα άχρηστο υποκείμενο
      Ιδού η Ρόδος ιδού και το πήδημα
      Προσέξτε κάποιο οποίους λέτε εχθρούς γιατί δεν ξέρετε ποιος είναι πίσω από τα σχόλια και ποιος μιλάει ρεμαλακια θα με πείτε ακροδεξιο κιόλας αλλά αφού σας το επιτρέπει ο διαχειριστής που δήθεν ανήκει και στον χώρο τότε ναι
      Πάντως έχετε δίκιο ο χουλιγκανισμός σας ταιριάζει όπως και το βρισιμο σε ανθρωπους που έδωσαν κάτι και μπήκαν φυλακή
      Εννεοιτσι κομμένα το εμείς κομμένα πόδια αν λάχει κιόλας όπως παλιά σε καποιοα υποκείμενα όσοι περασαμε κάποια πράγματα και δεν είμαστε πουθεναδες ξέρουμε εσείς δεν ξέρετε μάλλον που λετε ότι λέτε

      Διαγραφή
    13. ο διαχειριστής και αυτοί που τον στηρίζουν αν το δεις με μια άλλη ματιά είναι εκτός χώρου, αν είναι χώρος ο πανούσης ο φαήλος και τα άλλα καλά παιδιά της δεξιάς. αν το βλέπεις έτσι ναι.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος16/12/20 2:54 μ.μ.

      Αφιερωμένο στον κύριο Πανούση, τον κύριο Πλεύρη και τους βαστάζους τους.

      https://www.youtube.com/watch?v=4XBeP78kbNI

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος16/12/20 2:58 μ.μ.

      Αυτό που έγραψες για το "πήδημα" με έκανε να ψιλιαστώ ότι μάλλον δεν είσαι εθνικιστής.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος16/12/20 3:08 μ.μ.

      Ανώνυμε 15/12/20 10:40 μ.μ.μην αποφεύγεις αυτό που σε ρωτάω ακροδεξιό ρεταλάκι. Δεν μίλησα για τα συλλαλητήρια. Για τις διαδηλώσεις κατά των μνημονίων μίλησα.

      Πως τις υποστηρίξατε; Γιατί δε σας θυμάμαι στο Σύνταγμα ενώ όλες οι αυτόνομες ομάδες ήταν εκεί (εκτός από τη γνωστή φωλιά μισθοφόρων της Νέας Δημοκρατίας που πιστεύει στον Άβαταρ); Γιατί ο Νικολάκης τις είχε καταδικάσει (μόνος αυτός και του ΚΚΕ) σαν προβοκατόρικες εκείνες τις διαδηλώσεις;

      Για να μη μιλήσω για τον υπερασπιστή των μνημονίων Κώστα Πλεύρη...

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος17/12/20 3:07 π.μ.

      Και εγώ εκτός χώρου ειμαι χρόνια τώρα και δεν με ενδιαφέρουν όσοι προαναφέρες και έχει φάει κόλλημα χωρίς αλλά όσοι βγαζουν μνησικακια και το παίζουν ιδεολογοι ενώ στηρίζουν παθογένειες του χωρου και ύποπτα άτομα που κάποτε μια χαρά βιλευετηκαν από την κομματοκρατια ενώ νέα παιδιά με προσόντα και πτυχία και με άκρες φύγανε εξωτερικό και το λέω εξ εμπειρίας θα μπορούσα να μην γράψω τίποτα γαξτινκαιντσ λεφτά μου έχω που βγάζω με τον ιδρώτα και την αναγνώριση που πρεοει στην δουλειά μου που έφτιαξα μόνος μου
      Αλλά δεν θα ανεχτώ άτομα που προβάλλουν με γνώμονα την δήθεν αντίσταση στην παρακμη του χώρου και πονηρά να προβάλλουν καταστάσεις παρακμής.
      Δεν θα καθήσω να απαντήσω σε όλα τα σχόλια είδα μπήκαν και άλλοι και σχολίασαν κατά της σιχανενης κατάστασης αυτή και μου φάνηκε ελπιδοφόρο αυτό οπότε όποιος κατάλαβε κατάλαβε το τι ήθελα να πω όποιος θέλει ας μιλησει ανώνυμα για ακροδεξιους με βιντεάκια από όντως ακροδεξιούς χούλιγκαν με μυαλό σαλιγκαριού
      Έτσι μεγάλωσαν κάποιοι και αυτό είναι το πολιτικό τους επιπεδο αλλά να το βουλώνουν και λίγο

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος17/12/20 3:10 π.μ.

      Επίσης αγαπητέ και χωρίς παρεξηγηση πάλι στην ιδιωτεία είσαι εδώ και χρόνια το να έχεις επαφές με άτομα και καταστάσεις δεν σε κάνει πολιτικο υποκείμενο και το λέω και στον εαυτό μου για αυτό και κατέβηκα στα συλλαλητήρια στα γεράματα
      Αυτά τα ολίγα γιατί μάλλον πας και εσύ να κλέψεις εντυπώσεις χωρίς λόγο σαν παιδί και νέος που δεν είσαι όμως πλεον και έτσι δεν δικαιολογείσαι καθόλου

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος17/12/20 11:33 π.μ.

      Βρε δεξιούλη για ποιον χουλιγκανισμό μιλάς; Τι θες να χειροκροτάμε από τα μπαλκόνια όπως οι φίλοι σου Πανούσης, Φαήλος, Τζήμερος και Κλασιδιάρης; Εχθρός μας είναι η αστική δεξιά-ακροδεξία. Αυτή που χρόνια κατατρώει σαν σαράκι εσωτερικά τον χώρο και αποθαρρύνει νέα παιδιά από τον αγώνα για να μην τους χαρακτηρίσουν οι γραβατομένοι "χούλιγκανς". Πάρτε το χαμπάρι εσείς οι προβοκάτορες που σας στέκουν οι απέναντι ότι ο οποιοσδήποτε ριζοσπαστικός, αυτόνομος εθνικιστής και εθνικοσοσιαλιστής δεν πρόκειται να ξανά συμπράξει με τους ακροδεξιούς αρλεκίνους. Αυτά που ξέρετα τελειώσανε

      Διαγραφή
    20. Ανώνυμος17/12/20 11:08 μ.μ.

      Σκάσε τελείωμενε νεοφώτιστε της δεκάρας δεν μιλάμε καν για παιδιά έμενα με ενδιαφέρουν οτνως τα παιδιά
      Αν εννοειες ότι είμαι ο γνωστός φιλος του Περίανδρου όχι δεννειμαι αλλά τόσο σου κόβει

      Διαγραφή
    21. Ανώνυμος17/12/20 11:28 μ.μ.

      Επίσης αγαπητέ πάρε την δόση σου και γραφτά με το όνομα σου επιτέλους αφου εσύ δεν εισια άχρηστος γέρος και "ακροδεξιός"
      Από άτομο που γράφει τόσο συχγυσμενα σχόλια που καταδεικνύουν πόσο λίγη επαφή έχει με το χώρο και την πολιτική γενικότερα λογικο εινια βέβαια
      Εισια κλασικός θαμώνας του συνδέσμου μέσω ίντερνετ
      Μακάρι αν τελειώσει το ιδεολογικό κομμάτι για όλους εσάς και να ξαναγυρίσετε πισω στην ακινδυνοτητα της αστικής σας ζωής όπως ήσασταν πάντα
      Ειδικά κάποιοι αιωνόβιοι έφηβοι με μυαλό παιδιού και με καρδιά πονηρού εμπορου

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος14/12/20 3:16 π.μ.

    Καλοπροαίρετο σχόλιο αλλά αυτό είναι αισθητική ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεκτό το σχόλιο σας αλλά ποια είναι η αισθητική; Οι γραβάτες με τα κοστούμια που θυμίζουν Νότη και μπουζουκλερί; Το υφάκι χιλίων καρδιναλίων που έχουν γνωστοί τύποι; Μπορούμε να φέρουμε πολλά παραδείγματα.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/12/20 11:19 π.μ.

      Δεν ξέρω ποιους εννοειται αλλά αν εννοείται αυτόν που εννοειται πείτε το του σε μήνυμα δεν θα καθήσω να μαλώσω αν έχετε προσωπικά εσείς
      Εγώ σας λέω ότι αυτό πάντως δεν είναι αισθητική και μάλιστα μπροστά στο άγαλμα του Λεωνίδα που εμείς από το 90 πηγαίναμε από πιτσιρίκια και επειδή βλέπω γκρίζους κροτάφους ειλικρινά λυπάμαι για συνομηλίκους μου που έχουν αισθητική χούλιγκαν και όχι Έλληνα Εθνικοσοσιαλιστή

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/12/20 1:05 μ.μ.

      Εντάξει φίλε, τρία παιδιά έκαναν μια συμβολική δράση. Δεν είχαν και τη Λένι Ρίφενσταλ να τους σκηνοθετήσει τις πόζες.

      Γιατί εκείνοι που τόσα χρόνια έστηναν φιέστες κάτω από το άγαλμα στο τέλος των εκδηλώσεων κάθονταν κι έβγαζαν selfies με τους ψηφοφόρους τους. Αισθητική by MAD AWARDS.

      Διαγραφή
    4. Σωστό είναι αυτό που λες κι άλλο τόσο σωστό είναι αυτό που υπαινίσσεσε, όμως για ποια αισθητική μιλάς όταν "προμοταρεις" τη Β.Μ. μουσική σκηνή;

      Διαγραφή
    5. ο καθένας ακούει αυτό που νομίζει. εσυ τι προτείνεις από μουσικά ακούσματα; μας συγχωρείς συναγωνιστή που δεν ακούμε Νότη για παράδειγμα

      Διαγραφή
    6. Δεν είναι προσωπικό το θέμα... Άλλωστε ποιός είμαι εγώ που θα προτείνω τί θα ακούει ο καθείς. Ωστόσο είναι καθαρά πολιτικό και ζήτημα αισθητικής (αναφέρομαι στα μουσικά ακούσματα και μόνο). Απλώς ανάμεσα στα δύο άκρα, Νότη & Καιάδα, πιστεύω ότι μπορεί να βρεθεί μία αμιγώς ελληνοκεντρική θέση, διατηρώντας όμως την καλλιτεχνική της αυτονομία. Για παράδειγμα οι ιδεολογικοί μας αντίπαλοι έχουν τους VIC και τόσους άλλους...
      Δεν κρίνω τα μουσικά ακούσματα κανενός. Όμως ο εθνικισμός είναι βιοθεωρία και αισθητική.

      Διαγραφή
    7. αισθητική είναι και η κλασσική μουσική, αισθητική είναι και η παραδοσιακή μουσική, αισθητική όμως είναι και το ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΠΛΑΚ ΜΕΤΑΛ που πχ στην Ουκρανία είναι μέσο ΣΤΡΑΤΟΛΟΓΗΣΗΣ και όχι αυτοσκοπός

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος14/12/20 6:04 μ.μ.

      Το NSBM θέλει ψάξιμο,έχει από κάτι καημένους που φαντάζονται ότι ξεριζώνουν και τρώνε άντερα και καρδιές Αφρικανών μαζί με κάτι Τράγια και τα λοιπά...

      Έχει όμως και κάποια που έχουν όλο το πακέτο του ΝΣΒΜ και δεν αναφέρονται πουθενά σε χυδαιότητα, άλλα ακουστικά προτείνουν πολύ ουσιώδες ακούσματα,με πλήρεις ΕΣ νόημα...

      Βέβαια εγώ προσωπικά ακούω ΡΑΚ και Νεοφολκ ...

      Αλλά κάποια ακούσματα των Ντερ Στουρμερ όπως το The blood call for WAR θα το άκουγα ευχαρίστως κραδενοντας μια κοντοκανη, καθαρίζοντας κόσμο ( χαχα για να μπω σε ΒΜ ψυχολογία)

      Διαγραφή
    9. και το rac έχει προβληθεί και το Neofolk

      Διαγραφή
    10. η ΒΜ ψυχολογία δεν έχει μόνο κοντόκανες. έχει και αισθητική. έχει και αναφορά στην οικολογία. έχει και διδάγματα για την πατρώα θρησκεία. στην ετικέτα NSBM μπορείς να βρεις αναφορές και συνεντεύξεις.

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος15/12/20 1:59 μ.μ.

      Τωρα που αναφερεις την οικολογια,γιατι κατεβασες ενα βιντεο που μιλουσε για την βαθια οικολογια;

      Διαγραφή
    12. έπεσε το βίντεο στο youtube

      Διαγραφή
  3. Όποιος έχει πρόβλημα με τους συναγωνιστές στην φωτογραφία μπορεί να τους βρει εύκολα και να λύσουν τα προσωπικά τους ή να τους πουν απόψεις για την αισθητική τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Από τον Μαύρο Κρίνο έχουν προβληθεί σχεδόν οι πάντες. Δεκτή η κριτική σου και είναι γνωστά τα όποια λάθη. Λάθη δεν κάνουν αυτοί που δεν κάνουν τίποτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/12/20 2:53 μ.μ.

      ΜΚ εννοείται αυτό και σου αναγνωρίζω την ειλικρίνεια, γι'αυτό άλλωστε και διαβάζω την σελίδα σου τόσα χρόνια που είναι ο,τι πιο ποιοτικό και υγιές στον χώρο. Και φυσικά όταν προβάλεις τους πάντες θα γίνουν και τέτοια, δεν μπορείς να ξέρεις πως θα το γυρίσει ο άλλος σε 2 χρόνια. Αλλά σου επισήμανα την περίπτωση αυτή διότι τότε πολλοί που ξέραμε τι φρούτο ήταν ο συγκεκριμένος στο γράφαμε στα σχόλια αλλά εσύ είχες εγγυηθεί και προσωπικά γι'αυτόν.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/12/20 2:55 μ.μ.

      Ρε μάγκες οκ, δεν γουστάρετε την αισθητική της συγκεκριμένης δράσης (ούτε εγώ για να είμαι ειλικρινής), γιατί όμως πρέπει να κράξετε σαν τις κατινες; Στην τελική τα 2-3 άτομα που την έκαναν δεν αξίωσαν κάποιο βραβείο ή παράσημο, είπαν με αυτό τον τρόπο να τιμήσουν έναν συναγωνιστή. Αν κάποιος έχει θέμα με την αισθητική ας κάνει ο ίδιος μια δράση με την κατάλληλη "αισθητική" και ας την στείλει στον ΜΚ να την προβάλει

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος14/12/20 3:00 μ.μ.

      Η κατινιά και η μικροψυχία τον έχει φάει τον χώρο μας. Δυστυχώς οι μισοί που δηλώνουν στην Ελλάδα εθνικοσοσιαλιστές είναι πιο κουτσομπόληδες και από τους τηλεθεατές του big brother

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος14/12/20 6:19 μ.μ.

      Το να προβάλεις την χουλιγκανιστικη λογική και νοοτροπία από πού και ως που ρε νεοεθνικιστεςείναι θετικό;να κάνουμε και μπάφο σαν κάποοιους και να βαραμε και χαιρετουρες ;
      Για μαζευτείτε λιγο δεν μιλάμε για πιτσικαδες που έκαναν την δράση αλλά για "γέρους" σαν εμένα με άσπρους κροτάφους και μετά μας πειράζει ο Πανούσης και ο τρίτος δρόμος και οι γραβατες καλά έλεγα ότι είστε και εσείς ίδιας ποιότητας και δεν αναμείχθηκα εδώ και χρόνια όταν έφυγα από Χρυσή Αυγή με άτομα σαν εσάς.
      Κρατάω τις μνημες τουλάχιστον αλλά δεν συγχωρώ τους ασπρομαλληδες ούτε πρόκειται να τους δικαιολογησω άντε μαζευτείτε

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος14/12/20 8:31 μ.μ.

      Οι hooligans είναι η μοναδική κοινωνική ομάδα που αντιστέκεται αυτόνομα και απολιτικα στην παγκοσμιοποίηση. Είναι η μοναδική κοινωνική ομάδα που έχει τις δομές να αντιπαρατεθεί στο στρατιωτικά οργανωμένο παρακράτος των antifa. Είναι η κοινωνική ομάδα που έδωσε στα ευρωπαϊκά εθνικιστικά κόμματα το πεζοδρόμιο στην Ευρώπη. Είναι η κοινωνική ομάδα που στην Ελλάδα ποτέ δε συνδέθηκε μαζικά με τη Χρυσή Αυγουλα.

      Όποιος στοχοποιεί τον οπαδισμο ή είναι αντιφασίστας που προβοκαρει την αυτόνομη πατριωτική δράση ή είναι κάποιος από εκείνους που νομίζουν ότι εθνικοσοσιαλισμός είναι τα ερωτικά φετίχ και φοβούνται μήπως εισπράξουν τίποτε χρωστούμενα από κανένα χουλιγκανι.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος14/12/20 10:09 μ.μ.

      Όποιος γράφει ότι ο χουλιγκανισμός στην Ελλάδα σχετίστηκε με το κόμμα του Νικολάκη ή δεν ξέρει τα του οπαδικού κινήματος ή δεν ήταν ποτέ στη Χ.Α ή πήγε στη Χ.Α με τους φρέσκους το 2012 και του πουλήσαν παραμύθα ότι είχαν τους χούλιγκανς υπό των έλεγχό τους.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος15/12/20 1:03 π.μ.

      Εγώ ανήκω χρόνια στο χώρο και από παλιά μπορεί να μην ήσουν καν τότε στον χώρο φιλαράκια .Επίσης μάγκες οποίος προβάλει ότι οι χούλιγκαν του Μαρινάκη ή όποιου άλλου μεγαλοκαπιταλα είναι μέρος ή μάλιστα και σημαντικο παρακλάδι του κινήματος να φύγει από τον χώρο, ή ότι έχει μείνει από αυτόν, άμεσα αν εισια ο ο τύπος μάλιστα που έκανες και την δράση καλύτερα αναλογησου πόσα λάθη έχεις κάνει σαν ανθρωπος και να μην τα ξανακάνεις ήθελα να μην σου πω τίποτα αλλά το έφερες μόνος σου εκεί
      Σοβαρευτείτε κάνετε την καύλα σας όπως οι φετιχιστές που περιεγραψες και νομίζετε ότι παράγετε και δράση ασπρισαν τα μαλλιά μας ποιο οπαδικο κίνημα ρε φιλαρες της πρέζας, του πολυφυλετισμου και των αλλησκοτωματος Ελλήνων; Να εισια 20 χρόνων και να τα λες αυτά εντάξει όχι όμως και μεγάλος
      Όποιος θέλει επίσης να της φάει από μη "χουλιγκανι" να κανονίσουμε να τον σπάσω στα δύο με παλιού τύπου ξύλο άντε να πούμε με το κάθε σουργελο

      Διαγραφή
    8. καλώς αναφέρεις τα άσχημα του modern football Και καλώς αναφέρεις μαρινάκηδες και όποιον άλλον. υπάρχει όμως πιο κάτω μια επώνυμη απάντηση του Τεν Τεν ο οποίος και δεν είναι τυχαίος στον χώρο και έχει αναγνωρισιμότητα από το σύνολο του χώρου λόγω της ποιότητας του χαρακτήρα του.

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος15/12/20 11:13 π.μ.

      Αγαπητέ φίλε και εγω δεν είμαι τυχαίος αλλά δεν θέλω προβολή και δεν βαζω την ταυτότητα μου αλλά μαζευτείτε λιγο
      Ρίχνω κάτι χρόνια στον.. Τεν Τεν που αναφέρεις
      Εγώ πάντως δεν μεγάλωσα με κόμιξ ίσως φταίει ότι ανήκω σε άλλη γενιά από εσάς αλλά μην το παίζετε παντογνώστεςκα μιλάτε για ακροδεξιους χωρίς να ξέρετε τον άλλο και τον αγώνα που έδωσα , εσύ και ο Μποβιατσος δεν πρόκειται να τον δώσετε ούτε σε δύο ζωές

      Διαγραφή
    10. Μα δεν σε είπε κάποιος ακροδεξιό, σέβας αφού είσαι παλιός και το λες αυτό, αλλά κάποιοι έχουν τις καλύτερες προθέσεις. Η διαφωνία στις δράσεις είναι λογική και οι προτάσεις σου ευχαρίστως να προβληθούν

      Διαγραφή
    11. Ανώνυμος15/12/20 1:31 μ.μ.

      Ανώνυμε 15/12/20 11:13 π.μ. τυχαίος δεν είσαι σίγουρα. Γιατί η αλαζονεία -και μάλιστα ανώνυμη- σε κάνει να ξεχωρίζεις.

      Προσπαθώ να σκεφτώ τι σπουδαίο έκαναν οι "εθνικιστές" της γενιάς της μεταπολίτευσης ώστε να χρειαστούμε δυο ζωές να το φτάσουμε.

      Μήπως την αγαστή σύμπνοια με τις δυνάμεις του κράτους...;;
      Μήπως κανένα κομματικό σχηματισμό ιστορικό;;;
      Μήπως κανένα κίνημα μαζικό;;
      Μήπως τις περίεργες..συνήθειες;;

      Τι καταφέρατε εσείς ώστε να μας συμβουλεύετε να βγάλουμε βουλευτή το κάθε λαμόγιο;;;

      Διαγραφή
    12. Ανώνυμος15/12/20 2:13 μ.μ.

      Εγώ προσωπικά δεν βγήκα βουλευτής αντιθέτως ο κύριος Μποβιατσος πληρωνόταν ενώ δενντο άξιζε, κατά ομολογίαν πολλών, ως επιστημονικός συνεργάτης και μάλιστα συνεργάτης ενός ακροδεξιού στρατιωτικού του οποίου πλέκει το εγκώμιοκαι δεν καταδικάζει ούτε αυτός ούτε ο Μαύρος Κρινος, ενώ ιδεολογικά το μόνο που προσφέρει ειναι επιφανειακές αναλύσεις και μια συγκάλυψη του χουλιγκανισμού
      Εσύ φίλε τι κάνεις προσωπικά;
      Εγώ στήριξα νέους συναγωνιστες με χρήματα και με συμβουλές δεν τους οδήγησα στα ναρκωτικά και στις πολυεθνικές που σιγονταρουν τους χουλιγκαν
      Αν θέλετε κάποιοι να μάθετε το όνομα μου δεννεχω θέμα αλλά βάλτ και το δικό σας ώστε να κρινουν οι τρίτοι
      Επίσης επειδή βλέπω επεμβαίνει μάλλον ανώνυμα ο διαχειριστής του μπλογκ τον καλό επίσης να μας πει και αυτός γιατί στήριξε έμμεσα κινήσεις του Εθνικού Μετώπου και κάποιων γνωστών καλαματιανων που κατέβηκαν κομματικά
      Εκτός και αν ότι δεν είναι Χρυσή Αυγή είναι καλο μόνο
      Επίσης το αντιδημοκρατης από τον συναγωνιστή Πλεύρη το πήρατε και ο οποίος πέρα από τα λάθη έχει δώσει πολλά στον χώρο
      Αν θέλετε να με πείτε ακροδεξιο ελάτε να με πείτε και από κοντά δεννειμαι τόσο γέρος συναγωνιστες και δεν φοβάμαι τους εμφυλίους γιατί βλέπω εκκολαπτουμε μέσα στις γραμμές μας μνησιακες κατινες και αυτό παλιά το λύναμε πολύ άμεσα και μονιμα

      Διαγραφή
    13. για να λέμε και την αλήθεια ο κώστας και τα πτυχία είχε και τις άκρες και τις διασυνδέσεις. όσο για τον στρατιωτικό που λες έχει γραφτεί άρθρο εναντίον του στον ΜΚ και μπορείς να το βρεις εύκολα στο αρχείο, ποια κίνηση του μετώπου στηρίχθηκε? απο την καλαμάτα οι του ΜΚ έχουν προβάλλει τον Α.Χ. γνωστό συναγωνιστή τις εκδόσεις αντίδοτο. αυτό σημαίνει ταύτιση με τον κώνστα και τον βεργιάννη που δεν τους ξέρουμε σε προσωπικό επίπεδο? η φράση αντιδημοκράτης είναι πατέντα του πλεύρη? δεν επιτρέπεται να την γράφουμε? και η φράση ελληνόψυχος πλασαρήστηκε από τον καψάλη. αν την αναφέρουμε θα πει αυτό ότι είμαστε στοχικοί? θέλεις εσυ να είσαι με τον πλεύρη τον πανούση τον μιχαλολιάκο τον κασιδιάρη και τον λαγό? δικαίωμα σου, και ευχόμαστε καλή επιτυχία. εμείς δεν θέλουμε, δεν πήραμε ποτέ λεφτά από τις ιδέες αντίθετα δώσαμε κιόλας, δεν πιστεύουμε στον κοινοβουλευτισμό. ο εμφύλιος στον χώρο είναι ένας. από την μια μεριά αυτοί που ξέρουν τι πάει να πει κίνημα και από την άλλη η ακροδεξιά λέπρα που ονειρεύεται προνόμια και θεσούλες.

      Διαγραφή
    14. Ανώνυμος16/12/20 1:31 μ.μ.

      ότι έχεις γράψει κατά του συγκεκριμένου ενώ προβάλλεις το άτομο που ήταν δεξί, του χέρι κανονικά δεξί του χέρι γιατι αυτό είναι ιδεολογικά αυτός ο άνθρωπος στην ουσία αν αφήσουμε στην άκρη τις γραφικότητες περι ενασχόλησης με γήπεδα και "σκινάδες", είναι δικό σου πρόβλημα και δείχνει την δική σου έλλειψη σταθερότητας αγαπητέ όπως και η ΄στήριξη και προβολή σε "αυτόνομα" άτομα που εντάχθηκαν σε κομματικό σχηματισμό ενώ υποτίθεται είσαι αντιδημοκράτης
      δεν έχω κανένα θέμα να δηλώνεις και τρανσέξουαλ, το θέμα είναι οτι όταν δανείζεσαι το μισό του λεξιλόγιο από την Χρυσή Αυγή, τον Πλέυρη και πολλούς άλλους τότε μίλα με λιγότερο κομπασμό.
      Κάποιοι γράφαμε κείμενα στο γνωστό περιοδικό την δεκαετία του 80 και παρότι έγιναν λάθη ποτέ δεν επιδιώξαμε να προσβάλλουμε έτσι άτομα και καταστάσεις χωρίς να πράττουμε.
      Σε εσένα αναγνωρίζω οτι από το 2007 κάνεις δικό σου αγώνα, και παρότι ο Νίκος είναι φίλος αναγνωρίζω όποιον γράφει κάτι καινούριο, αλλά η εριστικότητα σου και η έλλειψη πρακτικής δράσης και εκδόσεων δεν δικαιολογεί τόσο κομπασμό εκμέρους σου όπως και των σαλτιμπάγκων που σχολιάζουν που από όσο καταλαβαίνω είναι το πολύ ένα άτομο, το οποίο αό όσα γράφει περί χούλιγκαν δεν ξέρει τι έγινε καν τότε και λογικό αν δεν πέρασε αοπό την Χρυσή Αυγή, αλλά να μην μιλάει, ακροδεξιοί είναι οι χούλιγκαν που αλλάζουν πολτική ταυτότητα με βάση το τι τους καυλώνει και τι προστάζει ο κάθε συνδεσμίτης και πρόοεδρος ομάδων αλλά που να τα ξέρει αυτά ΄πως και πολλά άλλα ένα απλοικό άτομο; αν πολιτική δράση είναι ο μαχαιροβγάλτης οπαδός να λέει κατά των ξένων και του ισλάμ και να κάνει ταουάζ είναι για κάποιους δράση, τόσο αλλοτριωμένοι είναι και μάλιστα χειρότεροι από τους antifa που αξιοποιούν τους οπαδούς δεν έχουν γίνει πλέμπα σαν κάποιους σαν εσάς
      κριμα πάντως που ενώ ξεκίνησες ωραία άφησες και προβλήθηκαν άτομο που δεν έπρεπε και δεν έχουν καμιά σχέση με τα όσα γράφεις κι λες και στην τελική εσύ φαίνεσαι ο ηλίθιος της υπόθεσης.
      Εμένα πλέον δεν με ενδιαφέρει μεγάλωσα και δεν έχω ανάγκη να δείξω ούτε ποιος είμαι ούτε τίποτα και στην τελική δεν περιμένω να με σεβαστεί κάποιος επειδή ήμουν παλιός όπως θέλουν καποιοι
      Σοβαρευτείτε γιατι και στα συλλαλητήρια παρόλη την ηλικία μου πήγα και δεν βρήκα τους όσους σχολίασαν ούτε όσους φαίνεται ότι σχολίασαν είναι βλεπετε και η λέξη "ριζοσπάστής εθνικιστής" μια καταφανή ένδειξη ΄δειλίας από όποιον τη χρησιμοποιεί πολύ
      Αναγνωρίστε τα λάθη σας και μην ποτίζετε την νεολαία με δηλητήριο μεγαλώσαμε

      Διαγραφή
    15. Ανώνυμος16/12/20 2:56 μ.μ.

      Ανώνυμε 15/12/20 2:13 μ.μ. τη λέξη "συναγωνιστής" για τον Πλεύρη τη χρησιμοποιείς σαν νεοδημοκράτης φαντάζομαι.

      Διαγραφή
    16. Ανώνυμος17/12/20 11:52 π.μ.

      Καλά αυτός ο ακροδεξιός που μας έχει ταράξει στα σχόλια και επισημαίνει παντού ότι είναι γερός και παλιός στον χώρο μπας και πάρει σεβασμό και μάλιστα ζητάει σέντρα "με παλιό ξύλο" σιγουράκι θα είναι κανένας 20ρης δεξιός, θαμών της πρακτικής σκέψης

      Διαγραφή
    17. Ανώνυμος18/12/20 1:24 π.μ.

      Προς τον Ανώνυμο 16/12/20 1:31 μ.μ. Πώς ήσουν εσύ στα συλλαλητήρια; Αφού τότε έλεγες να μην κατεβούμε.

      Διαγραφή
    18. Ανώνυμος18/12/20 9:40 π.μ.

      Στα συλαλλητηρια πηγαμε και εμεις αλλα δεν μας ειδες γιατι δεν καθομασταν με τους γερους που εβγαζαν σελφι με τον Σαμαρα. Εμεις ημασταν στο προαυλιο χωρο της Βουλης, εκει που επεφταν τα δακρυγονα "μεγαλε"

      Διαγραφή
    19. Ανώνυμος18/12/20 11:18 π.μ.

      Εγώ πάντως ήμουν μπροστά αγαπητέ φίλε και συμμετείχα σε αυτά που έπρεπε να συμμετάσχω
      Εσύ μάλλον πέρα από το να βγάλεις ένα κασκόλ που βαπτίσες πανό δεν έκανες κάτι άλλο
      Αλλά τόσο χυδαίο υποκειμνεο που είσαι όχι μόνο με μπερδεύεις με έναν άλλον που δυστυχώς γνώρισα παλιότερα αλλά και λες και τις γνωστές φαντσιοπληξιες που μου έστειλαν κάποιοι ότι δημοσιεύεις στο μπλογκ σου
      Δυστυχώς για σένα κάποιο περασμε από τον χώρο παλιότερα και ξέρουμε αυτά να τα πουλάς στον κόσμο που δεν ξερεις
      Εντάξει νεοφωτιστε πιτσιρικά της φακής;

      Διαγραφή
  5. Τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχει οργανωμένη αυτόνομη κίνηση αλληλεγγύης για ποιοτικούς συναγωνιστές όποιος θέλει να γνωρίζει παραπάνω ξέρει που μας βρει για να πούμε και κάτι ουσιώδες επειδή όλοι θέλουν την δράση αλλά λίγοι το εννοούν ... τίποτε άλλο εκ μέρους της σο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 2:53 μ.μ. όταν έχει κάποιος το χάρισμα του Ιανού δεν είναι εύκολο να το καταλάβεις. Οτιδήποτε προάγει την αντιφα λογική έχει κατέβει εδώ και ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ, όποιος θέλει να δημιουργεί εντυπώσεις και διαμάχες ας το κάνει. Έχουν παραμείνει συγκεκριμένες αναρτήσεις για να γίνουν και συγκρίσεις με το παρελθόν στα λεγόμενα κάποιων. Αλλάξτε κουβέντα μας διαβάζουν και εκτός χώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Επειδή εχθρός όλων είναι οι Αντιδημοκρατικές ιδέες και έχουν εμφανιστεί διάφοροι παλιάτσοι όποιος θέλει να στείλει παρεμβάσεις δράσεις κλπ εδώ είμαστε να τις προβάλλουμε. Απέναντι στην κινητοποίηση του κατοχικού καθεστώτος οφείλουμε ενότητα με όσους είναι νιώθουν και πράττουν ως νεοφασίστες εθνικοσοσιαλιστές αντιδημοκράτες όπως και αν σκέφτονται. Το βήμα υπάρχει όποιος θέλει το διαβάζει όποιος δεν θέλει μπορεί να διαβάζει πανούση, χατζηγώγο κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος14/12/20 6:22 μ.μ.

      Τότε γιατί δεν προβάλεις και τον εκδότη και τον Πανούση τότε ;
      Αφού δεν κάνεις διακρίσεις υποτίθεται και προβάλεις αυτήν την άθλια λογικής και αισθητικής δράση που βοηθάει στην μαλακυνση της νεολαίας με το χουλιγκανιστικο δηλητήριο

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος14/12/20 8:38 μ.μ.

      Το πρόβλημα είναι η "μαλακυνση" του εθνικιστικού χώρου από το δεξιό δηλητήριο του κάθε Πανούση και του κάθε Πλεύρη. Το πρόβλημα είναι η ιδεολογική αιχμαλωσία του ελληνικού εθνικισμού από τα ρεταλια της Δεξιάς.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/12/20 12:56 π.μ.

      Συναγωνιστές για να επιδρά το "δηλητήριο" του Πανούση όπως συνωμοσιολογικα λέτε τότε είστε και εσείς και εγώ άχρηστοι

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος15/12/20 8:00 π.μ.

      η αστική ακροδεξιά είναι ο καρκίνος στο σώμα του εθνικισμού. απέναντι στην μετάσταση οφείλουμε να πάρουμε θέση. όπως αλλοτριώθηκαν οι αναρχικοί από τον αριστερισμό έτσι και οι εθνικιστές από την ακροδεξιά.

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος15/12/20 11:15 π.μ.

      Ρε μάγκες κι ανάρχικοι έχουν κόσμο έχουν χώρους και τσ συναφη, επίσης έχουν κάνει ιδεολογικές διεργασίες εσείς ρε μάγκες που μιλάτε έτσι για μαζευτειτε όποιον ακούω να λέει για ακροδεξιούς συνήθως εχρι αντιλήψεις πιο απλοϊκές από γέρο ψηφοφόρο του Βελόπουλου

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος17/12/20 4:44 μ.μ.

      Το δεξιο δηλητηριο που χυνεται διαχυτο στα νεα παιδια θα παψει! Περναμε σε αλλη εποχη πλεον μετα τις φυλακισεις των χρυσαυγιτων και καλυτερα γιατι θα ξεχωρισουν τα ξερα απο τα χλωρα. Οι ιδεολογοι δεν προκειται να καταληξουν στις απαλες, συστημικες επιλογες. Ολοι οι αλλοι (με πρωτους και καλυτερους κατι πανουσοπλευρηδες) θα πανε. Τα νεα παιδια κανενας εθνικοσοσιαλιστης δεν θα τα αφησει ερμαια του καθε ακροδεξιου αρλεκινου, ουτε καθε αφελη ψευτοαγωνιστη

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος17/12/20 11:12 μ.μ.

      Τότε αυτοτκονηστε γιατί αν αυτή είναι η αισθητική σας τότε καλύτερα να μην ζείτε και επηρεάζετε λάθος την νεολαία γιατι αν εσείς είστε η εναλλακτική στους δεξιιους τότε γαματα

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος14/12/20 9:34 μ.μ.

    Μπαίνει στο ιστολόγιο αυτό ο κάθε ακροδεξιός εξυπνακιας και γράφει υπέρ γραφικών όπως ο Πλεύρης και η Ελεύθερη ώρα. Δοκιμάστε να γράψετε να γράψετε . στο ιστολόγιο του Πανούση ένα αντιδεξιο Σχόλιο. Όσο πιο ευγενικα μπορείτε. Εμένα με λογοκρινε τρεις φορές. Τα εξαφάνισε τα σχόλια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/20 2:37 π.μ.

      Αφού είναι γλείφτης του Κουνέλα και του μαυριδερού αγοριού.....

      Διαγραφή
    2. είναι ξεκάθαρα αντιφασίστας και προβάλλει τζήμερο φαήλο και άλλους, δεν υπάρχει απορία νομίζω.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος17/12/20 4:56 μ.μ.

      Μια απο τα ιδια. Αμα μιλησεις για αυτονομο αγωνα, εθνικοσοσιαλισμο, δομες και αμα καταφερθεις κατα ενος γνωστου εκδοτη που προμοταρει συνεχως (βεβαια εκει παιζονται και λεφτουδακια στην μεση) οσο πιο ευγενικα και να τα θεσεις δεν στα περναει. Μαλιστα πλεον δεν περναει ουτε καν τα αρνητικα σχολια για τον Κωνσταντινου της Χρυσης Αυγης

      Διαγραφή
  9. Είμαι ένας απο τους δυο που βρίσκονται στην φωτο. Η απλή αυτή ενέργεια έγινε σε συνεννόηση με Ευρωπαίους συναγωνιστες απλά, λιτά με ότι μπορούσε ο καθένας , ενα απλό χαρτί, ενα πανί, οτιδήποτε και γυρίστηκε ενα βίντεο προς τιμήν του δολοφονημένου. Δυστυχώς λόγω της υγειονομικής δικτατορίας δεν μπορέσαμε να κάνουμε την ετησια πορεια μνημης στην Μαδριτη. Τωρα για οποιον που έγραψε για αισθητικη...τι να σχολιάσω. Λυπάμαι που δεν είχαμε τα χρήματα να κανουμε ενα πανι σε τυπογραφείο, λυπάμαι σκληροι εθνικοσοσιαλιστες εθνικοσοσιαλιστες που δεν πηγα σε ζωγράφο να το φτιάξει. Αλλά ποσο μικροπρέπεια εχετε καποιοι; Ναι χουλιγκανικο ακριβως. Ετσι μαθαμε ετσι μεγαλωσαμε..στα γηπεδα, στις εξεδρες και στους δρομους με πορειες. Εσεις οι καποιοι μέινετε καναπε, φορεστε την μασκα σας να κρυβεται τα θλιβερα προσωπεια σας. Αυτο μπορουμε αυτο κανουμε εμεις εδω στην Λαμια οι λιγοι μεσα στα ερειπια του ανυπαρκτου χωρου. Ουτε κομματα για εκλογες ουτε καρεκλες..ναι ενα σπρευ, δεκα απλα γράμματα και μια φωτο ..ναι Έτσι χωρις αισθητικη περνάμε κάποια μυνήματα όσο ακόμη μπορούμε..και θα το κάνουμε ναι..Θα το κανουμε ακομη μεχρι το τελος, απλα και λιτα..με καποιο αυτοκόλλητο, ενα γραψιμοβστον τοιχο..ετσι μαθαμε και ετσι θα συνεχισουμε. Οποιος θελει ερχεται..οι υπολοιποι αραγμα και κριτικη..και ισως καρεκλα σε καποιον νεο εθνοσωτηρα..εκλογες θα ερθουν..χαιρετω με τιμη ολους.
    Κωνσταντινος Τεν Τεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/20 10:50 π.μ.

      Καρέκλα όπως εσύ τόσα χρόνια εσύ αγαπητέ συναγωνιστή Μποβιατσο;
      Θα περίμενα λιγότερη αλαζονεία από σένα

      Διαγραφή
    2. ο Κώστας έχει την καλή μαρτυρία από το σύνολο του χώρου διότι είναι και ποιοτικός και αλληλέγγυος.

      Δεν χρειάζεται δικηγόρο αλλά εδώ το λινκ

      http://mavroskrinos.blogspot.com/2019/07/a.html

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος15/12/20 2:22 μ.μ.

      Ακριβώς συναγωνιστη δεν χρειάζεται δικηγόρο οπότε μην το κάνεις
      Ξέρω καλύτερα από σένα κάποια πράγματα και συγγνώμη που το λέω αλλα δεν σε θυμάμαι ούτε εσένα να κάνεις κάτι ιδιαίτερο και είμαι παλιός στο χώρο
      Αν θέλετε να αναφέρω ονόματα και καταστάσεις δεν έχω θέμα αλλά μην το κάνουμε καφενέ τελείως απλά λιγότερη αλαζονεία ειδικά από όσους πληρώθηκαν από την ΕΕ και τους θεσμούς της και το παίζουν και χουλιγκαν και αδέσμευτοι ενώ προσκυναγαν ακροδεξιούς στρατιωτικούς οι οποίοι σκαγανε σε εκδηλώσεις του χώρου με μπράβους εκτός αν ο κύριος ΤενΤεν στηρίζει ακόμη τον στρατηγο πολιτικά τότε πάσο αλλά να το πει δημόσια

      Διαγραφή
    4. Ανωνυμε, κρυψου στην ανωνυμια σου και καλύτερα μην μιλας. Ναι καρεκλα φιλαράκι ανωνυμο , δεν ειχα ποτε. Με επιλεξανε με βαση πτυχια και γλώσσες ..ουτε εκλογες ουτε παρακαλια, ουτε τετοια κολπα με εμμονες ! Και φυσικα εναντιον του συμφεροντος μου επαιξα διοτι δεν εγλυψα να μεινω οπως μερικοι. Τωρα εσυ δίχως ονομα αν δεν εχεις τα απαραιτητα να κανεις κατι αναλογο , δεν φταιω..οποτε αραξε στην ακρη και κανε οτι νομιζεις

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος16/12/20 1:12 μ.μ.

      αγαπητέ Μποβιάτσο παλι κομπάζεις σαν ξιπασμένος επαρχιώτης, όπως έκανες πάντα ενώ δεν δικαιολογείται από όσα "έχεις προσφέρει"
      Και άλλοι έχουμε μεταπτυχιακά και διδακτορικά στην Γερμανία και γνωρίζουμε 3 ξένες γλώσσες και ένα κάρο επαφές έχουμε επίσης αλλά δεν ζητήσαμε από τον Νικόλα παρότι τον ξέραμε να μας βολέψει. Και ξέρω πολύ καλά τι έγινε με την πάρτη σου, τα άλλα πέστα στους πιτσιρικάδες που ποτίζεις με δηλητήριο.
      Τουλάχιστον αφού σε βόλεψε και πήρες λεφτά από από τις Βρυξέλλες και έκανες τουρ στο Europa μην το παίζεις πολύ αντισυστημικός.
      Εγώ αγαπητέ βγάζω μόνος μου τα χρήματά μου και δεν ζηλέυω κανέναν πρωην αυλοκόλακα που ο μισός χώρος τον βρίζει, τουλάχιστον εγώ τόσα χρόνια κινήθηκα όπως κινήθηκα βοηθώντας όντως και με χρήματα και με επαφές νέους, δεν οδήγησα κανέναν στον χουλιγκανισμό και σε άλλες παρακμιακές κασταστάσεις ουτε ήμουν συνιστώσα ακροδεξιών στρατιωτικών
      Και μόνο από αυτά που γράφεις φαίνεται το επίπεδό σου δυστυχώς που δεν άρμοζε ούτε καν στην Χρυσή Αυγή την εποχή που σε χώσανε εκεί που σε χώσανε

      Διαγραφή
    6. Ακου κομπλεξαρα ανωνυμη, και σταματα να κανεις την σαλουφα.Λερηφανος γιαβτην καταγωγή μου σαν επαρχιωτης ενω εσυ που σαν δειλη ρουφιανα γεροντισα πιυ εισαι η καταγωγη σου βρωμαει υπονομο. Μεινε λοιπον σαλουφα στα βρωμερα νερα..εισαο ποκυ μικρος για να μιλας μαζι κου. Οταν μπορεσεις να μαθεις κατι που να αξιζει μπορεις. Και μάλιστα θα ανεβασω και αλλες εμεργειες και πανια και χουλιγκανικα και οτιδοιποτε..αφου πονας μαρεσει..ευχαριστω σε οποιον στηριζει...αμτε γεια σαλουφα

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος18/12/20 11:25 π.μ.

      Και το κόμπλεξ σου αγαπητέ Μποβιατσο όπως και η αμορφωσια σου, όπως φαίνεται από τον τρόπο γραφής σου ξαναχτύπησε. Εισια τόσο κομπλεξικος που δεν κατάλαβες καν τι έγραψα, αυτό που είπα και κατάλαβες καλά ήταν ότι σαν κάτι ξεχασμένους στην επαρχία κομπορημονες κομπαζεις και νομίζεις ότι εισια σημαντικος επειδή σε διορισε κάποιος κομματσρχης, με τα δήθεν προσόντα σου.
      Ανέβασε ότι θέλεις τελειωμενε και κομπασμενε επίσης "γέρο" γιατί αγαπητέ Μποβιατσο σε πήρανε και εσένα τα χρόνια αλλά έχεις μυαλό μικρού παιδιού
      Να εκτεθείς και άλλο ανέβασε τα όλα δείξε και επιβεβαίωσε αυτά που έλεγα κάποτε και στα γραφεία για σένα και είπαν και άλλοι
      Από πληρωμένο ρουφιάνο των Βρυξελλών και ακροδεξιών στρατιωτικων που κυκλοφορούν σε εκδηλώσεις του χώρου με μπράβους δεν περιμένω καλύτερα πράγματα
      Στην τελική κάποια στιγμή θα πληρώσετε όλοι εσείς για τα εγκληνατα που διαπτρατετε κατά της νεολαίας και εσύ ειδικά που συνεχίζεις να προβαλεις πρότυπα χουλιγκανισμού που έριξαν πολλούς εθνικιστές στην πρέζα και στο περιθώριο επειδή είσαι κοντόφθαλμος και χαμηλής αντιληψης

      Διαγραφή
  10. Ανώνυμος15/12/20 12:50 μ.μ.

    Προς τον Ανώνυμο 15/12/20 1:03 π.μ....Αυτούς τους hooligans του παρακάτω video εννοώ https://www.youtube.com/watch?v=NRZiTreKcCk Εννοώ και τους παλιούς hooligans της δεκαετίας του '80. Κάποιοι από αυτούς (Ολυμπιακοί και ΠΑναθηναϊκοί) είχαν συναντηθεί με το Νικολάκη τον χοντρό. Μόλις τους μίλησε επέλεξαν για πάντα τα γήπεδα και την αυτόνομη δράση. Βλέπεις το κόμμα δεν ήθελε τους οπαδούς. Είχε προτίμηση στους κυπατζήδες. Αλλά επειδή κάτι μου λέει ότι δεν είσαι εθνικιστής, κάτι μου λέει ότι είσαι αντίφας, για δώσε σήμα να δούμε πόσο παλιός είσαι. Γιατί οι παλιοί του χώρου γράφουν όλοι επώνυμα. Για γράψε κάτι για σένα να καταλάβουμε ποιος είσαι. Μήπως και συναντηθούμε πουθενά να μας δείξεις τι εννοείς όταν μιλάς για παλιό ξύλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/12/20 2:19 μ.μ.

      Αγαπητέ Μποβιατσο μαζεψου λιγάκι δεν ξερεςι τόσα πολλά όσα νομίζεις
      Γράψε εσυ επώνυμα και Μετς μιλάμε κάποιοι βγάλαμε μόνοι μας τα χρήματα και όχι στον κόμμα του Νίκου δεννεχω να σου αποδείξω τιποτα γιατί ειλικρινά με όσα έχω ζήσει δεν εισια τίποτα
      Οι χούλιγκαν είναι μια παθογένεια και όχι πολιτικο υποκείμενο και είναι χρήσιμοι μόνο για αξιοποίηση αυτό έλεγα πάντα στοκ Νικο και ευτυχώς με άκουσε τα άλλα που λες τα βγάζεις από το μυαλό σου δεν εισια δα και τόσο μεγάλος για να ξέρεις τι έγινε τόσο και μην τα σκαλίζεις πήγαινε τώρα να παίξεις τον χούλιγκαν
      Επειδη δεν έχω αποσυρθεί σαν κάποιους από εσάς μάθε ότι και στα συλλητηρια που ήρθαν τέτοια άτομα ηρθνα μόνο για να κάνουν το κομμάτι και σε καποια φάση πόλοι εξ αυτών έφυγαν επειδή είχαν άλλες υποχρεώσεις
      Μην μαγαριζεις την νεολαία φίλε εκτός και αν τους στηρίξεις μετά όταν μπλεξουν μαζευτείτε κάποιοι εκ Βρυξελλών

      Διαγραφή
  11. Ανώνυμος15/12/20 9:54 μ.μ.

    Δηλαδή ο Λεπέν που ενσωμάτωσε τους σκινάδες και τους χούλιγκανς στη νεολαία του Εθνικού Μετώπου από το 1980 μέχρι το 2000 ήταν χαζός. Έξυπνοι είναι οι Πλεύρηδες, οι Μιχαλολιάκοι, οι Δάκογλου και οι φετιχιστές της Ελλάδας...

    Πρώτοι εχθροί μας οι ελλαδίτες ακροδεξιοί. Πρώτοι και παντοτινοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/12/20 1:34 μ.μ.

      ο Λεπέν ήταν υπερφασίστας δηλαδή όχι ακροδεξιός όπως η Χρυσή Αυγή και ο Πλέυρης, το ακούσαμε και αυτό από ακροδεξιά παιδάκια που μάθανε την ιδεολογία από το ιντερνετ και την επιδερμική ενασχόληση τους μαζί της

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/12/20 1:08 π.μ.

      Ο Λεπέν ήταν νεοφασίστας όταν ξεκίνησε το Εθνικό Μέτωπο. Τη δεκαετία του '80 και του '90 συνεργάστηκε με το Batskin (αρχηγό των Γάλλων skinheads). Ο Πλεύρης ήταν πάντα ένας σύνδεσμος της δεξιάς με τον εθνικιστικό χώρο. Κάποτε στο telecity έλεγε ότι όσοι ακούνε rock είναι "αλήται"!!!

      Μήπως θες να σου παραθέσω μερικά αποσπάσματα από βιβλία του, να θυμηθούμε τι έλεγε για το κεφάλαιο και για την αντιμετώπισε των εφοπλιστών και των κεφαλαιοκρατών; Θα πέσει πολύ γέλιο με τον Πατριάρχη.

      Είναι ο πιο γραφικός δεξιός, ο πιο ανίκανος να επικοινωνήσει με τη νεολαία (από την κωμική του καθαρεύουσα και μόνο), ο πιο άσχετος με τα προβλήματα της εργατικής τάξης. Αυτό το πολιτικό ξόανο μας το παρουσιάζεις σαν φασίστα;

      Από εκεί φαίνεται τι είδους εθνικιστής είσαι. Εγώ στη θέση σου, αν εκπροσωπούσα αυτή τη γενιά και αυτούς τους ανθρώπους, θα ντρεπόμουνα.

      Και ναι. Ο Λεπέν είναι ριζοσπάστης εθνικιστής (ο Λεπέν, όχι η κόρη) και άφησε στο γαλλικό εθνικισμό τεράστια παρακαταθήκη.

      Ο πατριάρχης τι άφησε; Μια περίεργη σχέση με κρατικούς θεσμούς και χυδαία δειλία. Έπρεπε να ήσουν στην Πρώτη γραμμή αγόρι μου και θα σου θύμιζα πολλά Για να δεις αν μάθαμε τον εθνικισμός από το internet.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/12/20 1:26 π.μ.

      Ανώνυμε 16/12/20 1:34 μ.μ. πάλι καλά που δεν έγραψες το "μαζί της" με "υ" αντί "ι". Θα καρφωνώσουνα.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/12/20 11:31 π.μ.

      Από όσα έγραψες όπως προείπα φαίνεται πόσο γραφικός εισαι
      Όλοι τότε είχαν σχέση μετά το αλλαξαν καλώς ή κακώς
      Ότι προβάλεις τον Λεπέν και κατακρίνεις τον Πλεύρη χωρίς να ξερεςι καν τι έγινε με την περίπτωση του γιατί προφανώς ότι γνωρίζεις το γνωρίζεις από το διαδικτυο είναι γραφικό
      Τώρα είναι το θέμα στην Γαλλία αν πας που δεν έχεις πάει ούτε έχεις επαφές με τους εκεί συναγωνιστες όλο ανεξαιρέτως λένε τα ίδια κα χειρότερα για τον πατέρα Λεπέν αλλά που αν ξέρετε εσείς αυτά;
      Έχετε μια μνησικακια για άτομα και καταστάσεις που διακιοογουταν μόνο από άτομα που είναι κοντά στην ηλικία μου ή από όσους γνωρίζουν
      Ότι προβάλεις σαν κριτήριο αγαπητέ αδέκαστη και αρχηγέ του έθνους των εθνικιστών τομοως απορρόφησε κάποτε κάποιος σκίνχεντ, και άλλες μουσικές υποκουλτούρες όπως και τους χουλιγκαν καταδεικνύει πόσο ελάχιστη πολιτική ωρίμανση έχεις
      Η ιδεολογια και η πολιτικη ταυοττησα δεν είναι απλά αντίδραση και απλοϊκό μίσος αλλά κάποιοι νεοφώτιστοι δεν έχετε ιδέα και έχετε το θράσος να μιλάτε και με επαρση που μάλλον σαν δίνει ο διαχειριστής γιατί έχετε κολλητηλικια μαζί του πράγμα που το κάνει ακόμη πιο γελοιο και ανώριμο

      Διαγραφή
  12. Αδέκαστος16/12/20 12:00 π.μ.

    Στον "Ανώνυμο" που επέμεινε τόσο πολύ στο κομμάτι της "αισθητικής", ταιριάζει η εξής παροιμία: «Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα».

    Αν υπάρχουν κάποιοι που δεν δικαιούνται να μιλάνε για αισθητική, αυτοί είναι οι ακροδεξιοί και το σινάφι τους, καθώς πρόκειται τον έναν και μοναδικό πολιτικό χώρο που ανέκαθεν χαρακτηριζόταν από αισθητική επιπέδου λαϊκής...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος16/12/20 12:54 μ.μ.

      αδέκαστε κουλαρε λιγο γιατι καρφώνεσαι και ολο και καταλαβαινουμε ποιος γραφει και δεν ειμαι ο προηγούμεος σχολιαστής
      εσυ επισης δειξε αισθητικη που φαινεσαι ακαπνος και μετα μιλαμε

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος16/12/20 1:43 μ.μ.

      ο τρόπος γραφής σου και εκφρασης σου δείχνει το επίπεδό σου
      αν εσύ αγαπητέ "αδέκαστε" και "αρχηγέ του έθνους των εθνικιστών" έχεις τέτοια αισθητική τότε καλύτερα να με λες "ακροδεξιό" παρά να είμαι σαν εσένα ένα τυχάρπαστο ον που πετάει ηλίθια ανώνυμα σχόλια με χυδαία πληβειακή έκφραση προβάλλοντας βιντεάκια με χουλιγκαν και αναφέροντας φήμες λες και ειναι 10 χρονών στο μυαλό κατίνα
      μαζευτείτε όλα εσείς τα παιδάκια που μαθατε την ιδεολογία από το ίντερνετ, θα περίμενα μάλιστα από τον απόλυτο τρόπο γραφής σου να έγραφες εσύ επώνυμα γιατι εγώ βλέπεις είμαι γέρος και δεν έχω προσφέρει όπως έγραψες σε άλλο σχόλιο, και θεώρησες ότι ειμαι τόσο ηλίθιος ώστε να μην καταλάβω ότι ήσουν ο ίδιος.
      Επειδή μάλιστα κατάλαβα στο περίπου ποιος είσαι, από άτομο που δεν ήταν ποτέ στον χώρο αλλά εντός εκτός και επί τα αυτά δεν δέχομαι υποδείξεις και δεν έχει να κάνει καν με χάσμα ηλικίας και εμπειρίας αλλά σοβαρότητας και άλλοι είμαστε ρομαντικοί και ιδεαλιστές, αλλά χωρίς να προβάλλουμε τον καρκίνο της σύγχρονης ελλάδας και του καπιταλισμού που λες σε άλλο σχόλιο οτι πολεμάς μάλιστα και ότι υποτίθεται εκπροσωπώ αναφέροντας σπασμωδικά δηλώσεις τριτων όπως κάποιοι γνωστοί αντιφασιστες στην δίκη της Χρυσής Αυγής

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος18/12/20 1:37 π.μ.

      Είσαι τόσο βλάκας ή το παίζεις;
      Εγώ τα έβαλα τα videakia με τους hooligans.
      Που κολλάει ο αδέκαστος;
      Εγώ έχω γράψει και κάποια παραπάνω σχόλια αλλά όχι αυτό του αδέκαστου.

      Μιας και αναφέρθηκες σε μένα έστω και από σπόντα θα ήθελα να σε ρωτήσω κάτι. Αφού συμβούλευες το Μιχαλολιάκο να μην έχει στο κόμμα τους hooligans, τι έχεις να πεις για την κατάληξή του;
      Ποιος τον έβαλε στη φυλακή; Οι πιτσιρικάδες και οι hooligans ή οι μεταγραφές των χαφιέδων του ΚΚΕ που εμφανίστηκαν στο χώρο στα 55 τους και τα "παλικάρια" που κάνανε παρέα με ασφαλίτες και μιλούσαν με τους συμβούλους του Σαμαρά;

      Αν είχε συμβουλάτορες σαν εσένα ο Μιχαλολιάκος γι αυτό κατάντησε εκεί που βρίσκεται τώρα. Δε σου φτάνει που καταστρέψατε ένα κόμμα θέλετε να καταστρέψετε και τον υπόλοιπο χώρο τώρα;
      Δε θα σας περάσει.

      ΕΞΩ ΟΙ ΠΛΕΥΡΗΔΕΣ, ΟΙ ΠΑΝΟΥΣΗΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΕΞΙΟΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟ ΧΩΡΟ!!!!!

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/12/20 11:39 π.μ.

      Μιας και το έχεις κάνει τσιχλοφουσκα αδέκαστη και αρχηγέ του έθνους των (ρομαντικών) εθνικιστών μάθε ότι Πανούσης με τον οποίο δεν είχα ποτέ σχέσεις αλλά είχα δει σε κάποια τοπικά γραφεία πριν χρόνια ήταν ένας άνθρωπος με τον οποίο διαφωνώ κάθετως και οριζοντίως αλλά ταυτόχρονα καταλαβαινω γιατί οδηγήθηκε σε τέτοιες ιδέες στην τελική να υποστηρίξει τι; Έγιναν λάθη
      Ο Πλεύρης όπως είπα και σε άλλο σχόλιο είναι αυτό που είναι εσύ είσαι ένα τίποτα ένας απλός ανώνυμος αλλά γνωστός σχολιαστης που γράφει ψυχεδελικές γραφικότητες με κοινό τρόπο έκφρασης και γραφής που καταμαρτυρούν έλλειψη πολιτικής παιδείας εκεί σταματάει η κουβέντα μαζί σου
      Όταν καταλαβεις την διαφορά του κάνουμε την φετιχισιιτκη καύλα μας είτε με μουσικά είδη είτε δηθεξ με χούλιγκαν από το μιλάμε για ιδεολογία και είμαστε πολιτικοι στρατιώτες
      Οι χούλιγκαν που πήγαν στα γραφεία όχι μόνο προέβησαν σε παράνομες ενέργειες κατά ξένων και αριστερών αλλά δεν πήραν ποτέ την ευθύνη για τίποτα και έφερναν πόλλοι απ' αυτούς ναρκωτικά
      Ο ίδιος είχα διώξει αρκετούς και θα τους έδιωχνα όλους για να μην καταλήξουμε σαν τους αντιφασίστες πραγμα που τελικά δεν έγινε δυστυχώς και ο Ρουπακιας ο οποίος είχε και ανάμειξη με.ομαδες έκανε ότι έκανε
      Τέλος πρώην αριστεροί ηρθαν πόλλοι και το θεωρώ θετικό γιατί λαϊκά στρώματα που είχαν προδοθεί αναγνωρισαν ότι υπάρχει και κάτι άλλο που τα λογακια των
      Ψευδοσοσιαλιστων
      Αλλά τι περιμενω να καταλάβει ένας αβγαλτος από αυτά; Εισια παιδι στο μυαλό σε προτρέπω να κάνεις αφιερώματα σε χουλιγκαν και ματς και να αφήσεις τις ιδεολογικές αναφορές
      Το ότι δεν ξερεις όμως την παρακμή των συγχρονων ομάδων δείχνει ότι δεν έχεις υπάρξει ποτέ χούλιγκαν και το κάνεις ακόμη πιο γελοιο και θλιβερό

      Διαγραφή
  13. 2:22 μ.μ. φυσικά και μπορεί να είσαι παλιός. όσο για το προσωπικό το τι είναι ιδιαίτερο θα το κρίνεις και εσύ και κυρίως οι νεολαίοι. δεν έχουμε σκοπό να αυτοπροβληθούμε. αν θέλαμε να το κάναμε αυτό θα πηγαίναμε ξανά στην χα από την οποία φύγαμε θα πιάναμε στασίδι και θα ασπαζόμασταν τον μιχαλολιάκο. αν θέλεις να προβάλλεις την δική σου συνεισφορά ευχαρίστως και από αυτό το ιστολόγιο. υπάρχουν πράγματα που γίνονται και λέγονται και αυτά που δεν θα προβληθούν ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τις επόμενες ημέρες θα είναι ανενεργή η δυνατότητα προβολής νέων σχολίων θα ανέβουν όλα μαζί το συντομότερο. έως τότε όλοι όσοι πιστεύουν ότι έχουν καλύτερη αισθητική τακτική και ιδέες να μας ενημερώσουν να τις προβάλλουμε. δυο πλευρές δεν έχουν προβληθεί ποτέ και δεν θα προβληθούν και στο μέλλον, το περιβάλλον της κομματικής αυλής και τα ακροδεξιά κόμματα που μιλάνε για ελληνισμό αλλά δεν λένε τίποτα για ε.ε. νατο διεθνή σιωνισμό εθνική και λαική κυριαρχία. εις το επανιδείν και να είστε όλοι καλά ακόμη και αν διαφωνούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος16/12/20 1:52 μ.μ.

    αυτό που λες το έκαναν φίλοι σου που προβάλεις όμως, που δεν είναι πιτσιρικάδες για να δικαιολογούνται
    ούτε εγώ έγλειψα τον Νίκο αλλά υπήρξε από παλιά προσωπικός φίλος, όπως και πολλοί άλλοι
    Τέλος δεν έχω ανάγκη να προβληθώ όπως κάποιοι αν θέλουν οι νεαροί που έχω βοηθήσει κατα καιρούς οικονομικα και με πολλους άλλους τρόπους θα μιλήσουν, αν και έχω πει να μην αναφέρουν τι και πως γιατι δεν γουστάρω αυτό ακριβώς που κάνεις εσύ, δηλαδή η χυδαία προβολή προσώπων. Αλλά τους επιτρέπω να αναφέρουν αυτά που πρέπει
    Όποιος "παλιός", έχει ανάγκη προβολής ας σκεφτεί λιγάκι το γιατί και ίσως λάβει την απάντηση για το τι φταίει στον χώρο μετά
    Χαιρετισμούς στους αξιόλογους νεαρούς που γνώρισα πριν αρκετό καιρό και αν το διαβάζουν και με κατάλαβαν ας κρατήσουν στο μυαλό τους τα όσα έγραψα και τους έχω πει από κοντά. Μακρυά από τους μνησίκακους πρώην αυλοκόλακες "γέρους" και τους κομπασμένους αμόρφωτους "πουθενάδες" παιδιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όλα τα σχόλια ανέβηκαν επειδή υπήρχε ενδιαφέρον για την συνέχιση του διαλόγου. ενός διαλόγου που θα μπορούσε να είναι και καλύτερος αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. το ιστολόγιο αυτό δεν είναι προσωπική υπόθεση. σε 13 χρόνια έχουν ανέβει 3000 άρθρα με προτάσεις, εκδόσεις, απόψεις, και πολλά άλλα. Με συμμετοχή ανθρώπων που και διαφωνούμε και συμφωνούμε. Είμαστε υπέρ της σύνθεσης υπέρ της αυτονομίας και κατά του ακροδεξιού κομματισμού. Η κριτική σε πρόσωπα και πράγματα δεν έγινε με εμμονή ούτε με στόχο το όφελος αλλά ξεκίνησε πριν την άνοδο της χρυσής αυγής. ΔΥΣΤΥΧΩΣ οι αυτόνομοι συνολικά - κάποτε υπήρξαν 20 ομάδες - επαληθεύτηκαν σε ότι έλεγαν όχι μόνο στο διαδίκτυο. Και συναντήσεις έγιναν και προτάσεις έγιναν και απόψεις προβλήθηκαν αλλά γνωρίζαμε ότι το τρένο πάει στο γκρεμό και ο μηχανοδηγός είτε δεν άκουσε ποτέ κανέναν είτε δεν ήθελε να ακούσει. Σήμερα που κάποιοι δεν απογοητεύτηκαν που δεν λούφαξαν στην ασφάλεια των κομματικών μισθών που συνεχίζουν να δηλώνουν ότι δηλώνουν έχουν προβληθεί και θα προβληθούν και στο μέλλον. Σήμερα παρά τα συντρίμμια ανθρώπων και δομών χιλιάδες παιδιά ψάχνονται ιδεολογικά. Εμείς τους προτρέπουμε να μην διαβάζουν μόνο αλλά και να τα πούμε από κοντά. Μπορούν αν θέλουν να ενταχθούν όπου νομίζουν, να φτιάξουν δικές τους ομάδες ή ακόμη και να είναι μοναχικοί. Δεν είμαστε υπέρ της γραμμής. Αναδύεται το ερώτημα. Έγιναν λάθη? Φυσικά και έγιναν. Το θέμα είναι να μην υπάρχει από πίσω κατεύθυνση του κράτους και του παρακράτους. Οτιδήποτε έγινε στους αυτόνομους και υπάρχει το σχετικό αρχείο έγινε με αυτοχρηματοδότηση και αυτοργάνωση. Σήμερα η έρημη χώρα που ονομάζεται Ελλάς δεν έχει την ανάγκη από νέα ιστολόγια ή νέους κομματάρχες. Έχει ανάγκη από όρθιους ανάμεσα στα ερείπια. Για εμάς τα αγέννητα παιδιά και τους τάφους των προγόνων μας όπως έλεγε και ο Mathews. Τιμούμε τους παλιούς συντρόφους που κράτησαν τις επάλξεις δεν τιμούμε όμως αυτούς που συνθηκολόγησαν για δικό τους κέρδος. Δυο είναι τα διαβατήρια στον χώρο το ένα είναι των ενσήμων και το άλλο της τράπεζας. Κάποιοι στο πρώτο έχουν πολλά και βαρέα και στο δεύτερο μηδέν. Κάποιοι άλλοι το αντίθετο. Για αυτό καλό θα είναι να είμαστε ταπεινοί - όχι με την χριστιανική έννοια - και σεμνοί πριν βγάλουμε συμπεράσματα για ανθρώπους που δεν γνωρίζουμε. Το διαδίκτυο είναι μια απρόσωπη κατάσταση και μετά την κατάρρευση της χρυσής αυγής όλοι αυτοί που παρατηρούν στρέφουν το βλέμμα στους εξωκοινοβουλευτικούς. Με όλο τον σεβασμό προς όλους αφήστε τα προσωπικά προσέξτε τι γράφετε και απαντήστε πολιτικά και όχι με προσωπικές αιχμές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/12/20 11:21 μ.μ.

      Όπως σου είπα και παραπάνω μαλλον παίζεις τον δικηγόρο πάλι χωρίς λόγο πετώντας πάλι δεξιά και αριστερά αυτά περί φτιαξξματις του Νίκου που στην τελική είναι φυλακή
      Ενώ ταυτόχρονα προβάλεις ένα υποκείμενο που ακόμη και τώρα δεν καταδίκασε τον ακροδεξιό στρατιωτικό και έφυγε μαζι του κάνοντας τουρ στην Ευρώπη αν αυτός εσύ θεωρείς ότι είναι ρλελιχθ γνώσης εκ μέρους μου μάλλον εσύ σφαλλεις αγαπητέ
      Έτσι έκανες και παλιά με άλλους και σε έφτυσαν και τα υποκείμενα αυτά που προβάλεις είναι τα μόνα που κομπαζουν αν ήθελα θα έβγαινα με την μούρη αλλά δεν είναι ένας ψωνισμενος χρήσιμος ηλίθιος όπως κάποιοι
      Εγώ ότι λέω το λέω με αποδείξεις και φάνηκε δεν κάθομαι να γλείψω. να κάνω πολιτική κριτική σε άτομα που λένε για οπαδικο κίνημα;όχι βέβαια
      Αυτά τα είχαμε λύσει από την δεκαετία του 80 οποίος δεν ξέρει να το βουλώσει μπαίνει και ο άλλος ο πουθενας σαλτιπαγκος και λέει τις κουταμαρες του απαντώντας με βιντεάκια με ακροδεξιους χουλιγκανους πάντα με την ίδια φρασεολογία και την ίδια αμόρφωτη και κομπασμενη χροιά
      Αν εινια έτσι να ενσωματώσουμε και τους ναρκωμανεις
      Κάποιοι καταλαβετε ότι απλά είστε αποτυχημενοι και μην μπελκετε ιδέες για να καλύψετε την σιχαμενη σας ύπαρξη

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος17/12/20 11:33 μ.μ.

      Τέλος αγαπητέ εσύ δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κρίνεις τον οποιοδηποτε γιατί αποδεικνύεις έμπρακτα ότι δεν έχεις πολιτικρς αρετές με τα άτομα που εμπιστευεσαι και με βάση του
      τι προβάλειςς ούτε οι αυτόνομοι είχαν δίκιο γιατι πόλλοι από αυτούς εξάλλου δεν έκαναν και κάτι ουσιώδες μην τα βλέπεις όλα με βάση τα γούστα σου αλλά να έχεις αυτοκριτική και δεν έχεις δυστυχώς αν και δεν εισαι πιτσιρικας
      Το μόνο θετικό σου είναι ότι προβάλεις κάποια γραφόμενα από το παρελθον και ιδιαίτερα από τον κύκλο του Σορωτου που πολλοί είχαμε την τύχει να συναντήσουμε από κοντά και δεν δυστυχώς συκοφαντήθηκε σε μια εποχή διχόνοιας ενώ οτνεω άξιζε κρίμα ειλικρινα

      Διαγραφή
    3. Ωραία εμείς δεν έχουμε πολιτικές αρετές. έχει ο κούνελος που πήγε στην πακιστανική πρεσβεία, έχει ο ουζμπέκος που τα έπινε με συριζαίους, έχει ο νίκος που είχε νταραβέρια με τον μπαλτάκο και την ντόρα. πάμε παρακάτω. το αν έκαναν κάτι οι αυτόνομοι υπάρχει η ετικέτα ΑΥΤΟΝΟΜΕΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ που μπαίνεις βλέπεις και κρίνεις. ο Σορώτος δεν συκοφαντήθηκε απλά. Πολεμήθηκε ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΑΛΑΜΑ και τους άλλους από συγκεκριμένα πρόσωπα. Δεν θα το αναλύσουμε για να δώσουμε τροφή στο ιντυμίντια. Ναι εμείς είμαστε αποτυχημένοι συναγωνιστή και επιτυχημένοι είναι η ηγεσία της χρυσής αυγής που κατάντησε όπως κατάντησε. επίσης δεν είμαστε καθόλου μικρόψυχοι αν διαβάσεις τα 3 άρθρα 3 συναγωνιστών για την δίκη της χρυσής αυγής. ο Μποβιάτσος όχι μόνο δεν είναι υποκείμενο όχι μόνο είναι ποιοτικός όχι μόνο είναι γνώστης αλλά και έχει την καλύτερη άποψη για αυτόν Η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος18/12/20 11:44 π.μ.

      Ότι και ναναι συναγωνιστη η ηγεσία της Χρυσής Αυγής αυτό που κάνεις τώρα και υβριζεις φυλακισμένους δείχνει τεράστια έλλειψη πολιτικού ήθους από σένα
      Όταν λες ότι για όλα φταίνε οι άλλοι και οι αυτόνομες δράσεις που προβάλλεις είναι τέτοιες ποιότητας όπως και στους συνδέσμους μην περιμένεις και μην σε κρίνω εγώ και πόλλοι άλλοι
      Έχετε μείνει εκτός πολιτικων εξελειξεων και κοινωνικών ανακατατάξεων στον χώρο και στην χώρα και φαίνεται καλύτερα μην μιλάτε αλλά δράστε
      Σταζετε μνησικακια
      Για τον Μποβιατσο ότι λες το λες μόνο εσύ και ίσως κάποιοι φίλοι του που ξερεις μπορείς ίσως ο μπράβος του στρατηγου που στηριξε όπως μια ο ίδιος ο στρατηγος και αυτοί στον χώρο είναι εξάλλου κατά τον αγαπητό Μποβιατσο
      Αγαπητέ μην πέφτεις σε λάθη προβάλεις κατά καιρούς διάφορους και φαίνεσαι αρκετά αιθεροβαμωνας και απλοϊκός

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος18/12/20 12:46 μ.μ.

      τελικά με το να επαναλαμβάνει σε 10 σχόλια ότι το ιστολόγιο στηρίζει λάθος ανθρώπους αυτός με τους γκρίζους κροτάφους με κάνει να σκέφτομαι μήπως οι κρόταφοι έγιναν κατάμαυροι απ τη πολλή μπογιά.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος18/12/20 4:50 μ.μ.

      Μιλάει για τον Μποβιάτσο ο κάθε πουθενάς που αυτή την στιγμή μαζί με δύο τρία ακόμη πρόσωπα είναι πραγματικό διαμάντι στον χώρο.

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος19/12/20 6:04 π.μ.

      Ποιος είναι ουζμπεκος και που έπινε ξυδια με Συριζαιους; Εχεις πηγη;

      Επίσης δεν ήταν ο κουνελος που πήγε στη πρεσβεία , αλλά ο Νίκος.

      Διαγραφή
    8. Ανώνυμος19/12/20 11:03 π.μ.

      Πουθεναδες είναι οι περσονες του διαδικτύου που σας δίνουν άρτους και θεάματα χωρίς ουσία νεοφώτιστε πουθενά

      Διαγραφή
    9. Ανώνυμος19/12/20 12:50 μ.μ.

      Τι δυστύχημα για τον χώρο να γράφουμε ανώριμοι ενήλικες για τον Τεν Τεν λες και είναι μεγάλη προσωπικότητα αφού και οι ίδιοι είναι μικροί και ανώριμοι
      Αυτά κάνει η έλλειψη πολτικης εμπειρίας
      Για να είμαστε για τους χαμηλης αντίληψης αυτούς υπανθρώπους ενεργοί θα έπρεπε να προβαλλομασταν συχνά με το όνομα μας όπως κάνουν άλλοι γραφικοί
      Αλλά τόση η παιδεία σας και η αλλοτρίωση σας από το σύστημα και τον καπιταλισμό της κατανάλωσης
      Καλό είναι όλοι εμείς να αποσυρυουμε, ακόμη και εσύ αγαπητέ πουθενα αδέκαστε μια αρχηγέ του έθνους των εθνικιστών , άσχετα αν δεν έχεις κολλήσει ένσημα ούτε στο θεμα δουλειάς ούτε στον χώρο και να αφήσουμε την νεολαία μακρυά από προβληματικά πρότυπα
      Επίσης ο διαχειριστής καλό είναι να αναλογιστεί κάποτε τα λάθη του και να μην μιλάει με έπαρση παιδιού γιατί έχει δωσει πολλά λάθος σημεια και τώρα που τελείωσε το θέμα με την Χρυσή Αυγή και δεν υπάρχει όλοι φαινόμαστε δίπλα και κρινομαστε εξίσου δίπλα
      Κρίμα ..Κρίμα ..

      Διαγραφή
  17. Εγω παντως, αφου με μια απλη φωτο χωρις αισθητικη, χουλιγκανικη, δημιουεγησα ροσο θορυβο..με τιμα ποκυ. Θ συνεχισω με καποιυμους οιτσιρικαδες αυυο που μπορουμε και οτι βγει. Αφηνω φυσικα καποια λαμογια που πληκτρολογουν ανωνυμα να βριζουν αφου αυτη ειναι η μιζερη ζωη τους και φυσικα γνωμη δεν εχουν αφου τα μυαλα τους ειναι γεματα απο τα σκατα ρου Μιχαλολιακου..και ας γερασαν..αλλα μας επρηξαν. Ας φορεσουν την μασκουλα τους και καποιοι ας κα ουμε οτι μπορουμε..οπως παλια. Να ειστε καλα αδερφια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος17/12/20 10:14 μ.μ.

    Δεν ξέραμε πως το βαρέλι έχει και άλλο πάτο.... Τιμή και περυφανεια στα παιδιά του δρόμου που κρατάνε ψηλά την ιδέα.. Όλοι οι άλλοι μπούκα και μουκα ας περιμένουν τον ερντογαν να φτάσουν στην κορύφωση... Και αυτό εγώ έκανα αγώνα εγώ ξέρω τον Α και τον Β, ναι στον φτωχό και μποεμ κόσμο σας κάνατε αγώνα αλλά στον πραγματικη εμετική πραγματικότητα μόνο τα παιδιά του δρόμου αντιστέκονται. Απειλές από και από τους με και από δε μας φέρνουν μόνο γέλια και γελάσαμε αρκετά 20 χρωνια. Our pride is our loyalty. Skinhead till i die. 25 χρόνια στους δρόμους με τα καλά και τα κακά του. Skinheads SHC.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και οι casuals και οι σκινς και οι μπλακμεταλλάδες μαλλιάδες και οι φίλοι που κάνουν βάρη και όποιοι άλλοι δεν πιστεύουν στα προτάγματα της δημοκρατίας είναι συναγωνιστές. όλα τα άλλα είναι φύκια με μεταξωτές κορδέλες.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/12/20 12:53 μ.μ.

      Έχει κολλήσει η μανιβέλα αγαπητοί συναγωνιστές
      Για ποια λαϊκότητα μιλάτε που αν πάτε σε σύγχρονα μέταλλα δικά και συνδέσμους βρίσκεις πλουσιόπαιδα που κάνουν κοκες και υποστηρίζουν την πολιτική ορθότητα αν γνώμονας είναι η βία και μόνο τότε να μην μιλάμε για ιδεολογία και γυρίσουμε στην ζούγκλα
      Επίσης τι σχέση έχει το προσωπικο άκουσμα και η άσκοπη ενασχόληση με μουσικές υποκουλτούρες με την ιδεολογία
      Πολλοί νέοι που άρχισαν να ακούνε τέτοια μουσική το κάνανε για λόγους αντίδρασης δεν ήταν δομημενη δράση ούτε αντίδραση ούτε ήταν πολιτικα υποκειμενα και στην τελική καλά κάνανε τότε θα την καύλα τους
      Ο φίλος αν εινια 25 χρόνια σκίνχεντ καιυπερηφανευεται δείχνει και την πνευματική κατάπτωση του χώρου ενός χώρου φετιχιστων και υποκουλτούρας ο Νίκος, παρόλα τα πάμπολλα λάθη του ήδη από τότε, είχε γνώση τότε και είχε επιβάλει έλεγχο, μάλιστα ένας συναγωνιστης με τον οποίο διαφωνώ για τις συχγρονες του επιλογές είχε ισοπεδώσει στον δρόμο αυτός τους ανθρωπους όλο και κατέφυγαν στην ΕΠΕΝ και αλλού
      Ξεχωρίστε την απλή αντίδραση που έχει ακόμη και ένα πρεζακι και χιπχοπας που στην τελική πολλοι τέτοιοι είχαν πλησιάσει το κίνημα παλιότερα στην τελική και ο Καρράς και ο Σφακιανάκης είναι πιο λαϊκοι και τους ακούνε πόλλοι πιο λαϊκοι άνθρωποι μέχρι και οικοδόμοι και πλακατζηδες που ξέρω και μοιράζονται πολλές εθνικιστικες θέσεις
      Δεν μπορείτε να αντιληφθείτε μάλλον λόγω έλλειψης πολιτικού οδοδείκτη ότι άλλο απλή αντίδραση και άλλο πολιτικη κατεύθυνση και ταυτοτητα δυστυχώς πολλοί από εσάς δεν ωριμασατε και σας έδωσε όντως η Χρυση Αυγή λόγω ύπαρξης μέσω της στήριξης που σας περείχε σαν υποκουλτούρες είτε μουσικές είτε χουλιγκανιστικες είτε με τους μεσοπολεμικους φετιχισμους που διατηρήθηκαν δύο δεκαετίες μετά δυστυχώς
      Αυτή είναι η πραγματικότητα για όσα λέτε για λαϊκούς ανθρώπους και άλλες τέτοιες γραφικές ονειρώξεις σας αγαπητοί φίλοι
      Αν κάποιοι ψσνχετε νοημα στις ζωές στην τελική υπάρχουν ψυχίατροι όχι η ιδεολογία αν ήταν έτσι θα υψωναμε μια σημαία και θα βαραγαμε προσοχές σαν κάτι ύποπτοι τύποι και θα ήμασταν όλοι κάτι
      Δεν ισχύει όμως αυτό

      Διαγραφή
  19. Μυστυκοσυμβουλος του Νίκου18/12/20 2:31 π.μ.

    Ήμουν πτυχιούχος σύμβουλος του Μιχαλολιάκου και δεν γουστάρω το Μποβιατσο που ήταν και αυτός πτυχιούχος σύμβουλος του Μιχαλολιάκου.

    Είμαι παλιός εθνικοσοσιαλιστής και υποτιμώ όσους αυτοπροσδιορίζονται ως ριζοσπάστες εθνικιστές γιατί δεν είναι αρκετά σκληροί ενώ την ίδια ώρα υποστηρίζω το ιστολόγιο ενός νέου στον χώρο, που υποτιμά τον εθνικοσοσιαλισμό και αυτοπροσδιορίζεται ως νεο-εθνικιστης.

    Είμαι παλιός αγωνιστής και συμμετείχα στα συλλαλητήρια κατά των μνημονίων ενώ τιμώ τον Πλεύρη που ήταν κατά των συλλαλητηρίων και υπέρ των μνημονίων (εποχή ΛΑΟΣ και δημοψήφισμα 2015).

    Μου άρεσε ο Μαύρος Κρίνος που ασκούσε κριτική στην Χρυσή Αυγή όταν εγώ ήμουν σύμβουλος του Μιχαλολιάκου αλλά τώρα που δεν είμαι σύμβουλος του Μιχαλολιάκου δεν μου αρέσει ο Μαύρος Κρίνος.

    Έχω μπερδευτεί
    Έχω μπερδευτεί
    Έχω μπερδευτεί
    Έχω μπερδευτεί
    Έχω μπερδευτεί
    ........
    .........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/12/20 11:56 π.μ.

      Δεν ήμουν μυστικοσύμβουλος ούτε τίποτα ήμουν απλά φίλος του όπως ημουν φίλος και με πόλλλους άλλους
      Έχω δε στηρίξει οικονομικά παρόλες τις σχέσεις μου και προσπάθειες εκτός Χρυσής Αυγής δεν περιμένω να καταλάβεις οτνσς ένας νεοφώτιστος υπαάνθρωπος που δεν ασχολήθηκε ποτέ με τον χώρο αλλά αυτοπροβαλετε με βάση τον πανεπιστημιακό του τίτλο ενώ τον δουλεύουν μέχρι και πιτσιρικαδες που τον γνώρισαν μπροστά μου
      Αυτά τα ολίγα αδέκαστε και αρχηγέ του έθνους των εθνικιστών
      Έχεις μπερδευτεί οντως ο φυσικός σου χώρος είναι οι λεσχες αναγνώσης κόμιξ μην μπλέκεις χούλιγκαν και άλλες περιθωριοκτοτηες με σκοπό να δείξεις κάτι που δεν εισαι
      Γιατί τουλάχιστον ο διαχειριστής του μαύρου κρινου και ο αγαπητός Μποβιατσος πέρασαν από γραφεία και χώρους κοινούς και ξέρω ότι καταλαβαίνουν κάποια ελάχιστα πράγματα εσύ όμως αμφιβάλλω

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος18/12/20 12:10 μ.μ.

      Επίσης κάτι τελευταίο για να τελειωνω μαζί σου αφού δεν βγαίνεις με το όνομα σου και την ιδιότητα σου ενώ κάποιοι άλλοι βγήκαμε καλύτερα μην μιλάς
      Αφού κρίνεις τοσο έντονα προσωπα και καταστάσεις
      Το νεοφωτιστο θολωμενο σου μυαλό μπερδευει ίσως και λόγω χαμηλής αντιληψης την σχέση φιλίας και τον αμοιβαίο σεβασμό με το αβανταρισμα
      Δεν αβανταρα κανέναν και μιλησα για τα λάθη τους και δημόσια και στα σχόλια δεν έγραψα ότι δεν έκαναν λάθη αλλά δεν είμαι κομπλεξικο υποκειμενο σαν εσένα να γράφω ανώνυμα σχόλια και α βρίσω θεωρώντας ότι έχω δικαίωμα γνώμης να κρινω και μάλιστα απόλυτα προσωπα και καταστάσεις ενώ δεν έχεις πράξει τίποτα και ο τρόπος γραφής σου και η κοπτοραοτικη γεγονότων που κάνεις δείχνει πόσο λίγο αντιλαμβάνεσαι και πόσο λίγο καταλβανεις, πράγμα που έδειξε το σχόλιο σου για Λεπέν και ..σκινχεντς την "αντίληψη " σου περί πολιτικής
      Επικεντρωσου σε άλλα πράγματα αγαπητέ εμείς είμαστε "κωλογεροι" εξάλλου για όλα εσάς τους 40 φεύγα "νέους"

      Διαγραφή
  20. Όλα τα σχόλια ανέβηκαν εκτός από ένα που μας εύχονται καρκίνο. Θέλουμε να τους ενημερώσουμε ότι δεν θα τους κάνουμε την χάρη να ψοφήσουμε έτσι εύκολα. Μέχρι το τέλος θα προβάλλουμε και θα στηρίζουμε έμπρακτα τους συναγωνιστές μας. Συνεχίστε να σχολιάζετε αν και δεν έχετε καταλάβει ότι δεν μας διαβάζουν μόνο εθνικιστές εθνικοσοσιαλιστές ή φασίστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος18/12/20 11:52 π.μ.

    Στον αγαπητό "ρομαντικό" αδέκαστο και αρχηγο των εθνικιστών που γράφει κατά καιρούς τα ανώριμα άρθρα του για τις μουσικες υποκουλτούρες και τους χουλιγκαν στην λέσχη των αιωνόβιων φοιτητών και στον αγαπητό πρώην κομματικό αυλοκόλακα και πληρωμένο από τις Βρυξελλες Μποβιατσο ΤενΤεν δεν έχω να πω κάτι άλλο μόνοι τους ευτελιζονται όπως και ο αποσυρμενος από τον χώρο διαχειριστή που έχει ονειρώξεις περί αυτόνομων που δεν αναφέρει κανείς πλεον
    Ο σκοπός των σχολίων ήταν να καταδειξω ότι υπάρχει πρόβλημα και εσείς το συνεχίζεται αλλά δεν πειράζει εκτιθεστε με τα σχόλια σας και την λογική που εκφράζετε, τα γραπτά μένουν και τα όσα έπραξε ο καθένας και εσείς έχετε κριθεί
    Δείξατε ότι απλά προβάλετε την καύλα σας, τους φετιχισμους και τα χόμπι σας και τα αναγαγετε σε ιδεολογια δεν πειράζει όμως
    Πάντως το δίνω στον αγαπητό Μποβιατσο που δεν αντίθεση με τον αιωνόβιο Φο οκ φοιτητή και τον εν εξορια διαχιεριστη τουλάχιστον φάνηκε κουτοπόνηρος και έβγαλε λεφτα από την φάση, βεβαια από την άλλη επειδή ακριβώς έβγαλε καλύτερα να μην μίλαγε τόσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ποιος έχει ονειρώξεις είναι μεγάλη κουβέντα. Φυσικά και δεν έχεις κάποια σχέση με ανθρώπους που αυτοπροσδιορίζονται ως αυτόνομοι γιατί αν είχες θα γνώριζες και την τελευταία οργανωμένη κίνηση. Η απόσυρση έχει να κάνει με ι.χ.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/12/20 1:45 π.μ.

      Τα γνωρίζω πολύ καλά αγαπητέ αλλά αυτοί που κάνουν δράσεις δεν έχουν πρώτον σχέσεις μαζι σου και κατά δεύτερον εσύ ο ίδιος δεν πράττεις κάτι εδώ και αρκετά χρόνια και εννοώ κάτι ουσιώδες

      Διαγραφή
    3. Κοίτα φίλε τα παιδιά σου απάντησαν και με επίσημους λογαριασμούς και δεν κρύβουν τα πρόσωπα τους και μπορείς να τους βρεις αν έχεις τόσο μεγαλό θέμα. Τώρα γιατί επέλεξες να γράψεις ένα κάρο σχόλια για τον κάποια πρόσωπα είναι δικό σου θέμα. Εσυ που πράττεις κάτι ουσιώδες εδώ μπορείς να το στείλεις να το βάλουμε είτε επώνυμα είτε ανώνυμα. Δεν γνωρίζεις τίποτα περί αυτονομίας ή εξωκοινοβουλευτικής δράσης. Μπορείς να κάνεις όση κριτική θέλεις για να δημιουργήσεις εντυπώσεις κανένα πρόβλημα.

      Διαγραφή
  22. Δυστυχως ολα αυτα δειχνουν την θλιβερή κατασταση που ειμαστε.Οταν ενα απλο πανι, λιτο της στιγμης, δημιουργει τοσα σχόλια και επιθεση σε προσωπικο επιπεδο απο σκουπιδια ανωνυμα, ατομα του υπονομου που ζουν μεντανκομπλεξ τους...καταλαβαίνετε συναγωνιστες οτι εχουμε τελειωσει. Ευχομαι σε οποιον υγειη να συνεχισει τον αγωνα απο εκει που μπορει...και εγω με καποιους αλλους εδω τρελούς θα συνεχισουμε τον δικον μας με οτι εχουμε και μαλιστα θα χαιρομαι τα σκουπιδια αυτα να αφριζουν και να βγαζουν χολη..
    Περαστικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος19/12/20 11:05 π.μ.

      Αγαπητέ Μποβιατσο είσαι μέρος του βούρκου και μάλιστα το χειρότερο εδώ και χρόνια
      Καθώς υπήρξες και κομματικό στέλεχος το οποίο μάλιστα συνεργαζόταν με ακροδεξιό στρατιωτικό ο οποίος απειλεί με τον μπράβο του νεαρούς εθνικιστές σε εκδηλώσεις

      Διαγραφή
    2. αποδείξεις έχεις για αυτή την κατηγορία? είναι εύκολο πίσω από ένα ανώνυμο σχόλιο να λέει ο καθένας ότι θέλει. ο κώστας απάντησε επώνυμα. και η φλεφαλο μέσω επίσημου λογαριασμού.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/12/20 1:47 π.μ.

      Επωνυμία ως hellas verona και φλεφαλο μόνο σε έναν παράλληλο ψυχεδελικό κοσμλ υπάρχει έκτος και από κύριοι φοβούνται οπότε μηννγρσδουν έτεροι για χουλιγκαν και όταν ζοριστουν να μιλάνε σαν αστοί καρναβάλοι ειδικά ο αδέκαστος και αρχηγός του έθνους των εθνικιστών

      Διαγραφή
    4. Αν δεν σου απαντούσε ο Κώστας θα έλεγες ότι δεν έχει τα αρχίδια να απαντήσει. Αν δεν σου απαντούσε η ΦΛΕΦΑΛΟ θα έλεγες ότι πάλι κάποιοι κρύβονται. Ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματα του.

      Διαγραφή
  23. Μέρος 1

    Ενημερωθήκαμε από αναγνώστες ότι κάποιος ανώνυμος σχολιαστής αναφέρεται με υπονοούμενα στη λέσχη μας και τον επικεφαλής της, στα σχόλια της συγκεκριμένης ανάρτησης. Προκειμένου να αποσαφηνίσουμε τις πιθανές απορίες, θα γράψουμε τα εξής.

    Α) Ο σχολιαστής που υπογράφει ως "Αδέκαστος", "αρχηγός του έθνους" κλπ, δεν έχει καμία σχέση με την λέσχη μας. Δεν γνωρίζουμε ποιος είναι και τα σχόλια που παραθέτει εκφράζουν την σεβαστή προσωπική του άποψη. Όχι ασφαλώς την λέσχη μας, (ασχέτως αν συμφωνούμε με το παραπάνω του σχόλιο που πυροδότησε κάποιες εντάσεις). Τον παρακαλούμε, λοιπόν, αν έχει διαβάσει όλα τα παραπάνω, να επιβεβαιώσει και εκείνος ότι δεν έχει καμία σχέση με την συλλογικότητά μας και πως δεν είναι ο επικεφαλής μας, όπως έτερος ανώνυμος σχολιαστής υπαινίχθηκε λανθασμένα.

    Β) Με τον κύριο Μποβιάτσο δεν γνωριζόμαστε, ούτε τον έχουμε συναντήσει ποτέ. Τα όσα γνωρίζουμε γι΄αυτόν έχουν ως πηγή το διαδίκτυο. Θα ήταν, συνεπώς, αδιάκριτο εκ μέρους μας να υποδείξουμε συμπεριφορές προς έναν άνθρωπο που δεν γνωρίζουμε ή να εμπλακούμε σε έριδες τρίτων. Αλλά φαίνεται ότι ορισμένοι κύκλοι πνέουν μένεα εναντίον μας ώστε να υποθέτουν εσφαλμένα ότι θα μας ανακαλύψουν κάτω από όποια πέτρα κι αν σηκώσουν. Μην αγχώνεστε κύριοι. Δεν υπάρχει λόγος. Εδώ είμαστε. Δεν κρυβόμαστε. Έχουμε ιστολόγιο, έχουμε λογαριασμό ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν έχετε ερωτήματα προς εμάς μπορούμε να σας τα απαντήσουμε. Δεν θα το κάνουμε, όμως, σε συνθήκες ανταλλαγής γλοιωδών υπονοούμενων και απαράδεκτων υπαινιγμών, στις οποίες ορισμένοι αρέσκονται να καταφεύγουν ανώνυμα.

    Καταληκτικά, όσον αφορά τον κύριο Μποβιάτσο, δεν γνωρίζουμε προηγούμενες διαφορές που μπορεί να είχε με εσάς, εντός κομματικών μηχανισμών με τους οποίους δεν είχαμε καμία σχέση. Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να εκφράσουμε απλώς την γνώμη μας (χωρίς ασφαλώς να έχουμε το θράσος να την λάβει ούτε εκείνος ούτε κανείς άλλος ως "οδηγία"). Διαβάζοντας, λοιπόν, όλα τα παραπάνω διαπιστώνει κανείς ότι ο κύριος Μποβιάτσος αποδεσμεύτηκε πρόσφατα από ακροδεξιούς κύκλους αποτυχημένων πολιτικών και "καραβανάδων" (σύμφωνα με προηγούμενο σχόλιο). Εφόσον το έπραξε αυτό δεν χρειάζεται να του προσφέρουμε καμία ανώνυμη επιβράβευση. Του την προσφέρουμε δημοσίως και του λέμε ένα εύγε, ευχόμενοι καλή συνέχεια.

    Β) Ο αρχισυντάκτης του συγκεκριμένου ιστολογίου ασφαλώς και έχει γνωριστεί με τον επικεφαλής και με μέλη της λέσχης μας. Έχει παρακολουθήσει κατά το παρελθόν εκδηλώσεις και ημερίδες στις οποίες συμμετείχαμε, όπως και πολλοί άλλοι αναγνώστες διαφόρων ιδεολογικών αποχρώσεων. Έχει πιει καφέ και έχει συζητήσει μαζί μας. Όσο και να ενοχλεί ορισμένους, εμείς δεν κάνουμε διακρίσεις στους συνομιλητές και τους αναγνώστες μας υπό τον φόβο μην μας κατηγορήσουν ως φασίστες, ως ακραίους κλπ. Ανθρώπους που εκτιμούν την δουλειά μας τους αγαπούμε, τους σεβόμαστε και θα έχουν την φιλία και την αλληλεγγύη μας δεδομένη. Πόσο μάλλον όταν, ασχέτως των όποιων ιδεολογικών αποκλίσεων και διαφωνιών σε ορισμένες προσεγγίσεις, σε γενικές γραμμές έχουμε κοινό πνευματικό προσανατολισμό. Εκτός και αν κάποια στιγμή διαπιστώσουμε ότι οι αποκλίσεις γίνουν τέτοιες που θα αλλάξουν τους συσχετισμούς (αυτό αφορά ασφαλώς όχι έναν φίλο αλλά όλους όσους έχουν σχετιστεί κατά το παρελθόν μαζί μας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μέρος 2

    Γ) Όσον αφορά τους αιώνιους φοιτητές θα υπενθυμίσουμε στον κύριο ανώνυμο ότι έτσι αποκαλούνται όσοι καθυστερούν, για χρόνια, να αποφοιτήσουν από μια σχολή. Όχι εκείνοι που έχουν αποκτήσει τίτλους ακαδημαϊκών, μεταπτυχιακών, διδακτορικών και άλλων σπουδών. Οι σπουδαίοι δάσκαλοι γνωρίζουν την έννοια της «αέναης μάθησης». Και ευτυχώς, στην λέσχη μας μπορούμε να υπερηφανευτούμε ότι υπάρχουν ακόμη και άνθρωποι 55 ετών, που σπουδάζουν σε μεταπτυχιακά ιδρύματα.
    Δ) Για το οπαδικό κίνημα και το rock είναι γνωστές οι θέσεις μας (αν και ο ανώνυμος με τους γκρίζους κροτάφους αναφέρθηκε την ψυχεδέλεια, που ήταν παλαιότερης γενιάς στον σκληρό ήχο, και όχι στα ρεύματα που προκρίνουμε εμείς). Εφόσον έχουν ορισμένοι τόσο μεγάλο ενδιαφέρον να μάθουν λεπτομέρειες για την σχέση του επικεφαλής μας με αυτά τα πεδία, ευτυχώς που το διευκρίνισαν. Από εδώ και στο εξής θα συνοδεύουμε τις σχετικές αναρτήσεις με φωτογραφίες και άλλα «αποδεικτικά στοιχεία» στο ιστολόγιό μας. Λίγη υπομονή μόνο. Όσοι ενδιαφέρονται να διοχετεύσουν φωτογραφικό μας υλικό και στοιχεία για την ζωή μας σε «επικίνδυνους» διαύλους, θα ικανοποιηθούν στο έπακρο. Γιατί πολύ απλά, τους έχουμε συνδεδεμένους ..ξέρετε με τι (έτσι για να θυμηθούμε και τους αγωνιστές του ’21)
    Ε) Στον ανώνυμο που αναφέρθηκε με ευμένεια σε περσόνες όπως εκείνη του «πατριάρχη» απαντάμε ότι τις διαφωνίες μας τις εκφράζουμε δημόσια. Δεν κρυβόμαστε, φίλτατε. Και η γνώμη μας είναι πάγια, από τότε που ως νεοφώτιστοι», είχαμε έρθει σε επαφή με κείμενα και πρόσωπα αυτού του φάσματος. Όταν αυτά τα πρόσωπα, κάπου στην δεκαετία του ’90, έσπευδαν να μας χαιρετίσουν σε εκθέσεις βιβλίου, στο δρόμο και σε άλλα σημεία, για να μας πουν ότι η παρουσία μας τους προσέφερε «ηθικοτονωτικαί ενέσεις» και τα συναφή. Ασφαλώς, από τότε μέχρι σήμερα δεν παύουν να μας προκαλούν τη θυμηδία και να προσφέρουν ακατάπαυστο γέλιο με την παρουσία τους. Μόνο που τα γέλια τα δικά μας, βγαίνουν ξινά στην πατρίδα μας. Γιατί αυτή η δύσμοιρη πληρώνει την αδυναμία να αποτιναχθούν οι επιρροές τέτοιων περσόνων από τον τρόπο σκέψης ανθρώπων που θέλουν τα υπηρετήσουν το έθνος ως πολιτικοί στρατιώτες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος19/12/20 9:35 μ.μ.

    6:04 π.μ. αν είσαι του χώρου θα ρωτήσεις και θα μάθεις και πηγές παίζουν και φωτογραφίες αν δεν τα βγάλουμε θα μιλήσεις για συκοφαντία αν τα βγάλουμε θα πεις είναι φυλακή κλπ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/12/20 1:49 π.μ.

      Συγχυσμένος άνθρωπος ειλικρινά όπως όλοι οι υπόλοιποι
      Αυτά που εννοεις ως δράσεις τα ξέρω πιτσιρικο εσείς μάλλον δεν ξέρετε τι κάνετε αν εισια όντως πιτσιρικος και όχι ένας ακόμη από τους χαζούς που με τις μπούρδες τους δεν χρεώνουν κόσμο

      Διαγραφή
  26. Πλέον σχόλια που θα είναι ανώνυμα και θα βρίζουν ή θα συκοφαντούν συναγωνιστές δεν θα ανεβαίνουν. Και ο Μποβιάτσος και η ΦΛΕΦΑΛΟ απάντησαν με επίσημους λογαριασμούς. Ότι διαφωνίες έχετε μπορείτε να τους βρείτε και από κοντά. Τα μισόλογα, οι μαλακίες πίσω από ανώνυμα σχόλια, κλπ που έκαναν τόσα χρόνια διάφοροι κύκλοι είναι συμπεριφορές μικρών παιδιών και όχι εθνικιστών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος19/12/20 10:00 μ.μ.

    Όλοι αυτοί οι τύποι που ενοχλήθηκαν από τον Μποβιάτσο τι προτείνουν, να φτιάξουμε κόμμα, να πάμε στον Κας, να περιμένουμε τον Νικόλα να βγεί από την φυλακή, ρε παιδάκι μου τι άποψη έχουν για την φάση? να μείνουμε σπίτι μας και να γράφουμε ανώνυμα υβριστικά σχόλια σε ένα μπλογκ που σας ανέχεται? και στην τελική ο τεν τεν είναι γνωστός φασίστας και περήφανος οι άλλοι τι δηλώνουν? οπαδοί του πανούση? φίλοι του αριστοτέλη? οπαδοί του χριστιανού αντιναζιστή? δώστε ρε παιδιά ένα στίγμα να καταλάβω! γιατί και αναρχια παίζει ναστε και ζαίοι και χίλια 2. και τώρα που έπεσε το σάιτ της ουρανίας καλό κουράγιο στους διαχειριστές. ο ένας γουστάρει πλεύρη (αυτόν τον δάσκαλο που πήγε μέχρι και στον θέμο) ο άλλος γουστάρει νίκο (που ντάξει μωρέ φωτό με ντόρα αρθρογραφία στην ακρόπολη δίπλα σε άρθρα υπέρ του ισραήλ κλπ) ωραίες μαγκιές φιλαράκια και κάποιοι έχουμε μνήμη! όπως είπε και ένας πιο πάνω ΟΙ ΑΚΡΟΔΕΞΙΟΙ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΕΧΘΡΟΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/12/20 1:31 π.μ.

      Πάρε τα ναρκωτικά σου αγαπητέ φίλε τα χρειάζεσαι

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/12/20 1:38 π.μ.

      Πιο νεροβραστό και ενοχικό σχόλιο από αυτό του αδεκαστου της φλεφαλο δεν έχω διαβάσει είδες τι κάνει η έκθεση;
      Αυτού προβαλεις αγαπητε συναγωνιστη μάλλον δεν αξίζεις και εσύ πολλά γιατί οι δικαιολογίες και οι απαντήσεις που έδωσες για την ανυπαρξία σου ήταν ελλειπείς όπως ςκαο η καλυψη που πατρίδες στον Τεν Τεν
      Τα λεμε όταν σε αδειάσουν και αυτοί ή δεν ευτελίσουνε.περισσοτερο θα μπορούσα να μιλήσω άσχημα για την ρουφανικη συμπεριφορά περι επωνύμων σχολείων όπως και θα το γεγονός ότι τον βούρκο αυτό τον επέτρεψες εσύ και μόνο αλλά δεν θα το κάνω
      Καλή συνέχεια αυτοί που ξέρουν ξέρουν να το ξερεις και φανηκες λίγος για ακόμη μια φορά και ειναι κριμα

      Διαγραφή
    3. Oi! ρε κουφάλες20/12/20 2:05 π.μ.

      Ωξω μπασταρδοι ακροδεξιοί από το χώρο της αυτονομίας. Εδώ έχει καθαρό αέρα. Δε τον μολύνετε.

      Διαγραφή
    4. Βούρκος γιατί επειδή τα σχόλια είναι ανοιχτά και κάποιοι ανέχονται τα ανώνυμα σχόλια σας απέναντι σε ανθρώπους που και πτυχία έχουν και έχουν προσφέρει. Να γίνει ξεκάθαρο. Καλύτερα λίγος παρά κριτής των πάντων λες και είσαι ο Ντεγιάννης του χώρου.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος20/12/20 2:41 π.μ.

    Επίσης πόσο αστείος είναι ο αδέκαστος και αρχηγός του έθνους των εθνικιστών όταν μπαίνει από επίσημο λογαριασμό προτιμώντας να λοιδορηθει η οργάνωση της οποίας διατελει πρόεδρος και οχι ο ίδιος με το όνομα του και ενώ πριν δεν φαινόταν ότι ο αδεκαστος και ο αρχηγός του έθνους των εθνικιστών ήταν ο ίδιος άνθρωπος βγαίνει αυτός και το επιβαιωνει
    Άραγε είναι τόσο δυσκολο κάποιος να καταλάβει ότι είναι το ίδιο πρόσωπο ή μας περνάει για ηλίθιους;
    Αλλά για όλα αυτά φταιει ο αγαπητός διαχειριστής που δεν έχει ..ιχ και τρέχει και δεν φτάνει
    όλοι ευρισκόμενοι σε ανωνυμία άλλος αποτελει την προσωποποίηση ενός μπλογκ, άλλος ενός συνδέσμου και ένας άλλος μιας οργάνωσης ούτε όνομα ούτε επίθετο ούτε τίποτα. Καμία πίστη στον σκοπό του εθνικισμού πέρα από φωνές εσωτερικές και ψυχιατρικά περίεργες φωνές αυτονομιας, οπαδικου κινήματος και νεορομαντικου..underground
    Τουλάχιστον εγώ εξαρχής ο "βαψομαλλιας κωλογερος" είχα την τιμή παρότι την ηλικία μου να μην το παίζω κάτι εσείς τώρα δεν εκτιθεστε που το παίζετε τόσο σπουδαίοι ενώ φοβάστε;
    Κρίμα Κρίμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Επίλογος: 133 σχόλια σε μια ανάρτηση που έχει να κάνει με ένα πανό σχετικά με την μνήμη ενός Ισπανού Συναγωνιστή που δολοφονήθηκε. 133 σχόλια για έναν άνθρωπο που είναι αποδέκτης της εκτίμησης της πλειοψηφίας του χώρου επειδή είναι αλληλέγγυος ποιοτικός και πιστός. Ένας άνθρωπο που γνωρίζει τα περισσότερα κινήματα της Ευρώπης και έχει επαφές και συνεργασίες με κορυφαίες προσωπικότητες. 133 σχόλια για μια ομάδα των Ελλήνων ρομαντικών που προσφέρουν επί χρόνια για όσους γνωρίζουν. Τα εν λόγω πρόσωπα δεν κρύβονται, δεν κάνουν ελιγμούς, δεν γράφουν εκ τους ασφαλούς και όποιος θέλει τους βρίσκει.

    Καλώς υπήρξε ανοχή και ανέβηκε η συντριπτική πλειοψηφία των σχολίων για να δουν κάποιοι τις λογικές που κυριαρχούν σε έναν χώρο που είναι και διασπασμένος και υποχείριο της αστικής ακροδεξιάς. Δεν θα ανέβουν σε αυτή την ανάρτηση άλλα σχόλια διότι δεν έχει κανένα νόημα να δίνεις βήμα σε ανθρώπους που δεν μπορούν να καταλάβουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αδέκαστος20/12/20 3:16 μ.μ.

    Χαιρετώ τα παιδιά της Φοιτητικής Λέσχης Φανταστικής Λογοτεχνίας.

    Το ένα και μοναδικό σχόλιο που έχω κάνει είναι αυτό που φέρει το ψευδώνυμό μου. Δεν έχω δημοσιεύσει κανένα σχόλιο ούτε με το βλακώδες ψευδώνυμο "Αρχηγός του έθνους", ούτε με οποιοδήποτε άλλο ψευδώνυμο, ούτε ως ανώνυμος.

    Δεν αποτελώ μέλος της συλλογικότητας των παιδιών ούτε και είμαι ο επικεφαλής τους. Παρ' όλα αυτά χαιρετίζω την Λέσχη τους και τους συγχαίρω για την παρρησία τους να αναφέρουν δημόσια πως συμφωνούν με την άποψη που εξέφρασα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Συμμορία Κοστέλο20/12/20 9:33 μ.μ.

    Τα υπόλοιπα σχόλια θα γίνονται με click away, ευχαριστούμε για την κατανόηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ο Πατριάρχης22/12/20 10:35 μ.μ.

    Ότι προ ολίγων αναρτήσεων έψεξα υμάς, ουχί μόνον δια την απρεπή βαναυσότης της χυδαίας σας δημοτικής γλώσσις εν αντιθέσει με την καλλιέπειαν της αρχαίας ημών αττικής, αλλά και δια τα βαρυμεταλλικά αίσχη με τα οποία κολάζετε τας ψυχάς της φερέλπιδος νεολαίας.

    Αντί να προωθείτε τας μουσικάς αρετάς ελκεσιπέπλων γυναικών, ωσάν την Ευγενίαν Μανωλίδου, αντί να διαδίδετε διαδικτυακώς τας αγλαάς μελωδίας ενός Τέρρυ Χρουσού, υμείς επιμένετε να αρνείσθε τον Χρυσόν και να βαλτώνετε εις την εποχίν του σιδήρου.

    Ακούστε λοιπόν την μαυμεταλλική ηχορύπανσιν (αγγλιστί black metal), κύριοι, αλλά να γνωρίζετε ότι έχετε θαμπωθεί από την λαγνείαν που εκπέμπουν τα σώματα των ημίγυμνων κορασίδων με τα δερμάτινα στηθόδεσμα και τα περιβραχιόνια με τους ήλους!

    Ωσάν να μην αρκούσαν τούτα σπρώχνετε αφελείς νεανίες εις τον βόρβορον της οπαδικής εξαλλοσύνης (λαϊκιστί χουλιγκανισμόν) και εις τας παρενέργειας των ναρκωτικών ουσιών. Η αντιαισθητική υπόσταση κινήσεων ωσάν αυτές είναι παροιμιώδης! Το ύφασμα εις το οποίον εγράφη το σύνθημα ήτο ένα φθηνό ιστιόπανον. Εν αντιθέσει με τα υφάσματα που μεταχειρίζονται αι νεολαίοι της αιωνίας πίστεως του Άβαταρ, δημιουργημένα εκ των πολυτιμοτέρων υφαντικών ινών ζωικής προελεύσεως.

    Αλλά πλησιάζει η ώρα της κρίσεως κύριοι. Εν τον παρόντα χρόνον, ισόθεοι συναγωνιστάς που εισακούουν τας πατριαρχικάς διδαχάς, θα σχηματίσουν οσονούπω μαζικόν κομματικό όργανον το οποίο πέπρωται να κυριαρχήσει, εντός ολίγων ετών, εις τον πατριωτικόν χώρον.

    Ουαί τις ηττημένοις, απαράδεκτοι στρασεροδραγούμηδες. Ημείς, οι κληρονόμοι της θρησκείας του Αδόλφου Άβαταρ, ΕΡΧΟΜΕΘΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Για να επικοινωνήσετε άμεσα με την συντακτική ομάδα μας καθώς και για συνεργασία στην αρθρογραφία, νέες κυκλοφορίες βιβλίων και περιοδικών, ενημέρωση σχετικά με νέα ιστολόγια, απορίες, διαφωνίες, μουσικά νέα ή labels, ομιλίες και εκδηλώσεις, προτάσεις στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση: blackmilitiagr@gmail.com

Η συντακτική ομάδα δημοσιεύει άμεσα κάθε σχόλιο. Ωστόσο δεν υιοθετούμε τις απόψεις αυτές καθώς εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Σχόλια με ύβρεις διαγράφονται χωρίς προειδοποίηση.

Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να εντοπίζει τη θεματική περιοχή που τον ενδιαφέρει από το πλαίσιο δεξιά του ιστολογίου που αναγράφονται στο μενού αρχειοθέτησης ιστολογίου.

Οι διαχειριστές δεν πρόκειται να απαντήσουν σε υβριστικά ή προβοκατόρικα σχόλια ή σε ερωτήσεις που οι απαντήσεις δόθηκαν ή θα δοθούν σε άρθρα της.

Απαντήσεις θα υπάρξουν μόνο αν κριθεί απαραίτητο αναλόγως την περίπτωση και σύμφωνα με τους κανόνες λειτουργίας στην ενότητα «Μια υπενθύμιση προς τους αναγνώστες» που θα πρέπει να διαβαστεί ΠΡΩΤΑ πριν υπάρξει επικοινωνία.

Τα σχόλια που θα είναι άσχετα με την κύρια ανάρτηση θα διαγράφονται πλην εξαιρέσεων.

Σχόλια που θα προσπαθούν να δώσουν πληροφορίες σε ιδεολογικούς εχθρούς και στο ανθελληνικό κράτος θα διαγράφονται επίσης.

Σχόλια που θα είναι σε ευγενικά πλαίσια ακόμη και αυτά με αυστηρή κριτική προς την συντακτική ομάδα ή άλλες αυτόνομες και ανένταχτες ομάδες και πολιτικές κινήσεις θα εγκρίνονται αν αυτά συνεισφέρουν στην ενδυνάμωση της κινηματικής δυναμικής.

Τα σχόλια σας να είναι MONO σχετικά με το θέμα, περιεκτικά και ευπρεπή.

Για την καλύτερη επικοινωνία δώστε κάποιο όνομα ή ψευδώνυμο. Διαφημιστικά σχόλια ΔΕΝ δημοσιεύονται.

Επειδή ΔΕΝ υπάρχει η δυνατότητα διόρθωσης του σχολίου σας παρακαλούμε μετά την τελική σύνταξή του να ελέγχεται.

Προτιμάτε την ελληνική γραφή κι όχι την λατινική (κοινώς greeklish). Πολύ σημαντικό είναι να κρατάτε προσωρινό αντίγραφο του σχολίου σας ειδικά όταν είναι εκτενές διότι ενδέχεται να μην γίνει δεκτό από την Google (λόγω μεγέθους) και θα παραστεί η ανάγκη να το σπάσετε σε δύο ή περισσότερα.

Το σχόλιο σας θα δημοσιευθεί, μετά από έγκριση των διαχειριστών. Υβριστικά, ειρωνικά, συκοφαντικά, μη ευπρεπή και προπαγανδιστικά σχόλια θα διαγράφονται ή ΔΕΝ θα δημοσιεύονται.

Οι αναρτήσεις δεν είναι απαραίτητο να εκπροσωπούν το σύνολο της συντακτικής ομάδας.

Επιτρέπεται η αναδημοσίευση των άρθρων με μόνη προϋπόθεση να υπάρχει αναφορά στην πηγή.